Budućnost| Društvo| Ekonomija| Politika

Pukla tikva: Meko srce i Čvrsta ruka

freehand RSS / 12.07.2014. u 18:03

I tako sad ode i Strašni Krstić napustivši Vučića Mekog Srca. A šta kaže Mekosrci Vučić na to? Kaže - Krstić je potpuno u pravu!

tvrdo_srce.jpg

Da li je bilo za očekivati da će mladi BK stručnjak sa Harvarda, ili čega već ono beše, prvi da utekne sa ove raspale dereglije koju zovemo Vladom Srbije? Pa ne. Bar ja to nisam očekivao. 

Ali nije da nisam imao zle slutnje oko sednice Vlade zakazane za subotu popodne. Mada je i to nekako odgovarajuć termin za sednicu na kojoj treba usvojiti predlog za brisanje sto godina progresa oličenog u ostvarivanju radničkih prava.  Posle toga ionako na takvu državu pada mrak. Onaj gusti, teški, mrak koji donose predesednik Vlade i ministar rada od kojih nijedan nema minuli rad, a drugima brišu desetine godina njihovog minulog rada.

Vučić, Vulin, i Gvozdena peta. 

A eto, iako je "Krstić potpuno u pravu", samo nas je Meko srce Vučićevo sačuvalo od smanjenja penzija za 20%, plata za 15% i otpuštanja 160.000 ljudi, odmah. Ali Vučić, eto, neće popustiti ni za jotu. I On (oni) ne menja mišljenje od danas do sutra. Da, po tome je poznat: čvrsti stavovi i jasan pravac glavne su mu karakteristike. oduvek. Možda bi tome trebalo dodati da bi ono privrede što još nešto, kao, radi, treba da se spremi za nova retroaktivna rešenja i za nova finansijska sakaćenja. U smislu krpljenja budžetskih rupa koje ni Arapi ne mogu sami da zapuše.

Šta sad? Iskreno - nemam pojma. U stvari, mrzi me da kopam po ranijim blogovima, na kojima, neki ne bi poverovali - sve piše.

Svakako bi idiotski bilo očekivati toliki patriotizam sadržan u ludilu koje bi ikoga iz razbijene i zadavljene, proskribovane i ismejane opozicije navelo da sad uskoči na labavo prikačene trule daščurine  zvane Vladom Srbije, ne bi li nekako zadržali sve na okupu i izbegli sudar sa stenjem koje viri iz zapenušanog vodopada  neposredna budućnosti. Pre će se ta Vlada-splav raspadati dasku po dasku dok ne ostane samo Haron mokrih gaća da odlučno upravlja prkosnog lica sa grimasom - ne znam šta radim ali bolje niste ni zaslužili. Nego da se podavite u odurnoj patetici kojom ću da vas zasipam od gore dok vas beda bude davila od dole.

No kažite dragička: Taj Zakon o radu će, rekao je, ceo svet da pozdravi. - rekao je Vučić

Pa malo li je, majku mu, na ovu oskudaciju?

Ali, da ipak kažem ovo: ova Vlada je pala, samo nema nikog ko bi je zamenio. Te tako sledi mrcvarenje i taljiganje, do jeseni. Preko tog plota ni ja ne smem da gledam.

 



Komentari (317)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 03:16 13.07.2014

Re: Kraljicin gambit

da li se pesak uzima


Odakle se uzima? Sa Morave?
disident79 disident79 13:16 13.07.2014

Re: Kraljicin gambit

Odakle se uzima? Sa Morave?

Ma ne, sa Dunava.
dragon.leo dragon.leo 19:10 12.07.2014

Šta nedostaje?



(scroll: left <-> right)
dali76 dali76 19:17 12.07.2014

Ista pesma

Gde ja stadoh, ti produzi.
freehand freehand 19:27 12.07.2014

Uputstvo

... za one kojima nije jasno:

SNS: Demokratska stranka ne razume
Izvor: Tanjug

Beograd -- Demokratska stranka očigledno nije razumela ostavku Lazara Krstića na mestu ministra finansija u Vladi Srbije, saopštila je Srpska napredna stranka.

KLIK
Mada, nije dobro javno izjaviti svoje nerazumevanje okolo ove basne, jerbo bi se moglo popiti etiketu "žutog".
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:35 12.07.2014

Meko srce

Ovakva komendija nije viđena. A pretvoriće se u tragediju.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:39 12.07.2014

...

Da li je bilo za očekivati da će mladi BK stručnjak sa Harvarda, ili čega već ono beše, prvi da utekne sa ove raspale dereglije koju zovemo Vladom Srbije?


Pa, nije on prvi utekao, kako je on prvi utekao? Radulović je prvi utekao.
I pre nego što kažeš "to je bilo u onoj vladi", da pojasnim svoj stav: sve je to jedna ista vlada.

Nego, ima li još koga ko ovu vest čita kao: "Na zimu neće biti struje, slede restrikcije"?
freehand freehand 19:48 12.07.2014

Re: ...

Pa, nije on prvi utekao, kako je on prvi utekao? Radulović je prvi utekao.
I pre nego što kažeš "to je bilo u onoj vladi", da pojasnim svoj stav: sve je to jedna ista vlada.

Dobro, da ne moram da se ponavljam.


Nego, ima li još koga ko ovu vest čita kao: "Na zimu neće biti struje, slede restrikcije"?

Izbegao sam da budem direktan. Ali, neki predviđaju da će ipak biti love:

dali76 dali76 21:14 12.07.2014

Re: ...

U reakciji na ostavku ministra finansija ,DS tvrdi da je ostavka ministra samo farsa koja treba da sakrije katastrofalni zakon o radu:
“ DS je ocenila da će Predlog zakona o radu, koji je danas usvojen, za posledicu imati otkaz za desetine hiljada ljudi i smanjenje zarada u javnom i privatnom sektoru. "

Dakle cela farsa se sastoji u tome da DS ,ocigledno vodjena populizmom , optuzuje Vucica za nesto sto on, isto tako vodjen populizmom, ne zeli da uradi. Da zeli, ne bi Krstic odlazio /kao uostalom ni Radulovic.
Bitna razlika je naravno u tome sto danas SNS, za razliku od DS” juce”, nema nikoga da ih koci, sem te ogromne zelje lidera da bude voljen.



highshalfbooze highshalfbooze 22:24 12.07.2014

Re: ...

dali76
Da zeli, ne bi Krstic odlazio /kao uostalom ni Radulovic.

Odlazak Radulovića nema nikakve veze što Krstić ne odlazi nikuda, već ostaje tu gde jeste (samo se zove drugačije).
Sve je ovo farsa koja je dogovorena još ranije. A u sklopu te farse smo gledali:

1. epizoda "akcija odmah"
2. epizoda "zakon o radu sutra, a ne malo sutra"
3. epizoda "Ne popuštam ni slučajno. I tačka"

Dakle sapunica neviđena, kretenizam totalan.
hajkula1 hajkula1 22:51 12.07.2014

Re: ...

freehand
Pa, nije on prvi utekao, kako je on prvi utekao? Radulović je prvi utekao.
I pre nego što kažeš "to je bilo u onoj vladi", da pojasnim svoj stav: sve je to jedna ista vlada.

Dobro, da ne moram da se ponavljam.


Nego, ima li još koga ko ovu vest čita kao: "Na zimu neće biti struje, slede restrikcije"?

Izbegao sam da budem direktan. Ali, neki predviđaju da će ipak biti love:




*ebi ga, kad za ovo dajem preporuku.
stopalo stopalo 19:47 12.07.2014

pridevi i značenja

Meko Srce

Čvrsta Ruka

Raspala Dereglija

Gvozdena Peta

Trula Daska


Lepo i poetski ali znaš poslovicu o tome šta je uvek u modi?

Crne cipele i ...

Vidim ja da se sprema ovo drugo
freehand freehand 19:49 12.07.2014

Re: pridevi i značenja

Gvozdena Peta

Ovo je Džek Lonodn. Ko nije - valjalo bi da pročita, ko jeste da obnovi.
highshalfbooze highshalfbooze 19:58 12.07.2014

Ih sreće tvoje

Ali, da ipak kažem ovo: ova Vlada je pala, samo nema nikog ko bi je zamenio. Te tako sledi mrcvarenje i taljiganje, do jeseni. Preko tog plota ni ja ne smem da gledam.

Doći će BoTa da nas spase propasti, ali moramo da ga lepo zamolimo da nam oprosti.
angie01 angie01 20:06 12.07.2014

Re: Ih sreće tvoje

Doći će BoTa da nas spase propasti, ali moramo da ga lepo zamolimo da nam oprosti.


ovde sad fali, laziiprevare:)
omega68 omega68 20:25 12.07.2014

Не стварно

Интересује ме како замишљамо да оживимо привреду, ми блогери.
Да ли је решење још више либералног капитализма ( имамо традицију још од '68. када су студенти тражили више комунизма ), смањивање плата и пензија, ригорозна штедња, повећање зарада банкама и господара света или окретање себи?
То окретање себи подразумева, до душе, промену свести али не на начин како нам представља Вучић са Немцима.
То подразумева да користимо ресурсе, природне и људске, које имамо али треба само да се изађе из великих градова и да се прави ХРАНА.
Трећег нема.
И?
G.Cross G.Cross 20:37 12.07.2014

Re: Не стварно

Интересује ме како замишљамо да оживимо привреду, ми блогери.


Treba razumeti zasto Turska ima toliki rast poslednjih godina i koje su to njene komparativne prednosti.

U istim oblastima Srbija ima jos vece prednosti nego Turska.

Hint: Srbija je bliza Evropi nego Turska, a Kina je daleko.

Edit: Za vise od ovoga morao bih da trazim "Consultancy fee"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 12.07.2014

Re: Не стварно

треба само да се изађе из великих градова и да се прави ХРАНА.


I onda da je jedemo :)

Hrana i nije neki atraktivan proizvod.
angie01 angie01 20:48 12.07.2014

Re: Не стварно

i koje su to njene komparativne prednosti.


Turska ima razvijeni turizam- 30 miliona turista godisnje, dobru infrastrukturu, razvijenu trgovinu, pri tome, ona spaja zemlje bogate i razvijene zemlje sa zemljama energetskih izvora,....broj mladih i radno sposobnih je zadovoljavajuc i u stalnom porastu.
milojep milojep 21:13 12.07.2014

Re: Не стварно

omega68
Интересује ме како замишљамо да оживимо привреду, ми блогери.


Teško privreda može da krene uzlazno dok je cena rada obezvređena! A obezvređena je upravo javnim sektorom(ovde mislim na pustu birokratiju).
Jer dok čovek može da juri veze, i na kraju što je svojevrstan paradoks, i nalazi posao u javnom sektoru za 400-500 evra(na belo) a da ništa za taj novac ne uradi , dotle neće biti nikoga spremnog da za 20 evra dnevno bere trešnje ili nedaj Bože okopava krompir.

p.s. zna se gde je višak zaposlenih u javnim službama, njihovo slanje na biro rada treba sprovesti uglavnom po receptu LIFO (last in first out). Ukoliko je moguće sprovesti kvalitativnu selekciju ona treba imati uvek prioritet ali na žalost teško da je moguća.

omega68 omega68 21:46 12.07.2014

Re: Не стварно

I onda da je jedemo :)

Hrana i nije neki atraktivan proizvod.

И ти си сад духовит?
Храна је све скупља у свету.
Све што произведемо, а можемо неколико пута више него сад, можемо да продамо само у Русији, а тек по Европи...
Да, кад смо се држали свиња и сувих шљива били смо велесила у економији и свему што уз то иде.
Знаш и сам какве су нам биле финансије чак и за време избеглиштва на Крфу.
Све смо и тада редовно сервисирали и имали довољно пара /злата у штеку.
Направити такву климу да је понос производити храну и спасавати себе и државу.
Срећом, познати су ми планови да ће једна велика земља ускоро да инвестира у такво нешто.
Све иде како треба.
Са или без Вучића
hajkula1 hajkula1 22:55 12.07.2014

Re: Не стварно

milojep

dotle neće biti nikoga spremnog da za 20 evra dnevno bere trešnje ili nedaj Bože okopava krompir.




Napisala sam nešto drugo, ali odustala.

Kojih 20 evra, ako je otkupna cena kajsija 20 dindži?

HCM je već pisao da nije tačno, ni nadnica, ni da nema ko da radi.
milojep milojep 23:07 12.07.2014

Re: Не стварно

Kojih 20 evra, ako je otkupna cena kajsija 20 dindži?


Ja pomenuh trešnje! Koliko koštaše trešnje? Pošto su maline?

p.s. uostalom još gore, zamisli jednom birokrati za mesec dana nerada isplate preko dve tone kajsija! i za doprinose još tonu i nešto!
blogovatelj blogovatelj 03:26 13.07.2014

Re: Не стварно

Све што произведемо, а можемо неколико пута више него сад, можемо да продамо само у Русији, а тек по Европи...


Ne možeš. Da možeš, prodavao bi. To su snovi vas što se kunete u Rusiju. Pa jesu nam sad skoro Rusi vraćali jabuke? Ne zadovoljavaju njihove standarde.
Mnogo je lepo kad vidiš lagan izlaz iz problema zvanog srpska ekonomija. Ali to onda samo znači da to nije izlaz, nego bajka.
Izračunaj koliki su prihodi srpskog izvoza poljoprvirednih proizvoda, pa ga pomnoži sa pet. Ma pomnoži ga sa deset.
I videćeš da to ni blizu nije dovoljno da se zakrpe rupe koje trenutno postoje.
E sad, nemoj samo da mi kažeš da ja to ne želim. Voleo bih, još kako bih voleo, ali u Srbiji ljudi onako u globalu ne znaju da prodaju robu.
Pomiri se sa tim.
Jer da znaju, prodavali bi je, jel tako? I Milošević je imao priču da nam Slovenci kupuju voće i tako nas eksploatišu, a ja u to vreme studirao sa dečkom, Sremcem, čiji je otac imao stotinak hektara voćnjaka i koji mi je pričao da nije bilo boljih mušterija od Slovenaca. Dođu, pokupe robu, plate, kažu hvala lepo i doviđenja i pojave se sledeće godine u isto vreme.
blogovatelj blogovatelj 03:28 13.07.2014

Re: Не стварно

Храна је све скупља у свету.


Kolko skuplja? U tom svetu mene hrana u dolarima košta evo već dvanaest godina istu količinu para mesečno. Nešto pojeftini, nešto drugo poskupi, cene fluktuiraju, ali količina para za hranu mi je uvek ista. Tj malo se povećala kad su deca porasla pa sad moram lopatama da ih 'ranim.
hajkula1 hajkula1 05:37 13.07.2014

Re: Не стварно

milojep
Kojih 20 evra, ako je otkupna cena kajsija 20 dindži?


Ja pomenuh trešnje! Koliko koštaše trešnje? Pošto su maline?

p.s. uostalom još gore, zamisli jednom birokrati za mesec dana nerada isplate preko dve tone kajsija! i za doprinose još tonu i nešto!



Maline?

100 odnosno 200 dindzi u Valjevu odnosno Arilju.
Ne znam otkupnu cenu tresanja, sigurno je dosta manja od cene malina.

milisav68 milisav68 08:19 13.07.2014

Re: Не стварно

blogovatelj

Ne možeš. Da možeš, prodavao bi. To su snovi vas što se kunete u Rusiju. Pa jesu nam sad skoro Rusi vraćali jabuke? Ne zadovoljavaju njihove standarde.

To je posledica haosa i javašluka u državi.

Konkretno, te jabuke su uvezene iz Makedonije (a ne bi smele ni po našim standardima), pa je pokušano da se uvali Rusima, i napravljena je šteta domaćim proizvođačima (kao svojevremeno kad smo uhvaćeni da švercujemo šećer od šećerne trske).

Drugo, uvoze se pesticidi bez ikakve kontrole, pa se dalje uvaljuju seljacima onako od oka, jer vlasnici lanaca poljoprivrednih apoteka neće korektno da plaćaju hemijske inženjere da prave mešavine tih pesticida, pa to rade nekvalifikovani ljudi (ovo znam iz prve ruke), a inspekcija je ili korumpirana ili su joj vezane ruke zbog nedostatka odgovarajućih propisa (bilo je o tome reč kad se pričalo o industriji mesa i mesnih prerađevina povodom afere o prodaji mesa uginulih životinja).

Pa tako onima koji i rade kako treba, proizvod može da upropasti komšija zbog vetra i kiše, ili recimo uvozom zaraženih sadnica (baš je skoro bio prilog na TVB92 o zaraženim sadnicama malina, gde je čovek prijavio inspekciji, ali država/inspekcija nije reagovala).

Sve ovo naravno ne znači da nam je poljoprivreda jedini izlaz, ali da ima prostora za povećanje kvalitetne proizvodnje i izvoz - ima.

Posle 2000. godine su dobijane pare iz fondova EU da se unapredi proizvodnja, ali kao što možeš da pretpostaviš - trošilo se nenamenski - pa je ukinuto.
I Milošević je imao priču da nam Slovenci kupuju voće i tako nas eksploatišu,

To je bilo drugačije vreme, gde su Slovenci imali razne privilegije, i gde nisu imali konkurenciju na zatvoreno YU tržište.

Danas je srpski Nektar vlasnik tog slovenačkog Fruktala.
highshalfbooze highshalfbooze 10:14 13.07.2014

Re: Не стварно

milisav68

To je bilo drugačije vreme, gde su Slovenci imali razne privilegije, i gde nisu imali konkurenciju na zatvoreno YU tržište.

Danas je srpski Nektar vlasnik tog slovenačkog Fruktala.


Kakve su privilegije imali? Da otkupe po najvećoj ceni proizvod i da ga isplate odmah? Da ih ne zavlače niskim cenama i dugovanjima za robu? Jel te privilegije?

freehand freehand 10:22 13.07.2014

Re: Не стварно

Danas je srpski Nektar vlasnik tog slovenačkog Fruktala.

Jok more. Vlasnik Fruktala je srpski tajkun. Isti koji je vlasnik Nektara. Dok se drugačije ne utvrdi. A koga bi, po novom dobrom srpskom običaju trebalo u bukagije.
milisav68 milisav68 10:51 13.07.2014

Re: Не стварно

highshalfbooze

Kakve su privilegije imali? Da otkupe po najvećoj ceni proizvod i da ga isplate odmah? Da ih ne zavlače niskim cenama i dugovanjima za robu? Jel te privilegije?

Ne, nego uvoz mašina i tehnologije, plus zaštićeno tržište...mislim, gde su sad sa tim poslom, šta ih je sjebalo, pa ne mogu i dalje da funkcionišu?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:57 13.07.2014

Re: Не стварно

Kolko skuplja? U tom svetu mene hrana u dolarima košta evo već dvanaest godina istu količinu para mesečno.


Ово су на пример цене свежег воћа у самопозлузи где се снабдевам (нотирај да органске малине коштају £24 за килограм и продају се у паковању од 150гр, а слично је и у другим. Јуче сам свратила у једну другу самопослугу и купила 2 Х 200гр малина на понуди, пакет(ић) кошта £3.33 или два за £5 (уштеда £1.66). Купила сам и пола кила органског италијанског багремовог меда по цени од £8.99.

Одлична инвестиција коју би српска влада могла да направи у пољопривреди је да покрије трошкове цертификације органске производње свим пољопривредним произвођачима који се квалификују. То би био почетни, али врло важан корак. (И подразумева се спречавање ГМО загађења пољопривредног земљишта.)

Ти кораци ће определити коме ће се храна продавати у будућности и по којој цени.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:22 13.07.2014

Re: Не стварно

highshalfbooze
Kakve su privilegije imali? Da otkupe po najvećoj ceni proizvod i da ga isplate odmah? Da ih ne zavlače niskim cenama i dugovanjima za robu? Jel te privilegije?

Највећа привилегија је био закон о малограничном промету.

Фирме из централног дела Југославије (напр. БиХ) су могле да задрже само мали проценат остварених девиза, а остале су морале да продају НБЈ по званичном, т.ј. нереалном курсу. Фирме из погранилних подручја су могле да задрже остварене девизе или њихов највећи део, а могле су да их уз зараду продају другим фирмама које нису имале девизе за неопходни увоз, где се курс заснивао на неком будућем који је укључивао пројектовану девалвацију.

Словенија и делом Хрватска су се граничиле са девизно конвертибилним тржиштима, а остали нису, а јасно, у том систему, ко је имао приступ девизама је био веома привилегован.
highshalfbooze highshalfbooze 11:57 13.07.2014

Re: Не стварно

milisav68

Ne, nego uvoz mašina i tehnologije, plus zaštićeno tržište...mislim, gde su sad sa tim poslom, šta ih je sjebalo, pa ne mogu i dalje da funkcionišu?

Svi su imali pravo uvoza proizvoda koji se ne proizvode u Jugoslaviji, u kvotama predviđenim za tu godinu. Slovenci nisu bili povlašćeni, samo su bili najsposobniji i drugačije shvatanje imovine i javnog dobra. A što se tržišta tiče, svim republikama je to tržište bilo dostupno. To su stare priče...oni su bili povlašćeni, nama su branili... daj dokaze za tvoje tvrdnje, nego je najlakše okriviti druge sa sopstvenu nesposobnost.

šta ih je sjebalo, pa ne mogu i dalje da funkcionišu?

Ala su se sjebali...evo, pogledaj.
milisav68 milisav68 13:30 13.07.2014

Re: Не стварно

highshalfbooze

Svi su imali pravo uvoza proizvoda koji se ne proizvode u Jugoslaviji, u kvotama predviđenim za tu godinu.

Ma znam, samo su Slovenci bili oslobođeni propisa o količini deviza koja je mogla da se iznese iz zemlje....

Znaš, bilo je tu gomila caka za izvrdavanje propisa, pa me mrzi da ti objašnjavam stavku po stavku, kome je šta bilo dozvoljeno, a kome nije, bilo zakonski, bilo prećutno....Jugoslavijom su upravljali Tito, Kardelj, Bakarić, a Petra Stambolića su zvali konj, što možeš da pročitaš i u intervjuu Jovanke Broz.....
A što se tržišta tiče, svim republikama je to tržište bilo dostupno.

Jeste, pa smo tako mogli da "biramo" između TV-a Gorenje i EI Niš.....pa šta se kome zalomi....a kad bi hteo da registruješ samo kamion (kao privatno lice) preko dve tone, morao/mogao si to da uradiš jedino u Sloveniji.....

Licence za (strane) lekove su prvo dobijale Krka i Pliva, pa ono što ostane su delile Galenika i Alkaloid Skoplje....

Sportsku opremu Adidas si mogao da kupiš jedino preko Slovenija-športa....

Naravno da i mi nismo cvećke, samo, mi danas imamo gomilu izbeglica, tri rata iza sebe, a i dalje smo manje zaduženi od njih po glavi stanovnika (iako je razlika u standardu skoro ista kao i pre raspada zemlje), pa se onda postavlja pitanje - gde su ti sposobni Slovenci danas - gde je Fruktal, gde je Gorenje, gde je Slovenijales, gde je Krka......
stopalo stopalo 13:50 13.07.2014

Re: Не стварно

a Petra Stambolića su zvali konj


Samo da se zna, Pera je bio jedini čovek sa dva životinjska nadimka

Pera Konj i Pera Krava

Mada gledajući današnje njegove "naslednike", čini mi se da smo prerano potrošili životinjske nadimke. On je za sve njih bio i političar i državnik. Nažalost.

(ovo sam već jednom sa doktorom prežvakavao ali morao sam ponovo da uvedem u priču)
milojep milojep 14:20 13.07.2014

Re: Не стварно


hajkula1

Maline?

100 odnosno 200 dindzi u Valjevu odnosno Arilju.
Ne znam otkupnu cenu tresanja, sigurno je dosta manja od cene malina.


Iz prve ruke saznao, branje malina u Arilju 1600 din. dnevno+ hrana.

E sad jes' da nije 20 evra ali se'am se da je bilo branja i za 20 evra dnevno!
hajkula1 hajkula1 16:07 13.07.2014

Re: Не стварно

milojep

hajkula1

Maline?

100 odnosno 200 dindzi u Valjevu odnosno Arilju.
Ne znam otkupnu cenu tresanja, sigurno je dosta manja od cene malina.


Iz prve ruke saznao, branje malina u Arilju 1600 din. dnevno+ hrana.

E sad jes' da nije 20 evra ali se'am se da je bilo branja i za 20 evra dnevno!



Koliko je to evra?

Ja bih isla da berem da je blize.
blogovatelj blogovatelj 16:36 13.07.2014

Re: Не стварно

To je posledica haosa i javašluka u državi.

Konkretno, te jabuke su uvezene iz Makedonije (a ne bi smele ni po našim standardima)


Pretpostavimo da je ovo istina. Dakle, druga rečenica potvrđuje prvu. Ali, druga rečenica isto govori o srpskom shvatanju biznisa, na duge staze to može da znači samo propast.
Ko je uvezao jabuke koje nisu za uvoz? Neki srpski Del Boj, dosetio se kako da se namlati para. O tome i pričam.
Omega govori o povećanju poljoprivredne proizvodnje pet puta. Kako to divno zvuči. Pa hajde da je povećamo. Kako? Treba pet puta više radnika. Ima nezaposlenih, odlično. Ali, avaj, ti nezaposleni neće na njivu, lakše im je da rade trange frnage, da seckaju pilićima vodu i kukumavče kako ništa ne valja.
OK, povećaj nadnicu, javiće se neko. Povećaš nadnicu duplo, ljudi se jave.
Ali, avaj, onda je cena poljoprivrednih proizvoda puno skuplja. Kome to prodati? Nikome. Dakle, ili baciti to, ili preraditi... A za preradu je potrebno još mnogo više novca...
I sad ja mogu ovako do sutra. Sve bi se na kraju svelo na to da su ti potrebne milijarde da bi povećao proivodnju. A već si dužan milijarde.
I šta sad? Kako rešiti problem?
Neka vam je Gospod u pomoći, vidim da vas ima mnogo koji cvilite i jaučete i krivi su vam i ovi i oni, nekima istok, drugima zapad. Svako je kriv, Obama, Putin, predsednici, ministri, poslanici, samo Srblji nisu.
Epilog...
Oni koji imaju pare, pričam o mnogo para, jedino oni mogu da vam reše problem. A takvi ne ulažu u državu u kojoj svi ciče i vrište, jer su svesni da može vrlo lako da pukne sve i oni svoje novce više videt' neće.

milisav68 milisav68 17:20 13.07.2014

Re: Не стварно

blogovatelj

Neka vam je Gospod u pomoći, vidim da vas ima mnogo koji cvilite i jaučete i krivi su vam i ovi i oni, nekima istok, drugima zapad. Svako je kriv, Obama, Putin, predsednici, ministri, poslanici, samo Srblji nisu.

Otišao si predaleko, i pričaš nešto što nisam rekao.

Niti sam rekao da su drugi krivi, niti da je jedino rešenje poljoprivreda, već da tu samo ima prostora za povećanje proizvodnje/izvoza, a stanje u zemlji će da krene na bolje, kada se srede državne službe i kada počnemo da poštujemo zakone.
audrey92 audrey92 19:21 13.07.2014

Re: Не стварно

OK, povećaj nadnicu, javiće se neko.


"Niko neće u čobane, a plata 400 €"

"Na Pešteru nude platu od 400 evra, stan i hranu, ali od čobana ni traga ni glasa. Mladi radije konobarišu za 150 evra u Novom Pazaru, pišu Novosti."
freehand freehand 19:33 13.07.2014

Re: Не стварно

audrey92
OK, povećaj nadnicu, javiće se neko.


"Niko neće u čobane, a plata 400 €"

"Na Pešteru nude platu od 400 evra, stan i hranu, ali od čobana ni traga ni glasa. Mladi radije konobarišu za 150 evra u Novom Pazaru, pišu Novosti."

Ovaj.... jel znate vi gde je Pešter, šta je Pešter i da ne pitam - jeste li kad bili tamo?
omega68 omega68 19:46 13.07.2014

Re: Не стварно


Етрурка
Одлична инвестиција коју би српска влада могла да направи у пољопривреди је да покрије трошкове церификације органске производње свим пољопривредним произвођачима који се квалификују. То би био почетни, али врло важан корак. (И подразумева се спречавање ГМО загађења пољопривредног земљишта.)

Највећа привилегија је био закон о малограничном промету.

Фирме из централног дела Југославије (напр. БиХ) су могле да задрже само мали проценат остварених девиза, а остале су морале да продају НБЈ по званичном, т.ј. нереалном курсу. Фирме из погранилних подручја су могле да задрже остварене девизе или њихов највећи део, а могле су да их уз зараду продају другим фирмама које нису имале девизе за неопходни увоз, где се курс заснивао на неком будућем који је укључивао пројектовану девалвацију.

Словенија и делом Хрватска су се граничиле са девизно конвертибилним тржиштима, а остали нису, а јасно, у том систему, ко је имао приступ девизама је био веома привилегован.

Џабе причаш дудуцима и професионалним антисрбима
blogovatelj blogovatelj 23:29 13.07.2014

Re: Не стварно

Niti sam rekao da su drugi krivi, niti da je jedino rešenje poljoprivreda, već da tu samo ima prostora za povećanje proizvodnje/izvoza


U Srbiji toliko ništa ne funkcioniše kako treba, svuda ima prostora za povećanje prihoda. To bar nije sporno.

Otišao si predaleko, i pričaš nešto što nisam rekao.


Nisam ni mislio na tebe, nego pričam o većinskom raspoloženju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 15.07.2014

Re: Не стварно

ј да органске малине коштају £24 за килограм


Ajd ako te ne mrzi proveri koliko se proda takvih malina u celoj Evropi, pa uporedi to sa količinom koja se proizvede samo u Arilju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 15.07.2014

Re: Не стварно

Nisam video ovaj komentar do sad a zanimnjiv mi

И ти си сад духовит?
Храна је све скупља у свету.
Све што произведемо, а можемо неколико пута више него сад, можемо да продамо само у Русији, а тек по Европи...


Nije to tako Omega, ta priča o Rusima koji će sve da kupe je zapravo bajka
A da nije tako vidi se i iz ovih komentara o cenam voća i da dodam cenu višnje.
Ona je pre samo dve godine bila 110 dinara, a ove je spala i na 20. Više nego pet puta. A toliko je i u Poljskoj. I ne samo to, nije sva višnja ni prodata, neke količine niko nije hteo da kupi ni po kojoj ceni, ne treba im.

A najveći prerađivači višnje u Srbiji su pored srpskog Nektara, austrijski Grinevald (Osečina) i Rauh (Koceljeva). Teško da se za njih može reći da ne poznaju tržište i da ne znaju da prodaju. Nektar izvozi u ceo svet pa i u Rusiju.
I opet ne može da se proda.
Nemoj verovati baš sve što se priča oRusima i njihovoj spremnosti da sve srpsko kupe, nije to tako.

Baš da smo bili velesila i nismo, a i to vreme je bilo vreme kad su svinje i suve šljive bile potrebne Evropi i Americi danas oni imaju svoje i oni svoje pokušavaju da prodaju drugome.
Направити такву климу да је понос производити храну


Kome to da prodamo?
Evropi?
Pa vidiš i sam da se vodi borba oko zaštite poljoprivrede carinama od konkurencije sa zapada, jer oni nama mogu da ponude jeftinije nego što mi sami možemo da proizvedemo. Kako onda mi njima da prodajemo?

Rusiji?

Pa oni su 2012 pokupovali svo voće po Srbiji po solidnim cenama, da bi 2013 skinuli cene na pola, i kupili trećinu od onoga što su kupili godinu ranije.
Kako da ih primoramo da uvek sve kupe?

Maline?

100 odnosno 200 dindzi u Valjevu odnosno Arilju.

Greška, u Valjevu su bile skuplje, i preko 200, do 250, da bi ovih dana cena padala na ispod 200.
U Arilju je ove godine bilo jeftinije, oko 150, 160.
100 nigde nije bilo.
hajkula1 hajkula1 07:51 19.07.2014

Re: Не стварно

hoochie coochie man

Pa oni su 2012 pokupovali svo voće po Srbiji po solidnim cenama, da bi 2013 skinuli cene na pola, i kupili trećinu od onoga što su kupili godinu ranije.
Kako da ih primoramo da uvek sve kupe?

Maline?

100 odnosno 200 dindzi u Valjevu odnosno Arilju.

Greška, u Valjevu su bile skuplje, i preko 200, do 250, da bi ovih dana cena padala na ispod 200.
U Arilju je ove godine bilo jeftinije, oko 150, 160.
100 nigde nije bilo.




Rusi očekuju fer odnos, da se poštuju dogovorori i ugovori a ne da im se svađta uvljuje. Možda su i posrednici (naši izvoznici) nešto brljali.



Zamenila sam red reči u rečenici (Valjevu i Arilju, trebalo je da piše obrnuto, tako kako si ti napisao.
Za 100 dindži, ako su lagali mene i je lažem vas, nemam razloga da ne verujem izvoru, opet, ja nisam u tom poslu niti sam bila na licu mesta, pa si verovatno ti više u pravu.
angie01 angie01 20:37 12.07.2014

spas od opsade,

javascript:;

javascript:;



kucica, bunar, cvetici, lepitirici, paradjz, krompir, tikvice,.. gajis ruze, jorgovan, jasmin, ljubicice, bozure,...i nemas nista s ovima.

...jos da je pored reke, pa ribu na gradele, upalis koltlic-posle jos posaljes pismo zahvalnosti za mere i zakone.

petronijevic001 petronijevic001 21:06 12.07.2014

Re:

Евидентно је реч о представи у којој неискусни Крстић хоће да среже пензије/плате и отпусти 150 000 људи али је ту ипак мудри и одмерени Вучић који то није прихватио.

Нико иоле нормалан, чак ни садашња Влада, не може озбиљно разматрати инстант отпуштање преко 150 000 људи, драстично смањење пензије и плата у јавном сектору.
То би изазвало тренутни привредни слом, чак ни много јача привреда не би могла издржати толики тренутни пад тражње.


milojep milojep 21:19 12.07.2014

Re:

То би изазвало тренутни привредни слом, чак ни много јача привреда не би могла издржати толики тренутни пад тражње.


A šta ako bi se te iste pare 'gurnule'(čitaj donekle vratile) u privredu?
Pa onda povećanjem proizvodnje smanjile cene?
Ako ništa drugo deluje da bi zarađivao onaj koji poroizvodi a ne onaj koji troši!
freehand freehand 21:20 12.07.2014

Re:

A šta ako bi se te iste pare 'gurnule'(čitaj donekle vratile) u privredu?
Pa onda povećanjem proizvodnje smanjile cene?

A da se proizvodi perpetuum mobile, pa da se prodaje celom svetu? I ja sam ima tu ideju.
Kad sam imao 8 ili 9 godina.
milojep milojep 21:33 12.07.2014

Re:

freehand
A šta ako bi se te iste pare 'gurnule'(čitaj donekle vratile) u privredu?
Pa onda povećanjem proizvodnje smanjile cene?

A da se proizvodi perpetuum mobile, pa da se prodaje celom svetu? I ja sam ima tu ideju.
Kad sam imao 8 ili 9 godina.


Slažem se, ali čiju onda privredu drži birokratija svojom tražnjom?
freehand freehand 21:37 12.07.2014

Re:

milojep
freehand
A šta ako bi se te iste pare 'gurnule'(čitaj donekle vratile) u privredu?
Pa onda povećanjem proizvodnje smanjile cene?

A da se proizvodi perpetuum mobile, pa da se prodaje celom svetu? I ja sam ima tu ideju.
Kad sam imao 8 ili 9 godina.


Slažem se, ali čiju onda privredu drži birokratija svojom tražnjom?

Birokratija je najmanji deo javnog sektora. A privreda je privreda Srbije. uđi u trgovinu i gledaj šta je uvozbo a šta je ovde proizvedeno. I pogledaj koliko je Kineza napustilo Srbiju u poslednje dve godine.
Pa stavi prst na čelo.
milojep milojep 21:46 12.07.2014

Re:

freehand
milojep
freehand
A šta ako bi se te iste pare 'gurnule'(čitaj donekle vratile) u privredu?
Pa onda povećanjem proizvodnje smanjile cene?

A da se proizvodi perpetuum mobile, pa da se prodaje celom svetu? I ja sam ima tu ideju.
Kad sam imao 8 ili 9 godina.


Slažem se, ali čiju onda privredu drži birokratija svojom tražnjom?

Birokratija je najmanji deo javnog sektora. A privreda je privreda Srbije. uđi u trgovinu i gledaj šta je uvozbo a šta je ovde proizvedeno. I pogledaj koliko je Kineza napustilo Srbiju u poslednje dve godine.
Pa stavi prst na čelo.


Voleo bih da vidim procentualno koliko je profesora,učitelja,doktora a koliko njih u lokalnim samoupravama ,institutima, ministarstvima,agencijama....
A kad pominješ uvoz i ovdašnju proizvodnju, ne misliš li da je jedno drugom i uzrok i posledica ?






milisav68 milisav68 22:17 12.07.2014

Re:

milojep

Voleo bih da vidim procentualno koliko je profesora,učitelja,doktora a koliko njih u lokalnim samoupravama ,institutima, ministarstvima,agencijama....

Broj zaposlenih u zdravstvu je oko 140.000 a broj lekara je nešto više od 30.000 - pa računaj procenat.

Slično je i u prosveti - ukupan broj oko 140.000 a povećanje broja zaposlenih je samo od 2008 do 2012 bilo za 8000 dok je broj dece pao (za isti period) za nekih 5 - 10%.

Ima tu i 2500 sudija, inžinjera, ekonomista i pravnika, ali je pitanje gde su i kako sticali diplome....i da li zaslužuju da budu na tim mestima....
hajkula1 hajkula1 23:00 12.07.2014

Re:

milisav68

Broj zaposlenih u zdravstvu je oko 140.000 a broj lekara je nešto više od 30.000 - pa računaj procenat.

Slično je i u prosveti - ukupan broj oko 140.000 a povećanje broja zaposlenih je samo od 2008 do 2012 bilo za 8000 dok je broj dece pao (za isti period) za nekih 5 - 10%.





Tu je i određeni broj medicinskih sestara, rendgenologa (koji su inženjeri) laboranata, i drugi neophodni.
milojep milojep 20:58 12.07.2014

Diznilend na vodi

Ovaj Miki Maus nije ni ušao u vladu sa nekakvim identitetom da bih mu sada pridavao važnost zbog izlaska. Da nam je lađa trula to stoji, ali ovaj čin Krstića pre svega vidim kao popunjavanje medijskog prostora u kome naraod ne bi smeo da 'ućuti' već da ima uvek sveže teme o kojima će da truća.
Kao drugi možda i bitniji razlog za ovu, novu akrobaciju Vučića, vidim u pripremi za zaista nepopularne mere smanjivanja penzija pre svega a zatim i plata u javnom sektoru. Ali mnogo je lakše to uraditi prikazavši se kao mučenik kapetan kome svi pacovi beže sa broda. Primiće se na to veliki broj i samih žrtava budućih poteza.
Inače o tom bežanju pacova sa broda mi juče (da čovek ne poveruje) u priči pomenu zet. Šta više Krstić mu je bio drugi pik odmah posle Kori Udovički. Ja ,pa sad, tipujem da je Kori sledeća!
freehand freehand 21:06 12.07.2014

Re: Diznilend na vodi

milojep
Ovaj Miki Maus nije ni ušao u vladu sa nekakvim identitetom da bih mu sada pridavao važnost zbog izlaska. Da nam je lađa trula to stoji, ali ovaj čin Krstića pre svega vidim kao popunjavanje medijskog prostora u kome naraod ne bi smeo da 'ućuti' već da ima uvek sveže teme o kojima će da truća.
Kao drugi možda i bitniji razlog za ovu, novu akrobaciju Vučića, vidim u pripremi za zaista nepopularne mere smanjivanja penzija pre svega a zatim i plata u javnom sektoru. Ali mnogo je lakše to uraditi prikazavši se kao mučenik kapetan kome svi pacovi beže sa broda. Primiće se na to veliki broj i samih žrtava budućih poteza.
Inače o tom bežanju pacova sa broda mi juče (da čovek ne poveruje) u priči pomenu zet. Šta više Krstić mu je bio drugi pik odmah posle Kori Udovički. Ja ,pa sad, tipujem da je Kori sledeća!

Lepo razmišljanje Miloje. No meni se, pak, čini da je medijski i propagandno Krstić ipak bio previše važan šraf u Vučićevom ekvilibrijumu. Oreol učenosti i struke koji mu je stvaran teško da će sad moći da preuzmu Santos i Dr Stefanović.
Vlada će morati da ima ministra finansija, a ja ne mogu ni da zamislim koga bi ovog puta delegirala gospođa Merkel.
A suština je da se meni čini da polako puca i ruši se čitava skalamerija za koju, istini za volju, ne mogu da razumem ni kako je građena od tako lošeg i nekonzistentnog materijala.
milojep milojep 21:29 12.07.2014

Re: Diznilend na vodi

No meni se, pak, čini da je medijski i propagandno Krstić ipak bio previše važan šraf u Vučićevom ekvilibrijumu


A šta ako Vučić hoće na njegovo mesto hoće ušrafiti važniji šraf! Medijski će to i morati da uradi.A možda je već i urađeno? Neki stranac?
U svakom slučaju sledeći ministar mora biti sličniji Vučiću (mislim krupniji) i sa dubljim glasom

freehand freehand 21:32 12.07.2014

Jedan tvit

Meni se, po komentarima, čini kao da ne delimo istu zabrinutost i viđenje onoga što se dešava i što će se tek dešavati. Evo tvita sa kojim se potpuno slažem:
BRKA @SlobaGeorgiev · 59s View translation

Srbija hita ka anarhiji i nasilju. Institucije su uništene politički život je ubijen. Spremajte zimnucu zajebite more i odmor
milojep milojep 21:38 12.07.2014

Re: Jean tvit

freehand
Meni se, po komentarima, čini kao da ne delimo istu zabrinutost i viđenje onoga što se dešava i što će se tek dešavati. Evo tvita sa kojim se potpuno slažem:
BRKA @SlobaGeorgiev · 59s View translation

Srbija hita ka anarhiji i nasilju. Institucije su uništene politički život je ubijen. Spremajte zimnucu zajebite more i odmor


Ko ti onda garantuje da ćemo i do zime doći? Zato piči na more a u povratku jeeftina paprika u Leskovcu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:39 12.07.2014

Re: Jedan tvit

freehand
Meni se, po komentarima, čini kao da ne delimo istu zabrinutost i viđenje onoga što se dešava i što će se tek dešavati. Evo tvita sa kojim se potpuno slažem:
BRKA @SlobaGeorgiev · 59s View translation

Srbija hita ka anarhiji i nasilju. Institucije su uništene politički život je ubijen. Spremajte zimnucu zajebite more i odmor


Sine, na odmor idem pa makar sutra bio smak sveta.

Ali da, biće veselo krajem godine.
milisav68 milisav68 21:55 12.07.2014

Re: Jedan tvit

zilikaka zilikaka 22:06 12.07.2014

Re: Jedan tvit

freehand
Meni se, po komentarima, čini kao da ne delimo istu zabrinutost i viđenje onoga što se dešava i što će se tek dešavati. Evo tvita sa kojim se potpuno slažem:
BRKA @SlobaGeorgiev · 59s View translationSrbija hita ka anarhiji i nasilju. Institucije su uništene politički život je ubijen. Spremajte zimnucu zajebite more i odmor


...Ali da, biće veselo krajem godine.


Neće. Opet ćemo seći uši da krpimo ...

I ovima i svima prethodnima je svaki dan duže na položaju čist ćar, i sigurno će dati apsolutno sve od sebe da izdrže koji dan duže.

Dakle, prodaće se Telekom i EPS, i eto leba do proleća, a ona ćemo opet naći...eto, revimo taj Srbijagas, i tako pravi onolike gubitke.

To je đuture možda i za celu godinu odložen krah, a oni će garant iskoristiti svaki svoj produženi minut u sedlu.
petronijevic001 petronijevic001 22:12 12.07.2014

Re:

Увек иста прича: "зле буџетлије" против радника, сељака и поштене интелигенције.

Најзанимљивије од свега је да је носилац ових прича у задње 2 године, човек који никада није радио ван јавног сектора(Вучић).
G.Cross G.Cross 21:57 12.07.2014

David Krstic

Pa bre da vidi ovaj David Luis primer Krstica pa da da ostavku.
Kako cu ja pred decu sa ovim 2:0 ( dosad ) sa ovim narandjastim...
hajkula1 hajkula1 22:11 12.07.2014

:...



I on (oni) ne menja mišljenje od danas do sutra. Da, po tome je poznat: čvrsti stavovi i jasan pravac glavne su mu karakteristike. oduvek.



Dok debelo ne zag.vna. A onda napravi zaokret, sklopi prste, ganuto prizna.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:23 12.07.2014

Rekonstrukcija

S obzirom koliko je prošli put bilo mučenja oko rekonstrukcije, ova se desila em brzo, em lako. Tako da bar nešto dobro.
freehand freehand 22:31 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

Nebojsa Krstic
S obzirom koliko je prošli put bilo mučenja oko rekonstrukcije, ova se desila em brzo, em lako. Tako da bar nešto dobro.

Da, no pitanje je - da li se ovde uopšte nešto desilo? Vidiš da postoji rašireno verovanje da se nije desilo ništa. Meni se opet čini da ovo nije bez đavola. A tek ne bih poverovao da će Vučić preuzeti i ministarstvo finansija kao onomad Cvetković kad je otpratio Dianu Dragutinović.
omega68 omega68 22:32 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

А шта је добро?
Добро за нас или за неку странку?
Ево како су они наставили нешто што су твоји другари започели
Mladi “stručnjaci” Ministarstva finansija
''Dolaskom Lazara Krstića, stručnjaka sa (BK univerziteta) i američkog Jejla, na čelo Ministarstva finansija, građani Srbije ponadali su se da će mlade nade pune kreatinih ideja imati nešto drukčiji pristup prema javnim finansijama.

Uzimajući u obzir finansijski pakao u koji je Srbija zapala sa njihovim starijim prethodnicima, možda je došlo vreme da se u tom poslu oprobaju mlađe generacije. Međutim, situacija je više nego alarmantna kada pogledate ko ustvari kreira finansijku i ekonomsku politiku države.

Lazar Krstić, ministar koji voli da se s vremena na vreme kikoće dok odgovara na poslanička pitanja, oformio je svoj tim uz pomoć najboljih drugarica i drugova.

Najmlađi član “stručnog tima” je Marko Lazarević koji ima samo 27 godina. On obavlja poslove savetnika ministra Lazara Krstića koji sam ima samo 29 godina.
Pronađite još jednu ozbiljnu državu u kojoj ministar finansija ima 29 godina, a njegov savetnik 27 godina.

Specijalna savetnica ministra je dvadesetdevetogodišnja Milica Vujović. Vujovićeva je Lazina najbolja drugarica iz detinjstva, a studirala je sa njima na Jejlu.
Ona je sa Lazom radila u konsultantskoj kompaniji “McKinsey & Co”. To im je ujednio bio i prvi posao. U toj kompaniji su radili od 2007. godine pa sve dok Laza nije imenovan za ministra finansija.

Krstić je iz te kompanije sa sobom poveo i tridesetjednogodišnjeg Nikolu Ćorsovića. On je državni sekretar u Ministarstvu finansija.

Upoznajte i Borisa Dragovića (34) koji obavlja funkciju šefa kabineta ministra. Odlukom Vlade Srbije, prošle godine imenovan je za predsednika Upravnog odbora RTB “Bor”. Ali, samo šest meseci kasnije, podneo je ostavku na tu funkciju.''
... имате горе линк


omega68 omega68 22:35 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

Meni se opet čini da ovo nije bez đavola.

,,Извештаји из Москве ипак су међу свет унели зрно оптимизма. Довољно да влада буде ударена тамо где је најтања и где се суштински не може бранити. У финансије. Крстић, да је решио да се само склони са брода који тоне, учинио би то дискретније уз описно објашњење, а не да јавно понови сваку тачку свог неслагања са Вучићем. Са друге стране, одличан пас пред посету Нуландове, која може да настави напад на финансије рецимо овако: "А шта мислите, Вучићу, да на Б92 у понедељак изведемо тројицу економиста које плаћамо и кажемо им да пренесу како су српске банке пред пуцањем. Можете ли да замислите уторак ујутро у Србији".''
freehand freehand 22:40 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

... имате горе линк

Ovo gde piše da je danas u okolini Donjecka uništena cela kijevska motorizovana brigada?
Ma ne zajebavaj, bre.
omega68 omega68 22:49 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

freehand
... имате горе линк

Ovo gde piše da je danas u okolini Donjecka uništena cela kijevska motorizovana bigada?
Ma ne zajebavaj, bre.

Шта ти није јасно?
Ubrzo je savetnik ministra unutrašnjih poslova Ukrajine Zorjan Škirjak priznao da je lavovska brigada imala „više od 30 poginulih“ i naglasio da konačni broj ubijenih može da bude i veći.
Jedan od komandira kijevskog „majdana“ – sotnik Vladimir Parasjuk – objavio je na svojoj Fejbuk-stranici: „Samo što sam dobio veoma neprijatnu vest. Ruski bojovnici su jutros u pet sati kod sela Zelenopolja iz „Grada“ tukli po našim momcima iz 24-te mmotorizovane brigade. Veliki broj ranjenih i ubijenih. Veze sa brigadom nema, sve je spaljeno. Pojačanje im ne stiže“.

Ко зајебава?
hajkula1 hajkula1 23:08 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

omega68
freehand
... имате горе линк

Ovo gde piše da je danas u okolini Donjecka uništena cela kijevska motorizovana bigada?
Ma ne zajebavaj, bre.

Шта ти није јасно?
Ubrzo je savetnik ministra unutrašnjih poslova Ukrajine Zorjan Škirjak priznao da je lavovska brigada imala „više od 30 poginulih“ i naglasio da konačni broj ubijenih može da bude i veći.
Jedan od komandira kijevskog „majdana“ – sotnik Vladimir Parasjuk – objavio je na svojoj Fejbuk-stranici: „Samo što sam dobio veoma neprijatnu vest. Ruski bojovnici su jutros u pet sati kod sela Zelenopolja iz „Grada“ tukli po našim momcima iz 24-te mmotorizovane brigade. Veliki broj ranjenih i ubijenih. Veze sa brigadom nema, sve je spaljeno. Pojačanje im ne stiže“.

Ко зајебава?




Može lako da se desi da naši moraju da požure, jer lako može da se desi da im zapale požare i na drugim stranama? (A obećali su da će braniti i Siriju...)

Ne znam kakve sve to može da ima veze sa Krstićevom ostavkom? Misliš, menja se univerzitet, pa sada neko s Lomonosova (od prilike)? (Da ne kažem, po ukusu braće.)

omega68 omega68 23:32 12.07.2014

Re: Rekonstrukcija

Može lako da se desi da naši moraju da požure, jer lako može da se desi da im zapale požare i na drugim stranama? (A obećali su da će braniti i Siriju...)
Ne znam kakve sve to može da ima veze sa Krstićevom ostavkom? Misliš, menja se univerzitet, pa sada neko s Lomonosova (od prilike)? (Da ne kažem, po ukusu braće.)


Цитираћу једног човека али не смем да ти кажем ко је он јер би се сетила :
,,Палећи великоалбанску ватру на Балкану, американци имају други циљ. Да заплаше, да опомену на своју пироманску склоност, те да још чвршће вежу уплашене за себе. Јер, само они могу да угасе оно што су запалили, знајући где је извор ватре.

Дрхтећи и прибијајући се уз скуте ватрогасца, гледајући албанске пиромане споља, руководства обе српске државе, као и треће, Црне Горе, неће видети унутрашњу револуцију која се спрема на комплоту сиромаштва и очаја обичног света, лишеног елементарне егзистенције.

Зато и притискају социјалне реформе са законом о раду на челу.

Јадни послодавци, као, до сада су ''теже могли да отпусте радника него да се разведу'' и све бесмислице у том смислу. А и плате су тако огромне давали да сами једва за хлеб и воду да су имали. Нису више у стању да баш одмах купе најновије моделе џипова, јахти и жена. Не, стварно, лоше се осећаш ако не зарадиш од рада бедних лењиваца онолико колико си навикао. Угрожено им је достојанство. До мере да морају да формализују фактички већ постојећи робовласнички однос у својим компанијама. Ту значајне разлике између наших и странаца нема. Воле брате да понижавају раднике. Не би ме чудило да екстатично призивају у мисли Хитлероеве логоре, у коме су они наравно шефови истих, пред чијом моћном руком која може да милује и убије, цвиле бедници који се зову логораши, пардон, запослени.

Немају појма, а биће баш као у причи о масонима и револуцији, да тиме стварају услове за унутрашњу револуцију коју ће организовати баш они које ови послодавци сматрају својим интимусима у пријатељству каљеном у цеђењу обичног света, да би зној тих бедника, преточен у доларе био похрањен код њих. Кад доведу до суве дреновине, домаћи су привредници планирали склонили се код ''својих'' у иностранство.

И било би смешно гледати богатира ком узимају све, како у неверици гледа своју дојучерашње покровитеље, који јашући на челу револуције, показују на њега као кривца за социјални слом народа, иако је овај чинио само оно што је договорено. У драми, ''Мишковић пред судом'', човек је управо то изговорио, готово не верујући да му суде за улов упуцан у сред сезоне лова.


Стварн би било смешно, да није оне друге стране приче, последице. ''Мурси сценарија''. Уз чињеницу да наш евентуални ''Сиси'' нема чиме ни поплаве да зауставља.

Албанска демонстрација испред зидина замка има за циљ да омогући спровођење унутрашње револуције, која ће довести на власт револуционарне фанатике, и трајно обезбедити, као у време Тита, пуну контролу над Балканом и његово трајно одвајање од руског утицаја. Јер, револуционарни фанатици су само инструмент америчке аристократије, једног њеног данас доминантог дела, били они комунистички или исламски.
Балтик, Пољска и Румунија већ су скоро неповратно америчке. Како год да се заврши у Украјини, и ако патрљак њеног запада опстане, он ће бити амерички. Остаје још само Балкан и санитарни кордон између руса и немаца ће бити поново учвршћен. Могу они бити и савезници, али без међусобног додира, као ни ''јужног тока''.

Унутрашња револуција ће збрисати сваку тачку отпора на спском простору, који би могао бити опет југорегионализован, уз снажан албански фактор као амерички ''бич'' Балкана.

Бугарска може бити награђена не албанским делом Македоније, мада ће тај простор пре бити претворен у ''бугарску шаргарепу'', вечито измичућу награду за верност и противљење русима. Ипак, на том простору, у форми апсолутне ВМРО политичке доминације, бугари већ владају.

Грке држе паралисане перманентном социјлном кризом и турцима.

Визија Русије подразумева вољно учешће у њеном пројекту заједнице самосвесних идентитета, слободиних да живе тај идентитет, као непрекинути беочуг предака и потомака, са есхатолошком визијом поновног сусрета у вечности. Јер, усамљеност је пакао. Напор за самоослобођење мора доћи изнутра, да би био од ње помогнут. Русија Вучића охрабрује спремношћу да помогне, али неће радити уместо њега.

Да ли ће он радити? Ваљда? разуме да му је то стварно једини начин да преживи. Али, мора престати да оваквом економском доктрином сипа бензин на екстремно запаљиву социјалну подлогу Србије, јер ће америчка рука на њу, потом, лаганим покретом из зглоба, бацити шибицу, ако и кад јој затреба да распали пожар који ће однети и Вучића и последње остатке Српске групе, као могућег центра самосталне политике српског народа.''
tyson tyson 18:34 13.07.2014

Re: Rekonstrukcija

Mladi “stručnjaci” Ministarstva finansija

Teror mladosti

Još ako su i bogati i dobro izgledaju, svi uslovi su stečeni da ih mrzimo iz dna duše


tyson tyson 18:37 13.07.2014

Re: Rekonstrukcija

Jedan od komandira kijevskog „majdana“ – sotnik Vladimir Parasjuk – objavio je na svojoj Fejbuk-stranici:
(...)
tukli po našim momcima iz 24-te mmotorizovane brigade.

Nadam se da je satnik kudikamo pismeniji od srbskog prevodioca...


nim_opet nim_opet 22:21 14.07.2014

Re: Rekonstrukcija


Визија Русије подразумева вољно учешће у њеном пројекту заједнице самосвесних идентитета, слободиних да живе тај идентитет, као непрекинути беочуг предака и потомака, са есхатолошком визијом поновног сусрета у вечности. Јер, усамљеност је пакао. Напор за самоослобођење мора доћи изнутра, да би био од ње помогнут. Русија Вучића охрабрује спремношћу да помогне, али неће радити уместо њега.


Izvini Omega, ali evo ja bih samosvesno i slobodno birao da ne zivim u zajednici po viziji Rusije, i ne samo sto nisam usamljen, nego niti u pakao verujem, niti osecam da je usamljenost uoste porediva sa mitskim pojmovima. To o neprekinutom beocugu moze onako poetski, a o eshatologiji u politickom smislu je stvaro degradirano govoriti. Ili treba da nastavimo o tome kako teokratije tretiraju neverujuce? Ajde ostatak teksta da i kazemo nesto napabirceno, ali ovo stvarno da se covek i levom i desnom. I jos srpski faraoni i vincansko pismo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 14.07.2014

Re: Rekonstrukcija

ne samo sto nisam usamljen, nego niti u pakao verujem


Ne dopada ti se stil, treminologija, način iznošenja mišljenja?
Ni meni nije preterno blizak pa hajd da pokušamo da to isto kažemo drugim rečima.

Politika u međunarodnim odnosima koju Rusija zagovara je politika poštovanja volje građana drugih država, njihovih izabranih predstavnika, o tome kako žele da urede svoju državu.

Ako se ta izabrana politika uklapa u interese Rusije ona je spreman da sa takvima stupa u saveze i da ih do određene mere pomaže. Ako se ne uklapa, nije spremna da na silu ili ucenama primorava vlasti drugih država da vode politiku koja bi Rusiji odgovarala.
Sve to za razliku od EU i USA.
hajkula1 hajkula1 22:36 12.07.2014

bez stida

Taj Zakon o radu će, rekao je, ceo svet da pozdravi. - rekao je Vučić



Taj svet koji će pozdraviti takav zakon, u svojoj zemlji ima još neke zakone. Te zemlje imaju drugačiju socijalnu politiku.

Vučićeva uravnilovka, ukidanje povlastica za prevoz, svima, besplatnih udžbenika, svima, smanjenje davanja svim porodiljama - i druga licemerna i bestidna zlodela, izazivaju bes u meni.

Lazar Krstić, šta mislite gde ga čeka sledeće radno mesto?










principessa_etrusca principessa_etrusca 23:24 12.07.2014

Re: bez stida

hajkula1
Lazar Krstić, šta mislite gde ga čeka sledeće radno mesto?


За Лазара Крстића, са не баш високе позиције у Мекинсију, није било јасно како се уопште нашао у влади и која умећа је могао да донесе ступајући на захтевни положај министра финансија (осим наравно умећа прављења spread sheet-ова за сваку прилику).

Лазар сада има 30 година, а провео је једанаест месеци на месту министра финансија. Чак и у расклиматаној земљи Србији. министарство финансија је престижно. Лазару се смеши напредак у каријери.
freehand freehand 23:28 12.07.2014

Re: bez stida

Лазар сада има 30 година, а провео је једанаест месеци на месту министра финансија. Чак и у расклиматаној земљи Србији. министарство финансија је престижно. Лазару се смеши напредак у каријери.

Ako ga ne budu pitali za rezultate.
Jerbo će mu slabo pomoći budalaština o "prethodnih trinaest godina" koju niščima naokolo valja njegov guru sa mekim srcem.

BTW - kad bolje razmislim, taj Krstić je jedno od praznijih među praznim kinder jajima od užegle šećerne table koje nam je Vučić izdelio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:07 13.07.2014

Re: bez stida

freehand
Ako ga ne budu pitali za rezultate.
Jerbo će mu slabo pomoći budalaština o "prethodnih trinaest godina" koju niščima naokolo valja njegov guru sa mekim srcem.

BTW - kad bolje razmislim, taj Krstić je jedno od praznijih među praznim kinder jajima od užegle šećerne table koje nam je Vučić izdelio.


Он није био квалификован за посао министра финансија. Ипак, његов успех је да није био у влади која објављује банкрот.

Предложио је мере (све по ММФ рецепту), а оне нису прихваћене из политичких разлога. Идемо даље. То се зове career management.
hajkula1 hajkula1 01:21 13.07.2014

Proključam



Svaki put kad Vućić priča o teškim reformama, ne što bezočno laže, nego zato što je polizao sve što je pričao o uništiteljima države. Ne samo što ćuti, on je lopove zaštitio.

Da su ratni profiteri i štetočine, tajkuni privedeni pravdi, osuđeni i njihova nelegalno stečena imovina, zaplenjena, poverovala bih u Vučićevu iskrenost i reformatorstvo.

Ovako, on je još jedna na spisku, za jednog dana... koji je sve bliži.



Vučiću, lopovi da vrate ukradeno.







inco inco 03:51 13.07.2014

Vučić the Softheart

Meni ova cirkuska tačka oko ostavke gde Končita maše repićem pred gazdom najviše podseća na poznatu akciju iz 90-ih zvanu 'prodaja cigle'. Ono, Super-Vučko okupio narod pa napujdao kera na okupljene. I ker laje li laje, ma čini se 'oće pokida narod, a Super-Vučko ga onako oštro pogleda i trzne lanac i odjednom se razjareni ker umiri i počne da maše repićem, ma samo što se u mače ne pretvori. A okupljen narod srećan što je prošao sa čitavim nogavicama pada u trans slaveći Super-Vučka što ga je spasao razjarene zveri, ne primećujući da za to vreme isti taj kere glođe nogu onog što nije 'teo da se raduje a da su drugari ukrotitelja zveri pokupili novčanike okupljenom narodu...

Vol'o bih da me osećaj vara, al' to tako izgleda...
angie01 angie01 09:50 13.07.2014

Re: Vučić the Softheart

Vol'o bih da me osećaj vara, al' to tako izgleda...


i ja sam nesto slicno napisala na pocetku- bojim se da nas ima dovoljno sa istim prvim utiskom, da bi on bio samo slucajnost.
frank_rizzo frank_rizzo 07:01 13.07.2014

stick a fork in serbia, they're done

vec drugi ministar - privreda&finansije - koji napusta meko srce jer ne sprovodi reforme I/ili vodi srbijicu ka bankrotstvu
to je vec 1 pattern
meko srce je 1 obican bullshitter
mada, tesko je biti 1 reformator u zemlji sa veoma kurcevitom rajom levicarske provenijencije - tesko da neko ima mooda da izadje na crtu zaposlenima u drzavi, penzosima ili samoupravljacima
blue92 blue92 10:30 13.07.2014

a kad će svima da pukne istina pred očima?


nije pukla tikva, to je samo još jedan sumanuti scenario
koji je u naponu inspiracije smislio ludi šeširdžija (poenta na LUDI)

eee, aj KAO, kao ti hoćeš da smanjimo plate/penzije, a ja kao ne daaaam, ma NE dam i TAČKA, i onda ti izjaviš da ja nisam dao, meko mi srce jebiga spram naroda i penzionera (e, svršiću feketićki od zadovoljstva kako sam ovo dobro smislio) i tako ćemo se zajebavati dok se ne dosete, pošto ti ostaješ moj savetnik, brabonjčiću moj

KOJ Q mu on ostaje kao savetnik! kad se već fundamentalno razlikuju njihove ideje o sprovodjenju reformi!?

ma daj pali
freehand freehand 10:47 13.07.2014

Re: a kad će svima da pukne istina pred očima?

nije pukla tikva, to je samo još jedan sumanuti scenario
koji je u naponu inspiracije smislio ludi šeširdžija (poenta na LUDI)

Meni se ipak čini da se Krstić pokazuje iskusnijim nego što sam mislio, sklanjajući strinu od uloge Pedra. A sad da vidimo koliko će Vujović i Udovički, ako u Vladi nisu po striktnom zadatku, ostati da trpe demagoško i populističko ludilo i besmisleno tumaranje bespućima srpske zbiljnosti u kojoj se malo-malo pa razbije glava o problem a onda odševrda do sledećeg uz dreku kako su taj problem baš tu namerno postavili svi prethodni.
Dakle, još jednom: meni se čini da taj Vladin vezivni cement od Vučićeve harizme puca naveliko i da će na kraju vezani za Vučić ostati samo oni koje je sudbina kaznila. Sve će ostalo kud koji.
freehand freehand 13:17 13.07.2014

Entropija

Dakle, da li je planirana manifestacija cirkus ili ponovo slet?

SNS će pokazati rezultat rada vlade
Izvor: Beta

Beograd -- SNS je danas odlučila da 3. avgusta pokaže rezultat rada vlade i uporedi ga s ekspozeom premijera Aleksandra Vučića, podnetim krajem aprila, na početku mandata.

KLIK

U svakom slučaju izvozom ludila bismo se opasno obogatili. Samo da nađemo nekog dovoljno glupog i sa dovoljno para.
little_radojica little_radojica 13:31 13.07.2014

Re: Entropija

freehand
Dakle, da li je planirana manifestacija cirkus ili ponovo slet?

SNS će pokazati rezultat rada vlade
Izvor: Beta

Beograd -- SNS je danas odlučila da 3. avgusta pokaže rezultat rada vlade i uporedi ga s ekspozeom premijera Aleksandra Vučića, podnetim krajem aprila, na početku mandata.

KLIK

U svakom slučaju izvozom ludila bismo se opasno obogatili. Samo da nađemo nekog dovoljno glupog i sa dovoljno para.


Ја мислим да ће догађај бити симболично обележен играњем трулих кобила. На одушевљени окупљени народ ће редом скакати премијер, председница скупштине и плејада доктора.

freehand freehand 13:36 13.07.2014

Re: Entropija

На одушевљени окупљени народ ће редом скакати премијер, председница скупштине и плејада доктора.

Izvini, Radojice, al sad već na pomen imenice "narod" dobijam opasne probavne tegobe.
nego, evo jedna sličica za tebe:


little_radojica little_radojica 13:45 13.07.2014

Re: Entropija

freehand
На одушевљени окупљени народ ће редом скакати премијер, председница скупштине и плејада доктора.

Izvini, Radojice, al sad već na pomen imenice "narod" dobijam opasne probavne tegobe.
nego, evo jedna sličica za tebe:

Разумем те у потпуности.

А за Мају, хехе, мали је Нови Сад, знали смо ми све о "нашој Маји", још ономад.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:56 13.07.2014

Re: Entropija

freehand
На одушевљени окупљени народ ће редом скакати премијер, председница скупштине и плејада доктора.

Izvini, Radojice, al sad već na pomen imenice "narod" dobijam opasne probavne tegobe.
nego, evo jedna sličica za tebe:




Zar ona nije sa SNS-om?
stopalo stopalo 13:59 13.07.2014

Re: Entropija

мали је Нови Сад, знали смо ми све о "нашој Маји",


Mala digresija od prošle nedelje.

Na naplatnoj rampi na novosadskom putu prema Beogradu samo tri prolaza otvorena.

Ali, prvi prolaz ne radi, kao popravljaju nešto.

Drugi prolaz zakršili bratski Turci gastosi i Srbi domaća raja i gledaju treći red.

A taj red blokirala policija jerbo naša Maja mora da prođe bez zaustavljanja.
freehand freehand 13:59 13.07.2014

Re: Entropija

Zar ona nije sa SNS-om?

I?
Zar i Vučić nije sa Šekijem?
little_radojica little_radojica 14:02 13.07.2014

Re: Entropija

Anonimni Pojedinac
freehand
На одушевљени окупљени народ ће редом скакати премијер, председница скупштине и плејада доктора.

Izvini, Radojice, al sad već na pomen imenice "narod" dobijam opasne probavne tegobe.
nego, evo jedna sličica za tebe:




Zar ona nije sa SNS-om?


Искрено, не знам ни ја што је Фри баш мени "посветио" Мају.
Ваљда да ми врати за пробавне тегобе хахаха
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:28 13.07.2014

Re: Entropija

freehand
Zar ona nije sa SNS-om?

I?
Zar i Vučić nije sa Šekijem?


Cekaj, od kada je ovo?
freehand freehand 14:35 13.07.2014

Re: Entropija

Anonimni Pojedinac
freehand
Zar ona nije sa SNS-om?

I?
Zar i Vučić nije sa Šekijem?


Cekaj, od kada je ovo?

Staro, ali dobro. :)

P.S. Mislim - šta te uopšte dovodi u sumnju ako je ona sa liste SNS izabrana za predsednicu Skupštine?
hajkula1 hajkula1 16:22 13.07.2014

Re: Entropija

freehand


U svakom slučaju izvozom ludila bismo se opasno obogatili. Samo da nađemo nekog dovoljno glupog i sa dovoljno para.



Nema cene
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:52 14.07.2014

Re: Entropija

freehand
Anonimni Pojedinac
freehand
Zar ona nije sa SNS-om?

I?
Zar i Vučić nije sa Šekijem?


Cekaj, od kada je ovo?

Staro, ali dobro. :)

P.S. Mislim - šta te uopšte dovodi u sumnju ako je ona sa liste SNS izabrana za predsednicu Skupštine?


Pa ne - znam da je sa SNS-om, zato me zbunilo ovo sto si citirao. Ne znam zasto ali delovalo mi je kao da si postirao nesto novo, pa rekoh od kada je ona opozicija?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana