Društvo| Ljudska prava| Mediji| Religija

Da li sloboda ima granice?

Nebojsa Krstic RSS / 17.01.2015. u 13:04

 

 

Gde su granice slobode? Gde su granice slobode izražavanja? Postoje li uopšte? Ko ih određuje? Ta i slična pitanja proistekla su iz pariskog masakra nad 10 zaposlenih u "Šarliju Ebdou". Mada neki misle da se ona uopšte ne smeju postavljati. Misle da ona predstavljaju simboličko "ali", kojim se relativizuje zločin.

Tvitnuo sam citat Maršala Mekluana: "Sloboda satiričara ograničena je slobodom objekta satire da ne bude vređan i omalovažavan kao čovek." Robert Čoban iskoristio ga je kao povod da napiše tekst (u "Dnevniku") iz kog bi neko zaključio da smo Mekluan i ja zajedničkim snagama sprečavali ovog borca za slobodu izražavanja da se bavi istraživačkim novinarstvom.

Neki drugi su pisali eseje o tome da zločin u "Šarliju" ne dozvoljava nikakvo "ali" jer je "ali" "napad na Nušića, Svifta, Servantesa, Rablea i Srđana Ćešića", što mi je na Fejsbuku napisala Biljana Srbljanović.

Moja malenkost se ne slaže i drži da je sloboda izražavanja posledica slobode misli. Ako je misao slobodna, ona ima pravo da se bavi uzrocima i posledicama svakog događaja, pa čak i onog na koji ljubitelji parole "Je Suis Charlie" misle da imaju tapiju.

Pratio sam u štampi različita reagovanja. Zanimljivo mi je bilo jedno iz "Politike", u kome su karikaturisti izneli svoj stav.

Koraks je rekao da mi, za razliku od Francuza, nikad ne idemo "do daske" i uvek imamo neku meru. Kad bi mene neko pitao da opišem Koraksa, rekao bih da je njegov najveći kvalitet upravo to što ima meru, što pogodi u živac problema, a pritom nije ni ličan ni uvredljiv. Ta mera u Koraksićevom slučaju nije umanjila njegovu autorsku slobodu, već ju je učinila snažnijom i ono što je paradoksalno - prodornijom.

Dušan Petričić reče da je ugrožavanje medijskih sloboda i stvaralaštva, kao i svaka vrsta cenzure, odraz gluposti i da je teroristički napad na redakciju lista "Šarli Ebdo" ekstremno ispoljavanje gluposti koje je završeno tragedijom. "Iza svega stoji užasna i neuništiva ljudska glupost. Ako neko misli da se oružjem suprotstavlja pametnoj, dobroj i talentovanoj misli, ispoljenoj crtežom ili tekstom, onda su stvari zaista daleko otišle", rekao je Petričić. On je inače karikaturista koji je, po mom sudu, oličenje nezlobivosti. Ono što pamtim, a pamtim dugo, jeste mnoštvo njegovih nosatih i brkatih junaka, od dečjih do onih u angažovanim radovima za odrasle, nacrtanih da bi promovisali i štitili ljudskost.

Zato mi je Petričićevo mišljenje važan orijentir. Ako ga pažljivo pročitamo, videćemo da Dušan, s jedne strane, odbacuje svaku cenzuru i ugrožavanje slobode izražavanja ali, s druge strane, povlači jasnu granicu te slobode. Granicu čine pamet, dobrota i talenat.

Petričićeva definicija oblasti slobode izražavanja čini mi se apsolutno tačnom, sem u slučaju da autor u sebi nema ni pameti, ni dobrote, ni talenta. Ili kada je njegovo poimanje ovih osobina sociopatsko, što u današnje vreme nije naročita retkost. Kako se ponašati u takvim slučajevima?

Vladika Irinej bački iznenadio me je izuzetno dobrim gestom, pozivom medijima da se "uzdrže od prenošenja karikatura koje vređaju našu braću muslimane". Da je pokojni patrijarh Pavle živ, siguran sam da bi iskoristio svoj omiljeni citat apostola Pavla: "Sve mi je dozvoljeno, ali mi nije sve od koristi."

Papa Franja je doprineo raspravi. "Ako mi neko uvredi majku, dobiće šamarčinu, to je normalna stvar", rekao je papa, a preneo AP: "Postoje granice slobode izražavanja, specijalno kada se u pitanju vređanje i sprdanje s nečijom verom."

Ja, sa svoje strane, ne verujem u društvo u kome postoji neograničena sloboda za bilo koga. Takvo demokratsko društvo nije moguće. U prirodi tako nešto postoji, recimo, u Severnoj Koreji i važi samo za jednu osobu. U demokratijama svačija sloboda je ograničena i svedena na kompromis. Sloboda je upravo mogućnost da svojevoljno odustanemo od konzumiranja apsolutne slobode koja ugrožava slobodu bližnjeg. U demokratskom društvu sloboda mora biti sinonim za odgovornost. Za svaki gest, svaku izgovorenu reč ili crtež. Inače zajednički život nije moguć.

 

Objavljeno u Našim Novinama 17.1. 2015. 

 



Komentari (564)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:36 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Медитација овог другог о могућој самоубилачкој акцији је сасвим на курсу нашег Народноослободилачког покрета 1941-1945, чије се цивилизацијске вредности не смеју релативизовати!

Što ne smeju?

Mislim, smele ne smele, relativizovale su se od trenutka kad su se pripadnici narodnooslobodilačke vojske dokopali vlasti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:39 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
Predrag Brajovic
urbana_gerila
Out of Beirut



a gde je tabela?

Ево је:


čekaj! stani! koči!
ko je tebi tražio tabelu, aman?
pa, nisam ja, baš toliki, mazohista.

Извини, ја то по инерцији.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:16 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Predrag Brajovic
urbana_gerila
Predrag Brajovic
urbana_gerila
Out of Beirut



a gde je tabela?

Ево је:


čekaj! stani! koči!
ko je tebi tražio tabelu, aman?
pa, nisam ja, baš toliki, mazohista.

Извини, ја то по инерцији.

Иначе, да откријем откуд ми се Илон Маск јавио.

С узбуђењем пратим оно што он ради и дописујемо се. Једна од ствари коју тренутно тера јесте да погонски део свемирске ракете, онај који се сад, по важећем концепту, једнократно употребљава, безбедно и неоштећено спусти на платформу у мору захваљујући овој техници:

Успех ове технике спустиће за ред величина трошкове слања терета у свемир.

Мислим да је баш непосредно пре моје кобне шетње по парку сам Илон објавио један кратки клип о несупелом покушају слетања, првом правом покушају да се из свемира врати неоштећен централни део ракете:


Авај! Слупао се... :(
И баш ми је било жао. Али, помислио сам, сад ће пробати опет, и опет, и опет, и опет -- све док не успе. И сетио сам се буљука његових инжињера и екипе којаради и настоји да што боље уради свој задатак, са страшћу људи који раде оно у шта верују. Погледајте их, то је прилично разнолик свет, а жена им је шеф:


Уживање је пратити такву посвећеност једном лепом циљу.
urbana_gerila urbana_gerila 01:23 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
Медитација овог другог о могућој самоубилачкој акцији је сасвим на курсу нашег Народноослободилачког покрета 1941-1945, чије се цивилизацијске вредности не смеју релативизовати!

Što ne smeju?

Mislim, smele ne smele, relativizovale su se od trnutka kad su pripadnici narodnooslobodilačke vojske dokopali vlasti.


imam dojam da glagolu "dokopali" daješ pežorativni smisao?

ne boli ako napišeš - došli na vlast pošto su u narodnooslobodilačkom ratu, uz pomoć saveznika, porazili okupatora i domaće izdajnike, i pobedili na prvim posleratnim izborima.
ili misliš da nisu pobedili u ratu?
ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?
urbana_gerila urbana_gerila 01:30 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Predrag Brajovic
Predrag Brajovic
urbana_gerila
Predrag Brajovic
urbana_gerila
Out of Beirut



a gde je tabela?

Ево је:


čekaj! stani! koči!
ko je tebi tražio tabelu, aman?
pa, nisam ja, baš toliki, mazohista.

Извини, ја то по инерцији.

Иначе, да откријем откуд ми се Илон Маск јавио.

С узбуђењем пратим оно што он ради и дописујемо се. Једна од ствари коју тренутно тера јесте да погонски део свемирске ракете, онај који се сад, по важећем концепту, једнократно употребљава, безбедно и неоштећено спусти на платформу у мору захваљујући овој техници:

Успех ове технике спустиће за ред величина трошкове слања терета у свемир.

Мислим да је баш непосредно пре моје кобне шетње по парку сам Илон објавио један кратки клип о несупелом покушају слетања, првом правом покушају да се из свемира врати неоштећен централни део ракете:


Авај! Слупао се... :(
И баш ми је било жао. Али, помислио сам, сад ће пробати опет, и опет, и опет, и опет -- све док не успе. И сетио сам се буљука његових инжињера и екипе којаради и настоји да што боље уради свој задатак, са страшћу људи који раде оно у шта верују. Погледајте их, то је прилично разнолик свет, а жена им је шеф:


Уживање је пратити такву посвећеност једном лепом циљу.


brajoviću, lolo, i ja često zbog žena pričam bajke - nadam se da ćeš uspeti da konektuješ šeficu.
freehand freehand 07:57 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?

Izbori i ćorave kutije u istom pasusu - to, nekako, ne ide.
arcins arcins 09:58 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

freehand
ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?

Izbori i ćorave kutije u istom pasusu - to, nekako, ne ide.


Kao i Pesic, vise nekako Lukovic.
urbana_gerila urbana_gerila 09:58 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

freehand
ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?

Izbori i ćorave kutije u istom pasusu - to, nekako, ne ide.


a ja, nekako, mislim da si kolt izvadio na pomen vesne pešić.
ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.
freehand freehand 10:04 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.

Aha, dobro.

urbana_gerila urbana_gerila 10:33 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

freehand
ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.

Aha, dobro.



da li bi tim izborima demokratski predznak dali zejtin, brašno, šećer, nešto kinte, priplodne junice, mesta u javnim preduzećima i nešto sofisticiranija kontrola glasovanja doniranih?
freehand freehand 10:38 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
freehand
ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.

Aha, dobro.



da li bi tim izborima demokratski predznak dali zejtin, brašno, šećer, nešto kinte, priplodne junice, mesta u javnim preduzećima i nešto sofisticiranija kontrola glasovanja doniranih?

Da, to retroaktivno izbore čini demokratskim.
urbana_gerila urbana_gerila 10:43 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

freehand
urbana_gerila
freehand
ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.

Aha, dobro.



da li bi tim izborima demokratski predznak dali zejtin, brašno, šećer, nešto kinte, priplodne junice, mesta u javnim preduzećima i nešto sofisticiranija kontrola glasovanja doniranih?

Da, to retroaktivno izbore čini demokratskim.



saglasan !
urbana_gerila urbana_gerila 10:43 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:11 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

imam dojam da glagolu "dokopali" daješ pežorativni smisao?

ne boli ako napišeš - došli na vlast pošto su u narodnooslobodilačkom ratu, uz pomoć saveznika, porazili okupatora i domaće izdajnike, i pobedili na prvim posleratnim izborima.
ili misliš da nisu pobedili u ratu?
ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?


Imam dojam da imenici "vesna pešić" daješ pežorativni smisao.
urbana_gerila urbana_gerila 11:15 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
imam dojam da glagolu "dokopali" daješ pežorativni smisao?

ne boli ako napišeš - došli na vlast pošto su u narodnooslobodilačkom ratu, uz pomoć saveznika, porazili okupatora i domaće izdajnike, i pobedili na prvim posleratnim izborima.
ili misliš da nisu pobedili u ratu?
ili da nije bilo izbora?
ili, ako ih je i bilo, da ih je odlučila vesna pešić koja je svojeručno praznila ćorave kutije?


Imam dojam da imenici "vesna pešić" daješ pežorativni smisao.


ma, jok, to je i paradigma i mitsko biće, istovremeno.
predatortz predatortz 11:18 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда


Imam dojam da imenici "vesna pešić" daješ pežorativni smisao.


ma, jok, to je i paradigma i mitsko biće, istovremeno.


Mene je, kad je već pomenuste, uvek fascinirala jedna stvar:

Kako neko može onoliko da priča, a da malo šta smisleno kaže?!

Znam, puno je takvih. Ali, obično završe za kasom u nekom marketu...
urbana_gerila urbana_gerila 11:35 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

predatortz

Imam dojam da imenici "vesna pešić" daješ pežorativni smisao.


ma, jok, to je i paradigma i mitsko biće, istovremeno.


Mene je, kad je već pomenuste, uvek fascinirala jedna stvar:

Kako neko može onoliko da priča, a da malo šta smisleno kaže?!

Znam, puno je takvih. Ali, obično završe za kasom u nekom marketu...


kod vas ubosni - sve naopako.
kod nas su za kasama u samiškama, većinom, pristojni i školovani ljudi, ti o kojima pričaš završe u politici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:34 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

ćorave kutije služile su za iskazivanje volje uzdržanih glasača - beli listići onog vremena.


Jel?

A kako se zvala onda opozicoiona lista?
Jedna je bila lista Naronog fronta, ti kažeš da je druga,ćorava kutija (kutija bez liste) služila za bele listiće, a koja je bila treća, opoziciona lista i kutija?

Najvolem kad se neko opredeli, siguran je u svoj stav, a ne zna između čega se opredeljuje.

Edit
Na tim izborima se moglo opredeliti za ili protiv komunista, a to samo po sebi isključuje izbore, jer kad nema šta da se bira onda nema ni izbora.

Posebno jer oni koji su hteli da glasaju protiv to morali da urade javno (znalo se kako ko glasa i pored navodne tajnosti) i to da glasaju javno protiv onih koji naoružani stoje na izbornim mestima i prate glasanje. I sve to u uslovima kad su streljanja njihovih protivnika, bez suda i suđenja , već uveliko trajala.
Ko to smatra izborima taj pojma nema ni šta se dešavalo, ni šta su izbori.
Al važno je imati stav jebote.
urbana_gerila urbana_gerila 18:40 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man


nisam ni sumnjao da ćeš, tada dobro zakamufliran u glasačku kuglicu, sada, na feder, izleteti iz ćorave kutije, ali me, dizvineš, tvoja iskustva ne interesuju.

rad sam, međutim, da čujem šta, shodno svom iskustvu, misli gosn savetnik - ko bi, po njemu, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili njegove izborne standarde?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

ali me, dizvineš, tvoja iskustva ne interesuju.


A ne interesuje te ni šta je bilo, sad kad si video da si lupio glupst o nekim belim listićima, sad te samo neka hipotetika, šta bi bilo da je bilo, interesuje?
Dobro, neka ti gosn savetnik ako hoće odgovori na to što te interesuje, a ti meni, ne bilo ti zapoveđeno, odgovori, šta te tera da pričaš, čak tvrdiš nešto o nečemu o čemu blage veze nemaš?
urbana_gerila urbana_gerila 18:51 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man
ali me, dizvineš, tvoja iskustva ne interesuju.


A ne interesuje te ni šta je bilo, sad kad si video da si lupio glupst o nekim belim listićima, sad te samo neka hipotetika, šta bi bilo da je bilo, interesuje?
Dobro, neka ti gosn savetnik ako hoće odgovori na to što te interesuje, a ti meni, ne bilo ti zapoveđeno, odgovori, šta te tera da pričaš, čak tvrdiš nešto o nečemu o čemu blage veze nemaš?


dirljiva je tvoja želja za druženjem, no - trenutno nemam vremena za kućne ljubimce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
hoochie coochie man
ali me, dizvineš, tvoja iskustva ne interesuju.


A ne interesuje te ni šta je bilo, sad kad si video da si lupio glupst o nekim belim listićima, sad te samo neka hipotetika, šta bi bilo da je bilo, interesuje?
Dobro, neka ti gosn savetnik ako hoće odgovori na to što te interesuje, a ti meni, ne bilo ti zapoveđeno, odgovori, šta te tera da pričaš, čak tvrdiš nešto o nečemu o čemu blage veze nemaš?


dirljiva je tvoja želja za druženjem, no - trenutno nemam vremena za kućne ljubimce.


Aha, sad doskočice.
Pa normalno, tako naivni pokušavaju zabašuriti svoja lupetanja.

Ali znaš šta zaboravljaju?
Da se to tako ne može zabašuriti.

Lupio si, nemaš pojma a kur*iš se nešto, hteo bi da se kao neki znalac postaviš.
To sve ostaje zapisano a i ja ću te povremeno, kad mi to bude zanimlnjivo, potsećati na ovu, i ne samo ovu, budalaštinu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:10 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

nisam ni sumnjao da ćeš, tada dobro zakamufliran u glasačku kuglicu, sada, na feder, izleteti iz ćorave kutije, ali me, dizvineš, tvoja iskustva ne interesuju.

rad sam, međutim, da čujem šta, shodno svom iskustvu, misli gosn savetnik

Mislio sam da su pitanja retoričko-ironično-šaljivog tipa.
ko bi, po njemu, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili njegove izborne standarde?

Zavisi da li bi glasači izlazili na glasanje dok im jedna od partija na izborima, ona naoružana, drži pištolj uz čelo...ili ih čeka kod kuće.
urbana_gerila urbana_gerila 20:56 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic



zašto imam utisak da si bio glavni tadićev savetnik na poslednjim izborima?

ovo je retoričko pitanje, i nije šaljivo.


postaviću još jednom i ono na koje bih voleo da odgovoriš:
ko bi, po tebi, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili tvoje izborne standarde?
predatortz predatortz 20:58 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

probaću još jednom da postavim i ono na koje bih voleo da odgovoriš:
ko bi, po tebi, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili tvoje izborne standarde?


Odgovoriću nepozvan:

Da su stvoreni ti uslovi, nebitno je ko bi pobedio. Postojao bi pluralizam mišljenja, a vlast bi bila smenjiva.
urbana_gerila urbana_gerila 21:05 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

predatortz
probaću još jednom da postavim i ono na koje bih voleo da odgovoriš:
ko bi, po tebi, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili tvoje izborne standarde?


Odgovoriću nepozvan:

Da su stvoreni ti uslovi, nebitno je ko bi pobedio. Postojao bi pluralizam mišljenja, a vlast bi bila smenjiva.



rekoh već, ti si jedini iz domaćinske sekcije do čijeg mi je mišljenja stalo, ali sada ni ti nisi odgovorio na postavljeno pitanje.
predatortz predatortz 21:10 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

rekoh već, ti si jedini iz domaćinske sekcije do čijeg mi je mišljenja stalo, ali sada ni ti nisi odgovorio na postavljeno pitanje.


Odgovorio sam ti. Izbori služe da se na njima dobija ili gubi vlast. Bitno je da ih ima i da su, koliko - toliko, pošteni.
urbana_gerila urbana_gerila 21:14 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

predatortz
rekoh već, ti si jedini iz domaćinske sekcije do čijeg mi je mišljenja stalo, ali sada ni ti nisi odgovorio na postavljeno pitanje.


Odgovorio sam ti. Izbori služe da se na njima dobija ili gubi vlast. Bitno je da ih ima i da su, koliko - toliko, pošteni.


saglasni, no - to i dalje nije odgovor na postavljeno pitanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

postaviću još jednom i ono na koje bih voleo da odgovoriš:
ko bi, po tebi, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili tvoje izborne standarde?


Kad se čovek petlja u nešto što ne razume uvek ispadne smešan.
Pa kaže npr tvoji i moji standardi, i to za standarde koji određuju da li su izbori slobodni ili ne.
Kao kad bi pitao koliko je po tvojim standardima dva plus dva.

Često se to dešava sa demokratijom, izorima, parlamentarizmom, misle ljudi da je to sve prosto, niti šta čitaju, niti misle da treba, pametni oni, oni to znaju 'nako.

Posle ispadnu smešni, naravno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:22 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
Nebojsa Krstic



zašto imam utisak da si bio glavni tadićev savetnik na poslednjim izborima?

ovo je retoričko pitanje, i nije šaljivo.


postaviću još jednom i ono na koje bih voleo da odgovoriš:
ko bi, po tebi, pobedio na tim posleratnim izborima da su stvoreni uslovi koji bi zadovoljili tvoje izborne standarde?


U momentu kada su "oslobađali" teritoriju partizani (NOV POJ, koministi...kako god) su uspostavljali diktaturu i strahovladu. Vršili su otimačinu imovine i streljali viđene domaćine posle ad hoc prekog suda. Izbori su organizovali u uslovima straha i nasilja. Kuglice su bile izmišljene da bi se po zvuku udarca kuglice znalo ko nije kuglicu ubacio tamo gde treba...i taj ko nije bio je adekvatno "nagrađen".

Tako da, u takvim uslovima moguć je bio samo jedan rezultat.

S druge strane, kao reper, u demokratskoj Britaniji na prvim posleratnim izborima izgubio je ratni pobednik Čerčil.

urbana_gerila urbana_gerila 21:24 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man

Kad se čovek petlja u nešto što ne razume uvek ispadne smešan.


baš si neshvaćen.
čak i od samog sebe...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

baš si neshvaćen.
čak i od samog sebe..


Uuuu-hu...
A ja očekivao, zadruga, pivo i taj rad.
Šta je, ne smeš više ni to jbt?

Nego, po tvojim standardima, kako se određuje ko bi pobedio na izborima bez izbora?
urbana_gerila urbana_gerila 21:50 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic



jedino nepobitno od svega što si napisao je da je čerčil izgubio prve posleratne izbore.

no, sada sam siguran da ti JESI bio glavni tadićev savetnik na poslednjim izborima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:53 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
Nebojsa Krstic



jedino nepobitno od svega što si napisao je da je čerčil izgubio prve posleratne izbore.

no, sada sam siguran da ti JESI bio glavni tadićev savetnik na poslednjim izborima.

Nisam shvatio šta je pobitno u onom što sam rekao.
urbana_gerila urbana_gerila 22:50 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
urbana_gerila
Nebojsa Krstic



jedino nepobitno od svega što si napisao je da je čerčil izgubio prve posleratne izbore.

no, sada sam siguran da ti JESI bio glavni tadićev savetnik na poslednjim izborima.

Nisam shvatio šta je pobitno u onom što sam rekao.



- partizani su, uz pomoć saveznika, oslobodili, a ne "oslobodili", zemlju od okupatora i domaćih izdajnika.
- od kraja rata do prvih izbora prošlo je samo pola godine, rat nije bio kamaj-kamaj igrica posle koje drugari koji su učestvovali u njoj obrišu prašinu s odela i odu na sladoled.
- kuglice su smišljene i da bi se nekako rešio (nasleđeni)problem nepismenosti velikog broja građana, bile su gumene a dno kutije rešeno je tako da se zvuk ne čuje.
- u ćoravim kutijama bilo je ukupno 707 422 kuglice, ili, po tebi, 707 422 nagrađena birača.

ne tvrdim da je, baš, sve što sam naveo istinaistinaisamoistina, podložno je kompetentnoj raspravi, deo vezan za izbore pogotovu, ali bar nije karikaturalni stereotip, svakidašnja jadikovka gubitnika tog rata, tih izbora, a zašto ne reći - posledično i ovih poslednjih...

urbana_gerila urbana_gerila 23:18 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man
baš si neshvaćen.
čak i od samog sebe..


Uuuu-hu...
A ja očekivao, zadruga, pivo i taj rad.
Šta je, ne smeš više ni to jbt?

Nego, po tvojim standardima, kako se određuje ko bi pobedio na izborima bez izbora?


kako da ti kažem, a da te ne istraumiram?
recimo - erodirao si, slutim da će biti ispredzadružni guru postati tvoj nedostižni ideal...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:23 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

- partizani su, uz pomoć saveznika, oslobodili, a ne "oslobodili", zemlju od okupatora i domaćih izdajnika.


Saveznici su dobili Rat, a partizani su iskoristili tu situaciju da nasilnim putem osvoje vlast.

U tome im je mnogo pomoglo to što je Čerčil u poslednjem trenutku izabrao Tita, a Dražu pustio niz vodu, jer je takva podela interesnih sfera napravljena na sastanku u Teheranu i na Jalti, uz obrazloženje da ga to mnogo ne tangira "jer ne planira da živi u Jugoslaviji".

- od kraja rata do prvih izbora prošlo je samo pola godine, rat nije bio kamaj-kamaj igrica posle koje drugari koji su učestvovali u njoj obrišu prašinu s odela i odu na sladoled.


To je apsolutno tačno. Partizani su svoj oslobodilački posao radili ozbiljno i vrlo prilježno, pa su života oslobodili na desetine hiljada pripadnika srpske elite, pripadnika srednjeg i intelektualnog sloja, što u masovnim streljanjima, što slanjem na sremski front. Beograd, recimo, velikim svojim površinama leži na kostima pobijenih nedužnih civila oslobođenih partizanskim "oslobodilačkim" akcijama.

- kuglice su smišljene i da bi se nekako rešio (nasleđeni)problem nepismenosti velikog broja građana, bile su gumene a dno kutije rešeno je tako da se zvuk ne čuje.


A onda je mrmot zavio čokoladu

.
- u ćoravim kutijama bilo je ukupno 707 422 kuglice, ili, po tebi, 707 422 nagrađena birača.


Koliko bi samo bilo glasova protiv "oslobodilaca" da su bili slobodni, fer i demokratski izbori?

ne tvrdim da je, baš, sve što sam naveo istinaistinaisamoistina, podložno je kompetentnoj raspravi, deo vezan za izbore pogotovu, ali bar nije karikaturalni stereotip, svakidašnja jadikovka gubitnika tog rata, tih izbora, a zašto ne reći - posledično i ovih poslednjih...


Ovo je upravo stereotip i logička greška (post hoc ergo propter hoc): imam nešto protiv Tita i njegovih vojnika, ergo ja sam gubitnička strana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 21.01.2015

Re: колико је то једна неправда

kako da ti kažem, a da te ne istraumiram?
recimo - erodirao si, slutim da će biti ispredzadružni guru postati tvoj nedostižni ideal...


A okuražio si se ipak:)

A šta ćemo sa ovom glupošću
rat nije bio kamaj-kamaj igrica posle koje drugari koji su učestvovali u njoj obrišu prašinu s odela i odu na sladoled.


Milsiš normalno je da onaj ko pobedi u ratu uzme vlast:)

Ratom se oslobađa teritorija od neprijatelja, a to nema veze sa tim ko će da vrši vlast. To se utvrđuje na izborima a ne u šumi, kao ovi komunistički mamlazi što su uradili.

Stvarno se petljaš u stvari o kojima ne znaš ništa.
Koji ti je bre klinac? Što ti je toliko stalo da pričaš o ovoj temi?

Ne znaš-ne znaš, ništa strašno, ne mogu svi sve da znaju.
Ali ovo što ti radiš, trtiš se da nešto pričaš a sve što kažeš samo potvrđuje da si duduk za tu stvar, je stvarno glupo.
Razumem ja da ti je sujeta proradila pa bi sad nekako da "pobediš", ali to nije moguće, jer da bi pobedio moraš znati nešto o tome u čemu bi da pobediš.
Ovako te sujeta samo još dublje zakopava.




urbana_gerila urbana_gerila 02:09 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic


nije mi teško da ponovim - partizani su najpre, uz pomoć saveznika, oslobodili zemlju od okupatora i domaćih izdajnika, a potom pobedom na prvim posleratnim izborima došli na vlast.

što se tiče čerčila i podrške saveznika - nekako ti je promakao važniji deo te njegove izjave, ono da će o vlasti u jugoslaviji odlučivati sami jugosloveni, a da njih, engleze, trenutno zanima ko nemcima nanosi veću štetu.
zbog toga je i generalu ajzenhaueru kazao kako titovi partizani predstavljaju nemcima veću opasnost od gubitka italije.
posle više upozorenja, čak i ultimatuma, četnicima zbog njihove neaktivnosti i sve manje prikrivene kolaboracije sa silama osovine, saveznici definitivno 1943. odlučuju da im obustave svaku pomoć i podršku daju partizanima.
u novembru i decembru te godine mihailovićevi komandanti potpisuju sporazum o međusobnom nenapadanju sa nemcima i zajedničkoj borbi protiv partizana uz obavezu četnika da se kod većih operacija stave pod komandu nemaca i da ni na koji način ne pomažu pripadnike savezničkih snaga.
ovo su činjenice kako iz savezničkih tako i iz nemačkih istorijskih arhiva i ima ih još, da li su i komunjarska propaganda - odluči sam.

ponoviću i ono što sam o žrtvama ovde već pisao - mnogo je i jedna.
iskreno saosećam u bolu potomaka svih nevinih žrtava, za njihovu smrt ne postoji nikakvo opravdanje, ali mislim da bi i za njih bilo ponižavajuće stavljati ih u isti grob i sa onima koji nimalo nisu bili nedužni.
po meni je neljudski u ovakvim raspravama prebrojavati mrtve i bez relevantnih činjenica govoriti o desetinama hiljada kao da nisu ljudi u pitanju, stoga dajem ti LINK koji će te, možda, navesti na razmišljanje.

ono o mrmotu ne razumem - imaš saznanja da kuglice nisu bile gumene i da se čuo udarac o dno iako glasač to nije želeo?

koliki bi broj kuglica u ćoravim kutijama bio da su uslovi bili drugačiji - reci ti meni, ti si stručnjak.
ja, krajnje laički, mislim da bi lista narodnog fronta sigurno pobedila.

što se tiče logičke greške - ti, evidentno, jesi gubitnička strana poslednjih izbora, moje mišljenje je da si porazu i sam dao veliki doprinos načinom razmišljanja i izjavama poput ovih na blogu.
meni to zvuči logično, osim ako tadićev savetnik nije bio neki drugi nebojša krstić.
šta ti misliš?

urbana_gerila urbana_gerila 02:38 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man


imaš li koga da ti pomogne?
ako niko neće - ja ću, sevap je...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:29 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

šta ti misliš?

Mislim da si napisao toliku količinu gluposti da me mrzu da komentarišem.
urbana_gerila urbana_gerila 08:55 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
šta ti misliš?

Mislim da si napisao toliku količinu gluposti da me mrzu da komentarišem.


mda, nisi ti prso - to ogledalo drsko laže.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:30 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

urbana_gerila
Nebojsa Krstic
šta ti misliš?

Mislim da si napisao toliku količinu gluposti da me mrzu da komentarišem.


mda, nisi ti prso - to ogledalo drsko laže.

Ako hoćeš da praviš jeftine doskočice na temu svog znanja istorije na nivou propagandnog i pamfletskog, onda ok...ako te istorija zaista zanima, onda probaj da pročitaš neke ozbiljne istoričare koji su se bavili XX vekom, Stevana K Pavlovića, Dušana Batakovića....pa se onda javi da debatujemo.
urbana_gerila urbana_gerila 11:55 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
urbana_gerila
Nebojsa Krstic
šta ti misliš?

Mislim da si napisao toliku količinu gluposti da me mrzu da komentarišem.


mda, nisi ti prso - to ogledalo drsko laže.

Ako hoćeš da praviš jeftine doskočice na temu svog znanja istorije na nivou propagandnog i pamfletskog, onda ok...ako te istorija zaista zanima, onda probaj da pročitaš neke ozbiljne istoričare koji su se bavili XX vekom, Stevana K Pavlovića, Dušana Batakovića....pa se onda javi da debatujemo.


aha, a da o tome kakav si ti bio roker - konsultujem šapera?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:38 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

aha, a da o tome kakav si ti bio roker - konsultujem šapera?

Izvini, nije mi na prvi pogled delovalo da si imbecil.
urbana_gerila urbana_gerila 14:46 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
aha, a da o tome kakav si ti bio roker - konsultujem šapera?

Izvini, nije mi na prvi pogled delovalo da si imbecil.


ja o tebi nisam imao dilemu, nikad.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Izvini, nije mi na prvi pogled delovalo da si imbecil.


Pitaj bre Krle, pitaj, nemoj uvek verovati svom prvom utisku :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:32 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Izvini, nije mi na prvi pogled delovalo da si imbecil.


Pitaj bre Krle, pitaj, nemoj uvek verovati svom prvom utisku :)

U pravu si HCM, treba nekad koristiti tuđe iskustvo.
urbana_gerila urbana_gerila 22:51 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
Izvini, nije mi na prvi pogled delovalo da si imbecil.


Pitaj bre Krle, pitaj, nemoj uvek verovati svom prvom utisku :)

U pravu si HCM, treba nekad koristiti tuđe iskustvo.


kako dirljivo uzajamno milovanje idiotskih glava.
šarulja koju si u genijalno smišljenoj izbornoj kampanji podmetnuo tadiću na celivanje - bila je, garant, zajednička... umal ne rekoh ideja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда


A pratiš, partiš :)
Boli, a?

Pa jbg, pazi drugi put kakve gluposti pišeš.
urbana_gerila urbana_gerila 23:46 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man

Boli, a?


haha, mani se projekcije, ja uživam kad složim srodne duše poput vas.

usput, nemoj reći da te nisam upozorio na vreme glede gubitka časnog zvanja ispredzadružnog gurua.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 22.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hehe

Jbt tebi ovo blogovanje baš ne ide.
Pazi, prošli put sam ti rekao da kad citiraš nešto iz komentara time daješ do znanja šta te najviše bocnulo.
I ti sad citiraš baš Boli, a?
:)

Pa vidi se da te boli, vidi se da se koprcaš u nadi da ćeš evo baš sad potrefiti pravi komentar koji će te spasti :)
Ali nema toga, ne mogu to ni mnogo spsobniji od tebe.
Nauči da kontrolišeš očaj, biće ti lakše.

To za tvoje dobro, meni je i ovako zanimlnjivo.


urbana_gerila urbana_gerila 00:09 23.01.2015

Re: колико је то једна неправда

hoochie coochie man
hehe

Jbt tebi ovo blogovanje baš ne ide.
Pazi, prošli put sam ti rekao da kad citiraš nešto iz komentara time daješ do znanja šta te najviše bocnulo.
I ti sad citiraš baš Boli, a?
:)

Pa vidi se da te boli, vidi se da se koprcaš u nadi da ćeš evo baš sad potrefiti pravi komentar koji će te spasti :)
Ali nema toga, ne mogu to ni mnogo spsobniji od tebe.
Nauči da kontrolišeš očaj, biće ti lakše.

To za tvoje dobro, meni je i ovako zanimlnjivo.





možda nekom i uspe da ti objasni šta je to - projekcija, ko zna...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:48 23.01.2015

Re: колико је то једна неправда

šarulja koju si u genijalno smišljenoj izbornoj kampanji podmetnuo tadiću na celivanje - bila je, garant, zajednička... umal ne rekoh ideja.

Zajednička? Ne! To je moja ideja. Al sam neopravdano zanemario posledični bes urbanih volova.
urbana_gerila urbana_gerila 01:02 23.01.2015

Re: колико је то једна неправда

Nebojsa Krstic
šarulja koju si u genijalno smišljenoj izbornoj kampanji podmetnuo tadiću na celivanje - bila je, garant, zajednička... umal ne rekoh ideja.

Zajednička? Ne! To je moja ideja. Al sam neopravdano zanemario posledični bes urbanih volova.


profi podvodač junica za potrebe izbornih kampanja - ženijalno, ne može se reći da ti nedostaju ideje.
valjda će, tamo gde treba, uočiti tvoj talenat, nastavi da se nudiš, iako se sudeći po, recimo, supermen iz feketića epizodi, čini da gazda stručnjaka poput tebe - već ima.
jorgovan28 jorgovan28 20:05 22.01.2015

ombudsman

Zašto niko ne napiše neki blog na temu ovih dešavanja oko ugroženosti zaštitnika građana i izjava da on želi da kontroliše VBA?
ciracirafm ciracirafm 15:04 23.01.2015

Žanka Stojanović

Američka TV mreža Si-En-En (CNN) prenela je 20. januara blog slavnog lingviste i intelektualca Noama Čomskog, u kojem je teroristički napad na redakciju satiričkog nedeljnika „Šarli Ebdo“ nesrećno uporedio sa natovskim bombardovanjem Televizije Srbije, aprila 1999., pokazujući da mu ključne činjenice o tom bombardovanju nisu poznate, počev od toga da u RTS-u nije poginuo nijedan novinar – svi su bili tehničko osoblje – pa do toga da je miloševićevska vrhuška, uključujući njegove generale, znajući danima unapred za predstojeći napad, ljude žrtvovala sa grotesknom idejom da se spase tako što će sebe pred svetom prikazati kao žrtvu terorističkog napada („Ja sam RTS“), bez obzira na teror koji je istovremeno sprovodila na Kosovu.


Čomski jednostavno tvrdi da oružani napad na bilo koju novinsku redakciju nije opravdan ni pod kakvim okolnostima, pa ni onda kad je ona glavni propagandi oslonac jednog zločinačkog režima, ni u uslovima ratnog stanja, uopšte nikad, jer je namerno gađanje civilnih ciljeva zabranjeno, a Televizija Srbije – urpkos svemu – bila je civilni cilj: nemojte posezati za terorom, ako i sami ne želite da postanete njegova žrtva, poručuje Čomski vladama Zapadnog sveta.

Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su – lažljivo tvrde oni – i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu a protiv „jednoumlja“; i jedne i druge ubili su „teroristi“, a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani“). Eto to – dok ostatak Srbije ćuti – tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke“) i zahteva „svoja prava“.

Budući da je raspisan novi konkurs za direktora RTS-a, mi se uopšte ne bismo začudili kad bi se ubica kandidovao i bio ponovo izabran, ni kad bi mu država isplatila milionsku odštetu za pretrpljene duševne boli, kao što je to, u sličnim slučajevima, već činila.

U Srbiji, zemlji pokornih, u kojoj vlada zlo, sve je danas moguće.

U ime porodica žrtava,

Žanka Stojanović,
učiteljica u penziji
freehand freehand 18:12 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

ciracirafm
Američka TV mreža Si-En-En (CNN) prenela je 20. januara blog slavnog lingviste i intelektualca Noama Čomskog, u kojem je teroristički napad na redakciju satiričkog nedeljnika „Šarli Ebdo“ nesrećno uporedio sa natovskim bombardovanjem Televizije Srbije, aprila 1999., pokazujući da mu ključne činjenice o tom bombardovanju nisu poznate, počev od toga da u RTS-u nije poginuo nijedan novinar – svi su bili tehničko osoblje – pa do toga da je miloševićevska vrhuška, uključujući njegove generale, znajući danima unapred za predstojeći napad, ljude žrtvovala sa grotesknom idejom da se spase tako što će sebe pred svetom prikazati kao žrtvu terorističkog napada („Ja sam RTS“), bez obzira na teror koji je istovremeno sprovodila na Kosovu.


Čomski jednostavno tvrdi da oružani napad na bilo koju novinsku redakciju nije opravdan ni pod kakvim okolnostima, pa ni onda kad je ona glavni propagandi oslonac jednog zločinačkog režima, ni u uslovima ratnog stanja, uopšte nikad, jer je namerno gađanje civilnih ciljeva zabranjeno, a Televizija Srbije – urpkos svemu – bila je civilni cilj: nemojte posezati za terorom, ako i sami ne želite da postanete njegova žrtva, poručuje Čomski vladama Zapadnog sveta.

Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su – lažljivo tvrde oni – i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu a protiv „jednoumlja“; i jedne i druge ubili su „teroristi“, a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani“). Eto to – dok ostatak Srbije ćuti – tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke“) i zahteva „svoja prava“.

Budući da je raspisan novi konkurs za direktora RTS-a, mi se uopšte ne bismo začudili kad bi se ubica kandidovao i bio ponovo izabran, ni kad bi mu država isplatila milionsku odštetu za pretrpljene duševne boli, kao što je to, u sličnim slučajevima, već činila.

U Srbiji, zemlji pokornih, u kojoj vlada zlo, sve je danas moguće.

U ime porodica žrtava,

Žanka Stojanović,
učiteljica u penziji


I čemu ova glupost treba da služi? Da se aboliraju Amerikanci ili da se utiče na izbor direktora RTS?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:18 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su – lažljivo tvrde oni – i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu a protiv „jednoumlja“; i jedne i druge ubili su „teroristi“, a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani“). Eto to – dok ostatak Srbije ćuti – tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Ovo je novitet za mene, da sam "miloševićevski propagandista i nacionalni radnik".

Sad sam pogledao svoj tekst i primećujem da nisam nigde tvrdio da su poginulu radnici/novinari RTS "borci za istinu".

Ne mislim ni da su šarlijevci borci za istinu.

A opet, i dalje mislim da kakvi god da su bili, nisu smeli da budu odstreljeni. I ako več jesu, zaslužuju odijum javnosti, i jedni i drugi.
freehand freehand 20:40 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

Nebojsa Krstic
Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su – lažljivo tvrde oni – i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu a protiv „jednoumlja“; i jedne i druge ubili su „teroristi“, a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani“). Eto to – dok ostatak Srbije ćuti – tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Ovo je novitet za mene, da sam "miloševićevski propagandista i nacionalni radnik".

Sad sam pogledao svoj tekst i primećujem da nisam nigde tvrdio da su poginulu radnici/novinari RTS "borci za istinu".

Ne mislim ni da su šarlijevci borci za istinu.

A opet, i dalje mislim da kakvi god da su bili, nisu smeli da budu odstreljeni. I ako več jesu, zaslužuju odijum javnosti, i jedni i drugi.

Ćuti, Krstiću, saće te Brajović jal Rušdijem jal atomskom!
Prosto ne znaš šta je gore.
urbana_gerila urbana_gerila 21:25 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

freehand
Nebojsa Krstic
Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su – lažljivo tvrde oni – i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu a protiv „jednoumlja“; i jedne i druge ubili su „teroristi“, a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani“). Eto to – dok ostatak Srbije ćuti – tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Ovo je novitet za mene, da sam "miloševićevski propagandista i nacionalni radnik".

Sad sam pogledao svoj tekst i primećujem da nisam nigde tvrdio da su poginulu radnici/novinari RTS "borci za istinu".

Ne mislim ni da su šarlijevci borci za istinu.

A opet, i dalje mislim da kakvi god da su bili, nisu smeli da budu odstreljeni. I ako več jesu, zaslužuju odijum javnosti, i jedni i drugi.

Ćuti, Krstiću, saće te Brajović jal Rušdijem jal atomskom!
Prosto ne znaš šta je gore.



mislim da grešiš.
u sukobu interesa u kome se našao, krstiću antipod nije brajović.
brajović je čovek sa pogrešnom vizijom, ali su mu motivi, iako često nedomišljeni i diktirani suštom taštinom, uglavnom dobronamerni i iskreni.
jelena milić je ta koja je trenutno (i) zbog krstića - i stavila mač i vitla njime rukom nesrećne žanke stojanović.

freehand freehand 21:35 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

mislim da grešiš.
u sukobu interesa u kome se našao, krstiću antipod nije brajović.
brajović je čovek sa pogrešnom vizijom, ali su mu motivi, iako često nedomišljeni i diktirani suštom taštinom, krajnje dobronamerni i iskreni.
jelena milić je ta koja je trenutno (i) zbog krstića - i stavila mač i vitla njime rukom nesrećne žanke stojanović.

Brajovićeva dobronamernost i iskrenost su opštepoznata mesta, tako da sam jedva da mora po nekoliko puta dnevno da ih pomene.
Ali su, takošđe, i osnovni građevni element za ono što su AC DC otpevali još onomad:





urbana_gerila urbana_gerila 21:44 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

freehand
mislim da grešiš.
u sukobu interesa u kome se našao, krstiću antipod nije brajović.
brajović je čovek sa pogrešnom vizijom, ali su mu motivi, iako često nedomišljeni i diktirani suštom taštinom, krajnje dobronamerni i iskreni.
jelena milić je ta koja je trenutno (i) zbog krstića - i stavila mač i vitla njime rukom nesrećne žanke stojanović.

Brajovićeva dobronamernost i iskrenost su opštepoznata mesta, tako da sam jedva da mora po nekoliko puta dnevno da ih pomene.
Ali su, takošđe, i osnovni građevni element za ono što su AC DC otpevali još onomad:



brz si na obaraču, palo mi je na pamet kako je put u pakao često popločan najboljim namerama, pa sam se ogradio time što sam "krajnje dobronamerni i iskreni" zamenio sa "uglavnom dobronamerni i iskreni", ali i dalje mislim da je suština onoga što sam napisao o brajoviću tačna.
freehand freehand 21:50 23.01.2015

Re: Žanka Stojanović

ali i dalje mislim da je suština onoga što sam napisao o brajoviću tačna.

Dobro, tu se slažete. To je lepo. To sam i ja nekad mislio.
Kad mu rasizam pređe u manir i počne da pominje preventivno bacanje nuklearnih bombi kao sasvim normalan i prihvatljiv metod - ja se debelo useknem, kažem Uuuuups! - i okrenem se na drugu stranu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana