Kultura

Ama baš nikako

mikele9 RSS / 25.08.2014. u 10:04

Ne mogu, ama baš nikako ne mogu da razumem osobe zvane persone, potpisane imenom i prezimenom ili osobe s nadimkom, odnosno ne mogu da razumem njihovu potrebu za gadostima i više nego očigledno veselje i radost u pljuvačini i nipodaštavanju blogera ili komentatora.

Nemam ništa protiv da autor teksta objavljenog na blogu, oštro odgovori komentatoru s čijim se mišljenjem ne slaže, pogotovo ako isti troluje temu ili provocira. I da vređanjem odgovori na vređanje. Ali vrlo međutim, vređanje ima svoje granice preko kojih niko ne bi trebalo da prelazi. Pod vređanjem ja podrazumevam satirično ironično ciničan odgovor i ni za jotu više. Ako se pak vređanje pretvori u nipodaštavanje, dezavuisanje, ne komentara, već komentatora ili autora, ako preraste u bljuvanje i pljuvanje, fekalisanje i govnarenje, prolivisanje po autoru ili komentatoru, onda moje razumevanje za suprotstavljanje mišljenja i stavova na takav način, prestaje.

Ne volim niti umem da se svađam. Dešava mi se vrlo retko ali se dešava, da me neko uživo spopadne i počne da vređa, da izliva na mene nekakvu žuč i jed. Pokušam da uspostavim dijalog, pokušam da zajedno pronađemo motiv ali protiv monologa sam bespomoćan! A to je u skoro 100% slučajeva monolog! Ustanem i odem bez reči, jer nemam reči, jer čak i kada bih ih i imao, one ne bi mogle da zaustave verbalni povodanj. A ako sam iz nekog razloga primoran da budem i dalje s takvom osobom, to prerasta u torturu kojoj bi i Sveta Inkvizicija pozavidela! U takvim trenucima i situacijama nisam sposoban da u glavi sastavim iole razumnu rečenicu a kamo li da odgovorim. Na blogu mi se to ne dešava ili se dešavalo samo u natruhama. Moji tekstovi su u većini slučajeva benigni i ne daju povod da me neko zapljune ili omalovaži. Pišem/objavljujem već dugo i dva, tri, možda četiri puta, se desilo da neki komentator pokuša, razlog mi je uvek bio nepoznat i nejasan a u psihologiju se razumem kao bilo ko od vas, dakle površno, pokuša da moj tekst odvede u nekom drugom pravcu ili meni lično podeli packe. Tekst recimo govori o ljubavi, Lao Ceu, cveću i pčelama a komentator mi nabija na nos srpski patrotizam, rodoljublje, pravoslavlje, homofobiju i slične koještarije, koje sa tekstom imaju veze koliko trula kruška sa Mandrilovim dupetom. Kako me bog dao pristojnog, tako i odgovorim ali se dešavalo da dotični ne odustane nego nastavi da priča svoju priču. Onda prestanem da odgovaram. Ponavljam, to se dešava vrlo retko ali ja ne brišem ni jedan komentar ma kako truo, ljigav i odvratan bio. Desilo se jednom, ne sećam se koji je tekst bio u pitanju, da ga je komentarisao moj dobar i dugogodišnji drugar, odnosno ne ceo tekst nego jedan njemu važan i zanimljiv deo. I o čuda! Kao odgovor, jedna blogerska legenda, gromada,  nevezano ni za tekst, ni za komentar, napiše jednu rečenicu ogavne sadržine, nekrofilskogrobarski se sprdajući i vršeći pisano/verbalnu veliku nuždu po mom drugaru. Ja naravno zgrožen ali ga ne obrišem, ostavim da bi ostali videli, pročitali za šta je sve sposoban omiljeni bloger i do kog nivoa, mentalne rupčage, može da se spusti vređajući osobu koju ne poznaje, samo iz razloga antipatije. Mogu da razumem da mu se ne dopadaju ili da se ne slaže s komentarima i reagovanjima mog drugara, da mu je on fizički oduran i šta sve već ne ali to nikako ne znači da može da mu duhovito ukucava eksere u mrtvački sanduk! Sutradan me zove drugar i pita: Jesi li ti obrisao onaj komentar? Nisam, odgovorim mu, ostavio sam ga da bi svi mogli da vide ko je i šta je i koliko nisko može da padne osoba u koju su se klele generacije blogera B 92. Neko iz moderacije bloga je smatrao, pravilno, da se to mora obrisati i bi obrisano!

Prošao sam sito i rešeto

Ovaj grdni vijek ispitao

Sve što dođe, ja sam mu naredan.

Tako zboraše Iguman Stefan. I ja prođoh sito i rešeto i odavno sam na sve naredan/spreman, no po svemu, samo sebe obmanjujem. Ne obmanjujem se namerno ali skoro da nema dana da me moja spremnost ne izneveri. Životno iskustvo mi je bogato ali sam i dalje naivan do bola jer su ljudska pakost, zloba, želja za povređivanjem drugih, bezmerni i nikad ih spemno ne dočekujem! Iznova i iznova me iznenađuju.

Dobri ljudi, verujem da u svakom čoveku ima nešto dobro, ne unižavajte sebe unižavajući druge, ne povodite se onim najgorim u sebi, suzbijte sujetu ili bar vladajte njom, izlivajući zlobu, pakost, mržnju…štetite najviše sebi!



Komentari (117)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 18:17 27.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga




mikele9 mikele9 22:22 27.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga


I ti se samoobrisala, zašto, čemu?
bladerunner92 bladerunner92 08:16 28.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

Mikele ako ti je za utehu ja necu da se obrisem
i dalje mislim sve sto sam rekla , jedino mi se ne svidja sto je to izgledalo kao da je pokrenuta hajka a zaista mi to nije bilo ni na kraj pameti (vise sam htela da se oprobam ko stand up komicarka )
pozdrav
maligigant maligigant 10:38 28.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

bladerunner92
Mikele ako ti je za utehu ja necu da se obrisem
i dalje mislim sve sto sam rekla , jedino mi se ne svidja sto je to izgledalo kao da je pokrenuta hajka a zaista mi to nije bilo ni na kraj pameti (vise sam htela da se oprobam ko stand up komicarka )
pozdrav

Nemoj da se vadiš !
mariopan mariopan 17:08 28.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

mikele9

I ti se samoobrisala, zašto, čemu?

И ја ћу да се самообришем да ти не кварим блог. О оном што бих искрено рекла - неком другом приликом и на другом месту?
mariopan mariopan 20:10 28.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

maligigant
bladerunner92
Mikele ako ti je za utehu ja necu da se obrisem
i dalje mislim sve sto sam rekla , jedino mi se ne svidja sto je to izgledalo kao da je pokrenuta hajka a zaista mi to nije bilo ni na kraj pameti (vise sam htela da se oprobam ko stand up komicarka )
pozdrav

Nemoj da se vadiš !

Не вади се, само каже да није свако супротстављено мишљење - хајка
Не видим хајку у њеном коментару нити у било ком мом коментару на оном блогу.
А то што се већина блогера није сложила са Крстићевим ставовима ваљда говори нешто и о Крстићу или теми коју је изабрао а не само о коментаторима?

Нисмо се ми тамо играли сами, домаћин је давао такт и тон целој причи.

Као што овде тон и такт даје Микеле па како је он позната добрица пљушти цвеће и симпатије са свих страна.....шта мслиш зашто?
maligigant maligigant 10:40 29.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

mariopan
maligigant
bladerunner92
Mikele ako ti je za utehu ja necu da se obrisem
i dalje mislim sve sto sam rekla , jedino mi se ne svidja sto je to izgledalo kao da je pokrenuta hajka a zaista mi to nije bilo ni na kraj pameti (vise sam htela da se oprobam ko stand up komicarka )
pozdrav

Nemoj da se vadiš !

Не вади се, само каже да није свако супротстављено мишљење - хајка
Не видим хајку у њеном коментару нити у било ком мом коментару на оном блогу.
А то што се већина блогера није сложила са Крстићевим ставовима ваљда говори нешто и о Крстићу или теми коју је изабрао а не само о коментаторима?

Нисмо се ми тамо играли сами, домаћин је давао такт и тон целој причи.

Као што овде тон и такт даје Микеле па како је он позната добрица пљушти цвеће и симпатије са свих страна.....шта мслиш зашто?

Ма ОК !
Само сам се шалио !
Поред тога (тек успут) - то што се већина сложи око нечега, не мора бити (бог зна какав) аргумент !
mariopan mariopan 14:26 29.08.2014

Re: Da ostane zapisano, u duhu bloga

@малигигант

И то је тачно.
mikele9 mikele9 08:52 29.08.2014

Čudi

me da niko nije pomenuo Krkara! On baš ume da briše, banuje, vređa...
Meni lično nedostaje, volim to što mnogo zna, u mnogo toga se razume, širok mu je dijapazon interesovanja, pametan je, obrazovan... njegovi tekstovi su sve samo ne nezanimljivi, u njima se može otkriti toliko toga novog i nepoznatog, mnogo se može naučiti od Krkara!
A propos njegove osionosti, vređanja, banovanja ili brisanja, odavno sam stekao utisak da to radi samo smaračima, dosadama, stenicama... kojima je jedina namera da ga provociraju, troluju, razvlače svoje dosadno uporne priče...
Ume i zna Krkar i da pretera, što neko reče, da pređe meru ali to pripisujem njegovom, kako to isto neko reče, temperamentu, bujnom i razbarušenom, nespremnom da se po svaku cenu raspravlja s daviteljima.
Opaaaa! Ja napisah esej o Krkaru
Kako bilo, nedostaje mi njegovo pisanje, jedan je Krkar!
maligigant maligigant 10:45 29.08.2014

Re: Čudi

mikele9
me da niko nije pomenuo Krkara! On baš ume da briše, banuje, vređa...
Meni lično nedostaje, volim to što mnogo zna, u mnogo toga se razume, širok mu je dijapazon interesovanja, pametan je, obrazovan... njegovi tekstovi su sve samo ne nezanimljivi, u njima se može otkriti toliko toga novog i nepoznatog, mnogo se može naučiti od Krkara!
A propos njegove osionosti, vređanja, banovanja ili brisanja, odavno sam stekao utisak da to radi samo smaračima, dosadama, stenicama... kojima je jedina namera da ga provociraju, troluju, razvlače svoje dosadno uporne priče...
Ume i zna Krkar i da pretera, što neko reče, da pređe meru ali to pripisujem njegovom, kako to isto neko reče, temperamentu, bujnom i razbarušenom, nespremnom da se po svaku cenu raspravlja s daviteljima.
Opaaaa! Ja napisah esej o Krkaru
Kako bilo, nedostaje mi njegovo pisanje, jedan je Krkar!

Делимично се слажем са тобом (о опису Кркара - јер сам мало прочешљао његов опус).
Делимично - због тога, што колико год неко био интелигентан, иновативан, темпераментан и све то што си побројао - то није довољно да би био (релативно) комплетан.
Стога ја, ипак, преферирам људе који не праскају, пљују, псују !
Урлање, брисање, бановање - нису нужно карактеристике интелигентних људи.
mikele9 mikele9 10:57 29.08.2014

Re: Čudi

Делимично се слажем са тобом (о опису Кркара - јер сам мало прочешљао његов опус).
Делимично - због тога, што колико год неко био интелигентан, иновативан, темпераментан и све то што си побројао - то није довољно да би био (релативно) комплетан.
Стога ја, ипак, преферирам људе који не праскају, пљују, псују !
Урлање, брисање, бановање - нису нужно карактеристике интелигентних људи.

Pa, ja mislim da nismo ovde da bismo se slagali po svaku cenu i tapšali po ramenu, već da bismo izneli svoje mišljenje, uostalom što ti i činiš
Slažem se s tobom da, kako napisa: Urlanje, brisanje, banovanje - nisu nužno karakteristike inteligentnih ali mogu biti
maligigant maligigant 11:26 29.08.2014

Re: Čudi

mikele9
Делимично се слажем са тобом (о опису Кркара - јер сам мало прочешљао његов опус).
Делимично - због тога, што колико год неко био интелигентан, иновативан, темпераментан и све то што си побројао - то није довољно да би био (релативно) комплетан.
Стога ја, ипак, преферирам људе који не праскају, пљују, псују !
Урлање, брисање, бановање - нису нужно карактеристике интелигентних људи.

Pa, ja mislim da nismo ovde da bismo se slagali po svaku cenu i tapšali po ramenu, već da bismo izneli svoje mišljenje, uostalom što ti i činiš
Slažem se s tobom da, kako napisa: Urlanje, brisanje, banovanje - nisu nužno karakteristike inteligentnih ali mogu biti

Сада се и ја слажем са тобом - делимично !
Штавише, пожелех да ти контрирам - па да то и учиним, на следећи начин --- Урлање, брисање, бановање, колико год се понекада чинило, ипак, нису карактеристике интелигентних људи, него само оних који се другима чине да су интелигентни.
mikele9 mikele9 14:58 29.08.2014

Re: Čudi

Сада се и ја слажем са тобом - делимично !
Штавише, пожелех да ти контрирам - па да то и учиним, на следећи начин --- Урлање, брисање, бановање, колико год се понекада чинило, ипак, нису карактеристике интелигентних људи, него само оних који се другима чине да су интелигентни.

'ajd' da se i ja delimično složim s tobom ali samo delimično
Evo ti jedne istinite pričice: Arturo Toskanini je bio poznat po svojoj prgavoj naravi i nepredvidljivosti. Jednom prilikom, kada ni posle nekoliko ponavljanja određenog dela kompozicije, nije bio zadovoljan, gađao je svojim džepnim satom prvog violinistu, o urlanju da i ne govorim
maligigant maligigant 20:38 29.08.2014

Re: Čudi

mikele9
Сада се и ја слажем са тобом - делимично !
Штавише, пожелех да ти контрирам - па да то и учиним, на следећи начин --- Урлање, брисање, бановање, колико год се понекада чинило, ипак, нису карактеристике интелигентних људи, него само оних који се другима чине да су интелигентни.

'ajd' da se i ja delimično složim s tobom ali samo delimično
Evo ti jedne istinite pričice: Arturo Toskanini je bio poznat po svojoj prgavoj naravi i nepredvidljivosti. Jednom prilikom, kada ni posle nekoliko ponavljanja određenog dela kompozicije, nije bio zadovoljan, gađao je svojim džepnim satom prvog violinistu, o urlanju da i ne govorim

Свака њему част (што би рекао Зоран Радмиловић - дивим му се до имбецилности) !
На месту његовог виолинисте узео бих тај џепни сат, мирно и достојанствено, како и доликује правим људима - и натерао тога 'господина' који га је гађао - да прогута сат.
Черевићан Черевићан 19:38 29.08.2014

ајде

нежелиш ли коментаром
Аутору ти помоћи
алали се труда својег
те му немој ни одмоћи
mikele9 mikele9 22:57 29.08.2014

Re: ајде

нежелиш ли коментаром
Аутору ти помоћи
алали се труда својег
те му немој ни одмоћи

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana