Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

"Vučićev paradoks"

freehand RSS / 30.04.2014. u 09:43

Ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.

success_paradox.jpg

Njegovi glasači generalno a članovi i funkcioneri stranke i koalicioni partneri naročito - ako nisu interesno i položajem direktno prikopčani na aparat -  ili nisu svesni onoga o čemu on govori, ili misle da je to šarena laža za zamazivanje očiju i magarčenje stranaca i dobijanje vlasti i zaokruživanje  dominacije nad državnim resursima.

Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli. Kad mu  pretorijanci budu najžešći oponenti iz javnog i političkog života, na svaki ga način štiteći od besnog huka "Izdaja! Izdaja!" iz njegovog sopstvenog tabora.

Dolaze zlatni dani za cinike i zlopamtila.

 

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:24 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Pa dobro, nije baš da nema kuda. Uporedi njegov početni status pored NjKV sa, recimo, statusom N. Stefanovića.

I?
Ne vidim šta hoćeš da kažeš. Već je doveden i postavljen za šefa bitnog ministarstva.
Možda može da se šeta po horizontali ali teško da može napredovati po vertikali.
Mada im ja i ne predviđam neku dugu i svetlu perspektivu.

Nemaš komentar na energizaciju mladih?

Ne znam šta je to. Niti znam gde si ti i odakle možeš da vidiš one silne mlade koji hrle u reformski SNS neopterećeni prošlošću. Ja to ne vidim nigde, niti sam čuo za išta slično.
Znam da su mladi hrlili u SPO zbog energije i buntovništva, neki prilazili DS zbog aure građanskog i intelektualnog, neki potrčali u LDP kao stranku hrabrih i urbanih, a znam, bogami, i za talas koji je zapljusnuo G17 - to su bili direktni karijeristi.
Ovo sa SNS mi je potpuno nepoznato.

Uostalom - kakva stranka takvi mladi. Nema tu iznenađenja.
mesan mesan 21:09 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

Na temu mlađanog ambicioznog, po meni nije poenta da je on postavljen i da može da se šeta po horizontali, već je poenta njegova odluka da se lansira iz neobojenog stručnjaka u političara baš na ovaj način. Kopka me, da li zaista vidi nešto vredno u delanju NjKV? Čak i da mu je vidik sužen na domen finansija, opet ne vidim kako podržava akrobacije sa imaginarnim kreditima. Tražim neko pozitivno opravdanje za njegovo srastanje sa NjKV, što ne znači da opravdanja ima, možda je on ipak samo slabašni naivko, zaslepljeni karijerista, beskrajni oportunista... i gotovo.



... odakle možeš da vidiš one silne mlade koji hrle u reformski SNS neopterećeni prošlošću. Ja to ne vidim nigde, niti sam čuo za išta slično.
Znam da su mladi hrlili u SPO zbog energije i buntovništva, neki prilazili DS zbog aure građanskog i intelektualnog, neki potrčali u LDP kao stranku hrabrih i urbanih, a znam, bogami, i za talas koji je zapljusnuo G17 - to su bili direktni karijeristi.
Ovo sa SNS mi je potpuno nepoznato.

Uostalom - kakva stranka takvi mladi. Nema tu iznenađenja.


Nisam rekao ništa o "silnim", samo o više primera za koje sam igrom slučaja saznao. I ja "zdravorazumski" pretpostavljam slično tvojim tvrdnjama "kakva partija takvi mladi", "ko bi normalan informisan i pošten hteo u SNS", itd., ali pošto me ti pojedini primeri demantuju, zaintrigiran sam i hoću da doznam više podataka, statistike ili makar lična zapažanja drugih, ako je tako nešto dostupno...
freehand freehand 21:16 01.05.2014

Re: No Such Thing As...

a temu mlađanog ambicioznog, po meni nije poenta da je on postavljen i da može da se šeta po horizontali, već je poenta njegova odluka da se lansira iz neobojenog stručnjaka u političara baš na ovaj način. Kopka me, da li zaista vidi nešto vredno u delanju NjKV? Čak i da mu je vidik sužen na domen finansija, opet ne vidim kako podržava akrobacije sa imaginarnim kreditima. Tražim neko pozitivno opravdanje za njegovo srastanje sa NjKV, što ne znači da opravdanja ima, možda je on ipak samo slabašni naivko, zaslepljeni karijerista, beskrajni oportunista... i gotovo.

Uopšte ne razumem kome je i zašto, sem Vučiću, taj Krsrtić važan i čega bi on mogao da bude pokazatelj. Izvučen iz belog sveta, doveden i šetan naokolo u "reformskom tandemu" sa Radulovićem. Za razliku od Radulovića pokazao zavidnu savitljivost kičme, pričao šta treba i ćutao kad treba. I sad ga, ako je tačno to što govoriš guraju u stranku. Pa dobro, ako je prihvatio sve ovo pre zašto ne bi uzeo i člansku kartu?
Mislim, čudna mi čuda...
Nenad Krstić jak faktor, čovek od integriteta, idol mladih... Samo ako nije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:35 30.04.2014

Отпадници и верници

Freehand
Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli.

И ти си један од оних који верују?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:03 30.04.2014

Re: Отпадници и верници

И ти си један од оних који верују?

Nego, povodom toga što su se neki zajebavali s tim da ministar inostranih dela ne zna engleski, evo dokaza da to uopšte ne mora da se zna:

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:37 30.04.2014

Kada, ako...

...nikako. Bojim se i na žalost.

Prava fantazmagorija će nastupiti onog momenta kad (ako) reforme zaista krenu, i kad počne da boli.


Sad ja po principu ko o čemu, baba o uštipcima ali je primer ilustrativan. U ekspozeu Vučić je ponovo najavio osnivanje fonda za decu obolelu od teških bolesti Iz toga se da zaključiti da nema nameru da reformiše već postojeću državnu instituciju čija je svrha upravo to - da između ostalog, finansira lečenje teško obolele dece.
I nije sigurno RFZO jedina institucija kojoj treba temeljna generalka, ali na tom primeru se pokazalo do sada najeksplicitnije kako se nema ozbiljne namere da se iole ozbiljnije zagrebe tamo gde su, ako ćemo pravo, najdublji bunari za bacanje para.
Ovo, smanjenje plata, penzija, pomoći porodiljama... pih.
iqiqiq iqiqiq 20:57 30.04.2014

Re: Kada, ako...

Sad ja po principu ko o čemu, baba o uštipcima

odobreno je ponavljanje ako se negde u tekstu pojavljuje sveto ime AV, stoga dopušteno je i ovo Pismo upućeno AV
jedino toliko je tih blogova o AV da bih ja predložila da glasamo za nedeljnu dozvoljenu dozu, ili da to ostavimo RFZO komisiji, da oni kažu koliku dozu da uzimamo, kao vrhunski stručnjaci koji brinu o zdravlju nacije
lady_d lady_d 07:54 01.05.2014

par pitanja i komentara u prolazu

Mislim da svi u Srbiju sanjaju i zele da se nesto promeni. Promene su neophodne jer ne samo da je Srbija na dnu vec je pocela da se ukopava u to dno (suprotno svim ocekivanjima). Da li ce ih biti? Malo zavisi od Srbije jer je vec u ogromnim dugovima, malo je onih koji ce pare da daju u buducnosti (pomenuti Arapi za cije uslove ne zna niko nista sem mozda malog s cuvenog USA fakulteta). Ono sto je tipicno, to je da nisam (cast izuzecima) videla potrebu u ljudima da se menjaju (promena navika vodi promenama drustva, ili kako moj prijatelj iz Nemacke kaze: za sve stavis veliku kaznu pa kad neko jednom plati vise je nece ponoviti). Ali kazu da nada umire poslednja, a ljudima je u Srbiji samo jos nada ostala. Licno mislim da bilo cije politicko ubedjenje i podele na ovoga i onoga pristalice ne vodi nicemu, dok podela na one koji znaju i mogu, hoce da nesto promene i one kojima ovakva zajebancija od zivota odgovara mora da postoji.
Ono sto meni cesto bode oci na blogu ovde je potreba da se ljudi medjusobno vredjaju i omalovazavaju cim imaju razlicito misljenje. Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja? I na kraju pitanje za sve nas: Svi mi verujemo da smo pametni i da nesto znamo da uradimo bolje od drugih...pa onda, hoce li se nasa aktivnost svesti na prepucavanje tipa "e jesi glup(a) sto si glasao za" ili cemo pokusati nesto da uradimo?
freehand freehand 09:05 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja?

Gde si to videla?
Ako misliš na Gavrila - on čovek dolazi sa napamet naučenim pamfletima. Što je smešno ali mu to niko nije zabranio. Valjda ne bi ni ti meni i drugima zabranila da o tim stavovima raspravljamo?
Sve ostale čarke su drugog tipa i imaju veze sa blogovanjem a ne sa temom.
Inače, tvoj komentar u prvom delu nije bez zrna soli.
gavrilo gavrilo 09:45 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

freehand
Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja?

Gde si to videla?
Ako misliš na Gavrila - on čovek dolazi sa napamet naučenim pamfletima. Što nje smešno ali mu to niko nije zabranio. Valjda ne bi ni ti meni i drugima zabranila da o tim stavovima raspravljamo?
Sve ostale čarke su drugog tipa i imaju veze sa blogovanjem a ne sa temom.
Inače, tvoj komentar u prvom delu nije bez zrna soli.


eto jos je neko primetio ono na sta sam ti ja sugerisao u nekom tvom prethodnom blogu

ljudi koji drugacije misle nego ti ili vide neke stvari drugacije potrebni su tebi da bi tvoja analiza bila u nekim granicama istinitog
pomalo odajes utisak da su oko tebe dobrodosli samo tvoji istomisljenici i da se njima obracas
sto tebe dovodi u opasnost da odes u jednu krajnost van granica istine
cuvaj se istomisljenika,

prijatelj sam ti ja,
ja sam ti potreban i hocu specijalan tretman na blogu
moze gostovanje?



freehand freehand 09:57 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

gavrilo
freehand
Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja?

Gde si to videla?
Ako misliš na Gavrila - on čovek dolazi sa napamet naučenim pamfletima. Što nje smešno ali mu to niko nije zabranio. Valjda ne bi ni ti meni i drugima zabranila da o tim stavovima raspravljamo?
Sve ostale čarke su drugog tipa i imaju veze sa blogovanjem a ne sa temom.
Inače, tvoj komentar u prvom delu nije bez zrna soli.


eto jos je neko primetio ono na sta sam ti ja sugerisao u nekom tvom prethodnom blogu

ljudi koji drugacije misle nego ti ili vide neke stvari drugacije potrebni su tebi da bi tvoja analiza bila u nekim granicama istinitog
pomalo odajes utisak da su oko tebe dobrodosli samo tvoji istomisljenici i da se njima obracas
sto tebe dovodi u opasnost da odes u jednu krajnost van granica istine
cuvaj se istomisljenika,

prijatelj sam ti ja,
ja sam ti potreban i hocu specijalan tretman na blogu
moze gostovanje?


Gavrilo, razlika između neistomišljenika i palamudera, ili u pervertiranoj varijanti malignih smarača je ogromna.
Neistomišljenici su uvek dobordošli, a nivo i način rasprave variraju od stavova i stila sagovornika.
A ja nikad nikoga nisam ni banovao ni brisao, čak i kad su u pitanju bili pajaci koji su dolazili sa direktnim jedinim ciljem da pokušaju da vređaju valjajući se u sopstvenoj prostoti. Mada ozbiljno razmatram da taj patetični stav promenim.
O gostovanju na pp, da vidim o čemu je reč.
gavrilo gavrilo 10:36 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

freehand
gavrilo
freehand
..





Gavrilo, razlika između neistomišljenika i palamudera, ili u pervertiranoj varijanti malignih smarača je ogromna.



charlie charlie 10:58 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

lady_d
Mislim da svi u Srbiju sanjaju i zele da se nesto promeni. Promene su neophodne jer ne samo da je Srbija na dnu vec je pocela da se ukopava u to dno (suprotno svim ocekivanjima). Da li ce ih biti? Malo zavisi od Srbije jer je vec u ogromnim dugovima, malo je onih koji ce pare da daju u buducnosti (pomenuti Arapi za cije uslove ne zna niko nista sem mozda malog s cuvenog USA fakulteta). Ono sto je tipicno, to je da nisam (cast izuzecima) videla potrebu u ljudima da se menjaju (promena navika vodi promenama drustva, ili kako moj prijatelj iz Nemacke kaze: za sve stavis veliku kaznu pa kad neko jednom plati vise je nece ponoviti). Ali kazu da nada umire poslednja, a ljudima je u Srbiji samo jos nada ostala. Licno mislim da bilo cije politicko ubedjenje i podele na ovoga i onoga pristalice ne vodi nicemu, dok podela na one koji znaju i mogu, hoce da nesto promene i one kojima ovakva zajebancija od zivota odgovara mora da postoji.
Ono sto meni cesto bode oci na blogu ovde je potreba da se ljudi medjusobno vredjaju i omalovazavaju cim imaju razlicito misljenje. Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja? I na kraju pitanje za sve nas: Svi mi verujemo da smo pametni i da nesto znamo da uradimo bolje od drugih...pa onda, hoce li se nasa aktivnost svesti na prepucavanje tipa "e jesi glup(a) sto si glasao za" ili cemo pokusati nesto da uradimo?

Сагласан сам са већином наведеног, уз изузетак да --- преферирам размену мишљења која, чак, граничи са увредама, у односу на унисоност (или саборност).
Преферирам 'креативну непослушност' у фази дефинисања и разговора, а не потуљене типове који се увек слажу са 'претпостављеним'.
У току реализације договореног залажем се за кохерентност, уз сталну критичност и аналитичност.
charlie charlie 11:00 01.05.2014

Re: par pitanja i komentara u prolazu

freehand
gavrilo
freehand
Pitanje za urednika bloga: Zasto ste napisali blog ako ne zelite da cujete tudje misljenje? Ili da li je cilj bloga pljunuti u lice svakome ko ima drugacije misljenje koje podkrepljuje nekim argumentom? Ili da li je blog mesto za nametanje svog misljenja?

Gde si to videla?
Ako misliš na Gavrila - on čovek dolazi sa napamet naučenim pamfletima. Što nje smešno ali mu to niko nije zabranio. Valjda ne bi ni ti meni i drugima zabranila da o tim stavovima raspravljamo?
Sve ostale čarke su drugog tipa i imaju veze sa blogovanjem a ne sa temom.
Inače, tvoj komentar u prvom delu nije bez zrna soli.


eto jos je neko primetio ono na sta sam ti ja sugerisao u nekom tvom prethodnom blogu

ljudi koji drugacije misle nego ti ili vide neke stvari drugacije potrebni su tebi da bi tvoja analiza bila u nekim granicama istinitog
pomalo odajes utisak da su oko tebe dobrodosli samo tvoji istomisljenici i da se njima obracas
sto tebe dovodi u opasnost da odes u jednu krajnost van granica istine
cuvaj se istomisljenika,

prijatelj sam ti ja,
ja sam ti potreban i hocu specijalan tretman na blogu
moze gostovanje?


Gavrilo, razlika između neistomišljenika i palamudera, ili u pervertiranoj varijanti malignih smarača je ogromna.
Neistomišljenici su uvek dobordošli, a nivo i način rasprave variraju od stavova i stila sagovornika.
A ja nikad nikoga nisam ni banovao ni brisao, čak i kad su u pitanju bili pajaci koji su dolazili sa direktnim ličnim uvredama, mada ozbiljno razmatram da taj patetični stav promenim.
O gostovanju na pp, da vidim o čemu je reč.

Сагласан са наведеним !
Мада си ми дао 'главобољу' - да ли сам паламудер или неистомишљеник.
lady_d lady_d 11:29 01.05.2014

razmena-promena misljenja

Mislim da je OK da svako ima misljenje (svet bi stao da smo svi istomisljenici u bilo kom pogledu) kao i da ima pravo da ga argumentovano izlozi. Takodje svako imao pravo da na te argumente odgovori drugim argumentima. Svako opet zadrzava pravo da ostane pri istom stavu ili da ga pod dejstvom boljih argumenata promeni. Medjutim kod nas u Srbiji o cemu god da se pise-prica sve se na kraju svede na vredjanje (ako je sport ti si partizanovac, ja sam...ne znam sta, politika: moji-tvoji, uvek se nadje neko ko koci uzbrdo, ali uvek). Meni je nekada to simpaticno (kad je na nivou decijih peckanja) ali mi vrlo cesto zasmeta i pitam se da nije i malo nepotrebno trosenje energije koja je mogla da se bolje kanalise?
Ako zakljucimo da su nam politicari svi od reda kreteni (za utehu, svuda u svetu su isti! samo u nekim organizovanim zemljama iza tih sarlatana stoje ozbiljni timovi ljudi koji vode racuna o necmu. To je bilo i moje pitanje Radulovicu kad je onomad posao gologuz da bere krastavce, da li on ima iole ozbiljan tim oko sebe i ljude koje ce oko sebe da postave ozbilje timove na svim vaznim pozicijama. On naravno nije odgovorio, jer mislim da kao i svi pre njega ukljucujuci i DS i DSS i ne znam ko je jos tu bio od 2000te, ne pratim bas najbolje, imao isti problem), onda ostaje stvarno pitanje sta i kako?! To do sad (sem da kazem lepo srocene ideje bez razrade, plana i tima kod Radulovica) ja nisam videla ama bas nigde. A onako odokativno...nama tesko da ista vise moze da pomogne...negde smo u proslosti skrenuli u pogresnu ulicu i umesto da stignemo u neku svetlu buducnost...odo smo ko zna gde. Ali nikako da se osvestimo nego i dalje vozimo u istom smeru. Ne znam dokle, jer kad god pomisli: aman sad je dosta! Sad ce narod da uzme govnjivu motku, taj isti narod me demantuje! Ni u snu nisam mogla da verujem da ce Dacic i Vucic ikada da imaju ikakvu sansu za ozbiljnu politiku...ali me razuverise. Doduse i svi pre njih su mi dokazali da ima nesto u onoj: Nista nije beskonacno sem ljudske gluposti!
charlie charlie 11:40 01.05.2014

Re: razmena-promena misljenja

lady_d
Mislim da je OK da svako ima misljenje (svet bi stao da smo svi istomisljenici u bilo kom pogledu) kao i da ima pravo da ga argumentovano izlozi. Takodje svako imao pravo da na te argumente odgovori drugim argumentima. Svako opet zadrzava pravo da ostane pri istom stavu ili da ga pod dejstvom boljih argumenata promeni. Medjutim kod nas u Srbiji o cemu god da se pise-prica sve se na kraju svede na vredjanje (ako je sport ti si partizanovac, ja sam...ne znam sta, politika: moji-tvoji, uvek se nadje neko ko koci uzbrdo, ali uvek). Meni je nekada to simpaticno (kad je na nivou decijih peckanja) ali mi vrlo cesto zasmeta i pitam se da nije i malo nepotrebno trosenje energije koja je mogla da se bolje kanalise?
Ako zakljucimo da su nam politicari svi od reda kreteni (za utehu, svuda u svetu su isti! samo u nekim organizovanim zemljama iza tih sarlatana stoje ozbiljni timovi ljudi koji vode racuna o necmu. To je bilo i moje pitanje Radulovicu kad je onomad posao gologuz da bere krastavce, da li on ima iole ozbiljan tim oko sebe i ljude koje ce oko sebe da postave ozbilje timove na svim vaznim pozicijama. On naravno nije odgovorio, jer mislim da kao i svi pre njega ukljucujuci i DS i DSS i ne znam ko je jos tu bio od 2000te, ne pratim bas najbolje, imao isti problem), onda ostaje stvarno pitanje sta i kako?! To do sad (sem da kazem lepo srocene ideje bez razrade, plana i tima kod Radulovica) ja nisam videla ama bas nigde. A onako odokativno...nama tesko da ista vise moze da pomogne...negde smo u proslosti skrenuli u pogresnu ulicu i umesto da stignemo u neku svetlu buducnost...odo smo ko zna gde. Ali nikako da se osvestimo nego i dalje vozimo u istom smeru. Ne znam dokle, jer kad god pomisli: aman sad je dosta! Sad ce narod da uzme govnjivu motku, taj isti narod me demantuje! Ni u snu nisam mogla da verujem da ce Dacic i Vucic ikada da imaju ikakvu sansu za ozbiljnu politiku...ali me razuverise. Doduse i svi pre njih su mi dokazali da ima nesto u onoj: Nista nije beskonacno sem ljudske gluposti!

Све си ти ово лепо образложила, тако да - када бих хтео да нешто изменим, не бих имао шта.
Стога бих само додао --- нема потребе да очекујеш 'коначно решење' како би кренули у 'правом' смеру.
Људски живот треба да се живи данас, не јуче, нити сутра.
Ако се ово прихвати, онда многе ствари добијају другачији смисао.
freehand freehand 11:48 01.05.2014

Re: razmena-promena misljenja

Ako zakljucimo da su nam politicari svi od reda kreteni (za utehu, svuda u svetu su isti! samo u nekim organizovanim zemljama iza tih sarlatana stoje ozbiljni timovi ljudi koji vode racuna o necmu.

A ako ne zaključimo? Jer ja, recimo, ne mislim ni da su svi političari od reda kreten,i ni Srbiji ni u svetu, niti da su šarlatani. Čak mislim da je većina među njima normalna i da su većinom pametni i obrazovani ljudi dobrih namera.
A tvoj stav smatram smrtonosno opasnim za društvo, i za bilo kakvu njegovu perspektivu.
I da, svi oni imaju timove, neki bolje, neki lošije.
alselone alselone 09:16 02.05.2014

Re: razmena-promena misljenja

Čak mislim da je većina među njima normalna i da su većinom pametni i obrazovani ljudi dobrih namera.


I gde se jedan izdvaja.

Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo

Somewhere over the rainbow
Way up high




freehand freehand 09:30 02.05.2014

Re: razmena-promena misljenja

alselone
Čak mislim da je većina među njima normalna i da su većinom pametni i obrazovani ljudi dobrih namera.


I gde se jedan izdvaja.

Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo

Somewhere over the rainbow
Way up high




Humor mladog naprednjaka...
Strašno je što tu patnju moraš u sebi da nosiš u strahu od odbacivanja.
angie01 angie01 18:49 02.05.2014

Re: razmena-promena misljenja


Somewhere over the rainbow


alse, jedan ovakav fototapet maxi, za slavu!...ono, probudi se i odmah je pun elana-cist zen!
alselone alselone 19:44 02.05.2014

Re: razmena-promena misljenja

alse, jedan ovakav fototapet maxi, za slavu!


Odlicna ideja!

To ce mi biti drugi plakat uradjen.
lady_d lady_d 11:37 01.05.2014

bajke

mislim da smo kao narod na nivou 5godisnjeg deteta: Ona politicka opcija koja u predizbornoj kampanji isprica lepsu bajku, ta ista opcija kasnije i pobedi. U svakom drugom slucaju (cak mi i ovo sto je Vucic napricao izgleda kao spisak zelja za Deda Mraza koga smo mozda prerasli?) nemam objasnjenje kako i zasto narod u Srbiji glasa. Da li iko moze da objasni tu pojavu? Da li mi stvarno nismo za demokratiju? (nedavno je jedan poznanik predlagao da se kao uslov za glasanje na izborima polaze neka vrsta testa koja ce pokazati elementarni nivou poznavanja materije vezane za Srbiju i bio siguran da oko 50% ljudi ne bi prosao test?!).
gavrilo gavrilo 12:06 01.05.2014

Re: bajke


mislim da bi Vucic bio pobednik proslih izbora i da je cutao,
toliko su bili losi oni pre njega

ne razumem zasto se ljudi ponasaju kao da postoji bolja opcija od Vucica kada ne postoji

da zalim sto nije pobedio ko?
freehand freehand 12:19 01.05.2014

Re: bajke

ne razumem zasto se ljudi ponasaju kao da postoji bolja opcija od Vucica kada ne postoji

Nećeš verovati, ali ih ima koji misle ono što sam ti ja o Vučiću i svim tim lagarijama napisao već nekoliko puta, a ti elegantno preskočio.
Ja, recimo, mislim da je Vučić jedna od najgorih varijanti za Srbiju. Samo što je tu gde je, pa više nema tamo-vamo.
A koliko su loši oni pre njega bili posebno je pitanje. Ne znam da li si pročitao njegove izjave a na koje sam takođe skrenuo pažnju o tome koliko je grešio i lagao stvarajući crnu sliku i klimu opšteg nepoverenja u Srbiji, a zbog čega on sada žali, jer ne može kod naroda da promeni defetizam koji je sam tako prilježno stvarao i hranio.
Znaš, nije Borko Stefanović palio Brnjak i Jarinje, niti su Tadić i Cvetković trčali da podrže piromane. I znaš zbog čega nije ranije napravila veće korake ka EU? Zbog Kosova, a pre toga zbog Hadžića, a pre toga zbog Mladića, a pre toga zbog karadžića.... A znaš ko je sprečavao da se sve to reši godinu, dve ili pet ranije i bude potpisan neki Briselski sporazum?
Imaš samo jednom da pogađaš, Gavrilo.
milojep milojep 18:05 01.05.2014

Re: bajke

lady_d 11:37 01.05.2014
bajke
mislim da smo kao narod na nivou 5godisnjeg deteta...


pre bih rekao da smo na nivou pubertetlije buntovnika iz nekog prihvatilišta!


...Ona politicka opcija koja u predizbornoj kampanji isprica lepsu bajku, ta ista opcija kasnije i pobedi. U svakom drugom slucaju (cak mi i ovo sto je Vucic napricao izgleda kao spisak zelja za Deda Mraza koga smo mozda prerasli?) nemam objasnjenje kako i zasto narod u Srbiji glasa. Da li iko moze da objasni tu pojavu?


Da to neko tačno zna, pobedio bi na izborima! A zašto je Vučić dobio izbore?, teško pitanje, možda zbog tog Deda Mraz efekta gde svi vole priče o njemu iako znaju da je fikcija, a možda zbog relaksacije teme Kosova (jednostavno nije pričao o njemu) ali u svakom slučaju dobrim delom zgog mešavine bahatosti,nesposobnosti i bezobrazluka prethodnika i glavnih oponenata.
E sad rezultat koji je Vučić ostvario možda posledično i ne bi bio loš! Sa tolikom većinom bi se zaista mogli uraditi radikalni potezi neophodni za ovo društvo!
Problem je u tome ko je dobio tu većinu i u kom će smeru ići ti radikalni potezi!
Prvi odnosno i poslednji učinjeni potez vlade je idiotizam prvog reda! Obavezno radno vreme od 7.30 za zapsolene u državnim institucijama!? Potez dostojan Kim Džong Ila!





freehand freehand 18:12 01.05.2014

Re: bajke

E sad rezultat koji je Vučić ostvario možda posledično i ne bi bio loš! Sa tolikom većinom bi se zaista mogli uraditi radikalni potezi neophodni za ovo društvo!
Problem je u tome ko je dobio tu većinu i u kom će smeru ići ti radikalni potezi!

Da, Milojep, upravo je to pitanje: šta je htela ta većina glasajući, i šta će raditi ta većina ukoliko bi on zaista poslušao sve koji priželjkuju i/ili očekuju radikalne poteze? Hoće li to otćutati kao što je otćutala kosovski salto, ili će stomak i guzica diktirati diktirati drugačije ponašanje od onog što je diktiralo "srce Srbije"?
milojep milojep 18:38 01.05.2014

Re: bajke

freehand
E sad rezultat koji je Vučić ostvario možda posledično i ne bi bio loš! Sa tolikom većinom bi se zaista mogli uraditi radikalni potezi neophodni za ovo društvo!
Problem je u tome ko je dobio tu većinu i u kom će smeru ići ti radikalni potezi!

Da, Milojep, upravo je to pitanje: šta je htela ta većina glasajući, i šta će raditi ta većina ukoliko bi on zaista poslušao sve koji priželjkuju i/ili očekuju radikalne poteze? Hoće li to otćutati kao što je otćutala kosovski salto, ili će stomak i guzica diktirati diktirati drugačije ponašanje od onog što je diktiralo "srce Srbije"?


Vidi, i najgori u toj većini koja je glasala za Vučića , pod radikalnim potezima je verovatno mislila na 'udar' po neradu,nezaposlenosoti,kriminalu itd.
Ali ono što me zaista plaši da će vlast u svojoj nemoći pribegavati zavadi slojeva društva! Ja opet ,treći put, pominjem današnju uredbu o radnom vremenu (šta ću kada sam lično pogođen,žena mi je u javnom sektoru) pa će sada će dobar deo gore pomenute većine glasača likovati iako je među njima i dobar deo neradnika iz javnog sektora kojima je veći problem vreme odlaska sa posla a ne dolaska! Ovakvim kretenskim uredbama od radnika pravi budale a neradnicima vetar u leđa
gavrilo gavrilo 10:22 02.05.2014

Re: bajke

freehand
ne razumem zasto se ljudi ponasaju kao da postoji bolja opcija od Vucica kada ne postoji

Nećeš verovati, ali ih ima koji misle ono što sam ti ja o Vučiću i svim tim lagarijama napisao već nekoliko puta, a ti elegantno preskočio.
Ja, recimo, mislim da je Vučić jedna od najgorih varijanti za Srbiju. Samo što je tu gde je, pa više nema tamo-vamo.
A koliko su loši oni pre njega bili posebno je pitanje. Ne znam da li si pročitao njegove izjave a na koje sam takođe skrenuo pažnju o tome koliko je grešio i lagao stvarajući crnu sliku i klimu opšteg nepoverenja u Srbiji, a zbog čega on sada žali, jer ne može kod naroda da promeni defetizam koji je sam tako prilježno stvarao i hranio.
Znaš, nije Borko Stefanović palio Brnjak i Jarinje, niti su Tadić i Cvetković trčali da podrže piromane. I znaš zbog čega nije ranije napravila veće korake ka EU? Zbog Kosova, a pre toga zbog Hadžića, a pre toga zbog Mladića, a pre toga zbog karadžića.... A znaš ko je sprečavao da se sve to reši godinu, dve ili pet ranije i bude potpisan neki Briselski sporazum?
Imaš samo jednom da pogađaš, Gavrilo.


meni je zanimljiva ta tvoja Vucic hipnoza
ona je opasna
jer ce upravo ta selektivna istina koju ti iznosis ovde legalizovati u narodu lopovluk cele jedne garniture DOS politicara i spremiti ih ciste za sledece izbore
mene to najvise plasi a ne Vucic

Vucica treba drzati pod lupom ali ti to radis pogresno
jkt2010 jkt2010 11:55 02.05.2014

Re: bajke

milojep
zašto je Vučić dobio izbore? (...) možda zbog relaksacije teme Kosova (jednostavno nije pričao o njemu)

Kolko se vidi izdaleka, nije pricao ni o Evropi. Svi do sada su prosto smarali sa te dve teme, koje eto to vise nisu. A zasto je to dobro - videcemo.
freehand freehand 13:22 02.05.2014

Re: bajke

meni je zanimljiva ta tvoja Vucic hipnoza



Moja "Vučić hipnoza"?
Izvini, Gavrilo, reč je o najmoćnijem čoveku u državi, "JA SAM, JA ĆU!" Mervelovcu od Feketića i Koordinatoru svega i svačega u Srbiji.
Jebiga, o čemu god da počenš - ne možeš da ga preskočiš.
jer ce upravo ta selektivna istina koju ti iznosis ovde legalizovati u narodu lopovluk cele jedne garniture DOS politicara i spremiti ih ciste za sledece izbore
mene to najvise plasi a ne Vucic

Kakva selektivna istina, crni Gavrilo? Mene, naprotiv, opasno nervira stav njegovih sledbenika poput tebe, koji, otprilike, ide u dve varijacije: "a šta su ovi pre" je prva standardna, a "a što samo njega pominješ" je druga standardna.
Nema veze da li laže - a laže ko pas!, nema veze da li maže - a maže još gore!, nema veze da li obećava neispunjivo, da li skače sam sebi u usta.
Zaljubljenot i obožavanje su lepe stvari, Gavrilo, ali u politici - nikako.
gavrilo gavrilo 15:13 02.05.2014

Re: bajke

freehand
meni je zanimljiva ta tvoja Vucic hipnoza



Moja "Vučić hipnoza"?
Izvini, Gavrilo, reč je o najmoćnijem čoveku u državi, "JA SAM, JA ĆU!" Mervelovcu od Feketića i Koordinatoru svega i svačega u Srbiji.
Jebiga, o čemu god da počenš - ne možeš da ga preskočiš.
jer ce upravo ta selektivna istina koju ti iznosis ovde legalizovati u narodu lopovluk cele jedne garniture DOS politicara i spremiti ih ciste za sledece izbore
mene to najvise plasi a ne Vucic

Kakva selektivna istina, crni Gavrilo? Mene, naprotiv, opasno nervira stav njegovih sledbenika poput tebe, koji, otprilike, ide u dve varijacije: "a šta su ovi pre" je prva standardna, a "a što samo njega pominješ" je druga standardna.
Nema veze da li laže - a laže ko pas!, nema veze da li maže - a maže još gore!, nema veze da li obećava neispunjivo, da li skače sam sebi u usta.
Zaljubljenot i obožavanje su lepe stvari, Gavrilo, ali u politici - nikako.


nisam Vucicev sledbenik, nisam glasao za njega u zivotu, nisam zaljubljen u njega, nije moje obozavanje

ponekad moras stati na neciju stranu
objasnio sam ti gore zasto

ja bih mogao za tebe reci da ti Vucic sluzi da bi legalizoavo nekog svog favorita koji je sada u opoziciji jer je okaljao ruke u poziciji
sto se vise pominje Vucic to je veca sansa da narod do sledecih izbora zaboravi ko je od opozicionih politicara zavlacio svoje lopovske ruke u dzepove gradjana
i
vidis meni to smeta vise nego da Vucic cacka nos

eto palo mi na pamet nesto
mozda bi mogao kod tebe gostovati sa jednim blogom IN VIVO MEMORIAM
u kome bi se osvrnuli na sve aktere politicke scene u Srbiji u periodu nove srpske ere 2000-2014
da se podesetimo ko je sta radio i gde bio
i zasto meni ne smeta kada Vucic cacka nos

ili eto sam napisi taj blog
mozes li, zelis li?
vera.nolan2 vera.nolan2 12:54 01.05.2014

Promised land

Kratak,jasan blog -pravo u metu!...i duhoviti komentari,da se čovek,od sve muke još i nasmeje!!!
Već sam u nekom blogu napisala da se kladim da će primeniti sve Radulovićevo.Mislim da ga je iskoristio i odbacio u predizborne svrhe,a sad obećava da mora odraditi sve kako svrsishodna ekonomija nalaže.

Poenta je da oni koji su upropastili fabrike,zadužili državu,doveli narod do samo preživljavanja-niko neće odgovarati!!!,-je li to paradoks ili nam u svakoj propasti biva normalno-te ajmo u reforme !?

Sve rade sofisticirano,u belim rukavicama,politički-liberalkapitalizmu-svrsishodno! Da nisam zgrožena,svim našim reformama,od kada se sećam sebe,rekla bih-genijalna Solve et Coagula tehnika. Tehnika vlasti napreduje već nekoliko milenijuma.

Mesijanski i uspešan karakter poduhvata je potvrđen "šaljivom" izjavom o poznanju "Sekretara Kosmosa...ili ..kako ono bi-Gospodar Univerzuma"-raskorak između zemaljskog i tvoračko božanskog je evidentan.Božiji projektanti i izvođači radova,uvek su uspešni,završavaju trenutni posao!Narod je samo masa za oblikovanje,prilagođavanje i resurs za vlast i bogaćenje!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 01.05.2014

Re: Promised land

Mesijanski i uspešan karakter poduhvata je potvrđen "šaljivom" izjavom o poznanju "Sekretara Kosmosa...ili ..kako ono bi-Gospodar Univerzuma"-raskorak između zemaljskog i tvoračko božanskog je evidentan.Božiji projektanti i izvođači radova,uvek su uspešni,završavaju trenutni posao!Narod je samo masa za oblikovanje,prilagođavanje i resurs za vlast i bogaćenje!

Istini za volju, taj je komentar bio upućen Vuku Jeremiću i Tadiću koji, navodno pikiraju na ustu funkciju genseka UN, a Vučić se kao ne razume koja je to tačno funkcija.
vera.nolan2 vera.nolan2 16:03 01.05.2014

Re: Promised land

...a Vučić se kao ne razume ...

da,u tom povodu...i ,

,da on se kao ne razume,ali i šala sadrži potpuno jasno poznavanje i nekih drugih dimenzija organizacije svetskih i političkih elita.Jedan od dva zainteresovana kandidata je jasno pominjao gde sve pripada i gde je pozvan,a on je čak u situaciji da ,eto odbije članstvo.
Tolika promena,poznate nam ličnosti i dela, u neočekivanom smeru i pravcu izmenjena do neprepoznatljivosti,jasno ukazuje na specifičnu "edukaciju".Ne sumnjam da znate,a nije teško pogađati ni jurisdikciju
satinelle satinelle 16:20 01.05.2014

Re: Promised land

Kratak,jasan blog -pravo u metu!...i duhoviti komentari,da se čovek,od sve muke još i nasmeje!!!
Već sam u nekom blogu napisala da se kladim da će primeniti sve Radulovićevo.Mislim da ga je iskoristio i odbacio u predizborne svrhe,a sad obećava da mora odraditi sve kako svrsishodna ekonomija nalaže.


Izgleda sam previše čitala o saglašavanju na blogu, pa bih to preskočila.

Radulović je ovim dobio. Neće on isprljati ruke, tu je nn lice koje treba da završi posao, što je u principu dobro (za Radulovića), jer čovek misli da se bavi politikom i dalje, a ostaće upamćen kao neko koji je rekao "ne" PPV-u.

Kad se ovi ispucaju, kad krenu sindikalna okupljanja i stihijska revolucija kod budžetlija, neće im biti lako. Ne bih dalje da prognoziram, sve zavisi od brzine sprovođenja "reformskih" zakona, njihovog usvajanja i sprovođenja, kao i načina na koji ih budu servirali javnosti...

Nisam cinik i ne radujem se. Po ovome što je do sada saopšteno, krenulo se od gladnih usta, invalida, porodilja i penzionera. Problem je što su oni dovoljno nemoćni da ne mogu da se suprotstave. Šta će biti sa onim radno sposobnim, videćemo.
freehand freehand 16:46 01.05.2014

Re: Promised land

Radulović je ovim dobio.

Koji Radulović?


Mislim, taj čovek je epizoda. Još jednom mu čestitam na gestu, ali to je bila njegova labudova pesma. I tu je završio sa politikom.
Sem naravno, ako ne uđe u neku od stranaka, ali ni u jednoj, ni u kom slučaju, on ne može da igra nikakvu bitnu ulogu.
satinelle satinelle 17:04 01.05.2014

Re: Promised land

Koji Radulović?


Mislim, taj čovek je epizoda. Još jednom mu čestitam na gestu, ali to je bila njegova labudova pesma. I tu je završio sa politikom.
Sem naravno, ako ne uđe u neku od stranaka, ali ni u jednoj, ni u kom slučaju, on ne može da igra nikakvu bitnu ulogu.


Bivši ministar privrede u Vladi RS.

Ne bih ja tako olako potcenila taj "pokret".
Možemo da se ne slažemo, može to da bude bilo koje drugo ime, ne mora Radulović, ali da je zagrebao po površini, jeste. Šta misliš, koja je to stranka dovoljno bliska njegovim uverenjima, da bi joj se priključio?
freehand freehand 17:17 01.05.2014

Re: Promised land

Ne bih ja tako olako potcenila taj "pokret".

Nije olako. Ako sad, dok su imali trenutak slave stečen bljeskom ostavke - nisu uspeli ništa da ozbiljno učine (a realno je vreme bilo prekratke, momenat loš a oni laici i amateri) teško da će takvu priliku ikad igde više dobiti. Da su postali parlamentarna stranka rešili bi neki deo finansiranja i uhlebljenja nekolicine među sobom, pa bi imali kakav-takav temelj. ovako - tavorenje i nestajanje.
Šta misliš, koja je to stranka dovoljno bliska njegovim uverenjima, da bi joj se priključio?

Ne bih ja toliko napuhavao jedra njegove sujete. Ponoviću svoj stav o Raduloviću: ja njegovu ekspertizu ne vidim nigde. Vidim čoveka koji je napabirčio nešto teorije sa raznih strana i ima vrlo specifičan ex catedra način izlaganja koji stvara sliku jednostavne a nepobitne logike.
No to je samo opsena.
U nekom momentu uspeo je i da se nametne nekolicini medija kao sagovornik, napravio sebi imidž eksperta iz oblasti koja mu je, generalno, terra incognita, i nekako upao u oko Vučiću koji je inače uspaničen nahvatavao šta god je mogao da nije iz SNBS, da važi za nekakvo ime u javnosti a da hoće da pristane da u tu Vladu uđe.
Kao i ovoga puta, uostalom.
Tako da nikako ne vidim ni jednu stranku koja bi bi bila bliska njegovim uverenjima, nego mislim da je pitanje suprotno: postoji stranka čiji je program blizak njemu?
Opet, količina samouverenosti sumnjivog temelja meni kaže da se to neće desiti.
hajkula1 hajkula1 17:23 01.05.2014

Re: Promised land

vera.nolan2

Već sam u nekom blogu napisala da se kladim da će primeniti sve Radulovićevo.



Više puta sam odgovorila da, neće. Ne čudi me običan neinformisan svet kojem je tako učitano. Čudim se da ovde, na blogu, gde postoji mogućnost da se pročita Sašin program i principi neko ovako komenatariše. (Kao kada Vučića porede s Đinđićem, trabant s ferarijem.)
To je sve spinovano, upoređivanje s Radulovićem kao malo pre toga s Đinđićem.
Zar je toliko potrebno da se Vučić upoređuje, da mu se nalaze idoli? Valjda teži da bude autentičan. Ili će to biti alibi za propast, nije kriv Vučić nego Đinđić i Radulović?

Nemam ništa protiv da se kritikuje ono što Saša radi i za šta se zalaže. Ali me iritira kada se ne samo Saši nego uopšte nekome imputira nešto što nije. Ili kada se prvo iščupa iz konteksta pa komentariše.


Prvo, Saša se zalaže da se važne kompanije sačuvaju i razvijaju, (EPS, RTB Bor idr.).
Sve što je profitabilno treba da nastavi svoj rad, uz korekcije.
Kako se desilo to da Lutrija Srbije bude gubitaš??? Vučić se pre 2012. tome čudio a sada nastavio istu praksu. Tu nema ulaganja a igre na sreću su tako zamišljene da kuća dobija (ne samo loto, tombola, greba, nego i Kasino Grand i Fer plej (koji jedini imaju licence za živu igru) i ostali lanci kasina, elektronskih ruleta, raznih automata... do kocke i nagradnih igara na netu (što je nelegalno a vrte se pare). Takođe (i u legalnim kasinima) većina zaposlenih nije prijavljeno, pa se doprinosi i porezi skoro uopšte ne uplaćuju, inspekroti nekad svrate na kafu... Pazi, to je oblast u kojoj država samo treba da skida kajmak, poreze.

Razlika je mnogo, iznosim tek neke primere.

Ono što mora da se restrukturira, privatizuje, prvo lična karta i odgovorna procena vrednosti a ne ovo kako radi Vučić.
Prekid s praksom tajnih ugovora.

Saši nađite manu, njegovom programu i principima takođe ali nije fer da mu se pripisuje što nije.

Čuli ste Vučića šta je izjavio:

"Priča se da smo lenj narod, eto i u Crnoj gori žene rade do 63 godine, samo kod nas do 60."

Zar ovo nije uvredljivo? Mogao je da kaže, mora da se produži radni vek... i tako nešto. A ne, lenji smo jer žene idu u starosnu penziju sa 60 godina. On sigurno u svojoj blizini (mama, sestre, tetke, prijateljice) ima lenčuge i parazite čim ima ovakve poglede.
Za penzije je rekao, da ih neće dirati. (...) Ne pominje proveru ko sve i koliko dugo neosnovano prima invalidsku penziju. Ne, on ne pruža prst u prevarante i korupciju. Vidiš, Saša na taj detalj ima sasvim drugačiji stav.

hajkula1 hajkula1 17:38 01.05.2014

Re: Promised land

satinelle


Nisam cinik i ne radujem se. Po ovome što je do sada saopšteno, krenulo se od gladnih usta, invalida, porodilja i penzionera. Problem je što su oni dovoljno nemoćni da ne mogu da se suprotstave. Šta će biti sa onim radno sposobnim, videćemo.



Tu je razlika između Saše i Vučića, Saša pogotovo ne bi pipnuo u sredstva za porodilje a Vučić im je smanjio 60%, znači sada dobijaju 40% od prethodnog iznosa (do sada 50.000 a sada 20.000). One su raskalašne trošadžijke Ko ih tera da rađaju? Samo kad se setim, puna usta bele kuge.

Vučić je uradio sve suprotno od onoga šta je urlao, pričao, šaputao!!!! Zar nije realno da to očekujem i u buduće?

satinelle satinelle 17:43 01.05.2014

Re: Promised land

Da, slažem se da nisu imali profesionalnu kampanju, što opet govori o količini sredstava kojima su raspolagali. Vreme = novac, svuda u svetu, pa i u malenoj Srbiji. Nisu iskoristili šansu koja i nije bila šansa sa takvim potencijalima i u uslovima takve medijske blokade.

Ne bih želela da se svedem na Radulovića, ipak su mi razmišljanja mnogo šira. Tvoje pitanje je ujedno i odgovor. Ne postoji stranka u Srbiji koja razmišlja o ekonomiji, privredi, pokretaču boljeg životnog standarda, tvog, mog, našeg. Sve se svodi na stranačke interese koji ugrožavaju tvoj i moj standard života. Mnogo sam putovala. Svuda u svetu su političari u narodu omražene ličnosti i nije nigde sjajno. Ovi naši ne znaju za meru. Zato je i Velja koji je Za kraduckanje, opet Ministar u Vladi. To mora da se promeni. Ne zanima me ko će, već kako će. Možda je u tome razlika.

freehand freehand 17:52 01.05.2014

Re: Promised land

Ne postoji stranka u Srbiji koja razmišlja o ekonomiji, privredi, pokretaču boljeg životnog standarda, tvog, mog, našeg.

Sve stranke razmišljaju o ekonomiji, a upravo ih je SNS svojom besprizornom populističkom frazeologijom terala da se i one okreću demagogiji.
Ludilo je da je o svemu tome najmanje razmišljala stranka koja sad ima apsolutnu vlast, ne nadajući se ni u najluđim snovima 2012. da zaista može da se dokopa vlasti. I zato ta stranka koja se bavila samno opsenama i sejanjem defetizma stvarajući crne slike Srbije gde god i kad god su njeni funkjcioneri bili u prilici - morala da u opoziciji ostane bar još dve do četiri godine. Da se profiliše, da nađe svoj put, da zaista definiše program.
A jebiga, potreba naših zapadnih prijatelja da se Kosovo reši hitro i bez mnnogo trzavica dala nam je ovo što sad imamo.
milojep milojep 18:21 01.05.2014

Re: Promised land

Da se profiliše, da nađe svoj put, da zaista definiše program.

Strašno je što je prva uredba, u vezi radnog vremena, koju je vlada donela ravna dekretu severnokorejskih demokrata!
Odjednom ona od ljudi u javnim institucijama koji vode decu u škole i vrtiće, koji dolaze iz daleka, koji se uklapaju sa supružnicima u prevozu... pravi nezadovoljnike i oponente režimu! To i ne bi bilo loše da su izbori za četiri meseca a ne za četiri godine gde bi normalna vlast 'sekla'tamo gde treba a ne pokazujući svoju glupost i nemoć u korist upravo onih neradnika u državnim institucijama kojima je najmanji problem doći kad' im gazda kaže!
mesan mesan 19:32 01.05.2014

Re: Promised land

milojep
Da se profiliše, da nađe svoj put, da zaista definiše program.

Strašno je što je prva uredba, u vezi radnog vremena, koju je vlada donela ravna dekretu severnokorejskih demokrata!
Odjednom ona od ljudi u javnim institucijama koji vode decu u škole i vrtiće, koji dolaze iz daleka, koji se uklapaju sa supružnicima u prevozu... pravi nezadovoljnike i oponente režimu! To i ne bi bilo loše da su izbori za četiri meseca a ne za četiri godine gde bi normalna vlast 'sekla'tamo gde treba a ne pokazujući svoju glupost i nemoć u korist upravo onih neradnika u državnim institucijama kojima je najmanji problem doći kad' im gazda kaže!


Malo si se zaneo. Ako radno vreme obdaništa i javnih institucija nije usklađeno, to jeste donekle problem. Isto kao što je problem kad banke imaju identično radno vreme kao sve firme, pa zaposlen čovek ne može da sredi lične poslove u banci. Ali to su opšti problemi koje bi neko sa dva IQ poena u banci i obdaništu trebao da reši.

Konkretan problem koji je itekako gorući jeste javašluk državnih službenika što se tiče radnog vremena. Ne govorim samo o proverbijalnom kafenisanju i burecima, neotvaranju dodatnih šaltera kad je gužva dok zaposleni sede u pozadini i igraju pasijans u svojoj "pauzi". Govorim o tome da sudovi zatvaraju satima pre isteka radnog vremena jer je "sudiji sutra slava", i slične opstrukcije elementarnog funkcionisanja države od strane komunjarski ležernog kadra. Ja bih takvima čizmu za vrat i ne žalim ih ni najmanje. Prvo da se svi nateraju da sede u fotelji svih 8 sati, pa će možda dodatno da se odluče i da rade svoj posao, a ne samo da ga "odrađuju".
milojep milojep 21:03 01.05.2014

Re: Promised land

mesan 19:32 01.05.2014 / *novo

Malo si se zaneo. Ako radno vreme obdaništa i javnih institucija nije usklađeno, to jeste donekle problem. Isto kao što je problem kad banke imaju identično radno vreme kao sve firme, pa zaposlen čovek ne može da sredi lične poslove u banci. Ali to su opšti problemi koje bi neko sa dva IQ poena u banci i obdaništu trebao da reši.


Bilo bi dobro da sam se zaneo! Ali nažalost nije tako.
Evo ti škole na primer! Od vajkada su časovi počinjali u osam! I sad roditelji koji moraju u 7:30 da budu na poslu jednostavno ne mogu svoju decu ostaviti u 6.45 u školi da bi stigli na svoj posao! Naravno da se to odnosi na prvake i niže razrede kada detetu ne smeš ostaviti ključ da sam zakluča stan i ostavi sve u redu!
A evo konkretno i mog slučaja. Žena je do ove uredbe imala klizno radno vreme u javnom sektoru u kojem radi 7.30-8.30 pa osam sati. Moj početak rada je 9h u privatnom sektoru pa desetak sati. Do sada smo se organizovali tako da smo vozili zajedno klinca u vrtić oko 8h, ja vozio ženu do posla gde je stizala do 8.30h a ja do 9h. E sada kada ona mora biti u 7.30h na poslu imamo dve opcije! Jedna da ustajemo svi oko 5.30h ,krećemo u 6.30 i sa istim rasporedom ja negde treba da ubijem sat-ipo do devet! (ok u vožnji oko pola sata). Drugi (verovatniji) scenario: žena ide javnim prevozom na posao a ja vodim klinca kasnije u vrtić pa na posao!
Na taj način, pored nas koji gubimo i vreme i novac, gubi i država! I moj primer je čest primer! Ja znam najmanje još pet identičnih primera!

I šta ova priča pokazuje!Prvo da gospoda koja su smišljala ovakvu uredbu imaju IQ Paje patka!i drugo da možeš da navedeš x primera protiv fiksiranja radnog vremena i nijedan suštinski za fiksiranje!
Ta priča sa bankama (privatnim) nema veze sa logikom! Zar država treba da se prilagođava bankama a ne one tržištu? A ako već pričaš o sređivanju ličnih poslova, kako se nisi zapitao a kako će ljudi iz javnog sektora završavati lične poslove u istim tim javnim institucijama koje rade u istom radnom vremenu? Gluposti!






milojep milojep 21:21 01.05.2014

Re: Promised land

mesan
...
Konkretan problem koji je itekako gorući jeste javašluk državnih službenika što se tiče radnog vremena. Ne govorim samo o proverbijalnom kafenisanju i burecima, neotvaranju dodatnih šaltera kad je gužva dok zaposleni sede u pozadini i igraju pasijans u svojoj "pauzi". Govorim o tome da sudovi zatvaraju satima pre isteka radnog vremena jer je "sudiji sutra slava", i slične opstrukcije elementarnog funkcionisanja države od strane komunjarski ležernog kadra. Ja bih takvima čizmu za vrat i ne žalim ih ni najmanje. Prvo da se svi nateraju da sede u fotelji svih 8 sati, pa će možda dodatno da se odluče i da rade svoj posao, a ne samo da ga "odrađuju".


Problem javnog sektora jee mnoooogo dublji od ovoga što si naveo!
Radno vreme je tu sekundarni problem! Problem javnog sektora je prevashodno višak ljudstva a u ravni sa tim i neznanje zapsolenih. I dok oni koji rade vuku i preko osam sati ovi drugi osam sati dnevno godinama,decenijama usavršavaju podlosti i načine na koje će opravdati svoje bitisanje u institucijama gde se nalaze. Kada to povežeš sa upravljačkim kadrom koji je po pravilu stranačka priča koja se sastoji od koje čime ucenjenih ljigavaca onda se ne vidi kako tu 'dobro' uopšte može pobediti!
Ta priča sa pasijansom iza šaltera i sudijama koje vataju krivinu je nažalost pojednostavljenje problema! Problem su neradnici koji će vrlo dobro znati da 'ne padnu' na kašnjenju ujutru i koji će jedva čekati da upru prstom u ,recimo, majku koja će zaksaniti zbog deteta pa makar ona bila i najbolji radnik u firmi!

mesan mesan 21:24 01.05.2014

Re: Promised land


Malo si se zaneo. Ako radno vreme obdaništa i javnih institucija nije usklađeno, to jeste donekle problem. Isto kao što je problem kad banke imaju identično radno vreme kao sve firme, pa zaposlen čovek ne može da sredi lične poslove u banci. Ali to su opšti problemi koje bi neko sa dva IQ poena u banci i obdaništu trebao da reši.


Bilo bi dobro da sam se zaneo! Ali nažalost nije tako.
Evo ti škole na primer! Od vajkada su časovi počinjali u osam! I sad roditelji koji moraju u 7:30 da budu na poslu jednostavno ne mogu svoju decu ostaviti u 6.45 u školi da bi stigli na svoj posao! Naravno da se to odnosi na prvake i niže razrede kada detetu ne smeš ostaviti ključ da sam zakluča stan i ostavi sve u redu!
A evo konkretno i mog slučaja. Žena je do ove uredbe imala klizno radno vreme u javnom sektoru u kojem radi 7.30-8.30 pa osam sati. Moj početak rada je 9h u privatnom sektoru pa desetak sati. Do sada smo se organizovali tako da smo vozili zajedno klinca u vrtić oko 8h, ja vozio ženu do posla gde je stizala do 8.30h a ja do 9h. E sada kada ona mora biti u 7.30h na poslu imamo dve opcije! Jedna da ustajemo svi oko 5.30h ,krećemo u 6.30 i sa istim rasporedom ja negde treba da ubijem sat-ipo do devet! (ok u vožnji oko pola sata). Drugi (verovatniji) scenario: žena ide javnim prevozom na posao a ja vodim klinca kasnije u vrtić pa na posao!
Na taj način, pored nas koji gubimo i vreme i novac, gubi i država! I moj primer je čest primer! Ja znam najmanje još pet identičnih primera!

I šta ova priča pokazuje!Prvo da gospoda koja su smišljala ovakvu uredbu imaju IQ Paje patka!i drugo da možeš da navedeš x primera protiv fiksiranja radnog vremena i nijedan suštinski za fiksiranje!
Ta priča sa bankama (privatnim) nema veze sa logikom! Zar država treba da se prilagođava bankama a ne one tržištu? A ako već pričaš o sređivanju ličnih poslova, kako se nisi zapitao a kako će ljudi iz javnog sektora završavati lične poslove u istim tim javnim institucijama koje rade u istom radnom vremenu? Gluposti!



OK, ja sam optužio banke i obdaništa zbog neprilagođenog radnog vremena, tako da se u tome slažemo. Da li baš javni sektor zaslužuje klizno radno vreme, ne. Da li je uredba o 7:30 inteligentna, mislim da nije, jer daleko odstupa od manje-više ustaljene moderne norme 9h do 17h. Ja tu uredbu nisam ni branio. Tako da se po svim tim pitanjima slažemo.

Međutim, rekao sam da si preterao zbog tvoje opšte paljbe na ideju u učvršćivanju radnog vremena u javnom sektoru. Ja baš mislim da to mora da se uradi, jer je javašluk nepodnošljiv i urušava čitav sistem. Da li može na pametniji način od ove uredbe, pa može, i nadajmo se da hoće. Po običaju u Srbiji, svako rešenje (poput ove urdebe) je ad hoc, neispitano, neprovereno, proizvoljno, bez odgovorne institucije ili lica, nažalost. Ali ja podržavam da se ovaj problem drakonski reguliše i nadam se (možda suviše optimistično) da je ovom uredbom makar započet neki sistematski pristup tom problemu.

EDIT: Povodom tvog drugog odgovora na moj komentar, slažem se da postoje dublji problemi, i naravno problem menadžmenta zaposlenih ide dalje od nekih krutih pravila na papiru. Ono u čemu se ipak ne slažemo je da je za mene bahaćenje sa tako elementarnom stvari kao što je dostupnost na sopstvenom radnom mestu stvarno dno dna i izvor ogromnih nevolja za građane. Pa mi ne smeta da se od toga počne. Mislim, kao primer, teško bi bilo početi od problema zašto organi naše države mesecima ne žele da zvanično preuzmu dokumenta o korupciji i parama na Kipru (hteli su samo ispod stola). Naravno, ova naša rasprava ima smisla ako se "reforme" ne završe na par floskula i ispraznih uredbi (što od sadašnje vlasti mnogi opravdano očekuju).
milojep milojep 21:37 01.05.2014

Re: Promised land

mesan
...
jer daleko odstupa od manje-više ustaljene moderne norme 9h do 17h. Ja tu uredbu nisam ni branio. Tako da se po svim tim pitanjima slažemo.


vidiš ako bi proširili priču, ja mislim da je radno vreme nazvano evropskim od 9-17h sa ovom vremenskom zonom u kojoj smo takođe idiotizam! To vreme je OK za zapadnu evropu gde svane ujutru u 8h a smrkne u 22h! Mi bi , ili trebali da uvedemo u najmanju ruku vremensku zonu Grčke ili da radno vreme bude 07-15h (ali odrađeno sistematski ,planski na nivou cele države i svih firmi) To poklapanje radnog vremena sa evropskim firmama je priča gluupih glupima. Za taj nivo firmi koje realno imaju bitnu komunikaciju sa zapadno evropskim firmama saasvim dovoljno je i šest sati preklapanja! Uostalom šta sa Severnom Amerikom radimo? ili šta sa Rusijom sa kojom postoji saradnja mase firmi koja realno privređuje državi (a ne banke i trgovci sa zapada-isisivači kapitala)...
milojep milojep 21:45 01.05.2014

Re: Promised land

Da li baš javni sektor zaslužuje klizno radno vreme, ne.


Zašto? Šta tu ima da se zasluži? Pa to klizno vreme j neko smislio da bi olakšao i racionalizovao život zaposlenima! U redu da šalterski radnici imaju fiksno vreme, to je u prirodi posla.Ali tamo gde fiksno radno vreme nije nužno, klizno radno vreme posredno služi poboljšanju radnih rezultata (organizacija prevoza,rasterećenje špiceva u saobraćaju,posredna ušteda vremena...) Jadno je da to nisu znali ovi koji su uredbu doneli!
milojep milojep 21:48 01.05.2014

Re: Promised land

Ono u čemu se ipak ne slažemo je da je za mene bahaćenje sa tako elementarnom stvari kao što je dostupnost na sopstvenom radnom mestu stvarno dno dna i izvor ogromnih nevolja za građane. Pa mi ne smeta da se od toga počne.


Ma naravno, ali kakve to ima veze sa 7.30?
laziiprevare laziiprevare 22:58 01.05.2014

Re: Promised land

Vučić je uradio sve suprotno od onoga šta je urlao, pričao, šaputao!!!! Zar nije realno da to očekujem i u buduće?




septembar 2013.




januar 2014




? 2014.
charlie charlie 07:24 02.05.2014

Re: Promised land

milojep
mesan
...
Konkretan problem koji je itekako gorući jeste javašluk državnih službenika što se tiče radnog vremena. Ne govorim samo o proverbijalnom kafenisanju i burecima, neotvaranju dodatnih šaltera kad je gužva dok zaposleni sede u pozadini i igraju pasijans u svojoj "pauzi". Govorim o tome da sudovi zatvaraju satima pre isteka radnog vremena jer je "sudiji sutra slava", i slične opstrukcije elementarnog funkcionisanja države od strane komunjarski ležernog kadra. Ja bih takvima čizmu za vrat i ne žalim ih ni najmanje. Prvo da se svi nateraju da sede u fotelji svih 8 sati, pa će možda dodatno da se odluče i da rade svoj posao, a ne samo da ga "odrađuju".


Problem javnog sektora jee mnoooogo dublji od ovoga što si naveo!
Radno vreme je tu sekundarni problem! Problem javnog sektora je prevashodno višak ljudstva a u ravni sa tim i neznanje zapsolenih. I dok oni koji rade vuku i preko osam sati ovi drugi osam sati dnevno godinama,decenijama usavršavaju podlosti i načine na koje će opravdati svoje bitisanje u institucijama gde se nalaze. Kada to povežeš sa upravljačkim kadrom koji je po pravilu stranačka priča koja se sastoji od koje čime ucenjenih ljigavaca onda se ne vidi kako tu 'dobro' uopšte može pobediti!
Ta priča sa pasijansom iza šaltera i sudijama koje vataju krivinu je nažalost pojednostavljenje problema! Problem su neradnici koji će vrlo dobro znati da 'ne padnu' na kašnjenju ujutru i koji će jedva čekati da upru prstom u ,recimo, majku koja će zaksaniti zbog deteta pa makar ona bila i najbolji radnik u firmi!


Браво МилојеП !
Успут --- јасно је да је проблем у "моралном талогу" или, народски речено - ђубради.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:46 02.05.2014

Re: Promised land

...Zar ovo nije uvredljivo? ...


Sve je uvredeljivo,sve što nas je snašlo!

I jedan i drugi su demagozi. Svaki dan imamo neki premijerov biser takve vrste(uz tvoje navedene) ,jedan zvuči više stručno,"napravio sebi imidž eksperta "drugi, Vučić koji je inače uspaničen nahvatavao šta god"..može ekonomski izgledati spasonosno!
U oba slučaja vidim istovetnost u dovođenju građanstva,koje to više možda ne može ni biti,jer će postati i već je, samo eksploatisana,što jeftinija RADNA SNAGA I NIŠTA VIŠE !
Svi poduhvati će samo biti u kontekstu da se polucrkotina od države pridigne do minimuma funkcionisanja -da vraća dugove i da se napravi zakonsko okruženje za privlačenje stranih investitora za što više profita kapital ulagačima,a što manjeg ulaganja u infrastrukturu i radnu snagu.

Spasa nema dugoročno,za bolji život (jer će stranci lako otići u još jeftinije zone rasturenog jugoistoka,dakle neće nikada dati veće plate od postojećih)dok se ne bude omogućilo da naši građani,ovde u Srbiji dobiju i zakonsku i finansijsku, svu olakšavajuću mogućnost da se bave proizvodnjom i zapošljavanjem sebe i prvo članova svoje porodice,familije ,potom i ostalih nezaposlenih.
..a ovde se radi o olakšavanju ovladavanja brutalnog liberalkapitalizma!

Tako hajkula ja vidim stvari,ako se kosi sa tvojim viđenjem ,izvini,ali ne moramo biti svi,stručnjaci za ekonomiju da bi videli da je stanje loše i još gore,jer je min manevarski prostor,a uticaj interesa zapada toliki da smo i došli dokle smo došli.

Evo priloga, Biljane Stojković koji podržava moj osećaj za našu stvarnost
http://pescanik.net/2014/02/darvinitis-u-ekonomiji/
jkt2010 jkt2010 12:16 02.05.2014

Re: Promised land

milojep
Da li baš javni sektor zaslužuje klizno radno vreme, ne.


Zašto? Šta tu ima da se zasluži? Pa to klizno vreme j neko smislio da bi olakšao i racionalizovao život zaposlenima! U redu da šalterski radnici imaju fiksno vreme, to je u prirodi posla.Ali tamo gde fiksno radno vreme nije nužno, klizno radno vreme posredno služi poboljšanju radnih rezultata (organizacija prevoza,rasterećenje špiceva u saobraćaju,posredna ušteda vremena...) Jadno je da to nisu znali ovi koji su uredbu doneli!

Pa ja bih salterase podeli u dve ekipe. Prva ulazi na teren u 5 ili 6 ujutro (zavisi kad pocinje da radi javni prevoz) i radi 8 sati smenu. Druga ekipa ulece na pr u 10 ili 11 i takodje radi 8 sati (do 6 ili 7 popodbe). Tako pokrijes ceo dan, i ranoranioce, i one koji svrate iz nocne smene, ali i one koji svrate posle posla. Pri tom se ekipe preklapaju oko podneva kada su u najjacem sastavu, da mogu da obrade lunch time rush.
hajkula1 hajkula1 23:59 02.05.2014

Re: Promised land

vera.nolan2
...Zar ovo nije uvredljivo? ...


Sve je uvredeljivo,sve što nas je snašlo!


..a ovde se radi o olakšavanju ovladavanja brutalnog liberalkapitalizma!

Tako hajkula ja vidim stvari,ako se kosi sa tvojim viđenjem ,izvini,ali ne moramo biti svi,stručnjaci za ekonomiju da bi videli da je stanje loše i još gore,jer je min manevarski prostor,a uticaj interesa zapada toliki da smo i došli dokle smo došli.

Evo priloga, Biljane Stojković koji podržava moj osećaj za našu stvarnost
http://pescanik.net/2014/02/darvinitis-u-ekonomiji/



Meni se gadi liberalni kapitalizam zbog brutalnosti (mada ima različitih modela). Upravo u Vučiću vidim onoga koji će produžiti tim putem ali još brutalnije nego do sada.

Zato sam se toliko nervirala kako ljudima nije jasno, kako ne prepoznaju.

Ako se pogledaju principi i program Saše Radulovića, najviše najviše liči na socijaldemokratiju.

Zdravstveno osiguranje za sve.
2 vrste penzija - uplaćivanjem u pnzioni fond i druga vrsta, slićno kao u Australiji i Kanadi, za sve posle 65 godina.
Socijalna pomoć (kome stvarno treba) 15.000 + 5.000 po članu porodice, tako bi tročlana porodica dobijala 25.000 dinara, na primer. Oni koji bi varali, bili bi kažnjeni zatvorom i zaplenom imovine.

Tako i oni koji bi dobili otkaz, ne bi ostali bez minimuma za život.

Razumni porezi: jedan deo neoporeziv, a iznosi posle toga se progresivno oporezuju. Sada ako neko (moler, IT stručnjak...) zaradi 300 evra, odmah je dužan da državi da 120, što je totalno nerazumno. Po reformi kako Saša predlaže, platio bi (u prvoj fazi reformi) 60 evra (duplo manje nego sada).

Ko bi varao, bio bi oštro kažnjen.

Sve ovo je moguće ako se oslobodimo parazita, finansiranja partija i njihovih kadrovika.

Transparentnost. Glavni uslov da se suzbije korupcija.

Nema subvencija strancima, jer se time stranci stavljaju u povoljniji položaj od domaćih.

Rešenje problema s off shore kompanijama.

freehand freehand 09:54 02.05.2014

Perspektive

milojep milojep 11:34 02.05.2014

Re: Perspektive



Nažalost nisu ispoštovali biblbord do kraja!

Da ga barem bukvalno shvatiše

jkt2010 jkt2010 12:29 02.05.2014

Re: Perspektive

freehand

Pa pazi, izgleda da je taj Mica Jovanovic u pravu. Nebitno je da li se to tebi svidja ili ne, ali na terenu izgleda da je bas tako kako kaze.

Umrezavanje.

Upoznao sam nekoliko ovih sto su isli u privatne internate po Britaniji ili Australiji a i ljude koji sada salju decu tamo. Ljudi placaju po 60 soma godisnje (pa na gore) ne (samo) zato sto je skola akademski OK, nego zbog drustva. Deca ce im zavrsiti skolu sa onim arapskim princem, sa onim ruskim oligarhom, sa onim britanskim... Sto se akademije tice, glavni predemt je fizicko, pa ti gledaj logiku...

Nazad ne Megatrend. Ako je to sto pise u tvom postu tacno, onda sta ces: Megatrendovci ce da budu najvisi menadzment a ovi sa drzavnih ce da rmbace za njih... ko zna zasto je to dobro...
freehand freehand 13:59 02.05.2014

Re: Perspektive

Nazad ne Megatrend. Ako je to sto pise u tvom postu tacno, onda sta ces: Megatrendovci ce da budu najvisi menadzment a ovi sa drzavnih ce da rmbace za njih... ko zna zasto je to dobro...

Citat/fotka, jkt, ne odgovaram za istinitost.
laziiprevare laziiprevare 16:44 02.05.2014

Re: Perspektive

Megatrendovci ce da budu najvisi menadzment a ovi sa drzavnih ce da rmbace za njih... ko zna zasto je to dobro




Proverite kolika će vam biti plata ako niste član biblioteke.

Deficit je 620 miliona evra od januara do marta, ako se tim tempom nastavi bićemo na neizdrživom deficitu od skoro 2,5 milijarde.




Kad doktoriram na Megatrendu, imaću pravo na službeni automobil. *




Alek me danima smara kako ću na posao. *

Imaju odgovoran odnos prema novcu naroda.




Što je brzo, to je i kuso.

Što se penzionera tiče, nećemo ni razmatrati ni razmišljati o bilo čemu, do oktobra.





Od 7.30h i zbog klime i geografije.

E pa dosta je bilo ljudi koji samo gledaju kako da hvataju krivine, ali sam sigurna da ce svako ko je neozbijan i lenj biti kaznjen, tako sto ce dobiti otkaz, jer postoje ljudi koji stvarno zasluzuju da rade, za razliku od od krivinara !( član crvene-crne horde koja ne miruje)




Tata, šta radiš po ceo dan ?

- Očekujem podršku preko milion punoletnih građana Srbije .

Niko od nas (vas) nije glup da misli da je to rešenje koje će spasiti Srbiju.




Više načina da postanete član biblioteke ...

Srbija pred 100.000 arapskih firmi.


* Namerno rizikovao navalu besa "Ženske parlamentarne mreže" u pauzi njihovog decenijskog "zalaganja" da ZAKONSKA NERAVNOPRAVNOST MAJKI, koje sumnjaju su im oteta decu u srpskim porodilištima, Srbiju zadrži na nižem civilizacijskom nivou.
hajkula1 hajkula1 00:18 03.05.2014

Re: Perspektive

freehand
Nazad ne Megatrend. Ako je to sto pise u tvom postu tacno, onda sta ces: Megatrendovci ce da budu najvisi menadzment a ovi sa drzavnih ce da rmbace za njih... ko zna zasto je to dobro...

Citat/fotka, jkt, ne odgovaram za istinitost.



U inostranstvu moraš da imaš znanje, tako da će ovi sa državnih da pale preko, a megatrendovci ostaju ovde.


jkt2010 jkt2010 01:25 03.05.2014

Re: Perspektive

hajkula1
freehand
Nazad ne Megatrend. Ako je to sto pise u tvom postu tacno, onda sta ces: Megatrendovci ce da budu najvisi menadzment a ovi sa drzavnih ce da rmbace za njih... ko zna zasto je to dobro...

Citat/fotka, jkt, ne odgovaram za istinitost.

U inostranstvu moraš da imaš znanje, tako da će ovi sa državnih da pale preko, a megatrendovci ostaju ovde.

Megatrendovci ce da budu ministri i drzavni sekretari itakojto po drzavnim institucijama ili top menadzment po privatnim firmama. Za to se spremaju.Njima ce da bude super - rade ovde, zezaju se po Njujorcima...
Ovi na drzavnim se spremaju da rmbace. Dal ovde dal napolju nebitno. Napolju sigurno nece biti ministri nego ce da rmbace za tamosnje Megatrendovce.

Ona poslovica "Nije vazno sta nego koga znas" nije srpska...
larisa_bg larisa_bg 23:08 02.05.2014

mračne tajne

Kako može da očekuje moje poverenje neko ko tako patološki krije osnovne stvari iz svog privatnog života, na primer, da li se oženio, da li se razveo, kako mu se zove nova žena? Gledam danas u nekim novinama neku fotografiju, i ispod nje piše "Premijer Vučić sa svojom suprugom Tamarom ILI Tanjom Đukanović". Ej bre! Ne znaju ni novine kako mu se žena zove. Pa šta on zamišlja? Da može da bude prvi čovek u državi i da istovremeno ne znamo ništa o njegovom privatnom životu? Žao mi je, pročitala sam takođe i da mu se ovih dana desila porodična tragedija, to je zaista strašno tužno, ali, kako da saosećamo kad nismo znali ni da se oženio, a još manje smo znali da očekuje bebu?

U nekoj normalnoj zemlji koja funkcioniše transparentno morali bismo da imamo uvid i u kompetan Vučićev zdravstveni karton, on je i to obavezan da nam pokaže. Da znamo kakvog je zdravlja čovek koji hoće da vodi zemlju narednih 4-5 godina. I naravno da moramo da znamo da li je oženjen i s kim je oženjen. Drugo je pitanje da li nas to zanima ili ne, ali on je dužan da tu informaciju učini dostupnom i javnom.
larisa_bg larisa_bg 23:11 02.05.2014

Re: mračne tajne

P.S.

Od ovoga mi je mračnije samo ono što niko ne sme da pita Putina ko mu je ona plavka u crvenom kaputiću što se u poslednje vreme slika pored njega na uskršnjim govorancijama. On bar stavio neimenovanu plavku pored sebe otkad se (takođe zvanično i javno) razveo. A ovaj naš sve krije...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:42 03.05.2014

Re: mračne tajne

Od ovoga mi je mračnije samo ono što niko ne sme da pita Putina ko mu je ona plavka u crvenom kaputiću što se u poslednje vreme slika pored njega na uskršnjim govorancijama. On bar stavio neimenovanu plavku pored sebe otkad se (takođe zvanično i javno) razveo. A ovaj naš sve krije...

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.
angie01 angie01 19:02 03.05.2014

Re: mračne tajne

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.


:))),...pa od larise ne zavise dramaticne rikavring promene u Srbiji, kao od acike supermena.

mada- meni licno je teski bulsit to kopanje po privatnosti politicara, ono, najmizernija malogradjanstina, meni bila najveca budalastina evr, navodna drama i skandal nevidjenih razmera- slucaj Levinski,...to su stvari koje treba da se ticu njega, doticne sekretarice i njegove supruge- sve ostale treba iskljucivo da zanima sta on dobro moze i hoce, a narocito radi za njih.

isto mislim i za aciku- ko mu je zena, zasto & kako je njegova licna stvar- nece on biti bolji covek, politicar, strucnjak, reformator, ako javno prikaze sladunjavi skec razotkrivanja, kako je on divni domacin, suprug i otac, a zena mu, jos divnija, po svim tradicionalnim vrednostima koje se promovisu,milo se gledaju, topli dom po kome trce umiljata deca i naravno pas, koji je clan porodice...k'o iz prirucnika iz 60tih, koji se jos koristi u SAD!...ne nece biti bolji, bice isti ovaj ovakav, nazalost!
expolicajac expolicajac 19:03 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Od ovoga mi je mračnije samo ono što niko ne sme da pita Putina ko mu je ona plavka u crvenom kaputiću što se u poslednje vreme slika pored njega na uskršnjim govorancijama. On bar stavio neimenovanu plavku pored sebe otkad se (takođe zvanično i javno) razveo. A ovaj naš sve krije...

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.

Koliko ja znam, larisa ne obavlja javne funkicje. A to što je napisala je jasno i definisano, osnovno pravilo demokratije. Tvoj komentar, neobaveštenog čoveka može navesti na zaključak da "diranje u elitu" nije pametna stvar. Ovim komentarom si sve nas svrstao u tor "glasačkih ovaca", što nimalno nije demokratski.
alselone alselone 19:15 03.05.2014

Re: mračne tajne

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.


Simpaticno je sto potezanje argumenta o identitetu blogeru potezu oni koji ostanu bez agrumenata.
alselone alselone 19:18 03.05.2014

Re: mračne tajne

mada- meni licno je teski bulsit to kopanje po privatnosti politicara, ono, najmizernija malogradjanstina, meni bila najveca budalastina evr, navodna drama i skandal nevidjenih razmera- slucaj Levinski,...to su stvari koje treba da se ticu njega, doticne sekretarice i njegove supruge- sve ostale treba iskljucivo da zanima sta on dobro moze i hoce, a narocito radi za njih.


jeste, iskreno me zabole ko mu je zena, ima toliko vaznijih stvari o kojima se pise. Sa druge strane, i drago mi je da ne hrani taj lesinarski soj novinara koji voli da pise o tim stvarima.
freehand freehand 19:33 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Od ovoga mi je mračnije samo ono što niko ne sme da pita Putina ko mu je ona plavka u crvenom kaputiću što se u poslednje vreme slika pored njega na uskršnjim govorancijama. On bar stavio neimenovanu plavku pored sebe otkad se (takođe zvanično i javno) razveo. A ovaj naš sve krije...

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.

Ima sad tu mali problem: ok su principi, naime, i mene zaista apsolutno ne interesuju te privatne pikanterije.
Šta je, dakle, problem u konkretnom slučaju?
Prvo, problem je "embargo" koji je na neki čudan način stavljen i na još čudniji način poštovan i održavan na sve informacije koje se tiču Vučića i njegovog razvoda/ženidbe.
Šta je još problem? Problem je način na koji su Vučić i njegovi propagandni i tabloidni dronovi do sada (i sada) tretirali sve koji su mu realni ili potencijalni politički protivnici ili mu se suprotstave. Pa tako svašta saznadosmo, onomad, o Tadićevoj ženi u manastiru i o Radulovićevoj porodici i deci ovih dana.
Dok nije reč o škakljivim detaljima iz intimnog života a ispiranja usta radi - da, mogu da razumem, do nekog nivoa, interesovanje za porodični život predsednika Vlade.
I od potpisanih i od nepotpisanih znatiželjnika.
angie01 angie01 19:57 03.05.2014

Re: mračne tajne

Problem je način na koji su Vučić i njegovi propagandni i tabloidni dronovi do sada (i sada) tretirali sve koji su mu realni ili potencijalni politički protivnici ili mu se suprotstave. Pa tako svašta saznadosmo, onomad, o Tadićevoj ženi u manastiri i o Radulovićevoj porodici i deci ovih dana.


meni su ove i sve slicne varijante za kaznjavanje- podrzavam svaki prestanak progona kroz privatnost i porodicu- sem, ako se radi o nekom kriminalu, tipa zlostavljanja i sl.


da, mogu da razumem, do nekog nivoa, interesovanje za porodični život predsednika Vlade.


ko god da je ta osoba- bas me briga za sve sto se tice njegovog privatnog zivota- ceo taj paket pripada propagandnoj masineriji iz SAD 60.- kada je idilicna porodicna slika predsednika trebala da privuce glasace sa porukom, ako moze da bude divan suprug jos divnije zene i otac ovih andjela u ovakvom toplom domu, gde je sve skladno i divno, jos divnije nego u zavrsnim scenama Snezane i Pepeljuge... i obavezno kuce- SIGORNO ce on biti najbolji predsednik, jer i vi zelite isti ovakav zivot, koji ce vam on omoguciti- sa sve odlicnim terenom za manipulacije protivnika i te munje.

danas je valjda jasno, da niti ce Dzizes, niti ce privatna idila predsednika bilo sta uciniti za nas, jer tu funkcionise samo mnogo konkretniji rad.
milojep milojep 20:49 03.05.2014

Re: mračne tajne

freehand

Prvo, problem je "embargo" koji je na neki čudan način stavljen i na još čudniji način poštovan i održavan na sve informacije koje se tiču Vučića i njegovog razvoda/ženidbe.


Baš tako! I naravno, nije poenta u ličnom životu bilo kog pojedinca pa ni Vučića! Poenta je u jednakosti što je jedna od najvažnijih odlika jakih država (tu ne mešati demokratiju). Kada bi posle 'embarga' na Vučića nastao i embargo na svaku jedinku ovog našeg društva (koja to sama ne želi, a i ove druge bih propustio kroz rešeto propisa i taksi), onda bih rekao Vučić je 'doneo' nešto dobro! Ovako odosmo u totalnu kontru!
freehand freehand 21:00 03.05.2014

Re: mračne tajne

Kada bi posle 'embarga' na Vučića nastao i embargo na svaku jedinku ovog našeg društva (koja to sama ne želi, a i ove druge bih propustio kroz rešeto propisa i taksi), onda bih rekao Vučić je 'doneo' nešto dobro! Ovako odosmo u totalnu kontru!

Dok je trajao embargo na "Ženidbu Vučić Aleksandra" - sva je njegova propagandna artiljerija tukla po Raduloviću i njegovoj porodici. A bogami i po Đilasu.
Pa se ja ne bih zanosio nekim nerealnim nadama.
milojep milojep 21:11 03.05.2014

Re: mračne tajne

freehand
Kada bi posle 'embarga' na Vučića nastao i embargo na svaku jedinku ovog našeg društva (koja to sama ne želi, a i ove druge bih propustio kroz rešeto propisa i taksi), onda bih rekao Vučić je 'doneo' nešto dobro! Ovako odosmo u totalnu kontru!

Dok je trajao embargo na "Ženidbu Vučić Aleksandra" - sva je njegova propagandna artiljerija tukla po Raduloviću i njegovoj porodici. A bogami i po Đilasu.
Pa se ja ne bih zanosio nekim nerealnim nadama.


Ako si mislio na mene daleko sam ja od bilo kakvih nada. Pričao sam hipotetički.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:19 03.05.2014

Re: mračne tajne

:))),...pa od larise ne zavise dramaticne rikavring promene u Srbiji, kao od acike supermena.


Koliko ja znam, larisa ne obavlja javne funkicje.


Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.
freehand freehand 21:28 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
:))),...pa od larise ne zavise dramaticne rikavring promene u Srbiji, kao od acike supermena.


Koliko ja znam, larisa ne obavlja javne funkicje.


Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Još pizdi što ga nije zvalo u svatove?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:31 03.05.2014

Re: mračne tajne

Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Još pizdi što ga nije zvalo u svatove?!

Po sadržaju komentara na blogu b92, meni izgleda da Milovan ima bar 5 - 6 nikova.
milojep milojep 21:31 03.05.2014

Re: mračne tajne

Možda je to Milovan Drecun lično.


Ne bi smeo Drecun da piše svašta Pogotovo sada kada je SNS kadar na ćelu MUP-a. IP adresa je sada kao broj lične. A uostalom šta i tebi znači anonimni bloger? Ako bi ti Drecun napisao recimo za ime Života Jocić to bi ti bilo OK?
freehand freehand 21:35 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Još pizdi što ga nije zvalo u svatove?!

Po sadržaju komentara na blogu b92, meni izgleda da Milovan ima bar 5 - 6 nikova.

Drecun 5-6 a Brkić bar 10.
milojep milojep 21:40 03.05.2014

Re: mračne tajne

freehand
Nebojsa Krstic
Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Još pizdi što ga nije zvalo u svatove?!

Po sadržaju komentara na blogu b92, meni izgleda da Milovan ima bar 5 - 6 nikova.

Drecun 5-6 a Brkić bar 10.


Jelena Milić možda ima 3, ali sigurna!
expolicajac expolicajac 21:48 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
:))),...pa od larise ne zavise dramaticne rikavring promene u Srbiji, kao od acike supermena.


Koliko ja znam, larisa ne obavlja javne funkicje.


Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Predpostavka je osnova svake greške. Mnogo si predpostavljao prilikom donošenja odluka, a zato i puno grešio.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:49 03.05.2014

Re: mračne tajne

Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Predpostavka je osnova svake greške. Mnogo si predpostavljao prilikom donošenja odluka, a zato i puno grešio.

Za Radoša Ljušića znam da ima jedan.
freehand freehand 21:52 03.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Predpostavka je osnova svake greške. Mnogo si predpostavljao prilikom donošenja odluka, a zato i puno grešio.

Za Radoša Ljušića znam da ima jedan.

Znaš ili predpostavljaš?

P.S. jebo ti blog na kome niko ne zna ko je Milovan Brkić.
milojep milojep 22:00 03.05.2014

Re: mračne tajne

Znaš ili predpostavljaš?


Omega?
blogovatelj blogovatelj 22:59 03.05.2014

Re: mračne tajne

Možda je to Milovan Drecun lično.


Meni njen stil više liči na stil Miroslava Lazanskog.
larisa_bg larisa_bg 16:35 04.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Od ovoga mi je mračnije samo ono što niko ne sme da pita Putina ko mu je ona plavka u crvenom kaputiću što se u poslednje vreme slika pored njega na uskršnjim govorancijama. On bar stavio neimenovanu plavku pored sebe otkad se (takođe zvanično i javno) razveo. A ovaj naš sve krije...

Simpatično je što skrivanje privatnosti političaru, najviše zameraju oni koji skrivaju svoj identitet na netu.


Nebojša, ja svoj identitet ne skrivam, naprotiv, ima nekoliko blogera koji znaju moj identitet. Ako te bude zanimalo (u šta sumnjam) mogu i tebi da kažem svoje ime, koje ti ništa neće značiti. Radi se o tome da tebi i meni blog nije isto. Meni je zabava, a tebi služi za ličnu promociju i za kontakt sa narodom. Pri tom ne mislim ništa loše. I zato je sasvim logično da ljudi poput tebe ili gospođe Čomić ili gospodina Šabića, da budete pod svojim imenom i prezimenom. Vi ste javne ličnosti. Upravo se o tome radi, da za javne ličnosti i za nas, običan plebs, ne važe ista pravila. Vučić je DUŽAN da nam da uvid u neke osnovne činjenice o svom životu. To nije stvar zalaženja u njegovu intimu, jer on na neki način gubi pravo na intimu dok je na poziciji na kojoj jeste.
Inače, kad smo već u dijalogu, da ti kažem da mi je jako žao što si iz muzičkih voda otišao u politiku. Bio si kul tip.
larisa_bg larisa_bg 16:56 04.05.2014

Re: mračne tajne

blogovatelj
Možda je to Milovan Drecun lično.


Meni njen stil više liči na stil Miroslava Lazanskog.


more marš bre!
freehand freehand 21:59 04.05.2014

Re: mračne tajne

Nebojsa Krstic
Pa kad je neko anoniman onda to ne znamo. Možda obavlja. Možda je to Milovan Drecun lično.

Predpostavka je osnova svake greške. Mnogo si predpostavljao prilikom donošenja odluka, a zato i puno grešio.

Za Radoša Ljušića znam da ima jedan.

I meni su sumnjivi i Jaril i Gavrilo. A najsumnjiviji onaj madonanista.
hajkula1 hajkula1 01:31 04.05.2014

Samo za

za Larisu, Omegu i ekipu


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana