In memoriam| Kućni ljubimci| Reč i slika| Roditeljstvo| Sex

11 izgubljenih godina

krkar RSS / 07.11.2014. u 14:31

Seselj-i-Vucic-620x400.jpg

Gde će, odnosno kome će, umreti pokojni vojvoda Šešelj dr Vojislav? (Od čega će izgleda da se zna).

Da su u ovih 11 godina i 8 meseci otkako je VŠV (samo)sklonjen iz Srbije bilo Međunarodni krivični sud za bivšu jugoslaviju (ICTY-TPIY-MKSJ-TPNJ), bilo Srbija (kao nevoljko samostalna država odnosno ostatak ondašnje takozvane SRJ) imali mozga, muda, znanja, intelektualnog poštenja... odgovor na ovo pitanje bio bi savršeno nebitan. Ovako - imamo ono što se u dominama zove duplo golo. Ništa plus ništa - koje je ipak nekkvo nešto.

ICTY se pokazao glupim i nesposobnim da ratnom zločincu VŠV pre svega napiše suvislu optužnicu pa onda da po njoj sprovede dokazni postupak i suđenje. I to u normalnom, pristojnom roku, dostojnom čoveka makar i ratnog zločinca. ICTY se pokazao glupom i ispraznom institucijom, mnogohteomnogozapočeo..., poligonom za pravljenje političkih, birokratskih i šatropravničkih karijera na grbači budala koje su bile dovoljno glupe da dozvole da im kapu kroje trećerazredni belosvetski luftinšpektori. 

Posle ovoga Hag više nema ama baš ni trunčice kredibiliteta i žalosno je što posle ovoga čak ni najpoštenije, najkvalitetnije, najprofesionalnije presude preostalim sudećimimse ratnim zločincima Karadžiću i Mladiću neće moći da poprave taj utisak. ICTY je osramoćen za vjekivjekov.

Znam šta će na ovo da graknu raznorazni ostrašćeni koštuničavi kriptofašisti, bezmudi tadićevski apologeti, preostali neprikriveni šešeljofašisti i generalno toplopivopijući geostratezi Srbstva do Tokija (ili bar Trsta i Tetova). E baš to nije tačno! 

Niti je VŠV "razvalio Hag", niti se odbranio, niti je išta dokazao. On je samo 11 godina sistematski zajebavao ICTY i sve koji su mu se voljno ili nevoljno nacrtali i namestili. Čime je dokazao da je ubedljivo najinteligentniji političar u Srbalja još od vremena Josipa Broza (sve i da VŠV ima duplo viši IQ od takođe dokazano inteligentnog JBT, u šta duboko sumnjam, činjenica da nema ni izdaleka takve političke uspehe dokazuje da je go IQ u politici go qrc, no to je već druga priča). 

Politički klovneraj VŠV u Hagu bio bi nebitan da je ostao na margini i izolovan odnosno da se za vreme njegovog decenijskog trajanja u Srbiji nešto promenilo... nabolje. Ali - baš to jebe naše koke a nije petao!

Kad je VŠV odlazio iz Srbije ona je izgledala da bi možda, možda-možda, pupudaneureknemo, akobogda... jednog dana mogla da počne da liči na pristojnu i normalnu civilizovanu evropsku državu. Bar da počne.

11 godina i 8 meseci kasnije jasno je da je VŠV xhaba gulio hašku optuženičku klupu. Srbija je danas gora nego ona iz koje je VŠV otišao u Hag u februaru 2003. 

DANAŠNJA SRBIJA JE ŠEŠELJEVA SRBIJA!

Samo, nije to Srbija zato što su evo već dve godine na vlasti Šešeljevi ispuvci, šegrti, puleni, potrčci, proizvodi političkog dr Vojislava Mengelea (misli se na Šešelja - iako navlas isti opis odgovara i Koštunici). Ne, Srbija je danas Šešeljeva Srbija zato što su je Živković, Koštunica i Tadić skoro 10 godina pretvarali u šešeljevsku juhahahu umesto da je pretvaraju u pristojnu državu. Svaki na svoj način, svaki iz svojih sitnih pokvarenih ljigavih govnarskih šićardžijskih razloga. (Đinđića ne brojim jer je on živeo još 20 dana nakon odlaska VŠV u Hag).

Današnja Srbija je Srbija Šešeljeve kulture, Šešeljeve retorike, Šešeljevog sistema vrednosti... jer ste VI to tražili. U kontinuitetu, od 2003. i od 2000. i od 1999. i od 1990. i od 1986... 

Da nije tako bar neko od OVIH Šešeljevih dela danas bi u Srbiji očigledno bilo nepristojno, vulgarno, neprimereno...

EDIT - NEĆE DA RADI YOUTUBE KLIP - PREBAČEN DOLE

najboljeod.jpg



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:58 07.11.2014

Re: Domaćine,

pajic izvuce nekog u familiji koji ga podzava (za svaki slucaj),


Pa kad nije hteo da me zove da mu budem ministar za nešto ili nešto drugo (a ja ga onoliko frendovao i lajkovo na fejsbuku i na linkedinu), reko, daj bar kevu da zbrinem. A i to me je zajebao, obećali su penzosima besplatne časove engleskog, a evo sad ja i to plaćam, već drugu godinu.

EDIT:

princi mu se cepi poodavno,


Zezaš, nisam to video, daj neki link, pa da ga posle raščerečim od zajebavanja!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:03 08.11.2014

Re: Domaćine,

Duplo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:06 08.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
Nego, zelis da rade za svoj dzep? Pa koji kriterijum korististis pri izboru? Ko bolje radi za sebe, to bolje?

Ne, nego da pošteno bude plaćen za svoj rad.
Živković je bio premijer, deset godina učestvovao u rušenju Slobe i zašto da ne dobije subvenciju od koje država ima takođe korist?


Pa ti ga, covece, gore ocrnjujes svojim postovima.
Sve si prakticno priznao i jos aminovao.
Znaci on je dobio subvenciju kao nagradu za svoje bavljenje politikom.
Eto, to i ja isto kazem.

I da li je u 2014. godini i dalje dominantni mentalitet da se ljudi platom i pozicijama nagradjuju za "ratne" zasluge, kao i posle 45.-te? Posle 70 godina nismo odmakli ni milimetar.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:09 08.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
Cuj nije ga napravio? Pa tako mozemo svakog da aboliramo od odgovornosti.
Nije on izmislio kradju. Nije on prvi ubio.
Ko nije gresio nek baci prvi kamen.

Koja je njegova odgovornost? Šta je ukrao i koga je ubio?


Niko nije rekao da je ubio, nego ti dajem ilustraciju da nije neophodno da neko napravi sistem (prvi pocne) da bi bio odgovoran za neki prestup, ili neku sumnjivu rabotu. Takodje, moze neko i nista da ne ucini, pa se to pod odredjenim okolnostima moze smatrati nemoralnim.

Ne radi se samo o "onom sto se u srpskom sudu moze dokazati".
libkonz libkonz 00:17 08.11.2014

Re: Domaćine,

Sve si prakticno priznao i jos aminovao.

Niti sam njegov advokat, ni prijatelj, ni član stranke i zašto ja da ga branim?
Ovde raspravljamo da li to što je dobio subvenciju govori da je nemoralna osoba. Moj stav je on nije uradio ništa nečasno.
I da li je u 2014. godini i dalje dominantni mentalitet da se ljudi platom i pozicijama nagradjuju za "ratne" zasluge, kao i posle 45? Posle 70 godina nismo odmakli ni milimetar.

ma super, tumači kako si zamislio. Ovde ne govorimo ni o plati, ni o poziciji, već o subvenciji koja se, ponavljam ko zna koji put, državi isplati.
hajkula1 hajkula1 00:20 08.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.


Kakav sad vinograd, ne razumem?


Ukucaš u google - Zoran Živković vinograd i dobiješ puno naslova.

Recimo

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=919042

Svi koji su 2007. godine dobili subvencije, u stvari su dobili pare na poklon. Obavezni su da vinograd održavaju u dobrom stanju i u svom vlasništvu samo do prve berbe. A posle? Posle nikom ništa. "Kvazinovinari" su, znači, ipak u pravu: novac je poklonjen


Kad bivši premijer koji dobije više od pola miliona evra iz državne kase i za te pare napravi vinograd po proceni "znalaca" vredan milion i po, sve to na državnom zemljištu zakupljenom "po višestruko nižoj ceni od tržišne", više je nego dovoljan povod da novinari počešu prste, da počnu spekulacije – kako je subvenciju dobio, kako je zemljište tako jeftino zakupio, odakle mu resto para... Naslovi tipa "Država da istraži: Kako je Živković postao milioner?!", "Skandalozno! Živković: Država mi poklonila milione!", "Afera ‘Vinograd’: Živković uhvaćen u laži" logičan su rezultat

Već sedam godina se iz agrarnog budžeta isplaćuju subvencije za zasnivanje vinograda, već sedam godina se isplaćuju subvencije i za druge trajne zasade, ali subvencije za vinograde isplaćene 2007. godine su u poslednje dve-tri nedelje pod posebnom paskom, jer te godine je Zoran Živković, nekadašnji premijer, od države dobio subvenciju "tešku" 41 milion dinara za vinograd u Krčedinu, opština Inđija. Istina, subvencija nije isplaćena njemu, već njegovom preduzeću "Kuća vina Živković", koje je, u stvari, samo pola njegovo, a drugo pola je u vlasništvu "Agro uniona", koji je, pak, deo MK Grupe, koja je, opet, u "zna se čijem vlasništvu"… Lepota.

Najzanimljivije u svemu je tajming: niko se nije zapitao kako je subvencija odobrena kada je odobrena, a u novinama je objavljeno da je odobrena, niko jesenas, kada je objavljena reportaža o "nultoj" berbi u narečenom vinogradu, nije postavljao slična pitanja. Orezivanje vinograda, međutim, jeste povod za postavljanje pitanja. Ima, dakle, u tome još nečega što još nije na videlu.

GRUDVA NA NIZBRDICI: Inicijal je bilo objavljivanje kratke reportaže – bilo-to-i-to, bio-taj-i-taj, u jednom dnevnom listu dan posle Svetog Tripuna, zaštitnika vinogradara: Zoran Živković, ekspremijer, orezao je vinograd. Sledećeg dana je objavljeno da je ekspremijer "na mukte" dobio od države pola miliona evra za podizanje vinograda, pa je ustanovljeno da je za toliki vinograd pola miliona malo, pa je postavljeno pitanje odakle pare, sledećeg dana je ponuđen odgovor – od privatizacije Duvanske industrije Niš… i tako dalje i tako to.

"Dva urednika iz tih nazovi novina su se jako potresla kad ih je ‘vrhovni guru urednik’ novinarski upitao: ‘Šta, vi to pravite reklamu za tog klipana?’, ili tako nešto već, pa su aktivirali kampanju", kaže za "Vreme" Zoran Živković. "Reč je o ljudima koji su u svom kvazinovinarskom poslu bili glasilo Zemunskog klana, pa glasilo odbrane Zemunskog klana, to su novine koje zaviruju ispod suknje kafanskih pevačica i zaključuju da tu ima nešto. To su novine koje na naslovnim stranama objavljuju leševe dece i ne znam šta sve ne."

Onda su se, veli, oko te priče skupili razni lešinari, koji su naravno manjina, ali ih ima i iz sfere politike i iz sfere novinarstva: "Klasična priča: kada počne galama, onda dođu lešinari i čekaju neku kap krvi." Najgore od svega je, kaže, način kako su se nadležni uključili u celu priču: "Ministarstvo poljoprivrede je počelo, onako ispod žita, da sarađuje sa tim kvazinovinama, da dostavlja, što je najgore, pogrešne podatke, tako da, svesno ili nesvesno, aktivno ili pasivno, učestvuje u toj kampanji." Malo je neobično, insistira Živković, ako je neko po nekom osnovu interesantan ministarstvu, da s njim komunicira preko novina. "Hteo sam da saznam o čemu se radi, pa sam zvao ministra poljoprivrede da me primi, da vidimo šta je posredi, a on nije imao vremena. Onda sam zvao direktora Generalnog inspektorata, za koga su mi rekli da je zauzet, pa su mi dali broj njegovog PR-a. Kaže moj advokat, ‘ajde sad da pitamo je l’ imamo osam dana na pravo žalbe preko tih kvazinovina, da odemo tamo da se žalimo, pošto ministarstvo ne komunicira direktno sa nama’. Čujem da je, piše opet u tim kvazinovinama, formirana komisija koja treba da istraži taj slučaj, komisija Ministarstva poljoprivrede."

Cela priča je "dosoljena" navodnim saopštenjem iz kabineta predsednika Tadića koje je već sledećeg dana preimenovano u predsednikovu izjavu za te-i-te novine: "Javnost ima puno pravo da sazna na koji način je svoju imovinu stekao svaki funkcioner, pa i bivši premijer, gospodin Zoran Živković. Ako postoje indicije da je on svoju imovinu stekao protivzakonito, naravno da nadležni državni organi sve sumnje treba da ispitaju i na odgovarajući način reaguju. Pred zakonom svi moraju biti jednaki i tu ne sme biti ni jednog jedinog izuzetka."

Živković sumnja u autentičnost predsednikove izjave, jer nije je našao na sajtu predsednika, mada demantija nije bilo. "Verovatno je neko iz tih kvazinovina pitao nekog kvazisavetnika predsednika i onda je on rekao ‘Ajde da još malo dodamo’. Kako god, nemam ništa protiv da nadležni organi u postupku koji je predviđen zakonom urade sve provere koje postoje. Priznajem: često se pogrešno parkiram i nekada prebrzo vozim."

INSPEKCIJA: Nedelju dana od prvog napisa, Ministarstvo poljoprivrede je "na lice mesta" poslalo inspekciju da proveri eventualnu istinitost navoda. "Neprirodno je očekivati da država daje neka sredstva, a da ne kontroliše kako se ona troše", kaže za "Vreme" direktor Generalnog inspektorata Ministarstva poljoprivrede Dušan Pajkić. Istina je, dodaje, da je inspekcija poslata tek posle više napisa u novinama, ali da je ministar poljoprivrede Saša Dragin odlučan da se sve nedoumice otklone, da se utvrdi da li je sve urađeno po zakonu. "Gospodinu Živkoviću je subvenciju odobrila prethodna administracija", objašnjava.

Inspekcija je bila, potvrđuje Živković i, po njemu, ništa sporno nije nađeno. "Video sam zapisnik, napisan je rukom, čitko, imam i kopiju. Zapisnik su potpisali inspektori na terenu i rukovodilac vinograda koji je bio tamo."

"Inspekcija je obavila pregled vinograda ‘Kuće vina Živković’ i tom prilikom je konstatovano da je vinograd posađen na površini nešto većoj od 41 hektar", objašnjava Pajkić. "Utvrđeno je, takođe, da je taj vinograd u dobrom stanju, ali je utvrđeno da postoje indicije da ulaganje u predmetni vinograd ne opravdava u potpunosti ulaganja sredstava isplaćenih po uredbi iz 2007. godine. Zbog toga je Ministarstvo formiralo komisiju da do detalja analizira slučaj i utvrdi činjenično stanje. U slučaju da komisija nađe da sva sredstva nisu opravdano utrošena, Ministarstvo će tražiti povraćaj tih sredstava." Da li nepravilnosti ima ili ne, saznaće se za nekoliko dana.

KORIST ZA DRŽAVU: U Ministarstvu poljoprivrede kažu da se subvencije za zasnivanje modernih zasada voćaka, vinove loze i hmelja daju u skladu sa Nacionalnim programom poljoprivrede Republike Srbije i potrebom za unapređenjem intenzivne proizvodnje, da svake godine Vlada uredbom određuje uslove za dobijanje subvencija i svi zahtevi, tvrde, imaju isti tretman i prolaze kroz istu proceduru: posle administrativnih provera, kvalitet svakog novopodignutog zasada proverava fitosanitarna inspekcija i ako je sve "u redu", sredstva se odobravaju, a korisnik subvencije se ugovorom obavezuje da će u zadatom roku, koji se razlikuje od uredbe do uredbe, održavati zasad u stanju koje obezbeđuje redovnu visoku rodnost i kvalitet plodova.

Zbog velikog deficita plodova pojedinih voćnih vrsta i grožđa, odnosno vina u Srbiji, smanjenjem površina vinograda sa 150.000 hektara na oko 20.000 hektara u sadašnje vreme, kao i sa težnjom Srbije za ulaskom u Evropsku uniju, Srbija kao i sve druge zemlje u periodu približavanja članstvu u EU, intenzivno subvencioniše višegodišnje zasade. Naime, do ulaska u EU moguće je povećanje površina pod vinogradima, a po priključenju svaka zemlja ima svoje limite koje ne može povećavati. Samim tim, a u skladu sa Strategijom razvoja poljoprivrede, to je jedan od osnovnih razloga za intenzivnije podizanje i subvencionisanje višegodišnjih zasada.

"Država ne daje bespovratna sredstva samo vinogradarima, nego i proizvođačima hmelja, za desetak vrsta voća, za ribnjake, za osnovno stado goveda, svinja, jagnjadi, mislim čak i koza, a i pčelari imaju nešto: to rade mnoge države na svetu", objašnjava Živković. "Zašto? Iz raznih razloga. Srbija to radi prvo da bi podstakla proizvodnju onoga čega nema dovoljno na domaćem tržištu, gde postoji tražnja na domaćem tržištu koja je veća od ponude i gde postoji mogućnost izvoza te iste robe. Da li se to isplati državi? Da. Evo, recimo, država meni dâ pola miliona evra subvencije za vinograd i iz dve godine, kada ja počnem da proizvodim vino, u ovom slučaju 2010. i 2011, država će samo na osnovu PDV-a od moje proizvodnje vina da dobije 450.000 evra, možda i 500. A gde je još PDV iz sledećih 25 do 30 godina, koliko je vek vinograda."

ZA PODIZANJE OBRVA: Prema uredbi iz 2007, kada se dobije subvencija potpisuje se ugovor, gde su obaveze Ministarstva da u tri godine nadzire šta se dešava sa tom investicijom, a obaveza korisnika je da primeni sve agrotehničke mere – mere zaštite i nege, ali i da ga "drži" u posedu. Po tome, u konkretnom slučaju, sve obaveze "Kuće vina Živković" prema državi ispunjene su sa 31. decembrom 2009. godine.

To je već mesto za podizanje obrva: svi koji su 2007. godine dobili subvencije, u stvari su dobili pare na poklon. Obavezni su da vinograd održavaju u dobrom stanju i u svom vlasništvu samo do prve berbe. A posle? Posle nikom ništa. "Kvazinovinari" su, znači, ipak u pravu: novac je poklonjen. Zbog toga je već sledeće godine Uredbom rok za "držanje" vinograda produžen na pet godina, 2009. na devet…

"Tačno je da smo prema ugovoru već 1. januara mogli da uništimo vinograd, ali ne i da ga prodamo, jer je zemljište u zakupu", kaže Živković. "Bez obzira na ugovor, ništa od toga se neće desiti, ni sada ni ubuduće. Ovo je posao za do kraja života: jedan vinograd traje negde oko 30 godina, ja sam ga zasadio sa 47. Lepo je da se počne od početka, da čovek kad se osvrne ima šta da vidi."



http://www.pressonline.rs/info/politika/103070/afera-vinograd-zivkovic-uhvacen-u-lazi.html

Afera „Vinograd": Živković uhvaćen u laži!

Najpoznatiji vinogradari u Srbiji tvrde da bivši premijer Zoran Živković ne govori istinu kad kaže da vinograd od 47 hektara vredi 60 miliona dinara, vinari smatraju da je vrednost vinograda bivšeg premijera najmanje 850.000 evra!


Bivši premijer Zoran Živković, koji se posle 11 dana insistiranja Pressa da objasni kako je stekao oko milion evra, oglasio se tek u subotu i odmah je uhvaćen u laži! Živković je izjavio da njegov vinograd, za čije je podizanje od države dobio 40 miliona dinara, danas vredi 60 miliona (oko 600.000 evra), a ne više od milion evra kako tvrde sagovornici Pressa.


a ova Živkovićeva računica ne stoji, za naš list potvrđuju i neki od najpoznatijih srpskih vinara, koji procenjuju da vinograd bivšeg premijera vredi najmanje 850.000 evra, a neki smatraju da vredi i milion evra! Pojedini od njih kažu čak da bi „naglavačke" požurili da kupe Živkovićev vinograd kad bi ga ponudio za onoliko koliko sam tvrdi da vredi.

Radovanović: Hektar 18.000 evra

Posle serije tekstova Pressa, koji je pokrenuo priču o imovini bivšeg premijera i dan nakon izjave predsednika Borisa Tadića da „javnost ima puno pravo da sazna na koji način je svoju imovinu stekao svaki funkcioner, pa i bivši premijer, gospodin Zoran Živković", oglasio se i sam Živković. Umesto objašnjenja kako je postao vlasnik vinograda, koji vredi više od milion evra, Živković je izneo svoju matematiku.

- Kuća vina „Živković" dobila je subvenciju u visini od oko 40 miliona dinara za podizanje vinograda, a u taj vinograd je do sada ukupno uloženo oko 60 miliona dinara. Novac koji je kuća vina dobila kao subvenciju bio je dovoljan za podizanje vinograda i za deo radova u prve tri godine. Vinograd sada vredi oko 60 miliona dinara, što je daleko od priče koju prenose pojedini mediji da je u pitanju suma od milion i po evra - rekao je novopečeni vinar Živković.

Međutim, vlasnici poznatih srpskih vinarija kažu da Živković ipak ne govori istinu kada procenjuje vrednost svog vinograda. Vlasnik vinarije „Radovanović", Miodrag Radovanović, smatra da „hektar Živkovićevog vinograda vredi barem 18.000 evra", odnosno ukupno 846.000 evra!

- Sve zavisi od kvaliteta zemlje i kako se održava. Država daje subvencije za sadnju čokota i podizanja naslona i to bude oko 15.000 evra po hektaru. Ali, sami plaćamo održavanje, i za to nam treba od 2.000 do 3.000 evra po hektaru. Što je zemljište kvalitetnije, to se u njega manje ulaže. Živkovićev vinograd vredi barem 18.000 evra po hektaru. A da li bih ga kupio? O tome i ne razmišljam - kaže Radovanović.

Miladin Gavrilović, direktor „Kraljevske vinarije" u okviru Zadužbine Kralja Petra I na Oplencu, kaže za Press da Živkovićev vinograd „vredi barem milion evra", i dodaje da bi ga svaki vinar koji ima para kupio za 60 miliona dinara, koliko Živković tvrdi da vredi.

- Kad bi Zoran Živković hteo da proda svoj vinograd po ceni za koju je izjavio da vredi i kad bih imao toliko novca glavačke bih požurio da ga kupim. Ali, pitanje je da li bi Živković prodao vinograd po ceni od 60 miliona dinara? Ne bi sigurno. On možda jeste za neposredne troškove nabavke materijala uložio 60 miliona dinara, ali gde su održavanje, radna snaga... Samim tim što je vinograd u kompleksu, na mestu gde se nalazi, on danas vredi milion evra, možda i više... - kaže Gavrilović.

I tako dalje...




A ima i da je Živković vinariju prodao Koletu.
libkonz libkonz 00:24 08.11.2014

Re: Domaćine,

Ne radi se samo o "onom sto se u srpskom sudu moze dokazati".

I šta je onda ispravno? Država je lopovska i sve što radim i mene čini lopovom, pa ću zato u znak protesta ceo život provesti pored televizora?
Dr M Dr M 00:25 08.11.2014

Re: Domaćine,

Znaci on je dobio subvenciju kao nagradu za svoje bavljenje politikom.
Eto, to i ja isto kazem.


Obojica grešite. Da li vam je jasno da je subvenciju dobio u vreme Koštunučine vlade? Svog arhineprijatelja? A plemeniti Koštunica ga časti subvencijom? Zbilja,
libkonz libkonz 00:25 08.11.2014

Re: Domaćine,

evo nama Hajkule da sa dugačkim čaršavom ubije svaku želju za daljom polemikom.
tyson tyson 00:26 08.11.2014

Re: Domaćine,

Sad se vratio i evo priče opet.

Pa "priča" je sastavni deo njega, ide u paketu sa njim, pa kako se on "vraća" vraća se i "priča".

Čuj, bori se za kapitalizam a uzima pola miliona evra na lepe oči od Države, eeej! I to od koje i kakve države. Bez imalo stida i srama.

A onda to što je kupio za tuđe velike pare da bi radio na tome - proda za godinu dana. I tebi je to normalno?!

I bez imalo stida i srama se onda, vođen samoljubljem krize srednjih godina, pored te i takve "priče" bi sada "da se vrati".

Ma bre i Niš je izdao, i kao i svaki iskompleksirani malograđanin u krizi srednjih godina preselio se na beogradski Vračar.

Jebač keve u pizdu materinu

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:40 08.11.2014

Re: Domaćine,

Dr M
Znaci on je dobio subvenciju kao nagradu za svoje bavljenje politikom.
Eto, to i ja isto kazem.


Obojica grešite. Da li vam je jasno da je subvenciju dobio u vreme Koštunučine vlade? Svog arhineprijatelja? A plemeniti Koštunica ga časti subvencijom? Zbilja,


Pa mozda mu je arhineprijatelj dao ponudu koju nije mogao da odbije?
krkar krkar 00:46 08.11.2014

Žile Pošteni ... do moga!

Živković se borio, onoliko kratko koliko je mogao, protiv šešeljarenja i koštuničarenja.


Živković je fukara i hohštapler sitnopilićarskog tipa. Jajara šićardžijska, tip koji ti dođe u goste i kad ode u WC mazne polupotrošeni dezodorans, šta bilo.

Kad sam ga upoznao neke 1998. (ili možda 97.) poverio mi se da je u politiku ušao 1993. jer su ovi Slobini u Niš bili toliko pritiski sve koji nisu njihovi da mu je biznis puko a ni narod nije imao love... pa pošto nije imao neke škole a nije lud da šljaka - otišo je u politiku.

Pa ko hoće da veruje da se taj šlampermajster bori za narod i otadžbinu, a sve iz altruističkih pobuda - alal mu ćufte!


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:46 08.11.2014

Re: Domaćine,

libkonz
Ne radi se samo o "onom sto se u srpskom sudu moze dokazati".

I šta je onda ispravno? Država je lopovska i sve što radim i mene čini lopovom, pa ću zato u znak protesta ceo život provesti pored televizora?


Ne, nego da se pecam na floskulu: nije sudski dokazano.

Jebo te pa nismo bre popadali svi sa kruske, mi zivimo u istoj zemlji kao i politicari, mi isto imamo sudske procese koji traju po 15 godina, mi imamo situacije gde krivica zastari jer nije ni pokrenut postpuak zbog korumpiranog sistema, mi znamo slucajeve gde ljudi ni ne pokrecu postupak jer znaju da od naplate stete nema nista i sad ces da me ubedjujes sa "ali nije dokazano".
Kako da ne, pazi da se ne upecam na to.

Uostalom, covek je dobio subvenciju i to niko ne osporava.

Ono sto je sporno je zasto je bas on dobio tu subvenciju i da li je to moralno.

Jer, u Srbiji se, to je opste poznato, muva po zakonu.
Dr M Dr M 00:50 08.11.2014

Re: Domaćine,

tyson
Sad se vratio i evo priče opet.

Pa "priča" je sastavni deo njega, ide u paketu sa njim, pa kako se on "vraća" vraća se i "priča".

Čuj, bori se za kapitalizam a uzima pola miliona evra na lepe oči od Države, eeej! I to od koje i kakve države. Bez imalo stida i srama.

A onda to što je kupio za tuđe velike pare da bi radio na tome - proda za godinu dana. I tebi je to normalno?!

I bez imalo stida i srama se onda, vođen samoljubljem krize srednjih godina, pored te i takve "priče" bi sada "da se vrati".

Ma bre i Niš je izdao, i kao i svaki iskompleksirani malograđanin u krizi srednjih godina preselio se na beogradski Vračar.

Jebač keve u pizdu materinu



Tajsone, nisam ja Holifild

Ja sam samo neko ko u Živkoviću prepoznaje nešto što je Srbiji potrebno za izlaz iz tekućeg čemera. Imaš pravo na suprotno mišljenje pa ćemo da vidimo ko je bio u pravu, bez opasnog skakanja pritiska.

Vidiš kako brinem o Tvom zdravlju?

Dr M Dr M 00:58 08.11.2014

Re: Domaćine,

Anonimni Pojedinac
Dr M
Znaci on je dobio subvenciju kao nagradu za svoje bavljenje politikom.
Eto, to i ja isto kazem.


Obojica grešite. Da li vam je jasno da je subvenciju dobio u vreme Koštunučine vlade? Svog arhineprijatelja? A plemeniti Koštunica ga časti subvencijom? Zbilja,


Pa mozda mu je arhineprijatelj dao ponudu koju nije mogao da odbije?


Teorija zavere? A možda mu je Koštunica dao subvenciju da prestane da čačka oko političke pozadine ubistva Z. Djindjića?

Kako odmiče noć i mi se odmičemo od realnosti. Jutro će izmeniti sve..
cane cane 00:58 08.11.2014

Re: Domaćine,

Ovde imamo dva tvrdjenja



dottore, daj neka mekanjenja...

tyson tyson 01:06 08.11.2014

Re: Domaćine,

Vidiš kako brinem o Tvom zdravlju?

Skoči mi pritisak kad neko ljude poput Živkovića hvali, šta ću


cane cane 01:07 08.11.2014

Re: Domaćine,

Za mene je Nova stranka bez konkurencije prva opcija za glasanje.


ti si bese onomad glasao za spo, kao prvu opciju bez konkurencije?


Dr M Dr M 01:08 08.11.2014

Re: Žile Pošteni ... do moga!

krkar
Živković se borio, onoliko kratko koliko je mogao, protiv šešeljarenja i koštuničarenja.


Živković je fukara i hohštapler sitnopilićarskog tipa. Jajara šićardžijska, tip koji ti dođe u goste i kad ode u WC mazne polupotrošeni dezodorans, šta bilo.

Kad sam ga upoznao neke 1998. (ili možda 97.) poverio mi se da je u politiku ušao 1993. jer su ovi Slobini u Niš bili toliko pritiski sve koji nisu njihovi da mu je biznis puko a ni narod nije imao love... pa pošto nije imao neke škole a nije lud da šljaka - otišo je u politiku.

Pa ko hoće da veruje da se taj šlampermajster bori za narod i otadžbinu, a sve iz altruističkih pobuda - alal mu ćufte!




U školskom dvorištu bi, možda, bio ubedljiv ali meni nisi, sa svim tim detinjarijama.

Baš me briga zašto se on bori za narod i otadžbinu, meni je dosta što se upustio u borbu sa Vučićem.
Dr M Dr M 01:10 08.11.2014

Re: Domaćine,

cane
Ovde imamo dva tvrdjenja



dottore, daj neka mekanjenja...



Neprijatno mi da na ovakvom blogu potežem pitanje potencije
Dr M Dr M 01:15 08.11.2014

Re: Domaćine,

tyson
Vidiš kako brinem o Tvom zdravlju?

Skoči mi pritisak kad neko ljude poput Živkovića hvali, šta ću




Biće toga sve više i više, čuvaj zdravlje.

Uostalom, sad će da pojeftine lekovi
libkonz libkonz 01:31 08.11.2014

Re: Domaćine,

cane
Za mene je Nova stranka bez konkurencije prva opcija za glasanje.


ti si bese onomad glasao za spo, kao prvu opciju bez konkurencije?



Ne, nego bio simpatizer SPO u vreme dok još nisam imao pravo glasa i nešto malo posle toga. Glasao sam za Vuka samo jednom, na izborima 96, koji su poništeni, a DS ih je bojkotovao.
krkar krkar 01:38 08.11.2014

Re: Domaćine,

Ne, nego bio simpatizer SPO u vreme dok još nisam imao pravo glasa i nešto malo posle toga. Glasao sam za Vuka samo jednom, na izborima 96, koji su poništeni, a DS ih je bojkotovao.


Dovoljno da do kraja života platiš turu pitanja svima koje poznaješ čim ih sretneš. Čisto da te ne podsećaju na to!
libkonz libkonz 01:47 08.11.2014

Re: Domaćine,

krkar
Dovoljno da do kraja života platiš turu pitanja svima koje poznaješ čim ih sretneš. Čisto da te ne podsećaju na to!

Ma bio sam glavni u gimnaziji, mnogo smo nervirali direktorku pesmom "Slobodane zar ti nije muka, Srbi vole Draškovića Vuka"
jkt2010 jkt2010 02:23 08.11.2014

Re: Domaćine,

Dr M
možda mu je Koštunica dao subvenciju

Kad je Kostunica bio ministar poljoprivrede?
sweet64 sweet64 07:50 08.11.2014

Re: Domaćine,

Re: Domaćine,
Znaci on je dobio subvenciju kao nagradu za svoje bavljenje politikom.
Eto, to i ja isto kazem.


Obojica grešite. Da li vam je jasno da je subvenciju dobio u vreme Koštunučine vlade? Svog arhineprijatelja? A plemeniti Koštunica ga časti subvencijom? Zbilja,


Anonimni u ovom uopšte ne greši. A ko to ne uviđa verovatno ne razume ni zašto se cela Srbija našla u ovom čabru. Posle slede svetske zavere itd.
krkar krkar 08:30 08.11.2014

Re: Domaćine,

Posle slede svetske zavere itd


A kao nije zavera?

Srećom, imamo medije koje ne možeš prevariti:




Dakle, američki-EU zavera! Protiv proevropske vlade Srbije

koju vodi Šešeljev politički izum, proizvod, sin...

Eh, ta Srbija u kojoj uvek najebu oci i kumi
emsiemsi emsiemsi 09:22 08.11.2014

Re: Domaćine,

Anonimni Pojedinac
srdjan.pajic
princi
Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Onda sam i ja glup kad to ne vidim. Meni Žile deluje prilično namazano, i lukavo, kalamunja, protiv čega nemam ništa protiv dok ga ne uvate u pljački, i to teško može da se bude ako je neko pglu. Ali dobro, i nisam imao mnogo prilike da ga čujem uživo, uglavnom volim da čujem ovog Pavićevića, da, i Vodinelićku (to je ta Peščanik ekipa od koje se tebi kosa diže na glavi, ako imaš kosu). Pavićević je skroz ok, mislim, glasao bih za tu stranku zbog njega.




Da, odlicni su svi ukljucujuci i Zivkovica.
Ali, on ima tu jednu mrlju (vinograd) od koje ga ne moze oprati ni Sava ni Dunav.
Na zalost. Bar meni, jer inace nemam nikakvu zamerku na njegov nastup.

Нишлије за Живковића кажу да је ретко школован човек !
emsiemsi emsiemsi 09:26 08.11.2014

Re: Žile Pošteni ... do moga!

krkar
Živković se borio, onoliko kratko koliko je mogao, protiv šešeljarenja i koštuničarenja.


Živković je fukara i hohštapler sitnopilićarskog tipa. Jajara šićardžijska, tip koji ti dođe u goste i kad ode u WC mazne polupotrošeni dezodorans, šta bilo.

Kad sam ga upoznao neke 1998. (ili možda 97.) poverio mi se da je u politiku ušao 1993. jer su ovi Slobini u Niš bili toliko pritiski sve koji nisu njihovi da mu je biznis puko a ni narod nije imao love... pa pošto nije imao neke škole a nije lud da šljaka - otišo je u politiku.

Pa ko hoće da veruje da se taj šlampermajster bori za narod i otadžbinu, a sve iz altruističkih pobuda - alal mu ćufte!



Сагласан ! (са суштином реченог, мада бих изабрао друге речи).
krkar krkar 11:01 08.11.2014

Re: Domaćine,

Нишлије за Живковића кажу да је ретко школован човек !


Ja bih rekao povremeno... al' odavno i malo
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:57 08.11.2014

Re: Žile Pošteni ... do moga!

Baš me briga zašto se on bori za narod i otadžbinu, meni je dosta što se upustio u borbu sa Vučićem.


Pa i Šešelj će da se upusti u borbu sa V(a)učićem.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:01 08.11.2014

Re: Domaćine,

krkar
Posle slede svetske zavere itd


A kao nije zavera?

Srećom, imamo medije koje ne možeš prevariti:

Dakle, američki-EU zavera! Protiv proevropske vlade Srbije

koju vodi Šešeljev politički izum, proizvod, sin...

Eh, ta Srbija u kojoj uvek najebu oci i kumi


Negde čak pročitah i to da je Šešelj pušten jerbo su dva Vadikala podržala Pajtićevu autonomašku rekonstrukciju autonomaške separativne vlade.

Mhuaaaa, da. Maaa ima tu nešto (ako ništa drugo a ono će se nađe nešto u mokraći).

                  
hajkula1 hajkula1 17:20 08.11.2014

Re: Domaćine,

Anonimni Pojedinac


To sto neko ima interes da iskoristi neku pricu da nekoga ocrni, ne znaci automatski da ta prica nije tacna.


Vidis, Dr M, postoji jedna stvar koja jeste bila do Zivkovica, a to je - mogao je da ne uzima tu subvenciju. I onda bi bio cist ko suza. Ili je mogao da uzme neku manju subvenciju, recimo 10 hiljada evra, pa da otvori porodicni biznis, pa da vidimo onda koliko je sposoban. Ovako, sad moze da se sekira oko tajminga price, ali ja recimo mislim da je upropastio potencijalno veliku politicku karijeru.




Sasvim slu;ajno, bio je suvlasnik sa MK nisam sigurna u vremensku odrednicu, mislim da je 5 godina kasnije, svoju polovinu prodao tom istom MK. Nisam načisto na šta se sve odnosi suvlasništvo, da li samo na vinariju (konkretno pominjana kod prodaje udela) ili i na vinograde... Nisam pronašla relevantna objašnjenja. Živković ne negira subvencije, vinograd, čokote samo ne govori o svemu do kraja, postoje promene u Registru, novinari takođe ne uspevaju da dobiju sve potpune informacije.
Kaže, dobio po zakonu, na tenderu
isidora.k isidora.k 19:10 08.11.2014

Re: Domaćine,


Teorija zavere? A možda mu je Koštunica dao subvenciju da prestane da čačka oko političke pozadine ubistva Z. Djindjića?





Potpredsednik u Vladi Zorana Živkovića, Čedomir Jovanović objašnjava zašto nije krivično delo u Srbiji sastajati se sa zloglasnim šefovima "surčinsko-zemunskog" klana; klana koji je izvršio neometane masovne likvidacije na ulicama Beograda, pravosnažno presuđen za ubistvo Zorana Đinđića, terorizam i napad na Ustavni poredak i bezbednost zemlje.

Takođe saznajemo, "Omerta" mu ne dozvoljava da saopšti imena svih političara koji su se sretali sa organizatorima ubistva predsednika vlade Zorana Đinđića.

Šefovi zloglasnog "surčinsko-zemunskog" klana, nikada nisu pravosnažno osuđeni ni za jedno krivično delo.

Ko su "Ćore" u Srbiji ?





Ministar Ivica Dačić otkriva da je manji deo oružja iz policijske stanice u Ulici Majke Jevrosime otuđen 5.oktobra 2000.godine, sa kojim su pripadnici "Zemunskog klana" neometano ubijali po Beogradu pre i posle ubistva premijera Zorana Đinđića , napokon pronađen.


Prema neposrednom učesniku Dejanu Milenkoviću Bagziju , enigma "policijsko oružje u rukama ubica premijera" koja se nalazi u sudskim spisima svima dostupnim, njemu su lično ( ne rekla-kazala), policijsko oružje predali Čedomir Jovanović i Ljubiša Buha Čume, sa početka ove priče.


Odgovarajući na pitanja tužioca na optužbu svedoka suda Dejana Milenkovića Bagzija, Čedomir Jovanović je kazao da on ne poznaje zaštićenog svedoka Dejana Milenkovića Bagzija i da od njega nikada nije dobijao poklone niti mu je omogućio nabavku oružja.


Zanimljivo, da se bivši premijer i savezni policajac Zoran Živković poziva na iste sudske spise i svedočenje Dejana Milenkovića Bagzija, kada traži odgovor od premijera Aleksandra Vučića o povezanosti ministra Zlatibora Lončara sa organizatorima ubistva predsednika vlade Zorana Đinđića.

Jeste Vi znali da će biti ubijen Zoran Đinđić ?




Obična nedelja: Ako neko od vas,u idućih mesec ili dva vidi negde Zorana Đinđića ...


Ako ste se sastajali sa ubicama predsednika Vlade Srbije, u "nedostatku dokaza" , namanjeno vam je mesto ministra u Vladi Srbije, ambasadorsko mesto ili mesto direktora BIA kao utešna nagrada.


Šta je krivično delo ? Šta je politička odgovornost ?
blogovatelj blogovatelj 02:17 10.11.2014

Re: Domaćine,

Posebno što se nakon uzete otpremnine isti vraća u politiku.


Potrošio otpremninu, sad mu treba nova.
emsiemsi emsiemsi 17:17 11.11.2014

Re: Domaćine,

srdjan.pajic
princi
Da, Žile uvek ispadne kolateralna šteta. Verovatno sam propustio nešto, ali nije mi jasno zbog čega je on omražen lik

Nije, bre, omrazen nego samo glup.


Onda sam i ja glup kad to ne vidim. Meni Žile deluje prilično namazano, i lukavo, kalamunja, protiv čega nemam ništa protiv dok ga ne uvate u pljački, i to teško može da se bude ako je neko pglu. Ali dobro, i nisam imao mnogo prilike da ga čujem uživo, uglavnom volim da čujem ovog Pavićevića, da, i Vodinelićku (to je ta Peščanik ekipa od koje se tebi kosa diže na glavi, ako imaš kosu). Pavićević je skroz ok, mislim, glasao bih za tu stranku zbog njega.



Ти ниси глуп (барем се мени тако чини) !
emsiemsi emsiemsi 17:27 11.11.2014

Re: Žile Pošteni ... do moga!

Dr M

...

Baš me briga zašto se on bori za narod i otadžbinu, meni je dosta što se upustio u borbu sa Vučićem.

Ако те није брига који су то мотиви због којих се он бори 'за народ и отаџбину', онда и не чуди да се одушевљаваш типом кога је кркар тако пластично описао.
martin_krpan martin_krpan 19:46 07.11.2014

Naočare

Dolazak Šešelja u Srbiju je po meni neka simbolička granica normalne Srbije. Granica u smislu pokazivanja da ni Srbija nije više toliko neumivena da joj neka poremećena budala može motivisati milione građana da kolju, pljačkaju i siluju za njeno dobro. Cilj je valjda da se pokaže da i u Srbiji kao i u razvijenom svijetu raznorazni fašisti inteligentni ili manje inteligentni mogu jesti pice, mogu gledati Dr. Hausa, mogu u svom WC-u kačiti kukaste krstove, ali da ako ne krše zakon, onda su ravnopravni i slobodni. Uslovi koje postavlja Hag su po meni odraz iskompleksiranosti i Srbiji mnogo odmažu. Šešelj bi bio fantastičan lakmus papir a i mamac da se konačno pročiste institucije.
hajkula1 hajkula1 17:38 08.11.2014

Re: Naočare

da joj neka poremećena budala može motivisati milione građana da kolju, pljačkaju i siluju za njeno dobro.



Šta reći na ovoliko preterivanje??? Koliko je imao glasača na svom vrhuncu, i to tek posle Oluje???
hajkula1 hajkula1 17:39 08.11.2014

Re: Naočare

pucala veza, pa dupli post. Sory
krkar krkar 21:38 12.11.2014

Subota

Koliko je imao glasača na svom vrhuncu


Ma pusti to, da vidimo mi koliko će imati bukača i halakača na mitingu u subotu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 07.11.2014

.....

Niti je VŠV "razvalio Hag", niti se odbranio, niti je išta dokazao.


A zar je on trebao nešto da dokazuje?

Hag je taj koji je trebao da dokaže, ne on.
I čini mi se da je problem tog suda što pokušava da politiku pretoči u pravo, da političke odluke ugura u pravne okvire a to ne može uvek.
Sa Šešeljom nije mogao.
Očigledno je da nisu imali dovoljno pravnih argumenata da ga osude a politički razlozi su im nalagali da ga drže, i upleli su se ko pile u kučine. Ma šta ko mislio o Šešelju njemu krivica nije dokazana, a nije bila sporna želja suda da se ona nekako dokaže.

A sam Šešelj više nije bitan nikome osim svojoj porodici, svojoj stranci i eventualno onima, među kojima si i ti Krki, koji jedva čekaju da se nečeg dočepaju kako bi pljuvali po Srbiji. Neće biti dočeka poput onih u Sarajevu, Zagrebu i Prištini kad su državne vlasti organizovale dočeke i slavlja.
I dobro je što neće i dobro je što Srbija nije poput tih koje one sa mnogo putera na glavi, i mnogo života na duši, slavi i dočekuje.



Filip2412 Filip2412 20:04 07.11.2014

Re: .....

A zar je on trebao nešto da dokazuje?
On se dovoljno pokazao kao stoka za jos deset zivota nema sta da dokazuje.

Ali osim sto je sejac mrznje i zlobe, sa ovoliko godina u zatvoru dokazao je da je glup ka noc.

upleli su se ko pile u kučine

Nemoj si naivan. Hag je mogao i da ga osudi na 30 godina i da ga pusti ranije a mogli su i da ga jos drze ovako bez osude i da lade jajca. Sta njih briga, primaju lepe platice, pustaju budalu da psuje i dernja se sa govornice, sta im fali?

Nema dokaza da je Seselj kriv? Smesno, pa na youtube ima doakza da je pozivao na etnicko ciscenje. Pa oni su javno organizovali akcije iseljavanja iz onog sela hrtkovci, on je kasikom objasnjavao kako se kolje a sve u zajebanciji. Mogli su i oni isto tako iz zajebancije da mu daju 30 godina da su hteli. Ko bi ih sprecio? Vracare is SRS-a? Ko je taj sto odredjuje sta je dokaz a sta nije u Hagu? Niko osim haskih sudija. Mogli su da urade sta su god hteli. I sada su ga pustili su ga jer su tako hteli.

Seselj je bio prakticno PR vlasti za vreme ratova. To je dovoljan dokaz za saucesnistvo. Inace niko nikada od vrha ne bi mogao da bude osudjen jer direktan zlocin uvek pocini sitna raja. Od vrha retko dolazi direktna naredba da se ubija. Samo sale i posalice, tipa zardjala kasika i tako to... ha ha, zabava i sala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 07.11.2014

Re: .....

On se dovoljno pokazao kao stoka za jos deset zivota nema sta da dokazuje.


Ti misliš tako, neko drugi misli drugačije, i tako o Šešelju, tebi, meni, o svakom na svetu.
To što ti misliš o Šešelju i nije od neke važnosti, ali možeš da misliš šta god hoćeš, svakako.
Presuda je ono što se računa i što se beleži za istoriju, ne tvoje mišljenje, a te presude nema.
Hag je mogao i da ga osudi na 30 godina i da ga pusti ranije a mogli su i da ga jos drze ovako bez osude i da lade jajca.


Mogao je, naravno da je mogao, a na žalost radi se o sudu.
Onom sudu koji su nam preporučivali oni za koje smo verovali da poštuju ljudska prava, da poštuju procedure, demokratske i sve druge, a šta imamo sad?
Imamo to da taj vrli zapad, kome kao treba da se približavamo jel, može da drži ako hoće, može da pusti ako hoće, može kako mu se hoće.

Pa malo bih ja razmislio treba li se takvima previše prbližavati.



petargli petargli 20:21 07.11.2014

Re: .....

Pa malo bih ja razmislio treba li se takvima previše prbližavati.

da, ali ako postanes deo te njihove zajednice onda ocekujes da taj vrli zapad vise nece da radi to sto radi sada, nama na primer ... taj model ponasanja ce da bude barem isti kao sto ga ima hrvatska, ili cak kosovo ...

EDIT
Onom sudu koji su nam preporučivali oni za koje smo verovali da poštuju ljudska prava, da poštuju procedure, demokratske i sve druge, a šta imamo sad?

nevezano za sud, vise onako generalno ... ako si clan "biblioteke" koja ti garantuje bezbednost, i to da ce tvoja ljudska prava da budu postovana, kao i sve ostale procedure, sta te onda briga sta se desava van te "biblioteke"? Daleko je to od moralnog i humanistickog principa, ali ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 07.11.2014

Re: .....

da, ali ako postanes deo te njihove zajednice onda ocekujes da taj vrli zapad vise nece da radi to sto radi sada, nama na primer.... taj model ponasanja ce da bude barem isti kao sto ga ima hrvatska, ili cak kosovo ...


Taj model ponašanja se zove podanički model, model ponašanja bezmudog kukavice koji se uvuče glavnim bajama iz kraja, kupuje im cigare dok ga ovi zajebavaju, ali zato niko drugi osim njih ne sme da ga zajebava, a on može da zajebava onoga koga mu baje dozvole.
I to vrlo rado čini.
Baš kao Kosovo i ........
petargli petargli 20:45 07.11.2014

Re: .....

Taj model ponašanja se zove podanički model, model ponašanja bezmudog kukavice koji se uvuče glavnim bajama iz kraja, kupuje im cigare dok ga ovi zajebavaju, ali zato niko drugi osim njih ne sme da ga zajebava, a on može da zajebava onoga koga mu baje dozvole.
I to vrlo rado čini.
Baš kao Kosovo i ........

Dok sam komentarisao nisam imao tu zivopisnu sliku bezmudog kukavice koji kupuje cigare bajama iz kraja, cekajuci njihov mig da on pocne sa maltretiranjem nekog drugog nejakog nesretnika, vise mi je bila slika smezuranog kengurovog muda, narogusenog skotskog govneta, podmuklog galskog pevca, juznokorejske gnjide, ili cak engleskog pederskog isprdka dok kupuju cigare americkom debelom umobolniku, cekajuci njegovo odobrenje da maltretiraju srpski nebeski narod, koji ce svojom hrabroscu i pravdoljubljem da spasi svet ... ok uz pomoc ruskih pijanih medveda ...
Filip2412 Filip2412 20:55 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man
Pa malo bih ja razmislio treba li se takvima previše prbližavati.
A jos vise bi trebalo da razmislis da li se treba udaljavati

PS:
Hvala Bogu pa ima Srbija svoje standarde u vezi sudstva te moze da ocenjuje kome se vredi priblizavati a kome ne po osnovu brzine procesuiranja, pravednosti i demokratije. ironija & shala
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:00 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man
da, ali ako postanes deo te njihove zajednice onda ocekujes da taj vrli zapad vise nece da radi to sto radi sada, nama na primer.... taj model ponasanja ce da bude barem isti kao sto ga ima hrvatska, ili cak kosovo ...


Taj model ponašanja se zove podanički model, model ponašanja bezmudog kukavice koji se uvuče glavnim bajama iz kraja, kupuje im cigare dok ga ovi zajebavaju, ali zato niko drugi osim njih ne sme da ga zajebava, a on može da zajebava onoga koga mu baje dozvole.
I to vrlo rado čini.
Baš kao Kosovo i ........


A ovamo, hrabri mudonja se ne uvlaci pa ga zato zajebavaju i bezmude kukavice sa zastitom glavnih baja.

Dok kod pametnih nacija politiku oblikuju interesi, srpsku politiku i dalje oblikuje ideologija mudasenja, ili mudonjizam. It feels good. Ali ne traje dugo. Sve dok ne dobijemo po picci.
I tako dok ne odumremo.
Slavno.
sweet64 sweet64 21:11 07.11.2014

Re: .....

dokazao je da je glup ka noc.


Ludost neke osobe je upravno srazmerna količini problema koje ta osoba napravi svojoj okolini, dok je glupost, uglavnom, obrnuto proporcionalna toj količini, pa ako ti misliš da je on pravio malo problema....
Filip2412 Filip2412 21:12 07.11.2014

Re: .....

i ne traje dugo. Sve dok ne dobijemo po picci. I tako dok ne odumremo.
ostace samo najhrabriji... sa najvecim mudima, kao Seselj

ali eto bre nece ni njega, sutnuse ga iz pansiona a on se lozio da ce tamo herosjki da umre.... ne da mu se...

hrabri doktor odbrane i zastite... saljivdzija / koljac zardjalom kasikom, duhovoti podmetac kora od banane...

Presuda je ono što se računa i što se beleži za istoriju

Taj tribunal je radio mnogo losih stvari, medjutim najgora je sto vracahju ovu budalu u Srbiju. To im ne oprastam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 07.11.2014

Re: .....

Hvala Bogu pa ima Srbija svoje standarde u vezi sudstva te moze da ocenjuje kome se vredi priblizavati a kome ne po osnovu brzine procesuiranja, pravednosti i demokratije.


Opet se okreće priča na Srbiju, klasika :)

Srbija ne valja, treba je nekako menjati, treba li je menjati na način koji joj preporučuju, drži kad hoćeš, pustaj kad hočeš,radi šta ti padne na pamet, važno je da si upoziciji da odlučuješ a sve ostalo, pravo, pravda, principi, sve to je samo šarena laža?
Dok kod pametnih nacija politiku oblikuju interesi, srpsku politiku i dalje oblikuje ideologija mudasenja, ili mudonjizam. It feels good. Ali ne traje dugo. Sve dok ne dobijemo po picci.
I tako dok ne odumremo.
Slavno.


E ovo mi je uvek zanimnjivo.
Kako se ljudi povijaju kako vetar duva, a govore, čak verujem i misle, da imaju neki svoj stav.

Ajd jednom se drži nekih principa, bilo kakvih, izaberi neke i drži ih se.
Nije Srbija od juče, nije joj ovoprvi put da bira između prividne koristi i načela, pa ako je princip da gledaš interes a ne ideologiju, onda neka to bude uvek.
Pa recimo, podržavaj Nedića ili makar Dražu, osudi partizane i Pašića, podržavaj Petena i Pavelića, jer to je taj princip korisnosti za razliku od partizana koji su poštovali princip ideologije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 07.11.2014

Re: .....

ekajuci njegovo odobrenje da maltretiraju srpski nebeski narod


Gde li si ti ovo pročitao?
Filip2412 Filip2412 21:25 07.11.2014

Re: .....

Srbija ne valja, treba je nekako menjati, treba li je menjati na način koji joj preporučuju, drži kad hoćeš, pustaj kad hočeš,radi šta ti padne na pamet, važno je da si upoziciji da odlučuječ a sve ostalo, pravo,pravdu, principe, sve to je samo šarena laža?
U Srbiji je sudstvo sarena laza, na zapadu je mnogo bolje. Niej idelano ali je mnogo bolje.

Ja sam veoma zahvalan sto su tu stetocinu izveli iz Srbije makar na 12 godina ako ne zauvek. Pravda bi bila zauvek ali ko sam ja, ko mene pita. Samo time zaduzili su Srbiju mnogo. Hvala im.
petargli petargli 21:27 07.11.2014

Re: .....

Gde li si ti ovo pročitao?

U mom komentaru, sto?

Video da pocele neke metafore, pa rekoh daj da napisem i ja koju.

Pretpostavljam da domacin nece da zameri.
docsumann docsumann 21:29 07.11.2014

Re: .....

Pravda bi bila zauvek ali ko sam ja, ko mene pita.


jbg, pravo i pravda nisu sinonimi.
petargli petargli 21:31 07.11.2014

Re: .....

jbg, pravo i pravda nisu sinonimi.

ali bi trebalo da su dobro korelisani.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 07.11.2014

Re: .....

U mom komentaru, sto?


Aha, ja mislio u mom :)
docsumann docsumann 21:35 07.11.2014

Re: .....

petargli
jbg, pravo i pravda nisu sinonimi.

ali bi trebalo da su dobro korelisani.


pravo zboriš
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 07.11.2014

Re: .....

docsumann
petargli
jbg, pravo i pravda nisu sinonimi.

ali bi trebalo da su dobro korelisani.


pravo zboriš

i pravedno :)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:55 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man


E ovo mi je uvek zanimnjivo.
Kako se ljudi povijaju kako vetar duva, a govore, čak verujem i misle, da imaju neki svoj stav.


Ajd jednom se drži nekih principa, bilo kakvih, izaberi neke i drži ih se.
Nije Srbija od juče, nije joj ovoprvi put da bira između prividne koristi i načela, pa ako je princip da gledaš interes a ne ideologiju, onda neka to bude uvek.
Pa recimo, podržavaj Nedića ili makar Dražu, osudi partizane i Pašića, podržavaj Petena i Pavelića, jer to je taj princip korisnosti za razliku od partizana koji su poštovali princip ideologije.


Bas interesantno i meni. Evo ti primeni svoj stav na sebe. Podseti me molim te, jesi ti bese hvalio partizane kao mudonje? Nesto se ne secam bas ili mi je promaklo. De pomozi.

I molim te, tvoje projekcije o mojim stavovima o prethodnim ratovima mozes da izostavis dok ih ne iznesem. Onda mozes slobodno da me juris sa citatima od ranije, ako nadjes kontradikciju. Do tada, molim te nemoj da mi umeces u usta nekakve stavove. Nemam nikakvu duznost da podrzavam Nedica i da osudjujem partizane, i o mojim stavovima o prethodnim ratovima ne znas bas nista, pa te molim da se uzdrzis od projektovanja.

Reci cu ti samo ovo: da je do mene bilo - ocuvanje nacije bi bio primarni interes i svakako bi mi prvi cilj bio da izbegnem desetkovanje nacije. Ali stvari nikada nisu tako crno-bele, kao kad ih ti banalizujes.

Svakako politika ne bi bila zasnovana na tome da li cemo da ispadnemo bezmude kukavice.

deset_slukom deset_slukom 22:04 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man

Onom sudu koji su nam preporučivali oni za koje smo verovali da poštuju ljudska prava, da poštuju procedure, demokratske i sve druge, a šta imamo sad?


S obzirom na to što je, posle Nirnberga, ovo tek drugi slučaj kada se ukazala potreba za ovakvim sudom, stekao sam utisak da procedure nisu baš nešto detaljno ustanovljene. Imajući u vidu težinu krivičnih dela koja se stavljaju na teret štićenicima suda, teško da su i njihova prava baš u prvom planu.

Pa kada još znamo da je većina presuda na onom prvom sudu bila "smrt vešanjem", ispada da su ovi bili srećni.

Odmah da kažem - ne poredim ondašnje naci-zločince sa ovima, govorim o procedurama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 07.11.2014

Re: .....


Bas interesantno i meni. Evo ti primeni svoj stav na sebe. Podseti me molim te, jesi ti bese hvalio partizane kao mudonje? Nesto se ne secam bas ili mi je promaklo. De pomozi.

Ne, nikad, ne dao bog.

Kad sam govorio o tome da ne treba biti podanik, da ne treba uvek podilaziti jačem, podrazumevao sam da se tako treba ponašati u situacijama kad se štite neke najosnovnije vrednosti.
A partizani su štitili ili nameravali da uspostave diktaturu, tako da im je to junačenje samo minus.
I naravno nepodilaženje ne znači uvek otvoren sukob, uvek postoji mera, balans između podlilaženja zbog eventualne koristi i direktnog klinča.
Nešto poput Dražinog stava, da sad ne krenemo opet o njima, ali to je otprilike to.
Filip2412 Filip2412 22:20 07.11.2014

Re: .....

I naravno nepodilaženje ne znači uvek otvoren sukob, uvek postoji mera
mi ga uvek izmerimo tako da ga na kraju dobrano ispusimo, s oprostenjem...

ali ja nhe znam da li je to zato sto srpski politicari mnogo vole da kradu i misle od danas do sutra ili zato sto su iskreno, onako organski idioti kao recimo Seselj

sto je najgore cini mi se da je kombinacija ta dva
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:21 07.11.2014

Re: .....

ovo tek drugi slučaj kada se ukazala potreba


Ukazala potreba ili tako odlučeno?
Smatraš da se između ta dva događaja nije dešavalo ništa što bi moglo biti predmet suda.
Da li je u Vijetnamu, recimo, bilo ratnih zločina?

Imajući u vidu težinu krivičnih dela koja se stavljaju na teret


Svašta se može staviti na teret, veći problem je to dokazati, a, po logici stavri, teška dela ostavljaju više dokaza.

Ako su Šešelju teška dela stavljena na teret, a dokaza, vidimo, nema, onda je pogrešio onaj ko mu ih je stavio na teret, ili je sud sasvim nesposoban kad tako teška dela ne vidi.
Ili je pristrasan pa nije hteo da ga osudi.
deset_slukom deset_slukom 22:58 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man

Da li je u Vijetnamu, recimo, bilo ratnih zločina?


Daleko bi nas odvelo da se upustimo u analizu svih ratova koji su se u međuvremenu desili. Vijetnam je jedan od sukoba gde se pokazalo da je "hladni rat", na momente i mestimično, bio sasvim vruć.

Mnogi od tih ratova se dešavaju gotovo neminovno. Na stogodišnjicu "velikog rata" saznajemo da ni najveći stratezi nisu znali da on nastupa, a da je već bio na vratima.

Za razliku od takvih ratova, naš mali prljavi je nastao kao posledica samopregornog rada određenih grupa ljudi, koji su učinili sve da do njega dođe.

Jasno mi ostaju urezani u sećanju, vremenski paralelni, događaji u Severnoj Irskoj, gde kordoni policije razdvajaju marš protestanata (ili katolika) od onih drugih, koji su, fizički i mentalno, spremni da ih na licu mesta iskasape sve do jednog.

Ta država je sve učinila da ne dođe do krvoprolića, za razliku od moje, koja je učinila sve da relativno malobrojnu krvožednu populaciju, planski, omasovi što više.


Filip2412 Filip2412 23:01 07.11.2014

Re: .....

hoochie coochie man


Da li je u Vijetnamu, recimo, bilo ratnih zločina?
Ides suvise daleko. To nije diskusija za srpsku politcku elitu.

Srbija ne moz se nauci da plati kartu kad se vozi autobusom a oce da menja svecki poredak.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:10 08.11.2014

Re: .....

Mnogi od tih ratova se dešavaju gotovo neminovno.Za razliku od takvih ratova, naš mali prljavi...


A, ima i cistih ratova? Dobro onda.

Ubistva, ratovi, mucenja, genocid, sud...sad ga vidis, sad ga ne vidis.
Zavisi samo od toga kako ti se (ne)uklopi u argumentaciju.

krkar krkar 11:10 08.11.2014

Pičkica HCM

među kojima si i ti Krki


Tvoja mrsomudenija ignorišem jer si (samo)dokazana pičkica, avlijanerski abrovan bez trunke kućnog vaspitanja i sitnošićardžijska jajara bez obraza. Ništačovek. Nula.

Znaš ti zašto. Što me neće sprečiti da te eventualno s vremena na vreme podsetim ko si i šta si.
deset_slukom deset_slukom 11:34 08.11.2014

Re: .....

A, ima i cistih ratova? Dobro onda.


"Mali prljavi" ide zajedno i, po mome shvatanju, ima posebno značenje. Nešto kao kada pijani muž isprebija ženu. Na smrt.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:54 08.11.2014

Re: .....

deset_slukom
A, ima i cistih ratova? Dobro onda.


"Mali prljavi" ide zajedno i, po mome shvatanju, ima posebno značenje. Nešto kao kada pijani muž isprebija ženu. Na smrt.


Kudikamo je bolje kad te na smrt prebije trezan, daa.


deset_slukom deset_slukom 12:09 08.11.2014

Re: .....

apacherosepeacock

Bas vala, ide, al zato kad je isprebija (na smrt), trezan, razlike li drasticne.


Postoje nijanse koje svakako i ti uočavaš, ali teraš inat. Valda, odnekud, misliš da je naš rat bio herojski? Ili, makar, da su svi ratovi isti?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:12 08.11.2014

Re: .....

deset_slukom
apacherosepeacock

Bas vala, ide, al zato kad je isprebija (na smrt), trezan, razlike li drasticne.


Postoje nijanse koje svakako i ti uočavaš, ali teraš inat. Valda, odnekud, misliš da je naš rat bio herojski? Ili, makar, da su svi ratovi isti?


Herojska mogu da budu dela u ratu, ali rat po sebi ne moze. I tu nema razlike.
deset_slukom deset_slukom 13:00 08.11.2014

Re: .....

apacherosepeacock

Herojska mogu da budu dela u ratu, ali rat po sebi ne moze. I tu nema razlike.


Nemaš pojma, a argumenti su ti na nivou analize značenja pojedinih reči. I to, pogrešne. Drugim rečima, cepidlačiš.

Posledice ratova su uvek slične, ali uzroci nisu. Nije pogrešno oslobodilački rat, recimo, nazvati herojskim. Rusi nikada ne propuštaju da ga takvim nazovu.

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:16 08.11.2014

Re: .....

Nemaš pojma, a argumenti su ti na nivou analize značenja pojedinih reči. I to, pogrešne.


Pa ne, u pravu si. Numem da izaberem da li vise volim da me zgazi cist ili strokav vozac kamiona.

Kroz istoriju su se sve nesto vodili oslobodilacki ratovi (ako pitas ponaosob) oko nekih istorijskih granica (plus koji kilometar:). A ako bas nisu ni istorijske a nisu uvek i na istom kontinentu, ne mari, tokom vremena razlozi veoma mastovito progresiraju.
grmfrm grmfrm 18:19 08.11.2014

Re: .....

Taj tribunal je radio mnogo losih stvari, medjutim najgora je sto vracahju ovu budalu u Srbiju. To im ne oprastam.


Predpostavljam da je Haradinaj kod tebe? Sve ok?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 08.11.2014

Re: Pičkica HCM

Tvoja mrsomudenija ignorišem jer si (samo)dokazana pičkica, avlijanerski abrovan bez trunke kućnog vaspitanja i sitnošićardžijska jajara bez obraza. Ništačovek. Nula.

Znaš ti zašto


Ne znam, ajd kaži mi.
Ajd stvarno kaži.
Šta da uradim, šta da napišem, da biti to rekao?

Slušaj Krki, te priglupe forice, znaš ti zašto, koje bi kao trebale drugima da kažu da postoji nešto što samo ti znaš a neće da kažeš ostavi za neke druge, koji imaju šta da kriju, ja ti od tih nisam.

Ništa ne krijem, ništa ne znaš o meni što kao nećeš da kažeš, ništa tako ne postoji, i sve ovo što pišeš je samo bedan pokušaj da zabašuriš tvoju sramotu.
Ja o tvojoj sramoti mogu da govorim, uopšte mi nije problem.
I to je ono što tebe čačka.
Dakle hajde reci šta imaš
(a nemaš ništa, lupetaš)
krkar krkar 23:15 07.11.2014

Malo kasni


G.Cross G.Cross 23:22 07.11.2014

Re: Malo kasni

krkar




E moj Krkare, ja sam mislio da ti imas pametnijeg posla nego da pratis Vojvodin avion na internetu.
Ali izgleda pre ili kasnije svi pokazu svoj praziluk.
krkar krkar 23:26 07.11.2014

Re: Malo kasni

E moj Krkare, ja sam mislio da ti imas pametnijeg posla nego da pratis Vojvodin avion na internetu.
Ali izgleda pre ili kasnije svi pokazu svoj praziluk.


A ja sam baš namerno došao kući da gledam kako će elektronski mediji srBski reagovati na dolazak VŠV.

Profesionalno sigurno neće ali mene interesuju detalji i nijanse.

A drago mi je što i ti, kao pravi gastarbajter, u belom svetu postade stručnjak baš za praziluk.
G.Cross G.Cross 23:33 07.11.2014

Re: Malo kasni

u belom svetu postade stručnjak baš za praziluk.



Mi smo to u Mostaru zvali Prasa mmmmmm tejsti

A moj otac Crnogorac bi rekao za ondasnje komunjare (on nikada nije bio Clan biblioteke) da im iz dupeta Praziluk viri.

Pa da li sam strucnjak zbog toga? Verovatno nisam.
qqriq qqriq 23:59 07.11.2014

gledam

kako se na ovom blogu o šešeljevom kambeku samo mlati prazna slama.
cane cane 00:11 08.11.2014

kol'ko je mene uc'lo...

niti je išta dokazao.

...nema on sta da dokazuje, no tuzilac.


skyspoter skyspoter 00:23 08.11.2014

Je l' stigao

Pa da idem da spavam ...
krkar krkar 00:36 08.11.2014

Re: Je l' stigao

Je l' stigao


Nije.

Da se nije izgubio? Ispao iz aviona?

skyspoter skyspoter 00:41 08.11.2014

Re: Je l' stigao

Možda je i umro ali nam nisu javili.
tasadebeli tasadebeli 02:41 08.11.2014

Re: Je l' stigao

krkar
Je l' stigao


Nije.

Da se nije izgubio? Ispao iz aviona?




А да није слетео прво у Загреб?

Они би требало да му уруче неки високи државни орден за заслуге у стварању прве и једине хрватске државе до сада ако изузмемо оног мутанта званог НДХ. Можда не желе да то одликовање буде додељивано постхумно, па због тога журе...
krkar krkar 10:19 08.11.2014

Prvi i jedini Šešelji Srbi

А да није слетео прво у Загреб


Interesantno je da je Vojvoda dr Vojislav Šešelj prvi i jedini Šešelj Srbin. Ili, da budemo precizni, treći direktni potomak, unuk, prvog Šešelja Srbina.

Svi Šešelji su poreklom iz Podgradine, u delti Neretve blizu Opuzena odakle su se vremenom proširili na još dva sela i sam Opuzen i 2 sela u Popovom Polju. Jedna grana porodice se pre nešto više od stotinak godina, za austrijskog vakta, raselika u okolinu Zadra. U novije vreme ima Šešelja i u Metkoviću, Dubrovniku i Zagrebu što je migracijski lako objašnjivo.

Do pokrštenja Vojislavljevog dede svi su Šešelji bili Hrvati i katolici. (VŠV se, doduše, izjašnjavao kao Jugosloven po nacionalnosti, u vreme afere sa Miljušem Branko je bio Srbin a Vojislav Jugosloven). I još jedna mala digresija, pričao mi je Stjepan Šešelj da među delom Šešelja u Podgradini vlada uverenje, zasnovano na navodno starom porodičnom predanju, da su Šešelji poreklom Albanci katolici doseljeni u XVI veku, izbegli pred Turcima. Po toj priči Šešelj direktno dolazi od albanskog 'shesheli' - rošav.

Danas su svi Šešelji Hrvati i katolici osim direktnih potomaka Vojinog dede - koji su, gle čuda, Srbi i pravoslavci (ovo pravoslavci nakon što su se ispisali iz SKJ. Pričao mi je Milan Komnenić kako su on, Vuk Draškovoić i još jedan treći kome sam zaboravio ime učili dojučerašnjeg marksistu i člana KPJ dr Vojislava da se prekrsti...).

Kako je deda VŠV postao pravoslavac? Zarad železnice. Kroz Popovo polje prolazila je uska pruga ali negde oko 1925. tamošnja uprava JDŽ zapošljavala je samo pravoslavce (moglo im se). Vojin deda je imao neke zasluge za nekog, ne zna se više za koga, i mogao je da računa na državnu službu - ako se pokrsti. Te tako Popovo polje vide prvog Šešelja pravoslavca, železničara u Orahovom dolu.

No Orahdoljani nisu hteli da prime konvertita u selo te je tako Vojin deda jedino uspeo da se okući u najudaljenijem zaseoku po imenu Mareva ljut, na padini čijim vrhom ide granica između BiH i Hrvatske, gde se uselio u napuštenu tursku kuću.

Toliko o Voji kao Srbinu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:35 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

krkar
Toliko o Voji kao Srbinu.


Подаци о пореклу су заиста сасвим небитни.

(Надам се да ти не мислиш да само они који могу да докажу "чисто" порекло уназад најмање осам генерација смеју да сматрају припадником неког народа.)
krkar krkar 11:16 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Подаци о пореклу су заиста сасвим небитни.

(Надам се да ти не мислиш да само они који могу да докажу "чисто" порекло уназад најмање осам генерација смеју да сматрају припадником неког народа.)


Normalnom svetu svakako jesu.

Kad neko od nacije i porekla, krvi i tla, napravi stožerni momenat svoje demagogije (ajde, i "ideologije" - e onda ga treba nalizirati baš po tim elementima.

Nisam stručan ali nekako mi se čini da baš ta spoznaja o konvertitstvu, svežesrBstvu, vojvodu dr Vojislava negde nesvesno ili podsvesno hebe u mozak.

Inače, za pripadnost nekom narodu sasdvim je dovoljno da se neko tako izjasni. Evo vidi samo slučajeve u nas poslednjih 30 godina.


grmfrm grmfrm 18:16 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Toliko o Voji kao Srbinu.


Ah koliko li je tek istaknutih Hrvata (citaj slobodno ustasa) koji jesu Srbi. Mrak sine pojeo ljude.
stopalo stopalo 18:31 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Kad neko od nacije i porekla, krvi i tla, napravi stožerni momenat svoje demagogije (ajde, i "ideologije" - e onda ga treba nalizirati baš po tim elementima.

Nisam stručan ali nekako mi se čini da baš ta spoznaja o konvertitstvu, svežesrBstvu, vojvodu dr Vojislava negde nesvesno ili podsvesno hebe u mozak.


Ti stvarno nisi normalan

Upravo si sad, svim pravim Srbima objasnio da je Šešelj hrvatski spavač koji je namerno aktiviran da bi se povratila endeha
cane cane 22:25 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Nisam stručan




vec drugi put danas, sta je ovo ljudi?

ovo je u rangu seseljeve samospoznaje o konvertitstvu..
krkar krkar 22:52 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi


Inače, za pripadnost nekom narodu sasdvim je dovoljno da se neko tako izjasni. Evo vidi samo slučajeve u nas poslednjih 30 godina.


Najdrasticniji mi je primer Tahira Hasanovica koji je, otkako ga ja znam, sluzbeno bio Srbin, Jugosloven, Rom, Goranac, Turcin...
i jos nesto ali ne secam se vise sta. I to sve pre nego sto je postao mason
krkar krkar 23:25 08.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

cane
Nisam stručan




vec drugi put danas, sta je ovo ljudi?

ovo je u rangu seseljeve samospoznaje o konvertitstvu..


Da mi je neko rekao da zuti karton moze da potakne smisao za humor, makar i rudimentarni...

tasadebeli tasadebeli 01:31 09.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

krkar

Najdrasticniji mi je primer Tahira Hasanovica



Јао, Тахир! Где се њега сети!


Тахир ти је као Косовка девојка:

"Jao, jadna, hude sam ti sreće!

Da se, jadna, za zelen bor 'hvatim,

I on bi se zelen osušio!"



Приметио сам, Крки, да за коју год се нацију Тахир прифатио, та нација почела да одумире на овим просторима...

Ко зна, брате рођени, можда ће тако да буде и са тим масонима, тј. овом Трилатералном комисијом што састанчи по Београду...



П.С. - А где је сада Горан Триван? Он и Тахир су увек ишли некако у пару, к'о сијамски близанци...
krkar krkar 10:55 09.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi



П.С. - А где је сада Горан Триван? Он и Тахир су увек ишли некако у пару, к'о сијамски близанци...


Moram priznati da o Trivanu davno nista nisam cuo. A ne mogu ni da se raspitam sada, sinoc umro telefon a ja nisam u BG, ne znam sifru za FB, nemam laptop... samo za Blog znam pass napamet

Ali sam sebzato zamalo slogirao pre neku godinu kad na nekom prijemu naleteh na Gorana Gnusa koji u tom momentu bejase direktor Zelenila.

Za mladje, Gnus je bio predstavnik staljinisticke struje kojeg je Udba namestila kao naslednika pomenutih TaPira i Trivana koji su bili prozapadno orijentisani - na nemacke marke koje su nemilice kralu mada im ni dolari ne bi bili mrski
angie01 angie01 12:04 09.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Tahira Hasanovica


Tahir Hasanovic je na pmf-u u holu svakoga dana bacao frizbi, bio smesan, s cudnim smislom za humor i zezanje, koje niko nije razumeo- ne dovoljno uobliceno, tupavo, na prvom sloju gega, koje sasvim spontano ispoljavaju i mala deca- i svi su ga tako i dozivljavali- tahir-frizbi,....posle nekih godina, potpuno zaboravljen, pojavio se na tveju, sa nekom funkcijom...isto kao i Snezana Aleksic, koja nije nikada dala ni prvu godinu, ali se zato uclanila u jsso-kod miremarkovic.
krkar krkar 12:19 09.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

isto kao i Snezana Aleksic, koja nije nikada dala ni prvu godinu, ali se zato uclanila u jsso-kod miremarkovic.


Ih, pa nema Mira veze sa usponom SA! To je tek kasnije.

Uspon SA poceonje kad se uspela na jednog tada uticajnog profesora, kasnijeg rektora BU, koji je pak bio tvrdi staljinista i kasniji pobocnik Doktorke Sa Cvetom U Kosi.

Bese tu jedna bizarna epizoda koju je kasniji rektor ispricao na uzem komitetu partije. Naime, fakultetska komisija za inventar nasla je na tepihu u njegovom kabinetu povecu rupu i trazila da plati stetu, na sto se on, racunajuci na musku solidarnost clanova komisije, pravdao da j3 rupa nastala dok je kresao studentkinju na radnom stolu pa je od vibracija pala pepeljara i cigara upalila tepih. Svi su znali da je studentkinja SA, ni on ni ona nisu se krili.

Znam da je kasnije imala diplomu
angie01 angie01 12:34 09.11.2014

Re: Prvi i jedini Šešelji Srbi

Znam da je kasnije imala diplomu


moguce je da ti znas bolje:),...ona bila krajnje neprimetna i nezanimljiva i jeste bila mirina pulenka- ona joj devedesteih dala stan na Vracaru, fotelju predsednice da l rukometasica Yu ili tako nesto,...a diplomu je dobila verovatno kao i ovi danas,...jer, kao sto rekoh, ni prvu godinu nikada dala nije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana