Društvo| Politika

Cvetkova mehana

Nebojsa Krstic RSS / 01.11.2014. u 14:05

 

 

Nekakva viša sila, očigledno, proizvodi distorziju vremensko prostornog kontinuuma čim tek tako, naprasno i preko noći, glavne ličnosti domaće političke scene postanu premijerov brat, predsednikova tašta, poslanikova žena... Kakva je Srbija demokratija, nameće se pitanje, i kakvo smo mi društvo ako šira i uža familija državnih čelnika postanu predmet debate u najvišem zakonodavnom telu zemlje?Traljava demokratija i nezrelo društvo, reći će neko, sve dok članovi familije političara imaju uticaja u društvu - samo zato što su familija. Takvo objašnjenje svakako ima smisla, ali ne ispunjava svu prazninu političkog delovanja onih faktora koji vape za tim da Skupštinu pretvore u Cvetkovu mehanu, svodeći političku arenu na cirkus u kome profitiraju samo klovnovi.

Nekoliko problema vidim. Prvi je onaj koji često pominje Dragoljub Žarković pišući o "jadu medijske scene" koja, kako on kaže, "nikad nije bila uplašenija, sklonija okretanju kako vetar duva, u kojoj ne postoji ozbiljna rasprava o ozbiljnim problemima, nema sučeljavanja različitih mišljenja i u kojoj je udvorištvo preraslo granice izdržljivosti".

U pravu je Žare. Ali ova situacija ne samo što je loša sama po sebi već ona za svoju direktnu posledicu ima i onu u kojoj se svaka javno izrečena zaslužena pohvala aktuelne vlasti (kada dobije dobar izveštaj EK, kada uspešno organizuje Prajd, kada donese reformski zakon od koga su prethodne vlade bežale kao đavo od krsta, kada uhapsi nekog mafijaša itd) u tom izvitoperenom ključu nužno čita kao udvorička poruka Vučiću. Srpska se politička i javna scena na ovaj način deli na dve međusobno suprotstavljene celine, a takva dihotomija neminovno vodi u sukob. Patološki proces, koji hvata maha, u kome se mudrost, argument i racionalna kritika zamenjuju navijačkim pokličima, a u kome svako ko pokuša da unese zrno razuma biva istog trenutka etiketiran od strane predstavnika obe zaraćene strane kao prodana duša i izdajnik, trenutno je nešto što Srbiju razara više nego ekonomska kriza.

Ima li tome leka? Hm. I da i ne. Ne, ako svi trenutni politički akteri nastave da igraju svoju trenutnu ulogu. Da, ako bar neko izađe iz svog lika, ukoliko nadmaši i prevaziđe sebe.

Demokratska stranka, u tom smislu, mora da prestane da se ponaša kao privezak Zorana Živkovića. U Skupštini se vodi politika, zato DS mora da pronađe svoju izgubljenu pametnu, konstruktivnu, racionalnu, proevropsku, pristojnu i državotvornu politiku zbog koje je i osnovana. Trenutno, DS se ponaša kao dron koji navodi Živkovićeva politička pamet: neracionalno, nemudro, konfrontirajuće i ono što je najgore - neprincipijelno, jer kritikuje zakone koje bi sama donela da je na vlasti. Dakle, DS svojom agresivnom antiprotivnošću dokazuje samoj sebi relevantnost, pokušavajući da time supstituiše nedostatak političke vizije i osećaja za opšte dobro. Ovakva situacija odlična je za Živkovića jer osobi koja je u Skupštinu ušla slučajno i bez legitimiteta otvara prostor za neograničenu promociju, a očajno je loša za demokrate jer se prihvatanjem uloge Živkovićevog oruđa gubi smisao postojanja DS. Nadalje, "živkovićizam" kao manir proizvodi negativnu spregu tako što poslanike SNS koji nisu definisali svoj naprednjački identitet vraća u izvorni radikalizam, od čega imaju koristi zamo zagovornici stanja "što gore, to bolje".

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana. Ne u paroli i ne za jednokratnu upotrebu, već tako što će uraditi sve da politički život vrati u demokratske tokove, da umiri uzavrele strasti, da upristoji sve na koje ima uticaja i da utiče na uspostavljanje javne debate neistomišljenika, kao i da pokuša da animira sve što u Srbiji ima zrno pameti i dobre volje kako bi se zemlja reformisala i održala priključak sa EU i njenim vrednostima. A sve to mora kako bi trajno onemogućio skliznuće u destrukciju i sukobe prema kojima, kao zemlja i kao društvo prirodno i neprekidno težimo.

 

Objavljeno u Našim Novinama jutros. 

 

 

 

 



Komentari (436)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 19:59 02.11.2014

Re: Eto vidiš

da bi se suprotstavile politike, stranke bi morale da znaju šta im je politika i čemu teže.

Pa se time i vraćamo na temu ovog bloga i problema opozicije koja to ne zna, ali zna da treba da ima sukob.


Kad je reč o temi bloga, meni se čini da je osnovna tema kako sprečiti Živkovića i NOVU stranku da okupe sve one koji bi mogli da se zainteresuju za NOVU mobilizaciju za spasavanje Srbije od propasti u koju je vodi Aleksandar Vučić.

U tom smislu, NOVA stranka zna šta joj je politika i čemu teži.
background noise background noise 16:30 03.11.2014

Re: Eto vidiš

Pristojan ton zaslužuje pokušaj objašnjenja: A radovao bih se objašnjenju koje bi me nateralo na izvinjenje.


Ali za izvinjenje ne postoji ni povod a kamoli razlog, izostanak razumevanja je posledica različitih pozicija sa kojih posmatramo zbivanja a ne želje niti artikulacije. I sam povremeno dajem sebi slobodu da se ležerno izrazim ne očekujući da se sagovornik uvredi, pa zašto bi drugima to uskratio. Umem da budem i banalan, ponekad je to prečica, ako se ima osećanje mere . . .

Elem, ja mislim da poziciju sa koje posmatram zbivanja delim sa jako malim brojem ljudi prisutnim u ovom brbljarijumu, možda i ni sa kim. Ja sam tehničko lice, dugo u prodaji ( i naplati), postoji u nekim zapadnim kompanijama i naziv radnog mesta koji me najbolje opisuje, kod nas nije odomaćen i glasi: inženjer prodaje. Formalno sam komercijalni rukovodilac.

Posledica je da dnevno sarađujem sa svim slojevima menadžmenta kupaca i dobavljača izuzev dezangažovanog dela vlasničkih struktura. Kafu ujutru pijem sa ekipom mašinista, manuelnih radnika, šofera . . . dan nastavljam sa prilično tehnički obrazovanim i izgrađenim osobljem, sastančim sa finansijskom službom ( kupaca ) koercijalnom službom ( dobavljača ) motam se po njihovim magacinima, proizvodnim pogonima, pakerajima, flaširnicama . . . sedim u kafani sa partnerima . . . Žikina šarenica jednom rečju . . .

I ja sakupljam utiske, oni se ponekad pretope u koliko-toliko koncizne misli a pretočio bi ih u reči da nije sve tako raznovrsno, nemam ni vremena baš . . . no, da pokušam da objasnim šta sam uvideo:

Na stranu to ko čini našu aktuelnu opoziciju, ja čak i nisam njen protivnik, niti sam ogorčen na nju, niti sam presudno nezadovoljan učinkom prethodnih vlasti, naprotiv - oni nisu umeli bolje, pitanje je da li je uopšte bilo ikoga ko bi umeo bolje, ovi sad ne umeju ni to. Ali osobine današnje opozicije više nisu važne.

Njih više niko ne pominje. Ni u kafani. Ni uz jutarnju kafu sa radnicima. Ne pominju ni "Čedu narkomana", ni Džordža Klunija, ni Živkovićeve vinograde . . . vesti o opoziciji prolaze nezapaženo . . . neko malopre pomenu novu mobilizaciju u Srbiji . . . nema toga i neće ga ni biti. Preovlađujuće je osećanje nezainteresovanosti za promene koje promena vlasti može da donese. Ne pričam o prosečnom Srbinu, nisam ga ni upoznao, pričam o preovlađujućem stavu, preovlađujućim diskusijama . . . u mislima glasača ( uključujući i one koji ne izlaze na izbore ) sadašnje opozicije nema.

Kada bi se izbori desili, sadašnja opozicija bi ostala parlamentarna opozicija, neki će glasati protiv ove vlasti pa kako nemaju drugu opciju glasaće za neku od onih koju imaju. Ali sadašnja opozicija neće nikada više biti u mogućnosti da sastavi postizbornu kolaliciju takvu da preuzme vlast, o predizbornoj kolaiciji i da ne govorimo.

Budućnost akutelne opozicije je tavorenje i dalje propadanje pa bolje i da propadnu što pre. Ništa lično, life's a bitch and than you die.

Ljudi su prihvatili ambijent u kojem žive, fokusirani su na snalaženje u njemu i definitvno su odustali od stava da promena vlasti nešto menja. Kao da nešto u podsvesti govori da smo sami sebi iskopali preduboku rupu, sami se nju nasrali ( glasanjem i neglasanjem ) te da nije realno da se iz nje izvučemo lako i brzo. Fertig. To što ja mislim drugačije ništa ne menja, moji stavovi nisu preovlađujući niti su ikad bili.

Što se tiče privrede - i kad se njiva loše uzore, poseje lošim semenom i ne tretira se čime već treba - i na njoj nešto nikne, kol'ko da se ne skapa od gladi a ponešto i proda da se kupi šta treba za u kuću. I od lošeg voćnjaka bude malo rakije, i od lošeg duvana cigareta makar u novinskom papiru. Dovoljno sa sate dokolice u veselom društvu. Toliko pokazateljima i ciframa.

Moja je greška što sam napisao da će biti napretka, u ovoj situaciji i tavorenje je napredak, ako ga zaista i bude napredovaćemo brzinom puža.
hajkula1 hajkula1 10:23 04.11.2014

Re: Eto vidiš

U Srbiji opasnost jeste ogromna, ali je moj skromni sud da bi Frankenštajn nastao ujedinjavanjem ostataka DS i njenih renegata i derivata u rezultatu imao samo još grđi amalgam i totalno zatiranje ičega što bi eventualno u perspektivi moglo Molohu da se suprotstavi.



Slično viđenje imaju beli listići i (neki) apstinenti.
freehand freehand 10:34 04.11.2014

Re: Eto vidiš

hajkula1
U Srbiji opasnost jeste ogromna, ali je moj skromni sud da bi Frankenštajn nastao ujedinjavanjem ostataka DS i njenih renegata i derivata u rezultatu imao samo još grđi amalgam i totalno zatiranje ičega što bi eventualno u perspektivi moglo Molohu da se suprotstavi.



Slično viđenje imaju beli listići i (neki) apstinenti.

Ajde? Gde si to pročitala?
sweet64 sweet64 14:19 04.11.2014

Re: Eto vidiš

Njih više niko ne pominje. Ni u kafani. Ni uz jutarnju kafu sa radnicima. Ne pominju ni "Čedu narkomana", ni Džordža Klunija, ni Živkovićeve vinograde . . . vesti o opoziciji prolaze nezapaženo


To je tako i treba da bude tako.

. . . neko malopre pomenu novu mobilizaciju u Srbiji . . . nema toga i neće ga ni biti. Preovlađujuće je osećanje nezainteresovanosti za promene koje promena vlasti može da donese.


To je nažalost tako i ne treba da bude tako.

qqriq qqriq 21:13 01.11.2014

ako nije tajna..

jel kolumne u našim pišete za kintu ili slavu?
ili ono čisto prijateljski?
ozbiljno pitam.
jer mi teško da shvatim da su naše ponuda koja ne može da se odbije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:23 02.11.2014

Re: ako nije tajna..

li ono čisto prijateljski?
ozbiljno pitam.
jer mi teško da shvatim da su naše ponuda koja ne može da se odbije.

Ne razumem pitanje.

Pišem za Naše novine jer su mi oni ponudili da pišem jednom nedeljno šta god poželim uz jedino ograničenje u broju karaktera.

Kao ne sviđa ti se izbor novine?

ja sam se pritajeno nadao da će mi se javiti urednik Finacial Times-a, ali od njega ni pisma, ni razglednice.
qqriq qqriq 10:39 02.11.2014

Re: ako nije tajna..

Kao ne sviđa ti se izbor novine?


Ne razumem pitanje.
hajkula1 hajkula1 22:15 01.11.2014

Mehana

Kažeš

glavne ličnosti domaće političke scene postanu premijerov brat, predsednikova tašta, poslanikova žena...



pa onda

zaslužena pohvala, mudrost, racionalno




što nikako ne ide zajedno.

Živković? Već viđeno.



AV sve što uradi je iznuđeno, sprovodi zamisli mentora. Ono što uradi po svojoj volji, ponesen ličnim porivima ispadne smešan, predmet za.ebancije blogozajednice i javnosti.

AV treba da ima na umu da povlađivanje i preterana hvala dovedu čoveka da sam sebi dođe glave.

To je sve što ću o njemu sada da kažem. Trend je da pazimo da mu ne dobacujemo ideje, pošto ih izokrene, zloupotrebi, iskoristi protiv nas. On neka ukida (sebi) izvore informisanja - TV emisije, medije gde je mogao da čuje vox populi, neka se okružuje istomišljenicima, tapšačima, podrepnim muvama, na kraju će misliti njihovom glavom i u skladu s tim postupati (eno mu primer, simultani prevodilac za ruski).


Mi?
Paaaaa... koga briga sem nas?
sweet64 sweet64 06:31 02.11.2014

Davno, davno bilo je...

U Skupštini se vodi politika, zato DS mora da pronađe svoju izgubljenu pametnu, konstruktivnu, racionalnu, proevropsku, pristojnu i državotvornu politiku zbog koje je i osnovana.


Taj trenutak kada je DS osnovana je bio tako davno da se definicija i postulati njenog delovanja danas uopšte ne primećuju tj njeno delovanje najbolje predstavlja funkcija f(x) = e –x kod koje apscisa predstavlja asimptotu, svejedno ko je nju predstavljao, koje i čije se garniture menjale (x – vreme, f(x) – delovanje, uspešnost u radu).

Aleksandar Vučić, sa svoje strane, mora da prevaziđe sebe tako što će postati premijer svih građana.


Ko je to u životu, leba ti, prevazišao samog sebe a kamo li u politici. Pa ti bar znaš mada si specijalizirao radiologiju (jesi li ?) da se karakter ličnosti formira vrlo rano npr oko trinaeste, i da bez neke pomoći, sugestije, uticaja sa strane nema suštinskog menjanja ličnosti a AV se odaaavno definisao. Klicu njegove antidemokratije mogao je da uoči svako od trenutka njegovog pojavljivanja na političkoj sceni. Samo je pitanje, da li je to nekom smetalo, da li je to definisao kao nešto loše, ili mu je baš to imponovalo!

Beli listići su bojkotovali ili cirkuzirali izborni proces pa su dobili upravo ono što su crtali na listićima, tako da su Marijan Ristćevič i slični, upravo njihovi parlamentarni reprezenti.


Sad je već sasvim očigledno da ni ti ni freehand nikada nećete shvatiti suštinu belih listića.
Zašto je Tajson ugrizao Holifilda za uvo?
Zašto neko neće da igra na male golove ako njegova ekipa ima duplo manje igrača?
Jel mora sve što činiš u životu da se isplati?
Pa čak ni rečenicu druga Starog: "Ne priznajem sud vaše partije".

What's a point?

P.S. Jel ti stvarno misliš da Srbijanka Turajlić ima neko mentalno rasulo, ili si samo hteo da zazvuči bombasto, a?


freehand freehand 09:33 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Sad je već sasvim očigledno da ni ti ni freehand nikada nećete shvatiti suštinu belih listića.
Zašto je Tajson ugrizao Holifilda za uvo?
Zašto neko neće da igra na male golove ako njegova ekipa ima duplo manje igrača?
Jel mora sve što činiš u životu da se isplati?
Pa čak ni rečenicu druga Starog: "Ne priznajem sud vaše partije".

Sjajna poređenja. A sjajno je i da postoji neko ko shvata suštinu svega postojećeg i spreman je da to podeli sve sa sjajnim metaforama.
Ovo sa (ne)igranjem na male goliće mi je super.
Da je bilo dva miliona glasača iza njih i Pešićka, Turajlićka, Pavićević bi se kandidovali, ili šta? ovako, pošto niko nije mogao da im garantuje pobedu - ne, ne. I ima li rzalike u posledicama ta dva čina?
Mada, možda stvarno ne razumem jer se nisam setio Tita i Tajsona.
sweet64 sweet64 10:11 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

A sjajno je i da postoji neko ko shvata suštinu svega postojećeg i spreman je da to podeli sve sa sjajnim metaforama.

Nije tačno. Znam da ništa ne znam i shvatam da mnogo toga ne shvatam. Eto, ne znam ni koji je to mislilac rekao.

Da je bilo dva miliona glasača iza njih i Pešićka, Turajlićka, Pavićević bi se kandidovali, ili šta? ovako, pošto niko nije mogao da im garantuje pobedu - ne, ne. I ima li rzalike u posledicama ta dva čina?

Možda je malo nezgrapna metafora, ali bi njen prevod otprilike bio: Nepravda, bre brate, nepravda!
Ne znam da li moram da navedem da citiram Kalimera?
freehand freehand 10:14 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Nije tačno. Znam da ništa ne znam

I znaš da Krstić i Freehand neće nikad shvatiti suštinu belih listića. Koju ti, logično, shvataš iako znaš da ništa ne znaš.
Dobro.
sweet64 sweet64 10:38 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Koju ti, logično, shvataš iako znaš da ništa ne znaš.

Jel to neka tautologija, ili šta?
Bezbroj puta ste se sa podsmehom odnosili prema ideji belih listića, sa podrazumevanjem da svako sa dve vijuge vidi svu njihovu besmislenost. Čini mi se da taj deo populacije uopšte nije najgluplji, naprotiv.
Ako ćemo da se nadgornjavamo u taštini, evo predajem se.
freehand freehand 12:32 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Jel to neka tautologija, ili šta?

Ne znam, kaži ti meni šta je to kad znaš da ništa ne znaš ali drugima objašnjavaš to što ne znaš.
Čini mi se da taj deo populacije uopšte nije najgluplji, naprotiv.

Pa onda tu nešto drugo nije u redu, zar ne misliš?

Ako ćemo da se nadgornjavamo u taštini, evo predajem se.

Ako sad ja tebi kažem to isto jel sam onda ja pobedio? Ili ipak ti zato što si prvi/prva na tako efektan način zaklučio/la raspravu zapušivši mi usta?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:00 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

U Skupštini se vodi politika, zato DS mora da pronađe svoju izgubljenu pametnu, konstruktivnu, racionalnu, proevropsku, pristojnu i državotvornu politiku zbog koje je i osnovana.


Taj trenutak kada je DS osnovana je bio tako davno da se definicija i postulati njenog delovanja danas uopšte ne primećuju


Ne primećuje se, i ja kažem da se ne primećuje. Današnji u Skupštini vidljivi DS je skupina nekolicine tehničkih lica kojom rukovodi Živković i njegova politička pamet i vizija.

Ko je to u životu, leba ti, prevazišao samog sebe a kamo li u politici


Mnogi su ljudi u svim sferama društva i u mnogim kulturama prevazilazili sebe. Mogli bi da nabrajamo hiljade imena velikih i značajnih pojedinaca.

Pa ti bar znaš mada si specijalizirao radiologiju (jesi li ?)

Jesam radiologiju, ali nisam gledanje u kristalnu kuglu. U tom smislu ne znam hoće li ili neće neko da se menja, ali znam da može, ako hoće...bez obzira na biologiju i prošlost.

Sad je već sasvim očigledno da ni ti ni freehand nikada nećete shvatiti suštinu belih listića.
Zašto je Tajson ugrizao Holifilda za uvo?
Zašto neko neće da igra na male golove ako njegova ekipa ima duplo manje igrača?
Jel mora sve što činiš u životu da se isplati?


Naravno da ne mora da se čoveku isplati sve što radi u životu. I naravno da svaki čovek ima pravo i na grešku.

U slučaju "Belih listića" radi se o intelektualnom stavu.

Javno iznet intelektualni stav je kategorija koja se razlikuje od nekih drugih javno iznetih stavova.

U čemu se te kategorije stavova razlikuju?

U čemu je suštinska razlika između onog što u novinama izgovori Vesna Pešić i onog što kaže Dara Bubamara?

Suštinska je razlika u tome što bi Vesna, za razliku od Dare, morala da ima odgovornost prema posledicama onog što govori ili za šta se zalaže.

Vesna Pešić nema slobodu jedne Dare Bubamare, da tresne i ostane živa. Nema slobodu da svaki dan izgovori drugu glupost i onda kaže:"Pa šta! To sam ja rekla onako."

Odnosno, ima tu slobodu, ali onda se iz kategorije "društveno odgovornog intelektualca" seli u Darinu kategoriju u kojoj vladaju sasvim druga pravila.

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:11 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

U čemu je suštinska razlika između onog što u novinama izgovori Vesna Pešić i onog što kaže Dara Bubamara?

Suštinska je razlika u tome što bi Vesna, za razliku od Dare, morala da ima odgovornost prema posledicama onog što govori ili za šta se zalaže.

Vesna Pešić nema slobodu jedne Dare Bubamare, da tresne i ostane živa. Nema slobodu da svaki dan izgovori drugu glupost i onda kaže:"Pa šta!" To sam ja rekla onako."

Odnosno, ima tu slobodu, ali onda se iz kategorije "društveno odgovornog intelektualca" seli u Darinu kategoriju u kojoj vladaju sasvim druga pravila.


jednom je jedan bloger okačio sličku,na kojoj je išao citat elenor ruzvelt: "great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people."


to si bio ti ,krlo

mislim,okani se žene i počni da shvataš da si izbore izgubio ti sa očajnom kampanjom za tadića. ok,možda su vas ljudi iz stranke i sabotirali,ali ,čoveče, izduvao si od tome nikolića.

idi i piši o tome šta si čitao u gimnaziji,bolje ti ide...
sweet64 sweet64 14:36 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

U tom smislu ne znam hoće li ili neće neko da se menja, ali znam da može, ako hoće...bez obzira na biologiju i prošlost.


Ovo me tako podseća na situacuju da neko može sebi da priušti nekog Audija ili Porschea ali on umesto toga uporno budži neku Bubu oldtajmera. Čist živkovićizam.
Mlade snage čekaju tu pred vratima ali ih niko ne vidi, ne čuje. Otići će tamo gde su brze pruge, gde je pretposlednji tip Forda minimum njihovog zasluženog nivoa, neće se preganjati sa večno istim ljudima i njihovim obećanjima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:43 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

U čemu je suštinska razlika između onog što u novinama izgovori Vesna Pešić i onog što kaže Dara Bubamara?

Suštinska je razlika u tome što bi Vesna, za razliku od Dare, morala da ima odgovornost prema posledicama onog što govori ili za šta se zalaže.

Vesna Pešić nema slobodu jedne Dare Bubamare, da tresne i ostane živa. Nema slobodu da svaki dan izgovori drugu glupost i onda kaže:"Pa šta!" To sam ja rekla onako."

Odnosno, ima tu slobodu, ali onda se iz kategorije "društveno odgovornog intelektualca" seli u Darinu kategoriju u kojoj vladaju sasvim druga pravila.



jednom je jedan bloger okačio sličku,na kojoj je išao citat elenor ruzvelt: "great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people."


to si bio ti ,krlo

mislim,okani se žene


Ne verujem da si ti u stanju to da razumeš, ali u navedenom citatu ne bavim se ličnošću Vesne Pešić , kao ni Dare Bubamare, već njihovim idejama i posledicama tih javno izrečenih stavova.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:59 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ne verujem da si ti u stanju to da razumeš...

:)

u pravu si.
ti sasvim slučajno izabereš vesnu pešić,kada govoriš o nekom širem kontekstu.
princi princi 15:27 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

mislim,okani se žene i počni da shvataš da si izbore izgubio ti sa očajnom kampanjom za tadića. ok,možda su vas ljudi iz stranke i sabotirali,ali ,čoveče, izduvao si od tome nikolića.

Da, ali on misli da je veliki uspeh sto je istog tog Tomu Nikolica (covece, Tomu Nikolica!) pobedio, i to 2x.

Kad nema mehanizama koji ti drze ego under check, sve je samo pitanje mindseta i narativa u koji sebe ubedis.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:00 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Da, ali on misli da je veliki uspeh sto je istog tog Tomu Nikolica (covece, Tomu Nikolica!) pobedio, i to 2x.

Ja mislim da je to izvanredno veliki uspeh.

Iz nekoliko razloga...Prvo, zato što je TN u svake izbore ulazio kao ubedljivi favorit (mereno raspoloženjem javnog mnjenja); drugo, zato što je TN prirodni predsednik Srbije, on je naturalni reprezent, logičan izbor, prava mera stvari...

Pobediti njega, značilo je promeniti tok istorije.

Tema je zanimljiva za analizu i debatu, ali nažalost, ti imaš suviše veliki višak zlovolje, a manjak pameti, da bih je vodio s tobom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:06 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Pobediti njega, značilo je promeniti tok istorije.

ali je nije promenio, u tome je problem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:15 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Nebojsa Krstic
Ja mislim da je to izvanredno veliki uspeh.

Iz nekoliko razloga...Prvo, zato što je TN u svake izbore ulazio kao ubedljivi favorit (mereno raspoloženjem javnog mnjenja); drugo, zato što je TN prirodni predsednik Srbije, on je naturalni reprezent, logičan izbor, prava mera stvari...

Апсолутно.
Као што је то био и Слоба, природни председник Србије.
А не, свакако, Ђинђић или Тадић.
(Сурпрајз, сурпрајз: како то да је и Коштуница био природни председник Србије, шта је то у њему што га је чинило прихватљивим, да размислимо мало? Његова модерност? Економска визија? Не, него је он имао ауру поштованог сеоског уче, оног што такође има казан с ракијом.)

Казан за ракију, српски домаћин, кукумавка о Србима као жртвама и незаслуженом страдању, кукумавка о "историјским неправдама" -- као да је историја извориште правде, држава као супарник грађанину, неповерење између грађанина и државе -- ко ће коме више да лапи, коверта или парфем или десет марака за доктора-шалтерушу-пандура, државна служба као извор титовског благостања... то је претежна Србија.

Она друга пречесто је инцидент.
:)
princi princi 18:08 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Tema je zanimljiva za analizu i debatu, ali nažalost, ti imaš suviše veliki višak zlovolje, a manjak pameti, da bih je vodio s tobom.

Izvini, zvezda tvoje kafnaske (ili, preciznije, kaficke) pameti sija previse sjajno. A i, sto jes', jes', sampion si optimizma, vedrine i nedostatka mrzovolje, zlovolje i nadrkanosti.
alselone alselone 18:36 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

.Prvo, zato što je TN u svake izbore ulazio kao ubedljivi favorit (mereno raspoloženjem javnog mnjenja)


Ovo nije tacno. Pricali smo vec o ovome pa si lagano presao iz ozbiljnog razgovora u dosetke pa smo prekinuli.

Dakle, dve stvari.

1. Toma nije bio favorit nego su istrazivanja raspolozenja javnosti stelovana tako da Toma bude favorit iz dva razloga. Prvi je ukljuljkavanje njihovih biraca koji pomisljanju da ni ne moraju da izadju na izbore i drugi je motivisanje svojih koji razmisljaju kako obavezno moraju da izadju. Ovo nije tajna, ovo je svaka vlast radila.
2. Ako laganje pred izbore i obecavanje nemoguceg, kao na primer 1000 evra od akcija, smatras za uspeh i glasove koji se dobiju na takav nacin kao neko umece, onda ti svaka cast.
Ribozom Ribozom 18:45 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Brajovicu odlicno receno
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:49 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

1. Toma nije bio favorit nego su istrazivanja raspolozenja javnosti stelovana tako da Toma bude favorit iz dva razloga. Prvi je ukljuljkavanje njihovih biraca koji pomisljanju da ni ne moraju da izadju na izbore i drugi je motivisanje svojih koji razmisljaju kako obavezno moraju da izadju. Ovo nije tajna, ovo je svaka vlast radila.

Ne. TN je u svake izbore ulazio sa realnom značajnom prednošću. To smo znali mi, a znao je i on. I uvek je pravio istu grešku: Uvek je na mesec dana pre izbora sebe javno proglašavao za pobednika.
Ako laganje pred izbore i obecavanje nemoguceg, kao na primer 1000 evra od akcija, smatras za uspeh i glasove koji se dobiju na takav nacin kao neko umece, onda ti svaka cast.

Pominješ bizarni momenat koji je autonomna izmišljotina Mlađana Dinkića. Na promociji te njegove ideje (koja će se kasnije pokazati kao prevara) Tadić nije ni došao.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:52 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Izvini, zvezda tvoje kafnaske (ili, preciznije, kaficke) pameti sija previse sjajno. A i, sto jes', jes', sampion si optimizma, vedrine i nedostatka mrzovolje, zlovolje i nadrkanosti.

Ja sam kralj nadrkanosti i osoba koja greši i često piše gluposti...sve to stoji. Jedino ne stoji da sam čovek kafićke pameti jer u kafane i kafiće zalazim izuzetno retko.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:54 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Pobediti njega, značilo je promeniti tok istorije.


ali je nije promenio, u tome je problem.

Promenio je dramatično, jer je mnogo različita stvar TN predsednik 2003,4,5....ili 2012.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:57 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ribozom
Brajovicu odlicno receno

Јебига, аутохејтујем ;-)
Такав ми данас 'оросокоп.
alselone alselone 19:04 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ne. TN je u svake izbore ulazio sa realnom značajnom prednošću. To smo znali mi, a znao je i on. I uvek je pravio istu grešku: Uvek je na mesec dana pre izbora sebe javno proglašavao za pobednika.


Ja i dalje mislim da nije, ali dobro. U svakom slucaju ima jos jedan detalj koji umanjuje vase marketinske uspehe a to je uticaj Seselja koji je pred svake izbore tempirao da napravi ozbiljnu glupost i prikaze sebe, stranku i Tomu jos vecim budalama i time direktno smanji njegov rejting. Toma kada se kurtalisao Sesalja, dobio je izbore.

Pominješ bizarni momenat koji je autonomna izmišljotina Mlađana Dinkića. Na promociji te njegove ideje (koja će se kasnije pokazati kao prevara) Tadić nije ni došao.

OK, ali da te pitam nesto. Da li je DS znala da je prevara pa je cutala (jer je to defakto povecalo broj glasova) ili niste znali jer je i vas prevario?
alselone alselone 19:06 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

bizarni momenat


Da li su bizarni momenti najave o 200,000 radnih mesta i dolasku Danijelija?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:07 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Nebojsa Krstic
Pobediti njega, značilo je promeniti tok istorije.


ali je nije promenio, u tome je problem.

Promenio je dramatično, jer je mnogo različita stvar TN predsednik 2003,4,5....ili 2012.

Јесте.
Он, вероватно, у дубини душе и не верује баш у све оно што данас каже -- Еуропа, економија, уважавање, суседство -- и сања о казанчету и кљуку и комини и јесени која сва бајчетински мирише на Србију, али и зна да неке ствари више не може да изрекне, и зна да није више време да се носи летња мајица, може да му буде хладно, и зна да је време за мајицу заувек прошло:


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:38 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ne. TN je u svake izbore ulazio sa realnom značajnom prednošću. To smo znali mi, a znao je i on. I uvek je pravio istu grešku: Uvek je na mesec dana pre izbora sebe javno proglašavao za pobednika.


Ja i dalje mislim da nije, ali dobro.

Ovde se uopšte ne radi o tome šta ja mislim o tome, nego šta su bili egzaktni podazi iz minimum tri različita izvora.
U svakom slucaju ima jos jedan detalj koji umanjuje vase marketinske uspehe a to je uticaj Seselja koji je pred svake izbore tempirao da napravi ozbiljnu glupost i prikaze sebe, stranku i Tomu jos vecim budalama i time direktno smanji njegov rejting. Toma kada se kurtalisao Sesalja, dobio je izbore.

Naravno da su pravili greške, da nisu lako bi materijalizovali prednost koja je bila često veća osd deset procentnih poena.
OK, ali da te pitam nesto. Da li je DS znala da je prevara pa je cutala (jer je to defakto povecalo broj glasova) ili niste znali jer je i vas prevario?


Otkud bih ja mogao da znam šta je DS znala. Ja čak ne znam ni kako se proverava šta DS zna. Anketom? Ja nisam nikad bio funkcioner DS. Meni je lično to delovalo kao budalaština i molio sam Tadića da na to ne ide.
emsiemsi emsiemsi 21:43 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Predrag Brajovic

...
(Сурпрајз, сурпрајз: како то да је и Коштуница био природни председник Србије, шта је то у њему што га је чинило прихватљивим, да размислимо мало? Његова модерност? Економска визија? Не, него је он имао ауру поштованог сеоског уче, оног што такође има казан с ракијом.)

Казан за ракију, српски домаћин, кукумавка о Србима као жртвама и незаслуженом страдању, кукумавка о "историјским неправдама" -- као да је историја извориште правде, држава као супарник грађанину, неповерење између грађанина и државе -- ко ће коме више да лапи, коверта или парфем или десет марака за доктора-шалтерушу-пандура, државна служба као извор титовског благостања... то је претежна Србија.

Она друга пречесто је инцидент.
:)

Глупости !
Какав Коштуничин казан са ракијом ?!
Каква лупетања, Боже сачувај.
emsiemsi emsiemsi 21:46 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Nebojsa Krstic

...
Pominješ bizarni momenat koji je autonomna izmišljotina Mlađana Dinkića. Na promociji te njegove ideje (koja će se kasnije pokazati kao prevara) Tadić nije ni došao.


Штааа !?
Само Динкић лагао ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

emsiemsi

Nikolić doneo rakiju Koštunici

BEOGRAD - Đurđevdan ih okupio!
Prvo pojavljivanje lidera SNS Tomislava Nikolića u javnosti posle štrajka glađu i žeđu poklopilo se s proslavom stranačke slave DSS. Nikolić i najbliži saradnik mu Aleksandar Vučić nisu kod Vojislava Koštunice došli praznih ruku. Prvi je priželjkivanom partneru u nekoj novoj vlasti doneo domaću „mučenicu“, koju sam peče u rodnoj Bajčetini, dok se Vučić „naoružao“ flašom viskija...




Koštunica: Volim da popijem Tominu rakiju

Naprednjaci su juče proslavili stranačku slavu Svetu Petku, a glavni gost bio je lider DSS-a Vojislav Koštunica. Iako je, kako je sam priznao, namerno kasnio 45 minuta, Koštunici je pripalo prvo mesto do domaćina lidera SNS-a Tomislava Nikolića. -- Probao sam dunju, a prethodno je bila kajsija. Ne da nemam zamerku, nego mogu da pohvalim obe - sa osmehom na licu je rekao Koštunica.

То су српски домаћини!
А не онај Тадић или Ђинђић: нит имају казана нит огњишта, него су деца из новобеоградских солитера и центра града, са Врачара, па радијатор или ТА пећ уместо огњишта?!
Србија зна да цени своју традицију...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...


A baš je glupo na slavu nositi rakiju, jel da.

I glupo je biti domaćin.

Brajo, od toliko budalaština koje su ova dvojica pravili ti nađe da zameriš što je jedan doneo rakiju a drugi tu rakiju pohvalio.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:17 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

hoochie coochie man

A baš je glupo na slavu nositi rakiju, jel da.

I glupo je biti domaćin.

Brajo, od toliko budalaština koje su ova dvojica pravili ti nađe da zameriš što je jedan doneo rakiju a drugi tu rakiju pohvalio.

Ма не замерам, него се зајебавам... Онај коментатор ме инспирисао! :)))))
И говорим нешто друго: њих двојица готово никад нису били политички непријатељи. Они се нису слагали у финесама -- а идеолошки су блиски. Што ово славско весеље, уз Томиним казаном испечену ракију, својски потврђује.

Коштуница је Тома са Правим, а не Купљеним Дипломама :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Они се нису слагали у финесама -- а идеолошки су блиски.


I meni se tako čini.
I uvek me čudilo kako Koštunici ne smeta Nikolićeva sirovost, pa i prostakluk.
gedza.73 gedza.73 22:24 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...


Predrag Brajovic
А не онај Тадић или Ђинђић: нит имају казана нит огњишта, него су деца из новобеоградских солитера и центра града, са Врачара, па радијатор или ТА пећ уместо огњишта?!

Jes', mi seljaci veverice pa kad vidimo novobeogradski radijator pomislimo da je Milenijumski Soko.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:29 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

gedza.73

Predrag Brajovic
А не онај Тадић или Ђинђић: нит имају казана нит огњишта, него су деца из новобеоградских солитера и центра града, са Врачара, па радијатор или ТА пећ уместо огњишта?!

Jes', mi seljaci veverice pa kad vidimo novobeogradski radijator pomislimo da je Milenijumski Soko.

Геџо, друже, а ми грађани, кад одемо на село, кад видимо грабуље мислимо да је то кравина четка за косу. ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:31 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Узгред буди речено, ови Крстићеви блогови -- само чекаш кад ће неко да се затрчи, да опали заушку домаћину, а остали да аплаудирају.

Је ли, је л' их неко уопште још чита?
gedza.73 gedza.73 22:33 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Геџо, друже, а ми грађани, кад одемо на село, кад видимо грабуље мислимо да је то кравина четка за косу

Prolazi jednom grupa Čačana (po naglasku) pored neke poljoprivredne alatke malo ekstravagantnijeg izgleda.
Usporava jedno lepuškasto devojče i svo začuđeno pita
-Ijuu! A šta je ovo?
-Da si češće išla kod oca i majke, znala bi šta je.


'oću reći da je retko ko odrastao u krugu dvojke Londona.
Većina je tek generaciju, generaciju i po odmakla od ognjišta.
Kratak je to period za pojavu ozbilnjije demencije.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:44 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Većina je tek generaciju, generaciju i po odmakla od ognjišta.

ma jok, bre. sve je to go urbanista.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

gedza.73
'oću reći da je retko ko odrastao u krugu dvojke Londona.
Većina je tek generaciju, generaciju i po odmakla od ognjišta.
Kratak je to period za pojavu ozbilnjije demencije.

Да, ал' кад од огњишта правиш идолатрију и представу, онда је то свирање.
Ја нисам имао огњиште, а '65. сам годиште.
Мој син тек ако је гдегод видео камин, мислим у Немачкој да смо га
негде спазили. Има београдских грађанских породица, такође без огњишта.
Нисмо сви са села.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:46 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

'oću reći da je retko ko odrastao u krugu dvojke Londona.
Većina je tek generaciju, generaciju i po odmakla od ognjišta.
Kratak je to period za pojavu ozbilnjije demencije.


Ti sad naravno karikiraš stvar.

Nije problem biti seljak, već biti nosilac provincijskog duhs čiji su nosioci vrlo često upravo žitelji kruga dvojke.

A nosioci su, ne zato što vole tradicionalne vrednosti, već zato što su vulgarni populisti koji "tradicijom" mažu narodu oči, zatupljuju ga, podilaze najnižim strastima i tako sebi pribavljaju političku korist.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:48 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

BebaOdLonchara
Većina je tek generaciju, generaciju i po odmakla od ognjišta.

ma jok, bre. sve je to go urbanista.

Па да.
Зато ти је Тома прецедник ;-)
Наложила си, сад, огњиште?
gedza.73 gedza.73 22:58 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ti sad naravno karikiraš stvar.

Nije problem biti seljak, već biti nosilac provincijskog duhs čiji su nosioci vrlo često upravo žitelji kruga dvojke.

Ma, šalim se.
A nosioci su, ne zato što vole tradicionalne vrednosti, već zato što su vulgarni populisti koji "tradicijom" mažu narodu oči, zatupljuju ga, podilaze najnižim strastima i tako sebi pribavljaju političku korist.


Nude narodu robu koju će najlakše da prodaju.
Iako se stvarno trudim da ne pratim štampu, političke emisije (već poduže sam zaglavljen na
)
ne mogu da nekad, negde zakačim poneku glupost poput one kad je u skupštini Babić odvalio da oni na svom primeru pokazuju kako ne zapošljavaju svoje stranačke kadrove posle zabrane zapošljavanja u javnom sektoru.

U oči me, bre, gleda i laže.

jel' i on misli da smo veverice?
freehand freehand 22:59 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

jel' i on misli da smo veverice?

Jel misliš da nije u pravu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:59 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

gedza.73
jel' i on misli da smo veverice?

Мисли.
И јесмо.
Иначе он не би био на власти.
:)
gedza.73 gedza.73 23:06 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Predrag Brajovic
Да, ал' кад од огњишта правиш идолатрију и представу, онда је то свирање.

Svako nalazi poneki simbol na koji će da napali raju. Neko zvezdu petokraku, neko ognjište (odnosno to što bi ognjište trebalo da prredstavlja)...
Ја нисам имао огњиште, а '65. сам годиште.

Nisam ni ja. Ali je moj deda odrastao uz ognjište pa bi bilo glupo da budem i ja neobavešten.
Мој син тек ако је гдегод видео камин, мислим у Немачкој да смо га
негде спазили.

Zezaš?
Pola Aranđelovca radi kamine. Mgu da budu otvoreni (ima u dimnjaku ventilator), zatvoreni ('solo' i vezani na radijatore).
Obloženi volj' ti mermerom, volj ti opekom ili hrastovinom.

Има београдских грађанских породица, такође без огњишта.

Ima. Samo što se nekako uvek oseti ko je stvarno građanski vaspitan a ko je snob.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:11 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Геџо, друже, ја сам један од ретких на овом блогу који је и орао и пекао ракију и копао кукуруз... И од тога живео. И то добро! :)))))

Тако да ме треба заобићи у овим инсинуацијама, назнакама, алузијама.
gedza.73 gedza.73 23:13 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

freehand
Jel misliš da nije u pravu?

Predrag Brajovic
Мисли.
И јесмо.
Иначе он не би био на власти.

Odradili dobro istraživanje tržišta, ponudili snake oil i uspeli gde su drugi pali.

Kao bonus im gledam što su prilično rigidne glasače SRS preveslali u neku pero laku DS kategoriju.
alselone alselone 23:14 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Otkud bih ja mogao da znam šta je DS znala. Ja čak ne znam ni kako se proverava šta DS zna. Anketom? Ja nisam nikad bio funkcioner DS.


Ponovo banalizujes.
Pa valjda ste u stranci ili u predsednistvu razgovarali o tome. Valjda se oko tako velike i znacajne izjave u vreme izbora diskutuje i konsultuje kako se pozicionirati. Lepo te pitam zbog cega ste odlucili da precutite reakciju. Ako vec ne znas za stranku (sto mi je zaista cudno, jer si bio u vrhu, koliko god zeleo da predstavis da je za tebe postojao samo Tadic i da ste vas dvojica potpuno izolovano radili od ostatka stranke) onda makar mozes da kazes zasto je Tadic precutao, da li zato sto je znao ali nije hteo da talasa ili je i on poverovao Mladji. NIje mala stvar neodgovoriti na takvu prevaru i laz. Pogotovo sto ste, nadam se, znali da ce se deo gneva zbog lazi i preliti na vas.

Posteno i svaka ti cast ako si ti mislio da je budalastina, pitao sam te za odluku stranke i predsednika kako se postaviti u odnosu na tu prevaru.
alselone alselone 23:17 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

jel' i on misli da smo veverice?


Obicne ili one kojima se trguje u Australiji?
gedza.73 gedza.73 23:19 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Геџо, друже, ја сам један од ретких на овом блогу који је и орао и пекао ракију и копао кукуруз... И од тога живео. И то добро! :)))))

Ne zajebavaj:)

Jedino ako su u centru kukuruzišta gajio neke nelegalne poljoprivredne kulture.
I nemoj, molim te, da ulazimo u diskusiju u kojoj tvrdiš da je lozovača rakija.

Тако да ме треба заобићи у овим инсинуацијама, назнакама, алузијама.

U, bre, ala si prznica.

Mislio sam na one koji, po dolasku u grad, uguraju noge u belim čarapama u papuče.

alselone
Obicne ili one kojima se trguje u Australiji?

ja sam ti ova
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:21 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
jel' i on misli da smo veverice?

Obicne ili one kojima se trguje u Australiji?

Је л' ово та аустралијска веверица?!



И не чуди да је тако скупа!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:40 02.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

gedza.73
Ne zajebavaj:)

Jedino ako su u centru kukuruzišta gajio neke nelegalne poljoprivredne kulture.
I nemoj, molim te, da ulazimo u diskusiju u kojoj tvrdiš da je lozovača rakija.

Друже, морам да те зајебавам.

Никада се од пара, од пољопривреде, нисмо толико одрали као од тог кукуруза. Година је била, тачно знам, 1987. Посадили смо отац и ја једно хектар кукуруза. Али не обичног! Неки курати кукуруз, за оне што на приморју продају куване класове туристима. Важно је да је велик, правилних зрна и редова... И Бог нас погледа: пошаље три-четири веће кише, као да нам слуша наруџбину. Ја био вредан: земљиште припремио како треба, огрнуо, окопао, пођубрио, испрскао. А Бог, киша и сунце само утерују лепоту у кукуруз! И дође берба, и нико немаше таквог... кукуруза. Сви приморци-продавци кукуруза нагрнули код нас. То се не продаје на кило, него на комад. А отац и ја, као бег и син му, седимо на имању, а ови долазе и трпају у комбије, бројећи класове пред нама. Цена по класу била око 0,30-0,40 DEM, у ЦГ није било ваљане понуде, ми и још њих двоје-троје. Пара к'о шаше, нешто као 20 К марака, катастрофа.

Иначе, ракије сам испекао једно десетак тона, два сам казана сабио у пепео! Их, како се пече за себе, а како за продају ;-) Па како бирају гроздови за нас а како за тржиште. Па онда -- вади огроздину, да лоза изгуби горчину, па додаји у вранац и нешто белог грожђа, афусали и америчко бело беше, да ракија мирише. С јабуковачом је највећа мука. Мислим да смо на казан добијали до три-три и по литре, не више. Јеботе, ја бих Тому можда надТомио! :)))

Лозовачу сам престао да пијем, смучила ми се...

Тако да ме треба заобићи у овим инсинуацијама, назнакама, алузијама.

Нисам мислио на тебе, Геџославе, него на ове што живе у центру града, а свирају као да су на сеоском панaђуру ;-)
blogovatelj blogovatelj 00:20 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

A nosioci su, ne zato što vole tradicionalne vrednosti, već zato što su vulgarni populisti koji "tradicijom" mažu narodu oči, zatupljuju ga, podilaze najnižim strastima i tako sebi pribavljaju političku korist.


Ko li je ovome bio medijski savetnik? I ko li ga je savetovao da podilazeći najnižim strastima sebi pribavi političku korist?

hajkula1 hajkula1 00:42 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

zato što je TN prirodni predsednik Srbije, on je naturalni reprezent, logičan izbor, prava mera stvari...



Ala ti prezireš Srbiju


Zaboravljaš minuli rad Dos-a?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:45 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

A nosioci su, ne zato što vole tradicionalne vrednosti, već zato što su vulgarni populisti koji "tradicijom" mažu narodu oči, zatupljuju ga, podilaze najnižim strastima i tako sebi pribavljaju političku korist.


Ko li je ovome bio medijski savetnik? I ko li ga je savetovao da podilazeći najnižim strastima sebi pribavi političku korist?

Odgovarao sam na ovo, al ću opet: ja sam Tadiću savetovao da ide i pomiluje kravu jer sam znao da će to da naljuti volove.

PS. Ulazak u seljakovu štalu je obaveza svakog predsednika. Nije to podilaženje najnižim strastima...podilaženje je kad seljaka obmanjuješ da je za Srbiju spas da bude neutralna. da su mu Rusi braća koja mu žele dobro, a Evropljani zlo i slično.
princi princi 00:54 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Odgovarao sam na ovo, al ću opet: ja sam Tadiću savetovao da ide i pomiluje kravu jer sam znao da će to da naljuti volove.

Sine, ti od Tadica napravi priplodnog bikonju. Pored takvog savetnika, kome treba Dacic?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:57 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Sine, ti od Tadica napravi priplodnog bikonju. Pored takvog savetnika, kome treba Dacic?

Nemoj da se ljutiš.
blogovatelj blogovatelj 01:08 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Odgovarao sam na ovo, al ću opet: ja sam Tadiću savetovao da ide i pomiluje kravu jer sam znao da će to da naljuti volove.


Moglo bi eventualno bikove da naljuti.
Volovima bi bilo svejedno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:18 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Moglo bi eventualno bikove da naljuti.
Volovima bi bilo svejedno.

Očigledno nije.
princi princi 01:52 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Krle, u pravu si, kakav crni kafic. Ovo su fore za ispred zadruge, ono, izmedju 2 piva. Ono, zubima. Nije cudo sto si se tako fino unterhaltovao sa Dragecom.
emsiemsi emsiemsi 06:58 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Predrag Brajovic
emsiemsi

Nikolić doneo rakiju Koštunici

BEOGRAD - Đurđevdan ih okupio!
Prvo pojavljivanje lidera SNS Tomislava Nikolića u javnosti posle štrajka glađu i žeđu poklopilo se s proslavom stranačke slave DSS. Nikolić i najbliži saradnik mu Aleksandar Vučić nisu kod Vojislava Koštunice došli praznih ruku. Prvi je priželjkivanom partneru u nekoj novoj vlasti doneo domaću „mučenicu“, koju sam peče u rodnoj Bajčetini, dok se Vučić „naoružao“ flašom viskija...




Koštunica: Volim da popijem Tominu rakiju

Naprednjaci su juče proslavili stranačku slavu Svetu Petku, a glavni gost bio je lider DSS-a Vojislav Koštunica. Iako je, kako je sam priznao, namerno kasnio 45 minuta, Koštunici je pripalo prvo mesto do domaćina lidera SNS-a Tomislava Nikolića. -- Probao sam dunju, a prethodno je bila kajsija. Ne da nemam zamerku, nego mogu da pohvalim obe - sa osmehom na licu je rekao Koštunica.

То су српски домаћини!
А не онај Тадић или Ђинђић: нит имају казана нит огњишта, него су деца из новобеоградских солитера и центра града, са Врачара, па радијатор или ТА пећ уместо огњишта?!
Србија зна да цени своју традицију...

Будалаштине !
Коштуницу дисквалификује то што воли домаћу ракију (па била и Томина) !?
Дисквалификује га то што није из новобеоградских солитера, него са Дорћола !?
Немој да се љутиш, но, без обзира на твоју писачку хиперпродукцију (скоро си као овај Фрихенд по количини слабо смисленог текста), не би било лоше понекада прочитати пре притискања дугмета Објави.
alselone alselone 08:03 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Naravno da su pravili greške, da nisu lako bi materijalizovali prednost koja je bila često veća osd deset procentnih poena.


To nije bila greska nego ciljano smanjivanje rejtinga od strane Seselja da Toma ne bi postao predsednik. Zapravo je vama Seselj znacajno pomagao da pobedite. Vise su njegove budalastine, price o ratovima i slicno, spustale Tomin rejting, nego sto ste vi dizali Tadicev.
alselone alselone 08:08 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

podilaženje je kad seljaka obmanjuješ da je za Srbiju spas da bude neutralna. da su mu Rusi braća koja mu žele dobro, a Evropljani zlo i slično.


Ili na primer kada mu tvoj koalicioni partner obeca 1000 evra a ti precutno potvrdis, ili kada mu obecas 200.000 radnih mesta, ili kada mu obecas kako dolazi ogromna italijanska firma ili, kako cemo uci u EU za 3-5 godina...

Ovo spominjem jos jednom samo iz razloga da jos jednom iskuliras. Jer i to je odgovor. A lepo sam te pitao, sto uvek i pitam:
- Da li ste lagali i zajedno sa Dinkicem smislili tu prevaru
- Da li ste iskoristili priliku i cutali, time precutno potvrdili tu pricu a zapravo ostavili prostor da se kasnije vadite na neobavestenost
- Da li niste znali da je prevara

Mislim na predsednistvo i vas par koji ste razgovarali sa Tadicem. Ne moze da se laze i upropascava i da se kasnije ne snosi nikakva odgovornost. Ili ste ucestvovali ili ste bili nesposobni da sprecite. Kao i za ostalo lose, korupirano ili nedoraslo pozicijama.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:47 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
Naravno da su pravili greške, da nisu lako bi materijalizovali prednost koja je bila često veća osd deset procentnih poena.

To nije bila greska nego ciljano smanjivanje rejtinga od strane Seselja da Toma ne bi postao predsednik. Zapravo je vama Seselj znacajno pomagao da pobedite. Vise su njegove budalastine, price o ratovima i slicno, spustale Tomin rejting, nego sto ste vi dizali Tadicev.

Kako god bilo, nesporno je da bio uspeh stizati i prestizati Nikolića, i nesporno je da su on ili Koštunica Srbiji prirođeniji predsednik nego Tadić. A to što je Šešelj u tome pomagao, ne menja tu činjenicu. Delom i zato Šešelj danas ima 2% glasova, isto koliko i Radulović.

Dinkić je politička kurvetina za sebe i politički smrad, i ne verujem da je iko imao potpunu kontrolu nad njim. Ali, verovao ili ne, nisu oni zbog toga izgubili. Najpre je ta korupcionistička crta vlasti oštetila njen izborni rezultat i zatim vera da će ovi nešto da promene.

Hoću da kažem kako je nepravedno iz ličnih nesimpatija ne sagledavati realno ulogu pojedinaca i njihove rezultate.

Nego, ima li neko novije istraživanje javnog mnjenja, posle najave smanjenja penzija i plata?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:50 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Čarli

Čarli, ne ljutim se, naravno, jer kao i na decu i na tebe je nemoguće ljutiti se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:50 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

...
antioksidant antioksidant 08:53 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ulazak u seljakovu štalu je obaveza svakog predsednika

Председника или председничког кандидата?
Ако је председника, зашто је чекао кампању да посећује краве и телад?

допуна: Ово око Тадићевих кампања је прошло време, тако да нема превише значаја али интересантно је због будућих председика (или садашњег ако је заинтересован за други мандат; мада је за њега интересантније питање да ли ће сачекати кампању да одседи на стиропору?).
alselone alselone 09:01 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Hoću da kažem kako je nepravedno iz ličnih nesimpatija ne sagledavati realno ulogu pojedinaca i njihove rezultate.


Tako je. Isto tako je nepravedno iz licnih simpatija ne sagledavati realno ulogu pojedinaca i njihove rezultate.

Kako god bilo, nesporno je da bio uspeh stizati i prestizati Nikolića, i nesporno je da su on ili Koštunica Srbiji prirođeniji predsednik nego Tadić. A to što je Šešelj u tome pomagao, ne menja tu činjenicu. Zato Šešelj danas ima 2% glasova, isto koliko i Radulović.


Menja cinjenicu. Ako ti neko drugi direktno pomogne, spustajuci rejting tvog protivkandidata, i to znacajno, izbacujuci citave grupe (profile) gradjana iz njegovih sigurnih glasova, cime je to onda tvoj uspeh? Mislim da je veoma tuzno smatrati uspehom pobediti Tomu na izborima, sa mesta predsednika. Ej, Tomu!?

Na ovo za prirodjenih predsednika ti necu odgovarati, jer mislim da je potpuno pogresno i da je samo jedna od slicnih autosovinistickih misli koje s vremena na vreme generises. Time svako dobija ono sto mu treba, Krle potvrdu svog uspeha i velicine, kao, svi su rekli da su radikali favoriti a onda smo mi postavili taktiku. Taktika - ubilo se. Dodje Seselj i srusi 10% Tomi, dodje EU i pred izbore uvek da ustupke, tipa SSP, vize, Fiat i slicno. Bas pred izbore. Izbore je odlucivala EU, kao sto je odlucila i one kada je Toma pobedio. Malo su se strucnjaci tu pitali a jos manji je njihov doprinos i svodio se, kako je Krlo vec lepo primetio, na krave i volove. A ti dobijas potvrdu da smo svi ovde, generalno uzevsi, stoka, neobrazovani, nevaspitani, i genetski losiji.

Dinkić je politička kurvetina za sebe i politički smrad, i ne verujem da je iko imao potpunu kontrolu nad njim. Ali, verovao ili ne, nisu oni zbog toga izgubili. Najpre je ta korupcionistička crta vlasti oštetila njen izborni rezultat i zatim vera da će ovi nešto da promene.


Nebitno da li su ili nisu imali kontrolu. Ako nisu imali kontrolu onda su bili nedorasli zadatku, nisu morali precutno da potvrde lazi. Ne mogu se drzati glavne poluge vlasti, kontrolisati i vlada i predsednik i onda kada sve propadne vaditi se na neobavestenost i splet okolnosti. Ili su bili korumpirani, ili nedorasli zadatku. Pa nek biraju, odprilike, meni je svejedno, samo dok se ne vrate.


Ali, verovao ili ne, nisu oni zbog toga izgubili. Najpre je ta korupcionistička crta vlasti oštetila njen izborni rezultat i zatim vera da će ovi nešto da promene.

Ne razumem. Prvo kazes kako nisu zbog toga izgubili a u sledecoj recenici kazes kako im je to ostetilo rezultat. Ja sam ubedjen da je DS izgubio zbog lazi, mahinacija i sveopste kradje i besmisla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:27 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
Mislim da je veoma tuzno smatrati uspehom pobediti Tomu na izborima, sa mesta predsednika. Ej, Tomu!?

Ovo je daleko autošovinističkija izjava od bilo koje moje :) A čak nije ni tvoja ;-)

A da smo lošiji -- imam potvrdu: osvrni se i vidi kako ti izgleda zemlja. Genetski? Ne znam gde sam to rekao, ali -- ako hoćeš -- možemo i o tome da raspravljamo. Verovatno nam je IQ za protekle dve-tri decenije opao za koji indeksni poen, jer je inteligencija i nasledna stvar, a nama fali pola miliona ljudi koji su Srbiju napustili, što je već dokaz pameti. Kad tih pola miliona nema u priplodu, nema razloga da efekti odsustva ili prisustva pojedinih genski zasnovanih osobina ne dođu do izražaja, kao i kod životinja. Neumoljiva logika ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:27 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Андроид телефон -- изгледа да одатле дупллира коментаре...
alselone alselone 09:37 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ovo je daleko autošovinističkija izjava od bilo koje moje :) A čak nije ni tvoja ;-)


Nije, ona govori samo o Krlu i DS-u, ne o celom narodu. Govori kako su oni bezrazlozno ponosni jer pobeda nad Tomom nije nikakav uspeh jer je Toma los kandidat.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:41 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
Nije, ona govori samo o Krlu i DS-u, ne o celom narodu. Govori kako su oni bezrazlozno ponosni jer pobeda nad Tomom nije nikakav uspeh jer je Toma los kandidat.

:)
Опет стави ово у логички млин и види шта си добио.
alselone alselone 09:48 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Опет стави ово у логички млин и види шта си добио.


Ne znam na sta ciljas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:55 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
Опет стави ово у логички млин и види шта си добио.

Ne znam na sta ciljas.

Оваква врста изјаве је аутошовинистичка: Види какво је политичко говно победило код нас, ни њега нисте успелу да победите.
alselone alselone 09:59 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Оваква врста изјаве је аутошовинистичка: Види какво је политичко говно победило код нас, ни њега нисте успелу да победите.


Ne znam zasto je tebi ovo autosovinisticko kada pricam samo o DS-u i SNS-u.

Ne pricam o narodu. Ova recenica govori kakva su nesposobnjakovici (da ne idem grublje) bili na vlasti i koliko su unesrecili ljude kada su ljudi morali da izaberu tako loseg kandidata samo da one skinu sa vlasti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:08 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

alselone
Оваква врста изјаве је аутошовинистичка: Види какво је политичко говно победило код нас, ни њега нисте успелу да победите.


Ne znam zasto je tebi ovo autosovinisticko kada pricam samo o DS-u i SNS-u.

Ne pricam o narodu. Ova recenica govori kakva su nesposobnjakovici (da ne idem grublje) bili na vlasti i koliko su unesrecili ljude kada su ljudi morali da izaberu tako loseg kandidata samo da one skinu sa vlasti.

Све је ово клизав терен.
А изјава јесте аутошовинистичка.

I Ако је тачно оно што кажеш у цитираном коментару, онда не морамо да се бринемо: чим народ види да колико су ови садашњи лоши, изабраће, следећи пут, неког бољег од ових садашњих. (Кога -- питам ја?)
II Твој цитирани коментар као да садржи веру да се избори добијају и да људи гласају на основу до краја објективних и рационалних мерила: Овај је добар -- па за њега ћу да гласам, или -- Овај је лош -- па за њега нећу да гласам. Тешко је премерити колико објективни и рационални разлози утичу на избор, али -- вероватно не много :))) Неки гласају само због казана који Тома заложи, други због краве који Тадић помилује. (Утврдили смо да бикови лоше реагују на овај предизборни маркетинг.)
III Када причаш о ДСу и СНСу, они су, вероватно, у једном трену имали 70% гласова српског народа. Дакле -- били су прави репрезент српског народа.
alselone alselone 10:14 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

А изјава јесте аутошовинистичка.



Iako sam rekao da ne pricam o narodu ti ovo insistiras zato sto sam ja tebi rekao da je tvoja izjava autosovinisticka?

Ne znam koga cemo dalje da izabremo, ali je vazno da se promeni onaj koji je dokazano los. Ako posto i minimalno zrnce verovatnoce da je novi bolji od starog, treba promeniti onoga ko je osvedoceno lose radio, a uz to i lagao (sta ide uz to?) godinama. Cak i ako postoji vera da je novi isti, treba promeniti starog koji se ubrlozio, da bi se "rastresao" sistem. Najgore su mrtvo more i stajaca voda puna zabokrecine. Sto cesce promene to je bolje.

Da, neki su tu glasali zbog toga sto su ih pravili volovima, neki srcem, neki novcanikom, neki samo zeljom za promenom. Zbog toga je i bilo potrebno toliko dugo da bi objektivno losiji Toma pobedi Tadica, da se svi ti profili glasaca odluce da glasaju protiv.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:23 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ја
Дакле -- били су прави репрезент српског народа.

alselone
Iako sam rekao da ne pricam o narodu ti ovo insistiras zato sto sam ja tebi rekao da je tvoja izjava autosovinisticka?

:)))))
Не, нимало. Никакве везе с тим нема.

Ја само покушавам да уведем логички ред у све ово. То ти је као оно Кањошевo: Бољи и виши одоше бољима и вишима, а ја једва вас допадох. Тако је нама Тома допао. И -- онда смо у логичком чабру, јер се моје (непопуларне) тезе потврђују.

Променили смо ДС и сателите, добили смо -- црну рупу. Да ли је то, заиста, напредак, у било ком смислу? (Питам, ја нисам гласао за ДС, наравно :)

Тома је објективно лошији?!
Па шта ово значи -- да би ти подржао да се Тадић врати???
:)))))
niccolo niccolo 10:39 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Је ли, је л' их неко уопште још чита?

Опште је познато да сам ја, као веома утицајни блогер, раширио обичај коментарисања без читања.
Е сад, буде ту и мање искусних блогера, па се примети да нису читали, за разлику од нас старих вукова који смо способни да коментаришемо на било коју тему без потребе да знамо шта тема јесте.

Него, што Домазет воли да каже, нисам хтео о томе,
Ulazak u seljakovu štalu je obaveza svakog predsednika.

обавеза председника апсолутно није улажење у сељакову шталу. Обавеза председника је да утиче на политичке чиниоце (јел се то беше тако каже?) да тако уреде функционисање државе и друштва да сељак од те штале (тј. од крава у тој штали) може да заради за себе и своје (а они способнији да постану тајкуни као наш Брајовић ). И докле год успева да изврши тај утицај, урадио је оно што се од њега очекује и нема потребе да уопште у шталу улази.
sweet64 sweet64 11:29 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Променили смо ДС и сателите, добили смо -- црну рупу. Да ли је то, заиста, напредак, у било ком смислу? (Питам, ја нисам гласао за ДС, наравно :)

Тома је објективно лошији?!
Па шта ово значи -- да би ти подржао да се Тадић врати???



Primećujem da se ovde vodi polemika o mogućnostima promene samo u on-off domenu. Ne glasati ni za koga je simbol otpora i istovremeno oslobođen prostor i poziv za nekoga, neku stranku da se kandiduje.
Sa Krstićem i freehandom uporno vodim borbu oko shvatanja belih listića. Oni ih doživljavaju kao opet neke konkretne ljude koji su taj pokret prisvojili kao svoj, možda čak zamišljaju beli dres kojeg nosi Vesna Pešić. Ja verujem da mnogi beli listići uopšte nisu imali na umu konkretne ljude, bar afirmativno, ali sam takođe siguran da su tačno znali koje ljude konkretno neće, ovde ste ih 100 x navodili.
freehand freehand 11:31 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Sa Krstićem i freehandom uporno vodim borbu

Još jedan stendap bloger...
Izvini, ko si ti?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:34 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

niccolo

Ниџо, види ово:

Поштовани,

Поводом Вашег поднеска достављеног електронском поштом овом Министарству, који се односи на непоштовање саобраћајних прописа од стране учесника у саобраћају, обавештавамо Вас да је чланом 322. став 1. тачка 1. Закона о безбедности саобраћаја на путевима (''Сл. гласник РС'', број 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 – одлука УС и 55/2014) прописано да на видео или фото запису као веродостојне исправе којом се доказује извршење прекршаја, треба јасно да се види: возило којим је извршен прекршај, регистарски број тог возила и битна обележја прекршаја. Такође, да би прекршај могао да се процесуира а након спроведеног прекршајног поступка и реши доношењем осуђујуће пресуде мора да се утврди време и место извршења прекршаја.

Уређаји за надзор и мерење, који се користе у контроли саобраћаја за документовање прекршаја су верификовани од стране надлежних органа и за исте су издати одговарајући атести о исправности. Наведени уређаји за документовање прекршаја евидентирају датум и време извршења прекршаја.

За доказивање прекршаја у прекршајном поступку чланом 207. став 1. Закона о прекршајима (''Сл. гласник РС'', број 65/2013), прописано је саслушање лица која у својству сведока могу да дају обавештења о прекршају и учиниоцу и о другим важним околностима. Такође, оштећени се може саслушати као сведок.

Уколико се сматрате оштећеним у конкретном случају који сте описали, можете у складу са чланом 180. Закона о прекршајима, (''Сл. гласник РС'', број: 65/2013), надлежном судији за прекршаје поднети захтев за покретање прекршајног поступка.
Напомињемо да саобраћајна полиција подржава све активности усмерене на повећање безбедносне културе свих учесника у саобраћају.

С поштовањем,


То је окаснели одговор на ону моју пријаву превоза аутопутем радника градске чистоће у приколици,
Симпатично.
Некакав систем ипак функционише, и зато је важно да се систем успоставља, а носиоци власти ће се мењати.
sweet64 sweet64 11:39 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ako je to baš toliko bitno:
Zovem se i prezivam isto kao Čerevićan.
Stariji sam od tebe 1 dan.
Živim u gradu čiji je simbol avatar koji je blogovatelj prisvojio iako je čini mi se iz Kg-a.
Ovo je više ličnih podataka, nego što si ti o sebi dao. Malo li je.
niccolo niccolo 11:50 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

То је окаснели одговор на ону моју пријаву превоза аутопутем радника градске чистоће у приколици,
Симпатично.

Ако добро схватам, кажу да твоје фотографије не садрже све што тамо пише да треба да садрже?

и зато је важно да се систем успоставља, а носиоци власти ће се мењати.

Наравно, зато и кажем да златно правило гласи - више утицања на успостављање система, мање интимизирања са кравама.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:56 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

niccolo
Ако добро схватам, кажу да твоје фотографије не садрже све што тамо пише да треба да садрже?

Не, он каже: ниси од државе верификовани снимач фотографија. Да јеси, било би основа.
И каже: можеш и прекршајни поступак по приватној тужби да покренеш. на мени би онда био терет доказивања.
alselone alselone 11:57 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Бољи и виши одоше бољима и вишима, а ја једва вас допадох. Тако је нама Тома допао.


I ja mislim da nam je dopao i zbog toga krivim sve demokratske vlade od petog oktobra.

Па шта ово значи -- да би ти подржао да се Тадић врати???

Pu, pu, pu. NIsam se dobro odrazio, Toma je manje sposoban, sto znaci da cini manje dobra, al' posto slabo ista i radi, cini manje i loseg.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:46 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

princi
alselone


Morate da me razumete, nije mi lako da o izborima polemišem sa vama dvojicom koji o tome znate mnogo više od mene.
alselone alselone 12:49 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Morate da me razumete, nije mi lako da o izborima polemišem sa vama dvojicom koji o tome znate mnogo više od mene.


Nije frka. Samo dok imas zelju da ucis, to je pohvalno. Samo slusaj i daleko ces dogurati. A ne da se kurobecas.
freehand freehand 15:11 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ako je to baš toliko bitno:

Ma baš me birga, bre.
Nema veze, samo ti vodi uporunu borbu.
sweet64 sweet64 15:45 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ma baš me birga, bre.
Nema veze, samo ti vodi uporunu borbu.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:52 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Председника или председничког кандидата?
Ако је председника, зашто је чекао кампању да посећује краве и телад?

Ja sam tokom njegovih mandata bio barem kod 30 seljaka i gledao sve čime se ti ljudi bave...dakle ulazio i u obore i štale.

Međutim, te predsednikove posete kravama, svinjama i ostaloj marvi, nekim čudom nisu doprle do onih naglupljih koje to vređa, pa im se ovim putem izvinjavam.

Nekima je zaista teško da se izbore sa svojim kompleksima, treba imati razumevanja za to.
alselone alselone 15:54 03.11.2014

Re: Davno, davno bilo je...

Ja sam tokom njegovih mandata bio barem kod 30 seljaka i gledao sve čime se ti ljudi bave...dakle ulazio i u obore i štale.


Neki ljudi docekaju matore dane da vide cime se seljaci bave, i da vise sta se to radi u oborima i stalama i sta tamo ima. Jesi se iznenadio kad nisi pronasao drvo na kom rastu krmenadle?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana