Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji| Politika

Ove nedelje niste gledaoci - već protagonisti "Utiska"

Srecko Sekeljic RSS / 11.10.2014. u 21:39

Od svih tradicionalnih medija koji su nekada bili slobodni, pa čak i opozicioni, preživelo je svega par uporišta nesputane pisane reči. Tu se, na razmeđu između tradicionalnog i novog medija, nekako zatekao i ovaj naš Blog B92. Iznenađeni? Iako kuća B92 odavno više ne može da se pohvali da je bastion medijskih sloboda, ostala je ova okućnica u kojoj autori mogu da objave šta god požele, bez prethodnog odobrenja uredništva ili "menadžmenta".

Listovi poput Danasa, nedeljnika Vreme i Vranjskih još uvek nekako odolevaju naletima "cenzure tržišta" i "dobronamernih sugestija" iz Nemanjine 11. A koliko dugo će izdržati ne zavisi toliko od nas čitalaca koliko od moćnih oglašivača čiji krupni poslovni interesi idu ruku pod ruku sa političkom agendom najmoćnijeg među nama.

Sloboda one javne reči koja nije u saglasju sa politikom stranke na vlasti, pre svega se preselila na nezavisne internet portale i self-hosted blogove. Na njih je nemoguće uticati "soft power" metodama jer ne primaju političke naloge i nemaju velike troškove održavanja skupe emisione opreme ili štampanja tona i tona papirnih izdanja. Zbog toga se pribeglo čvršćim metodama u nameri da se i njima stavi čizma za vrat -- kao što su hakerski napadi u slučaju Peščanika i CINS-a, pretnje iscrpljujućim tužbama kojima su bili izloženi Autonomija.info i autori Psihopatologoije, ili besomučna maltretiranja različitih inspekcija kojima su iznurivane Južne vesti.

Koliko je slobodoumni komentar postao opasan pokazao je pre par meseci i Blic, kada je zbog blog-posta o ostavci Aleksandra Vučića naprasno pobrisao sve tekstove sa blogova na svom domenu i ukinuo celu svoju blog sekciju. Sve to bez ikakvog obrazloženja, pa čak ni obaveštenja. Da li ista sudbina čeka i nas, autore na Blogu B92?

Da, sloboda govora se smanjuje i na internetu: to pokazuje poslednji izveštaj Evropske komisije, o tome svedoče otkrića o korišćenju stranačkih programa za spinovanje vesti u sekcijama za komentare čitalaca, sumnjivi zahtevi za uklanjanje politički osetljivog sadržaja sa video platformi tokom kampanje "Feketić", orkestrirani hakerski napadi, kao i armije trolova i "botova" koji sateruju ljude u ćošak na Twitteru i sužavaju prostor za otvorenu diskusiju.

S druge strane, zabrana kritičke misli na TV ekranima se već toliko odomaćila u srpskim domovima da je uklanjanje "Utiska nedelje" i Olje Bećković iz etra primljeno gotovo kao očekivano. Još uvek ne znamo koliko dugo će prkositi ekipa "Insajdera" i tim Njuzovaca koji sa Kesićem produciraju "24 minuta."

Nikome više nije neobično ni kada se premijer čitavom svojom političkom silom obruši na novinarku zato što postavlja pitanja iz svoje glave, a ne iz pera vladinog kabineta:

Zato je potrebno boriti se za opstanak svakog nezavisnog medija ili bilo kog njegovog dela, za opstanak svake kritičke emisije, svakog poštenog urednika, odgovornog novinara i svojeglavog kolumnistu/blogera, za svaki nepotkupljivi menadžment koji obija pragove banaka kako bi refinansirao dugove prema nezajažljivim potražiocima pod patronatom sivih političkih struktura.

Nakon potpunog slamanja političke opozicije, jedini koji današnjoj apsolutnoj vlasti još uvek mogu da postave nezgodna pitanja su ovi retki medijski radnici, dok i njih potpuno ne slome. A jedini koji još uvek mogu da se bore za njihovo pravo da istražuju, ispituju i propituju smo -- mi, građani i građanke Srbije. Sada kada u javnosti gotovo niko više ne govori u naše ime, ostaje nam jedino da mi progovorimo za sebe, dok još uvek imamo i ovo malo prostora za to.

U nedelju, u 21h, "Utisak nedelje" se ne emituje na malim ekranima, već se održava ispred zgrade B92, a Oljini gosti biće svi građani koji mogu u to vreme da dođu.

Ove nedelje niste gledaoci -- već protagonisti "Utiska". Dođite na protest!

 

VZq4SOw.jpg 

 

PROGLAS NUNS-a O MEDIJSKIM SLOBODAMA U SRBIJI*

Sloboda govora u Srbiji je ozbiljno ugrožena. Novinari to osećaju i sa tim se svakodnevno suočavaju.

U srpskim medijima zamiru pluralizam mišljenja i ideja, kritika vlasti i borba za javni interes. To pogađa novinare kojima je stalo do digniteta profesije, nanosi ogromnu štetu građanima i smanjuje sposobnost društva da rešava ogromne probleme sa kojima se suočava.

Ukidanjem televizijskih emisija poput "Utiska nedelje", "Sarapinog problema" i "U centru" direktno se smanjuje prostor za razmenu mišljenja i ideja, a sumnje da vlasti u Srbiji guše slobodu govora postaju opravdane.

Reč je o suptilnim metodama gušenja slobodne kritičke reči. Srbija danas nije zemlja istinskih medijskih sloboda. Jer, naši medijski zakoni su dobri i u skladu sa evropskim standardima, ali u stvarnosti ne donose ono zbog čega su napisani - širok prostor za razmenu informacija i ideja. To ustavno i zakonsko pravo sputavaju upravo oni čiji je posao da štite i brane ustavni i pravni poredak Srbije - izvršne vlasti.

Umesto da se suoče sa činjenocim da se prostor medijskih sloboda u Srbiji sužava, izvršne vlasti "peru ruke" od svega i ponavljaju da one nisu ni za šta krive. To je cinizam i ruganje u lice čitavoj novinarskoj profesiji i samo pojačava sumnju da vlasti i njima bliski centri moći i stoje iza pokušaja gušenja medijskih sloboda.

Krajnje je vreme da počnemo ozbiljno da se brinemo zbog sledećih očiglednih činjenica:

- Sa programa televizijskih kanala ubrzano nestaju političke emisije u kojima je postojala razmena mišljenja i stavova i u kojima su predstavnici vlasti morali da odgovore na neprijatna pitanja koja im javnost postavlja

- Istraživačko novinarstvo je gotovo zamrlo

- Umesto istraživačkog novinarstva, imamo tabloidne kampanje u kojima se mediji kreću u unapred zadatim okvirima, koristeći „informacije" koje su im dostavili takozvani poverljivi izvori, čiji cilj je da realizuju svoje a ne javni interes. Oni koji koji nekim gestom pokažu da "nisu na liniji" sve češće se suočavaju sa divljačkim "raskrinkavanjem" i razvlačenjem privatnosti u tabloidima, lišeni svake mogućnosti da se odbrane.

- Na konferencijama za novinare srpskih zvaničnika gotovo da nema novinarskih pitanja koja nisu unapred dogovorena sa kabinetima

- Autocenzura među novinarima i strah za sopstvenu egzistenciju rastu iz dana u dan

Potpisnici Proglasa smatraju da su istinska sloboda medija i javne reči, pravna država i vladavina prava nužan uslov opstanka društva, zbog čega su odlučni da tu slobodu ne prepuste na milost i nemilost partijskim interesima i ličnim interesima pojedinaca koji se dokopaju moći i uticaja.

Zahtevamo od izvršnih i zakonodavne vlasti u Srbiji da stvore uslove za pun razvoj tih sloboda.

Svim kolegama koji su izloženi cenzuri i autocenzuri i žive u strahu za egzistenciju poručujemo da ćemo i u njihovo ime čuvati pravo na istinu, kritičku reč i zaštitu javnog interesa.

Potpisnici Proglasa odlučni su da daju sve od sebe kako bi sprečili izvršnu vlast da nas vrati u mračni period devedesetih, kada smo hapšeni, optuživani, osuđivani, otpuštani, proganjani, a mnogi među nama platili su i najskupljucenu. Ako ni zbog čega drugog, makar zbog njih dužni smo da slobodu koja je teškom mukom decenijama osvajana, čuvamo i branimo.

Pozivamo sve građane istinski zabrinute za budućnost srpskog društva da se pridruže Proglasu. Pozivamno političke partije, nevladine i druge organizacije da učine više kako bi se obezbedila ne samo formalna, već i suštinska sloboda medija u Srbiji.

Potpisnici ovog apela, pre svega, poručuju da se ne plaše.

U Beogradu, 6. oktobra 2014. godine

 

POTPIŠITE PROGLAS, koji će NUNS proslediti Skupštini Srbije sa zahtevom da se organizuje javno slušanje o sve uočljivijem trendu sužavanja javnih sloboda u Srbiji: http://www.peticije24.com/proglas_o_medijskim_slobodama_u_srbiji 

*Proglas je pročitan na protestu ispred zgrade Studia B, zbog ukidanja polemičke emisije "Problem," autora Predraga Sarape.



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 21:43 11.10.2014

Pa je l' to nije mana?

Iako kuća B92 odavno više ne može da se pohvali da je bastion medijskih sloboda, ostala je ova okućnica u kojoj autori mogu da objave šta god požele, bez prethodnog odobrenja uredništva ili "menadžmenta".

Mislim, po ovim antianonimusima.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:51 11.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

U datim okolnostima, rekao bih da je ipak vrlina.
princi princi 22:05 11.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

A u kojim to nije?
emsiemsi emsiemsi 07:54 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Srecko Sekeljic
U datim okolnostima, rekao bih da je ipak vrlina.

Нећу да дођем док год је то у организацији НУНС-а !
Нећу да дођем док год се тзв. новина Danas третира као бастион независности. Од кога су они независни ?
Независни су од свога народа (или како то аутор уводника назива - грађана и грађанки), али су дебело зависни од газда који са овим народом (грађанима и грађанкама) немају ништа.
Онога тренутка када овакве ствари буду организовали они који су (суштински) део овога народа, долазим и ја.
freehand freehand 08:51 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Нећу да дођем док год је то у организацији НУНС-а !

Pu, jebote... I šta sad?
Онога тренутка када овакве ствари буду организовали они који су (суштински) део овога народа, долазим и ја.

Vidi, čarli: dok se traži to prethodno legitimisanje i dokazivanje praovernosti ubice slobode mogu da trljaju ruke. U ovakvim se prilikama gleda čin i ciljevi, a ne ko je organizator - sem ako nije reč o ekstremima.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 08:52 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Večerašnji skup organizuje Produkcijska grupa Mreža, a očekuje se da će doći i Olja. Svi su dobrodošli!
Kazezoze Kazezoze 11:39 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Srecko Sekeljic
Večerašnji skup organizuje Produkcijska grupa Mreža, a očekuje se da će doći i Olja. Svi su dobrodošli!

ne razumem, zašto produkcijska grupa, koja je sklapala zakonski ugovor sa tv kućom b92, organizuje protestanski skup protiv te kuće.
ako ugovor nije ispoštovan, podnese se tužba protiv strane koja nije ispoštovala ugovor, sud odluči ko je u pravu i odredi kolika je šteta koja se treba nadoknaditi oštećenoj strani, a ne skupljanje i deranje: uaaa b92, vratite utisak i slične gluposti.

srbija i njeni građani nikada neće ozdraviti ako svoja zakonska prava budu tražili na ulici umesto u institucijama koje su za to namenjene.

mislim da će bojana maljević, koja je producent serije otvorena vrata, a koja je skinuta sa tv programa, upravo tako uraditi - zaštitu ugovora ostvariti zakonskim putem.

princi princi 11:50 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Kaze, bravo za komentar. Nisam hteo nista da komentarisem, ali meni je potpuno mind boggling reakcija Olje Beckovic u vezi premestanja njene emisije sa B92 kanala na taj B92 info ili kako se vec zove. Znas kad bi tako nesto moglo da se desi u nekoj Americi ili Engleskoj, to da autor odbija da prebaci svoju emisiju s jednog kanala na drugi? Nikad. Mislim, smehotresno je i pomisliti. Jbg, popijes korpu, dobijes otkaz, ides dalje, suck it up. Na tom principu se zasniva pa citava ekonomija.

Samo u Srbiji postoji taj kvockasti sistem "ustaljenih, proverenih vrednosti", to kenjatorsko vezivanje za stolicu, jedno te isto mesto, jedan te isti posao... Problem sa srpskim institucijama je sto se uspostavljaju olako i bez ikakve stvarne provere vrednosti, u su-su krugovima, posle 2 piva, vinjaka ili kafe- svakakav nikogovic sebe naziva institucijom i brendom.
emsiemsi emsiemsi 13:17 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

freehand
Нећу да дођем док год је то у организацији НУНС-а !

Pu, jebote... I šta sad?
Онога тренутка када овакве ствари буду организовали они који су (суштински) део овога народа, долазим и ја.

Vidi, čarli: dok se traži to prethodno legitimisanje i dokazivanje praovernosti ubice slobode mogu da trljaju ruke. U ovakvim se prilikama gleda čin i ciljevi, a ne ko je organizator - sem ako nije reč o ekstremima.

На жалост, овакав твој став (поприлично) доказује како теби (и не само теби) недостаје (у доброј мери) суштинско разумевање (суштинских ствари).
Чин и циљеви (па и деклеративни, веома често) су у директној сразмери са онима који "чинове и циљеве" прокламују (а не само када је реч о екстремима).
Дакле, као што рекох, када такве манифестације буду организовали они који треба да их организују - стижем !
(Да ти мало појасним како не бих остао недоречен --- ако би се као организатори појавили Нсарски, Принци, Алселоне, Докусман, Цане Србљановић, Хансел, итд ... чак и ти - без обзира на сву различитост побројаних - дошао бих и ја. Надам се да сам био довољно пластичан и да си схватио оно што сам рекао, или, пак, хтео да кажем).
emsiemsi emsiemsi 13:19 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

princi
Kaze, bravo za komentar. Nisam hteo nista da komentarisem, ali meni je potpuno mind boggling reakcija Olje Beckovic u vezi premestanja njene emisije sa B92 kanala na taj B92 info ili kako se vec zove. Znas kad bi tako nesto moglo da se desi u nekoj Americi ili Engleskoj, to da autor odbija da prebaci svoju emisiju s jednog kanala na drugi? Nikad. Mislim, smehotresno je i pomisliti. Jbg, popijes korpu, dobijes otkaz, ides dalje, suck it up. Na tom principu se zasniva pa citava ekonomija.

Samo u Srbiji postoji taj kvockasti sistem "ustaljenih, proverenih vrednosti", to kenjatorsko vezivanje za stolicu, jedno te isto mesto, jedan te isti posao... Problem sa srpskim institucijama je sto se uspostavljaju olako i bez ikakve stvarne provere vrednosti, u su-su krugovima, posle 2 piva, vinjaka ili kafe- svakakav nikogovic sebe naziva institucijom i brendom.

Делимично си у праву !
freehand freehand 13:20 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

(Да ти мало појасним како не бих остао недоречен --- ако би се као организатори појавили Нсарски, Принци, Алселоне, Докусман, Цане Србљановић, Хансел, итд ... чак и ти - без обзира на сву различитост побројаних - дошао бих и ја. Надам се да сам био довољно пластичан и да си схватио оно што сам рекао, или, пак, хтео да кажем).

Ne. No nemoj da te to brine.
Pitao bih te nešto drugo: šta znaš o NUNS i šta imaš protiv njega?
grmfrm grmfrm 14:23 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Kaze, bravo za komentar. Nisam hteo nista da komentarisem, ali meni je potpuno mind boggling reakcija Olje Beckovic u vezi premestanja njene emisije sa B92 kanala na taj B92 info ili kako se vec zove.


Zbog takvog stava takva i podrska.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:52 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

podnese se tužba protiv strane koja nije ispoštovala ugovor, sud odluči ko je u pravu i odredi kolika je šteta koja se treba nadoknaditi oštećenoj strani

naviklo to da lupa u šerpe, jbg. s tim što im je ranije bilo vrlo dobro plaćano da lupaju u šerpe, za razliku od običnog naroda koji nije imao šta da jede.
princi princi 15:34 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

ако би се као организатори појавили ... Принци

Jedina manifestacija u cijoj organizaciji bi Princi prihvatio da ucestvuje bi bio neki disko. Znam coveka, lud za KC & The Sunshine Band.
freehand freehand 15:35 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

BebaOdLonchara
podnese se tužba protiv strane koja nije ispoštovala ugovor, sud odluči ko je u pravu i odredi kolika je šteta koja se treba nadoknaditi oštećenoj strani

naviklo to da lupa u šerpe, jbg. s tim što im je ranije bilo vrlo dobro plaćano da lupaju u šerpe, za razliku od običnog naroda koji nije imao šta da jede.

Ko je kome plaćao da lupa u šerpe? Taj mi je datalj nekako promakao.
princi princi 15:47 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Ko je kome plaćao da lupa u šerpe?

Bate, na kojoj si ti planeti ziveo 90-ih? Ti znas ko je sponzorisao 92jku (pa i Radio Pancevo) 90-ih? Sta mislis, odakle su dolazile pare? Od priloga gradjana?
angie01 angie01 15:52 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Ti znas ko je sponzorisao 92jku



Ko je kome plaćao da lupa u šerpe?



ko je lupao u serpe?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:00 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Свима који су се уредно пријавили код Сороша накнада за лупање у шерпе редовно је исплаћивана. Ја сам имао среће, па сам преко неких приватних веза и Соње Лихт одмах упао на списак. У прво време исплата је била редовна, сваке недеље, али после -- ствари су постале сложеније и паре су касниле. Како је било оних који су се шверцовали у свему овоме, код мене у блоку било је уведено правило да се као доказ ангажмана донесе излупана шерпа на увид, јер се од ударања у шерпу она и деформисала. После се и то извргло руглу, па је једну те исту белу отучену шерпу са шареним цветовима показивао ко је стигао. Већина људи које ја познајем примала је тај такозвани pot money, а контролори лупања махом су били из Грађанског савеза Србије и СПОа (не знам одакле ови други ту, али било их је лако разликовати, због њиховог милитантног и јуродивог изгледа).

Углавном, тада је било далеко лакше зарадити паре него данас.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:05 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Predrag Brajovic
Свима који су се уредно пријавили код Сороша накнада за лупање у шерпе редовно је исплаћивана. Ја сам имао среће, па сам преко неких приватних веза и Соње Лихт одмах упао на списак. У прво време исплата је била редовна, сваке недеље, али после -- ствари су постале сложеније и паре су касниле. Како је било оних који су се шверцовали у свему овоме, код мене у блоку било је уведено правило да се као доказ ангажмана донесе излупана шерпа на увид, јер се од ударања у шерпу она и деформисала. После се и то извргло руглу, па је једна те иста шерпа показивана више пута, Већина људи које ја познајем примала је тај такозвани pot money, а контролори лупања махом су били из Грађанског савеза Србије и СПОа (не знам како они, али су се лако разликовали од првих, због свог милитантног изгледа).

Углавном, тада је било далеко лакше зарадити паре него данас.


Wow, lupao si u serpe za pare?

Je l' i ovo sto sada pises isto za pare?







(Ne odgovaraj, retoricko je pitanje)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:28 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

ko je lupao u serpe?

e, ponestalo mi bojica u pernici, pa ne mogu da crtam.
freehand freehand 16:41 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

princi
Ko je kome plaćao da lupa u šerpe?

Bate, na kojoj si ti planeti ziveo 90-ih? Ti znas ko je sponzorisao 92jku (pa i Radio Pancevo) 90-ih? Sta mislis, odakle su dolazile pare? Od priloga gradjana?

Bate, mislim da bolje od tebe znam ko je i kako sponzorisao i b 92 a naročito Radio Pančevo.
Recimo, Radio Pančevo od '92 otkad je posle štrajka "palo" pa do '97 i pobede opozicije na lokalu - niko. To o čemu govoriš bilo je sitno od te '97 do pred izbore dvehiljadite, a onda je bilo ozbiljno kad su ušli milioni za rušenje Miloševića. Posle toga kroz škole, kurseve, nešto opreme.
E sad, ko je kome plaćao za lupanje u šerpe, jer je lupanje u šerpe bilo 96/97?
A inače, kad pomenu priloge građana - iznenadio bi se koliko je toga bilo a i koliko je gladnih novinara i gladnih novinarskih porodica bilo.
Ja se sa tim ne bih sprdao i zajebavao.
BebaOdLonchara
ko je lupao u serpe?

e, ponestalo mi bojica u pernici, pa ne mogu da crtam.


Nema problema, samo ti otkucaj a ja ću već naći nekog da mi rastumači ako je baš mnogo komplikovano i teško.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:56 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

angie01
Ti znas ko je sponzorisao 92jku



Ko je kome plaćao da lupa u šerpe?



ko je lupao u serpe?


Pa kako ko je lupao u serpe?
Odgovor se sam namece.

Ljudi koji su lupali u serpe dele se u dve grupe.
Prva su placenici.
A ostali - koji su lupali za dzabe - budale.

emsiemsi emsiemsi 17:00 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

princi
ако би се као организатори појавили ... Принци

Jedina manifestacija u cijoj organizaciji bi Princi prihvatio da ucestvuje bi bio neki disko. Znam coveka, lud za KC & The Sunshine Band.

Ма нема везе !
Тебе (и остале) сам навео као пример - пошто некима треба да се црта (мада сам сигуран да знају шта сам мислио и без цртања).
freehand freehand 17:01 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

A ostali - koji su lupali za dzabe - budale.

Lupaš li ti sad za pare ili džabe?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:05 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

freehand
A ostali - koji su lupali za dzabe - budale.

Lupaš li ti sad za pare ili džabe?


Nesto mi govori da nisi uhvatio moj (samo)ironicni ton...

(izvini ako te je uvredilo - nije mi bila namera nikog da vredjam)
freehand freehand 17:12 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Anonimni Pojedinac
freehand
A ostali - koji su lupali za dzabe - budale.

Lupaš li ti sad za pare ili džabe?


Nesto mi govori da nisi uhvatio moj (samo)ironicni ton...

Nisam, očigledno. Pošto budala ima na sve strane, al nikako da skapiram ko je za lupanje u šerpe bio plkaćen?
Na stranu što je mudra glava koja se setila šerpi pomešala dva istorijska loma sa razmakom od tri godine, iako zna sve o plaćanju i naplaćivanju.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:18 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

freehand
Anonimni Pojedinac
freehand
A ostali - koji su lupali za dzabe - budale.

Lupaš li ti sad za pare ili džabe?


Nesto mi govori da nisi uhvatio moj (samo)ironicni ton...

Nisam, očigledno. Pošto budala ima na sve strane, al nikako da skapiram ko je za lupanje u šerpe bio plkaćen?
Na stranu što je mudra glava koja se setila šerpi pomešala dva istorijska loma sa razmakom od tri godine, iako zna sve o plaćanju i naplaćivanju.


Pa evo, i ja prvi put cujem za to, ali eto danas ispada svi (osim nas nekoliko) znaju za to, a i dvoje placenika saznadosmo poimence.
angie01 angie01 18:01 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

e, ponestalo mi bojica u pernici, pa ne mogu da crtam.


nisam tebe ni pitala-upravo zbog toga.
angie01 angie01 18:04 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

al nikako da skapiram ko je za lupanje u šerpe bio plkaćen?


ja piatala, jer znam moge koji jesu lupali u serpe-a nit budale, nit bili placeni,...pa reko, bile i neke meni nepoznate kategorije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:38 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

pa jel vi toliko ne može da skapirate da "lupati u šerpe" ne treba shvatiti bukvalno?! aujbt, umreću od smeha. :)))))))
angie01 angie01 18:45 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

pa jel vi toliko ne može da skapirate da "lupati u šerpe" ne treba shvatiti bukvalno?! aujbt, umreću od smeha. :)))))))


izvini, a sta to menja u sustini stvari-aj kazi, da se smejemo i mi.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:52 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

angie01
pa jel vi toliko ne može da skapirate da "lupati u šerpe" ne treba shvatiti bukvalno?! aujbt, umreću od smeha. :)))))))


izvini, a sta to menja u sustini stvari-aj kazi, da se smejemo i mi.


Ma mene vise zanima za sta je to onda Brajovic bio placen? I koliko?
princi princi 23:10 12.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

To o čemu govoriš bilo je sitno od te '97 do pred izbore dvehiljadite, a onda je bilo ozbiljno kad su ušli milioni za rušenje Miloševića. Posle toga kroz škole, kurseve, nešto opreme.
E sad, ko je kome plaćao za lupanje u šerpe, jer je lupanje u šerpe bilo 96/97?

Nisi bio deo jezgra, inace je love i opreme bilo prakticno non-stop. Tacno, pred izbore (tacnije, posle bombardovanja) je prica dobila organizovaniji oblik i znacajno je intenzivirana, ali na 92jci sigurno niko nije gladovao ni u leto 1992., ni 1993. ni 1996. na 97. Pri tome, potpuno mi je blisko pameti da love nije bilo previse, odnosno da je vec u Pancevu (o Nisu i Uzicu da ni ne pricamo) sve bilo na, maltene, herojskoj bazi.
dikan dikan 10:36 13.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Mora prvo da se raskine ugovor da bi se otišlo na drugo mesto. Šta piše u ugovoru, ne znamo, zato čekamo da vidimo šta će biti.

Kvočkasti sistem važi za državne službenike, ostali rade na ugovor.

Pobrkani su ti lončići, a i stav ti je negativan.
Ekonomija se zasniva na principu ispuniš ili ne ugovor, a ne na "popiješ otkaz".
Kladim se da za bednu nadnicu poslužuješ nekog gazdu, i ceo svet ti je kriv.
princi princi 11:00 13.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Ekonomija se zasniva na principu ispuniš ili ne ugovor, a ne na "popiješ otkaz".

Za tvoju informaciju, postoji citava industrija, i to vrlo dobro placena, koja se bavi tumacenjem ugovora i rasplitanjem nesuglasica oko istih. Kazezoze je gore vrlo jasno, onako za idiote, napisao gde i kako se to razresava.
cane cane 13:30 13.10.2014

Re: Pa je l' to nije mana?

Srecko Sekeljic
Večerašnji skup organizuje Produkcijska grupa Mreža, a očekuje se da će doći i Olja. Svi su dobrodošli!


A ko svira u toj grupi?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:46 11.10.2014

razlog?

kako je došlo do toga da evropa podržava ovakva bahaćenja srpskog premijera? treba li osnivati srpsku anti-evropsku levičarsku stranku, šta li? Orvel - maajka?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:53 11.10.2014

Re: razlog?

Slažem se sa zaključkom proglasa NUNS-a: prvo treba poručiti da se ne plašimo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:04 11.10.2014

Re: razlog?

ma, ja se plašim samo scenarija gde me Pečurka dočekuje nespremnog, i to ne zato što se plašim smrti - relativno sigurna i brza smrt, već zato što računam da preživim to te kopkam vinograd, gandžu i paradajz u aftermath-u, te gradim s klincima nekakav dirižabl da možemo da se prebacimo preko Dunava po krompir i sir na postnuklearnu Riblju pijacu. pitanje je zašto Evropa dopušta drugog srpskog diktatora u svega dvadesetak godina? šta je toliko skrivila slobodna Srbija te da se Merkel ostvrljuje na nas s takvim blagoslovima? ako demokratija nije više cilj, treba da izađe i kaže nam da smo too stewpeed za demokratiju, te je stoga Vučiću sve dopušteno.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 22:06 11.10.2014

Re: razlog?

Slažem se! Hm, možda im je najbitnije da novi apsolutista ne napada okolne narode, a šta radi svojim građanima - za to su oni sami krivi...?
princi princi 22:07 11.10.2014

Re: razlog?

relativno sigurna i brza smrt, već zato što računam da preživim to te kopkam vinograd, gandžu i paradajz u aftermath-u, te gradim s klincima nekakav dirižabl da možemo da se prebacimo preko Dunava po krompir i sir na postnuklearnu Riblju pijacu.

Bate, da ipak ti ne preterujes vec s tom gandzom? Mislim, ovo dirizabli, pecurke, krompir, sir, Riblja pijaca...
hajkula1 hajkula1 23:16 11.10.2014

Re: razlog?

Srđan Fuchs
kako je došlo do toga da evropa podržava ovakva bahaćenja srpskog premijera? treba li osnivati srpsku anti-evropsku levičarsku stranku, šta li? Orvel - maajka?






Evropa?

Evropska Unija i Evropa, nije baš isto.

NATO svet je ne jednom, masno lagao.





hajkula1 hajkula1 23:25 11.10.2014

Re: razlog?

Kaže Srki, Orvel???


ŠOK: NJEMAČKI NOVINAR PRIZNAO: Obučavali su me kako da pišem laži i manipuliram javnosti kako bi izazvali Treći svjetski rat


Bio sam novinar 25 godina kada su me obučavali kako lagati u tekstovima i kako od istine napraviti laž na način da javnost nikada ne sazna što se zaista dogodilo, rekao je u svom javnom obraćanju svijetu

Nedavno smo svjedočili neviđenoj cenzuri američkih medija kada su usred govora argentinske predsjednice na sastanku UN-a prošli mjesec u New Yorku ugasili izravan prijenos samo zato što je argentinska predsjednica upozorila javnost na zločinačke pohode SAD-a na Bliskom istoku. Američke medije slijedili su svi drugi mediji i tako je cijeli svijet uskraćen za govor argentinske predsjednice.

Zašto ljudi ne smiju čuti istinu pitate se? Zašto je to važno? Da je sve što plasiraju mainstrem mediji u svijetu apsolutna laž potvrdio je i jedan njemački novinar željan istine i mira. On je upozorio svijet da živimo u beskrajnoj iluziji koju kroje mediji i vlasnici medija, a koji su dio elitne vrhuške koja upravlja svijetom putem laži i manipulacija.

Ovaj novinar samo je potvrdio da su ljudi uvedeni u mrežu laži preko elitističkih pojedinaca kojima je trenutno glavni cilj izazvati rat. Zašto rat, pitate se? Zato da bi se ljudi u potpunosti osiromašili i kako bi se nakon rata Novi svjetski poredak ljudima predstavio kao spasioc čovječanstva. Činjenica je da ljudi svijetom hodaju ispranih mozgova te da je sve što čujemo i vidimo zapravo samo iluzija mrtvih pojedinaca, našeg već i sada, demoniziranog društva koje ima za cilj ni manje ni više nego čovjeka dovesti do apsolutnog bezumlja i ništavila.

Njemački novinar koji je 25 godina radio u prestižnim njemačkim medijima odlučio je ljudima pružiti šokantnu istinu o manipulaciji cjelokupnog čovječanstva kojeg se na silu i propagandom želi uvući u III svjetski rat.

"Bio sam novinar 25 godina kada su me obučavali kako lagati u tekstovima i kako od istine napraviti laž na način da javnost nikada ne sazna što se zaista dogodilo, rekao je u svom javnom obraćanju svijetu dr. Uldo Ulfkotte, njemački novinar koji je odlučio napisati knjigu u kojoj će detaljno opisati kako funkcioniraju mediji u Europi, a zbog koje bi, kako kaže, mogao nestati s ovog planeta.

"Posljednjih nekoliko mjeseci odlučio sam raskrinkati laž i javnosti reći kako su američki i njemački/europski mainstream mediji brutalno lagali kako bi izazvali rat s Rusijom. To je poanta svega, i povratka nema. Sada svima želim reći kako nije uredu niti ono što sam ja radio u povijesti kao ni rad mojih kolega naspram cjelokupnog čovječanstva. Ja ne želim ponovni rat i to je razlog zbog kojeg sam izašao iz te lažljive propagande.

Morate znati da rat nikada ne izbija sam od sebe. Ljude se tajno huška na rat i tu su političari manje bitni. U tome najviše sudjeluju mediji i novinari koji su obučeni za to. Ja sada pišem knjigu u kojoj ću se očitovati, ali i ispričati javnosti o velikoj prijevari koja je uključivala laganje i manipuliranje javnosti u svrhu poticanja rata. To je strašno, više nisam želio lagati ljude i dosta mi je te lažljive propagande koja nikako nije oličenje demokracije koju vam plasiraju kao ni slobode medija a koja, morate znati, uopće ne postoji.

Primjerice ja sam, kao i moji kolege imao zadatak, striktno određen da nahuškam Europu da uđu u rat s Rusijom. Imao sam striktno određeno pisati protiv Rusije i proamerički. Morao sam podržavati CIA-u i NSA-a, ali i Transatlanski ugovor Europe i SAD-a te to prikazati kao nešto dobro iako svi znaju da to nije dobro kao što nije dobro da ulazimo u rat zajedno s SAD-om. To više neću činiti i zbog toga ću izdati knjigu, ne zbog novca, nego da bi cijeli svijet saznao što se događa iza zatvorenih vrata.

To je moja odgovornost da se iskupim za sve što sam lažno pisao, makar znam da će me zbog te knjige sigurno pokušati "maknuti". Situacija u kojima sam morao lagati bilo je bezbroj no prisjetimo se samo jedne iz prošlosti.

Godine 1988. Kurdi su bili napadnuti antraksom i bojnim otrovima. Ja sam poslan na granicu Iraka i Irana da napravim fotografije Iranaca koji su napadnuti bojnim plinovina. Nakon toga u javnost je izašla samo jedna mala fotografija u jednom malom listu u Frankfurtu i tamo negdje u tekstu nije bilo informacije kako je Njemačka desetljećima poslije II svjetskog rata koristila bojne plinove i otrove i njima ubijala ljude. To je strogo zabranjeno koristiti a ja nikada o tome nisam smio izvijestiti" rekao je dr. Uldo Ulfkotte uz još bezbroj šokantnih informacija koje možete pogledati u priloženom videu.



http://www.dnevno.hr/vijesti/svijet/134490-sok-njemacki-novinar-priznao-obucavali-su-me-kako-da-pisem-lazi-i-manipuliram-javnosti-kako-bi-izazvali-treci-svjetski-rat-video.html


U citiranom tekstu je izvod, čovek pominje i Libiju, Gadafija i drugo.
angie01 angie01 11:51 12.10.2014

Re: razlog?

Hm, možda im je najbitnije


oni imaju svoju listu o kojoj brinu da bude ispostovana- sve drugo ih ne zanima,...mozda je i to deo dogovora- ti uradi ovo sa papira , a sve ostalo, kako hoces- necemo se mesati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:17 12.10.2014

Re: razlog?

princi

Bate, da ipak ti ne preterujes vec s tom gandzom? Mislim, ovo dirizabli, pecurke, krompir, sir, Riblja pijaca...


zevzečim se sa strahovima, a inače ne varim, ohohohoj ima tome. endorfin mi je na sasvim okej nivou, zbog prirode posla (činjenje ljudi srećnima) inače, pošto su sns kao jako gadljivi na meri džejn, i uopšte foliranti na ovu krajnje bezazlenu biljčicu, volim da se zezam s time. hvala na brizi.
jkt2010 jkt2010 15:37 12.10.2014

Re: razlog?

pošto su sns kao jako gadljivi na meri džejn, i uopšte foliranti na ovu krajnje bezazlenu biljčicu, volim da se zezam s time. hvala na brizi.

Daj bre ne Kenija: Tek sa ovima se prvi put cuju neki zvuci legalizacije...pa makar i "medecinske".. ista prica ko i sa Pride...

Svi duvali i pricali treba da se legalizuje;
Kad dodju na 2m od vlasti niko da ga legalizuje..
..i onda OVI losi?!
Licemeru!
princi princi 15:44 12.10.2014

Re: razlog?

Daj bre ne Kenija: Tek sa ovima se prvi put cuju neki zvuci legalizacije...pa makar i "medecinske".. ista prica ko i sa Pride...

I ja mislim. Ako iko bude legalizovao, to ce biti radikali. DS je gomila mrtvih puvala i nesposobnjakovica. Ovi su sirovi, ali makar zavrsavaju posao (mozda bas zato sto su sirovi).
jkt2010 jkt2010 15:47 12.10.2014

Re: razlog?

princi
Daj bre ne Kenija: Tek sa ovima se prvi put cuju neki zvuci legalizacije...pa makar i "medecinske".. ista prica ko i sa Pride...

I ja mislim. Ako iko bude legalizovao, to ce biti radikali. DS je gomila mrtvih puvala i nesposobnjakovica. Ovi su sirovi, ali makar zavrsavaju posao (mozda bas zato sto su sirovi).

Ko sto rekoh ovde negde po blogu: Sta me briga koje boje macor kad jazavicar vata misove...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:59 12.10.2014

Re: razlog?

hajkula1

Evropa?

Evropska Unija i Evropa, nije baš isto.

NATO svet je ne jednom, masno lagao.

Šta kaže Srki, Orvel?


Da, oni lažu, kradu, užasno su jaki i beskrupulozno moći. Jedno je biti novinar i kritikovati to, a drugo je voditi državu u takvom okruženju. Najpogrešnija moguća stvar je sukobiti s tim hajvanom. Za Srbiju je jedini prihvatljiv ishod članstvo u EU. Srbija, sdb-ini lažni četnici, nacionalkomunisti ili levoliberalni komunisti, mogu samo da maštaju o nekakvoj nezavisnosti, pa još i kroz neku Uniju sa Rusijom. Titov kapacitet za nesvrstanost nema! Misliš da su oni išta bolji igrači, mislim, njihova Vlada? The same bunch of corrupted mf-oes. A kakva igra oko resursa je u Ukrajini po sredi, uopšte ne želim da znam. Mi imamo malu i upropašćenu zemlju i samo nam još jedna runda kačenja sa Zapadom nedostaje. Srbija ima dva puta - korumpirani raskalašni zapadni liberalnokapitalistčki način života s kakvim-takvim slobodama, i pseudoprosvećeni istočnjački despotizam s onoliko slobode koliko si poslušan. Prvi put nismo nikada oprobali, a u drugom živimo već 70-ak godina.
omega68 omega68 19:14 12.10.2014

Re: razlog?

Za Srbiju je jedini prihvatljiv ishod članstvo u EU

Da, bre, brate matori ili matori brate ili ako je lepše - brale torima!
Al', kome ti da pričaš?Sve to go primitivs i saradnik KGB.
Zamisli, počeli da pričaju da je 05.10. one godine, početak okupacije???!?
Eto zašto nam je kao so soli potreban onaj što praviše igrice i prodavaše i' sve kupajuČi se u bazenu i onaj što mu utrapiše ostrvo!!!?!
Sve ih, sram i' bilo, poče da boli dupe za Đinđuve i šarene laže, perle i pilule za lilule a traže da počne proizvodnja i izvoz, crkli dabogda, ej men.
Jadna Srbijiška, slutiš li šta može iz toga da bidne?Bluz i daun, ispašćemo kroz dno, jbt.
I zato: zapad i samo zapad - mislim, pa i na tekmiški sedam na zapad e da mi ne bije Suniška u ajs.Sve te razumem i saučestvujem u tvojemu bolu ( ili boli, boliški ?)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:17 12.10.2014

Re: razlog?

jkt2010

Daj bre ne Kenija: Tek sa ovima se prvi put cuju neki zvuci legalizacije...pa makar i "medecinske".. ista prica ko i sa Pride...

Svi duvali i pricali treba da se legalizuje;
Kad dodju na 2m od vlasti niko da ga legalizuje..
..i onda OVI losi?!
Licemeru!


ma nou, divni su, dragi, ljubice prave... zatrpavali mi fejs s nekakvim udruženjima građana koji se bore za zdravu srpsku omladinu. priča trenutno je došla od strane sps-a, gde još ima i kojekoga iz crvenih urbanih krugova, i to zato što mislim da je Dačke pragmatičan i zna da to može doneti lovu. sns se vozi na ovaj pomenuti pseudoprosvećeni despotizam, a razmišlja se slobodno u onoj meri u kojoj chief-despot to dopusti. ne balijaj, 'leba ti. pogrešno me čitaš i divlje učitavaš stvari koje mi uopšte nisu ni na kraj pameti. ali, opametićeš se kada se zakucaš nešto u despotizam iz bilo kog razloga, kada je mogao Krle, smognućeš i ti snage.

angie01
Hm, možda im je najbitnije


oni imaju svoju listu o kojoj brinu da bude ispostovana- sve drugo ih ne zanima,...mozda je i to deo dogovora- ti uradi ovo sa papira , a sve ostalo, kako hoces- necemo se mesati.


i ovo je trenutno, kada odradi sve, počeće da ga drkaju za te slobode, pa će se okrenuti nekom drugom da bude izvođač radova, garant u koaliciji s tradicionalno neizbežnim sps-om. mislim da se trenutno obezbeđuje samo, kada dođe do tog momenta, da ima kontrolu nad medijima?

Srecko Sekeljic
Slažem se! Hm, možda im je najbitnije da novi apsolutista ne napada okolne narode, a šta radi svojim građanima - za to su oni sami krivi...?


ne znam zašto je Gospoja Kancelarka toliko razočarana u vas da vam ne veruje toliko, odnosno da je boli briga za slobodni glas u Srbiji? možda zato što je i sama desničarka, pa ste joj ideološki nekompatibilni?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:02 12.10.2014

Re: razlog?

omega68

Da, bre, brate matori ili matori brate ili ako je lepše - brale torima!
Al', kome ti da pričaš?Sve to go primitivs i saradnik KGB.
Zamisli, počeli da pričaju da je 05.10. one godine, početak okupacije???!?
Eto zašto nam je kao so soli potreban onaj što praviše igrice i prodavaše i' sve kupajuČi se u bazenu i onaj što mu utrapiše ostrvo!!!?!
Sve ih, sram i' bilo, poče da boli dupe za Đinđuve i šarene laže, perle i pilule za lilule a traže da počne proizvodnja i izvoz, crkli dabogda, ej men.
Jadna Srbijiška, slutiš li šta može iz toga da bidne?Bluz i daun, ispašćemo kroz dno, jbt.
I zato: zapad i samo zapad - mislim, pa i na tekmiški sedam na zapad e da mi ne bije Suniška u ajs.Sve te razumem i saučestvujem u tvojemu bolu ( ili boli, boliški ?)


ја сам чист као суза, у раду за Србијишку. имам поштовање споља а код куће не, ал' боле ме уво. невезано, јесте то звекнули с власти у КеГеу? мо'ш на Виљамовку код мене на Данубију да разбистримо тај детаљ.
alselone alselone 21:03 12.10.2014

Re: razlog?

Ja mislim da kada bi se Srx i Omega nasli u istoj prostoriji anhilirali bi se kao elektron i pozitron.
omega68 omega68 21:16 12.10.2014

Re: razlog?

мо'ш на Виљамовку код мене


јесте то звекнули с власти у КеГеу?

Jbg, Matori opleo po Vuchichiju pa ga malo banovali...
на Виљамовку

Ja mislim da kada bi se Srx i Omega nasli u istoj prostoriji anhilirali bi se kao elektron i pozitron

Виљамовку

alselone alselone 21:23 12.10.2014

Re: razlog?

Ne znam sto si se toliko sokirao, pa ne pije se rakija samo u Sumadiji.
princi princi 21:46 12.10.2014

Re: razlog?

alselone
Ja mislim da kada bi se Srx i Omega nasli u istoj prostoriji anhilirali bi se kao elektron i pozitron.

Da, i meni se cini da bi taj susret bio vrlo... aromatican.
omega68 omega68 21:49 12.10.2014

Re: razlog?

Nesam se šokirao, nego sam prijatno iznenađen i zbog radi tog razloga bih sedeo sa Srkijem u istoj prostoriji, damače.
A s tobom ne bih ni za hektar gibanice.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:53 12.10.2014

Re: razlog?

А са мном?
alselone alselone 21:54 12.10.2014

Re: razlog?

Omega isti si ko Frihend. Ne moz te covek zezati ni dve godine a da se ne naljutis.
omega68 omega68 22:27 12.10.2014

Re: razlog?

А са мном?

Samo ako povedemo Bojana
I najbolju ribu među blogerkama
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:41 12.10.2014

Re: razlog?

omega68
Nesam se šokirao, nego sam prijatno iznenađen i zbog radi tog razloga bih sedeo sa Srkijem u istoj prostoriji, damače.
A s tobom ne bih ni za hektar gibanice.


naravno brate, Voša je skroz okej, a za repku Srbije svi ginemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:47 12.10.2014

Re: razlog?

omega68
А са мном?

Samo ako povedemo Bojana
I najbolju ribu među blogerkama

Pa zar to nije ista osoba?!
:))))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:50 12.10.2014

Re: razlog?

aj žuraja naproleće. samo da se sastavim s vremenom i vikendajom. sada nam je frka u Jeri, navalili ljudi, tamo do dogodine.

inače, ne brinite za ovog šabana, odleteće 2 i osamneste isto tako kako je doleteo. nema šanse da mu Srbija istoleriše Merkelkine reforme, odleteće gariša isto tako kako je doleteo. posebno s tim prezirom Srbijine slobode, slobode običnog čoveka.
omega68 omega68 22:37 13.10.2014

Re: razlog?

aj žuraja naproleće

Ali samo pod jednim uslovom - da me upoznaš sa onim Andrejom Fajgeljom, slušao sam ga večeras i ništa pametnije iz Voše ne čuh poslednjih 20 godinica.
Sjajno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:49 11.10.2014

ličnost premijera?

s ovom kombinacijom povređene sujete, apsolutne moći, želje za omnipotentnošću, te napada neobjašnjivog besa, čovek podseća na jednog drugog brku s polovine prošlog stoleća?
G.Cross G.Cross 22:26 11.10.2014

Ma nek se srusi !

U vezi videa iz teksta.


Juce je UKIP (anti Evropska stranka u UK) dobila prvog Anti-evropskog parlamentarca.



Kad vidim ovog Davenporta iz videa sa AV, mislim se sta placaju ove nase Botove.

Boze dragi sta su sve u stanju da podnesu te gnjide samo da bi sacuvale te evropske dnevnice i fotelju u Briselu.



Ljudi su glupi ali nisu beskrajno glupi.
Englezi i ini ce skontati pre ili kasnije da horda lopina u Briselu sedi i krcka njihove pare.i to ce biti kraj Evropskog sna.

EVropsku buducnost ce pojesti pacovi tipa Davenporta. Meni je zao zbog toga.

A po faci ni ovaj antievropejac nije nista bolji.


qqriq qqriq 22:57 11.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

EVropsku buducnost ce pojesti pacovi tipa Davenporta



omega68 omega68 23:10 11.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

pacovi tipa Davenporta

Ne diraj nam Šicera.
Da li ista sudbina čeka i nas, autore na Blogu B92?

Eh, kad su došli po mene niste se bunili...
princi princi 01:50 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

EVropsku buducnost ce pojesti pacovi tipa Davenporta.

Pobogu, kakve veze ima Davenport sa UKIPom? Inace, citava porodica Davenport, i otac i sin su teski gotivci. Decko je odrastao i dolazi svake godine na odmor u Beograd.

Inace je malo dzukacki coveka koga uopste ne znate, o kome nista ne znate i koga nikad niste videli zvati pacovom.
G.Cross G.Cross 11:56 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

princi
EVropsku buducnost ce pojesti pacovi tipa Davenporta.

Pobogu, kakve veze ima Davenport sa UKIPom? Inace, citava porodica Davenport, i otac i sin su teski gotivci. Decko je odrastao i dolazi svake godine na odmor u Beograd.

Inace je malo dzukacki coveka koga uopste ne znate, o kome nista ne znate i koga nikad niste videli zvati pacovom.[/

Zbog Davenporta i njemu slicnih briselskih faca UKIP i Njima slicni ce razbiti EVropu.

A to sto sto je provodio odmore u Bgd ga stvarno kvalifikuje.
princi princi 11:59 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

A to sto sto je provodio odmore u Bgd ga stvarno kvalifikuje.

Mozda, ali ne vidim kako ga diskvalifikuje za bilo sta. A pogotovu mi nije jasno kako ga dovodi u vezu s UKIP-om.

Mislim, da budem iskren, boli me uvo, misli sta hoces. Malo me iznenadio od tebe taj ton 'ma svi su oni (Rusi/Englezi/Amerikanci/Francuzi (a, ne Francuzi)/Grci) isti'. To bi pre ocekivao od nekog naci-rasistickog manijaka poput cestitog Omege (kome svakako treba vratiti autorsku!), ali sta da se radi.
qqriq qqriq 12:15 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

i otac i sin su teski gotivci. Decko je odrastao i dolazi svake godine na odmor u Beograd.


jebote jebote, baš preporuka. obaška što vekovima nisam čula reč "gotivci". pa još i teški.
jel to nešto ko frajeri&džentlemeni or what?
a sin je retard na samu pojavu tako da priča o džukačkom ne pije baš vodu - jer se sin sa sve srpskim koji se ne može slušati - NE skida s televizije.
sitni eu aparatčik, to je taj mali, to je sin.
nego, da ga nisi pobrkao sa mladjahnim stoltenbergom?
omega68 omega68 12:48 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

naci-rasistickog manijaka poput cestitog Omege

Nemoj da ti manijak da po pi#ci

Reci da si preterao u vezi mene
Davenport, i otac i sin su teski gotivci.

Što već neko reče - mora da si pomešao.
Ovaj je bio ambasador VB a neproverene glasine tvrde da je Novak Đ. za poklanjanje pobede Mariju na Wimbldonu imao pravo da traži protivuslugu od znasesekogaveć.Tražio je da se smeni taj Šicer i to su Englezi uredno ispunili.
Posle ga Ameri vratili preko neke sasvim nove funkcije da im vrši poslove.
( Ako su lagali mene i ja lažem vas )
grmfrm grmfrm 14:26 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

Što već neko reče - mora da si pomešao.
Ovaj je bio ambasador VB a neproverene glasine tvrde da je Novak Đ. za poklanjanje pobede Mariju na Wimbldonu imao pravo da traži protivuslugu od znasesekogaveć.Tražio je da se smeni taj Šicer i to su Englezi uredno ispunili.
Posle ga Ameri vratili preko neke sasvim nove funkcije da im vrši poslove.
( Ako su lagali mene i ja lažem vas )


Ej konacno trac neki da se zabavimo. Bote ovaj blog je prestao nesto sa tim u zadnje vreme, mnogo ozbiljan postao pred ukidanje.
Ajde daj jos, kakvu kavu pijes?
hajkula1 hajkula1 16:37 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

princi
EVropsku buducnost ce pojesti pacovi tipa Davenporta.

Pobogu, kakve veze ima Davenport sa UKIPom? Inace, citava porodica Davenport, i otac i sin su teski gotivci. Decko je odrastao i dolazi svake godine na odmor u Beograd.

Inace je malo dzukacki coveka koga uopste ne znate, o kome nista ne znate i koga nikad niste videli zvati pacovom.



Samo da podsetim koliko puta su razni (SAD, EU) zvaničnici rekli, da je jedna stvar njihovo privatno mišljenje a druga stvar zastupanje stavova po dužnosti.
Odnosno, nebitno je šta svako od njih privatno misli, svi na funkciji moraju da sprovode odluke.


Kakva je to osoba koja ima stav ali sprovodi suprotnu politiku?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:57 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

Eh, kad su došli po mene niste se bunili...


a jebiga, Matora, kada si opleo po Krbatima...
qqriq qqriq 22:32 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

Što već neko reče



tačno ti ide komentar ispod tog/onog što već neko reče, ccc
bahatost bez granica
omega68 omega68 22:37 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !


Ali stvarno ne znam kako da se obratim takvom nick-u
qqriq qqriq 23:10 12.10.2014

Re: Ma nek se srusi !

Ali stvarno ne znam kako da se obratim takvom nick-u


Hansel Hansel 23:07 11.10.2014

NUNS

Eh, voleo bih da nema razloga da ovo pišem, ali... ne mogu da zaboravim na ulogu NUNS-a u istom tom urušavanju medijskih sloboda, neka se samo radi o podršci prethodnom Zakonu o informisanju... Gde je NUNS svih ovih godina bio da kaže neku o svim neregularnostima na RTS-u, uključujući i konkurse za nezavisne produkcije? Kako se većina stvari iz proglasa tek sada primećuje? ... Ma, muka mi je.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:38 11.10.2014

Re: NUNS

Hansel
Eh, voleo bih da nema razloga da ovo pišem, ali... ne mogu da zaboravim na ulogu NUNS-a u istom tom urušavanju medijskih sloboda, neka se samo radi o podršci prethodnom Zakonu o informisanju... Gde je NUNS svih ovih godina bio da kaže neku o svim neregularnostima na RTS-u, uključujući i konkurse za nezavisne produkcije? Kako se većina stvari iz proglasa tek sada primećuje? ... Ma, muka mi je.

Ма, хтели су они да се буне, АЛИ...
Hansel Hansel 00:00 12.10.2014

Re: NUNS

ALI, Brajoviću, trebalo bi da znate da nije svako ALI isto!

Ah, da, u binarnom svetu je isto...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:09 12.10.2014

Re: NUNS

Hansel
ALI, Brajoviću, trebalo bi da znate da nije svako ALI isto!

Ah, da, u binarnom svetu je isto...

:)

Pojma nemaš kako ovo traljavo, Ali Hansele, zvuči. No, nema veze. Idemo dalje. Svet se nikad ne bi menjao da se Ali Hanseli pitaju.
Hansel Hansel 00:16 12.10.2014

Re: NUNS

Svet se nikad ne bi menjao da se Ali Hanseli pitaju.

Brajoviću, kako Vi nemate pojma kako nemate pojma! (EDIT: A Hanseli su svakako mali (s m), nemaju nikakvu iluziju o svojoj veličini, tek da bude jasno, ako nije.)

Inače, nisu promene samo ono što Vi mislite (ili hoćete da mislite) da su promene. A tek što nije svaka promena nužno dobra/pametna, al' 'ajde, ne moramo o tome, ali možemo, iako nije tema.

Ne sumnjam da ćete replicirati, a ako sam u pravu, obaveštavam Vas da ću ja odgovoriti sutra (tj. tokom dana).
emsiemsi emsiemsi 08:01 12.10.2014

Re: NUNS

Hansel
Eh, voleo bih da nema razloga da ovo pišem, ali... ne mogu da zaboravim na ulogu NUNS-a u istom tom urušavanju medijskih sloboda, neka se samo radi o podršci prethodnom Zakonu o informisanju... Gde je NUNS svih ovih godina bio da kaže neku o svim neregularnostima na RTS-u, uključujući i konkurse za nezavisne produkcije? Kako se većina stvari iz proglasa tek sada primećuje? ... Ma, muka mi je.

Опусти се !
Биће још горе !
Успут --- што се тиче тога тзв. НУНС-а ... Онога тренутка када се самоукине тај тзв. НУНС, стаћу иза њихових прогласа.
Парадоксално !?
Не ! Само привидно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:17 12.10.2014

Re: NUNS

Hansel
Ne sumnjam da ćete replicirati, a ako sam u pravu, obaveštavam Vas da ću ja odgovoriti sutra (tj. tokom dana).

Не, нећу, Али Ханселе.

Чак ти је и Омегин одговор довољан.
Поздрав.
Hansel Hansel 09:12 12.10.2014

Re: NUNS

Važi, Binarni Brajoviću (ako već insistirate na tupavim dodacima nadimcima/imenima ).

Mada, voleo bih da ipak, čak i ove polureplike, dovedete u pozitivnu korelaciju sa stvarnošću; da makar činite takav napor, videli biste da sa ovim što sada govorimo Omegin odgovor nema nikakve veze, osim one (onih) koju (koje) ste iskonstruisali.
cane cane 17:08 13.10.2014

Re: NUNS

. Gde je NUNS svih ovih godina bio da kaže neku o svim neregularnostima na RTS-u, uključujući i konkurse za nezavisne produkcije? Kako se većina stvari iz proglasa tek sada primećuje? ... Ma, muka mi je.


eh pa gde je... pa da kazu jos rec dve kako neke novokomunikacione agencije prodaju sekunde na rtsu jeftinije od samog rtsa, i kako su dobili takve dilove.

prokomentarisah na tu temu kod kad porastem bicu kolja micevic ali me tamo banovalo, iz nepoznatih mi razloga.

Unfuckable Unfuckable 03:53 12.10.2014

svemirska policija

Koliko je slobodoumni komentar postao opasan


Da, sloboda govora se smanjuje i na internetu: to pokazuje poslednji izveštaj Evropske komisije, o tome svedoče otkrića o korišćenju stranačkih programa za spinovanje vesti u sekcijama za komentare čitalaca


Nakon potpunog slamanja političke opozicije, jedini koji današnjoj apsolutnoj vlasti još uvek mogu da postave nezgodna pitanja su ovi retki medijski radnici, dok i njih potpuno ne slome. A jedini koji još uvek mogu da se bore za njihovo pravo da istražuju, ispituju i propituju smo -- mi, građani i građanke Srbije.



ne brini, sa' će krlo i brajo da upristoje blog b92 do temelja.
Rade na tome već mesecima, udarnički.
emsiemsi emsiemsi 08:09 12.10.2014

Re: svemirska policija

Unfuckable
Koliko je slobodoumni komentar postao opasan


Da, sloboda govora se smanjuje i na internetu: to pokazuje poslednji izveštaj Evropske komisije, o tome svedoče otkrića o korišćenju stranačkih programa za spinovanje vesti u sekcijama za komentare čitalaca


Nakon potpunog slamanja političke opozicije, jedini koji današnjoj apsolutnoj vlasti još uvek mogu da postave nezgodna pitanja su ovi retki medijski radnici, dok i njih potpuno ne slome. A jedini koji još uvek mogu da se bore za njihovo pravo da istražuju, ispituju i propituju smo -- mi, građani i građanke Srbije.



ne brini, sa' će krlo i brajo da upristoje blog b92 do temelja.
Rade na tome već mesecima, udarnički.

Мислиш, вероватно, на оно што се боре да анимирају антианонимне кругове како би натерали нас анонимне да се легитимишемо (приликом пријаве на блог да дођемо лично где треба, са држављанством, личном картом, дамо отисак прста, потпишемо свечану изјаву итд...) ...
Додуше, ту би мали проблем представљали наши људи који су у иностранству и желе да пишу и буду (макар на овај начин) са нама, но, и то би се дало решити --- да они све претходно поменуто одраде у нашим дипломатско-конзуларним представништвима.
Успут --- смем ли да будем мало строжији па да упитам --- колика будалетина треба да буде неко ко се залаже за укидање анонимности, тога малецког прозора ка (макар и привидној) слободи у данашњем Орвеловском свету ?!
Ако не смем да питам, реците само - одустаћу од питања !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:39 12.10.2014

Re: svemirska policija

Unfuckable
ne brini, sa' će krlo i brajo da upristoje blog b92 do temelja.
Rade na tome već mesecima, udarnički.

:))))
Рекао би човек да вас вређамо, спроводимо кроз вербалног топлог зеца, домунђавамо се међу собом ко ће кад и шта да напише и одговори, зачикавамо провоцирајући реакцију... За Крлета не знам, не бих да говорим у његово име, нити волим да говорим у туђе име или да говорим ми, али ја овакве намере немам. Моје намере према вама су часне. Узећемо се на крају ;-)
grmfrm grmfrm 07:56 12.10.2014

Malo...

... je funny ovo sve.

Nekako bih da pitam a ne znam kako a to je koji je to medij pa bio slobodan ikad na svetu celom da nije pisao kako gazde kazu?
blogov_kolac blogov_kolac 09:43 12.10.2014

pačja škola

Na autorski deo ovog bloga koji skenira trenutnu medijsku scenu u Srbiji nemam šta da dodam, pa se više javljam da komentarišem komentare koji su se na ovom blogu već pojavili, tačnije na očekivani smer u koji je cela diskusija krenula.

Dakle ispada, da je ubrzana i napadna politička i medijska belorusizacija srpskog društva nešto što ako (možda) i ne potiče od Evropske Unije, od nje je svakako makar podržana. Druga struja komentara se isto osvrce na stanje medija na Zapadu, i čuvenom metodom "od jednog drveta se ne vidi šuma" izmedju redova nam dokazuje kako je ovde loše, ali kod onih koji se slobodom štampe i medijskim slobodama najviše kite i diče, stanje zapravo još gore nego kod nas. I treća "škola mišljenja", famozna i raspamećujuća relativizacija svega i svačega kada se u Srbiji pokuša pokrenuti ozbiljna diskusija o nekim fundamentalnim stvarima - objašnjava nam kako potpune slobode medija nigde nema, da je to mit, da svugde ima cenzure i snažnog uticaja interesnih grupa, a naročito vlasti, pa je sa stanovišta principa nebitno da li je ima mnogo, srednje ili malo... itd...

U prethodnih mesec-dva Srbija se, kada je o medijima reč, naglo zaokrenula ka modelu koji preovlađuje u post-sovjetskim društvima bivšeg SSSR, gde se mediji u političkom smislu dele na četri osnovne grupe - vladine, provladine, apolitične i zaglupljujuće, gde su ovi poslednji pojednostavljeno rečeno pod kontrolom bezbedonosnih službi i služe za davanje privida pluralizma mišljenja, ali i usmeravanja javnosti u željenom smeru. Disonantni, kritički, opozicioni, nezavisni mediji, autori, članci, emisije... se ukidaju, guše, marginalizuju, suzbijaju, progone, stigmatizuju.

Objektivno, trenutno u Srbiji ne postoji dovoljno snažna opozicija, niti kritička javnost, niti mediji koji bi iole ozbiljnije mogli da se suprostave ovom trendu, i sve je ostavljeno na milost i nemilost vlasti, koja bi mogla pragmatično da proceni da bi joj dara mogla biti skuplja od mere ovakvom novom medijskom politikom, ili na spoljne pritiske upravo EU, koja bi mogla da povuče "crvene linije" dokle se najlošijem evropskom đaku više neće popuštati, pa makar se rizikovao njegov novi potpuni povratak na "mračnu stranu" svetske, evropske i balkanske politike.
freehand freehand 10:40 12.10.2014

Re: pačja škola

i medijska belorusizacija srpskog društva

Zašto bih bio spreman da se kladim da ni o Belorusiji ni o njenim medijima nemaš pojma?
I zašto sam na početku teksta mogao da stavim ruku u vatru da nećeš pmenuti ništa od mejnstrim zaglupljujućeg, lažljhivog i ratnohuškačkog smeća koje neki zovu zapadnim "mejnstrim medijima"?
blogov_kolac blogov_kolac 14:03 12.10.2014

Re: pačja škola

freehand
i medijska belorusizacija srpskog društva

Zašto bih bio spreman da se kladim da ni o Belorusiji ni o njenim medijima nemaš pojma?
Pošto smo i mi imali sreću da nas jedno vreme vodi neostaljinista i diktator KGB-eovske provincijencije, svako ko je čitao Politiku u doba Žike Minovića i Hadži-Struje Antića, Politiku Ekspres i TANJUG-ove vesti iz doba Slobodana Jovanovića, gledao informativni program Bastilje iz mirnodopskih perioda (izmedju Gazimestana i početka rata u Hrvatskoj, i izmedju Dejtona i 5.oktobra)... itd... itd... dobar je poznavalac medijske scene u Belorusiji, Kazakhstanu, Tadžikistanu... s tom razlikom da smo mi u Slobinom Srbistanu imali u Beogradu kakvu-takvu alternativu, pa bi još preciznija slika post-Sovjetske medijske scene bila poređenje samo sa tzv. "Južnom prugom" iz Slobine ere.

Belorusiju sam izabrao za poređenje jer su slovenska evropska država slične veličine kao Srbija, gde izvesni Aleksandar autoritarno sprovodi ličnu vlast, ali generalno gledano, takoreći sve post-sovjetske države, kontrolisane sopstvenim KGB strukturama, su krenule sličnim putem, i drže se sličnog modela, kada je o medijima reč. Možeš da misliš šta hoćeš o međunarodnim organizacijama koje prikupljaju iz celog sveta slučajeve kršenja raznih prava i analiziraju zakonska rešenja svih država iz te materije, ali u Amnesti International, Human Rights Watch, Freedom House, Reporters without borders... itd... ne sede nikakvi diletanti ili nečije marionete, imaju odličan monitoring širom planete, a kada rade razne klasifikacije - rade to po jasno definisanim kriterijumima. Pa kada jedna Belorusija u prošlogodišnjem godišnjem izveštaju Freedom Housa završi među 10 medijski najneslobodnijih zemalja na planeti prikupivši neverovatnih 93 negativnih od mogućih 100 negativnih bodova, jasno je da se radi o državi koja radi sve na suzbijanju slobode štampe i radi to veoma uspešno i efikasno. A većina ostalih ex-SSSR republika nisu mnogo bolje (dve su čak i gore).

2013 Freedom House globalna rang lista

freehand
I zašto sam na početku teksta mogao da stavim ruku u vatru da nećeš pmenuti ništa od mejnstrim zaglupljujućeg, lažljhivog i ratnohuškačkog smeća koje neki zovu zapadnim "mejnstrim medijima"?
Čuvaj tu ruku... čime ćeš aplaudirati "Bog na nebu, Putin na zemlji" kad nas sutra/prekosutra poseti? A naravno da se nisam osvrtao na "mejnstrim zaglupljujućeg, lažljhivog i ratnohuškačkog smeća koje neki zovu zapadnim "mejnstrim medijima"", jer tako nešto već decenijama ne postoji na severozapadnoj hemisferi naše planete ako ne računamo ostrvo Kubu (zamenimo je Japanom, Australijom ili Novim Zelandom)... Istina, još od 1938 i Minhenskog sporazuma nema više ni ekstremno sterilnog oblika pacifizma koji bi u praksu dugoročno nove ratove i krize samo prizivao, rasplamsavao i pogoršavao. A da se tu i tamo može pročitati i poneko idiotsko i potpuno pogrešno mišljenje i stav o bilo čemu - naravno da može, pa tamo gde oko svega možete naići na različita pa i krajnje suprostavljena mišljenja, sigurno ne mogu svi da budu u pravu.
freehand freehand 14:59 12.10.2014

Re: pačja škola

Pošto smo i mi imali sreću da nas jedno vreme vodi neostaljinista i diktator KGB-eovske provincijencije, svako ko je čitao Politiku u doba Žike Minovića i Hadži-Struje Antića, Politiku Ekspres i TANJUG-ove vesti iz doba Slobodana Jovanovića, gledao informativni program Bastilje iz mirnodopskih perioda (izmedju Gazimestana i početka rata u Hrvatskoj, i izmedju Dejtona i 5.oktobra)... itd... itd... dobar je poznavalac medijske scene u Belorusiji, Kazakhstanu, Tadžikistanu... s tom razlikom da smo mi u Slobinom Srbistanu imali u Beogradu kakvu-takvu alternativu, pa bi još preciznija slika post-Sovjetske medijske scene bila poređenje samo sa tzv. "Južnom prugom" iz Slobine ere.

Aha, to ti je izvor saznanja...
Dobro.
Možeš da misliš šta hoćeš o međunarodnim organizacijama koje prikupljaju iz celog sveta slučajeve kršenja raznih prava i analiziraju zakonska rešenja svih država iz te materije, ali u Amnesti International, Human Rights Watch, Freedom House, Reporters without borders... itd... ne sede nikakvi diletanti ili nečije marionete, imaju odličan monitoring širom planete, a kada rade razne klasifikacije - rade to po jasno definisanim kriterijumima.

Aaaa, ne, ipak ovo?
Još bolje.

A naravno da se nisam osvrtao na "mejnstrim zaglupljujućeg, lažljhivog i ratnohuškačkog smeća koje neki zovu zapadnim "mejnstrim medijima"", jer tako nešto već decenijama ne postoji na severozapadnoj hemisferi naše planete ako ne računamo ostrvo Kubu (zamenimo je Japanom, Australijom ili Novim Zelandom)...


Prosto nemam ideju kako bih ti odgovorio na ovu recitaciju sastavljenu od ideološke magle.

looping looping 11:45 12.10.2014

1

Nikome više nije neobično ni kada se premijer čitavom svojom političkom silom obruši na novinarku zato što postavlja pitanja iz svoje glave, a ne iz pera vladinog kabineta:

Jel' ovaj snimak reklama za Vučića?

Stvarno verujem da niko nema goru opoziciju od ove današnje u Srbiji.
Tuga pregolema.
Kraja Kraja 17:44 12.10.2014

Re: 1

...u slobino vreme, organizovali jednom na tv neki "okrugli" ili slican sto da bi pokazali kako rezim nema problem u komunikaciji sa opozicijom i zeli da odgovori online na sva pitanja...
...skupila opozicija svoju elitu, sloba poslao dr vladana kutlesica...
...posle stanovitog mucenja, lupetanja, neverovatno glupih pitanja, na kraju emisije vladan ustaje, zahvaljuje se ucesnicima i zakljucuje: "mislio sam da ce biti mnogo teze"...

...ova novinarka iz spota bolje da je cutala...
...ili je ona mozda iz vuciceve ekipe...ne znam...
disident79 disident79 13:14 12.10.2014

Put my money where my mouth is

Odbrana slobode govora uživo.
Dolazim naravno, kao i prethodna dva puta.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:24 12.10.2014

Re: Put my money where my mouth is

ej, ja baš hteo da stavim song ovim šabanima gore!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana