Na današnji dan

Generalu Vesliju Klarku, USA

Vojislav Stojković RSS / 24.03.2014. u 21:41

Baš se nešto pitam ovih dana - kako ste Vi g-dine Vesli? Kako Vaša porodica, kako su Vam deca i unuci, ako ih imate? Kako Vaši prijatelji? Da li se viđate ili bar  čujete sa Tonijem,  Bilom, Džejmijem i g-đom Medlin? Kako su oni? Nas što se tiče, hvala na pitanju, mi smo dobro. Naviklo se, izdržava se, trpi se. Šta će slamka među vihorove, nego da trpi i da se povija. Tako i mi Srbi, već vekovima.

Sećam se onog predvečerja pre 15 godina. Moja porodica je privodila kraju radove na poslovnom prostoru u centru grada, a naš kućni ljubimac crni labrador Ilija, sa uzvišenog mesta na stepeništu, sve je to nadgledao. I onda najednom: dlaka na vratu mu se nakostrešila, oči zlosuslutno zacaklile, iskezio je očnjake i počeo da zavija. Samo minut kasnije udarila je prva raketa na naš grad, na Beograd. Narečeni ker Ilija je veštinu predviđanja udara vaših bombi i raketa na Beograd kasnije još više usavršio. Već desetog dana  je predviđao napade  krstarećih raketa i bombi  dva minuta pre nego što bi Avram Izrael uključio svoje sirene za uzbunjivanje. Pri kraju, negde oko sedamdesetipetog dana Vaše vazdušne kampanje,  ostvario je svoj lični rekord predviđajući smrtonosne napade čak pet minuta pre sirena.Pametno kuče, pokoj mu kerećoj duši.

Oprostite, malo sam zastranio, povukle me emocije, a hteo sam da Vas pitam: da li je istina da ste prethodne večeri, 23. marta. 1999.g. na brifingu, pilotima pod vašom komandom, naredili da po Beogradu i Srbiji slobodno gađaju civilne ciljeve, kako bi moral naroda, tako ste rekli, oslabio?

Zašto Vas samo to pitam? Pitam Vas zato, g-dine Vesli, jer  su Vaši prethodnici, pripadnici Wermahta, od 1941. do 1943.godine,  za jednog ubijenog Nemca streljali samo 100 Srba, a ispada da ste Vi Srbe 1999.g. streljali unapred, pre nego što je ijedan Vaš pilot poginuo. I ne samo stotinu, već i daleko više, jer razorna moć vaših raketa i bombi  je bila daleko veća nego onih Nemačkih iz 1941.g.

I samo još jedno pitanje: Da li mirno spavate g-dine Vesli? Čujete li, bar ponekad makar i slabašni vapaj nevinih žrtava koje ste u Srbiji poubijali?

......................

PS: Čitao sam u novinama da Vi i g-đa Olbrajt kupujete rudnike po Kosovu. Neka, neka... uostalom niste se džaba trudili.

PPS:  Za Srbiju, od Zapada ništa novo:

 

 

 

 



Komentari (541)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:29 25.03.2014

Re: Just...

I dalje buja, nažalost.
hajkula1 hajkula1 10:52 25.03.2014

Re: Just...

wilma68

Posle 15 godina, Zlo buja:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=03&dd=24&nav_category=11&nav_id=828085




Gospođa nije čula Šrederovu izjavu.

Možda da joj pošaljemo link?
expolicajac expolicajac 22:06 24.03.2014

Emotivac

I samo još jedno pitanje: Da li mirno spavate g-dine Vesli? Čujete li, bar ponekad makar i slabašni vapaj nevinih žrtava koje ste u Srbiji poubijali?

Mirno spava.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:03 24.03.2014

Re: Emotivac

Ne verujem.
expolicajac expolicajac 23:05 24.03.2014

Re: Emotivac

Vojislav Stojković
Ne verujem.

Znam pouzdano.
palilula92 palilula92 05:09 25.03.2014

Re: Emotivac

expolicajac
Vojislav Stojković
Ne verujem.

Znam pouzdano.

radio po zadatku, da je imao bilo kakvih emocija nikad ne bi dospeo do tog polozaja. Spava ko beba.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:13 25.03.2014

Re: Emotivac

naravno, ja ne znam dokle će Srbi verovati u nekakav sentimentalni osećaj pravde, morala, postajanja griže savesti? to je za slabiće. drugo, srpska pozicija može da se ojača jedino lovom i preklapanjem interesa sa supersilama. lovu nemamo - tojest ima je dijaspora ali neće da je da pošto je srbija klepala za pare poslednjih nekoliko decenija. preostaje preklapanje interesa. to je sada zanimljivo, pošto je istorijski trenutak da se stane uz Zapad protiv Rusije, da se prodamo kao što je Tito uradio sa "istorijskim njet". međutim, ovo je malo verovatno s obzirom da je srpski sentiment bliskiji Rusiji a ne Zapadu, koji je kod nas pretežno shvaćen kao neonacizam. zato, tišina, braćo, deri kamen, i nadaj se da će Hristos doneti pravdu uskoro.

timotije timotije 08:33 25.03.2014

Re: Emotivac


naravno, ja ne znam dokle će Srbi verovati u nekakav sentimentalni osećaj pravde, morala, postajanja griže savesti? to je za slabiće. drugo, srpska pozicija može da se ojača jedino lovom i preklapanjem interesa sa supersilama. lovu nemamo - tojest ima je dijaspora ali neće da je da pošto je srbija klepala za pare poslednjih nekoliko decenija. preostaje preklapanje interesa. to je sada zanimljivo, pošto je istorijski trenutak da se stane uz Zapad protiv Rusije, da se prodamo kao što je Tito uradio sa "istorijskim njet". međutim, ovo je malo verovatno s obzirom da je srpski sentiment bliskiji Rusiji a ne Zapadu, koji je kod nas pretežno shvaćen kao neonacizam. zato, tišina, braćo, deri kamen, i nadaj se da će Hristos doneti pravdu uskoro.


Nije se Tito prodao što je odbio staljinizam, pa ne moramo ni mi da se prodajemo. Naprotiv, treba reći istinu, jer nam je neofašizam u susedstvu, čak nas je Hrtavska tužila zato što je ivršila genocid nad nama i očekuje da bude podržana od onih koji odlučuju u Hagu.Male zemlje mogu da kažu istinu, jer time nikoga ne ugoržavaju, ali ne treba da se kurčimo, a to je već naš karakter koji se foprmirao vekovima, kao što smo se mi kurčili devedestih, pa sada još uvek kukamo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:28 25.03.2014

Re: Emotivac

Srđan Fuchs
ja ne znam dokle će Srbi verovati u nekakav sentimentalni osećaj pravde, morala, postajanja griže savesti?

Nadam se uvek, jer onog trenutka kada nestaanu osećaj za moralno i griža savesti, čovek prestaje biti čovek.
timotije timotije 09:34 25.03.2014

Re: Emotivac

Srđan Fuchs
ja ne znam dokle će Srbi verovati u nekakav sentimentalni osećaj pravde, morala, postajanja griže savesti?

Nadam se uvek, jer onog trenutka kada nestaanu osećaj za moralno i griža savesti, čovek prestaje biti čovek.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:37 25.03.2014

Re: Emotivac

ma okej je to, Vojislave, na ličnom planu, ali ako hoćeš da vodiš državu, brineš o potrebama desetine miliona ljudi moraš da isključiš srce - proždraće ti ga. isto tako je i sa pozicioniranjem Srbije u međunarodnoj zajednici - čutiš i radiš. a ovo oko srca, možemo u kafani do sutra, ionako su najliričniji momenti srpske kulture nastajali oduvek i izuzetno - u kafani.
tyson tyson 10:14 25.03.2014

Re: Emotivac

Nije se Tito prodao što je odbio staljinizam, pa ne moramo ni mi da se prodajemo.

Tito nije odbio staljinizam; Jugoslavija je bila jedna od najtvrđih bastiona staljinizma ne samo u godinama posle rata nego i u godinama posle rezolucije Informbiroa i odvajanja od istočnog lagera.

Tito je odbio zahtev iz Moskve za sopstvenu smenu.

A sa neistomišljenicima, koje je prvo pozvao na javno izjašnjavanje, se obračunao klasičnim staljinističkim metodama.


hajkula1 hajkula1 11:01 25.03.2014

Re: Emotivac

expolicajac
I samo još jedno pitanje: Da li mirno spavate g-dine Vesli? Čujete li, bar ponekad makar i slabašni vapaj nevinih žrtava koje ste u Srbiji poubijali?

Mirno spava.


Šta je bilo s Majklom Rouzom? Zašto bivši visoki službenici NATO, UN, EU kasnije izdaju knjige, zvanično saopštavaju da su - grešili u postupcima protiv Srba?


http://www.vesti.rs/NATO/Sreder-Rusi-krse-pravo-kao-i-NATO-1999-bombardovanjem-SRJ.html


Misliš da Šreder mirno spava?

...


Šreder je, međutim, rekao da je on kao nemački kancelar u jugoslovenskom konfliktu kršio međunarodno pravo.

"Tamo smo mi poslali naše avione...na Srbiju i zajedno sa NATO snagama bombardovali jednu suverenu državu, a da pri tom nije postojala odluka Saveta bezbednosnti UN...", rekao je Šreder



hajkula1 hajkula1 12:53 25.03.2014

Re: Emotivac

timotije

naravno, ja ne znam dokle će Srbi verovati u nekakav sentimentalni osećaj pravde, morala, postajanja griže savesti? to je za slabiće. drugo, srpska pozicija može da se ojača jedino lovom i preklapanjem interesa sa supersilama. lovu nemamo - tojest ima je dijaspora ali neće da je da pošto je srbija klepala za pare poslednjih nekoliko decenija. preostaje preklapanje interesa. to je sada zanimljivo, pošto je istorijski trenutak da se stane uz Zapad protiv Rusije, da se prodamo kao što je Tito uradio sa "istorijskim njet". međutim, ovo je malo verovatno s obzirom da je srpski sentiment bliskiji Rusiji a ne Zapadu, koji je kod nas pretežno shvaćen kao neonacizam. zato, tišina, braćo, deri kamen, i nadaj se da će Hristos doneti pravdu uskoro.


Nije se Tito prodao što je odbio staljinizam, pa ne moramo ni mi da se prodajemo. Naprotiv, treba reći istinu, jer nam je neofašizam u susedstvu, čak nas je Hrtavska tužila zato što je ivršila genocid nad nama i očekuje da bude podržana od onih koji odlučuju u Hagu.Male zemlje mogu da kažu istinu, jer time nikoga ne ugoržavaju, ali ne treba da se kurčimo, a to je već naš karakter koji se foprmirao vekovima, kao što smo se mi kurčili devedestih, pa sada još uvek kukamo.




S tim, da nije istina da je sukob Tito-Staljin, zbog staljinizma.
Laž je sve ono što su nam govorili, učili nas.

Ovde su bile igre, slične kao i danas.

Svađe i dogovori među velikim silama, preplitanje njihovih interesa na našim prostorima.

Po Titovoj naredbi ubijen je visoki bugarski službenik što je povod za Pismo koje je Staljin poslao na koje je Tito odgovorio, ne. Nama, običnim smrtnicima, servirana je laž, ko bi upozorio na laž bio je ubijen, ko se glasno zapitao bio bi spakovan na Goli otok.

Pre i tokom II svetskog rata, dešavale su se mnoge gadne stvari ovde kod nas ali i u Kominterni. Staljin je hteo da raskrinka Tita. (Ako ništa, valjda znaš o savezničkom bombardovanju pri kraju II sv. rata, (početkom novembra 1944.) i da je jedina u to vreme bitka u vazduhu izmađu SAD i UK aviona i aviona SSSR bila baš iznad Srbije - zbog zaštite naroda Srbije. Ako ne znaš, možeš li da pogodiš ko je štitio naše od čijih tepih-bombi?

U Jajcu, Srbija nije imala predstavnika.
Moša Pijade je na jednom zasedanju AVNOJ bio predstavnik Hrvatske a jednom Srbije. U novembru 1943. je živeo u Zagrebu u NDH.
Spasenija Cana Babović, jedno od više dece iz siromašne porodice bez majke a od oca solunskog borca. Iz sažaljenje prema deci, a poštovanja prema ocu soluncu, omogućili su im da završe malo škole da imaju parče hleba. Tako je Spasenija završila zanat za tekstilnu radnicu. Misliš da je ona imala neko državničko znanje? Srbi nisu stekli pravo za autonomijom u Hrvatskoj? Ne, nego je još Hrvatska nagrađena teritorijama...
Ima mnogo toga a nemam baš ni vremena ni prostora.


Sukob interesa velikih sila ali i među našima teče.

Na Jalti su se velike sile dogovorile, Hrvatska ide u SSSR a Srbija u konfederaciju (neko bi je nazvao pravoslavnom) sa BiH, Crnom Gorom, Rumunijom, Bugarskom, Makedonijom i Grčkom uz poštovanje interesa i UK ali i SSSR.
Tito je u stvari TOME rekao NE (a ne kako su nas učili, staljinizmu).
Sve to je uticalo i na trajanje, tok sukoba u Grčkoj, na takozvani grčki građanski rat (spolja inicirani i podsticani sukobi, najviše od UK, čiji vojnici su aktivno učestvovali u završnici stavljajući se na jednu stranu, a Tito se posvađao sa Staljinom pa nije mogao više da pomaže levičare!? - ko je imao koristi od svađe Tito - Staljin a ko je imao štete?! Ko je pobedio zahvaljujući toj svađi!? Ko je bio Tito i čije interese je zastupao?!).
timotije timotije 13:49 25.03.2014

Re: Emotivac

tyson
Nije se Tito prodao što je odbio staljinizam, pa ne moramo ni mi da se prodajemo.

Tito nije odbio staljinizam; Jugoslavija je bila jedna od najtvrđih bastiona staljinizma ne samo u godinama posle rata nego i u godinama posle rezolucije Informbiroa i odvajanja od istočnog lagera.

Tito je odbio zahtev iz Moskve za sopstvenu smenu.

A sa neistomišljenicima, koje je prvo pozvao na javno izjašnjavanje, se obračunao klasičnim staljinističkim metodama.




Ne mogu reće da nisi u pravu, ali se ne bi složio ako mi kažeš da je SFRJ bila staljinistička, jer to ne bi rekao niko iz bivšeg Istočnog, no i Zapadnog bloka, kao i 124 šlanica nesvrstanih zemalja sveta.
gavrilo gavrilo 14:55 25.03.2014

Re: Emotivac

expolicajac
I samo još jedno pitanje: Da li mirno spavate g-dine Vesli? Čujete li, bar ponekad makar i slabašni vapaj nevinih žrtava koje ste u Srbiji poubijali?

Mirno spava.


expolicajac
Vojislav Stojković
Ne verujem.

Znam pouzdano.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:01 25.03.2014

Re: Emotivac

ili

dr.wagner dr.wagner 17:40 25.03.2014

Re: Emotivac

...dan

-Evo (iako nevjernik) rekoh sebi , hvalim te bože ... napokon nešto za što
mi Hrvati nismo krivi ...
-Sada će susjedi drvlje i kamenje na mrske nam kapitaliste , a ja ću se u
sretni ćas pridružiti , pa ćemo zajedno izvikivati kletvu da će jednog dana
biti "zemlje proleterske" , a prije toga će ih snaći glad , kuga i rat ...
, a možda i nešto još gore ...

.... ali ne lezi vraže

timotije
... treba reći istinu, jer nam je neofašizam u susedstvu, čak nas je Hrtavska tužila zato što je ivršila genocid nad nama i očekuje da bude podržana ...


-Eto nas opet , onako masovno i kolektivno ... još gori od prije spomenutih
i opet zaslužni za svu nesreću i jad koji se dogodio na svijetu ...

-Neofašisti ... ??? ... ni više , ni manje


Wagner







muaddib92 muaddib92 17:59 25.03.2014

Re: Emotivac

Spava ko beba.

100% -зар ико озбиљан сумња?
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:10 25.03.2014

Re: Emotivac

muaddib92
Spava ko beba.

100% -зар ико озбиљан сумња?


Ako ga nesanica i mori to je samo zato sto nije poubijao jos vise.
expolicajac expolicajac 18:33 25.03.2014

Re: Emotivac

-Eto nas opet , onako masovno i kolektivno ... još gori od prije spomenutih
i opet zaslužni za svu nesreću i jad koji se dogodio na svijetu ...

-Neofašisti ... ??? ... ni više , ni manje
Wagner

Bez patetike susjed. Naravno da niste svi isti. Problem je samo što taj bolji deo vas ne uspeva da postane dominanta. I kod nas je slična situacija, tako da nema potrebe za patetičnim nastupima, koje ipak ne očekujemo od vas.
dr.wagner dr.wagner 20:01 25.03.2014

Re: Emotivac

Zdravo druže

expolicajac

Bez patetike susjed. Naravno da niste svi isti. Problem je samo ...


-Nema patetike , ali malo mi je čudno ...
... "mi" svi loši , a "vi" svi (baš svi) dobri ...


W
hajkula1 hajkula1 00:50 26.03.2014

Re: Emotivac

timotije
tyson
Nije se Tito prodao što je odbio staljinizam, pa ne moramo ni mi da se prodajemo.

Tito nije odbio staljinizam; Jugoslavija je bila jedna od najtvrđih bastiona staljinizma ne samo u godinama posle rata nego i u godinama posle rezolucije Informbiroa i odvajanja od istočnog lagera.

Tito je odbio zahtev iz Moskve za sopstvenu smenu.

A sa neistomišljenicima, koje je prvo pozvao na javno izjašnjavanje, se obračunao klasičnim staljinističkim metodama.




Ne mogu reće da nisi u pravu, ali se ne bi složio ako mi kažeš da je SFRJ bila staljinistička, jer to ne bi rekao niko iz bivšeg Istočnog, no i Zapadnog bloka, kao i 124 šlanica nesvrstanih zemalja sveta.


I ne kažem da je bila staljinistička, kad nije. Bila je titoistička. A KPJ je bila antisrpska (na primer, kako piše u Rezoluciji KPJ od novembra 1924. ... dužnost je Partije da sa organizacijama radnih masa ugnjetenih nacija vodi zajedničke otvorene borbe za pravo na otcepljenje, odnosno da pomaže pokrete ugnjetenih nacija u cilju formiranja nezavisnih država kako Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Crne Gore, tako i radi oslobođenja Albanaca.)

hajkula1 hajkula1 00:54 26.03.2014

Re: Emotivac

dr.wagner
...dan

-Evo (iako nevjernik) rekoh sebi , hvalim te bože ... napokon nešto za što
mi Hrvati nismo krivi ...
-Sada će susjedi drvlje i kamenje na mrske nam kapitaliste , a ja ću se u
sretni ćas pridružiti , pa ćemo zajedno izvikivati kletvu da će jednog dana
biti "zemlje proleterske" , a prije toga će ih snaći glad , kuga i rat ...
, a možda i nešto još gore ...

.... ali ne lezi vraže

timotije
... treba reći istinu, jer nam je neofašizam u susedstvu, čak nas je Hrtavska tužila zato što je ivršila genocid nad nama i očekuje da bude podržana ...


-Eto nas opet , onako masovno i kolektivno ... još gori od prije spomenutih
i opet zaslužni za svu nesreću i jad koji se dogodio na svijetu ...

-Neofašisti ... ??? ... ni više , ni manje


Wagner





Komšija, zar nije dosta uticajna fašistička ideja u Hrvatskoj?
Doduše, moram da priznam da se i levičari čuju, bar na netu.



freehand freehand 00:58 26.03.2014

Re: Emotivac

dr.wagner
Zdravo druže

expolicajac

Bez patetike susjed. Naravno da niste svi isti. Problem je samo ...


-Nema patetike , ali malo mi je čudno ...
... "mi" svi loši , a "vi" svi (baš svi) dobri ...


W

Moj Vagineru, ti nekad dođeš ko maestral na ovom sumornom mestu, da malo provetriuš i osvežiš.
Evo i ja sam loš, ako me primaš.
expolicajac expolicajac 07:18 26.03.2014

Re: Emotivac

freehand
dr.wagner
Zdravo druže

expolicajac

Bez patetike susjed. Naravno da niste svi isti. Problem je samo ...


-Nema patetike , ali malo mi je čudno ...
... "mi" svi loši , a "vi" svi (baš svi) dobri ...


W

Moj Vagineru, ti nekad dođeš ko maestral na ovom sumornom mestu, da malo provetriuš i osvežiš.
Evo i ja sam loš, ako me primaš.

Doktore vodi računa, ova klasična Srbenda od freehanda oće samo do se ogrebe besplatno letovanje, kad već nemamo izlaz na more.
dr.wagner dr.wagner 09:19 26.03.2014

Re: Emotivac

.... jutro

hajkula1

Komšija, zar nije dosta uticajna fašistička ideja u Hrvatskoj?


-Razmislite malo moja draga hAjkula1 ...

-Zažmirite , pa razmislite ....
... što vi (u Srbiji) mislite o Klarku i Amerima , o Njemcima , o Mađarima , o
Turcima , o Bosancima(onim trećim) , a Šiptare i Hrvate da ne spominjem ...

-E vidite , isto to "mi" mislimo o vama ... i nije to fašizam u pitanju već folklor ...
( dobro , dobro , ne mislimo tako loše o vama ... nismo mi baš takvi ... )


freehand

Evo i ja sam loš, ako me primaš.


-Odmah sam prepoznao srodnu dušu ...

-Ove komentare od radikala EX-a neću uzimati u obzir ... zli jezici ...


W
hajkula1 hajkula1 10:41 26.03.2014

Re: Emotivac

dr.wagner
.... jutro

hajkula1

Komšija, zar nije dosta uticajna fašistička ideja u Hrvatskoj?


-Razmislite malo moja draga hAjkula1 ...

-Zažmirite , pa razmislite ....
... što vi (u Srbiji) mislite o Klarku i Amerima , o Njemcima , o Mađarima , o
Turcima , o Bosancima(onim trećim) , a Šiptare i Hrvate da ne spominjem ...

W


Kako sve u isti koš?


U mom srcu svaki imaju pOsebno mesto
blue92 blue92 22:11 24.03.2014

jako si fin Stojkoviću


taj je zaslužio da čuje povelik spisak iza "dabogda ti..."
baš kao celo to društvo bez izuzetka, sve do najmanje važnog točkića mašinerije.
svaki taj pilot mogao je izabrati da NE baca bombe i otići da bude poštar ili štagod.

nema nevinih. svi su znali koje su posledice njihovih uposlenja.
isto tako, zna to i general iz naslova.

al govno uvek misli da je normalno biti govno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:10 24.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

blue92
taj je zaslužio da čuje povelik spisak iza "dabogda ti..."


Kleo sam ih prošle godine, pa da se ne ponavljam.
freehand freehand 23:51 24.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

Vojislav Stojković
blue92
taj je zaslužio da čuje povelik spisak iza "dabogda ti..."


Kleo sam ih prošle godine, pa da se ne ponavljam.

Dabogda im Kristijana Amanpur izveštavala ispred Kapitol Hila!
tyson tyson 09:00 25.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

Kleo sam ih prošle godine, pa da se ne ponavljam.

Kaca Božijeg gneva sručiće se na tebe, Ameriko! Došao je vapat. Sram da te bude! Sa kakvom junećom upornošću hoćeš srpski plast sena da razbucaš! Usta ti se za vrat okrenula, guba ti se na dom rasputila, obadva ti oka iscurila, te vranama živa hrana bila; ka' zengama Srbi što su sada!

Od šta bežala od tog ne pobegla, naopačke noge okrenula, sa psima se oko kosti klala, iz pasijeg korita lokala. Oko vrata verige nosila, dom ti crna koprena zavila. Na krovu ti zagraktale čavke ako bombe na Beograd sručiš! Ognjište ti kiša ugasila. Krv ti mrka za zverinje lokva. Na pseći se sugreb navrznula, svrab nosila - dranje ne pomoglo. Uskrsova jaja ne šarala, svoja oba u mengele metla što Bejkera i Buša ponela.

Bog veliki i velika sila naredio te se ispunilo. Vriskom išla na časne verige, vrat slomila na vovedenije, manit lajala na voskresenije, Ameriko, čuj glas ponositog! Srpom žnjela nad zmijama trnje! Kosom strugala studeno kamenje! Užetom se konjskim opasala a prosjačkim štapom poštapala. Kile vukla do zemljice crne, na glavi ti stajalo kamenje, oko vrata belutak privezla i u bunar kosmički se vrgla. Smrčalo ti al' ti ne svitalo. Plakalo ti al' se ne tešilo. Veštice ti sreću odnosile a sove ti hranu donosile, po sred noći dok ljudi spavaju.

Snaga ti se u drobu prelila. Do pasa te živina kljucala a od pasa guba razjedala. S ježevima zime zimovala, oštre bodlje kapke ti grebale, tuđe oči zemljom te vodile, od kamenja koljivo kuvala, u rešeto vodu zavatala, pseće meso u pomami jela a na glavi mravinjak nosila! Umirala a ne mogla umreti.

Grob sama sebi rukama kopala, raspadala se a ne raspala se. U krpelj se teški pretvorila, a iz kože nikad ne izišla što Tuđmana demokratom tvoriš. Vetar meso sa tebe skidao, u kući ti duša ne zborila, sve ti hladnim ledom zaledilo. Nit' ženila niti se veselila, od kuće ti ostali ugarci, međ' zubima pseća deltina! Ameriko, Broz te usrećio! Da i tebe ropac drhtav snađe! Crnački te gnevi umorili! Kletva moja sa nebeskih soha neka bude Božija pomisao.


tsunade tsunade 09:09 25.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

U krpelj se teški pretvorila, a iz kože nikad ne izišla što Tuđmana demokratom tvoriš.


mariopan mariopan 10:05 25.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

tyson


Znači kod tebe su one vadikalke išle na obuku?

Pu pu pu
hajkula1 hajkula1 00:56 26.03.2014

Re: jako si fin Stojkoviću

freehand
Vojislav Stojković
blue92
taj je zaslužio da čuje povelik spisak iza "dabogda ti..."


Kleo sam ih prošle godine, pa da se ne ponavljam.

Dabogda im Kristijana Amanpur izveštavala ispred Kapitol Hila!



Iz Washington D.C.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:12 24.03.2014

Rekli su da je

krivica individualna, ali ne i da je kazna kolektivna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:04 25.03.2014

Re: Rekli su da je

Naravno da je kazna bila kolektivna, jer da su hteli da kažnjavaju krivce ne bi gađali civilne ciljeve.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:44 25.03.2014

Re: Rekli su da je

Преступление и наказание?

А категорије казне без злочина и злочина без казне?

Која би казна била одговарајућа за бесомучно разарање земље која нема могућности да се одбрани и убиство хиљада (а неким случајевима и стотина хиљада) њених грађана?
tasadebeli tasadebeli 22:23 24.03.2014

Фазани

a naš kućni ljubimac crni labrador Ilija, sa uzvišenog mesta na stepeništu, sve je to nadgledao. I onda najednom: dlaka na vratu mu se nakostrešila, oči zlosuslutno zacaklile, iskezio je zube i počeo da zavija.



За време бомбардовања те 1999. био сам задужен за једну од сирена за узбуњивање која се налази на згради Шумарског факултета и ноћи сам углавном проводио у тој згради, најчешће на једној од оних тераса што гледају ка Хиподрому.

У истој тој улици, у једном од дворишта око приватних кућа преко пута факултета, држали су пар фазана. Од самог почетка они су својим крештањем најављивали непогрешиво унапред нове налете авиона. Већ трећег дана ови из центра за узбуњивање су ми одузели моторолу која је требало да ми служи за комуникацију са њима и рекли ми:"Теби не треба, имаш фазане."

И тако, три месеца, потпуно надреално, у мрклој ноћи са замрачењем по читавом граду и са потпуно пустим улицама испод мене, ослушкивао сам фазане и сваки пут када закреште изгледао сам потпуно исто као и твој Илија...

Ма нека се тренутни купци рудника на Косову сви заједно носе у...

Нема те бомбе којом могу да убију лепоту. Ја фазане волим и данас...



zilikaka zilikaka 22:48 24.03.2014

Re: Фазани

Ја фазане волим и данас...


Taso, izvini, fazane il paun(ov)e?
tasadebeli tasadebeli 22:56 24.03.2014

Re: Фазани

zilikaka
Ја фазане волим и данас...


Taso, izvini, fazane il paun(ov)e?


Немам појма, ич се не разумем у птице... Ово што је на клипу, знам како су изгледали... Ја то 15 година, када се сетим тога, зовем фазани... Грешим, а?
zilikaka zilikaka 23:49 24.03.2014

Re: Фазани

tasadebeli

zilikaka
Ја фазане волим и данас...Taso, izvini, fazane il paun(ov)e?Немам појма, ич се не разумем у птице... Ово што је на клипу, знам како су изгледали... Ја то 15 година, када се сетим тога, зовем фазани... Грешим, а?


Ma nema veze, shvatili smo da je neka živina.

...nego, da prosti domaćin, zamajavam glupostima jer nemam baš snage da se upustim u priču.

U nekim oblastima jako dobro znam šta su nam radili, i koliko je to bilo pravo iživljavanje bez i najmanje obaziranja na posledice.

Da bih to umirila, odabrala sam da ih se gnušam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:56 24.03.2014

Re: Фазани

tasadebeli
zilikaka
Ја фазане волим и данас...


Taso, izvini, fazane il paun(ov)e?


Немам појма, ич се не разумем у птице... Ово што је на клипу, знам како су изгледали... Ја то 15 година, када се сетим тога, зовем фазани... Грешим, а?


Pa piše "peacock" u naslovu klipa, to znači "paun" na mrskom NATO jeziku.
tasadebeli tasadebeli 23:56 24.03.2014

Re: Фазани

zilikaka

Ma nema veze, shvatili smo da je neka živina.

...nego, da prosti domaćin, zamajavam glupostima jer nemam baš snage da se upustim u priču.


Без обзира, хвала ти! Исправих системску грешку. Човек се учи док је жив.

А лепи су, мајку му, јел'да?

Како беше оно код Шекспира? Ружа би исто тако лепо мирисала и када је не бисмо називали ружом.




EDIT:

srdjan.pajic

Pa piše "peacock" u naslovu klipa, to znači "paun" na mrskom NATO jeziku.



Па лако је вама што сте мрски непријатељски језик усавршили на изворишту. Шта да радимо ми што смо остали на нивоу енглеског из биоскопа 20. октобар, па смо то пикок вазда у глави премотавали као фазан?

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 25.03.2014

Re: Фазани

Па лако је вама што сте мрски непријатељски језик усавршили на изворишту. Шта да радимо ми што смо остали на нивоу енглеског из биоскопа 20. октобар, па смо то пикок вазда у глави премотавали као фазан?


Ne marim ja, nego siroti Albicila se sigurno onesvestio ako je pročitao tvoj komentar
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:44 25.03.2014

Re: Фазани

tasadebeli

Нема те бомбе којом могу да убију лепоту.


stefan.hauzer stefan.hauzer 13:03 25.03.2014

Re: Фазани

Ne marim ja, nego siroti Albicila se sigurno onesvestio ako je pročitao tvoj komentar



muaddib92 muaddib92 18:11 25.03.2014

Re: Фазани

Ја фазане волим и данас...

.. како оно беше: волим и ја неранче, но трпим
Волим и ја фазане, ловим их од 1973-ће, него последњих година се обезобразили: нема их у ловишту ич, или пак треба да мењам диоптрију, али ме зато њихови потомци јебу па растурају - на аеродрому, где радим, преко пута су њиве и шумарак, па ми певају прцпрц практично под прозором
tasadebeli tasadebeli 11:09 26.03.2014

Re: Фазани

muaddib92
Ја фазане волим и данас...

.. како оно беше: волим и ја неранче, но трпим
Волим и ја фазане, ловим их од 1973-ће, него последњих година се обезобразили: нема их у ловишту ич, или пак треба да мењам диоптрију, али ме зато њихови потомци јебу па растурају - на аеродрому, где радим, преко пута су њиве и шумарак, па ми певају прцпрц практично под прозором



Срам те било, тако лепе птице, уметничке, а ти их упуцаваш још од седамдесет треће!

Није ни чудо што читав цивилизовани свет за нас мисли да смо дивљаци!

И, на крају крајева, видиш како сваког сустигне нека космичка правда! Прцпрц - пррц...
tyson tyson 08:13 27.03.2014

Re: Фазани

од седамдесет треће

tre-će.


tasadebeli tasadebeli 11:26 27.03.2014

Re: Фазани

tyson
од седамдесет треће

tre-će.








'Ајде сад и ти, немој да си толико ситничав! Кад нисам ја који од те ситничавости овог типа зарађујем свој додатни лебац на просветарску платицу, немој ни ти да си толико баш...

Стварно, човече, упропастише нас текстови на енглеском. Ја се у школи упљувах објашњавајући деци да дане у недељи и месеце у години не треба да пишу великим словом. Џабе, видели то у енглеском...

А да иронија буде већа, енглески језик уопште и нема правопис овакав какав ми познајемо. Код њих сва та правила писања произлазе из граматике или су установљена праксом давно, давно и никоме не пада на памет да их мења.

Шта ћеш, тако је то под звездама... Неко има традицију, а неко штанцује прописе и правила које нико не поштује, па се мењају сваки час да би се свима удовољило.
jinks jinks 22:34 24.03.2014

...

G. mu pre dođe kao Weasely C. nego kao Wesley C.
patkica patkica 23:08 24.03.2014

Znamo zašto

Bilo bi lijepo pročitati i pismo Clarku malog Ejona iz Ćuške, ili malog Shpresa iz Suve Reke... Kad su već pisma male Enise iz Sarajeva, male Ejupe iz Srebrenice ili Ivane iz Vukovara stigla prekasno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:13 24.03.2014

Re: Znamo zašto

Bot- patkice, pa zar te još uvek nisu resetovali? Čudno.
Kraja Kraja 00:12 25.03.2014

...vidi...

...pernata zivino...
...bilo bi lepo procitati tragediju djordja martinovica...
...nije kosovo pocelo 1999. neobrazovana zivino...


...izvini stojkovicu, ali nesto nisam danas za komsijsko podjebavanje...
...mozes brisati, necu zameriti...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:02 25.03.2014

Re: Znamo zašto

Vojislav Stojković
Bot- patkice, pa zar te još uvek nisu resetovali? Čudno.



ovo mora biti neki naš izdanak... nego, Nole duša kada kaže...

Đoković je na svom 'Tviter' profilu napisao da se i dan danas seća straha koji je osećao, prilikom 78 dana bombardovanja.

"Na današnji dan pre 15 godina prvi put sam osetio strah od rata. Moćno oružje koje uništava najsvetiju zajednicu - porodicu. Ne želim da se ikome više desi", napisao je Đoković.

Možda i najbolji srpski sportista u više navrata je govorio o prošlosti svoje države i često naglašavao da ga je to napravilo boljim čovekom. On je preko društvenih mreža naveo da su ratni sukobi doneli samo mnogo nevinih žrtava.

"Rat nikom dobro nije doneo. Mržnja takođe. Samo mnogo nevinih žrtava. Neka se nikad ne ponovi. Da živimo u slozi i ljubavi i miru", dodao je Đoković.

mariopan mariopan 08:06 25.03.2014

Re: ...vidi...

Kraja
...pernata zivino...
...bilo bi lepo procitati tragediju djordja martinovica...
...nije kosovo pocelo 1999. neobrazovana zivino...


...izvini stojkovicu, ali nesto nisam danas za komsijsko podjebavanje...
...mozes brisati, necu zameriti...

Zašto brisati, neka pernata živina nešto nauči?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:23 25.03.2014

Re: ...vidi...

Kraja

...bilo bi lepo procitati tragediju djordja martinovica...


Где је и шта сада ради пуковник Ивановић који је, да би заташкао случај, захтевао од Ђорђа да лаже?
hajkula1 hajkula1 13:04 25.03.2014

Re: ...vidi...

Kraja
...pernata zivino...
...bilo bi lepo procitati tragediju djordja martinovica...
...nije kosovo pocelo 1999. neobrazovana zivino...


...izvini stojkovicu, ali nesto nisam danas za komsijsko podjebavanje...
...mozes brisati, necu zameriti...



I ona se mnogo razume. Nije patka nego je velika bela ptica (nije labud).
hajkula1 hajkula1 13:09 25.03.2014

Re: ...vidi...

mariopan
Kraja
...pernata zivino...
...bilo bi lepo procitati tragediju djordja martinovica...
...nije kosovo pocelo 1999. neobrazovana zivino...


...izvini stojkovicu, ali nesto nisam danas za komsijsko podjebavanje...
...mozes brisati, necu zameriti...

Zašto brisati, neka pernata živina nešto nauči?



Šta ćeš, ne zna a ne da se učiti, niti ima čim bi.
charlie charlie 22:03 27.03.2014

Re: Znamo zašto

patkica
Bilo bi lijepo pročitati i pismo Clarku malog Ejona iz Ćuške, ili malog Shpresa iz Suve Reke... Kad su već pisma male Enise iz Sarajeva, male Ejupe iz Srebrenice ili Ivane iz Vukovara stigla prekasno.

Усташке тлапње !
Знамо се !
miloradkakmar miloradkakmar 23:45 24.03.2014

Boli njega .. tamo....

Zašto Vas samo to pitam? Pitam Vas zato, g-dine Vesli, jer su Vaši prethodnici, pripadnici Wermahta, od 1941. do 1945.godine, za jednog ubijenog Nemca streljali samo 100 Srba, a ispada da ste Vi Srbe 1999.g. streljali unapred, pre nego što je ijedan Vaš pilot poginuo. I ne samo stotinu, već i daleko više, jer razorna moć vaših raketa i bombi je bila daleko veća nego onih Nemačkih iz 1941.g.

...čovek je namirio sebe /i svoje / i sad negde ganja pastrmku.
Ne verujem da mu unuci pomažu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:24 25.03.2014

Re: Boli njega .. tamo....

Nema taj mira, dao se u biznis. A dece i unuka što se tiče, ukoliko ih ima, da su mogla da biraju verovatno bi izabrala boljeg oca, a ne ubicu i zločinca.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:21 25.03.2014

Re: Последице које трају

Užas.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:23 25.03.2014

A šta je sa našim Klarkovima?

Pismo je pun pogodak. I siguran sam da nijedan pilot, niti oni koji su naređivali bombardovanje civilnih ciljeva, danas ne spavaju mirno.

Ali, pitam se, šta je sa našim Klarkovima? Sa onima koji su divljački naređivali i izvršavali rušenje Vukovara? Sa onima koji su ne 3 (tri) meseca, već 43 meseca bombardovali i rušili Sarajevo, ubivši pri tom 1500 dece, dakle tri škole osnovaca?
Šta je sa onima koji su klali, ubijali bebe i žene po Kosovu i Metohiji, a potom ih spaljivali ili bacali po jezerima i u okolini Beograda?

Gde će nam duša zbog te dece i tih beba?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:38 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović
Pismo je pun pogodak. I siguran sam da nijedan pilot, niti oni koji su naređivali bombardovanje civilnih ciljeva, danas ne spavaju mirno.

Ali, pitam se, šta je sa našim Klarkovima? Sa onima koji su divljački naređivali i izvršavali rušenje Vukovara? Sa onima koji su ne 3 (tri) meseca, već 43 meseca bombardovali i rušili Sarajevo, ubivši pri tom 1500 dece, dakle tri škole osnovaca?
Šta je sa onima koji su klali, ubijali bebe i žene po Kosovu i Metohiji, a potom ih spaljivali ili bacali po jezerima i u okolini Beograda?

Gde će nam duša zbog te dece i tih beba?


Aman, Filipe, pa ne priča se o tome. I ti bi sada u diskusiju da uvedeš argumente zasnovane na faktima. Ma, hajte moliću lepo, to nije fino!

NB - inače, zna se da su ovdašnje i prekorečne bratske para i lege policijske i vojne snage išle samo u akcije mirisanja poljskog cveća, i onih par metaka i poteza nožem povlačili isključivo u odbrambene svrhe, i to samo baš kad mora, sve zajedno pet-šest puta za tih desetak godina.

Stoga autor "pisma" i misli da je ovdašnja strana bila neko koga su napali mrski SSovci, pa stoga ulogu SS Šulca daje Gen. Klarku. Urnebesno. Tužno, da, već viđeno i oguglato, da, ali ipak urnebesno (ne baš i komično, dakako)
tasadebeli tasadebeli 00:41 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović

Gde će nam duša zbog te dece i tih beba?



"Нам" или "им"?


Разлика је велика и није само лингвистичке природе...
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:56 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Da sam Amerikanac, onda bih isto napisao, misleći na Klarka i na slične.
Ali, nisam Amerikanac. A neću ni da se pravim Englez!

Pa da zaboravim onu rečenicu "Slobe, slobode" na Gazimestanu 28. juna 1989, dakle 10 (deset) godina pre bombardovanja Srbije:
"ŠEST VEKOVA KASNIJE, DANAS, OPET SMO U BITKAMA, I PRED BITKAMA. ONE NISU ORUŽANE, MADA I TAKVE JOŠ NISU ISKLJUČENE. ALI BEZ OBZIRA KAKVE DA SU, BITKE SE NE MOGU DOBITI BEZ ODLUČNOSTI, HRABROSTI I POŽRTVOVANOSTI."
freehand freehand 01:00 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Aman, Filipe, pa ne priča se o tome. I ti bi sada u diskusiju da uvedeš argumente zasnovane na faktima. Ma, hajte moliću lepo, to nije fino!

E zato ima pomoćnika i savetnika da te fakte pojača i istakne na sredinu scene.
Onako pored kolateralne štete.
vilovuk vilovuk 01:34 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović
Pismo je pun pogodak. ...

Grešiš, Filipe:
pismo je standardni, otužni, srpsko-patriotski stradalnički kič,
koji - budući kič - ništa i nikoga ne može da pogodi.
Šteta. Jer meta je velika ko vrata
a i municije koliko hoćeš.

Ostalo si u pravu.
grmfrm grmfrm 08:06 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Pismo je pun pogodak. I siguran sam da nijedan pilot, niti oni koji su naređivali bombardovanje civilnih ciljeva, danas ne spavaju mirno.

Ali, pitam se, šta je sa našim Klarkovima? Sa onima koji su divljački naređivali i izvršavali rušenje Vukovara? Sa onima koji su ne 3 (tri) meseca, već 43 meseca bombardovali i rušili Sarajevo, ubivši pri tom 1500 dece, dakle tri škole osnovaca?
Šta je sa onima koji su klali, ubijali bebe i žene po Kosovu i Metohiji, a potom ih spaljivali ili bacali po jezerima i u okolini Beograda?

Gde će nam duša zbog te dece i tih beba?


Tebi je super sa samim sobom.
milisav68 milisav68 08:38 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Dont Fear The Reaper
NB - inače, zna se da su ovdašnje i prekorečne bratske para i lege policijske i vojne snage išle samo u akcije mirisanja poljskog cveća, i onih par metaka i poteza nožem povlačili isključivo u odbrambene svrhe, i to samo baš kad mora, sve zajedno pet-šest puta za tih desetak godina.

Jeste, samo što su svuda okolo takvi ljudi heroji, a u Srbiji (pravosnažno osuđeni) ratni zločinci.

I nije to prvi put, ali šta ima veze, meni je savest mirna, jer sam hrabro pljunuo tamo gde sme da se pljuje....tamo gde ne sme - nosim tetki lek...
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:09 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović

"ŠEST VEKOVA KASNIJE, DANAS, OPET SMO U BITKAMA, I PRED BITKAMA. ONE NISU ORUŽANE, MADA I TAKVE JOŠ NISU ISKLJUČENE. ALI BEZ OBZIRA KAKVE DA SU, BITKE SE NE MOGU DOBITI BEZ ODLUČNOSTI, HRABROSTI I POŽRTVOVANOSTI."


Мислим да придајеш превелики значај допуштању једне могућности која је скоро као накнадна мисао убачена у текст, и дајеш јој статус blueprint-a за све ратове у Југославији.

Да ли можда претерујеш?

tasadebeli tasadebeli 09:37 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović

Pa da zaboravim onu rečenicu "Slobe, slobode" na Gazimestanu 28. juna 1989,



Филипе, нећу ни ја да се правим Енглез, али нећу ни да се правим Титов пионир када то нисам, па да заборавим на све оно што се догађало пре тог Газиместана 1989. То што историјске чињенице понекада не одговарају нашим политичким уверењима, нису криве историјске чињенице него смо криви ми.

(Јел' беше оно градоначелник Лондона, онај Борис Џонсон, рекао да му код савремене европске левице највише смета то што је интелектуално неискрена?)

Знаш, Србија не постоји од Слободана Милошевића, ма шта год ти говорила Мајкрософтова Енциклопедија Енкарта и сличне њуејџерске дигиталне инстант творевине. Србија је постојала као држава и много времена пре стварања краљевине СХС...

Ово сам већ качио код Фрија на последњем блогу, али није на одмет да обнављамо градиво с времена на време... Да се не заборави...

Генеза косовског проблема (ЛИНК)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:46 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović
Ali, pitam se, šta je sa našim Klarkovima? Sa onima koji su divljački naređivali i izvršavali rušenje Vukovara? Sa onima koji su ne 3 (tri) meseca, već 43 meseca bombardovali i rušili Sarajevo, ubivši pri tom 1500 dece, dakle tri škole osnovaca?
Šta je sa onima koji su klali, ubijali bebe i žene po Kosovu i Metohiji, a potom ih spaljivali ili bacali po jezerima i u okolini Beograda?


Kao što i sam znaš, većina njih je osuđena i nalaze se po zatvorima. Za razliku od ovih kojima ja pišem.
tyson tyson 10:00 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Ali, pitam se, šta je sa našim Klarkovima? Sa onima koji su divljački naređivali i izvršavali rušenje Vukovara? Sa onima koji su ne 3 (tri) meseca, već 43 meseca bombardovali i rušili Sarajevo, ubivši pri tom 1500 dece, dakle tri škole osnovaca?
Šta je sa onima koji su klali, ubijali bebe i žene po Kosovu i Metohiji, a potom ih spaljivali ili bacali po jezerima i u okolini Beograda?

Ja koliko mogu da vidim ili već robijaju po zatvorima, ili im se sudi, ili su na poternicama, dobar deo njih.

I nešto ne vidim da se javnost buni kada otkriju nove i stave im lisice na ruke.

Tako da ne razumem baš najbolje šta poručuješ...?

hajkula1 hajkula1 13:18 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

principessa_etrusca
Filip Mladenović

"ŠEST VEKOVA KASNIJE, DANAS, OPET SMO U BITKAMA, I PRED BITKAMA. ONE NISU ORUŽANE, MADA I TAKVE JOŠ NISU ISKLJUČENE. ALI BEZ OBZIRA KAKVE DA SU, BITKE SE NE MOGU DOBITI BEZ ODLUČNOSTI, HRABROSTI I POŽRTVOVANOSTI."


Мислим да придајеш превелики значај допуштању једне могућности која је скоро као накнадна мисао убачена у текст, и дајеш јој статус blueprint-a за све ратове у Југославији.

Да ли можда претерујеш?




Dobro a šta je naopako rečeno u citatu?
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:44 25.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

hajkula1

Dobro a šta je naopako rečeno u citatu?

Pitanje za FM ili za mene?

(Ja sam komentarisala Filipovu interpretaciju citata sa kojim ja nemam problem, niti ga citam kao poziv na oruzani obracun.)
hajkula1 hajkula1 01:02 26.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

principessa_etrusca
hajkula1

Dobro a šta je naopako rečeno u citatu?

Pitanje za FM ili za mene?

(Ja sam komentarisala Filipovu interpretaciju citata sa kojim ja nemam problem, niti ga citam kao poziv na oruzani obracun.)



Pa Filip čita ono što ne piše. Podržala sam tvoj komentar, naravno. Hvala što postavljaš pitanja jer nije loše da se naglasi, jer stvarno šta ima naopako u citatu? (Vanvremenski aktuelan.)

"ŠEST VEKOVA KASNIJE, DANAS, OPET SMO U BITKAMA, I PRED BITKAMA. ONE NISU ORUŽANE, MADA I TAKVE JOŠ NISU ISKLJUČENE. ALI BEZ OBZIRA KAKVE DA SU, BITKE SE NE MOGU DOBITI BEZ ODLUČNOSTI, HRABROSTI I POŽRTVOVANOSTI."
charlie charlie 22:09 27.03.2014

Re: A šta je sa našim Klarkovima?

Filip Mladenović
Da sam Amerikanac, onda bih isto napisao, misleći na Klarka i na slične.
Ali, nisam Amerikanac. A neću ni da se pravim Englez!

Pa da zaboravim onu rečenicu "Slobe, slobode" na Gazimestanu 28. juna 1989, dakle 10 (deset) godina pre bombardovanja Srbije:
"ŠEST VEKOVA KASNIJE, DANAS, OPET SMO U BITKAMA, I PRED BITKAMA. ONE NISU ORUŽANE, MADA I TAKVE JOŠ NISU ISKLJUČENE. ALI BEZ OBZIRA KAKVE DA SU, BITKE SE NE MOGU DOBITI BEZ ODLUČNOSTI, HRABROSTI I POŽRTVOVANOSTI."

Шта је ту погрешно речено ? Па није рекао као Туђман да ће коначно решити шиптарско и остала питања.
Друга је ствар што је тај који је то рекао био комуњарско ђубре !
Што се није угледао на искрене хрватске и словеначке националисте --- они нису имали дилеме да се упорно боре за свој народ.
Такође, и Шифтари су нам одржали националну лекцију --- нису презали нити од чега да остваре свој циљ.
Успут, питај њих да ли се кају и за једног убијеног (о протераним да не говоримо) Србина ?!
Filip2412 Filip2412 00:58 25.03.2014

...

sa ovim kletvama ovde covek se oseca ko da je na sastanku zenskog krila SRS iz doba raspada stranke

vojislav ga opisa ko da smo mi stajali u red za gasnu komoru a zaboravi sta je pre toga sve bilo, od sarajeva, srebrenice do hladnjaca sa lesevima

ima li ovde neko ko razmislja malo drugacije od JUST DO IT?

pa ja verujem da su se budale na vlasti u nasim redovima radovale bombardovanju samo da se najzad najebu majke siptarima
Kraja Kraja 01:01 25.03.2014

...a na nas se...

...kamenom bacio onaj bez greha...???
...kad vec sastavljamo racun...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:16 25.03.2014

Re: ...

Filip2412
sa ovim kletvama ovde covek se oseca ko da je na sastanku zenskog krila SRS iz doba raspada stranke.

vojislav ga opisa ko da smo mi stajali u red za gasnu komoru a zaboravi sta je pre toga sve bilo, od sarajeva, srebrenice do hladnjaca sa lesevima.

ima li ovde neko ko razmislja malo drugacije od JUST DO IT?.

pa ja verujem da su se budale na vlasti u nasim redovima radovale bombardovanju samo da se najzad najebu majke siptarima.

postojim ja, brate po Kejvu! srke the rain dog...
pre toga je sela ekipica hohštaplera i napravila biznis plan kako da se enormno obogati, od vardara pa do banskih dvora - poslovično pametni triglav je zbrisao na vreme. kada sagledaš posledice, sve te zemljice su razorene, napravljene su male, slabašne ekonomije, u zavisnom položaju, s provučenim kroz srce sistema žilama - što zapadnim što ruskim, taman toliko bolnim i moćnim da se mogu povući tako da postane nezamislivo da se bilo ko od ovih malih arlekina osamostali.

koliko ljudi se obogatilo - par desetina sa svih strana enormno, i još pokoja stotina ili hiljada onako, smešno, iz perspektive superbogatih Rusa ili Kanađana, ali opet mnogo za naše skromne prilike.
timotije timotije 08:56 25.03.2014

Re: ...

ima li ovde neko ko razmislja malo drugacije od JUST DO IT?


IMA!!! Taman posla da nema. Ta još je 1991. američki ambasador, C(Z)imerman, upozorio je Miloševća: "Ako na Kosovu intervenišete silom mi ćemo vas bombardovati!"
Ima još koga koji zna istinu, da je tek posle demonstracija 09. marta.1991., koje slavimo kao demokratske, bile su organizovane po četničkoj ideji,predvodio ih je četnik Drašković, koje su prinudile Miloševića i generale da započnu rat. Prva naša bruka, a žrtva bio je Vukovar.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:19 25.03.2014

Re: ...

Filip2412
sa ovim kletvama ovde covek se oseca ko da je na sastanku zenskog krila SRS iz doba raspada stranke

Možeš li navesti bar neku od kletvi iz mog posta?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:48 25.03.2014

Re: ...a na nas se...

Kraja
...kamenom bacio onaj bez greha...???
...kad vec sastavljamo racun...


Naravno da nema, ali zato ima onih koji vide samo grehe na srpskoj i ni na jednoj drugoj strani.
tyson tyson 10:08 25.03.2014

Re: ...

vojislav ga opisa ko da smo mi stajali u red za gasnu komoru a zaboravi sta je pre toga sve bilo, od sarajeva, srebrenice do hladnjaca sa lesevima

Hladnjače sa leševima su došle tokom bombardovanja, a ne pre.


hajkula1 hajkula1 10:28 25.03.2014

Re: ...

timotije
ima li ovde neko ko razmislja malo drugacije od JUST DO IT?


IMA!!! Taman posla da nema. Ta još je 1991. američki ambasador, C(Z)imerman, upozorio je Miloševća: "Ako na Kosovu intervenišete silom mi ćemo vas bombardovati!"
Ima još koga koji zna istinu, da je tek posle demonstracija 09. marta.1991., koje slavimo kao demokratske, bile su organizovane po četničkoj ideji,predvodio ih je četnik Drašković, koje su prinudile Miloševića i generale da započnu rat. Prva naša bruka, a žrtva bio je Vukovar.



Stvarno?

Četnici opkoljavali kasarne, prekidali kasarnama snabdevanje hranom, strujom, vodom...
A streljanje vojnika u Sloveniji (tek izašli iz srednje škole i odmah na odsluženje vojnog roka, takav je bio zakon)??? Pošto se oglasio gospodin Jelko Kacin, tek da zna da pamet nije baš toliko kratka.

JNA (i uživaoci privilegija naopako shvaćene jugoslovenske opcije) su pokušavali da sve te privilegije i zadrže pa makar na račun Srbije.
Svi su imali pravo na samoopredeljenje sem Srba. To je rezultat akcija JNA i opcije naopako-shvaćenog-jugoslovenstva, odnosno očuvanja privilegija, nezasluženih pozicija i benefita.

alselone alselone 10:37 25.03.2014

Re: ...

Hladnjače sa leševima su došle tokom bombardovanja, a ne pre.


Pitanje je i da li su dosle sa lesevima. Sa drugog bloga:

Ako mislite na hladnjace - tu postoji jedna zanimljiva stvar. Pricamo o ratnom zlocinu, pricamo o organizovanom ubijanju i optuznicama koje gadjaju sam vrh drzave a niko do sada nije uslikao te hladnjace iznutra. Ne postoje dokazi. Postoje samo "majke mi" svedocenja o lesevim u hladnjaci. Veoma cudno, uslikati neki kamion u vodi, ali ne uslikati njegovu unutrasnjost koja je puna leseva. Najvazniji dokaz je propusten da se napravi.

Prica je upecatljiva i veoma se lako "primila" u masi.


Ne dozvolite da istina stane na put dobroj prici.
hajkula1 hajkula1 01:06 26.03.2014

Re: ...

Srđan Fuchs
- poslovično pametni triglav je zbrisao na vreme.



Pušteni. Ali im nije bilo dosta, morali i vojnički da se dokažu - streljanje zarobljenih, ranjenih naših klinaca tek svršenih srednjoškolaca. Jelko Kacin i još neki, treba da odgovaraju za zločin.
escherichije_colic escherichije_colic 12:42 26.03.2014

Re: ...

alselone
Hladnjače sa leševima su došle tokom bombardovanja, a ne pre.


Pitanje je i da li su dosle sa lesevima. Sa drugog bloga:

Ako mislite na hladnjace - tu postoji jedna zanimljiva stvar. Pricamo o ratnom zlocinu, pricamo o organizovanom ubijanju i optuznicama koje gadjaju sam vrh drzave a niko do sada nije uslikao te hladnjace iznutra. Ne postoje dokazi. Postoje samo "majke mi" svedocenja o lesevim u hladnjaci. Veoma cudno, uslikati neki kamion u vodi, ali ne uslikati njegovu unutrasnjost koja je puna leseva. Najvazniji dokaz je propusten da se napravi.

Prica je upecatljiva i veoma se lako "primila" u masi.


Ne dozvolite da istina stane na put dobroj prici.


The Freezer Truck Hoax
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:53 25.03.2014

Vojislave,

a ovakvi si bili naši drugari iz DS-a kao vlast...
specijalno iritirajući je glas DS-spikerke - klik, ajde, momci, pa izvucite ga napolje...

na sreću, to postalo marginalno u društvu i najiskrenije verujem da se više neće vraćati. da naglasim da je kosovo izgubljeno u ratu 1999., a verovatno još i ranije prodato i da podržavam vladu u stavu prema kosova, jer srbija, ovakva kakva je, ni nema drugog izbora.
grmfrm grmfrm 08:08 25.03.2014

Re: Vojislave,

a ovakvi si bili naši drugari iz DS-a kao vlast...
specijalno iritirajući je glas DS-spikerke - klik, ajde, momci, pa izvucite ga napolje...

na sreću, to postalo marginalno u društvu i najiskrenije verujem da se više neće vraćati. da naglasim da je kosovo izgubljeno u ratu 1999., a verovatno još i ranije prodato i da podržavam vladu u stavu prema kosova, jer srbija, ovakva kakva je, ni nema drugog izbora.


Eh bre Srdjane mesto da kazes koje poteze da povucemo sada ti navodis na svrsen cin.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:51 25.03.2014

Re: Vojislave,

moramo naći snagu unutar sebe. ne znam šta država radi, ali ja lično u svemu što radim uključujem dijasporu, po njihovim standardima. srbija ima dragocenu dijasporu u sev. americi, zap. evropi, u jakim kapitalističkim sredinama. treba ih zainteresovati da investiraju u srbiju, davati im povoljno poslove, uključiti ih u rad parlamenta. za sada je najaktivnija, ako se ne varam, ruska dijaspora, i to tako što je u potpunom podaničkom položaju u odnosu na zvanični bege. srbiji ništa ne znači da zameni ds-ovski ćurak rasprodaje zapadu svega i svačega rasprodajom rusima sadašnjeg režima. dobar most za gutanje zapadne gorke pilule su upravo Srbi na Zapadu... a ovo što je bilo, Miloje, Miloje, šta je bilo bilo je. ja sam se vodio Noletovim uspehom oduvek - motivacija da se iz detinjstva obeleženog strahom popneš na krov sveta i odande pokažeš svima da smo okej ljudi a ne takve zveri kakvim su nas prikazivali. to pojedinac može samo u sebi da nađe. ovako, možemo da sedimo na vodama vavilonskim i plačemo do beskonačnosti.
hajkula1 hajkula1 01:08 26.03.2014

Re: Vojislave,

grmfrm
a ovakvi si bili naši drugari iz DS-a kao vlast...
specijalno iritirajući je glas DS-spikerke - klik, ajde, momci, pa izvucite ga napolje...

na sreću, to postalo marginalno u društvu i najiskrenije verujem da se više neće vraćati. da naglasim da je kosovo izgubljeno u ratu 1999., a verovatno još i ranije prodato i da podržavam vladu u stavu prema kosova, jer srbija, ovakva kakva je, ni nema drugog izbora.


Eh bre Srdjane mesto da kazes koje poteze da povucemo sada ti navodis na svrsen cin.



Jesi odgledao klip? (Ako se slučajno pojavi reklama ili neki spot, klikni na ekran dole, desno na Ad skip)
tyson tyson 07:49 25.03.2014

Misteriozna ličnost

g-đom Meldrin

Ko je ovo...?


Uzgred,

jer su Vaši prethodnici, pripadnici Wermahta, od 1941. do 1945.godine, za jdnog ubijenog Nemca streljali samo 100 Srba

Do 1943, kada je naredba ukinuta, a i nisu streljali samo Srbe već šta bi dohvatili (Cigane, Jevreje, Slovence...)

hajkula1 hajkula1 10:10 25.03.2014

Re: Misteriozna ličnost

tyson
g-đom Meldrin

Ko je ovo...?


Uzgred,

jer su Vaši prethodnici, pripadnici Wermahta, od 1941. do 1945.godine, za jdnog ubijenog Nemca streljali samo 100 Srba

Do 1943, kada je naredba ukinuta, a i nisu streljali samo Srbe već šta bi dohvatili (Cigane, Jevreje, Slovence...)




Gde je važila ta naredba, da li svuda gde su pripojili ili okupirali teritorije?
tyson tyson 10:19 25.03.2014

Re: Misteriozna ličnost

Gde je važila ta naredba, da li svuda gde su pripojili ili okupirali teritorije?

Ova konkretna naredba izdata je i važila u Srbiji, a iste ili slične mere Nemci su primenjivali i na drugom okupiranim teritorijama, uglavnom na istoku (Sovjetski savez, Poljska).


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana