Politika

Naš čovek Toni Bler

Nebojsa Krstic RSS / 28.02.2015. u 12:57

 B-9luI5W8AAqqdo.jpg

 

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu zato što je to građanima Srbije koji su s pravom ozlojeđeni na Blerovu ulogu u "kampanji" 1999. jednostavno nemoguće opravdati. Kako neko ko je predvodio "zločinačku NATO armadu" u svom ubilačkom pohodu na Srbiju danas biva plaćeni lobista od strane onih koji su tog istog Blera osudili na 20 godina robije zbog zločina nad civilnim stanovništvom, zbog kasetnih bombi, osiromašenog uranijuma i svih drugih zala koje smo pretrpeli na kraju XX veka?

S druge strane, nemoguće je razumeti i pitanje koje je Bojan Pajtić napisao na Tviteru: "Da li se Vučić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Zoran Đinđić se sretao s Blerom, Boris Tadić takođe, ne sećam se da je Pajtić ikada pitao: "Da li se Đinđić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Kada Vjerica Radeta baca kletve na Blera, kada organizacija, Javnom tužilaštvu poznata kao "Naši", piše Bleru svoje poslanice, to je uobičajeni folklor, ali kada DS čelnici počnu da zasipaju Tviter sličnom demagogijom, to je znak ozbiljnog konflikta sa sopstvenom politikom koju DS sprovodi poslednjih 25 godina.

Srbija se nalazi u lošoj finansijskoj situaciji ukleštena između interesa velikih sila. Šta je u takvim okolnostima osnovni spoljnopolitički zadatak svake odgovorne srpske vlasti?

Zadatak je, jednostavno rečeno, da na svaki politički i diplomatski način utiče na to da svoje neprijatelje pretvara u prijatelje.

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.

Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam. Vlada se nije potrudila da tu stvar objasni, da pruži relevantne činjenice o tome šta će izaći dobro iz te komunikacije. Po tome kako su ministri bežali od komentarisanja Blerovog predavanja, izgleda mi da ni njima nije jasno čemu to služi, ali bilo bi dobro da, kad nam je već tu, Vlada izvuče maksimalnu korist i da nam Bler uz pomoć svojih veza i svog uticaja otvori neka vrata koja bi nam bez njega ostala zatvorena.

Što se ideološkog pogleda na kontakte aktuelne srpske vlasti i bivšeg britanskog premijera, tu stvar mora da nam bude sasvim jasna.

Srbija ne sme više da se ponaša kao kuče koje večno juri svoj rep. Ne sme da bude profesionalna žrtva, ne sme sebe da percipira kao onog kome je svet učinio nepravdu. Iako jeste. Svet nam je često činio nepravdu. Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.

 

Objavljeno u Našim Novinama 28.2.2015. 

 

 



Komentari (651)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:21 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

HCM, сад ми нешто паде на памет: једини начин да Србија не опусти јесте да доведеш Европу овамо. Иначе ће сви Срби да се оду у Европу. Па у Србији неће бити кога да живи.

Тако, у реалности, стоје ствари.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Ako prosperitetom zoveš to što ćeš silom ako ne milom ispuniti baš sve što ti oni zacrtaju, i živeti samo onako kako ti oni dozvole, onda da, možeš prosperirati.

:)))))))))

Шта, укинуће нам ракију, цркву, летовање у православној Грчкој, кајмак, ајвар, вашар у Тополи, криве краставце и непрскане јабуке?
Има да нам узимају органе?
Силоваће наше жене и децу и спалити наша села?
Иди, бре...


Pa recimo crtaće ti granice kako im se svidi, teraće te da razgovaraš i sa onima za koga znaš da je krvav do lakata, one koji tvoje sunarodnike pobiju i proteraju neće kriviti, neće ti dozvoliti da trguješ sa onima koji hoće da kupe tvoj proizvod jer oni sa njim imaju neke neraščiščene račune, ali nema veze, sve je to prosperitet po novogovoru.

Zamisli sad na trenutak da Rusija sve to traži od Srbije.
Horor jel da?
Al kad drugi tarže, to je prosperitet.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:26 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...


једини начин да Србија не опусти јесте да доведеш Европу овамо. Иначе ће сви Срби да се оду у Европу. Па у Србији неће бити кога да живи.


Ma kako da ne.

Pusti Brajo te fraze o migracijama, bilo ih, je biće ih i ima ih.
Nekad više nekad manje ali opusteti neće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
Zamisli sad na trenutak da Rusija sve to traži od Srbije.
Horor jel da?
Al kad drugi tarže, to je prosperitet.

:)))))
Иди, бре, цркох од смеха: испаде да је Европа неки садо-мазо клуб!
Све у њој сваки дан ратују, крвави' руках до лаката, с она два полећела врана гаврана, уместо да раде, иду на одмор у Грчку, пију вино и једу шпагете...

Ако ће да ми Русија понудио шпагете и летовање у Грчкој, пристајем!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:38 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man

једини начин да Србија не опусти јесте да доведеш Европу овамо. Иначе ће сви Срби да се оду у Европу. Па у Србији неће бити кога да живи.


Ma kako da ne.

Pusti Brajo te fraze o migracijama, bilo ih, je biće ih i ima ih.
Nekad više nekad manje ali opusteti neće.


ОК, све си у праву.




hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

испаде да је Европа неки садо-мазо клуб!


Hajde mi da vidimo da li je tačno ili nije tačno ono što je napsiano, a ne da li nam se sviđa ili ne sviđa šta ispada.
Neka ispada šta god ispada, ako je tačno onda je tačno.

Ili ti radije odabreš šta voliš da ispadne pa onda tražiš tabele koje bi to nekako potvrdile?:)
Neozbiljan si Brajo (ili je nešto dugo u pitanju?)

Dakle Brajo, crta li nam neko granice i ko je to?
Jel Rusija u pitanju?
Tera li nads neko da razgovaramo sa Tačijem i ko je to?
Rusija?
Zamera li nam neko što svoju robu prodajemo onome ko hoće da je kupi i ko je to
Rusija?

A i ove tvoje tabelice ama baš ništa ne znače.
Vidi Brajo, ovo su ti osnove.

Pričamo o demografiji u Srbiji u kontesktu EU.
Kažeš da bi EU mogla to da zaustavi.
Mora osim tog tvog verovanja na slepo biti tu i nekih čvršćih dokaza, recimo primer neke druge države.
Najsličnija Srbiji je Bugarska, po veličini, kulturi, veri, istoriji..
Pa hajd pogledaj malo kako stoji kriva koja pokazuje demografiju u Bugarskoj, članici EU, uporedi to sa Srbijom i kaži, evo o ovome pričam.
Ajd da ne jurim ja tabele, ti si tome vičniji.

ps
Pazi, znam kako to stoji, ako budeš pokušao da lažiraš provaliću :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:24 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Kad smo kod činjenica...Rusija nam je takođe uvela sankcije devedesetih.


Крстићу, овај аргумент ти је баш јадан (pathetic).

Тема нису Руси, већ Блер.

Џон Пилрџер пише:

Readers will recall that the justification for the Nato bombing was that the Serbs were committing "genocide" in the secessionist province of Kosovo against ethnic Albanians. David Scheffer, US ambassador-at-large for war crimes, announced that as many as "225,000 ethnic Albanian men aged between 14 and 59" may have been murdered. Tony Blair invoked the Holocaust and "the spirit of the Second World War". The west's heroic allies were the Kosovo Liberation Army (KLA), whose murderous record was set aside. The British foreign secretary, Robin Cook, told them to call him any time on his mobile phone.

With the Nato bombing over, international teams descended upon Kosovo to exhume the "holocaust". The FBI failed to find a single mass grave and went home. The Spanish forensic team did the same, its leader angrily denouncing "a semantic pirouette by the war propaganda machines". A year later, Del Ponte's tribunal announced the final count of the dead in Kosovo: 2,788. This included combatants on both sides and Serbs and Roma murdered by the KLA. There was no genocide in Kosovo. The "holocaust" was a lie. The Nato attack had been fraudulent.


ИЗВОР

Из Гардијана 24. априла 1999:

Tony Blair, in Washington for Nato's 50th anniversary summit, insisted that bombing television stations was 'entirely justified' since they were part of the 'apparatus of dictatorship and power of Milosevic'. He added: 'The responsibility for every single part of this action lies with the man who has engaged in this policy of ethnic cleansing and must be stopped.'

At a heated press briefing at the Ministry of Defence, Clare Short, the international development secretary, said: 'This is a war, this is a serious conflict, untold horrors are being done. The propaganda machine is prolonging the war and it's a legitimate target.'

Admiral Sir Ian Garnett, chief of joint operations at the ministry of defence, said Mr Milosevic's 'propaganda machine consists of transmitters but also the studios from which the information is transmitted. That makes it part of the overall military structure. Both elements have to be attacked.'


ИЗВОР

Харолд Пинтер о Блеру 1. августа 2001. на БиБиСи Радио 4:
"He was well to the forefront. He loves to drop a few bombs. It gives him, I think, great excitement," he told BBC Radio 4's Today programme.


ИЗВОР
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:28 28.02.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Kad smo kod činjenica...Rusija nam je takođe uvela sankcije devedesetih.


Крстићу, овај аргумент ти је баш јадан (pathetic).


Moguće, ali je tačan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:09 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

HCM, ono je jedan stari stručni rad o demografiji, imaš link do njega. Radio ga je profesionalac, stručnjak. Već sam ga nekoliko puta koristio, kao i krivu rađanja po godištima, da bih naglasio činjenicu da se ova vlada nalazi pred nečim što nijedna pre nije imala -- za vreme njenog mandata najmnogoljudnije generacije dospevaju za penziju. To je strašan izazov i budžetski problem. To su podaci, nimalo skloni jednoj ili drugoj tezi.





Najmanje 30.000 osoba godišnje odlazi iz Srbije
tasadebeli tasadebeli 02:29 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

martin_krpan

Kako sad stoje stvari, i sudeći po stavovima mnogih građana u Srbiji, ne samo blogera, mi očekujemo ovakav politički razvoj:



milojep milojep 02:56 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Nebojsa Krstic
Kad smo kod činjenica...Rusija nam je takođe uvela sankcije devedesetih.


Крстићу, овај аргумент ти је баш јадан (pathetic).


Moguće, ali je tačan.


treba ipak reći da je tada na vlasti u Rusiji bila opcija poznata po širokim shvatanjima demokratije!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:28 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

treba ipak reći da je tada na vlasti u Rusiji bila opcija poznata po širokim shvatanjima demokratije!

Za razliku od sad..
emsiemsi emsiemsi 09:00 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
alselone
I sultan Murat.

Zasto tu stati. Treba oprostiti i Zmiji, Haradinaju, na kraju krajeva, sto da i tu stanemo. Daj onda da oprostimo i Legiji, Saricu, onome sto je pravio gluas od kolege kriminalnca...

:)
Не.
Правоснажно судски осуђенима не треба опраштати.

У праву си !
Павелићу и Хитлеру, на пример, можемо да опростимо, пошто нису осуђени, а Блеру не, пошто је осуђен.
emsiemsi emsiemsi 09:07 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Predrag Brajovic

Ја се не ложим да будем служинче било коме, па ни Русији.

Predrag Brajovic

Стварни живот захтева мало мање дигнут нос и уопште реалније сагледавање властите позиције.

:)

:))))))))
Па набројао сам ти да нам га је Русија шукнула доста пута. И да, зато, од њих треба дићи руке...

Бољитак Срба налази се пре унутар EU, него у некој магловитој пансловенској свеправославној братској заједници народа на челу с Великим Братом. Јебига, и једни и други о нама не мисле баш бог зна шта, али ови први су ипак спремни да нам мало и помогну.

Предлажем ти један тест: нађи ми податке колика је помоћ Русије Србији од 2000. године. И упореди то са помоћи коју смо добили од EU, Јапана, УСА, Норвешке итд.

Хајде, ако смеш!
:))))))))

Јапану свака част !
Ови остали нека поправе оно што су нам порушили.
Посерем им се у помоћ.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:11 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Moguće, ali je tačan.


Хваташ се за сламку.

Санкције је увела слаба и нарочито дезоријентисана Русија. Ошамућени боксер који не може да се држи на ногама.

Запад је Јељцина тапшао по рамену и смејао му се у лице (напр. за незаборавни гаф када га је ирски шеф државе чекао је на писти на црвеном тепиху, а пијани Јељцин хркао у авиону).
alselone alselone 09:21 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Запад је Јељцина тапшао по рамену и смејао му се у лице (напр. за незаборавни гаф када га је ирски шеф државе чекао је на писти на црвеном тепиху, а пијани Јељцин хркао у авиону).


Na ovom grafiku se moze videti vise stvari stvari:
- Momenat do kada je Rusija u zapadnim medijima demokratska i "super"
- Momenat od kada je Rusija uz zapadnim medijima postala autokratska, nerazvijena, zaostala i ratoborna
- Svo licemerje zapada prema Rusiji
- Kada im je krenulo na bolje
- Kada je Putin dosao na vlast

To je sve isti momenat.

alselone alselone 09:30 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Jos jedan grafik kao omaž Putinu. GDP per Capita.

Brajovicu izadji iz mene.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Brajovicu izadji iz mene.

Није то лоша ствар баш увек, да будеш Брајовић.*

Понеки пут ћеш, тако, да сасвим размишљаш у оквиру чињеница, а не у оквиру својих предубеђења, емоција, пријатељстава. Наравно, неки пут ћеш да ипак и лоше видиш ствари, али -- пошто ћеш их гледати у оквиру података -- то ће се ипак дешавати ређе.

Ево, рецимо, још једне чињенице: кад сам ја то писао ПРОТИВ ЗАПАДА. То си тражио. (Глупо је рећи против, већ сам писао реално сагледавајући његов став према нама.)

Узгред, твоја позиција, спрам живота који живиш, где је његов важан део то што радиш и за кога радиш и тај део да си неколико пута размишљао да одеш одавде, исправља твоје погрешне ставове. Просто, живот уме да буде јачи од наших занесености.

Дакле, и ти си, као и ја, некако исто одговорио на ову ложачку дилему која HCMa узбуђује -- Русија или ЕУ -- и у оквиру које је исписао цео низ тешких произвољности. (Уз већ уобичајену ствар: да дометне како нешто мислим или сам написао, а што не мислим или нисам написао. Као то да мене ложи да будем служинче у оквиру ЕУ а не ложи да будем то исто у оквиру Русије? Не, не ложи ме нигде да будем служинче. Само, ови први су, рецимо, далеко цивилизованији и боље живе, па кад већ некуд морам -- хајде код њих.)

(Узгред, сад читам опет HCM коментаре, и то како он замишља да ће Европа и чиме да нас мучи -- па то је као код малог Перице.)


* Да не заборавим: размисли да ли те понесе атмосфера, лајање чопора, па прекорачиш своје природне границе?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:18 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

principessa_etrusca
Moguće, ali je tačan.


Хваташ се за сламку.

Санкције је увела слаба и нарочито дезоријентисана Русија. Ошамућени боксер који не може да се држи на ногама.

Запад је Јељцина тапшао по рамену и смејао му се у лице (напр. за незаборавни гаф када га је ирски шеф државе чекао је на писти на црвеном тепиху, а пијани Јељцин хркао у авиону).


Kad je Britanija povela "kampanju" protiv Srbije 99. vodio ju je neki idiot Bler, inače ona to nikad ne bi.
milojep milojep 11:24 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Kad je Britanija povela "kampanju" protiv Srbije 99. vodio ju je neki idiot Bler, inače ona to nikad ne bi.


Ona to uvek bi, jer je to odvajkada sredjena 'demokratija' u kojoj premijeri slušaju svoje nalogodavce.Lični afiniteti psihopate Blera su imali donekle uticaja na način ne i na nameru o kampanji.
Pijani Boris je bio njihova ispostava ali srećom pod zakup!
maksa83 maksa83 14:20 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Jasizvinjavam, ovo je moj omiljeni Putin-Digao-Rusiju-iz-Mrtvih momenat.

Jos jedan grafik kao omaž Putinu. GDP per Capita.

Ja tu vidim omaž kučetu mojih roditelja, pošto ima zasluge za taj GDP koliko i Putin.

Evo sa čim ta kriva ima veze, uokvirio sam žutim isti taj period:



Jelde je frapantno poklapanje prvih izvoda?

Tj., taj rast se poklapa sa rastom svih one-trick-pony zemalja koje je Zevs stavio tamo gde ima nafte (i energenata čija je cena vezana za cenu nafte) i kojima je to sve i svja, i nema nikakve, rid maj lips - ni-kak-ve veze sa Putinom. Mogla je i Jorgovanka da bude na čelu Rusije u to vreme, isto bi izgledalo. Kao što i sad sve te zemlje (pa i Rusija) klize ka buli, uključujući i raj-na-zemlji Norvešku.

Da dodam - prethodni put kad je nafta zveknula na tadašnjih $10 (današnjih $28) stvorila se budžetska rupa od 20 mlrd USD godišnje u SSSR-u i ovaj je na to reagovao tako što se ubrzo - paf - raspao.
alselone alselone 14:26 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)

Akcenat nije bio na putinu, to sam malo drmao kavez rusofilima po blogu, sa sve onim srcem, poenta je bila licemerje zapada (na to sam odgovarao) koje je tapsalo jeljcina po ramenu dok se rusija raspadala a cim su se malo probudili odmah su ponovo svo zlo sa zemlje.

Ali da, u pravu si. Korelacija je ogromna.
alselone alselone 14:36 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Узгред, твоја позиција, спрам живота који живиш, где је његов важан део то што радиш и за кога радиш и тај део да си неколико пута размишљао да одеш одавде, исправља твоје погрешне ставове. Просто, живот уме да буде јачи од наших занесености.


Ne, ja nenmam pogresne stavove nego samo volim kada je neko potpuno jednostran da mu pokazem drugu stranu. Ne znaci da ja zastupam tu drugu stranu, nego me nervira jednostranost. Zato mozes videti da nekad kritikujem zapad, nekad da kritikujem Rusiju, nekad kritikujem DS, nekad SNS, nekad liberale, nekad konzervativce, nekad pedere, nekad one protiv pedera itd. Zato sam nekad saglasan sa Angie, nekad sa tobom, nekad sa princijem, nekad sa Omegom, nekad sa Krlom. Nemam "ideologiju" zbog koje moram biti protiv zdravog razuma i licnih stavova i normi. I nemam problem da se saglasim sa bilo kojim blogerom ili politicarom. Kod jednih je nepopularno saglasiti se sa Krlom jer je DS, kod drugih je nepopularno saglasiti se sa Obamom jer je Amerikanac, kod mnogih sa Putinom jer je ubica i Rus, kod trecih sa Angelom... kapiras sta hocu da kazem. Mene u principu takvi detalji ne brinu.

A nije me ponelo lajanje copora nego si ti potpuno prebacio sve granice dobrog ukusa u stavovima, poslednjih dana dozivljavas vrhunce, i sve mi je teze da razgovaram sa tobom. Postao si covek krajnosti, a za takav razgovor nemam vremena.
freehand freehand 14:57 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Tj., taj rast se poklapa sa rastom svih one-trick-pony zemalja koje je Zevs stavio tamo gde ima nafte (i energenata čija je cena vezana za cenu nafte) i kojima je to sve i svja, i nema nikakve, rid maj lips - ni-kak-ve veze sa Putinom. Mogla je i Jorgovanka da bude na čelu Rusije u to vreme, isto bi izgledalo.

Pa i ne baš. U Jeljcinovoj Rusiji ili Rusiji nekog njemu sličnog sav taj dodatni kapital i profit slivao bi e u džepove oligarha, starih i novih, a pitanje je gde bi i kakve bile granice tog nečeg što bi se i dalje zvalo Rusijom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:59 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Мислим да Енглези имају термин postcode lottary. Термин се, између осталог, користи да означи начин на који локални буџети и локално управљање могу водити до различитог нивоа квалитета услуга у области социјалне заштите, образовања и сличних услуга јавног сервиса. У неким "поштанским бројевима" они су бољи, у некима лошији.

Тако и у оквиру наше глобалне заједнице постоје земље које је географски "усрало", и које леже на залихама нафте или гаса или руда, па њихово богатство не потиче од рада или привредног концепта. Један Катар, Сауди Арабија, оне "несрећне" постсовјетске републике с гасом и нафтом, Венецуела, Нигерија... -- своју економску снагу највише дугују том "незаслуженом" богатству.

И онда се, на основу те географске лутрије и добробити која уме да донесе, извлаче погрешни закључци.
omega68 omega68 15:05 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

prethodni put kad je nafta zveknula na tadašnjih $10 (današnjih $28) stvorila se budžetska rupa od 20 mlrd USD godišnje u SSSR-u i ovaj je na to reagovao tako što se ubrzo - paf - raspao.

Mislio sam da si pametniji, bar malo...

Blumberg: Napad na Rusiju, cenom nafte i sankcijama je doživeo fijasko
1. март 2015. 13:02·
Zаpаdni pоlitičаri i еkоnоmski аnаlitičаri bi trеbаli biti оprеzniјi kаdа prеdviđаnju kоlаps ruskе еkоnоmiје i kаdа nеutеmеlјеnо iznоsе tаkvе prоgnоzе, kаžе kоlumnistа Blumbеrgа u tеkstu pоd nаslоvоm „Nе, Оbаmа, ruskа еkоnоmiја niје nа kоlеnimа!“

„Zаpаd sе trеbа suzdržаti u svојim izјаvаmа dа ćе sаnkciје i pаd cеnа nаftе uticаti nа rusku privrеdu, zа Bloomberg pišе аnаlitičаr Lеоnid Bеržidski.

„Kritikоvаnjе ruskоg privrеdе u pоslеdnjе vrеmе је pоstаlа vеоmа pоpulаrnа rаzоnоdа“, kаžе Bеržidski. U svоm kоmеntаru pоdsеćа dа је Anders Aslund s Institutа zа mеđunаrоdnu еkоnоmiјu Pеtеrsоn оbјаviо člаnаk kојi u оvој gоdini prеdviđа pаd ruskоg BDP-а zа 10%, nаglаšаvајući smаnjеnjе dеviznih rеzеrvi Rusiје ignоrišući činjеnicu dа Rusiја ubrzаnо smаnjuје iznоs svоg inоstrаnоg dugа. Prоšlе gоdinе је јаvni dug Rusiје umаnjеn zа 129.400.000.000 $, а dеviznе rеzеrvе zа 124.2 miliјаrdе.
Ukupni iznоs inоstrаnоg dugа Rusiје pоčеtkоm prоšlе gоdinе је biо 728,86 miliјаrdi dоlаrа, а 1 јаnuаr 2015. је оn iznоsiо 599,49 miliјаrdi dоlаrа. Тrеbа rеći i dа је ruski inоstrаni dug u јulu prоšlе gоdinе skоčiо nа 732.400.000.000 $, štо umаnjеnjе ukupnоg dugа čini јоš vеćim.
Еkоnоmskе sаnkciје prоtiv Rusiје ćе, prеmа mišlјеnju stručnjаkа, „prеživеti оvu gоdinu, аli ćе imаti mnоgо mаnji uticај nеgо štо su žеlеli nа Zаpаdu“.

Оvdе pоstојi јоš јеdnа bitnа stаvkа u sučеlјаvаnju Rusiје i Sјеdinjеnih Držаvа, u prvоm rеdu, а tо dа Rusiја ubrzао nаpuštа dоlаr i pоvеćаvа svоје rеzеrvе u zlаtu.
Vаšingtоn је pоkrеnuо „rаt“ prоtiv Rusiје, аli zа sаdа tо niје kоnvеnciоnаlni rаt sа оružјеm i bоmbаmа, nеgо sа pоtеzimа kојi sе mоgu tumаčiti kао kаznа i оsvеtа sа cilјеm dа sе pоtkоpа ruskа еkоnоmiја. Rusiја је sа višе оd 10 miliоnа bаrеlа dnеvnо vоdеći svеtski prоizvоđаč nаftе i nаmеrе SАD-а su bilе, kоlаpsоm cеnа nаftе zаdаti Rusiјi smrtоnоsni udаrаc, kао štо sе dоgоdilо sа bivšim Sоvјеtskim Sаvеzоm. Меđutim, kао štо је nаvеdеnо, zа sаdа tај plаn nе dоnоsi znаčајnе rеzultаtе.

Vаšingtоn је u sаrаdnji sа аrаpskim mоnаrhiјаmа оbоriо cеnu nаftе, а istоvrеmеnо, zајеdnо sа еvrоpskim zеmlјаmа, pоd izgоvоrоm krizе u Ukrајini nаmеtnо sаnkciје Rusiјi. Ukrаtkо, SАD i njеgоvi sаvеznici plаnirајu slоmili Rusiјu, а nаpаdi su pоlitički, еkоnоmski i mеdiјski.

Nо, Rusiја је pоstаlа silа, оtvоrеni sаvеznik Kinе, s kојоm ulаzi u svе vеćе bilаtеrаlnе trgоvinskе spоrаzumе. Pо prvi put u dеcеmbru prоšlе gоdinе dоgоvаrа sа Тurskоm prоširеnjе gаsоvоdа Plаvi tоk kојim ćе sе trаnspоrtоvаti gаs iz Rusiје dо Тurskе prеkо Crnоg mоrа, а pоtоm ćе gаs iz Тurskе tеći dо јužnih еvrоpskih zеmаlја (Grčkе i Itаliје), Аustriје i nа Bаlkаn. Оvоm gаsоvоdu sе mоgu dа pridružе i kоmpаniје kоје ćе u Еvrоpu dа izvоzе gаs iz Irаnа i Аzеrbејdžаnа. Svе tо prеdstаvlја prеtnju аmеričkој vlаsti, јеr је tо gаs zа kојеg sе zа srеdstvо plаćаnjа nеćе koristiti dоlаr.

Оvi trgоvinski spоrаzumi u kојimа sе еliminišе kоrišćеnjе dоlаrа sе zаhvаlјuјući Rusiјi i Kini širе i nа brојnе drugе držаvе i pitаnjе је kаdа ćе i hоćе li Vаšingtоn dirеktnо intеrvеnisаti u tоm smislu.
Svаkо оdustајаnjе оd dоlаrа kао mеđunаrоdnе rеzеrvnе vаlutе ćе imаti kаtаstrоfаlnе pоslеdicе zа аmеričku еkоnоmiјu i zаprаvо ćе pоtkоpаti sаmо pоstојаnjе SАD-а, stоgа sе Vаshingtоn nа bilо kојi nаčin zаlаžе dа tо zаustаvi. Kаznаmа, оsvеtоm, еkоnоmskim rаtоm, dо оtvоrеnih nаpаdа i аgrеsiјоm žеli dа оbuzdа svе оnе kојi žеlе dа оdustаnu оd svе dо sаdа nеupitnе rеzеrvnе vаlutе. То је uјеdnо pоlitikа kоја sе оbаvilа rаt i Rusiјi.
Rusiја, mеđutim, niје Irаk Sаdаmа Husеinа Irаkа ili Libiја Моаmеrа Gаdаfiја, zеmаlја sа nеkоlikо miliоnа stаnоvnikа kојu је bilо lаkо bоmbаrdоvаti, nаpаsti i pоkоriti.

Nаpаd nа tu zеmlјu је rеzultirао smаnjеnjеm vrеdnоsti rublје i ruskih držаvnih оbvеznicа i аkciја prеduzеćа u držаvnоm vlаsništvu nа mоskоvskој bеrzi. Rusiја је iskоristilа оvај pаd cеnа držаvnih оbvеznicа i аkciја prеduzеćа u držаvnоm vlаsništvu kаkо bi оtkupilа pо umаnjеnој cеni. Kао оdgоvоr nа sаnkciје је uvеlа еmbаrgо еvrоpskim zеmlјаmа nа izvоz pоlјоprivrеdnih i prеhrаmbеnih prоizvоdа u Rusiјu, čimе је pоmоglа sаvеznicimа pоput Аrgеntinе, Nikаrаgvе, drugim zеmlјаmа Lаtinskе Аmеrikе, аli i Irаnu i mnоgim drugimа.
Оnо štо Zаpаd, pоsеbnо SАD, nајvišе brinе јеstе prоdаја vrеdnоsnih pаpirа аmеričkоg јаvnоg dugа оd strаnе Моskvе.

Rusiја је u оktоbru 2012. gоdinе držаlа аmеričkih dužničkih vrеdnоsnih pаpirа u iznоsu оd 171 miliјаrdu dоlаrа i bilа је nа оsmоm mеstu mеđu glаvnim zеmlјаmа kоје su finаnsirаlе аmеrički јаvni dugа, nаkоn Kinе, Јаpаnа, bаnаkа nа Kаribimа, Brаzilа, Тајvаnа i Švајcаrskе. Оd tаdа sе tај udео pоstеpеnо smаnjuје. Prеmа pоslеdnjim dоstupnim pоdаcimа i оbјаvlјеnim prе nеkеоlikо dаnа оd strаnе аmеričkоg Мinistаrstvа finаnsiја, u dеcеmbru 2014. gоdinе је ruski udео u аmеričkоm јаvnоm dugu (Bоnd USА) pао је nа 86 miliјаrdi. Kоnkrеtnо, u dеcеmbru 2014. gоdinе је sа 108 miliјаrdi pао nа 86, štо је smаnjеnjе оd prеkо 20%.
Drugа vеlikа sаvеznicа Rusiје – Kinа, tаkоđе rеžе srеdstvа аmеričkој vlаdi. Оd 1316 miliјаrdi dоlаrа аmеričkih dužničkih vrеdnоsnih pаpirа iz nоvеmbrа 2013., udео аmеričkоg dugа kојеg drži Kinа је u dеcеmbru 2014. pао nа 1 244.000.000.000 $. Svе је tо nоvаc kоје Vаšingtоn mоrа nеgdе dа nаmаknе.
Rusiја, uprkоs tеškim еkоnоmskim nаpаdimа, nе sаmо dа је uspеlа dа оtkupi dеоnicе svоg јаvnоg dugа, nеgо је pоvеćаlа i svоје zlаtnе rеzеrvе, štо је pоlitikа kојu sprоvоdi vеć dužе vrеmеnа.

Nаimе, prоšlе dеcеniје је Rusiја nајvišе uvеćаlа svоје rеzеrvе i kupuје u prоsеku оkо 100 tоnа zlаtа gоdišnjе. Оd 386 tоnа zlаtnih rеzеrvi u 2005. gоdini u 2014. su sе ruskе rеzеrvе uvеćаlе nа 1208 tоnа. U prоšlој gоdini је pоrаst biо 173 tоnе. Тi pоdаci nisu kоnаčni, јеr sе оdnоsе nа izvеštај Svеtskоg vеćа zа zlаtо (VGC) iz nоvеmbrа prоšlе gоdinе.
Dаklе, kоmеrciјаlni ugоvоri u kојimа sе kоristе nаciоnаlnе vаlutе, prоširеnjе gаsоvоdа „Plаvi tоk“ u Тurskој, pоvеćаnjе zlаtnih rеzеrvi i smаnjеnjе dužničkih vrеdnоsnih pаpirа u аmеričkim dоlаrimа su činjеnicе kоје gоvоrе dа sе Rusiја svе višе udаlјаvа оd dоlаrа. S drugе strаnе, kао nаvоdi Blumbеrg, sаnkciје i pritisаk nеmајu ni približnо оnаkаv еfеkаt kаkvоg su prižеlјkivаli zаpаdni strаtеzi.





Još da dodam:
Raspad SSSR je bio moguć jer nije postojala podrška Kine.Danas postoji podrška te zemlje ali i mnogih drugih.Ovog puta će situacija biti znatno drugačija
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:05 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Postao si covek krajnosti, a za takav razgovor nemam vremena.

:)
ОК.
Не, нисам човек крајности, вероватно ти се допао мој чланак који сам ти понудио. Само ствар терам мало до краја, до њихових крајњих логичких консеквенци.

Разлог?
Забавно ми.
Неки други разлог?
Па, то уме да буде корисно, да буде eye opener. ;-)

Узгред, нисам уверен у твоју овде изнесену објективност. Но, можда ме утисак вара...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:08 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Pa i ne baš. U Jeljcinovoj Rusiji ili Rusiji nekog njemu sličnog sav taj dodatni kapital i profit slivao bi e u džepove oligarha, starih i novih

Jel? A u današnjoj?
alselone alselone 15:11 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Узгред, нисам уверен у твоју овде изнесену објективност. Но, можда ме утисак вара...


Vara te. Zato sto ja mogu da pohvalim na jednom blogu Putina a na sledecem Vucica a na trecem Krla, a na cetvrtom da ih sve kritikujem. I uzivam da udaram kontre, to mi valjda bacvanski gen proradi. Ako hoces da razmisljas o mojoj objektivnosti moras pazljivije da citas, da li mi se nesto svidja ili ne nije povezano sa onim sto govorim, nekada prosto spominjem cinjenice koje se ni meni ne svidjaju.

alselone alselone 15:11 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Jel? A u današnjoj?


Gasprom. Drzavna kompanija. Jedna od najvecih na svetu. S pravom. Napravljena u poslednji momenat jer je skoro sve bilo pokradeno kao kod nas. Svaka mu cast na tome.
milisav68 milisav68 15:29 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)



Da smo znali koji crv je u pitanju pa da više hvalimo Putina i Rusiju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:51 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Узгред, нисам уверен у твоју овде изнесену објективност. Но, можда ме утисак вара...


Vara te. Zato sto ja mogu da pohvalim na jednom blogu Putina a na sledecem Vucica a na trecem Krla, a na cetvrtom da ih sve kritikujem. I uzivam da udaram kontre, to mi valjda bacvanski gen proradi. Ako hoces da razmisljas o mojoj objektivnosti moras pazljivije da citas, da li mi se nesto svidja ili ne nije povezano sa onim sto govorim, nekada prosto spominjem cinjenice koje se ni meni ne svidjaju.

Хајде, ако ти тако кажеш, повероваћу ти да код тебе нема везе ко говори, већ само шта се говори :)

alselone alselone 15:51 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Хајде, ако ти тако кажеш, повероваћу ти да код тебе нема везе ко говори већ само шта се говори :)


Test me.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:04 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Test me.

Нећу сад.
Него кад се не надаш ;-)
alselone alselone 16:11 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Нећу сад.
Него кад се не надаш ;-)


He, he, he. Moze.
milojep milojep 16:12 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milisav68
alselone
De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)



Da smo znali koji crv je u pitanju pa da više hvalimo Putina i Rusiju.


alselone alselone 16:15 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Evo primer, dok bi se na ovom blogu mogao posmatrati kao rusofil jer sam ih branio od krajnosti, dva bloga ispod sam hajkuli odgovorio u "tvom stilu" protiv Rusa kad je onako idealizovano pricala o njima kako ce nam dati 10 milardi, energetiku, luku, cuda.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:45 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Evo primer, dok bi se na ovom blogu mogao posmatrati kao rusofil jer sam ih branio od krajnosti, dva bloga ispod sam hajkuli odgovorio u "tvom stilu" protiv Rusa kad je onako idealizovano pricala o njima kako ce nam dati 10 milardi, energetiku, luku, cuda.

Хм.
Хм, хм, хм...

Не знам како си Русију бранио од крајности, кад она то у много чему јесте.
У политичком смислу, она је данас готово непрекривена диктатура једног човека.
У смислу људских слобода и права, она је једна од најназаднијих земаља Европе.
У привредном смислу, Русију најпре гурају њена "неисцрпна" природна богатства.
Такође, Русија је, као и све империје, империјалног става: ми смо њихиова одбачена служинчад, коју понекад пригрле, ако им одговара да том љубаљу изазове љубомору код других. (Те комплексе и презире некадашњих империја човек лепо може видети код наших суседа Мађара, потом Португалаца, Шпанаца, Брлгијанаца и сличних...)

Уравнотежен, неутралан став није исто што и тачан став.
(Оно тупаво помирљиво и пуно разумевања: "Истина је у средини'')

Чак и твоја лексика из коментара открива твоје наклоности.
:)
freehand freehand 16:50 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Nebojsa Krstic
Pa i ne baš. U Jeljcinovoj Rusiji ili Rusiji nekog njemu sličnog sav taj dodatni kapital i profit slivao bi e u džepove oligarha, starih i novih

Jel? A u današnjoj?

Pa ako skineš malo te svoje specijalne naočari možda uvidiš i to. Ja sam, na primer, u psoldnjih godinu dana razgovarao sa nekolicinom prijatelja i poznanika koji u Rusiji žive ili borave često i u dužim periodima, od kojih je većina ili vrednosno neutralna a neki čak bili i izrazito veberovski orijentisani. Bio sam prijatno iznenađen onim što sam čuo o nivou sloboda, uređenosti društva, kvalitetu života i standardu tamošnjeg stanovništva. Potpuno suprotnom od svih predrasuda tako široko rasprostranjenih.
milojep milojep 17:11 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
У политичком смислу, она је данас готово непрекривена диктатура једног човека.


Jel' to nešto napredno ako imamo diktaturu od više ljudi?

У смислу људских слобода и права, она је једна од најназаднијих земаља Европе.


Naravno, tamo uopšte nemaš slobodu da platiš za svoje zdravstvo i školstvo!


Уравнотежен, неутралан став није исто што и тачан став.


Bravo, znao sam da je rusofobima svaki stav osim njihovog netačan!




omega68 omega68 17:18 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

У политичком смислу, она је данас готово неприкривена диктатура једне жене.Чак ни смрт њене снаје још није истражена.
У смислу људских слобода и права, она је једна од најназаднијих земаља Европе.Ту се пуца у човека чим му примете ранац са књигама на леђима.
У привредном смислу, Енглеску најпре гурају њена "неисцрпна" природна богатства стечена крађом истих по целом белом свету.
Такоше, Англија је, као и све империје, империјалног става: ми смо њихиова одбачена служинчад, коју понекад пригрле, ако им одговара да том љубаљу изазове љубомору код других. (Те комплексе и презире некадашњих империја човек лепо може видети код наших суседа Мађара, потом Португалаца, Шпанаца, Брлгијанаца, Индијаца, Арапа и сличних...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:24 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milojep
Predrag Brajovic
У политичком смислу, она је данас готово непрекривена диктатура једног човека.

Jel' to nešto napredno ako imamo diktaturu od više ljudi?
У смислу људских слобода и права, она је једна од најназаднијих земаља Европе.

Naravno, tamo uopšte nemaš slobodu da platiš za svoje zdravstvo i školstvo!
Уравнотежен, неутралан став није исто што и тачан став.

Bravo, znao sam da je rusofobima svaki stav osim njihovog netačan!

Извини, Милоје, ниједна реч твог одговора нема логичку везу с оним што сам ја изрекао.

Тако да ја ништа ту не разумем.
Можда и нема шта да се разуме?

Шта се очекује у расправи?
Ако ја кажем -- XY земља је диктатура, онда онај који то хоће да негира мора да каже -- XY земља није диктатура, јер има те и те демократске институције које ваљано функционишу а појединац и грађанин заштићени су у својим свим па и мањинским правима, а не да каже -- И ZW земље су диктатуре, па ником ништа, онда!

Скоро ми је неки тупсон умешаност српске војске у поједине ратне злочине оспоравао наводећи то да и USA војска има сличне епизоде, као да то амнестира српску војску, а не да је додатно оптужује. Тако је некако ишло :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:28 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

omega68
У политичком смислу, она је данас готово неприкривена диктатура једне жене.Чак ни смрт њене снаје још није истражена.
У смислу људских слобода и права, она је једна од најназаднијих земаља Европе.Ту се пуца у човека чим му примете ранац са књигама на леђима.
У привредном смислу, Енглеску најпре гурају њена "неисцрпна" природна богатства стечена крађом истих по целом белом свету.
Такоше, Англија је, као и све империје, империјалног става: ми смо њихиова одбачена служинчад, коју понекад пригрле, ако им одговара да том љубаљу изазове љубомору код других. (Те комплексе и презире некадашњих империја човек лепо може видети код наших суседа Мађара, потом Португалаца, Шпанаца, Брлгијанаца, Индијаца, Арапа и сличних...)

Омего, бритка сабљо српске историје, од тебе почиње наша нова ера!
Шта кажу нова научна сазнања, да ли су Волга и Ганг једна те иста река, и где је, напокон, та наша постојбина -- под Уралом или Хималајима?
milojep milojep 17:40 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Тако да ја ништа ту не разумем.
Можда и нема шта да се разуме?


Ako kažeš za jednu zemlju da je diktatura valjda je dovoljno! Šta znači'jednog čoveka'? Da li je bolje ako su dva čoveka?

To je ko onaj vic kada pitaš nekog : Zašto Kinezi na biciklu idu u kupleraj?
Pa da jebu! 'Momenat' sa biciklom je nepotreban.

p.s.hteo sam pre svega reći da robuješ kretenskim frazama tipa 'diktatura jednog čoveka'
omega68 omega68 17:47 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Волга и Ганг

Је л то потежеш само кад немаш аргумената или увек кад треба да покажеш колико си неинтелигентан
martin_krpan martin_krpan 17:47 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milisav68
alselone
De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)



Da smo znali koji crv je u pitanju pa da više hvalimo Putina i Rusiju.


Poslat da spriječi sabornost, i to provokacije radi, baš na rođendan Oskara Kokoške.
alselone alselone 17:57 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Чак и твоја лексика из коментара открива твоје наклоности.


To je zato sto sam nezne i emotivne prirode pa ne mogu da sakrijem naklonosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:10 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Чак и твоја лексика из коментара открива твоје наклоности.

To je zato sto sam nezne i emotivne prirode pa ne mogu da sakrijem naklonosti.

:)))))))
ОКеј!*
То је несумњиво мени јасно.

Мене, да ти будем искрен, никад баш нешто нису волели :(
Ни професори ни ђаци.

Можда сам емотивно ускраћен, стога?!


* не сумњам да си почео да се преиспитујеш!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:14 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

omega68
Волга и Ганг

Је л то потежеш само кад немаш аргумената или увек кад треба да покажеш колико си неинтелигентан

Честњајши OhMyGod-о, само онда кад немам с чим да полемишем.

У овом случају, а ти тога ниси свестан, твој коментар је био потврда моје тезе. Али -- нисам сигуран да ти успеваш да до разумевања тога добациш.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:17 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milojep
p.s.hteo sam pre svega reći da robuješ kretenskim frazama tipa 'diktatura jednog čoveka'

Oh, poor me!


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Узгред, сад читам опет HCM коментаре)


Opet ih čitaš :)
Po koji put?
Taklo te nešto?

Ne bi to bilo staršni kad bi bar iz desetog puta razumeo.
Ali ne uspevaš.
Vidi Brajoviću, ovo što radiš bih nazvao bezobrazlukom kada ne bih razumeo povod.
Ali razumem ga, u pitanju je nemoć, a to donekle opravdava ovakve tvoje izmišljotine.
Ono što ti meni spočitavaš neka učitavanja šta li, ne možeš ničime da dokumentuješ jer toga nema.
Sve što sam ti zamerio stoji, sve si ti napisao.

A vidi ovo
Ti kažeš

и то како он замишља да ће Европа и чиме да нас мучи

A gde sam ja napisao da će Evropa da nas muči?
Nigde.
A ti kažeš da jesam, da mislim da hoće, ili šta već.
E to se zove učitavanje.

Nisam ja baba vračara, ne znam šta če se dešavati u budućnosti, ali znam šta se jeste dešavalo, i šta se dešava sada.
O tome sam pisao.
Perfekt i prezent.

I to sam pisao o tome tek na tvoju opasku da nam je neko drugi nepšto drugo radio, da nas je Rusija nekad kinjila, da nam je šuknula, ili šta.

Na to tvoje ja napišem nešto što ne možeš da porekneš (ne možeš jer je istina)
i što te, vidim, proganja, pa komentare čitaš po sto puta ne bili nekako našao neku rupu.
Kad je ne nađeš (jer je nema) ti onda iskonstruišeš da sam rekao ono što nisam nebili se nekako iskobeljao.
Ali to je samo privid iskobeljavanja, zapravo je upetljavanje.

A što ti to treba?
Sam kažeš da si se opredelio.
Tvoje pravo, opredeljuješ se po svojim kriterijumiam i svom nahođenju.
Prosjački mentalitet i manir kučeta koje šeni nebili ga gazda pomilovao, nisu zabranjeni.

Ti si to svojom voljom odbarao i na to imaš apsolutno pravo.
Ako ti to ne prija, ako smatraš unižavanjem, veruj mi da unižavanje postaje samo veće kad pokušavaš nemoguće, da negiraš da je gazda pred kojim šeniš plemenit čovek.
Nije, ti kojima se ti udvaraš jesu radili sve ono čemu sam pisao.
Da li će ubuduće ne znam, ti vidim znaš.
milojep milojep 18:41 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
milojep
p.s.hteo sam pre svega reći da robuješ kretenskim frazama tipa 'diktatura jednog čoveka'

Oh, poor me!




Jak ti argument

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:00 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
и то како он замишља да ће Европа и чиме да нас мучи

A gde sam ja napisao da će Evropa da nas muči?
Nigde.

Па јеси...
Као -- одређиваће нам Европа границе, одређивати како ћемо и од кога шта да купујемо. Мрзи ме даље и да претурам шта си све рекао, ово сам упамтио, али -- ти као да ниси свестан да, уласком у Европу, бићемо приморани да поштујемо неке норме понашања које тамо владају. Дакл, тржиште је заједничко, нема царина, нема граница, нема расправа око граница којих нема! :))))))
(Има и оно даље, али не сумњам да ти то знаш -- пршут ће морати да има испод 5 или 3 процента соли, декларисање робе, санитарна исправност јаја, кајмака, раџе...)
hoochie coochie man

Prosjački mentalitet i manir kučeta koje šeni nebili ga gazda pomilovao, nisu zabranjeni.

Ti si to svojom voljom odbarao i na to imaš apsolutno pravo.
Ako ti to ne prija, ako smatraš unižavanjem, veruj mi da unižavanje postaje samo veće kad pokušavaš nemoguće, da negiraš da je gazda pred kojim šeniš plemenit čovek.
Nije, ti kojima se ti udvaraš jesu radili sve ono čemu sam pisao.
Da li će ubuduće ne znam, ti vidim znaš.

Ово је куропаћенички став :) Клиначки. Инфантилан. (Парапатриотски?)

Цела Србија данас клечи и пред Европом и пред Америма и пред Арапима и пред Кинезима, не би ли се како искобељала из свог сиромаштва. Клечимо и да нас приме у EU. И да нам дају паре из приступних фондова EU :) Просто, тако је. Можемо то и да назовемо лепшим именима, али -- тако је. Па се мало, ако и икако, куробецнемо, извичемо на Албанце или Хрвате или Горце, тако неке, нама сличне и небитне, чисто да нас прође жеља. И да народ има илузију да нам је куробецање дозвољено.

Ја не волим газде, и никад их нисам имао, узгред :) Инокосан сам три деценије.

Ја верујем да би ти, као велики државник, све ове из Европе растерао, ММФ отерао, Блера ухапсио а Клинтону поставио негде чеку! Ех, па да видимо, онда, где би била Србија!
:)))))))))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:02 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milojep
Jak ti argument.

Батко, да те updateujem: ови су демократија већ годинама!
Не баш од Маричке битке, али има томе и-ха-хај...

EDIT:
Не могу да верујем да има пар магараца који су овај коментар прихватили као било какав аргумент: слика приказује наследну линију енглеске краљевске породице, која у демократском политичком систему Енглеске већ вековима има тек церемонијалну функцију. Онај ко ово износи као аргумент и онај ко га као аргумент прихвата има, несумњиво, тешку муку да разуме данашњи свет.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Па јеси...
Као -- одређиваће нам Европа границе,


To već rade. Šta je tu sporno?
Дакл, тржиште је заједничко, нема царина, нема граница,

Nema ni ruskih granica za trgovinu?
Ima, ima.
Kad Londonu padne na pamet da se nešto sa Moskvom preganja, bogami se za srpske šljive i jabuke povuče granica.
I ne pita se tu ni tržište a ni gazda šljiva, pitaju se London i Berlin.
Tako da ja za svoje šljive ne mogu da tažim kupca koji će najbolje da plati, nego moram da pitam kome smem da ih prodam.
Živelo slobodno tržište, jel da?
Цела Србија данас клечи и пред Европом и пред Америма и пред Арапима и пред Кинезима, не би ли се како искобељала из свог сиромаштва. Клечимо и да нас приме у EU.


Kleči.
I to mi se ne dopada.
Ali malo ko poput tebe kleči i pljuje po drugima da bi klečanje i poniznost naglasioDa slučajno gazdi ne promakne.
Oni makar ne rade ovo što ti radiš, ne pokušavaju da opravdajuklečanje pljuvanjem po Rusiji.
Ćute i kleče.


Ја верујем да би ти, као велики државник, све ове из Европе растерао, ММФ отерао, Блера ухапсио а Клинтону поставио негде чеку!


Veruj, baš me briga.
Takva politika koju ti podrazumevaš, rasteruj, hapsi, teraj..je politika onog Perice kog si pominjao.
milojep milojep 19:24 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
milojep
Jak ti argument.

Батко, да те updateujem: ови су демократија већ годинама!
Не баш од Маричке битке, али има томе и-ха-хај...


Istina, a i ne prde u društvu!
Al' što pobiše,orobiše i izlopovisaše nema im ravnih!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:42 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

HCM


Мало је бесмислено да с тобом даље расправљам, до тебе не допире оно што ти се каже.

1) Ако хоћеш на заједничко тржиште и у политчко-еконмску унију, има да поштујеш правила коју она прописује. Ако нећеш, и то је у реду, моћи ћеш да радиш како и шта хоћеш -- али онда не очекуј да те та унија пригрли једнако као своје чланице и да ти помаже. И ја не знам шта је ту спорно... Ти заговараш, изгледа, ово друго. Да си ти на власти, сигурно би ухапсио Блера при слетању на аеродром. Врло вероватно да убрзо после тога не би имао аеродром, да би се он претворио у плодну ораницу. Мислим, када се очисти од бомби. (Шалим се, шалим, само да се види колико је овакво *урчење глупо...)

2) Мислим да је до сада требало да разумеш да се не потресам баш на увреде. Ја сам, кажеш, неки архигад, отелотворење свег нечовечног у човеку, ниског, бескичменог? ОКеј, примио сам к знању. Мада, изгледа, ипак, да сам ти се највише замерио "пљувањем" Русије. Шта ћеш -- Русију баш нешто и не миришем још од 1878. године, када су нас продали и подржали бугарске претензије, па извисисмо за наш свети Призрен, Приштину и остале делове Јужне Србије.

Мени ко се једном замери, ја му не праштам.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Ако хоћеш на заједничко тржиште и у политчко-еконмску унију, има да поштујеш правила коју она прописује.


Jasno, ali to uopšte ne znači slobodnu trgovinu o kojoj si gopvorio.
Znači slobdnu ograničenu na određenom prostoru.
Možda je to dobro možda nije, ali sloboda trgovine, tržište, jeste ograničena, i zavisi od političkih odluka.
Ти заговораш, изгледа, ово друго. Да си ти на власти, сигурно би ухапсио Блера при слетању на аеродром. Врло вероватно да убрзо после тога не би имао аеродром, да би се он претворио у плодну ораницу. Мислим, када се очисти од бомби.


Pa loše ti izgleda.
Nije Srbija u poziciji da isteruje neku svoju pravdu, čak ni onda kad bi za to imala razloga.
Ali nije ni u poziciji u kojoj mora da se samoponižava uzimajući Blera za savetnika.
Ne treba da ga hapsi, ali ne treba ni da ga prima predsednik vlade.

To je problem politike crno ili belo. Ili ga hapsi ili ga uzmi za savetnika.
Ima li šta između?
Мада, изгледа, ипак, да сам ти се највише замерио "пљувањем" Русије.


Ma da, ko mi dirne majčicu Rusiju taj mi je neprijatelj do groba.
Ne smeta meni kritika Rusije, ali mo mi smetaju dvostruki aršini.
Rusiji zameraš što nekad nije uložila neki veto, a Nemačkoj ne zameraš što nam je radila sve što nam je radila.

Kad bi rekao, u redu je, više smo zla istrpeli od Evrope nego od Rusije, ali situacija je takva da nam je bolje sa onima koji su nam činili zlo, razumeo bih.
Ali kad se pokušava dokazati budalaština da nas je Rusija kinjila i izdavala za razliku od vodećih članica EU koje valjda nisu, e tu budalaštinu ne mogu da otrpim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Ali kad se pokušava dokazati budalaština da nas je Rusija kinjila i izdavala za razliku od vodećih članica EU koje valjda nisu, e tu budalaštinu ne mogu da otrpim.

:))))))))
Види, ако успеш да ово докажеш на основу мојих коментара, свечано се заричем да ћу месец дана, усред оних највећих врућина, све у гилиптерки, да ми остану неосунчано од бретела, код тебе радити као физички радник!
omega68 omega68 20:44 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Честњајши

jebote
Ovo kad upotrebiš znam da je dogorelo, teška artiljerija na ljutu ranu,
To vadiš iz malog mozga?
Isti si kao Vuk Drašković - što te više ima u javnosti sve si smešniji.
I gluplji
alselone alselone 20:52 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Честњајши


Васкресење и пролеће у Кијеву, тако, у мозговима тих сербских исељеника, постаде неко велико привиђење, једно уверење, да постоји земља, толико огромна, да краја нема. Честњејши Исакович, Павле, нарочито, осети радост што живи, кад је то видео. Радост, да је дошао у ту Росију и да ће, та, и таква Росија, једном, кренути.
У Сервију!
freehand freehand 20:57 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Тако и у оквиру наше глобалне заједнице постоје земље које је географски "усрало", и које леже на залихама нафте или гаса или руда, па њихово богатство не потиче од рада или привредног концепта.

Ok. Čemu svoje bogatstvo duguju Belgija, Holandija, Francuska, SAD, Velika Britanija, Španija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:59 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

ако успеш да ово докажеш на основу мојих коментара


Mogu da dokažem da si Rusiji zamerao a ovima nisi.
Zemarao si onome ko nam je činio zlo tako što nam nije činio dobro, a onima koji su nam direktno zlo činili nisi.

Dovoljno za dokaz dvostrukih aršina?
omega68 omega68 21:07 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Kleči.
I to mi se ne dopada.

Kleče pederi koji glume vladare.
Niko drugi ne kleči.Ko nema da jede eno mu napuštenih imanja.Nema potrebe niko da kleči.To što rade majmuni iz svake vlasti - to nije Srbija.
Ni Srbi
omega68 omega68 21:09 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

da si Rusiji zamerao a ovima nisi.

Односи Русије и Србије већ вековима испреплетани до те мере да наша судбина, бар овог часа тако изгледа, опет зависи од – Руса. Ако је пропаст Руске царевине у Великом рату било упозорење за Србију, онда је повратак силне Русије добар знак за Србију.

Кад је у 18. веку Катарина Друга отпочела процес ослобађња Источне Европе од турске владавине, у једном моменту је закључила савез са Аустријом, и обе земље су биле јединствене у мишљењу да је Србија део Европе, а то је значило да су европске земље биле обавезне да обједине своје снаге против Османлијске империје. Међутим, цар Јозеф Други, упркос споразуму, оставио је део Србије Турцима. Београд је више пута прелазио из руке у руку, али се Аустрија на крају повукла иза Дунава, оставила нас на милост и немилост судбини. Тада су се стекли услови за подизање Првог српског устанка 1804, и од тог момента почиње да се развија идеја о историјском, културном и верском јединству два наша народа – српског и руског.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:19 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

alselone
Честњајши

Васкресење и пролеће у Кијеву, тако, у мозговима тих сербских исељеника, постаде неко велико привиђење, једно уверење, да постоји земља, толико огромна, да краја нема. Честњејши Исакович, Павле, нарочито, осети радост што живи, кад је то видео. Радост, да је дошао у ту Росију и да ће, та, и таква Росија, једном, кренути.
У Сервију!

:)
Честњејши господару, слишах и слишах, но васхтео би и аз нечто приповести. У хитошти придох, да з вами, јако пријатељ с пријатељем беседим, пак вижду јако то јест невазможно. Ибо на мене тешко обвињеније свалисте. Аште ваштац јесам, Бог мени судити будет, а не умствијем нејаки род чловечески. Ва церкви серпскије не буду ходит, но знадите — аз несам герлица, па да могу, јакоже она дубраве мења, веру своју очинску мењати. Васхтедне ли Бог да здје умрем, без при¬чештенија и помена, тамо, горе, Он ва благости причестити ме будет. Убо в адским огњеним језицима, како воља Јего. Ибо никаквог испо¬веданија мојего не будет.“


Предраг Брајовић, Под сенком крила, ЛИНК
Остарило се, јебига, заборавља се, умор ;-)

Размисли о свему оном што сам ти пре написао, о твом ставу. О лајању чопора.
:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:21 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
Mogu da dokažem da si Rusiji zamerao a ovima nisi.

:)))))
Јок, ти си!
линк и теби
omega68 omega68 21:30 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Свет није схватио да још од агресије на Вијетнам, наравно у име „демократије“, па све до наше несрећне Србије, САД покреће Четврти рајх.

Под плаштом НАТО пакта, Европске Уније и свакаквих других превара као што је ММФ, Група Г8, Уједињене Нације и сличне измишљотине „америчке демократије“- управо су САД изазивале и водиле све ратове у свету. Живимо у свету у којем Вашингтон, Пентагон и Ленгли сваке године изазову барем по један ратни пожар. САД су од краја Другог светског рата до данас војно интервенисале више од 80 пута, а број жртава је постао толико висок да се одавно мери у милионима људских живота.

Сви сукоби у свету, све промене граница, јавно мњење и расположење, ратови и револуције планирају се у Ватикану а извршавају преко Лондона (Сити и Тависток институт) и Вашингтона. Када један Украјинац мрзи Русе, или Хрват Србе, он је заправо програмиран да понавља тачно оне фразе које су тамо смишљене, у Ватикану, где постоји посебна канцеларија за међународне односе још од 18-тог века у којој се планирају сукоби међу народима ради промене граница, посебно граница између католичке и православне Европе. Резултат који желе да постигну је једна црква и једна светска власт!

Руски народ је на својим плећима изнео најтежи терет борбе против Хитлера и необорива је историјска истина да су Руси дали убедљиво највећи допринос у победи нацизама и фашизма. Није Хитлер пао искрцавањем у Нормандији, не, он је заустављен под Москвом, и Стаљинградом, разбијен у великој Курској битки, а на крају докрајчен освајањем Берлина. Русија је изгубила десетине милиона људи у одбрани Европе. За то никада неће добити захвалност Европљана, чак супротно – припрема се ревизија историје где ће бити главни кривац (уз Србију) за почетак Првог светског рата.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Mogu da dokažem da si Rusiji zamerao a ovima nisi.

:)))))
Јок, ти си!
линк и теби


Pričamo, makar ja, o razgovoru ovde.
Ne bih baš da istražujem biografije i bibliografije svakog blogera, da li je nekad, negde, nešto rekao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:56 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Mogu da dokažem da si Rusiji zamerao a ovima nisi.

:)))))
Јок, ти си!
линк и теби

Pričamo, makar ja, o razgovoru ovde.
Ne bih baš da istražujem biografije i bibliografije svakog blogera, da li je nekad, negde, nešto rekao.


ПРЕДРАГ БРАЈОВИЋ, овде:
Такође, Русија је, као и све империје, империјалног става: ми смо њихиова одбачена служинчад, коју понекад пригрле, ако им одговара да том љубаљу изазове љубомору код других. (Те комплексе и презире некадашњих империја човек лепо може видети код наших суседа Мађара, потом Португалаца, Шпанаца, Брлгијанаца и сличних...)

Ни наш географски положај нити историја не фасцинирају много Западњаке.

Битно је им одавде не иду избеглице по Европи и не троше ресурсе да угасе овдашњи рат.

Да, сасвим несимпатичан лик тај ТБ.

Срби су неко време сагледавани као стока.

Ти, изгледа, елемeнтарно не разумеш: ни једни ни други те не воле.
Држе те за слугу. И једни и други.

Као то да мене ложи да будем служинче у оквиру ЕУ а не ложи да будем то исто у оквиру Русије? Не, не ложи ме нигде да будем служинче.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Jbg Brajo, ovo već postaje besmisleno
Ako ti ne vidiš razliku u stepenu, intenzitetu, zamerki jednima i drugima, koje su tačno suprotne "zaslugama", onda zaista ne vredi više pričati.

Pominješ Mađare, Špance, pa čak i jande Portugalce koji nam ama baš ništa nažao nisu učinili, a ovo koji su nam svako malo majku majčinu uzduž i popreko, Amere, Nemce, Engleze ne smeš ni da pomeneš.
Slobodno bre, ne čitaju oni ovaj blog :)
Ali zato Rusiju pominješ i kad je tema i kad nije.
b92fmember b92fmember 23:25 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man


Nekad više nekad manje ali opusteti neće.


Jel su čuo ti za Kuršumliju?

edit:
sad vidim da je Brajović nalepio opet one demografske grafikone...

ima jedan interesantan, koji predvidja rast broja stanovnika u srbiji kao imigrantskoj zemlji.

Naseliće nas albanci, sirijci, kurdi i avganistanci a mi ćemo svi da se preselimo u Beograd.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
Jbg Brajo, ovo već postaje besmisleno
Ako ti ne vidiš razliku u stepenu, intenzitetu, zamerki jednima i drugima, koje su tačno suprotne "zaslugama", onda zaista ne vredi više pričati.

Pominješ Mađare, Špance, pa čak i jande Portugalce koji nam ama baš ništa nažao nisu učinili, a ovo koji su nam svako malo majku majčinu uzduž i popreko, Amere, Nemce, Engleze ne smeš ni da pomeneš.
Slobodno bre, ne čitaju oni ovaj blog :)
Ali zato Rusiju pominješ i kad je tema i kad nije.

Јеботе, на крају ће стварно да испадне да не подржавам демократску и слободарску Русију?!


nekitamosneta nekitamosneta 23:30 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

.
omega68 omega68 23:52 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Engleze ne smeš ni da pomeneš.


Колико су Енглези све чинили да поткопају и ослабе Србију академик Живојиновић износи још један пример.

- На Солунском фронту налазила се и једна руска бригада коју је цар Николај послао у помоћ српској војсци. Енглезима је та бригада страшно сметала, непријатељски се према њој односила. Њени генерали сматрали су је претњом њиховим интересима. Нису се смирили све док нису издејствовали њено уклањање са Солунског фронта. Ту руску бригаду послали су чак на исток Грчке како не би имала било какав контакт са српском војском.

• Да ли се после тих битака енглески став према Србији променио?

- Управо тада енглеско непријатељство према Србима ступило је на сцену у најокрутнијем облику. Британци су кренули са најподлијим уценама. У најтежем тренутку тражили смо од њих финансијску помоћ од 800 хиљада фунти у виду кредита за обнову наоружања, лекова и санитетског материјала. Одговорили су уценом – добићете зајам, под условом да се одрекнете своје територије у источној Македонији у корист Бугара. Тај документ први сам открио у свету.

• Како је Влада Србије реаговала на ту болну уцену?

- Децидно је одбијен тај ултиматум. Енглези су ладно одговорили – „онда вам не дамо кредит“. И нису дали. Што је најгоре, Енглези се нису зауставили на тој уцени. Током читаве мучне 1915. године појачавали су притисак на Србију. Своје ултиматуме заснивали су на нашој немоћи и бескрупулозно користили српску зависност од савезника. Свакаквих притисака је било.

И Мишић жртвован

Да су Срби били жртве и сопствених заблуда примера је безброј. Но, против тих илузија понајвише су се борили војсковође попут војводе Живојина Мишића.

- Никола Пашић и регент Александар Карађорђевић били су заговорници уједињења јужних Словена. Томе се отворено супротстављао војвода Живојин Мишић. Говорио је да нико не може да тера српске војнике да гину за ослобођење Хрвата и Словенаца, већ да до слободе они морају доћи сами. Мишић је убрзо отеран у пензију.

• Значи и такву Србију крвљем заливену су кажњавали?

- Не само да су ладно одбацивали све наше молбе за војном помоћи, већ су иза леђа радили на слабљењу наших положаја. Одустали су од солунског искрцавања. Одустали су од обезбеђења коридора Ниш – Солун, а потом дозволили Бугарима да прекину тај коридор, срушивши тако и последњу наду спаса за српску војску и српски народ. Казнили су тако подмукло Србију на најсуровији начин, онемогућивши јој чак прилив лекова и хране. А када им је Никола Пашић у очају одговорио да ће српска војска положити оружје и капитулирати, у Енглеској је кренула нова лавина увреда на рачун Срба. После тога Пашић је коначно схватио да је Србија остала сама.

• Открили сте још један детаљ дуго скриван од српске јавности?

- По доласку српске војске и избеглица на албанско море, тек је кренуло кажњавање. Грчки краљ Константин био је антисрбин кога су до последњег тренутка подржавали Енглези. И таман када су Французи после много играрија пристали на пребацивање Срба на Крф, стигло је најшокантније изненађење. Грчка влада забранила је улазак српске војске на њену територију, а самим тим и пребацивање нашег народа на Крф. Тек када је руски цар Николај оштро припретио да ће склопити сепаратни мир са Немцима сломљен је енглески отпор, а Французи нису више Грке ни питали. Но, ни тада Енглези нису послали своје бродове. И то је била једна од њихових уцена. Први сам и ту истину обелоданио.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 01.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Jel su čuo ti za Kuršumliju?


Čuj čuo.

Naseliće nas albanci, sirijci, kurdi i avganistanci a mi ćemo svi da se preselimo u Beograd.


A šta bi Albanci i Kurdi hteli u Kuršumliju a Srbi ne bi?
Albanci i Kurdi su divljaci kojima odgovara da žive po nekim vukojebinama gde nema šanse da se zaradi za iole pristojan život, a Srbi prosvećeni nadnarod kome to ne odgovara?

Te BrajoviĆeve tabele vrede samo ako se Srbija poredi sa nekim drugim, sličnim njoj.
Ovako, kad se Srbija poredisama sa sobom u različitim vremenima se ne dobija prava slika.
Predložih već Braji da nađe tabele za Bugarsku, ali neće.
Ne odgovara mu, razumem.




Јеботе, на крају ће стварно да испадне да не подржавам демократску и слободарску Русију?!


Aha!
Pa sad te razumem.
Ti zapravo gledaš unutrašnja uređenja država i po tome sudiš.
E tu je razlika između nas.
Mene nešto ne zanima previše kako se Nemačka odnosi prema nekom Hansu iz Berlina, niti kako se Rusija odnosi prema nekom Sergeju iz Moskve, više od toga me zanima kako se Rusija i Nemčka odnose prema meni, mojoj državi.
Tebi su Hans i Sergej važniji?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:15 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

milojep milojep 00:26 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man

Ali zato Rusiju pominješ i kad je tema i kad nije.


nema tu mnogo priče, takve likove Andrić je odavno opisao!

"Onima koji nisu sposobni da osete odanost nekoj stvari ili
nekom licu, zahvalnost, nezainteresovan zanos, i slično - izgledaju
takva osećanja kod drugih ljudi lažna i neiskrena. Oni iza takvih
osećanja traže uvek lični interes i račun, niže pobude; a kad im
ne pođe za rukom da ih nađu, jer ih nema, onda su kivni ne na
sebe i na svoju grešku, nego na takve ljude, i skloni su da ih
smatraju ili pretvornim ili podmuklim ili, u boljem slučaju,
naivnim i glupim. - I od svog mišljena ne odstupaju nikad. Jer,
tako su sazdani." Ivo Andrić

maksa83 maksa83 08:54 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)

Ma da, ja mu dođem nešto kao anti-čestica onom ubogom shkvalu za kog ne znaš da postoji dok mu neko ne dirne Majčicu Rusiju pa izmili da gnevno maše pesničicom (dok se za to vreme zlopati u nekom miteleuropskom kazamatu, što komediji daje prizvuk tragedije).

Meni se (stvarno) srce cepa što je odgovor baš tebi tj. što si baš ti okačio taj čart, al' tu krivu (koja je zapravo kriva cene nafte, u koju se uklapa kriva ruskog GDP-a) sa pola oka prepoznajem među hiljadu drugih.

Akcenat nije bio na putinu, to sam malo drmao kavez rusofilima po blogu,

Ma ok, ja vid'o "Putin" i "ruski GDP" pa da predupredim omiljenu rusofilsku erotićnu fantAziju da je on neki Makarije Ćudotvorac sa magičnom formulom za dizanje GDP-a. Nije. To napravila isključivo nafta. On je Udbaš koji je deo jedne ekipe oligarha zamenio svojom ekipom, a ostale "pacfikovao" tako da se slažu sa njegovima. Moj omiljeni je njegov instruktor džudoa iz mladosti koji je volšebno preko noći postao prvo bankar pa onda i izvođač svih Gazprom pipeline radova i sad je milijarder. Meni je to baš drago pošto onda znam da ne vodim dete džabe na taj džudo, očigledno može od toga lepo da se živi.
alselone alselone 09:39 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83


Nadam se da će ova dva komentara da budu kao dve cigare posle duge pauze.
- Ma daj samo jednu da zapalim, lako ću nastaviti bez cigara od sutra.

Za dve godine posle 50. komentara u tom danu:
- A u q, nisam trebao onaj dan napisati ni onaj jedan komentar.



Meni je to baš drago pošto onda znam da ne vodim dete džabe na taj džudo, očigledno može od toga lepo da se živi.

Džudo je najbolji borilački sport. Ja sam ga trenirao kao klinja a i planiram Moglija da "dam" na džudo kad malo odraste. Ti si jednom napisao nešto u fazonu da je to najbolji sport za fajt u gradu jer te uči kako se ponašati u klinču, što je potpuno tačno.

Džudisti se drže dosta zajedno i kod nas je slična situacija. Na primer u Novom Sadu jedan od džudista je vlasnik jako velikog hotela, jedan drugi građevinske firme koja se, čuda li, zove "Ipon gradnja". Ima još samo sam pozaboravljao.

Ima nesto u tome da su džudo trenirali pametni i obrazovani, nešto kao što je bio vaterpolo u predšapićevskoj fazi.
b92fmember b92fmember 10:12 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Džudo je najbolji borilački sport. Ja sam ga trenirao kao klinja a i planiram Moglija da "dam" na džudo kad malo odraste. Ti si jednom napisao nešto u fazonu da je to najbolji sport za fajt u gradu jer te uči kako se ponašati u klinču, što je potpuno tačno.



Najbolji sprort za fajt u gradu je atletika, sprint na 200 i 400 metara.
Milan Novković Milan Novković 10:32 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Najbolji sprort za fajt u gradu je atletika, sprint na 200 i 400 metara.


Možda je samo cik-cak trčanje nešto bolje ako protivnik dobro nišani
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:52 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
Aha!
Pa sad te razumem.
Ti zapravo gledaš unutrašnja uređenja država i po tome sudiš.
E tu je razlika između nas.
Mene nešto ne zanima previše kako se Nemačka odnosi prema nekom Hansu iz Berlina, niti kako se Rusija odnosi prema nekom Sergeju iz Moskve, više od toga me zanima kako se Rusija i Nemčka odnose prema meni, mojoj državi.
Tebi su Hans i Sergej važniji?

Не, него Милисав и Милоје!


Мислим да сам једно пет пута побројао зашто Срби треба да се окану те илузије око "братске" Русије. А основни је тај који ти наводиш: њен однос према нама.

Ако ти то тако не видиш и не разумеш, нема шта даље да се с тобом расправља.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:15 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)

Ma da, ja mu dođem nešto kao anti-čestica onom ubogom shkvalu za kog ne znaš da postoji dok mu neko ne dirne Majčicu Rusiju pa izmili da gnevno maše pesničicom (dok se za to vreme zlopati u nekom miteleuropskom kazamatu, što komediji daje prizvuk tragedije).


Willkommen Makso! Već sam se zabrinuo što te nema.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:44 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83
Jasizvinjavam, ovo je moj omiljeni Putin-Digao-Rusiju-iz-Mrtvih momenat.



Ooooooo, koga to vidimOoOoOo *

Ne znam da li je Putin digao Rusiju iz mrtvih ali tebe jeste.

Welcome back, my friend.


*Nemoj da se iznenadis ako sad uleti Krstic i pocne da drobi nesto o upotrebi prvog lica mnozine, to mu je najnovija oblast interesovanja. Jedva cekam elaborat o psihologiji upotrebe zamenice "oni", i potrebi neprekidnog javnog polemisanja sa "njima".
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:47 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

А основни је тај који ти наводиш: њен однос према нама.


A odnos zapada prema nama je super, i zbog toga treba s njima.
martin_krpan martin_krpan 18:40 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

hoochie coochie man
А основни је тај који ти наводиш: њен однос према нама.


A odnos zapada prema nama je super, i zbog toga treba s njima.


A sa sjeverom da probamo?
omega68 omega68 19:06 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Ne znam da li je Putin digao Rusiju iz mrtvih ali tebe jeste.

хехехе
Максимилијан му дође као Оља Бећковић.
Евролудаци га активирају само кад је стани-пани
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

A sa sjeverom da probamo?


Ne nužno.
Možda i sa tim zapadom, ali samo bez preteranog poverenja i bez preteranog oduševljenja.
Ko su i na šta su spremni, pokazali su.
Ako se sa njima mora mora se, ali se ne moraju zatvarati oči i praviti se da ne znamo šta se od njih može očekivati, jer znamo, iskusili smo.
maksa83 maksa83 19:20 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Евролудаци га активирају само кад је стани-пани



Ne b'ate, ja sam evrosanjar!

D muuun stud stilj
onj bljuberi hilj
end ljingrd antilj
maj drims kejm tru


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:24 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83
Евролудаци га активирају само кад је стани-пани



Ne b'ate, ja sam evrosanjar!

D muuun stud stilj
onj bljuberi hilj
end ljingrd antilj
maj drims kejm tru




Makso, bote.
Kako placaju Beli, a?
qqriq qqriq 19:25 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83
Евролудаци га активирају само кад је стани-пани



Ne b'ate, ja sam evrosanjar!

D muuun stud stilj
onj bljuberi hilj
end ljingrd antilj
maj drims kejm tru




omega68 omega68 19:30 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83

ja sam evrosanjar!

Mašala, neka si
Stvarno mi je drago što si dobro, pomislio sam ono što ti majka misli umesto da pomislim ono što ti žena misli
No, da se manemo sentimentalnosti...
Stavljaj rukavice pa u ring
maksa83 maksa83 19:34 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Stavljaj rukavice pa u ring

Ma jok brate, neću se izuvam, nemoj stavljaš kafu, ja samo svratio da obavim pos'o, pošaljem invojs Rotšildu i Vatikanu, inkasiram i idem dalje da rušim ... šta već treba da se ruši za masonske pare.

Zaranjam opet, ostajte mi zdravi, pravoslavni i europejski usmereni!

blogovatelj blogovatelj 19:42 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

D muuun stud stilj
onj bljuberi hilj
end ljingrd antilj
maj drims kejm tru


Maksa je neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvar.

omega68 omega68 19:59 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

ja samo svratio da obavim pos'o, pošaljem invojs Rotšildu i Vatikanu, inkasiram i idem dalje da rušim ... šta već treba da se ruši za masonske pare.

Ako neko vidi maksu nek mu kaže da je to isto pričao onaj nemac...Nemcov, u četvrtak, popodne
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:10 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83
Stavljaj rukavice pa u ring

Ma jok brate, neću se izuvam, nemoj stavljaš kafu, ja samo svratio da obavim pos'o, pošaljem invojs Rotšildu i Vatikanu, inkasiram i idem dalje da rušim ... šta već treba da se ruši za masonske pare.

Zaranjam opet, ostajte mi zdravi, pravoslavni i europejski usmereni!




Bas ti je fazon.
omega68
ja samo svratio da obavim pos'o, pošaljem invojs Rotšildu i Vatikanu, inkasiram i idem dalje da rušim ... šta već treba da se ruši za masonske pare.

Ako neko vidi maksu nek mu kaže da je to isto pričao onaj nemac...Nemcov, u četvrtak, popodne


Otero si ga.
pnbb pnbb 21:21 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

Свет није схватио да још од агресије на Вијетнам, наравно у име „демократије“, па све до наше несрећне Србије, САД покреће Четврти рајх.

a koreja, nista?
emsiemsi emsiemsi 21:29 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83
De si bre makso. Drago mi je da sam probudio da se vratis. :)

Ma da, ja mu dođem nešto kao anti-čestica onom ubogom shkvalu za kog ne znaš da postoji dok mu neko ne dirne Majčicu Rusiju pa izmili da gnevno maše pesničicom (dok se za to vreme zlopati u nekom miteleuropskom kazamatu, što komediji daje prizvuk tragedije).

Meni se (stvarno) srce cepa što je odgovor baš tebi tj. što si baš ti okačio taj čart, al' tu krivu (koja je zapravo kriva cene nafte, u koju se uklapa kriva ruskog GDP-a) sa pola oka prepoznajem među hiljadu drugih.

Akcenat nije bio na putinu, to sam malo drmao kavez rusofilima po blogu,

Ma ok, ja vid'o "Putin" i "ruski GDP" pa da predupredim omiljenu rusofilsku erotićnu fantAziju da je on neki Makarije Ćudotvorac sa magičnom formulom za dizanje GDP-a. Nije. To napravila isključivo nafta. On je Udbaš koji je deo jedne ekipe oligarha zamenio svojom ekipom, a ostale "pacfikovao" tako da se slažu sa njegovima. Moj omiljeni je njegov instruktor džudoa iz mladosti koji je volšebno preko noći postao prvo bankar pa onda i izvođač svih Gazprom pipeline radova i sad je milijarder. Meni je to baš drago pošto onda znam da ne vodim dete džabe na taj džudo, očigledno može od toga lepo da se živi.

Путин је цар, па био и удбаш (не само у односу на пијандуру Јељцина и глупандера Горбачова).
predatortz predatortz 22:10 02.03.2015

Re: Понекад помислим: као да смо...

maksa83


Đe si Makso?! Bog te jeb'o, bio si me zabrin'o!
Neka te nazad, makar i zbog Putina.

Uzgred, imaš pravo za džudo. Što se fajta tiče, to mu dođe kao elementarna pismenost. Ako ga apdejtuješ sa par uličnih fazona, radi završnih radova, posteješ borbena mašina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana