Astrologija| Politika

Recite Srbiji

libkonz RSS / 09.01.2015. u 13:23

Recite Srbiji da je to samo posao. Uvek mi je bila draga. *

Nisu retki oni koji su bar u jednom trenutku pomislili da bi Vučić mogao da izvuče Srbiju iz blata. A imao je svoju šansu. Prvi su ga podržali pošteni policajci. Da su pošteni, pokazali su time što su ga prvi i napustili, kada su shvatili sa kim imaju posla. Nisu hteli prljave pare. 

Shvatili su to i drugi, ali svašta se proguta dok se džepovi pune. Ne može taj novac da pomogne kod mučnine, ali teško je propustiti dobijenu šansu. 

Kada se pomene ćutanje, logično je da se prvo pomisli na ministra Tasovca. Ćuti, ćuti, pa svom bati nabaci posao od 1,5 miliona evrića. Jeste brat pametan i školovan, ali bi video šipak od budžetskih para da nije starijeg brata, ministra. "Ćutanje je zlato" je verovatno omiljena poslovica braće Tasovac.

Ima jedan, nije još ministar, koji ne ćuti. Dolazi na noge Vođi i tračari o tome šta je ko iz opozicije rekao i uradio. Nikada mi neće biti žao što sam 2012. glasao protiv tog ljigavca. Taj isti je dobro uhlebio svoje drugare kod Vođe, a odužio se neposredno pred izbore prošle godine. I muka mi je od onih kojima su "beli listići" krivi za sve. Alooo, nisu "beli listići" pljačkali sopstvenu zemlju i zapošljavali i kurtu i murtu po javnim preduzećima. 

Tu je i onaj na kog se dugo ložila "druga Srbija". A on se loži na skupe stvari, pa nije ni čudo da se stalno nudi vođi, pogotovo što se nije baš pokazao kao majstor za testo. Jedino što ga je ta "druga Srbija" pročitala, pa nema "pregovarački kapacitet" i utehu pronalazi u... OK, ne moram o tome, ali ko ga je za novogodišnje praznike viđao po Kopaoniku tome je sve jasno.

Vođa nam je ostao na jednom prijatelju sa kojim se druži svako veče. Taj je poznat po tome što je na vreme promenio stranu 2000. I to petog oktobra 2000.  godine u kasnim popodnevnim satima. I uvek je znao kome treba da se šlihta. A jul je baš kul. 

Svaka čast Krstiću, dečko je dokazao da su ljudi iz Službe bili u pravu kada su ga predložili Vođi za ministra. Otišao je kada je video koliko je sati. Otišao je i idol "druge i po" Srbije, samo što je taj otišao kad je shvatio da će biti smenjen, pa danas izigrava novog Mesiju, a Srbi vole takve šarlatane. Postoji i "Treća Srbija", ali mi ni jedna politička opcija ne izaziva mučninu kao oni. 

Mislim da Vođa neće dočekati kraj godine na vlasti. Moja procena je odavno bila da će kraj doći negde u septembru 2015. i da će ga srušiti njegovi. Kako vreme prolazi sve sam sigurniji u to. Niko ga ne mrzi kao oni iz njegovog najbližeg okruženja, a panika oko lokalnih izbora u Mionici i Lučanima je samo potvrda da im je kraj blizu. Naše je samo da čekamo i gledamo kako se sve urušava. Ostaće sam sa sobom, odbačen od svih, i verovatno će verovati da je bio neshvaćen. Biće to bolno suočavanje sa realnošću, ali to je njegov problem. 

Logično je da sa njim odu i grobar, keramičar, lepotica sa naslovne strane i najveći obožavaoci Stefanović i Vulin. Ali, opet će nam ostati oni ljigavci koji su dobri svakoj vlasti, koji poput pacova prvi napuštaju brod koji tone i znaju da se prikače svakom sledećem ko dođe na vlast. Vlasti se menjaju i menjaće se, ali će oni uvek biti tu i zarad lične koristi uništavati našu Srbiju. Ništa lično, just business.



Komentari (232)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 13:56 09.01.2015

...

Logično je da sa njim odu i grobar, keramičar, lepotica sa naslovne strane i najveći obožavaoci Stefanović i Vulin

Dde da odu, pa samo oni i mogu da ga skinu, što će i da urade. Ok, ne ovi impresionirani obožavaoci, nego Toma, Dačić i ostali.
libkonz libkonz 14:38 09.01.2015

Re: ...

Toma, Dačić i ostali.

slažem se, samo me mnogo zanima ko će spadati u te ostale. A Dačić je veoma lukav. Zato ga je Vođa i uzeo u vladu, bio bi mnogo zaebana opozicija.
reanimator reanimator 14:51 09.01.2015

Re: ...

slažem se, samo me mnogo zanima ko će spadati u te ostale. A Dačić je veoma lukav. Zato ga je Vođa i uzeo u vladu, bio bi mnogo zaebana opozicija.

Moja prognoza : Toma, Dačić, Palma, Velja, ... (ko nije upao u novu stratešku koaliciju dss + dveri..1389?). I naravno, Maja Gojković, Vuk Drašković i Rasim.
libkonz libkonz 14:59 09.01.2015

Re: ...

Rasim

Izuetno bahat i kvaran čovek. Kad čujem ljude iz mog okruženja kako pričaju da je Rasim najpošteniji, stvarno mi bude muka.
medjutim92 medjutim92 15:51 09.01.2015

Re: ...

libkonz
Rasim

Izuetno bahat i kvaran čovek. Kad čujem ljude iz mog okruženja kako pričaju da je Rasim najpošteniji, stvarno mi bude muka.


maja 2000, kod Tata Brade na Palmi bude Obračun pod Palmom, s jedne strane Šešelj, s druge Batić, Čanak i Velja Ilić.



Velja Ilić je u tom momentu bio poznat po imenu kao neko ko se odvojio od Vuka i pričalo se da ga vole u Čačku, ali većina ljudi ga nigde nije videla, tako da je delovalo da je zalutao među ove poznatije.

Batić, Čanak i Šešelj su tako raspalili teškom artiljerijom jedni po drugima, uz prilično bahato i bezobrazno ponašanje da se isprovocira sagovornik, a Velja je tek ponekad uspevao da dobije reč.

Opšti utisak većine ljudi koji su tad prepričavali emisiju bio je otprilike "Što je ovaj Velja neki fin čovek, a izgleda da je i sposoban čim ga vole u njegovom kraju, oni ga najbolje znaju, šteta što ne može da ddđe do izražaja od ovih ostalih"

Kako je kasnije došao do izražaja i kako stručan i sposoban izgleda danas, znate i sami.

Tako je i Rasim bio neko ko se pojavljivao na TV i samo izgledao, delovao pristojno kad se pogleda pored koga stoji, i saosećajno kad ode da razgovara sa sirotinjom. I to je dovoljno da mnogo ljudi misli da je Rasim super. To što skoro nikad ništa konkretno nije uradio da valja.. pa šta sad, niko nije savršen..
libkonz libkonz 16:02 09.01.2015

Re: ...

U to vreme su Čanak i Šešelj imali običaj da posle emisije odu zajedno na večeru.
gavrilo1 gavrilo1 14:14 09.01.2015

Naglas razmisljam, zapazam

I cini mi se da nisi to pomislio ni u jednom trenutku jer ti blogovi svi pesimisticni, cega god da se dovatis uvod pocinje tragedijom
antioksidant antioksidant 14:21 09.01.2015

Re: Naglas razmisljam, zapazam

blogovi svi pesimisticni

piše o vučiću čovek a nije lepo podsmevati se izvršnoj vlasti tako da mu ostaje samo realan pristup temi
libkonz libkonz 14:24 09.01.2015

Re: Naglas razmisljam, zapazam

I cini mi se da nisi to pomislio ni u jednom trenutku

hvala ti! i ja bih voleo da je tako, ali nije.
jer ti blogovi svi pesimisticni, cega god da se dovatis uvod pocinje tragedijom

važno je da dođe hepiend
freehand freehand 14:21 09.01.2015

Divan pasus

Logično je da sa njim odu i grobar, keramičar, lepotica sa naslovne strane i najveći obožavaoci Stefanović i Vulin. Ali, opet će nam ostati oni ljigavci koji su dobri svakoj vlasti, koji poput pacova prvi napuštaju brod koji tone i znaju da se prikače svakom sledećem ko dođe na vlast. Vlasti se menjaju i menjaće se, ali će oni uvek biti tu i zarad lične koristi uništavati našu Srbiju. Ništa lično, just business.


Koliko se sećam - prvo si podržao ovog, uz božiju pomoć, što ga sad zoiveš grobarom. No dobro.
Pitanje je: gde sebe vidiš u svim tim svojim večnim preletima, ako si u tekstu već sve onako poslagao i počastio?

P.S. stilski je preinteresantno i pisati o tračeraju uz toliko rečenica koje se završe sa tri tačke.
alselone alselone 14:27 09.01.2015

Re: Divan pasus

Koliko se sećam - prvo si podržao ovog, uz božiju pomoć, što ga sad zoiveš grobarom. No dobro.
Pitanje je: gde sebe vidiš u svim tim svojim večnim preletima, ako si u tekstu već sve onako poslagao i počastio?


Znao sam da ce ovaj doci sa ovakvim komentarom. Dobro je da sam se kladio.
alselone alselone 14:28 09.01.2015

Re: Divan pasus

Ja svaki komentar citam od pocetka.


libkonz libkonz 14:36 09.01.2015

Re: Divan pasus

gde sebe vidiš u svim tim svojim večnim preletima, ako si u tekstu već sve onako poslagao i počastio?

Preletima? To kao da sam promenio sto stranaka. Nikada nisam bio član ni jedne stranke, iako je konkretnih ponuda bilo i ima ih i dalje. Naprednjaci su bili konkretni, poslednji put pre jedno mesec dana. Nisam na prodaju.
Hoćemo li opet da pišemo o propadanju Srbije pod Tadićem, o cenzuri, o tome kako je oteran VAC i kako je Bogićević nateran da kupuje novine po Srbiji? Hoćemo da pišemo o samom Bogićeviću, menadžeru godine dok je DS vladao? Srbija bi i pod DS-om išla na dno, napredni radikali su kad tad morali doći na vlast i naše je da novoj vlasti koja će doći posle ovih zabranimo da nastave putem Tadićevog DS-a.
zilikaka zilikaka 14:37 09.01.2015

Re: Divan pasus

Ja svaki komentar citam od pocetka.


Se žališ il se fališ?
freehand freehand 14:40 09.01.2015

Re: Divan pasus

Hoćemo li opet da pišemo o propadanju Srbije pod Tadićem, o cenzuri, o tome kako je oteran VAC i kako je Bogićević nateran da kupuje novine po Srbiji? Hoćemo da pišemo o samom Bogićeviću, menadžeru godine dok je DS vladao? Srbija bi i pod DS-om išla na dno, napredni radikali su kad tad morali doći na vlast i naše je da novoj vlasti koja će doći posle ovih zabranimo da nastave putem Tadićevog DS-a.

Ma ne. To mi je sve poznato.
Pitao sam samo za ono od Vuka Draškovića na ovamo, i ne za članstvo nego za duboka uverenja i iskrenu agitaciju.
A ovo o podeli na nas poštene i sve ostale - takođe znam. Nema potrebe.
zilikaka zilikaka 14:43 09.01.2015

Re: Divan pasus

Nikada nisam bio član ni jedne stranke, iako je konkretnih ponuda bilo i ima ih i dalje. Naprednjaci su bili konkretni, poslednji put pre jedno mesec dana. Nisam na prodaju.


E, ovo me žacnulo.

Nisam ni ja nikad nigde, al nikad me niko nije ni zvao. Ni u jednu.

Zamisli koji sam ja baksuz i namćor kad nikom, al nikom ne trebam.
freehand freehand 14:46 09.01.2015

Re: Divan pasus

zilikaka
Nikada nisam bio član ni jedne stranke, iako je konkretnih ponuda bilo i ima ih i dalje. Naprednjaci su bili konkretni, poslednji put pre jedno mesec dana. Nisam na prodaju.


E, ovo me žacnulo.

Nisam ni ja nikad nigde, al nikad me niko nije ni zvao. Ni u jednu.

Zamisli koji sam ja baksuz i namćor kad nikom, al nikom ne trebam.

Znaš koliko partijskih sekretara SK znam lično i dobro koji su posle godinu dana tvrdili da nikad nisu bili sekretari, posle tri da nikad nisu bili članovi, a posle pet da su bili proganjani disidenti u vreme komunsitičkog terora?
Neke, koji su mi prijatelji, znam da podsetim kad se baš zanesu u epskim delovima svog stradalništva.
libkonz libkonz 14:47 09.01.2015

Re: Divan pasus

ne za članstvo nego za duboka uverenja

duboka uverenja bila su vezana samo za Vuka Draškovića. Mlados' ludos'
Što se tiče podržavanja nekih političkih opcija, do sada sve to mogu podeliti u tri faze:
od 15. do 25. godine SPO
od 25. do 35. zabole me
od 35. do danas - Zoran Živković, tj. sada Nova Stranka.
2012. sam izašao na drugi krug predsedničkih izbora i glasao za Tomislava Nikolića, tj. protiv Borisa Tadića. Mislim da nisam pogrešio.

libkonz libkonz 14:48 09.01.2015

Re: Divan pasus

A ovo o podeli na nas poštene i sve ostale - takođe znam. Nema potrebe.

ovo si u pravu. neće se ponoviti.
libkonz libkonz 14:52 09.01.2015

Re: Divan pasus

Nisam ni ja nikad nigde, al nikad me niko nije ni zvao. Ni u jednu.

nisi deficitarna profesija
Inače, preporuka za sve tvoje komentare!
freehand freehand 14:53 09.01.2015

Re: Divan pasus

2012. sam izašao na drugi krug predsedničkih izbora i glasao za Tomislava Nikolića, tj. protiv Borisa Tadića. Mislim da nisam pogrešio.

Deseti put: nije problem u tvom glasu, tu nisi pogrešiuo sigurno. Govorim o agitaciji. Ali verovatno ni tu nicisi pogrešio. Pošto je sve daleko bolje nego što je bio i zemlja spašena od propasti sa Predsednikom i Vladom upravo kakvu zaslužuje.
zilikaka zilikaka 14:53 09.01.2015

Re: Divan pasus

Neke, koji su mi prijatelji, znam da podsetim kad se baš zanesu u epskim delovima svog stradalništva.


Komšija, ja na blogu, za razliku od mnogih, ne prodajem ništa, pa ni sebe.

Stoga, nemam baš ni jedan razlog da pričam drugačije od onog što jeste.

Mogla bih i da teatralno izjavim da pozivam svakog ko pronađe suprotne podatke da ih objavi, a ja ću..., al me, pravo da ti kažem, malo i bole briga.

Komentar sam napisala jer znam da postoji godinama taj fazon "zvali ga i nudili mu", pa mi lepo krivo što se mene nikad niko setio nije.

Nisam valjda najgore dete u ulici?
freehand freehand 15:00 09.01.2015

Re: Divan pasus

zilikaka
Neke, koji su mi prijatelji, znam da podsetim kad se baš zanesu u epskim delovima svog stradalništva.


Komšija, ja na blogu, za razliku od mnogih, ne prodajem ništa, pa ni sebe.

Stoga, nemam baš ni jedan razlog da pričam drugačije od onog što jeste.

Mogla bih i da teatralno izjavim da pozivam svakog ko pronađe suprotne podatke da ih objavi, a ja ću..., al me, pravo da ti kažem, malo i bole briga.

Komentar sam napisala jer znam da postoji godinama taj fazon "zvali ga i nudili mu", pa mi lepo krivo što se mene nikad niko setio nije.

Nisam valjda najgore dete u ulici?

Ne razumem - gde si se ti u mom komentaru našla prozvanom?

Al evo moj primer: već pomenuh da je moja potonja kuma zamalo dobila ukor predloživši me u gimnaziji za prijem u SK. To, naravno, ništa ne govori o njoj ali ni o mom disidenststvu. Samo o tome da sam bio ideološki škart.
Dve godine kasnije primljen sam u SK. U JNA.
Bez prisile, pristao sam dobrovljno i nikad nisam zažalio. Jednostavno - tad mi je bilo svejedno a o politici nisam mislio ništa.
Iz partije sam izbačen dve godine kasnije?
Lajao?
Ma kakvi. Nisam se ni povezao, pa me isterali jer nisam plaćao članarinu. Tako da mi je taj "prijemni" bio jedini partijski u životu.
Ali je interesantna trivija da su onda još dva puta hteli da me izbace iz iste partije, gde je posebno dražesna bila faca sekretara komiteja kad sam mu rekao da nije problem da me izbaci, ako me ptrethodno brzinski primi.



libkonz libkonz 15:02 09.01.2015

Re: Divan pasus

Pošto je sve daleko bolje nego što je bio i zemlja spašena od propasti sa Predsednikom i Vladom upravo kakvu zaslužuje.

Deseti put i ja: Da je Tadić ostao na vlasti bilo bi nam malo bolje nego sada, ali bi se urušavanje nastavilo, pa bi Toma i Vučić došli na vlast 2016. Njihovo vreme je moralo doći, a nama je važno da vidimo šta posle njih.
freehand freehand 15:17 09.01.2015

Re: Divan pasus

libkonz
Pošto je sve daleko bolje nego što je bio i zemlja spašena od propasti sa Predsednikom i Vladom upravo kakvu zaslužuje.

Deseti put i ja: Da je Tadić ostao na vlasti bilo bi nam malo bolje nego sada, ali bi se urušavanje nastavilo, pa bi Toma i Vučić došli na vlast 2016. Njihovo vreme je moralo doći, a nama je važno da vidimo šta posle njih.

Ma znam: gore je bolje a sad će tek da bude sjajno kad je sve raspičkano načisto. Ja mislim da ti nisi svestan koliko je ovo društvo temeljno, tektonski razoreno u poslednje tri godine i koliko je virus neznanja i prostakluka smrtonosniji za svako društvo od svih poznatih ebola i boginja zacario svuda po horizontali i vertikali.
Ok, ja tu više nemam šta da dodam.
antioksidant antioksidant 15:23 09.01.2015

Re: Divan pasus

Komšija, ja na blogu, za razliku od mnogih, ne prodajem ništa, pa ni sebe

kojih mnogih?
alselone alselone 15:24 09.01.2015

Re: Divan pasus

temeljno, tektonski razoreno u poslednje tri godine


Ja mislim da je manje razoreno nego ranije. Ako ista - makar je lopovluk postao kaznjiv. Neki ljudi su uhapseni i po prvi put u novijoj srpskoj istorji hapseni su svoji. Nisu osudjeni i prica nije zavrsena do kraja, ali je ipak bolje nego sto je bilo kada je bio DS jer je tada pljacka bila stil zivota, nacin ponasanja. Nije bilo hapsenja ni tudjih (zbog toga jer prica moze da se okrene, pa da se ne zameri) a kamoli svojih.
milisav68 milisav68 15:48 09.01.2015

Re: Divan pasus

zilikaka
Nisam ni ja nikad nigde, al nikad me niko nije ni zvao. Ni u jednu.

Pa verovatno si stekla takvu reputaciju.

Ono, di su moji novci.

Mene tako izbegavaju neki, zato što sam im pozajmio 50-100 marke.
zilikaka zilikaka 16:45 09.01.2015

Re: Divan pasus

Al evo moj primer: već pomenuh da je moja potonja kuma zamalo dobila ukor predloživši me u gimnaziji za prijem u SK. To, naravno, ništa ne govori o njoj ali ni o mom disidenststvu. Samo o tome da sam bio ideološki škart.


E, dobro, ako ćemo cepamo dlaku po pola, lažem.

Predložili me u drugom gimnazije, ne znam zašto baš mene, al recimo zato što mi škola nije išla loše, a tad se to, za razliku od danas, smatralo pozitivnom osobinom.
Bar u školi.
zilikaka zilikaka 16:49 09.01.2015

Re: Divan pasus

kojih mnogih?


Šta sad, ja kao da nabrajam redom, pa da nekog nedajbože preskočim?!

I onda, da mi navučeš bedu na vrat?
qqriq qqriq 23:29 09.01.2015

Re: Divan pasus

alselone
14:28 09.01.2015 / *novo
Re: Divan pasus
Ja svaki komentar citam od pocetka.


Hansel Hansel 01:38 10.01.2015

Re: Divan pasus

libkonz
Nikada nisam bio član ni jedne stranke, iako je konkretnih ponuda bilo i ima ih i dalje. Naprednjaci su bili konkretni, poslednji put pre jedno mesec dana. Nisam na prodaju.

Е, а шта хоће странке од оних које врбују? И шта нуде? На пример, шта би добили од тебе који се бавиш нечим дефицитарним како си, чини ми се, написао? Прво сам помислио да те врбују због угледа, али ме ово поколебало.

Да ли ово значи да се партије ипак понашају помало и као она бивша једина која је, како је неко пре неколико година приметио, "од стручњака правила партијце, а ове данас праве од партијаца стручњаке"?
alselone alselone 09:51 10.01.2015

Re: Divan pasus

qqriq



Sta smo se mi dogovorili za citiranje?
qqriq qqriq 10:30 10.01.2015

Re: Divan pasus

Sta smo se mi dogovorili za citiranje?


Kec, sela.



qqriq qqriq 10:32 10.01.2015

Re: Divan pasus

od 35. do danas - Zoran Živković, tj. sada Nova Stranka.

Mani se ti politike..

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:23 13.01.2015

Re: Divan pasus

alselone
temeljno, tektonski razoreno u poslednje tri godine


Ja mislim da je manje razoreno nego ranije. Ako ista - makar je lopovluk postao kaznjiv. Neki ljudi su uhapseni i po prvi put u novijoj srpskoj istorji hapseni su svoji. Nisu osudjeni i prica nije zavrsena do kraja, ali je ipak bolje nego sto je bilo kada je bio DS jer je tada pljacka bila stil zivota, nacin ponasanja. Nije bilo hapsenja ni tudjih (zbog toga jer prica moze da se okrene, pa da se ne zameri) a kamoli svojih.


Sa ovim se slazem, eto makar nesto. Makar i u nekoj formi, prethodni nisu mogli ni toliko. Nego, koji svojI su uhapesni, koliko se secam samo jedan je uhapsen u vezi sa nekom bankom, ili me secanje vara?
Doduse postoji i nekakav oblik pozivanja na odgovornost u vidu smene prilikom rekonstrukcije vlade, bivsi su jedva nekako uspeli da sklone onog skandaloznog Tomicu Milosavljevica, ministra zdravlja koji se leci u inostranstvu. Sto bi rekli Amerikanci "too little too late".

I ima jos jedna pozitivna stvar - a to je da je demokratska javnost poslala poruku da ne prasta, i da ce sledeca garnitura demokratske stranke ili koja vec stranka bude predstavljala liberalniji deo drustva morati da bude odgovornija prema svojim glasacima. A mislim da bi i SNS morala da obrati paznju, jer ne znaju koliko su glasova zapravo dobili od tih istih.

Nije mnogo, ali nije nista. Doduse, sve pod uslovom da preteknemo dotle.
niccolo niccolo 16:36 09.01.2015

Evo

baš opet nešto divlja na konferenciji za štampu. Nisam baš ispratio, verovatno redovno patetisanje i dranje kad ga iznerviraju...
highshalfbooze highshalfbooze 17:10 09.01.2015

Re: Evo

Nešto je optuživao Radulovića da je nekoliko puta uplaćivao učešće za tender, i da on sve zna.
Ja pročitah da je pored Esmarka uplatu za tendersku dokumentaciju jedino izvršio neki Imran Imrani iz Berlina. Verovatno je brat od strine Raduloviću.
niccolo niccolo 17:22 09.01.2015

Re: Evo

Nešto je optuživao Radulovića da je nekoliko puta uplaćivao učešće za tender, i da on sve zna.

Ma jeste, davao kintu da bi uradio šta?
ecce-florian ecce-florian 22:55 09.01.2015

Re: Evo

Vrti se po netu da je izjavio da selaković neće dati ostavku ali niko ne daje neki konkretan link. No ajd da verujemo.
Najvažnije da su advokati uspeli da se ostvare svi njihovi zahtevi uklučujući da Selaković podnese ostaNku.
Hebali smo im kevu
Još samo da poslanici SNS prihvate predloge zakonodavnog odbora za izmene.
niccolo niccolo 23:12 09.01.2015

Re: Evo

Vrti se po netu da je izjavio da selaković neće dati ostavku

Da, veli da to Mišković traži.

p.s. Ne mogu da provalim da li on stvarno veruje u sve te gluposti sa Miškovićem ili to radi samo zato što je dobro za rejting imati protivnika...
ecce-florian ecce-florian 23:29 09.01.2015

Re: Evo

Vrti se po netu da je izjavio da selaković neće dati ostavku


Da, veli da to Mišković traži.



Aha

Kažu da je on delio jednokratnu pomoć advokatima da bi zastarelo gonjenje za ova četiri meseca, jer ko može da izdrži ovolko u štrajku bez plate odnosno honorara.
G.Cross G.Cross 23:32 09.01.2015

Re: Evo

ecce-florian
Vrti se po netu da je izjavio da selaković neće dati ostavku


Da, veli da to Mišković traži.



Aha

Kažu da je on delio jednokratnu pomoć advokatima da bi zastarelo gonjenje za ova četiri meseca, jer ko može da izdrži ovolko u štrajku bez plate odnosno honorara.


I to bez dozvole velikog Bosa? Ili Bos nije mogao da uradi nista oko toga? Idi bre...
libkonz libkonz 00:12 10.01.2015

Re: Evo

Ne mogu da provalim da li on stvarno veruje u sve te gluposti sa Miškovićem

U to ne veruje. Veruje da će da uđe u istoriju kao neki spasilac, ali u ovo ne veruje, naravno, samo zna kako da manipuliše ljudima.
Samo, po njemu se ništa neće zvati
Hansel Hansel 01:31 10.01.2015

Re: Evo

ecce-florian, niccolo
Najvažnije da su advokati uspeli

'Ајд' будите љубазни па напишите један блог о томе шта се СТВАРНО договорило. (Може и код мене, мада Николо има ауторску.) Колико мене памћење служи (а освежено у пракси), зар није још у прошлим изменама Закона о јавном бележништву враћено састављање уговора адвокатима и грађанима? Исто је као и сада било речено (и написано) да ће се такви уговори код нотара солемнизовати и оверавати (и изузеци су мање-више исти). Једина разлика која се помиње је да ће се солемнизација обављати на једноставнији начин. Шта то значи? Неће бити оних фамозних цртица и (можда) писања речима сваког броја у тексту? ... Него, 'оће ли то код нотара да кошта убудуће више или мање, или исто, то ми ви реците, од практичног (ми) је значаја!
niccolo niccolo 09:12 10.01.2015

Re: Evo

'Ајд' будите љубазни па напишите један блог о томе шта се СТВАРНО договорило.

A-a, ne ide to tako. Gotov štrajk takoreći, sad moraš da platiš ako hoćeš blog o tome.

Mislim, što onomad u prigodnoj situaciji reče Don Barzini, pa nismo mi komunisti...
milisav68 milisav68 09:53 10.01.2015

Re: Evo

niccolo
Mislim, što onomad u prigodnoj situaciji reče Don Barzini, pa nismo mi komunisti...

Niste, vi ste gori.
qqriq qqriq 10:38 10.01.2015

Re: Evo


Kažu da je on delio jednokratnu pomoć advokatima da bi zastarelo gonjenje za ova četiri meseca, jer ko može da izdrži ovolko u štrajku bez plate odnosno honorara.


Višekratnu, tako kažu moji izvori. Otvorio se načisto. Vala i ja bih da mogu, samo da sklonim selakovića.
Recimo, aj njega prvog.

Hansel Hansel 10:50 10.01.2015

Re: Evo

Нема ту "такорећи", још вам скупштина није била, кад ће, за недељу дана?

А и ви, као, за време штрајка радили гратис, па сада 'оћете да наплатите.

Типична дезавуација, немате ни ви појма шта оно значи.

(Узгред, ја с вашег сајта -- Комориног -- скидао скен споразума, поред тих 1,6 MB скидало се још ко зна шта са сајта, стотинак мегабајта, чим сам изашао, престали да дивљају и up- и download -- шта је то?! )
highshalfbooze highshalfbooze 12:45 10.01.2015

Re: Evo

Hansel

(Узгред, ја с вашег сајта -- Комориног -- скидао скен споразума, поред тих 1,6 MB скидало се још ко зна шта са сајта, стотинак мегабајта, чим сам изашао, престали да дивљају и up- и download -- шта је то?! )

Mora da si izvukao letvu koja je držala krov da se ne sruši.
niccolo niccolo 12:53 10.01.2015

Re: Evo

(Узгред, ја с вашег сајта -- Комориног -- скидао скен споразума, поред тих 1,6 MB скидало се још ко зна шта са сајта, стотинак мегабајта, чим сам изашао, престали да дивљају и up- и download -- шта је то?! )

Ko zna na koji sajt si ti zalutao U svakom slučaju, po opisu bih rekao da su ti sad neki hakeri preuzeli računar
ecce-florian ecce-florian 15:29 10.01.2015

Re: Evo

niccolo
(Узгред, ја с вашег сајта -- Комориног -- скидао скен споразума, поред тих 1,6 MB скидало се још ко зна шта са сајта, стотинак мегабајта, чим сам изашао, престали да дивљају и up- и download -- шта је то?! )

Ko zna na koji sajt si ti zalutao U svakom slučaju, po opisu bih rekao da su ti sad neki hakeri preuzeli računar


Injaaao, opet.

Pao sistem.

Ko onomad kad je Selaković dao prvu ponudu na ono papirče ( na osnovu koje je objavio na sajtu ministarstva pravde da je postignut sporazum , istina samo kratkotrajno)

ps

nicollo vidi s adminom da nam dostavi šta ima kod hansela na hardu kao i password za gmail.
niccolo niccolo 15:39 10.01.2015

Re: Evo

nicollo vidi s adminom da nam dostavi šta ima kod hansela na hardu kao i password za gmail.

Dogovoreno
Hansel Hansel 17:17 10.01.2015

Re: Evo

ecce-florian
niccolo
(Узгред, ја с вашег сајта -- Комориног -- скидао скен споразума, поред тих 1,6 MB скидало се још ко зна шта са сајта, стотинак мегабајта, чим сам изашао, престали да дивљају и up- и download -- шта је то?! )

Ko zna na koji sajt si ti zalutao U svakom slučaju, po opisu bih rekao da su ti sad neki hakeri preuzeli računar

nicollo vidi s adminom da nam dostavi šta ima kod hansela na hardu kao i password za gmail.

Пих, ви мислите да сам ја баш толико наиван -- да на ваше сајтове идем са свог рачунара?!

Иначе, скенирао сам тај сајт (ако је веровати неким скенерима сајтова на нету), ништа нису нашли, ценим да је сличан проблем као пре неку годину код једног нашег већег провајдера -- требало ми је много да бих их убедио да им ипак pop server не ради како ваља (не знам колико пута сам чуо омиљену реченицу "то је немогуће" ).

А за блог -- ако нећете ви, има ко хоће.
niccolo niccolo 17:20 10.01.2015

Re: Evo

А за блог -- ако нећете ви, има ко хоће.

Neki notar, a?
Hansel Hansel 18:25 10.01.2015

Re: Evo

Ма, јок – ја, па кад распалим, нећете моћи да се не укључите.
JJ Beba JJ Beba 17:44 09.01.2015

povraća mi se od svih


i da, bila sam beli listić


Tasovca. Ćuti,

a šta reći o Kori Udovički!! ne mogu bre...mulja kad govori, ne znaš šta hoće da kaže, jbte uvek mi je bila odvratna, i onda kada je bila Đinnđićeva ministarka, a sada tek....valjda je naučila to govorno muljanje radeći po tim belosvetkim UN firmama gde je najvažnije duboko se uvući u (nekada sam radila u jednu un ageniciju)pa govoriš ni sam ne znaš gde si pošo
angie01 angie01 18:09 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

a šta reći o Kori Udovički!! ne mogu bre...mulja kad govori, ne znaš šta hoće da kaže, jbte uvek mi je bila odvratna


e, hvala ti- upravo,...a postavljena kao paravan nekog pravednog znanja i umenja- a jos u prvoj postavi se videlo da nema nista od toga.

i da, onaj strogi pogled, ko lose uciteljice koje mrze svoje djake,
JJ Beba JJ Beba 18:36 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

i da, onaj strogi pogled, ko lose uciteljice koje mrze svoje djake,

ma da, pogled i mimika lica kao da zna neku samo njoj poznatu tajnu o nečemu veoma bitnom za naše živote pa neće da kaže te značajno ćuti i mulja kad govori... a ono u stvari razmišlja kako da skokne do Trinidada dodmori dupe. ili kako da pojede neku mekiku
libkonz libkonz 22:09 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

dobro ste je opisale. i to je taj pravi profil ministra koji odgovara Vođi.
freehand freehand 22:13 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

i da, bila sam beli listić

Crtaš kurčića a dobiješ...
freehand freehand 22:22 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

libkonz
dobro ste je opisale. i to je taj pravi profil ministra koji odgovara Vođi.

Kori Udovički zna šta priča i nije kupila diplomu. To što je u ovoj Vladi ne čini je gorom od onih koji su Vučića podržavali, omogućili mu da preuzme državu, birali ga ili ga zvali DeGolom.
Uostalom ja potpuno (mada teško) mogu da zamislim i pametnog i pristojnog čoveka koji iz patriotskih razloga prihvati da radi sa huljama ne bi li makar smanjio štetu koju prave.
Dobro, ne baš mnogo pametnog, ali iskrenog i poštenog.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:23 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

freehand

Crtaš kurčića a dobiješ...


ecce-florian ecce-florian 23:09 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

i da, bila sam beli listić


Što to nisi rekla onomad pred Krletom u kafanu pa da tebe krene da bije a ne name?

a na ovo
a šta reći o Kori Udovički!! ne mogu bre...mulja kad govori, ne znaš šta hoće da kaže,

odgovorio ti free
Kori Udovički zna šta priča i nije kupila diplomu.


nadam se da me free nikad neće braniti kad pređem kao nadstranačka ličnost da dovršim poso. Misim i Janjušević je im'o diplomu . Interesantno je to da je odskora kod "krađe identiteta" opet postao aktuelan

no misim da ovo ipak prevazilazi moja resusrse iz oblasti ekonomskih znanja a konsultant Mahmut Bušatlija je na novostečenim praznicima, pa da sačekamo njegov povratak
ecce-florian ecce-florian 23:09 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

duplikat komentara
ajd da popunim

Krajnje je interesanto potpuno odbijanje pomisli na davanje ostavke:

ministra pravde koji vodi pravosuđe bez pravosudnog ispita ali sa šajkačom ( ista kao i duža kosa iz mladalačkog perioda zamenjena je naočarima)

ministra prosvete kojeg brani master precednik sa NS univeziteta i kritikuje prosvetne radnike ( mahom diplomirane) da ga ometaju u njegovim pregnućima trivijalnim pregovorima o platama



.......
niccolo niccolo 23:11 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Što to nisi rekla onomad pred Krletom u kafanu pa da tebe krene da bije a ne name?

freehand freehand 23:19 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

nadam se da me free nikad neće braniti kad pređem kao nadstranačka ličnost da dovršim poso.

Neće, štagod da si hteo da kažeš.
JJ Beba JJ Beba 23:48 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Kori Udovički zna šta priča i nije kupila diplomu.

fakat da nije kupila diplomu, ali je to ne čini posebno boljom od drugih. nije ni vućić kupio pa opet lupeta. mada više mislim da ne lupeta, no to dijagnoza govori iz njega
JJ Beba JJ Beba 23:53 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Što to nisi rekla onomad pred Krletom u kafanu pa da tebe krene da bije a ne name?

hahahha
bolje da je nasrnuo na vesnu pešić :=
što se mene tiče ja onomad rekla javno ovdi na blogu, agitovala za iste i crtala one qtzeve što mi ih free sada spočitava :)

nego, gde si bre ti meni flo?


freehand freehand 23:58 09.01.2015

Re: povraća mi se od svih

što mi ih free sada spočitava :)

Šta spočitava, čestita! Sjajne ideje moraju da daju sjajne rezultate!
JJ Beba JJ Beba 00:03 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

freehand
što mi ih free sada spočitava :)

Šta spočitava, čestita! Sjajne ideje moraju da daju sjajne rezultate!

meni beli listić sjajna ideja- ne bojkotujem izbore a izrazim svoje mišljenje. no ću da glasam za ove jajare?
qrz vamo jajare tamo pa ti izvagaj :)
Dr M Dr M 00:03 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

nije ni vućić kupio pa opet lupeta. mada više mislim da ne lupeta,


Lupeta. Nomen est omen.

Lupus=vuk.
Lupetto=Vučić

Ministro primo Alessandro Lupetto
freehand freehand 00:06 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

qrz vamo jajare tamo pa ti izvagaj :)

Evo vagam. I taj qrz nije qrz nego qrčina, pa gadno preteže. Mada možda i moj kantar ne valja.
libkonz libkonz 00:09 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

mogu da zamislim i pametnog i pristojnog čoveka koji iz patriotskih razloga prihvati da radi sa huljama ne bi li makar smanjio štetu koju prave.

Ovde misliš na Kori Udovički??????
freehand freehand 00:12 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

libkonz
mogu da zamislim i pametnog i pristojnog čoveka koji iz patriotskih razloga prihvati da radi sa huljama ne bi li makar smanjio štetu koju prave.

Ovde misliš na Kori Udovički??????

Ne, mislim na Tomu Nikolića. A posle na Vučića.
Mada ću možda malo i da se zeznem.
A što ne bih mislio na Kori Udovički?
JJ Beba JJ Beba 00:13 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

freehand
qrz vamo jajare tamo pa ti izvagaj :)

Evo vagam. I taj qrz nije qrz nego qrčina, pa gadno preteže. Mada možda i moj kantar ne valja.

valja ti kantar :)
freehand freehand 00:19 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

JJ Beba
freehand
qrz vamo jajare tamo pa ti izvagaj :)

Evo vagam. I taj qrz nije qrz nego qrčina, pa gadno preteže. Mada možda i moj kantar ne valja.

valja ti kantar :)

Fala Bebe, uvek sam govorio da si veći frajer od 9/10 blogera čak i kad se svađamo.
Nego je problem što to oko kantara, bez obzira što je sve otišlo u tri lepe i više nema ni veze - neki još nisu skapirali.
libkonz libkonz 00:24 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

A što ne bih mislio na Kori Udovički?

Možda zato što ona ipak više vodi računa o interesima MMF-a?
JJ Beba JJ Beba 00:28 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Fala Bebe, uvek sam govorio da si veći frajer od 9/10 blogera čak i kad se svađamo.

hhaha i bolja sam riba od od 9/10 blogera :)
hebeš blogovanje bez šore, šege i mačevanja. onako ljubazno u rukavicama, tovari a ništa ne reci po šnitu kori udovički, dosadi bre. mene ne radi
freehand freehand 00:39 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

hhaha i bolja sam riba od od 9/10 blogera :)

Od mene si i veći frajer i bolja riba, al ne uznosi se. to i nije neko postignuće.
A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.
JJ Beba JJ Beba 00:46 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.

jbga i ja kažem
kori ti je kao u lep papir upakovan poklon. lepo upakovano, lepa mašna al jbg papir šušti
NNN NNN 01:35 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.
Koju bi prvo?
čisto malo da trolujemo
larisa_bg larisa_bg 02:16 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

NNN
A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.
Koju bi prvo?
čisto malo da trolujemo


jedino to može da izbavi temu u kojoj sad samo čujem onaj, tugaljivo prekorni i večno didaktički, ton Kori Udovički, od kog mi je muka

nego vidiš da se niko ne peca na trolovanje, sve to zanemoćalo od politike, ja da ti kažem
larisa_bg larisa_bg 02:18 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

freehand

Kori Udovički zna šta priča i nije kupila diplomu.


aha, i dobra je riba, je l' da?


Kori Udovički zna šta priča, ja uopšte u to ne sumnjam, ali ozbiljno sumnjam u to da ona uvek priča ono što zaista misli, baš zato što ZNA šta priča

ako me kapiraš
jkt2010 jkt2010 02:39 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

PS. greskom sam kliknuo na "obavesti mod", pls ignore..
larisa_bg larisa_bg 02:44 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

jkt2010
povraća mi se od svih

PS. greskom sam kliknuo na "obavesti mod", pls ignore..


ko će da ti poveruje da si greškom kliknuo to dugme - sa ovakvim naslovom
b92fmember b92fmember 03:55 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Kori Udovički zna šta priča, ja uopšte u to ne sumnjam, ali ozbiljno sumnjam u to da ona uvek priča ono što zaista misli, baš zato što ZNA šta priča


Pa kad je onomad prvi put rekla ono sto stvarno misli odmah su je svi rastrgli.

A da su je poslušali tada i prodali velike stanove kad je bilo vreme sad bi imali višak keša.

još da su taj keš držali oročen u dinarima sa 25% kamate ili u devizama sa 10% kamate sad bi mogli da kupe još 2 takva stana.
freehand freehand 09:31 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

NNN
A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.
Koju bi prvo?
čisto malo da trolujemo

Uuuu, lave... Tri gracije pa se ti, bajo, odluči! Jel Vulin nije opcija?
urbana_gerila urbana_gerila 10:24 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

NNN
A Kori... Nisam ja njen fan, al gledam nju, gledam Zoranu, gledam onu Joksimovićku i... Jebi ga.
Koju bi prvo?
čisto malo da trolujemo


au, brate, ti si BAŠ očajan...
urbana_gerila urbana_gerila 10:31 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

nego, kada o pristojnosti divanimo, seća li se ko kako je kori udovički, sve trepćući okicama, dočekala svoje prvo postavljenje?
bodrum connection.
qqriq qqriq 10:46 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Kori Udovički zna šta priča, ja uopšte u to ne sumnjam, ali ozbiljno sumnjam u to da ona uvek priča ono što zaista misli, baš zato što ZNA šta priča


Ona Nema Pojma Šta Priča. A i ministarstvo joj, kojim rukovodi, u katastrofalnoj docnji.
Mada ni užurbana Jaca, a tek folirantkinja ZorKa nisu bolje.
Vučko se razume u žene, da rezimiram.
nsarski nsarski 11:36 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

Kori Udovički zna šta priča, ja uopšte u to ne sumnjam, ali ozbiljno sumnjam u to da ona uvek priča ono što zaista misli, baš zato što ZNA šta priča


Docim, kad je u pitanju Bos, od Nove godine (pravoslavne, jasta!) treba uvesti sledece pravilo: Buduci da su u pitanju epske tvorevine, sve Vuciceve izjave i govori ce se saopstavati uz gusle.
NNN NNN 13:57 10.01.2015

Re:zaljubih se i ne žaim



nego vidiš da se niko ne peca na trolovanje


Ja moram da se autujem (ponela me nova godina, a i ne laje kera sela radi...)

Posle ovog teksta:
ZORANA-MIHAJLOVIC-KAKVU-NISTE-VIDELI-Znam-zasto-muskarcima-idem-na-zivce
uznemiruju me noćne polucije

Iako su i slike dovoljno uznemirujuće

to je ništavno spram samog teksta
tipa "ustajem u četiri, da bih stigla kod frizera i šminkera, valjda vučić neće da se naljuti što ustajm pre njega...",
vidi se i po samom autoru teksta ta doza fatalnosti
(lik ugrožava čak i samog vulina)...

još ako mi slučajno stigne i blogokoleginicin PP - ima da dehidriram
urbana_gerila urbana_gerila 14:20 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

NNN



ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.
NNN NNN 14:43 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

dajem 100 evra da je muško
Ja sam godinama bio ubeđen da je karleuša muško,
onda je objavljeno da se porodila
i više ne znam kome da verujem


qqriq qqriq 15:42 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.

ja 500.
JJ Beba JJ Beba 15:48 10.01.2015

Re: povraća mi se od svih

au, brate, ti si BAŠ očajan...

freehand freehand 15:49 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

i više ne znam kome da verujem

Ocu. Mariji Šerifović.
JJ Beba JJ Beba 15:50 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim


ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.

trandža znači?
urbana_gerila urbana_gerila 15:55 10.01.2015

Re: Re:zaljubih se i ne žaim

JJ Beba

ja od same pojave pojave dajem 100 evra da je muško.

trandža znači?



oš se kladiš, ili si samo radoznala?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana