Društvo| Gost autor| Moj grad| Politika

Slavimo Beograd

expolicajac RSS / 29.06.2014. u 17:37

Gost autro - " sve Nišlije"

10389479_10204123895517586_3279832955354335091_n.jpg 

Dragi Beograde,

Nišu je izuzetno drago da ćeš uskoro biti na vodi.

Zaista nam je drago, bez sarkazma.

Međutim, moraš li zaista, dragi Beograde, da nam ovde, na sve siromašnijem jugu to nabijaš na nos?

Moraš li da nas pozivaš da te "slavimo", dok je u Nišu velika nezaposlenost? Moramo li da se radujemo tvojoj ekspanziji dok je ovde prosečna plata (kod onih koji je primaju) manja od zvanične republičke, a svakako manja od prosečne plate kod tebe?

Još jedan ovakav bilbord su tvoji finansijeri stavili kod NITEX-a. Ne znam da li si u toku, dragi Beograde, ali NITEX je doskora propadao. Kupio ih je Beneton, počelo je da se radi, a radnici se raduju što konačno primaju minimalac. Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali stvarno bezobrazno deluje da ljude koji sa minimalcem ne znaju kako će do 1., ti pozivaš da te slave.

U Nišu, pored tog Benetona, rade još svega par većih firmi, koje su ideal mnogih nezaposlenih, čak i za minimalac.
Male firme se gase, jer ljudi nemaju para za ozbiljniju kupovinu. Kupuje se na komad. Broji se svaki dinar. Ne tako mali broj ljudi se oblači u second-hand shopovima.

Ljudi beže odavde.

Dragi Beograde, Niš umire.

I to ne od starosti. Taman posla. Još smo mi mladi. 
Umire od duge i teške bolesti zvane "Beogradizacija". 
Ne pitaj kako to izgleda, ne bi ti to razumeo.

Ali dobro. Šta je tu je. Izvući ćemo se nekako. Valjda.
I nemoj, dragi Beograde, da ovo shvatiš kao neki napad na tebe. Ili ljubomoru na tvoj razvoj. Ili kao na poziv ili, još gore, kukanje za pomoć.

Ne.

Niš te samo moli, u ime svih svojih građana, da prestaneš sa natrljavanjem na nos kako se brzo razvijaš.

Lepo je što se razvijaš, I treba. I želimo ti sve najbolje i svu sreću.
Samo te molimo da ne tražiš od nas da te slavimo zbog toga.

Toliko.

S najvećim poštovanjem,
Niš

tekst pisao " https://www.facebook.com/stojanovic.mladen "

photo by Bojan Petkovic

(Niš, kod kafane Stara Srbija) 



Komentari (295)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 09:47 30.06.2014

Re: Autor

mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.
expolicajac expolicajac 10:05 30.06.2014

Re: Autor

freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.
freehand freehand 10:11 30.06.2014

Re: Autor

expolicajac
freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.

Što bih te ja tužio? Niti je tekst moj, niti bih te tužio čak i da jeste.
Nego ima tu detalja koji se tiču poštenja, časti, sramote, bruke, samo što ti ni to nećeš razumneti, pa da se ne zamaram oko toga.
Neko normalan bi se svakako izvinio i pokrio ušima.
expolicajac expolicajac 10:12 30.06.2014

Re: Autor

freehand
expolicajac
freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.

Što bih te ja tužio? Niti je tekst moj, niti bih te tužio čak i da jeste.
Nego ima tu detalja koji se tiču poštenja, časti, sramote, bruke, samo što ti ni to nećeš razumneti, pa da se ne zamaram oko toga.
Neko normalan bi se svakako izvinio i pokrio ušima.

Imaš još nešto da izjaviš?
freehand freehand 10:15 30.06.2014

Re: Autor

expolicajac
freehand
expolicajac
freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.

Što bih te ja tužio? Niti je tekst moj, niti bih te tužio čak i da jeste.
Nego ima tu detalja koji se tiču poštenja, časti, sramote, bruke, samo što ti ni to nećeš razumneti, pa da se ne zamaram oko toga.
Neko normalan bi se svakako izvinio i pokrio ušima.

Imaš još nešto da izjaviš?

Jel za zapisnik? Pa da pristupimo standardnom postupku sa kesom na glavi.
Ma nemam, ne znam šta mi bi i za ovo do sad.
expolicajac expolicajac 10:17 30.06.2014

Re: Autor

freehand
expolicajac
freehand
expolicajac
freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.

Što bih te ja tužio? Niti je tekst moj, niti bih te tužio čak i da jeste.
Nego ima tu detalja koji se tiču poštenja, časti, sramote, bruke, samo što ti ni to nećeš razumneti, pa da se ne zamaram oko toga.
Neko normalan bi se svakako izvinio i pokrio ušima.

Imaš još nešto da izjaviš?

Jel za zapisnik? Pa da pristupimo standardnom postupku sa kesom na glavi.
Ma nemam, ne znam šta mi bi i za ovo do sad.

Dobro.
mladenstojanovic mladenstojanovic 10:18 30.06.2014

Re: Autor

freehand
expolicajac
freehand
expolicajac
freehand
mladenstojanovic
Ja sam napisao, a u potpisu stavio "S najvećim poštovanjem,
Niš"

A drago mi je što je neko to objavio i ovde.

Pa osnovni je red a bogami i obaveza da kad se tuđ tekst prenosi to bude naglašeno i autor potpisan.
Nego se to dušom teško kapira.

Pa tuži me za plagijat.

Što bih te ja tužio? Niti je tekst moj, niti bih te tužio čak i da jeste.
Nego ima tu detalja koji se tiču poštenja, časti, sramote, bruke, samo što ti ni to nećeš razumneti, pa da se ne zamaram oko toga.
Neko normalan bi se svakako izvinio i pokrio ušima.

Imaš još nešto da izjaviš?

Jel za zapisnik? Pa da pristupimo standardnom postupku sa kesom na glavi.
Ma nemam, ne znam šta mi bi i za ovo do sad.


Ljudi, nema potrebe za ovakvim razgovorom.

Hvala blogeru koji je ovo objavio ovde, jer mi je drago da pročita što više ljudi.

Ne pravimo problem tamo gde ga nema. :)
predatortz predatortz 10:27 30.06.2014

Re: Autor

Ljudi, nema potrebe za ovakvim razgovorom.

Hvala blogeru koji je ovo objavio ovde, jer mi je drago da pročita što više ljudi.

Ne pravimo problem tamo gde ga nema. :)


Tebi hvala što si napisao ovaj tekst. Ima(te)š moju podršku. Ova priča oko 'Beograda na vodi' iritira i većinu stanovnika Beograda. Zapravo, u nju veruju samo partijski vojnici. Veruju zbog toga što se to traži od njih, što se probijaju u stranačkoj hijerarhiji, ili su prosto glupi.

A, ovu dvojicu zanemari. Njima ne treba neki poseban povod da jedu govna.
freehand freehand 10:45 30.06.2014

Re: Autor

A, ovu dvojicu zanemari. Njima ne treba neki poseban povod da jedu govna.

A ti misliš da je potpuno u redu i ok postovati tuđ tekst ne pitajući autora i ne potpisavši ga? bez obzira što se on naknadno složio?
Što se, pak, jelovnika tiče - evo ja nisam ni pipnuo, slobodno navali.
predatortz predatortz 10:49 30.06.2014

Re: Autor


A ti misliš da je potpuno u redu i ok postovati tuđ tekst ne pitajući autora i ne potpisavši ga? bez obzira što se on naknadno složio?


Ne mislim. Ja bih naveo izvor. Ali, ja nisam postavio post.
Više sam mislio na ovdašnju naviku, ne samo vašu, da se lična netrpeljivost prenosi sa bloga na blog, nevezano za temu.

Što se, pak, jelovnika tiče - evo ja nisam ni pipnuo, slobodno navali.


Nadam se da vam je obojici jasno da se radi o narodnom izrazu za ono što bi kulturniji od mene nazvali preterivanjem.
freehand freehand 10:56 30.06.2014

Re: Autor

Više sam mislio na ovdašnju naviku, ne samo vašu, da se lična netrpeljivost prenosi sa bloga na blog, nevezano za temu.

Sad pročitaj još jednom moje komentare do momenta kad domaćina, Evropljanina i intelektualca "zaboli kurac", pa mi kaži koja reč nije u redu i gde vidiš netrpeljivost?
Mogao sam i da prećutim, al eto - nisam. I potpisivanje "svih Nišlija", i pogrešnu adresu na koju je čitav tekst upućen.
A da ponovim - ovo sa Beogradom nema veze.
Vučić otišao u emirat i vratio se sa genijalnim urbanističkim, arhitektonskim i ekonomskim rešenjima, i sa sličlnom kuroboljom oko zakona i pravila struke.
Šta Beograd ima sa tim?
Nadam se da vam je obojici jasno da se radi o narodnom izrazu za ono što bi kulturniji od mene nazvali preterivanjem.

To što mi je jasno ne znači i da mi se dopada. Ima tih narodskih izraza koji nisu za javnu upotrebu među kulturnim svetom. Ovaj koji si upotrebio jedan je od njih.

Edit: i sad tek vidim da je on svoj komentar sa "boli me kurac" latinskom sentencom izbrisao, samo, eto - ostade u mom odgovoru. U normalnoj situaciji sad bih i ja to obrisao. Ali neću.
Nek briše sam, kad ga već boli.
dr.wagner dr.wagner 11:43 30.06.2014

Re: Autor

... jutro

predatortz

Tebi hvala što si napisao ovaj tekst. Ima(te)š moju podršku. Ova priča oko 'Beograda na vodi' iritira ...


-Nije to naš problem , već njihov ... i što se ti javljaš , ti si iz Bosne ...
... da nisu vama pomagali , već bi imali taj vodovod u Beogradu ... ili što već


Wagner


predatortz predatortz 11:46 30.06.2014

Re: Autor


-Nije to naš problem , već njihov ... i što se ti javljaš , ti si iz Bosne ...


Lepote dvojnog državljanstva. Stanovnik sam Beograda.

... da nisu vama pomagali , već bi imali taj vodovod u Beogradu ... ili što već


Mi smo to ovako govorili, onih godina:

Dabogda te Rusija branila, Srbija hranila, a žena ti besplatno u Grčkoj letovala.
dr.wagner dr.wagner 11:56 30.06.2014

Re: Autor

Pozdrav druže

-Zbog tih dvojnih državljanstava u bilo kojem javnom poduzeću ili ministarstvu u
Zagrebu je kao da si u "srednjoj bosni" , a vjerujem da je tako i u Beogradu

predatortz

Mi smo to ovako govorili, onih godina:
Dabogda te Rusija branila, Srbija hranila, a žena ti besplatno u Grčkoj letovala.


-Mi smo govorili "Zagreb radi , a Beograd se gradi"
( to je sada ova nova verzija sa Nišom )

... i još "Vratite nam naše devize" ...


W
predatortz predatortz 11:58 30.06.2014

Re: Autor


-Zbog tih dvojnih državljanstava u bilo kojem javnom poduzeću ili ministarstvu u
Zagrebu je kao da si u "srednjoj bosni" , a vjerujem da je tako i u Beogradu


Otprilike. Oplemenismo vas načisto!
hajkula1 hajkula1 12:48 01.07.2014

Re: Autor

dr.wagner
Pozdrav druže

-Zbog tih dvojnih državljanstava u bilo kojem javnom poduzeću ili ministarstvu u
Zagrebu je kao da si u "srednjoj bosni" , a vjerujem da je tako i u Beogradu

predatortz

Mi smo to ovako govorili, onih godina:
Dabogda te Rusija branila, Srbija hranila, a žena ti besplatno u Grčkoj letovala.


-Mi smo govorili "Zagreb radi , a Beograd se gradi"
( to je sada ova nova verzija sa Nišom )

... i još "Vratite nam naše devize" ...


W


Zablude ste izlečili, Domagoj Margetić - ZABA banka, valjda. Ako ni to nije pomoglo, žao mi je za vas leka nema.
predatortz predatortz 12:57 01.07.2014

Re: Autor


Zablude ste izlečili, Domagoj Margetić - ZABA banka, valjda. Ako ni to nije pomoglo, žao mi je za vas leka nema.


Moram ovo polako da ti saopštim:

Ja sam konzerve proizvedene u 29. novembru jeo tokom '92. godine. Iste te godine sam pucao municiju proizvedenu '76. u Prvom partizanu iz Užica. Nakon toga sam jeo bugarske i italijanske konzerve, a Wagnera gađao bugarskom i mađarskom municijom. Zbog toga mi je i utekao!

Međutim, kod pripadnika jedinica Fikreta Abdića, koji je bio nama naklonjen, sam konzerve iz 29. novembra i municiju PPU proizvedenu '93., viđao '95. godine.

Ni to ne bi bio problem, da iste stvari nisam viđao kod zarobljenih pripadnika 5.korpusa A BiH.

Šta je vama ovde Sloba pričao ne znam, zapravo znam, ali istina je ovo.
dr.wagner dr.wagner 18:14 01.07.2014

Re: Autor

predatortz
a Wagnera gađao bugarskom i mađarskom municijom. Zbog toga mi je i utekao!


-To su loša opravdanja ... ima ona vaša ....
"U rukama Mandušića Vuka svaka je puška ubojita" ... ili tako nekako


hajkula1



-HAJKULA ...


W
hajkula1 hajkula1 11:06 02.07.2014

Re: Autor

mladenstojanovic



freehand + expolicajac


Ljudi, nema potrebe za ovakvim razgovorom.

Hvala blogeru koji je ovo objavio ovde, jer mi je drago da pročita što više ljudi.

Ne pravimo problem tamo gde ga nema. :)





Sparing.

Nemam vremena da tražim tekstove kojih ima mnogo, o takozvanom projektu Beograd na vodi, niti da pišem ponovo iste stvari. Znaš ono, daleko od očiju, daleko od srca; daljina/blizina, vidno polje, ne samo da utiču na ljubav nego i na druge emocije.


hajkula1 hajkula1 11:45 03.07.2014

Re: Autor

predatortz

Zablude ste izlečili, Domagoj Margetić - ZABA banka, valjda. Ako ni to nije pomoglo, žao mi je za vas leka nema.


Moram ovo polako da ti saopštim:

Ja sam konzerve proizvedene u 29. novembru jeo tokom '92. godine. Iste te godine sam pucao municiju proizvedenu '76. u Prvom partizanu iz Užica. Nakon toga sam jeo bugarske i italijanske konzerve, a Wagnera gađao bugarskom i mađarskom municijom. Zbog toga mi je i utekao!

Međutim, kod pripadnika jedinica Fikreta Abdića, koji je bio nama naklonjen, sam konzerve iz 29. novembra i municiju PPU proizvedenu '93., viđao '95. godine.

Ni to ne bi bio problem, da iste stvari nisam viđao kod zarobljenih pripadnika 5.korpusa A BiH.

Šta je vama ovde Sloba pričao ne znam, zapravo znam, ali istina je ovo.


O predmetima trgovine je ćutao (i vlast i dovlast).

Otkud ratni profiteri, novobogataši, tajkuni?

Meni je bilo jasno dosta toga, o mnogo čemu sam imala informacije, nešto sam intuitivno predosećala... Aj` što predvidim tok, nego što nastupi bolest teža od najcrnjih slutnji. Sadašnji vlastodršci su recidiv. Pazi kad ne želim da razmišljam o posledicama njihove vlasti.
Dođe mi da pucam.



hajkula1 hajkula1 00:12 04.07.2014

Re: Autor

dr.wagner
... jutro

predatortz

Tebi hvala što si napisao ovaj tekst. Ima(te)š moju podršku. Ova priča oko 'Beograda na vodi' iritira ...


-Nije to naš problem , već njihov ... i što se ti javljaš , ti si iz Bosne ...
... da nisu vama pomagali , već bi imali taj vodovod u Beogradu ... ili što već


Wagner





Kanalizaciju. Imali bi kanalizaciju, pa ne bi govna plivala.
kukusigameni kukusigameni 10:57 30.06.2014

mali prilog blogu

Beogradska železnička stanica

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:08 30.06.2014

Re: mali prilog blogu


Ne kapiram u čemu je problem?

Jel je Srbija glasala kako je glasala?

Ako ima samo Niš ovaj bilbord to je sramota.
U svakom gradu, u svakom mestu mora postojati ova slika Slavimo Beograd.


Zašto Kragujevac, Paraćin ili Subotica da ne slave Beograd? U ovom tako važnom trenutku kao što je izgradnja Obrenovca, zašto Obrenovac nema ovakav bilbord kao ovaj na železničkoj stanici?

BGH2O svuda u svakom mestu. To je naša borba dala...
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:31 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

Dopada mi se što će ulaz u željezničku stanicu voditi ka novim bulevarima. Awsome idea! (Nestranačko mišljenje).

jkt2010 jkt2010 11:58 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

oskar-z-wild
Dopada mi se što će ulaz u željezničku stanicu voditi ka novim bulevarima. Awsome idea! (Nestranačko mišljenje).

Moglo bi to nekako ovako da ispadne:

(asian civilisations museum, singapore)
anfieldroad anfieldroad 12:13 30.06.2014

Re: mali prilog blogu


Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis. Blage veze sa realnim zivotom nema. Sve je toliko sumanuto da je prosto komicno. Ali, da ne bi bilo samo smesno, potrudili smo se kao i uvek mi ocajnici, svadjajuci se oko toga da li ce ova basna da se odigrava u Begeu ili Nisu.
Posvadjali smo se oko toga koga i sta predstavlja nacrtani grad!!!

expolicajac expolicajac 12:16 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

anfieldroad

Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis. Blage veze sa realnim zivotom nema. Sve je toliko sumanuto da je prosto komicno. Ali, da ne bi bilo samo smesno, potrudili smo se kao i uvek mi ocajnici, svadjajuci se oko toga da li ce ova basna da se odigrava u Begeu ili Nisu.
Posvadjali smo se oko toga koga i sta predstavlja nacrtani grad!!!


Ovde se samo freehand svađa, i to sam "ssebe", ostali svi vode dijalog.
angie01 angie01 12:19 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

kukusigameni
Beogradska železnička stanica



e, da,..zar ne rece av, kako je ona ruzna, z stanica, pa ce sad oni da poprave sa lepsim?

...ne znam da je Prag tako rusio svoje ruzno, da bi napravio lese- nego je oglancao fasade i pretvorio se u zlatni grad.

Unfuckable Unfuckable 12:27 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

ahm neki vode dijalog, neki ometaju a neki samo prepisuju
(Mislim, ne znam zašto me to uopšte nije začudilo i koji je ovo već po redu tzv "autor" u "stvaralačkoj" krizi, kao, do sada se kreativno ispoljavao pa mu eto naglo pozlilo od vrućine).
A zli frihend samo smeta.
Da ne bih i ja (kao što to već čini Zli Frihend) ometao konstruktivni dijalog (ne daj da nas zavadeee ovi ljudi zliii) imam samo jedno pitanje (za moderaciju, urednicu... koga god)...
- kako se može ceo blog prijaviti moderaciji?
jkt2010 jkt2010 12:27 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

angie01
kukusigameni
Beogradska železnička stanica



e, da,..zar ne rece av, kako je ona ruzna, z stanica, pa ce sad oni da poprave sa lepsim?

...ne znam da je Prag tako rusio svoje ruzno, da bi napravio lese- nego je oglancao fasade i pretvorio se u zlatni grad.


Pa i ovde ce da se uglanca sta ima da se glanca (kao na pr z.stanica ili ta zgrada te zadruge koja je vec uglancana). A na ostatku lokacije sta da radimo kad nemamo to sto ima Prag? Vidi dole: Sta bi ti da glancas? Prugu?
expolicajac expolicajac 12:30 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

Unfuckable
ahm neki vode dijalog, neki ometaju a neki samo prepisuju
(Mislim, ne znam zašto me to uopšte nije začudilo i koji je ovo već po redu tzv "autor" u "stvaralačkoj" krizi, kao, do sada se kreativno ispoljavao pa mu eto naglo pozlilo od vrućine).
A zli frihend samo smeta.
Da ne bih ometao konstruktivni dijalog (ne daj da nas zavadeee ovi ljudi zliii) imam samo jedno pitanje (za moderaciju, urednicu... koga god)...
- kako se može ceo blog prijaviti moderaciji?

Pa evo prijavio si. I ja ću sam da se prijavim i obrišem. Naravno smeta ti da se na bilo koji način ugrozi svevišnja pozicija "vas nedodirljivih".
Unfuckable Unfuckable 12:33 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

Naravno smeta ti da se na bilo koji način ugrozi svevišnja pozicija "vas nedodirljivih".

Izvini, ako si u stanju samo malo da elaboriraš citirano?
angie01 angie01 12:39 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

Pa i ovde ce da se uglanca sta ima da se glanca (kao na pr z.stanica


koliko sam cula da je av rekao- stanica se rusi,...umesto ruzne z i a stanice,....
jkt2010 jkt2010 12:45 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

angie01
Pa i ovde ce da se uglanca sta ima da se glanca (kao na pr z.stanica


koliko sam cula da je av rekao- stanica se rusi,...umesto ruzne z i a stanice,....

Pogledaj sliku koju je Oskar okacio gore. Idi u donji levi (sorry, DESNI) ugao gde mozes da vidis da nisi dobro cula. Tu zgradu ce da uglancaju, kao i Zadrugu koju su vec uglancali.
angie01 angie01 12:57 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

ni u levom ni u desnom uglu ne vidim zgradu z stanice.
anfieldroad anfieldroad 13:47 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

expolicajac
anfieldroad

Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis. Blage veze sa realnim zivotom nema. Sve je toliko sumanuto da je prosto komicno. Ali, da ne bi bilo samo smesno, potrudili smo se kao i uvek mi ocajnici, svadjajuci se oko toga da li ce ova basna da se odigrava u Begeu ili Nisu.
Posvadjali smo se oko toga koga i sta predstavlja nacrtani grad!!!


Ovde se samo freehand svađa, i to sam "ssebe", ostali svi vode dijalog.



Prilicno glasan dijalog i to na totalno besmislenu temu.
Ponovo- svadjamo se oko makete koja je realna koliko i Europolis ili Nis kao Konstantinopolj. Tekst bloga je takav da ne dozvoljava razgovor. Inspirativan je iskljucivo za izazivanje zavisti ili stupidnih kompleksa. Kao da je stvarno neki kunst ziveti u Beogradu i gledati ove manijake kako nas zaludjuju.
blogovatelj blogovatelj 14:03 30.06.2014

Re: mali prilog blogu

Zašto Kragujevac, Paraćin ili Subotica da ne slave Beograd?


Ko kaže da ne slave. Kragujevac već slavi.
Mića Turčin već spremio apdejt. Za njega nema cenzure.

Beograd je na vodi. Beba je na medijima. Srbija je na bilbordima. Sve je na maketama. Beše, Potemkin...


freehand freehand 14:45 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

malo da elaboriraš citirano?

Šta da radi?
Davie Davie 15:35 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

ne znam zašto me to uopšte nije začudilo i koji je ovo već po redu tzv "autor" u "stvaralačkoj" krizi, kao, do sada se kreativno ispoljavao pa mu eto naglo pozlilo od vrućine


Paz' sad kad nam narodna milicija pocne da mase doktoratima, kakava bre "stvaralacka kriza"...
expolicajac expolicajac 15:41 30.06.2014

Re: mali prilog opŠtem potonuću

Davie
ne znam zašto me to uopšte nije začudilo i koji je ovo već po redu tzv "autor" u "stvaralačkoj" krizi, kao, do sada se kreativno ispoljavao pa mu eto naglo pozlilo od vrućine


Paz' sad kad nam narodna milicija pocne da mase doktoratima, kakava bre "stvaralacka kriza"...

Ma mi to odmah stavljamo na internet, da možeš da se zadovoljavaš čitanjem istih.
jkt2010 jkt2010 06:26 01.07.2014

Re: mali prilog blogu

angie01
ni u levom ni u desnom uglu ne vidim zgradu z stanice.

A sta vidis u donjem desnom uglu na slici ovde? Nadam se da skrolujes do kraja u desno...
hajkula1 hajkula1 11:09 02.07.2014

Re: mali prilog blogu

anfieldroad

Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis. Blage veze sa realnim zivotom nema. Sve je toliko sumanuto da je prosto komicno. Ali, da ne bi bilo samo smesno, potrudili smo se kao i uvek mi ocajnici, svadjajuci se oko toga da li ce ova basna da se odigrava u Begeu ili Nisu.
Posvadjali smo se oko toga koga i sta predstavlja nacrtani grad!!!




Nismo se svađali, nabrajali Dubai pa redom... Bilo je i par onih koji podržavaju i veruju AV

mariopan mariopan 12:25 02.07.2014

Re: mali prilog blogu

anfieldroad

Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis. Blage veze sa realnim zivotom nema. Sve je toliko sumanuto da je prosto komicno. Ali, da ne bi bilo samo smesno, potrudili smo se kao i uvek mi ocajnici, svadjajuci se oko toga da li ce ova basna da se odigrava u Begeu ili Nisu.
Posvadjali smo se oko toga koga i sta predstavlja nacrtani grad!!!


Najbolji komantar do sada

+ vrh - "svečano otvaranje makete".

su-ma-nu-to
inco inco 20:18 02.07.2014

Re: mali prilog blogu

anfieldroad
Ova maketa moze da predstavlja Beograd isto kao i Peking, Kragujevac ili Nis.


Ne može - bar ne ono što je na slikama jer svaki od navedenih gradova ima svoje specifičnosti - pre svega reku oko koje se to gradi, a zatim i reljef. Ni po jednom parametru ne odgovara navedenim gradovima.

O specifičnostima poput pogađanja strana sveta (ako već hoćeš da prikazuješ sumrak / dan) i da ne govorim. Na ovim slikama, strane sveta u 'Beogradu' su okrenute za 90 stepeni u smeru kazaljke na satu.
hajkula1 hajkula1 11:54 03.07.2014

Re: mali prilog blogu

oskar-z-wild
Dopada mi se što će ulaz u željezničku stanicu voditi ka novim bulevarima. Awsome idea! (Nestranačko mišljenje).




Ti misliš da sve to može da se smesti u taj prostor?
omega68 omega68 12:33 30.06.2014

@

Hajkula
Kuku
Predator
Svi beograđani
Svima zajednička poruka:
POBUNITE SE.
Dugo sam ovde na blogu pazio da budem politički i ljudski korektan.Pa , kao, nisu svi u BG isti, pa nisam ja mislio na tebe nego na političku vrhušku koja sedi u BG i ta sranja...
Ljudi, pobunite se.Pobunite se i ne budite i VI isti megalomani kao svaka vlast kojoj je jedini cilj što veći Bg i što veći broj stanovnika u njemu:
Pobunite se što SVU DECU VAN BG smatraju nižom rasom.Znate da uzmete DVA kompleta udžbenika.Džabe.
JA NEMAM NI ZA JEDAN.NEMAM.
Ni za jedno dete, a šta ću kad mi i drugo krene u školu?
Ali šta bilo koga za to boli uvo?
Znam, mnogi od Vas će reći da ste i VI u sličnom položaju.Pa to je još jedan razlog da se pobunite.Vi ste tu, institucije su vam na dohvat ruke.Nama treba prevoz, treba nam logistika.Vi ste u epicentru.Ali ne, mnogi od vas još uvek dobro živite.Kad vidite i čujete ovakve leleke , kao ovaj moj, shvatite da treba da cenite tu sigurnost koju ipak imate.I zato Vam kažem:
Mislite o meni šta hoćete - VI STE KRIVI
angie01 angie01 12:53 30.06.2014

Re: @

JA NEMAM NI ZA JEDAN.NEMAM.
Ni za jedno dete, a šta ću kad mi i drugo krene u školu?
Ali šta bilo koga za to boli uvo?


ako ce ti biti lakse- to je cist zaheb- ti udzbenici su se ionako platili od naseg poreza, a odmah po donosenju te odluke, podigli su cene troskova zivota-one fiksne troskove, koje ne mozes da izbegnes, uveli nam bus plus- je l kapiras igru?

da smo sami platili udzbenike- prosli bi mnogo jeftinije.

da ti bilo ko od nas pokaze budzne racune, pa da vidis sta je povlascenost.


omega68 omega68 13:02 30.06.2014

Re: @

da smo sami platili udzbenike- prosli bi mnogo jeftinije.

Pa pobunite se i zbog sebe i zbog nas.Zbog štrajka i paralize od strane Beograđana pala bi vlast i neka druga i neka treća... sve dok se ne pojavi neka koja je dobra.Ne čekajte na nas kao 5.oktobra jer nas više nema.Izumrli smo.
angie01 angie01 13:03 30.06.2014

Re: @

.Izumrli smo.


zasto mislis da je ovde drugacije?!



ps- besplatni udzbenici su ukinuti!
Jukie Jukie 16:44 30.06.2014

Re: @

Između ostalog besplatni udžbenici su bili zaheb i zato što su se vraćali pa deca nisu imala odakle da uče za "kombinovani" deo maturskog testa, i onda su roditelji osmaka opet kupovali sve udžbenike da bi deca imala odakle da uče (što je bila jedna od opravdanijih zamerki u borbama protiv male mature)

Neki besplatni udžbenici su izgleda ostali? Nisam dobro pratio ali neke učiteljice su rekle da su nazad dobile smrdljive prljave knjige koje u septembru treba da podele jadnim prvačićima.

hajkula1 hajkula1 23:43 30.06.2014

Re: @

omega68
Hajkula
Kuku
Predator
Svi beograđani
Svima zajednička poruka:
POBUNITE SE.
Dugo sam ovde na blogu pazio da budem politički i ljudski korektan.Pa , kao, nisu svi u BG isti, pa nisam ja mislio na tebe nego na političku vrhušku koja sedi u BG i ta sranja...
Ljudi, pobunite se.Pobunite se i ne budite i VI isti megalomani kao svaka vlast kojoj je jedini cilj što veći Bg i što veći broj stanovnika u njemu:
Pobunite se što SVU DECU VAN BG smatraju nižom rasom.Znate da uzmete DVA kompleta udžbenika.Džabe.
JA NEMAM NI ZA JEDAN.NEMAM.
Ni za jedno dete, a šta ću kad mi i drugo krene u školu?
Ali šta bilo koga za to boli uvo?
Znam, mnogi od Vas će reći da ste i VI u sličnom položaju.Pa to je još jedan razlog da se pobunite.Vi ste tu, institucije su vam na dohvat ruke.Nama treba prevoz, treba nam logistika.Vi ste u epicentru.Ali ne, mnogi od vas još uvek dobro živite.Kad vidite i čujete ovakve leleke , kao ovaj moj, shvatite da treba da cenite tu sigurnost koju ipak imate.I zato Vam kažem:
Mislite o meni šta hoćete - VI STE KRIVI




Pričam. Agitujem. I ovde na blogu, zar se ne sećaš koliko sam puta pozivala na pobunu? Mariopan i ja, najgrlatije. I viđamo se kada 99% ima protest i kada su neki drugi protesti; protiv korupcije sa Nunetom, protiv GMO...

Slaba vajda.

Kod mene u firmi Beograđani su u tragovima, ostale pobuna ne zanima a sami ne možemo ništa.



kukusigameni kukusigameni 09:02 01.07.2014

Re: @

omega68
POBUNITE SE.


Ja kad se pobunim , ti me etiketiraš da sam liberal, strani plaćenik i te neke munje.

Inače, imaš preporuku za ovaj post. Od srca.
milisav68 milisav68 09:03 01.07.2014

Re: @

kukusigameni
omega68
POBUNITE SE.


Ja kad se pobunim , ti me etiketiraš da sam liberal, strani plaćenik i te neke munje.

Inače, imaš preporuku za ovaj post. Od srca.

Samo vi trubite....
kukusigameni kukusigameni 09:07 01.07.2014

Re: @

milisav68
kukusigameni
omega68
POBUNITE SE.


Ja kad se pobunim , ti me etiketiraš da sam liberal, strani plaćenik i te neke munje.

Inače, imaš preporuku za ovaj post. Od srca.

Samo vi trubite....

Ti dam ja trubu.
milisav68 milisav68 09:36 01.07.2014

Re: @

kukusigameni
Ti dam ja trubu.



omega68 omega68 14:56 01.07.2014

Re: @

Ja kad se pobunim , ti me etiketiraš da sam liberal, strani plaćenik i te neke munje

Pa nemojte da se bunite sa pozicija liberala.
Bunite se sa pozicija rodoljublja.
Valjda ima osnova da se oslobodimo liberalnig kapitalizma i okupacije banksterskog šljama?
Valjda možemo da dovedemo bolje od vraćanja Đelića ili Kori Uduvički?
Problem je što bi mnogi koji bi se pobunili vratili baš ovakve.
omega68 omega68 15:56 01.07.2014

Re: @

Pričam. Agitujem. I ovde na blogu, zar se ne sećaš koliko sam puta pozivala na pobunu? Mariopan i ja, najgrlatije. I viđamo se kada 99% ima protest i kada su neki drugi protesti; protiv korupcije sa Nunetom, protiv GMO...

Slaba vajda.

Kod mene u firmi Beograđani su u tragovima, ostale pobuna ne zanima a sami ne možemo ništa.

zilikaka zilikaka 18:21 01.07.2014

Re: @

ali neke učiteljice su rekle da su nazad dobile smrdljive prljave knjige koje u septembru treba da podele jadnim prvačićima.


Što bre smrdljive i prljave?

Pa nisu knjige donji veš.

Šta sad treba da polijemo benzinom i upalimo i biblioteke?
Šta misliš tek te knjige kroz koliko ruku su prošle i na šta liče?

...nego, ako uzmemo u obzir da su knjige za mog klipana ove godine koštale skoro 17 hiljada, i da je to još malo pa polovina prosečne plate, onda tu stvarno nešto ne štima.
kukusigameni kukusigameni 08:32 02.07.2014

Re: @

omega68
Ja kad se pobunim , ti me etiketiraš da sam liberal, strani plaćenik i te neke munje

Pa nemojte da se bunite sa pozicija liberala.
Bunite se sa pozicija rodoljublja.
Valjda ima osnova da se oslobodimo liberalnig kapitalizma i okupacije banksterskog šljama?
Valjda možemo da dovedemo bolje od vraćanja Đelića ili Kori Uduvički?
Problem je što bi mnogi koji bi se pobunili vratili baš ovakve.


E pa sad, "gladna Srbija" zna šta, ko i kako da se buni i će kaže da ko se tako ne buni, to su bre sve izdajnici i nepatriote? Neće to da može.

Osim toga, Kori baš i nije dovela ekipa o kojoj govoriš, a Đelić je pokazao u raznim oblastima koliko je bespotreban.

hajkula1 hajkula1 11:42 02.07.2014

Re: @

omega68

Valjda ima osnova da se oslobodimo liberalnig kapitalizma i okupacije banksterskog šljama?
Valjda možemo da dovedemo bolje od vraćanja Đelića ili Kori Uduvički?
Problem je što bi mnogi koji bi se pobunili vratili baš ovakve.



Koliko vidim, nema šanse. Evo radnici Prokupca se bune, štrajkuju, pisali su tužbe, žalbe, Malagurski snimio dokumentarac... Jedna od mnogih priča o kalupu, o modelu privatizacije u Srbiji. Primer je i (zahvaljujući Saši za sada neuspeli) pokušaj privatizacije Vršačkih vinograda. Ko će da spreči uništavanje naše energetike?






(Dođe mi da pucam.)
omega68 omega68 16:28 02.07.2014

Re: @

E pa sad, "gladna Srbija" zna šta, ko i kako da se buni i će kaže

Eto, a posle kažu da ne provociraju novu 6. ličku...
Nego, i će da bije ta gladna Srbija i će da j...e i će da svašta radi, ako se dobaulja...
I naravno da je i poKori dovela ta ista ekipa svetskih derikoža koja ju je uvalila Đinđiću i ostalim gaulajterima Srbije.
kukusigameni kukusigameni 07:16 03.07.2014

Re: @

omega68
E pa sad, "gladna Srbija" zna šta, ko i kako da se buni i će kaže

Eto, a posle kažu da ne provociraju novu 6. ličku...
Nego, i će da bije ta gladna Srbija i će da j...e i će da svašta radi, ako se dobaulja...
I naravno da je i poKori dovela ta ista ekipa svetskih derikoža koja ju je uvalila Đinđiću i ostalim gaulajterima Srbije.

Tako je. Da bije. Četnike iz 6.Ličke.
westvleteren westvleteren 13:59 30.06.2014

Nije dovoljno iritantan...

...jer ce te iste Nislije ponovo da glasaju za vlast(i) koja im je omogucila Beogradizaciju

Da su napisali na bilbordu: "Uzmimo od nisa, i dajmo Beogradu. BEOGRAD zasluzuje vas novac vise nego vi. Ha Ha Ha! Beograd je bolji od vas, lepsi od vas i vredi vise nego vi. Izgradimo Beogradske kule od vaseg novca. :) ", opet bi Nislije glasale za iste partije kao i do sada.
hajkula1 hajkula1 11:45 02.07.2014

Re: Nije dovoljno iritantan...

westvleteren

Da su napisali na bilbordu: "Uzmimo od nisa, i dajmo Beogradu. BEOGRAD zasluzuje vas novac vise nego vi...



Ne preteruj.

Sarađujemo s privatnim firmama i iz Niša. Nemoj samo o toj temi (pare, rad... Beograd vs druga mesta u Srbiji...).
westvleteren westvleteren 13:28 02.07.2014

Re: Nije dovoljno iritantan...


Ne preteruj.

Sarađujemo s privatnim firmama i iz Niša. Nemoj samo o toj temi (pare, rad... Beograd vs druga mesta u Srbiji...).


Hajkulo, krivo si skuzila moj komentar.
Poenta je da je za BG na vodi, beogradizaciju, duboko centalizovanu Srbiju i sve drugo sto se zamera (bilo stvarno, bilo zamisljeno) odgovorna upravo partija na vlasti, a oni svoje clanove i glasace imaju, jelte i u Nisu. Nis je, ukoliko dobro pamtim, vecinski glasao za SNS, i opet ce, bez obzira koliko sada kukaju.
Vojvodjane jos i razumem kad se bune, oni su ipak drugacije glasali.

Nadam se da je sada jasnije

Inace sam rodjeni Beogradjanin, trenutno na drugom mestu prebivalista.

A cela situacija me potseca na raspravu koju sam imao sa jednim drugom iz Subotice, clanom DS u Tadicevo vreme. On kuka: te BG trosi nase pare, te gradi se novi most... Cekaj malo, covece! Pa ti si na vlasti! Trebalo bi ja tebi da se zalim.
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:08 30.06.2014

Slavimo Beograd...

...slava mu

inco inco 20:21 02.07.2014

Re: Slavimo Beograd...

zovitemegrunf
...slava mu


... i nek mu je laka braon voda...
Jukie Jukie 15:28 30.06.2014

Geografija itd.

Da li negde ima već urađena analiza koja brda i ulice sve treba da uklone da bi se napravilo ovo što se vidi na slikama jer Beograd nije ravan, šta će biti sa protokom vode, da li će biti uništeno VRO, koliko su mostovi u stvari nisko nad vodom itd. itd. da ne govorimo sada o ceni izgradnje nego šta će biti kad udari sledeća veća količina vode, kuda će se razliti, i koliko će se pejzaž koji sada znam razlikovati

westvleteren westvleteren 15:36 30.06.2014

Re: Geografija itd.

sta znaju arapi sta je voda? To kod njih u pustinji nema.

Uostalom, mozda ne treba ni brinuti oko takvih stvari posto je sve sto cemo videti od BG na vodi vec izgradjeno.
inco inco 20:27 02.07.2014

Re: Geografija itd.

Jukie
Da li negde ima već urađena analiza koja brda i ulice sve treba da uklone da bi se napravilo ovo što se vidi na slikama jer Beograd nije ravan


Ma to oko ravnanja reljefa je još najmanji problem - imaju Arapi iskustva sa time - nego, kao što gore napisah, ne znam kako planiraju da rotiraju ceo Beograd za 90 stepeni da se uklope sa stranama sveta koje prikazuju na slikama...
hajkula1 hajkula1 00:32 04.07.2014

Re: Geografija itd.

inco
Jukie
Da li negde ima već urađena analiza koja brda i ulice sve treba da uklone da bi se napravilo ovo što se vidi na slikama jer Beograd nije ravan


Ma to oko ravnanja reljefa je još najmanji problem - imaju Arapi iskustva sa time - nego, kao što gore napisah, ne znam kako planiraju da rotiraju ceo Beograd za 90 stepeni da se uklope sa stranama sveta koje prikazuju na slikama...



Sa`će jkt2010 da ti objasni



nim_opet nim_opet 15:31 30.06.2014

Slazem se, ali

koliko se secam glasaci su vecinski glasali da daju svu mogucu i nemogucu (tj. nezakonitu) vlast u ruke A. Vucicu. Sada snose posledice takve odluke - jedan covek je odlucio da zbog nekog ega, 3milijarde evra UAE investicija ili cega treceg ima da se pravi ovaj projekat, mimo svakog zakona, uredbe i pravila i to i radi. Ako nam se ne svidja, onda mozemo da budemo samo ljudi na A. Vucica i ekipu, a ne na neki apstraktni "Beograd".
hajkula1 hajkula1 00:36 04.07.2014

Re: Slazem se, ali

nim_opet
koliko se secam glasaci su vecinski glasali da daju svu mogucu i nemogucu (tj. nezakonitu) vlast u ruke A. Vucicu.



Za nezakonitu vlast nisu. Niti za nediskutovanje predloga zakona.




background noise background noise 18:27 30.06.2014

Evo ja sam Čačanin

I uopšte me ne iritira, i ne doživljavam to kao natrljavanje bilo čega na nos.

Ovo je samo još jedna u nizu maloumnosti retardirane vlasti koju su izabrali retardirani glasači jer značajan deo onih koji sebe smatraju mislećima nije našao u sebi dovoljno ljudskosti da na njih izađe.

Dakle, još jednom, ne iritira, glupo je koliko i projekat Beograd na vodi, bedno koliko i prijatelji iz mizoginih civilizacija iz kakve tek što se iskobeljasmo i sami, a koji će to sve da podrže.

Inače, živeo sam u Beogradu, većina prijatelja mi je i dalje u Beogradu, to su sve divni ljudi, Beograd je divan grad i nikome ništa ne natrljava na nos, ako se šta i natrljava onda to natrljavaju autorovi ( naravno ne samo njegovi )sugrađani koji su ove spodobe nedotupavne i doveli na vlast.

sremcica1 sremcica1 20:55 30.06.2014

slavimo beograd

..sta god bila namera il poruka autora ovog nebuloznog slogana, izaziva bes. Iritantno je I van svake granice dobrog ukusa. Posebno izjutra, dok idem niz svoju ulicu, zureci na posao, a put moze (eventualno) da mi predje samo... crna macka! Nis odumire, gasi se..ljudi u ogromnoj vecini, zive na ivici bede. I,neka si stavio ovaj tekst za blog! E, bas jesi u pravo vreme I na pravo mesto. Cuj, SLAVIMO Beograd. Mozda I da USKLIKNEMO S LJUBAVLJU...
nim_opet nim_opet 21:38 30.06.2014

Re: slavimo beograd

sremcica1
..sta god bila namera il poruka autora ovog nebuloznog slogana, izaziva bes. Iritantno je I van svake granice dobrog ukusa. Posebno izjutra, dok idem niz svoju ulicu, zureci na posao, a put moze (eventualno) da mi predje samo... crna macka! Nis odumire, gasi se..ljudi u ogromnoj vecini, zive na ivici bede. I,neka si stavio ovaj tekst za blog! E, bas jesi u pravo vreme I na pravo mesto. Cuj, SLAVIMO Beograd. Mozda I da USKLIKNEMO S LJUBAVLJU...


Dobro, ali na koga ste ljuti? Na investitora sto promovise proizvod? Na reklamnu agenciju koja je napravila poster? Na agenciju koja je vlasnik bilborda? Na lokalne vlasti u Nisu koje su dozvolile postavljanje bilborda na ova mesta gde mozete da ih vidite? Na premijera koji pravi Potemkinova sela, krsi zakone i propise i promovise netransparentno poslovanje sa "prijateljima" iz UAE? Na vecinske glasace Srbije sto su istome dali apsolutnu vlast? Ili na stanovnike Beograda?
jkt2010 jkt2010 06:33 01.07.2014

Re: slavimo beograd

nim_opet
sremcica1
..sta god bila namera il poruka autora ovog nebuloznog slogana, izaziva bes. Iritantno je I van svake granice dobrog ukusa. Posebno izjutra, dok idem niz svoju ulicu, zureci na posao, a put moze (eventualno) da mi predje samo... crna macka! Nis odumire, gasi se..ljudi u ogromnoj vecini, zive na ivici bede. I,neka si stavio ovaj tekst za blog! E, bas jesi u pravo vreme I na pravo mesto. Cuj, SLAVIMO Beograd. Mozda I da USKLIKNEMO S LJUBAVLJU...


Dobro, ali na koga ste ljuti? Na investitora sto promovise proizvod? Na reklamnu agenciju koja je napravila poster? Na agenciju koja je vlasnik bilborda? Na lokalne vlasti u Nisu koje su dozvolile postavljanje bilborda na ova mesta gde mozete da ih vidite? Na premijera koji pravi Potemkinova sela, krsi zakone i propise i promovise netransparentno poslovanje sa "prijateljima" iz UAE? Na vecinske glasace Srbije sto su istome dali apsolutnu vlast? Ili na stanovnike Beograda?

Ljuti smo na sve navedene, a razlog je sto ce opet neki da se ovajde a to nismo mi.
nim_opet nim_opet 15:37 01.07.2014

Re: slavimo beograd

Pa dobro, ako ste ljuti na sve navedene, evo jedan konstruktivan predlog sta o tome raditi:

Na investitora sto promovise proizvod? - Pisati PR sluzbi istoga i izloziti zasto je reklama uvredljiva vama itd.
Na reklamnu agenciju koja je napravila poster? - vidi gore. Ukljuciti predlog da promene agenciju. Takodje, pisati agneciji i izraziti negodovanje.
Na agenciju koja je vlasnik bilborda? - Pisati Alma Quatru da vam se ne dopada pozicija bilborda i da hocete da ogranicite slobodu oglasavanja, tj. da ukljucite kriterijume uvredljivosti kada razmisljaju kome ce da dozvole da se postavi.
Na lokalne vlasti u Nisu koje su dozvolile postavljanje bilborda na ova mesta gde mozete da ih vidite? - Pisati lokalnim vlastima i traziti da se izmeste bilbordi (i usput identifikovati alternativu za takse koje skupljaju preko istih).
Na premijera koji pravi Potemkinova sela, krsi zakone i propise i promovise netransparentno poslovanje sa "prijateljima" iz UAE? - Pokrenuti upravni spor protiv Vlade Srbije zbog sumnje da krse mnogo zakona. Pokrenuti peticiju za smenu predsednika iste i/ili izglasavanje nepoverenja. Glasati za nekog drugog sledeci put.
Na vecinske glasace Srbije sto su istome dali apsolutnu vlast? - Razmisljati o glasanju, aktivno se ukljuciti u kampanju, aktivirati neaktivne glasace.
Ili na stanovnike Beograda? - Ne znam. Ici u Beograd i pricati sa stanovnicima da se vidi da nisu nista drugaciji od vas.

hajkula1 hajkula1 23:35 30.06.2014

Malo začina za slavlje


... sudeći prema registru Privredne komore Abu Dabija, firma na čijem je čelu i kobajagi pečatu osnovana je sredinom maja u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Prema dostupnim podacima, 'Eagle hills international properties' upisana je 14. maja 2014. godine sa početnim kapitalom od 150 hiljada emiratskih dirhama, odnosno 30.000 evra, i nema zaposlene...



Poruka na fejsu.


anfieldroad anfieldroad 00:19 01.07.2014

Re: Malo začina za slavlje

hajkula1

... sudeći prema registru Privredne komore Abu Dabija, firma na čijem je čelu i kobajagi pečatu osnovana je sredinom maja u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Prema dostupnim podacima, 'Eagle hills international properties' upisana je 14. maja 2014. godine sa početnim kapitalom od 150 hiljada emiratskih dirhama, odnosno 30.000 evra, i nema zaposlene...



Poruka na fejsu.




Cuj, nema zaposlene !?! A gde smo tu svi mi, srecno zaposleni u toj fantazmagoriji ?
hajkula1 hajkula1 12:54 01.07.2014

Re: Malo začina za slavlje

anfieldroad
hajkula1

... sudeći prema registru Privredne komore Abu Dabija, firma na čijem je čelu i kobajagi pečatu osnovana je sredinom maja u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Prema dostupnim podacima, 'Eagle hills international properties' upisana je 14. maja 2014. godine sa početnim kapitalom od 150 hiljada emiratskih dirhama, odnosno 30.000 evra, i nema zaposlene...



Poruka na fejsu.




Cuj, nema zaposlene !?! A gde smo tu svi mi, srecno zaposleni u toj fantazmagoriji ?



Nema.

Volonteri...
tasadebeli tasadebeli 06:28 01.07.2014

Београдизација Србије...

...или србизација Београда, питање је сад?

Ја мислим, другови и другар'це пионири, да ову Ђиласову ћуприју и те небодере које ће Арапи градити треба да пренесемо мало и на Нишаву, а не само ми овде да их гледамо и трпимо.

Треба ли да гласамо о овом предлогу или ћемо га изгласати акламацијом?








oskar-z-wild oskar-z-wild 22:07 01.07.2014

Re: Београдизација Србије...

Ја мислим, другови и другар'це пионири, да ову Ђиласову ћуприју и те небодере које ће Арапи градити треба да пренесемо мало и на Нишаву, а не само ми овде да их гледамо и трпимо.


Izvini, ali ne dolazi u obzir.
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:53 01.07.2014

Mhm

S najvećim poštovanjem,
Niš


A gde je pečat? (Sad ti stupaš na scenu i vičeš da građani Niša nemaju pečat, građani Niša nemaju prava).

I mislim, nemoj da si zavidan, nismo se ni mi u Beogradu bunili i pisali tužna pisma kad ste zidali ovakve grandiozne građevine...



Otprilike je negde tu vrhunac domaće političke i neimarske misli - krečenje zgrade geozavoda i zidanje mosta za štrumfove.

A što se tiče one neverovatne kule koja je planirana (planovi se jelte još razrađuju), imam insider info kako će zapravo to izgledati:

inco inco 20:47 02.07.2014

Slavimo Beograd



More @ Njuz.net
freehand freehand 21:35 02.07.2014

Nego, da se manemo spina

Slavimo premijera!

kukusigameni kukusigameni 08:46 03.07.2014

filmski opis ovog bloga

Blog B92---LINK
mariopan mariopan 11:07 03.07.2014

Re: filmski opis ovog bloga

kukusigameni
Blog B92---LINK

expolicajac expolicajac 13:16 03.07.2014

Re: filmski opis ovog bloga

kukusigameni
Blog B92---LINK

Dobra šorka mora da dobre i rezultate. Naravno za one kojima nije jasno iz "internet brigade Garibaldi", mi glupi i ograničeni s Juga, zabavljamo se prostim i siromašnim zabavama kao što je šorka i seks.
mariopan mariopan 14:19 03.07.2014

Re: filmski opis ovog bloga

expolicajac
kukusigameni
Blog B92---LINK

Dobra šorka mora da dobre i rezultate. Naravno za one kojima nije jasno iz "internet brigade Garibaldi", mi glupi i ograničeni s Juga, zabavljamo se prostim i siromašnim zabavama kao što je šorka i seks.

Štabre, pojma nemaš.

Banacke šore je naša igra, imamo autorsku pa pazi šta pričaš.

Evo jedna disciplina - kotrljanje sira :



a evo i malo šore

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:34 03.07.2014

U pravu je Free,

Beograd je pogrešna adresa, Nišlije bi morale i sa sobom da popričaju.
Nisu samo Beograđani glasali za Beograd na vodi, nego i Nišlije.
Jer Beograd na vodi nije ideja gradskih, beogradskih vlasti, nego one vlasti za koju je cela Srbija glasala, uključujući i Nišlije.
tasadebeli tasadebeli 08:43 04.07.2014

Re: U pravu je Free,

Jelica Greganović

Beograd je pogrešna adresa, Nišlije bi morale i sa sobom da popričaju.
Nisu samo Beograđani glasali za Beograd na vodi, nego i Nišlije...

...Jer Beograd na vodi nije ideja gradskih, beogradskih vlasti, nego one vlasti za koju je cela Srbija glasala, uključujući i Nišlije.


Тако је, Јелице!

И још нешто! Што би рекао стари добри професор Андреј Тарасјев у једном интервјуу:"Извин'те, молим вас, али Железник није Београд."

Као што то није ни Калуђерица (моје омиљено насеље прављено по моделу Дивљег Запада - пободи кочиће и твоје је), Сремчица, Вишњичка бања, Жарково, Борча, Овча, Беле воде које ће ускоро да промене име у Лички Осик , и редом да не набрајам...

Ја ни Баново брдо не рачунам баш у Београд... Све то није Београд...

А опет формално све то и јесте Београд... И тако је, вероватно, у сваком великом, милионском граду у којем деценијама траје велики прилив становништва...

Хоћу рећи, у овом граду има много разних Београда... Као што има Београђана и Београђана. А опет, све то иде под једно име - Београд.

То се, ваљда, у књижевности и лингвистици зове метонимија.

Као када кажеш:"Београд преговара са Приштином". (У преводу:"Београд продаје Косово и Метохију за што скупље паре." )

А не преговарамо, Јелице, ни ти ни ја ни маса овог света који живи по читавој Србији. Нити нас ико нешто пита о томе.

Али је згодно у овом конкретном случају (као и у многим другим случајевима у којима се чује глас оних који не живе у Београду) све то заклонити иза имена "Београд". А и практично је... Ко још има стрпљења да се бави сложеном ситуацијом српске политичке сцене и да је распреда у ситна цревца... (Осим, можда, Фрија и Кркара?)

А опет, с друге стране, све то вероватно и јесте оно што чини овај град оваквим какав јесте и што га је чинило уназад два века онаквим какав јесте... Мислим, тај велики прилив становништва...

Што би рекао Дејан Цукић, има нека позитивна енергија у овом граду, нека подземна струјања због којих је Београд такав какав је...

Упс, одох ја далеко... Сада сам ја почео да славим Београд, а није ми то уопште била намера...

(EDIT: Добро је, накнадно сам видео да је један од тагова мој град, па могу на то да се извлачим... А видим, има ту и друштво) и политика... Иха, мирна ми савест због троловања!)



expolicajac expolicajac 09:04 04.07.2014

Re: U pravu je Free,

Упс, одох ја далеко... Сада сам ја почео да славим Београд, а није ми то уопште била намера...

Jelica Greganović Jelica Greganović 01:06 05.07.2014

Re: U pravu je Free,

А опет, с друге стране, све то вероватно и јесте оно што чини овај град оваквим какав јесте и што га је чинило уназад два века онаквим какав јесте... Мислим, тај велики прилив становништва...

To je ono što sve velike gradove čini velikim.
Uostalom, da su Kelti sedeli kod kuće, a Sloveni čučali iza Karpata, bi li bilo Beograda ovakvog kakav je danas?
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:08 05.07.2014

Re: U pravu je Free,

"Onaj osećaj kada te okrive za nešto što nisi uradio"...E upravo tako se oseća Beograd kada ga krive za nešto što nije uradio, za nešto što je uradila cela Srbija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana