Budućnost| Jubileji| Politika

Sto godina samoće

freehand RSS / 17.03.2014. u 19:16

O upravo održanim izborima napisao sam sve što sam mislio u prethodnom blogu - "Ko je hranio Mogvaja". I nemam bogznašta da dodam. Ni da ispravljam ni da se naknadno pravim pametnim. 

Sad mogu da sebi i vama čestitam nastupajuću 1990. Sa svim što uz to ide.

A počinje razočaranjem, velikim zanosom i aklamacijom.

slobodan-milosevic_500x330.jpg

I pitanjem - nije li sve ovo mnogo za jedan život?

Zaista, koliko je to - četvrt veka?

Nečiji čitav život. Nečija dva. Nečija mladost. Nečija starost. Nečiji roditelji i nečija deca. Srećnima samo čitava imovina. Nečiji snovi.

Rekoh da neću dodavati ništa o izborima na ono već rečeno.
Sem jedne vestice koja je, možda, dobra ilustracija:

"Kosovo ključni uslov za Nemce
Izvor: Beta

Berlin -- Izvestilac vladajuće nemačke Hrišćansko-demokratske unije i Hrišćansko-socijalne unije za spoljnu politiku Filip Misfelder ocenio da je pravi put Srbije u EU.
...
Misfelder je izbore u Srbiji i pobedu SN ocenio kao "značajan korak napred za Srbiju pred kojom su mnogobrojni izazovi". CDU-političar podseća istovremeno da sada mora dalje da bude sproveden plan pregovora Srbije sa Kosovom koji na kraju treba da vodi do priznavanja Kosova od strane Beograda.
"Iz naše perspektive je za Srbiju pravi put da sa SNS i Aleksandrom Vučićem dalje ide ka EU. Preduslov za to su pregovori sa Kosovom. U aprilu prošle godine potpisan sporazum, koji na kraju treba da vodi do priznanja Kosova, mora sada dalje da bude sproveden", navodi se u Misfelderovom saopštenju."      

Pitanje je samo - hoće li nama  Kompanija za uzgoj banaa  uopšte i dolaziti . Ili ćemo za kaznu ostati sami sa sobom, ovakvi kakvi smo.

Tagovi



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 13:55 19.03.2014

Re: Kosovo

Neprincipijelna jer ne može da prizna pravo Kosovu a ne i Krimu, kao što je i Putin neprincuipijelan pa priznaje sada nezavisnost Krima, pa još licemerno kaže da je potpuno analogno sa Kosovom, a ne prizna Kosovo.
Nemoj tražiti od velikih principijelnost kada su mali u pitanju, za velike važe principi samo u međusobnim odnosima. Bez obzira šta rekla, Merkelova neće ići do granice da bi narušila odnose sa Rusijom, kao što ni Putin neće kada je u pitanju Nemačka. Upozorenje SAD ni Nemačka ni Rusija ne uzimaju ozbiljno u meri koliko to Amerikanci sami sebi fingiraju.


hajkula1 hajkula1 09:54 20.03.2014

Re: Kosovo

Milan Karagaća
Pa valjda svi treba da mislimo šta i Putin.

A evo sta sam napisao kada je Putin isto uradio sa Abhayijom i isto rekao da imaju pravo kao i kosovo tj. da Kosovo ima pravo kao i oni.
BLOG
Toliko i o Putinovoj principijelnosti odnosno zajebavanju nas kada kao ne priznaju Kosovo.



Tj. slobodno tumačenje.
hajkula1 hajkula1 10:04 20.03.2014

Re: Kosovo

Milan Karagaća
Pa valjda svi treba da mislimo šta i Putin.

A evo sta sam napisao kada je Putin isto uradio sa Abhayijom i isto rekao da imaju pravo kao i kosovo tj. da Kosovo ima pravo kao i oni.
BLOG
Toliko i o Putinovoj principijelnosti odnosno zajebavanju nas kada kao ne priznaju Kosovo.





Tvoj zaključak u linkovanom postu:


Svakako da ta izjava ne znači da je Rusija spremna da prizna Kosovo, niti hoće, već da Rusija može kako hoće i kad hoće.



Ti si, iz principa, spreman da prekjuče priznaš samoproklamovanu nezavisnost Kosova (?)
Ali se ne pitaš.



I Crna Gora proglasila sankcije Rusiji.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:43 20.03.2014

Re: Kosovo

Ti si, iz principa, spreman da prekjuče priznaš samoproklamovanu nezavisnost Kosova (?)
Ali se ne pitaš.

otkud znas sta sam ja spreman. No nije ni bitno jer ti nisi spremna i nikada neces priznati Kosovo i zato je ono i dalje u sastavu Srbije, vlada Srbije postavlja činovnike u Prištini, idu tamo kada ko i kada hoće, ma milina, a voliš Šiptare neizmerno i oni ti uzvraćaju ljubav i nema te sile koja bi ih nagovorila da se odvoje od Srbije i takvih kao što si ti.
I Crna Gora proglasila sankcije Rusiji.

nego , da li si ti priznala da se SG odvojila od Srbije i da je nezavisna država,pa čak ima i svog ambasadora u Beogradu a Srbija svog Bingulca u Podgorici.

hajkula1 hajkula1 16:57 20.03.2014

Re: Kosovo

Milan Karagaća
Rusi su jasno rekli da neće priznati nezavisnost Kosova.

Rekli su i da će poštovati suverenitet Ukrajine, pa Gruzije..



Zar nije NATO potpisao da se neće širiti na istok, na zemlje bivšeg SSSR?


alselone alselone 14:20 18.03.2014

Fali jos i omega

Da objasni kako je kruna primila rezultate izbora.
reanimator reanimator 14:22 18.03.2014

...

200
alselone alselone 14:28 18.03.2014

Re: ...

...
200


You're welcome.
vera.nolan2 vera.nolan2 14:36 18.03.2014

Istina ?


"...dvije-tri milijarde uložiti u grandiozni projekt “Beograd na vodi”: nešto poput “srpskog Dubaija” na stotinu hektara uz Savu, sa sve divovskim Beogradskim Tornjem, ekskluzivnim hotelima, shopping centrima i – Subhanallah elhamdulillah! – najvećom džamijom u Europi!..."..pise Dezulovic u Pescaniku,jel to sala ili sam bas neobavestena?...bas bi bilo lepo,ako bude lepa kao ona u Jerusalimu,a sto je zovu,a nije Al Aksa...procvetace turizam
rade.radumilo rade.radumilo 16:07 18.03.2014

Feketialek

noboole noboole 20:32 18.03.2014

.

Treba nam fondacija za nabavku antidepresiva za blogere b92.
freehand freehand 00:54 19.03.2014

Interesantno je

... da se blog razlio u potoke i rukavce, ali da niko nije pominjao ništa od personalnih rešenja. A to će praktično biti jasan znak šta nas čeka i kojom brzinom.
Od mesta ministra privrede, policije, prosvete do spoljnih poslova.
alselone alselone 08:00 19.03.2014

Re: Interesantno je

jasan znak šta nas čeka i kojom brzinom.


Čeka nas crnilo. Mrak i rat. A taman nam je krenulo od 2004. a pogotovo od 2008. Sredili smo ekonomiju, postali lideri u regionu, sigurnost na ulicama je bila povecana, kriminal smanjen, lopovske privatizacije zaustavljene, skoro pa umalo postali clanovi EU, muzicki dinar neuveden, agencije neosnovane, average breast cup size povecan za broj a i prosecna duzina za inc i to smo sada srusili i bacili u poslednje dve godine.

Mi smo jedan veoma nezahvalan narod.
freehand freehand 08:34 19.03.2014

Re: Interesantno je

Sredili smo ekonomiju, postali lideri u regionu, sigurnost na ulicama je bila povecana, kriminal smanjen, lopovske privatizacije zaustavljene, skoro pa umalo postali clanovi EU

Sve tačno, sem što u tom periodu niko u svetu nije sredio ekonomiju. Nasuprot. Desio se niz bankrota, država, velikih i malih kompanija.
muzicki dinar neuveden, agencije neosnovane, average breast cup size povecan za broj a i prosecna duzina za inc

Šta reći... Neuvedene i neosnovane.

Mi smo jedan veoma nezahvalan narod.

Jeste, bogami. Ničim se iz ove dve godine ne hvalite.
alselone alselone 08:40 19.03.2014

Re: Interesantno je

Sve tačno, sem što u tom periodu niko u svetu nije sredio ekonomiju. Nasuprot. Desio se niz bankrota, država, velikih i malih kompanija.


Pa nije valjda svetska kriza kriva za povecanje kriminala na ulicama, lopovsko-burazerske privatizacije, opste bahato i oholo ponasanje 90% "politicke elite", sramne parafiskale itd?

Šta reći... Neuvedene i neosnovane.

Da, bas tako, samo ne znam kad si prestao da prepoznajes zajebanciju i ironiju? Evo, dodao sam italik, da ti bude jasnije.

Jeste, bogami. Ničim se iz ove dve godine ne hvalite.

Cime se hvalimo?
freehand freehand 08:45 19.03.2014

Re: Interesantno je

Pa nije valjda svetska kriza kriva za povecanje kriminala na ulicama, lopovsko-burazerske privatizacije

Alselone: gde si video povećanje kiminala od 2008. u Srbiji?
Inače - znam da si ekspert za ekonomiju, politiku i sociologiju ali nećeš verovati: svetske krize upravo tako utiču na ljudsko društvo!
I sjajno je da se to u Srbiji nije desilo.
Nije bilo ni privatizacija u tom periodu.
Al ti ne daj da te to omete.
Da, bas tako, samo ne znam kad si prestao da prepoznajes zajebanciju i ironiju?

Sakaćenje jezika ne može biti zajebancija, niti ironija.

Cime se hvalimo?

Pitaj Mićana.

Edit: u stvari - imaš bolji izvor, kome bezuslovno veruješ (kad te drugari gledaju): pitaj Radulovića, zna on detaljno da ti objasni.


alselone alselone 09:03 19.03.2014

Re: Interesantno je

Nije bilo ni privatizacija u tom periodu.


Bilo je.

Evo samo detalja: Trudbenik gradnja (2008), Prosveta (2009), Nuba (2010), Konverzija Del Reala (2010).

I dodatno Agrobanka kao "privatizacija" nasih para.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:45 19.03.2014

Re: Interesantno je

freehand
... da se blog razlio u potoke i rukavce, ali da niko nije pominjao ništa od personalnih rešenja. A to će praktično biti jasan znak šta nas čeka i kojom brzinom.
Od mesta ministra privrede, policije, prosvete do spoljnih poslova.

Kakva su tvoja predviđanja glede nove vlade i kadrovskih rešenja.
freehand freehand 14:47 19.03.2014

Re: Interesantno je

Bilo je.

Evo samo detalja: Trudbenik gradnja (2008), Prosveta (2009), Nuba (2010), Konverzija Del Reala (2010).

Tri privatizacije u četiri godine? I kakve tu veze ima sa onim o čemu si pričao? Gde ti je rast kriminala?
I što sa "Agrobankom"? što ne pominješ i "Univerzal", ako je to tako.

A pitao sam te i čime, sem te "univerzal" banke možeš da pohvališ novu vlast? Ako ti ne ide - evo ti pomoć prijatelja:



Ima još, kolko hoćeš, a sa ovim dilberom si saglasan. Msilim - sa obojicom.
Stvarno, kako ti to uspeva?
alselone alselone 15:17 19.03.2014

Re: Interesantno je

Tri privatizacije u četiri godine? I kakve tu veze ima sa onim o čemu si pričao? Gde ti je rast kriminala?


freehand freehand 17:02 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
Tri privatizacije u četiri godine? I kakve tu veze ima sa onim o čemu si pričao? Gde ti je rast kriminala?



To mora da je za Radulovića?
alselone alselone 20:35 19.03.2014

Re: Interesantno je

To mora da je za Radulovića?


To je za ono sto si stvarno simpatican koliko se trudis da Odbranis. Apologet superteske kategorije.
freehand freehand 22:17 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
To mora da je za Radulovića?


To je za ono sto si stvarno simpatican koliko se trudis da Odbranis. Apologet superteske kategorije.

Apologeti ne brane. Oni hvale.
A šta kažeš za Radulovića?
Kaži sad slobodno, drugari više ne čitaju. Jelda da je odvratan?
alselone alselone 22:22 19.03.2014

Re: Interesantno je

A šta kažeš za Radulovića?


Mislim da je veoma vazno da se poruka koju on salje cuje. Zbog toga mi je zao sto nije prosao cenzus.
alselone alselone 22:24 19.03.2014

Re: Interesantno je

Apologeti ne brane. Oni hvale.


Nije tacno. Apologet je branjitelj, zastupnik.
freehand freehand 22:36 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
A šta kažeš za Radulovića?


Mislim da je veoma vazno da se poruka koju on salje cuje. Zbog toga mi je zao sto nije prosao cenzus.

Pa on kaže da se u prethodnoj Vladi ove iste vlasti naveliko lagalo, kralo, izmišljalo, foliralo, da je reč o nesposobnim ljudima, neznalicama, pokvarenjacima.
I to od Aleksandra Vučića kao najgoreg pa na niže.
Kako sad to?
alselone alselone 22:43 19.03.2014

Re: Interesantno je

Kako sad to?


Eto, na kurcocrtacki nacin.
freehand freehand 22:48 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
Kako sad to?


Eto, na kurcocrtacki nacin.

Au.
Pa kad likovni umetnici ovako skaču na pomen vučića i SNS - šta li tek rade oni što za njih glasaju?

Nego, bez obzira - pa šta ti kažeš na sve što Radulović priča?
alselone alselone 22:59 19.03.2014

Re: Interesantno je

pa šta ti kažeš na sve što Radulović priča?


Sve sam ti rekao u dva komentara. Niti sam glasao za Vucica, niti za Tadica. Sada sam glasao za Radulovica jer mislim da njegova poruka treba da se cuje.

Tebi je neko rekao da si Sokrat?
freehand freehand 23:07 19.03.2014

Re: Interesantno je

Tebi je neko rekao da si Sokrat?

Opet lupetaš...
nema veze.
alselone alselone 23:11 19.03.2014

Re: Interesantno je

Opet lupetaš...
nema veze.



Sokrat je bio poznat po tome sto je samo postavljao pitanja bez da daje svoj stav i pitanjima je navodio sagovornika na zakljucak. Pa ono, cini mi se da i ti negujes da, da ne kazem, diskurs. Nije vas bilo puno u istoriji, zato sam primetio.
freehand freehand 23:27 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
Opet lupetaš...
nema veze.



Sokrat je bio poznat po tome sto je samo postavljao pitanja bez da daje svoj stav i pitanjima je navodio sagovornika na zakljucak. Pa ono, cini mi se da i ti negujes da, da ne kazem, diskurs. Nije vas bilo puno u istoriji, zato sam primetio.

Zato je vas ko šaše.
Nego, na ovom blogu zapisano je mnoštvo mojih stavova. U komentarima i komentarima na komentare. jasnih, čistih, bez dvoumica.
Sad ti meni kaži - gde su tvoji stavovi? Imaš li neki, uopšte?
Eto, ja pitanjima pokuašvam da dođem do nekog, al badava. Otud-odovud, Vikipedija-kursadžije, kursadžije-Vikipedija.
Dakle, imaš li ti neki stav?
Bilo kakav, o bilo čemu?
A da ne gledaš šta će reći neko sa strane i koliko ćeš preporuka dobiti?
alselone alselone 23:31 19.03.2014

Re: Interesantno je

A da ne gledaš šta će reći neko sa strane i koliko ćeš preporuka dobiti?


Do sada si mi samo ti i Omega spocitavali da sa vama razgovaram zbog preporuka. Je l' to neka odbrana koju ne razumem?
alselone alselone 23:32 19.03.2014

Re: Interesantno je

Nego, jesi proverio sta znaci apologet?
freehand freehand 23:47 19.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
A da ne gledaš šta će reći neko sa strane i koliko ćeš preporuka dobiti?


Do sada si mi samo ti i Omega spocitavali da sa vama razgovaram zbog preporuka. Je l' to neka odbrana koju ne razumem?

Ma nema to veze sa mnom, bre, ti si meni šalakomika. Nego je to tvoja slika na blogu. Kursadžije-Reddit pa kad zaškripi ili zafali nešto starogrčkog - Vikipedija.
Mene si pitao za stav? Rekoh ti. na ovoj stani imaš pet mojih stavova: o Vučiću, o Vladi, o Kosovu. O perspektivi ove zemlje.
A gde je tvoj stav, Alselone?
Skaćeš na pomen Vučića kao da ti je brat rođeni, a kao istiha podržavaš Radulovića jer si saglasan. Sa kim si, bre, saglasan kad su u pitanju dva potpuno suprotstavljena čoveka i gledišta?

alselone alselone 23:54 19.03.2014

Re: Interesantno je


Skaćeš na pomen Vučića kao da ti je brat rođeni, a kao istiha podržavaš Radulovića jer si saglasan. Sa kim si, bre, saglasan kad su u pitanju dva potpuno suprotstavljena čoveka i gledišta?


Ne, ja samo drmam kavez kada pokusas da kazes kako postoji razlika. Jer ti skaces na pomen Tadica kao da ti je brat rodjeni. Meni nije problem da "napljujem" Vucica i to i radim po komentarima. A tebi jeste problem da se kriticki postavis. Na primer - Miki Rakic je zao duh i on je kriv (sa Vesnom Pesic) za sve. Kako naivno, jbt!

Ne razumem kako ne shvatas. Ako procitas pazljivo komentare koje pisem, bez toga da svako pljuvanje Tadica shvatis kao hvaljenje Vucica videces i moje stavove i shvatices gledisa.
freehand freehand 00:02 20.03.2014

Re: Interesantno je

Ne, ja samo drmam kavez

Ti nekom drmaš kavez?
Brate...
Meni nije problem da "napljujem" Vucica i to i radim po komentarima.

Al ih brišu domaćini, moderacija, šta se dešava sa tim komentarima? Ili su ti navodnici na "napljujem" ključ?

videces i moje stavove i shvatices gledisa.

E dobro. U futuru je ključ, ipak. I u mojoj gluposti.

alselone alselone 00:04 20.03.2014

Re: Interesantno je

freehand freehand 00:14 20.03.2014

Re: Interesantno je

alselone

Eto, o tome sam govorio. Opet ti neko obrisao sve ono pametno što si napisao.
ali ja nisam, časna reč.
alselone alselone 00:16 20.03.2014

Re: Interesantno je

Eto, o tome sam govorio.


Pogledaj svoj prethodni komentar pa mi reci na sta da ti odgovorim.
hajkula1 hajkula1 10:09 20.03.2014

Re: Interesantno je

freehand
Pa nije valjda svetska kriza kriva za povecanje kriminala na ulicama, lopovsko-burazerske privatizacije

Alselone: gde si video povećanje kiminala od 2008. u Srbiji?
Inače - znam da si ekspert za ekonomiju, politiku i sociologiju ali nećeš verovati: svetske krize upravo tako utiču na ljudsko društvo!
I sjajno je da se to u Srbiji nije desilo.
Nije bilo ni privatizacija u tom periodu.



Šljakalo je saric&company... Misliš, nema veze? I Cvetković je govorio da Srbija ne oseća krizu...
charlie charlie 13:05 20.03.2014

Re: Interesantno je

alselone
To mora da je za Radulovića?


To je za ono sto si stvarno simpatican koliko se trudis da Odbranis. Apologet superteske kategorije.

Јок !
Фрихенд је само доследан !
rade.radumilo rade.radumilo 09:15 19.03.2014

Izvor: www.njuz.net

hajkula1 hajkula1 11:25 19.03.2014

Re: Izvor: www.njuz.net

rade.radumilo
Uhapšen najveći strani investitor







vera.nolan2 vera.nolan2 11:09 19.03.2014

Mnogo


opravdanog gneva,nezadovoljstva ,pesimizma,frustrirajuceg straha i neizvesnosti...se izlilo na blogu...od enormne moci jednog coveka(jedne stranke),do mozda jos opasnije, mesijanske volje da "ucini sve za svoju zemlju i svoj narod"...(Boze,sacivaj mu samo zdravu pamet,teret je prevelik...).Strah od tolike transformacije do neprepoznatljivosti ,lika i dela!

Ne sumnjam da ce uci u ozbiljne reforme(sigurna sam da je Radulovic bio samo probni balon ...),sto ce svakako, za vecinu biti tesko i bolno!Kladim se da ce uraditi bas sve po programu Radulovica(tj,ozbiljnih ekonomista),mozda malo mekse i korak po korak...

...ali,ja sam stvarno,prvi put juce,citajuci Pescanik saznala za :
"Према незваничним најавама из УАЕ централни део архитектонског плана “Београда на води“ биће највећа џамија у Европи чију је изградњу ППВ Александар Вучић договорио у склопу изградње читавог пројекта.

Већ одавно постоји идеја о изградњи велике џамије у Београду како би се задовољиле верске потребе муслимана који ту живе а којих је по неким проценама преко 150.000.

Џамија која ће бити подигнута у Београду пројектована је да по величини и раскоши надмаши највећу џамију у Европи која се тренутно налази у Риму."

Zaista nemam nista protiv,naprotiv!!! miroljubive koegzistencije svih vera i naroda ,kosmopolita sam,volim sakralnu arhitekturu , etc....ali kako se pojavio seik i toliki novci(skoro "poklonjeni"i to neobjasnjivo prijateljstvo...imam instiktivan strah...Sta se iza brda valja? Sta znaci dugorocno?,posebno sto u vise odgledanih priloga na Tv,ta informacija je prakticno prikrivena i precutana,ako je tacna.Evo na netu nadjoh i projekte,zaista opijajuce fascinantno ,kao i ta kula ...?
Procitajte indikativan tekst Kako je Newton zajebo Bakira
Boris Dežulović | 14/03/2014


Ono sto najvise plasi je potpuno izvesna neizvesnost sa ovom zastrasujucom pobedom...

reanimator reanimator 11:22 19.03.2014

Re: Mnogo

Sta se iza brda valja?

Iza brda se valja to da dok mi budemo sedeli i bistrili o džamiji, nadolazežem muslimanskom talasu, kvadratima stanova i arhitekturi novog mosta, neko će o trošku poreskih obveznika da vrši čišćenje terena.
larisa_bg larisa_bg 12:19 19.03.2014

Re: Mnogo

reanimator
Sta se iza brda valja?



timotije timotije 12:57 19.03.2014

Re: Mnogo

Zaista nemam nista protiv,naprotiv!!! miroljubive koegzistencije svih vera i naroda ,kosmopolita sam,volim sakralnu arhitekturu , etc....ali kako se pojavio seik i toliki novci(skoro "poklonjeni"i to neobjasnjivo prijateljstvo...imam instiktivan strah...Sta se iza brda valja? Sta znaci dugorocno?,posebno sto u vise odgledanih priloga na Tv,ta informacija je prakticno prikrivena i precutana,ako je tacna.Evo na netu nadjoh i projekte,zaista opijajuce fascinantno ,kao i ta kula ...?
Procitajte indikativan tekst Kako je Newton zajebo Bakira
Boris Dežulović | 14/03/2014

Ono sto najvise plasi je potpuno izvesna neizvesnost sa ovom zastrasujucom pobedom...


Očigledno nisi zapazio koliko naših plavuša žive i nude se u Dubaiju o Dohi. Biće ih mnogo više iduće godine kada budu teniski turniri, nećeš stići da ih prebrojiš dok ih bude kamera pokazivala. Žene traže sposobnije muškarce za svoj porod, neće kukumavke.
laziiprevare laziiprevare 15:29 19.03.2014

Re: Mnogo

larisa_bg

Strani i domaći "eksperti" guraju svoje privatne poslove preko nezrelog ministra kojeg je Vođa pronašao preko svoji kontraverznih savetnika iz opskurnih kriminalno- vojno - policijskih krugova koji ga okružuju i koji su u kratkom vremenu zasenili Borisovu ekipu.




"Dobar dan. Za one koji me ne znaju, ja sam Miodrag Rakić.Čuo sam da se to malo zna".
hajkula1 hajkula1 10:14 20.03.2014

Re: Mnogo

Evo na netu nadjoh i projekte,zaista opijajuce fascinantno ,kao i ta kula ...?



Vera, nema projekta. Samo neki kolaž, salata s interneta, na ravnoj podlozi. Veze nema (reljef?)
hajkula1 hajkula1 10:16 20.03.2014

Re: Mnogo

reanimator
Sta se iza brda valja?

Iza brda se valja to da dok mi budemo sedeli i bistrili o džamiji, nadolazežem muslimanskom talasu, kvadratima stanova i arhitekturi novog mosta, neko će o trošku poreskih obveznika da vrši čišćenje terena.



Vazda smo poznati kao gostoljubivi
vera.nolan2 vera.nolan2 11:00 23.03.2014

Re: Mnogo

nema projekta. Samo neki kolaž,


U pravu si,tek sam posle videla,jer sam se dala u citanje tekstova.Ipak mislim da bar Dežulović ne bi sebi dozvolio da širi neproverene informacije,a i članak koji sam citirala je zaista odličan,kao svi njegovi i vrlo,vrlo indikativan...
Черевићан Черевићан 12:21 19.03.2014

сума сумарум

ево опет ,почетка нам,
наде наше моћи њине
но весело - граву горе
игранка нам тек почиње
G.Cross G.Cross 12:25 19.03.2014

Bloomberg 12/03/2014

Vucic, who said in 1995 that his country would kill 100 Muslims for every Serb who died, is trying to convince voters that his friendship with Abu Dhabi Crown Prince Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan will benefit the economy


The project is based on Serbia’s “good economic fundamentals,” Eagle Hills said in an e-mail


A new company called Eagle Hills, headed by Alabbar, will develop and finance the project, with Serbia contributing the land, the government said. The company is registered with the Abu Dhabi Chamber of Commerce as a trading company with no employees and capital of 1.5 million dirhams ($410,000).


Asked about the lack of a public tender for Belgrade on Water, Vucic dismissed the need for one.


Vucic and the sheikh met “completely by accident,” the Progressive Party leader told state-owned broadcaster RTS in October.

“I was invited to a restaurant for a lunch and he was there, totally surprised that I didn’t ask for anything,” Vucic said. “We talked about history, geography, philosophy. He personally saw me off to my room and after that, our friendship started.”


Nuseibeh, who created Cornerstone Global Associates to advise clients on potential risks in the region.

“In the U.A.E., like other countries in the Gulf, yes means maybe, maybe means no and no means I never want to see you again,” he said.



With all of this sad, ja u stvari mislim da je ovo prilika za Beograd i Srbiju, treba biti BOLD i rizikovati i onako nemamo mnogo da izgubimo (ozbiljno)

Emmar trazi nacin da ukoracu u Evropu (diversifikacija rizika). Uveliko gradi u Turskoj...


vera.nolan2 vera.nolan2 13:59 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014



Vucic and the sheikh met “completely by accident,”
...., totally surprised that I didn’t ask for anything,” Vucic said.


Malo sutra,slucajno se sreli!!!,pa nista ne trazis,pa dobijes-bajku! Nadam se da se slucajan susret i prijateljstvo nece pretvoriti u slucajni akcident!...moze tu biti i sada nevidljivih imlikacija u daljoj buducnosti.Zapad razmislja na sto godina unapred,a Srbija i razmislja i zivi -od danas do sutra!
maksa83 maksa83 14:09 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

vera.nolan2


Vucic and the sheikh met “completely by accident,”
...., totally surprised that I didn’t ask for anything,” Vucic said.


Malo sutra,slucajno se sreli!!!,pa nista ne trazis,pa dobijes-bajku! Nadam se da se slucajan susret i prijateljstvo nece pretvoriti u slucajni akcident!...moze tu biti i sada nevidljivih imlikacija u daljoj buducnosti.Zapad razmislja na sto godina unapred,a Srbija i razmislja i zivi -od danas do sutra!

Isti taj Vučićev milkŠeik koji nam ovde povremeno dođe, razgaljeno se nasmeje pa ode, je inače Veliki Investitor. Npr. investira trenutno i u privatnu armiju koju mu pravi i obučava ni manje ni više nego Mark Prince - tip koji je osnovao (i šatro prerodao) Blackwater i sad živi u Abu Dabiju, sastavljenu skoro isključivo od stranaca tj. ne-muslimana (pošto Šeik ne veruje da će musliman hteti da zapuca na drugog muslimana po naredbi).

Blackwater Founder Forms Secret Army for Arab State


G.Cross G.Cross 14:53 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

sti taj Vučićev milkŠeik koji nam ovde povremeno dođe, razgaljeno se nasmeje pa ode, je inače Veliki Investitor. Npr. investira trenutno i u privatnu armiju koju mu pravi i obučava ni manje ni više nego Mark Prince - tip koji je osnovao (i šatro prerodao) Blackwater i sad živi u Abu Dabiju, sastavljenu skoro isključivo od stranaca tj. ne-muslimana (pošto Šeik ne veruje da će musliman hteti da zapuca na drugog muslimana po naredbi).


Makso, poenta je u
He personally saw me off to my room and after that, our friendship started.”


maksa83 maksa83 14:58 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

Makso, poenta je u
He personally saw me off to my room and after that, our friendship started.”


predatortz predatortz 14:58 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

Makso, poenta je u

He personally saw me off to my room and after that, our friendship started.”


Muzička podloga

freehand freehand 15:02 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

maksa83
Makso, poenta je u
He personally saw me off to my room and after that, our friendship started.”






Ma nema problema kod baće Muhameda. Srbija, Kosovo, men, vumen, dog, hors, kemel...
G.Cross G.Cross 15:25 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014


Ma nema problema

Free, jel moze da izbrises ovo?
freehand freehand 16:22 19.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

G.Cross

Ma nema problema

Free, jel moze da izbrises ovo?

Mogu, ako postoji opravdan razlog? Možda sam nespretno napisao komentar, ali htedoh da kažem da princ ne bira ni u političkom ni u ekonomskom smislu, pa mi je taj vic došao kao zgodna metafora..
Naravno da nije bio vulgarno usmeren na Jahjagu i njeno vređanje mi apsolutno nije bilo ni na kraj pamet. Kao ni šeika, naravno.
Ovde je prevashodno o nama reč..
urbana_gerila urbana_gerila 18:33 19.03.2014

Re: cenzor

G.Cross
Free, jel moze da izbrises ovo?


ti si se baš primio.
bar da dramiš principijelno...
G.Cross G.Cross 19:04 19.03.2014

Re: cenzor

ti si se baš primio.
bar da dramiš principijelno...


Whatever...

Mozda nisam shvatio poentu.
urbana_gerila urbana_gerila 19:30 19.03.2014

Re: cenzor

G.Cross
ti si se baš primio.
bar da dramiš principijelno...


Whatever...

Mozda nisam shvatio poentu.


ako misliš da nisi shvatio poentu freehandovog komentara, mogao si da ga pitaš.
ako misliš na poentu mog komentara, vrlo je eksplicitna.
tyson tyson 00:22 21.03.2014

Re: Bloomberg 12/03/2014

Mark Prince - tip koji je osnovao (i šatro prerodao) Blackwater

Erik Princ.


oskar-z-wild oskar-z-wild 14:25 19.03.2014

Face




Ne znam zašto ali ove riđe face mi nikad nisu ulivali poverenje ili simpatije. Čak se i Mićunović plaši.

Mislim da su nove generacije rođene 1990tih odlučile na ovim izborima ko će vladati Srbijom.
laziiprevare laziiprevare 15:07 19.03.2014

Re: Face

Čak se i Mićunović plaši




... ledi krv u žilama.
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:57 19.03.2014

Re: Face

... ledi krv u žilama.


u pravu si.
freehand freehand 17:17 19.03.2014

Arivederči

... Dinkiću i Koštunici.
A ako se ovom drugom nešto mora priznati, to je da je i sa mesta predsednika Vlade i sa mesta predsednika stranke otišao džentlmenski.
mariopan mariopan 21:37 19.03.2014

Re: Arivederči

Тачно.
freehand
... Dinkiću i Koštunici.
A ako se ovom drugom nešto mora priznati, to je da je i sa mesta predsednika Vlade i sa mesta predsednika stranke otišao džentlmenski.

mirelarado mirelarado 17:41 19.03.2014

Макондо

“Not only are we all in the same boat, but we are all seasick.” G. K. Chesterton
freehand freehand 22:33 19.03.2014

Nova Vlada

Ostadoh dužan odgovor Karagaći o predviđanjima za sastav nove Vladu.
Dakle, prvo: sem onoga što mogu da pročitam i na osnovu toga nagađam - druge informacije nemam. Pošto nisam Krkar ne bih da lupetam.
Ali, mogu da kažem ovo: vučić će, verovatno, pokušati da na svoj veliki paket stavi jednu finu roze demokratsku mašnicu u vidu koalicionog partnera. To sem vojvođanskih Mađara, Sulje i Rasima - a Dačić se tu ne računa, mogu biti samo DS ili NDS. Pošto je DS decidirano odbila i pomisao na takvu mogućnost, od dva ljuta gusara ostao je jedan: Tadić. Uveliko se spekuliše sa Rakićem kao ministrom policije ili šefom udbe. A pominje se i sam Tadić kao ministar inostranih poslova. Ili potpredsednik i ministar za evropske integracije.
Šta ja mislim o tome? Mislim, a to rekoh u nekom od komentara, da Tadić nikakvu snagu nema kojom bi mogao da uslovljava nekakav koalcioni dogovor i program. A smešila bi mu se izvesnost da će ostati i bez to malo kredibiliteta koji je sačuvao, uz uloga onog na čiju će glavu ići promena Ustava i konačna predaja Kosova. Ni na šta drugo on u toj Vladi i državi uticati ne bi mogao, niti bi za šta bio pitan. I samo je pitanje u kom bi momentu bio rekonstruisan.
Zato, neka Vučića sa njegovom ogromnom većinom, neka njega kao apsolutne vlasti i nek radi ono za šta se borio, tražio i dobio podršku.
Pa kad se ispostavi da je tražio za jedno a radio drugo - neka to bude njegova zasluga i njegova kazna.
Dakle - Vučić+Dačić+trabanti a personalno sve isto kao što je bilo. U međuvremenu nisam video nijednog Nobelovca da je prišao SNS-u.
Pa gde stignemo i gde su nas ljubitelji i ogorčeni gurnuli.
Dr M Dr M 00:01 20.03.2014

Re: Nova Vlada

Vučić+Dačić


Misliš, bananašejk vlada, ponovo?

To bi bilo potpuno blesavo..i zato je moguće..

Ipak, mislim da je verovatnija opcija koalicije sa NDS, pri čemu Tadić ide na neku dobro plaćenu funkciju u Evropi ili UN.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:33 20.03.2014

Re: Nova Vlada

Ostadoh dužan odgovor

Hvala ti na odgovoru.
freehand freehand 00:47 20.03.2014

Re: Nova Vlada

Misliš, bananašejk vlada, ponovo?

To bi bilo potpuno blesavo..i zato je moguće..

Meni je suludo očekivati da NDS uđe u tu Vladu. Naeo sam zbog čega. E sad - jasno je da je Tadić malo pogubio konce još od prošlih izbora, i to je sasvim razumljivo. Ali bi ulazak u ovakvu Vladu, u ovoj konstelaciji, bio ravan postupku onog idiota što je stanje svog revolvera proveravao pucajući sebi u uvo.
Elem, u tom slučaju - eto Dačića da još proširi demokratsku bazu i odradi Kosovo do kraja sa bratom Hašimom.
Samo što će ovog puta da šeni i ćuti, i on i Krkobabići.
tasadebeli tasadebeli 23:55 19.03.2014

Аита пеа пеа! *

freehand

I pitanjem - nije li sve ovo mnogo za jedan život?


Јесте, Фри, много је за један живот... Ако све то схватиш толико озбиљно, онда је стварно много за један живот...

А извештаји пристижу са свих страна...

Имам утисак да је овај извештај правио неки од огорчених ЛДП-оваца... Некако препознајем драматуршку руку Б.С. и стил под називом "о историји из приватног угла док чекам у реду за касом хипермаркета"...





________________________________________


* У слободном преводу са неког од језика пацифичког острвља, ово му отприлике значи: Не бригај бригу, сутра је нови дан.
freehand freehand 00:12 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Јесте, Фри, много је за један живот... Ако све то схватиш толико озбиљно, онда је стварно много за један живот...

* У слободном преводу са неког од језика пацифичког острвља, ово му отприлике значи: Не бригај бригу, сутра је нови дан.

Nisam ja od tih sucidnih tipova. Samo, gledao sam i '87, sa užasom, šta se dešava a ljudi kao hipnotisani niti šta vide niti šta osećaju. I se što se posle toga desilo. I koliko je trajalo i šta se sve desilo, i koliko je muke trebalo da se zaustavi i preokrene. I sad ponovo gledam isto. Samo sad gledam neke koji se smatraju i predstavljaju kao slobodari, demokrate, humanisti - kako sebe i društvu predaju u ruke pošasti, još perverzno uživajući u svom bezumlju koje pravsddaju nekakvim ogorčenjem ili zgađenošću.
I nije da ne pogledam prema koferima poslednjih dana.
alselone alselone 00:14 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

I nije da ne pogledam prema koferima poslednjih dana.


Razumem te. Da li mislis da ti je bilo pametno da si gledao prema koferima 2008?
freehand freehand 00:17 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

alselone
I nije da ne pogledam prema koferima poslednjih dana.


Razumem te. Da li mislis da ti je bilo pametno da si gledao prema koferima 2008?

Alselone, tvoje razumevanje bi značilo da nešto ozbiljno nije u redu.
Ajd sad idi sa drugarima razmenjuj sličice i pusti čike da pričaju.
alselone alselone 00:19 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Ajd sad idi sa drugarima razmenjuj sličice i pusti čike da pričaju.


Pustajuci cike da pricaju smo i dosli dovde.
tasadebeli tasadebeli 01:05 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

freehand

Nisam ja od tih sucidnih tipova...I nije da ne pogledam prema koferima poslednjih dana.



Не, не мислим да си суицидан... Само око мене је ових дана много депримираних људи... Разумем их, утисци су сада најјачи, временом ће полако јењавати...

Али живот тече даље... Живети се мора... Нису ови избори никакав судбински прелом у нашим малим животима... Они су само спољашњи оквир (што би рекли за поглавља о рату они критичари који тумаче Сеобе Црњанског)... Па ако смо се и до сада вазда дочекивали на ноге као мачка, немој сада да падамо на леђа... То покушавам да ти кажем...

Дај мало светла самом себи... Због себе и због људи око себе...


Samo, gledao sam i '87, sa užasom, šta se dešava a ljudi kao hipnotisani niti šta vide niti šta osećaju.


Знам... И ја сам гледао исто (ту смо негде генерацијски)...

Само, не морам ја да ти причам да се та слика увек састоји из мноштва, мноштва детаља.

Можда је основа цртежа иста, али велика већина тих детаља на сличици данас, у 2014, углавном се много, много разликује од онога из 1987. и 1991.

Дајем ти потпуно за право када помињеш тевабију (ја их зовем башибозук) који иде иза Хотлипса... Зато они морају да "регрутују" квалитет. Причао сам ти како то раде. А да ли ће имати баш довољно времена за такву регрутацију. Е, у то нисам сигуран. А мислим да је тога свестан и Хотлипс.

Мислим, Фри, да ће ту морати да дође до неког укључивања са најширег списка гомиле људи који не морају нужно да буду СНС, али зато знају да раде посао. А чим Хотлипс буде то урадио, то онда више није апсолутна контрола, зар не?

Ено, већина тамо на оном Фићином блогу се подсмева Фићиној тврдњи да је Хотлипс највећи губитник ових избора. Јесте Фића претерао, не може се баш рећи да је Ацика највећи губитник, али можемо са сигурношћу да тврдимо да се Ацика сада налази баш у небраном грожђу. И то и на унутрашњем и на спољашњем плану. Једва чекам да видим како ће се сада понашати.

Дакле, Фри, заузми место на нашем старом балкону, кокице у руке, па да уживамо, пријатељу, у лајв преносу историје која се одвија током наших живота... И дај, брате, мало светла! Врати нам оног старог циника који је одувек важио као идеалан узор за ове клинце који тек откривају шта то значи када кажеш живети у Србији.
freehand freehand 01:17 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Мислим, Фри, да ће ту морати да дође до неког укључивања са најширег списка гомиле људи који не морају нужно да буду СНС, али зато знају да раде посао. А чим Хотлипс буде то урадио, то онда више није апсолутна контрола, зар не?

Ma nema šanse. Pretrčao mu je već onaj šoder marke Drašković, Božić, Ljušić i slična moralno-politička bagra. A oni mu dođu intelektualni krem u toj njegovoj bulumenti. Za njima će slični koji su u prethodnims tankama izgubili uhlebljenje i perspektive, ambiciozni a beskrupulozni.
A nemoj da zaboraviš koliko je gladnih i alavih u drugom i trećem ešelonu iza njega.
Dalje, stručnjaci i populizam ne idu zajedno. Kur ćeš da dobiješ ozbiljnog ekonomistu da ti radi "25 sati, dani i noć", da se dripci izdiru na njega a za smešnu platu.
Ено, већина тамо на оном Фићином блогу се подсмева Фићиној тврдњи да је Хотлипс највећи губитник ових избора. Јесте Фића претерао, не може се баш рећи да је Ацика највећи губитник, али можемо са сигурношћу да тврдимо да се Ацика сада налази баш у небраном грожђу. И то и на унутрашњем и на спољашњем плану. Једва чекам да видим како ће се сада понашати.

O ovome sam, Taso, pisao pre šest meseci, možda i ranije. Rekao da je čudo koliko bi on takav trebao DS zbog krize vođstva i DS njemu zbog kvaliteta kadrova, članstva i sbaze.
Samo - ne biva to. Prevelika je sila iza njega, koja ga gura. Njegovi, iz kojih je nastao i koje je načinio.
И дај, брате, мало светла! Врати нам оног старог циника који је одувек важио као идеалан узор за ове клинце који тек откривају шта то значи када кажеш живети у Србији.

Pa da trupamo? Teško, Taso. Nije ovo vreme za trupanje. Sad je oskudacija. U pameti, pre svega.

Ali, da ne shvatiš pogrešno: nisam ja u ličnoj depresiji. Samo mislim da od onog jednog momenta kad je kvrcnulo - samo srljamo iz greške u grešku. A iskustveno dobro znam koliko vremena i muke treba da se ponovo stvori i zaživi ono što je upravo pokidano i izgaženo, koliko vremena će trebati da se napravi nekakva kvalitetna i smislena, sposobna i realna alternativa i opozicija koja bi predupredila anarhiju.
milisav68 milisav68 08:40 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

freehand
Ali, da ne shvatiš pogrešno: nisam ja u ličnoj depresiji. Samo mislim da od onog jednog momenta kad je kvrcnulo - samo srljamo iz greške u grešku.

Da, do sad nismo bili u govnima, sad odjedanput.....ups, čekaj, ovo sam već negde čuo....
A iskustveno dobro znam koliko vremena i muke treba da se ponovo stvori i zaživi ono što je upravo pokidano i izgaženo, koliko vremena će trebati da se napravi nekakva kvalitetna i smislena, sposobna i realna alternativa i opozicija koja bi predupredila anarhiju.

Stvoriće se brže nego što misliš.

Vremena se menjaju, sve je manje samoupravljača...... za Miloševića je bilo potrebno 12 godina, za Tadića (DS i sve što je bilo uz) - osam, tako je sad i Vučić "izbačen na čistinu", a više nema "velikih" pitanja, uglavnom će sve da se svodi na ekonomiju, kada se potroše hapšenja...i što bude veća represija, brže će doći do promena, jer je tehnologija napredovala (biće više korisnika twitter naloga ), pa se lakše saznaje da je "car go".....odnosno da je novčanik prazan, a neće biti (tolikih) donacija da se to pokrije....

Mene mnogo više plaši kopanje Nikla i naftnih škriljaca...
freehand freehand 09:17 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Da, do sad nismo bili u govnima, sad odjedanput.....ups, čekaj, ovo sam već negde čuo....

Realno - u govnima smo bili i '88, i '45.
Ne treba mnogo pameti da se takva argumentacija primeni na svaki situaciju.
pa se lakše saznaje da je "car go".....odnosno da je novčanik prazan, a neće biti (tolikih) donacija da se to pokrije....

šest godina?
Četiri? I znaš li sa kog nivoa to ide ovog puta?
milisav68 milisav68 09:58 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

freehand

šest godina?
Četiri?

Pa recimo...
I znaš li sa kog nivoa to ide ovog puta?

Znam, ali to je očigledno neminovno.

Možda će da zvuči grubo, ali to je prirodna selekcija.

Evo baš jutros čitam vest u Blicu o nekom lekaru iz Gornjeg Milanovca, koji umesto da preseče, održava svoju agoniju.

Mislim, kapiram ja da je mnogo godina utrošio na školovanje, ali ne mora da ide glavom kroz zid.....

freehand freehand 10:02 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Znam, ali to je očigledno neminovno.

Milisave, za tu pamet ne treba mnogo pameti: čim je nešto bilo to znači da drugačije biti nije moglo.
Mi, bar neki od nas, ovde pokušavamo da nešto analiziramo. Uzroke, posledice, da nešto izfantaziramo o onome što nas čeka, ovo, ono.
reanimator reanimator 10:06 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

koliko vremena će trebati da se napravi nekakva kvalitetna i smislena, sposobna i realna alternativa i opozicija koja bi predupredila anarhiju.

Onoliko koliko će biti potrebno da iskopaju nekoga oko koga će da prave "pokret".
Tu od DS ne treba očekivati ništa, jer, koliko sam skapirao, tamo će Šutanovac da ruši Đilasa i da se kao nešto nameće, a jasno je da nije taj.
Kako god, pronalaženju novog heroja svakako prethodi cepanje sns na relaciji toma - vučić (plafon dve godine).
Btw, rileks, stvari su delovale beznadežnije (dve hiljade i koje?) kad je Koštunica zaseo na mesto premijera. Realno, ta molebanska atmosfera je bila jezivija od ovoga, pa je trajalo samo dve godine.
freehand freehand 10:14 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Btw, rileks, stvari su delovale beznadežnije (dve hiljade i koje?) kad je Koštunica zaseo na mesto premijera. Realno, ta molebanska atmosfera je bila jezivija od ovoga, pa je trajalo samo dve godine.

Ma kakvi. Ja o Koštunici ne mislim ništa dobro, dapače. Samo što nas je više unazadio i sjebao dok je bio na čelu SRJ i dok je bremzao 2001. i 2002. nego kad je došao na mesto premijera. Tu nam je uzeo deset godina i skoro sve šanse, ostavljajući udbe da se povrate i konsoliduju.
A ima još nekoliko stvari: dok je on bio premijer imao si Tadića na mestu Predsednika kao kakvu-takvu kontratežu. I kakav god da je bio uz sve one budaletine poput Stojkovića, Jočića, Nikitovića, Nalića i ministre - u vreme njegovog upravljanja Srbijom nikad nisam imao tu jezu od južnoameričkih scenarija.
Jednostavno je neuporedivo.
reanimator reanimator 10:24 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Srbijom nikad nisam imao tu jezu od južnoameričkih scenarija.

Ti uporano ne razumeš da Vučić radi za "našu stranu"? To što mu ti i ja ništa ne opraštamo, to je drugo, ali plaćen je da vodi u pravcu u kom bi i mi. Na to mislim kada ti kažem da se opustiš. Kinta stiže sa suprotne strane od one sa koje je stizala Koštunici da ruši DOS i ambasade.
Uostalom, nećeš dugo da čekaš...već za godinu dana ćemo ti, Vučić i ja još eksplicitnije biti na istoj strani.
freehand freehand 10:30 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Ti uporano ne razumeš da Vučić radi za "našu stranu"?

Znam. naslušao sam se tih priča o Miloševiću.
A naučio sam jednu stvar: ne gledaj u vođu, gledaj u ove oko njega.
E tek me onda jeza podiđe.

Reanimatore: demokratija je nežna, krhka biljka. koja se neguje, zaliva, pušta da raste čak i kad neke godine ne donese nikakve a neke donese gorke nejestive plodove.
E ja mislim da je rulja tu biljku ponovo ugazila.


milisav68 milisav68 10:32 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

freehand

Milisave, za tu pamet ne treba mnogo pameti: čim je nešto bilo to znači da drugačije biti nije moglo.

Ne, moglo je da bude drugačije, da je recimo ljudski urađena reforma pravosuđa, i da je katastar i poreska uprava postavljena na zdrave noge....

Za to su čak dobijene pare iz EU, i to nema nikakve veze sa svetskom krizom....

I onda bi Tadić (DS) dobio podršku, koju je dobio Vučić (možda ne ovoliku, ali bi se sigurno najviše pitao), a mi bi ovde imali neke druge teme....
Mi, bar neki od nas, ovde pokušavamo da nešto analiziramo. Uzroke, posledice, da nešto izfantaziramo o onome što nas čeka, ovo, ono.

Pa analiziram i ja, ali se tebi moja analiza ne sviđa.
hajkula1 hajkula1 10:47 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

milisav68


Mene mnogo više plaši kopanje Nikla i naftnih škriljaca...



Delimo osećanja.
Potpisani ugovori mora da se poštuju. Makar bili i državna tajna. Tajni dogovori i tajni ugovori, nikl, naftni škriljci... Eto što se pridružujem zahtevu za transparentnost.
freehand freehand 10:55 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

I onda bi Tadić (DS) dobio podršku, koju je dobio Vučić (možda ne ovoliku, ali bi se sigurno najviše pitao), a mi bi ovde imali neke druge teme....

Priznaje Kosova. Brzo.
To je ono što se pika. Kakvi katastri, kakvi porezi.
Pa analiziram i ja, ali se tebi moja analiza ne sviđa.

Odlična je analiza "bilo je ono što je biti moralo". Mislim - slažem se ja, teško je to osporiti, samo nam za to ne treba ovoliko reči.
reanimator reanimator 11:09 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Znam. naslušao sam se tih priča o Miloševiću.
A naučio sam jednu stvar: ne gledaj u vođu, gledaj u ove oko njega.
E tek me onda jeza podiđe.

Pusti to, svet se mnogo promenio za 20 godina.
Pričam ti o strateškom usmeravanju zemlje koju je deklarativno Milošević usmeravao u rat, a Vučić u EU. To vidim kada gledam u vodju (ovo je idealan trenutak da naglasim na nisam glasao za Vučića, niti ću ikada), a kada gledam u ove oko njega, gledam u nesposobne lopove, iste onakve kakvi su okruživali i prethodnog vodju i onog pre njega itd.
Ne postoji taj koji će u ovom trenutku da sredi ekonomiju, ne samo kod nas, nego generalno, tako da nas tu sve čeka preživljavanje, ko god nas "vodio". I kada to znaš, onda jedino bitno ostaje generalni smer kretanja. Sve drugo su priče o praštanju i ličnim simpatijama i antipatijama.
Reanimatore: demokratija je nežna, krhka biljka. koja se neguje, zaliva, pušta da raste čak i kad neke godine ne donese nikakve a neke donese gorke nejestive plodove.
E ja mislim da je rulja tu biljku ponovo ugazila.

Freehande, ako je demokratija vladavina naroda, onda je ovo što imamo ono što narod želi. Imali smo izbore i imamo broj glasova. To jeste demokratija, u najširem mogućem shvatanju pojma.
A to da li je demokratija pošten sistem u situaciji kada je glasanje na izborima gradjansko pravo, a ne obaveza, to je drugo.
rade.radumilo rade.radumilo 11:12 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Reanimatore: demokratija je nežna, krhka biljka. koja se neguje, zaliva, pušta da raste čak i kad neke godine ne donese nikakve a neke donese gorke nejestive plodove.
E ja mislim da je rulja tu biljku ponovo ugazila.


Nešto mislim, nije ovde samo demokratija u problemu. Ovde je civilizacija u problemu. Infrastruktura civilizacije zahteva poprilično održavanja, a ovih 25 godina je kontinuirano zanemarivana i zloupotrebljavana.
- Zdravstvo: shebano.
- Prosveta: shebana.
- Sudstvo: shebano.
- Komunalne službe: shebane.
- Saobraćajna infrastruktura: shebana.
- Platni promet: sheban.
- Hitne službe: shebane.
- Policija: shebana.
- Vojska: shebana.

Za vreme onog vampira iz Požarevca, sve to je baratalo nekakvim preostacima od funkcionalne države (kakva god da je bila, infrastruktura je bila fukcionalna). Sada, 25 godina kasnije, nakon manje ili više ubrzanogi ili usporenog shebavanja, ulaziš u novi krug shebavanja, samo što će taj novi krug shebavanja da sve konačno dokrajči.
Ja već pravim zalihe sveća, planiram rezervoare za vodu i razmišljam da kupim neki SUV kako bih mogao da se odvezem do sela, da poberem iz bašte šta treba.
freehand freehand 11:27 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Pričam ti o strateškom usmeravanju zemlje koju je deklarativno Milošević usmeravao u rat, a Vučić u EU. To vidim kada gledam u vodju (ovo je idealan trenutak da naglasim na nisam glasao za Vučića, niti ću ikada), a kada gledam u ove oko njega, gledam u nesposobne lopove, iste onakve kakvi su okruživali i prethodnog vodju i onog pre njega itd.

Nema veze za koga si glasao. Takve stvari ne pitam, a poštujem svaki izbor.
Ali kad gledaš oko njega - da, stvarno je mali problem očekivati da te tim smerom povedu oni koji ne mogu osnovne bezbednosne provere da prođu, da ne pričam o pisa testu.
A ne, oko prethodnog vođe je bilo nesposobnih lopova, ali je bilo i mnogo sposobnih i poštenih ljudi i odličnih stručnjaka. E to je ključna razlika. Ko će od Vučićevih posle završenog mandata u bilo koju od svetskih korporacija, Svetsku banku, UN?
Njegoivi se, Reanimatore, dele po liniji ovlašćenja okružnog i opštinskog tužioca. To ti je slika
Freehande, ako je demokratija vladavina naroda, onda je ovo što imamo ono što narod želi. Imali smo izbore i imamo broj glasova. To jeste demokratija, u najširem mogućem shvatanju pojma.
A to da li je demokratija pošten sistem u situaciji kada je glasanje na izborima gradjansko pravo, a ne obaveza, to je drugo.

Da, napisao sam to u brzini. Mislim da sam milion puta rekao da - makar umro od sramote i jeda - Tomislav Nikolić jeste i moj Predsednik. I Aleksandar Vučić će biti predsednik Vlade moje zemlje. Obojica demokratski izabrani.
Ali ono što sam hteo da kažem jeste da smo imali šansu da polako gradimo sistem i institucije, polako ih, koliko je ovom društvu u moći - doterujemo i poboljšavamo.
Ovako... Da, prvo je Tomislav Nikolić podneo ostavku u stranci. A onda je donet Lex Jorgovanitis.
milisav68 milisav68 11:54 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

freehand

Priznaje Kosova. Brzo.
To je ono što se pika. Kakvi katastri, kakvi porezi.

U ambasadama da, ali je Vučić dobio glasove za hapšenje Miškovića&co.

Ili misliš da su izbori skroz lažirani.
Odlična je analiza "bilo je ono što je biti moralo". Mislim - slažem se ja, teško je to osporiti, samo nam za to ne treba ovoliko reči.

A ni sto godina samoće.
reanimator reanimator 11:57 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

Ali kad gledaš oko njega - da, stvarno je mali problem očekivati da te tim smerom povedu oni koji ne mogu osnovne bezbednosne provere da prođu, da ne pričam o pisa testu

Ti i takvi će da dižu ruke u punom broju za sve što treba. I ima da budu prisutni na svakoj sednici, od prvog do poslednjeg minuta. Hoću da kažem, ima da veslaju sve u 16 u smeru koji im se odredi.
A šta će za to vreme da se dešava u pozadini, to je drugo pitanje. Mogu samo da pretpostavim da će da rade apsolutno isto kao i prethodna pozadinska ekipa, izvesno trapavije i samim tim blamantnije.
E to je ključna razlika. Ko će od Vučićevih posle završenog mandata u bilo koju od svetskih korporacija, Svetsku banku, UN?

Pa jeste, gužva po svetskim institucijama od DS kadrova :) I kad smo kod UN, meni je onaj Jeremić po mentalnom sklopu, stavu i stilu autentični sps - sns - vidimeštosamnamršten predstavnik, pa je eto, kao takav, em zapaćen u DS, em se proslavio na svetskoj sceni. Da ne pominjem da je na funkciju izabran blamantnim presedanom krljanja za poziciju, gde su nas ostali gledali u stilu "alo, ljaljani, ova funkcija se dogovara". Ono..došao na mali fudbal pred pivo sa štucnama i kopačkama, pa uklizava sa dve noge i baca dres na tribine.
freehand freehand 11:59 20.03.2014

Re: Аита пеа пеа! *

U ambasadama da, ali je Vučić dobio glasove za hapšenje Miškovića&co.

Ili misliš da su izbori skroz lažirani.

U tom smislu - pogle Mogvaja - nije Vučić dobio ništa.
Izbore je Nikolić dobio pre dve godine. Na ogorčenju (opravdanom i indukovanom), krizi, propagandi,
Tada je Vučić, opravdano, bio samo plačipićka koja je pukla u Beogradu.
Sve ostalo je inercija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana