Budućnost| Jubileji| Politika

Sto godina samoće

freehand RSS / 17.03.2014. u 19:16

O upravo održanim izborima napisao sam sve što sam mislio u prethodnom blogu - "Ko je hranio Mogvaja". I nemam bogznašta da dodam. Ni da ispravljam ni da se naknadno pravim pametnim. 

Sad mogu da sebi i vama čestitam nastupajuću 1990. Sa svim što uz to ide.

A počinje razočaranjem, velikim zanosom i aklamacijom.

slobodan-milosevic_500x330.jpg

I pitanjem - nije li sve ovo mnogo za jedan život?

Zaista, koliko je to - četvrt veka?

Nečiji čitav život. Nečija dva. Nečija mladost. Nečija starost. Nečiji roditelji i nečija deca. Srećnima samo čitava imovina. Nečiji snovi.

Rekoh da neću dodavati ništa o izborima na ono već rečeno.
Sem jedne vestice koja je, možda, dobra ilustracija:

"Kosovo ključni uslov za Nemce
Izvor: Beta

Berlin -- Izvestilac vladajuće nemačke Hrišćansko-demokratske unije i Hrišćansko-socijalne unije za spoljnu politiku Filip Misfelder ocenio da je pravi put Srbije u EU.
...
Misfelder je izbore u Srbiji i pobedu SN ocenio kao "značajan korak napred za Srbiju pred kojom su mnogobrojni izazovi". CDU-političar podseća istovremeno da sada mora dalje da bude sproveden plan pregovora Srbije sa Kosovom koji na kraju treba da vodi do priznavanja Kosova od strane Beograda.
"Iz naše perspektive je za Srbiju pravi put da sa SNS i Aleksandrom Vučićem dalje ide ka EU. Preduslov za to su pregovori sa Kosovom. U aprilu prošle godine potpisan sporazum, koji na kraju treba da vodi do priznanja Kosova, mora sada dalje da bude sproveden", navodi se u Misfelderovom saopštenju."      

Pitanje je samo - hoće li nama  Kompanija za uzgoj banaa  uopšte i dolaziti . Ili ćemo za kaznu ostati sami sa sobom, ovakvi kakvi smo.

Tagovi



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 00:14 18.03.2014

Re: izvinjavam se

Немој, бре, више да ме плашиш! Сад ћу да потегнем школски глобус као аргумент у овој политичкој расправи!

telefonski razgovor:

- 'Alo, Mujo!
- Haso!
- Jah!
- A đe s'?
- U Norveškoj!
- Đe?
- U Nor-ve-škoj!
- A đe ti je to?
- Jes vid'o nekad globus?
- Jesam!
- E pa kod šarafa!
tasadebeli tasadebeli 00:22 18.03.2014

Re: izvinjavam se

maksa83

U Nor-ve-škoj!
- A đe ti je to?


Ма није ти то, Максо, земља! То ти је, болан, стање... К'о и комунизам...
hajkula1 hajkula1 00:36 19.03.2014

Re: izvinjavam se

vrabac_u_steni
tasadebeli
vrabac_u_steni
Сада је излазност око 50%


ovo je upitno, realno izlaznost je ipak veća.
jedan zanimljiv tekst po pitanju izlaznosti:
Predizborne crtice


Па да,тешко је ухватити се за неки податак када се тиме манипулише све време...

И мени је та мала разлика између броја становника и броја уписаних бирача вазда била сумњива...

Само и ова разлика од 800 000 између бирача на списку и реалних бирача из овог текста ми је исто тако претерана... Лепо им је свима Веља рекао, када крадете, крадите на мало, а не на велико.

Јао, какви су то шибицари, и то сви од реда, не можеш им доакати...


pazi Taso, računaj i emigraciju koja je i dalje na spiskovima a u malom procentu izlazi na izbore po ambasadama i konzulatima iz raznih razloga (nekima daleko da putuju, neki nezainteresovani...itd). neke procene idu i do 500.000.
ja mogu iz prve ruke mogu da ti navedem bar 20 takvih koje poznajem, bez da mnogo razmišljam.
realno, procenat građana koji je izašao na izbore a koji žive i rade u srbiji je veči od zvaničnog.


Ali ako pogledamo da je prosečan životni vek oko 74 a prosečna starost stanovništva oko 45 godina pa oduzmemo malobrojne do 18...
(od prilike)

Ne verujem da bi povećavali ukupno biračko telo.
Muvanje na biračkim mestima je vrlo ograničeno, malo ko bi se usudio od kontrolora na tako nešto. Ima puno biračkih mesta i na svakom puno kontrolora. Svi smo dobili Uputstvo u kom su i zaprećene ozbiljne kazne. Maštovitost je prilično iscrpljena.
Bar ja umem da primetim slabe tačke, prosto imam nos. (Daleko sam od kukavice a prilično sam vešta... Ali, rekoh već.)
Ostaje mogućnost sa kupovinom glasova i hajde da ostavim mogućnost da je neko baš-baš vešt ali toliko veštih nema.
Gledajući birače koji su izašli na izbore, to je to.
Oni koji nisu izašli, takođe.


larisa_bg larisa_bg 13:11 19.03.2014

Re: izvinjavam se

tasadebeli

А зашто 3,5 милиона људи у Србији уопште и не излази на изборе, е то је оно о чему треба да размисле ови у ДС-у, а и то је оно што ипак СНС-у не да да мирно спавају...

Е, па мислим да се Вучић тога прибојава за следеће изборе, тј. прибојава се неког могућег плебисцита за уклањање СНС-а што је, по мени, сасвим извесно.)


tasadebeli zna

šalu na stranu, ova pobeda je potpuni mehur od sapunice, pući će pre nego što se nadaju i najveći optimisti, ne sekirajte se

a biračko telo u Srbiji je poznato po tome da se talasa kao na cunamiju... i zato niko od njih koji dođu na vlast ne može da ima ni mira i spokoja, osim ako ne preduzima neke mere Severne Koreje, što na njihovu žalost ne smeju
hajkula1 hajkula1 09:25 20.03.2014

Re: izvinjavam se

larisa_bg
tasadebeli

А зашто 3,5 милиона људи у Србији уопште и не излази на изборе, е то је оно о чему треба да размисле ови у ДС-у, а и то је оно што ипак СНС-у не да да мирно спавају...

Е, па мислим да се Вучић тога прибојава за следеће изборе, тј. прибојава се неког могућег плебисцита за уклањање СНС-а што је, по мени, сасвим извесно.)


tasadebeli zna

šalu na stranu, ova pobeda je potpuni mehur od sapunice, pući će pre nego što se nadaju i najveći optimisti, ne sekirajte se

a biračko telo u Srbiji je poznato po tome da se talasa kao na cunamiju... i zato niko od njih koji dođu na vlast ne može da ima ni mira i spokoja, osim ako ne preduzima neke mere Severne Koreje, što na njihovu žalost ne smeju



Nije meni do njih, meni je za nas

Bila bih najsrećnija da vlada postigne uspeh, merljivo po normalnim kriterijumima Ako (neki) imaju cilj da sačuvaju bezobrazno stečeno, onda jebi ga.




.....................................................
Vučiću, lopovi da vrate ukradeno!
blue92 blue92 21:50 17.03.2014

bakin kolač - liči?

iqiqiq iqiqiq 21:59 17.03.2014

Istina je

"Mladi u ovom trenutku ne vide perspektivu u Srbiji. Ogroman je procenat onih koji žele da odu. Sigurno je dve trećine mladih koji bi, da im se ukaže prilika, odmah napustili zemlju."

Mladi i Srbija
iqiqiq iqiqiq 22:40 17.03.2014

Re: Istina je

dusanovaiivanovamama
http://mahlat.rs/kako-nas-je-zajebala-nepismena-srbija/

apsolutno, navukli bele rukavice i podsmešljivo ushićeno tapšu glupostima kao da se to dešava nekom drugom

kako će nas pamtiti, pa po onome što smo uradili za tu mladost, koja nas gleda ovako lude i želi da što pre pobegne.
blue92 blue92 22:39 17.03.2014

freehand freehand 23:20 17.03.2014

A perspektiva je

... otprilike ovakva: brat Muhamed uleteo za plate i penzije oko izbora. Sad će svi da ćute - i raja i ekstremisti dok se ne formira Vlada. I jedno sto dana posle toga.
Onda ćemo Zajam za Srbiju, u nekom vidu. Jeste, manje je para al je manja i država a i raja je navikla da se stisne, da manje jede, da noću kuva i pere na jeftinoj struji.
A onda nam trebaju neprijatelji da se usmeri gnev. Ako ne možemno - ili nam ne daju - da nađemo spoljnog, bavićemo se ovim unutrašnjim.
E tu mi esktremisti stupamo na scenu.
I utoliko, možda, neće niti Milošević scenario ali hoće Pinoče.
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 06:34 18.03.2014

Re: A perspektiva je

freehand
... otprilike ovakva: brat Muhamed uleteo za plate i penzije oko izbora. Sad će svi da ćute - i raja i ekstremisti dok se ne formira Vlada. I jedno sto dana posle toga. Onda ćemo Zajam za Srbiju, u nekom vidu. Jeste, manje je para al je manja i država a i raja je navikla da se stisne, da manje jede, da noću kuva i pere na jeftinoj struji. A onda nam trebaju neprijatelji da se usmeri gnev. Ako ne možemno - ili nam ne daju - da nađemo spoljnog, bavićemo se ovim unutrašnjim. E tu mi esktremisti stupamo na scenu.I utoliko, možda, neće niti Milošević scenario ali hoće Pinoče.


Upravo to. Već su pominjani "neredi tokom jeseni", znači već je razradjeno, što je pomak u odnosu na miloševića, naučilo se. Mediji su ovaj put preventivno ugašeni, majstori su to. A i u skupštini je sve poštena opozicija osim nesrećne DS. Not good.
rade.radumilo rade.radumilo 10:48 18.03.2014

Re: A perspektiva je

... otprilike ovakva: brat Muhamed uleteo za plate i penzije oko izbora. Sad će svi da ćute - i raja i ekstremisti dok se ne formira Vlada. I jedno sto dana posle toga.
Onda ćemo Zajam za Srbiju, u nekom vidu. Jeste, manje je para al je manja i država a i raja je navikla da se stisne, da manje jede, da noću kuva i pere na jeftinoj struji.


Mislim da će malo drugačije da bude. Brat Muhamed je uleteo sa samo 1 MLRD USD, a računali su na 3 MLRD EUR. Rupa je prevelika, negde oko 5 MLRD EUR (samo za ovu godinu), koja više nema odakle da se napuni. Ni porodično srebro (EPS, Telekom) ne može toliko da namakne. Uvrh glave oko 2 MLRD EUR. Možda uspeju da prodaju neke obveznice po nekoj suludoj kamatnoj stopi pa da okrpe rupu. To je sve pod uslovm da od poreza namaknu koliko su izmaštali. Realnost je da će namaći značajno manje.
Moraće plate i penzije Topčider da pribavi...
hajkula1 hajkula1 11:05 19.03.2014

Re: A perspektiva je

freehand
...
I utoliko, možda, neće niti Milošević scenario ali hoće Pinoče.



A mene si kritikovao zbog prognoze da se krećemo ka pobuni, (sad si došao na moju granu).






................................................
Vučiću, lopovi da vrate ukradeno!
Ribozom Ribozom 23:32 17.03.2014

moram

Mislim da SNS nema kapaciteta da vodi zemlju.
Poznajuci malo ove sa ekonomskog u Pristini koji kao vode ekonomiju, mogu da naslutim uzas koji se sprema.
Tabakovicka kao svoj najveci uspeh vidi cementiranje dinara. To je toliko losa strategija da u slucaju da dodje do male inflacije moze da se urusi citav monetarni sistem.
Sto se tice novca, kasu mogu napuniti kreditom sa vecom kamatom, sto krstic moze (malo teze) da izburgija, i laksa i verovatnija varijanta da prodaju EPS za 2-3 milijarde (posto im niko na zapadu nece dati vise.
Posto nemaju i neko resenje za diplomatiju, a pritisak iz EU ce se vremenom povecavati, pocece da vuku za rukav Tadica ili evt Draskovica.

Mislim, takodje, da ce najveci problem biti sa rusko-nafta-nis-juznitok-bajatovic-eu-vucic odnosima. Vucic mora zavrnuti ruse po naredbi iz EU. To znaci skidanje bajatovica i kacenje sa rusima. A vec im duzimo milijardu. I onda nam rusi udaraju sankcije (tihe ili glasne, nema veze).
Ovo mozda nisam najbolje objasnio, ali je sustina da ce ovi da nas posvadjaju sada sa rusima.

p.s. Ja se ne radujem sto su DSS, LDP, ispod cenzusa jer se moraju poliicki kanalisati i misljenja i stavovi gradjana koji vise desno/levo od centra. Ovako ostaju van politicke kontrole, pa postaju ekstremisti u pravom smislu te reci.

freehand freehand 23:43 17.03.2014

Re: moram

p.s. Ja se ne radujem sto su DSS, LDP, ispod cenzusa jer se moraju poliicki kanalisati i misljenja i stavovi gradjana koji vise desno/levo od centra. Ovako ostaju van politicke kontrole, pa postaju ekstremisti u pravom smislu te reci.



Apsolutno. I plus - veličina tragedije postaje jasnija kad je nepobitna činjenica da je Mlađan Dinkić trostruki nobelovac za sve u SNS koji imaju ikakve veze sa ekonomijom.

Koga će vući za rukav - pitanje je. Dačić im je na izvolte, a Tadić bi morao da bude strahovita budala ili beskrajno očajan da prihvati bilo kakvu koaliciju sa ovom vlašću. Realnu snagu nema da učini bilo šta i podupre, eventualno, svoju poziciju i nekakav spisak zahteva po pitanju programa Vlade, a tragikomična iskustva svih koji su sa Vučićem tikve sadili - naglasak na Raduloviću kao najsvežijem i najglasnijem - jasan su primer šta potencijalnog partnera može da očekuje.
Tako da bih ja to ostavio da krčka u sopstvenom sosu.
Bez obzira što se i mi dinstamo na istoj vatri.
Ribozom Ribozom 00:07 18.03.2014

Re: moram

Apsolutno. I plus - veličina tragedije postaje jasnija kad je nepobitna činjenica da je Mlađan dinkić trostruki nobelovac za sve nu SNS koji imaju "e" od ekonomije.


Imaju Krstica. Ja mislim da je on dobar u svom poslu samo sto je problem da ne radi svoj posao. Nametnuli su mu ga. U SNS varijanti on je tu da izburgija kredite i da se snalazi s tim sto ima, Radulovic je trebao da vuce investitore, a Tabakovicka da ne mrda kurs. I to je sve pogresno. Krsticu je posao ustvari da govori: -Ne dam (pare).

Tako da bih ja to ostavio da krčka u sopstvenom sosu.
Bez obira što se i mi dinstamo na istoj vatri.


To je verovatno tesko. Tesko je da sa strane gledas kako neko upropascava sve cega se dotakne. A opet, ako zelis da pomognes moras pod njihovim uslovima, sto znaci da postajes malo-po-malo saucesnik.
freehand freehand 00:12 18.03.2014

Re: moram

To je verovatno tesko. Tesko je da sa strane gledas kako neko upropascava sve cega se dotakne. A opet, ako zelis da pomognes moras pod njihovim uslovima, sto znaci da postajes malo-po-malo saucesnik.

Mislim da sam upravo to rekao.
little_radojica little_radojica 04:15 18.03.2014

Re: moram

Ribozom

Sto se tice novca, kasu mogu napuniti kreditom sa vecom kamatom, sto krstic moze (malo teze) da izburgija, i laksa i verovatnija varijanta da prodaju EPS za 2-3 milijarde (posto im niko na zapadu nece dati vise.


Има једна ствар коју ми лако заборављамо, а зове се девизне резерве. Бајатовић је већ имао идеју да руку завуче у њих, још 2012. Ту има 12 милијарди ако се не варам, а то је довољно за пар година мазања очију...
svarog svarog 11:49 18.03.2014

Re: moram

Ima oko 7 milijardi evra neto deviznih rezervi, kada se odbije obavezna rezerva koju banke moraju da drže u NBS i kredit MMF-a. A recimo samo od početka godine NBS je zamenila 820 miliona evra na deviznom tržištu da održi fiksni kurs
little_radojica little_radojica 14:32 18.03.2014

Re: moram

svarog
Ima oko 7 milijardi evra neto deviznih rezervi, kada se odbije obavezna rezerva koju banke moraju da drže u NBS i kredit MMF-a. A recimo samo od početka godine NBS je zamenila 820 miliona evra na deviznom tržištu da održi fiksni kurs


Што ће рећи да су га већ начели... Али биће сад ту нека идеја Бачевићевског типа да се направи Тхе Фонд за препород Србије и те паре размноже у најбољем интересу нације... Јесу те паре лако доступне, мислим у ком облику се чувају?
svarog svarog 15:58 18.03.2014

Re: moram

Da, postoje kriterijumi držanja DR, sve visoko likvidno i posledično sa malim prinosima - keš u ino bankama, zlato, AAA obveznice razvijenih država... i ne znam jel ostalo još šta u renomiranoj Euroaxis banci :)
U teoriji devizne rezerve bi trebalo da pokriju četvoromesečni uvoz zemlje - i po tom parametru naše rezerve su više nego dovoljne. Međutim, kada krene napad na valutu nema te zemlje (osim možda jedne) koja može da se odbrani. Problem je kada špekulanti ko hijene namirišu slabu valutu i niske devizne rezerve. Onda ode sve u Honduras, kao u JI Aziji 97/98. Mi smo imali nagoveštaj toga 2010.

[url=http://www.vesti-online.com/Vesti/Ekonomija/71323/Procerdali-16-milijardi-evra]

Od tog bacevicevskog fonda realnija je ozbiljna deprecijacija dinara i realno obezvređivanje obaveza države, plata, penzija i dinarskih dugova, a rast cena znači veće prihode od PDV-a pa se bolje puni i budžet. To nije nepoznat način za rešavanje budžetskih deficita

little_radojica little_radojica 18:09 18.03.2014

Re: moram

svarog
Da, postoje kriterijumi držanja DR, sve visoko likvidno i posledično sa malim prinosima - keš u ino bankama, zlato, AAA obveznice razvijenih država... i ne znam jel ostalo još šta u renomiranoj Euroaxis banci :)
U teoriji devizne rezerve bi trebalo da pokriju četvoromesečni uvoz zemlje - i po tom parametru naše rezerve su više nego dovoljne. Međutim, kada krene napad na valutu nema te zemlje (osim možda jedne) koja može da se odbrani. Problem je kada špekulanti ko hijene namirišu slabu valutu i niske devizne rezerve. Onda ode sve u Honduras, kao u JI Aziji 97/98. Mi smo imali nagoveštaj toga 2010.

[url=http://www.vesti-online.com/Vesti/Ekonomija/71323/Procerdali-16-milijardi-evra]

Od tog bacevicevskog fonda realnija je ozbiljna deprecijacija dinara i realno obezvređivanje obaveza države, plata, penzija i dinarskih dugova, a rast cena znači veće prihode od PDV-a pa se bolje puni i budžet. To nije nepoznat način za rešavanje budžetskih deficita



Али онда расту јавни дуг и трговински дефицит који су у девизама, те већ узети кредити у привреди, зар не? Шта нам је ту већи проблем, јавна потрошња у динарима или ово претходно? Ја мислим да смо због тога што немамо праву домаћу валуту (и кредитирање и штедња су нам превасходно у еврима и швајцарцима), да нама таква депресијација динара не би донела тражени ефекат. Али ја нисам економиста...
Ribozom Ribozom 23:49 18.03.2014

Re: moram

little_radojica
Ribozom

Sto se tice novca, kasu mogu napuniti kreditom sa vecom kamatom, sto krstic moze (malo teze) da izburgija, i laksa i verovatnija varijanta da prodaju EPS za 2-3 milijarde (posto im niko na zapadu nece dati vise.


Има једна ствар коју ми лако заборављамо, а зове се девизне резерве. Бајатовић је већ имао идеју да руку завуче у њих, још 2012. Ту има 12 милијарди ако се не варам, а то је довољно за пар година мазања очију...


Dobro je sto Tabakovicka nece dati tako lako na rezerve. Kompromis sa Vucicem ce biti da se po jedna milijarda trosi do ulaska u EU 2014-2020, i jedna ce da ostane za vatromet, a mi bez gaca.
svarog svarog 00:11 19.03.2014

Re: moram

little_radojica
svarog
Da, postoje kriterijumi držanja DR, sve visoko likvidno i posledično sa malim prinosima - keš u ino bankama, zlato, AAA obveznice razvijenih država... i ne znam jel ostalo još šta u renomiranoj Euroaxis banci :)
U teoriji devizne rezerve bi trebalo da pokriju četvoromesečni uvoz zemlje - i po tom parametru naše rezerve su više nego dovoljne. Međutim, kada krene napad na valutu nema te zemlje (osim možda jedne) koja može da se odbrani. Problem je kada špekulanti ko hijene namirišu slabu valutu i niske devizne rezerve. Onda ode sve u Honduras, kao u JI Aziji 97/98. Mi smo imali nagoveštaj toga 2010.

[url=http://www.vesti-online.com/Vesti/Ekonomija/71323/Procerdali-16-milijardi-evra]

Od tog bacevicevskog fonda realnija je ozbiljna deprecijacija dinara i realno obezvređivanje obaveza države, plata, penzija i dinarskih dugova, a rast cena znači veće prihode od PDV-a pa se bolje puni i budžet. To nije nepoznat način za rešavanje budžetskih deficita



Али онда расту јавни дуг и трговински дефицит који су у девизама, те већ узети кредити у привреди, зар не? Шта нам је ту већи проблем, јавна потрошња у динарима или ово претходно? Ја мислим да смо због тога што немамо праву домаћу валуту (и кредитирање и штедња су нам превасходно у еврима и швајцарцима), да нама таква депресијација динара не би донела тражени ефекат. Али ја нисам економиста...


Naravno da to košta. Odavno mi nismo u situaciji da biramo između dobrog i lošeg rešenja, već između lošeg i još lošijeg. Izbor je između priliva para (što ne vidim odakle bi moglo da dođe), nominalnog smanjenja plata i penzija i ostalih troškova države ili realnog smanjenja standarda svih kroz slabljenje dinara.
Što se tiče efekta, javni dug u EUR je 46%, u USD 28%, u dinarima 20%. Prihodi budžeta - 100% dinarski.
Za kredite građana i privrede - jbg neko mora da plati


freehand freehand 00:16 19.03.2014

Re: moram

Što se tiče efekta, javni dug u EUR je 46%, u USD 28%, u dinarima 20%. Prihodi budžeta - 100% dinarski.

Ajde? A ne u petro-dolarima? Nisam, doduše ozbiljno proveravao ali je sa visokih mseta više puta rečeno da je budžet pravljen sa tri milijarde "majke mi" arapskih dolara. Zvuči neverovatno, ali mi takođe ne bi ličilo na Đilasa da barata takvim glupostima bez osnova.
Inače, već je rečeno da će se finansije bazirati na diktatu MMF.
Pa nek nam Bog pomogne.
hajkula1 hajkula1 00:40 19.03.2014

Re: moram

Mislim da SNS nema kapaciteta da vodi zemlju.



Ni jedna od partija to nema.
Moraće koalicija i takozvani nestranački kadrovi. Nači, opet Jovo-nanovo.
Ipak mi je drago što Vučić sa SNS ima ovoliku većinu, tako da mu vađenja na druge nema. On i SNS su odgovorni. Ako je pametan, vodiće sve sami, uzeće celu vladu i sve funkcije.
hajkula1 hajkula1 00:50 19.03.2014

Re: moram

ili realnog smanjenja standarda svih kroz slabljenje dinara.



Zajebi to. Većina je na minimumu ili ispod minimuma. To bi značilo da bi mnogi ljudi padali od gladi po ulicama a neko bi uskratio možda vikend putovanje, par cipela u kolekciji...

freehand freehand 00:51 19.03.2014

Re: moram

hajkula1
ili realnog smanjenja standarda svih kroz slabljenje dinara.



Zajebi to. Većina je na minimumu ili ispod minimuma. To bi značilo da bi mnogi ljudi padali od gladi po ulicama a neko bi uskratio možda vikend putovanje, par cipela u kolekciji...


Pa da. Šta ti očekuješ?
ivan.jordan_3 ivan.jordan_3 06:51 19.03.2014

Re: moram

hajkula1
Mislim da SNS nema kapaciteta da vodi zemlju. Ni jedna od partija to nema. Moraće koalicija i takozvani nestranački kadrovi. Nači, opet Jovo-nanovo.Ipak mi je drago što Vučić sa SNS ima ovoliku većinu, tako da mu vađenja na druge nema. On i SNS su odgovorni. Ako je pametan, vodiće sve sami, uzeće celu vladu i sve funkcije.


Ako je Vučić pametan, a jeste,neće vladati sam. Uostalom, to se već vidi. Postaviće ljude iz male partije koji ne mogu da utiču, ali mogu da se rekonstruišu i izblamiraju kad zatreba. Tkz eksperti :) A to je i bio cilj razbijanja DS, kome je i ono što je od nje ostalo nesebično i suicidalno pomoglo.

Moralno bi bilo da nijedna stranka i nijedan pojedinac ne udje sa njima u vladu, hteli ste 50+ posto, evo vam. Ali naravno da to što je moralno je nebitno.
hajkula1 hajkula1 11:08 19.03.2014

Re: moram

Postaviće ljude iz male partije koji ne mogu da utiču, ali mogu da se rekonstruišu i izblamiraju kad zatreba. Tkz eksperti :)




Ako su veverice ili mladunci.

svarog svarog 11:16 19.03.2014

Re: moram

freehand
Što se tiče efekta, javni dug u EUR je 46%, u USD 28%, u dinarima 20%. Prihodi budžeta - 100% dinarski.

Ajde? A ne u petro-dolarima? Nisam, doduše ozbiljno proveravao ali je sa visokih mseta više puta rečeno da je budžet pravljen sa tri milijarde "majke mi" arapskih dolara. Zvuči neverovatno, ali mi takođe ne bi ličilo na Đilasa da barata takvim glupostima bez osnova.
Inače, već je rečeno da će se finansije bazirati na diktatu MMF.
Pa nek nam Bog pomogne.


[url=http://www.javnidug.gov.rs/upload/Stanje%20i%20struktura/Stanje%20i%20struktura%20-%20SRB%20LATINICA.pdf][/url]

Uz ovih milijardu usd što su uzeli još se dodatno menja struktura u korist dolara, a možda i ne ako njima vrate one prve dolarske obveznice što su uzeli po 7,25%, ali to je nebitno za ovu našu priču, jer ako dinar slabi, slabi i prema evru i prema dolaru.

Na strani 6. zakona o budžetu za 2014. piše 3 milijarde dolara od UAE, svako može da vidi nije nikakva tajna

Ako se javne finansije budu vodile prema MMF preporukama, što su velike šanse to znači nominalno smanjenje rashoda države, uz rastuće troškove kamata, što dodatno smanjuje prostor za ostale funkcije. To će da boli, mnogo će da boli i zato verujem da će ipak biti deprecijacije i inflacije, jer taj sistem više podseća na kuvanje žabe, lakše ga je podneti.
freehand freehand 00:47 18.03.2014

Bek tu d fjučr:

Kraja Kraja 05:54 18.03.2014

...zasto neki...

....ne prepoznaju trenutak kad treba da se povuku iz javnog zivota...?????

intervju - vesna pesic

...mozda se intervjui placaju...???
freehand freehand 09:08 18.03.2014

Re: ...zasto neki...

Kraja
....ne prepoznaju trenutak kad treba da se povuku iz javnog zivota...?????

intervju - vesna pesic

...mozda se intervjui placaju...???


Valjda nikad nije bilo da tako sitna duša i beznačajna politička persona izazove takve lomove.
Ovo bulažnjenjne poslednjih meseci i muvanje po Krunskoj više govori o Đilasu i razbijenosti DS nego o njoj samoj.
Ona je direktni razlog zbog koga nisam glasao za DS.

Colin_bgd Colin_bgd 09:18 18.03.2014

Re: ...zasto neki...

Valjda nikad nije bilo da tako sitna duša i bezbnačajna politička persona izazove takve lomove.

Ako ima sposobnost da izaziva takve lomove, onda nije beznacajna...

A druga stvar (nema veze sa VP nego sa Markesom...) ocigledno je (izgleda) da u Srbiji ljudi jos uvek biraju onoga za koga misle da u trenutku izbora ima najvecu realnu moc (bez obzira da li je na vlasti ili u opoziciji), a ne glasaju tako da omoće (omoćiti - preneti moć na nekog ili nesto...) one za koje misle da ce im poboljsati licni zivot i zivotno okruzenje...
freehand freehand 11:23 18.03.2014

Re: ...zasto neki...

Ako ima sposobnost da izaziva takve lomove, onda nije beznacajna...

Da, Ice age.
stopalo stopalo 06:38 18.03.2014

Maksoooooooooo

Naduva ti mene kod Krkara?

Jel može sad objašnjenje za nas koji ne znamo algebru, kako je 48% od 250 jednako 160?

Ako može ukratko.
rade.radumilo rade.radumilo 09:29 18.03.2014

Re: Maksoooooooooo

Ako može ukratko.


Odbiješ sve one koji nisu prešli cenzus, pa tih 48 od 100 postane zapravo 48 od 76. Kada to primeniš na 250 dobiješ 158. Izbacio sam decimale da pojednostavimo...
validni validni 09:37 18.03.2014

Re: Maksoooooooooo

rade.radumilo
Ako može ukratko.


Odbiješ sve one koji nisu prešli cenzus, pa tih 48 od 100 postane zapravo 48 od 76. Kada to primeniš na 250 dobiješ 158. Izbacio sam decimale da pojednostavimo...


Ih brate... da ja probam: glasovi stranaka koje nisu prešle cenzus se dodele strankama koje su cenzus prešle i to proporcionalno glasovima koje je svaka od njih osvojila. Dakle - ko je dobio najviše glasova - dodeliće mu se više nego ostalima. Zato PPV voli bele listiće, male stranke. Toliko ih voli da ih dodatno motiviše.
stopalo stopalo 11:00 18.03.2014

Re: Maksoooooooooo

validni
rade.radumilo
Ako može ukratko.


Odbiješ sve one koji nisu prešli cenzus, pa tih 48 od 100 postane zapravo 48 od 76. Kada to primeniš na 250 dobiješ 158. Izbacio sam decimale da pojednostavimo...


Ih brate... da ja probam: glasovi stranaka koje nisu prešle cenzus se dodele strankama koje su cenzus prešle i to proporcionalno glasovima koje je svaka od njih osvojila. Dakle - ko je dobio najviše glasova - dodeliće mu se više nego ostalima. Zato PPV voli bele listiće, male stranke. Toliko ih voli da ih dodatno motiviše.


E fala vam i đe čuli i đe ne čuli, ali mislim da posle n položenih matematika i jedne proste formule umem i sam da sračunam.

Nego ja to malo sa Maksom 'oću da prežvakavam staru korespodenciju.

linak
tadejus tadejus 09:23 18.03.2014

'It's tough to make predictions...

...especially about the future.'
by Yogi Berra

vi kako oćete al ja se ne dam potresti..
najcrnje što ja vidim u sns-u jeste nemanje pojma (niočemu).. pa kako vjerujem u taj red, rad i disciplinu, kapiram da puštanje ljudi koji pojma niočemu nemaju da vode državu ne može dobro da se završi..
e al onda nešto kapiram, jebaga, nebavimo se mi više nekom sofisticiranom tehnologijom, sve je to manje više neko prodavanje magle, a kako je uspješnost prodavca magle teško predvidjeti.. ko zna, možda se i ovima omakne nešto ipak malo manje od katastrofe..
kapiram kako li je moralo biti te 46-e..
kakav li je to bašibozuk tada zasjeo pa ispade na kraju da su napravili bolje nego što su ovi prije njih mogi i da sanjaju..
e sad ne idem ja baš tako daleko da se nadam da će i ovima tako nešto da se omakne..
al ko zna..
jeste fakat da im reper za poređenje i nije neki pretjerano uspješan pa sve što treba da urade jeste da ne sjebu stvar baš potpuno i biće dobri..
bumo vidjeli..
u svakom nam slučaju neće biti dosadno, bar nama što se bavimo tim making predictionsima.. about the future
freehand freehand 09:35 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

kakav li je to bašibozuk tada zasjeo pa ispade na kraju da su napravili bolje nego što su ovi prije njih mogi i da sanjaju..

Nekoliko stvari: prvo, koliko je trajalo to od '45 do toga što ti smatraš uspehom? I kakav je i koliki bio zanos koji je omogućio gladnima, bosima i golima da čekaju na teuspehe?
Drugo, ne bih ja ovo poredio sa krajem Drugog rata, kad nam je Jogurt revolucija, zbacivanje autonomaša, diferencijacija i sve ostalo i po svemu mnogo bliža.
tadejus tadejus 09:44 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

freehand
kakav li je to bašibozuk tada zasjeo pa ispade na kraju da su napravili bolje nego što su ovi prije njih mogi i da sanjaju..

Nekoliko stvari: prvo, koliko je trajalo to od '45 do toga što ti smatraš uspehom? I kakav je i koliki bio zanos koji je omogućio gladnima, bosima i golima da čekaju na teuspehe?Drugo, ne bih ja ovo poredio sa krajem Drugog rata, kad nam je Jogurt revolucija, zbacivanje autonomaša, diferencijacija i sve ostalo i po svemu mnogo bliža.


ma nije poenta ni zanos ni trajanje..
kapiraš da su to bukvalno nepismeni seljaci došli i uspjeli napraviti sistem, evo ograničimo se samo na finansijski.. i šljakao je..
ne treba ti zanos da napraviš devizne rezerve..
ne pričam o prugama, putevima i krečenju zajedničkog haustora..
pričam o sistemima za koje se vjeruje da može samo visoko obrazovan i obučen svijet da ih pravi, a ono ispade da može i nepismeni seljak..
meni je u interesu da mislim kako je mojih 20+ godina obrazovanja nezamjenjivo.. al nisam baš sigurna da je tako..
freehand freehand 09:51 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

tadejus
freehand
kakav li je to bašibozuk tada zasjeo pa ispade na kraju da su napravili bolje nego što su ovi prije njih mogi i da sanjaju..

Nekoliko stvari: prvo, koliko je trajalo to od '45 do toga što ti smatraš uspehom? I kakav je i koliki bio zanos koji je omogućio gladnima, bosima i golima da čekaju na teuspehe?Drugo, ne bih ja ovo poredio sa krajem Drugog rata, kad nam je Jogurt revolucija, zbacivanje autonomaša, diferencijacija i sve ostalo i po svemu mnogo bliža.


ma nije poenta ni zanos ni trajanje..
kapiraš da su to bukvalno nepismeni seljaci došli i uspjeli napraviti sistem, evo ograničimo se samo na finansijski.. i šljakao je..
ne treba ti zanos da napraviš devizne rezerve..
ne pričam o prugama, putevima i krečenju zajedničkog haustora..
pričam o sistemima za koje se vjeruje da može samo visoko obrazovan i obučen svijet da ih pravi, a ono ispade da može i nepismeni seljak..
meni je u interesu da mislim kako je mojih 20+ godina obrazovanja nezamjenjivo.. al nisam baš sigurna da je tako..

E pa neće biti to baš tako. Uredno je tu bli i kvalifikovanog sveta, a što nije bilo to je kooptirano iz poraženih klasnih snaga. I dobar deo birokratije.
Nemam sad vremena da mnogo tražim ali ako te ne mrzi - proguglaj malo o ministarstvu finansija i drugim ministarstava u to vreme.
Nema tu seljaka ni grafičkih radnika, Tadejus, mani se tih iluzija i priča Maksima Gorkog.
tadejus tadejus 10:05 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

freehand

E pa neće biti to baš tako. Uredno je tu bli i kvalifikovanog sveta, a što nije bilo to je kooptirano iz poraženih klasnih snaga. I dobar deo birokratije.Nemam sad vremena da mnogo tražim ali ako te ne mrzi - proguglaj malo o ministarstvu finansija i drugim ministarstava u to vreme. Nema tu seljaka ni grafičkih radnika, Tadejus, mani se tih iluzija i priča Maksima Gorkog.


pa čekaj, neće valjda ni danas biti da su svi kvalifikovani proćerani iz te naše državne uprave?
ja bih tipovala da je stepen protjerivanja tada (od recimo 41 do 46) bio ipak daleko temljeniji i viši od ovog današnjeg (sa sve 99-2014)
pa kanda nije puno uticalo na taj recimo finansijski sistem..
a da nije bilo grafičkih radnika... trt nije.. guverneri NBJ od rata naovamo... jaoooooooj majčice
a tipujem da ni u ministarstvu nije samo cvijeće cvalo
freehand freehand 10:11 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

pa kanda nije puno uticalo na taj recimo finansijski sistem..

Prvih godina si imala kupone, a ne finansijski sistem. To o čemu ti pričaš su već kraj pedesetih i šezdesete, dakle petnaest-dvadeset godina kasnije.
Al svejedno kažem da ti paralela ne valja, nikako.
Ja bih paralelu vukao sa onim slobinim guvernerima što se nisu ništa pitali a potpisivali novčanice sa sve više nula, i sa pravim guvernerima kao što su Jezda Vasiljević i Dafina Milanović.
Sad, pretpostavljam da baš do tog nivoa ići neće, ali da je rizik ogroman - tu spora nema.

Doduše, možda samo aktiviraju stare a u borbi nestale kadrove - Guzenbauera i Štros-Kana.
tadejus tadejus 10:17 18.03.2014

Re: 'It's tough to make predictions...

freehand
pa kanda nije puno uticalo na taj recimo finansijski sistem..Prvih godina si imala kupone, a ne finansijski sistem. To o čemu ti pričaš su već kraj pedesetih i šezdesete, dakle petnaest-dvadeset godina kasnije. Al svejedno kažem da ti paralela ne valja, nikako.Ja bih paralelu vukao sa onim slobinim guvernerima što se nisu ništa pitali a potpisivali novčanice sa sve više nula, i sa pravim guvernerima kao što su Jezda Vasiljević i Dafina Milanović.Sad, pretpostavljam da baš do tog nivoa ići neće, ali da je rizik ogroman - tu spora nema.Doduše, možda samo aktiviraju stare a u borbi nestale kadrove - Guzenbauera i Štros-Kana.


pa kupone si tada i u londonu imao
nije poenta gdje si nego koliko zaostaješ za drugima..

e sad nula što se tiče...
to je tehnički vrlo lako izvedivo (i bez izmjene zakona NBS ima pravo da faktički odobri kredit Vladi) i eto ti nula..
sigurna sam da to ne bi uradili osim u slučaju krajnjeg očaja..
dal ćemo do te tačke stići.. teško je reći
lijepo je taj Berra rekao.. it's tough to make... al pomaže ako se proba biti realan..
jasminas jasminas 09:27 18.03.2014

eh...

...freehand, baš si našao sada da mračiš i da širiš negativnost, lepo čovek posle tebe napisa poemu o reformama

Sada ozbiljno, ja se nekako nadam da kada se završi cela priča oko Kosova - potpišemo, priznamo, izljubimo se i gotovo, da će biti malo lakše, ako do tada svi preživimo. Do tada treba ojačati, tražiti podršku u međunarodnoj zajednici, eventualno malo se "ukrupniti", reformisati, pa ponovo probati.

Ako do tada svi preživimo a valjda 'oćemo
hajkula1 hajkula1 00:54 19.03.2014

Re: eh...

jasminas
...freehand, baš si našao sada da mračiš i da širiš negativnost, lepo čovek posle tebe napisa poemu o reformama

Sada ozbiljno, ja se nekako nadam da kada se završi cela priča oko Kosova - potpišemo, priznamo, izljubimo se i gotovo, da će biti malo lakše, ako do tada svi preživimo.



Tebi ovo ozbiljno

Kosovo krivo zbog situacije?? Zbog privrede, ekonomije u državi??
jasminas jasminas 09:56 19.03.2014

Re: eh...

Nisam sigurna da si me dobro razumela, naravno da ne mislim tako

Ono što sam htela ad kažem je da SNS (koliko se meni čini) ima upravo zbog toga (promena ustava prvo, pa onda sve ostalo) jaku podršku u međunarodnoj zajednici. Kada se cela ta priča završi, verujem da njima neće više biti toliko bitno da podržavaju SNS. Tada ove druge opcije (dakle, i opcija koju i ti i ja podržavamo) i sve ostale "demokratske" opcije (u najširem mogućem smislu) treba malo da se reformišu/ukrupne itd, da smene kompletno svoje najviše rukovodstvo (evo Koštunica već najavljuje ostavku, trebalo bi da se i ostali na njega ugledaju), i da se intenzivno krene tražiti podrška u međunarodnoj zajednici. I onda da se napravi pametan plan za naredne izbore kada god oni bili.

Dodala sam ako preživimo do tada tj. ne zađemo u neku tešku diktaturu ili ne bankrotiramo potpuno i ne poumiremo od gladi (a ja sam optimista i nadam se da baš dotle neće doći).
G.Cross G.Cross 09:34 18.03.2014

Eto

Eto sad znamo i zasto su trebali izbori.

Pazi, uhapsilo ga Ministar Pravde a ne ministar policije.



Beograd -- Odbegli narko-bos Darko Šarić uhapšen je jutros u zajedničkoj akciji kojom su rukovodili ministri pravde Srbije i Crne Gore. On je oko 08.45 sleteo u Beograd.
validni validni 09:38 18.03.2014

Re: Eto

G.Cross
Eto sad znamo i zasto su trebali izbori.

Pazi, uhapsilo ga Ministar Pravde a ne ministar policije.



To je zato što je Vođa skroman.
freehand freehand 09:43 18.03.2014

Re: Eto

G.Cross
Eto sad znamo i zasto su trebali izbori.

Pazi, uhapsilo ga Ministar Pravde a ne ministar policije.



Beograd -- Odbegli narko-bos Darko Šarić uhapšen je jutros u zajedničkoj akciji kojom su rukovodili ministri pravde Srbije i Crne Gore. On je oko 08.45 sleteo u Beograd.

Ekstradicija, nije hapšenje.
G.Cross G.Cross 09:46 18.03.2014

Re: Eto

Ekstradicija, nije hapšenje.


Pa objasni to novinarima da ne pisu gluposti.

uhapšen je jutros u zajedničkoj akciji kojom su rukovodili ministri pravde Srbije i Crne Gore.

freehand freehand 09:48 18.03.2014

Re: Eto

G.Cross
Ekstradicija, nije hapšenje.


Pa objasni to novinarima da ne pisu gluposti.

uhapšen je jutros u zajedničkoj akciji kojom su rukovodili ministri pravde Srbije i Crne Gore.


Objašnjavam tebi jer ćeš ti shvatiti. Oni su beznadežni.
hajkula1 hajkula1 19:39 19.03.2014

Re: Eto

freehand
G.Cross
Eto sad znamo i zasto su trebali izbori.

Pazi, uhapsilo ga Ministar Pravde a ne ministar policije.



Beograd -- Odbegli narko-bos Darko Šarić uhapšen je jutros u zajedničkoj akciji kojom su rukovodili ministri pravde Srbije i Crne Gore. On je oko 08.45 sleteo u Beograd.

Ekstradicija, nije hapšenje.




Da.

Inače, da smo se mi pitali, ništa ne bi dirali.
alselone alselone 10:13 18.03.2014

Evo ove dve godine

U kojima je bilo manje afera, manje kradja, manje divljanja i bahacenja politicara svih fela od vlade do mesne zajednice, manje lopovskih privatizacija, vise hapsenja tudjih, konacno hapsenja svojih, a u svemu ostalomn prilicno jednako - pokazuje nam kako ce nam biti jos gore posle izbora. A ni rat nije iskljucen.

freehand freehand 10:16 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

alselone
U kojima je bilo manje afera, manje kradja, manje divljanja i bahacenja politicara svih fela od vlade do mesne zajednice, manje lopovskih privatizacija, vise hapsenja tudjih, konacno hapsenja svojih, a u svemu ostalomn prilicno jednako - pokazuje nam kako ce nam biti jos gore posle izbora. A ni rat nije iskljucen.


Za učenje napamet dvojka je sasvim pristojna ocena.
Nego, ono što ja ne razumem: kako uz ovakav pasus ide podržavanje Radulovića?
Samo štreberaj ili ima još nešto?
alselone alselone 10:41 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

Nego, ono što ja ne razumem


Ne cudi me.

Nego, kako uz ovakvu analitiku ide procena kako su Vesna Pesic i Miki Rakic krivi za sve?
freehand freehand 10:47 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

alselone
Nego, ono što ja ne razumem


Ne cudi me.

Nego, kako uz ovakvu analitiku ide procena kako su Vesna Pesic i Miki Rakic krivi za sve?

Ti si onaj što mu smetaju pitanja?
Što se Vesne Pešić i Rakića tiče - procena ide vrlo lako. Nego je to malo teško gradivo, mani.
alselone alselone 10:48 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

Ti si onaj što mu smetaju pitanja?


Promenio sam se. Ne smetaju mi vise.
Sada ih samo postavljam bez da odgovaram na ijedno.
freehand freehand 10:51 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

alselone
Ti si onaj što mu smetaju pitanja?


Promenio sam se. Ne smetaju mi vise.
Sada ih samo postavljam bez da odgovaram na ijedno.

Podržavam, zajebano je to ako nema uputstva u priručniku i ako Mićan nije predvideo tako neko spoticanje.
alselone alselone 11:26 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

Podržavam, zajebano je to ako nema uputstva u priručniku i ako Mićan nije predvideo tako neko spoticanje.


Kod vas u timu ne znaju da Mican vise nije kapiten protivnika? Dobro, "protivnika" ovde uzeti veoma uslovno. Toliko uslovno dok ne postane "who's your daddy".
freehand freehand 11:30 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine

alselone
Podržavam, zajebano je to ako nema uputstva u priručniku i ako Mićan nije predvideo tako neko spoticanje.


Kod vas u timu ne znaju da Mican vise nije kapiten protivnika? Dobro, "protivnika" ovde uzeti veoma uslovno. Toliko uslovno dok ne postane "who's your daddy".

Alselone, ne lupetaj i ne blamiraj se. Gotova je kampanja.
Ali bih zaista voleo da nekako mogu da razumem kako je moguće u isto vreme biti uz Vučića i podržavati Radulovića.
Na jednoj strani srce a na drugoj strah da te drugari ne ostave, ili šta?
Zajebana situacija kad se u detinjstvu ne prevaziđe.
alselone alselone 11:52 18.03.2014

Re: Evo ove dve godine


Alselone, ne lupetaj i ne blamiraj se. Gotova je kampanja.
Ali bih zaista voleo da nekako mogu da razumem kako je moguće u isto vreme biti uz Vučića i podržavati Radulovića.
Na jednoj strani srce a na drugoj strah da te drugari ne ostave, ili šta?
Zajebana situacija kad se u detinjstvu ne prevaziđe.


Bas me je zanimalo koliko komentara ti treba pre nego sto rafalnije opalis po vredjanju. Drzis se proseka.
milisav68 milisav68 11:30 18.03.2014

...

freehand freehand 11:50 18.03.2014

A ovo sa šaričćem

... idealna prilika za promociju nove koalicije i novog ministra unutrašnjih dela, Mikija Rakića.
Ako je Tadić stvarno poludeo, to jest.
alselone alselone 11:51 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

... idalna prilika za promociju nove koalicije i novog ministra unutrašnjih dela, Mikija Rakića.
Ako je Tadić stvarno poludeo, to jest.


Djubrad! Namerno su ga uhapsili da se promovisu!
freehand freehand 11:55 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

alselone
... idalna prilika za promociju nove koalicije i novog ministra unutrašnjih dela, Mikija Rakića.
Ako je Tadić stvarno poludeo, to jest.


Djubrad! Namerno su ga uhapsili da se promovisu!

Ko ga je uhapsio?
alselone alselone 11:57 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

Ko ga je uhapsio?


Djukanovic.
maksa83 maksa83 12:08 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

alselone
... idalna prilika za promociju nove koalicije i novog ministra unutrašnjih dela, Mikija Rakića.
Ako je Tadić stvarno poludeo, to jest.


Djubrad! Namerno su ga uhapsili da se promovisu!


- Šta je sine, što se tako treseš?
- Deda, brate, kriziram... uhapsili su mi glavnog snabdevača...
- Ih, sine, i nama su hapsili Miškovica pa je Maxi radio...
freehand freehand 12:10 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

maksa83
alselone
... idalna prilika za promociju nove koalicije i novog ministra unutrašnjih dela, Mikija Rakića.
Ako je Tadić stvarno poludeo, to jest.


Djubrad! Namerno su ga uhapsili da se promovisu!


- Šta je sine, što se tako treseš?
- Deda, brate, kriziram... uhapsili su mi glavnog snabdevača...
- Ih, sine, i nama su hapsili Miškovica pa je Maxi radio...

Miletić...

But - "Tigar" revival!
alselone alselone 13:10 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

Evo lazu na Blicu da su ucestvovali operativci CIA i da su i nasi pomogli. Treba reagovati i objasniti kako je Vlada Crne gore jedina zasluzna. Poznata je njihova neustrasiva borba protiv kriminala.
laziiprevare laziiprevare 13:37 18.03.2014

Laufer javlja




Zahtevali su da Miloš optuži tada predsednika Srpske napredne stranke, a danas predsednika države.(atentator Aleksandar Simović, maj 2013.)




Slavka Ćuruviju ubila su " dva lava" iz Tanzanije.

Darko Šarić nije vrh kriminalne piramide, koja je švercovala i prodavala tone i tone kokaina. Tek poslije njegovog hapšenja moguće je doći do "mozga čitave operacije.( Milorad Veljović, januar 2012.)


Darko Šarić se predao! (MUP Crne Gore)


Šarić se predao bezuslovno.(Ministar pravde Nikola Selaković)




Pregovori sa Šarićem počeli pre mesec i po dana.


Šta je sledeće ?
hajkula1 hajkula1 17:09 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

maksa83

- Šta je sine, što se tako treseš?
- Deda, brate, kriziram... uhapsili su mi glavnog snabdevača...
- Ih, sine, i nama su hapsili Miškovica pa je Maxi radio...



freehand freehand 17:27 18.03.2014

Re: Laufer javlja

Šta je sledeće ?

Nemoj to, uzbudiće se kolege naprednjaci.
freehand freehand 18:08 18.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

alselone
Evo lazu na Blicu da su ucestvovali operativci CIA i da su i nasi pomogli. Treba reagovati i objasniti kako je Vlada Crne gore jedina zasluzna. Poznata je njihova neustrasiva borba protiv kriminala.


Evo samo za tebe malo novih vesti - a sigurno su lažne: na gomili šarić, Cane Subotić, Siniša Mali.

Vučićev savjetnik poslovao sa Šarićem
Firma Oli konsalting, čiji je vlasnik Siniša Mali, podnijela je tužbu Trgovinskom sudu u Beogradu tražeći da Futura plus, koju je kontrolisao Darko Šarić, plati preko pola miliona duga na ime usluga konsaltinga Prema svjedočenju Nebojše Jestrovića pred beogradskim specijalnim sudom, Siniša Mali je bio konsultant Future plus usred akcije „Balkanski ratnik”, u kojoj je kod urugvajske obale zaplijenjeno više od dvije tone kokaina

KLIK
laziiprevare laziiprevare 20:21 18.03.2014

Re: Laufer javlja

Nemoj to, uzbudiće se kolege naprednjaci.


Neće. Slave ceo dan Vođu i rade radnju - presude padaju i padaju ...

Direktor Bezbednosno informativne agencije (BIA) Aleksandar Djordjević rekao je danas da je prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić, koji je i šef biroa za koordinaciju službi bezbednosti, jedini političar koji je imao sve informacije o lociranju i hapšenju Darka Šarića.





Niko ne sumnja, da je to jedini političar danas koji ima sve informacije.

Ovo test i za izvršnu vlast i Aleksandra Vučića da se formira nezavisni tužilački tim, ali i poseban kombinovani civilno-vojni tim za dodatne istrage. Dve ili tri stranke izbeći će kolektivnu vezu sa Šarićem i sve stranke za koje se pokaže da su se finansirale iz tog novca trebalo da bude izbrisane iz registra. (sociolog Dušan Janjić)





... za novi početak.

I ONA shvatila zašto su streljali Đinđića, a ne komandosa iz Šilerove.
jkt2010 jkt2010 21:38 18.03.2014

Re: Laufer javlja

laziiprevare



Darko Šarić nije vrh kriminalne piramide, koja je švercovala i prodavala tone i tone kokaina. Tek poslije njegovog hapšenja moguće je doći do "mozga čitave operacije.( Milorad Veljović, januar 2012.)


Darko Šarić se predao! (MUP Crne Gore)


Šarić se predao bezuslovno.(Ministar pravde Nikola Selaković)




Pregovori sa Šarićem počeli pre mesec i po dana.


Šta je sledeće ?


Legalizacija + Darko postaje Ministar Farmacije = resen problem budzetskog deficita
alselone alselone 07:49 19.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

Evo samo za tebe malo novih vesti - a sigurno su lažne: na gomili šarić, Cane Subotić, Siniša Mali.


Šokiran sam! Zar tako Frihende? A prezumpcija nevinosti? A Gotovina? A Dulić i ostali DS-ovski a-gde-su-vam-dokazi altruisti?

Mene bi bilo sramota.
freehand freehand 08:22 19.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

A prezumpcija nevinosti? A Gotovina? A Dulić i ostali DS-ovski a-gde-su-vam-dokazi altruisti?

Čime se ovde krši prezumpcija nevinosti? Navođenjem naziva firmi, imena njihoviuh vlasnika i poslovnih transakcija?

Mene bi bilo sramota.

Nije sramota biti glpu, nego se time hvaliti.
hajkula1 hajkula1 11:18 19.03.2014

Re: A ovo sa šaričćem

Kako bih se tek smejala da je tema manje ozbiljna.

Vučić će se opredeliti za ...? ličnosti a Dinkić ostaje kao neko i nešto, zbog Arapa?
laziiprevare laziiprevare 16:03 19.03.2014

Re: Laufer javlja

Legalizacija + Darko postaje Ministar Farmacije = resen problem budzetskog deficita


Tvoje rešenje nije originalna ideja, sumnja se da mafija odavno puni budžet Srbije, Crne Gore i privatne račune uglednih političara.

Pre mi se čini da je neko izvana pokrenuo akciju da ih sve satera u okvire lokalnih banana režima .

Uostalom, danas su mediji objavili:

Veliki dan za Srbiju, region i svet ...


... "lice sa Interpolove poternice polažilo jamstvo" Vladi u koju ima poverenje.




arhivska fotografija: bezuslovno, svedoci su potvrdili "našu istinu" kako je Država "našeg" Slavka ...


Lično smatram da će Šarić sam jednog dana doći, to je najbolje rješenje za njega. ( "prorok" Veljović )


Kontinuitete bezuslovnog poverenja kriminalaca u "državni servis" ne zastareva u Srbiji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:36 18.03.2014

Kosovo

"Kosovo ključni uslov za Nemce

Kosovo je pre svega uslov a Srbiju, i interes Srbije je da joj Kosovo ne bude kamen o vratu. Nešto ne vidoh da je Kosovo bila tema u kampanji, niti je više kod naroda, niti se na kobajagi odbrani "našeg Kosova" više dobijaju poeni, ni bilo ko sa šakom pameti misli da će se Kosovo vratiti u sastav Srbije.
Pa eto i Putin reče da je situacija sa Krimom analogna Kosovu , što znači on priznaje pravo Krimu da se otcepi, priznao mu je nezavisnost, Kosovo još nije formalno ali očito da tako misli.
I u čemu je frka sada, pa neće valjda Srbija propasti što Koštunica, Dinkić, LDP, Dveri i SRS nisu prešli cenzus, pa time su birači pokazali da su konačno shvatili da se od magle ne živi.
Iako nisam glasač SNS ja verujem da će nova vlada zaista krenuti energičnije u reforme i da će konačno početi privredni oporavak.
hajkula1 hajkula1 17:12 18.03.2014

Re: Kosovo

Milan Karagaća
"Kosovo ključni uslov za Nemce

Kosovo je pre svega uslov a Srbiju, i interes Srbije je da joj Kosovo ne bude kamen o vratu.



Hrvatska se, tako, rešila svog kamena oko vrata.

freehand freehand 17:39 18.03.2014

Re: Kosovo

Nešto ne vidoh da je Kosovo bila tema u kampanji, niti je više kod naroda, niti se na kobajagi odbrani "našeg Kosova" više dobijaju poeni, ni bilo ko sa šakom pameti misli da će se Kosovo vratiti u sastav Srbije.

Pa ne videh ni ja. Ali rekoh da su ovi izbori suštinski pravljenje dovoljne većine za promenu Ustava i predaju Kosova.
Bi li ti to potpisao, Karagaća?
I koliko puta dnevno čujep "suverenitet i teritorijalni integritet" iz usta Obame, Eštonke, Merkelke?
I kako se osećaš kad to čuješ?
Pa eto i Putin reče da je situacija sa Krimom analogna Kosovu , što znači on priznaje pravo Krimu da se otcepi, priznao mu je nezavisnost, Kosovo još nije formalno ali očito da tako misli.

Super. Šta ti misliš o nezavisnosti Krima, Karagaća? I o suverenitetu i teritorijalnom integritetu, uopšte uzevši?

I u čemu je frka sada, pa neće valjda Srbija propasti što Koštunica, Dinkić, LDP, Dveri i SRS nisu prešli cenzus

Generalno - frka je u tome što je ponovo, treći put u poslednjih 70 godina napravljen nekakav idiotski front koji ne poznaje razlkike i nijanse, i koji ne može da pokaže razlike u političkim opredeljenjima. Time što neće u parlamentu biuti predstavljene one neće nestati. a naći će već način da se prikažu. E ti načini obično nisu zdravi za društvo.
to je što se tiče političke teorije.
pa time su birači pokazali da su konačno shvatili da se od magle ne živi.

Ne, time su birači pokazali da su u maglu, ponovo - posle one komunističke pa ponovo Slobine - još jednom upali.
Dok se osveste - eto sranja. Znaš, Karagaća, jedan od mojih ujaka izbacio je brata i sestriće iz kuće zbog Slobodana Miloševića. Trebalo mu je osam godina da se probudi iz hipnoze. Sestriči su mu oprostili, brat nikad. Umrli su ne progovorivši.

Iako nisam glasač SNS ja verujem da će nova vlada zaista krenuti energičnije u reforme i da će konačno početi privredni oporavak.

Oće, ko Branko Mikulić. Ili Dragutin Zelenović. Ili Radoman Božović. Ili Mirko Marjanović
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:22 18.03.2014

Re: Kosovo

Oće, ko Branko Mikulić. Ili Dragutin Zelenović. Ili Radoman Božović. Ili Mirko Marjanović

ili Vojislav Koštunica sa onim Bubalom,Parivodićem, Naumovim, Samardžićem i uz sasluženje Amfilohija i Bećkovića.
Ne, time su birači pokazali da su u maglu, ponovo - posle one komunističke pa ponovo Slobine - još jednom upali.

ono u vreme sicijalizma nije bilo magla već dim fabričkih dimnjaka, koji je Sloba zamenio dimom baruta.A birači su činimi se ipak pokazali da polako shvataju da se nacionalizam i pravoslavlje nemažu na leba niti sipaju u rezervoare, da tek kada si kao čovek dostojan i neponižem onda možeš biti i ponosan pravoslavac, katolik, musliman, Srbin, Madjar, i svaka druga nacionalna veličina i identitet.
Super. Šta ti misliš o nezavisnosti Krima,I o suverenitetu i teritorijalnom integritetu, uopšte uzevši?

Pa valjda svi treba da mislimo šta i Putin.Na Kruimu su valjda 58% Rusi i ako su izglasali referendumom to što su izglasali , a još Putin priznao OK. Ako su na Kosovu Albanci 85% većina onda je logično da se njihovo ne uvažava.Ako je u BiH većina glasalka na referendumu da se država ratom ne rastura a Sloba nije priznao taj referendum onda ima da je tako, ako su onda 40% Srba izglasali za odvajanje onda je to OK. Može kako oćeš.
Suverenitet, pa vidiš da veliki ne poštuju tuđe suverenitete već samo svoja.Dakle, Putin ima suverenost nad prostorom celog SSSR-a ako tako hoće, SAD ima nacionalne interese gde god oni to kažu. Jebeš međunarodno pravo.
I sada Obama kaže da Krim ne može niti nezavisan a pre je rekao da Kosovo može, Putin da Krim može a Kosovo ne može iako kaže da su to potpuno analogni slućakjevi.
Bi li ti to potpisao

Šta da potpišem?Promenu Ustava, pa treba ga menjati jer nema veze sa stvarnošću. Možda da je DSS ostao da bi promena išla u pravcu da pojačamo Preambulu i sa KiM i Krim. Amin.
freehand freehand 18:48 18.03.2014

Re: Kosovo

ili Vojislav Koštunica sa onim Bubalom,Parivodićem, Naumovim, Samardžićem i uz sasluženje Amfilohija i Bećkovića.

Jok. Sa Veljom Ilićem, Vukom Draškovićem, Vulinom, Mihajlovićkom, Bačevićem, Kneževićem, nebojšom STefanovićem.
ono u vreme sicijalizma nije bilo magla već dim fabričkih dimnjaka, koji je Sloba zamenio dimom baruta.A birači su činimi se ipak pokazali da polako shvataju da se nacionalizam i pravoslavlje nemažu na leba niti sipaju u rezervoare, da tek kada si kao čovek dostojan i neponižem onda možeš biti i ponosan pravoslavac, katolik, musliman, Srbin, Madjar, i svaka druga nacionalna veličina i identitet.

Jeftina demagogija, taman na nivozu naprednjaka.
Pa valjda svi treba da mislimo šta i Putin

Ne, nego što i Vučić. Malo je zajebano to što ima čudnu frekvenciju i amplitudu u razmišljanju, pa baš naglo menja mišljenje, i pravi nagle zaokrete.

I sada Obama kaže da Krim ne može niti nezavisan a pre je rekao da Kosovo može, Putin da Krim može a Kosovo ne može iako kaže da su to potpuno analogni slućakjevi.

Samo što Putin nabija na nos Obami ono što su njegova zemlja i NATO već učinili. I čijem finalu prisustvujemo u tvojoj i mojoj zemlji, Karagaća.

Šta da potpišem?Promenu Ustava, pa treba ga menjati jer nema veze sa stvarnošću. Možda da je DSS ostao da bi promena išla u pravcu da pokačamo Preambulu i sa KiM i Krim. Amin.

Ne moraš ti. Potpisaće ovi gmazovi kameleonski. To je bila cena da dođu tu gde su. I Nikolić i Vučić. To su dogovorili sa Dr. Faustusom.
A to što Ustav nema veze sa stvarnošću nema veze sa Koštunicom, nego brutalnom agresijom izvršenom nad tvojom državom, uz mnoštvo ratnih zločina i
i konzistentno hladnokrvno kršenje svih međunarodnih normi u miru.
I vidiš kako je interesantno da je njima do Ustava Srbije više stalo nego tebi?
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:04 19.03.2014

Re: Kosovo

I vidiš kako je interesantno da je njima do Ustava Srbije više stalo nego tebi?

Kome je to stalo.A tek je fascinantno sa kojom demokratskom procedurom je proveden onaj referendum da bi se promenio Ustav po VK, imali smo referendum dva dana i da je trebalo trajao bi dok god ne naguramao.Pa tako nije radio ni Sloba , on je barem elegantno dobijao 98% na referendumu za i nije važno što je do tih odluka držao kao do lanjskog snega.
freehand freehand 00:09 19.03.2014

Re: Kosovo

Kome je to stalo

Onom ko traži da se Ustav promeni. A živ nisam da vidim kako će izvesti formulaciju o teritoriji države na koju se Ustav odnosi, i rešenje autonomije za Vojvodinu. Bez obzira na 160 poslaničkih mesta i opšte akciono jedinstvo.
hajkula1 hajkula1 01:01 19.03.2014

Re: Kosovo

Pa eto i Putin reče da je situacija sa Krimom analogna Kosovu , što znači on priznaje pravo Krimu da se otcepi, priznao mu je nezavisnost, Kosovo još nije formalno ali očito da tako misli.



Ne. Rusi su jasno rekli da neće priznati nezavisnost Kosova.
timotije timotije 09:25 19.03.2014

Re: Kosovo

Iako nisam glasač SNS ja verujem da će nova vlada zaista krenuti energičnije u reforme i da će konačno početi privredni oporavak


I ja isto mislim, da će nešto raditi i uraditi, a znam i zašto. Političar koji nema preživeljenu ulicu, još bolje političko podzemlje kao Tito, ne može da vlada sa Srbima.One prispeli sa najboljih škola, Srbi ubijaju - knez Mihajlo, dr.Đinđić. Tadića su pustili da se sam istroši, jer je znao kako je završio njegov predhodnik lepo vaspitan, visoko obrazovan i preduzimljiv.Bez đavola u sebi ne možete sa đavolima.
timotije timotije 09:40 19.03.2014

Re: Kosovo

: Kosovo
Milan Karagaća
"Kosovo ključni uslov za Nemce

Kosovo je pre svega uslov a Srbiju, i interes Srbije je da joj Kosovo ne bude kamen o vratu.



Hrvatska se, tako, rešila svog kamena oko vrata.


Ko koliko ume i može. Pa gledaš li kako ne umemo da se spasimo od njihove tužbe što su nad nama izvršili genocid!!!
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:08 19.03.2014

Re: Kosovo

Rusi su jasno rekli da neće priznati nezavisnost Kosova.

Rekli su i da će poštovati suverenitet Ukrajine, pa Gruzije..
predatortz predatortz 10:20 19.03.2014

Re: Kosovo

Milan Karagaća
Rusi su jasno rekli da neće priznati nezavisnost Kosova.

Rekli su i da će poštovati suverenitet Ukrajine, pa Gruzije..


Da je tebe pitam jedno, zemljače:

Zbog čega pokrajine država koje naseljavaju Rusi nemaju pravo na samoopredelenje i otcepljenje, a Albanci na kosovu imaju?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:22 19.03.2014

Re: Kosovo

Pa valjda svi treba da mislimo šta i Putin.

A evo sta sam napisao kada je Putin isto uradio sa Abhayijom i isto rekao da imaju pravo kao i kosovo tj. da Kosovo ima pravo kao i oni.
BLOG
Toliko i o Putinovoj principijelnosti odnosno zajebavanju nas kada kao ne priznaju Kosovo.
alselone alselone 10:25 19.03.2014

Re: Kosovo

Toliko i o Putinovoj principijelnosti


To smo apsolvirali. Evo ziv nisam da cujem tvoj komentar o principijelnosti Merkelove.
hajkula1 hajkula1 11:22 19.03.2014

Re: Kosovo

Super. Šta ti misliš o nezavisnosti Krima, Karagaća? I o suverenitetu i teritorijalnom integritetu, uopšte uzevši?



Eto, sad je mogla i SK da se izdvoji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:41 19.03.2014

Re: Kosovo

Evo ziv nisam da cujem tvoj komentar o principijelnosti Merkelove.

Neprincipijelna jer ne može da prizna pravo Kosovu a ne i Krimu, kao što je i Putin neprincuipijelan pa priznaje sada nezavisnost Krima, pa još licemerno kaže da je potpuno analogno sa Kosovom, a ne prizna Kosovo.
Nemoj tražiti od velikih principijelnost kada su mali u pitanju, za velike važe principi samo u međusobnim odnosima. Bez obzira šta rekla, Merkelova neće ići do granice da bi narušila odnose sa Rusijom, kao što ni Putin neće kada je u pitanju Nemačka. Upozorenje SAD ni Nemačka ni Rusija ne uzimaju ozbiljno u meri koliko to Amerikanci sami sebi fingiraju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana