Kultura| Mediji| Politika| Umetnost

otrov

AlexDunja RSS / 19.03.2014. u 19:41

otrovan, zlonameran tekst,
izvučen iz samo jedne pogrešno protumačene rečenice.
bilo je toga, kad je kurir razvlačio biljanu srbljanović
ili mirjanu karanović.

ali odavno ne u politici, i odavno ne ovako brutalno.

evo vam link



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 20:52 19.03.2014

Потребна нам је

detox стратегија за после читања оваквих текстова.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 19.03.2014

Sto godina



Ja ne mogu da ukapiram ono da je nešto trebalo pre sto godina da se desi.
Šta se to desilo saad a trebalo je pre sto godina?
Igrali su srpski glumci u Prištini i pre Mikija.
Da li je pre sto godina Kosovo trebalo da bude nezavisno. Ne verujem da je mislio da je pre sto godina Priština trebala da bude čisto albanska.
Ja nemam nikakav problem s tim što čovek igra u Prištini, ali mi stvarno nije jasna ta izjava o sto godina.

Uzgred, Miki je svojevremeno bio na strani Emira Kusturice kad je ovaj optuživan za srbovanje, tako da ga je teško svrstati u antisrbe.
AlexDunja AlexDunja 20:59 19.03.2014

Re: Sto godian

hoochie coochie man


Ja ne mogu da ukapiram ono da je nešto trebalo pre sto godina da se desi.
Šta se to desilo saad a trebalo je pre sto godina?
Igrali su srpski glumci u Prištini i pre Mikija.
Da li je pre sto godina Kosovo trebalo da bude nezavisno. Ne verujem da je mislio da je pre sto godina Priština trebala da bude čisto albanska.
Ja nemam nikakav problem s tim što čovek igra u Prištini, ali mi stvarno nije jasna ta izjava o sto godina.

Uzgred, Miki je svojevremeno bio na strani Emira Kusturice kad je ovaj optuživan za srbovanje, tako da ga je teško svrstati u antisrbe.

imaš problem sa spornom rečenicom?
ili šta,
nemaš problem sa tekstom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 19.03.2014

Re: Sto godian

imaš problem sa spormom rečenicom?
ili šta,
nemaš problem sa tekstom?


Imam problem da razumem, hajd pomozi mi.
Šta je trebalo da se dogodi pre sto godina?
AlexDunja AlexDunja 21:05 19.03.2014

Re: Sto godian

Šta je trebalo da se dogodi pre sto godina?

to bi trebalo da pitaš mikija, ili
urednika politike, koji zna šta je miki mislio.

meni se tekst ne sviđa, ružan je
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 19.03.2014

Re: Sto godian

to bi trebalo da pitaš mikija, ili
urednika politike, koji zna šta je miki mislio.


Pa jbt, ti si postavila blog o tekstu koji se bazira na toj rečenici, a sad te to kao ne zanima, nemaš pojma, nije važno.

Tekst se upravo oko te izjave vrti, i na ružan, slažem se, način potseća da Miki nije prvi iz sveta kulture koji je bio u Prištini.

Dakle, oni su to uradili na ružan način, hajde ti objasni tu izjavu na lep.
Colin_bgd Colin_bgd 21:15 19.03.2014

Re: Sto godian

hoochie coochie man
to bi trebalo da pitaš mikija, ili
urednika politike, koji zna šta je miki mislio.


Pa jbt, ti si postavila blog o tekstu koji se bazira na toj rečenici, a sad te to kao ne zanima, nemaš pojma, nije važno.

Tekst se upravo oko te izjave vrti, i na ružan, slažem se, način potseća da Miki nije prvi iz sveta kulture koji je bio u Prištini.

Dakle, oni su to uradili na ružan način, hajde ti objasni tu izjavu na lep.

Daj nemojte vrsiti veliku nuzdu... Koliko puta je svako od nas rekao, na primer "pre 100 godina sam poslao uplatnicu, jos nista nije stiglo", ili "trebao sam pre 100 godina da sredim garazu", ili... Jel to znaci da smo konkretno 1914. godine bacili to pismo na postu, ili smo bukvalno mislili da smo trebali da se vratimo u 1914. godinu da bi uzeli metlu u ruke???
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 19.03.2014

Re: Sto godian

Koliko puta je svako od nas rekao, na primer "pre 100 godina sam poslao uplatnicu, jos nista nije stiglo", ili "trebao sam pre 100 godina da sredim garazu"


Uh, kakav smešan pokušaj relativizacije

Da nije pomenuo onih 14, možda bi ovaj tvoj smešni pokušaj i mogao da prođe.

Probaj ponovo.

deset_slukom deset_slukom 22:58 19.03.2014

Re: Sto godian

hoochie coochie man

Šta je trebalo da se dogodi pre sto godina?


Imam skromno mišljenje o tome šta je g.Manojlović, možda, mislio a možda i rekao, ali nije napisano.

Zar nismo, u poslednje vreme, čitali istorijske analize iz kojih se vidi već stogodišnji neosporno pogrešan tretman Kosova od strane države Srbije?

Moguće da je Miki mislio na to a ne na ono - da li su Nušić ili Rakić, i zbog čega, išli tamo.

princi princi 21:08 19.03.2014

Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela

koja je to Bikijeva rečenica bila pogrešno protumačena, ? Mislim, ko je taj koji je tumačio i šta?
AlexDunja AlexDunja 21:16 19.03.2014

Re: Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela

princi
koja je to Bikijeva rečenica bila pogrešno protumačena, ? Mislim, ko je taj koji je tumačio i šta?

da ne poveruješ radule:))
skroz su je provukli kroz toplog zeca na potpuno legitimnim temama,
mislim, ne moš jojosporit da zna o kulturi i visokom obrazovanju,
ipak je tu 15, 20 godina.
a oni paceri, odma krenuli histerična narkomanka, kurir stajl
princi princi 21:41 19.03.2014

Re: Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela

mislim, ne moš jojosporit da zna o kulturi i visokom obrazovanju,
ipak je tu 15, 20 godina.

Ko? Biki? Dr za kulturu. I visoko obrazovanje. Da sam neka vlast k'o što falabogunisam ja bih nju odmah za ministra. Ili scenaristu.
AlexDunja AlexDunja 22:18 19.03.2014

Re: Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela


Ko? Biki? Dr za kulturu.

što dr, ko je reko dr?
ali ako nju prozivaju radulovi kvazjapijevci na njenom terenu,
verujem da bi čak i ti bio u razapinjanju da budeš na njenoj strani.
suludo su je napadali, verovao ili ne
princi princi 01:17 20.03.2014

Re: Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela

ali ako nju prozivaju radulovi kvazjapijevci na njenom terenu,
verujem da bi čak i ti bio u razapinjanju da budeš na njenoj strani.
suludo su je napadali, verovao ili ne

Nisam pratio, ali Jela i Bilja su uvek bili dve moje slabosti na blogu, :).
tyson tyson 14:58 20.03.2014

Re: Kao veliki ljubitelj i poštovalac dela

što dr, ko je reko dr?

Meni se čini da je princi rekao dr...

Mada, možda mi se zaista učinilo.


satinelle satinelle 21:15 19.03.2014

Mišljenje

Tekst jeste glup, Miki jeste legenda srpskog glumišta, ali da ovu Srbljanovićku stavljaš u istu paralelu sa takvim umetnicima, ne razumem, iako se radi o različitim medijima.

EDIT: AD, po broju komentara bih rekla da si ipak pogodila temu
freehand freehand 21:19 19.03.2014

Dakle

... svaka čast Mikiju Manojloviću. Bez obzira na Ustave, na granice, na bodljikave žice, na razbojništva i zločine - nikad se mržnja neće smiriti ako jedni druge ne budemo tretirali kao ljude. Da sam u prilici - učinio bih isto. Kao što bi me pojela sramota da ne budem na Kolarevićevom spisku.

Al ima tu i nešto drugo: uz bikisrki bilo je tu i drugih koji su se našli pod paljbom i ulipani šlajmom. I Dobrica Ćosić i Emir Kusturica, među ostalima. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku". I gle qrca - nije bilo "Otrov" bloga.
Što?
Bilo manje otrova?
Jes, kod baba Sinđe.
AlexDunja AlexDunja 21:26 19.03.2014

Re: Dakle

. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku".

za to sam se u Pokušaju iskupila u i par rečenica ovog bloga,
za kobricu i emira, saželjevam slučaj, ja im blog neću pisati.
ti imaš pravo:)
freehand freehand 21:36 19.03.2014

Re: Dakle

AlexDunja
. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku".

za to sam se u Pokušaju iskupila u i par rečenica ovog bloga,
za kobricu i emira, saželjevam slučaj, ja im blog neću pisati.
ti imaš pravo:)

Pa koliko sam ja razumeo - nije reč o Dobrici Ćosiću i Biljani Srbljanović, nego o ljudskosti, principima, renesansi, i svemu što vole mladi?

Ja, recimo, nikad prežaliti neću što nisam objavio blog u odbranu Bioljane Srbljanović kad je skočilo kuso i repato da je pljuje zbog neke njene rečenice, a koji je bio napisan, spremljen i klikom na "objavi" pojelo ga ništavilo koje se zove "could not find remote server", ili tako već neka web aždaja. A onda me mrezlo da ponovo pišem toliki čaršaf.
princi princi 21:43 19.03.2014

Re: Dakle

emira

Nemanju! (vidim, zaboravila, pa samo da podsetim!)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:45 19.03.2014

Re: Dakle

"could not find remote server"


neiskusno.
napiše se u lokalu pa se kopipejstuje tamo gde treba.
AlexDunja AlexDunja 21:47 19.03.2014

Re: Dakle

freehand
AlexDunja
. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku".

za to sam se u Pokušaju iskupila u i par rečenica ovog bloga,
za kobricu i emira, saželjevam slučaj, ja im blog neću pisati.
ti imaš pravo:)

Pa koliko sam ja razumeo - nije reč o Dobrici Ćosiću i Biljani Srbljanović, nego o ljudskosti, principima, renesansi, i svemu što vole mladi?

Ja, recimo, nikad prežaliti neću što nisam objavio blog u odbranu Bioljane Srbljanović kad je skočilo kuso i repato da je pljuje zbog neke njene rečenice, a koji je bio napisan, spremljen i klikom na "objavi" pojelo ga ništavilo koje se zove "could not find remote server", ili tako već neka web aždaja. a ond ame mrezlo da ponovo pišem toliki čaršaf.

eto, i ti si grešan:)
freehand freehand 21:53 19.03.2014

Re: Dakle

AlexDunja
freehand
AlexDunja
. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku".

za to sam se u Pokušaju iskupila u i par rečenica ovog bloga,
za kobricu i emira, saželjevam slučaj, ja im blog neću pisati.
ti imaš pravo:)

Pa koliko sam ja razumeo - nije reč o Dobrici Ćosiću i Biljani Srbljanović, nego o ljudskosti, principima, renesansi, i svemu što vole mladi?

Ja, recimo, nikad prežaliti neću što nisam objavio blog u odbranu Bioljane Srbljanović kad je skočilo kuso i repato da je pljuje zbog neke njene rečenice, a koji je bio napisan, spremljen i klikom na "objavi" pojelo ga ništavilo koje se zove "could not find remote server", ili tako već neka web aždaja. a ond ame mrezlo da ponovo pišem toliki čaršaf.

eto, i ti si grešan:)

Pa to da sam ja grešan nikad nije ni bilo sporno. Nego bezgrešnost drugih.
milojep milojep 21:56 19.03.2014

Re: Dakle

freehand
... svaka čast Mikiju Manojloviću. Bez obzira na Ustave, na granice, na bodljikave žice, na razbojništva i zločine - nikad se mržnja neće smiriti ako jedni druge ne budemo tretirali kao ljude. Da sam u prilici - učinio bih isto. Kao što bi me pojela sramota da ne budem na Kolarevićevom spisku.

Al ima tu i nešto drugo: uz bikisrki bilo je tu i drugih koji su se našli pod paljbom i ulipani šlajmom. I Dobrica Ćosić i Emir Kusturica, među ostalima. A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku". I gle qrca - nije bilo "Otrov" bloga.
Što?
Bilo manje otrova?
Jes, kod baba Sinđe.


Mikija Manojlovića donekle i mogu da razumem (i pored donatorstva koje kakvih NVO za taj projekat), pokušava ljude učiniti boljim. Ono što ne mogu da razumem su ljudi koji dolaze na te predstave a bukvalno im u komšiluku euleks čuva starce od kamenovanja njihove rođene dece! Ok. reći će se kako ti koji idu na predstave ne vaspitavaju decu tako... Ali ono što mogu da kažem za sebe je da u sličnim okolnostima sigurno ne bih išao na predstavu. Najmanje što bih učinio u takvim okolnostima je,verovatno, kukavičiji postupak,emigrirao bih iz takve države.

A što se tiče Kusturice, Ćosića ... ne bi reč u njihovu odbranu rekli svi ovde dušebrižnici taman da su ta dvojica kol'ko i Šešelj u mardelju.


AlexDunja AlexDunja 21:57 19.03.2014

Re: Dakle

ja ne vidim koje bezgrešne branim.
satinelle satinelle 22:00 19.03.2014

Re: Dakle

Ja, recimo, nikad prežaliti neću što nisam objavio blog


Hoćeš da objaviš i ti neki tekst, rado bi ga analizirali na blogu.
AlexDunja AlexDunja 22:01 19.03.2014

Re: Dakle

sigurno ne bih išao na predstavu

to smo razumeli od prvog vagona,
ne moraš da elaboriraš
freehand freehand 22:02 19.03.2014

Re: Dakle

satinelle
Ja, recimo, nikad prežaliti neću što nisam objavio blog


Hoćeš da objaviš i ti neki tekst, rado bi ga analizirali na blogu.

Nisam razumeo? O čemu tekst?
alselone alselone 22:04 19.03.2014

Re: Dakle

Da sam u prilici - učinio bih isto.


Da sam u prilici - ja ne bih. Ne na ovakvom Kosovu. Isto kao sto ne bih igrao u Tudjmanovoj Hrvatskoj a bih u Josipovicevoj.
satinelle satinelle 22:05 19.03.2014

Re: Dakle

Nisam razumeo? O čemu tekst?


Ja sam razumela da si ti po profesiji novinar. Izvini, ako sam pogrešila.
freehand freehand 22:08 19.03.2014

Re: Dakle

satinelle
Nisam razumeo? O čemu tekst?


Ja sam razumela da si ti po profesiji novinar. Izvini, ako sam pogrešila.

Bivši. Davnašnji.
freehand freehand 22:11 19.03.2014

Re: Dakle

alselone
Da sam u prilici - učinio bih isto.


Da sam u prilici - ja ne bih. Ne na ovakvom Kosovu. Isto kao sto ne bih igrao u Tudjmanovoj Hrvatskoj a bih u Josipovicevoj.

Šteta. Baš bi im se dopale "Kursadžije".
satinelle satinelle 22:13 19.03.2014

Re: Dakle

Bivši.


Izgleda da je to sve češće zanimanje. Sorry još jednom, greška zbog neinformisanosti.
alselone alselone 22:14 19.03.2014

Re: Dakle

Baš bi im se dopale "Kursadžije".



Ne mozes da se odvojis?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:59 20.03.2014

Re: Dakle

alselone
Da sam u prilici - učinio bih isto.


Da sam u prilici - ja ne bih. Ne na ovakvom Kosovu. Isto kao sto ne bih igrao u Tudjmanovoj Hrvatskoj a bih u Josipovicevoj.


To je sustina.

Uopste se ne radi o Srbima, Albancima, nacionalizmima, pozoristu, glumcima itd, vec o vlasti na Kosovu i Metohiji koja institucionalno diskriminise na osnovu etnicke pripadnosti.

Da li treba toj vlasti davati legitimitet ili ne?
tyson tyson 15:01 20.03.2014

Re: Dakle

A i Mira Karanović, kad je ono primila "Žanku". I gle qrca - nije bilo "Otrov" bloga.

A pa nemoj tako, bilo je otrovnih blogova na Žankin račun od rezidentnih neostaljinista onoliko.


milojep milojep 21:20 19.03.2014

Pročitajte tekst i sa ovog linka

nurudin nurudin 21:45 19.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

milojep



http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Albanci-srednjoskolci-napali-Srbe-osnovce.lt.html




Ajmo i ovaj tekst da napadnemo!


Поређење као да је направио Живојин Ракочевић.
milojep milojep 22:22 19.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

nurudin
milojep



http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Albanci-srednjoskolci-napali-Srbe-osnovce.lt.html




Ajmo i ovaj tekst da napadnemo!


Поређење као да је направио Живојин Ракочевић.


Znaš li uopšte ko je Živojin Rakočević?
zemljanin zemljanin 01:34 20.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

milojep

Znaš li uopšte ko je Živojin Rakočević?

evo ja nemam pojma ko je Živojin Rakočević ... daklem da nije ove priče oko Mikija - nikada ne bih ni znao da postoji takva osoba sa tim imenom i prezimenom ... i da budemo načisto i dalje nemam pojma ko je on i nemam ni nameru da se o tome informišem ...

Doduše znam barem stotinjak Albanaca i to mogu reći da smo bili baš dobri drugari ... i znam da sam na KiM bio nekih 2+ meseca tokom bombardovanja i da gde god smo bili, prvo bi Srbi došli da me zamole da vojska ne pljačka, ne lomi i ne uništava, jer kada mi odemo - Albanci će se vratiti a oni i dalje žele da žive tu gde žive ... i to je ono sa čime, mi kao nacija treba da se suočimo kao što i Albanci treba da se suoče sa njihovim gresima ... da ne pričam o proterivanju poslastičara i burekdžija i pre nego je došlo do sukoba ... nema tu nevinih a oni koji su činili i čine zločine - ti ljudi nisu ni Srbi ni Albanci nego zločinci ...

I svaka čast Mikiju da ode i kaže "došao sam kao čovek" ... a sitni ljudi se uvek hrane veličinom onih u čijoj senci bitišu ...
milojep milojep 09:25 20.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

evo ja nemam pojma ko je Živojin Rakočević ... daklem da nije ove priče oko Mikija - nikada ne bih ni znao da postoji takva osoba sa tim imenom i prezimenom ... i da budemo načisto i dalje nemam pojma ko je on i nemam ni nameru da se o tome informišem ...


Samo tako! Nadobudno! Naravno da ne moraš da znaš ko je tamo neki Živojin Rakočević, pesnik iz Prištine, samo vidiš, nisam siguran koliko ti je pametno to, da se hvališ svojim neznanjem a još više i neimanjem želje da nešto saznaš!Razmisli.

Doduše znam barem stotinjak Albanaca i to mogu reći da smo bili baš dobri drugari ... i znam da sam na KiM bio nekih 2+ meseca tokom bombardovanja i da gde god smo bili, prvo bi Srbi došli da me zamole da vojska ne pljačka, ne lomi i ne uništava, jer kada mi odemo - Albanci će se vratiti a oni i dalje žele da žive tu gde žive ... i to je ono sa čime, mi kao nacija treba da se suočimo kao što i Albanci treba da se suoče sa njihovim gresima


Pusti me tih izanđalih NVO priča o suočavanjima nacije, katarzma i sl.
Svaka nacija ima šljam u svojim redovima i to je nesporno ali razlika između našeg i albanskog društva je što je njima na vlasti mnoooogo veći šljam nego kod nas.Toliko veliki da bi se akcije morale očekivati i od pojedinaca! I to je ono što ja pokušavam da kažem.Elementarna ljudskost ne bi smela dozvoliti da se opušteno živi(pozorište,sport...) dok ti u komšiluku nečiju decu iza bodljikave žice,a od tvog društva, čuvaju stranci sa puškama.


... da ne pričam o proterivanju poslastičara i burekdžija i pre nego je došlo do sukoba ...


al' pošto si već ispričao, zašto ne kažeš koju i o mnogo većem broju Srba proteranih mnoogo pre poslastičara i buregdžija, o polomljenom bagrenju i pticama koje odleću ka severu...



I svaka čast Mikiju da ode i kaže "došao sam kao čovek" ... a sitni ljudi se uvek hrane veličinom onih u čijoj senci bitišu ...

Ovde si,kanda, hteo reći nešto pametno sa ovim hranjenjem?


zemljanin zemljanin 10:31 20.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

Eto, super sad znam da se čovek bavi i pesmama ... što se onda plete tamo gde mu mesto nije ?
Možda je za tebe izanđalo suočavanje i sl., možda ... možda i nije, ja ono što znam to i napisah ... provedoh 4 godine u internatu sa još jedno 50-ak albanaca i iako je tada bilo bratstvo i jedinstvo, znalo se ko je gazda tj Srbin ... a o tome šta je naša vojska i policija radila na KiM, eno ex je tu pa i on može da ispriča ponešto ...

Niti branim niti krivim bilo koga ... svako ima svoju priču i svoju ličnu sudbinu povezanu sa Kim ili Hrvatskom ali kao i iz Hrvatske i sa KiM su dolazili konvoji robe ... i misliš da neko ko je normalan ali je morao da beži, nakon povratka kući, kada vidi šta su mu Srbi uradili, voleće nas onoliko ?!

O koljačima i razbojnicima nema potrebe da diskutujemo, tu se nadam se razumemo ali onaj normalni svet koji je živeo tamo kao što je živeo i ovde, smo zajedno rasturili, pa red je da probamo da zajedno nekako i vratimo normalnost.
si,kanda, hteo reći nešto pametno sa ovim hranjenjem?

Ma jok, to mi došlo onako a bilo zgodno mesto, pa velim, ne može da škodi
milojep milojep 15:38 20.03.2014

Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka

zemljanin 10:31 20.03.2014
Re: Pročitajte tekst i sa ovog linka
Eto, super sad znam da se čovek bavi i pesmama ... što se onda plete tamo gde mu mesto nije ?


A kome je tamo mesto? O čemu pričaš 'leba ti? Čovek iz Prištine, kulturni delatnik, ne sme po tebi da komentariše preddstavu u orrganizaciji NVO u njegovom gradu iz kojeg je proteran (sada je na nekoj kulturnoj funkciji iza bodljikave žice u Gračanici valjda).

Možda je za tebe izanđalo suočavanje i sl., možda ... možda i nije, ja ono što znam to i napisah ... provedoh 4 godine u internatu sa još jedno 50-ak albanaca i iako je tada bilo bratstvo i jedinstvo, znalo se ko je gazda tj Srbin ... a o tome šta je naša vojska i policija radila na KiM, eno ex je tu pa i on može da ispriča ponešto ...


Šta ovim hoćeš da kažeš? Da je bilo zločina sa srpske strane? Da zločine albanske strane treba da umanjim zbog toga?Gluposti.



Niti branim niti krivim bilo koga ... svako ima svoju priču i svoju ličnu sudbinu povezanu sa Kim ili Hrvatskom ali kao i iz Hrvatske i sa KiM su dolazili konvoji robe ... i misliš da neko ko je normalan ali je morao da beži, nakon povratka kući, kada vidi šta su mu Srbi uradili, voleće nas onoliko ?!


Ajde malo jasnije napiši ovaj pasus iznad! Stvarno mi nije jasan!?


O koljačima i razbojnicima nema potrebe da diskutujemo, tu se nadam se razumemo ali onaj normalni svet koji je živeo tamo kao što je živeo i ovde, smo zajedno rasturili, pa red je da probamo da zajedno nekako i vratimo normalnost.


Naravno da je na normalnima da se izgrade normalni odnosi, ali zar ti ne deluje šizofreno da se u Prištini igra Šekspir a srpskim nesrećnicima u komšiluku je i bukvalno 'biti il' nebiti'





AlexDunja AlexDunja 21:37 19.03.2014

meni je sve jasno

što očekujem od ovog bloga,
dragi blogeri nadam se da ne očekujete moje odgovore
nurudin nurudin 21:43 19.03.2014

Памфлет

Дуња, мислим да бољи наслов за блог нисте могли да изаберете.

Најблаже речено срамно за Политику.

Није реч о слободи мишеља, нити о ауторској слободи, већ о интерпретацији делања културног посленика, која треба да затрује, и која је објављена у листу који има углед и традицију.
Шта овим текстом поручује уредништво? Скандалозно.

Да не говорим да је алузивно освртање на послеништво Ракића и Нушића једна неуспела иронија, бљунтавна и огавна.

Најискреније, помислио сам да је текст писала Милијана Балетић, не знам зашто ми је она прва пала на памет, можда би Фројд могао да одговори.
freehand freehand 21:47 19.03.2014

Re: Памфлет

можда би Фројд могао да одговори.

Imaš bludne misli o Milijani Baletić?
Ono - šubara, halteri, kalašnjikov?
nurudin nurudin 21:52 19.03.2014

Re: Памфлет

freehand
можда би Фројд могао да одговори.

Imaš bludne misli o Milijani BaletiĆ?
Ono - šubara, halteri, kalašnjikov?


Видиш, занимљиво -- можда и освестим нешто несвесно у себи.

Боже ме саклони, где ми она паде на памет.
freehand freehand 21:54 19.03.2014

Re: Памфлет

Боже ме саклони, где ми она паде на памет.

Ujbt, od Frojda do Boga u dva komentara!
Aleluja!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:57 19.03.2014

i da ponovim ovako u nezavisnom komentaru


tekst je odličan
Inner Party Inner Party 21:57 19.03.2014

Nije otrov

Dakle pročitao sam tekst i ne slažem se sa time da je u pitanju ''otrovan'' tekst na nivou Kurira. Nije tajna da je oportunizam srpskih umetnika (ali i publike još više) prečesto zaista razočaravajuci ... Koliko god da je (za balkanske prilike) srpski narod otvoren, ostaje gorak ukus.
AlexDunja AlexDunja 22:09 19.03.2014

ja sam u ovom trenutku zaspala

meni je ovo odlično, pišite, deco
alselone alselone 22:10 19.03.2014

Re: ja sam u ovom trenutku zaspala

zaspala


Nema nista na TV-u pa ides da spavas?
freehand freehand 22:13 19.03.2014

Re: ja sam u ovom trenutku zaspala

alselone
zaspala


Nema nista na TV-u pa ides da spavas?

Mali joj je ovaj otrov.
cassiopeia cassiopeia 22:18 19.03.2014

Re: ja sam u ovom trenutku zaspala

alselone
zaspala


Nema nista na TV-u pa ides da spavas?


Ajme, odem na par dana kad u Srbiji svašta nešto.
Radikali pobedili, to i da razumem, al' da je Dunja počela da gleda tv ne kapiram nikako
alselone alselone 22:20 19.03.2014

Re: ja sam u ovom trenutku zaspala

Dunja počela da gleda tv ne kapiram nikako


Dunja gleda TV iskljucivo na racunaru.
AlexDunja AlexDunja 13:22 20.03.2014

Re: ja sam u ovom trenutku zaspala

Dunja gleda TV iskljucivo na racunaru.

samo tenis i serije
milojep milojep 22:50 19.03.2014

Ima li šta tačnije i poraznije

– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.
freehand freehand 22:54 19.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:59 19.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.


Manojlović je mnogo značajniji lik od ta tri probisveta i u tome je problem.
freehand freehand 23:03 19.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

vrabac_u_steni
freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.


Manojlović je mnogo značajniji lik od ta tri probisveta i u tome je problem.

Jok, more. U tome je rešenje. A i ti, i ja, i Milojep smo mnogo značajniji likovi od te trojice, i na nama je da budemo ljudi. I kad se bijemo i kad prijateljujemo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:12 19.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

freehand
vrabac_u_steni
freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.


Manojlović je mnogo značajniji lik od ta tri probisveta i u tome je problem.

Jok, more. U tome je rešenje. A i ti, i ja, i Milojep smo mnogo značajniji likovi od te trojice, i na nama je da budemo ljudi. I kad se bijemo i kad prijateljujemo.


aj ok, će raspravimo drugom prilikom.
mariopan mariopan 01:21 20.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.

Ako se ne varam ovo je citat iz teksta u Politici a ne Milojev komentar?
freehand freehand 01:26 20.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

mariopan
freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.

Ako se ne varam ovo je citat iz teksta u Politici a ne Milojev komentar?

Šta to menja? Isti aavet za autora teksta. Da pusti Mikija radi svoj posao i pravi ljudske veze, a da o životima pita one koji su ih sjebali pa ih sad, kao, spašavaju.
charlie charlie 10:34 20.03.2014

Re: Ima li šta tačnije i poraznije

freehand
vrabac_u_steni
freehand
milojep
– Фини људи из Београда имаће дуге, фине разговоре са финим људима из Приштине, али ће некако у тим разговорима да забораве на Србе с Косова и српске институције културе с Косова; фини људи из Београда упорно ће заборављати нас који нисмо позвани да будемо фини, и ми који нисмо позвани да будемо фини остаћемо као нека, да кажем, субцивилизацијска вредност, односно „Срби с Косова”.

Otkud ti znaš ko će koga da zaboravi?
Uzgred, ja bih na tvom mestu malo više gledao na Vučića, Dačića i Vulina. Manojlović je sitna riba, običan glumac a nikom ništa nije obećavao niti je ikoga igde gurao.


Manojlović je mnogo značajniji lik od ta tri probisveta i u tome je problem.

Jok, more. U tome je rešenje. A i ti, i ja, i Milojep smo mnogo značajniji likovi od te trojice, i na nama je da budemo ljudi. I kad se bijemo i kad prijateljujemo.

Сагласан !
alselone alselone 23:05 19.03.2014

moram da podelim odusevljenje

izvinjavam se na trolu.

Crna Gora se pridruzila sankcijama protiv Rusije.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:11 19.03.2014

Re: moram da podelim odusevljenje

alselone
izvinjavam se na trolu.

Crna Gora se pridruzila sankcijama protiv Rusije.



konačno su one pare koje Japanci više od sto godina ulažu u lobiranje dale neki rezultat!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:20 19.03.2014

Re: moram da podelim odusevljenje

Crna Gora se pridruzila sankcijama protiv Rusije.


Što ti je moćna država jbt
Tek izašla iz rata sa Japanom i već ima snage da svetsku silu davi sankcijama.
alselone alselone 23:22 19.03.2014

Re: moram da podelim odusevljenje

Schjenti je odlozio katanu u doksat. Neka ceka sledecu priliku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 19.03.2014

Re: moram da podelim odusevljenje

konačno su one pare koje Japanci više od sto godina ulažu u lobiranje dale neki rezultat!


Ili to il stigo ferman iz Brisela.

Šta li će Alek uraditi ako i njemu takav ferman donesu?

alselone alselone 23:34 19.03.2014

Re: moram da podelim odusevljenje

Šta li će Alek uraditi ako i njemu takav ferman donesu?


Pretpostavljam da ce da opusti misic.
fantomatsicna fantomatsicna 23:41 19.03.2014

Qurir ne čitam

Ali kad čitam neke komentare ovde kao da sam na njegovoj naslovnoj strani
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:57 19.03.2014

Re: Qurir ne čitam

fantomatsicna
Ali kad čitam neke komentare ovde kao da sam na njegovoj naslovnoj strani


biljo, ti li si?
alselone alselone 23:59 19.03.2014

Re: Qurir ne čitam

biljo, ti li si?


Nije, nema psovki i penis envy ((c) princi) bahacenja. Verovatno je sestra mladjnog Poceste.
blogovatelj blogovatelj 00:34 20.03.2014

Re: Qurir ne čitam

biljo, ti li si?


Ljudi, vi ne pratite Kurir i u tome grešite.
Stvari se ubrzano menjaju u Srbiji. Dolaze nova vremena, ništa se ne može predvideti.
Pazi naslov iz Kurira, jučeranjeg!

Biljana Srbljanović: Čemu hejt na Vučića, jel on zaustavio glasače DS i LDP...


Link

Da dodam, retko se slažem sa njenim stavovima, ali sa ovim se slažem svako slovo.
fantomatsicna fantomatsicna 01:02 20.03.2014

Re: Qurir ne čitam

vrabac_u_steni

fantomatsicnaAli kad čitam neke komentare ovde kao da sam na njegovoj naslovnoj stranibiljo, ti li si?

principessa_etrusca principessa_etrusca 00:55 20.03.2014

Брутално?

ali odavno ne u politici, i odavno ne ovako brutalno.


Колико се сећам, некада се сматрало да особа од интегритета нема шта да тражи у сарадњи са јужноафричким институцијама у време апартхејда или са чилеанским институцијама у време Пиночеа, и то у било којој области, а посебно у култури.

Да ли је тај принцип престао да важи?
mariopan mariopan 01:45 20.03.2014

Re: Брутално?

principessa_etrusca
ali odavno ne u politici, i odavno ne ovako brutalno.


Колико се сећам, некада се сматрало да особа од интегритета нема шта да тражи у сарадњи са јужноафричким институцијама у време апартхејда или са чилеанским институцијама у време Пиночеа, и то у било којој области, а посебно у култури.

Да ли је тај принцип престао да важи?



Очигледно јесте.
Не само особе од интегритета већ и свака пристојна особа.
Све док систем који масовно дискриминише одређене групе људи не буде демонтиран пристојан човек себи не би смео дозволити да својим учешћем таквом систему даје подршку и легитимитет.
urbana_gerila urbana_gerila 01:52 20.03.2014

Re: Брутално?

principessa_etrusca
ali odavno ne u politici, i odavno ne ovako brutalno.


Колико се сећам, некада се сматрало да особа од интегритета нема шта да тражи у сарадњи са јужноафричким институцијама у време апартхејда или са чилеанским институцијама у време Пиночеа, и то у било којој области, а посебно у култури.

Да ли је тај принцип престао да важи?



jeste, još onomad kada je glumačka nagrada dobila ime po glumici koja je u okupiranoj zemlji samo radila svoj posao, je li.
ovo sada je i manje postignuće - institucija u kojoj je glumac radio svoj posao predstavlja kulturni simbol naroda koji je okupirao samo deo teritorije glumčeve zemlje.

makar i sumnja iskazana glede ispravnosti toga, vodviljskom zamenom uloga, skeptika pretvara u otrovobljujućeg patriJotu, a glumicu i glumca u majku terezu i franju asiškog.

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:00 20.03.2014

Re: Брутално?

urbana_gerila

jeste, još onomad kada je glumačka nagrada dobila ime po glumici koja je u okupiranoj zemlji samo radila svoj posao, je li.
ovo sada je i manje postignuće - institucija u kojoj je glumac radio svoj posao predstavlja kulturni simbol naroda koji je okupirao samo deo teritorije glumčeve zemlje.

makar i sumnja iskazana glede ispravnosti toga, vodviljskom zamenom uloga, skeptika pretvara u otrovobljujućeg patriJotu, a glumicu i glumca u majku terezu i franju asiškog.


Ovo je zamena teza par excellence.

Tvoj primer je spolja okupirana zemlja u kojoj, mislim da se slazemo da ljudi i dalje treba nekako da zive, nesto da jedu, da se lece, deca da nauce da citaju, pisu i jos ponesto, a mi mozemo da razgovaramo koja je u takvoj situaciji funkcija pozorista i bioskopa i da li oni treba da rade ili ne.

Drugi slucaj su Kosovo i Metohija, u samoproglasenoj drzavi Kosovo, gde jedan deo stanovnistva, zbog svog etnickog porekla nema slobodu koju imaju drugi gradjani. Nadam se da mozes, na osnovu mnostva istorijskih primera da prepoznas slicnost i klasifikujes tu vlast i to uredjenje.

Da podsetim na slucaj Juzne Afrike u vreme aparthejda. Clanstvo JAR u mnogim medjunarodnim institucijama je bilo suspendovano, trajao ekonomski i sportski bojkot, a u Londonu, ispred juznoafricke ambasade (High Commission) na Trafalgar skveru je trajao danonocni protest.

Marlon Brando je tu protestovao 1964. tokom boravka u Londonu, trazio oslobodjenje politickih zatvorenika i pozvao je glumce, producente, rezisere i scenariste da u sve svoje buduce ugovore ukljuce tacku o zabrani prikazivanja njihovih filmova tamo gde postoji segregacija publike.

Kao sto je postojala segregacija u Juznoj Africi, tako ona danas postoji na Kosovu i Metohiji, a jedina razlika je to da Srbi nisu crni.
urbana_gerila urbana_gerila 13:05 20.03.2014

Re: Брутално?

principessa_etrusca
Ovo je zamena teza par excellence.


aha, a ti si majka tereza.

principessa_etrusca

Tvoj primer je spolja okupirana zemlja u kojoj, mislim da se slazemo da ljudi i dalje treba nekako da zive, nesto da jedu, da se lece, deca da nauce da citaju, pisu i jos ponesto, a mi mozemo da razgovaramo koja je u takvoj situaciji funkcija pozorista i bioskopa i da li oni treba da rade ili ne


možemo ti i ja da o tome razgovaramo koliko hoćeš, ništa nas ne košta, ali su odgovor na to pitanje, već, dali neki ljudi iz toga vremena, ma koliko da ih je odgovor koštao, ili mogao da košta.
ako te interesuje moje mišljenje, smatram da je u okupiranoj zemlji, posle masovnih streljanja u kragujevcu i kraljevu, dok na terazijama vise tela obešenih ljudi a kamion zvani dušegupka krstari beogradskim ulicama, dok specijalna policija logore, ej, logore, svakodnevno puni stradalnicima, dok se nedić hvali hitleru kako je njegova srbija prva u evropi rešila jevrejsko pitanje - u najmanju ruku nemoralno podržavati bilo kakav, makar i prividni, oblik normalnog javnog života.
nije li primer iva andrića jedna od ilustracija otpora, ma koliko nekom izgledao pasivan?


principessa_etrusca
Drugi slucaj su Kosovo i Metohija



ja napišem kako je to - nešto nedopustivo, a ti mi, onda, objašnjavaš kako je to - nešto nedopustivo?!?
AlexDunja AlexDunja 13:31 20.03.2014

Re: Брутално?

Kao sto je postojala segregacija u Juznoj Africi, tako ona danas postoji na Kosovu i Metohiji, a jedina razlika je to da Srbi nisu crni.


ako je to baš tako, kako objašnjavaš da nema sličnih tekstova
kad se potpisuju sporazumi o normalizaciji odnosa sa kosovom.

kako objašnjavaš najave priznavanja.

po mom mišljenju umetnost i kultura ne smeju da imaju granice,
i najbolji način da počne kakvo takvo uvođenje normalnosti
u odnose među ljudima tamo, makar u naznakama, je baš kroz kulturu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:39 20.03.2014

Re: Брутално?

AlexDunja
Kao sto je postojala segregacija u Juznoj Africi, tako ona danas postoji na Kosovu i Metohiji, a jedina razlika je to da Srbi nisu crni.


ako je to baš tako, kako objašnjavaš da nema sličnih tekstova
kad se potpisuju sporazumi o normalizaciji odnosa sa kosovom.

Ja nisam osoba koja treba da objasnjava odsustvo kritickog dijaloga u srpskim medijima. Ja nisam srpska novinarka.

kako objašnjavaš najave priznavanja.

A takodje ja nisam srpska politicarka i nisam odgovorna za nesamostalnost, bezidejnost i moralnu korumpiranost srpske vlasti koja radi po briselskom diktatu.
po mom mišljenju umetnost i kultura ne smeju da imaju granice,
i najbolji način da počne kakvo takvo uvođenje normalnosti
u odnose među ljudima tamo, makar u naznakama je baš kroz kulturu.

Moguce, ali to nije uopste ocigledno, posebno ako posmatramo kulturu kao nadgradnju, u situaciji gde baza ne postoji.

Pravosudne institucije u tzv. Kosovu institucionalno diskriminisu srpske gradjane, a dovoljan argument je paraliza policijsko-pravosudnog aparata u slucajevima gde su osteceni Srbi, Srbi zive u enklavama, prevoze se uz pratnju EULEX-a itd.

Na jednom nivou je veoma problematicno davanje legitimiteta takvim vlastima svojim prisustvom i ucestvovanjem.

Miki Manojlovic je izuzetan glumac (pre neku nedelju sam provela vikend gledajuci svih 45 epizoda Na terapiji). On je i zvezda. Verujem da je njegovo prisustvo u pristinskom pozoristu dobrodoslo, ali ocigledno je da to ne vazi za ostale srpske glumce i ostale Srbe.

To me podseca na Teslin slucaj. Citam da ce Hrvatska imati jedan dan u godini posvecen Tesli i nauci uopste. To nije sporno. Tesla je rodjen na teritoriji koja je sada u hrvatskoj drzavi. Ono sto jeste sporno je da hrvatskoj drzavi Srbi, Teslini sunarodnici, nisu bili prihvatljivi (kao sto Jevreji nisu bili prihvatljivi Hitlerovoj Nemackoj), ni u vreme NDH, ni u vreme "Oluje", ali Tesla jeste.
AlexDunja AlexDunja 14:49 20.03.2014

Re: Брутално?

Moguce, ali to nije uopste ocigledno, posebno ako posmatramo kulturu kao nadgradnju, u situaciji gde baza ne postoji.


to je moje mišljenje, ja uopšte ne sporim katastrofalan odnos
te države prema srbima, samo ne vidim na koji način to može da se promeni
osim laganim i mukotrpnim približavanjem albanaca i srba.

vađenjem rečenice iz konteksta i pisanjem ovakvog teksta
se ne ide u tom pravcu, naprotiv.

odvratno mi je kad neko prospe otrov na umetnike. oni su laka meta,
nemaju mehanizam za odbranu od ovakvih napada...
tyson tyson 15:31 20.03.2014

Re: Брутално?

dok se nedić hvali hitleru kako je njegova srbija prva u evropi rešila jevrejsko pitanje

Gde si ovo našao?


milojep milojep 15:49 20.03.2014

Re: Брутално?

tyson

dok se nedić hvali hitleru kako je njegova srbija prva u evropi rešila jevrejsko pitanje

Gde si ovo našao?





Dnevni avaz,Jutarnji List,e-novine... ima relevantnog štiva.

Inače ovi nerelevantni izvori Nemačkih i naših arhiva kažu da je Nedić molio Hitlera da utiče na NDH oko ubijanja Srba jer su leševi počeli da pristižu Savom sve do Beograda. Hitler mu je odgovorio nešto u stilu da je Hrvatima obećao državu a da su ga Srbi povredili.
milojep milojep 16:07 20.03.2014

Re: Брутално?

AlexDunja

ako je to baš tako, kako objašnjavaš da nema sličnih tekstova
kad se potpisuju sporazumi o normalizaciji odnosa sa kosovom.

kako objašnjavaš najave priznavanja.


Vrlo jadna argumentacija!
Evo ajde ti odgovori, misliš li da je do tih sporazuma došlo zbog napretka društva na Kosovu? Nemojmo biti smešni

Od dolaska KFOR-a 1999. na Kosovo ubijeno je preko 1000 Srba! PREKO HILJADU! i za nijedan slučaj niko nije odgovarao. Treba da budeš kreten ili da ti neko drži ,slikovito, nož pod grlom pa da potpišeš tako nešto sa tako nekim.
AlexDunja AlexDunja 16:40 20.03.2014

Re: Брутално?

ja uopšte ne sporim da su sporazumi iznuđeni,
ali do kakve takve normalizacije jednom mora da dođe.

evo, danas stižu vesti iz rusije da srbija neće
direktno priznati kosovo, ali će prihvatiti da bude primljeno
u međunarodne organizacije, a da će zauzvrat srbi dobiti neku autonomiju na severu. to je realnost.

iživljati se nad umetnicima je najlakše,
a što ih država pušta niz vodu, za to ima opravdanja...
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:06 20.03.2014

Re: Брутално?

iživljati se nad umetnicima je najlakše,
a što ih država pušta niz vodu, za to ima opravdanja...


Naravno, slazem se da nema opravdanja, ali nisam sigurna oko "izivljavanja nad umetnicima".

Miki Manojlovic nije clan nekog provincijskog pozorista, vec je vrhunsko ime u svojoj profesiji i sigurno nije ocigledna zrtva nad kojom se bilo ko izivljava, pa ni jedna beogradska novina.

On je radio predstavu u Pristini, cime je dao legitimitet ne samo pristinskom pozoristu, vec pre svega onima iz cijeg se budzeta finansira to pozoriste, a posto je javna licnoct, sve sto uradi je podlozno kritici, i pozitivnoj, i negativnoj. U tom smislu ne vidim problem da se njegov postupak komentarise.

Dijalog je neophodan, umetnost je dobar medijum i licno se divim Danijelu Baremboimu i njegovom projektu West-East Orchestra, ali Miki Manojlovic nije okupio mesovitu glumacku ekipu, vec je otisao u Pristinu kao slobodni strelac. On je demonstrirao da on moze da radi sa pristinskim Albancima, ali gde to ostavlja pristinske Srbe?

Oni koji su ugrozeni i prognani na Kosovu i Metohiji su Srbi.

Za srpsko-albanski dijalog bi bilo mnogo korisnije kada bi vodeci pristinski glumci, posto je sada moc na njihovoj strani, potrazili svoje kolege u Kosovskoj Mitrovici i uradili neki zajednicki projekat sa njima. Oni su sada ti koji mogu da pokusaju da kreiraju klimu tolerancije ili da nastave sa segregacijom.

Ovde se radi i o tome da treba ziveti svesno i moci sagledati svoje postupke iz raznih uglova. Sta rad Mikija Manojlovica sa albanskim kolegama u pristinskom pozoristu zaista znaci i da li se Miki Manojlovic zapitao kako to da je on pozeljan u Pristini, a srpski glumci sa Kosova i iz Metohije nisu?
AlexDunja AlexDunja 18:23 20.03.2014

Re: Брутално?

ovde ti imam samo jednu primedbu,

ovaj tekst nije kritika, ovo je napad na čoveka koji je uradio ono što misli da treba dajući svoj doprinos pomirenju.

autor teksta je izvukao iz konteksta jednu rečenicu, protumačio je pogrešno
i obrušio se na glumca.

to ne vidim kao doprinos dijalogu, naprotiv.

uostalom, mnogo je teže napasti državu srbiju što te je dovela u taj položaj,
jer bi se onda dovele u pitanje plate koje
kulturni radnici dobijaju iz budžeta srbije.

za ostalo se slažem, bilo bi lepo kada bi albanska pozorišta
zvala i druge srpske glumce na gostovanja. nadam se da će doći i taj dan.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:00 20.03.2014

.

Politika-Ssmolitika. Miki je odlican tip. A, sada bez veze na tekst i politicka sranja koja su sprovodjena uz pomoc kojekakvih ajgira sa bilo koje strane i bez veze na puscane cevi, bodljikave zice i opela, ideja da se pozoriste preseli na ulice, u napustene hale, rusevine i td je fantastcna. Kao u srednjem veku: kaljuga, prljavstina, oronule zgrade, umorni ljudi, od puta umorni glumci...
urbana_gerila urbana_gerila 02:11 20.03.2014

Re: .

Jelena Pavlović
Politika-Ssmolitika. Miki je odlican tip. A, sada bez veze na tekst i politicka sranja koja su sprovodjena uz pomoc kojekakvih ajgira sa bilo koje strane i bez veze na puscane cevi, bodljikave zice i opela, ideja da se pozoriste preseli na ulice, u napustene hale, rusevine i td je fantastcna. Kao u srednjem veku: kaljuga, prljavstina, oronule zgrade, umorni ljudi, od puta umorni glumci...



ti mora da si neki čerčilov potomak...
ono - hoćeš li ti živeti na kosovu i metohiji?

što se pozorišta tiče, i sam sam za neki sličan pank.
blue92 blue92 08:27 20.03.2014

otrova

milojep milojep 22:27 20.03.2014

Miki u redakciji Politike



iqiqiq iqiqiq 15:42 23.03.2014

Miki

je ljudina, veliki glumac i čovek sa širinom uma, glumio je na zapadu u svili i kadifi i sada ide u najteže uslove da glumi i da spasava opstanak kulture.

Njemu ne može neki tekst ili glupavi komentar na nekom sajtu da pokvari vidike. On je prvi otvoreno rekao da ne možete nametati jednom ovako kompleksnom prostoru "zadatu demokratiju" koja nije iznikla iz naroda. Čovek je toliko pametan i obrazovan da shvata i vidi mnogo dalje, a to je onda i dar i prokletstvo, teško opstati među domorocima kako god se deklarisali.

Pogledajte ga u pozorištu, ko ima prilike i blizu je Beograda, u komadu "Kumovi", videćete veličinu profesionalca koji nosi predstavu u sebi.

Bravo Miki i hvala ti za sve uloge u koje si uneo i obavezan deo svog intelekta i mudrosti. Mi imamo kvalitetne ljude među nama, ali ne umemo da ih cenimo i da ih razumemo, to je naš usud.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana