Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

"Vučićev paradoks"

freehand RSS / 30.04.2014. u 09:43

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

success_paradox.jpg

Njegovi glasači generalno a članovi i funkcioneri stranke i koalicioni partneri naročito - ako nisu interesno i položajem direktno prikopčani na aparat -  ili nisu svesni onoga o čemu on govori, ili misle da je to šarena laža za zamazivanje očiju i magarčenje stranaca i dobijanje vlasti i zaokruživanje  dominacije nad državnim resursima.

Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli. Kad mu  pretorijanci budu najžešći oponenti iz javnog i političkog života, na svaki ga način štiteći od besnog huka "Izdaja! Izdaja!" iz njegovog sopstvenog tabora.

Dolaze zlatni dani za cinike i zlopamtila.

 

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:43 30.04.2014

Re: alternativa?

niti zelim da nastavim ove krugove preganjanja, koji nemaju nikakvou svrhu i besmisleni su.

E dobro. Ali sa ovim:
pitala sam, jer se tako ponasas- ne samo na ovom blogu...jer skaces ljudima u oci, kao da si licno povredjen.

Ako si samo pitala, sa slučajnom konstatacijom i učitavanjem...
Ja sam ono za ČeduBebu i BikiSrki onako bez veze lupio.
angie01 angie01 21:46 30.04.2014

Re: alternativa?

Ja sam ono za ČeduBebu i BikiSrki onako bez veze lupio.


pa, jesi!

nikad robom!:)



ps- pogresno si obavesten, nikad bila ni u jednom jatu.
freehand freehand 21:58 30.04.2014

Re: alternativa?

ps- pogresno si obavesten, nikad bila ni u jednom jatu.

Dabre, zato si ti o mom jatu dobro obaveštena...
Zar ti ovo nije besmisleno? Mislim, zar ti ne deluje nekako... Ajd da kažem bezveze to ti si to-i-to a ja sam, naravno, poštena i nezavisna pametnica?
Što je, jelte, očigledno?
blogovatelj blogovatelj 22:09 30.04.2014

Re: alternativa?

A što se zajedničkog smisla za humor tiče - mašala i aferim. Samo se preporučujte.


Jašta.
angie01 angie01 22:12 30.04.2014

Re: alternativa?

Dabre, zato si ti o mom jatu dobro obaveštena...


free, ja sam tebi rekla kako izgleda to kako se ti ponasas-pises neke komentare ovde na blogu, a ti meni kazes, da li bi bili egal, ako bi ti meni na isti nacin pomenuo cedabebu i sl., pa mi onda na repliku, da nisam ljubiteljka pomenutih, a ni nekih druguh, kazes podsmesljivo, njao jeste, ti si ovonono,...

nemam na to komentar!
freehand freehand 22:18 30.04.2014

Re: alternativa?

free, ja sam tebi rekla kako izgleda to kako se ti ponasas-pises neke komentare ovde na blogu

E nek si mi rekla. kako izzgleda kako ja pišem. I šta si ti iz btoga, kao što svi znaju, zaključila. Ali si mi takođe rekla da si ti nikad robom, što takođe svi znaju.
A pazi - ako ti se Biki naljuti zbog ovakvog femkanja - nisam ti ja kriv.
angie01 angie01 22:28 30.04.2014

Re: alternativa?

kao što svi znaju

što takođe svi znaju.


pa eto:)))


ako ti se Biki naljuti zbog ovakvog femkanja



e, sta su ti predrasude, jednom ti se usade u mozak, i tesko ih je posle izbaciti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:06 30.04.2014

Re: alternativa?

angie01
e, sta su ti predrasude, jednom ti se usade u mozak, i tesko ih je posle izbaciti.

Исто тако мисли да га ја не волим?!
Неважно...
(Овде сад иде ОНА МУЗИКА.)

Овде сам се укључио, на овај блог, јер је основна теза -- како у Вучићеве реформе најпре верују они који за њега нису гласали -- толико истински тачна да сам је чак и ја себи пре тога дуго понављао. Штавише, то сам другде и записао (није да ћу се опет радо самоцитирати, него што морам, да покажем колико и Фриииии добро види неке ствари):

Синоћ сам ишао трамвајским мостом у време када се "испредскупштинеспонтаноокупљенамаса" враћала са "испредскупштинеспонтаногокупљања". Било их је пуно и баш сам се с муком пробијао кроз њих. Гледао сам њихове физиономије. Биле су једноличне. То су радничка лица Батајнице, Алтине, Новог Београда... Људи рашљоканих ципела и тешког мириса, често необријани и зарасли у косу. То је та већинска Србија, коју пречесто не видимо.

И мислио сам се, да ли они заиста верују у реформе, и разумеју ли уопште шта значе?
hajkula1 hajkula1 23:54 30.04.2014

Re: alternativa?

alselone
Šta je sledeće?


Onda ponovo srecni vratimo vas na vlast. I sve tako dok ne ostanu samo bubasvabe i dinkic na planeti, posto smislene alternative nemamo.



Stavi nekog smajlija.
hajkula1 hajkula1 00:01 01.05.2014

Re: alternativa?

Nebojsa Krstic
Da, ali vi rekoste da ćemo mi na krizi profitirati. Zar ne? Uzgred, vama nikad neću oprostiti jednu stvar:

Da je Koštunica preteko i Grcima bi bilo bolje. I Špancima. A Irska bi i dalje bila evropski tigar.




A zamisli da su imali DS?
tadejus tadejus 02:46 01.05.2014

Re: alternativa?

Predrag Brajovic
namjera bankara nikad nije da navede stanovništvo da kupuje precjenjena sredstva (bile to kuće, akcije ili šta treće)ni bankaru to nije u interesu (pogotovo ne ako se obezbjeđuje hipotekom)..:))))

Банкари раде за плату и бонусе, ваљда то знаш, и не ризикују своју имовину. Њима је у интересу да продају своју робу.
Њихова роба је новац.Јеботе, негираш целу светску финансијску кризу :))))
No Income No Job no Assets Loans Ово су тзв. НИНЏА кредити, за куповину прецењених некретнина. Ево њихове суштине: the only thing an applicant had to show was his/her credit rating, which was presumed to reflect willingness and ability to pay. То јест -- нема везе каква су ти примања, ако покажеш ЖЕЉУ, добићеш кредит.

Океј.Уобичајено смарање...И уметање нечега што нисам рекао или нисам мислио.Но, рекох: не бих да губим време.Мада -- утврдили смо да светске кризе није ни било и да је похлепа капитала (читај: коме су банкари извршиоци) није направила...У којој лабораторији ти живиш?



jaoj koliko li ću puta ja tebi morati objašnjavati da ekonomija nije disciplina koja se da na guglu savladati?

sad si negdje nabasao na termin ninja loan pa si zaključio da vid taj bankar pa on samo za taj neki imaginarni bonus radi, ne zanima njega imovina...
pa jeste, ali samo pod uslovom da mu zakonodavstvo omogući da rizik nevraćanja kredita prebaci nekome drugome u džep..
a što je američka administracija omogućila takozvanom loan securitization opcijom (guglaj brajoviću, guglaj)..
radi čovjek za pare ko i svi drugi, pa ako mu neko baš namjesti i opciju money for nothing... nije gadljiv.. ko ni drugi što nisu..

i sad ćeš se iznenaditi
takva opcija u Srbiji ne postoji
te je bankar itetkako zainteresovan da tvoj kredit obezbjedi hipotekom, i još sa tri polise osiguranja pride, a ako ćeš i rođenu mater da založiš uz to.. neće da se bune
te tako
dal se tebi sad čini da ćeš impresionirati blogopubliku svojim osebujnim gugl znanjem iz oblasti finansija ili je nešto drugo posrjedi.. ok, evo neću da učitavam ali meni mnogo miriši na ovo prvo..

na stranu sad što to stvarno već apsolutno nikakve veze nema s tim kuda bi nas to vučić i drugari mogli odvesti u narednih par godina
tadejus tadejus 02:48 01.05.2014

Re: alternativa?

hoochie coochie man
I šta nastupa ako/kad nastupi slom tog reformskog pro EU kursa? Šta je sledeće?

Pa desiće se ono što se o čemu se sada samo priča.Samo će se to tada dešavati stihijski i na drastičan naćin, a sada to može kontrolisano i da manje boli.Tada neće imati para za penzije, plate, subvencije, nege trećeg lica, porodilje, socijalne slučajeve... I neće trebati ničija odluka da se to smanjuje jer para neće biti pa će se deliti neka crkavica od onoga što se nekako skrpi.Desiće se to da se ni sa kim ne može pregovarati nego se moraju ispunjavati postavljeni uslovi.Neko, ko bude imao interes, ko god to bio, Rusi, Ameri, EU, MMF da udeli neku crkavicu postaviće svoje uslove oko kojih nema pregovora. Npr, smanjite penzije za 70%, otpustite 50% činovnika, smanite vojsku za 80%, pa ćemo vam dati malo para.Imaćemo nemire i štrajkove ali oni koji imaju pare se neće smilovati.Grčka puta dva, otprilike.


da, tako nešto bi relativno lako moglo da se desi
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:15 01.05.2014

Re: alternativa?

i sad ćeš se iznenaditi
takva opcija u Srbiji ne postoji

:)
Па то сам и рекао.
Ми немамо ту моћ.

А остало?
Уобичајена блатрућблатрућепруветалабораторијакабинетскапамет Брајовић нема појма представа.
Рекох ти већ: нећу да губим време...
tadejus tadejus 03:23 01.05.2014

Re: alternativa?

Predrag Brajovic
i sad ćeš se iznenadititakva opcija u Srbiji ne postoji:)Па то сам и рекао. Ми немамо ту моћ.А остало?Уобичајена блатрућблатрућепруветалабораторијакабинетскапамет Брајовић нема појма представа.Рекох ти већ: нећу да губим време...


o jesus
šta veliš
nemamo mi moć da dozvolimo recimo Societe Generale banci da svoj kreditni portfolio uvalja nekoj lakovjernoj švapskoj babi?
hm daaaaaaaaaaaaa
pronikao si u suštinu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 03:38 01.05.2014

Re: alternativa?

tadejus
Predrag Brajovic
i sad ćeš se iznenadititakva opcija u Srbiji ne postoji:)Па то сам и рекао. Ми немамо ту моћ.А остало?Уобичајена блатрућблатрућепруветалабораторијакабинетскапамет Брајовић нема појма представа.Рекох ти већ: нећу да губим време...


o jesus
šta veliš
nemamo mi moć da dozvolimo recimo Societe Generale banci da svoj kreditni portfolio uvalja nekoj lakovjernoj švapskoj babi?
hm daaaaaaaaaaaaa
pronikao si u suštinu

:))))
Па то је био кључни зајеб: амерички банкари уваљивали су швапским бабама и свима осталима "токсичне" зајмове, а криза с хипотекарним зајмовима била је узрокована паразитским финансирањем, које се користилo како законом тако и преварним начином. Подршка државе "токсичним" дуговима као и Quantitative Easing (читај: штампање америчких пара) били су начини да се тржиште некретнина држи допингованим док су банке стварне губитке преусмеравале на америчко тржиште рада као и на пореске обвезнике и међународну заједницу. QE и термин „обезбеђивање стабилности тржишта“ еуфемизми су америчке финансијске индустрије за коришћење FED-а и светске доминације долара за финасијску агресију -- извоз кризе и губитака-- на нивоу који би пре захтевао војно ангажовање.

Банкари су, понекад, велики говнари.
tadejus tadejus 03:47 01.05.2014

Re: alternativa?

Predrag Brajovic

tadejus

Predrag Brajovici sad ćeš se iznenadititakva opcija u Srbiji ne postoji:)Па то сам и рекао. Ми немамо ту моћ.А остало?Уобичајена блатрућблатрућепруветалабораторијакабинетскапамет Брајовић нема појма представа.Рекох ти већ: нећу да губим време... o jesusšta velišnemamo mi moć da dozvolimo recimo Societe Generale banci da svoj kreditni portfolio uvalja nekoj lakovjernoj švapskoj babi?hm daaaaaaaaaaaaapronikao si u suštinu :))))Па то је био кључни зајеб: амерички банкари уваљивали су швапским бабама и свима осталима "токсичне" зајмове, а криза с хипотекарним зајмовима била је узрокована паразитским финансирањем, које се користиlo како законом тако и преварним начином. Подршка државе "токсичним" дуговима као и Quantitative Easing (читај: штампање америчких пара) били су начини да се тржиште некретнина држи допингованим док су банке стварне губитке преусмеравале на америчко тржиште рада као и на пореске обвезнике и међународну заједницу. QE и термин „обезбеђивање стабилности тржишта“ еуфемизми су америчке финансијске индустрије за коришћење FED-а и светске доминације долара за финасијску агресију -- извоз кризе и губитака-- на нивоу који би пре захтевао војно ангажовање. Банкари су, понекад, велики говнари.


kakvo crno vojno angažovanje?
jel neko babe tjerao da kupuju nešto o čemu pojma nemaju?
nije
babe same došle

od čitanja daljih gugl mudrolija dižem ruke, osjećam se kao da u lokalnoj meze s dedacima bistrim geopolitiku
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 04:01 01.05.2014

Re: alternativa?

tadejus
kakvo crno vojno angažovanje?
jel neko babe tjerao da kupuju nešto o čemu pojma nemaju?
nije
babe same došle

:))))))))
Немој да бркаш.
Па прво су дошле НИНЏЕ.
А тек онда су дошле бабе.
Без НИНЏИ нема ни баба.

А, да те обавестим, сви су приморани да купују то нешто о чему појма немају (како настаје, на то мислим) -- рецимо, свеже штампане америчке доларе. Јер су они главно средство плаћања у светској трговини. Тако се за безвредни папир купује реална роба на светском тржишту. И на тај начин моћна америчка држава фактички опорезује цео свет.

Насмејах се твојој тврдоглавости.
Чак ни елементарне ствари нећеш да признаш.

Да закључимо, опет: светске економске кризе није ни било, јер су сви зајмови кредитним осигурањима били ваљано обезбеђени ;-)

P.S.
Ово ми је омиљена лекција-видео из економије:




jkt2010 jkt2010 04:56 01.05.2014

Re: alternativa?

tadejus
Predrag Brajovic

jao brate šta si tek ovde pobrkao...

Ti znas materiju... on se potpisao imenom & prezimenom...kome verovati?
blogovatelj blogovatelj 05:21 01.05.2014

Re: alternativa?

Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


Ovo bar nije sporno. Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.
alselone alselone 06:28 01.05.2014

Re: alternativa?

Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?



alselone alselone 06:31 01.05.2014

Re: alternativa?

Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.


Ili sto bi on rekao "Dolaze zlatni dani za cinike i zlopamtila".
expolicajac expolicajac 07:29 01.05.2014

Re: alternativa?

alselone
Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?

To su dva "teleta" a jedna duša.
charlie charlie 08:52 01.05.2014

Re: alternativa?

expolicajac
alselone
Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?

To su dva "teleta" a jedna duša.

Можда нису два телета, него два коња.
freehand freehand 09:08 01.05.2014

Re: alternativa?

alselone
Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?


Ne, Alselone: pokušao sam da ti objasnim u čemu je problem. Sad se nadam da će se naći dobra duša koja će ti pomoći da to rastumačiš i shvatiš, ako ti samom već ne ide.
Drugari sa kvantaša će ti u tome slabo pomoći.
freehand freehand 09:11 01.05.2014

Re: alternativa?

charlie
expolicajac
alselone
Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?

To su dva "teleta" a jedna duša.

Можда нису два телета, него два коња.

Čarli, obrati pažnju na ponašanje.


blogovatelj
Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


Ovo bar nije sporno. Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.


Izvoli Blogvatelju?
alselone alselone 09:50 01.05.2014

Re: alternativa?

Stavi nekog smajlija.


alselone alselone 09:51 01.05.2014

Re: alternativa?

Ne, Alselone: pokušao sam da ti objasnim u čemu je problem. Sad se nadam da će se naći dobra duša koja će ti pomoći da to rastumačiš i shvatiš, ako ti samom već ne ide.
Drugari sa kvantaša će ti u tome slabo pomoći.


Mislis?
blogovatelj blogovatelj 09:57 01.05.2014

Re: alternativa?

Можда нису два телета, него два коња.


Kako te nije sramota? Otužan si.
charlie charlie 10:36 01.05.2014

Re: alternativa?

freehand
charlie
expolicajac
alselone
Ti si meni pritrcao

Ne, Alsalone: ti si Krstiću pritrčao


Sta "ne"? Ti i Krle ste - jedno?

To su dva "teleta" a jedna duša.

Можда нису два телета, него два коња.

Čarli, obrati pažnju na ponašanje.


blogovatelj
Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


Ovo bar nije sporno. Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.


Izvoli Blogvatelju?

Сагласан !
Мада мислим да бити коњ није увреда !
(Што би рекла једна народна пословица - 'Најтеже је друже мој, у животу бити коњ').
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:09 01.05.2014

Re: alternativa?

jkt2010
tadejus
Predrag Brajovic

jao brate šta si tek ovde pobrkao...

Ti znas materiju... on se potpisao imenom & prezimenom...kome verovati?

:)
Ох, не треба баш мени сваки пут веровати, због имена и презимена.
Треба и другима.
Због њиховог имена и презимена.

Рецимо, ОВАЈ МОЈ КОМЕНТАР који почиње са -- Па то је био кључни зајеб: амерички банкари уваљивали су швапским бабама и свима осталима "токсичне" зајмове... -- слободни је превод ставова Мајкла Хадсона, професора економије на Универзитету у Мисурију, бившег Вол Стрит аналитичара и економисте Chase Manhattan Bank и Arthur Andersen банака, предавача на The Berlin School of Economics, економског саветника кинеске, исландске, америчке, мексичке итд. владе. Да је у питању стварно слободни превод може се проверити ОВДЕ, у одељку On the banking crisis.

Како да ти кажем... просто мислим да си се малo зајеб'о. :)
(Мада, може бити да ни Мајкл не зна шта прича, као често ни ја, и да не важи као ауторитет и зналац у својој области, рецимо -- за тебе и tadejus. Додуше, и написао је и објавио књигу поводом проблематике о којој сам га парафразирао THE BUBBLE AND BEYOND, али tadejus је овде написала баш пуно, пуно, пуно блог коментара! :)

P.S.
Узгред буди речено, да завршим ово, то је толико дечје, плитко, неинтелигентно да не прихваташ да неко други може да буде у праву јер ти се он не допада. То је неки ментални пубертет, ментална бубуљица... Досадна ствар, брате. Или одрастеш или никад не одрастеш, па смараш.
freehand freehand 11:32 01.05.2014

Re: alternativa?

Мада мислим да бити коњ није увреда !

Ugao posmatranja menja sve.
Ovaj konjski komentar, kad dolazi od magarca, može zvučati i kao pohvala ili pokazatelj zavisti.
hajkula1 hajkula1 12:32 01.05.2014

Re: alternativa?

jkt2010
tadejus
Predrag Brajovic

jao brate šta si tek ovde pobrkao...

Ti znas materiju... on se potpisao imenom & prezimenom...kome verovati?




Tajnim ugovorima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:58 01.05.2014

Re: alternativa?

blogovatelj
Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


Ovo bar nije sporno. Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.


Da, nije mnogo pametan, ali je uporan, i ide na iznurivanje protivnika. Mada, ni alse, izgleda ne popušta.

Nego, ispao mu ovaj gerbil Čarli iz bulje, pa sad ne zna gde će da se udene, i smeta ovde u kladionici. Sem ako i on nije deo neke taktike: podmitio ga alselone, samo da bih ja izgubio dvaes zelembaća.
charlie charlie 15:04 01.05.2014

Re: alternativa?

srdjan.pajic
blogovatelj
Zezam se, ali mećem 20 dolara (američkih) da će alse da popusti pod Frihendovim naletima, to jest da će poslednji komentar u nizu biti Frikijev. Jel prihvataš?


Ovo bar nije sporno. Frijeva je uvek poslednja. Tacka na recenicu, jagodica na vr' torte.


Da, nije mnogo pametan, ali je uporan, i ide na iznurivanje protivnika. Mada, ni alse, izgleda ne popušta.

Nego, ispao mu ovaj gerbil Čarli iz bulje, pa sad ne zna gde će da se udene, i smeta ovde u kladionici. Sem ako i on nije deo neke taktike: podmitio ga alselone, samo da bih ja izgubio dvaes zelembaća.

Чарли ти у буљу !
g.radicevic g.radicevic 15:40 01.05.2014

Re: alternativa?

to da li "ovi" ne valjaju tek treba da se dokaže


postoje i aksiomi

vratice se Valter
freehand freehand 16:58 01.05.2014

Re: alternativa?

Da, nije mnogo pametan

Ovo bi se svakako moralo smatrati neporecivom činjenicom, pod uslovom da sebe ne podrazumevaš za merilo.
Što se tiče poltronskih zahvata, Pajiću... Razumeo sam dok si unezveren gledao i merkao one drugosrbijanske gurue, ali ovo sad je prosto čarobno!
I netraženi savet: samo nemoj da im pominješ ni slučajno one kerove i trudnice i slobodni Alamo, završićeš negde na tarabi.
charlie charlie 19:33 01.05.2014

Re: alternativa?

freehand
Мада мислим да бити коњ није увреда !

Ugao posmatranja menja sve.
Ovaj konjski komentar, kad dolazi od magarca, može zvučati i kao pohvala ili pokazatelj zavisti.

Па да !
Како би (тек) било схваћено да долази од мајмуна !?
freehand freehand 20:53 01.05.2014

Re: alternativa?

pa dobro sad predviđanje metodom "sve što je već bilo može i da se ponovi" nije baš neko sofisticirano predviđanje

Tek sad mogu malo ozbiljnije o ovome. Dakle - nije ovo predviđanje "sve što je bilo...", nego sam hteo da kažem da tvoje stručno nenene lako može da bude u gadnoj koliziji sa stvarnoišču, i to sam ilustrovao onim stručnim nenenetojenemoguće iz devedesete. Potreba trenutka, odlučni političar sa dovoljno moći i adekvatno motivisane kolege iz tvoje struke svašta mogu da naprave. I genijalnu novinu i - što je najčešćći način - genijalnu reciklažu stare ideje.
A raja guta sve, to nije neki problem kad se dobra ideja adekvatno upakuje i propagandno plasira i podrži.
Sve ovo dalje što si pisala u koomentaru kaže da već naslućuješ neke mogućnosti, a da nisam nisi otporna na draškanje tog tipa.
A što se tiče "sofosticiranosti" mog predviđanja - to mu je najnebitnija karakteristika, veruj mi. Uopšte nisam imao nameru da se bavim nekakvim dubokumnim veštičarenjem i nostradamovštinom. Samo da kažem kuda mi se čini da ovako trasiran put vodi.
nim_opet nim_opet 11:23 30.04.2014

O odgovornosti

Da VI ste doveli u ovakav položaj NAS ( građane Srbije koji ni u snu nisu sanjali da će se Šešeljevi podrepaši vratiti na vellika vrata u politički život zemlje).


Ili se ovim indikuje da su glasaci u Srbiji neodgovorni pa glasaju zato sto je Nebojsa Krstic/DS nesto uradila, tj. reaktivno i bez razmisljanja o posledicama, ili se ovo koristi da se spere licna odgovornost.

Dakle, za rezultate izbora nisu odgovorne političke stranke - odgovorni su samo i iskljucivo punoletni, mentalno sposobni glasaci koje niko nije mogao prisiliti da izadju na izbore ili da na tim izborima zaokruzuju bilo ciju listu. I dok ne prestane to eksternalizovanke licne odgovornosti Srbija ce biti tajkunska, korumpirana i metransparenta država kojom moze da vlada Milosevicev ministar informisanja kao sopstvenim feudom.
predatortz predatortz 11:28 30.04.2014

Re: O odgovornosti

Dakle, za rezultate izbora nisu odgovorne političke stranke - odgovorni su samo i iskljucivo punoletni, mentalno sposobni glasaci koje niko nije mogao prisiliti da izadju na izbore ili da na tim izborima zaokruzuju bilo ciju listu


Kada te punoletne, mentalno sposobne glasače dovedeš na ivicu ponora, dok Šule i ekipa kupuju pašnjake po Vračaru, nije teško demagozima da se dokopaju vlasti.
inco inco 11:56 30.04.2014

Re: O odgovornosti

predatortz
Kada te punoletne, mentalno sposobne glasače dovedeš na ivicu ponora, dok Šule i ekipa kupuju pašnjake po Vračaru, nije teško demagozima da se dokopaju vlasti.


Što i dalje glasače ne abolira od sopstvene odgovornosti. Da prostiš, jebeš narod koji se naljuti na prethodnu kamarilu (koju je sam izabrao, usput) pa iz inata sebi puca u glavu.

Složiću se da su tzv. mangupi iz naših redova itekako olakšali ovim satrapima da se do'vate dizgina, ali odluku je ipak doneo narod. Narod će, stoga, i posledice te svoje odluke da trpi. I treba, tako nas priroda uči da ponavljanje istih akcija u očekivanju različitih rezultata nije baš pametna strategija. A ne brinem se ja za bivše, oni će još najmanje da snose posledice svoga (ne)činodejstva - posledice će, kao što rekoh, snositi uglavnom baš ti 'naljućeni' što su iz inata sebi prislonili revolver na slepoočnicu.
nim_opet nim_opet 14:19 30.04.2014

Re: O odgovornosti

Što i dalje glasače ne abolira od sopstvene odgovornosti. Da prostiš, jebeš narod koji se naljuti na prethodnu kamarilu (koju je sam izabrao, usput) pa iz inata sebi puca u glavu.


Upravo - glasaci nisu maloumni pa zato sto im se ne svidja DS odluce da sebi iz inata dovedu goru vlast. Ono sto jeste problem je sto vecina glasackog tela u Srbiji (i ovo nije moj utisak, ovo je interpretacija rezultata izbora) ne zeli da menja sistem u kojem je. Sistem veza, drzavne pomoci, vodja, itd. jer ih taj isti sistem abolira odgovornosti za sopstvene akcije.
angie01 angie01 19:03 30.04.2014

Re: O odgovornosti


Dakle, za rezultate izbora nisu odgovorne političke stranke


jos gore, nisu odgovorne ni za minuli rad tokom svojih vladavina!
angie01 angie01 19:05 30.04.2014

Re: O odgovornosti

posledice će, kao što rekoh, snositi uglavnom baš ti 'naljućeni' što su iz inata sebi prislonili revolver na slepoočnicu.


ako smem da pitam- a koje su to bile opcije bez pomenutog revolvera?
freehand freehand 20:40 30.04.2014

Re: O odgovornosti

angie01
posledice će, kao što rekoh, snositi uglavnom baš ti 'naljućeni' što su iz inata sebi prislonili revolver na slepoočnicu.


ako smem da pitam- a koje su to bile opcije bez pomenutog revolvera?

Beli listići!
Oni su glasali za nikog i sad ih bole uši.
angie01 angie01 21:00 30.04.2014

Re: O odgovornosti

Oni su glasali za nikog i sad ih bole uši.


pa sve nas bole usi, al od samara svih vlastodrzaca u demokratskoj eri.
freehand freehand 22:50 30.04.2014

Re: O odgovornosti

angie01
Oni su glasali za nikog i sad ih bole uši.


pa sve nas bole usi, al od samara svih vlastodrzaca u demokratskoj eri.

Ne razumem. A ne bole od onih iz nedemokratske ere?
inco inco 00:04 01.05.2014

Re: O odgovornosti

angie01
ako smem da pitam- a koje su to bile opcije bez pomenutog revolvera?


Revolver je nažalost neminovan, već je srastao sa rukom... Samo što je narod trebalo da ga uperi u glave onih koji su ga dotle doveli namesto u sopstvenu slepoočnicu.

Kad narod stvori atmosferu takvu da na izborima mudoseri poput bar dve trećine današnje Skupštine ne pređe cenzus (a pola njih i ne pokušava), a oni koji pređu moraju da nose pelene za odrasle dok recitaju zakletvu u strahu da će oni koji su ih izabrali da im oberu kožu na šiljak ako ne rade kako treba, onda možemo da pričamo o nekom ozdravljenju. Do tad, da se vrnemo na revolver, narod može samo da se igra ruskog ruleta u bizarno-morbidnoj nadi da neće baš ovog puta da opali - već da će sačekati njihovu decu.

Jebi ga, svaki narod zaista ima vlast kakvu i zaslužuje. Ne može to besplatno...
freehand freehand 00:24 01.05.2014

Re: O odgovornosti

inco
angie01
ako smem da pitam- a koje su to bile opcije bez pomenutog revolvera?


Revolver je nažalost neminovan, već je srastao sa rukom... Samo što je narod trebalo da ga uperi u glave onih koji su ga dotle doveli namesto u sopstvenu slepoočnicu.

Kad narod stvori atmosferu takvu da na izborima mudoseri poput bar dve trećine današnje Skupštine ne pređe cenzus (a pola njih i ne pokušava), a oni koji pređu moraju da nose pelene za odrasle dok recitaju zakletvu u strahu da će oni koji su ih izabrali da im oberu kožu na šiljak ako ne rade kako treba, onda možemo da pričamo o nekom ozdravljenju. Do tad, da se vrnemo na revolver, narod može samo da se igra ruskog ruleta u bizarno-morbidnoj nadi da neće baš ovog puta da opali - već da će sačekati njihovu decu.

Jebi ga, svaki narod zaista ima vlast kakvu i zaslužuje. Ne može to besplatno...

A kako to funkcioniše u realnom svetu, demokratskom političkom sistemu kakvom težimo?
Pa ništa se ne bazira na strahu, nego se razvijaju institucije bazirane na vrednostima kojima težimo. I kroz obrazovanje, i kroz kulturu i kroz politiku. Pa to ide generacijama kroz političke procese i izborne cikluse.
Pa se od političara niti očekuje da budu savršeni, ni da budu ekstremno bolji od ostatka društva koje predstavljaju, ali se ne proglašavaju ni ološem i lopovima ofrlje i bez dokaza.
Jer to je, dragi kolega, pogibelj i za politiku i za društvo.

Inače, izuzetno je interesantno u ove dve godine pratiti neke "pobočne" izjave Aleksandra Vučića, u kojima on malo-malo pa prizna neku od svojih zabluda, gluposti, grešaka slučajnih ili namernih. Od toga da nije dobro procenjivao situaciju, nije znao dubinu krize, da su vojska i odbrana dobro vođene, da je bezbednost uključujući borbu protiv organizovanoig kriminala dobro funkcionisala, da nije dobro unositi malodušje, da nije dobro biti zlurad prema političkim protivnicima, da ne valja sabotirati pooteze vlasti samo zato što si opozicija i tako dalje i tako dalje.
Pravi biseri, ali retko dobijaju onoliko pažnje koliko zaslužuju.
A onoliko razgolićuju gomile predrasuda "instaliranih" među biračima u prethodne tri-četiri godine, i tako rado prihvaćene i progutane od strane mnoštva "nezavisnih intelektualaca".

Colin_bgd Colin_bgd 11:32 30.04.2014

No Such Thing As...

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega.

To je vise kombinacija od "daj sta das" principa, i principa da poraz/neuspeh "neprijatelja" (cak i ako je direktno stetan i po nas same) nikad ne donosi neko preterano razocaranje, pa mu "nada" dodje besplatno... A sve sto je besplatno ne vredi bogznasta...
freehand freehand 14:42 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Colin_bgd
Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega.

To je vise kombinacija od "daj sta das" principa, i principa da poraz/neuspeh "neprijatelja" (cak i ako je direktno stetan i po nas same) nikad ne donosi neko preterano razocaranje, pa mu "nada" dodje besplatno... A sve sto je besplatno ne vredi bogznasta...

Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:06 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?

Meni sastav vlade deluje kao da stvar ide ka tome da Vučić tu bitku sa svojom strankom izgubi.

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

A onda serija likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.

I to sve u situaciji kad mu (Vučiću) nije trebao nikakav kompromis da bi imao skupštinsku većinu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:10 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?

Meni sastav vlade deluje kao da stvar ide ka tome da Vučić tu bitku sa svojom strankom izgubi.

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

Onda ima nekolicina likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.

I to sve u situaciji kad mu (Vučiću) nije trebao nikakav kompromis da bi imao skupštinsku većinu.

Све си у праву.
Но, има један други проблем: ми ћемо бити банкрот у року од две до три године ако се нешто не уради. Просто, сада се мора зауставити лудило једења властите супстанце и будућности. М-о-р-а...

Нас ЕУ неће, као Грчку или Португал, вадити из буле.
freehand freehand 15:30 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?

Meni sastav vlade deluje kao da stvar ide ka tome da Vučić tu bitku sa svojom strankom izgubi.

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

A onda serija likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.

I to sve u situaciji kad mu (Vučiću) nije trebao nikakav kompromis da bi imao skupštinsku većinu.

Skupštinska većina je ok stvar kad ti imaš potpunu kontrolu. Ovde je ipak reč o tome - do kog momenta će on zadržati kontrolu nad svojom strankom i svojim poslanicima, bude li se krenulo u ozbiljne rezove i došlo do talasanja mase?
Ako se sećaš, negde jesenas napisah da je bio momenat da on preseče, stranku ili potpuno okrene ili pocepa po liniji svog neslaganja sa Nikolićem i onda krene u smeru koji je odabrao. Pošto se to nije dogodilo meni izgleda da je ovo sve nekakvo operetno koprcanje, tipa "ja bih al mi ne daju".
Sa spremljenim tankim opravdanjima i nešto ovih eksperata za potrošiti u rekonstrukciji.
Ili do nekakve Vlade narodnog jedinstva.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:35 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Нас ЕУ неће, као Грчку или Португал, вадити из буле.

Pa dobro, videćemo vrlo brzo da li je za "konstruktivan" stav o Briselskom sporazumu dobijeno nešto zauzvrat.
freehand freehand 15:36 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Нас ЕУ неће, као Грчку или Португал, вадити из буле.

Pa dobro, videćemo vrlo brzo da li je za "konstruktivan" stav o Briselskom sporazumu dobijeno nešto zauzvrat.

A šta misliš da bi moglo biti dobijeno, još uz užarenu Ukrajinu na kojoj su svi reflekotri?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:39 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Pa dobro, videćemo vrlo brzo da li je za "konstruktivan" stav o Briselskom sporazumu dobijeno nešto zauzvrat.


Istorija nas uči da sile daju što manje moraju. Tako da... No, bomo videli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Ako se sećaš, negde jesenas napisah da je bio momenat da on preseče, stranku ili potpuno okrene ili pocepa po liniji svog neslaganja sa Nikolićem i onda krene u smeru koji je odabrao. Pošto se to nije dogodilo meni izgleda da je ovo sve nekakvo operetno koprcanje, tipa "ja bih al mi ne daju".

Al, s druge strane, u vladi nema ni jednog od Tominih kadrova. Tako da nije da nije bilo presecanja.
freehand freehand 15:45 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Ako se sećaš, negde jesenas napisah da je bio momenat da on preseče, stranku ili potpuno okrene ili pocepa po liniji svog neslaganja sa Nikolićem i onda krene u smeru koji je odabrao. Pošto se to nije dogodilo meni izgleda da je ovo sve nekakvo operetno koprcanje, tipa "ja bih al mi ne daju".

Al, s druge strane, u vladi nema ni jednog od Tominih kadrova. Tako da nije da nije bilo presecanja.

Da, samo u ovoj stvari nije Vlada mesto gde će se lomiti stvari, nego Skupština i ulica.
Njemu, realno, ni prethodna Vlada nije pravila problem, ni pre ni posle prve i druge rekonstrukcije, uključujući koalicione partnere, nego raja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Njemu, realno, ni prethodna Vlada nije pravila problem, ni pre ni posle prve i druge rekonstrukcije, uključujući koalicione partnere, nego raja.

Njemu, realno u prethodnoj vladi niko nije pravio problem.
freehand freehand 16:04 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Njemu, realno, ni prethodna Vlada nije pravila problem, ni pre ni posle prve i druge rekonstrukcije, uključujući koalicione partnere, nego raja.

Njemu, realno u prethodnoj vladi niko nije pravio problem.

Pa eto. A zar nije paradoksalno da bi u prethodnom sazivu skupštine za reforme o kojima govori imao, možda, više "sigurnih glasova" - bar u onoj drugoj fazi kad postane jasno da se sa tim ozbiljno ide?
gavrilo gavrilo 18:07 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?

Meni sastav vlade deluje kao da stvar ide ka tome da Vučić tu bitku sa svojom strankom izgubi.

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

A onda serija likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.

I to sve u situaciji kad mu (Vučiću) nije trebao nikakav kompromis da bi imao skupštinsku većinu.


a mozda je Vucic pre tih provereno nekvalitetnih pozvao neke druge a oni nisu hteli u tu pricu,
u ovoj vladi po svemu sudeci trebace mnogo da se radi za mali rezultat, rano ustaje, ide gradskim prevozom ako nemas auto, manja plata, nema ruckova po hotelima, praznika, privatnih putovanja o trosku drzave, dnevnica po magistrali a odgovornost velika.
... biti ministar u vladi o kojoj odlucuje jedan covek koji ustaje u 5 ujutru i nedeljom...
danas si strucan i ministar sutra si bivsi i nestrucan

ti provereno nestrucni koje je Vucic postavio nemaju sta da izgube, ovo je za njih prilika koja se ne propusta, sansa da se operu

uveren sam da je ovo tek pocetna postava i da ce promaje biti

sto mi je super

laziiprevare laziiprevare 18:23 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

A onda serija likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.



alselone alselone 18:33 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

A onda serija likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.


Šokiran sam da se ovo dešava.


freehand freehand 20:47 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

a mozda je Vucic pre tih provereno nekvalitetnih pozvao neke druge a oni nisu hteli u tu pricu,
u ovoj vladi po svemu sudeci trebace mnogo da se radi za mali rezultat, rano ustaje, ide gradskim prevozom ako nemas auto, manja plata, nema ruckova po hotelima, praznika, privatnih putovanja o trosku drzave, dnevnica po magistrali a odgovornost velika.
... biti ministar u vladi o kojoj odlucuje jedan covek koji ustaje u 5 ujutru i nedeljom...
danas si strucan i ministar sutra si bivsi i nestrucan

Jeste. A možda ti ljudi imaju nekakvu prošlost, čast, nekakav ugled koji ne bi baš da stavljaju na kocku pored nekog ko takođe ima nekakvu prošlost a svakodnevno pokazuje da je se baš i nije tek tako ratosiljao. I izjavama i postupcima.
I koji ne bi da se takmiče u toj truloj populističkoj demagogiji stahanovštine sa ustajanjem pre petlovai 25-satnim radnim vremenom u osmodnevnoj radnoj nedelji, a bez nadoknade.
Prijatelju, to možda može u Severnoj Koreji. I to samo na televiziji. U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.
gavrilo gavrilo 21:06 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

freehand
a mozda je Vucic pre tih provereno nekvalitetnih pozvao neke druge a oni nisu hteli u tu pricu,
u ovoj vladi po svemu sudeci trebace mnogo da se radi za mali rezultat, rano ustaje, ide gradskim prevozom ako nemas auto, manja plata, nema ruckova po hotelima, praznika, privatnih putovanja o trosku drzave, dnevnica po magistrali a odgovornost velika.
... biti ministar u vladi o kojoj odlucuje jedan covek koji ustaje u 5 ujutru i nedeljom...
danas si strucan i ministar sutra si bivsi i nestrucan

Jeste. A možda ti ljudi imaju nekakvu prošlost, čast, nekakav ugled koji ne bi baš da stavljaju na kocku pored nekog ko takođe ima nekakvu prošlost a svakodnevno pokazuje da je se baš i nije tek tako ratosiljao. I izjavama i postupcima.
I koji ne bi da se takmiče u toj truloj populističkoj demagogiji stahanovštine sa ustajanjem pre petlovai 25-satnim radnim vremenom u osmodnevnoj radnoj nedelji, a bez nadoknade.
Prijatelju, to možda može u Severnoj Koreji. I to samo na televiziji. U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?
...mozda je bolje da vlada ne radi do ponedeljka u 10 da bi to zasedanje licilo na Srbiju
nekako imam utisak da je od Vucica prihvatljivo samo ono sto lici na Srbiju a
sve ostalo sto izlazi iz tih okvira je demagogija, podmukla laz, djavolja rabota
imam utisak da smo mi kolektivno kao nacija navuceni na tu Srbiju koja nista ne valja
freehand freehand 21:14 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

gavrilo
freehand
a mozda je Vucic pre tih provereno nekvalitetnih pozvao neke druge a oni nisu hteli u tu pricu,
u ovoj vladi po svemu sudeci trebace mnogo da se radi za mali rezultat, rano ustaje, ide gradskim prevozom ako nemas auto, manja plata, nema ruckova po hotelima, praznika, privatnih putovanja o trosku drzave, dnevnica po magistrali a odgovornost velika.
... biti ministar u vladi o kojoj odlucuje jedan covek koji ustaje u 5 ujutru i nedeljom...
danas si strucan i ministar sutra si bivsi i nestrucan

Jeste. A možda ti ljudi imaju nekakvu prošlost, čast, nekakav ugled koji ne bi baš da stavljaju na kocku pored nekog ko takođe ima nekakvu prošlost a svakodnevno pokazuje da je se baš i nije tek tako ratosiljao. I izjavama i postupcima.
I koji ne bi da se takmiče u toj truloj populističkoj demagogiji stahanovštine sa ustajanjem pre petlovai 25-satnim radnim vremenom u osmodnevnoj radnoj nedelji, a bez nadoknade.
Prijatelju, to možda može u Severnoj Koreji. I to samo na televiziji. U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?
...mozda je bolje da vlada ne radi do ponedeljka u 10 da bi to zasedanje licilo na Srbiju
nekako imam utisak da je od Vucica prihvatljivo samo ono sto lici na Srbiju a
sve ostalo sto izlazi iz tih okvira je demagogija, podmukla laz, djavolja rabota
imam utisak da smo mi kolektivno kao nacija navuceni na tu Srbiju koja nista ne valja

Ne, ja mislim da si ti navučen na kult, ali i to je tvoj problem dok ne pokušavaš da ga drugima naturaš.
Šta Vučić mora u svoje privatno vreme i u svom privatnom stanu (dobijenom - uz Tomislava Nikolića - od države onomad na zahtev kuma Voje a u prasskozorje bombardovanja) - njegova je privatna stvar koja nikoga ne treba da se tiče. Naročito taj deo sa ženom, bez obzira odakle mu i gde mu je ona stara, kad je po vasceli dan i noć na poslu.
E vidiš, Gavrilo: kad on ne bi toliko na nos svima naturao te svojih 25/8/33/379 radne napore niko ne bi imao pravo da ga pita - kad se oženi, jebote?!
Ovako, kako da ti kažem: prosto je nenormalno ako si inteligentan a to ti ne rajca radoznalost.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?


Pa zar nije, gavrrilo?

Šta koga briga kad Vučić pere zube i kreše ženu ako je Velju Ilića postavio za ministra, kadar SPSa za šefa Bajatoviću, a neku tetku iz Ivanjice za ministarku poljoprivrede?
KlasiČna, ali najklasičnija moguća demagogogija je to sa ustajanjem i radom na praznike.
Super je to što rade i na praznike, ali važnije je šta a ne kad rade.
gavrilo gavrilo 21:44 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

freehand
gavrilo
freehand
a mozda je Vucic pre tih provereno nekvalitetnih pozvao neke druge a oni nisu hteli u tu pricu,
u ovoj vladi po svemu sudeci trebace mnogo da se radi za mali rezultat, rano ustaje, ide gradskim prevozom ako nemas auto, manja plata, nema ruckova po hotelima, praznika, privatnih putovanja o trosku drzave, dnevnica po magistrali a odgovornost velika.
... biti ministar u vladi o kojoj odlucuje jedan covek koji ustaje u 5 ujutru i nedeljom...
danas si strucan i ministar sutra si bivsi i nestrucan

Jeste. A možda ti ljudi imaju nekakvu prošlost, čast, nekakav ugled koji ne bi baš da stavljaju na kocku pored nekog ko takođe ima nekakvu prošlost a svakodnevno pokazuje da je se baš i nije tek tako ratosiljao. I izjavama i postupcima.
I koji ne bi da se takmiče u toj truloj populističkoj demagogiji stahanovštine sa ustajanjem pre petlovai 25-satnim radnim vremenom u osmodnevnoj radnoj nedelji, a bez nadoknade.
Prijatelju, to možda može u Severnoj Koreji. I to samo na televiziji. U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?
...mozda je bolje da vlada ne radi do ponedeljka u 10 da bi to zasedanje licilo na Srbiju
nekako imam utisak da je od Vucica prihvatljivo samo ono sto lici na Srbiju a
sve ostalo sto izlazi iz tih okvira je demagogija, podmukla laz, djavolja rabota
imam utisak da smo mi kolektivno kao nacija navuceni na tu Srbiju koja nista ne valja

Ne, ja mislim da si ti navučen na kult, ali i to je tvoj problem dok ne pokušavaš da ga drugima naturaš.
Šta Vučić mora u svoje privatno vreme i u svom privatnom stanu (dobijenom - uz Tomislava Nikolića - od države onomad na zahtev kuma Voje a u prasskozorje bombardovanja) - njegova je privatna stvar koja nikoga ne treba da se tiče. Naročito taj deo sa ženom, bez obzira odakle mu i gde mu je ona stara, kad je po vasceli dan i noć na poslu.
E vidiš, Gavrilo: kad on ne bi toliko na nos svima naturao te svojih 25/8/33/379 radne napore niko ne bi imao pravo da ga pita - kad se oženi, jebote?!
Ovako, kako da ti kažem: prosto je nenormalno ako si inteligentan a to ti ne rajca radoznalost.



ma nisam navucen, naprotiv, poceo sam da razmisljam
nego, ti si selektivan u kritici politicara i politike uopste
to kao prvo,
a drugo
krenes da pises sta radi Vucic danas i ja se nadovezem na to
a i onda ti u nedostatku argumentacije krenes da pises sta je Vucic radio leta gospodnjeg devedeset i neke

za tebe recimo nije demagogija ono sto si slusao od politicara koji su pobedili Milosevica na pricu da je Milosevic lopov i da je upropastio zemlju,
a oni to isto uradili za desetak godina
budimo realni, losije se zivi sada nego 2000 godine

Mene ne interesuje kad se Vucic ozenio niti za koga, uopste me ne zanima njegov privatan zivot.
Mene zanima onaj deo njegovog zivota za koji su mu gradjani Srbije dali mandat.
I uopste mi nije demagogija to sto gradjani imaju mogucnost da prate njegovo kretanje u ulozi premijera.
gavrilo gavrilo 21:49 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

hoochie coochie man
pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?


Pa zar nije, gavrrilo?

Šta koga briga kad Vučić pere zube i kreše ženu ako je Velju Ilića postavio za ministra, kadar SPSa za šefa Bajatoviću, a neku tetku iz Ivanjice za ministarku poljoprivrede?
KlasiČna, ali najklasičnija moguća demagogogija je to sa ustajanjem i radom na praznike.
Super je to što rade i na praznike, ali važnije je šta a ne kad rade.


dok citam ovaj tvoj koment ide reklama


hejteri hejtuju
kukavice kukaju
oni sto cute cute

mi smo iz neke druge price



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

dok citam ovaj tvoj koment ide reklama


Ej, lepa reklama.
Meni se najviše dopada ono, oni što ćute - ćute.
Ali stvarno
To o reklami, a
nije demagogija ono sto si slusao od politicara koji su pobedili Milosevica na pricu da je Milosevic lopov i da je upropastio zemlju,

Pa nije demagogija, to je konstatacija.
Ispravna.
a oni to isto uradili za desetak godina

Ni to nije demagogija, to je lopovluk.
freehand freehand 21:54 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

nego, ti si selektivan u kritici politicara i politike uopste
to kao prvo,

Ajde? Ne bih rekao, ali, i da jesam - to me diskvalifikuje - za šta?
Da mislim i govorim o najvišim izabranim funkcionerima ove (moje) države?
krenes da pises sta radi Vucic danas i ja se nadovezem na to
a i onda ti u nedostatku argumentacije krenes da pises sta je Vucic radio proslog leta


Ajd, praviću se da razumem šta ovo znači. Mada je, da te podsetim, i prošlog leta Vučić bio najmoćniji čovek u ovoj državi, i pravio rekonstruisane vlade obećavajući iste stvari kao i danas. Nemoj mene da pitaš šta je od toga ostavrio. nego, pitaj... Eto, pitaj Radulovića, na primer.



Mene ne interesuje kad se Vucic ozenio niti za koga, uopste me ne zanima njegov privatan zivot.

E? A ja mu pominjem kad ustaje, pije kafu, ide u WC, pa kod žene?
Daj bre, Gavrilo, skoncentriši se malo.
I ogovori mi ovo: šta misliš, ko će Vučića podržati a ko rušiti ako zaista krene sa tim toliko puta i tako gromopucatelno najavljivanim reformama?
Sem Tome Nikolića, koji mu je najveći oslonac i uzdanica, naravno?
gavrilo gavrilo 22:00 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

freehand


I ogovori mi ovo: šta misliš, ko će Vučića podržati a ko rušiti ako zaista krene sa tim toliko puta i tako gromopucatelno najavljivanim reformama?
Sem tome Nikolića, koji mu je najveći oslonac i uzdanica, naravno?


ne znam, ne razmisljam kao politicar
kada mi se javi vizija odgovoricu ti
freehand freehand 22:04 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

gavrilo
freehand


I ogovori mi ovo: šta misliš, ko će Vučića podržati a ko rušiti ako zaista krene sa tim toliko puta i tako gromopucatelno najavljivanim reformama?
Sem tome Nikolića, koji mu je najveći oslonac i uzdanica, naravno?


ne znam, ne razmisljam kao politicar
kada mi se javi vizija odgovoricu ti

Pu, a pazi: to je, suštinski, tema bloga?!
Dakle, ti imaš vizije samo o Vučićevom privatnom životu?

A usput još nešto razmišljam - kad bi svi ustajali u četiri? I stizali na posao u pet? Kako li bi nam tek onda zemlja procvetala?
Pa onda prebacimo na tri, pa na dva... Za godinu dana rajski vrt!
Al u crtanom filmu.
milos_mijatovic milos_mijatovic 23:01 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Рече Гаврило да се сада живи горе него 2000. године и остаде жив!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:05 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

I ogovori mi ovo: šta misliš, ko će Vučića podržati a ko rušiti ako zaista krene sa tim toliko puta i tako gromopucatelno najavljivanim reformama?

Ovo je zanimljiv momenat: Juče je Krstić pomenuo mogućnost smanjenja penzija. Danas mu je Dačić odgovorio da nije izabran na izborima da bi o tome on odlučivao.

U tome već nazirem klicu nove rekonstrukcije.
freehand freehand 23:11 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

Nebojsa Krstic
I ogovori mi ovo: šta misliš, ko će Vučića podržati a ko rušiti ako zaista krene sa tim toliko puta i tako gromopucatelno najavljivanim reformama?

Ovo je zanimljiv momenat: Juče je Krstić pomenuo mogućnost smanjenja penzija. danas mu je Dačić odgovorio da nije izabran na izborima da bi o tome on odlučivao.

U tome već nazirem klucu nove rekonstrukcije.

Mene strašno interesuje momenat Tasovčevog dolaska u šest ujutro u zgradu Vlade, čak više nego reakciju Kori Udovički na obavezne jutarnje smotre.

A ovo što navodiš samo je jedna od tempiranih paklenih naprava u konstrukciji Vlade.
margos margos 23:28 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

A usput još nešto razmišljam - kad bi svi ustajali u četiri? I stizali na posao u pet? Kako li bi nam tek onda zemlja procvetala?
Pa onda prebacimo na tri, pa na dva... Za godinu dana rajski vrt!


inco inco 23:51 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

gavrilo
budimo realni, losije se zivi sada nego 2000 godine


Budimo realni, ovo može da izjavi samo:

a) Osoba u poodmakloj fazi Alchajmerove bolesti ili kakve druge egzotičnije demencije.

b) Marko Milošević i njemu slični što su se razmahali devedesetih.

c) Sitni šverceri i muljare koji su umeli da plivaju po mutnoj vodi koju su mutili ovi iz stavke b.

d) Pritupi tinejdžer.

e) Maliciozna osoba.

Ti se sam pronađi
mesan mesan 23:55 30.04.2014

Re: No Such Thing As...

freehand
Nebojsa Krstic

Ovo je zanimljiv momenat: Juče je Krstić pomenuo mogućnost smanjenja penzija. danas mu je Dačić odgovorio da nije izabran na izborima da bi o tome on odlučivao.

U tome već nazirem klucu nove rekonstrukcije.


A ovo što navodiš samo je jedna od tempiranih paklenih naprava u konstrukciji Vlade.


Tebe će interesovati: Saznajem posredno da je mlađani ambiciozan glede uloge pored NjKV. Koliko shvatam, u fazi je kolebanja da li da zvanično pristupi SNS-u ili može da napreduje i ovako.

Već smo videli da se pojavljuje kao glasnik poteza vlasti, a i novi govor tela mu je pun samopouzdanja, što meni donekle potvrđuje te tvrdnje. Zato bih nagađao da se Dačić ovom prilikom zaleteo u pljuvanju "konkurencije", ali se možda precenio u tome koliko može da se uliže NjKV-u naspram mlađanog.

Lično me vrlo razočarao ovaj mlađani. Mada, njegove nadležnosti u vođenju države su donekle tehničke, je li, zbrajač i oduzimač. Ako prihvatimo da zaista ima još i veće ambicije, onda je moguće da mu je NjKV sredstvo a ne cilj, ako me shvataš.

Primetio sam u poslednjem periodu i pojedine mlade, ambiciozne, inteligentne osobe, ne-zaluđene bivšim idejama radikala, kako potpadaju pod hipnozu SNS reformi. Pitam se da li je onda mladost bitan faktor, jer takvi likovi ne pamte jasno delovanje kradikala iz devedesetih, a ponešeni su idealizmom temeljnih reformi i modernizacije? NjKV je za njih sporedna pojava, tj., glasali su za sebe kad su glasali za NjKV? Dakle ima takvih, a hoće li oni postati definisana struja u SNS pored hordi preletača, učlanjivača i radikalskog kadra? Da li u DS/NDS postoji kapacitet za takvu struju mladih entuzijastičnih kadrova? Za te mlade je i uspeh i neuspeh NjKV reformi hrana za sopstvenu želju za reformama, što ja vidim kao dobru stvar.

Pozdrav.
freehand freehand 00:50 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Tebe će interesovati: Saznajem posredno da je mlađani ambiciozan glede uloge pored NjKV. Koliko shvatam, u fazi je kolebanja da li da zvanično pristupi SNS-u ili može da napreduje i ovako.

"Mlađani"? Krstić ako dobro tumačim?
Pa ne vidim ja da on može negde dalje da napreduje. Sem kad se vučić proglasi za Imperatora da mu bude šef Vlade.
Što se ulaska u partiju tiče - pa ta je organizacija inače postala kao SSRN svojevremeno, najširi i stožerni front radnog naroda. Što ne bi i on, kad su već svi Turci i qrci, Qrte i Murte već ulećeli a iz najčistijih pobuda i namera?
freehand freehand 00:57 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

inco
gavrilo
budimo realni, losije se zivi sada nego 2000 godine


Budimo realni, ovo može da izjavi samo:

a) Osoba u poodmakloj fazi Alchajmerove bolesti ili kakve druge egzotičnije demencije.

b) Marko Milošević i njemu slični što su se razmahali devedesetih.

c) Sitni šverceri i muljare koji su umeli da plivaju po mutnoj vodi koju su mutili ovi iz stavke b.

d) Pritupi tinejdžer.

e) Maliciozna osoba.

Ti se sam pronađi

Tako je, Inco, ali je - bar za mene - zaprepšćujuć broj ljudii na blogu iz kojih svako malo provali nekakav žal za tim vremenom od pre 2000.
Kao - vreme nevinosti.
Jes, krivak.
Vreme Zveri.
workaholic workaholic 07:50 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

gavrilo


pa eto sutra je prvi maj niko ne radi a vlada zaseda u 8 sati.
da bi Vucic dosao u 8 mora ustati u 6, dok popije kafu, istusira se, opere zube, doruckuje, pa zena... pa dodje do zgrade vlade...pa spremi se za sastanak..pa sastanak pocne u 8

je li to demagogija?


Moj ti je savet da pređeš na blic - tamo se izuzetno cene ovakvi komentari.
jkt2010 jkt2010 07:51 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

freehand
U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


Evo valjda 6-ta godina sam sebi sam i premijer i ministar pa i opet ustajem pre petlova. I pruznih radnika. I odma gledam sta ima da se radi. Komp zatvaram u 9 uvece.

Valjda zato nisam u grupi sa onima koji kukaju da im je tesko...

E sad, u kavom je stanju drzava i njena administracija i njena preduzeca i sve njeno, kolko tamo posla ima... radno vreme od 05:00 do 21:00 mi deluje sasvim realno. Makar za menadzment (gde spadaju i ministri naravno).
gavrilo gavrilo 08:14 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

milos_mijatovic
Рече Гаврило да се сада живи горе него 2000. године и остаде жив!


pa videces kada krenu Vuciceve mere u javnom sektoru
statistiku o nezaposlenosti i prosecnim platama u Srbiji vadi javni sektor koji je deset godina pumpan
realna slika je nesto drugo
broj zaposlenih u prozivodnji u Srbiji je smanjen
obidji unutrasnjost Srbije pa pitaj ljude kako zive
navescu ti jedan primer
radnici u fabrici akumulatora Trepca iz Sombora su imali platu 50.000 dinara s'kraja 90tih sada imaju 25.000 oni koji rade.Uglavnom ni ne rade.
Fabrika Bane Sekulic je nekada imali 3000 zaposlenih sada ima 30tak koji rade za 20.000
Slicno je sa svim fabrikama u Somboru.
Slicna prica je u vecini gradova Srbije.

Slicno su prosli i privatni preduzetnici koji su u posao usli 90tih i sami razvijali posao.
Jedna privatna fabrika u Leskovcu sa 200 zaposlenih je zatvorena.
Poznajem ljude.

Sto se tice ljudi sa sela koji imaju manje posede, oni zive daleko losije.
Bolje zive samo oni koji su uvecali svoj posed kroz kupovinu zemlje i namestene tendere za zakup zemlje.
Trziste nekretnina je bujalo tada.

Ja sam tada ziveo bolje i radio sam u privatnom sektoru.
Taj zdrav privatan sektor je unisten pojavom privatnika priviligovanih od strane vladajucih politicara.Takozvani tajkuni.
gavrilo gavrilo 08:15 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

inco
gavrilo
budimo realni, losije se zivi sada nego 2000 godine


Budimo realni, ovo može da izjavi samo:

a) Osoba u poodmakloj fazi Alchajmerove bolesti ili kakve druge egzotičnije demencije.

b) Marko Milošević i njemu slični što su se razmahali devedesetih.

c) Sitni šverceri i muljare koji su umeli da plivaju po mutnoj vodi koju su mutili ovi iz stavke b.

d) Pritupi tinejdžer.

e) Maliciozna osoba.

Ti se sam pronađi


i osoba koja je tada zivela bolje
gavrilo gavrilo 08:34 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

freehand
inco
gavrilo



Tako je, Inco, ali je - bar za mene - zaprepšćujuć broj ljudii na blogu iz kojih svako malo provali nekakav žal za tim vremenom od pre 2000.
Kao - vreme nevinosti.
Jes, krivak.
Vreme Zveri.


ma nije to zal za 90tim, ja sam bio medju tih milion ljudi koji su zeleli da vide ledja Milosevicu, sada sam medju istim tim ljudima koji zele da vide ledja onima koji su samo nastavili proces pljacke drustvene imovine

pa covece sve jedan politicar koji je usao u vlast 2000 godine zivi 10 puta bolje, koliko puta zivis ti?

20 godina se desava isto, svaka naredna garnitura politicara se nakrade i legalizuje kradju prethodnih a narod ubedi da zive bolje
ko je iz 90tih odgovarao za bilo sta gradjanima?
kradja je samo nastavljena

ti ljudi koji su glasali za Vucica su oni upropasceni i pokradeni kroz tranziciju koji samo kroz statistiku imaju nekakav dobitak

zivot nije statistika vec zadovoljstvo

gore se zivi, nezadovoljstvo je ogromno i to su gradjana pokazali na izborima
charlie charlie 08:57 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Pa mislim da su ovde malo ozbiljnije stvari u pitanju, a generalno - dilema je:
može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?

Meni sastav vlade deluje kao da stvar ide ka tome da Vučić tu bitku sa svojom strankom izgubi.

Uzmimo da su svi eksperti i nestranačke ličnosti odlični. Sinoć sam, inače, gledao novog ministra prosvete na RTS, deluje mi inteligentno...Kori Udovićki, Krstić...ajd da uzmemo da su super, zajedno sa ekspertom iz Svetske banke.

Onda ima nekolicina likova koji su očigledan kompromis sa strankom (SNS) i koji su vrlo sumnjivih kvaliteta.

I na kraju neki (recimo Velja Ilić i Rasim) koji su u sasvim nesumnjiv nekvalitet.

I to sve u situaciji kad mu (Vučiću) nije trebao nikakav kompromis da bi imao skupštinsku većinu.

Све си у праву.
Но, има један други проблем: ми ћемо бити банкрот у року од две до три године ако се нешто не уради. Просто, сада се мора зауставити лудило једења властите супстанце и будућности. М-о-р-а...

Нас ЕУ неће, као Грчку или Португал, вадити из буле.

Глупости !
Треба учинити управо супротно --- што форсираније пропасти до краја, а не отаљавати тај процес годинама. Чега се плашимо, пошто смо већ доживели све најгоре !?
Тада ћемо лако.
charlie charlie 09:23 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

jkt2010
freehand
U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


Evo valjda 6-ta godina sam sebi sam i premijer i ministar pa i opet ustajem pre petlova. I pruznih radnika. I odma gledam sta ima da se radi. Komp zatvaram u 9 uvece.

Valjda zato nisam u grupi sa onima koji kukaju da im je tesko...

E sad, u kavom je stanju drzava i njena administracija i njena preduzeca i sve njeno, kolko tamo posla ima... radno vreme od 05:00 do 21:00 mi deluje sasvim realno. Makar za menadzment (gde spadaju i ministri naravno).

Сагласан са тобом да треба да се ради - сам са у сличном моду као и ти.
Но, ја имам готово супротну идеју од тебе и ПВ --- сматрам да радно време треба да се скрати на 5 сати. Наравно, али да се тих 5 сати ради (то је неколико пута више него што сада "раде" многи, не кажем сви, јер, увек има људи који раде, без обзира били плаћени, потплаћени, неплаћени итеде ...).
Наравно, када кажем да се ради, онда подразмевам смислену активност (знам неке моје колеге инжењере - шта тек остала занимања "раде" - који цео дан преврћу 2 до 3 папира - на такав рад не мислим).
Дакле, да резимирам --- предлажем озбиљно скраћење номиналног радног времена, чиме ће се (самим, дакле, скраћењем) ефективност односно специфична густина рада (обављени посао по јединици времена) веома повећати.
О осталим позитивним ефектима други пута.
charlie charlie 09:27 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

gavrilo
freehand
inco
gavrilo



Tako je, Inco, ali je - bar za mene - zaprepšćujuć broj ljudii na blogu iz kojih svako malo provali nekakav žal za tim vremenom od pre 2000.
Kao - vreme nevinosti.
Jes, krivak.
Vreme Zveri.


ma nije to zal za 90tim, ja sam bio medju tih milion ljudi koji su zeleli da vide ledja Milosevicu, sada sam medju istim tim ljudima koji zele da vide ledja onima koji su samo nastavili proces pljacke drustvene imovine

pa covece sve jedan politicar koji je usao u vlast 2000 godine zivi 10 puta bolje, koliko puta zivis ti?

20 godina se desava isto, svaka naredna garnitura politicara se nakrade i legalizuje kradju prethodnih a narod ubedi da zive bolje
ko je iz 90tih odgovarao za bilo sta gradjanima?
kradja je samo nastavljena

ti ljudi koji su glasali za Vucica su oni upropasceni i pokradeni kroz tranziciju koji samo kroz statistiku imaju nekakav dobitak

zivot nije statistika vec zadovoljstvo

gore se zivi, nezadovoljstvo je ogromno i to su gradjana pokazali na izborima

Гаврило,
сагласан сам са овим што си ти (пластично) упростио и сажео.
Оно што бих ја додао је следеће --- од француске буржоаске револуције најисплативије занимање је - политичар.
Напорно радиш језиком - но то је мишић који је најжилавији.
freehand freehand 09:34 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

jkt2010
freehand
U normalnom svetu - i na istoku i na zapadu, na severu i jugu - niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


Evo valjda 6-ta godina sam sebi sam i premijer i ministar pa i opet ustajem pre petlova. I pruznih radnika. I odma gledam sta ima da se radi. Komp zatvaram u 9 uvece.

Valjda zato nisam u grupi sa onima koji kukaju da im je tesko...

E sad, u kavom je stanju drzava i njena administracija i njena preduzeca i sve njeno, kolko tamo posla ima... radno vreme od 05:00 do 21:00 mi deluje sasvim realno. Makar za menadzment (gde spadaju i ministri naravno).

Nije to isto, jkt2010. Da ne raspredamo o tome da tebi u tvom poslu, kao privatniku, obaveze i profit (kad ga i ako ga ima) diktiraju ponašanje.
U velikim sistemima radno vreme i raspored rada planira se na sasvim drugačiji način. Potpuno je ok prilagođavati ga korisnicima i građanstvu, ali meni produžavanje radnog vremena bulumenti nekakvog življa koje inače ništa ne radi - deluje kao horor.
Način na koji to Vučić radi je klasičan demagoški zahvat.
Ja, recimo, nekad sa teškom setom pogledam na Jutjubu neki od džinglova iz kampanje "Srbija na dobrom putu".
No za tako nešto potreban je apsolutno drugačiji format i Reformatora i ekipe oko njega. Vučićeva propagandna ekipa, naime, mogla bi odlično da odradi na akciji pronalaženja izdajnika i sabotera koji na posao kasne ili zabušavaju, sa pozivom da se na beki broj šalju SMS sa denuncijacijama.
Motivaciju - teško.
blogovatelj blogovatelj 10:18 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


Ja kad radim pre podne, počinjem da radim od 6:15, ali na poslu moram da budem u šest.
Od ponedeljka do četvrtka radim do 4:45.
Petkom sledi olakšanje, radim samo do 2:45.
Situacija u firmi je trenutno u stanju visoke radne napetosti, naručeno je i plaćeno nekoliko desetina hiljada proizvoda koji moraju biti napravljeni što pre i isporučeni mušterijama. Zato radimo i nedeljom po pet sati, od 7 do 12 svake dve sedmice, pa onda dve sedmice ne radimo. Mislim, nedeljom ne radimo.
Samo mi je subota neradna.
Za posao ustajem u 4:55.
Firma se zove TMMC, a proizvod se zove automobil. Ovo TMMC ti je verovatno nepoznato, ono T u skraćenici si svakako čuo. Reč je o firmi Toyota Motor Manufacturing Canada. Proizvod se zove Korola.
Imaš dva izbora. Da želiš da dođu u Srbiju, ili da to ne želiš. Ako ne želiš, to znači da ti je dobro ovako kako sada jeste. Ako želiš, spremi se da radiš kako oni kažu. Oni se ne pogađaju, oni ne pregovaraju, oni kažu kako mora da se radi i tako se i radi dok god su oni gazde.
A gde oni dođu i otvore fabriku, tu nema ratova, nema filozofiranja, nema prodaje magle. Ima samo crnačka šljaka. Jebu, ali pošteno plate kad jebu, veruj mi. Ima ljudi koji u ovakvom režimu rade 26 godina već. I ne razmišljaju da će ostati bez posla, da će im frižider biti prazan. Jer proizvod koji prave pređe po pola miliona kilometara bez generalke i bez problema. A prodaje se jedno dva i po puta skuplje od istog takvog Fijatovog proizvoda koji se napravi u Kragujevcu.

PS.
Trenutno radim "popodnevnu" smenu. Ona počinje u 5:45 a traje do 4:15 posle ponoći. Pre jedno 45 minuta sam došao sa posla. Kod mene samo što nije svanulo. Sad ću da sovim.
Al me ne jebu ni Vučić ni Tadić ni Dačić ni Velja ni Palma. Ne čekam u redovima da uplatim peti primerak, ne tražim vezu da mi deca upisuju škole. Sve ima cenu i rado je plaćam.
charlie charlie 10:51 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

blogovatelj
niko ne ustaje u četiri da bi na postao stigao u pola pet. Sem pružnih radnika i pekara, eventualno.


Ja kad radim pre podne, počinjem da radim od 6:15, ali na poslu moram da budem u šest.
Od ponedeljka do četvrtka radim do 4:45.
Petkom sledi olakšanje, radim samo do 2:45.
Situacija u firmi je trenutno u stanju visoke radne napetosti, naručeno je i plaćeno nekoliko desetina hiljada proizvoda koji moraju biti napravljeni što pre i isporučeni mušterijama. Zato radimo i nedeljom po pet sati, od 7 do 12 svake dve sedmice, pa onda dve sedmice ne radimo. Mislim, nedeljom ne radimo.
Samo mi je subota neradna.
Za posao ustajem u 4:55.
Firma se zove TMMC, a proizvod se zove automobil. Ovo TMMC ti je verovatno nepoznato, ono T u skraćenici si svakako čuo. Reč je o firmi Toyota Motor Manufacturing Canada. Proizvod se zove Korola.
Imaš dva izbora. Da želiš da dođu u Srbiju, ili da to ne želiš. Ako ne želiš, to znači da ti je dobro ovako kako sada jeste. Ako želiš, spremi se da radiš kako oni kažu. Oni se ne pogađaju, oni ne pregovaraju, oni kažu kako mora da se radi i tako se i radi dok god su oni gazde.
A gde oni dođu i otvore fabriku, tu nema ratova, nema filozofiranja, nema prodaje magle. Ima samo crnačka šljaka. Jebu, ali pošteno plate kad jebu, veruj mi. Ima ljudi koji u ovakvom režimu rade 26 godina već. I ne razmišljaju da će ostati bez posla, da će im frižider biti prazan. Jer proizvod koji prave pređe po pola miliona kilometara bez generalke i bez problema. A prodaje se jedno dva i po puta skuplje od istog takvog Fijatovog proizvoda koji se napravi u Kragujevcu.

PS.
Trenutno radim "popodnevnu" smenu. Ona počinje u 5:45 a traje do 4:15 posle ponoći. Pre jedno 45 minuta sam došao sa posla. Kod mene samo što nije svanulo. Sad ću da sovim.
Al me ne jebu ni Vučić ni Tadić ni Dačić ni Velja ni Palma. Ne čekam u redovima da uplatim peti primerak, ne tražim vezu da mi deca upisuju škole. Sve ima cenu i rado je plaćam.

Сагласан !
Ти си се за то борио. Респектујем твој став да ти одговара да те јебу, ако добро плаћају.
Уз респект твога става, ја не дозвољавам себи да ме други јебу (па били такви коректни јебачи као ти твоји Јапанци). Наравно, то што не дозвољвљм има своју цену, коју ја плаћам - свесно.
Успут - признање 'твојој' Тојоти ... неколико година сам возио службени ауто Тојоту Кресиду док сам арбајтовао у мрском иностранству за њихово Министарство за ово и оно (ем службени ауто - ти су најбољи, без обзира на марку, ем Тојота).
Успут 2 - уз сав респект за Тојоту Кресиду, Џемсов сабрбан (за људе истанчаног укуса који разумеју само оригиналне називе - џип GMC Suburban) је прави службени ауто.
blogovatelj blogovatelj 11:20 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Респектујем твој став да ти одговара да те јебу, ако добро плаћају.


I ja respektujem tvoj stav. Da te ne jebu ni dva posto. I da te ne plaćaju.

џип GMC Suburban) је прави службени ауто.


Jeste, dok ne odeš na pumpu, a onda te oblije hladan znoj.
charlie charlie 11:34 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

blogovatelj
Респектујем твој став да ти одговара да те јебу, ако добро плаћају.


I ja respektujem tvoj stav. Da te ne jebu ni dva posto. I da te ne plaćaju.

џип GMC Suburban) је прави службени ауто.


Jeste, dok ne odeš na pumpu, a onda te oblije hladan znoj.

Обрати пажњу на оно битно - службени !
freehand freehand 11:42 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Ja kad radim pre podne, počinjem da radim od 6:15, ali na poslu moram da budem u šest.
Od ponedeljka do četvrtka radim do 4:45.
Petkom sledi olakšanje, radim samo do 2:45.

To i dalje, ako ćemo mak na konac, nije četiri.
Nego nije to bitno: javne ustanove i privatne firme potpuno su različite stvari. Vojska, policija, vatrogasci, doduše, kada služba nalaže takođe nemaju radno vreme. Pa ni druge javne službe kad im potreba posla zahteva.
To kako ti radiš tvoja je stvar i stvar ugovora sa poslodavcem. kao i to kako ja radim, a najčešće i paralelno sa blogovanjem - i ujutro, i uveče, i noću, i praznikom, i svecem.
Što ništa ne govori o besomučnoj demagogiji kojom bi sad trebalo da bude predstavljeno da desetine i desetine hiljada onih koji su u talasima naprimani na izmišljena radna mesta imaju i umeju išta da rade, pa im još treba, u propagandne svrhe, produžiti radno vreme.
Eto, ja skromno mislim da bi im se skraćenjem radnog vremena u mnogo situacija bar onemogućilo da prave štetu.
vera.nolan2 vera.nolan2 12:07 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

može li Vučić , ako uspe protiv sebe, uspeti i protiv svojih članova i sopstvenog biračkog tela?



Pa on od samog početka,predviđa i zna "kakav ga kraj čeka"...to znači da svesno ulazi da odradi neki posao(samo se nazire,šta i za koga).On zna šta radi,to je jasno!
hajkula1 hajkula1 15:29 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

hoochie coochie man
dok citam ovaj tvoj koment ide reklama


Ej, lepa reklama.
Meni se najviše dopada ono, oni što ćute - ćute.
Ali stvarno

blogovatelj blogovatelj 18:47 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Обрати пажњу на оно битно - службени !


E onda je OK. Onda manje troši goriva.
mesan mesan 19:42 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

freehand

Pa ne vidim ja da on može negde dalje da napreduje. Sem kad se vučić proglasi za Imperatora da mu bude šef Vlade.


Pa dobro, nije baš da nema kuda. Uporedi njegov početni status pored NjKV sa, recimo, statusom N. Stefanovića.


Što se ulaska u partiju tiče - pa ta je organizacija inače postala kao SSRN svojevremeno, najširi i stožerni front radnog naroda. Što ne bi i on, kad su već svi Turci i qrci, Qrte i Murte već ulećeli a iz najčistijih pobuda i namera?


Ovo sam i ja dotakao u svom komentaru. Nemaš komentar na energizaciju mladih? Zaista bih bio zainteresovan da vidim neke statistike o članstvu i profilu mladih u raznim partijama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana