Mediji| Nostalgija| Politika

Najjači utisak

freehand RSS / 23.09.2014. u 23:11

Čudan je to paradoks: da me neko pita mislim li da je Olja Bećković novinar - iskreno bih se dvoumio i ne znam šta bih odgovorio.

Opet, da me neko pita:  ko je najbolji novinar u Srbiji, među troje - a verovatno prva – bila bi Olja Bećković.

Sa televizijskom političkom emisijom tipa tok šou takve dileme sigurno ne bih imao. „Utisak nedelje“ bez premca je na prvom mestu čitavu deceniju i po, i duže. Uprkos pomalo okoštaloj formi, uprkos zamoru koji se ponekad oseća. Način na koji (je) Olja Bećković to radi(la), od apsolutne, robotske pripremljenosti, fantastične koncentracije, znanja i spremnosti da se definišu teme i postave prava pitanja čine je nedostižnim takmacem u toj trci. I munjevita reakcija, i britak jezik, i intelektualno poštenje.

 

olja-stop.jpg 

Činilo bi je, to jest, da takva trka postoji.

 

No nema takve trke. Ovde su druge discipline na ceni a nijedna se ne tiče niti dotiče ičega od materijala i gradiva, principa i veština što su ih studenti i mladi novinari nekada učili kao osnove medija i rada u njima.

...

Onda prođe letnja pauza,  dođe septembar, neki od nas željni da čuju da se ipak bez uzdisanja i klimoglavljenja  progovori o gorućim stvarima sa kompetentnim ljudima - a te emisije nema na programu.

Da li je „Utisak nedelje“ smetao nekom? Taman posla da nije. Pojela bi me sramota da hvalim emisiju koja nikome ne smeta! Dapače: svima je smetala. Od kada je  1991. nastala.

I evo pasusa iz proletošnjeg (odličnog) intervjua koji je Olja Bećković dala „Vremenu“ a koji govori upravo na tu temu:

Nekada se ponavljalo: "Tebe ne smeju." Kao, ti si uticajan i nikome to ne bi prošlo u tišini. Zato se sad javljaju ti novi perfidni momenti u vidu rejtinga i slično. Oni mogu sve i ti si tu potpuno bespomoćan. Naravno, onda odlučiš da, kad već gineš, pogineš junački, a ne da se menjaš i "popravljaš". Ako hoće da te sklone, oni će da te sklone. A bolje je da te sklone kao nekog junaka nego kao bednicu koja se nešto kao i popravila.

Elem, niko nije hteo da skine „Utisak“ sa programa b 92. Tako, eto, kažu. Nego da ga prebaci na b92 INFO. Onda se od toga odustalo, uz pomoć Verana a i advokata, bar narednih nekoliko meseci. I biće, kažu, "Utiska" od sledeće nedelje ponovo.

Ne bih se kladio da će ta podgrejana ljubav sa medijskom kućom koja joj daje hosting trajati. Rejtinzi, piplmetri, profiti, znamo već. I iz linkovanog intervjua.

Ali, veća je nesreća što druge u zemlji Srbiji nema. Te nam se valja pripremati za ispraćaj autorke i njene emisije u legendu što je, jel'te, tužno, ali po sebi ne bi bilo tako strašno da nije potpuno nove situacije: vo vremja ono, Slobino, julovsko i radikalsko, vazda je bilo nečega, nekih medija i ventila na kojima se moglo čuti i videti i nešto drugo sem Potemkina i Ostapa Bendera.

E sad nam sledi PinkInformer era.

I malo tvitera možda, ali to je ionako više kao kafansko opozicionarenje i šiljenje na prazno... Dok evrootadžbinska uprava ne odluči da je i tog sranja bilo dosta.

Pa onda mrak i laku noć.

Mrak i muk, pinkovilo i žutilo.

 



Komentari (202)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 14:06 25.09.2014

Re: Kompromis

princi
Predrag Brajovic
princi
Ne, prvo snošaj, pa skidanje.

Nemoj, keve ti, opet će početi kuknjava anonimci vs mi, brendirani.

Не, него опет о мери пристојности.
До сношаја је пристојно и симпатично.
После тога није.

Питајте властиту децу о томе, ако мени не верујете.

Brajoviću, ti si kobac pristojnosti.

I gejstva, a bogami i bolesne dece koja se leče u inostranstvu.
blogovatelj blogovatelj 18:19 25.09.2014

Re: Kompromis

До сношаја је пристојно и симпатично.
После тога није.


Brajoviću, šalimo se.
Gde su mladi, tu je šala.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:06 25.09.2014

Re: Kompromis

Како год било, неукусно је, вулгарно и простачки.
Ниско.

Претпостављам да сте, сва тројица, показали ћери и сину (ко шта има) како тата уме лепо, паметно и са стилом да се шали? Па онда ћера или син кажу: Браво, тата, поносна/поносна сам на тебе! Баш си храбар, нек си му рекао!

Ако нисте деци, надам се да сте барем женама? Старамајци? Оцу?
Нисте?
Шта чекате?
JJ Beba JJ Beba 22:05 25.09.2014

Re: Kompromis

Brajoviću, ti si kobac pristojnosti.

binarni :)
freehand freehand 17:56 24.09.2014

Apendix

Mada sam ga u samom tekstu linkovao nisam siguran da je dovoljno vidljiv, a mislim da je ovaj intervju "Vremenu" značajan , i ne samo za ovaj blog.

Dakle, o Olji Bećković, o "Utisku", o novinarstvu u Srbiji danas, o vlasti i medijima:
"Vreme" br. 2011 od 20.03.2014.

Pritisci bez otisaka prstiju

Sada bi trebalo napisati novi udžbenik novinarstva. Pravila koja smo mi učili i kojima smo poučavali druge, više ne postoje. Ranije smo učili kako da postavimo pitanje. Sada treba da naučiš kako da odgovaraš na pitanja. Jer, kako ti kreneš da ga pitaš, on kaže: "Da pitam ja vas..." Kao mantru moraš da ponavljaš ono "Ovde pitam ja, a ne vi". Iznenada se pojavila ideja da je novinar tu da sluša, a ne da pita. Ja nisam tu da slušam. Jesam, ako slušam odgovor na pitanje koje sam postavila


LINK
st.jepan st.jepan 18:39 24.09.2014

Re: Apendix

Mada sam u samom tekstu linkovao ovaj intervju, nisam siguran da je dovoljno vidljiv, a mislim da je ovaj intervju "Vremenu" značajan , i ne samo za ovaj blog.


Intervju tek sad pročitao, odličan je.

Meni je, glede ovog bloga i glede Andjine (tj. Draft.dodgerove) ideje, najintesantniji sledeći fragment:

U pristojnoj i normalnoj Srbiji, recimo, ne bi smeli da se pišu anonimni komentari. Užasno je velik broj tih anonimnih ljudi, 24 sata prisutnih na društvenim mrežama. Mene zanima ko je taj čovek koji sve zna i u sve se razume. On je bolji novinar od svakog, bolji ekonomista od svakog, bolji pisac od svakog pisca. Žali bože što nam toliki stručnjaci sede po kućama! Zamisli kako bi nam izgledala televizija, javnost ili elita kad bi oni izašli napolje.


Držim da sam sasvim dovoljno senzibiliziran za detektovanje irobije, te stoga odgovorno tvrdim da je u gornjem citatu nema.

Edit: Mislim da je i Krle, takodje bez imalo ironije, svojevremeno rekao ili napisao nešto slično.
freehand freehand 20:25 24.09.2014

Re: Apendix

Držim da sam sasvim dovoljno senzibiliziran za detektovanje irobije, te stoga odgovorno tvrdim da je u gornjem citatu nema.

Edit: Mislim da je i Krle, takodje bez imalo ironije, svojevremeno rekao ili napisao nešto slično.

Potpuno razumem ljude koji su na javnoj sceni a izloženi tako čestim šutkama i pljuvačinama, uvredama i obedama najniže vrste koje dolaze od likova bez lika. Opet, nikako ne mogu da razumem ljude takve inteligencije opredeljene za delovanje na javnoj sceni a Krstića i toliko aktivnog na mreži koji sebi dozvoljavaju da budu isprovocirani do te mere da sami izgube meru.
Opet, mislim da su im oboma kočćnice i samokontrola dovoljno jake da sebe ne ostave u toj besmislenoj poziciji svađe sa utvarama.
st.jepan st.jepan 20:45 24.09.2014

Re: Apendix

freehand
Držim da sam sasvim dovoljno senzibiliziran za detektovanje irobije, te stoga odgovorno tvrdim da je u gornjem citatu nema.

Edit: Mislim da je i Krle, takodje bez imalo ironije, svojevremeno rekao ili napisao nešto slično.

Potpuno razumem ljude koji su na javnoj sceni a izloženi tako čestim šutkama i pljuvačinama, uvredama i obedama najniže vrste koje dolaze od likova bez lika. Opet, nikako ne mogu da razumem ljude takve inteligencije opredeljene za delovanje na javnoj sceni a Krstića i toliko aktivnog na mreži koji sebi dozvoljavaju da budu isprovocirani do te mere da sami izgube meru.
Opet, mislim da su im oboma kočćnice i samokontrola dovoljno jake da sebe ne ostave u toj besmislenoj poziciji svađe sa utvarama.


Razumem tvoj komentar i uglavnom se s njime slažem. ali mislim da je suština citata kojeg sam okačio i na koji si ti reagovao, u nečem drugom. Rekao bih naime da je i Olji i (mislim) Krletu zaista žao što vide da je net preplavljen talentovanim i neobično razboritim, a ipak posve anonimnim i skrajnutim svetom. Čije bi prisustvo na javnoj, non-virtuelnoj sceni, tu scenu činilo znatno kvalitetnijom.
freehand freehand 20:49 24.09.2014

Re: Apendix

Rekao bih naime da je i Olji i (mislim) Krletu zaista žao što vide da je net preplavljen talentovanim i neobično razboritim, a ipak posve anonimnim i skrajnutim svetom, čije bi prisustvo na javnoj, non-virtuelnoj sceni, tu scenu činilo znatno kvalitetnijom.

Hm. Različito čitamo mada bih,
iskreno, više voleo da si ti u pravu.
princi princi 14:47 25.09.2014

Re: Apendix

Ovaj narativ o anonimnosti je žestoki narcističko-celebristički (NC) bullshit, koji se sada već toliko ponavlja da postaje skoro klasno obeležje. Bećkovićka, Krstić, Srbljanovićka, Teofil Pančić, (na žalost i moj ex-drugar Brajović se, evo, već mesecima trpa u isti taj vagon) su tačno i vrlo precizno primerci one pseudourbane NC a suštinski polupismene i poluobrazovane Srbije koja svake 2, 3 logički povezane misli koja se suprotstavljaju njihovoj ideji sveta smatra za uvredu i povredu svog integriteta. Iz nekog razloga, primetio sam da ih posebno pogađa sagovornikovo poznavanje, odnosno sopstveno nepoznavanje, osnovnih ekonomskih principa i tema iz oblasti finansija. Lako oni izdržavaju nacije, to je za njih pero-laka kategorija, s njima mogu da se nadgornjavaju do prekostura, ali kad nalete na nekog ko počne o (i)racionalnoj alokaciji resursa, finansijskim instrumentima, to ih zaboli kao nožem da si ih isekao. Odmah počnu da viču: "faul!" i počne kuknjava na temu ko je i zašto anoniman, ko treba da piše pod imenom, ko ne, ko je bitan, ko ne i sav taj jazz. Uzgred, sećam se da je to, svojevremeno, dok se pojavljivao po blogu, pogađalo i jebalo i Krkarovog burazera, :). Meni to baš nekako slatko, potpuno ilustruje taj neki (pseudo)intelektualni i, rekao bih, klasni kontekst iz koga potiču ili ka kome aspireuju.
st.jepan st.jepan 15:14 25.09.2014

Re: Apendix

freehand
Rekao bih naime da je i Olji i (mislim) Krletu zaista žao što vide da je net preplavljen talentovanim i neobično razboritim, a ipak posve anonimnim i skrajnutim svetom, čije bi prisustvo na javnoj, non-virtuelnoj sceni, tu scenu činilo znatno kvalitetnijom.

Hm. Različito čitamo mada bih,
iskreno, više voleo da si ti u pravu.

Tja, džavo će ga znati.
Moguće je da pomalo projektujem (učitavam) svoj stav.
martin_krpan martin_krpan 18:20 25.09.2014

Re: Apendix

princi
Ovaj narativ o anonimnosti je žestoki narcističko-celebristički (NC) bullshit, koji se sada već toliko ponavlja da postaje skoro klasno obeležje. Bećkovićka, Krstić, Srbljanovićka, Teofil Pančić, (na žalost i moj ex-drugar Brajović se, evo, već mesecima trpa u isti taj vagon) su tačno i vrlo precizno primerci one pseudourbane NC a suštinski polupismene i poluobrazovane Srbije koja svake 2, 3 logički povezane misli koja se suprotstavljaju njihovoj ideji sveta smatra za uvredu i povredu svog integriteta. Iz nekog razloga, primetio sam da ih posebno pogađa sagovornikovo poznavanje, odnosno sopstveno nepoznavanje, osnovnih ekonomskih principa i tema iz oblasti finansija. Lako oni izdržavaju nacije, to je za njih pero-laka kategorija, s njima mogu da se nadgornjavaju do prekostura, ali kad nalete na nekog ko počne o (i)racionalnoj alokaciji resursa, finansijskim instrumentima, to ih zaboli kao nožem da si ih isekao. Odmah počnu da viču: "faul!" i počne kuknjava na temu ko je i zašto anoniman, ko treba da piše pod imenom, ko ne, ko je bitan, ko ne i sav taj jazz. Uzgred, sećam se da je to, svojevremeno, dok se pojavljivao po blogu, pogađalo i jebalo i Krkarovog burazera, :). Meni to baš nekako slatko, potpuno ilustruje taj neki (pseudo)intelektualni i, rekao bih, klasni kontekst iz koga potiču ili ka kome aspireuju.


Tipičan čovjek malih naroda. Znanje koristi isključivo za zadovoljavanje svojih niskih pobuda, mračnih nagona i impulsa koje realizuje u cinizmu i u asimetriji u informacijama sa sagovornicima. Čovjek je, kako mu i samo ime kaže principal agent. Narativ o anonimnosti je bullshit ali on ipak zna ko je brat od anonimnog autora.
emsiemsi emsiemsi 19:02 25.09.2014

Re: Apendix

princi
Ovaj narativ o anonimnosti je žestoki narcističko-celebristički (NC) bullshit, koji se sada već toliko ponavlja da postaje skoro klasno obeležje. Bećkovićka, Krstić, Srbljanovićka, Teofil Pančić, (na žalost i moj ex-drugar Brajović se, evo, već mesecima trpa u isti taj vagon) su tačno i vrlo precizno primerci one pseudourbane NC a suštinski polupismene i poluobrazovane Srbije koja svake 2, 3 logički povezane misli koja se suprotstavljaju njihovoj ideji sveta smatra za uvredu i povredu svog integriteta. Iz nekog razloga, primetio sam da ih posebno pogađa sagovornikovo poznavanje, odnosno sopstveno nepoznavanje, osnovnih ekonomskih principa i tema iz oblasti finansija. Lako oni izdržavaju nacije, to je za njih pero-laka kategorija, s njima mogu da se nadgornjavaju do prekostura, ali kad nalete na nekog ko počne o (i)racionalnoj alokaciji resursa, finansijskim instrumentima, to ih zaboli kao nožem da si ih isekao. Odmah počnu da viču: "faul!" i počne kuknjava na temu ko je i zašto anoniman, ko treba da piše pod imenom, ko ne, ko je bitan, ko ne i sav taj jazz. Uzgred, sećam se da je to, svojevremeno, dok se pojavljivao po blogu, pogađalo i jebalo i Krkarovog burazera, :). Meni to baš nekako slatko, potpuno ilustruje taj neki (pseudo)intelektualni i, rekao bih, klasni kontekst iz koga potiču ili ka kome aspireuju.

Сада си угасио - дирнувши у свеце !
predatortz predatortz 19:05 25.09.2014

Re: Apendix

Сада си угасио - дирнувши у свеце !


Ja sam o'ladio pivo i spremam kokice...
princi princi 19:13 25.09.2014

Re: Apendix

Tipičan čovjek malih naroda. Znanje koristi isključivo za zadovoljavanje svojih niskih pobuda, mračnih nagona i impulsa koje realizuje u cinizmu i u asimetriji u informacijama sa sagovornicima. Čovjek je, kako mu i samo ime kaže principal agent. Narativ o anonimnosti je bullshit ali on ipak zna ko je brat od anonimnog autora.

Oooo, kakav obrt! Svako se svrbi gde ga češe. Pa, Krpanlija nam posle svega možda i nije u Kalifatu, nego samo koristi ijekavštinu da prikrije svoj pravi identitet. Druže, nema veze, mi smo se dogovorili, sve si u pravu.
freehand freehand 19:18 25.09.2014

Re: Apendix

Сада си угасио - дирнувши у свеце !

Jedan je Svetac. Svitac. Sjaguza.
G.Cross G.Cross 19:22 25.09.2014

Re: Apendix

predatortz
Сада си угасио - дирнувши у свеце !


Ja sam o'ladio pivo i spremam kokice...


Ja sam poluanoniman, makar mi ja avatar pravi.
predatortz predatortz 19:24 25.09.2014

Re: Apendix

G.Cross
predatortz
Сада си угасио - дирнувши у свеце !


Ja sam o'ladio pivo i spremam kokice...


Ja sam poluanoniman, makar mi ja avatar pravi.


Ja nisam anoniman, Brajović me poznaje.
cane cane 21:13 25.09.2014

Re: Apendix

Oooo, kakav obrt! Svako se svrbi gde ga češe.


ooo a tek da znate sagu o dedi ptici iz drugog svetskog rata




JJ Beba JJ Beba 22:07 25.09.2014

Re: Apendix

princi
freehand freehand 22:13 25.09.2014

Re: Apendix

Ja nisam anoniman, Brajović me poznaje.

Malo ih je koje Brajović ne poznaje. Mada bih ja na tvom mestu proverio pre tvrdnje.
emsiemsi emsiemsi 05:03 26.09.2014

Re: Apendix

freehand
Ja nisam anoniman, Brajović me poznaje.

Malo ih je koje Brajović ne poznaje. Mada bih ja na tvom mestu proverio pre tvrdnje.

Причају неки да зна и које су добре блого(пи.ке).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:09 26.09.2014

Re: Apendix

Bećkovićka, Krstić, Srbljanovićka, Teofil Pančić,

Па готово да једино што спаја ове разнолике људе -- осим што си их ти вређао -- јесте да су они (успешне, потврђене) јавне личности које годинама упорно и доследно јесу на јавној сцени Србије, заступајући своје ставове под пуном одговорношћу и са смелошћу, под пуним именом и презименом. Остали део "дијагнозе"? Па, то су некакве дечачке, пубертетске конфабулације, у које си и ex-мене без потребе уплео. Као, сви су они, тупани, незаслужено добили признање, а ето -- ти си ту да им покажеш колико су тупани: ali kad nalete na nekog ko počne o (i)racionalnoj alokaciji resursa, finansijskim instrumentima, to ih zaboli kao nožem da si ih isekao.
:))))))

И сви они сад дрхте по кућама -- Јао, мајку му, шта ће сада princi да ми каже, одуваће с две алокације мојих 25 година емисије, десетине књига и стотине текстова, моју музичку, политичку, позоришну каријеру!

Неозбиљно.
hajkula1 hajkula1 19:59 24.09.2014

Olja je o.k.


Olja je okej čak i kada me jedno vreme malkice nervirala. I tada sam je podržavala. Podržavao je uvek čak i moj tata koga je mnogo češće ozbiljno iznervirala.
Mnogi joj zameraju na oštrini ali je zbog iste i podržavaju. Mazohisti? Ne, nego su svesni da je takva potrebna. Cene i što štiti svoje goste, ne dozvoljava primitivizam, prostakluk. (Ko je kome sličan, zvuči poznatao )

Olja Bećković

apacherosepeacock apacherosepeacock 20:11 24.09.2014

Re: Olja je o.k.

Mene zivcira kad upada u rec, a to radi stalno. Shvatam da ne pusta da gost melje ko vodenica i uzurpira vreme (ili ako sporo misli pa dok slozi recenicu - svi vec zaspali..) ali stalno prekida i postavi pitanje pa prekine gosta cim zine da odgovori pa gradi podpitanja, pa postavi jos jedno pa jos jedno itd. pa aj se ti skoncentrisi ko da te cia uvatila na ispitivanje
emsiemsi emsiemsi 20:16 24.09.2014

Re: Olja je o.k.

apacherosepeacock
Mene zivcira kad upada u rec, a to radi stalno. Shvatam da ne pusta da gost melje ko vodenica i uzurpira vreme (ili ako sporo misli pa dok slozi recenicu - svi vec zaspali..) ali stalno prekida i postavi pitanje pa prekine gosta cim zine da odgovori pa gradi podpitanja, pa postavi jos jedno pa jos jedno itd. pa aj se ti skoncentrisi ko da te cia uvatila na ispitivanje

Има и тога што кажеш !
Додуше, Утисак и јесте емисија за интелигентије људство.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:26 24.09.2014

Re: Olja je o.k.

emsiemsi
apacherosepeacock
Mene zivcira kad upada u rec, a to radi stalno. Shvatam da ne pusta da gost melje ko vodenica i uzurpira vreme (ili ako sporo misli pa dok slozi recenicu - svi vec zaspali..) ali stalno prekida i postavi pitanje pa prekine gosta cim zine da odgovori pa gradi podpitanja, pa postavi jos jedno pa jos jedno itd. pa aj se ti skoncentrisi ko da te cia uvatila na ispitivanje

Има и тога што кажеш !
Додуше, Утисак и јесте емисија за интелигентије људство.


Pa sudeci po onima koji se javljaju za komentar u emisiji (i glasanje) - al malo morgen.
emsiemsi emsiemsi 23:15 24.09.2014

Re: Olja je o.k.

apacherosepeacock
emsiemsi
apacherosepeacock
Mene zivcira kad upada u rec, a to radi stalno. Shvatam da ne pusta da gost melje ko vodenica i uzurpira vreme (ili ako sporo misli pa dok slozi recenicu - svi vec zaspali..) ali stalno prekida i postavi pitanje pa prekine gosta cim zine da odgovori pa gradi podpitanja, pa postavi jos jedno pa jos jedno itd. pa aj se ti skoncentrisi ko da te cia uvatila na ispitivanje

Има и тога што кажеш !
Додуше, Утисак и јесте емисија за интелигентије људство.


Pa sudeci po onima koji se javljaju za komentar u emisiji (i glasanje) - al malo morgen.

Те што се јављају за коментар не рачунам - они су слични нама на блогу.
hajkula1 hajkula1 08:27 25.09.2014

Tek malopre dadoh preporuku

Najjači utisak
freehand RSS / 23.09.2014. u 23:11

Komentari: 100




Ovo je 101
freehand freehand 14:26 25.09.2014

Nedelja?

pogledah na sajtu, pošto nigde nisam ni video ni čuo najavu, a tamo:

Utisak nedelje
NOVA SEZONA EMISIJE OD JESENI PONOVO NA B92



Najdugovečnija i najznačajnija politička tok-šou emisija u Srbiji od jeseni ponovo na B92


Biće, neće?
razmisljam razmisljam 14:53 25.09.2014

Re: Nedelja?

freehand

Biće, neće?


Да. Можда. Не.
margos margos 16:41 25.09.2014

Re: Nedelja?

Ma biće.
A biće i Parade: BLIC
princi princi 14:50 25.09.2014

Blistav naslov iz jutrošnjeg Blica

Mama, nema veze što si me ostavila kraj kontejnera, samo želim da te nađem

A ovo je slika veka. Zlatibor ga mota.

st.jepan st.jepan 15:10 25.09.2014

Re: Blistav naslov iz jutrošnjeg Blica

Blistav naslov iz jutrošnjeg Blica

Misliš bliCtav?
princi princi 15:26 25.09.2014

Re: Blistav naslov iz jutrošnjeg Blica

milojep milojep 20:21 25.09.2014

Otisak utiska

Utisak u vezi Olje Bećković mi je da zaista ne postoji nijedna slična voditeljka(niti voditelj) koja joj može prići kvalitetom i otvorenošću tema i uma. Ali isto tako imam utisak da sve to može mnogo bolje,inteligentnije i ozbiljnije.
freehand freehand 20:27 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Ali isto tako imam utisak da sve to može mnogo bolje,inteligentnije i ozbiljnije.



ali se majstori stide?
Ne zajebavaj, Miloje.
I probaj samo da zamisliš šta traži priprema za jednu takvu emisiju. mimo talenta i neophodnog opšteg znanja i kulture.
milojep milojep 20:50 25.09.2014

Re: Otisak utiska

freehand
Ali isto tako imam utisak da sve to može mnogo bolje,inteligentnije i ozbiljnije.



ali se majstori stide?
Ne zajebavaj, Miloje.
I probaj samo da zamisliš šta traži priprema za jednu takvu emisiju. mimo talenta i neophodnog opšteg znanja i kulture.


Kao prvo majstora nema! 'ebi ga nema ni fudbala u ovoj zemlji!
Pominješ opšte znanje i kulturu! Pa to je valjda preduslov za svako ozbiljno bavljenje novinarskim poslom! Ako pođemo od toga da Bećkovićeva to poseduje ,pored talenta koji si takođe pomenuo, doći ćemo do toga da njoj baš i ne trebaju nekakve posebne pripreme. Dovoljno joj je da samo prati zbivanja u protekloj nedelji i to uobliči u formu desetak utisaka.
Ja ponavljam, ona nema dostojnog takmaca na ovoj našoj sceni ali to ne znači da je ona blizu nečega što bi se zvalo savršenim.
Šta više mislim da bi mogla i trebala mnogo više raditi na 'unakrsnom' ispitivanju gostiju (gosti bi takođe ,često, mogli biti bolji)
Ovako čini mi se da dijalog suviše često ode stihijski u nebitno.
freehand freehand 20:57 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Pominješ opšte znanje i kulturu! Pa to je valjda preduslov za svako ozbiljno bavljenje novinarskim poslom!


Nije. U Srbiji danas preduslovi su da čitaš šta ti se donese, da ne sereš i da to radiš džabe.
doći ćemo do toga da njoj baš i ne trebaju nekakve posebne pripreme. Dovoljno joj je da samo prati zbivanja u protekloj nedelji i to uobliči u formu desetak utisaka.

Apsolutno. Sve je tako. I za doktorat ti treba 200 evra i da platiš ručak u kafani.
ali to ne znači da je ona blizu nečega što bi se zvalo savršenim.

Znaš, Miloje, kad neko pomene "savršeno" opisujući bilo koju ljudsku delatnost ili osobinu naprasno dobijem želju da stavim tačku na razgovor.
Ne znam čime se baviš ali o novinarstvu i onome što radi Olja Bećković, iz ovoga što pišeš zaključujem da imaš samo maglovitu predstavu.
No ok, bar ti komentari deluju dobronamerno.
milojep milojep 21:09 25.09.2014

Re: Otisak utiska

free


Pominješ opšte znanje i kulturu! Pa to je valjda preduslov za svako ozbiljno bavljenje novinarskim poslom!


vidi na čemu je bold!

A evo jedno pitanje i za tebe.
Misliš li da svaki dobar talk-show zahteva opsežne pripreme i da te pripreme mogu nadoknaditi nedostatke voditelja? I obrnuto, da li dobar voditelj može voditi emisiju sa minimalnim pripremama?


p.s. zaboravih da prokomentarišem pitanje savršenstva. Ja htedoh da rečem da OB nije blizu savršenog a ne da nije savršena. Eto, ajde odgovori mi na pitanje, da li misliš da je Olja B. blizu savršenstva u svojoj profesiji.
Ali mogu donekle uvažiti kritiku pa reći 'odlično' umesto 'savršeno'.
freehand freehand 21:18 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Misliš li da svaki dobar talk-show zahteva opsežne pripreme i da te pripreme mogu nadoknaditi nedostatke voditelja? I obrnuto, da li dobar voditelj može voditi emisiju sa minimalnim pripremama?

Naravno da zahteva pripreme, i to bi se iznenadio kolike i kako raznovrsne. I rad, uvek i u svakom poslu može da nadomseti mnogo talenta.
a dobar voditelj, kao i svaki dobar profesionalac, uostalom, može kreativnošću i improvizacijom da zabašuri mnoge rupe i nedostatke, lošu pripremu, tehničke probleme, ali - za iskusno oko i uho nikad sve, niti to sme i može da bude uobičajen način rada. Svakako ne dugovečan.
milojep milojep 21:24 25.09.2014

Re: Otisak utiska

freehand
Misliš li da svaki dobar talk-show zahteva opsežne pripreme i da te pripreme mogu nadoknaditi nedostatke voditelja? I obrnuto, da li dobar voditelj može voditi emisiju sa minimalnim pripremama?

Naravno da zahteva pripreme, i to bi se iznenadio kolike i kako raznovrsne. I rad, uvek i u svakom poslu može da nadomseti mnogo talenta.
a dobar voditelj, kao i svaki dobar profesionalac, uostalom, može kreativnošću i improvizacijom da zabašuri mnoge rupe i nedostatke, lošu pripremu, tehničke probleme, ali - za iskusno oko i uho nikad sve, niti to sme i može da bude uobičajen način rada. Svakako ne dugovečan.


Ima li po tebi mesta poboljšanju 'Utiska'?
Ako ima šta je razlog? Nedovoljne pripreme? (čini mi se da se sa ovim ne slažeš)
Manjak talenta OB?
Ili jednostavno bolje ne može?
freehand freehand 21:30 25.09.2014

Re: Otisak utiska

milojep
freehand
Misliš li da svaki dobar talk-show zahteva opsežne pripreme i da te pripreme mogu nadoknaditi nedostatke voditelja? I obrnuto, da li dobar voditelj može voditi emisiju sa minimalnim pripremama?

Naravno da zahteva pripreme, i to bi se iznenadio kolike i kako raznovrsne. I rad, uvek i u svakom poslu može da nadomseti mnogo talenta.
a dobar voditelj, kao i svaki dobar profesionalac, uostalom, može kreativnošću i improvizacijom da zabašuri mnoge rupe i nedostatke, lošu pripremu, tehničke probleme, ali - za iskusno oko i uho nikad sve, niti to sme i može da bude uobičajen način rada. Svakako ne dugovečan.


Ima li po tebi mesta poboljšanju 'Utiska'?
Ako ima šta je razlog? Nedovoljne pripreme? (čini mi se da se sa ovim ne slažeš)
Manjak talenta OB?
Ili jednostavno bolje ne može?

"Utisak" je autorska emisija. Kombinacija nekoliko različitih formi uobličena po zamisli, ukusu i viđenju autorke. Može li bolje? Hm.
Siguran sam da i sama Bećkovićka posle svake emisije besni zašto je ovo formulisala ovako a ne onako, zašto nije pitala ovo ili ono, zašto je dozvolila sagovorniku da bude bezobrazan, ili da se izmigolji, ili zašto je sebi dozvolila da se postavi pregrubo ili da joj stav deluje navijački, ili da bude bezobrazna.
Ali da bismo uopšte raspravljali o takvim stvarima ozbiljno valjalo bi da znaš kako izgleda uživo sesti pred kameru i mikorofon, pa onda na to dodati kalibar gostiju koji njoj dolazi.
Uvek može bolje, ali "Utisak" teško.
Neko drugi, nešto drugo.
milojep milojep 21:49 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Ali da bismo uopšte raspravljali o takvim stvarima ozbiljno valjalo bi da znaš kako izgleda uživo sesti pred kameru i mikorofon, pa onda na to dodati kalibar gostiju koji njoj dolazi.


Ovo jeste jak argument!
Pa vidi, malo je nas koji onda o tome možemo raspravljati ozbiljno.
Više ovako neozbiljno

p.s.Siniša Mihajlović je čini mi se na kritiku koja mu je jednom upućena otprilike odgovorio: -ne mogu me kritikovati oni koji nikada nisu igrali pred pedeset hiljada ljudi
freehand freehand 21:51 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Ovo jeste jak argument!

Jeste.
p.s.Siniša Mihajlović je čini mi se na kritiku koja mu je jednom upućena otprilike odgovorio: -ne mogu me kritikovati oni koji nikada nisu igrali pred pedeset hiljada ljudi

Nije dobar odgovor, ali svakako bi valjalo uzeti u obzir i to što je rekao.
Jesi li recitovao nekad kao klinac, na priredbi?
Seti se toga.
milojep milojep 22:10 25.09.2014

Re: Otisak utiska

freehand
Ovo jeste jak argument!

Jeste.
p.s.Siniša Mihajlović je čini mi se na kritiku koja mu je jednom upućena otprilike odgovorio: -ne mogu me kritikovati oni koji nikada nisu igrali pred pedeset hiljada ljudi

Nije dobar odgovor, ali svakako bi valjalo uzeti u obzir i to što je rekao.
Jesi li recitovao nekad kao klinac, na priredbi?
Seti se toga.


Free, to su argumenti koji se povlače u očaju! Ako nešto ne valja, ako neko izgubi 5:0, slab je argument nestručnost ili nekompetentnost kritičara!
freehand freehand 22:11 25.09.2014

Re: Otisak utiska

Free, to su argumenti koji se povlače u očaju! Ako nešto ne valja, ako neko izgubi 5:0, slab je argument nestručnost ili nekompetentnost kritičara!

Aha, ti bi o fudbalu. Dobro, javiće se već neko drugi.

Al mi odgovori ipak: jesi li recitovao nekad pred publikom?
milojep milojep 22:26 25.09.2014

Re: Otisak utiska

freehand
Free, to su argumenti koji se povlače u očaju! Ako nešto ne valja, ako neko izgubi 5:0, slab je argument nestručnost ili nekompetentnost kritičara!

Aha, ti bi o fudbalu. Dobro, javiće se već neko drugi.

Al mi odgovori ipak: jesi li recitovao nekad pred publikom?


Naravno ! Recitovao sam i na nekim takmičenjima u vojsci. Čak sam i glumio stražara na zasedanju Avnoj-a sa Tomom Kuruzovićem(Nikoletina Bursać) na jednoj školskoj priredbi...
Jel' me ovo kvalifikuje da prozborim koju na temu ćerke 'najvećeg' živog srpkog pesnika?

p.s.Nego Free ,'leba ti, jesi li ti kao klinac igrao fudbala
freehand freehand 22:30 25.09.2014

Re: Otisak utiska

p.s.Nego Free ,'leba ti, jesi li ti kao klinac igrao fudbala

Ne. Ja sam štrebao i pomalo igrao lastiš.
milojep milojep 22:37 25.09.2014

Re: Otisak utiska

freehand
p.s.Nego Free ,'leba ti, jesi li ti kao klinac igrao fudbala

Ne. Ja sam štrebao i pomalo igrao lastiš.


e?
Hansel Hansel 00:15 26.09.2014

Re: Otisak utiska

milojep
freehand
Ali isto tako imam utisak da sve to može mnogo bolje,inteligentnije i ozbiljnije.



ali se majstori stide?
Ne zajebavaj, Miloje.
I probaj samo da zamisliš šta traži priprema za jednu takvu emisiju. mimo talenta i neophodnog opšteg znanja i kulture.


Kao prvo majstora nema!

Има мајстора и мајсторица, али су се повукли, неки мало изабрали неке чудне путеве.

Не знам, можда "романтизујем" у сећању неке новинаре из 90-их, али, ево, да се сетим неких: Бојана Лекић, Милица Кубуровић (мени ја фаворит била Бојана), Александар Васовић, Зоран Мамула... Душан Машић... многи, заиста, са ондашње 92-ојке... Тамара Пуповац, ја сам је бар волео (која је после 2000. године, чини ми се, била експониранија). Сигурно има још неких којих у овом тренутку не могу да се сетим. Али, сећам се неких из старије гарде (бар у неком њиховом зениту): Милица Лучић Чавић, Гордана Суша, Омер Карабег (њих се сећам да су радили "Пороту" или неке друге емисије сличног типа). Сетите се нпр. Југослава Ћосића (бар пре оних превише натегнутих "hard talk" емисија).

Право је питање зашто већина њих на нашем медијском простору није наставила да ради.
emsiemsi emsiemsi 05:21 26.09.2014

Re: Otisak utiska

Hansel
milojep
freehand
Ali isto tako imam utisak da sve to može mnogo bolje,inteligentnije i ozbiljnije.



ali se majstori stide?
Ne zajebavaj, Miloje.
I probaj samo da zamisliš šta traži priprema za jednu takvu emisiju. mimo talenta i neophodnog opšteg znanja i kulture.


Kao prvo majstora nema!

Има мајстора и мајсторица, али су се повукли, неки мало изабрали неке чудне путеве.

Не знам, можда "романтизујем" у сећању неке новинаре из 90-их, али, ево, да се сетим неких: Бојана Лекић, Милица Кубуровић (мени ја фаворит била Бојана), Александар Васовић, Зоран Мамула... Душан Машић... многи, заиста, са ондашње 92-ојке... Тамара Пуповац, ја сам је бар волео (која је после 2000. године, чини ми се, била експониранија). Сигурно има још неких којих у овом тренутку не могу да се сетим. Али, сећам се неких из старије гарде (бар у неком њиховом зениту): Милица Лучић Чавић, Гордана Суша, Омер Карабег (њих се сећам да су радили "Пороту" или неке друге емисије сличног типа). Сетите се нпр. Југослава Ћосића (бар пре оних превише натегнутих "hard talk" емисија).

Право је питање зашто већина њих на нашем медијском простору није наставила да ради.

Заборавио си Александра Тијанића !?
Успут - добар новинар треба да буде (пре свега) добар човек. Уз то је нужно да буде образован и поприлично паметан.
На жалост - кода нас доминирају новинари који не задовољавају готово нити један параметар од наведеног.
На жалост 2 - код нас се новинарством (добрим делом) баве полусвршени студенти који од наобразбе имају средњу туристичку школу и евентуално прву годину тзв. факултета (добар део историју уметности, право, итд...), али су зато (што би рекао Фрихенд) били активни у рецитаторској секцији, а пуштали су и музику на журкама.
Стога - није нити чудно што је књига пала на једно слово.
Новинари радио Индекса су пали у 'борби за слободу' јер после 5. октобра нису знали да се престроје, пратећи визију 'светог Зорана' да "коме је до морала, треба да иде у Цркву" (па су, јадни, изгубили све говорне емисије и пустали једну једину касету са 50-так истих песама сваки дан).
Стога 2 - не треба да чуди да нам на државној телевизији царује Оливера Ковачевић (мислим, да ли то ико гледа), а јутарњи програм воде аааааакалице (које, ако не читају, директно не могу да кажу две узастопне реченице да не ааааааакну).
milojep milojep 11:01 26.09.2014

Re: Otisak utiska

Али, сећам се неких из старије гарде (бар у неком њиховом зениту): Милица Лучић Чавић, Гордана Суша, Омер Карабег

Sve troje su bili klasa Sarape sa studija B! Jedva šegrti a kamoli majstori! To je moje mišljenje naravno.
milojep milojep 11:12 26.09.2014

Re: Otisak utiska

...али су зато (што би рекао Фрихенд) били активни у рецитаторској секцији,...


U vezi sa ovim pitanje za Free-ja. Kakve veze imaju recitacije i izlazak prd publiku sa kvalitetom novinara-voditelja? Svako ko bi imao nenormalnu tremu da izađe pred auditorijum trći,četvrti ili neki kasniji put ne bi ni bio novinar-voditelj.
A inače, u gomili ovih rijalitija,prvih glasova,talenata videli smo toliko budaletina koji nisu pokazali ni zrno treme ili stida iz razloga stajanja pred kamerama.Šta više talenat pojedinaca je bio u direktnoj srazmeri sa stidom/tremom.
Tako smo odsustvo treme i stida viđali uglavnom kod antitalenata i mediokriteta.
michiganac michiganac 17:06 26.09.2014

Re: Otisak utiska

'Utisak' sam poceo da pratim posljednjih nekoliko godina, onoliko koliko mi je dozvoljavalo vrijeme i koliko sam bio u mogucnosti da nabasam preko net-a, birajuci emisije u skladu s gostima koje su mi se cinile u tom trenutku jako interesantnim. Sam autorski koncept/forma emisije mi se jako dopala, ali bih se ipak pridruzio ocjenama mnogih ovde koji osporavaju Oljin pristup u ophodjenju ka gostima i jos poneke detalje-da ne nabrajam. Ostavlja mi dosta dubok utisak neprofesionalnosti, ma koliko s njene strane ozbiljna bila sva ta prethodna priprema emisije i prikupljanje informacija.

Uz sav respekt, autor bloga je pominje kao jednog/jednu od samo nekoliko neprikosnovenih i posljednjih novinara sto me pomalo iznenadjuje - mozda i da protumacim to kao osjecaj (krajnje) malodusnosti, ako generalno uzmemo u obzir svu mracnu zbilju aktuelnog trenutka srpskog drustva. Kao mladjahan ne poznajem bas Olju toliko i sav njen prethodni minuli rad, ali uzecu si za pravo da povjerujem u ocjene vecine drugih kada joj prikacinju zasluge kao jednom od pionira u rasvjetljavanju mraka u Srbiji (i na Balkanu) u onom najturobnijem periodu '90-ih.

Ako mi ipak dozvolite, uz naivnost i svjestan rizik da ostanem neupucen u medijske prilike u Srbiji i uz ove koje je vec prethodno naveo blogokolega 'Hansel', pomenuo bih samo nekoliko novinara, siroko obrazovanih i da kazemo: afirmisanih na polju opste kulture, koje bih ubacio u ovu klasu 'majstora svoga zanata', na mene ostavljaju pozitivniji utisak od Olje i u svakom slucaju smatram da posjeduju kapacitet za voditelja emisije takvog formata kao sto je 'Utisak'.

Pa.. uz banalno 'de gustibus non est disputandum'

,i pocevsi npr. prvo od ovog medija, dame imaju prednost:


Ljubica Gojgic - mnogo vise pleni svojom elokentnoscu, profesionalnim odnosom, konciznim iznosenjem misli, poznavanjem materije o kojoj govori i zanata uopsteno, od doticne.

Antonela Riha - samo kratko: da, utisak mi je i da na toj RTS jos uvijek ima 'svjetla'!

,pa na kraju i:

Milomir Maric - aktuelna pinkova maskota, utisak mi je da ga mnogi osporavaju i sumnjaju u njegov kredibilitet, ali definitivno tip koji ne ostavlja ravnodusnim, ma koliko se cinio utopljenim u (sav taj ogavni Pink-) konformizam na sveopstu radost onih najsirih, neobrazovanih masa. Utoliko je moguce i da se kompromitovao (..'koketiranje' sa MM, rad na BK-TV itsl.?!), ali opet mi djeluje kao covjek koji je zadrzao intelektualno postenje i ocuvao sopstveni integritet. Vlada informacijama i uz njih odlicno se suocava sa sagovornicima.
Samo bih da kazem jos da me je kupio izjavom: kako mu je jedan od prioritetnih hobija kolekcionarstvo "ofucanih", zaboravljenih i odbacenih literarnih djela koje u ovom nasem mracnom vremenu pronalazi po buvljacima sirom BG-a.

Ali ipak, kao sto rekoh, uz nepoznavanje prethodnih uradaka pomenutih, priznacu si i gresku, ako mi neko ukaze na to.
U nekoj normalnoj Srbiji, dalje opet da kazem, vjerovatno bi svi uredjivali njen tzv. 'prvi medijski javni servis'.


Cijenim da ovim ipak nisam omalovazio samu Olju i njen doprinos medijskom naslijedju ovog kutka balkana -svakako to mi nije bio cilj! Uz podrsku da i dalje nastavi sa radom na onom sto je davno tako hrabro zapocela, jedino sto jos mogu unaprijed da primijetim da bi se, nakon ovog posljednjeg 'ukora' od strane medijskih sivih eminencija, svojim ponovnim povratkom u prilicnoj mjeri dezavuisala, ako bi samo pristala da to bude pod tacno odredjenim uslovima doticnih (kao sto bi, da pretpostavimo, recimo bio odabir samih gostiju od strane istih).
Da, kako je vec neko prethodno naveo da se sama emisija u poslednje vrijeme dosta razvodnila, utisak mi je i da bi dalje jos vise skliznula u neku sl. 'Pink-obezbojenost'..
Pa, ako joj vrata B92 i dalje ostanu zatvorena, ostaje na kraju pitanje:

-Uz sav njen izgradjen, lican i profesionalan integritet, da li bi, zaista, ona sama pristala na to, kad bi joj udomljenje ponudili u drugom medijskom kutku Srbije?!

Dakle, i pored svega: da zasluzuje ipak adekvatan povratak -neporecivo je!


Na kraju, to je samo moj utisak i misljenje.
freehand freehand 20:15 26.09.2014

Re: Otisak utiska

U vezi sa ovim pitanje za Free-ja. Kakve veze imaju recitacije i izlazak prd publiku sa kvalitetom novinara-voditelja?

Pokušao sam da kažem da je živi program najteže što se u medijima može raditi. Informativno-politički živi program sa temama i gostima formata kakve Bećkovićka bira i poziva najteže su od tog najtežeg.
Sad, ako ti misliš da je to luk i voda - nema mi druge nego da se slžim. Ipak je moje znanje krhko.
Hansel Hansel 00:26 27.09.2014

Re: Otisak utiska

emsiemsi
Новинари радио Индекса су пали у 'борби за слободу' јер после 5. октобра нису знали да се престроје, пратећи визију 'светог Зорана' да "коме је до морала, треба да иде у Цркву" (па су, јадни, изгубили све говорне емисије и пустали једну једину касету са 50-так истих песама сваки дан).

Извини, али немаш појма. Овакве ствари говорим само када сам потпуно сигуран да ја имам појма. А о овоме имам.

Рећи ћу ти неколико ствари које очигледно не знаш: Индекс је био пре свега волунтаристичка група људи која је радила (како ко и како шта) знајући да неће добити обећане хонораре (неки су знали али су се надали) -- овако је било у периоду до враћања програма у етар у лето 1999. Онда је дошао период редовних и солидних хонорара (ја сам тада био у војсци ). После 2000. се руководство најблаже речено сумњиво понашало, сузбијајући сваку иницијативу (једна новинарка Индекса је добила отказ само зато што је почела да ради и у "Времену", а почела је да ради и због тога јер у "Индексу" није била пријављена); истовремено је "менаџмент" гурао станицу у дугове (тако типично, зар не?), и људи су почели да одлазе. Нема то с Ђинђићем никакве везе, а још је мања истина да је Индекс био после 5. октобра специјално био на његовој или на било којој страни (ОК, пре тог датума је био на страни опозиције, али су вести увек биле -- вести).

... Него, све време се питам зашто си уопште писао ово о Индексу на овој теми, а онда схватим да је то јер сам ја поменуо шта је Оља рекла када је Индекс угашен. Пошто ни то не знаш -- ево ти информације -- Индекс је био затворен октобра 1998. и на тај период сам мислио.

Тијанића не бих ставио више ни на какав позитивни списак, да не образлажем сада. Рећи ћу ти само, у вези са овим твојим пасусом:
Стога 2 - не треба да чуди да нам на државној телевизији царује Оливера Ковачевић (мислим, да ли то ико гледа), а јутарњи програм воде аааааакалице (које, ако не читају, директно не могу да кажу две узастопне реченице да не ааааааакну)

-- да је све њих на та места поставио управо Тијанић, а нарочито Оливеру Ковачевић.

А Љубица Гојгић је заиста поштовања вредна (неко ју је поменуо, ја неправедно заборавио), али, ето "случајности", и она одлази са ТВ Б92, додуше на Радио Б92. За сада.

EDIT: Што ми неко не рече да сам имао поновљене читаве пасусе? Чита ли ово ико?!
freehand freehand 07:27 27.09.2014

Re: Otisak utiska

волунтаристичка група људи

Hteo si da kažeš "volonterska".
Hansel Hansel 10:29 27.09.2014

Re: Otisak utiska

И да, а ипак и не (писао сам ноћас скоро полусвесно и спонтано сам се определио за ову реч, која делује као лапсус). Истини за вољу, требало је имати и воље да би се волонтирало, а због свега тога некада је, будимо реални, умело бар понешто да личи на "деловање које се заснива на хтењу без професионалне стручности и познавања предмета" (треће значење по Клајновом речнику). "Индекс" јесте био и нека школа новинарства, често по принципу ватреног крштења. Не знам да ли су то и колико примећивали "обични слушаоци". А у оно време то и није толико било важно. Хтење је било пресудно.
freehand freehand 10:32 27.09.2014

Re: Otisak utiska

"Индекс" јесте био и нека школа новинарства, често по принципу ватреног крштења. Не знам да ли су то и колико примећивали "обични слушаоци". А у оно време то и није толико било важно. Хтење је било пресудно.

Škola nije voluntarizam. Sem ako nastavnici logike ili knjiženosti, na primer, nisu bravari koji od kvalifikacija imaju volju i veliko samopouzdanje.
Hansel Hansel 11:36 27.09.2014

Re: Otisak utiska

Не бих (а и немам времена) да сада и овде детаљно објашњавам. Када стигнем, ако те занима, послаћу ти ПП.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:02 26.09.2014

Utisak Utiska nedelje

Predlog broj 1
Gosti: Koštunica, momci iz nekog meni nepoznatog benda Beogradski sindikat.
Olja pita predsednika SRJ kako se oseća kada mladi muzičari ispevaju stih "predsednik nam je mutav". Koštunica odgovara kratko, smušeno, mumlajući sebi u bradu. Docnije, čitajući transkript emisije, saznajem da je rekao - "Demokratija je, između ostalog, kada ljudi slobodno izražavaju svoje mišljenje."

Predlog broj 2
Gost: Igor Mandić. Sam, inokosan, bez igde ikoga. Nikog nije bilo levo, nikog nije bilo desno, nikog iza, nikog ispred. Čitav svoj život sveo je na tri čoveka i dva boga. "Imao sam tri oca. Biološkog - svog rođenog oca, ideološkog - Tita i književnog - Krležu. Svi oni su morali umreti, da bih ja postao čovek. Baš kao što Zevs postade Bog, tek nakon što ubi svog oca Hronosa."

Predlog broj 3
Gost: Koštunica, prvi ministar. Na pitanje šta bi Borislav Pekić rekao na to što DSS hoće u koaliciju sa SRS-om, premijer odgovara: "Danas nije to ono isto vreme koje je bilo kada su 1991. bili ponovljeni izbori u Rakovici." Verovatno je hteo da kaže kako Pjer Menar nije mogao da napiše Don Kihotea.

Predlog broj 4
Gosti: Zoran Ćirić, Goran Marković, Rambo Amadeus. Ćirić u nekoj baroknoj košulji ili haljini, Rambo u nekoj uniformi bez ideoloških obeležja, Marković normalno obučen.

Predlog broj 5
Gosti: Dve Nebojše, Krstić i Pajkić, jedan Cane. Na pitanje upućeno Pajkiću šta najviše voli od Caneta, Cane odgovara - "but".

Predlog broj 6
Gosti: nevažno.
Evo da konačno nekome priznam, ja sam zvao. Ravna Gora pobediti mora!

Laku noć.
zoja444 zoja444 18:33 26.09.2014

info

saopstenje B92 o "Utisku nedelje":

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=09&dd=26&nav_category=12&nav_id=904564

p.s. ne radi linkovanje trenutno, pa je c/p
ciracirafm ciracirafm 18:35 26.09.2014

Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Beograd -- Emitovanje emisije “Utisak nedelje” autorke Olje Bećković i produkcijske kuće PG mreža na TV B92 odlaže se do daljeg.


Saopštenje za javnost:

"Obaveštavamo vas da se emitovanje emisije „Utisak nedelje“ odlaže do daljeg s obzirom na to da uprkos pregovorima još nije postignut dogovor između menadžmenta televizije B92 i autorke Olje Bećković i produkcijske grupe „Mreža“.

Naime, menadžment TV B92 ponudio je Olji Bećković i produkcijskoj grupi „Mreža“ da se „Utisak nedelje“ emituje na terestrijalnom kanalu B92 do novembra, a potom da ova emisija postane vodeći format televizije B92 info sa željom da kultni serijal i dugodišnje iskustvo renomirane novinarke doprinesu razvoju ove informativne B92 platforme.

Kako ideja nije naišla na odobravanje od strane Olje Bećković i produkcijske grupe „Mreža“, nastavljeni su pregovori o daljoj saradnji, a gledaoce i kolege iz medija blagovremeno ćemo izvestiti o svim detaljima dogovora Olje Bećković i menadžmenta TV B92.

PR služba B92"
freehand freehand 20:13 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

sa željom da kultni serijal i dugodišnje iskustvo renomirane novinarke doprinesu razvoju ove informativne B92 platforme.

Ovako se u saopštenjima kaže "Adios you stupid bitch!"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:27 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Naime, menadžment TV B92 ponudio je Olji Bećković i produkcijskoj grupi „Mreža“ da se „Utisak nedelje“ emituje na terestrijalnom kanalu B92 do novembra, a potom da ova emisija postane vodeći format televizije B92 info sa željom da kultni serijal i dugodišnje iskustvo renomirane novinarke doprinesu razvoju ove informativne B92 platforme.


moram da citiram jednog komentatora na ovu vest


У једној реченици три израза које не разумем:
- терестријални канал,
- водећи формат телевизије,
- информативна платформа.
Ако неко зна молио бих за објашњење. Не измотавам се, озбиљно питам.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:27 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

ciracirafm


Wow. Stvarno ce da ukinu.

Boga mi, na kraju ce anonimni da ostanu jedini koji nesto smeju da kazu...
freehand freehand 20:35 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

- терестријални канал,

Mislim da je reč o emitovanju u etar ane samo kroz kabl.
- водећи формат телевизије,

Pretpostavljam da je ovo informativno-birokratskim rečnikom televizijskih PR botova rečeno da je emisija trbalo da bude udarni segment Info kanala b92.

- информативна платформа.

Bulšit. ali taj Info kanal bi, valjda, bio nešto kao RT, Euronews, Al Jazeera etc. Informativna platforma, takoreći.
milojep milojep 20:51 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

терестријални канал,


Mislim da je reč o emitovanju u etar ane samo kroz kabl.


Šipak, to ti je kablovska!

A 'informativnu platformu' mogu da shvatim samo kao nečiji diktat...

freehand freehand 20:54 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Šipak, to ti je kablovska!

To nije kablovska. Jer i kablovska ima negde antene i risivere za prijem signala koje pojačava i onda diluje kroz mrežu.
mirelarado mirelarado 21:09 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Терестријални би требало да значи земаљски.
freehand freehand 21:14 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

mirelarado
Терестријални би требало да значи земаљски.

jeste, a Extraterrestial je E.T.
Ali u ovom smislu reč je o emitovanju "sa zemlje" kroz odašiljač i antenu.
mirelarado mirelarado 21:18 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Ali u ovom smislu reč je o emitovanju "sa zemlje" kroz odašiljač i antenu.


Па да, само је, канда, оном Пи-Ару којег горе спомињеш, терестријални деловало отменије. Иначе, код нас се говори о дигиталној земаљској телевизији, земаљским каналима, итд...
milojep milojep 21:29 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

Ali u ovom smislu reč je o emitovanju "sa zemlje" kroz odašiljač i antenu.


U pravu si, to je to!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:29 26.09.2014

Re: Saopštenje B92 o "Utisku nedelje"

mirelarado
Терестријални би требало да значи земаљски.


znam, to me i zbunilo.
u prvi mah, pomislih da možda emituju neki kanal i za publiku u kosmosu pa time "terestrijalni" hoće naprave razliku, da ne kažem distinkciju.
freehand freehand 21:00 26.09.2014

Prevedeno na srpski

Olja Bećković: “Utisak nedelje” je zabranjen
| 26. 09. 2014. - 19:16h 20:32h | Komentara: 238

Autorka emisije "Utisak nedelje" Olja Bećković izjavila je danas da emitovanje te emisije na televiziji B 92 nije odloženo do daljeg, nego je ona zabranjena.



"Utisak nije odložen do daljnjeg, nego je zabranjen i ja nisam odbila dogovor, nego sam odbila ultimatum. Ja sam ucenjena da je jedini način da nastavim da radim svoju emisiju po važećem ugovoru do marta da prethodno potpišem da u novembru prelazim na Info kanal B 92", rekla je Olja Bećković agenciji Beta.

Ona je istakla da to "ne može smatrati nikakvom poslovnom odlukom, već političkim nalogom".


LINK

Nije dobro rasplakati Vučića.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:51 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

freehand
Olja Bećković: “Utisak nedelje” je zabranjen
| 26. 09. 2014. - 19:16h 20:32h | Komentara: 238

Autorka emisije "Utisak nedelje" Olja Bećković izjavila je danas da emitovanje te emisije na televiziji B 92 nije odloženo do daljeg, nego je ona zabranjena.



"Utisak nije odložen do daljnjeg, nego je zabranjen i ja nisam odbila dogovor, nego sam odbila ultimatum. Ja sam ucenjena da je jedini način da nastavim da radim svoju emisiju po važećem ugovoru do marta da prethodno potpišem da u novembru prelazim na Info kanal B 92", rekla je Olja Bećković agenciji Beta.

Ona je istakla da to "ne može smatrati nikakvom poslovnom odlukom, već političkim nalogom".


LINK

Nije dobro rasplakati Vučića.


Svaka joj cast sto je otvoreno rekla. Kad se setim vremena kako smo pokusavali da uhvatimo na radiju 92-jku jer smo jedino njoj verovali o tome sta se desava na izbornim mestima. Bljak u sta se pretvorila (B92).
Ko je dakle njen sef? Tj. osoba koja joj je dala taj ultimatum?


freehand freehand 21:58 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

Ko je dakle njen sef? Tj. osoba koja joj je dala taj ultimatum?

Nisi razumeo. Olja Bećković je autor i vlasnik "Utiska nedelje". Radi preko "Mreže", a pregovara sa Veranom Matićem kao glodurom i menadžmentom b92, koji se otisnuo put komercijale i rpofita, što je u kapitalizmu normalno.
Dakle, Olja nema šefa.
Ali se ispostavlja da i gazda Grk ima šefa.
ne znam zašto, ali preovladava mišljenje da je to izvesna osoba koja se proletos maltene rasplakala u studiju a smatraju je najmoćnijim čovekom u Srbiji.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:06 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

freehand
Ko je dakle njen sef? Tj. osoba koja joj je dala taj ultimatum?

Nisi razumeo. Olja Bećković je autor i vlasnik "Utiska nedelje". Radi preko "Mreže", a pregovara sa Veranom Matićem kao glodurom i menadžmentom b92, koji se otisnuo put komercijale i rpofita, što je u kapitalizmu normalno.
Dakle, Olja nema šefa.
Ali se ispostavlja da i gazda Grk ima šefa.
ne znam zašto, ali preovladava mišljenje da je to izvesna osoba koja se proletos maltene rasplakala u studiju a smatraju je najmoćnijim čovekom u Srbiji.


Ne, nego ko je taj ko je ucenjuje da predje na B92 info ili ce da joj prekine ugovor? I zar moze da se menja ugovor? Ona moze da tuzi B92 zbog krsenja ugovora. Ono sto me zanima je zapravo to - ko je taj kome Vucic zavrce ruku, a koji sada zavrce njoj? Gazda Grk? Mozda ja ne kapiram, ali cime njega Vucic plasi?

milojep milojep 22:09 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

Narode pa kristalno je jasno šta se nalazi iza ove ujdurme!
'Utisak nedelje' je bio dobar dok je gurkao Srbiju na 'pravi' (čitaj EU) put.
Sada kada su i bivši 'pogrešni' sa ogromnom većinom stali na 'pravi' put 'Utisak nedelje' može samo da smeta i da ljulja lokomotivu.
A što se tiče B92 , pa ko racionalan je mislio da je ona ikada bila išta drugo no plaćeni servis!
freehand freehand 22:11 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

Anonimni Pojedinac
freehand
Ko je dakle njen sef? Tj. osoba koja joj je dala taj ultimatum?

Nisi razumeo. Olja Bećković je autor i vlasnik "Utiska nedelje". Radi preko "Mreže", a pregovara sa Veranom Matićem kao glodurom i menadžmentom b92, koji se otisnuo put komercijale i rpofita, što je u kapitalizmu normalno.
Dakle, Olja nema šefa.
Ali se ispostavlja da i gazda Grk ima šefa.
ne znam zašto, ali preovladava mišljenje da je to izvesna osoba koja se proletos maltene rasplakala u studiju a smatraju je najmoćnijim čovekom u Srbiji.


Ne, nego ko je taj ko je ucenjuje da predje na B92 info ili ce da joj prekine ugovor? I zar moze da se menja ugovor? Ona moze da tuzi B92 zbog krsenja ugovora. Ono sto me zanima je zapravo to - ko je taj kome Vucic zavrce ruku, a koji sada zavrce njoj? Gazda Grk? Mozda ja ne kapiram, ali cime njega Vucic plasi?


U kapitalizmu smo. Grk hoće profit za uloženi novac. Informativni program najviše košta a najmanje donosi. Zato b92 već godinama zavrće ka komercijali.
Prihodi zavise od gledanosti i od oglašivača. Kad neko kao, na primer, Vučić ima moć da oglašivačima elegantno skrene pažnju gde ne bi trebalo da daje reklame on ima i sjajan način da "mehko" pravi uređivačku politiku svih medija u Srbiji. Postoji i način da tefinansira, na primer, Delta, ali si onda, kao, eto, "Vreme" - Miškovićev.
Valjalo bi, ipak pročitati BVećkovićkin intervju "Vremenu", nisam ga ja tu bez veze postavio i linkovao.

Edit: Miloje, ne lupaj.
milojep milojep 22:13 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

cime njega Vucic plasi?


Čime njega Vučić plaši nije ni bitno ali mogu da pretpostavim čega se Vučić plaši. Zamisli Utisak o Beogradu na vodi ili Utisak o arapskim parama , naravno sa nezavisnim i relevantnim gostima.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:19 26.09.2014

Re: Prevedeno na srpski

freehand
Anonimni Pojedinac
freehand
Ko je dakle njen sef? Tj. osoba koja joj je dala taj ultimatum?

Nisi razumeo. Olja Bećković je autor i vlasnik "Utiska nedelje". Radi preko "Mreže", a pregovara sa Veranom Matićem kao glodurom i menadžmentom b92, koji se otisnuo put komercijale i rpofita, što je u kapitalizmu normalno.
Dakle, Olja nema šefa.
Ali se ispostavlja da i gazda Grk ima šefa.
ne znam zašto, ali preovladava mišljenje da je to izvesna osoba koja se proletos maltene rasplakala u studiju a smatraju je najmoćnijim čovekom u Srbiji.


Ne, nego ko je taj ko je ucenjuje da predje na B92 info ili ce da joj prekine ugovor? I zar moze da se menja ugovor? Ona moze da tuzi B92 zbog krsenja ugovora. Ono sto me zanima je zapravo to - ko je taj kome Vucic zavrce ruku, a koji sada zavrce njoj? Gazda Grk? Mozda ja ne kapiram, ali cime njega Vucic plasi?


U kapitalizmu smo. Grk hoće profit za uloženi novac. Informativni program najviše košta a najmanje donosi. Zato b92 već godinama zavrće ka komercijali.
Prihodi zavise od gledanosti i od oglašivača. Kad neko kao, na primer, Vučić ima moć da oglašivačima elegantno skrene pažnju gde ne bi trebalo da daje reklame on ima i sjajan način da "mehko" pravi uređivačku politiku svih medija u Srbiji. Postoji i način da tefinansira, na primer, Delta, ali si onda, kao, eto, "Vreme" - Miškovićev.
Valjalo bi, ipak pročitati BVećkovićkin intervju "Vremenu", nisam ga ja tu bez veze postavio i linkovao.


OK, hvala na odgovoru. Retko citam blogove redom, pa mi je promakao intervju.
freehand freehand 21:26 26.09.2014

Akcija

milojep milojep 21:32 26.09.2014

Re: Akcija

freehand


V.Pavicevic ce onako skrušeno izjaviti:
-Po mom skromnom mišljenju Utisak bi trebalo vratiti!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:42 26.09.2014

Re: Akcija

milojep
freehand


V.Pavicevic ce onako skrušeno izjaviti:
-Po mom skromnom mišljenju Utisak bi trebalo vratiti!




Ziva istina!
freehand freehand 22:28 26.09.2014

Žalosna sova

Da, ma nije to tako strašno. Preterujemo. Biće to sve ok, a ionako je isti qrac.
Prosto mi dođe da molim za oproštaj sve koje sam tako dugo gnjavio crnim slutnjama, i koji su tako strpljivo i prijateljski pokušavali da mi objasne koliko sam zastranio i kuda to može da odvede.
milojep milojep 22:35 26.09.2014

Re: Žalosna sova

freehand
Da, ma nije to tako strašno. Preterujemo. Biće to sve ok, a ionako je isti qrac.
Prosto mi dođe da molim za oproštaj sve koje sam tako dugo gnjavio crnim slutnjama, i koji su tako strpljivo i prijateljski pokušavali da mi objasne koliko sam zastranio i kuda to može da odvede.


Free, ne lupaj
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:06 26.09.2014

Алокација

Чудесно.
Сад ће се на овом истом блогу -- где је дотична Бећковић Оља готово акламацијом проглашена примерком one pseudourbane NC a suštinski polupismene i poluobrazovane Srbije koja svake 2, 3 logički povezane misli koja se suprotstavljaju njihovoj ideji sveta smatra za uvredu i povredu svog integriteta -- лити за њом сузе жалоснице?

Можда сањам?
freehand freehand 23:11 26.09.2014

Re: Алокација

Сад ће се на овом истом блогу -- где је дотична Бећковић Оља готово акламацијом

Pa nije bila baš gotovo aklamacija.
Ali je situacija čist kliše.
Uostalom, tako su isti Đinđića zvali mafijašem i vucibatinom do podneva a od podneva ga uzeli za slavu i sad oči vade pomene li ga neko u bilo kakvom negativnom kontekstu.
ali Olja je, fala Bogu živa. I još ćemo čuti od nje, nadam se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:19 26.09.2014

Re: Алокација

freehand
Pa nije bila baš gotovo aklamacija.

:))))))
Па, јесте, видим, ти си се бунио, и оставио, како умеш, педесетак коментара у том смислу?
freehand freehand 23:22 26.09.2014

Re: Алокација

Predrag Brajovic
freehand
Pa nije bila baš gotovo aklamacija.

:))))))
Па, јесте, видим, ти си се бунио, и оставио,како умеш, педесетак коментара у том смислу?

A koliko ti misliš da bi bilo u redu?
I ako ima neka mera koliko na svom a koliko na tuđem blogu - baš bih ti bio zahvalan, da se ne brukam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:32 26.09.2014

Re: Алокација

freehand
A koliko ti misliš da bi bilo u redu?

Па... рецимо... један?
freehand freehand 23:42 26.09.2014

Re: Алокација

Predrag Brajovic
freehand
A koliko ti misliš da bi bilo u redu?

Па... рецимо... један?

Da sledim tvoj primer, znači?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:57 26.09.2014

Re: Алокација

freehand
Predrag Brajovic
freehand
A koliko ti misliš da bi bilo u redu?

Па... рецимо... један?

Da sledim tvoj primer, znači?

Да.
Ја сам тај један написао.
Ти?
freehand freehand 23:55 26.09.2014

Objasnio

angie01 angie01 10:28 27.09.2014

Re: Objasnio


freehand freehand 10:34 27.09.2014

Re: Objasnio

angie01


Meni izgleda kao da je pisao neko od blogera ovdašnjih. Bar dvojicu prepoznajem potpuno.
angie01 angie01 10:59 27.09.2014

Re: Objasnio

. Bar dvojicu prepoznajem potpuno


Krstic i?
freehand freehand 11:04 27.09.2014

Re: Objasnio

angie01
. Bar dvojicu prepoznajem potpuno

Krstic i?

Kakva fora!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana