Gastronauti| Hronika| Putovanja| Životni stil

Zlatibore pitaj Taru

bocvena RSS / 13.11.2014. u 11:57

- Je l' imamo net u apartmanu?
- Aha. S kajmakom:)

Naš život je jedna neprekidna linija obaveza koje izvršavamo disciplinovano kao vojnici. Uveče brifing ko, gde i kada ide, vozi, vraća, kuva, nabavlja, uči...odlazak na posao i u školu se ni ne računa. Društveno-politički rad (ko se zaljubio, ko razbio glavu, koga muči kriza srednjih godina, koga treba voditi kod lekara, kome nabaviti lekove, kad se vraća Šešelj), pa povečerje. Ujutro gimnastika (kad bi se zezali:), umivanje, zubići, oblačenje, pakovanje užine i onda marš dok ne podobijamo žuljeve. Kulturni rad spadne na film s torenta i odlazak na dečji rođendan ili slavu. Dobro je kad su gubici minimalni, vojska malo rasturena, ali na broju.

Ipak, ponekad dobijemo odsustvo i odemo u prirodu.

Pre nego krenem o Zlatiboru, Tari, Sirogojnu i vodopadu, morate da razumete koliko ja ne volim prirodu! To bauljanje po šumama i gorama meni je zanimljivo koliko i čačkanje nosa. Ali ostatak Cvetkovića poseduje neke šumsko-partizanske-žakkustoovske gene i ja šta ću...nađem apartman, napravim ratni plan, obeležim kote, uočim gde je mahovina i naredim polazak. Sunčani novembar (?) je idealan za trasiranje Zlatibora i Tare. Nema mnogo ljudi, nema budva džidža bidža, narodnjaci na minimumu, cene blago u padu, a prokleta jesenja priroda na vrhuncu slave. Više puta sam uhvatila sebe kako uzvikujem - Njao, što je ovo lepo! Malo zeleno, pa žuto, pa riđe, pa crveno, pa kućica usred ničega, pa ovčica, pa krava, pa noj! (pored restorana Zlatiborski pastuv ima mali zoovrt sa zecovima, ponijima, mačićima i vrlo veselim nojem koji stalno maše krilima i šepuri se:) Ujutru se napucate kajmakom, pršutom, uštipcima i domaćim kiselim mlekom iz glinenih posudica, uključite Gorilaz i pravac Mokra Gora i Mećavnik (Cvex: Vidi, šarganorepica!) Ni reč o Kusturici neću, ali Drvengrad je nestvarno mesto. Ok, jeste to miš maš svega i svačega, od lažnog etna, preko ulice Mome Kapora do Dijega Maradone, ali...tu si negde nebu pod oblake, među drvenim kućicama oslikanim Van Gogovim reprodukcijama, ponekom mačkom, knjižara, bazen, bioskop, skulpture...lepota je, u stvari, u detaljima. Ko hoće da gleda. Pa volj ti Matija Bećković, volj Džim Džarmuš. Kafa na terasi Proklete avlije - zen prvi. Plan je bio da nastavimo put Višegrada, ali smo zaboravili dečje pasoše (naravno da sam ponela grickalicu, inhalator i karte za uno:), pa je alternativni pravac bila Tara i neka staza zdravlja kod hotela Omorika. Otvorim se i kupim dve teglice slatka od šumskih jagodica i borovnica i udubim u značenje onih stihova:
Šetali smo pored bistre vode
mirisali na šumske jagode
i gde god bi zagrljeni seli
jedno drugom u ljubav se kleli...

Uputstvo za mrzitelje trekinga: pazi, sve što ideš nizbrdo jednom će biti uzbrdo i dušu ćeš da ispustiš! Tu je već vreme za ručak: ne propustite jagnjetinu i jagnjeće sarmice kod Baja iz Mačkata! Neki lažni drveni polu dvorac, polu crkva, ali klopa je vrhunska i deca trče po poljančetu. Zen drugi. Pored BajA ima i PegO, al' to je baš kafančina s kamiondžijama. Po centru Zlatibora smo hodili samo po mraku, kao vampiri (što i nije bilo teško jer u novembru mrak padne u pola pet) i to se ispostavilo kao dobitna kombinacija. Penjanje na Spomenik, šetnja po jezeru, kolači u Feniksu, automobilčići kod autobuske...manje te boli kad te pljačkaju noću:) Drugi dan je sinak insistirao da se ide na Tornik jer na bilbordima piše da ima mini golf, i drveni bob, i neki tjubing, a kako to da se ne vidi?! Mislim ima, al' ne radi. I šta ćemo, kud ćemo, da se penjemo na vrh ski staze, logično. I to onim najstrmijim usponom. Mi matori smo došli do pola, on je krenuo da kuka da ga bole listovi, a meni je počelo da se manta, te maloletna deca iskoristiše taj trenutak roditeljskog rasula i krenuše sami na vrh. Sledeći put smo ih videli nekih 40 minuta kasnije kad su se spustili nekom dužom stazom, jer je sekica procenila da je tako bolje i manje strmo. Drugi roditelji su svoju decu nosili na krkače uzbrdo, mi smo naše Ivicu i Maricu poslali same da osvajaju vrh Tornika (ona: Otkrila sam planinarenje za mene - da me helikopterom spuste na vrh, a onda da se spuštam. Po kamenju). Divan primer odgovornog roditeljstva. O kome smo napisali i nadahnut sastav iz srpskog na temu - Događaj koji ću dugo pamtiti - tradicija mora da se ispoštuje. Išli smo još i u etno selo Sirogojno (od čaja u kafani vidiš Dokove entitete:) i na vodopad u Gostilju (zen treći), a na povratku malo svratili u Ovčar Banju, gde pored 10 manastira (u koje nismo išli) imaš i fensi bazen, poslastičarnicu i bilijar (koji smo igrali:)


Zaboravite rupe na putu, blokade, skupoću (tj. naše siromaštvo) i smorene ljude.


Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.


Sa zenom il' bez njega.



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 20:31 13.11.2014

Re: Domać'ce

ove što su omatorili, a još bi da se igraju Tarzana.


Uvek.

Nemaš pojma koliko sam srećna bila kad sam se letos (posle dugo godina) popela na drvo.

A Bo ima klince uzrasta da ladno mogu i nju da ponesu na leđima.
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:03 13.11.2014

Re: Domać'ce

Nego, mene je oduvek kopkalo da se spustim od Zaovinskog jezera kolima do Mećavnika, da se ne mlatim okolo. Po kartama su ucrtani neki putevi, ali su svi odgovori koje sam dobijao bili neodređeni, i završavali sa nemoj... Jel neko probao?
krkar krkar 21:51 13.11.2014

Re: Domać'ce

Nego, mene je oduvek kopkalo da se spustim od Zaovinskog jezera kolima do Mećavnika, da se ne mlatim okolo. Po kartama su ucrtani neki putevi, ali su svi odgovori koje sam dobijao bili neodređeni, i završavali sa nemoj... Jel neko probao?


Može i to ima dva puta (tj. možda ima i više ali ja probao dva). Prošao motorom, nije strašno. Naravno, obavezan GPS i dobra karta pa ćeš i pored nje neki put da se izgubiš ali dok znaš koji put vodi u izgubljenije - nema problema.

Jedan put, po sećanju, ide na ono manje jezero pa od njega dalje. Drugi od jezera na sever pa skrećeš. Onim gornjim se direktno izbija na posed Koštunicinog feudalca, onaj drugi izbija baš na Mokru goru
zilikaka zilikaka 22:02 13.11.2014

Re: Domać'ce

Ovako to, otprilike, izgleda . Pa vidi kuda bi tebe Sosa navratila da šećkaš.


Abre, ti reko čovek da je išo sa sve sitnim detetom. Ima staza desno, neposredno pre kraja, i vidi se da se koristi. (Bar je tako bilo pre deset i više godina)
Videla i ljude da idu. Jedino što su imali štapove i malo bolje cipele, ne plitku obuću.

...a to, specijalci i te munje...meni nemoj...
predatortz predatortz 22:05 13.11.2014

Re: Domać'ce


...a to, specijalci i te munje...meni nemoj..


A gde ja to pomenuh na ovom blogu?
zilikaka zilikaka 22:16 13.11.2014

Re: Domać'ce

A gde ja to pomenuh na ovom blogu?


I što kažeš.
Opšte je poznato na blogu da si ti nekako okrenut umetnosti, posebno slikarstvu.



predatortz predatortz 22:18 13.11.2014

Re: Domać'ce

zilikaka
A gde ja to pomenuh na ovom blogu?


I što kažeš.
Opšte je poznato na blogu da si ti nekako okrenut umetnosti, posebno slikarstvu.





Jesam li ja tebe nečim uvredio?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 13.11.2014

Re: Domać'ce

kad sam se letos (posle dugo godina) popela na drvo.


Šokica?
:)
zilikaka zilikaka 22:22 13.11.2014

Re: Domać'ce

Jesam li ja tebe nečim uvredio?


Ma, taman posla. Samo mi naleteo. Spontano.
Računam, nisi svilen pa mogu malo opuštenije, al praštaj ako sam preterala.

Ništa zlonamerno.
predatortz predatortz 22:24 13.11.2014

Re: Domać'ce

Računam, nisi svilen pa mogu malo opuštenije, al praštaj ako sam preterala.


Nit' sam svilen, nit' si preterala... Malo me zbunilo, to je sve. :)
zilikaka zilikaka 22:28 13.11.2014

Re: Domać'ce

I da znaš!
Jedini pravi kraj ovog našeg duela bio bi dogovor da se zajedno spustimo predmetnom stazom.
krkar krkar 22:32 13.11.2014

Re: Domać'ce


...a to, specijalci i te munje...meni nemoj...


A gde ja to pomenuh na ovom blogu?


Žensko, pojma nema!

Svi Mladićevi i Karadžićevi branioci bili su specijalci. I Martićevi i Babićevi...

Srbin preko Drine da bude običan vojnik!


predatortz predatortz 22:33 13.11.2014

Re: Domać'ce

zilikaka
I da znaš!
Jedini pravi kraj ovog našeg duela bio bi dogovor da se zajedno spustimo predmetnom stazom.


Može. Ja ću konopcima, ti kako hoćeš! Ako sam bio specijalac, nisam blesav da se smandrljam!

Šalu na stranu, ja tu tvoju i Grunfovu pešačku stazu nisam primetio. Može biti da su mi oči bile na klincima koji su tad imali pet i šest godina, ili sam se zagledao u daljinu ( toliko o tome da nisam umetnička duša ), ali stazu za spuštanje nisam locirao.

Činjenica je ono što si rekla da je kamenjar i nezgodniji prilaz tik pred samim vidikovcem, da je put kroz šumu bezbedan i prelep.

No, iz perspektive roditelja, kazah našoj Bo da pripazi tih pedesetak metara.
zilikaka zilikaka 22:37 13.11.2014

Re: Domać'ce

Žensko, pojma nema!

Svi Mladićevi i Karadžićevi branioci bili su specijalci. I Martićevi i Babićevi...

Srbin preko Drine da bude običan vojnik!



Bojimsedatenisamništapitala.
zilikaka zilikaka 22:40 13.11.2014

Re: Domać'ce

Šalu na stranu, ja tu tvoju i Grunfovu pešačku stazu nisam primetio


Da si išo onoliko puta kolko ja, znao bi svako drvo.
predatortz predatortz 22:43 13.11.2014

Re: Domać'ce

zilikaka
Šalu na stranu, ja tu tvoju i Grunfovu pešačku stazu nisam primetio


Da si išo onoliko puta kolko ja, znao bi svako drvo.


I mi smo često išli tamo. No, rekoh ti, klinci su bili mali ( kao da su sad pa nešto veći, ljubi ih tata! :) ) pa se nismo upuštali baš u ekstremne varijante. I na trim stazi kod Omorike je znalo da bude razbijenih noseva i poderanih kolena.

Ova priča o Tari me sve više naginje na stranu da pozovem deda Miletu i najavim se za subotu veče na konak.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:18 13.11.2014

Re: Domać'ce

od Zaovinskog jezera kolima do Mećavnika

Put od Mitrovca do Morke gore je sasvim dobar. Ima i jedno skretanje sa puta od Mitrovca ka Zaovinama, odmah iza prvih onih vikendica a pre table za Nacionalni park (levo). Ima jedan odličan vidikovac sa leve strane, a zatim i odlično mesto za odmor i fruštuk sa česmom.

Pominjali ste spust do manastira Rača - tu sam 78-me pocepao koleno padom sa vodopada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:20 13.11.2014

Re: Domać'ce

Milutin Milošević
od Zaovinskog jezera kolima do Mećavnika

Put od Mitrovca do Morke gore je sasvim dobar. Ima i jedno skretanje sa puta od Mitrovca ka Zaovinama, odmah iza prvih onih vikendica a pre table za Nacionalni park (levo). Ima jedan odličan vidikovac sa leve strane, a zatim i odlično mesto za odmor i fruštuk sa česmom.

Pominjali ste spust do manastira Rača - tu sam 78-me pocepao koleno padom sa vodopada.

Ма, ОК су путеви, колико се сећам, само не треба ноћу баш да се иде. Овако, погрешно скренеш, пут заврши у провалији, а ти се вратиш и наставиш даље, ако си на време закочио, наравно...
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:33 13.11.2014

Re: Domać'ce

Evo slike vidikovca

Milutin Milošević Milutin Milošević 23:41 13.11.2014

Re: Domać'ce

ovaj vidikovac

(na Tari)

zovitemegrunf zovitemegrunf 23:55 13.11.2014

Re: Domać'ce

krkar


Može i to ima dva puta (tj. možda ima i više ali ja probao dva). Prošao motorom, nije strašno. Naravno, obavezan GPS i dobra karta pa ćeš i pored nje neki put da se izgubiš ali dok znaš koji put vodi u izgubljenije - nema problema.



Moraću da probam, nema druge!
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:05 14.11.2014

Re: Domać'ce

Milutin Milošević
od Zaovinskog jezera kolima do Mećavnika

Put od Mitrovca do Morke gore je sasvim dobar. Ima i jedno skretanje sa puta od Mitrovca ka Zaovinama, odmah iza prvih onih vikendica a pre table za Nacionalni park (levo). Ima jedan odličan vidikovac sa leve strane, a zatim i odlično mesto za odmor i fruštuk sa česmom.

Pominjali ste spust do manastira Rača - tu sam 78-me pocepao koleno padom sa vodopada.


Baš sam na taj put i mislio, beše i putokaz, nego, kad sam priupitivao lokalce, sve je bilo po sistemu mož' da bidne, al' ne mora da znači, pa odustao
hajkula1 hajkula1 01:47 14.11.2014

Re: Domać'ce


Inače, obožavam vodopade a ovaj je baš teško pristupačan, sve klizavo u širokom luku... Malo je teži za slikanje jer ga zaklanja zelenilo.


bocvena bocvena 08:40 14.11.2014

Re: Domać'ce

GPS je keva za nas što se orijentišemo k'o baš slepi miševi:)
Malo zapažanje: internet na planinčugama šljaka besprekorno!
predatortz predatortz 08:44 14.11.2014

Re: Domać'ce

Malo zapažanje: internet na planinčugama šljaka besprekorno!


ko na brdu ak imalo stoji
više vidi no onaj pod brdom...
larisa_bg larisa_bg 14:10 13.11.2014

A najbolje je trčkarati za leptirićem



bocvena bocvena 16:56 13.11.2014

Re: A najbolje je trčkarati za leptirićem

znaš kako se slaže ovaj gif sa onom gore pesmom oj ubava! pusti, super je:)))
larisa_bg larisa_bg 21:01 15.11.2014

Re: A najbolje je trčkarati za leptirićem

bocvena
znaš kako se slaže ovaj gif sa onom gore pesmom oj ubava! pusti, super je:)))


je l' sa onom "Odakle si sele"?
KUD Pingvini pogodili ritam sto posto
bocvena bocvena 21:06 15.11.2014

Re: A najbolje je trčkarati za leptirićem

može i ta, ali sam mislila na ovu...
larisa_bg larisa_bg 21:09 15.11.2014

Re: A najbolje je trčkarati za leptirićem

bocvena
može i ta, ali sam mislila na ovu...


Ahahahaha valjam se od smeha, kako je dobro....

Etno pingvini.
nim_opet nim_opet 15:26 13.11.2014

a sad malo social media

ja ovo delim ovom narodu ovde, severnoamerickom, kad me pitaju sta bi mogli da vide:
http://davidsbeenhere.com/2014/05/16/60-instagram-pics-will-make-want-visit-serbia-bosnia/]
antioksidant antioksidant 15:57 13.11.2014

.

Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.

зато сви и хоће да нам је отму
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:37 13.11.2014

Re: .

antioksidant
Srbija je, brale, mnogo lepa zemlja.

зато сви и хоће да нам је отму


Srbija je keva po pitanju prirodnih lepota, mislim, barem kad se poredi sa malecnim delom sveta koji sam imao sreće da vidim. Ali sam zato vodio eksperte, moju tazbinu, ljudi su bukvalno propešačili i prebiciklali zemljinu kuglu, i oni su oduševljeni. Na stranu seljačenje i paradajz turizam kojeg ima svuda, da, i Kusturica, ali to valjda daje i neku dodatnu čar. Mada, Zlatibor, onaj centar, je stvarno propas'.

Kačim po ko zna koji put ovaj link, ali nema veze, Sima je moj drugar iz Speleološkog odseka, prava riznica dobrih fotografija back country Srbije koju ljudi ne baš tako često mogu da vide.

Samo da dodam, Crna Gora je još lepša, a Bosna da ne pričam, bar ovaj istočni deo koji sam video.
bocvena bocvena 17:15 13.11.2014

Re: .

o divnog li linka! ja sam ga sad prvi put otvorila.

hvala!
niccolo niccolo 17:42 13.11.2014

Re: .

ja sam ga sad prvi put otvorila.

Ne podržavam kršenje tradicije da blogeri ne otvaraju linkove
bocvena bocvena 17:46 13.11.2014

Re: .


ma slobodno, nikolo, ovo je za 12+:)
princi princi 18:19 13.11.2014

Re: .

Bosna da ne pričam, bar ovaj istočni deo koji sam video.

Mislis, Republika Srpska?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:57 13.11.2014

Re: .

srdjan.pajic
Samo da dodam, Crna Gora je još lepša, a Bosna da ne pričam, bar ovaj istočni deo koji sam video.

ЦГ је прелепа (кад се изузму Црногорци), али нигде нема жупне крајеве, што има и значење краја са блажом микроклимом. Ил' је дивља с дебелим шумама или припека и камен с макијом, док код нас имаш Тополу, Смедерево, Александровачка жупу... Мада, све више постајемо Медитеран, пре два дана седео сам увече на тераси и пио вино.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 13.11.2014

Re: .

Мада, све више постајемо Медитеран, пре два дана седео сам увече на тераси и пио вино.


A u mom gradu, prekjuče:



(ovo se zove cold snap, snimljeno sa egineering zgrade, Kolorado Univ. Boulder kamups. 4 sata vremenski razmak izmedju prve i poslednje fotke. Tempertura je pala 50 farenhajta).
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 13.11.2014

Re: .

princi
Bosna da ne pričam, bar ovaj istočni deo koji sam video.

Mislis, Republika Srpska?


Genocidna tvorevina . Da, mislim na RS, minus enklava, jebote, to Goražde je tako razvaljeno u ratu, artiljerijom sa Tare, da me je bilo blam tuda da prodjem sa beogradskim registarskim tablicama (a zamalo i da najebemo od lokalaca).

EDIT: igrom slučaja, bratska OŠ mojoj beogradskoj osnovnoj školi je bila baš u Goraždu, mi smo imali kod nas i neke goste, djake odatle, ali se meni nikad nije zalomio da odem, to jest budem poslat u uzvratnu posetu dok je taj grad još bio ceo. Tako da sam ga prvi put video tek tako teško rasturenog, posle rata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 13.11.2014

Re: .

bocvena
o divnog li linka! ja sam ga sad prvi put otvorila.

hvala!


Da, ima puno dobrih fotki, malo su tajtlovi u šreh, Sima nije baš vešt na rečima, ali je na aparatu srpski Ansel Adams.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:27 13.11.2014

Re: .

A u mom gradu, prekjuče:

oduvek sam znao,da živiš u vukojebini
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:30 13.11.2014

Re: .

stefan.hauzer
A u mom gradu, prekjuče:

oduvek sam znao,da živiš u vukojebini


Sine, ovo je, kao i uvek, nama došlo iz Kanade. Možeš onda da zamisliš kakva je tek tamo propast…njima je ovako svaki dan.
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:35 13.11.2014

Re: .

srdjan.pajic

Sine, ovo je, kao i uvek, nama došlo iz Kanade. Možeš onda da zamisliš kakva je tek tamo propast…njima je ovako svaki dan.


m...da
niccolo niccolo 19:36 13.11.2014

Re: .

Tempertura je pala 50 farenhajta

Koliko je to u normalnoj mernoj jedinici?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 13.11.2014

Re: .

niccolo
Tempertura je pala 50 farenhajta

Koliko je to u normalnoj mernoj jedinici?

Mnogo.

Skoro 30 stepeni celziujsa. Za 4 sata. Do uveče je palo još, tako da smo recimo ujutro imali 17-18 stepeni C, plus, a uveče je bilo -17C. Sve sreća da sam, instinktom životinje, predosetio promenu, pa nisam naseo na ovo plavo lepo nebo na prvoj četvrtini fotografije i krenuo na posao motociklom.





princi princi 19:50 13.11.2014

Re: .

Sine, ovo je, kao i uvek, nama došlo iz Kanade.

Pa da, iz Kenjade kad dodje to dodje, ne ovi pizduljci od po 15 minuta po Kentakiju.

Bez zajebancije, interesantno mi kad se to kod Srba ustalila Toskana kao jedinica prirodne lepote? Sto ne Provansa ili Jura?
krkar krkar 00:42 14.11.2014

Crna Slovenija

Samo da dodam, Crna Gora je još lepša


Crna Gora i Slovenija su dve najlepše zemlje u Evropi kad se uzme broj čudesa po kilometru dužnom i kvadratnom i varijacije klimatske, morfološke i svakakve još na vrlo malom prostoru.

Crna Gora ima više divlje lepote a Slovenija je uređenija i predvidljivija - pa ko šta voli.

Ja bogme i popa i popadiju iako se manje nerviram u Sloveniji
princi princi 01:43 14.11.2014

Re: Crna Slovenija

Crna Gora i Slovenija su dve najlepše zemlje u Evropi kad se uzme broj čudesa po kilometru dužnom i kvadratnom i varijacije klimatske, morfološke i svakakve još na vrlo malom prostoru.

Za Slo se slazem, najbolji lifestyle u Evropi, za Montenegro (sto se lepote tice, tamo nikad ne bih ziveo) ne. Grcka (svako ostrvo kontinent za sebe), Norveska, Irska, pa cak i Skotska lepsi i svakako uredjeniji. Ali, dobro, ni biti u prvih 10 nije mala stvar.
bocvena bocvena 08:43 14.11.2014

Re: Crna Slovenija

meni sve što nije more i mediteran nije za život:)
princi princi 15:16 14.11.2014

Re: .

srdjan.pajic
...

Nego, bate, vide li ti Springsteena kako baca spanner u tockove progresa i razvoja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 14.11.2014

Re: .

princi
srdjan.pajic
...

Nego, bate, vide li ti Springsteena kako baca spanner u tockove progresa i razvoja?


E, nek im (nam) je rek'o, to jest otpevao!
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:44 14.11.2014

Re: .

meni je oduvek bilo zanimljivo,kako je neko ko peva isključivo o lokalnim motivima; tj. springstin uglavnom o usofa - dostigao takvu planetarnu popularnost. mislim,ono što on peva,meni znači koliko i promena vremena u pajićevoj vukojebini . pajke,mojne se primaš ... meni ona slička sjajna:) samo morao sam slikovito da dočaram.
princi princi 17:20 14.11.2014

Re: .

meni je oduvek bilo zanimljivo,kako je neko ko peva isključivo o lokalnim motivima; tj. springstin uglavnom o usofa

Pa, to je uvek ono pitanje, da li on kroz pevanje o Nju Dzerziju prica o stvarima koje pogadjaju sve, svugde i svakad (jbg, kao i vesterni ili Paul Weller i the Jam, sta tek imas sa Wokingom ili Ricky Gervais ciji se Office odvija u nekoj jebenoj kancelariji u, od svih mesta, Sloughu a u stvari ti je slika kapitalizma koji moronizuje i mizerise ljude na planetarnoj skali). Pored toga, ima Boss i dosta licnih stvari (Hungry heart, na primer, :)!).
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:55 14.11.2014

Re: .

:) koliko god se trudio,nikad nisam mogao da vidim springstina dalje od nju džersija. u usofa 1973. su se pojavila dva talenta - jedan je bio springstin,drugi je bio vejts. meni se više dojmio vejts...

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 14.11.2014

Re: .

hauzer
mislim,ono što on peva,meni znači koliko i promena vremena u pajićevoj vukojebini


Sad bih rekao: i meni, samo malo glupo zvuči, jer mi promena vremena u mojoj zabiti itekako znači.

Zezam se, odličan je Springstin, ali može i mali kredit da se da i zemlji u kojoj čovek može da otpeva šta god hoće, i publika da ga razume na najidiotskiji mogući način, i da mu zviždi i muče do mile volje, umesto da ga streljaju na fudbalskom stadionu (sine, sad me princi zamišlja kako na kuću kačim američku zastavu (pored srpske četničke, naravno) pa sedam u mog kadilak eskalada i idem na posao u multinacionalnu korporaciju, usput zgazim bar dva crnca i meksikanca, a nad radnim mi stolom visi slika Kondolize Rajs. E, jedno ovo zadnje nije tačno, nad stolom mi je Dženifer Lorens, lako odevena ).
princi princi 18:14 14.11.2014

Re: .

E, jedno ovo zadnje nije tačno, nad stolom mi je Dženifer Lorens, lako odevena

Imas srecu sto ti zena samo srice srpski.

Waits je po meni, inace, veliki smirant.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:22 14.11.2014

Re: .

princi
E, jedno ovo zadnje nije tačno, nad stolom mi je Dženifer Lorens, lako odevena

Imas srecu sto ti zena samo srice srpski.


Al psovkama vlada savršeno .

Umro sam od smeha kad je jednom preturala po ormanu ili nekoj zakrtoženoj natkasni i onda progundjala "only dead Chetniks are missing here".
princi princi 18:34 14.11.2014

Re: .

Chetniks

Sine, stvarno nisam imao pojma da je kraljeva vojska na tako visokoj ceni u USA. Pazi kad sam se srusio od smeha kad sam na TV video sliku ovog baje sto je overio ovih pandura u Pensilvaniji.

Mnogo mi slabo furamo taj trip. Trebalo bi da smislimo te neke bele vitezove, casne krstove, ordenja, ti tvoji se loze na te stvari. Dovedes ih u Srbiju na neki paintball obuces im uniforme, pustis ih da se jurcaju po nekim sumama, hranis ih kajmakom, sirom, ajvarom (jos ih nalozis kako je to hrana za junake, da posle traze i kuci) i to sve za, aj da kazemo, 2 soma dolara. Sine, da vidis kad Ted Nugent na sledecem albumu obradi "Boze, pravde". Onaj Krle bi trebalo tako necime da se bavi a ne evropskim putevima i bespucima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 14.11.2014

Re: .

princi
Chetniks

Sine, stvarno nisam imao pojma da je kraljeva vojska na tako visokoj ceni u USA. Pazi kad sam se srusio od smeha kad sam na TV video sliku ovog baje sto je overio ovih pandura u Pensilvaniji.

Mnogo mi slabo furamo taj trip. Trebalo bi da smislimo te neke bele vitezove, casne krstove, ordenja, ti tvoji se loze na te stvari. Dovedes ih u Srbiju na neki paintball obuces im uniforme, pustis ih da se jurcaju po nekim sumama, hranis ih kajmakom, sirom, ajvarom (jos ih nalozis kako je to hrana za junake, da posle traze i kuci) i to sve za, aj da kazemo, 2 soma dolara. Sine, da vidis kad Ted Nugent na sledecem albumu obradi "Boze, pravde". Onaj Krle bi trebalo tako necime da se bavi a ne evropskim putevima i bespucima.


Neki moj klupski ortak iz Beograda je pre pet šest godina pokušao da pokrene sličan biznis u Srboamerici, doduše bez belih vitezova i ordenja (verovatno je to bio glavni zajeb!), nego ono, extreme sport-turizam, team buliding, qracpalac, a sve to u nekim kanjonima i prirodnim lepotama zemlje Srbije, i za dolare, razume se. Ali je brzo shvatio da to nije laka para i da treba da se cima više nego što je zamislio da bi to organizovao i pokrenuo, i onda je bržebolje odustao. Možda da mu nabacim ovaj tvoj hint, za bolji marketinški pristup, usput da iskoristi medijsku pažnju koju je izazvao taj momak u Pensilvaniji. I onda da udari na foru: tretman/lečenje PTSD-a kod ratnih veterana, uz napucavanje u netaknutoj prirodi Srbije (može i Republike Srpske), plus tim bilding, plus kajmak i kiselo mlekce iz zemljanih posuda. Sine, ko Џон Рамбо, jebote, pa da plati Stalonea za reklamu ili dve, dok ovaj još nije načisto propao i godine/steroidi ga pojeli.

princi princi 20:03 14.11.2014

Re: .

Neki moj klupski ortak iz Beograda je pre pet šest godina pokušao da pokrene sličan biznis u Srboamerici, doduše bez belih vitezova i ordenja (verovatno je to bio glavni zajeb!)

Kljucna stvar! Znas i sam koliki su gejaci ti tvoji.
I onda da udari na foru: tretman/lečenje PTSD-a kod ratnih veterana, uz napucavanje u netaknutoj prirodi Srbije (može i Republike Srpske), plus tim bilding, plus kajmak i kiselo mlekce iz zemljanih posuda.

Pa da, bre, sta je sad tih Navy seals (izgleda jedino vam radi nafta i vojska), moze i neka psihijatrijska sluzba da se organizuje i ono da se organizuje, u poskocima, mars do mora. Onda malo odmor dole, Makarska, Brele, Djubrovnik... jbt, pozenice se, nece hteti da se vrate kuci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 14.11.2014

Re: .

princi
jbt, pozenice se, nece hteti da se vrate kuci.

To nek se Hrvati brinu…

Još da u kombinaciju ubacimo ove pijane ruse (što bacaju tenkove iz aviona, gospode bože), da glume pijane ruse, i onda nek se šoraju u šumi do mile volje paintball puškama, posle svi na pregled kod psihijatra, pa ako prodju, mogu da se žene.

princi princi 20:35 14.11.2014

Re: .

pa ako prodju, mogu da se žene.

Da, mogu i medjusobno, da ne bude sad da diskriminisemo nekoga.
zilikaka zilikaka 20:52 14.11.2014

Re: .

Da, mogu i medjusobno, da ne bude sad da diskriminisemo nekoga.

U tom slučaju, da im se ovde organizuje tradicionalna četnička svadba, a ne da neko drugi uzme kintu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:48 14.11.2014

Re: .

princi
pa ako prodju, mogu da se žene.

Da, mogu i medjusobno, da ne bude sad da diskriminisemo nekoga.


Kako god im drago, a to bi imalo i veliku marketinšku težinu. Sad samo da uvatimo Krla, da uradi ono što najbolje zna - da smisli neku besmislenu reč koja počinje sa #, (recimo kao simbol toga da je svaka naša taraba, jelte, starija od i tako dalje), i mission statement, i na konju smo, jebote!

princi princi 22:09 14.11.2014

Re: .

Krle je pogan igrac, on ce da kaze da je na ideju dosao jos kad je pisao Moja si. Ili ce samo skromno (:))))))), znam, i meni smesno da Krstica i skromno stavljam u istu recenicu) da kaze 'Nisam ja, to je Saper.'
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:18 14.11.2014

Re: .

princi
Krle je pogan igrac, on ce da kaze da je na ideju dosao jos kad je pisao Moja si. Ili ce samo skromno (:))))))), znam, i meni smesno da Krstica i skromno stavljam u istu recenicu) da kaze 'Nisam ja, to je Saper.'


Ma, nema veze, nek jedan smišlja tarabu, drugi mission statement, samo da ne smetaju.

EDIT: Elegantno prepuštam 200. komentar nekoj dami na blogu.
bocvena bocvena 08:38 15.11.2014

Re: .

vas dvojica ste piš živi.

ne dirajte mi zemljane posude! kupila jednu za pasulj (pored puta) i sad se spremama da zaokružim ovu etno epopeju prebrancem. pa nek ide život!

Waits je po meni, inace, veliki smirant.

ovo nikad nisam smela da kažem naglas.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:09 15.11.2014

Re: .

Waits je po meni, inace, veliki smirant.

ovo nikad nisam smela da kažem naglas.

obavestio sam moderaciju! znam da je uzalud - jer moderacije više nema;ali nešto se moralo preduzeti:)
blogovatelj blogovatelj 13:05 15.11.2014

Re: .

Waits je po meni, inace, veliki smirant.

ovo nikad nisam smela da kažem naglas.


On je samo zarakijana, bleda kopija Dilana.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:28 15.11.2014

Re: .

uf,mislim da se on nije ni trudio da bude kao dylan; tj. zika je totalno drugačija.

+ slobodno smem da kažem,kako je waits u poznim godinama,duplo veća faca od dylana - koji je meni što stariji to veći smor. poslednju revoluciju u svojoj karijeri je imao kad je ubacio električnu gitaru,60-ih. posle toga,nisam video ništa što bi me opilo. čovek je iskoristio to što je bio pravi čovek,na pravom mestu ... posle je to samo arčio.

bocvena bocvena 13:46 15.11.2014

Re: .

vidi ovi partizani i četnici...
sad ću sve da vi banujem:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:52 15.11.2014

Re: .

sad ću sve da vi banujem:)

sačekaj samo blogijev komentar,pa banuj. umirem od nestrpljenja:)
blogovatelj blogovatelj 14:02 15.11.2014

Re: .

mislim da se on nije ni trudio da bude kao dylan


On je rešio da postane muzičar kada je čuo Dilana, tako sam barem nekada pročitao.
Pazi ovo, prvi album.
Rakija i pljuge mu još nisu uništili glas.
Ako ovo nije napravljeno na foru Dilana, onda jebaji ga...



Banujte, ja i sada držim čas!

blogovatelj blogovatelj 14:06 15.11.2014

Re: .

poslednju revoluciju u svojoj karijeri je imao kad je ubacio električnu gitaru,60-ih


Imao je i harmonijsku revoluciju u drugoj polovini sedamdesetih, kada mu je Nofler bio gitarista.
Imao je i Trevling Uilburiz fazu kasnih osamdesetih.
Rekoh nekada po blogovima, da ponovim. Dilana slušam iz faza 1961 - 1967, 1975 - 1982 i Trevling Uilburiz fazu.
Ne može se savršenstvo praviti pola veka bez prestanka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:13 15.11.2014

Re: .

Banujte, ja i sada držim čas!

k vragu! mislio sam da ćeš biti oštriji:) jeste,dylan mu je bio jedan od idola,kažu da je svuda po sobi,kao klinac, kačio njegove stihove. ma da,jednom je rekao da ga je najviše fascinirao ray charles.

u njegovoj biografiji ima onaj deo,kada je u nekom oronulom wc-u video grafit na kojem je pisalo: "ljubav je slepa.bog je ljubav.ray charles je slep. samim tim,ray charles mora da je bog" :))
blogovatelj blogovatelj 14:18 15.11.2014

Re: .

k vragu! mislio sam da ćeš biti oštriji


Nemoguće. Moji su odgovori uvek samo reakcija na isključivost sagovornika.
Vi ste lepo pričali, ja se učtivo nadovezao na razgovor...

jednom je rekao da ga je najviše fascinirao ray charles.


Slušo čovek Rej Čarlsa i Dilana, ko ja.
Dakle, ja sam Ueits!
Čoveče, blog o Šešelju prešo sedamsto komentara.
Srbija je velika tajna...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:28 15.11.2014

Re: .

Dakle, ja sam Ueits!

čovek se čitav život traži i uvek se otkriva na najneverovatnijim mestima. eto,bo se otkrila na zlatiboru,ti na njenom blogu - a ja sinoć,posle nekoliko pelinkovaca
:)

princi princi 15:43 15.11.2014

Re: .

Waitsa sam slusao od Rain dogs. To je dobar album, ali generalno se covek ponavlja, stalno je u jednom istom tripu. Po meni, to je muzika za odredjenu vrstu devojcica, lepotice koje hoce da budu i pametne.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 15.11.2014

Re: .

bocvena
vas dvojica ste piš živi.

ne dirajte mi zemljane posude! kupila jednu za pasulj (pored puta) i sad se spremama da zaokružim ovu etno epopeju prebrancem. pa nek ide život!



E, u čemu je fora stvarno sa tim zemljanim posudama za pečenje, ako može neko da mi objasni sa fizičke strane (metafizička mi je jasna)? Zašto je to bolje od nekog vatrostalnog ili keramičkog suda za pečenje, sa poklopcem? I ovde sam na pijaci i po radnjama vidjao čitave linije tih glinenih - glaziranih sudova za kuvanje, i ono, koštaju da se otegneš.

Meni je žena za rodjendan kupila onaj neki tiganj od livenog gvoždja (cast iron), mislim, ima deset kila u njema, bio sam malo sumnjičav dok ga nisam probao i navežbao korišćenje, i sad mi je to tiganjče najbolji drug! Nigde ne može bolji pileći mole da se spremi nego u takvom tiganju. Meso se ne lepi, bude lepo i ravnomerno ispečeno i sočno, magija.

zilikaka zilikaka 20:22 15.11.2014

Re: .

E, u čemu je fora stvarno sa tim zemljanim posudama za pečenje, ako može neko da mi objasni sa fizičke strane


aj ja da probam.
Mislim da je do relativno slabe toplotne provodljivosti lonca, i (zbog masivnosti) relativno velike akumulacije.
Tako dobijaš veliku toplotnu inertnost.

Znači, kad ti pojačaš "plamen" to se vrlo malo i vrlo sporo odražava na ono u loncu, i načelno je kuvanje na nižim temperaturama i duže traje.

Takođe, zbog takvog režima imaš i ujednačeniju temperaturu unutar posude.

Suprotno od onog da zvekneš nešto u prevrelo ulje, pa u spoljašnjim slojevima dobijaš previsoku temperaturu koja prži sve redom, a unutra ostaje živo.

(Inače, u moje vreme standardni zadatak iz prenosa toplote je počinjao "komad ribe, dimenzija...potopljen u vrelo ulje, temperature...."

bocvena bocvena 20:29 15.11.2014

Re: .

ne umem da objasnim. a i koga briga ako ima super ukus:)

o, i ja sam dobila taj neki preteški vok. sad njime pretim kad se po kući razulare. ima neka statistika da su žene u manjem procentu ubice, ali ubijaju na spavanju tiganjima, sekirama i ostalim hladnim oružjem.

Po meni, to je muzika za odredjenu vrstu devojcica, lepotice koje hoce da budu i pametne.

dakle, ne ja nego štef:)))
tom vejts, dilan, nil jang, koen...možda treba još da ostarim, pa da se primim na njih kao na prirodu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 15.11.2014

Re: .

blogovatelj

Čoveče, blog o Šešelju prešo sedamsto komentara.
Srbija je velika tajna...


Zemlja danguba! (tu uključujem i nas, na privremenom radu u inostranstvu).
Čak je i Krle zatajio sa svojim uobičajenom smorblogom za ovu nedelju, istrošio se čovek na Šešelja! A po njemu sam, bre, mogao kalendar da štelujem...

I samo da dodam, ja volem i Dilana, al volem i Veitsa. Pa me sad čerečite obojica! Imao sam sreće (i $$$) da pre nekoliko godina odem na jedan Dilanov koncert, u čuveni Red Roks amfiteatar, i priznajem da sam se malo smorio. Nikad na Vejtsa, nažalost, slabo je dolazio u ovu našu zabit.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 15.11.2014

Re: .

(Inače, u moje vreme standardni zadatak iz prenosa toplote je počinjao "komad ribe, dimenzija...potopljen u vrelo ulje, temperature...."




Hvala Zili, dobro objašnjenje!
milisav68 milisav68 23:59 15.11.2014

Re: .

zilikaka
aj ja da probam.

To je ok, ali meni nije jasno zašto je ukusnije - što ga duže koristiš?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:36 16.11.2014

Re: .

dakle, ne ja nego štef:)))




nikvet pn nikvet pn 13:56 16.11.2014

Re: .

milisav68
ali meni nije jasno zašto je ukusnije - što ga duže koristiš?


Јес бре Милисаве, то је право питање, дуго ме то мучило.

Пајз' сад. На пола спремања пасуља старо грне напрсне и цврчи у жар. Долевам опрезно па стрепим оће ли издржати или ће ручак да се разлије по огњишту. Напета ситуација, јел. И шта сад ? Имам једно ново прокувано спремно за старт и још два ганц нова. Могу да преручим ( ризична аперација ) па наставим - неее, него уфатим тесто па га окрпим. И успешно приведем ствар крају.

Дакле тачно је, старо грне бољу клопу даје; врагбигазнао зашто.
zilikaka zilikaka 15:20 16.11.2014

Re: .

старо грне бољу клопу даје; врагбигазнао зашто.


Tako nekako bi i zvučalo fizičko objašnjenje pojave.

Nego, svojevremeno mi pričali da je u nekoj od bolnica u Beogradu postojalo odeljenje pod internim nazivom SBZ.

Tamo su bili smešteni pacijenti koji baš nemaju jasnu dijagnozu, as SBZ značilo "sam bog zna".
milisav68 milisav68 15:30 16.11.2014

Re: .

nikvet pn
milisav68
ali meni nije jasno zašto je ukusnije - što ga duže koristiš?


Јес бре Милисаве, то је право питање, дуго ме то мучило.

Ma meni to palo na pamet pre jedno mesec dana.Bio ćerkin rođendan, i sad tu kao i uvek ne znaš baš-baš tačan broj gostiju, a i trenutne apetite , pa žena uzme skuvani pasulj "od juče" i zaprži ga, pa ga zapeče u zemljanoj posudi (koju koristimo više od 10 godina) - da ima "za svaki slučaj".

I šta se dešava (većina gostiju nema te zemljane posude), pored predjela i roštilja, svi navale na taj pasulj (i hvale ga na sva usta, a nama "normalan" ukus ), i nestane pasulja, a roštilja - koliko hoćeš (a i on standardno dobar).

I to nije bilo prvi put (da se hvali pasulj iz zemljane činije), ali mi baš ostalo onako upečatljivo, pa sam se zapitao da li je moguće da se stvorila tolika razlika u ukusu - vremenom (jer i meni deluje - vremenom ukusnije, a numem da objasnim - zašto).

Ala sam ga objasnio....
larisa_bg larisa_bg 20:16 13.11.2014

Nego nešto se mislim...

...čime objašnjavamo ovakav nagli napad domoljublja na blogu?

bocvena bocvena 08:43 14.11.2014

Re: Nego nešto se mislim...

time što ne razgovaramo o ljudima nego o prirodi?
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:57 14.11.2014

Re: Nego nešto se mislim...

bocvena
time što ne razgovaramo o ljudima nego o prirodi?


Pa dobro, bre, blogokoleginice, nismo dosli na blog da se vredjamo
bocvena bocvena 09:15 14.11.2014

Re: Nego nešto se mislim...

hahah, stvarno ispade super ova srbija samo da nema srba.

otkad imamo decu najčešće putujemo po srbiji. sela, planine, banje, izletišta. biće vremena za parize, londone, pragove...sve se promenilo na bolje od vremena kad sam kao dete išla istim tim putevima. vidim uložen napor u razvoj turizma. ok, možda idemo puževim korakom. ali idemo.

jedino što se ne vidi planski razvoj, gradnja je stihijska skroz, infrastruktura klimava, vanpansionska usluga negde bagatela negde kao u rimu.

generalno, sve novo što je izgrađeno prosečnom srbinu je nedostupno. osim na akciji i kupime.rs
larisa_bg larisa_bg 21:03 15.11.2014

Re: Nego nešto se mislim...

bocvena
time što ne razgovaramo o ljudima nego o prirodi?


ovo je odgovor na nivou zen-mudrosti, keve mi!
(mislim, ne zezam se, ozbiljno to kažem...)


wilma68 wilma68 22:30 13.11.2014

Osmeh

Na licu osmeh, sjaj u očima dok se ovo čita.
Divno, Bocvena!
Što se tiče Srbije u očima stranaca, ovo mi je jedan od najlepših, najkreativnijih i najduhovitijih "pogleda".

http://www.emmafick.com/
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:00 13.11.2014

Re: Osmeh

wilma68
Na licu osmeh, sjaj u očima dok se ovo čita.
Divno, Bocvena!
Što se tiče Srbije u očima stranaca, ovo mi je jedan od najlepših, najkreativnijih i najduhovitijih "pogleda".

http://www.emmafick.com/


bocvena bocvena 08:47 14.11.2014

Re: Osmeh

joj što je ovo dobro, wilma!

i ema ima opasan osećaj za detalj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 14.11.2014

Re: Osmeh

i ema ima opasan osećaj za detalj.


Ima, ima
Vid kako je lepo izabrala sliku za fejs

opasan voćnjak, ali opasan :)

natasavb natasavb 01:06 14.11.2014

Srbija je

Srbija je brale, mnogo lepa zemlja.

Jeste.
I ja sam sa istim komentarom došla pre dve godine sa Rajca.
Priroda potpuno nestvarna, da ne znaš na koju stranu pre da pogledaš. Plus smo imali za vodiče prave planinare, pa smo išli pešice petnaestak kilometara do neke Dobre vode.
Dobila sam i pečat kao potvrdu da sam ispešačila tu rutu.







bocvena bocvena 08:49 14.11.2014

Re: Srbija je

Kad smo se vraćali videla sam tablu Rajac i kažem Cvexu - Natali kaže da je ovde super! Idemo na proleće?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana