Astrologija| Društvo| Ekologija| Sex

Svom snagom u vreme čuda

freehand RSS / 22.05.2014. u 01:14

Jednostavni odgovori na komplikovana pitanja:

 Predsednik Republike: Tomislav Nikolić

nikolic.jpg 

 

 Vlada Republike Srbije:

safe_image.php?d=AQDdMbcU85KT0yTl&w=470&h=246&url=http%3A%2F%2Fwww.blic.rs%2Fdata%2Fimages%2F2014-04-24%2F462349_vlada_orig.jpg%3Fver%3D1398448620&cfs=1&upscale&sx=0&sy=11&sw=630&sh=330 

Sastav


Predsednik Vlade Republike Srbije

Aleksandar Vučić

 

Generalni sekretar
Novak Nedić

 

Potpredsednici i ministri
Ivica Dačić prvi potpredsednik Vlade i ministar spoljnih poslova

Zorana Mihajlović potpredsednik Vlade i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Rasim Ljajić potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija

Kori Udovički potpredsednik Vlade i ministar državne uprave i lokalne samouprave

Lazar Krstić ministar finansija

Dušan Vujović ministar privrede

Snežana Bogosavljević-Bošković ministar poljoprivrede i zaštite životne sredine

Aleksandar Antić ministar rudarstva i energetike

Nikola Selaković ministar pravde

Nebojša Stefanović ministar unutrašnjih poslova

Bratislav Gašić ministar odbrane

Srđan Verbić ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

Zlatibor Lončar ministar zdravlja

Aleksandar Vulin ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja

Vanja Udovičić ministar omladine i sporta

Ivan Tasovac ministar kulture i informisanja

Jadranka Joksimović ministar bez portfelja zadužen za evropske integracije

Velimir Ilić ministar bez portfelja zadužen za vanredne situacije

 

Guverner NBS: Jorgovanka Tabaković

308791_jorgovanka-tabakovic--foto-beta-02_f.jpg?ver=1363261329 

Gradonačelnik Beograda, Siniša Mali

410587_mali_if.jpg?ver=1398360559 

 

I da... Znate ko nas je sve pozdravio?

Gojko Sisa, dragi moji. 

Ne, ovo nije album sa sličicama. Ovo je slika Srbije. 

Kad nekome dođe da se zgrane i zapanji dešavanjima oko sebe - neka je pogleda. Tako možda zaključi da je "manje zlo" ružan ali svakodnevni izbor u životu odraslog čoveka. Suprotno je "veće zlo", a između, kad se prave izbori - ne postoji.

Da možda ipak nije tako bezazleno a prihvatljivo pomiriti se sa retuširanjima biografija i obrazovnih dostignuća. 

Da demagogija, spiskovi i linč  ne mogu da zamene ni struku ni pravdu, niti propaganda informisanje, 

I da posledice situacije u kojoj kadrovi za visoke državne činovnike i funkcionere ne mogu, po rečima njihovog šefa i predlagača - da prođu ni osnovne bezbednosne provere - moraju biti ono što živimo.

Možda nauk bude od koristi, za nekoliko godina.

Tagovi



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 21:54 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

freehand

Pa što skačeš na svako pominjanje Nikolića i Vučića u poslednje dve godine ako je tako? Ne na zezanje, ne na šale, nego na svaku kritiku tamo gde su gomile gluposti pravili?
Pa sad kao petao-vetrokaz kad osetiš promenu vetra na blogu skačeš da uhvatiš priključak, samo ne baš po Vučiću - ne da srce u miša - nego po Stefanoviću koga sad - o tempora! - i ti zoveš Slinom?! Pa stvarno mu nije lako kad je dočekao da ga i kursadžije i filozofi sa kvantaša tako razvlače!
A to što si ti usnuo Sokrata...
Pa nemaš blagog pojma ko je Sokrat, dok ne čvakneš brzinski Guglopediju, jebote.
Ali ćeš ti meni nešto da objašnjavaš...

A što se spiskova tie - razlika je kapitalna.
Nego ti nije u domašaju.

P.S. a ono oko argumentacije i toga šta bi Tadić... Pokušao bih da ti objasnim razliku između onoga što se dešava i onoga što ti misliš da bi se dešavalo.
No cenim da je uzaman.



Vid' ga sto se uzbudio. Pa sve vadi "adute" komentarisanja - o tempora, srce u misa, Gugl, priljucak, kvantas, kursadzije. Kanda sam gadno poceo da te nerviram?

Pazi, free, rekao sam ti vec jednom na isto pitanje/komentar ali cu morati jos jednom. Ja nisam skakao na pomen Nikolica i Vucica da ih branim. Ja sam "skakao" kada ih ti pominjes, niko drugi, samo ti dragi moj, pogledaj i proveri. To sam radio iz cistog zajebavanja na isti nacin na koji sam npr. Drageca zajebavao zbog LPD-ovskog slepila kada je kacio blogove o Tadicu jedan za drugim. Da, na primer tada sam branio Tadica. Ti taj pristup ne mozes da ukapiras. Tebi su svet i blog crno beli gde ti, petlic, obozavas da se kocoperis i svadjas na noz sa svakim ko ti dirne u Saibabu Tadica i njegovu vladavinu.

U celu tu "kikirez pelic kocoperic" psihologiju kada se zamesa ogromna doza gordosti i zlopamcenja, jeda, dobijemo ovu mrznju koja moze da se procita. Isto sam ti rekao par puta - zasto na zezanje pokusavas uporno da odgovoris uvredama. Kasnije sam shvatio.

freehand freehand 22:07 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

Pazi, free, rekao sam ti vec jednom na isto pitanje/komentar ali cu morati jos jednom. Ja nisam skakao na pomen Nikolica i Vucica da ih branim. Ja sam "skakao" kada ih ti pominjes, niko drugi, samo ti dragi moj, pogledaj i proveri.

Ne treba da proveravam, znam. Nije istina.
To sam radio iz cistog zajebavanja na isti nacin na koji sam npr. Drageca zajebavao zbog LPD-ovskog slepila kada je kacio blogove o Tadicu jedan za drugim. Da, na primer tada sam branio Tadica.

Ne domašuješ ti toliko da zajebavaš Drageca. Da bi bilo zajebancije potrebna je duhovitost. Duhovitost traži inteligenciju. Dakle, ćorak.
A to da si branio Tadića - pa vetrokazi tako rade.
Okrenuo vetar okrenuo i vetrokaz. Kao i sad, uostalom.

Kasnije sam shvatio.

Bilo bi sjajno, da nije nemoguće.
Aj sad, iš.

alselone alselone 22:08 22.05.2014

Re: manje i veće zlo

Aj sad, iš.

Stvarno si se uzbudio, jbt.


Pusa stari.
8c_competizione 8c_competizione 00:54 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

др Јован Кркобабић


ja, ja, ja, ja, ja! ovaj je pocivsi
milisav68 milisav68 12:13 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

freehand
Ali hoću da ti kažem da gledaš Ješića i Čučkovića. Ili bolje Malog.
Ok, nisu svi sa one strane Ješići niti sa ove Mali, al ta dvojica su slike te dve strane. Bar u mom viđenju.

Predsednik opštine S.Palanka (DS).

freehand freehand 12:18 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

milisav68
freehand
Ali hoću da ti kažem da gledaš Ješića i Čučkovića. Ili bolje Malog.
Ok, nisu svi sa one strane Ješići niti sa ove Mali, al ta dvojica su slike te dve strane. Bar u mom viđenju.

Predsednik opštine S.Palanka (DS).


Dobar je onaj gore što ga gleda...
Ovog si pominjao više puta, ako se ne varam. I njega i ekipu. A jasno je da budala svuda ima, pitanje je samo gde su žito a gde kukolj.
Sem što izgrava debila slikajući se ovako - kako se pokazao u frci?

milisav68 milisav68 12:31 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

freehand

Sem što izgrava debila slikajući se ovako - kako se pokazao u frci?

Isto kao premijer.

Inatio se i nije hteo pomoć od jednih (države), a forsirao pomoć od drugih (Ješića i Pajtića).

U jednom momentu je dao izjavu na Pinku, i umesto da traži pomoć, on se zahvaljuje pomenutoj dvojici - a grad u kolapsu sa vodom.

Tek su twiter, fejs i neka lična poznanstva "odradila posao" - uprkos njemu.


tadejus tadejus 12:40 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

milisav68

Predsednik opštine S.Palanka (DS).



jeeeeeeeeeeeeeeesus
ovaj ih je sve nadjebao
garant razmišlja kako urpopasti dobar mantil
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:08 22.05.2014

Kako sam herojski volontirao u svinjcu ...

freehand freehand 22:38 22.05.2014

Re: Kako sam herojski volontirao u svinjcu ...

Vojislav Stojković
... hrabrog koordinatora.
Ključne reči: poplava, organizacija, svinjac, sendvič, JEBEM VAM MATER

Iako moram da kažem da mi je autentičnost događaja prilično sumnjiva a pismenost autora nekako preterana - ovo je možda najbolji tekst na temu koji sam pročitao do sada. Čak i ako je namerno ponešto izvitopereno ili hipertrofirano - da, to je ta situacija u kojoj smo svi zajedno.
milojep milojep 23:01 22.05.2014

Re: Kako sam herojski volontirao u svinjcu ...

ako moram da kažem da mi je autentičnost događaja prilično sumnjiva a pismenost autora nekako preterana - ovo je možda najbolji tekst na temu koji sam pročitao do sada. Čak i ako je namerno ponešto izvitopereno ili hipertrofirano - da, to je ta situacija u kojoj smo svi zajedno.


Tekst je pisao izvesni Duško Domanović, pisac i novinar!(jedna od vesti u blicu)
Odatle njegova pismenost.
freehand freehand 23:17 22.05.2014

Re: Kako sam herojski volontirao u svinjcu ...

milojep
ako moram da kažem da mi je autentičnost događaja prilično sumnjiva a pismenost autora nekako preterana - ovo je možda najbolji tekst na temu koji sam pročitao do sada. Čak i ako je namerno ponešto izvitopereno ili hipertrofirano - da, to je ta situacija u kojoj smo svi zajedno.


Tekst je pisao izvesni Duško Domanović, pisac i novinar!(jedna od vesti u blicu)
Odatle njegova pismenost.

Mislim da je negde pomenuo da je slikar. Al svejedno. I nije smisao bio da sam ja sumnjalo ili da se igram detektiva.
trener92 trener92 23:38 22.05.2014

Chudo edit

free
Da demagogija, spiskovi i linč ne mogu da zamene ni struku ni pravdu, niti propaganda informisanje,



Samo se ti zezaj
trener92 trener92 23:40 22.05.2014

Re: Chudo edit



edit:naslov ovog komentara bi mogao biti
" Da vidimo šta kaže struka?"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:44 22.05.2014

Re: Chudo edit

trener92
free
Da demagogija, spiskovi i linč ne mogu da zamene ni struku ni pravdu, niti propaganda informisanje,



Samo se ti zezaj


Сине, ова насловна Информера је јако гадна.
Баш јако гадна.
trener92 trener92 23:46 22.05.2014

Re: Chudo edit

vrabac_u_steni

Šta ti to govori?
Meni mnogo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:50 22.05.2014

Re: Chudo edit

пази, још увек сам без текста.
freehand freehand 23:52 22.05.2014

Re: Chudo edit

vrabac_u_steni
trener92
free
Da demagogija, spiskovi i linč ne mogu da zamene ni struku ni pravdu, niti propaganda informisanje,



Samo se ti zezaj


Сине, ова насловна Информера је јако гадна.
Баш јако гадна.

Za razliku od koje? I od čega što je u vezi sa njima?
Došli su na gomili laži, počeli sa spiskovima.
U čemu je sad problem?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:59 22.05.2014

Re: Chudo edit

freehand

Za razliku od koje? I od čega što je u vezi sa njima?
Došli su na gomili laži, počeli sa spiskovima.
U čemu je sad problem?


Е, у реду је.
Заиста немам намеру да се свађам. Нарочито не са тобом.
freehand freehand 00:04 23.05.2014

Re: Chudo edit

vrabac_u_steni
freehand

Za razliku od koje? I od čega što je u vezi sa njima?
Došli su na gomili laži, počeli sa spiskovima.
U čemu je sad problem?


Е, у реду је.
Заиста немам намеру да се свађам. Нарочито не са тобом.

Ma kakva svađa, aman? Samo ne razumem tu zapitanost.
Čoveče, pogledaj redom saopštenja informativne službe SNS; "neprijatelj", "Izdajnik" i "lopov" su im najčešće reči, pa po kome stignu od onih što se usprotive i suprotstave.
A ovakvim se gadostima kao što je ova naslovna već godinama u javnosti a bogami i na blogu operiše kao nepobitnim istinama.
Na osnovu istih izvora!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:13 23.05.2014

Re: Chudo edit

Ма знам ја све то, али вероватно ме ово жацнуло пошто сам пре само сат времена у разговору са женом рекао да су ови неспособни у космичким размерама и да "овај" мора да оде, да то више није питање полтичких разлика већ опстанка. И још свашта сам рекао, што није за јавност.


И онда укапирам да ме плаћају тајкуни и да сам хтео да удавим Бетмена у, на пример, Млави.

Ето та временска блискост између те моје тираде и виђања ове насловне ме помало жацнула.
freehand freehand 00:16 23.05.2014

Re: Chudo edit

и да "овај" мора да оде

Jes, samo nem ako da dođe. Tako da će ovaj da sedi di je. Jedno dve godinice, računam, minimalno.
trener92 trener92 00:26 23.05.2014

Re: Chudo edit

freehand

Za razliku od koje? I od čega što je u vezi sa njima?
Došli su na gomili laži, počeli sa spiskovima.
U čemu je sad problem?


Jasno je bilo da smišljaju kako da se operu i zataškaju nesposobnost, neznanje,krivicu oko svega što se degodilo, ali da krenu ovako otvoreno, prilično je iznenađujuće.
Razumem što su se obrušili( onaj golum Vučićević sa pinka)
na tviter koji je bukvalno obavljao funkciju službe informisanja i kordinacije kao i ulogu crvenog krsta, kao i na fb
( delujući po pozadini
uz fantastičnu ulogu radioamatera ( frontalno sa GSS)
zato su amatere i skrajnuli posle par dana,
pazi podatak, tek danas ( 7dan!!!!!je crveni krst konačno!!!! preuzeo sva prihvatilišta i distribuciju humanitarne pomoći)

jer tviter i fb ne mogu da kontrolišu i usmere kao ove tv medijume ( medije , ali ovo sa tajkunima i DS je znak da ili su jako nervozni ili su krvožedni.
Treće nema.Sada uopšte nije zajebancija u pitanju. Ovo su opasne stvari.
freehand freehand 00:29 23.05.2014

Re: Chudo edit

Sada uopšte nije zajebancija u pitanju. Ovo su opasne stvari.

Kad je bila zajebancija?
trener92 trener92 00:43 23.05.2014

Re: Chudo edit


Kad je bila zajebancija?


Sad bih napisao, ali bojim se da će se pogrešno shvatiti.
ivana23 ivana23 00:55 23.05.2014

Re: Chudo edit

freehand


Free, jeste situacija grozna, al' brate mnnogo si i ti nervozan.
Ovo ti kazem drugarski, a ti tumaci kako hoces.
freehand freehand 00:59 23.05.2014

Re: Chudo edit

ivana23
freehand


Free, jeste situacija grozna, al' brate mnnogo si i ti nervozan.
Ovo ti kazem drugarski, a ti tumaci kako hoces.



Ok, primljeno. A na šta konkretno misliš?
petargli petargli 01:03 23.05.2014

Re: Chudo edit

Koji su to 'nezavisni mediji'?!
Tviter i fb, kako kolega trener92 sugerise?
Ako jeste tako, kako ce onda tajkuni i ds-a da ostvare paklen plan?
Angazuju 'botove' ko kolege iz sns-a?

Uglavnom hvata ocaj jer opozicije prakticno nema. Sumorne godine su pred nama ...
trener92 trener92 01:21 23.05.2014

Re: Chudo edit

petargli
Koji su to 'nezavisni mediji'?!
Tviter i fb, kako kolega trener92 sugerise?
Ako jeste tako, kako ce onda tajkuni i ds-a da ostvare paklen plan?
Angazuju 'botove' ko kolege iz sns-a?

Uglavnom hvata ocaj jer opozicije prakticno nema. Sumorne godine su pred nama ...

Komplikovana pitanja.
Ne bi bilo loše da pročitaš
ovaj tekst
pa onda, ako budeš raspoložen možemo da nastavimo konverzaciju.

Samo opaska, mediji koji su na platnom spisku države nisu nezavisni ( iako nisam siguran na šta si aludirao kada si pomenuo nezavisne medije.
petargli petargli 01:47 23.05.2014

Re: Chudo edit

Samo opaska, mediji koji su na platnom spisku države nisu nezavisni ( iako nisam siguran na šta si aludirao kada si pomenuo nezavisne medije.

To je bilo vise retoricko pitanje jer ne verujem da Srbija uopste ima nezavisne medije, u smislu, da stranka ne moze da utice na uredjivacku politiku i da zabrani, na primer, izvestavanje neke istine (edit1: ovo je ekstremni primer, ali akcenat je da utice/izmeni/zamaskira/itd).

Ne bi bilo loše da pročitaš
ovaj tekst

Procitao. Slazem se da twitter (kao i FB) jeste kanal komunikacije i izvor informacija. Nejasno mi je kako moze onda kao takav da se kontrolise od strane ovih zlih sila mraka (tajkuna i DS-a) (edit2: ako o tome pricamo?)
trener92 trener92 02:07 23.05.2014

Re: Chudo edit

petargli

To je bilo vise retoricko pitanje jer ne verujem da Srbija uopste ima nezavisne medije, u smislu, da stranka ne moze da utice na uredjivacku politiku i da zabrani, na primer, izvestavanje neke istine.

Tako sam i shvatio tvoje pitanje( i odgovorio), ali ipak i stavio ogradu za slučaj da sam pogrešno razumeo.
Procitao. Slazem se da twitter (kao i FB) jeste kanal komunikacije i izvor informacija. Nejasno mi je kako moze onda kao takav da se kontrolise od strane ovih zlih sila mraka (tajkuna i DS-a).

:))
Hvala ti jer je tekst odmeren ( nije pretenciozan) i prilično objektivan, uglavnom može da se zaključi o čemu se radi, kada se pominju mediji, tw i fb. Suština je na onoj reči kredibilitet.
I nikako ne može da se kontroliše (tw i fb) to je jasno meni, a vidim i tebi, ali ovi magovi iz sns-informera imaju neke svoje "halucinacije" kako je navedeno u onom kratkom tekstu koji je citirao free.
petargli petargli 02:25 23.05.2014

Re: Chudo edit

Suština je na onoj reči kredibilitet.

Da, a kredibilitet se gradi godinama, a po pravilu i najmanja greska je dovoljna da narusi tesko steceni kredibilitet.

Mozemo da budemo zahvalni da zivimo u vreme cuda, kad neki ljudi od kredibiliteta vode zemlju, kad neki ljudi od kredibiliteta pisu i uredjuju novine, i vode emisije na televizijama od kredibiliteta.

Ali desetili se takvi ljudi da postave pitanje kredibiliteta nekih tamo persona koji se kukavicki kriju iza nickname-a. I jos lazu, a mi slepi, gluvi i glupi ne vidimo, ne cujemo i ne razumemo.

I da dodam, zar ovi zli tajkuni pre neki dan nisu postali respektabilni privatnici?
alselone alselone 08:07 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

Ne treba da proveravam, znam. Nije istina.


Nocas mi se ponovo javio Sokrat i shvatio sam da si u pravu. Nije istina. Nisam "skakao" samo na tvoje komentare nego i na Krlove. Pogresio sam jer ja vas smatram za jedno.

Ako si izasao iz petlic rezima, podsetio bih te samo na nase razgovore dok se sa tobom jos moglo razgovarati. Mislim da sam bas kod tebe na blogu 2012. pisao kako mislim da ce vlada biti gora od prethdne (kako ce nam kratkorocno biti gore ali dugorocno bolje jer je promena najbolji filter), kako se plasim za buducnost i kako ce Toma biti samo pijun. Mislim da sam cak rekao kako mi Dacic deluje najbolje u celoj vladi koja se predlaze.

Kasnije kada sam video da se sa tobom ne moze normalno razgovarati na tu temu, okreno sam se zajebanciji. Ja cu ti naci te komentare ako zapenis ponovo.
angie01 angie01 09:10 23.05.2014

Re: Chudo edit

:)))), pa teletabisima i treba njihova masina.
freehand freehand 09:56 23.05.2014

Re: manje i veće zlo

Nocas mi se ponovo javio Sokrat i shvatio sam da si u pravu. Nije istina. Nisam "skakao" samo na tvoje komentare nego i na Krlove. Pogresio sam jer ja vas smatram za jedno.

Dobro je da si uvideo svoju grešku. Mada ni ova ispravka nije potpuna i istinita, ali ko bi sad trošio vreme na takve bizarnosti.
Elem, i ja sam imao veliku nedoumicu da li da ti uopšte odgovaram.
No neka bude još u ovom komentaru: ovo što ti smatraš nekakvom prikrivenom uvredom oko te "jednosti" sa Krstićem ja smatram ozbiljnim komplimentom. Koliko god da nismo bliski da bih ga ja zvao Krlom.
I da uzvratim komplimentom: i ja tebe i Nebojšu Stefanovića smatram za jedno, mada gospodinu ne znam nick na blogu. Drugima sa kojima bi ti voleo da budeš smatran za "jedno" znam nickove, ali vas , eto ne mogu poistovetiti. Ipak su tu u pitanju ozbiljne razlike u nivou.
Ali suština problema u našoj komunikaciji nije u tome.
Problem je što ono što ti smatraš duhovitošću ja smatram glupošću. Ono što je za tebe "zajebancija" za mene je prostakluk. Ono što zoveš "polivanjem" ja zovem vulgarnim praznoslovnim egzibicionizmom i kafanskim dobacivanjem ili klinačkim zadirkivanjem, u najboljem slučaju. Na nivou vašara i kvantaša. Sad, meni se to ne slaže sa zamišljenim nivoom koji sam očekivao od bloga, ali to nije jedino u čemu sam pogrešio. Pošto svaka roba ima svoga kupca - ti samo nastavi, na zadovoljstvo svoje i svog publikuma.
Jebiga, ja nisam mušterija.

Kasnije kada sam video da se sa tobom ne moze normalno razgovarati na tu temu, okreno sam se zajebanciji. Ja cu ti naci te komentare ako zapenis ponovo.

Misliš - kasnije kad si se naskakao na moje komentare, pa si počeo da dobijaš adekvatne odgovore?
Ne muči se. U međuvremenu im patina sigurno nije dala na kvalitetu.

Tako da, Alselone - živ bio.
milojep milojep 23:55 22.05.2014

Čiji li je Kurir

Nigde ne mogoh da nađem naslovnu Kurira od pre par dana gde je preko cele strane pisalo da leševi plutaju po Obrenovcu. Tu naslovnu bi trebalo na nos nabiti ovim lažljivim vaškama iz vlade,informera itd.
freehand freehand 00:25 23.05.2014

Vizije i halucinacije

Preuzeto sa mreže, saznaću valjda i izvor, al računam da nije ni mnogo bitno jer se ne navode imena, a meni se čini ekstremno visprenim i vrednim čitanja:

"Prije točno deset godina, u sklopu suradnje s jednim američkim sveučilištem, bila sam u Gorskom kotaru na seminaru posvećenom ruralnom razvoju. Animirajući okupljenu lokalnu publiku koju, u tom zaboravljenom goranskom selu, zadnjih 60 godina nije posjetio nitko a kamoli američko - hrvatska akademska družina, američki je profesor, ruralni sociolog, ispalio rečenice koje su mi se duboko usjekle u pamćenje. Rekao je otprilike ovako: u planiranju razvoja potrebno je ponajprije razlikovati viziju od halucinacije. Vizija, pojasnio je dalje, počiva na poznavanju lokalnih resursa i optimizaciji njihova korištenja uz precizno poznavanje izvora financiranja, a halucinacija na subjektivnom osjećaju da je mentalna slika stvarnost. Zato, naglasio je s entuzijazmom, u demokraciji morate jako paziti tko vas u politici predstavlja jer su političari zaduženi za proizvodnju razvojnih vizija, a oni često vizije brkaju s halucinacijama. Jedini način da haluciniranju stanete na kraj je dijalog. Morate s političarima razgovarati i pitati ih što rade. Ako ne žele s vama razgovarati, možete biti sigurni da se bave nečim što za vas nije dobro...."
ivana23 ivana23 13:30 23.05.2014

Re: Vizije i halucinacije

Kraja Kraja 19:49 23.05.2014

Re: Vizije i halucinacije

freehand freehand 13:35 23.05.2014

Dosta je bilo!

RTS KAO PRIVATNI SERVIS JEDNE STRANKE Posted by UDRUZENJE ONLAJN NOVINARA SRBIJE on April 27, 2014 at 3:05 PM

Po već poznatom i ustaljenom običaju iz vremena strahovlade svrgnutog dvomandatnog diktatora Borisa Tadića, pojedini mediji u Srbiji nastavljaju da pristrasno i neobjektivno izveštavaju o političkim događanjima u Srbiji.
Očito je armija partijskih činovnika bednog ostatka Demokratske stranke, iz nepoznatih razloga još uvek zaposlena u RTS a masovno zapošljavana unazad desetak godina po partijskoj liniji, i dalje u službi samo jedne na svim nivoima poražene političke skupine iako je na grbači odnosno budžetu države Srbije i svih njenih građana.
Krajnje je vreme da država Srbija uvede red u svim javnim službama i da se nemilosrdno obračuna sa svim negativnim pojavama u javnim institucijama.


LINK
trener92 trener92 14:02 23.05.2014

Re: Dosta je bilo!

freehand


LINK

Znači onaj gmaz Vučićević počinje uzjahivanje u rts, možda na Veljinoj mašini


angie01 angie01 15:11 23.05.2014

Re: Dosta je bilo!

maksa83 maksa83 15:26 23.05.2014

Re: Dosta je bilo!

Znači onaj gmaz Vučićević počinje uzjahivanje u rts, možda na Veljinoj mašini

freehand freehand 14:28 23.05.2014

Internet je zlo!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:19 23.05.2014

Re: Internet je zlo!

freehand


O, pa to imaš i u video zapisu:


freehand freehand 17:40 23.05.2014

Re: Internet je zlo!

vrabac_u_steni
freehand


O, pa to imaš i u video zapisu:



Jel ima varijanta da se bira s kim si u spavaoni?
Ono, kad Kristijan naredi sklekovi-zgibovi-trbušnjaci pa ispočetka?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:22 23.05.2014

Re: Internet je zlo!

freehand
vrabac_u_steni
freehand


O, pa to imaš i u video zapisu:



Jel ima varijanta da se bira s kim si u spavaoni?
Ono, kad Kristijan naredi sklekovi-zgibovi-trbušnjaci pa ispočetka?


meni betmena, ti uzmi tomu

nego jesi video ovo, muva se po netu:

- бон жур мсје л пресидент, бјенвену а франс!
- бон жур!
- са ва?
- ма знам, изгибосмо сви начисто!
freehand freehand 18:26 23.05.2014

Re: Internet je zlo!

vrabac_u_steni
freehand
vrabac_u_steni
freehand


O, pa to imaš i u video zapisu:



Jel ima varijanta da se bira s kim si u spavaoni?
Ono, kad Kristijan naredi sklekovi-zgibovi-trbušnjaci pa ispočetka?


meni betmena, ti uzmi tomu

nego jesi video ovo, muva se po netu:

- бон жур мсје л пресидент, бјенвену а франс!
- бон жур!
- са ва?
- ма знам, изгибосмо сви начисто!

Jebote, ladno čitam Ben Hur...

Al da, mogu da zamislim kako je izgledala ta konverzacija sa motivima iz "Poslednjeg tanga"...
freehand freehand 18:53 23.05.2014

BREAKING NEWS!!!

Upravo se na Tviteru oglasio Vojislav Koštunica: pita kakva je frka, đe gori?
reanimator reanimator 20:07 23.05.2014

Re: BREAKING NEWS!!!

Upravo se na Tviteru oglasio Vojislav Koštunica: pita kakva je frka, đe gori?

Retvituj mu da su počeli protesti na Majdanu i da se šire glasine da je Janukovič napustio zemlju.
inco inco 20:21 23.05.2014

Re: BREAKING NEWS!!!

freehand
Upravo se na Tviteru oglasio Vojislav Koštunica: pita kakva je frka, đe gori?


Pa na Svetoj Gori, Hilandar, of course.
freehand freehand 21:56 23.05.2014

Re: BREAKING NEWS!!!

reanimator
Upravo se na Tviteru oglasio Vojislav Koštunica: pita kakva je frka, đe gori?

Retvituj mu da su počeli protesti na Majdanu i da se šire glasine da je Janukovič napustio zemlju.

Aj ćuti, to se u stvari ja pravim duhovit.
On, u stvari, još ne zna.
Tomi su rekli, njemu još nisu.
reanimator reanimator 22:25 23.05.2014

Re: BREAKING NEWS!!!

Aj ćuti, to se u stvari ja pravim duhovit.
On, u stvari, još ne zna.
Tomi su rekli, njemu još nisu.

Kreni da ga pripremaš, vest po vest. ono..Ben Džonson diskvalifikovan zbog dopinga, Šaban Trstena uzeo zlato, odvojio se Južni Sudan..
freehand freehand 22:39 23.05.2014

Re: BREAKING NEWS!!!

reanimator
Aj ćuti, to se u stvari ja pravim duhovit.
On, u stvari, još ne zna.
Tomi su rekli, njemu još nisu.

Kreni da ga pripremaš, vest po vest. ono..Ben Džonson diskvalifikovan zbog dopinga, Šaban Trstena uzeo zlato, odvojio se Južni Sudan..

Što bih ga ja pripremao?
freehand freehand 13:52 24.05.2014

Ko ne sluša Predsednika

... tako mu i treba:
"Država se izvanredno snašla, Vlada je besprekorno obavila svoj posao, posebno ovi ljudi koji su bili na terenu. Ovo je za građane opomena, kao što smo ih svi molili, upućivali apele preko svih medija da se evakuišu, da poslušaju, danas su valjda shvatili", rekao je Nikolić za RTS u Obrenovcu.

Gigant, od bedne predsedničke plate:
Nikolić je dopremio pomoć u 12 kamiona i tri kombija, u kojima su hrana, uključujući hranu za bebe, pelene i druga roba, javlja reporter RTS-a.






dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:19 24.05.2014

Re: Ko ne sluša Predsednika

Država se izvanredno snašla


Mda, Ruska da. Sleteli u Niš i prvi pomagali u Obrenovcu.,
E sad zašto je Obrenovac bliži Nišu to je drugo pitanje.
ecce-florian ecce-florian 22:07 24.05.2014

Re: Ko ne sluša Predsednika

RTS:fondacija Dragica Nikolić obezbedila montažnu kuću porodici u Lisovom polju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana