Satira| Zdravlje| Život

Smejem se, dakle postojim!

Filip Mladenović RSS / 10.02.2015. u 14:53

Čerčil i Tito
Čerčil i Tito
Pre tačno 50 godina otišao je u večnost  britanski državnik, istoričar i pisac Vinston Čerčil (1874 -1965).

Za ovu priliku izdvajam nekoliko njegovih mudrih poruka.

• Demokratija je najgori sistem - osim svih ostalih.

• Istorija se ponavlja, ali svaki put sve više košta.

• Kad čovek dugo živi, otkrije da i glupaci mogu da budu u pravu,
a da i mudri mogu da prave gluposti.

• Svako ima pravo da kaže glupost, ali ne mora da se time ponosi.

• Ne smej se tuđoj gluposti, u njoj je možda tvoja šansa.

U slavu smeha, satire i lucidnosti, jedan video klip koji me je baš zasmejao:

  http://youtu.be/YpsO7mmT-1I 

P.S.

Demokratija je proces koji nam garantuje da se nama neće vladati bolje nego što to zaslužujemo.

(Džordž Bernard Šo)

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 14:15 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, izgrade fabrike za proizvodnju svega što se može napraviti od maline, a ne da se kao sada izvozi samo - smrznuta malina.

Možda da patentiramo čorbu od maline?
Fićo, što se tiče para, kupina je mama u poređenju sa malinom.
tess tess 14:16 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, napravi veliki spomenik Filipu Mladenoviću u obliku Maline. U Osečini? U obliku šljive, a u Čelarevu u obliku jabuke.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:18 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Ево, да видите како узорно а српско пољопривредно газдинство изгледа:

Apple World doo
Сомбор, село Риђица

libkonz libkonz 14:27 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Brajoviću, imaš piće ako se nekad vidimo! Pomislio sam da ćeš ovo okačiti.
Ovo je Riđica, rodno selo moga oca, mesto gde sam provodio letnji raspust kao klinac. Naravno, znam za Apple World. Čovek je napravio odličan posao, počeo sa 20 hektara, sad mislim da ima 40. Prodaje odlične ceđene prirodne sokove, zaposlio ljude iz sela.
Inače, to selo ima i odlične vinograde i sve više dobrih vinogradara.
alselone alselone 14:28 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

sioux


Vid' ovog sto se napalio pa trci okolo i dere se. Sine, delujes kao budala, saberi se. Kad stavis tri upitnika to znaci da jako pitas?

Gde sam napisao "izvoz", gde sam napisao konc logere, odustajanje od ljudskih prava, i sve ostale gluposti koje si napisao? Mislim, mozda i pitam bezveze, ne moras da odgovoris, dovoljno je samo da odjebes u skokovima.
alselone alselone 14:31 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, napravi veliki spomenik Filipu Mladenoviću u obliku Maline. U Osečini? U obliku šljive, a u Čelarevu u obliku jabuke.


A u Jajcu?
predatortz predatortz 14:32 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

alselone
Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, napravi veliki spomenik Filipu Mladenoviću u obliku Maline. U Osečini? U obliku šljive, a u Čelarevu u obliku jabuke.


A u Jajcu?


U obliku Tite, bolan!
reanimator reanimator 14:33 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

najvažnije integrisati se sa svetom. Ne tretirati ljude kao stoku, nego ih stimulisati da što više putuju, prikupljaju iskustva, davati im kredite da započinju poslove, napraviti jako poslovno okruženje u kome baja neće moći zasnivati biznis model na neplaćanju dugova, usluga i radne snage.

Upravo tako. I ne dovoditi Gorenje, Bosh i ne zna koga još, koji će bratski da podele sa domaćinima kintu od subvencija ( i koji, uzgred, neće zapošljavati ljude, nego će biti uslovljeni da zapošljavanje ide preko domaće agencije, koja će da uzima 80%, a radnik da dobija 20%), nego svaku zaradjenu kintu ulagati u puteve i samo puteve. Naravno, Ilića, Mrkonjića i slične trajno udaljiti, a kad već nikome ne pada na pamet da ih hapsi, onda ako treba platiti im da do kraja života žive na Maldivima. Samo da su što dalje od puteva.
E, a kada napraviš put kojim se npr iz Čačka do Beograda stiže za sat vremena, onda se niko u Čačku neće opravdano osećati kao da je na Marsu, nego će imati volju da ostane da živi u svom gradu, da sam bira lokalnu samoupravu, da ta samouprava dovodi investitore koji će poslom biti upućeni na taj kraj.
31% elektrificiranih pruga i 500 km auto-puta, a još uvek ne znamo šta nam je glavni civilizacijski problem!?
arcins arcins 14:35 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

predatortz
alselone
Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, napravi veliki spomenik Filipu Mladenoviću u obliku Maline. U Osečini? U obliku šljive, a u Čelarevu u obliku jabuke.


A u Jajcu?


U obliku Tite, bolan!



Možda druga Koče, onako, u svoj svojoj raskoši i šarmu.
reanimator reanimator 14:36 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Rešenje je da se u Arilju, prestonici maline, napravi veliki spomenik Filipu Mladenoviću u obliku Maline

alselone alselone 15:07 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

E, a kada napraviš put kojim se npr iz Čačka do Beograda stiže za sat vremena, onda se niko u Čačku neće opravdano osećati kao da je na Marsu, nego će imati volju da ostane da živi u svom gradu, da sam bira lokalnu samoupravu, da ta samouprava dovodi investitore koji će poslom biti upućeni na taj kraj.


Ne samo to, nego nece vise kvadrat stana na sat vremena voznje od BG-a biti 450 evra a u samom BG 1700.
sioux sioux 15:26 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

alselone


You mad bro???
svarog svarog 15:27 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

31% elektrificiranih pruga i 500 km auto-puta, a još uvek ne znamo šta nam je glavni civilizacijski problem!?



55% pruga u Srbiji je iz 19. veka, al zato ima kolko oćeš sindikata u Železnicama
princi princi 15:31 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

31% elektrificiranih pruga i 500 km auto-puta, a još uvek ne znamo šta nam je glavni civilizacijski problem!?

Nisam imao pojma koliko je velik železnički transport u Americi i Kanadi. Čitav Viskonsin, Minesota, Severna Dakota, Montana, ispresecani vozovima. Fašistički uniformne ogromne kompozicije (dugačke i 3, 4 milje) BNSFa samo šibaju uzduž i popreko zemlje, prenose ugalj, zrnevlje. Po Dakotama, Montani, silosa za žito i kukurz na desetine. Slična stvar i sa druge strane grane: Alberta, Saskačevan, Manitoba, vozovi (doduše šareniji, raspareniji i mnogo manje uniformni, vidi se srpski uticaj!) samo piče.

Sve je to lepo i drago, mislim ta priča o infrastrukturi, ali neki srpski vozovi su prošli. Ove DS štetočine su infrastrukturu bratski prepuštali raznoraznim Buhama i još većim SPS štetočinama kako bi svoja dupeta što više približili OSCE i pridružnim komitetima. Vreme kad je bilo relativno jeftino se zadužiti i kad se mogla napraviti dobra infrastruktura za relativno male pare (2000.- 2009.) je bespovratno prošlo. ROI na ulaganje u infrastrukturu je mnogo mali. Svuda u svetu puteve i železnice grade države a ne privatnici a sad je mnogo veći problem naći kreditore za puteve i jeftine kredite. Jbg.

I ROI od poljoprivrede je vrlo mali u proseku. Niko se u svetu nije obogatio od prodaje hrane. Hrana je neophodna, naravno, ali na poljoprivredi niko nije gradio svoj ekonomski oporavak, pogotovu ne brzi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:33 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz
Brajoviću, imaš piće ako se nekad vidimo! Pomislio sam da ćeš ovo okačiti.
Ovo je Riđica, rodno selo moga oca, mesto gde sam provodio letnji raspust kao klinac. Naravno, znam za Apple World. Čovek je napravio odličan posao, počeo sa 20 hektara, sad mislim da ima 40. Prodaje odlične ceđene prirodne sokove, zaposlio ljude iz sela.
Inače, to selo ima i odlične vinograde i sve više dobrih vinogradara.

Да, али има моја поука у овоме: овај јабучњак туче, бије како је добро постављен, технолошки. Да ли мислиш да обичан српски произвођач има снаге да ово направи?

Прво, јако важно, он мора да има свест да му ова технологија треба, да препозна да мерење влажности, ноћ-дан температурне разлике, кап по кап систем за наводњавање доносе далеко веће бенефите него што су улагања.

Друго, неко мора да исфинансира све ово, повољним парама.
Ко је тај?
(Узгред, за преду примедба: бржи је поврат ових пара из јабука него оних из Копаоника.)
alselone alselone 16:08 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz

Ovo je Riđica


Tamo sam bio jednu noc na nekom druzenju povodom rodjenja deteta. Majka Ridja. Piju ko Rusi, sunce ti poljubim. A ucili su nas nedalmatince da igramo Briskule. Zanimljiva igra, pogotovo ona srednja.
libkonz libkonz 16:08 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Да ли мислиш да обичан српски произвођач има снаге да ово направи?

Čovek koji je ovo postavio je profesor na Poljoprivrednom fakultetu u Beogradu. Znao je šta, znao je gde, znao je kako i imao pola miliona evra na raspolaganju, jer to toliko košta, od čega pola para treba izdvojiti za protivgradnu zaštitu.
Hteo sam ja da pravim voćnjak na jednom hektaru, kao neku vrstu penzionog fonda, da bude sve u fulu, pitao strica koji živi u tom istom selu i rekao mi je da mi treba 30.000 evra, od čega 7.000 za kupovinu zemlje.
Ali, za kupine ne treba toliko, kao ni za papriku, maline, lešnike, a to sve dosta brzo rađa i vraća pare. Neće niko da malo edukuje ljude, da im predloži šta da sade, kao da svi jedni druge mrzimo i nije čudo što propadamo.
libkonz libkonz 16:10 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Majka Ridja

Da, Majka Riđa. Nisam ja tamo video da neko pije vodu, samo vino. Tamo sam i ja naučio da pijem, ne smem ni da kažem sa koliko godina.
Ona srednja je trešeta. Idu trijumf, trešet pa briškule, ako bude 1:1.
alselone alselone 16:14 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Da, Majka Riđa. Nisam ja tamo video da neko pije vodu, samo vino. Tamo sam i ja naučio da pijem, ne smem ni da kažem sa koliko godina.
Ona srednja je trešeta. Idu trijumf, trešet pa briškule, ako bude 1:1.


A vino jakoooo, covece. Bilo je klope bas onako domacinski, ko drva, ali sam zapamtio girice sa ljutom paprikom. Ne znam zasto ali to mi je toliko bilo dobro da ga se secam evo i posle 10+ godina.

princi princi 16:18 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

girice sa ljutom paprikom

U, sine, ovo interesantno zvuči! Gde vam je ta Riđa?
libkonz libkonz 16:23 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

A vino jakoooo, covece.

Vino jedinstveno, pravo. Sad je to jedno tužno selo, a bilo je najlepše na svetu.
alselone alselone 16:23 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

U, sine, ovo interesantno zvuči! Gde vam je ta Riđa?


Skroz na severu, iznad Sombora na granici sa Madjarskom. Ljudi Dalmatinci, sve od ribe spremaju bruka. Prave domace vino, jako ko grom. E, sad, mozes zamisliti kako legnu te girice, vrhunski spremljene, kad te prvo dobro napoje vinom.
libkonz libkonz 16:24 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

U, sine, ovo interesantno zvuči! Gde vam je ta Riđa?

Selo kod Sombora, sa tri strane okruženo Mađarskom.
princi princi 16:26 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Selo kod Sombora, sa tri strane okruženo Mađarskom.

Javljajte ako treba nešto treba da se oslobađa, pogotovu od pohotnih Madžarica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:33 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz
Hteo sam ja da pravim voćnjak na jednom hektaru, kao neku vrstu penzionog fonda, da bude sve u fulu, pitao strica koji živi u tom istom selu i rekao mi je da mi treba 30.000 evra, od čega 7.000 za kupovinu zemlje.

:)
Apple World:
Proizvodnji jabuka iz našeg voćnjaka koji se nalazi u Vojvodini i prostire na površini od 140 ha.
IZVOR

30.000 € је без машина, хладњаче, језера, лабораторије... Овако озбиљни пројекти коштају далеко више. Сличан један видео сам и у ВИНАРИЈИ ЗВОНКО БОГДАН: знање, технологија, паре...

Мораш да направиш систем који ће да гура оног преданог произвођача, који -- рецимо -- сад на тржишту својим бизнисом вреди 200-300К €, да га погураш кредитима и бенефицијама и концептом на 2-3М €. Има оно: свака производња товне јунади испод 100 грла нема праву економску рачуницу.
princi princi 16:55 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Neće niko da malo edukuje ljude, da im predloži šta da sade, kao da svi jedni druge mrzimo i nije čudo što propadamo.

Da, posledica nedostatka informativne infrastrukture. Da sam Vučić samo bih ulagao u obrazovanje i informatiku. To, i oslobađanje ljudi ima ubedljivo najveći ROI.
libkonz libkonz 16:59 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

na površini od 140 ha.

Onda su počeli na 20.
Мораш да направиш систем који ће да гура оног преданог произвођача, који -- рецимо -- сад на тржишту својим бизнисом вреди 200-300К €, да га погураш кредитима и бенефицијама и концептом на 2-3М €. Има оно: свака производња товне јунади испод 100 грла нема праву економску рачуницу.

ovo bi se državi isplatilo, naravno, ali lakše je čekati Arape.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:04 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

alselone
U, sine, ovo interesantno zvuči! Gde vam je ta Riđa?


Skroz na severu, iznad Sombora na granici sa Madjarskom. Ljudi Dalmatinci, sve od ribe spremaju bruka. Prave domace vino, jako ko grom. E, sad, mozes zamisliti kako legnu te girice, vrhunski spremljene, kad te prvo dobro napoje vinom.

Riđica je nekad bilo švapsko selo, a onda posle 45. doselili ljude iz okoline Zadra, sve ljuti Srbi iz dalmatinske zagore. Pričali mi kako su se, onomad, delile kuće. Ko je bio bliži komitetu i partijskim sekretarima dobijao veću kuću, više plodnije zemlje.

Moji prijatelji iz Riđice, godinama posle rata, su u štali u skrivenom bunkeru, pronašli deo onoga što bivši vlasnici, Švabe, nisu uspeli da ponesu. Ništa posebno vredno. Bilo je tu nekoliko tuba platna, porodične uspomene i jedna pisaća mašina. Domaćin Mile P. molio je vlasti da mu ostave pisaću mašinu, jer sinovi mu studiraju u NS, pa im može valjati. Oćeš Q, sve je država zaplenila. Kažu, takav je bio zakon. Znači, mogao si da dobiješ i kuću i zemlju, ali pisaću mašinu nikako.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:10 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz
ovo bi se državi isplatilo, naravno, ali lakše je čekati Arape.

Па ни Арапи не долазе за џабе.
Проблем је што си био направио институцију -- оно Развојни фонд и остала срања -- која је била корумпирана и лоповска вероватно по свим нивоима.
niccolo niccolo 17:32 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

500 km auto-puta

S tim što su nam Kinezi upravo prošle nedelje uvalili karu baš za taj autoput koji prolazi pored Čačka (Beograd-Požega), jer su umesto da se jave na tender poslali pismo ministarstvu da su uslovi neprihvatljivi. Pri tome, trebalo je izgraditi jedno 80tak km autoputa i dobiti na 35 godina nešto preko 150km autoputa (razlika je već izgrađen autoput u tom delu - tj. ok, nije baš već izgrađen, ali bi kao trebalo da bude izgrađen nezavisno od ovog preostalog dela). A još imaš međudržavni sporazum sa Kinom baš o takvim, infrastrukturnim projektima...
princi princi 17:45 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

niccolo
500 km auto-puta

S tim što su nam Kinezi upravo prošle nedelje uvalili karu baš za taj autoput koji prolazi pored Čačka (Beograd-Požega), jer su umesto da se jave na tender poslali pismo ministarstvu da su uslovi neprihvatljivi. Pri tome, trebalo je izgraditi jedno 80tak km autoputa i dobiti na 35 godina nešto preko 150km autoputa (razlika je već izgrađen autoput u tom delu - tj. ok, nije baš već izgrađen, ali bi kao trebalo da bude izgrađen nezavisno od ovog preostalog dela). A još imaš međudržavni sporazum sa Kinom baš o takvim, infrastrukturnim projektima...

Pa da, jbg, to je ono što pričam: kad si propustio priliku da ti za puteve biduju nemački, austrijski, španski, engleski izvođači, ti si se sada sveo samo na Žunje koji jedini imaju kintu za takve stvari. A Mrka i DS hohštapleri Štrabahu i Alpini napravili maltene monopolski položaj, omogućili krimosima da preko Hype Alpe Adrije properu pare. Rezultat? Zemlja ostala bez puteva, a Mrka se smuvao sa Bekutom (i postavio kandelabre na Beškoj!).

A da, i sredili su katastre!
freehand freehand 17:51 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

princi
niccolo
500 km auto-puta

S tim što su nam Kinezi upravo prošle nedelje uvalili karu baš za taj autoput koji prolazi pored Čačka (Beograd-Požega), jer su umesto da se jave na tender poslali pismo ministarstvu da su uslovi neprihvatljivi. Pri tome, trebalo je izgraditi jedno 80tak km autoputa i dobiti na 35 godina nešto preko 150km autoputa (razlika je već izgrađen autoput u tom delu - tj. ok, nije baš već izgrađen, ali bi kao trebalo da bude izgrađen nezavisno od ovog preostalog dela). A još imaš međudržavni sporazum sa Kinom baš o takvim, infrastrukturnim projektima...

Pa da, jbg, to je ono što pričam: kad si propustio priliku da ti za puteve biduju nemački, austrijski, španski, engleski izvođači, ti si se sada sveo samo na Žunje koji jedini imaju kintu za takve stvari. A Mrka i DS hohštapleri Štrabahu i Alpini napravili maltene monopolski položaj, omogućili krimosima da preko Hype Alpe Adrije properu pare. Rezultat? Zemlja ostala bez puteva, a Mrka se smuvao sa Bekutom (i postavio kandelabre na Beškoj!).

A da, i sredili su katastre!


gedza.73 gedza.73 18:00 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Predrag Brajovic
Apple World:
Proizvodnji jabuka iz našeg voćnjaka koji se nalazi u Vojvodini i prostire na površini od 140 ha.
IZVOR

Voćarski traktor sa prednjom vučom....26.000
Vučni atomizer 1000l..................6.000-10.000
Samohodna rampa (univerzalna i za rezidbu i za branje) u zavisnosti od opreme ............40.000-50.000
Vidim da je sredina košena pa je
kosačica na kaiš (baš od ove firme sa slike)....3.800
kosačica sa lančanim pogonom .....7.500
da se ne vraćam na snimak ali mi se čini da je sistem kap po kap odignut od tla tada se koriste pipalice.
Tanjrače (odgrtanje-nagrtanje) bez hidro pogona... 5.500
sa hidro pogonom (tanjiri se okreću nezavisno od brzine kretanja) 7.500

Svaka seoska kuća ima u šteku bar toliko a za protivgradnu mrežu, kappokap, i sitnu galanteriju uzme kredit.

Inače, jedan deo ovogodišnjih jabuka koji se izvozi iz Srbije za Rusiju nema veze sa srpskom zemljom i proizvođačima.

Delom se slažem sa tobom da bi se više novca vratilo u zemlju od izvoza voća nego od Fijata.
princi princi 18:10 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...



U čemu je problem? Kardinalnost skupa A (nemački, austrijski, španski, engleski izvođači, 4- zaboravih da pomenem francuske, američke, turske, korejske, što da ne i kineske) je veća od kardinalnosti skupa B (austrijski izvođači, 1). To je drugi razred osnovne škole, 4>1, to je, valjda, jasno. Ili što su pomenuti DS hohštapleri?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:14 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

gedza.73
Delom se slažem sa tobom da bi se više novca vratilo u zemlju od izvoza voća nego od Fijata.

Па која ти је увозна компонента код јабуке? Сунце???
:))))))))))

Свако домаћинство с овим што си ти набројао плус смештајни капцитети плус земља јесте оно озбиљно домаћинство, за које ја причам да их треба погурати да постану још снажнија, десетоструко снажнији.

Понекад се погрешно гледа на неке ствари: људи чекају да заимају, они ће десетак година штедети да би прешли на следећи ниво производње. Професионални инвеститори и банкари служе да се позајми време, а не новац. 300К € инвестиције може се обезбедити десетогодишњом штедњом, а може и неким кредитом или слично, чиме си, у ствари, купио својих десет година бизнис живота. Ако успеш, тих десет година откупићеш, због повећања ефикасности и обима производње, за три године рада. Ако не успеш -- јеби га. Сам пао, сам се и убио.

То мора институционално да се добро и паметно и поштено уреди.
Нико не зна боље од мене како треба да изгледа мој бољитак и моја производња. Дај ми могућност да то остварим. Не требају ми Арапи и остали, а памет, ако је нема, има да увезем.
princi princi 18:15 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Samohodna rampa (univerzalna i za rezidbu i za branje) u zavisnosti od opreme ............40.000-50.000

Što je samohodna rampa tako skupa? Pretpostavljam da su cene u evrima. Jel mogu to da kupe više farmera pa da dele? Kako se to zove na engleskom? Screw conveyor, pretpostavljam?
blogovatelj blogovatelj 18:22 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Koji turizam?


Taj, kojeg nema. Baš o tome vam čovek i priča, o nesvesni.
blogovatelj blogovatelj 18:35 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

You mad bro???


Čarli opet promenio nadimak, garantovano.
I još se čudim što ga nema na blogu nedelju dana!
freehand freehand 18:45 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Kardinalnost skupa A (nemački, austrijski, španski, engleski izvođači, 4- zaboravih da pomenem francuske, američke, turske, korejske, što da ne i kineske) je veća od kardinalnosti skupa B (austrijski izvođači, 1).

Aha, kardinalnost...
Alpina je austrijska, STRABAG je austrijski, Alpina POR bila je sutrijsko -španski konzorcijum koliko se sećam.
a ostali nisu bili zainteresovani kad je tender bio raspisan.
Kinezi su se pojavili kasnije.
Što se DS tiče - nisam na to mislio, ali svejedno su puteve od 2004. vodili Velja Ilić i Mrkonjić, na smenu ili zajedno.
princi princi 19:39 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Alpina je austrijska, STRABAG je austrijski, Alpina POR bila je sutrijsko -španski konzorcijum koliko se sećam.

Da, o tome pišem. Poslove je dobijao samo onaj ko je bio uz HAA (pretpostavljam da je sutrijsko typo).
a ostali nisu bili zainteresovani kad je tender bio raspisan.

Svako učešće na tenderu košta. Generalno, nijedan izvođač neće trošiti resurse radi učesšća u nameštenim tenderima, na tržištu na kome nema nikakve zaštite i pravila. Jednostavno proceniš rizike i vidiš da li ti se isplati. To što je tako malo izvođača iz samo jedne zemlje učestvovalo na tenderima samo govori o nivou korumpiranosti odnosno nedostatku transparentnosti pri dodeljivanju tendera. Zato je Srbija i tako kasno uletela u priču oko investicija (praktično, tek 2007. kad investicione banke nisu znale šta da rade sa viškom kapitala).

Pri tome, patriote nijednog trenutka nisu prezale ni od uništavanja srpske operative (država, na primer, nije htela da pomogne Mostogradnji da bude ni podizvođač Alpini za Bešku). Od svih kapitalnih objekata koji su započeti i građeni, mostova na Adi, Borči/Zemunu, Beškoj, novosadskim mostovima, koridorima, obilaznicama, učešće srpske operative je bilo tačno, koliko?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Što je samohodna rampa tako skupa?


Vozilo opremljeno da se kreće po voćnajku sa dosta opreme, kompresori za vazduh kojim se pogone pneumatske makaze za rezidbu, nekoliko radnika istovremeno radi na njemu, pokretne trake za transport obranog voća, nekad i selektori, sve to na nekoliko nivoa...ma svemirska tehnologija.

Inače ovaj voćnjak sa snimka niej najbolji u Srbiji, bolji su u Maloj Remeti i u Čelarevu.
U Maloj Remeti je vlasnik Miša Deus, kralj papira u Srbiji, u Čelarevu je Mišković. On je za korak ispred Remete jer ima skup sistem za zaštitu od mraza koji u Reemti ne postoji (nije postojao kad sam ja bio u njemu)
........
Sve je to zanimnjiva priča ali realnost srpskog sela je daleko od toga i ko sebi to postavi za cilj, i još ako se zaleti pa pozajmi "vreme" od banaka da bi to napravio, iz mesta je naebo.....

Lib, budi oprezan sa kupinom i proveri tri puta da li baš poznaješ nekoga ko je sa lešnicima dobro prošao. A da su koliko toliko ozbiljne površine u pitanju.
Pitaj ga kome je prodavao.





niccolo niccolo 19:47 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Alpina POR bila je sutrijsko -španski konzorcijum koliko se sećam.

Vlasnici Alpine su bili Španci, recimo FCC da se zovu...A Porr su drugi Austrijanci.
alselone alselone 19:49 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

zaštitu od mraza


Ako te ne mrzi, samo u dve recenice - kako se vocnjak stiti od mraza?
predatortz predatortz 19:51 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

alselone
zaštitu od mraza


Ako te ne mrzi, samo u dve recenice - kako se vocnjak stiti od mraza?


Primitivno, ložoš vatru u raspoređenim buradima. Napredno - pojma nemam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:00 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

hoochie coochie man
Sve je to zanimnjiva priča ali realnost srpskog sela je daleko od toga i ko sebi to postavi za cilj, i još ako se zaleti pa pozajmi "vreme" od banaka da bi to napravio, iz mesta je naebo...

Па ништа, немој онда се се неко буни, и да блокира путеве и томе слично.
Нек свако копа своја три ара и ћути.

Шта, ови су људи будале што су уложили силне паре у воћњаке?
То хоћеш да кажеш?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Primitivno, ložoš vatru u raspoređenim buradima


:)
Nema leba od toga :)

Antifrost sistem je zapravo cevovodna mreža postavljena iznad krošnji voća, sa brizgaljkama.
Kad se steknu uslovi za pojavu mraza (postoji oprema koja i to radi) odna se voda pusta, i brizgaljke raspršuju vodu u veoma sitnim kapima, magla zapravo, na biljku.
Voda mrzne, a pri zamrzavanju vode se oslobađa temeratura i ona štiti cvet od izmrzavanja.
Važno je da se mržnjenje dešava svo vreme dok traju niske temperature, dakle voda nonstop mora da se raspršuje, jer se temperatura oslobađa samim procesom mržnjenja, kad nema njega,e kad ne dolazi voda koja će se mrznuti, nema oslobađanja toplote i cvet propada.

Kad pusti mraz, ujutru najčešće, javlja se po malo nestvaran prizor, cvet se nalazi okovan ledom ali je živ.
Pokušaću da nađem slike.
Polivanje vodom, prskanje, se nastavlja sve dok se taj led oko cveta ne istopi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Шта, ови су људи будале што су уложили силне паре у воћњаке?
То хоћеш да кажеш?


Ne, hoću da kažem da oni, prvo, imaju jeftinije pare od onih koje može da obezbedi seljak, i, drugo, oni imaju plasman.
Ko će seljaku sa dva tri hektara da kupi jabuke koje će prodavati u delezu ili u Rusiji?
Pa Mišković.
Može li onda seljak sa skupljim parama a sa jeftinijom cenom svog proizvoda da parira Miškoviću?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:05 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...



Ево слике.
Поптуно контра логике ;-)
ЧЛАНАК
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:09 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

hoochie coochie man
Шта, ови су људи будале што су уложили силне паре у воћњаке?
То хоћеш да кажеш?


Ne, hoću da kažem da oni, prvo, imaju jeftinije pare od onih koje može da obezbedi seljak, i, drugo, oni imaju plasman.

Видим да су Миши паре дате из неког Фонда.

Ја причам о томе: финансираш сељака, даш му грејс период, дугорочни кредит 8-10-12 година (до 15 година добијаш од банке за инвестицију у некретнине, рецимо), банку ослободиш обавезне резерне за кредите тог типа, и тиме му спустиш камату на 5% годишње, рецимо.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

evo i ove, lepa je baš :)

libkonz libkonz 20:10 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Па ни Арапи не долазе за џабе.

Arapima se mnogo sviđa plodna vojvođanska zemlja. Kažu mi ljudi koji su bliski šeikovom okruženju da je bačeno oko na Banat. Sve Istočnoevropske zemlje su pregovarale koliko godina nakon ulaska u EU mogu da drže moratorijum na prodaju plodne zemlje strancima, dok naši sve nude, a mi nismo ni u pola svatova. Zabole ih za budućnost ove nesrećne zemlje.
Nisam stručnjak za ekonomiju, ali mi životno iskustvo kaže da se sve svodi na postojanje srednje klase, tj. što više porodica sa budžetom od preko 1.000 evra, a dobili bi desetine hiljada takvih tako što bi ih pogurali da se bave isplativom poljoprivredom.
Проблем је што си био направио институцију -- оно Развојни фонд и остала срања -- која је била корумпирана и лоповска вероватно по свим нивоима.

Nemoj tako, sve je krenulo super i onda su došli beli listići
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Ја причам о томе: финансираш сељака,


Možda ima mesta da država to pomogne, ali treba debelo razmisliti da li država od to malo muke treba da izdvaja baš za selo i poljoprivredu.
Mnogo nama lošije stoji industrija nego poljoprivreda..
U svakom slučaju, ozbiljna tema.
predatortz predatortz 20:13 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

:)
Nema leba od toga :)


Ma, ja to amaterski, stotinak stabala...
Neću se ja od toga leba najesti, ali neka ga!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Ma, ja to amaterski, stotinak stabala...
Neću se ja od toga leba najesti, ali neka ga!


Može i tako.
Najbolje je da to bude neki materijal koji dimi. Piljevina, slama, seno...
Ali ti treba dovoljno ljudi da to pomeraju, razbacuju u zavisnosti od pravca vetra, a on se najčešće menja.

Postoje i kaloriferi, zakačiš ih za traktor, u cesternu sipaš par tona nafte, i piči po voćnajku.
Milsim, mogu to Rusi i Ameri:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:18 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz
Nemoj tako, sve je krenulo super i onda su došli beli listići

Какав је то куплерај био.
Ово је истинита анегдота, кад су срели једнога, па га питају где је кренуо, а он каже да добије кредите, па га питају у којој банци, а он каже -- Каква банка, идем у Г17!

Тарифа је била за странку и тарифа за извршиоца посла.
Ја то знам, зато што -- моји су неки познаници тако добили паре, а нуђено је и мени.
Срамотно.
Но, јебига...
freehand freehand 20:28 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

učešće srpske operative je bilo tačno, koliko?

Pa Štrabag je sprska firma. Ondnosno ćerka-firma austrijskog Štrabaga. Tako da je sva njihova operativa - srpska.
Najvećim delom si u pravu u onom što si napisao, ali nije pristup tenderima opredeljivao smao niov korupcije, nego su i neke od firmi bolje poznavale tržište i zainteresovanije su upravo za njega , poput Austrijanaca. To nije nbišta ne normalno i ne mora odmah da direktno vuče na kroupciju i nameštaljke.
alselone alselone 20:42 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Antifrost sistem je zapravo cevovodna mreža postavljena iznad krošnji voća, sa brizgaljkama.
Kad se steknu uslovi za pojavu mraza (postoji oprema koja i to radi) odna se voda pusta, i brizgaljke raspršuju vodu u veoma sitnim kapima, magla zapravo, na biljku.
Voda mrzne, a pri zamrzavanju vode se oslobađa temeratura i ona štiti cvet od izmrzavanja.
Važno je da se mržnjenje dešava svo vreme dok traju niske temperature, dakle voda nonstop mora da se raspršuje, jer se temperatura oslobađa samim procesom mržnjenja, kad nema njega,e kad ne dolazi voda koja će se mrznuti, nema oslobađanja toplote i cvet propada.



Sjajno!
libkonz libkonz 21:19 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Hype Alpe Adrije

Pre neki dan sam morao da uđem u tu banku. Bilo me sramota, gledao sam da me neko ne vidi.
freehand freehand 21:23 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

libkonz
Hype Alpe Adrije

Pre neki dan sam morao da uđem u tu banku. Bilo me sramota, gledao sam da me neko ne vidi.

A što? Jel ima neka bitno drugačija?
gedza.73 gedza.73 21:26 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

princi
Što je samohodna rampa tako skupa? Pretpostavljam da su cene u evrima. Jel mogu to da kupe više farmera pa da dele? Kako se to zove na engleskom? Screw conveyor, pretpostavljam?

Može. Melinda

konzorcijum funkcioniše na taj način. Kao nekadašnje zadruge.
Poenta pisanja cene je u nečem drugom.
Iz promotivnog materijala za Apple World se vidi proizvođač tih mašina. Kao i sve stvari imaju cene od-do. cena koju sam napisao je njihova prodajna za tu kombinovanu.

Malo ko kod nas (a da nema debela leđa iza sebe) može da se odvaži da kupi na kredit tu mašinu.
Obično se napravi neka skalamerija-rampa koja se oslanja na poteznice i na branike traktora.
Ne sumnjam da je i Ex ministar imao slično sređen vinograd sa svom pratežom aparaturom.
(i da ovih par voćara nisu prosek, ima još jedan koji je sve odradio po PS na preko 100 i kusur hektara, gurajući do 300 ha, a krenuo takoreži juče od nule)

Naš najveći tajkun je otkupljivao jabuke po cenama koje su daleko niže nego na berzi, sa rokom plaćanja od 6 meseci (ti nemaš kud), onda se taj period prolongira pa na kraju od cele sume (ako hoćeš jednokratnu isplatu) dobiješ, u najboljem slučaju, dve trećine.

Ne kažem da je svuda isto, ali manje-više tako funkcioniše.

eto, Fićko može da kaže kako je u Plaskovcu (ako nije zauzet papirologijom).

Brajović
Свако домаћинство с овим што си ти набројао плус смештајни капцитети плус земља јесте оно озбиљно домаћинство,


Taj seljak koji ima ovoliko novca sigurno će da batali gajenje jabuka
ne drži me za reč ali 1ha gde su jabučari melinde bije i do 200 000 eu.

Brajović
Професионални инвеститори и банкари служе да се позајми време, а не новац. 300К € инвестиције може се обезбедити десетогодишњом штедњом, а може и неким кредитом или слично, чиме си, у ствари, купио својих десет година бизнис живота. Ако успеш, тих десет година откупићеш, због повећања ефикасности и обима производње, за три године рада. Ако не успеш -- јеби га. Сам пао, сам се и убио.

То мора институционално да се добро и паметно и поштено уреди.
Нико не зна боље од мене како треба да изгледа мој бољитак и моја производња.


nemoj i ti da mi staješ na muku. Već počinju da me gledaju kao ludaka kad nešto slično pričam.
Kod mene su davali sredstva Fonda za razvoj ljudima koji su državnom službeniku ostavljali 500eu za urađen biznis plan (koji je sigurno prolazio, a pare nisu vraćane). Pare su uglavnom nenamenski potrošene.

Setio sam se još jedne cene. Riper (za pripremu zemljišta za voće) do dubine 7 cm je 140 eu. I to samo jedna komad. Treba ti bar tri, ram i traktor koji že sve to da povuče.

Znam, bez alata...

HCM lepo kaže ozbiljna je ovo tema. I ti si u pravu. I svi smo u pravu. Al' tu smo di smo.

libkonz libkonz 21:29 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Ово је истинита анегдота, кад су срели једнога, па га питају где је кренуо, а он каже да добије кредите, па га питају у којој банци, а он каже -- Каква банка, идем у Г17!

Тарифа је била за странку и тарифа за извршиоца посла.
Ја то знам, зато што -- моји су неки познаници тако добили паре, а нуђено је и мени.
Срамотно.

Svi su učili od G17 kako se zapošljavaju stranački kadrovi i kako se pljačka država. Dobro, svi osim SPS-a, oni su druga lopovska škola.
libkonz libkonz 21:30 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

A što? Jel ima neka bitno drugačija?

Hipo je ipak jedna jedina, glavna banka za mutne poslove u celom regionu.
freehand freehand 21:32 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Dobro, svi osim SPS-a, oni su druga lopovska škola.

Pa ne baš. SPS ima veze i sa politikom, ima program, ima idologiju. Druga stranka pored G17 koja kao onov i cilj nije imala ništa sem para bila je i još uvek je Nova Srbija.
libkonz libkonz 21:34 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

bila je i još uvek je Nova Srbija.

i Treća Srbija, ako one njihove naci baljezgarije ne shvataš ozbiljno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

gedza.73
ne drži me za reč ali 1ha gde su jabučari melinde bije i do 200 000 eu.

Немогуће. Чак ни са две бербе. Јабука рађа к'о блесава, али чак ни она не може оволико да роди, а и цена јабуке није цена манга или авокада. Чак ни кад роди преко 236 тона по хектару, као у једном аустралијском воћњаку ВОЋЊАК (сасвим сам сигуран да ова цифра од 226 тoна делује као SF). Иначе, пуну родност, по цену велике густине, воћњак може да добије најбрже у петој години.
gedza.73 gedza.73 22:24 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Немогуће. Чак ни са две бербе. Јабука рађа к'о блесава, али чак ни она не може оволико да роди, а и цена јабуке није цена манга или авокада.

Cena zemljišta je do 200 000 eura, ne godišnje zarada od proizvodnje jabuka.
Bukvalno nemaju slobodne zemlje ni za parking.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Иначе, пуну родност, по цену велике густине, воћњак може да добије најбрже у петој години.


Može pre.
Ako se voćnjak zasniva sa nešto starijim i odnegovanijim, ali zato i nešto skupljim sadnicama (tzv knip, ili još skupljim, magnum) ima roda i u prvoj godini, u godini sadnje.
U drugoj je to već ozbiljan rod, preko dvadeset tona, treća i dalje gruva pun rod.
Ovaj prinos koji ti navodš od preko dvesta tona po hektaru je nenormalan, to se ne postiže, makar ne u komercijalnim zasadima. U nekim oglednim možda da.

Naš prosečan prinos je smešan, ali recimo evropski je ispod pedeset tona po hektaru.
Dvesta pedeset je stvarno sf.
zilikaka zilikaka 22:51 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Koji turizam?


Momci, pošto je ovde stvarno opuštena atmosfera, dozvolite mi da poručim turu i priupitam vas za mišljenje. Onako, iz ličnog ugla.

Već sam onomad pričala da meni svašta pada na pamet, msm, u vidu ideja, pa mi tako jednom u trenutku nervnog rastrojstva sinulo da bi trebalo raditi na ponudi igraonica za odrasle, platežno sposobne muškarce.

Msm, pored svima nam poznatih opcija, meni recimo palo na pamet da bi valjalo na salašu organizovati tradicionalni svinjokolj, ono, sve po redu, a gostima omogućiti da uz odelo i gumenjake aktivno u svemu učestvuju.
Tako lepo i veselo provedu dan, jedu i piju, uveče im organizuješ čuveni paprikaš i tamburaše,pa kad se podnapiju podrazumeva se i prenoćište. Sutra im uvališ da kući ponesu čvarke koje su sami topili, i još nešto kobasica...i svima lepo.

Ne znam, ja gledam ovog mog kod kuće koji prosto čezne za takvim provodom, i imam prokleti osećaj da bi to moglo da preraste u vid zabave. Nešto kao paintball.
..a hard varijanta svega toga recimo bude vremeplov, pa kad dođeš prelaziš u neko drugo vreme. Ono, ostavljaš telefone i ostalo, i prelaziš na doba petrolejke. Tako te zabavljaju dan-dva, sve uz iće, piće i muziku, a još možeš i da poradiš nešto starim metodama, kolko da se osetiš da si baja za sve epohe

...znam da nije umaklo od čorbadžijnica, i sigurna sam da ja tako nešto sigurno neću raditi, nego onako, iz majmunske radoznalosti, da mi kažete kako vam se čini, i da l bi tako negde bili mušterije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:55 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

da l bi tako negde bili mušterije.


hehe

Ja ne bih, što da plaćam nešto što več imam.
A ostali?
Ne verujem, svileno je sve to :)
princi princi 22:59 11.02.2015

Re: Ajkule dođu...

hoochie coochie man
Иначе, пуну родност, по цену велике густине, воћњак може да добије најбрже у петој години.


Može pre.
Ako se voćnjak zasniva sa nešto starijim i odnegovanijim, ali zato i nešto skupljim sadnicama (tzv knip, ili još skupljim, magnum) ima roda i u prvoj godini, u godini sadnje.
U drugoj je to već ozbiljan rod, preko dvadeset tona, treća i dalje gruva pun rod.
Ovaj prinos koji ti navodš od preko dvesta tona po hektaru je nenormalan, to se ne postiže, makar ne u komercijalnim zasadima. U nekim oglednim možda da.

Naš prosečan prinos je smešan, ali recimo evropski je ispod pedeset tona po hektaru.
Dvesta pedeset je stvarno sf.


Možete te tone da prevedete u procente, slabo pratim, :).
zilikaka zilikaka 00:14 12.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Ja ne bih, što da plaćam nešto što več imam.


Šta s ti trpaš?

Naravno da nisam takve ni pitala. Takvi treba da naprave dovoljno domaće rakije, da ima da se troši, ili da organizuju ugođaj pečenja iste kod kazana.
Al ništa prohron, sve po starinski.


...i eto, vidiš da niko neće sa mnom da se igra, nego si se ti našao...
nsarski nsarski 00:31 12.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Polivanje vodom, prskanje, se nastavlja sve dok se taj led oko cveta ne istopi.

Evo kako to rade na Floridi: Microsprinkler Irrigation for Cold Protection of Florida Citrus
princi princi 01:11 12.02.2015

Re: Ajkule dođu...

Naš najveći tajkun je otkupljivao jabuke po cenama koje su daleko niže nego na berzi, sa rokom plaćanja od 6 meseci (ti nemaš kud), onda se taj period prolongira pa na kraju od cele sume (ako hoćeš jednokratnu isplatu) dobiješ, u najboljem slučaju, dve trećine.

Tako ti je svuda u svetu. U Australiji, zemlji sa verovatno najskupljom hranom i vodom na svetu (prava engleska opsesija ograničenim resursima, a imaju čitav kontinent na 20 i kusur miliona stanovnika i najveći akvifer na planeti ispod Kvinslenda), litar mleka ti je 1$. Ti sad sračunaj kolika je otkupna cena kod farmera. Ali tamo farmeri zarađuju na masu. Stočarstvo je veeeeliki biznis, farme su ogromne, još veće od američkih (iako nemaju vozove kao Ameri i Kanađani).

To je još jedna stvar koja mi je upala u oči u USA i Kenjadi: sve velike railway lines prolaze kroz žitnice i svakih 5 do 10km nailaziš na po jedan terminal za utovar zrna. Obično baterija ogromnih silosa, taj neki screw conveyor. Ne, stvarno, treba proći taj Srednji Zapad, Fargo, Bizmark, Bilings, I94 i videti šta je obradiva zemlja. Nepregledne prerije pretvorene u oranice sa vozom u sredini. Kažem, ranije mislio da je US zemlja kamiona (uzgred, kamiondžija najčešće zanimanje u valjda 47 od 52 države). Sad bih pre rekao, zemlja kamiona i vozova.
gedza.73 gedza.73 15:14 12.02.2015

Re: Ajkule dođu...

zilikaka
dozvolite mi da poručim turu i priupitam vas za mišljenje.
Već sam onomad pričala da meni svašta pada na pamet, msm, u vidu ideja, pa mi tako jednom u trenutku nervnog rastrojstva sinulo da bi trebalo raditi na ponudi igraonica za odrasle, platežno sposobne muškarce.

Samo

i ne brini.
pored ovoga možeš da im čitaš zapisnike svih sednica SFRJ neće ni da primete.

Tako ti je svuda u svetu.

Mislim da je poljoprivreda na oko 5 posto stanovništva. Veliki imaju mašine, brže obrađuju, lakše (finansijski) im je da dođu do velikih količina đubriva, otrova, potrebnih preparata za veće prinose tako da su se mali pogasili ili dali imanje u rentu velikim.
Dobra je samo fora (oni konzorcijumi koji su opstali) da se lošiji deo voća preradi u sokove i marmeljade.

princi
Kažem, ranije mislio da je US zemlja kamiona (uzgred, kamiondžija najčešće zanimanje u valjda 47 od 52 države).

Vrlo kratko vozio kamion. čisto da vidim kako je. Meni su američke kamiondžije kao oni karavani iz kaubojskih filmova, knjiga i stripova.

princi
Ne, stvarno, treba proći taj Srednji Zapad, Fargo, Bizmark, Bilings, I94 i videti šta je obradiva zemlja. Nepregledne prerije pretvorene u oranice sa vozom u sredini.

Negde sam odgledao deo emisije o proizvodnji Dž. Dir kombajna u kome su pratili lika koji ima tuce njihovih kombajna i kreće s jednog kraja USA na drugi. Šumadiju bi, tim tempom, obrstili za nedelju dana.
Nekin klinački san mi je bio putovanje vozom po Americi kao nekad u doba velike depresije.
hoochie coochie man
Ne verujem, svileno je sve to :)


Prepers se priprema za smak sveta. Puca po pustinji, džudo, goloruk na medvede...
Zakači ga oroz od pištolja po prstu...
I lik se onesvesti.
qqriq qqriq 20:19 11.02.2015

u prolazu, čekajući kraj 2018.

dok nam zemlju vodi vucic a finansije vujovići&fiskalni akrepi&koridbič
Grčka ima






koji razbija nemce i posebno nemice, ccc, a moje otkriće i tražim autorska prava
libkonz libkonz 21:37 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

koji razbija nemce i posebno nemice

ma sve ih j. pa rastura.
Filip se sigurno seća, bila u Našoj Krmači rubrika "Nisu samo Srbi ludi". Bilo bi lepo da slične partije pobede u još nekim državama u Evropi, čisto da imamo sa kime da se družimo.
tess tess 21:40 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

qqriq
i tražim autorska prava

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.
princi princi 21:46 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

libkonz
koji razbija nemce i posebno nemice

ma sve ih j. pa rastura.
Filip se sigurno seća, bila u Našoj Krmači rubrika "Nisu samo Srbi ludi". Bilo bi lepo da slične partije pobede u još nekim državama u Evropi, čisto da imamo sa kime da se družimo.

Da, usrećilo ih. Ako Ruje naprave dil sa Švabama oko Ukrajine, pustiće Grekose niz vodu samo tako. Čestiti Janis će opet naći neki startup da u njemu promoviše svoje free market ideje, a jedino će grčka raja ostati da plaća dugove svojih zemljaka koji su pare sklonili po švajcarskim bankama i londoskim nekretninama.
libkonz libkonz 21:53 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

Ako Ruje naprave dil sa Švabama oko Ukrajine

Svi od početka kapiraju da Rusi Krim ne mogu dati. A ma koliko se folirali, Nemcima fali rusko tržište i treba im njihov gas. Mnogo para gube.
Mi smo probali tu taktiku inaćenja, kao što sad rade Grci, i stvarno mi nije jasno kako to nije dalo rezultate
urbana_gerila urbana_gerila 22:01 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

tess
qqriq
i tražim autorska prava

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.


tess, Ču te ostavim.

žanru, bre, osim ako ne voliš kornjače.

tess tess 22:21 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

urbana_gerila
tess
qqriq
i tražim autorska prava

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.

žanru, bre



ali muskarac i ne mora biti lep, ili.
urbana_gerila urbana_gerila 22:25 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

tess
urbana_gerila
tess
qqriq
i tražim autorska prava

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.

žanru, bre



ali muskarac i ne mora biti lep, ili.


šo?
ako je lep onda je glup ili loše kreše?
tess tess 22:39 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

urbana_gerila
tess
urbana_gerila
tess
qqriq
i tražim autorska prava

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.

žanru, bre



ali muskarac i ne mora biti lep, ili.


šo?
ako je lep onda je glup ili ?


Hm, muska lepota nije uslov za nista, u stvari i nemam nekog iskustva s lepotanima, kad razmislim, nikakvog, uvek su bili "ruzniji", e sad sta je to ruzno hm, mislim nisu bili manekeni, ma ne..
I ovaj Grk je zgodan, niko lepotu nije ni spomenuo, ok qqriq prica svasta.
urbana_gerila urbana_gerila 22:43 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

tess
ok qqriq prica svasta


ispravan stav!
neČu te ostavim.
qqriq qqriq 23:24 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.


ti i urbani lepo iznajmite sobu, a ja ću se već snaći, dont vori.
qqriq qqriq 23:28 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

Da, usrećilo ih. Ako Ruje naprave dil sa Švabama oko Ukrajine, pustiće Grekose niz vodu samo tako. Čestiti Janis će opet naći neki startup da u njemu promoviše svoje free market ideje, a jedino će grčka raja ostati da plaća dugove svojih zemljaka koji su pare sklonili po švajcarskim bankama i londoskim nekretninama.


ostavi se ti čestitog yanisa. mada kapiram da si ljubomoran.
qqriq qqriq 23:30 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

libkonz


ne citiraj me, ne citiram te.
tess tess 23:51 11.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

urbana_gerila
ispravan stav!neČu te ostavim.

E onda ok.
urbana_gerila urbana_gerila 00:27 12.02.2015

Re: u prolazu, čekajući kraj 2018.

qqriq
Ruku na srce, qqriq, zgodan ti ovaj Grk.


ti i urbani lepo iznajmite sobu, a ja ću se već snaći, dont vori.



neko je pominjao ménage à trois?
alselone alselone 20:44 11.02.2015

Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

u kraju. Svi dodju, okupe se i divane. Krene malo sa temom a onda skrene na antifrost, grcku, izgradnju puteva, gastronomiju...

Filip izvlaci ono najbolje iz ljudi.
predatortz predatortz 20:48 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana


Filip izvlaci ono najbolje iz ljudi.


Filip je zaslužan za to što je ovo mesto još živo! Održava ga na aparatima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Filipovi blogovi su kao najbolja kafana
u kraju.


Tu mu stvarno treba skinuti kapu.
Ne ljuti se, ne zamera, ne briše ništa.
Sad tek postadoh svetsan o čemu je zapravo blog, o Čerčilu, a mi mrtvi ladni o voću i Grcima. I sve u redu.
libkonz libkonz 21:17 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

и као шлаг на торту ... пријава на тхе конкурс. још малооооо.
princi princi 21:24 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Tu mu stvarno treba skinuti kapu.
Ne ljuti se, ne zamera, ne briše ništa.

Da, bre, Krle bi do sad već 100 puta bacio kanticu i lopaticu.
libkonz libkonz 21:29 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Da, bre, Krle bi do sad već 100 puta bacio kanticu i lopaticu.

gedza.73 gedza.73 21:44 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

E, ljudi, baš ste mi namaknuli osmeh na lice. Bio sam sav, što kažu klinci, smoren a posle vaših komentara se kliberim kao blesav.

'fala, Filipe, i tebi. Nemoj da te konkurs suviše odvuče od bloga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

alselone
u kraju. Svi dodju, okupe se i divane. Krene malo sa temom a onda skrene na antifrost, grcku, izgradnju puteva, gastronomiju...

Filip izvlaci ono najbolje iz ljudi.

Мало то, а мало што у јебеној Србији више немаш ни ко ће да пише блогове.
А некад су се утркивали...
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:51 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Upravo za ovo ću se boriti ako budem izabran za gen. direktora: neka cveta 1000 cvetova, samo da nema govora mržnje i isključivosti.

Moj pokojni ujak Milutin i njegov sin, a moj brat, uspeli su zahvaljujući tome što je moj ujak još pre 40 godina batalio tipično seosko svaštarenje i na njivama posadio samo stabla jabuke i kruške. Celo selo Palskovac je tada odmahivalo glavom, ali se posle desetak godina pokazalo koliko je moj uja bio avangardan.

A koliko je takvih uja Milutina u Srbiji, u svakoj oblasti. Ali ubiše ih ovi mudroseri i debelokošci od politikantske kamarile!

P.S. Pogledajte video klip, slobodno se smejte!
alselone alselone 21:52 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Мало то, а мало што у јебеној Србији више немаш ни ко ће да пише блогове.
А некад су се утркивали...


I ja to govorim malo-malo. Nekad je na naslovnoj bilo najmanje par blogova koje kad procitas (ili komentare naravno) izadjes saznajuci nesto novo, nove ideje, nove misli, nove zanimljive cinjenice, istrazivanja, pogled na svet itd. Sad jedan takav dodje na pola godine. Ostali su jos ovakvi momenti kad se makar zabavljamo. :)
libkonz libkonz 21:56 11.02.2015

Re: Filipovi blogovi su kao najbolja kafana

Мало то, а мало што у јебеној Србији више немаш ни ко ће да пише блогове.

Al zato u Mađarskoj...
Kolega bloger kad čuje da Filip ponovo konkuriše ima da se raspiše kao nikad do sad.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana