Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

Teorija Ledenog Pendreka

freehand RSS / 30.09.2014. u 23:48

Vučić: Moj brat držao ličnu kartu

Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je da su pripadnici Žandarmerije počeli da tuku njegovog brata dok je držao ličnu kartu u ruci."

...

"Nisam ovlašćen da dajem bilo kakve izjave na ovu temu, to može samo Biro. Mogu samo da kažem da radimo na utvrđivanju činjenica u vezi sa ovim slučajem", rekao je za "Danas" i komandant niškog odreda Žandarmerije Senad Koštić.

On nije želeo da odgovori na pitanja da li su pripadnici Žandarmerije koji su učestvovali u intervenciji suspendovani do okončanja istrage, kao ni da li je tačno da je Žandarmeriji oduzet snimak početka intervencije, na kojoj je snimljen i povod za nju.

Podsetimo, tvrdilo se da je Žandarmerija imala disk na kojem je snimljeno ponašanje premijerovog brata i reakcija njenih pripadnika na samom početku intervencije."

 

4646520965428f2cb4c6cd237898682_orig.jpg 

Jelda da je čudo taj Prajd?

 

I ove se godine to pokazalo u najboljem svetlu. A najmanje je reč bila o onih 200 gej ljudi, trista političara i podržavalaca, četiri stotine novinara i sedam hiljada ljutih oklopnika.  

Dakle, šta se dešava?

Po ustaljenoj praksi toplo-hladno metodom pržili su nas i ledili gotovo čitav septembar. Onda u četvrtak Aleksandar Vučić izađe pred javnost i kaže da se Ustav poštovati mora. U petak (dok je Vučić u Nemačkoj, ali to saznajemo u subotu) Dr Stefanović, ministar unutrašnjih dela, kaže da se Ustav doduše mora poštovati,  ali možda. A možda i neće morati.

Krizni štab je već u stalnom zasedanju dok je deo policije u štrajku, a neki se funkcioneri policijskog sindikata javno pozdravljaju sa familijom, čekajući katil-ferman.
U subotu se Vučić vraća iz Nemačke - bez reči o razlozima odlaska i rezultatima posete - a krizni štab zaseda do duboko u noć. 
Konges Srpskih domaćina održava se na Trgu; malo se kadi, malo se skandira, malo se junoše gurkaju sa kordonima, pa svi kući pevajući.
U toku noći se policija već razmešta po gradu, a to što sa zasedanja štaba ne pojavljuje beli ali ni crni dim - organizatori Prajda ispravno shvataju kao odobrenje i kreću na izvršenje.

Pederi u šetnju a normalni u Štekiju, na pos'o. 


I sve bi to prošlo tako da se u nedelju rano popodne nije pojavila šokantna vest: Vučićevog burazera umlatili žandari! Odmah se na vebu pojavljuje i snimak, pa nestaje, pa se opet pojavljuje.  Za par sati videlo ga je nekoliko stotina hiljada ljudi.
Vesti, brejkovi, hedovi, glasine, analize.

Rekapitulacija:

Žandarmi i ono policije što je skupilo malo jajaca da govore tvrde da su Andrej Vučić i njegova pratnja (ispotavlja se da su Kobre, Gašić kaže da nisu obezbeđenje, Aleksandar Vučić ih zove obezbeđenjem) pokušali da se bez legitimisanja probiju kroz čekpoint, a da su onda usledile i pretnje i uvrede upućene sa njihove strane, čak i fizička sila, i pretnja oružjem. I da su onda posle koškanja počeli da beže da bi naleteli na drugu grupu žandarma. I da postoji video-snimak tog događaja koji je nepoznato lice oduzelo i odnelo.
Vučići tvrde da je Andrej krenuo kod mame sa drugarima, uredno se legitimisao a da su svi zajedno tepani upravo zato što su Vučić i tri praseta.

Kome verovati? Dok istraga (pardon, istrage, jer i KOS vodi svoju) ne budu završene ne može se tvrditi ništa sa potpunom sigurnošću.

Ali se svakako može pitati nekoliko stvari:

- kakva količina neinteligencije mora biti u glavama žandarma koji bi iz čista mira, zbog mržnje ili nesimpatije brutalno nasrnuli na brata najmoćnijeg čoveka u državi? I to u centru grada, u po bela dana, svesni da ih gledaju i snimaju sa svih strana?
- po kom to pravilu službe i kojoj proceduri žandarmi umesto da savladaju protivnika - onako uporno i sladostrasno mlate po njima?
- kakva je država u kojoj predsedniku Vlade odmah posle incidenta dovode te žandarme ili njihove starešine na poklonjenje i izvinjavanje, makar ih on posle, u nastupu čovekoljublja i hrišćanskog praštanja i kafom nudio?
- ko ga je odneo i hoće li se ikada pojaviti snimak za koji žandarmi tvrde da je odnešen?
Onda i - ima li porodica predsednika Vlade zakonsko pravo na telohranitelje?
I otkuda, uopšte, to da predsednika Vlade obezbeđuje Vojska? Nepoverenje u policiju?

A tu već dolazimo i do spinova i glasina o sukobima vojske i policije i o ukidanju žandarmerije. Što ponovo u sećanje priziva Papaje i Banane, hrani maštu i forsira ludilo podrumskih i tavanskih Tarabića. 

Ovdese zaustavljam, jer ja dalje od Vučićeve klasične šarade od bljutave patetične demagogije umešene sa nemilosrdnom silom kroz mrak i preko posrednika - ne vidim. 

 

 

 



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogov_kolac blogov_kolac 19:29 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Milutin Milošević
U svetlu ovoga zanimljiv je onaj deo izjave da su ih "žandarmi 10 minuta tuklu u haustoru neke zgrade".
- Da li bi onako izgledali ljudi koje žandarmi tuku 10 minuta?
- Kako su izašli iz tog haustora?

Njima dvadesetorici bi i minut bio dovoljan da bukvalno ubiju od batina, ili makar trajno paralizuju bilo koga, pogotovo u zatvorenom prostoru gde ne postoji nikakva mogucnost bekstva ili uzmicanja. A sta bi time postigli ubivsi ili paralizovavsi rodjenog brata najmocnijeg coveka u drzavi (i po ustavu i u stvarnosti), znajuci ko im je zrtva - zaglavili bi svi od reda dugogodisnju robiju, a makar kompletan niski odred bi bukvalno preko noci bio rasformiran, dok bi i ceo projekat zandarmerije verovatno bio na ledu.

Ali ako je stvarno u pitanju bilo zastrasivanje, i slanje nekakve poruke drzavnom vrh(ovnik)u, onda je i logicno da izadje posle desetominutnog ponizavanja u nekakvom budzaku bez previse vidljivih znakova torture, jer je u takvim slucajevima demonstracije sile bas poenta u zastrasivanju i ponizavanju, koje bi se demantovalo u slucaju da oni nad kojima su izvrsene vaspitne mere ne odreaguju kako se od njih ocekuje.

Ono sto je veoma indikativno je da pripadnici zandarmerije bez ikakvog ometanja dopustaju televizijskom kamermanu da snima njihovu intervenciju, koja bi bila krajnje diskutabilna i da su im zrtve bile lica sa poternica, a ne osobe sa sluzbenim legitimacijama najviseg moguceg prioriteta u bezbedonosnim stvarima. Ko je bio u vojsci sigurno se seca da, kada si na strazarskoj duznosti, imas prava da kao obican vojnik legitimises i samog komandanta kasarne, pukovnike i generale, i to je stvarno bilo tako. Medjutim, kada ti se on jednom legitimise u skladu sa pravilima sluzbe, i ti konstatujes da je on komandant kasarne, pukovnik ili general - ne mozes ti njega kao obican strazar dalje da postrojavas, teras ga da radi pred tobom sklekove i "gusterov let"... Ustvari mozes ako imas repetiranu pusku, ali ces snositi teske posledice zbog toga, dok bi za samo legetimisanje mogao dobiti jedino nagradno...

Ja sam zadnji koji ce ovde braniti Vucica (ili njegovog burazera), ali pojava nekakvog novog JSO, himere nastale ukrstanjem policije, uDBe, vojske, paravojske i kriminalnih elemenata, zadnje je sto nam sada treba.
freehand freehand 19:39 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Ja sam zadnji koji ce ovde braniti Vucica (ili njegovog burazera), ali pojava nekakvog novog JSO, himere nastale ukrstanjem policije, uDBe, vojske, paravojske i kriminalnih elemenata, zadnje je sto nam sada treba.

Blogov Koče, žao mi je što moram o tome baš ja da te informišem ali ono što se u ovoj državi dešava je upravo to: amalgamisanje svega, svih institucija, svih službi, svih agencija, svih društava, valdinih i nevladinih u jednog velikog institucionalnog kiklopa koji se zove Aleksandar Vučić. Koji sve najbolje zna i koji sve može.
Jebali smo čvorka.
Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.
predatortz predatortz 19:45 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.


Danas je Srbijanka Turajlić, u emisiji na 92-ci, rekla surovu istinu:

Kada bi Vučić svakog dana vešao po pet ljudi na Terazijama, veliki centri moći bi učinili sve da opravdaju te njegove poteze. Njima je u interesu da ovakva vlada što duže opstane, sve dok ne završi preuzete obaveze.

freehand freehand 19:49 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

predatortz
Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.


Danas je Srbijanka Turajlić, u emisiji na 92-ci, rekla surovu istinu:

Kada bi Vučić svakog dana vešao po pet ljudi na Terazijama, veliki centri moći bi učinili sve da opravdaju te njegove poteze. Njima je u interesu da ovakva vlada što duže opstane, sve dok ne završi preuzete obaveze.


Mnogo je toga Srbijanka Turajlić danas - a i Jovo Bakić juče - ponovila što ja ovde pišem godinama. Nego je bebu odnelo mutno Dunavo, davno ju je Crno more progutalo.
blogov_kolac blogov_kolac 21:35 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

freehand
Ja sam zadnji koji ce ovde braniti Vucica (ili njegovog burazera), ali pojava nekakvog novog JSO, himere nastale ukrstanjem policije, uDBe, vojske, paravojske i kriminalnih elemenata, zadnje je sto nam sada treba.

Blogov Koče, žao mi je što moram o tome baš ja da te informišem ali ono što se u ovoj državi dešava je upravo to: amalgamisanje svega, svih institucija, svih službi, svih agencija, svih društava, valdinih i nevladinih u jednog velikog institucionalnog kiklopa koji se zove Aleksandar Vučić. Koji sve najbolje zna i koji sve može.
Jebali smo čvorka.
Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.
Da se razumemo, ja sam licno zgadjen i veoma zabrinut zbog nacina na koji je u onoj prethodnoj epizodi Aleksandar Vucic "razresio duznosti" nacelnika uprave kriminalisticke policije Rodoljuba Milovica, sa sve uvlacenjem sopstvenog maloletnog sina, tabloida, i providno iskonstruisanim njegovim povezivanjem sa najvecim regionalnim narkodilerom ciju je mrezu u Srbiji upravo taj Milovic demontirao. Pa to je sve bilo maltene na nivou Belorusije (da ne pominjem razne africke i azijske primere), kao da je ovo licna prcija Velikog Vodje.

Ali ovo, ako se ispostavi da je stvarno bilo slanje poruka licne prirode premijeru, nesto je sasvim drugacije, i ne pada mi na pamet da iz nekakve zluradosti drzim stranu "guji u njedrima" ove drzave, sto je zandarmerija pod vodstvom Legijine kopije Dikica bila na putu da postane. Ja ne mogu cinicno i neiskreno da konstatujem kako telegrafisti salju poruke morzeovom azbukom, a zandarmerija premlacivanjem, kao sto je svojevremeno Kostunica uporedjivao strajkove lekara u belim mantilima i JSO sa dugim cevima i hamerima.
freehand freehand 21:45 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Ali ovo, ako se ispostavi da je stvarno bilo slanje poruka licne prirode premijeru, nesto je sasvim drugacije, i ne pada mi na pamet da iz nekakve zluradosti drzim stranu "guji u njedrima" ove drzave, sto je zandarmerija pod vodstvom Legijine kopije Dikica bila na putu da postane. Ja ne mogu da kazem kako telegrafisti salju poruke morzeovom azbukom, a zandarmerija premlacivanjem, kao sto je svojevremeno Kostunica uporedjivao strajkove lekara u belim mantilima i JSO sa dugim cevima i hamerima.

Život na zemlji je i nastao kao specifičan vid stvaranja uslova za slanje poruka premijeru, a čovečanstvo se deli na njegou publiku i njegove dušmane. Mada tu granice nisu jasno definisane i fluktuacija je stalna.
A evo čitav blog i stotine rečenica potrošismo da dokonamo nekako - koliki debili bi žandarmi morali da budu da na taj način šalju nekakvu poruku?

cikaron cikaron 22:21 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

predatortz
Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.


Danas je Srbijanka Turajlić, u emisiji na 92-ci, rekla surovu istinu:

Kada bi Vučić svakog dana vešao po pet ljudi na Terazijama, veliki centri moći bi učinili sve da opravdaju te njegove poteze. Njima je u interesu da ovakva vlada što duže opstane, sve dok ne završi preuzete obaveze.


Србијанка је, на жалост, издувана муштикла.
blogov_kolac blogov_kolac 22:28 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

freehand
A evo čitav blog i stotine rečenica potrošismo da dokonamo nekako - koliki debili bi žandarmi morali da budu da na taj način šalju nekakvu poruku?

Niski odred zandarmerije, ili bar nekakav njegov homogeni deo koji je do kraja ostao veran ranije pomenutom generalu Bratislavu Dikicu i posle njegovog sklanjanja iz zandarmerije, nisu nikakvi debili, nego odlicno utrenirana kabadahijska struktura koja je bila na dobrom putu da postane najbolje organizovana kriminalna grupa u Srbiji, sa kod nas savrsenim oklopom turbo-mega patriJota i zastitnika srBstva, po ugledu na formacije koje su u nekim ranijim vremenima vodili Legija ili Arkan.

Tom "malom Legiji" Dikicu je vlast pre par meseci pokrenula krivicni postupak protiv njegovog rodjenog brata zbog jednog od brojnih slucajeva reketiranja i uterivanja dugova u koje je bio umesan, a proslog meseca je i pritvoren clan njegovog najuzeg obezbedjenja za kog se ispostavilo da je navodno upravo on prekomernom upotrebom sile izazvao smrt radikalskog aktiviste (dok su jos bili jedinstveni) Ranka Panica, a koji je u naprednjackoj politickoj mitologiji dobio status velikomucenika njihove politicke borbe. Zna se ko je danas vlast u Srbiji, a u nedelju se lepo namestila savrsena prilika doticnom Dikicu da u sred Beograda, preko premijerovog rodjenog brata, i preko premijerovih najuzih clanova obezbedjenja, posalje jasnu poruku kako nije lepo da se jednom dokazanom srBskom patriJoti dira na brata ili clana najuzeg licnog obezbedjenja... Zar je to toliko neverovatan scenario? A inace ne sumnjaj u to da je vernost dela niske zandarmerije Dikicu na nivou koji su u uzem jezgru svojih jedinica ranije imali Arkan ili Legija, a nije im ni toliko tesko palo da rizikuju svoj posao, jer Dikicevi i nisu ziveli od plate, nego bas od kombinacija koje im je namestao kontroverzni general.
freehand freehand 22:32 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Zna se ko je danas vlast u Srbiji, a u nedelju se lepo namestila savrsena prilika doticnom Dikicu da u sred Beograda, preko premijerovog rodjenog brata, i preko premijerovih najuzih clanova obezbedjenja, posalje jasnu poruku kako nije lepo da se jednom dokazanom srBskom patriJoti dira na brata ili clana najuzeg licnog obezbedjenja... Zar je to toliko neverovatan scenario? A inace ne sumnjaj u to da je vernost dela niske zandarmerije Dikicu na nivou koju su u uzem jezgru svojih jedinica ranije imali Arkan ili Legija, a nije im ni toliko tesko palo da rizikuju svoj posao, jer Dikicevi i nisu ziveli od plate, nego bas od kombinacija koje im je namestao general.

Ok, ovo i ne deluje baš besmisleno, samo govori da su, pod uslovom da je sve realno, u pitanju teške budale. Jer neće se Vučić zaustaviti na tome da oni ostanu bez posla, a ne bih ni ja u takvoj situaciji.

kakogod, ja mislim da ta jedinica sad ima pravo da se zove Mungosi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Zar je to toliko neverovatan scenario?


Јесте.
Дикић је сувише ситна риба да би могао да шаље "поруке" тог типа.
petargli petargli 23:04 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

vrabac_u_steni
Zar je to toliko neverovatan scenario?


Јесте.
Дикић је сувише ситна риба да би могао да шаље "поруке" тог типа.

Ovo je najverovatnije kao i mogućnost da Vučić koristi ovaj slučajan događaj za nastavak razračunavanja u policiji, koji je započeo sa aferama splav i doktorat. Što bi rekao freehand, ne bih da mračim, ali ovim Vučić sve više dobija na snazi! A to nije dobro, nikako nije dobro ...

"It takes strength to resist the dark side. Only the weak embrace it!
It is more powerful than you know..."

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:17 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Ovo je najverovatnije


Мало ми је нејасна реченица, елем, шта мислиш да је највероватније.

1. Да је Дикић све то организовао
2. Да је Дикић "ситна риба" да би могао да шаље поруке тог типа
petargli petargli 23:27 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

2. Да је Дикић "ситна риба" да би могао да шаље поруке тог типа

freehand freehand 23:37 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

ali ovim Vučić sve više dobija na snazi!

Što je jači to je slabiji.
Ništa od ovoga njemu ne ide u prilog.
Jesen je tu a problemi se slažu na kamaru.
Ono čega se treba plašiti jeste volja i način da se sila upotrebi kad ova piramidalna vlast satkana od neznanja, laži i lažnih obećanja krene da se ruši.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:51 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

freehand
ali ovim Vučić sve više dobija na snazi!

Što je jači to je slabiji.
Ništa od ovoga njemu ne ide u prilog.
Jesen je tu a problemi se slažu na kamaru.
Ono čega se treba plašiti jeste volja i način da se sila upotrebi kad ova piramidalna vlast satkana od neznanja, laži i lažnih obećanja krene da se ruši.


što jesm, ne bih mu bio u koži.

nego ljudi pustite to, ja bih malo da trolujem, elem šta ima da nam poruči Džudžo (ex-Džudžević)

Odobrio sam udžbenik sa crtežom proroka Muhameda

ne znam za vas, ali mene ta situacija dole prilično zabavlja
blogov_kolac blogov_kolac 23:57 01.10.2014

Re: mozda vazan detalj

freehand
Ok, ovo i ne deluje baš besmisleno, samo govori da su, pod uslovom da je to realno u pitanju teške budale. Jer neće se vučić zaustaviti na tome da oni ostanu bez posla, a ne bih ni ja u takvoj situaciji.

kakogod, ja mislim da ta jedinica sad ima pravo da se zove Mungosi.

blogov_kolac

Bez obzira koliko je Dikic stvarno mocan covek u Srbiji, ako se ispostavi da on stoji iza ovog slucaja (sto bi onda bio pokusaj nekakvog zastrasivanja naseg premijera, i poruka da ne krece na njega i njegove), to je dokaz da taj covek stvarno "ima muda" - ali u glavi, i Srbija u principu moze imati samo koristi od ovog njegovog autogola ako on dovede do njegovog samounistenja i demontaze stvari koje su radjene pod njegovim uticajem u zandarmeriji.

Naravno da su se preracunali, ako je u pitanju bas ovo sto ja spekulisem da bi moglo da bude u pozadini. Tamo gde postoji stabilna politicka vlast, vojna ili policijska formacija koja uz to nema monopol na silu, nema nikakve sanse da se izdigne iznad drzave. Crvene beretke su mogle bez problema da okrenu ledja Milosevicu 5. oktobra jer je on licno, a i njegov SPS, prethodno bio potucen do nogu na septembarskim izborima te 2000 i izgubio svaki legitimitet. A zatim su mogli da se namecu i balansiraju u eri dvovlasca Kostunica-Djindjic. Ali kada je vlast silom (ne)prilika koje su bas oni izazvali bila ujedinjena, jedna Natasa Micic im je pohapsila sve glavne baje i raspustila ih za sva vremena, bez ikakvog znacajnijeg otpora.
freehand freehand 00:05 02.10.2014

Re: mozda vazan detalj

da okrenu ledja Milosevicu 5. oktobra jer je on licno, a i njegov SPS, prethodno bio potucen do nogu na septembarskim izborima te 2000 i izgubio svaki legitimitet.

Ček, daj još jednom... Ko je bio "do nogu potučen"? Pa znaš li da sad već mnogi i od učesnika govore da uopšte nije bio potučen već da su bile pata-karte?
Cigo - smanji malo.

jedna Natasa Micic im je pohapsila sve glavne baje i raspustila ih za sva vremena, bez ikakvog znacajnijeg otpora.




Nataša Mićić i Žarko Korać.

Ala voliš te hiperbole...
petargli petargli 00:19 02.10.2014

Re: mozda vazan detalj

Ono čega se treba plašiti jeste volja i način da se sila upotrebi kad ova piramidalna vlast satkana od neznanja, laži i lažnih obećanja krene da se ruši.

Da, toga se plašim i ja ... Plašim se da će naši partneri, EU sa Nemačkom na čelu, gledati na sve to blagonaklono i sa prećutnom podrškom. Uglavnom, sve to može da dovede do dugogodišnjih stradanja. Mislim, jesu kasni sati, ali bojazan je realna.
petargli petargli 00:21 02.10.2014

Re: mozda vazan detalj

što jesm, ne bih mu bio u koži.

nego ljudi pustite to, ja bih malo da trolujem, elem šta ima da nam poruči Džudžo (ex-Džudžević)

Odobrio sam udžbenik sa crtežom proroka Muhameda

ne znam za vas, ali mene ta situacija dole prilično zabavlja

koliko god i mene zabavlja, mislim na pojedinca druga Džudža, toliko me i zabrinjava. nismo mi amerika zemlja velika pa da ovakve stvari budu bezazlene ...
emsiemsi emsiemsi 18:54 02.10.2014

Re: mozda vazan detalj

freehand
Ja sam zadnji koji ce ovde braniti Vucica (ili njegovog burazera), ali pojava nekakvog novog JSO, himere nastale ukrstanjem policije, uDBe, vojske, paravojske i kriminalnih elemenata, zadnje je sto nam sada treba.

Blogov Koče, žao mi je što moram o tome baš ja da te informišem ali ono što se u ovoj državi dešava je upravo to: amalgamisanje svega, svih institucija, svih službi, svih agencija, svih društava, valdinih i nevladinih u jednog velikog institucionalnog kiklopa koji se zove Aleksandar Vučić. Koji sve najbolje zna i koji sve može.
Jebali smo čvorka.
Koštunica je otišao kao gospodin čovek; Cvetković je otišao kao gospodin čovek. Ovaj, po svoj prilici, neće.

Ко ти је тај Цветковић !?
G.Cross G.Cross 10:27 01.10.2014

Anonimus

Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje, ukljucujuci i mene.

freehand freehand 10:42 01.10.2014

Re: Anonimus

G.Cross
Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje.


A koga bi voleo da pročitaš? Počuču? Milorada Lukovića? Stanislavu Pak? Srđana Šapera?
zoja444 zoja444 10:45 01.10.2014

Re: Anonimus

G.Cross
Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje, ukljucujuci i mene.



kako smo anonimni kad se znaju nase IP adrese?
G.Cross G.Cross 10:51 01.10.2014

Re: Anonimus

zoja444
G.Cross
Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje, ukljucujuci i mene.



kako smo anonimni kad se znaju nase IP adrese?


Auuuu, e to sam zaboravio. Nije trebalo da se javljam.
mariopan mariopan 11:01 01.10.2014

Re: Anonimus

G.Cross
Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje, ukljucujuci i mene.


Pa oni sa imenom i prezimenom nećeju da se mešaju sa nama, to je zarazna bolest.

Izrašće im mišljenje kakvo im se ne slaže sa imenom i prezimenom u javnosti?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:08 01.10.2014

Re: Anonimus

G.Cross
Od 69 komentara do sad, ni jedan pod punim imenom i prezimenom

Sve neki anonimusi imaju misljenje, ukljucujuci i mene.



Valjda je sada svima jasno zasto anonimne treba dezavuisati.
Jer tisina nije dovoljno tiha.
albicilla albicilla 11:18 01.10.2014

ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

samo je taj ovde zanima... a kako se mom nestrucnom oku cini, da li direktor, da li ministar policije, ali neko od njih ce sad da dobije pet novih strucnih savetnika.
freehand freehand 12:42 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

albicilla
samo je taj ovde zanima... a kako se mom nestrucnom oku cini, da li direktor, da li ministar policije, ali neko od njih ce sad da dobije pet novih strucnih savetnika.

Misliš da nema dovoljno fraziranja i lupanja, ili šta?
angie01 angie01 13:03 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

albicilla
samo je taj ovde zanima... a kako se mom nestrucnom oku cini, da li direktor, da li ministar policije, ali neko od njih ce sad da dobije pet novih strucnih savetnika.


blog, ex policajca, komentar nije dovoljan!

ne znam, sta je trebalo da se desi pre one tabacine na snimku, pa da sledi tako nesto, ko god da je u pitanju, pri tome, to nisu uradila dvojica pajtosa u nocnoj smeni?...meni je takav vrsta sile strasna, zato i pitam.

drugo, av je prvu izjavu dao prilicno pomirljivo, kao dobro, bilo je, jeste moj brat, ali sve cemo oprostiti-takva smo mi porodica, njegov pulen se nije oglasio- sto mu je valjda duznost, niti bilo ko iz policije,...da bi sada isla prica, da postoji i drugi snimak, gde se pokazuje licna karta- sad ne razumem, ako su u javnost pustili ono prebijanje, zasto je problem da se pokaze, ova sa lk, koja bi pokazala verodostojnost verzije koja se pustila u javnost?


takodje, kazu, ima i treci, oduzeti snimak- na kome je sta? i ko je od koga oduzeo?
freehand freehand 13:21 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

sad ne razumem, ako su u javnost pustili ono prebijanje

Nisu pustili. Niko ih nije ni pitao.
little_radojica little_radojica 13:32 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

ne znam, sta je trebalo da se desi pre one tabacine na snimku, pa da sledi tako nesto, ko god da je u pitanju, pri tome, to nisu uradila dvojica pajtosa u nocnoj smeni?...meni je takav vrsta sile strasna, zato i pitam.


Ев шта каже Тарзанија>>>>ЛИНК на ту тему :)

Не волим баш нешто Тарзанију, али пошто је стварно невероватно да жандармерија, која је изведена тај дан на улице са само једном сврхом - да се апсолутно избегне насиље пред очима јевропских посматрача, пребија људе са државним обезбеђењем било да су се легитимисали или не, човек мора да се замисли над тим дијалогом непосредно пре инцидента. Популарне "корњаче" су трениране да истрпе свакакве провокације (да се не одазивају на "ав, ав" између осталог) па је тим ствар још невероватнија. Ја сам их гледао у акцији испред СПЕНС-а кад се финале купа у кошарци играло у НС и кад су Делије стрпљиво, а безобразно покушавале да уђу без карте. Какве су све провокације поднели, све док стока није нагрнула на редаре и преко редара. И тек онда су им јебали нану нанину, јурили их по целом платоу и по Максима Горког (баш згодно, све до испред зграде РТВ).
angie01 angie01 13:41 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Nisu pustili. Niko ih nije ni pitao.


pa, evo pitamo,...ni za onaj prvi snimak ih niko nije pitao.

ako tvrdis, da si se legitimisao i da o tome postoji snimak- pa pustio bi ga, a i u svakoj, pa i manje dramaticnoj prici, o dogadjaju se izjasne obe strane, a policija uvek i kada nije jedan od aktera-ovde, dr nesa nije rekao nista, to vece, nego av, kao brat.
freehand freehand 13:46 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

angie01
Nisu pustili. Niko ih nije ni pitao.


pa, evo pitamo,...ni za onaj prvi snimak ih niko nije pitao.

ako tvrdis, da si se legitimisao i da o tome postoji snimak- pa pustio bi ga, a i u svakoj, pa i manje dramaticnoj prici, o dogadjaju se izjasne obe strane, a policija uvek i kada nije jedan od aktera-ovde, dr nesa nije rekao nista, to vece, nego av, kao brat.

Ne razumem te baš, ali situacija je sledća: snimak koji je objavljen vlasništvo je privatne telvizije koja juri gledanost i senzaciju. Vlasništvo drugog pominjanog snimka je policijsko odnosno državno. I ne pada im na pamet da to pokažu dok god mogu da spinuju i opisuju šta je na njemu ne prikazujući ga.
Ili dok ne budu morali, a bogami ni tada.
angie01 angie01 13:52 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Ne razumem te baš,


pa, ovo je d pojnt.


I ne pada im na pamet da to pokažu dok god mogu da spinuju i opisuju šta je na njemu ne prikazujući ga.


uz male nedostatke, da je policija prva trebala, (imala obavezu?) da da izjavu-jos to vece.

ne znam, u Torontu, npr, kada se nesto desi, izadje serif i kaze sta je bilo, zasto, kako,...on treba da ulije gradjanima osecaj poverenja, da je sve pod kontrolom i da je sejf.
freehand freehand 13:54 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

angie01
Ne razumem te baš,


pa, ovo je d pojnt.


I ne pada im na pamet da to pokažu dok god mogu da spinuju i opisuju šta je na njemu ne prikazujući ga.


uz male nedostatke, da je policija prva trebala da da izjavu-jos to vece.

Jes, kad bi policija bila nevladina organizacija slobodnih veseljaka..
angie01 angie01 13:57 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Jes, kad bi policija bila nevladina organizacija slobodnih veseljaka..


eno, dodala sam ti odgovor u prethodnom komenatru.

pa nije policija tajna sluzba. Njih gradjani placaju da bi bili bezbedni.
rade.radumilo rade.radumilo 14:10 01.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Njih gradjani placaju da bi bili bezbedni.


Ne, u Srbiji njih građani plaćaju da bi elita bila bezbedna.
blogovatelj blogovatelj 02:43 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

ne znam, u Torontu, npr, kada se nesto desi, izadje serif i kaze sta je bilo, zasto, kako,...on treba da ulije gradjanima osecaj poverenja, da je sve pod kontrolom i da je sejf.


Aj malo da trolujem. Moram.
Viš kako to znaš o Torontu. I dobro znaš. I tako i jeste.
A ne znaš da u Torontu svi moraju da plate kartu za autobus i metro. I da registruju kola. I ako ne plate putarinu za autoput 407 onda kasnije ne mogu da registruju auto.
Dok ti je u Beogradu strahota to što su uveli neplaćanje autobuske karte kao prekršaj.
Izvinjavam se još jednom na trolu, morao sam. Na drugom blogu je sva konsternirana jer su su doneli propis da je šverc busom kažnjiv.
princi princi 13:15 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

ne znam, u Torontu, npr, kada se nesto desi, izadje serif i kaze sta je bilo, zasto, kako,...on treba da ulije gradjanima osecaj poverenja, da je sve pod kontrolom i da je sejf.

Toronto je sa svojim crack-smoking gradonacelnikom stvarno postavio visoke, tesko dohvatljive standarde javnih sluzbenika. Covek stvarno uliva poverenje. I tacno, brate, znas gde idu pare od poreza.
nim_opet nim_opet 14:37 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

princi
ne znam, u Torontu, npr, kada se nesto desi, izadje serif i kaze sta je bilo, zasto, kako,...on treba da ulije gradjanima osecaj poverenja, da je sve pod kontrolom i da je sejf.

Toronto je sa svojim crack-smoking gradonacelnikom stvarno postavio visoke, tesko dohvatljive standarde javnih sluzbenika. Covek stvarno uliva poverenje. I tacno, brate, znas gde idu pare od poreza.


Pa ne idu na crack sigurno, gradonacelnik je i pio i pusio crack i pre nego sto je postao gradonacelnik :) Uostalom, kakve veze ima licnost gradonacelnika sa time da li gradjani placaju karte u autobusu? Ili u Beogradu to zavisi dal je na vlasti Mali ili Djilas?
princi princi 14:42 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Pa ne idu na crack sigurno

Pa da, to i kazem, to je velika steta.
Uostalom, kakve veze ima licnost gradonacelnika sa time da li gradjani placaju karte u autobusu?

Ne vidim kakve veze s tim ima i serif u Torontu, a ni sama tema ovog bloga, ali ko te pita, mladi smo, vazno da se zabavljamo.
angie01 angie01 15:40 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Dok ti je u Beogradu strahota to što su uveli neplaćanje autobuske karte kao prekršaj.


kakve bre veze imaju gradski prevoz i to, da o nekom neredu, koji se desio i obznanio u medijima, serif ima obavezu da izvesti gradjanstvo?

i kakve veze ima registracija kola sa placanjem prevoza, ili to sto su kod nas uveli da se sverceri u busu tretiraju prekrsajnom kaznom, koja poteze za sobom, nemogucnost da uzmes licna dokumenta.

pa i u Torontu se neki svercuju, ako ih uhvate, zamole ih da izadju iz prevoza i toliko o tome....da ne pominjem razlike u tom prevozu, mislim na kvalitet i odnos prosenih primanja i cene karte i kako je to tamo regulisano u raznim slucajevima za koje se pokazala potreba- naci, neuporedivo!
angie01 angie01 15:42 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Ne vidim kakve veze s tim ima i serif u Torontu


taj primer je dat, kada se domacin pobunio na moje pitanje, zasto policija nije dala iskaz, nego av, u smislu pateticna prica o mojoj porodici- ono nema veze sa zivotom.
princi princi 15:46 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

taj primer je dat, kada se domacin pobunio na moje pitanje, zasto policija nije dala iskaz, nego av, u smislu pateticna prica o mojoj porodici- ono nema veze sa zivotom.

Ma, sve u redu, nije mi palo ni na pamet da poredim Toronto sa Beogradom. Slazem se, gradovi potpuno neuporedivi, osim, mozda, po bezlicnosti i apsolutnom ludilu vozaca.
freehand freehand 16:20 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

angie01
Ne vidim kakve veze s tim ima i serif u Torontu


taj primer je dat, kada se domacin pobunio na moje pitanje, zasto policija nije dala iskaz, nego av, u smislu pateticna prica o mojoj porodici- ono nema veze sa zivotom.

Domaćina je mrzelo da ti obajašnjava da porediš neuporedivo, kakva je razlika između pravnih sistema u Kanadi i Srbiji, i kakva između šerifa u Torontu i policije uz Srbiji.
U svakom slučaju policija u Srbiji podređena je ministru a ovaj predsedniku nVlade. Pa zato policija ima strogo određene situacije i načine komunikacije sa javnošću, sve što možeš da pročitaš sa te strane dolazi od sindikata policajaca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:58 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

princi
... osim, mozda, po bezlicnosti...

Откуд ово?
Нисам био у Торонту, само глед'о слике, делује као што кажеш, али -- од мојих странаца нико ми никад није рекао да је Београд безличан?! Говорили су ми да је прљав, запуштен, сирмомашки пропао, додуше увек хвалећи његову вибрантност и људе. Савамала дође к'о нека београдска Алфама, Калемегдан је монументалан и дан данас, није баш Белведере но није ни лош, реке су нам прелепе, мада џунке на обалама (сплавови) кваре и поглед и утисак, Ада и Ушће су наши Хајд Парк и Margitsziget, Земун је право складиште занимљивости, историје и кутака. (НБГД је смарање, то да, као и НЗГ и слични пројекти.)

Бемга, нешто сам других градова видео, и спрам доста њих -- барем ја не важим за локал патриоту -- Бгд делује занимљиво и живо.

П.Н.
Мој кум је, живећи неко време у Сегедину, описивао тамошњу атмосферу као ону која влада кад пролази поворка с ковчегом, коју -- каже -- нико никада није успео да угледа. "Стално очекујеш кад ће да наиђу, а њих нема?!"

П.П.Н.
Не д'о бог да сам ја написао 'вако нешто, да је Београд безличан. Све праведничке тетке блога на мене би скочиле :))))
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:02 02.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

Da, i meni je pomalo zasmetalo o bezličnosti Beograda.
Ovaj grad ima mnogo mana, neke su i prilično zabrinjavjaće, ali teško da je bezličan.
angie01 angie01 12:51 03.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

U svakom slučaju policija u Srbiji podređena je ministru a ovaj predsedniku nVlade.


sad ti ko da se ne razumemo,...pa to sam i podvukla da je nelogicno- da nije izasao dr nesa i reko sta se desilo, makar on, a ne av- narocito sto se radilo o njegovom bratu- stvarno ispada da je decko vlasnik od drzave, sta god da se desi ili treba da se uradi, av je glavnokomandujuci, daje izjave, misljenja,...pa cekaj, jel postoje neke podele nadleznosti, ko sta i kada treba da radi?
freehand freehand 13:05 03.10.2014

Re: ama, gde je komentar ex-policajca, bre?

angie01
U svakom slučaju policija u Srbiji podređena je ministru a ovaj predsedniku nVlade.


sad ti ko da se ne razumemo,...pa to sam i podvukla da je nelogicno- da nije izasao dr nesa i reko sta se desilo, makar on, a ne av- narocito sto se radilo o njegovom bratu- stvarno ispada da je decko vlasnik od drzave, sta god da se desi ili treba da se uradi, av je glavnokomandujuci, daje izjave, misljenja,...pa cekaj, jel postoje neke posdele nadleznosti, ko sta i kada treba da radi?

Ček... To ti mene pitaš?
Bojim se da ja nisam baš najbolja adresa po tom pitanju.
zoja444 zoja444 13:55 01.10.2014

dok se animira javnost

....vesti... 90% policije u strajku... advokati: ako privode, okupljamo se... prosvetari od sutra u strajku...

p.s.mrzi me da linkujem. sve je na net-u
predatortz predatortz 13:58 01.10.2014

Re: dok se animira javnost

zoja444
....vesti... 90% policije u strajku... advokati: ako privode, okupljamo se... prosvetari od sutra u strajku...

p.s.mrzi me da linkujem. sve je na net-u



Zajebi to!

Ispitivalo Soraju!!!
freehand freehand 13:59 01.10.2014

Re: dok se animira javnost

zoja444
....vesti... 90% policije u strajku... advokati: ako privode, okupljamo se... prosvetari od sutra u strajku...

p.s.mrzi me da linkujem. sve je na net-u

Da nisam Frihend sad bih rekao da nam preti da mržnja bukne brzinom i silinom kao što je buknula ljubav. I najviše će, normalno, mrzeti oni koji su najviše voleli. I istom će silinom mrcvariti druge da mrze poput njih.
No ne smem, reći će neko da sam zlurad.
zoja444 zoja444 14:04 01.10.2014

Re: dok se animira javnost

No ne smem, reći će neko da sam zlurad.


ni ja ne smem da kazem da je situacija na ivici kontrole. dogadjaji me preticu.
predatortz predatortz 14:05 01.10.2014

Re: dok se animira javnost

ni ja ne smem da kazem da je situacija na ivici kontrole.


A ni Ivici se dobro ne piše...
mariopan mariopan 14:12 01.10.2014

Re: dok se animira javnost

zoja444
No ne smem, reći će neko da sam zlurad.


ni ja ne smem da kazem da je situacija na ivici kontrole. dogadjaji me preticu.

Ni ja ne smem da kažem da sumnjam da je ovo samo uvertira u nešto što nam neće biti ni malo smešno kada se desi.
emsiemsi emsiemsi 19:13 02.10.2014

Re: dok se animira javnost

mariopan
zoja444
No ne smem, reći će neko da sam zlurad.


ni ja ne smem da kazem da je situacija na ivici kontrole. dogadjaji me preticu.

Ni ja ne smem da kažem da sumnjam da je ovo samo uvertira u nešto što nam neće biti ni malo smešno kada se desi.

Све је под контролом - и иде својим током !
rade.radumilo rade.radumilo 14:16 01.10.2014

Dve verzije

freehand freehand 14:42 01.10.2014

Trol

Studenti blokirali saobraćaj u centru Beograda, veliki protest 15. oktobra!

Autor: M.Beljan/Foto: Twitter Jozef K., Ratko Femić 01.10.2014. - 15:16 15:30 Komentara (0)

Oko 500 studenata Beogradskog univerziteta blokiralo je ulice u centru Beograda protestujuću zbog izmena Zakona o visokom obrazovanju. Studenti su najavili veliki protest za 15. oktobar!



LINK
princi princi 14:46 01.10.2014

Re: Trol

Nema! Gotovo je sad kad su studenti krenuli! :)
freehand freehand 15:06 01.10.2014

Re: Trol

princi
Nema! Gotovo je sad kad su studenti krenuli! :)

Ja se sa time ne bih zahjebavao. Ovde kao da je neko stvarno uključio WARP, i kao da se samo iskra čeka.
milojep milojep 16:12 01.10.2014

Re: Trol

Ovde kao da je neko stvarno uključio WARP


Da nisi mislio HARP
hajkula1 hajkula1 10:58 02.10.2014

Re: Trol

milojep
Ovde kao da je neko stvarno uključio WARP


Da nisi mislio HARP



Ma free piše kako misli... (sem kad zakuvava diskusiju).


Meni se čini, da NEKO namerno izaziva (nerede, sukobe). Zašto? Da neko interveniše. Zašto?


Toliko nebuloznih dešavanja bez smisla i logike kojima se daje publicitet. Toliko običnih situacija objavljenih kao senzacije.

Ružičaste naočare se skidaju, promene su teške, bolne, vreme je iskrivljenih ogledala.

looping looping 14:47 01.10.2014

1

Najbolji opis dve verzije događaja.





Mogli su da ga izudaraju ili da ga izudaraju.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:13 01.10.2014

Dodatak

Odmah se na vebu pojavljuje i snimak, pa nestaje, pa se opet pojavljuje. Za par sati videlo ga je nekoliko stotina hiljada ljudi.
Vesti, brejkovi, hedovi, glasine, analize.

Zaboravio si da je hitno zakazana konferencija za štampu Premijera. Za 3 popodne. Za pretpostavku je šta je trebalo da bude tema. Onda se ona održava tek u 5 popodne, a Premijer priča neke bla, bla, bla rečenice o uspehu Parade ponosa. Šta je čuo u međuvremenu što ga je odvratilo da održi konferenciju na prvobitnu temu?
freehand freehand 15:14 01.10.2014

A možda

... i ovo ima neke veze?!

OTKRIVAMO: Firma Vučićevog brata blokirana na 22 miliona zbog poreskih malverzacija!

Firma Andreja Vučića, “Asomacum” iz Beograda, učestvovala je 2011. godine u poreskim maverzacijama.

KLIK
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:23 01.10.2014

Re: A možda

Njuz net

dali76 dali76 17:19 01.10.2014

Redom

izum Sem usputnog silovanja zdravog razuma , gde se ucestalost silovanja povecava kako se otpor smanjuje,[i][/i]Vucic rusi redom institucije, koje jedva da su postojale.
Na zgaristtu drzave, Vucic pravi licnu prciju. Opsednut svojom velicinommm on svaku kritiku dozivljava kao licni napad nerazumnih mrzitelja. Kriticari kao mrzitelji nijeizum Vucica, ali on koristi plodno tlo dovodeci licni odnos u politiku do apsurda, do tzv personalne diiktature.
Preporuka za blog.
P.S.
Dugme za huligane je bilo i ostalo pod prstom samozvanih patrijota : SNS
A te Kobre, ukoliko imaju tetovazu ruze na vratu, misu nikakve elitne jedinice.
freehand freehand 17:30 01.10.2014

Re: Redom

A te Kobre, ukoliko imaju tetovazu ruze na vratu, misu nikakve elitne jedinice.

Kobre su vojni specijalci, najbolje što vojska ima. Ne mešaju se sa civilima i među njima nema tih sa ružom na vratu.

Inače, interesantno je da niko nema komentar na pitanje - zašto predsednik vlade koji pod direktnom ingerencijom ima policiju - uopšte ima vojno obezbeđenje? Jer policija u svom sastavu ima upravu za obezbeđivanje ličnosti i koliko je, možda, donekle shvatljivo bilo da Đinđić svojevremeno nije imao poverenje ni u Stanišićeve i Markovićeve pulene sa jedne, a Pavkovićeve i Koštuničine sa druge strane pa se oslanjao na svoje amatere, toliko je sad neshvatljivo da se Vučić oslanja na vojsku a ne na policiju.
Meni to bode oči a i žulja mozak.
predatortz predatortz 17:38 01.10.2014

Re: Redom


Inače, interesantno je da niko nema komentar na pitanje - zašto predsednik vlade koji pod direktnom ingerencijom ima policiju - uopšte ima vojno obezbeđenje? Jer policija u svom sastavu ima upravu za obezbeđivanje ličnosti i koliko je, možda, donekle shvatljivo bilo da Đinđić svojevremeno nije imao poverenje ni u Stanišićeve i Markovićeve pulene sa jedne, a Pavkovićeve i Koštuničine sa druge strane pa se oslanjao na svoje amatere, toliko je sad neshvatljivo da se Vučić oslanja na vojsku a ne na policiju.
Meni to bode oči a i žulja mozak.


Policija je niz vodu pustila Miloševića, potom Đinđića. Da je policija bila lojalna, mi bi još vikali 'av,av', 5. oktobar bi se završio opštom bežanijom demonstranata...
Zvuči neverovatno, ali policija je dosta vispernija da predoseti promene nego što je to slučaj sa vojskom i ne veže se toliko za gazdu.
Vojska je trom organizam, naučena da veže konja gde joj gazda kaže. Ispod šlema mozga nema...
Otud, verovatno, i Vučićeva okruženost vojacima.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:46 01.10.2014

Re: Redom

predatortz

Inače, interesantno je da niko nema komentar na pitanje - zašto predsednik vlade koji pod direktnom ingerencijom ima policiju - uopšte ima vojno obezbeđenje? Jer policija u svom sastavu ima upravu za obezbeđivanje ličnosti i koliko je, možda, donekle shvatljivo bilo da Đinđić svojevremeno nije imao poverenje ni u Stanišićeve i Markovićeve pulene sa jedne, a Pavkovićeve i Koštuničine sa druge strane pa se oslanjao na svoje amatere, toliko je sad neshvatljivo da se Vučić oslanja na vojsku a ne na policiju.
Meni to bode oči a i žulja mozak.


Policija je niz vodu pustila Miloševića, potom Đinđića. Da je policija bila lojalna, mi bi još vikali 'av,av', 5. oktobar bi se završio opštom bežanijom demonstranata...
Zvuči neverovatno, ali policija je dosta vispernija da predoseti promene nego što je to slučaj sa vojskom i ne veže se toliko za gazdu.
Vojska je trom organizam, naučena da veže konja gde joj gazda kaže. Ispod šlema mozga nema...
Otud, verovatno, i Vučićeva okruženost vojacima.


ili možda u vojsci još uvek pomalo tinja ono da je država bitnija od gazde tj. raznih gazda...
možda je čudno, ali ako čovek bolje razmisli, takav stav produkuje više lojanosti čak i prema trenutnom gazdi (ko god on trenutno bio).
freehand freehand 17:48 01.10.2014

Re: Redom

Policija je niz vodu pustila Miloševića, potom Đinđića. Da je policija bila lojalna, mi bi još vikali 'av,av', 5. oktobar bi se završio opštom bežanijom demonstranata...
Zvuči neverovatno, ali policija je dosta vispernija da predoseti promene nego što je to slučaj sa vojskom i ne veže se toliko za gazdu.
Vojska je trom organizam, naučena da veže konja gde joj gazda kaže. Ispod šlema mozga nema...
Otud, verovatno, i Vučićeva okruženost vojacima.

Ma kakvi. Prvo, Milošević, na primer, vojsci nije verovao i od policije je pravio svoju vojsku. Lični mu je telohranitelj bio čuveni Senta Milenković. Vučić sem ministra ima i generale po dubini u policiji, taj je posao nedavno dovršavao. U vojsci sem ministra ja bar ne znam da je bilo većih potresa i kadrovskih rokada. Diković je tu sad već odvajkada.
Ali tu definitivno postoji neki kurcšlus o kome nisam čuo da iko govori ili išta nagađa. čak, koliko vidim, da se ovo sa bratom burazerom nije dogodilo niko ne bi ni primetio ni pomenuo tu triviju.
Ali ćemo da pitamo znalce.

Edit:; i uopšte ne znam da li je moguće da štićeno lice samo bira službu koja će ga obezbeđiuati. Pretpostavljam da to mogu sam Predsednik Republike i predsednik Vlade.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:02 01.10.2014

Re: Redom

freehand
Vučić sem ministra ima i generale po dubini u policiji, taj je posao nedavno dovršavao. U vojsci sem ministra ja bar ne znam da je bilo većih potresa i kadrovskih rokada. Diković je tu sad već odvajkada.

http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Vlada-razresila-duznosti-direktora-VBA.lt.html
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:56 01.10.2014

Re: Redom

da li je moguće da štićeno lice samo bira službu koja će ga obezbeđiuati. Pretpostavljam da to mogu sam Predsednik Republike i predsednik Vlade.

Predsednik Vlade kod nas može da pošalje načelnika Generalštaba na zadatak u Šabac!
predatortz predatortz 18:58 01.10.2014

Re: Redom

Milutin Milošević
da li je moguće da štićeno lice samo bira službu koja će ga obezbeđiuati. Pretpostavljam da to mogu sam Predsednik Republike i predsednik Vlade.

Predsednik Vlade kod nas može da pošalje načelnika Generalštaba na zadatak u Šabac!


Da bude šef Opštinskog štaba!
Niko, nikad, nije tako pljunuo u lice vojsci.
freehand freehand 19:27 01.10.2014

Re: Redom

vrabac_u_steni
freehand
Vučić sem ministra ima i generale po dubini u policiji, taj je posao nedavno dovršavao. U vojsci sem ministra ja bar ne znam da je bilo većih potresa i kadrovskih rokada. Diković je tu sad već odvajkada.

http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Vlada-razresila-duznosti-direktora-VBA.lt.html

...

Edit: tri tačke su rezignacija, ne obrisan komentar.
emsiemsi emsiemsi 19:18 02.10.2014

Re: Redom

predatortz

Inače, interesantno je da niko nema komentar na pitanje - zašto predsednik vlade koji pod direktnom ingerencijom ima policiju - uopšte ima vojno obezbeđenje? Jer policija u svom sastavu ima upravu za obezbeđivanje ličnosti i koliko je, možda, donekle shvatljivo bilo da Đinđić svojevremeno nije imao poverenje ni u Stanišićeve i Markovićeve pulene sa jedne, a Pavkovićeve i Koštuničine sa druge strane pa se oslanjao na svoje amatere, toliko je sad neshvatljivo da se Vučić oslanja na vojsku a ne na policiju.
Meni to bode oči a i žulja mozak.


Policija je niz vodu pustila Miloševića, potom Đinđića. Da je policija bila lojalna, mi bi još vikali 'av,av', 5. oktobar bi se završio opštom bežanijom demonstranata...
Zvuči neverovatno, ali policija je dosta vispernija da predoseti promene nego što je to slučaj sa vojskom i ne veže se toliko za gazdu.
Vojska je trom organizam, naučena da veže konja gde joj gazda kaže. Ispod šlema mozga nema...
Otud, verovatno, i Vučićeva okruženost vojacima.

Глупости !
Поредиш полицију са војском !?
Мени је дуго година прва асоцијација на полицајац била криминалац.
freehand freehand 20:27 01.10.2014

Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

Нишки одред Жандармерије: Извините колеге моје што смо служили Србији

Независни полицијски синдикат Србије пита министра полиције да ли је ово начин на који се он захвалио пожртвованости припадника нишког одреда Жандармерије, што су прекинули штрајк како би обезбеђивали Параду поноса, као скуп високог ризика?

“Министре Стефановићу, припадници Жандармерије из Ниша су савесни припадници полиције који никада нису бежали од својих обавеза и радних задатака, а тако је било и сада у случају Параде поноса. Иако су, незадовољни условима рада, узели учешће у штрајку полиције, они су одлучили да се ипак одазову и испуне своју дужност у обезбеђивању Параде поноса”, наводе из НПСС.

“Министре Стефановићу, тражимо да се утврде све околности које су довеле до тужног догађаја у којем су Андреј Вучић и његова пратња повређени и да се расветле све чињенице. Припадници нишког одреда Жандармерије нису хулигани, већ савесни полицајци”, кажу из НПСС.

“Овај случај је још један доказ да се Србија према припадницима своје полиције односи као према бројевима. Данас је најлакше, и пре него што су утврђене чињенице, рећи да је полицајац крив, суспендовати га, ухапсити и истерати с посла. Управо је то разлог зашто је овако велики број полицајаца у штрајку”, наводи Милош Јеленковић, заменик председника НПСС.

Из синдиката наводе да речи једног од суспендованих колега најбоље описују тренутну атмосферу међу полицајцима:

“И када сам требао да вас поведем у штрајк, ја сам вас повео на Прајд сматрајући да је то моја обавеза према Србији. Сада видим да нам је Србија окренула леђа, вешто измонтирала снимак и представила нас као крволочна чудовишта. Зато колеге ја стојим пред вама и извињавам се свима зато што сам вас повео у суспензију остављајујћи ваше породице без парчета хлеба и са великом неизвесношћу за будуће дане. Извините колеге моје што смо служили Србији”.


KLIK
zilikaka zilikaka 20:31 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....
freehand freehand 20:32 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....

Linkovano na tviteru, a koja god, ako je pismo original.
zilikaka zilikaka 20:42 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

Linkovano na tviteru


Aaaa
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:18 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

freehand
zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....

Linkovano na tviteru, a koja god, ako je pismo original.


ne brini, sad će blogeraj ovdašnji da organizuje litiju pa da te "dezinifikuje", ko što su Dveri "dezinfikovale" Beograd posle parade
mariopan mariopan 21:32 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

ko što su Dveri "dezinfikovale" Beograd posle parade

Šta su radili?
mariopan mariopan 21:36 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

freehand
zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....

Linkovano na tviteru, a koja god, ako je pismo original.

Ako je or'ginal mene više brine onaj mali deo rečenice gde kažu da je snimak događaja pretrpeo montažu?

Šta mi to gledamo, zapravo?
freehand freehand 21:46 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

mariopan
freehand
zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....

Linkovano na tviteru, a koja god, ako je pismo original.

Ako je or'ginal mene više brine onaj mali deo rečenice gde kažu da je snimak događaja pretrpeo montažu?

Šta mi to gledamo, zapravo?

Da, meni je tu nekako nejasno da li se misli na montažu događaja, i to post festum ili samog snimka. Što se snimka tiče nisam video niti čuo da je neko drugi video da je išta krpljeno. Sem ako se ne misli da je odsečen početak što bi moglo da baci mnogo jasniju svetlost na čitav događaj.
mariopan mariopan 22:20 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

freehand
mariopan
freehand
zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....

Linkovano na tviteru, a koja god, ako je pismo original.

Ako je or'ginal mene više brine onaj mali deo rečenice gde kažu da je snimak događaja pretrpeo montažu?

Šta mi to gledamo, zapravo?

Da, meni je tu nekako nejasno da li se misli na montažu događaja, i to post festum ili samog snimka. Što se snimka tiče nisam video niti čuo da je neko drugi video da je išta krpljeno. Sem ako se ne misli da je odsečen početak što bi moglo da baci mnogo jasniju svetlost na čitav događaj.

Evo šta kažu

Сада видим да нам је Србија окренула леђа, вешто измонтирала снимак и представила нас као крволочна чудовишта. Зато колеге ја стојим пред вама и извињавам се свима зато што сам вас повео у суспензију остављајујћи ваше породице без парчета хлеба и са великом неизвесношћу за будуће дане. Извините колеге моје што смо служили Србији”.
_________

Uvek volim da čujem i drugu stranu, ako je ovo ta druga strana ( nemam pojma kome da verujem) i tu jasno kaže?

edit

Ako je odsečen početak onda je i to "krpljenje" jer nemamo uvid u pravi razlog za ovakav incident?
milojep milojep 23:39 01.10.2014

Re: Žandarm Doktoru, odgovor na pismo

zilikaka
KLIK

Joooj, komšija, na koja ti mesta zalaziš....


E, a zamisli demokratije u kojoj na takva mesta moraš da zađeš da bi našao informaciju.
freehand freehand 23:54 01.10.2014

Još malo

milojep milojep 00:02 02.10.2014

Re: Još malo

Držao je ličnu kartu!

U džepu!
freehand freehand 00:10 02.10.2014

Re: Još malo

online vesti

Vučićev čuvar pištoljem na žandarme

Kako "Vesti" nezvanično saznaju u bezbednosnim službama, jedan od vojnih specijalaca iz Kobri koji su obezbeđivali premijerovog brata Andreja Vučića, izvadio je pištolj koji je imao za pojasom. Kada su žandarmi videli oružje skočili su na njega i celu grupu. Tog dela nema na snimku puštenom u javnost. Međutim, vidi se okrvavljena glava vojnog specijalca koji je potegao pištolj.
...
Celog dana policija je imala problema sa vojskom. Samo nekoliko minuta pre ovog incidenta, na nekoliko desetina metara dalje u ulici Svetozara Markovića, primećene su dve osobe, od kojih jedna sa automatskom puškom. Policija je odmah intervenisala u strahu da je to neko ko će pucati u učesnike gej parade.

- Nisu hteli da pokažu legitimacije. Policajci su ih priveli i tek u Policijskoj stanici utvrdili da je reč o vojnicima. Obezbeđivali su nekog u zgradi ispred koje su bili, ali je čudno što odmah nisu rekli da su pripadnici Vojske Srbije - kaže izvor "Vesti".


KLIK
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:19 02.10.2014

Re: Još malo

Držao je ličnu kartu!

Zar nije najčešći prekršaj zbog kojeg su ljudi hapšeni i kažnjavani tokom Parade ponosa nemanje ličnih dokumenata?
mariopan mariopan 08:52 02.10.2014

Re: Još malo

- Nisu hteli da pokažu legitimacije. Policajci su ih priveli i tek u Policijskoj stanici utvrdili da je reč o vojnicima. Obezbeđivali su nekog u zgradi ispred koje su bili, ali je čudno što odmah nisu rekli da su pripadnici Vojske Srbije - kaže izvor "Vesti".

Kao da je neko veće tamburanje bilo u planu pa se izjalovilo i sada peglaju priču?
hajkula1 hajkula1 20:58 02.10.2014

Re: Još malo

mariopan
- Nisu hteli da pokažu legitimacije. Policajci su ih priveli i tek u Policijskoj stanici utvrdili da je reč o vojnicima. Obezbeđivali su nekog u zgradi ispred koje su bili, ali je čudno što odmah nisu rekli da su pripadnici Vojske Srbije - kaže izvor "Vesti".

Kao da je neko veće tamburanje bilo u planu pa se izjalovilo i sada peglaju priču?




Vidi ovo

http://facebookreporter.org/2014/10/01/%D0%BF%D0%BE%D1%98%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8-%D0%B8%D0%B7-%D0%BD%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B5-%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D0%B2%D1%80/


Појединци из нишке жандармерије – Не вређајте нам интелигенцију медијским спиновањем!
By Fbr Redakcija on 1. октобар 2014. • ( 15 коментара )


Зоран Красић:

Да ова лаж не би постала истина, важно је да ми понављамо истину, јер она има много већу моћ од лажи, а ви то да делите даље!


***
Утисак недеље: „Прво пиштољ на жандарме а сада притисак на медије!“


1.9.2014. Радикали.инфо

Као што рече Гебелс, “Хиљаду пута поновљена лаж постаје истина”.


Очигледно да власт на челу са Вучићем добро примењује рецепт Јосефа Гебелса. Медији су препуни спинова о инциденту како су Андреј Вучић и његово противзаконито обезбеђење добили батина од жандармерије.

Да ова лаж не би постала истина, важно је да ми понављамо истину, јер она има много већу моћ од лажи, а ви то да делите даље.


1. Вучићев брат нема право на обезбеђење осим ако не постоји безбедносна процена, а не постоји. Посебно припадници војне специјалне јединице “кобре” нису имале ту шта да траже. Министар одбране нам вређа интелигенцију својом изјавом да кобре нису обезбеђивале Андреја Вучића, већ су му само правиле друштво.


andrej-vucic-policija-prebijanje-1412066944-576983


2. Андреј Вучић и кобре су покушали да пробију кордон и нису хтели да се легитимишу. Извор из нишке полиције нам је потврдио да је један припадник кобри притом потегао и пиштољ. Након чега су жандари из кордона узвратили силом. Жандари су то све снимили камером, али им је тај снимак одузет.


3. Андреј и кобре су почели да беже, па их је сустигла друга екипа жандара која их је “онеспособила”. То је снимљено и тај снимак се без првог провлачи кроз медије неби ли Андреја Вучића приказали као жртву. Тек ту се види да је један припадник кобри показао своју легитимацију.

У целом овом инциденту постоји неколико озбиљних кривичних дела Андреја Вучића и Кобри:


1. Са њим је било војно обезбеђење које му по закону не припада. У свакој нормалној земљи, премијер би због тога поднео оставку;

2. Напад на службена лица за које се добијају вишегодишње казне затвора;

3. Одбијање да се легитимишу;

4. Опирање хапшењу.


Извор: Појединци из нишке жандармерије


Молимо вас да овај пост делите како би јавност била упозната са истином!

Жандари су јуче суспендовани јер су радили свој посао. Не дозволимо да страдају људи који су радили свој посао, а да се извуче особа која је починила више кривичних дела само зато што се ради о брату премијера Александра Вучића!

Извор: Anonymous Srbija




Znači, nedostaje prvi snimak.

Nezavisna istraga.

freehand freehand 21:02 02.10.2014

Re: Još malo

Znači, nedostaje prvi snimak.

Nezavisna istraga.

Lopovi da vrate ukradeni snimak!
milojep milojep 22:47 02.10.2014

Re: Još malo

freehand
Znači, nedostaje prvi snimak.

Nezavisna istraga.

Lopovi da vrate ukradeni snimak!


Oće samo malo montaže.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:45 03.10.2014

Re: Još malo

freehand
online vesti

Vučićev čuvar pištoljem na žandarme

Kako "Vesti" nezvanično saznaju u bezbednosnim službama, jedan od vojnih specijalaca iz Kobri koji su obezbeđivali premijerovog brata Andreja Vučića, izvadio je pištolj koji je imao za pojasom. Kada su žandarmi videli oružje skočili su na njega i celu grupu. Tog dela nema na snimku puštenom u javnost. Međutim, vidi se okrvavljena glava vojnog specijalca koji je potegao pištolj.
...
Celog dana policija je imala problema sa vojskom. Samo nekoliko minuta pre ovog incidenta, na nekoliko desetina metara dalje u ulici Svetozara Markovića, primećene su dve osobe, od kojih jedna sa automatskom puškom. Policija je odmah intervenisala u strahu da je to neko ko će pucati u učesnike gej parade.

- Nisu hteli da pokažu legitimacije. Policajci su ih priveli i tek u Policijskoj stanici utvrdili da je reč o vojnicima. Obezbeđivali su nekog u zgradi ispred koje su bili, ali je čudno što odmah nisu rekli da su pripadnici Vojske Srbije - kaže izvor "Vesti".


KLIK

dakle zanimljivo srbin.info uopšte nema ćirilični domen, how cool is that?
mariopan mariopan 13:56 04.10.2014

Re: Još malo

freehand
Znači, nedostaje prvi snimak.

Nezavisna istraga.

Lopovi da vrate ukradeni snimak!

frank_rizzo frank_rizzo 07:48 02.10.2014

znaci na pomolu je 1 brothergate

ain't nobody gonna beat up my brotha like dat! it's on, mothafuckaz
freehand freehand 07:58 02.10.2014

Re: znaci na pomolu je 1 brothergate

frank_rizzo
ain't nobody gonna beat up my brotha like dat! it's on, mothafuckaz

Bratska mafija.
princi princi 23:54 02.10.2014

Jebem ti drzavu u kojoj je

problem No. 1 da li ce mountaineers (federalna policija) nositi subare ili ne. I parlament o tome mrtav ozbiljan raspravlja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:34 03.10.2014

Re: Jebem ti drzavu u kojoj je

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana