Društvo| Ljudska prava| Mediji| Porodica| Život

DNK zločinačkog režima

Filip Mladenović RSS / 02.02.2015. u 16:22

Spomenik žrtvovanim
Spomenik žrtvovanim
Da, u pravu je bio advokat Srdja Popović, kada je 2006. godine na tribini o knjizi "Tišina o Aberdarevoj" Zorana Janića, koji je dobio godišnju nagradu NUNS-a "Dušan Bogavac" za novinarsku etiku i hrabrost, rekao da je u toj knjizii ne samo razotkriven mehanizam jednog zločina, nego i genetski kod zločinačke države, njen DNK. 

Popović je rekao da je "pratilac zločinačke države opšta laž", navodeći da je ona "ovde izgubila časnu svrhu obmanjivanja", već je čisto nasilje. Laž ovde služi, poput pendreka, da ponizi, da stavi do znanja da mora da se ćuti i da se radi što se kaže. 
"U ovom društvu sve je tajna. Tajni su, posle toliko vremena, i dosijei Miloševićeve policije, tajna je čak i koliko se tačno ljudi danas prisluškuje. Zapravo, najveći zločini ove države počinjeni su nečinjenjem, a ona se od odgovornosti brani ćutanjem", rekao je te 2006. Srdja Popović. 

U pravu je i aktuelni zaštitnik građana Saša Janković, kada u najnovijem izdanju nedeljnika "NIN" (29. 1. 2015.) upozorava: "Tajne službe su pretnja i za ovu vlast!"

Motivisan citiranim rečima, pozvao sam u emisiju "Mućni glavom" (subota, 31. januar 2015.) učiteljicu u penziji Žanku Stojanović, novinara i publicistu Zorana Janića, Miroslava Medića, brata Siniše Medića, dizajnera programa koji je nastradao 23. aprila 1999. prilikom NATO bombardovanja RTS-a, i novinara Miroslava Bojčića, savetnika vladine Komisije za utvrdjivanje činjenica o ubistvima novinara Dade Vujasinović, Slavka Ćuruvije i Milana Pantića. U medjuvremenu, mandat Komisije je proširen i na slučaj ubistva medijskih radnika RTS-a u NATO bombardovanju 1999. godine.

Ono što su gosti u studiju Radio Beograda 202 izgovorili tokom jednosatne emisije još jedno je potresno i opominjuće svedočanstvo - potvrda zloslutnih reči pokojnog advokata Srdje Popovića. Ono što me je kao novinara i građanina najviše prenerazilo je činjenica da se uporno već godinama ignorišu svedočenja 2 ključna svedoka:

1. Potpukovnika Vojske Jugoslavije Lakića Djorovića, koji je formirao trajno arhiviran Dosije br. 466, u kome se, izmedju ostalih dokumenata, nalaze i transkripti presretnutih razgovora NATO pilota uoči bombardovanja zgrade RTS-a.

2. Kamermana RTS-a Imre Biroa, koji je svedočio da je urednica RTS-a Tatjana Lenard iz Budimpešte telefonom pozvala nekoga u RTS-u i obavestila ga da tokom noći predstoji bombardovanje zgrade RTS.

Ćuti Specijalno tužilaštvo za organizovani kriminal, kome su porodice žrtvovanih radnika RTS-a  još 2009. godine predali dokaze o umešanosti tadašnjeg državnog i vojnog vrha u prikrivanje NATO bombardovanja zgrade RTS-a, ćuti Ministarstvo odbrane, čiji bivši oficir, potpukovnik Lakić Djorović ne može da dodje do svojeručno formiranog Dosijea 466, na kome stoji napomena "TRAJNO ARHIVIRATI", ćute svi dosadašnji kao i aktuelni režim Srbije.

Z a š t o?

 

 LINK: http://www.radiobeograd.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=182

Detalji o dokumentaciji: https://aberdareva.wordpress.com

Odlomak iz emisije "Mućni glavom": https://www.youtube.com/watch?v=C0LD5p9Y3fI&feature=youtu.be

P.S. Blog je publikovan i na sajtu: https://filipmladenovic.wordpress.com/2014/11/20/filip-mladenovic-journalist-writer-blogger/ 

Atačmenti



Komentari (339)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 13:59 03.02.2015

Re: A da smo

gedza.73
Jeste, Filipe, najbolje smo živeli od celi svet.
Hebe nas samo ova devetomartovska četnička bulumenta koja je htela da skine petokraku.
Ček, ček, brale, sad sam malo zbunjen. Jesi li ti za martovske demonstracije, protiv petokrake, ili za petokraku a protiv Miloševića?


odakle ti ideja da 9. mart ima četnički predznak?
gedza.73 gedza.73 14:09 03.02.2015

Re: A da smo

odakle ti ideja da je 9. mart ima četnički predznak?

"zločinačke, plaćeničke, izdajničke, nepatriotske, četničke demonstracije"?

Šalim se glede Filipovih logičkih vratolomija.


Vs.
petronijevic001 petronijevic001 16:17 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Ekonomski istoričari tvrde da je period od 1955. pa do kraja osamdesetih bio jedan, prema ekonomskim pokazateljima, od najuspešnijih i najprosperitetnijih za Srbiju, od Nemanjića do danas.

Da bi Srbiji dostigla nivo BDP iz 1989. godine, potrebno je da njena ekonomija narednih 20 (dvadeset) godina raste po stopi od 5%.

Ili ako Vam je lakše za računanje, danas Srbija ima 60% BDP-a iz 1989. godine.

Mućnite glavom, kad već nemate sa čim u džepovima, kao ogromna većina građanki i građana Srbije!

Taj period je za sve zemlje sveta bio period prosperiteta zbog opšteg napretka tehnologije i nauke.Svi su strašno napredovali u tom periodu, pa i SFRJ,a to nije nikakva posebna zasluga nikada prežaljenog Broza i njegovog nakaradnog sistema.

To bi bilo isto kao da masovnu upotrebu interneta i mobilne telefonije pripisujemo kao zaslugu Tadiću, Koštunici ili Vučiću.

milojep milojep 16:20 03.02.2015

Re: A da smo

To bi bilo isto kao da masovnu upotrebu interneta i mobilne telefonije pripisujemo kao zaslugu Tadiću, Koštunici ili Vučiću.


freehand freehand 16:40 03.02.2015

Re: A da smo

Da je bilo više razuma, hrabrosti i mudrosti, taj zločinački režim bi u zametku bio srušen 9. marta 1991. godine!

Ako misliš na Miloševića - njegov je zametak bio '86 (a bogami i ranije, no nebitno), a '91 mu je bila zenit.
Ako misliš na komunizam... Dobro, to sigurno ne misliš.
sasvim je dovoljno svakom razumnom i moralnom čoveku

A na koga li ovde misliš?
Razuman i moralan čovek ne može nikad i nikako pravdati zločinačku agresiju na svoju zemlju i njene građane, niti zločine agresora pripisvati nekom drugom.
Mućni nogom, Filipe.
Ali pitao sam te i ovo: da li ti kao komunista i pacifista misliš da je valjalo i da sad valja ući u NATo i na taj način obezbediti indulgenciju te zajedno sa drugim demokratskim i moralnim zemljama mlatiti nepokorne narode i države bez rizika od optužbe za bilo kakav zločin?
Jer sem gole sile postoji još čitav buljuk Filipa u svakoj od njih koji će za zločine nad sobom uvek optuživati sebe?
highshalfbooze highshalfbooze 17:16 03.02.2015

Re: A da smo

To bi bilo isto kao da masovnu upotrebu interneta i mobilne telefonije pripisujemo kao zaslugu Tadiću, Koštunici ili Vučiću.

Ali ćemo im pripisati pad BDP od 40% i pad industrijske proizvodnje za preko 60%.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:18 03.02.2015

Re: A da smo

freehand
Da je bilo više razuma, hrabrosti i mudrosti, taj zločinački režim bi u zametku bio srušen 9. marta 1991. godine!

Ako misliš na Miloševića - njegov je zametak bio '86 (a bogami i ranije, no nebitno), a '91 mu je bila zenit.
Ako misliš na komunizam... Dobro, to sigurno ne misliš.
sasvim je dovoljno svakom razumnom i moralnom čoveku

A na koga li ovde misliš?
Razuman i moralan čovek ne može nikad i nikako pravdati zločinačku agresiju na svoju zemlju i njene građane, niti zločine agresora pripisvati nekom drugom.
Mućni nogom, Filipe.
Ali pitao sam te i ovo: da li ti kao komunista i pacifista misliš da je valjalo i da sad valja ući u NATo i na taj način obezbediti indulgenciju te zajedno sa drugim demokratskim i moralnim zemljama mlatiti nepokorne narode i države bez rizika od optužbe za bilo kakav zločin?
Jer sem gole sile postoji još čitav buljuk Filipa u svakoj od njih koji će za zločine nad sobom uvek optuživati sebe?


Vi ili namerno ili zlonamerno brkate narode i režime, države i poretke u njima.
Dakle, saveznici, antifašisti su od 1939. do 1945. godine bili u ratu sa jednim zločinačkim REŽIMOM u Nemačkoj. Kada je taj režim uništen, nemačka država i nemački narod su postali ono što su danas.
Sad Vi mućnite glavom!
freehand freehand 17:29 03.02.2015

Re: A da smo

Vi ili namerno ili zlonamerno brkate narode i režime, države i poretke u njima.
Dakle, saveznici, antifašisti su od 1939. do 1945. godine bili u ratu sa jednim zločinačkim REŽIMOM u Nemačkoj. Kada je taj režim uništen, nemačka država i nemački narod su postali ono što su danas.
Sad Vi mućnite glavom!



Ubio me Bog ako razumem sa čime ovo ima veze?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:37 03.02.2015

Re: A da smo

Nemačka kao država i nemački narod kroz istoriju su imali različite režime i unutrašnja uredjenja.

Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.

highshalfbooze highshalfbooze 17:37 03.02.2015

Re: A da smo

Vi ili namerno ili zlonamerno brkate narode i režime, države i poretke u njima.
Dakle, saveznici, antifašisti su od 1939. do 1945. godine bili u ratu sa jednim zločinačkim REŽIMOM u Nemačkoj. Kada je taj režim uništen, nemačka država i nemački narod su postali ono što su danas.
Sad Vi mućnite glavom!

Pa saveznici (nečiji) su i ovde 2000. godine svrgnuli "zločinački REŽIM" (© Filip Mladenović) u Srbiji. Kad je taj režim uništen, mi smo postali ono što smo danas. Jel to ta analogija?
freehand freehand 17:42 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Nemačka kao država i nemački narod kroz istoriju su imali različite režime i unutrašnja uredjenja.

Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.


...

predatortz predatortz 17:55 03.02.2015

Re: A da smo

Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.


Šta važi za Srbiju i srpski narod?

Čoveče, da li si ti svestan šta pričaš?
Porediš Slobodana Miloševića, relativno beznačajnog hohštaplerčića u globalnim razmerama, sa najmonstruoznijim režimom koji je ikada postojao na planeti?!

Filipe, postoje granice do kojih se nekome može praštati bezobrazluk. Mislim da ih ti upravo prelaziš!

Ako ovaj brod trenutno nema kapetana, ne znači da mi ostali ne treba da ti kažemo da prestaneš da lupetaš i vređaš.

sioux sioux 18:08 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Nemačka kao država i nemački narod kroz istoriju su imali različite režime i unutrašnja uredjenja.

Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.


Jel ti zaista to misliš?
urbana_gerila urbana_gerila 18:56 03.02.2015

Re: A da smo

predatortz
Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.


Šta važi za Srbiju i srpski narod?

Čoveče, da li si ti svestan šta pričaš?
Porediš Slobodana Miloševića, relativno beznačajnog hohštaplerčića u globalnim razmerama, sa najmonstruoznijim režimom koji je ikada postojao na planeti?!

Filipe, postoje granice do kojih se nekome može praštati bezobrazluk. Mislim da ih ti upravo prelaziš!

Ako ovaj brod trenutno nema kapetana, ne znači da mi ostali ne treba da ti kažemo da prestaneš da lupetaš i vređaš.



mojne ti je toliko plitka materica, to je samo filip.
zanese se u pravedničkom besu.
predatortz predatortz 19:40 03.02.2015

Re: A da smo


mojne ti je toliko plitka materica, to je samo filip.
zanese se u pravedničkom besu.


Neka 'zanošenja' zahtevaju ozbiljnu terapiju. Bojim se da je ovo jedno od tih...
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:57 03.02.2015

Re: A da smo

Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!
predatortz predatortz 20:05 03.02.2015

Re: A da smo

Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.


Slušaj, Filipe Mladenoviću, od tebe neću da primam lekcije o ratu u BiH. Ja sam učesnik tog rata od prvog dana, a ti o njemu, očigledno, pojma nemaš.
Ako misliš da smo mi krenuli u rat radi nekakvog Slobodana Miloševića, komunističkog aparatčika, onda nemamo o čemu da raspravljamo.

Mi smo u taj rat krenuli jer nam se nije dopadao put kojim je krenula BiH, kao ni preglasavanje od strane Hrvata i Muslimana. Krenuli smo jer nismo želeli da nam predsednik bude čovek koji je pisao 'Islamsku deklaraciju'. Krenuli smo jer nismo želeli islamizaciju Bosne. Na čelu Srbije se tada mogao nalaziti i Paja Patak lično, mi bi smo morali sa njim sarađivati. Koliko su loši odnosi rukovodstva RS i Slobodana Miloševića bili, očigledno pojma nemaš. Koliko nam je taj čovek podmetao klipove u točkove, takođe pojma nemaš. Kao što i ne znaš da je konačna odluka o njegovom svrgavanju pala baš blizu Banjaluke, kao što ne znaš koliko je 'mojih' sa vojnim iskustvima bilo među petooktobarcima.

Mnogo toga ti ne znaš, a voliš da se petljaš.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:24 03.02.2015

Re: A da smo

Svi ratovi tokom devedesetih godina XX veka bili su režirani, tj. dogovoreni. Kao takvi bili su samo paravani da bi se društveno bogatstvo otelo u džepove i na devizne račune 200-tak familija u svim exYU republikama.

A ta Vaša priča o nacijama, religijama... je deplasirana, jer su obični ljudi svih nacija bili ili samo topovsko meso ili emigrantska raja, dok su ratni profiteri svih nacija i vera medjusobno trgovali - šverc komerc i otimali tzv. društvenu svojinu.

O razmerama te pljačke i dobre saradnje ratnih profitera svih nacija i vera na štetu obične raje govorio je i Šešelj u "Ćirilici" Milomira Marića.
predatortz predatortz 20:31 03.02.2015

Re: A da smo


O razmerama te pljačke i dobre saradnje ratnih profitera svih nacija i vera na štetu obične raje govorio je i Šešelj u "Ćirilici" Milomira Marića.


Najpoganija pojava sa naše strane je upravo pomenuti Šešelj. A ni o Mariću nemam visoko mišljenje.

Ako su ti to relevantni izvori, onda...

Da li su se Ametika i zemlje Evrope otvoreno svrstavale i podržavale neke strane u građanskim ratovima, da bi se obogatilo dvestotinak familija na Balkanu?

Da li je BND kovao plan za razbijanje Jugoslavije, još sedamdesetih, da bi se obogatili Tuđman, Milošević, Karadžić, Izetbegović?

Da li je Holbruk, početkom '98. obećavao oružje OVK, da bi se obogatio Milošević?
urbana_gerila urbana_gerila 20:36 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović


filipe, kada se ovako zalaufaš odgovarajući istom mantrom na različite kontraargumente, iskreno se iznenadim kada na kraju ne kažeš i nešto tipa -
provalim u zatvor u sheveningenu, koknem miloševića, i poginem i ja.
urbana_gerila urbana_gerila 20:56 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!


nije lepo, filipe - prva žrtva devetog marta bio je policajac nedeljko kosović.
bili smo na suprotnim stranama toga dana, ali on sigurno nije bio eksponent miloševićevog režima.

okončanja što se tiče - tek tu, na žalost, nisi u pravu...
freehand freehand 21:11 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!

Za ovo nije dovoljan mentalni disbalans. Neophodan je i ozbiljan moralni defekt.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:15 03.02.2015

Re: A da smo

urbana_gerila
Filip Mladenović
Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!


nije lepo, filipe - prva žrtva devetog marta bio je policajac nedeljko kosović.
bili smo na suprotnim stranama toga dana, ali on sigurno nije bio eksponent miloševićevog režima.

okončanja što se tiče - tek tu, na žalost, nisi u pravu...


Najpre su milicioneri iz pravca Kneza Miloša ubili 18-godišnjeg učenika Branivoja Milinovića na raskrsnici ulica Maršala Tita i Kneza Miloša, a potom je Nedeljko Kosović, milicioner, stradao od posledica pada sa zida (gurnut je) kod "Beogradjanke".

Nikada neću zaboraviti ono liptanje krvi iz vrata učenika Branka Milinovića, koga su Miloševićevi milicioneri ubili i nikada za to nisu odgovarali!
urbana_gerila urbana_gerila 21:22 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
urbana_gerila
Filip Mladenović
Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!


nije lepo, filipe - prva žrtva devetog marta bio je policajac nedeljko kosović.
bili smo na suprotnim stranama toga dana, ali on sigurno nije bio eksponent miloševićevog režima.

okončanja što se tiče - tek tu, na žalost, nisi u pravu...


Najpre su milicioneri iz pravca Kneza Miloša ubili 18-godišnjeg učenika Branivoja Milinovića na raskrsnici ulica Maršala Tita i Kneza Miloša, a potom je Nedeljko Kosović, milicioner, stradao od posledica pada sa zida (gurnut je) kod "Beogradjanke".

Nikada neću zaboraviti ono liptanje krvi iz vrata učenika Branka Milinovića, koga su Miloševićevi milicioneri ubili i nikada za to nisu odgovarali!



koliko se ja sećam, a bio sam baš tu u to vreme, prvo je nastradao policajac nedeljko kosović, a posle, recimo, pola sata i učenik branivoj milinović koga su u medijima pogrešno nazvali branislavom.
sioux sioux 21:26 03.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Ekonomski istoričari tvrde da je period od 1955. pa do kraja osamdesetih bio jedan, prema ekonomskim pokazateljima, od najuspešnijih i najprosperitetnijih za Srbiju, od Nemanjića do danas.

Na prvi pogled, bez mućkanja, ovo su - babe i žabe.
Da bi Srbiji dostigla nivo BDP iz 1989. godine, potrebno je da njena ekonomija narednih 20 (dvadeset) godina raste po stopi od 5%.

Ili ako Vam je lakše za računanje, danas Srbija ima 60% BDP-a iz 1989. godine.

Na prvi pogled, bez mućkanja - računica je netačna.
Mućnite glavom, kad već nemate sa čim u džepovima, kao ogromna većina građanki i građana Srbije!

Evo mućkam li mućkam (probao sam i da stavim nešto u džepove) i stalno mi se javlja da su prethodni navodi besmisleni i netačni.
Jel to znači da nešto nije u redu sa mnom?
Ako neće Filip da mi objasni, možda bi mogli ovi dvoje što preporučiše?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 03.02.2015

Re: A da smo

Sva ta Vaša pitanja gube svaki smisao u poredjenju sa kvalitetom života u Bosni i Hercegovini pre režiranog rata i posle njega.

Samo pogledajte ko danas u BiH živi kao bubreg u loju, a ko jedva sastavlja kraj sa krajem!

Mućnite glavom, umesto što ovde prosipate te floskule o stranim zaverama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:56 03.02.2015

Re: A da smo

urbana_gerila
Filip Mladenović
urbana_gerila
Filip Mladenović
Ako vam toliko pobijenih beba, dece, žena, staraca u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, na Kosovu i u Srbiji nisu nikakav argument o zločinačkom karakteru nacional-socijalističkog režima Slobodana Miloševića od 1991. do 5. oktobra 2000, onda sa Vama, sa Vašim etičkim kodom i sa razumom nešto nije u redu.

Samo da još jednom podsetim: taj nakazni režim svoj krvavi pohod je započeo u centru Beograda, likvidacijom učenika Branivoja Milinovića 9. marta 1991, a okončao ga otmicom u Košutnjaku i ubistvom Ivana Stambolića na Fruškoj gori 25. avgusta 2000. godine.

Sapienti sat!


nije lepo, filipe - prva žrtva devetog marta bio je policajac nedeljko kosović.
bili smo na suprotnim stranama toga dana, ali on sigurno nije bio eksponent miloševićevog režima.

okončanja što se tiče - tek tu, na žalost, nisi u pravu...


Najpre su milicioneri iz pravca Kneza Miloša ubili 18-godišnjeg učenika Branivoja Milinovića na raskrsnici ulica Maršala Tita i Kneza Miloša, a potom je Nedeljko Kosović, milicioner, stradao od posledica pada sa zida (gurnut je) kod "Beogradjanke".

Nikada neću zaboraviti ono liptanje krvi iz vrata učenika Branka Milinovića, koga su Miloševićevi milicioneri ubili i nikada za to nisu odgovarali!



koliko se ja sećam, a bio sam baš tu u to vreme, prvo je nastradao policajac nedeljko kosović, a posle, recimo, pola sata i učenik branivoj milinović koga su u medijima pogrešno nazvali branislavom.


U pravu ste, ali to ne menja ništa od činjenica o prirodi Miloševićevog režima.
Pošto sam bio neposredan svedok ubistva učenika Branivoja Milinovića, te krvave slike tog 9. marta 1991. su mi još tada pokazale o kakvom se monstruoznom režimu radi!

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 03.02.2015

Re: A da smo

Slušaj, Filipe Mladenoviću,


Koji ti je bre tebi klinac predatore, pališ se na Filipove floskule?
(doduše, i ja se nekad primim :)

Ne radi kod Filipa mozak tako, ti izneseš neke argumente, on ih pročita, razmisli, pa uzvrati kontraargumentima.
Nema tu toga, ne može se Filipu ništa objasniti ni dokazati, on se, ko zna kako, opredelio za nešto i to gura.
To je često besmisleno, kontradiktorno, samo sebi protivrečno, suludo, sumanuto, ali on to tera.
Evo tera priču o tome kako je komunizam dobar, nacionalizam loš, a istovremeno dobar mu i deveti mart.
A ako se išta o devetom martu sa sigurnošću može trvrditi to je da je bio antikomunistički i nacionalistički. A njemu, komunisti i antinacionalisti je on dobar.
To kod Filipa može.
Kako može, bem li ga, valjda mnogo mućka glavom pa mu se sve u njoj smućkalo.
zilikaka zilikaka 22:06 03.02.2015

Re: A da smo

Ne radi kod Filipa mozak tako, ti izneseš neke argumente, on ih pročita, razmisli, pa uzvrati kontraargumentima.
Nema tu toga, ne može se Filipu ništa objasniti ni dokazati, on se, ko zna kako, opredelio za nešto i to gura.


Ma ima još jedan, za kojeg se isto može reći, a bio na ozbiljnim državnim funkcijama. Ono, pitao se za nešto.

Zato, možda je bolje slupati takve čim počnu da se javno prezentuju.
Inače, ko zna koga će ovaj ovde možda savetovati.
freehand freehand 22:17 03.02.2015

Re: A da smo

Ma ima još jedan, za kojeg se isto može reći, a bio na ozbiljnim državnim funkcijama. Ono, pitao se za nešto.

Zato, možda je bolje slupati takve čim počnu da se javno prezentuju.
Inače, ko zna koga će ovaj ovde možda savetovati.

Da se nisi ti malo zaletela sa poređenjem?
urbana_gerila urbana_gerila 22:18 03.02.2015

Re: A da smo

zilikaka
Ne radi kod Filipa mozak tako, ti izneseš neke argumente, on ih pročita, razmisli, pa uzvrati kontraargumentima.
Nema tu toga, ne može se Filipu ništa objasniti ni dokazati, on se, ko zna kako, opredelio za nešto i to gura.


Ma ima još jedan, za kojeg se isto može reći, a bio na ozbiljnim državnim funkcijama. Ono, pitao se za nešto.

Zato, možda je bolje slupati takve čim počnu da se javno prezentuju.
Inače, ko zna koga će ovaj ovde možda savetovati.


krstić je oportunista bez skrupula, filip idealista sa viškom emocija koje mu ponekad pomute percepciju stvarnosti.

uvek sam tvrdio da su žene veći fajteri od muškaraca kad imaju motiv.
zilikaka zilikaka 22:32 03.02.2015

Re: A da smo

Da se nisi ti malo zaletela sa poređenjem?


Možda jesam, al su mi nedavni utisci, i spoznaja o mentalnom funkcionisanju toliko jaki, da sam na pojavu prvog sličnog primera burno reagovala.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 03.02.2015

Re: A da smo

Ma ima još jedan, za kojeg se isto može reći, a bio na ozbiljnim državnim funkcijama.


Slično, ali ne baš isto.
U oba slučaja stradaju argumenti, ali argumenti se mogu razumeti a ipak zanemariti jer ti tako odgovara, isplati ti se. A može se i sve posmatrati iz krive vizure iz koje se argumenti i ne vide, ne čine se valjanim.
Milsim da taj drugi sve dobro kapira ali ciljano ignoriše, a nisam siguran da je to ovde slučaj.
freehand freehand 22:40 03.02.2015

Re: A da smo

zilikaka
Da se nisi ti malo zaletela sa poređenjem?


Možda jesam, al su mi nedavni utisci, i spoznaja o mentalnom funkcionisanju toliko jaki, da sam na pojavu prvog sličnog primera burno reagovala.


Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu. Zato sam reagovao, a ne zato što mislim da nisi u pravu, a mislim.
zilikaka zilikaka 22:40 03.02.2015

Re: A da smo

Milsim da taj drugi sve dobro kapira ali ciljano ignoriše


Ja pak mislim da je prirodna nesposobnost logičkog rasuđivanja uz naučeno pozerstvo, samo dobro nađubrena povoljnim okolnostima. Rezultat znamo.

Ovde sva sreća ovde nedostaje to naučeno pozerstvo, ali, nikad se ne zna.
zilikaka zilikaka 22:42 03.02.2015

Re: A da smo

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


Moguće i to.
Znaš da mi to nije uobičajena rabota, ali ako me pitaš da li se kajem - ni najmanje.

P.S.
Krajnje je vreme da opet počnem da ignorišem takve blogove. Izvlače iz mene ružne stvari.
freehand freehand 22:44 03.02.2015

Re: A da smo

zilikaka
Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


Moguće i to.
Znaš da mi to nije uobičajena rabota, ali ako me pitaš da li se kajem - ni najmanje.

Nisam ja pop, komšika. A i džaba ti kajanje, nisi ti mala.
urbana_gerila urbana_gerila 22:52 03.02.2015

Re: A da smo

freehand

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.



koji ovde niknejm koristi vesna pešić?
freehand freehand 22:58 03.02.2015

Re: A da smo

urbana_gerila
freehand

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


koji ovde
koji ovde niknejm koristi vesna pešić?

Ne razumem.
Ako je ovo insinuacija u smislu "O Krstiću nećeš i praviš se mustra jer kao nije tu a Vesnu pešić svako malo..." - to, naravno niti je isto niti ti misliš da je isto sem za potrebe zađevice. Imaš otvoren Krstićev blog na kome si ga inače častio - što bi to ovde ponavljao?
A ja na ovom blogu Vesnu Pešić nisam pominjao. Pominjem je samo u političkom kontekstu, kao paradigmu jednog stava i jednog nemišljenja za koje smatram da je Srbiju sjebalo gadno i na dug rok.
urbana_gerila urbana_gerila 23:23 03.02.2015

Re: A da smo

freehand
urbana_gerila
freehand

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


koji ovde
koji ovde niknejm koristi vesna pešić?

Ne razumem.
Ako je ovo insinuacija u smislu "O Krstiću nećeš i praviš se mustra jer kao nije tu a Vesnu pešić svako malo..." - to, naravno niti je isto niti ti misliš da je isto sem za potrebe zađevice. Imaš otvoren Krstićev blog na kome si ga inače častio - što bi to ovde ponavljao?
A ja na ovom blogu Vesnu Pešić nisam pominjao. Pominjem je samo u političkom kontekstu, kao paradigmu jednog stava i jednog nemišljenja za koje smatram da je Srbiju sjebalo gadno i na dug rok.



i zilikaka je samo napravila preventivnu analogiju.
čak i da zanemarimo što je govorila o javnom delovanju na funkciji od visokog značaja(sic), krstićev način delovanja na blogu jeste metafora koju svi sa bloga dobro shvatamo bez obzira slažemo li se sa njim ili ne.

vesna pešić nema ni izbliza opšti značaj koji joj ti daješ, pa samim tim - može biti paradigma bilo čega samo malom broju ljudi.


tek sada videh i ovo, čime sam to častio krstića?
freehand freehand 23:28 03.02.2015

Re: A da smo

urbana_gerila
freehand
urbana_gerila
freehand

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


koji ovde
koji ovde niknejm koristi vesna pešić?

Ne razumem.
Ako je ovo insinuacija u smislu "O Krstiću nećeš i praviš se mustra jer kao nije tu a Vesnu pešić svako malo..." - to, naravno niti je isto niti ti misliš da je isto sem za potrebe zađevice. Imaš otvoren Krstićev blog na kome si ga inače častio - što bi to ovde ponavljao?
A ja na ovom blogu Vesnu Pešić nisam pominjao. Pominjem je samo u političkom kontekstu, kao paradigmu jednog stava i jednog nemišljenja za koje smatram da je Srbiju sjebalo gadno i na dug rok.



i zilikaka je samo napravila preventivnu analogiju.
čak i da zanemarimo što je govorila o javnom delovanju na funkciji od visokog značaja(sic), krstićev način delovanja na blogu jeste metafora koju svi sa bloga dobro shvatamo bez obzira slažemo li se sa njim ili ne.

vesna pešić nema ni izbliza opšti značaj koji joj ti daješ, pa samim tim - može biti paradigma bilo čega samo malom broju ljudi.


tek sada videh i ovo, čime sam to častio krstića?

Zaboravi.
Prelazi u ono što sam rekao da neću.
urbana_gerila urbana_gerila 23:30 03.02.2015

Re: A da smo

freehand
urbana_gerila
freehand
urbana_gerila
freehand

Potpuno je bez veze da ovde raspravljamo o čoveku koji nije prisutan, ali tvoja kvalifikacija generalno liči na ružnu rabotu.


koji ovde
koji ovde niknejm koristi vesna pešić?

Ne razumem.
Ako je ovo insinuacija u smislu "O Krstiću nećeš i praviš se mustra jer kao nije tu a Vesnu pešić svako malo..." - to, naravno niti je isto niti ti misliš da je isto sem za potrebe zađevice. Imaš otvoren Krstićev blog na kome si ga inače častio - što bi to ovde ponavljao?
A ja na ovom blogu Vesnu Pešić nisam pominjao. Pominjem je samo u političkom kontekstu, kao paradigmu jednog stava i jednog nemišljenja za koje smatram da je Srbiju sjebalo gadno i na dug rok.



i zilikaka je samo napravila preventivnu analogiju.
čak i da zanemarimo što je govorila o javnom delovanju na funkciji od visokog značaja(sic), krstićev način delovanja na blogu jeste metafora koju svi sa bloga dobro shvatamo bez obzira slažemo li se sa njim ili ne.

vesna pešić nema ni izbliza opšti značaj koji joj ti daješ, pa samim tim - može biti paradigma bilo čega samo malom broju ljudi.


tek sada videh i ovo, čime sam to častio krstića?

Zaboravi.
Prelazi u ono što sam rekao da neću.


našo si da budeš principijelan sad kad je najzanimljivije.
highshalfbooze highshalfbooze 23:38 03.02.2015

Re: A da smo

našo si da budeš principijelan sad kad je najzanimljivije.

i ja kupio kokice...džaba...
blogovatelj blogovatelj 00:32 04.02.2015

Re: A da smo

Brate Filipe, znao sam da si naš


Pisao je po blogovima da je poreklom od Topole. Za Ravnu Goru nisam siguran.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:52 04.02.2015

Re: A da smo

Hajde da posle dužeg vremena citiram i jednu filipiku:

SVE ŠTO VREDI POSEDOVATI U ŽIVOTU JE - BITI SVOJ!
blogovatelj blogovatelj 03:39 04.02.2015

Re: A da smo

To je često besmisleno, kontradiktorno, samo sebi protivrečno, suludo, sumanuto, ali on to tera.


Otprilike se ponasa kao Pajic na kokainu.
blogovatelj blogovatelj 07:48 04.02.2015

Re: A da smo

SVE ŠTO VREDI POSEDOVATI U ŽIVOTU JE - BITI SVOJ!


I da ne znam ko je ovo smislio, pogodio bih.
I semantika i sintaksa, a ponajvise logika iskaza, nesumnjivo govore da je rec o filipici.
milojep milojep 10:54 04.02.2015

Re: A da smo

SVE ŠTO VREDI POSEDOVATI U ŽIVOTU JE - BITI SVOJ!


Šta da ti kažem, ti baš nisi sav svoj
looping looping 11:40 04.02.2015

Re: A da smo

Nikada neću zaboraviti ono liptanje krvi iz vrata učenika Branka Milinovića, koga su Miloševićevi milicioneri ubili i nikada za to nisu odgovarali!

A posle se zaposlili u RTS-u?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:01 04.02.2015

Re: A da smo

Tadašnja TV Beograd u TV dnevniku 9. marta 1991. godine nije ni pomenula ubistvo učenika Branivoja Milinovića. Gledaoci su saznali samo za pogibiju milicionera Nedeljka Kosovića.
alselone alselone 12:49 04.02.2015

Re: A da smo

A ja na ovom blogu Vesnu Pešić nisam pominjao.


Hvaljen Isus!
cane cane 14:45 04.02.2015

Re: A da smo

Samo pogledajte ko danas u BiH živi kao bubreg u loju!


izet fazlinovic
milojep milojep 15:20 04.02.2015

Re: A da smo

cane
Samo pogledajte ko danas u BiH živi kao bubreg u loju!


izet fazlinovic


Filip bi tamo mogao biti jedino Dino
vlad_aleksh vlad_aleksh 15:57 04.02.2015

Re: A da smo

Filip Mladenović
Ekonomski istoričari tvrde da je period od 1955. pa do kraja osamdesetih bio jedan, prema ekonomskim pokazateljima, od najuspešnijih i najprosperitetnijih za Srbiju, od Nemanjića do danas.


Ekonomski istoričari tvrde da je period od 1933. pa do kraja aprila 1945. bio jedan, prema ekonomskim pokazateljima, od najuspešnijih i najprosperitetnijih za Nemačku, od Barbarose do danas.
Procvetala je građevinska industrija - Nemačka je počela da pravi najbolje puteve na svetu. Nije bilo nezaposlenih, budući da je funkcionisao koncept javnih radova. Otkrića na polju nuklearne fizike su bila fascinantna - samo da Vas podsetim da su Nemci odradili prvu lančanu reakciju na svetu. Mnogo pre Rusa i Putina su počeli da se bave gasom. Organizovali su olimpijadu 1936. To je bio trijumf volje, sve to može da se vidi kod one Leni. Iste godine je počela ekspanzija nemačkog turizma. Nemci su masovno počeli da posećuju atraktivne destinacije. Španija, pa Austrija, pa Čehoslovačka. 1940. su počeli masovno da posećuju Francusku, Dansku, Belgiju... 1941. SSSR i kraljevinu Jugoslaviju. Usledila su masovna kampovanja na Tibetu i po Sahari, a razvijao se i podmornički turizam. Ali avaj, sve je to prestalo 1945. kada su turisti iz svih ostalih država odlučili da uzvrate turističku posetu. Neki ni danas još nisu otišli kući.
cane cane 17:53 04.02.2015

Re: A da smo

Filip bi tamo mogao biti jedino Dino





jedino sto filip nije bas jesan.
milojep milojep 18:11 04.02.2015

Re: A da smo

cane
Filip bi tamo mogao biti jedino Dino





jedino sto filip nije bas jesan.



To jeste ali glavnom osobinom apsolutno pokriva Dina Mehmeda Mujkića
mlinarslavko mlinarslavko 12:17 04.02.2015

Uzas Filipovog Hitlera

1993. sa svojih 20 godina sam se poceo da radim u firmi sa 50 zaposlenih, vecinom clanova SPS-a. Prvi dan je dosao lokalni funkcioner da me uclani, odbio sam, do 2000. sam javno pljuvao i psovao Milosevica, Miru i SPS u takvom okruzenju. Da li je to bila hrabrost, NE, to je bio moj izbor , znao sam da zbog toga samo necu moci da preskocim neke stepenike ili iskoristim neke pogodnosti.

Za isto bi u Hitlerovoj nemackoj zaradio robiju ili metak u potiljak, zicu oko vrata i slicno.

Za razliku od mene koji sam bio samo jedan usamljun glas, pokojni Stambolic je zaista bio u opasnosti, i nastradao je i to je zlocin. Da li se iz ovog zlocina moze GENERALNO uporediti Srbija devedesetih i Hitlerova nemacka, ne moze. Koliko ima slicnosti ? Ostavljam istoricarima da to ispitaju, time se bave i imaju potrebno znanje i informacije.


Reci da je Srbija devedesetih ista kao Nemacka za vreme Hitlera nevidjena je sramota. Uvek se moze pricati o elementima koji su slicni, o odvratnim zlocinima Milosevica, generalno izjednacavati je glupost i elitisticko pranje Hitlera i nacista.

Sto se tice Milanovica, Komrakova i ostalih, nije mi zao da ih osude 40 godina robije.

P.S. Vecina SPS-ovaca iz mog okruzenja je 6. Oktobra presla u DS, G17, DSS i razne vojvodjanske partije, samo su nastavili po starom uz velike simpatije i saradnju sa novim prijateljima.
freehand freehand 12:19 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

P.S. Vecina SPS-ovaca iz mog okruzenja je 6. Oktobra presla u DS

To je interesantno. ja ne znam ni jednog koji je prešao u DS. Štaviše, mislim da nisam ni čuo ni za jednog.
mlinarslavko mlinarslavko 12:26 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Ne cuo, video, odgovor je bio da su bili primorani zbog posla, neki zaista jesu i verujem da nisu imali izbora, kod drugih je cista korist, kao i uvek. Mada, bilo proslo.
freehand freehand 12:32 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

mlinarslavko
Ne cuo, video, odgovor je bio da su bili primorani zbog posla, neki zaista jesu i verujem da nisu imali izbora, kod drugih je cista korist, kao i uvek. Mada, bilo proslo.

Nismo se razumeli: video sam i znam mnoge koji su prelazili u DSS, SPO, u radikale, u G17. Zaista ne znam ni za jednog u DS, ne zato što niko nije hteo nego zato što je rampa u toj stranci bila postavljena mnogo više. Čak mislim da je to bilo prećutno zabranjeno.
mlinarslavko mlinarslavko 12:52 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Secam se da je bilo zabranjeno, e sad, kako je bilo izvedeno, ne znam, znam samo za par osoba da mi je receno da su bili primorani da budu u SPS-u.
Mada, nije toliko bitno, da se slozim da je u pocetku to bio jako mali broj u DS-u, ali meni je nekako, najvise smetalo.
Drugo mi je na umu vezano za prelaske, nisam tada primetio da je podrska Milosevicu bila pitanje ideologije, ili zatucanosti, vec u vecini , licne koristi. Bukvalno, gledali su samo sebe. Opet, van teme bloga je.
freehand freehand 13:05 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Secam se da je bilo zabranjeno, e sad, kako je bilo izvedeno, ne znam, znam samo za par osoba da mi je receno da su bili primorani da budu u SPS-u.

To je ok, to ne sporim uopšte.
Drugo mi je na umu vezano za prelaske, nisam tada primetio da je podrska Milosevicu bila pitanje ideologije, ili zatucanosti, vec u vecini , licne koristi. Bukvalno, gledali su samo sebe. Opet, van teme bloga je.

Ni to ne sporim, pa DSS je tako sa kombi stranke narastao toliko da niko više kontrolu nije imao. A G17 i Nova Srbija napravljene su kao čiste proitno-klijentske organizacije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:17 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

mlinarslavko
1993. sa svojih 20 godina sam se poceo da radim u firmi sa 50 zaposlenih, vecinom clanova SPS-a. Prvi dan je dosao lokalni funkcioner da me uclani, odbio sam, do 2000. sam javno pljuvao i psovao Milosevica, Miru i SPS u takvom okruzenju. Da li je to bila hrabrost, NE, to je bio moj izbor , znao sam da zbog toga samo necu moci da preskocim neke stepenike ili iskoristim neke pogodnosti.

Za isto bi u Hitlerovoj nemackoj zaradio robiju ili metak u potiljak, zicu oko vrata i slicno.

Za razliku od mene koji sam bio samo jedan usamljun glas, pokojni Stambolic je zaista bio u opasnosti, i nastradao je i to je zlocin. Da li se iz ovog zlocina moze GENERALNO uporediti Srbija devedesetih i Hitlerova nemacka, ne moze. Koliko ima slicnosti ? Ostavljam istoricarima da to ispitaju, time se bave i imaju potrebno znanje i informacije.


Reci da je Srbija devedesetih ista kao Nemacka za vreme Hitlera nevidjena je sramota. Uvek se moze pricati o elementima koji su slicni, o odvratnim zlocinima Milosevica, generalno izjednacavati je glupost i elitisticko pranje Hitlera i nacista.

Sto se tice Milanovica, Komrakova i ostalih, nije mi zao da ih osude 40 godina robije.

P.S. Vecina SPS-ovaca iz mog okruzenja je 6. Oktobra presla u DS, G17, DSS i razne vojvodjanske partije, samo su nastavili po starom uz velike simpatije i saradnju sa novim prijateljima.


Hoćete da mi kažete da se može biti samo delimično trudan, a ne trudan?
Da su etnička čišćenja u Hrvatskoj, BiH, Kosovu, logori, deca i ljudi živi spaljeni u kućama, hladnjače sa ubijenim bebama, trudnicama i drugim civilima, masovne grobnice, sekundarne masovne grobnice radi prikrivanja počinjenih ratnih zločina, masovna streljanja, nestale osobe... samo delimično hitlerovske metode?

Da je toliko pobijenih, ranjenih, proteranih samo zbog druge nacionalnosti, vere ili ideološkog opredeljenja... samo delimičan nacizam?
freehand freehand 13:23 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Hoćete da mi kažete da se može biti samo delimično trudan, a ne trudan?

Kako da ne. Radiš na Radio Beogradu a izuzimaš se od zločinačke propagande.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:41 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

freehand
Hoćete da mi kažete da se može biti samo delimično trudan, a ne trudan?

Kako da ne. Radiš na Radio Beogradu a izuzimaš se od zločinačke propagande.


Kada je 1991. Radio Beograd na silu promenio uredjivačku politiku i postao propagandno oružje zločinačkog režima
Slobodana Miloševića, sa mnogim koleginicama i kolegama sam otišao u znak protesta. Nastavio sam novinarski angažman u redakciji radija B92 i u dnevnom listu "Borba" . Sve to piše u mojoj radnoj biografiji.
U Radio Beograd sam se vratio 2002. godine.
petronijevic001 petronijevic001 17:38 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Filip Mladenović

Da je toliko pobijenih, ranjenih, proteranih samo zbog druge nacionalnosti, vere ili ideološkog opredeljenja... samo delimičan nacizam?


Употреба термина нацизам у конкретном случају је безочна увреда за страдале у Холокаусту и милионе жртава Другог светског рата.

zilikaka zilikaka 19:03 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Zaista ne znam ni za jednog u DS, ne zato što niko nije hteo nego zato što je rampa u toj stranci bila postavljena mnogo više. Čak mislim da je to bilo prećutno zabranjeno.


El smem ja da ovo demantujem?

Konkretnim primerima iz svoje varoši?

Nači, ne samo da su postali članovi, nego su zauzeli vrlo visoke funkcije. Među najjačim u gradu.
Evo, na pp ti odmah pošaljem jedno ime i funkciju - lako proverljivo, a obavezujem se da ću u narednih nekoliko dana dopuniti spisak. Samo malo da me podsete okolo.
Ono, već sam rekla da imam problem sa pamćenjem imena i lica.
freehand freehand 19:06 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

zilikaka
Zaista ne znam ni za jednog u DS, ne zato što niko nije hteo nego zato što je rampa u toj stranci bila postavljena mnogo više. Čak mislim da je to bilo prećutno zabranjeno.


El smem ja da ovo demantujem?

Konkretnim primerima iz svoje varoši?

Nači, ne samo da su postali članovi, nego su zauzeli vrlo visoke funkcije. Među najjačim u gradu.
Evo, na pp ti odmah pošaljem jedno ime i funkciju - lako proverljivo, a obavezujem se da ću u narednih nekoliko dana dopuniti spisak. Samo malo da me podsete okolo.
Ono, već sam rekla da imam problem sa pamćenjem imena i lica.

Naravno da smeš, mada je trol. Ja sam pokušavao da se setim bilo koga ovde iz okruženja ili nekog "poznatijeg" iz viših sfera često prisutnih u medijima i nisam uspeo.
A rekoh da da čak mislim da je postojala i zabrana da se u DS primaju bivši članovi SPS, ali bih to morao da proverim.

milojep milojep 19:25 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Naravno da smeš, mada je trol. Ja sam pokušavao da se setim bilo koga ovde iz okruženja ili nekog "poznatijeg" iz viših sfera često prisutnih u medijima i nisam uspeo.
A rekoh da da čak mislim da je postojala i zabrana da se u DS primaju bivši članovi SPS, ali bih to morao da proverim.


Ima tu i jedan drugi momenat. Nisam siguran oko formalnog primanja uz člansku knjižicu i slično ali bilo je sigurno suštinskih transfera !
Evo sada se iskopa da je zaštitnik građana Saša Janković bio u ministarstvu omladine i sporta u vreme Jula i SPS-akrajem devedesetih a posle petog oktobra nastavlja bitisanje po ministarstvima da bi posle prešao u priču sa OEBS-om pa priče oko nacionalne bezbednosti itd.
Hansel Hansel 22:38 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

freehand
Ja sam pokušavao da se setim bilo koga ovde iz okruženja ili nekog "poznatijeg" iz viših sfera često prisutnih u medijima i nisam uspeo.

А кад је прешао Вук Јеремић?
freehand freehand 22:56 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Hansel
freehand
Ja sam pokušavao da se setim bilo koga ovde iz okruženja ili nekog "poznatijeg" iz viših sfera često prisutnih u medijima i nisam uspeo.

А кад је прешао Вук Јеремић?

Vidiš, toga se nisam setio. On bi, ako je zaista bio u SPS bio jedini za koga sam čuo. Ti pouzdano znaš da jeste?
(Ne provociram, ozbiljno pitam. Znam da je bilo preiče ali nikad nisam video ni potvrdu ni demanti)
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:01 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

petronijevic001
Filip Mladenović

Da je toliko pobijenih, ranjenih, proteranih samo zbog druge nacionalnosti, vere ili ideološkog opredeljenja... samo delimičan nacizam?


Употреба термина нацизам у конкретном случају је безочна увреда за страдале у Холокаусту и милионе жртава Другог светског рата.



Vaš komentar je uvreda lepog kućnog vaspitanja i negacija svih civilizacijskih vrednosti.
freehand freehand 23:20 04.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Vaš komentar je uvreda lepog kućnog vaspitanja i negacija svih civilizacijskih vrednosti.

Reče čovek koji je svoju državu nazvao nacističkom a svoj narod nacistima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:28 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

freehand
Vaš komentar je uvreda lepog kućnog vaspitanja i negacija svih civilizacijskih vrednosti.

Reče čovek koji je svoju državu nazvao nacističkom a svoj narod nacistima.


Režim Slobodana Miloševića sam nazvao zločinačkim, nacional-socijalističkim, a ne državu Srbiju.
Pripadnike tog režima, koji su počinili ratne zločine i one koji su bili ratni huškači, nazvao sam nacistima, a ne narod.

A sada, kao šlag na tortu, blogersku, reči jednog vrsnog umetnika:

Filmski režiser Želimir Žilnik izjavio je u sredu, 4. februara 2015. da je u svim društvenim oblastima, pa i u oblasti privrede, potrebno budućim generacijama ostaviti svedočenje o tome da su Srbija i cela bivša Jugoslavija prošle kroz "vreme koje je bilo produktivno, konstruktivno i koje je iznedrilo prave vrednosti".

Žilnik je na projekciji svog filma "Naš čovek u Gabonu" u Novom Sadu kazao da je taj film jedno od tih svedočenja, među još desetinama i stotinama priča radnika, inženjera i ljudi koji su učestvovali u stvaranju privrednog preporoda bivše Jugoslavije, ali i drugih zemalja, među kojima su zemlje u Africi i Aziji.

Film se bavi afričkom državov Gabon, a centralna ličnost su privrednik i počasni konzul u toj zemlji Momčilo Radunović i njegovi saradnici. Ovaj dokumentarni film govori o jugoslovenskom faktoru ekonomske saradnje, koja sa ovom afričkom zemljom traje još od šezdesetih godina prošlog veka, kao i o velikim firmama, poput "Energoinvesta", koje su u to vreme gradile puteve i objekte u više zemalja širom sveta.

Kako je Žilnik pojasnio, dok je radio na filmu, postavljao je sebi dva pitanja. Prvo je da li je to što se priča o velikim preduzećima bivše zemlje zaista bilo tako, odnosno da li je to što su oni radili po svetu ostalo do danas, da li se održalo i bilo urađeno na stručan i kvalitetan način. Žilnik je ispričao da su tokom posete Gabonu ondašnji radnici i inženjeri filmskoj ekipi "prstom pokazivali da su sve stvari koje su napravili radnici iz bivše Jugoslavije izdržale svih ovih 40-50 godina".

"Drugo pitanje je bilo mučnije, a to je šta se to desilo sa nama da danas i pre pet, deset i 20 godina ovde ne može više ništa da se izgradi, a da ne bude velike halabuke, da ne moraju da dođu ljudi sa zapada i istoka, da investiraju i dovode radnike. Jesmo li mi to pobenavili sada ili smo uvek bili bene?", zapitao je Žilnik.

On je poručio da je potrebno napraviti neku vrstu "geneze i enciklopedije" privrednih poduhvata radnika bivše Jugoslavije, kako bi se pokazalo da smo potekli iz zemlje koja je držala do vrednosti i kvaliteta.

"Srbiju je zahvatio oblak mraka i ludosti, koji vladajući političari marljivo održavaju. Nije ovde bilo tog fušeraja sa kojim se sad susrećemo svaki dan. A danas nema ulice u Novom Sadu koja se potpuno ne rekonstruiše na svake tri godine, samo zbog špekulacija, nekompetentnosti i pljačke, koji su došli na mesto stručnosti", rekao je filmski režiser Želimir Žilnik.

Ekipu filma čine Miodrag Milošević, Luka Popadić, Filip Vlatković, Aleksandar Ilić, Nikola Berbakov i Vuk Vukmirović. Snimljen je u glavnom gradu Gabona Librevilu 2014. godine.

petronijevic001 petronijevic001 02:47 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Filip Mladenović

Vaš komentar je uvreda lepog kućnog vaspitanja i negacija svih civilizacijskih vrednosti.

Ваше стално инсистирање на неком непостојећем нацизму у Србији је заиста одвратно.Очигледно је да је то у функцији оправдавања сваког злочина НАТО према Србима, јер се ето у Србији повампирио нацизам у периоду 1990-2000 године, па је буквално све дозвољено радити против нацизма укључујући и намерно и планирано убијање цивила.

То је једна огромна лаж, јер Јевреји у нацистичкој Немачкој нису подигли оружану побуну, тражили сецесију дела територије Немачке, убијали полицајце и цивиле лојалне Немачкој, нису трговали органима немачких грађана и слично.

Ситуација у којој једна држава у покушају спречавања сецесије и оружане побуне почини разна огрешења о ратна правила се не може називати нацизмом.

Filip Mladenović Filip Mladenović 03:33 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

To što Vi eufemistički nazivate "razna ogrešenja o ratna pravila", pri tom namerno, tj. zlonamerno previdjajući rečenice novokomponovanog vožda, izrečene 28. juna 1989. godine na Gazimestanu ( „Opet smo pred bitkama i u bitkama. One nisu oružane, mada ni takve još nisu isključene.“), pa potom 16. marta 1991. ("Ako ne umemo dobro da radimo, bar ćemo znati dobro da se bijemo", na sastanku sa gradonačelnicima srpskih opština), zločinački je naum i plan jednog bolesnog, sadističkog režima, oličenog u Slobodanu Miloševiću, Mirjani Marković i Vojislavu Šešelju.

Kakvo je to "ogrešenje o ratna pravila" kada u novinara Slavka Ćuruviju, na Uskrs 1999. godine, ispred ulaza u zgradu ispalite 17 metaka u glavu i u grudi?
Kakvo je to "ogrešenje o ratna pravila" kada Ivana Stambolića kidnapujete u Košutnjaku, pa ga potom likvidirate metkom u potiljak na Fruškoj gori, a zatim polijete živim krečom?

petronijevic001 petronijevic001 04:05 05.02.2015

Re:

Убиство Ћурувије је свакако тешко кривично дело, али је то много мањи злочин него убиство преосталих 36 новинара из Србије који су побијени током ратова 90-тих.Неко је убио 16 Ћурувија у згради РТС тако што је лансирао ракете на цивилни циљ, само зато што њихово извештавање није било по вољи НАТО-алијансе.Такође је неко убио још 18 Ћурувија током рата на Косову, Хрватској, БиХ а та убиства се никако не могу приписати Милошевићу, М.Марковић, Шешељу.

Режим С.Милошевића и није било нешто посебно злочиначки, бар што се тиче односа према медијима.Милошевићевом режиму се може приписати убиство пар новинара за 10 година а на пример НАТО убије 16 медијских радника у само једној акцији у Србији(да не помињемо Ирак и друга стратишта НАТО).

Одлично се сећам да су у периоду 1990-2000 године постојали mainstream медији који су били критички настројени према режиму, а сада таквих медија уопште нема бар једно 5-6 година.Наравно, када један режим дозволи да постоје критички настројени медији онда може доћи и до убиства неког критички настројеног новинара, с обзиром да такви новинари постоје.Сада, на пример, не постоје новинари који критикују власт(у mainstream медијима) па никако не може доћи до убиства таквог новинара јер се не може убити неко ко не постоји.
freehand freehand 08:05 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Režim Slobodana Miloševića sam nazvao zločinačkim, nacional-socijalističkim, a ne državu Srbiju.
Pripadnike tog režima, koji su počinili ratne zločine i one koji su bili ratni huškači, nazvao sam nacistima, a ne narod.

Jedan od tih režima je toliko bio zločinački i nasilan, da je ceo svet morao da se ujedini da bi ga sprečio u opakim naumima i ubistvenim činovima.

Isto važi za Srbiju kao državu i za srpski narod.

predatortz predatortz 09:40 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera


Režim Slobodana Miloševića sam nazvao zločinačkim, nacional-socijalističkim, a ne državu Srbiju.
Pripadnike tog režima, koji su počinili ratne zločine i one koji su bili ratni huškači, nazvao sam nacistima, a ne narod.


Lažeš, Filipe, čupaš se...
Eno, Free ti je to i dokazao.
Pljuješ nam svima u lice, jednačiš Srbiju sa Hitlerovom Nemačkom, nas sa nacistima.
Evo, ja sam učesnik rata. Jesam li nacista? Jesu li nacisti moji saborci, Srbi sa Kozare, koji su najveće žrtve nacista u bivšoj SFRJ? Jesu li nacisti i svi oni komunisti iz ubeđenja, koje sam sretao po jedinicama VRS?
Ako smo mi nacisti, onda su oni sa U na kapama, protiv kojih smo se borili, verovatno antifašisti?!
Onda su islamisti, koje je Alija doveo u BiH, došli da se bore za građansko, multietničko društvo?!
A sada malo o Kosovu...
Kosovo je bilo nemirno i pre Slobodana.
Šta, po tebi, treba da radi država kada se na njenoj teritoriji počne da naoružava organizacija čiji je cilj odvajanja? Kada ta grupa počne da ubija sve one koji su za tu državu. Prvo lojalne Albance, službenike, policajce, poštare, učitelje... Posle Srbe, neselektivno.
Kada pričaš o Kosovu, zaboravljaš da pomeneš ovaj deo priče.
Ne, u tvom skučenom, isfrustriranom mozgu, poslao Sloba policiju onako, iz zajebancije, na goloruke Šiptare koji su pevali dečije pesmice...
Eto, nema Slobe, nema ni Srbije na Kosovu, nema JNA u i oko Vukovara. Na Kosovu je sudska vlast u rukama EU, Hrvatska je članica EU. Zbog čega Srbi tamo žive kao u konc-logorima? I, da li je to nacizam, Filipe Mladenoviću?
alselone alselone 09:52 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Lažeš, Filipe, čupaš se...
Eno, Free ti je to i dokazao.
Pljuješ nam svima u lice, jednačiš Srbiju sa Hitlerovom Nemačkom, nas sa nacistima.
Evo, ja sam učesnik rata. Jesam li nacista? Jesu li nacisti moji saborci, Srbi sa Kozare, koji su najveće žrtve nacista u bivšoj SFRJ? Jesu li nacisti i svi oni komunisti iz ubeđenja, koje sam sretao po jedinicama VRS?
Ako smo mi nacisti, onda su oni sa U na kapama, protiv kojih smo se borili, verovatno antifašisti?!
Onda su islamisti, koje je Alija doveo u BiH, došli da se bore za građansko, multietničko društvo?!
A sada malo o Kosovu...
Kosovo je bilo nemirno i pre Slobodana.
Šta, po tebi, treba da radi država kada se na njenoj teritoriji počne da naoružava organizacija čiji je cilj odvajanja? Kada ta grupa počne da ubija sve one koji su za tu državu. Prvo lojalne Albance, službenike, policajce, poštare, učitelje... Posle Srbe, neselektivno.
Kada pričaš o Kosovu, zaboravljaš da pomeneš ovaj deo priče.
Ne, u tvom skučenom, isfrustriranom mozgu, poslao Sloba policiju onako, iz zajebancije, na goloruke Šiptare koji su pevali dečije pesmice...
Eto, nema Slobe, nema ni Srbije na Kosovu, nema JNA u i oko Vukovara. Na Kosovu je sudska vlast u rukama EU, Hrvatska je članica EU. Zbog čega Srbi tamo žive kao u konc-logorima? I, da li je to nacizam, Filipe Mladenoviću?



milojep milojep 09:55 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

predatortz


eto i nekog takvog Srbija ovakva plaća! Strašno je to.
predatortz predatortz 10:48 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

milojep
predatortz


eto i nekog takvog Srbija ovakva plaća! Strašno je to.


Nije, moj Miloje, nikakva novina da na srpskog vojnika pljuje i ala i vrana.
Zbog toga je mudri Nušić i napisao ove stihove:

Српска децо што мислити знате
из овога поуку имате:
У Србији прилике су так'е,
бабе славе, презиру јунаке,
зато и ви не муч'те се џабе,
српска децо, постаните бабе.

cane cane 10:54 05.02.2015

Re: Uzas Filipovog Hitlera

Film se bavi afričkom državov Gabon,


jel su iz te drzave oni momci/akcijasi iz blogovateljevog komentara


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:55 05.02.2015

Od drveta ne vidite šumu!

Poštovani blogeri, kada biste izašli iz tog neobjektivnog, ostrašćenog NACIONALNOG tora, shvatili biste da jedan ekstremizam hrani i podstiče drugi ekstremizam.

Dakle, najpre je novokomponovani vožd rekao to što je rekao 1988. i 1991. (citirao sam ga), da bi potom te "milozvučne" rečenice podstakle ludake i psihopate svih vera i nacija na Balkanu da i oni daju svoj "doprinos" sveopštem NERAZUMU.

Kajmak su naravno skinuli ratni profiteri, pardon tajkuni i njihovi plaćenici - političari, dok je najveći deo normalno raje ili ubijen, ili proteran ili je otišao u emigraciju, od Austrije i Nemačke do Australije, Kanade i Amerike.

Nema tog srpstva (hrvatstva, šiptarstva, muslimanstva....) koje može pomiriti jednog ratnog profitera i njegovog plaćenika - političara sa jednim radnikom, seljakom, studentom....

Mućnite, BRE, glavom!
predatortz predatortz 11:00 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

Poštovani blogeri, kada biste izašli iz tog neobjektivnog, ostrašćenog NACIONALNOG tora, shvatili biste da jedna ekstremizam hrani i podstiče drugi ekstremizam.


A nazivati ljude nacistima, to nije ekstremizam? Porediti Srbiju sa nacističkom Nemačkom nije ekstremizam?

Živiš od našeg rada, na našoj si grbači, 'lebom te hranimo - a pljuješ nam u obraz.

zasuči rukave, burazeru, radi nešto korisno. Stvori nešto! Od kukanja se ne živi. Ni od vređanja, naročito ne od vređanja onih koji te 'lebom 'rane.
Mućni glavom!
freehand freehand 11:06 05.02.2015

Re: Od drveta ne vidite šumu!

što je rekao 1988.

Šta je rekao 1988.?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:12 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

predatortz
Poštovani blogeri, kada biste izašli iz tog neobjektivnog, ostrašćenog NACIONALNOG tora, shvatili biste da jedna ekstremizam hrani i podstiče drugi ekstremizam.


A nazivati ljude nacistima, to nije ekstremizam? Porediti Srbiju sa nacističkom Nemačkom nije ekstremizam?

Živiš od našeg rada, na našoj si grbači, 'lebom te hranimo - a pljuješ nam u obraz.

zasuči rukave, burazeru, radi nešto korisno. Stvori nešto! Od kukanja se ne živi. Ni od vređanja, naročito ne od vređanja onih koji te 'lebom 'rane.
Mućni glavom!


Ja sam rukave zasukao još 1981. godine, kada sam se prvi put zaposlio. Od tada radim, evo već 34 godine radnog staža i nisam na Vašoj grbači. Pročitajte moju radnu biografiju, pa mućnite glavom!

Dakle, ne poredim Srbiju, već zločinački režim Slobodana Miloševića i ne poredim srpski narod već PRIPADNIKE tog režima koji su počinili ratne zločine i(li) bili ratni huškači.

Daću Vam jedan primer Vašeg ostrašćenog i neobjektivnog rezonovanja:

Krajiški Srbi su sa pravom digli ustanak protiv jednog nacističkog, ustašoidnog režima, a kosovski Albanci su bili - separatisti.
Kako tumačite ovu logiku dvostrukih aršina?

Ili još jedan primer: Sve važne zgrade u Beogradu tokom NATO bombardovanja, sedišta tog zločinačkog režima, na vreme su bile evakuisane, u skladu sa zakonom i izdatim naredbama, samo su zgradu RTS u Aberdarevoj ostavili sa 16 tehničara.
Iz Slobine rezidencije u Užičkoj (Titova bivša vila), koja je takodje bila gadjana, izneli su čak i nameštaj. A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Mućnite, BRE, glavom!
freehand freehand 11:15 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Nemaš ti pojma. Slobodan milošević je vilu u Tolstojevoj 33 otkupio ranije, a onda i tu vilu u Užičkoj.
Ti si novinar koliko sam i ja Nobelovac za biohemiju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:18 05.02.2015

Re: Od drveta ne vidite šumu!

freehand
što je rekao 1988.

Šta je rekao 1988.?


Dobro da ste me podsetili! Ne samo 1989. i 1991, nego je i 1988, na novembarskom mitingu na Ušću, otvorio Pandorinu kutiju demagoškim i populističkim govorom.
predatortz predatortz 11:18 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!


Krajiški Srbi su sa pravom digli ustanak protiv jednog nacističkog, ustašoidnog režima, a kosovski Albanci su bili - separatisti.
Kako tumačite ovu logiku dvostrukih aršina?


Je l' ti to mene zajebavaš?
Porediš ustanak na okupiranoj teritoriji sa pobunom na delu teritorije jedne države?

freehand freehand 11:20 05.02.2015

Re: Od drveta ne vidite šumu!

Filip Mladenović
freehand
što je rekao 1988.

Šta je rekao 1988.?


Dobro da ste me podsetili! Ne samo 1989. i 1991, nego je i 1988, na novembarskom mitingu na Ušću, otvorio Pandorinu kutiju demagoškim i populističkim govorom.

Šta sam te podsetio? Da nemaš pojma i frljaš se datumima, godinama ali ti to svakako ništa ne znači?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:22 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

freehand
A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Nemaš ti pojma. Slobodan milošević je vilu u Tolstojevoj 33 otkupio ranije, a onda i tu vilu u Užičkoj.
Ti si novinar koliko sam i ja Nobelovac za biohemiju.


Naravno! A Marko Milošević se obogatio noseći gajbe, dok je tokom devedesetih celo vreme, kao veliki patriota, nosio uniformu. To je izjavio njegov tata Slobodan Milošević!
freehand freehand 11:30 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

Filip Mladenović
freehand
A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Nemaš ti pojma. Slobodan milošević je vilu u Tolstojevoj 33 otkupio ranije, a onda i tu vilu u Užičkoj.
Ti si novinar koliko sam i ja Nobelovac za biohemiju.


Naravno! A Marko Milošević se obogatio noseći gajbe, dok je tokom devedesetih celo vreme, kao veliki patriota, nosio uniformu. To je izjavio njegov tata Slobodan Milošević!



Nikako da skapiram da li je u pitanju feler u kogniciji ili samo u moralu i karakteru.
kažem da lupaš, Filipe, rekoh ti šta si lupio a ti opet menjaš teze, i - gle čuda - opet lupaš?!
Nikad Milošević nije rekao da je Marko Milošević nosio uniformu devedesetih, već je Mirjana Marković rekla za vreme bombardovanja da je njen sin u uniformi braneći svoju malu porodicu.

Ti si novinar? Jesi, Sebastijana malo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:47 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

freehand
Filip Mladenović
freehand
A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Nemaš ti pojma. Slobodan milošević je vilu u Tolstojevoj 33 otkupio ranije, a onda i tu vilu u Užičkoj.
Ti si novinar koliko sam i ja Nobelovac za biohemiju.


Naravno! A Marko Milošević se obogatio noseći gajbe, dok je tokom devedesetih celo vreme, kao veliki patriota, nosio uniformu. To je izjavio njegov tata Slobodan Milošević!



Nikako da skapiram da li je u pitanju feler u kogniciji ili samo u moralu i karakteru.
kažem da lupaš, Filipe, rekoh ti šta si lupio a ti opet menjaš teze, i - gle čuda - opet lupaš?!
Nikad Milošević nije rekao da je Marko Milošević nosio uniformu devedesetih, već je Mirjana Marković rekla za vreme bombardovanja da je njen sin u uniformi braneći svoju malu porodicu.

Ti si novinar? Jesi, Sebastijana malo.


Vidi stvarno! Nosio uniformu tokom bombardovanja. I napravio BAMBILEND u Požarevcu?
A ono za gajbice, da se obogatio noseći ih, da li sam barem za to u pravu!?
freehand freehand 11:57 05.02.2015

Re: O drveta ne vidite šumu!

Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
freehand
A veliki vodja je baš tokom bombardovanja otkupio vilu u Tolstojevoj, u neposrednom susedstvu, za nekoliko hiljada maraka!!!

Nemaš ti pojma. Slobodan milošević je vilu u Tolstojevoj 33 otkupio ranije, a onda i tu vilu u Užičkoj.
Ti si novinar koliko sam i ja Nobelovac za biohemiju.


Naravno! A Marko Milošević se obogatio noseći gajbe, dok je tokom devedesetih celo vreme, kao veliki patriota, nosio uniformu. To je izjavio njegov tata Slobodan Milošević!



Nikako da skapiram da li je u pitanju feler u kogniciji ili samo u moralu i karakteru.
kažem da lupaš, Filipe, rekoh ti šta si lupio a ti opet menjaš teze, i - gle čuda - opet lupaš?!
Nikad Milošević nije rekao da je Marko Milošević nosio uniformu devedesetih, već je Mirjana Marković rekla za vreme bombardovanja da je njen sin u uniformi braneći svoju malu porodicu.

Ti si novinar? Jesi, Sebastijana malo.


Vidi stvarno! Nosio uniformu tokom bombardovanja. I napravio BAMBILEND u Požarevcu?
A ono za gajbice, da se obogatio noseći ih, da li sam barem za to u pravu!?

Hoćeš da ti nabrojim sad šta si sve na ovom blogu lupio - od pogrešnih datuma, godina, onih čije si navodne izjave "citirao" do samih izjava?

freehand freehand 11:09 05.02.2015

Bazdulj majstor

Muharem Bazdulj
Beleška o (auto)šovinizmu

Mnogi među onima koji se pozivaju na Mirka Kovača ni sami ne shvataju da su deo upravo one elite za koju je on napisao da je „gora od rulje”

Mislim da Bazdulj ovde baš o tebi piše, Filipe, mada će se i drugi lako prepoznati:

KLIK
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:15 05.02.2015

Re: Bazdulj majstor

freehand
Muharem Bazdulj
Beleška o (auto)šovinizmu

Mnogi među onima koji se pozivaju na Mirka Kovača ni sami ne shvataju da su deo upravo one elite za koju je on napisao da je „gora od rulje”

Mislim da Bazdulj ovde baš o tebi piše, Filipe, mada će se i drugi lako prepoznati:

KLIK


Pa onda je veliki pisac Tomas Man, koji je putem BBC-a držao antinacističke govore izmanipulisanom i gebelsovskom propagandom sludjenom narodu tokom II sv. rata najveći autošovinista na svetu i gori od rulje!
freehand freehand 11:18 05.02.2015

Re: Bazdulj majstor

Filip Mladenović
freehand
Muharem Bazdulj
Beleška o (auto)šovinizmu

Mnogi među onima koji se pozivaju na Mirka Kovača ni sami ne shvataju da su deo upravo one elite za koju je on napisao da je „gora od rulje”

Mislim da Bazdulj ovde baš o tebi piše, Filipe, mada će se i drugi lako prepoznati:

KLIK


Pa onda je veliki pisac Tomas Man, koji je putem BBC-a držao antinacističke govore izmanipulisanom i gebelsovskom propagandom sludjenom narodu tokom II sv. rata najveći autošovinista na svetu i gori od rulje!

Da, Filip Mladenović i Tomas Man, mućkanje i Čarobni breg - to mu dođe skoro pa isto.
Kad izjednačiš Miloševića i Hitlera posle sve ide lako. Takvima kao ti ni priručnik iz Lenglija ne treba.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:25 05.02.2015

Re: Bazdulj majstor

Mnogi nemački novinari, umetnici, književnici... bili su antifašisti, ne samo Tomas Man.
Zar su svi oni autošovinisti i gori od rulje!?

Mnogi novinari, umetnici, književnici... bili su protiv zločinačkog, naciona-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Neki su zbog toga ubijeni, neki su primorani da pobegnu iz zemlje, neki su ostali bez posla, a neki su umrli od raka!

Mućnite glavom!
freehand freehand 11:33 05.02.2015

Re: Bazdulj majstor

Filip Mladenović
Mnogi nemački novinari, umetnici, književnici... bili su antifašisti, ne samo Tomas Man.
Zar su svi oni autošovinisti i gori od rulje!?

Mnogi novinari, umetnici, književnici... bili su protiv zločinačkog, naciona-socijalističkog režima Slobodana Miloševića.
Neki su zbog toga ubijeni, neki su primorani da pobegnu iz zemlje, neki su ostali bez posla, a neki su umrli od raka!

Mućnite glavom!

Ja rekoh da je dovoljno izjednačiti Hitlera i Miloševića, posle sve ide lako. A za to treba biti glup i moralna ništarija. Dr Faustus, Filipe, Dr Faustus. Čitaj to.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana