Kako izaći iz krize...

Drago Kovacevic RSS / 08.03.2008. u 13:29

Od 12. marta, 2003. godine, Srbiju permanentno potresa kriza. Ona je najvidljivija danas, 5 godina posle, kad su stvari potpuno ogoljene. O uzrocima krize mnogo je do sada kazano. O najznačajnijim akterima također. Danas se najveći broj građana sekira na temu "hoće li opstati vlada", hoće li u parlamentu proći još jedna radikalska rezolucija iako su takve rezolucije jednoglasno donosili bar jednom mesečno, poslanici iz stranaka "trijumvirata", ne računajući onu kubansku koja je bila više zbog održavanja forme. Sekiracija se dopunjuje i brigom hoće li biti smenjen Dulić i hoće li Veljine železnice osvojiti prugu od Leška do Kosovske Mitrovice.

Potpuno neprimetno prolazi tiho klizanje zemlje u samoizolaciju, svakodnevni sunovrat na berzi, početak nagloga topljenja deviznih rezervi zemlje, obustavljanje bilo kakvih stranih investicija, predaja energetske politike zemlje u ruske ruke,prolećna setva koja je za 30 procenata skuplja nego lani, inflacija koja već ima karakter dvocifrene, provocirani društveni sukobi i pucanje po raznim šavovima (Sandžak, ali ne samo Sandžak), napadi na medije i slobodu javne reči, i ko sve to može nabrojati.

Sve, ama sve nabrojano pokriva se Kosovom i tobožnjom borbom za njegovo očuvanje.

Zato mi se više nego tačnim čini ocena lidera LDP Čedomira Jovanovića data u intervjuu listu "Danas" i preneta na stranačkom sajtu kad kaže:

Boldovani deo odgovora "Danas" nije objavio

Jovanović: LDP već više od dve godine govori da će kosovsko pitanje na kraju biti ovako završeno, da politika zemlje ne sme da dovede do jednostranih poteza i da sa kosovskim Albancima treba napraviti istorijski dogovor. Samo takva politika ne bi ugrozila evropsku budućnost Srbije. Ali Vladin pregovarački tim, Koštunica i Tadić, podržan od radikala, vodio je pregovore upravo ka ovom rešenju. Otuda je deplasirano komentarisati njihove diplomatske aktivnosti. Ako je jedino što možemo da biramo pitanje da li prekinuti diplomatske odnose ili "samo" povući ambasadore na konsultacije - bolje je ovo drugo.

Nasilje koje je, kroz izjave Premijera i ministara, inicirala Vlada, ukazuje na prave motive onih koji su priželjkivali jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova. To nasilje je metod za unutrašnji obračun sa građanskim i evropskim snagama, koje mogu da ih ugroze na izborima. Oni bi želeli našu eliminaciju sa političke scene da bi Srbiju odvojili od evropskih integracija. Za njih je to završetak posla koji je započet 12. marta. Ali, građani ne treba da strepe. Ova vlast je pukla. Videće se to već na lokalnim i Pokrajnskim izborima. Ti izbori biće prekretnica i dokaz da evropska Srbija sa LDP-om na čelu sigurno pobeđuje. ( kraj citata)

Pre desetak dana Mlađan Dinkić je izašao u javnost i politiku vlade u kojoj aktivno učestvuje čitavo vreme, nazvao "ludilom". Pri tome mu nije palo na pamet da kaže kako će izaći iz vlade. Smatra, naravno, da se sve može usaglasiti sa Koštunicom. Kao do sada. Ali, zaboga, pa problem i jeste u tome "kao do sada". Jer svoditi politiku kao uspešnu samo zato što je uveo fiskalne kase za pet godina, ili dobio studiju izvodljivosti, više je nego cinično. Pri tome su sve zemlje u okruženju otišle miljama daleko. Crna Gora je potpisala sporazum o pridruživanju i već ove godine će na belu šengensku listu. Čak je i BIH pored svih poznatih teškoća pred potpisivanjem sporazuma o pridruživanju i potpisaće ga sigurno za koju nedelju. Samo Srbija sanja "ruski san" u kome aktualni premijer procenjuje koje je patriota a ko izdajnik, gde je izdajnik odmah onaj ko hoće biti trezven i normalan.

Zato ću opet citirati Jovanovića jer on to precizno opservira.

Kolika je opasnost da antievropske snage do kraja preuzmu kontrolu nad državom Srbijom?

Jovanović: Produžavanjem života ove Vlade povećava se i ta opasnost. Koštunica je prvi mandat, uz kohabitaciju, iskoristio da poništi sve rezultate Đinđićeve vlade. Ovde posebno mislim na kadrovske promene u policiji, pravosuđu, državnoj upravi i medijima. Time je napravio osnovu za ovaj antievropski zaokret kome danas prisustvujemo. Samo ne više u kohabitaciji, već u koaliciji sa DS-om. G17 je u ovoj Koštuničinoj nameri - konstanta.( kraj citata).

A upitan o mogućnosti potencijalne saradnje sa Tadićem i DS-om jovanović kaže:

Da li biste u skorije vreme razgovarali s Tadićem o nekoj vrsti saradnje i podrške, zvanične, ali i neformalne?

Jovanović: Teško je sarađivati bez zajedničke politike. Za saradnju sa nama DS treba da se promeni i počne da preuzima odgovornost za evropsku budućnost zemlje. To se radi kroz saradnju sa Hagom, izručenje Mladića ili utvrđivanje odgovornosti za one koji to neće ili ne umeju. Crna Gora je već potpisala, a BiH će uskoro potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, a nama je čak i ovaj surogat - Privremeni politički sporazum - ostao bez mastila iz Božinog penkala. Skrivanje po Rumuniji je nemoć na koju mi nismo spremni.

Znaćemo da je DS spreman za razgovore o evropskoj Srbiji kada nas pozovu na razgovor o vanrednim parlamentarnim izborima koje sa Predsednikom dražave i većinom u Vladi mogu da iniciraju.

( kraj citata)

Šta bi moglo biti rešenje...da se iz trenutnoga blata izvlačimo. To je svakako jedinstvo proevropskih snaga. Ne jedinstvo kao zajednička lista nego kao rešenost da se zajedno bori za evropsku i jedinu moguću perspektivu Srbije.

Dobar početak toga jedinsta i konačno napuštanje kohabitacije i koalicije, Tadić bi mogao pokazati simbolički tako da ode i potpiše ovaj politički sporazum sa EU koji mu se nudi. Drugi potez bi bio da deo vlade koji govori o EU preglasa na sledećoj sednici Koštunicu i uputi Tadiću predlog da raspusti Skupštinu i raspiše izbore.

Sve drugo će opet ličiti na kontinuitet "trijumvirata". 

 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:35 08.03.2008

prvi?

?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:12 08.03.2008

Re: prvi?

šta znači ova koštunicina vanredna konferencija za štampu dana u četiri sata?
pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:26 08.03.2008

Re: prvi?

pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja?


Ja mislim po njegovom starom običaju- ni jedno ni drugo. Radoznao sam samo da čujem kako će ovaj put pravdati svesno održavanje agonije. Jasno je da će pomenuti nekoliko desetina puta "Kosovo" ali to već spada u standardnu koreografiju. Uostalom videćemo za pola sata.
JJ Beba JJ Beba 16:09 08.03.2008

Re: prvi?

PALA VLADA
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:29 08.03.2008

Re: prvi?

Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori. Koštunica je najavio da je za 10. mart zakazao sednicu Vlade Srbije na kojoj će biti razmotrena odluka o raspuštanju Skupštine Srbije i raspisivanju vanrednih izbora.

Koštunica je rekao da Vlada više nema jedinstvenu politiku o pitanju Kosova u sastavu Srbije, što znači i njen kraj.


E pa sad cemo videti kako ce ovaj sto gore tvrdi Ti izbori biće prekretnica i dokaz da evropska Srbija sa LDP-om na čelu sigurno pobeđuje. svoje "obecanje" sprovesti u delo. Il' ce se pokazati da se radi o nedostatku zdravog razuma ... kad sef jedne malecke partijice (izvinjavam se lektorkama i ostalima za pleonazam) koja ima 5,33333333333... % (ogromna neka brojka) glasova daje ovako megalomankse izjave ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:36 08.03.2008

Re: prvi?

E, ove izbore stvarno vidim kao "istorijske"...
Što god doneli oni prekidaju agoniju i šalju Koštunicu u političku penziju...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:50 08.03.2008

Re: prvi?

Drago Kovacevic
E, ove izbore stvarno vidim kao "istorijske"...Što god doneli oni prekidaju agoniju i šalju Koštunicu u političku penziju...


Hm, nemam nista protiv ... ali nemoj da budes bas previse optimista Dragec ... Izgleda mi neverovatno da on nece osvojiti bar za cenzus - sto opet moze eventualno da ga stavi u poziciju "jezicka na vagi" i situaciju da bez njega ne moze vladu da formira ni jedna potencijalna grupacija (DS+G17+LDP ili SRS+SPS). Ili da on bude onaj od koga zavisi manjinska vlada i kojoj moze da diktira ... Jedino sto moze da mu pomrsi racune je da se njegova koalicija raspadne i da narodnjaci + Vuk (i neki slicni sitni) mogu mu budu konkurencija u tom smislu ...

ps. A ako se (ne daj boze) ostvari bilo koja varijanta sa SRS, ne bih iskljucio ni da mnogi tek ukapiraju sta je agonija ...
Nenad M. Nenad M. 16:52 08.03.2008

Re: prvi?

VAISTINU PALA
dobronamjeran dobronamjeran 19:08 08.03.2008

Re: prvi?

Ovaj put sigurno neces na pecanje:)
Vjerojatno ce ovi izbori po tko zna koji put biti ili ne biti. No moje prognoze nisu bas optimisticne jer u staklenoj kugli vidim nacional-socijalisticku koaliciju uz zacin C DSS-a i Narodnjaka Velje Ilica. Nakon formiranja ove koalicije ne znam sto ce biti dalje jer je kristalna kugla pocrnila.
No salu na stranu biti ce potreban veliki napor da "normalna" opcija stekne mogucnost za formiranje vlade i tu ce glavno pitanje biti suradnja Tadica sa Jovanovicem jer ako bog da Ceda bi trebao biti stozer oko kojeg bi se okupile nacionalne manjine i LSV. Ovdje nije vazno trenutni broj glasaca koji ima LDP nego demokratski potencijal koji LDP moze ponuditi kao glavna protuteza onima gore nabrojanima. Znaci opet ostaje pitanje Tadica i da li ce konacno stici iz Bukuresta i objaviti svoju platformu ili ce i dalje biti kako to Sanader kaze ne zna da li bi piskio ili kakio. No ono sto me brine je mogucnost izazivanja incidenata na Kosovu koji bi podigli rejting nacional socijalistima i DSS-u.
U svakom slucaju biti ce zanimljivo proljece za pamcenje i vjerojatno posljednja prilika da Srbija udje u normalne tokove za duze vrijeme. Da li ce ju iskoristiti ili nece to zavisi od vas.
milosib milosib 19:49 08.03.2008

Re: prvi?

Drago Kovacevic
E, ove izbore stvarno vidim kao "istorijske"...Što god doneli oni prekidaju agoniju i šalju Koštunicu u političku penziju...

Ih bre g.Drago, pa vi opet srcem, a ne razumom analizirate. U skladu sa ovim očekujem da date prognozu da LDP (ako budete dovoljno ....... da izađete sami) osvoji bar 15% glasova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:34 08.03.2008

Re: prvi?

dobronamjeran
Ovaj put sigurno neces na pecanje:)
Vjerojatno ce ovi izbori po tko zna koji put biti ili ne biti. No moje prognoze nisu bas optimisticne jer u staklenoj kugli vidim nacional-socijalisticku koaliciju uz zacin C DSS-a i Narodnjaka Velje Ilica. Nakon formiranja ove koalicije ne znam sto ce biti dalje jer je kristalna kugla pocrnila.
No salu na stranu biti ce potreban veliki napor da "normalna" opcija stekne mogucnost za formiranje vlade i tu ce glavno pitanje biti suradnja Tadica sa Jovanovicem jer ako bog da Ceda bi trebao biti stozer oko kojeg bi se okupile nacionalne manjine i LSV. Ovdje nije vazno trenutni broj glasaca koji ima LDP nego demokratski potencijal koji LDP moze ponuditi kao glavna protuteza onima gore nabrojanima. Znaci opet ostaje pitanje Tadica i da li ce konacno stici iz Bukuresta i objaviti svoju platformu ili ce i dalje biti kako to Sanader kaze ne zna da li bi piskio ili kakio. No ono sto me brine je mogucnost izazivanja incidenata na Kosovu koji bi podigli rejting nacional socijalistima i DSS-u.
U svakom slucaju biti ce zanimljivo proljece za pamcenje i vjerojatno posljednja prilika da Srbija udje u normalne tokove za duze vrijeme. Da li ce ju iskoristiti ili nece to zavisi od vas.

Ma nema pecanja dok traje kampanja...o))
Znaš o čemu se ovde radi. Pitanje je samo koliko će se vremena izgubiti. Inače, Srbija nema kuda nego u Evropu. Ova crno - crno - crvena koalicija može oteti još koju godinu što je "vremeubistvo". No, nadam se da neće.
Ovako ili onako. I što je još značajnije, ceo region će morati čekati dok Srbija bude za to spremna. Ovi će izbori,što mnogi ne veruju, biti važni i za sve zemlje u okruženju, a koje još nisu u članstvu.. Zbog njihova vremena.
Ovo me podseća na jednu istorijsku situaciju, kad je Srbija u 19 veku dobila novac sa zapada da gradi železničku prugu. Joj, kakva je to frka bila, kako je ta narodnjačka bratija penila protiv progresa i da se to ne dogodi. Kakvih je tu sve besmislenih argumenata bilo. I šta se dogodilo. Pruga je prošla i gluposti arhivirane.
Progres se ne može zaustaviti. On samo može biti za neko vreme odgođen, a besmislene žrtve odgađanja su mali, obični ljudi i kvalitet njihova života. Samo, što to ne vide, na žalost, nego lakše progutaju besmislicu od vizije....
Lektorka Lektorka 23:43 08.03.2008

Re: prvi?

Ovaj put sigurno neces na pecanje:)

tako je.
ni ja. :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:54 08.03.2008

Re: prvi?

Lektorka
Ovaj put sigurno neces na pecanje:)

tako je.
ni ja. :)

Baš će se sigurnim osećati somovi, štuke i šarani....o))
A, Leks....

dobronamjeran dobronamjeran 01:10 09.03.2008

Re: prvi?

Pitanje je samo koliko će se vremena izgubiti.
Da to je pitanje ako nacisticka koalicija dojde na vlast (nacional - socijalisticka) uz pridruzene "zdrave" narodnjacko DSS-ovske snage onda ce to vrijeme biti dosta izgubljeno a kako je danas odnos snaga ta je opcija dosta vjerojatna. U ovom scenariu osnovnu ce ulogu imati granica trpljenja naroda.
I što je još značajnije, ceo region će morati čekati dok Srbija bude za to spremna.

Meni se cini kako HDZ-HSS namjerno vuku rucnu kocnicu u obliku ZERP-a kako bi se srbijanski vagon prikacio. No mozda sam malo schizofren u tim zapadnobalkanskim teorijama urote:)
Progres se ne može zaustaviti. On samo može biti za neko vreme odgođen, a besmislene žrtve odgađanja su mali, obični ljudi i kvalitet njihova života. Samo, što to ne vide, na žalost, nego lakše progutaju besmislicu od vizije....

Problem je masa biraca koja uvijek bira vece bukace i glasnije prodavace magle nego realne politicare.
Na zalost kako sam vec napisao kristalna kugla je potamnjela i nisam bas optimistican i mislim kako ce se ovaj put morati poizati dosta toga recenog te prije bilo kakvih izbora morati cete sastavljati postizborne ugovore sa jasnim ciljevima i odgovornostima za provodjenje. Jer u povoljnoj opciji da "izdajnicki" misevi dojdu na vlast ne vidim vlast bez DS-a.
Treger Treger 10:34 09.03.2008

Re: prvi?

Virtuelni Vasilije
Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori. Koštunica je najavio da je za 10. mart zakazao sednicu Vlade Srbije na kojoj će biti razmotrena odluka o raspuštanju Skupštine Srbije i raspisivanju vanrednih izbora.Koštunica je rekao da Vlada više nema jedinstvenu politiku o pitanju Kosova u sastavu Srbije, što znači i njen kraj. E pa sad cemo videti kako ce ovaj sto gore tvrdi Ti izbori biće prekretnica i dokaz da evropska Srbija sa LDP-om na čelu sigurno pobeđuje. svoje "obecanje" sprovesti u delo. Il' ce se pokazati da se radi o nedostatku zdravog razuma ... kad sef jedne malecke partijice (izvinjavam se lektorkama i ostalima za pleonazam) koja ima 5,33333333333... % (ogromna neka brojka) glasova daje ovako megalomankse izjave ...

Pa kada ti smatraš da je vlada sa fašistom koji ima samo 1,3333333333333333333333% glasova uredu što ne bi bila i sa 5,3333333333333333333333333334% sa LDP koji se pokazao principijelan i nije se udvarao glasačima lažima kao Koštunica,Tadić, Toma, Dinkić,Velja i Palma.Voja je pričom o Kosovu dobio sao 300000 hiljada glasova.Razmisli o tome kad već voliš da se igraš matematike.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:38 08.03.2008

a možda i drugi

Čedo
sa kosovskim Albancima treba napraviti istorijski dogovor.


A kad LDP uze vlast, najbolje da pacifista Samardžić ostvari taj zadatak.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:46 08.03.2008

Sta je poenta ?

Jel to da je LDP iskljucivi nosilac politickih promena u Srbiji koje garantuju bolji i dugovecniji zivot za sve nase gradjane i gradjanke ?
Lektorka Lektorka 23:48 08.03.2008

Re: Sta je poenta ?

Ninoslav Randjelovic
Jel to da je LDP iskljucivi nosilac politickih promena u Srbiji koje garantuju bolji i dugovecniji zivot za sve nase gradjane i gradjanke ?

koja je alternativa?
Dolybell Dolybell 13:52 08.03.2008

Kokokokokoooosovo

Sve, ama sve nabrojano pokriva se Kosovom i tobožnjom borbom za njegovo očuvanje.


Kako sačuvati ono što nemaš ?
Da li TO iko može da mi objasni?

De asini umbra disceptare
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:57 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Dolybell
Sve, ama sve nabrojano pokriva se Kosovom i tobožnjom borbom za njegovo očuvanje.

Kako sačuvati ono što nemaš ?
Da li TO iko može da mi objasni?

De asini umbra disceptare


"Kako se izgubilo on sto se imalo ?
Gde je ?
Ko ga je uzeo ?
Kako ?"

Disraeli
JJ Beba JJ Beba 14:10 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Kako izaći iz krize...

kako?
drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.
subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.
živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola
:)
Palilula Palilula 14:21 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Sta ce mo ako da ostavku?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:26 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

JJ Beba
Kako izaći iz krize...

kako?
drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.
subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.
živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola
:)

Stvarno intrigantno...da neće obznaniti koaliciju sa radikalima...
adam weisphaut adam weisphaut 14:28 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Stvarno intrigantno...da neće obznaniti koaliciju sa radikalima...

Vladu narodnog jedinstva
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:31 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

adam weisphaut
Stvarno intrigantno...da neće obznaniti koaliciju sa radikalima...

Vladu narodnog jedinstva

Da, tako će je nazvati, po onome što su sinoć kazali SPS-ovci..
Ali, ima jedan problem...Ako on ostaje premijer to može biti samo manjinska vlada. kako manjinska vlada može biti vlada narodnoga jedinstva....?
Palilula Palilula 14:35 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo


kako manjinska vlada može biti vlada narodnoga jedinstva....?





U Srbiji je sve moguce.
adam weisphaut adam weisphaut 14:36 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo


Da, tako će je nazvati, po onome što su sinoć kazali SPS-ovci..
Ali, ima jedan problem...Ako on ostaje premijer to može biti samo manjinska vlada. kako manjinska vlada može biti vlada narodnoga jedinstva....?

To jeste problem.
Možda se radikali zadovolje ministarstvima demokrata a Nikolić da bude predsednik skupštine, čekajući da puste Koštunicu niz vodu prvom prigodnom prilikom?
glog glog 14:37 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

JJ Beba
Kako izaći iz krize...kako?drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola:)


Ma samo hoće da čestita 8. mart. Ženama u crnom, a i ostatku gradjanstva koje Voja očito smatra slabijim polom. Što i nije daleko od istine.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:42 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

adam weisphaut

Da, tako će je nazvati, po onome što su sinoć kazali SPS-ovci..
Ali, ima jedan problem...Ako on ostaje premijer to može biti samo manjinska vlada. kako manjinska vlada može biti vlada narodnoga jedinstva....?

To jeste problem.
Možda se radikali zadovolje ministarstvima demokrata a Nikolić da bude predsednik skupštine, čekajući da puste Koštunicu niz vodu prvom prigodnom prilikom?

Ne verujem da će radikali ulaziti u vladu...Mislim da će se ponašati kao ondomad dok su podržavali Šajinovićevu vladu...uz moguće preuzimanje skupštine. Inače, ako oni ulaze u vladu, to je bolje i čistije, nego da vladaju a ne odgovaraju....
jaksa scekic jaksa scekic 14:43 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Drago Kovacevic

JJ Beba
Kako izaći iz krize...kako?drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola:)Stvarno intrigantno...da neće obznaniti koaliciju sa radikalima...


Ajmo razlozno:

1.Radikali nisu ludi da podrzavaju manjinsku vladu.

2.Radikali nisu ludi da udju u vladu.U cetvrtak uvece je Nikolic izjavio na RTV da su ovo bili njegovi posledji predsednicki izbori i da ga samo interesuje PREMIJERSKO mesto

3.DS i ostali njihovi drugari imaju vecinu u vladi. Zasto bi oni izlazili.Ako eko izlazi treba da izadju oni koji su u manjini.

4.Shvatite da Srbija mora da odboluje Kosovo,i to ima da potraje.

5.Moj hint je da ce Premijer da pojaca svoje jucerasnje razocareje i da ce ponovo da kuka i moli za nacionalno jedinstvo.

6.Citat jednog mog prijatelja :"Tadic je pobedio jer je podsetio kako se zivelo 90-tih,a Nikolic ja dobio toliko glasova jer je podsetio kako se zivi 2000-tih.

7.Po prvi put ja sam optimista,moja familija ne moze da veruje.Samo opusteno,sve je pod kontrolom :)


J
adam weisphaut adam weisphaut 14:44 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo


Ma samo hoće da čestita 8. mart. Ženama u crnom, a i ostatku gradjanstva koje Voja očito smatra slabijim polom. Što i nije daleko od istine.

A evo neki nacionalno svesni građanin je odlučio da čestitia 08.03. radnicama i klijentima Merkatora:
B92 Info Vesti Hronika
Ponovo evakuacija Merkatora
8. mart 2008. | 13:33 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Danas ponovo upućen anonimni poziv o postavljenoj bombi u tržnom centru "Merkator" u Novom Beogradu, saoštio MUP.

Anonimni poziv o postavljenoj bombi primljen je oko 12.00, a kontra diverzione ekipe MUP-a upućene su na teren. Podsetimo, na objekat slovenačke kompanije "Merkator" u Novom Beogradu 8. februara bačena je bomba koja je pričinila manju materijalnu štetu, a istog dana bila je lažna dojava da je bomba postavljena u Merkator centru u Čačku.

Dan nakon toga zbog lažne dojave o postavljenoj bombi evakuisan je tržni centar "Merkator" u Novom Sadu.

* Komentari: 3
* Hronološki
* Preporučeni
* Pošaljite komentar

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:46 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

jaksa scekic
Drago Kovacevic

JJ Beba
Kako izaći iz krize...kako?drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola:)Stvarno intrigantno...da neće obznaniti koaliciju sa radikalima...


Ajmo razlozno:

1.Radikali nisu ludi da podrzavaju manjinsku vladu.

2.Radikali nisu ludi da udju u vladu.U cetvrtak uvece je Nikolic izjavio na RTV da su ovo bili njegovi posledji predsednicki izbori i da ga samo interesuje PREMIJERSKO mesto

3.DS i ostali njihovi drugari imaju vecinu u vladi. Zasto bi oni izlazili.Ako eko izlazi treba da izadju oni koji su u manjini.

4.Shvatite da Srbija mora da odboluje Kosovo,i to ima da potraje.

5.Moj hint je da ce Premijer da pojaca svoje jucerasnje razocareje i da ce ponovo da kuka i moli za nacionalno jedinstvo.

6.Citat jednog mog prijatelja :"Tadic je pobedio jer je podsetio kako se zivelo 90-tih,a Nikolic ja dobio toliko glasova jer je podsetio kako se zivi 2000-tih.

7.Po prvi put ja sam optimista,moja familija ne moze da veruje.Samo opusteno,sve je pod kontrolom :)


J

Ako se ovo potvrdi Jakša, imaš piće,,,o))
pozz
adam weisphaut adam weisphaut 14:50 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo


Ne verujem da će radikali ulaziti u vladu...Mislim da će se ponašati kao ondomad dok su podržavali Šajinovićevu vladu...uz moguće preuzimanje skupštine. Inače, ako oni ulaze u vladu, to je bolje i čistije, nego da vladaju a ne odgovaraju....

To bi im bila defintivno najlagodnija varijanta, iz koje bi se posle lako mogli izvući uz priču "mi već osma godina nismo na vlasti".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:54 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

adam weisphaut

Ne verujem da će radikali ulaziti u vladu...Mislim da će se ponašati kao ondomad dok su podržavali Šajinovićevu vladu...uz moguće preuzimanje skupštine. Inače, ako oni ulaze u vladu, to je bolje i čistije, nego da vladaju a ne odgovaraju....

To bi im bila defintivno najlagodnija varijanta, iz koje bi se posle lako mogli izvući uz priču "mi već osma godina nismo na vlasti".

Da, zato mislim da je Jakšin zaključak preoptimističan....

JJ Beba JJ Beba 14:59 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Vladu narodnog jedinstva

koncentracionu vladu ? to mu je davnašnja želja.
kad napravi vladu nacionalnog jednistva, taman pred 12ti mart, dovršiće posao državnog udara koji su započeli onog 12og marta.
onda će da ode u belanovicu. ili na ostrog kod svojih radovića na boravak
jaksa scekic jaksa scekic 15:00 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo



Pazi,i da demisionira popodne,pa sta,nit je prvi nit je zadnji premijer koji je to ucinio.Ja sumnjam da ce se povuci,jer do sad je cinio sve da DS izadje iz vlade,a oni tvrdoglavi pa nece li nece. Premijer je veliki igrac i moze da ima keca u rukavu,ali javlja mi se da se ponasa ovih dana kao da sumnja da postoji dogovor izmedju DS i Radikala da on,Premijer vise nije potreban.

J
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:16 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

jaksa scekic


Pazi,i da demisionira popodne,pa sta,nit je prvi nit je zadnji premijer koji je to ucinio.Ja sumnjam da ce se povuci,jer do sad je cinio sve da DS izadje iz vlade,a oni tvrdoglavi pa nece li nece. Premijer je veliki igrac i moze da ima keca u rukavu,ali javlja mi se da se ponasa ovih dana kao da sumnja da postoji dogovor izmedju DS i Radikala da on,Premijer vise nije potreban.

J

Pa, najlakše bi ga se rešili na izborima....
No videćemo šta kaže biznis - klasa....mislim da će to presuditi...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:17 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

pa zar zabrana obeležavnja stogodišnjice 8. marta nije neproglašeno vanredno stanje?
15 godina smo se okupljali na trgu i nikad ali nikad nije bilo zabrane.
čak je policija obezbeđivala skup.
ovo je prvi put.
ili je pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja.
ako građani i na to pristanu, alal im.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:21 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Exitus Letalis
pa zar zabrana obeležavnja stogodišnjice 8. marta nije neproglašeno vanredno stanje?
15 godina smo se okupljali na trgu i nikad ali nikad nije bilo zabrane.
čak je policija obezbeđivala skup.
ovo je prvi put.
ili je pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja.
ako građani i na to pristanu, alal im.

Mislim da vanredno stanje može uvesti skupština na predlog vlade....
A za ovo oko zabrana si potpuno u pravu...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:22 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

ili je pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja.
ako građani i na to pristanu, alal im.

Koji gradjani ?
JJ Beba JJ Beba 15:33 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

ako građani i na to pristanu, alal im.

građani se kreću ka mišijim rupama gde su poslani onomad sa veličanstvenog i nadasve dostojanstvenog minitinga.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:35 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Ninoslav Randjelovic
ili je pad vlade ili uvođenje vanrednog stanja.
ako građani i na to pristanu, alal im.

Koji gradjani ?

pa onih 230.000 + ti:)))
adam weisphaut adam weisphaut 16:09 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Pa, najlakše bi ga se rešili na izborima....

Rekao je da valda ne postoji i založio se za izbore 11.05.!
jaksa scekic jaksa scekic 16:12 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo


Pala Vlada

J
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:12 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

JJ Beba
Kako izaći iz krize...

kako?
drago, sad čula na vestima premijer sprema neku vanrednu konferenciju za štamšu u 16h. o čemu? pojma nemamo nije teo da kaže.
subota je, premijer nije u belanovici a sprema vanrednu konferenciju.
živa nisam, sestro slatka brate drago. ima me pola
:)

Bogami, uradio je ono čemu se nisam nadao...i prvi put se sa njim slažem...
Izbori, pa da se vidi...
JJ Beba JJ Beba 16:18 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

Bogami, uradio je ono čemu se nisam nadao...i prvi put se sa njim slažem...
Izbori, pa da se vidi...

*novo

dobro se setio
jedino me strah da nešto ne radi iza leđa
da nešto ne smulja...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:27 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

JJ Beba
Bogami, uradio je ono čemu se nisam nadao...i prvi put se sa njim slažem...
Izbori, pa da se vidi...

*novo

dobro se setio
jedino me strah da nešto ne radi iza leđa
da nešto ne smulja...

A ne znam šta sad može smuljati....
Jedino, da Tadić ne raspusti skupštinu, što zvuči neverovatno i nemoguće...o))

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:58 08.03.2008

Re: Kokokokokoooosovo

pa onih 230.000 + ti:)))

okey dokey !
:))
MilutinM MilutinM 14:12 08.03.2008

Od kada?

Od 12. marta, 2003. godine, Srbiju permanentno potresa kriza

Gos'n, Drago,
odakle Vam referenca da kriza pogadja Srbiju od 12. marta 2003. godine? Zar nije nešto krize bilo i pre toga?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:24 08.03.2008

Re: Od kada?

MilutinM
Od 12. marta, 2003. godine, Srbiju permanentno potresa kriza

Gos'n, Drago,
odakle Vam referenca da kriza pogadja Srbiju od 12. marta 2003. godine? Zar nije nešto krize bilo i pre toga?

Govorim o periodu nakon 5. oktobra...do 12. marta 2003. ipak se išlo uzbrdo....
MilutinM MilutinM 14:35 08.03.2008

Re: Od kada?

Šta znam, neki bi rekli da je sve krenulo nizbrdo 28. juna 1389. Nekima je to bilo 1903, nekima 1941, nekima 1944, nekima 1968, nekima 1981, nekima 1989, nekima 1996... itd. Nije lako naći graničnik.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:39 08.03.2008

Re: Od kada?

MilutinM
Šta znam, neki bi rekli da je sve krenulo nizbrdo 28. juna 1389. Nekima je to bilo 1903, nekima 1941, nekima 1944, nekima 1968, nekima 1981, nekima 1989, nekima 1996... itd. Nije lako naći graničnik.

Nije, slažem se...
No, ovde je u pitanju najnovija faza....
MilutinM MilutinM 14:49 08.03.2008

Re: Od kada?

No, ovde je u pitanju najnovija faza....

OK, mada neki bi rekli da nije svih ovih ranijih datuma ne bi bilo ni 5. oktobra ni 12. marta
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:53 08.03.2008

Re: Od kada?

Govorim o periodu nakon 5. oktobra...do 12. marta 2003. ipak se išlo uzbrdo....

Da, ali uz nekakav doping o cijoj "legalnosti i legitimnosti" malo sta znamo, osim bajki i legendi iliti mitova kako se to vec danas voli nazvati ?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:19 08.03.2008

kako izaći iz krize?

Zabraniti sve političke partije u Srbiji na neodređeno vreme i pozvati EULEX misiju da nas čupa iz gliba. Sve drugo je zamajavanje i nesuočavanje sa realnošću.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:25 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

i pozvati EULEX misiju

I mozda ruske teniserke, kao i atleticarke iz africkih zemalja ?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:40 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

I mozda ruske teniserke, kao i atleticarke iz africkih zemalja ?


ako Vam se ne sviđa moj predlog, onda LDP kao "iskljucivi nosilac politickih promena u Srbiji koje garantuju bolji i dugovecniji zivot za sve nase gradjane i gradjanke"
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:48 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

ako Vam se ne sviđa moj predlog, onda LDP kao "iskljucivi nosilac politickih promena u Srbiji koje garantuju bolji i dugovecniji zivot za sve nase gradjane i gradjanke"

Ajte, ajte, neka bude Vas predlog...!
Hvala na upozorenju !
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:56 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

Ninoslav Randjelovic
ako Vam se ne sviđa moj predlog, onda LDP kao "iskljucivi nosilac politickih promena u Srbiji koje garantuju bolji i dugovecniji zivot za sve nase gradjane i gradjanke"

Ajte, ajte, neka bude Vas predlog...!
Hvala na upozorenju !
:)

Ako, ako Nino...o))
Samo se igraj....jeste malo detinjasto, ali je ljudski....o))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:01 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

Samo se igraj....jeste malo detinjasto, ali je ljudski....o))

Pa, gledajuci kako se srpski i belosvetski politicari i aktivisti svih ideoloskih uverenja zrelo (odraslo, ozbiljno) bave stradanjem ljudi u Srbiji, odlucio sam da se tim problemima bavim i da ih dozivljavam, drugacije od tih srpskih i belosvetskih aktivista, dakle detinjasto i nezrelo i neozbiljno....
Nadam se da Vas to ne vredja, jer Vi ste meni drag bloger-drug.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:14 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

Ninoslav Randjelovic
Samo se igraj....jeste malo detinjasto, ali je ljudski....o))

Pa, gledajuci kako se srpski i belosvetski politicari i aktivisti svih ideoloskih uverenja zrelo (odraslo, ozbiljno) bave stradanjem ljudi u Srbiji, odlucio sam da se tim problemima bavim i da ih dozivljavam, drugacije od tih srpskih i belosvetskih aktivista, dakle detinjasto i nezrelo i neozbiljno....
Nadam se da Vas to ne vredja, jer Vi ste meni drag bloger-drug.

Ovo napisano u zadnjoj rečenici delim sa tobom....ne vređa me, naravno. Sipatično mi je.
Samo se čudim ovome "belosvetski"....Kao da nisi ti napisao...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:20 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?

Samo se čudim ovome "belosvetski"....Kao da nisi ti napisao...

Pa , kada sam sabrao sta sve o tom stradanju ljudi u Srbiji (na KiM posebno) govore politicari i aktivist i- Srbi, Albanci, Amerikanci, Rusi, Evropljani, Tunguzani i mnogi drugi, videh da tu nema nista o ljudima. I smatram to ozbiljnom budalastinom....
kaiser kaiser 15:56 08.03.2008

Re: kako izaći iz krize?


Pa, gledajuci kako se srpski i belosvetski politicari i aktivisti svih ideoloskih uverenja zrelo (odraslo, ozbiljno) bave stradanjem ljudi u Srbiji, odlucio sam da se tim problemima bavim i da ih dozivljavam, drugacije od tih srpskih i belosvetskih aktivista, dakle detinjasto i nezrelo i neozbiljno....


Ne opravdavam belosvetske politicare, ali to im je posao. Da smo na njihovom mestu i nasi bi se nebeski politicari jednako ponasali prema njihovim zemaljskim gradjanima. Imali smo to u skorijoj proslosti, iako slabi i nikakvi, a ipak smo se qurcili. Ali zasto se nasi politicari i aktivisti izivljavaju na svojim gradjanima?
Zna se na koga mislim, ko voli silu i cvrstu ruku.
jankovicf jankovicf 17:51 08.03.2008

?

Od 12. marta, 2003. godine, Srbiju permanentno potresa kriza


a pre toga nije bilo kriza?
mariopan mariopan 18:15 08.03.2008

Re: ?

Vi Drago gresite u nekim pretpostavkama a isto tako i Cedomir Jovanovic , u nekim stvarima ste oboje u pravu.

Vi gresite kada kazete da se narod boji da ce pasti vlada...pa ne boji se , jedva ceka! Bar ja jedva cekam da padnu pa makar dosli i Radikali, da znam vec jednom ko je za sta ODGOVORAN a to do sada nije bio niko.

Cedomir Jovanovic gresi kada kaze da se neko boji da LDP ne dodje na vlast jer bi nas oni ekspresno izveli iz krize.....pa toga se niko ne boji jer su realne sanse za tako nesto minimalne ..samo 5%. Toga se niko ne boji.

U pravu ste oboje da je ova vlast zasnivala svoju vladavinu pokrivajuci sve Kosovom i pravdajuci sve Kosovom, toliko da se smucila narodu. To ce biti razlog sto ce sada na izborima slavno da propadnu , sto su i zasluzili.

Cedomir Jovanovic nije u pravu kada kaze da smo sa Albancima mogli da postignemo "Istorijski dogovor" jer Albanci nisu ni hteli nista i nisakim da se dogovaraju, oni su postavili maksimalisticke zahteve, drzava ili teror oruzjem, sta bi Ceda sa njima "dogovarao"? Mogao je samo da digne ruke na predaju a ne da nesto "dogovara" dogovor podrazumeva dve strane koje su spremne makar na dijalog , toga nije bilo , bilo je samo farse da svet zadovolji formu.

Mladjenu Dinkicu ne bih verovala ni da mi kaze da je mleko belo, u svakoj Vladi od 5.oktobra do danas i on je bio i njegova zasluga sto smo ovde je sigurno velika. Cim je on poceo da se izvlaci od odgovornosti i da optuzuje druge znala sam da ce Vlada da padne samo on zuri da svoj greh prebaci na nekog drugog i da osigura sebe da ce ga neko uzeti u sledecem krugu na ringispilu.

Jedino ne gresite ni Vi ni Ceda kada kazete da je Srbiji mesto u Evropi, za to su se izjasnili i gradjani Srbije na mnogim anketama. Ako je verovati 71% gradjana je put Srbije video samo u EU a znajuci da za LDP glasa oko 5% ostaje nam da su ostali glasaci svih ostalih stranaka u Srbiji pa i Radikala. Dakle i ako odemo u Evropu tamo mogu da nas odvedu i ostale stranke koje evidentno dobijaju mnogo veci broj glasova na izborima.

U pravu ste da su ovo istorijski izbori, nadam se samo da ce pobediti proevropski orjentisane stranke koje ce moci da naprave jaku i stabilnu Vladu, demokratsku, naravno. Mada ne znam da li je to moguce u Srbiji danas.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:21 08.03.2008

Re: ?

mariopan
Vi Drago gresite u nekim pretpostavkama a isto tako i Cedomir Jovanovic , u nekim stvarima ste oboje u pravu.

Vi gresite kada kazete da se narod boji da ce pasti vlada...pa ne boji se , jedva ceka! Bar ja jedva cekam da padnu pa makar dosli i Radikali, da znam vec jednom ko je za sta ODGOVORAN a to do sada nije bio niko.

Cedomir Jovanovic gresi kada kaze da se neko boji da LDP ne dodje na vlast jer bi nas oni ekspresno izveli iz krize.....pa toga se niko ne boji jer su realne sanse za tako nesto minimalne ..samo 5%. Toga se niko ne boji.

U pravu ste oboje da je ova vlast zasnivala svoju vladavinu pokrivajuci sve Kosovom i pravdajuci sve Kosovom, toliko da se smucila narodu. To ce biti razlog sto ce sada na izborima slavno da propadnu , sto su i zasluzili.

Cedomir Jovanovic nije u pravu kada kaze da smo sa Albancima mogli da postignemo "Istorijski dogovor" jer Albanci nisu ni hteli nista i nisakim da se dogovaraju, oni su postavili maksimalisticke zahteve, drzava ili teror oruzjem, sta bi Ceda sa njima "dogovarao"? Mogao je samo da digne ruke na predaju a ne da nesto "dogovara" dogovor podrazumeva dve strane koje su spremne makar na dijalog , toga nije bilo , bilo je samo farse da svet zadovolji formu.

Mladjenu Dinkicu ne bih verovala ni da mi kaze da je mleko belo, u svakoj Vladi od 5.oktobra do danas i on je bio i njegova zasluga sto smo ovde je sigurno velika. Cim je on poceo da se izvlaci od odgovornosti i da optuzuje druge znala sam da ce Vlada da padne samo on zuri da svoj greh prebaci na nekog drugog i da osigura sebe da ce ga neko uzeti u sledecem krugu na ringispilu.

Jedino ne gresite ni Vi ni Ceda kada kazete da je Srbiji mesto u Evropi, za to su se izjasnili i gradjani Srbije na mnogim anketama. Ako je verovati 71% gradjana je put Srbije video samo u EU a znajuci da za LDP glasa oko 5% ostaje nam da su ostali glasaci svih ostalih stranaka u Srbiji pa i Radikala. Dakle i ako odemo u Evropu tamo mogu da nas odvedu i ostale stranke koje evidentno dobijaju mnogo veci broj glasova na izborima.

U pravu ste da su ovo istorijski izbori, nadam se samo da ce pobediti proevropski orjentisane stranke koje ce moci da naprave jaku i stabilnu Vladu, demokratsku, naravno. Mada ne znam da li je to moguce u Srbiji danas.

E, sad Mariopan, Vi ste ovde svašta napisali...
i ja, pravo da Vam kažem, niti znam zašta ste, niti protiv čega ste...o))
Kao da ste glasač BoTa...o))
mariopan mariopan 12:13 09.03.2008

Re: ?

Pa sad sam i glasala za Borisa Tadica JER NEMA NIKOGA DRGOGA samo zato!

Nemam svoju partiju niti stranku kojoj bih poverila mandat ali mogu valjda da kazem cime sam nezadovoljna? Pa svi su me razocarali. Nezadovoljna sam ponudom politicara , sve sto su do sada pokazali bila je katastrofa i sad smo u toj katastrofi zahvaljujuci njihovim eksperimentima a mi smo im pokusni kunici.

Necu da budem pokusni kunic nikome vise, da neko vezba na meni da li ume ili ne ume da vodi zemlju a mi svi da ispastamo. Zelim da se pojavi proevropski demokratski kandidat SPOSOBAN da odradi posao a takvoga NEMA. Nemojte samo da mi kazete da ce to biti Ceda Jovanovic KADA dobije vise od 5% glasova, ne mopgu ja toliko da cekam, nama treba neko ODMAH. U nedostatku bas takvoga glasala sam za Bo.Tadica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:18 09.03.2008

Re: ?

mariopan
Pa sad sam i glasala za Borisa Tadica JER NEMA NIKOGA DRGOGA samo zato!

Nemam svoju partiju niti stranku kojoj bih poverila mandat ali mogu valjda da kazem cime sam nezadovoljna? Pa svi su me razocarali. Nezadovoljna sam ponudom politicara , sve sto su do sada pokazali bila je katastrofa i sad smo u toj katastrofi zahvaljujuci njihovim eksperimentima a mi smo im pokusni kunici.

Necu da budem pokusni kunic nikome vise, da neko vezba na meni da li ume ili ne ume da vodi zemlju a mi svi da ispastamo. Zelim da se pojavi proevropski demokratski kandidat SPOSOBAN da odradi posao a takvoga NEMA. Nemojte samo da mi kazete da ce to biti Ceda Jovanovic KADA dobije vise od 5% glasova, ne mopgu ja toliko da cekam, nama treba neko ODMAH. U nedostatku bas takvoga glasala sam za Bo.Tadica.

Pa, da..Odmah, sve i BoTa...
Kažem ja...o))
mariopan mariopan 13:27 09.03.2008

Re: ?

Pa glasala jesam, i lepo kazem , morala sam....ali ne moram vise.. Kao sto znate , rodjena sam na Kosovu, rekoh to vise puta pa da ne ponavljam, moje se komentarisanje zato tako razlikuje od ostalih, ali sada ne moram vise za njega da glasam. Njegovo ponasanje je toliko bilo kukavicko i sramno da necu vise za njega da glasam , radije i za Radikale nego ponovo za njega. Pozdrav i vama.)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana