Gost autor

Žanka Stojanović: U Srbiji, zemlji pokornih...

Filip Mladenović RSS / 23.01.2015. u 15:38

GLAS razuma i saosećajnosti
GLAS razuma i saosećajnosti
Američka TV mreža Si-En-En (CNN) prenela je 20. januara 2015. blog slavnog lingviste i intelektualca Noama Čomskog, u kojem je teroristički napad na redakciju satiričkog nedeljnika „Šarli Ebdo" nesrećno uporedio sa natovskim bombardovanjem Televizije Srbije, aprila 1999, pokazujući da mu ključne činjenice o tom bombardovanju nisu poznate, počev od toga da u RTS-u nije poginuo nijedan novinar - svi su bili tehničko osoblje - pa do toga da je miloševićevska vrhuška, uključujući njegove generale, znajući danima unapred za predstojeći napad, ljude žrtvovala sa grotesknom idejom da se spase tako što će sebe pred svetom prikazati kao žrtvu terorističkog napada („Ja sam RTS"), bez obzira na teror koji je istovremeno sprovodila na Kosovu.

Čomski jednostavno tvrdi da oružani napad na bilo koju novinsku redakciju nije opravdan ni pod kakvim okolnostima, pa ni onda kad je ona glavni propagandi oslonac jednog zločinačkog režima, ni u uslovima ratnog stanja, uopšte nikad, jer je namerno gađanje civilnih ciljeva zabranjeno, a Televizija Srbije - urpkos svemu - bila je civilni cilj: nemojte posezati za terorom, ako i sami ne želite da postanete njegova žrtva, poručuje Čomski vladama Zapadnog sveta.

Tu njegovu jednostavnu poruku, domaći propagandisti poput Lijljane Smajlović, Slobodana Reljića, Nebojše Krstića i mnogih drugih, pokušavaju sada da iskoriste kao dokaz da su žrtve u Parizu i u Beogradu tobože iste, jer su - lažljivo tvrde oni - i u jednom i u drugom slučaju u pitanju novinari, to jest borci za istinu, a protiv „jednoumlja"; i jedne i druge ubili su „teroristi", a to onda znači da su Miloševićeva vlada, njegovi generali i njegovi akademici, svi bili nevini kao jaganjci Božji, ne samo za taj nego i za sve druge zločine („koji uostalom nisu ni dokazani"). Eto to - dok ostatak Srbije ćuti - tvrde miloševićevski propagandisti i nacionalni radnici, već 16 godina od kada su naši najmiliji hladnokrvno žrtvovani u ime sulude ideje da se zločinci predstave kao žrtve.

Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke") i zahteva „svoja prava".

Budući da je raspisan novi konkurs za direktora RTS-a, mi se uopšte ne bismo začudili kad bi se ubica kandidovao i bio ponovo izabran, ni kad bi mu država isplatila milionsku odštetu za pretrpljene duševne boli, kao što je to, u sličnim slučajevima, već činila.

U Srbiji, zemlji pokornih, u kojoj vlada zlo, sve je danas moguće.

U ime porodica žrtava,

Žanka Stojanović,

učiteljica u penziji

Atačmenti



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 19:20 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

djovica


Jeli nesrećo ,jeli iko kod vas odgovarao za onih dve hiljade staraca,invalida i nemoćnih koje ste ubili u vašoj junačkoj oluji?
Negde sam pročitao da je manje ispaljeno metaka nego što je bilo mrtvih u tim ubistvima!
Ponosiš li se Olujom?
nim_opet nim_opet 19:26 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Da li su oni piloti bili obavešteni da ne smeju da lete na svom nebu i da će ih srušiti jer štite zločinački Miloševićev režim?



Da li su oni piloti bili obavešteni da ne smeju da lete na svom nebu i da će ih srušiti jer štite zločinački Miloševićev režim?


Ovo je vrlo podmuklo i necasno prema tim pilotima. Piloti VJ su bili profesionalni vojnici, sasvim svesni da postoji rizik da ne slete svaki put kada uzlete u ratnom sukobu. Niko nije morao da ih "obavestava" - znali su od prvog dana da im je zivot ugrozen svaki put kada dodju na posao. Ne praviti razliku izmedju njih koji su profesionalno izabrali da budu vojnici i na tom poslu poginuli svesni svih rizika; i ljudi koji su bili televizijski tehnicari i koji ni u najludjem snu nisu mogli da pretpostavljaju da rizikuju zivot time sto miksuju zvuk na televiziji je podmuklo i zlonamerno.
milojep milojep 19:36 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

nim_opet


Podmuklo i zlonamerno je od tebe da tim pilotima podmećeš plaćeništvo u odbrani sopstvene zemlje! Nisu oni išli i bombardovali tuđu decu kao ovi koji su ih oborili!
Šta više ti piloti su odabrali vojni poziv dok su još bili u zemlji u kojoj se za vojnika nije išlo zbog zarade.
A što se ljudi tehničara u televiziji tiče vrlo verovatno nisu očekivali toliku bestijalnost milosrdnih anđela da će ih gađati.Zbog toga verovatno donekle i na svoju ruku nisu otišli iz te zgrade.
A da ne pominjem ratno stanje i radnu obabvezu kao deo obaveze svakog vojnog obveznika.Sada kad pričamo o tome ispada kao šegačenje ali takvi su zakoni.
Zbog svega toga bolje je da nisi progovarao.

edit: plus si zanemario i njihovo herojstvo da odlete u skoro sigurnu smrt zarad časti i svoje zemlje. Sramoto




princi princi 19:37 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Ti si Karlo i ti si gladan.

Nije Carlo, nego onaj Bojčić. Kažem vam, Đoca je Srbenda. Iz Kraljeva.
nim_opet nim_opet 21:04 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

milojep
nim_opet


Podmuklo i zlonamerno je od tebe da tim pilotima podmećeš plaćeništvo u odbrani sopstvene zemlje! Nisu oni išli i bombardovali tuđu decu kao ovi koji su ih oborili!
Šta više ti piloti su odabrali vojni poziv dok su još bili u zemlji u kojoj se za vojnika nije išlo zbog zarade.
A što se ljudi tehničara u televiziji tiče vrlo verovatno nisu očekivali toliku bestijalnost milosrdnih anđela da će ih gađati.Zbog toga verovatno donekle i na svoju ruku nisu otišli iz te zgrade.
A da ne pominjem ratno stanje i radnu obabvezu kao deo obaveze svakog vojnog obveznika.Sada kad pričamo o tome ispada kao šegačenje ali takvi su zakoni.
Zbog svega toga bolje je da nisi progovarao.

edit: plus si zanemario i njihovo herojstvo da odlete u skoro sigurnu smrt zarad časti i svoje zemlje. Sramoto






Ja nikome ne podmecem placenistvo, niti sam isto spomenu - vojnog pilota ne mora niko da obavestava da rizikuje svoj zivot u trenutku agresije na zemlju - vojni pilot zna sta mu je posao i sta mu je u opisu posla. Sta im ti pripisujes ja ne znam. Tehnicare, radne obaveze ili ne, je slozices se ipak potrebno obavestiti o tome.
freehand freehand 21:14 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Tehnicare, radne obaveze ili ne, je slozices se ipak potrebno obavestiti o tome.

Pa obavestili su ih, u najmanju ruku Tatjana Lenard jeste.
Inače, u mom gradu su petrohemijski kompleks (Rafineriju, Azotaru, Petrohemiju) gađali više od pedeset dana i stotinama projektila. I pre i na samom početku bombardovanja rukovodstva ovih fabrika a naročito Petrohemije pokušavala su i uspevala da ogromne količine opasnih materija sklanjaju, premeštaju, neutrališu. I onda su neke dugačke kompozicije sa potencijalnim bombama strašne razorne i zagađujuće moći šetale prugama Srbije. Šta da je neku od njih neki od idiota pogodio kao što su idioti pogađali i te fabrike načinivši strahovite štete sa nesagledivim posledicama?
Jel trebalo da od 23. marta na dalje niko u te fabrike ne ulazi? Da niko ne vozi vozove? Da niko ne obuče policijsku uniformu? Da se niko ne odazove na maobilizaciju?

A neka mama nekog mašinovođe ili rukovaoca postrojenja bi sad na Peščaniku pisala o zločiunačkom poduhvatu Slobodana Miloševića, a neki Mladenovići i Brajovići bi je prenosili i aplaudirali sve gadeći se na bilo kakvo suprotstavljanje toj gluposti sve u neverici vrteći glavicama?


Filip Mladenović Filip Mladenović 21:49 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Kada je počela opsada Sarajeva u proleće 1992. godine, organizovani su protesti u Beogradu.
Na tim antiratnim protestima u centru prestonice Srbije te 1992. nije nas bilo više od 1000 (hiljadu).

Samo u Sarajevu je od bačenih granata i iz snajpera ubijeno više od 1000 (hiljadu) dece. Čitave dve osnovne škole pobijene dece.

Već tada sam znao da će se svaka bačena granata na Sarajevo pre ili kasnije pogoditi i stanovnike gradova Srbije.

Ili da ponovo citiram reči glumca Dragana Jovanovića iz filma "Profesionalac" (2002.): "Ma nije Sloba kriv. Mi smo krivi. Mi smo govna!"
Buregdzya Buregdzya 21:58 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Filip Mladenović
"Mi smo govna!"

Mislim da ipak svako samog sebe najbolje poznaje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:03 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Buregdzya
Filip Mladenović
"Mi smo govna!"

Mislim da ipak svako samog sebe najbolje poznaje.


Autor drame i scenarija "Profesionalac" je naš poznati dramski pisac Dušan Kovačević.
medjutim92 medjutim92 23:22 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

e, da, sitnica.

ime "milosrdni anđeo" je izmišljotina.

Više o tome ovde
milojep milojep 23:54 23.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Filip Mladenović
Buregdzya
Filip Mladenović
"Mi smo govna!"

Mislim da ipak svako samog sebe najbolje poznaje.


Autor drame i scenarija "Profesionalac" je naš poznati dramski pisac Dušan Kovačević.


Hahaha Filip shvatio
Unfuckable Unfuckable 02:18 24.01.2015

Re: đubre smrdljivo

Pa da ste ustali i svrgnuli Milosevica kad je ubijao Vukovar i Dubrovnik koferi vam ne bi trebali. Da ste ustali i svrgnuli Milosevica kad je vrsen genocid po BiH, a Sarajevo pretvoreno u veliki konc-logor koferi vam ne bi trebali. Da ste ustali i svrgnuli Milosevica kad je razvozio hladnjace pune Albanaca po Srbiji koferi vam ne bi trebali. Buduci da niste...


dok pokušavaš (nad ovom pričom) da zašiljiš taj omaleni pimpek, možda bi trebalo prvo da se zapitaš - imaš li ga uopšte?
Jer, ta bednička "e, što niste..." retorika nekako mi pre liči na neku draga - saveta - babetinu, nego na proverenog ustašu.
Daj se zbroji.
I nosi se (tačno) u tri pizde lepe materine, đubre jedno smrdljivo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:34 26.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Da li su oni piloti bili obavešteni da ne smeju da lete na svom nebu i da će ih srušiti jer štite zločinački Miloševićev režim?

Narediti pilotima da polete u sigurnu smrt je zločin.I sam tadašnji komandant RViPVO, čuveni general Smiljanić koji im je i naredio da polete u susret avionima NATO, je u svojoj knjizi naknadnom pameti napisao da bi "samo budala ušla u rat pri odnosu snaga 800:1" u korist protivnika.Avijaciju je trebalo prizemljiti i maskirati , kao što je kasnije i rađeno a ne qurčiti se pred "Vrhovnim komandantom" kako naša avijacija hrabro ulazi u vazdušnu borbu sa protivničkom a piloti koji ginu podižu patriotizam i borbeni moral.
zilikaka zilikaka 22:21 26.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

.I sam tadašnji komandant RViPVO, čuveni general Smiljanić


Čekaj zar u to vreme komandant nije bio Ljubiša Veličković, zvani Ceca?

Ono, baš u vreme poletanja, jer je to bilo u početku, jer je i sam posle poginuo.
freehand freehand 22:35 26.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

zilikaka
.I sam tadašnji komandant RViPVO, čuveni general Smiljanić


Čekaj zar u to vreme komandant nije bio Ljubiša Veličković, zvani Ceca?

Ono, baš u vreme poletanja, jer je to bilo u početku, jer je i sam posle poginuo.

Igzekli, zaboravih da to napomenem. A poginuo je ovde kod mene u komšiluku, uključivši radar da pokaže momcima kako se to radi i nema razloga za strah.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:49 27.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

zilikaka
.I sam tadašnji komandant RViPVO, čuveni general Smiljanić


Čekaj zar u to vreme komandant nije bio Ljubiša Veličković, zvani Ceca?

Ono, baš u vreme poletanja, jer je to bilo u početku, jer je i sam posle poginuo.

Nije Ceca bio komandant , on je 1998.godine tražio da bude razrešen dužnosti jer nije hteo da dozvoli da se oficiri za vezu iz Komande NATO smeste u zgradu Komande RViPVO, a naši oficiri za vezu su bili upućeni u komandu NATO u Aviano, što je bilo u skladu sa dogovorom Miloševića i Klarka vezano za uspostavljenu zonu zabranjenih letova iznad Kosova. E tada na dužnost K-ta RV i PVO dolazi Smiljanić a gen.Veličković je premešten na mesto savetnika ministra odbrane.Posle početks NATO agresije i smenjivanja generala Grahovca , general Veličković je postavljen za pomoćnika NGŠ za RViPVO i u tom svojstvu je obilazio jedinice , uključujući i onu nesrećnu radarsku stanicu gde je i poginuo.
freehand freehand 13:59 27.01.2015

Re: Milosrdni anđeli

Milan Karagaća
zilikaka
.I sam tadašnji komandant RViPVO, čuveni general Smiljanić


Čekaj zar u to vreme komandant nije bio Ljubiša Veličković, zvani Ceca?

Ono, baš u vreme poletanja, jer je to bilo u početku, jer je i sam posle poginuo.

Nije Ceca bio komandant , on je 1998.godine tražio da bude razrešen dužnosti jer nije hteo da dozvoli da se oficiri za vezu iz Komande NATO smeste u zgradu Komande RViPVO, a naši oficiri za vezu su bili upućeni u komandu NATO u Aviano, što je bilo u skladu sa dogovorom Miloševića i Klarka vezano za uspostavljenu zonu zabranjenih letova iznad Kosova. E tada na dužnost K-ta RV i PVO dolazi Smiljanić a gen.Veličković je premešten na mesto savetnika ministra odbrane.Posle početks NATO agresije i smenjivanja generala Grahovca , general Veličković je postavljen za pomoćnika NGŠ za RViPVO i u tom svojstvu je obilazio jedinice , uključujući i onu nesrećnu radarsku stanicu gde je i poginuo.

Hvala, Milane, ovo nisam znao. Čak sam uveren bio da su njega sve vreme oslovljavali komadndantom RV i PVO. Mada. sećanje je varalica stara.
G.Cross G.Cross 19:42 23.01.2015

Ma svi ste u pravu.

1) Celo NATO bombardovanje SRJ, ukljucujuci i RTS je zlocinacki akt, jer je jedna vojna alijansa bez saglasnosti Saveta Bezbednosti UN bombardovala nezavisnu zemlju.
Ovo je svakom pametnom dosta.

Blair ce ici pré ili kasnije na sud za ratne zlocine zbog Iraka. Nadam se on i mnogi drugi ,i jednog dana zbog bombardovanja SRJ.

2) Ljudi koji su poginuli u RTS su svesno ili nesvesno zrtvovani. Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana. To je takodje zlocin ili u namanju ruku kriminalna neodgovornost.

Tako da ste svi u pravu.

milojep milojep 19:49 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

1) Celo NATO bombardovanje SRJ, ukljucujuci i RTS je zlocinacki akt, jer je jedna vojna alijansa bez saglasnosti Saveta Bezbednosti UN bombardovala nezavisnu zemlju.


Ma da je i imala saglasnost UN bombardovati vozove,mostove, bacati kasetne bombe, ubiijati uranijumom...i to nazivati borbom za ljudka prava?

Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana.


Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?
gedza.73 gedza.73 21:34 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?

SFRJ je bila pokazna vežba i poligon.
Imali smo sve predispozicije (verska, etnička ne-tolerancija), povelika zemlja u finansijskoj krizi, politički sistem iz prošlosti, faraon mumificiran u kući cveća...
Sve je to tinjalo i samo je trebala iskra.
S jedne strane mi se čini da Srbi nisu znali čiju stranu da odaberu a sa druge da su reketaši rešili jednog butikaša da polome od batina kako bi ostalima ukazali šta je smerno ponašanje.
možda i kombinacija obe varijante.

Tako da, za razliku od G. Crossa koga zbog njegovih komentara izuzetno cenim, mislim da niko za bombardovanje SRJ neće odgovarati.

Ima ljudi koji će osuditi silovanje a ima i onih koji će silovanje opravdati kratkom suknjom ili time što se žena bavila prostitucijom.

Dako se neke buduće generacije političara uzmu u pamet i nauče nešto iz prošlosti.
Da ne najebavaju opet nečija naša deca.
freehand freehand 21:39 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Dako se neke buduće generacije političara uzmu u pamet i nauče nešto iz prošlosti.
Da ne najebavaju opet nečija naša deca.

Može. Odrekneš se časti, dostojanstva i svega čemu te o moralu i životu čitavog života uče i čemu ti svoju decu učiš.
I prihvatiš Bolje rob nego grob i bolje (trojni) pakt nego rat. I sve ok. Evo pitaj veleuvažene kolege Brajovića, Mladenovića i druge: nije teško, ništa ne boli a osećaš se blaženo.
milojep milojep 21:42 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

gedza.73


Ok sa dobrim delom posta se mogu složiti ali kakve to veze ima sa pitanjem oko zgrade?
milojep milojep 21:47 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

freehand

I prihvatiš Bolje rob nego grob...


Ma nevolja je što tu nije kraj! pa kad gedza.73 kaže:

Da ne najebavaju opet nečija naša deca.


oni te terjau da ti 'sjebavaš' nečiju tuđu decu sa njima!
G.Cross G.Cross 21:50 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Milojep


Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana.


Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?


E pa evo ovako.
Koliko je ljudi poginulo u zgradi Saveznog SUP-a kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u Generalstabu kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u zgradi CK kad su je bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u rezidenciji SLobodana Milosevica kad su je bombardovali?

Bajdvej bombardovati rezidenciju legalnog Predsednika jedne zemlje pa makar to bio i SM je necuveni zlocin i potpuna negacija medjunarodnog prava.




Get it?


DISCLAIMER: Naravno bombardovanje bilo cega u Srbiji u to vreme je bio zlocin.
Zlocin ili kriminalna neodgovornost je bilo ostaviti te ljude u zgradi RTS.

gedza.73 gedza.73 21:53 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

freehand
Može. Odrekneš se časti, dostojanstva i svega čemu te o moralu i životu čitavog života uče i čemu ti svoju decu učiš.

Istorija kaže ( a ja ne tvrdim da je to ispravno, samo mi deluje da je fakat) da Srbija ne može biti veća od današnjih granica (čak mi se čini da će je još malo suziti a da mi, šta god uradili, nećemo promeniti ništa)

To nam je, što nam je.

milojep
kakve to veze ima sa pitanjem oko zgrade?

Išla je neka priča da je RTS dobro parirao propagandi NATO-a pa su ga bombardovali.

Filip (and Co.) smatra da su imali potpuno pravo jer su u RTS radili novinari i tehničko osoblje koje je proizvodilo i emitovalo 'nacional-socijalističku' Miloševićevu propagandu.
freehand freehand 21:58 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Istorija kaže ( a ja ne tvrdim da je to ispravno, samo mi deluje da je fakat) da Srbija ne može biti veća od današnjih granica (čak mi se čini da će je još malo suziti a da mi, šta god uradili, nećemo promeniti ništa)

To nam je, što nam je.

Pa nema šta, da se izbace epske pesme, Njegoš, Šantić, Dučić, Janko Veselinović i slični proizvođači pogrešnih emocija i ponašanja.
Baš bih voleo da te slušam kad pričaš klincu svoje protestantske priče citirajući Maksa Vebera. :)
urbana_gerila urbana_gerila 22:03 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross

Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana.


Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?


E pa evo ovako.
Koliko je ljudi poginulo u zgradi Saveznog SUP-a kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u Generalstabu kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u zgradi CK kad su je bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u rezidenciji SLobodana Milosevica kad su je bombardovali?


Get it?




da li to što u tim zgradama nije niko(?) poginuo abolira nato pakt od krivice za raketiranje zgrade televizije i ubistvo 16 zaposlenih? (puka je sreća što nije bilo više ubijenih)

oprosti mi dobri bože, oprostite unesrećeni roditelji, oprostite blogokolege što ću nastaviti analogiju - da li nato pakt abolira od krivice to što pre male milice rakić nijedno dete nije ubijeno na noši?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:08 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

gedza.73
freehand
Može. Odrekneš se časti, dostojanstva i svega čemu te o moralu i životu čitavog života uče i čemu ti svoju decu učiš.

Istorija kaže ( a ja ne tvrdim da je to ispravno, samo mi deluje da je fakat) da Srbija ne može biti veća od današnjih granica (čak mi se čini da će je još malo suziti a da mi, šta god uradili, nećemo promeniti ništa)

To nam je, što nam je.

milojep
kakve to veze ima sa pitanjem oko zgrade?

Išla je neka priča da je RTS dobro parirao propagandi NATO-a pa su ga bombardovali.

Filip (and Co.) smatra da su imali potpuno pravo jer su u RTS radili novinari i tehničko osoblje koje je proizvodilo i emitovalo 'nacional-socijalističku' Miloševićevu propagandu.


Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.
G.Cross G.Cross 22:09 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

da li to što u tim zgradama nije niko(?) poginuo abolira nato pakt od krivice za raketiranje zgrade televizije i ubistvo 16 zaposlenih? (puka je sreća što nije bilo više ubijenih)


Ne, to je bio zlocin.

Ali ako je zemlja u ratu sa divljacima koji ne postuju nijedno pravo, ni jedno pravilo rata, ostaviti ljude u zgradi za koju se znalo da ce biti meta divljaka je kriminalna neodgovornost.

Sloba je mogao da ostavi svog sina u svojoj rezidenciji da pogine i privuce simpatije svetske javnosti.
Ali nije, ostavio je tudju decu;


milojep milojep 22:10 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross

Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana.


Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?


E pa evo ovako.
Koliko je ljudi poginulo u zgradi Saveznog SUP-a kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u Generalstabu kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u zgradi CK kad su je bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u rezidenciji SLobodana Milosevica kad su je bombardovali?


Get it?

Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani i što šta još! SIV recimo,pa garaža GSP-a itd. Što nisu gađane ostale zgrade u kompleksu RTS-a? A opet zašto su gađane one zgrade gde su ljudi ginuli! Bolnica Dragiša Mišović, Aleksinac...
Hoću reći pitao sam te da li je neko zaista sa sigurnošću i vremenski znao da će ta zgrada biti bombardovana?





freehand freehand 22:11 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.

Prateći tvoj tok misli mogao bi se upitati čovek - a zašto su svi ti novinari DO 1999. godine svoje znanje talenat i profesiju stavljali u trt trt trt Filip-peva-pesmicu?
Do tad je režim bio manje zločinački?
urbana_gerila urbana_gerila 22:12 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Filip Mladenović
gedza.73
freehand
Može. Odrekneš se časti, dostojanstva i svega čemu te o moralu i životu čitavog života uče i čemu ti svoju decu učiš.

Istorija kaže ( a ja ne tvrdim da je to ispravno, samo mi deluje da je fakat) da Srbija ne može biti veća od današnjih granica (čak mi se čini da će je još malo suziti a da mi, šta god uradili, nećemo promeniti ništa)

To nam je, što nam je.

milojep
kakve to veze ima sa pitanjem oko zgrade?

Išla je neka priča da je RTS dobro parirao propagandi NATO-a pa su ga bombardovali.

Filip (and Co.) smatra da su imali potpuno pravo jer su u RTS radili novinari i tehničko osoblje koje je proizvodilo i emitovalo 'nacional-socijalističku' Miloševićevu propagandu.


Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.



filipe, da li si svestan toga šta govoriš?
tvrdiš, čoveče, da je kriv ubijeni a ne ubica, i da su ubijeni zaslužili smrt?!
gedza.73 gedza.73 22:12 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Filip Mladenović
Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.

A ovi što su ostali su bagra i legitimna meta za odstrel?
Filipe, n-ti put. Da li ti smatraš da su ovih 16 ljudi koji su poginuli u bombardovanju bili u službi 'nacionalblablabla..'?
freehand freehand 22:14 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Ne, to je bio zlocin.

Ali ako je zemlja u ratu sa divljacima koji ne postuju nijedno pravo, ni jedno pravilo rata, ostaviti ljude u zgradi za koju se znalo da ce biti meta divljaka je kriminalna neodgovornost.

U energani Rafinerije nafte pančevo poginula su tri radnika, a božije je čudo da nije bilo na desetine mrtvih u ta dva i po meseca. Pitao sam već: jel i to dokaz zločinstva režima što su radnici išli u fabrike za koje je bilo APSOLUTNO sigurno da će ih gađati?
G.Cross G.Cross 22:14 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani



Mostove su branili heroji !!!

Budi siguran da bi bili sruseni da ljudi nisu bili na njima.
milojep milojep 22:15 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

filipe, da li si svestan toga šta govoriš?
tvrdiš, čoveče, da je kriv ubijeni a ne ubica, i da su ubijeni zaslužili smrt?!


crni humor, nije ni svestan u šta se uplete svojim glupostima.
milojep milojep 22:15 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross
Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani



Mostove su branili heroji !!!

Budi siguran da bi bili sruseni da ljudi nisu bili na njima.


Jel' me to zezaš?
G.Cross G.Cross 22:17 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Ne, to je bio zlocin.

Pitao sam već: jel i to dokaz zločinstva režima što su radnici išli u fabrike za koje je bilo APSOLUTNO sigurno da će ih gađati?



Da.
Isto tako je i dokaz zlocinacke agresije NATO-a.


Zar je toliko tesko naterati mozak da razume da nema samo Crno-Belo, da ima i Crno-Crno ??
A nekada hvala Bogu i Belo-Belo.
G.Cross G.Cross 22:17 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

milojep
G.Cross
Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani



Mostove su branili heroji !!!

Budi siguran da bi bili sruseni da ljudi nisu bili na njima.


Jel' me to zezaš?


Ne.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:19 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

freehand
Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.

Prateći tvoj tok misli mogao bi se upitati čovek - a zašto su svi ti novinari DO 1999. godine svoje znanje talenat i profesiju stavljali u trt trt trt Filip-peva-pesmicu?
Do tad je režim bio manje zločinački?


Već sam napisao u jednom od prethodnih komentara, pa da ponovim:

Od imenovanja ratnog huškača i zločinca Milorada Vučelića za gen. direktora RTS-a 1992. godine (posle prethodno "uspešno" obavljenog posla na čelu RTV Vojvodine), RTS je prestao da bude medij. Postao je propagandno oružje Miloševićevog zločinačkog režima, odapinjući audio i video metke i granate.

Znate li šta je prvo uradio novokomponovani komandant RTS-a Vučelić? Otpustio je preko 1000 (hiljadu) zaposlenih u RTS-a, koji su odbili da svoje znanje, talenat i profesiju upregnu u kolo ratne propagande! Nisu hteli da gaze novinarski KODEKS!
freehand freehand 22:23 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Da.

A ti bi ostavio kompletan taj kompleks sa stotinama hiljada tona svega i svačega - da ne nabrajam sad od sirove nafte i benzina, preko prerađevina do najotrovnijih i najeksplozivnijih hemikalija - kome i kako?
Zemlju bez goriva, industiju bez sirovina?
Krose, razmisli malo šta pišeš.
freehand freehand 22:24 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Od imenovanja ratnog huškača i zločinca Milorada Vučelića za gen. direktora RTS-a 1992. godine (posle prethodno "uspešno" obavljenog posla na čelu RTV Vojvodine), RTS je prestao da bude medij. Postao je propagandno oružje Miloševićevog zločinačkog režima, odapinjući audio i video metke i granate.

Znate li šta je prvo uradio novokomponovani komandant RTS-a Vučelić? Otpustio je preko 1000 (hiljadu) zaposlenih u RTS-a, koji su odbili da svoje znanje, talenat i profesiju upregnu u kolo ratne propagande! Nisu hteli da gaze novinarski KODEKS!

Ih, kad bi još ovo mogao da ofarbaš u crveno i da mu daš efekat plamena...
milojep milojep 22:26 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross
milojep
G.Cross
Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani



Mostove su branili heroji !!!

Budi siguran da bi bili sruseni da ljudi nisu bili na njima.


Jel' me to zezaš?


Ne.


A ja mislio spasao ih Širak! Nego koliko se sećam nisu mostovi uvek bili puni naroda! Mogli su da ih sruše u zoru ili u sred bela dana kao u Varvarinu ili Novom Sadu?
I istom logikom misliš li da nisu znali da RTS nije evakuisan te noći?


G.Cross G.Cross 22:28 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

A ja mislio spasao ih Širak!



Koga? One iz RTS-a? Sto njih nije spasao tvoj Sirak?
highshalfbooze highshalfbooze 22:29 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Od imenovanja ratnog huškača i zločinca Milorada Vučelića za gen. direktora RTS-a 1992. godine (posle prethodno "uspešno" obavljenog posla na čelu RTV Vojvodine), RTS je prestao da bude medij. Postao je propagandno oružje Miloševićevog zločinačkog režima, odapinjući audio i video metke i granate.

Znate li šta je prvo uradio novokomponovani komandant RTS-a Vučelić? Otpustio je preko 1000 (hiljadu) zaposlenih u RTS-a, koji su odbili da svoje znanje, talenat i profesiju upregnu u kolo ratne propagande! Nisu hteli da gaze novinarski KODEKS!

I zbog toga što je Vučelić zločinac, treba da se sruši zgrada i pobiju ljudi u njoj koji nisu imali nikakvu upravljačku funkciju u svemu tome. Koja je to logika da drugi strada zbog Vučelićeve krivice?
Evo ti ovih Karlobag - Karlovac - Virovitica, pozovi malo njih na odgovornost. Ko je bio ministar informisanja u tom periodu? Eno ti ga, tuži ga, pozovi ga na odgovornost. Ili bi radije da pozoveš NATO da nas bombarduje zbog njih?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:30 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

gedza.73
Filip Mladenović
Samo da opet naglasim da su pre te 1999. iz RTS-a izbačeni, tj. ostali bez posla svi novinari koji su ODBILI da svoje znanje, talenat i profesiju stave u službu ratne propagande nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Nakon tih otkaza mnogi novinari su se razboleli, ostali bez redovnih primanja, umrli od bede, srčanih i moždanih udara... Medju njima i meni posebno drag sportski komentator Dragan Nikitović.

A ovi što su ostali su bagra i legitimna meta za odstrel?
Filipe, n-ti put. Da li ti smatraš da su ovih 16 ljudi koji su poginuli u bombardovanju bili u službi 'nacionalblablabla..'?


Žrtvovani su NAMERNO ostavljeni da poginu, jer je to odgovaralo ratno-huškačkoj propagandi nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Sva ta blogerska poplava zamena teza i jeftinog populizma ne mogu zaseniti niti potisnuti poentu teksta Žanke Stojanović:

Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke" i zahteva „svoja prava".
G.Cross G.Cross 22:31 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross
A ja mislio spasao ih Širak!



Koga? One iz RTS-a? Sto njih nije spasao tvoj Sirak?



"Target" kampanja je bila jedina dobro organozovana kampanja iz tog vremena. Ne znam ko je to uradio (koja agencija). Ali bilo je vrlo profesionalno uradjeno.
freehand freehand 22:31 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Žrtvovani su NAMERNO ostavljeni da poginu

Ja sam čuo da se u rudniku gine na radnom mestu. Bez tornada i zemljotresa to ne biva u zgradi u centru prestonice.
highshalfbooze highshalfbooze 22:34 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Žrtvovani su NAMERNO ostavljeni da poginu,

Pitam se kako tebi nije jasno da time što odobravaš bombardovanje RTS-a, ujedno i odobravaš postupak da su ih ovi tamo NAMERNO ostavili da poginu.
milojep milojep 22:36 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

"Target" kampanja je bila jedina dobro organozovana kampanja iz tog vremena. Ne znam ko je to uradio (koja agencija). Ali bilo je vrlo profesionalno uradjeno.


Onda ti je i Lenardova odradila odličan zadatak kada je rekla nešto u stilu znate adresu pucajte?
urbana_gerila urbana_gerila 22:37 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

G.Cross
da li to što u tim zgradama nije niko(?) poginuo abolira nato pakt od krivice za raketiranje zgrade televizije i ubistvo 16 zaposlenih? (puka je sreća što nije bilo više ubijenih)


Ne, to je bio zlocin.

Ali ako je zemlja u ratu sa divljacima koji ne postuju nijedno pravo, ni jedno pravilo rata, ostaviti ljude u zgradi za koju se znalo da ce biti meta divljaka je kriminalna neodgovornost.

Sloba je mogao da ostavi svog sina u svojoj rezidenciji da pogine i privuce simpatije svetske javnosti.
Ali nije, ostavio je tudju decu;


ni ti ni ja nemamo relevantna saznanja da je milošević bio obavešten o raketiranju i da je ostavio te jadne ljudi u zgradi televizije sa namerom da budu pobijeni kako bi time pridobio simpatije svetske javnosti.
dokaze da je bilo tako do sada nije pružio ni nato pakt ni bilo ko odavde.
rade marković i milanović su više puta izjavili kako su im nuđeni sloboda, promena identiteta, novac... da za to okrive miloševića.
ne mislim ništa dobro o njima, ne znam da li su postupali po savesti, ali je sama činjenica da to nisu uradili - gest koji visoko cenim.

G.Cross G.Cross 22:40 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

milojep
"Target" kampanja je bila jedina dobro organozovana kampanja iz tog vremena. Ne znam ko je to uradio (koja agencija). Ali bilo je vrlo profesionalno uradjeno.


Onda ti je i Lenardova odradila odličan zadatak kada je rekla nešto u stilu znate adresu pucajte?



Ne mislim ja da je Lenardova iz te agencije koja je lansirala "Target" kampanju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:40 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

milojep
"Target" kampanja je bila jedina dobro organozovana kampanja iz tog vremena. Ne znam ko je to uradio (koja agencija). Ali bilo je vrlo profesionalno uradjeno.


Onda ti je i Lenardova odradila odličan zadatak kada je rekla nešto u stilu znate adresu pucajte?


Ta ista Tatjana Lenard je pobegla u Budimpeštu, odakle je 22. aprila 1999. obavestila nekoliko kolega u Beogradu da će naredne noći biti gadjana zgrada RTS-a!
milojep milojep 22:45 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Filip Mladenović
milojep
"Target" kampanja je bila jedina dobro organozovana kampanja iz tog vremena. Ne znam ko je to uradio (koja agencija). Ali bilo je vrlo profesionalno uradjeno.


Onda ti je i Lenardova odradila odličan zadatak kada je rekla nešto u stilu znate adresu pucajte?


Ta ista Tatjana Lenard je pobegla u Budimpeštu, odakle je 22. aprila 1999. obavestila nekoliko kolega u Beogradu da će naredne noći biti gadjana zgrada RTS-a!


Po tebi ona ispade heroj koji je utekla iz režima odavde i javila za bombardovanje! Treba pohvatati te kolege kojima je javila što nisu preneli ostalima.Ali zaista! Odakle ti taj podatak?
G.Cross G.Cross 22:52 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Urbana Gerila

rade marković i milanović su više puta izjavili kako su im nuđeni sloboda, promena identiteta, novac... da za to okrive miloševića.


Aaa, nisam to znao, ali ako to oni tvrde, onda znaci da Milosevic nije kriv.
Ne stavljam nikakav smajli zato sto nisam nasao odgovarajuci.
medjutim92 medjutim92 22:54 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

freehand
U energani Rafinerije nafte pančevo poginula su tri radnika, a božije je čudo da nije bilo na desetine mrtvih u ta dva i po meseca. Pitao sam već: jel i to dokaz zločinstva režima što su radnici išli u fabrike za koje je bilo APSOLUTNO sigurno da će ih gađati?


Ili ovako:

da li je posle prvog gađanja trafo stanica i delova elektroenergetskog sistema trebalo da prestanemo da proizvodimo struju jer smo znali da su to mete i da će verovatno da ih gađaju? Iako su neke gađali po više puta?

je l' i proizvodnja struje u vreme rata bila samo za potrebe zločinačkog režima?
princi princi 22:58 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Krivica Milanovića prostiče ne iz toga što je znao da će zgrada biti bombardovana nego zbog negligencea. Ne može se u toku rata ostavljati osoblje na tako osetljivim mestima na izvol'te ubicama. Svi koji su mogli tih dana zaštitili su radno osoblje. Milanović to nije uradio, a bio je dužan. Prema tome, kriv je. Ali po tom osnovu, a ne zbog toga što mu je neko iz NATOa neko nešto javio (što je, inače, notorna glupost i izmišljotina- zbog toga ju je i nemoguće dokazati).
princi princi 23:01 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

da li je posle prvog gađanja trafo stanica i delova elektroenergetskog sistema trebalo da prestanemo da proizvodimo struju jer smo znali da su to mete i da će verovatno da ih gađaju? Iako su neke gađali po više puta?

je l' i proizvodnja struje u vreme rata bila samo za potrebe zločinačkog režima?

Ljudi koji su vraćali proizvodnu i distributivnu mrežu u pogon sat nakon što su isti pogađani su pravi neopevani heroji tog rata. Pogotovu onaj baja koji ih je provalio za ona vlakna. Odradio ih je k'o volove.
Hansel Hansel 23:02 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

milojep
Po tebi ona ispade heroj koji je utekla iz režima odavde i javila za bombardovanje! Treba pohvatati te kolege kojima je javila što nisu preneli ostalima.Ali zaista! Odakle ti taj podatak?

Милоје, ако ти Филип не одговори, претражи претпрошли Крстићев блог и наћи ћеш моје сведочанство о провери те информације. Претражи Ленард, ћирилицом. Не могу поново да пишем, неколико пута сам на Блогу то писао.
Goran Vučković Goran Vučković 23:10 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Krivica Milanovića prostiče ne iz toga što je znao da će zgrada biti bombardovana nego zbog negligencea. Ne može se u toku rata ostavljati osoblje na tako osetljivim mestima na izvol'te ubicama. Svi koji su mogli tih dana zaštitili su radno osoblje. Milanović to nije uradio, a bio je dužan. Prema tome, kriv je. Ali po tom osnovu, a ne zbog toga što mu je neko iz NATOa neko nešto javio (što je, inače, notorna glupost i izmišljotina- zbog toga ju je i nemoguće dokazati).

Imaš ovde malo o tome - ima puno više u Zoksovoj knjizi.
urbana_gerila urbana_gerila 23:25 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.


G.Cross
Urbana Gerila

rade marković i milanović su više puta izjavili kako su im nuđeni sloboda, promena identiteta, novac... da za to okrive miloševića.


Aaa, nisam to znao, ali ako to oni tvrde, onda znaci da Milosevic nije kriv.
Ne stavljam nikakav smajli zato sto nisam nasao odgovarajuci.



gde sam ja napisao da je milošević nevin, za ovo ili bilo šta drugo?

praviću se kako nisi video da sam napisao - da nema relevantnih dokaza, da ih nije dao ni nato pakt ni neko odavde, da sam naglasio:

ne mislim ništa dobro o njima, ne znam da li su postupali po savesti, ali je sama činjenica da to nisu uradili - gest koji visoko cenim.


jedan je osuđen na 40 drugi na 10 godina, mnogi bi da to izbegnu i rođenu majku prodali.
oni nisu čoveka koji je već bio u hagu i već bio bez realnih šansi da im naudi.

sad nađi nekog smajlija koji njače, odgovaraće.
princi princi 23:28 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Goran Vučković
Krivica Milanovića prostiče ne iz toga što je znao da će zgrada biti bombardovana nego zbog negligencea. Ne može se u toku rata ostavljati osoblje na tako osetljivim mestima na izvol'te ubicama. Svi koji su mogli tih dana zaštitili su radno osoblje. Milanović to nije uradio, a bio je dužan. Prema tome, kriv je. Ali po tom osnovu, a ne zbog toga što mu je neko iz NATOa neko nešto javio (što je, inače, notorna glupost i izmišljotina- zbog toga ju je i nemoguće dokazati).

Imaš ovde malo o tome - ima puno više u Zoksovoj knjizi.

Najvažnija pitanja su bila sledeća: kakve informacije Vojska ima o bombardovanju Televizije, kakva je bila uloga vojnog vrha u tome, zašto Vojska shodno svojim ovlašćenjima nije reagovala na naredbu broj 37. kojom je Savezna vlada naredila evakuaciju Televizije, postoje li posebni zapisi i opomena da će RTS biti gađana, jer gospodin Robertson, tadašnji generalni sekretar NATO, tvrdi da je vojni vrh bio obavešten šta će gađati i to na razne načine.


Pa zar na sva ova pitanja ne bi najlakše odgovore dao gospodin Robertson? Po njemu, Milošević je znao i kad će biti gađana kineska ambasada i zgrada CK i njegova rezidencija. Slikovit lik, inače.
Goran Vučković Goran Vučković 23:32 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Pa zar na sva ova pitanja ne bi najlakše odgovore dao gospodin Robertson? Po njemu, Milošević je znao i kad će biti gađana kineska ambasada i zgrada CK i njegova rezidencija.

Ne znam zašto si baš odabrao taj deo. Primeti liniju preko Tatjane Lenard i Imra Bira i primeti da je Vojvodić došao iz Crne Gore da izvuče ćerku.
Goran Vučković Goran Vučković 23:33 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Znaš li kako ga je Žanka "ispratila" (Robertsona)?
princi princi 23:34 23.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

Ne znam zašto si baš odabrao taj deo. Primeti liniju preko Tatjane Lenard i Imra Bira i primeti da je Vojvodić došao iz Crne Gore da izvuče ćerku.


Ti zaista misliš da su oni znali da će te večeri biti gađana zgrada TV? Pazi, znali, ne nagađali. Tih dana su mnogi ljudi u panici napuštali Srbiju.

Tačno se sećam da je tih dana bilo dosta zastrašivanja, Ahtisari je pretio tepih bombardovanjem (tokom pregovora sa Zlobčetom), Ameri su se stalno lomili hoće li ili ne krenuti u kopnenu intervenciju... ali, pazi, znali. Nepozivo da će te i te večeri zgrada TV biti bombardovana? Jel su znali onda i za Avalu? Jel su znali i za oba raketiranja Generalštaba? Jel su znali i za Pančevo i za Vinču? Jel su znali i za most u Varvarinu? Jel su znali i za mostove u Novom Sadu? Šta je to toliko specijalno bilo oko TV?
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:05 27.01.2015

Re: Ma svi ste u pravu.

milojep
G.Cross

Bilo je jasno da ce zgrada biti bombardovana.


Voleo bih zaista objašnjenje kako i zašto se znalo?


E pa evo ovako.
Koliko je ljudi poginulo u zgradi Saveznog SUP-a kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u Generalstabu kad su ga bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u zgradi CK kad su je bombardovali?
Koliko je ljudi poginulo u rezidenciji SLobodana Milosevica kad su je bombardovali?


Get it?

Ma sećam se i da su mostovi 'trebalo' da budu gađani i što šta još! SIV recimo,pa garaža GSP-a itd. Što nisu gađane ostale zgrade u kompleksu RTS-a? A opet zašto su gađane one zgrade gde su ljudi ginuli! Bolnica Dragiša Mišović, Aleksinac...
Hoću reći pitao sam te da li je neko zaista sa sigurnošću i vremenski znao da će ta zgrada biti bombardovana?


Da ne bude zabune, znalo se koji će objekti i orjentaciono kada biti gađani u Beogradu, u zgradama GŠ, CK, MUP-a i rezidenciji nije niko poginuo jer su ljudi evakuisani a i NATO nije bio glupa da mu se pripisuje odgovornost za ogromne civilne žrtve pa su navedene objekte gađali tek kada su znali da su prazni. RTS je trebalo da izmesti ljudstvo na rezervne lokacije ali to ne umanjuje odgovornost ni onih koji su gađali zgradu a znali su da unutra ima ljudi ili im je neko pogrešno javio da su ljudi evakuisani.Znači, NATO ne može da izbegne odgovornost da je pobio ljude u objektu koji nije bio primarno vojni. Inače, zna se da se u ratu gađaju repetitori, TV predajnici radi onesposobljavanja kao što je recimo radila i JNA po BiH i Hrvatskoj.
I da ne bude nikakve zabune, da zahvaimo Bogu što je NATO plađeći se reakcije sopstvene i svetske javnosti strogo vodio računa da što manje bude civilnih žrtava i ja se uopšte nisam plašio onih projektila koji su pogađali u izabrane ciljeve već obih koji su promašivali i tako nesrećni narod stradao kao koilateralna šteta.Inače da su oini zaista bombardovali kao Nemci 1941. ili saveznici 1944. godine čisto sumnjam da bi bili pošteđeni i mostovi i oni što su se slikali na mostovima.
No , ostaje činjenica da je te ljude u RTS ubila NATO bomba, a nije trebalo.

Da zgrada GŠ nije na vreme evakuisana i da je tamo recimo pobijeno 30-ak ljudi samo u operatuivnom centru koji se nalazio na trećem nivou od prizemlja ili , ne daj Bože, stotinjak i više ljudi koji su radili u zgradi, pa naravno da bi načelnik generalštaba bio takođe kriv skoro kao i oni koji su pobili jer mu je u opisu dužnosti da obezbedi sklanjanje ljudstva na bezbednu lokaciju ne narušavaju operativnu gotovost i izvršavanje zadataka.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 23.01.2015

Текст за "Али" Војску

... Let me remind you how the Chomsky “but” operates. “The attack on the Twin Towers was an atrocity,” you concede, “‘but’…” And here you insert whichever qualifier takes your fancy. “The attack on the Twin Towers was an atrocity, ‘but’ Americans are committing atrocities all the time.” “The attack on the Twin Towers was an atrocity, ‘but’ George Bush is a shit.” Or, how about, “Gunning down the staff of Charlie Hebdo was an atrocity, ‘but’ Israel kills journalists in Gaza.” Would anyone say that? Unless I dreamt it, Noam Chomsky just has.

So now change his “but” to “and” and see what happens. Take your time.

Salman Rushdie, meanwhile, has been doing sterling work on American television and in the American press fingering the “butters”. The “But Brigade”, he felicitously calls them...
Funny how it’s always the freedom to be an anti-Semite the “But Brigade” protects. And finally, in justification of murder, the issue of provocation is wheeled out, though the concept of “asking for it” would not be entertained for a second if the crime were rape...

... Yes the requisite noises are made – free speech non-negotiable blah blah – but the “butters” are quick to invoke instances where we do negotiate it: anti-Semites removed from their positions, for example, anti-Semites not allowed to speak what’s on their minds. Funny how it’s always the freedom to be an anti-Semite the “But Brigade” protects. And finally, in justification of murder, the issue of provocation is wheeled out, though the concept of “asking for it” would not be entertained for a second if the crime were rape...

... If the Pope has a vested interest in protecting religion from scrutiny, so does the “But Brigade” have a vested interest in drawing attention away from any atrocity that isn’t perpetrated by Americans or Israelis. Except that there isn’t any atrocity which isn’t perpetrated by Americans or Israelis, for who else is ever on the end of the chain of repercussion, extenuation and blame that begins with that malignant “but”?

ЛИНК: Try ‘and’ instead of ‘but’ and you’ll find that America and Israel are not to blame for all the world’s atrocitie
freehand freehand 22:30 23.01.2015

A možda je pilot

... od zgrade RTS mislio da je tenk? Kao od onog voza na mostu u Grdelici ili traktorske kolone sa starcima, ženama i decom - samo malo veći?
A možda ih je sve samo boleo qratz jer će sve to na kraju Filipi pozlatiti?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:36 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Možda će ovo podsećanje na 1992. godinu, dakle 7 godina pre bombardovanja Srbije, kod Vas proizvesti makar trunku OBJEKTIVNOSTI:

U Višegradu je pre rata živelo oko dvadeset hiljada ljudi, od toga skoro dve trećine Muslimana. "Oslobođenu" teritoriju trebalo je očistiti, i Lukićevi "Orlovi" su se u taj krvav posao upustili sa teško shvatljivim oduševljenjem. Citiramo jedan od glavnih delova optužnice (tačke 11–17): "Četrnaestog juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala. Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg. Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve. Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..." Dve nedelje kasnije, "Osvetnici" su po istom receptu spalili oko sedamdeset Muslimana u naselju Bikavac.
Oni koji su izbegli da budu živi spaljeni sistematski su klani i bacani u Drinu; postoji svedočenje da se upravnik brane u jednom trenutku žalio da preti opasnost od poplave, jer su leševi zapušili ispuste. Prema navodima iz teksta "Sjeverin, drugi put" Jovana Dulovića ("Vreme" broj 629, 23. januar 2003), "Milan Lukić negde na nekom fudbalskom igralištu priredio je takmičenje u brzom klanju Muslimana i osvojio prvo mesto: za tri minuta prerezao je grkljan dvanaestorici, dok je drugoplasirani za isto vreme zaklao devet žrtava". Ove epizode nema u optužnici: tužilac je tokom suđenja rekao da se koncentrisao samo na one zločine za koje je mogao da obezbedi dovoljno dokaza i svedoka. Procenjuje se da je Lukićeva jedinica tokom proleća i leta 1992. ubila oko 400 ljudi, sve odreda civila.
Inače, u Višegradu je tokom rata pobijeno 3000 osoba, od toga 128 dece.
freehand freehand 22:43 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović
Možda će ovo podsećanje na 1992. godinu, dakle 7 godina pre bombardovanja Srbije, kod Vas proizvesti makar trunku OBJEKTIVNOSTI:

U Višegradu je pre rata živelo oko dvadeset hiljada ljudi, od toga skoro dve trećine Muslimana. "Oslobođenu" teritoriju trebalo je očistiti, i Lukićevi "Orlovi" su se u taj krvav posao upustili sa teško shvatljivim oduševljenjem. Citiramo jedan od glavnih delova optužnice (tačke 11–17): "Četrnaestog juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala. Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg. Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve. Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..." Dve nedelje kasnije, "Osvetnici" su po istom receptu spalili oko sedamdeset Muslimana u naselju Bikavac.
Oni koji su izbegli da budu živi spaljeni sistematski su klani i bacani u Drinu; postoji svedočenje da se upravnik brane u jednom trenutku žalio da preti opasnost od poplave, jer su leševi zapušili ispuste. Prema navodima iz teksta "Sjeverin, drugi put" Jovana Dulovića ("Vreme" broj 629, 23. januar 2003), "Milan Lukić negde na nekom fudbalskom igralištu priredio je takmičenje u brzom klanju Muslimana i osvojio prvo mesto: za tri minuta prerezao je grkljan dvanaestorici, dok je drugoplasirani za isto vreme zaklao devet žrtava". Ove epizode nema u optužnici: tužilac je tokom suđenja rekao da se koncentrisao samo na one zločine za koje je mogao da obezbedi dovoljno dokaza i svedoka. Procenjuje se da je Lukićeva jedinica tokom proleća i leta 1992. ubila oko 400 ljudi, sve odreda civila.
Inače, u Višegradu je tokom rata pobijeno 3000 osoba, od toga 128 dece.

Ok, priznajem: Slobodan Milošević je lično raketirao zgradu RTS.
Šta još treba da učinim da prestaneš sa tim patetičnim demagoškim sranjem?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:47 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Da ukapirate najzad, kad se već toliko pozivate na narod, i narodnu poslovicu: KO SE MAČA LAĆA, OD MAČA I STRADA!

Najgore je to što su novokomponovani vožd i podržavaoci njegovog nelika i nedela ostali živi i zdravi, kao i njihova deca, dok su tudja deca stradala.
To je taj jad i čemer na koji ukazuje, izmedju ostalog, i Žanka Stojanović.
G.Cross G.Cross 22:47 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović
Možda će ovo podsećanje na 1992. godinu, dakle 7 godina pre bombardovanja Srbije, kod Vas proizvesti makar trunku OBJEKTIVNOSTI:

U Višegradu je pre rata živelo oko dvadeset hiljada ljudi, od toga skoro dve trećine Muslimana. "Oslobođenu" teritoriju trebalo je očistiti, i Lukićevi "Orlovi" su se u taj krvav posao upustili sa teško shvatljivim oduševljenjem. Citiramo jedan od glavnih delova optužnice (tačke 11–17): "Četrnaestog juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala. Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg. Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve. Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..." Dve nedelje kasnije, "Osvetnici" su po istom receptu spalili oko sedamdeset Muslimana u naselju Bikavac.
Oni koji su izbegli da budu živi spaljeni sistematski su klani i bacani u Drinu; postoji svedočenje da se upravnik brane u jednom trenutku žalio da preti opasnost od poplave, jer su leševi zapušili ispuste. Prema navodima iz teksta "Sjeverin, drugi put" Jovana Dulovića ("Vreme" broj 629, 23. januar 2003), "Milan Lukić negde na nekom fudbalskom igralištu priredio je takmičenje u brzom klanju Muslimana i osvojio prvo mesto: za tri minuta prerezao je grkljan dvanaestorici, dok je drugoplasirani za isto vreme zaklao devet žrtava". Ove epizode nema u optužnici: tužilac je tokom suđenja rekao da se koncentrisao samo na one zločine za koje je mogao da obezbedi dovoljno dokaza i svedoka. Procenjuje se da je Lukićeva jedinica tokom proleća i leta 1992. ubila oko 400 ljudi, sve odreda civila.
Inače, u Višegradu je tokom rata pobijeno 3000 osoba, od toga 128 dece.


Filipe, ti si moj drug… ALI (sto bi rekao Hansel) ti postavis blog i onda se upustis i emocionalne reakcije na komentare i zavrsis sa ovim kometarima ovde sto postavljas.
Kakve veze ovaj tvoj komentar ima sa da li su ubijeni ljudi u RTS zrtvovani ili nisu.

Sloba je zlocinac.
Klinton je zlocinac.
Sirak je zlocinac.
Svi oni iz NATO-a koji su donosili odluke da se bombardije SRJ su zlocinci.

Zar je to toliko tesko da se shvati? Zar ste jos uvek svi pod pionirskom zakletvom da postoje samo dobri i losi;
Nadam se da cete da odrastete pre nego sto umrete od starosti.

freehand freehand 22:50 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Da ukapirate najzad, kad se već toliko pozivate na narod, i narodnu poslovicu: KO SE MAČA LAĆA, OD MAČA I STRADA!

Gde sam se ja pozvao na narod?!
Najgore je to što su novokomponovani vožd i podržavaoci njegovog nelika i nedela ostali živi i zdravi, kao i njihova deca, dok su tudja deca stradala.

Gadafiju su, na primer, ubijali unuke, decu, a na kraju su i njega masakrirali njegovi prijatelji kojima je sponzorisao izborne kampanje i šta još.
Jel o tome pričamo?
milojep milojep 22:51 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović


Kad pomenu vožda on je skončao iza rešetaka što verovatno smatraš kao OK.
A ja bih te pitao šta misliš jel' treba da odgovara neko iz NATO-a ili od zapadnih političara za ubijanje 1999.
Evo počni od toga da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:54 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Ko je prvi počeo?

Da Hitler nije prešao nemačko-poljsku granicu 1939. godine, da li bi 1945. toliko civila izginulo u Drezdenu, Berlinu i ostalim nemačkim gradovima?

Da Milošević nije 1991. prešao hrvatsko-srpsku granicu i napao Vukovar,
da li bi bilo bombardovanja Srbije 1999. godine?

Dakle, radi se o istorijskim činjenicama, a ne o emocijama.
djovica djovica 22:54 23.01.2015

Re: A možda je pilot

freehand

Filip MladenovićMožda će ovo podsećanje na 1992. godinu, dakle 7 godina pre bombardovanja Srbije, kod Vas proizvesti makar trunku OBJEKTIVNOSTI:U Višegradu je pre rata živelo oko dvadeset hiljada ljudi, od toga skoro dve trećine Muslimana. "Oslobođenu" teritoriju trebalo je očistiti, i Lukićevi "Orlovi" su se u taj krvav posao upustili sa teško shvatljivim oduševljenjem. Citiramo jedan od glavnih delova optužnice (tačke 11–17): "Četrnaestog juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala. Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg. Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve. Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..." Dve nedelje kasnije, "Osvetnici" su po istom receptu spalili oko sedamdeset Muslimana u naselju Bikavac.Oni koji su izbegli da budu živi spaljeni sistematski su klani i bacani u Drinu; postoji svedočenje da se upravnik brane u jednom trenutku žalio da preti opasnost od poplave, jer su leševi zapušili ispuste. Prema navodima iz teksta "Sjeverin, drugi put" Jovana Dulovića ("Vreme" broj 629, 23. januar 2003), "Milan Lukić negde na nekom fudbalskom igralištu priredio je takmičenje u brzom klanju Muslimana i osvojio prvo mesto: za tri minuta prerezao je grkljan dvanaestorici, dok je drugoplasirani za isto vreme zaklao devet žrtava". Ove epizode nema u optužnici: tužilac je tokom suđenja rekao da se koncentrisao samo na one zločine za koje je mogao da obezbedi dovoljno dokaza i svedoka. Procenjuje se da je Lukićeva jedinica tokom proleća i leta 1992. ubila oko 400 ljudi, sve odreda civila.Inače, u Višegradu je tokom rata pobijeno 3000 osoba, od toga 128 dece.Ok, priznajem: Slobodan Milošević je lično raketirao zgradu RTS. Šta još treba da učinim da prestaneš sa tim patetičnim demagoškim sranjem?


Tebi je to "pateticno demagosko sranje"?!??!! Genocid u ime Srbije je vama "pateticno demagosko sranje"????!!! Dragi Boze... Monstruozno! Pa bokte, Srbija je propala! Civilizacijski, kulturno, ljudski...
milojep milojep 22:56 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović


da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?
da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?
da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?

ili si na platnom spisku kod Jelene Milić?
Reci čoveče razumećemo
milojep milojep 22:57 23.01.2015

Re: A možda je pilot

djovica


Jeli nesrećo ,jeli iko kod vas odgovarao za onih dve hiljade staraca,invalida i nemoćnih koje ste ubili u vašoj junačkoj oluji?
Negde sam pročitao da je manje ispaljeno metaka nego što je bilo mrtvih u tim ubistvima!
Ponosiš li se Olujom?
highshalfbooze highshalfbooze 22:59 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Najgore je to što su novokomponovani vožd i podržavaoci njegovog nelika i nedela ostali živi i zdravi, kao i njihova deca, dok su tudja deca stradala.

Vala, pored ovolikih budala ovde u Srbiji, uopšte me i ne čudi da nas još zajebavaju takvi... i pored takvih novinara... u pravu si, treba vas sve bombardovati.
medjutim92 medjutim92 23:00 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović
Da ukapirate najzad, kad se već toliko pozivate na narod, i narodnu poslovicu: KO SE MAČA LAĆA, OD MAČA I STRADA!


Aha, znači oni koji su crtali ovo



zaslužuju šta tačno?

A možda je i zakucavanje aviona u Pentagon herojski čin?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Sloba je zlocinac.
Klinton je zlocinac.
Sirak je zlocinac.
Svi oni iz NATO-a koji su donosili odluke da se bombardije SRJ su zlocinci.

Zar je to toliko tesko da se shvati?


Izgleda da jeste :)

izgleda da nije samo Filip taj koji ne može da ukapira da to što je Sloba ostavio ljude da poginu ne amnestira Amere, ali ni to što su Ameri pobili ljude ne amnestira Slobu što ih je ostavio ako je mogao da ih spasi.
milojep milojep 23:02 23.01.2015

Re: A možda je pilot

medjutim92


Ma ne Filip je verovatno hteo reći da Alija Izetbegović nije cepao Jugoslaviju ne bi došlo do Srebrenice.

freehand freehand 23:03 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Ko je prvi počeo?

Eva, Kain, ko bi to znao?
Da Milošević nije 1991. prešao hrvatsko-srpsku granicu i napao Vukovar,

1991. nije bilo hrvatsko-srpske granice u smislu o kome ti govoriš. Tu "granicu" nije prešao Milošević nego ja. A nisam napao Vukovar nego branio SFRJ.
Pod komandom Muslimana/Bošnjaka, najboljeg oficira koga sam video u životu. Zajedno sa još preko tri hiljade ljudi najšarenijeg SFRJ nacionalnog sastava.
I ne lupaj više, života ti.
G.Cross G.Cross 23:03 23.01.2015

Re: A možda je pilot

djovica
freehand

Filip MladenovićMožda će ovo podsećanje na 1992. godinu, dakle 7 godina pre bombardovanja Srbije, kod Vas proizvesti makar trunku OBJEKTIVNOSTI:U Višegradu je pre rata živelo oko dvadeset hiljada ljudi, od toga skoro dve trećine Muslimana. "Oslobođenu" teritoriju trebalo je očistiti, i Lukićevi "Orlovi" su se u taj krvav posao upustili sa teško shvatljivim oduševljenjem. Citiramo jedan od glavnih delova optužnice (tačke 11–17): "Četrnaestog juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala. Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg. Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve. Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..." Dve nedelje kasnije, "Osvetnici" su po istom receptu spalili oko sedamdeset Muslimana u naselju Bikavac.Oni koji su izbegli da budu živi spaljeni sistematski su klani i bacani u Drinu; postoji svedočenje da se upravnik brane u jednom trenutku žalio da preti opasnost od poplave, jer su leševi zapušili ispuste. Prema navodima iz teksta "Sjeverin, drugi put" Jovana Dulovića ("Vreme" broj 629, 23. januar 2003), "Milan Lukić negde na nekom fudbalskom igralištu priredio je takmičenje u brzom klanju Muslimana i osvojio prvo mesto: za tri minuta prerezao je grkljan dvanaestorici, dok je drugoplasirani za isto vreme zaklao devet žrtava". Ove epizode nema u optužnici: tužilac je tokom suđenja rekao da se koncentrisao samo na one zločine za koje je mogao da obezbedi dovoljno dokaza i svedoka. Procenjuje se da je Lukićeva jedinica tokom proleća i leta 1992. ubila oko 400 ljudi, sve odreda civila.Inače, u Višegradu je tokom rata pobijeno 3000 osoba, od toga 128 dece.Ok, priznajem: Slobodan Milošević je lično raketirao zgradu RTS. Šta još treba da učinim da prestaneš sa tim patetičnim demagoškim sranjem?


Tebi je to "pateticno demagosko sranje"?!??!! Genocid u ime Srbije je vama "pateticno demagosko sranje"????!!! Dragi Boze... Monstruozno! Pa bokte, Srbija je propala! Civilizacijski, kulturno, ljudski...


Moje je zadovoljstvo da prvi put u devet godina ovde na blogu budem nepristojan…

Djovice… Ne Seri...
djovica djovica 23:04 23.01.2015

Re: A možda je pilot

milojep
Filip Mladenovićda li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?da li je za tebe to bombardovanje bilo zločin?ili si na platnom spisku kod Jelene Milić?Reci čoveče razumećemo


Problem s bombardovanjem je što je doslo tek 1999., jedno 8-9 godina prekasno. Kamo srece da se dogodilo, recimo 1991. godine. Razmisli, ne bi bilo stotina hiljada mrtvbih, Srbija (i Srbi) ne bi bili oznaceni kao naci drustvo zeljno krvi, svak mirno na svoju stranu, Kosovo je Srbija,u omrazenoj Hrvatskoj bi sad bilo stotinjak hiljada vise sunarodnika, letovanje, igranke... Ovako, zbog prokletog zakasnjenja od 8-9 godina imas to sto imas: stotine hiljada zrtava, i civilizacijski sunovrat Srbije.
G.Cross G.Cross 23:05 23.01.2015

Re: A možda je pilot

hoochie coochie man
Sloba je zlocinac.
Klinton je zlocinac.
Sirak je zlocinac.
Svi oni iz NATO-a koji su donosili odluke da se bombardije SRJ su zlocinci.

Zar je to toliko tesko da se shvati?


Izgleda da jeste :)

izgleda da nije samo Filip taj koji ne može da ukapira da to što je Sloba ostavio ljude da poginu ne amnestira Amere, ali ni to što su Ameri pobili ljude ne amnestira Slobu što ih je ostavio ako je mogao da ih spasi.



Eh, Hvala.
medjutim92 medjutim92 23:06 23.01.2015

Re: A možda je pilot

djovica
Tebi je to "pateticno demagosko sranje"?!??!! Genocid u ime Srbije je vama "pateticno demagosko sranje"????!!! Dragi Boze... Monstruozno! Pa bokte, Srbija je propala! Civilizacijski, kulturno, ljudski...


Demagoško sranje, kao i korišćenje Milice Rakić kao krunskog argumenta za svaku raspravu vezanu za bombardovanje. Ubaciš decu u jednačinu, i nikakva žrtva s druge strane ne može da izgleda prevelika.

Kad slušam šta sve ljudi pričaju da je ovde trebalo da uradimo da bi pokazali da smo shvatili, od Nemačke onda nije trebalo da ostane kamen na kamenu, a možda deset posto onih koji su uzeli pušku za Nemačku ne bi završilo na robiji..
milojep milojep 23:06 23.01.2015

Re: A možda je pilot

djovica


ponosiš li se olujom?
princi princi 23:07 23.01.2015

Re: A možda je pilot

džovica
...

Ovo, bre, nije jedan manijak. Ovo je tim manijaka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Eh, Hvala.


Milim, molim i drugi put :)

Valjda uzavrele starsti pa ljudi ne kapiraju ni ono što je očigledno.
djovica djovica 23:23 23.01.2015

Re: A možda je pilot

freehand
Ko je prvi počeo?Eva, Kain, ko bi to znao?
Da Milošević nije 1991. prešao hrvatsko-srpsku granicu i napao Vukovar,1991. nije bilo hrvatsko-srpske franice u smislu o kome ti govoriš. Tu "granicu" nije prešao Milošević nego ja. A nisam napao Vukovar nego branio SFRJ. Pod komandom Muslimana/Bošnjaka, najboljeg oficira koga sam video u životu. Zajedno sa još preko tri hiljade ljudi najšarenijeg SFRJ nacionalnog sastava.I ne lupaj više, života ti.


I hvala ti na tome. Recimo tvoje kolege na jugu su imali tezi zadatak. Oni su se borili i protiv Singapuraca, Rumuna, Albanaca, Arapa, ratnika iz raznih africkih zemalja. Upravo kako si ti branio SFRJ oni su se borili protiv Malezijaca, Singapuraca, Rumuna, čak i Kurda, velikogermanskih snaga... Ni vise, a ni manje.

blogovatelj blogovatelj 23:49 23.01.2015

Re: A možda je pilot

Djovice… Ne Seri...


A ja baš mislio da ga i gore opsujem, al' reko' sam sebi, što bih govno dirao.
Ako ga više čačkaš ono više smrdi.
princi princi 00:41 24.01.2015

Re: A možda je pilot

Ovo je specijalno govno- smrdi i bez čačkanja.
princi princi 02:19 24.01.2015

Re: A možda je pilot

Da Milošević nije 1991. prešao hrvatsko-srpsku granicu i napao Vukovar,
da li bi bilo bombardovanja Srbije 1999. godine?

Dakle, radi se o istorijskim činjenicama, a ne o emocijama.

Čekaj, meni sad ništa nije jasno. Meni se činilo da ti saosećaš sa gospođom Stojanović. Ali iz ovoga, pogotovu iz poslednje rečenice, sledi da joj ti objašnjavaš da je ubijanje njenog deteta bila nekakva istorijska neminovnost??? Ne verujem da si monstrum, Filipe. Samo budala koja ne zna šta priča. Nekima je potrebno pola kile kokaina za ovakva lupetanja, ali tebi to, izgleda, prirodno, prosto izlazi iz tebe.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:16 24.01.2015

Re: A možda je pilot

Filip Mladenović
Da Milošević nije 1991. prešao hrvatsko-srpsku granicu i napao Vukovar, da li bi bilo bombardovanja Srbije 1999. godine?Dakle, radi se o istorijskim činjenicama, a ne o emocijama.


Činjenice su sasvim drugačije:

Rat u SFRJ su započele Slovenija i Hrvatska, jer su odabrale oružanu borbu kao najbrži način za svoje otcepljene od SFRJ, odnosno razbijanje SFRJ. Građanski rat u SFRJ je školski primer secesionističkog rata. Nije Milošević (Srbija) sa JNA izvršio agresiju na Sloveniju i Hrvatsku, već su Slovenija i Hrvatska izvršile agresiju na JNA kao legitimnu oružanu silu SFRJ, napadom na njene komande, kasarne i magacine koje su tu postojale od 1945.g.Dakle, za građanski rat u SFRJ najodgovorniji su oni koji su ga započeli.

Ono cveće, o kome se toliko piše i govori, kojima su 1991.g. zasuti vojnici i tenkovi na N. Bgd, dok su kretali na Vukovar, bili su tenkovi JNA, tada jedine regularne vojne sile jedine međunarodno priznate države SFRJ, a ne Srbije. A ti vojnici i tenkovi krenuli su da oslobode vojnike regrute u kasarni u Vukovaru, koji su mesecima bila izloženi napadima, nelegalnih i neligitimnih paravojnih formacija tadašne RH, koja u to vreme nije bila ni samostalna, a ni međunarodno priznata država.

U svim vojskama sveta, od kada postoje, pa do danas, na snazi su vojna načela verifikovana kroz vojna pravila i druga dokumenta, a ona pojednostavljeno glase:
Kada je jedan jedini vojnik u miru ili ratu životno ugrožen, komandir jedinice (odeljenja. voda..) obavezan je da sa raspoloživim snagama organizuje njegovo spašavanje. Kada su ugroženi vojnici celog bataljona, njihovo spašavanje naređuje komandant brigade ili korpusa ... i tako do vrha, do generalštaba. Ako su ugroženi oružanim sredstvima, njihova odbrana je moguća jedino oružanim sredstvima.

Dakle, načelniku GŠ JNA niko nije trebao bilo šta da naređuje, pa ni Milošević koji je tada bio predsednik Srbije, načelnik GŠ ne samo da je imao pravo, već i vojničku obavezu i moralnu dužnost da naredi odbranu ugroženih pripadnika jedinica na karaulama i u kasarnama u Sloveniji i Hrvatskoj i to istim sredstvima, dakle oružanim, kojima su bili i napadnuti. Jedino je bio obavezan da o svojoj odluci, ne i o načinu, obavesti politički vrh SFRJ, a ne Miloševića.

Može li se uopšte zamisliti situacija da bilo ko i na bilo kom mestu u svetu opkoli i uništava bilo koju američku bazu i ubija američke vojnike (u Nemačkoj, Italiji, na Kosovu..), a kamoli u Teksasu ili Džordžiji, a da Pentagon ne reaguje? Naravno, da ne može.

SRJ i SiCG od svog formiranja sa svojim oružžanim snagama (VJ, VS i CG) nikada nije izvršila oružanu agresiju ni na jednu bivšu republiku SFRJ, u to vreme, već međunarodno priznate države. Materijalno i vojno jesu pomagale vojne formacije RSK i RS, ali agrsiju nisu izvršile. Kako nisu izvršile agresiju, nisu ni vodile rat u RH i BiH, pa time o odgovornosti za eventualni genocid u Srebrenici, ili bilo gde drugde na teritoriji RH i BiH, ne može biti ni reči.

Jedno je propaganda (Hrvatska, Nemačka i dr.), a drugo su činjenice.

ivana23 ivana23 16:26 24.01.2015

Re: A možda je...

Ovaj tekst cu pamtiti dok sam ziva!

Bio je rat, pomagalo se na sve načine koliko se i kako moglo. Riječani i Opatijci srećom nisu doživjeli ratna razaranja ali jesu razaranja svojih a posebno duša izbjeglica iz čitave Hrvatske.

Vukovarske su se majke i njihova dječica u Rijeci i okolici od srca pazila i mazila sve dok… Sve dok dvadeset i drugog kolovoza 1991. godine Vukovarski Crveni križ nije zatražio od riječkog Izvršnog vijeća da mu ono osigura 50 autobusa za povratak vukovarske djece u rodni grad.

Slavko Linić, tada predsjednik riječkog Izvršnog vijeća nazvao je koordinatoricu za izbjeglice za riječku regiju gospođu Jasnu Mihalinčić, direktoricu opatijskog Centra za socijalni rad, i izrazio svoju bojazan za živote majki i djece koja bi se trebala u jeku ratnih razaranja vratiti u Vukovar.


Linić je smatrao da bi kolona od nekoliko desetina autobusa mogla biti idealna meta za agresora. Mislio je da bi za djecu i majke bilo najbolje da ostanu gdje jesu. S tim se nije složila gospođa Mihalinčić koja je, revoltirana Linićevim postupkom, uputila prosvjed predsjedniku Tuđmanu, te ministrima Gregoriću i Jurlini kao i Republičkom centru za zbrinjavanje i pomoć izbjeglicama, Predsjedništvu skupštine općine Rijeka i Predsjedništvu općinskog odbora HDZ-a.

(...)

Zborio je Linić u gluhe uši, Linić tada nije imao kome da piše. Vukovarske majke i djeca su uz pomoć zagrebačkih crvenih križeva i domoljubnih snaga autobusima krenula u vukovarski pakao i smrt.


Zašto počivaš u miru, ubojico? - 20.12.2011.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:04 23.01.2015

Knjige, braćo knjige,a ne zvona i praporce

"Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke" i zahteva „svoja prava"."

Žanka Stojanović
milojep milojep 23:07 23.01.2015

Re: Knjige, braćo knjige,a ne zvona i praporce

Filip Mladenović


Ne arči više ime te nesrećne žene!

Nego odgovori jeli za tebe bombardovanje NATO-a zločin?
medjutim92 medjutim92 23:08 23.01.2015

Re: Knjige, braćo knjige,a ne zvona i praporce

Čitajte Žanku Stojanović, a ne Čomskog i Handkea!
freehand freehand 23:08 23.01.2015

Re: Knjige, braćo knjige,a ne zvona i praporce

Filip Mladenović
"Sve dok se ne bude suočila sa vlastitim zločinima, uključujući i žrtvovanje šesnaestoro radnika RTS-a, Srbija će živeti pod staklenim zvonom, zločinci će biti zaštićeni, a ta zaštita obilno finansirana državnim novcem, novinari neće pisati o šesnaestoro ubijenih ljudi, neće žrtve uzeti u zaštitu (to niko u Srbiji danas ne čini), neće pisati o Generalštabu i Ministarstvu odbrane koji odbijaju da izruče konkretno označene dokumente da su tehničari RTS-a ostavljeni da poginu, niti o tužilaštvu koje odbija da razmotri podnete dokaze o smišljenom ubistvu tih ljudi, nego će, bez ikakvog stida, učestvovati u plaćenim kampanjama, praveći od naših mrtvih alibi za iste te zločince koji su ih i žrtvovali, a tiražne novine davaće ogroman publicitet neposrednom ubici naših najmilijih, koji danas na sav glas viče da je nevin, da je on žrtva („kažu Čomski i Handke" i zahteva „svoja prava"."

Žanka Stojanović

E - ovo nešto novo?!
Odakle ti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana