Politika

Naš čovek Toni Bler

Nebojsa Krstic RSS / 28.02.2015. u 12:57

 B-9luI5W8AAqqdo.jpg

 

Aktuelna vlast pravi ozbiljne greške. Uzmimo saradnju s Tonijem Blerom. Njegov dolazak u Beograd, predavanje članovima Vlade, predavanje Alistera Kembela, sve su to stvari koje ovoj Vladi nanose ogromnu štetu zato što je to građanima Srbije koji su s pravom ozlojeđeni na Blerovu ulogu u "kampanji" 1999. jednostavno nemoguće opravdati. Kako neko ko je predvodio "zločinačku NATO armadu" u svom ubilačkom pohodu na Srbiju danas biva plaćeni lobista od strane onih koji su tog istog Blera osudili na 20 godina robije zbog zločina nad civilnim stanovništvom, zbog kasetnih bombi, osiromašenog uranijuma i svih drugih zala koje smo pretrpeli na kraju XX veka?

S druge strane, nemoguće je razumeti i pitanje koje je Bojan Pajtić napisao na Tviteru: "Da li se Vučić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Zoran Đinđić se sretao s Blerom, Boris Tadić takođe, ne sećam se da je Pajtić ikada pitao: "Da li se Đinđić izvinio Bleru što nas je bombardovao?" Kada Vjerica Radeta baca kletve na Blera, kada organizacija, Javnom tužilaštvu poznata kao "Naši", piše Bleru svoje poslanice, to je uobičajeni folklor, ali kada DS čelnici počnu da zasipaju Tviter sličnom demagogijom, to je znak ozbiljnog konflikta sa sopstvenom politikom koju DS sprovodi poslednjih 25 godina.

Srbija se nalazi u lošoj finansijskoj situaciji ukleštena između interesa velikih sila. Šta je u takvim okolnostima osnovni spoljnopolitički zadatak svake odgovorne srpske vlasti?

Zadatak je, jednostavno rečeno, da na svaki politički i diplomatski način utiče na to da svoje neprijatelje pretvara u prijatelje.

Naravno, zadatak je i da neguje i unapređuje tradicionalna prijateljstva, ali iskorak u dobrom pravcu za vlast, ko god je činio, jeste da stvara nova prijateljstva, nova partnerstva, nova savezništva, da na svoju stranu prevodi one koji su bili protiv nas, te da ih pacifikuje i po mogućstvu - pretvara u prijatelje.

Građani imaju pravo na svoje emocije, imaju pravo da mrze i Džejmija Šeja i Tonija Blera, imaju pravo da se sećaju svojih neprospavanih noći u skloništima, imaju pravo da se sećaju žrtava i srušenih škola, bolnica i mostova, dakle, imaju pravo na sve ono na šta država i njeno rukovodstvo nema - ono mora uvek da razmišlja na trezven, racionalan način i da povlači poteze, ne one koji će zadovoljiti našu potrebu za pravdom i osvetom, već isključivo one koji će doneti koristi državi, narodu i potomstvu.

Da li je konkretna saradnja Vlade Srbije i Blera nešto što donosi koristi? Ne znam. Vlada se nije potrudila da tu stvar objasni, da pruži relevantne činjenice o tome šta će izaći dobro iz te komunikacije. Po tome kako su ministri bežali od komentarisanja Blerovog predavanja, izgleda mi da ni njima nije jasno čemu to služi, ali bilo bi dobro da, kad nam je već tu, Vlada izvuče maksimalnu korist i da nam Bler uz pomoć svojih veza i svog uticaja otvori neka vrata koja bi nam bez njega ostala zatvorena.

Što se ideološkog pogleda na kontakte aktuelne srpske vlasti i bivšeg britanskog premijera, tu stvar mora da nam bude sasvim jasna.

Srbija ne sme više da se ponaša kao kuče koje večno juri svoj rep. Ne sme da bude profesionalna žrtva, ne sme sebe da percipira kao onog kome je svet učinio nepravdu. Iako jeste. Svet nam je često činio nepravdu. Nekada smo nepravdu činili mi drugima. Trenutak je da stavimo tačku na to. Da pokušamo da se bavimo onim na šta možemo da utičemo, a to je budućnost. Pozicija uvređenog stavlja nas u konfrontaciju sa svetom, a u tom sukobu sigurno gubimo. Zato moramo da iskoračimo i da pružimo ruku saradnje i onima koji su nas gledali preko nišana. Ne zato da bi se nekome dopali, već zato što je korisno za nas da imamo pozitivnu, proaktivnu politiku saradnje jer nas ona, umesto u problem, stavlja u situaciju da budemo rešenje problema.

Dakle, Bler je nebitna pojava. Srbija je bitna. Ako bilo ko može danas da Srbiji učini uslugu, dobrodošao je. Pa makar se zvao i Bler.

 

Objavljeno u Našim Novinama 28.2.2015. 

 

 



Komentari (651)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 14:24 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

@ Таса

Нисам ни сумњала Тасо да си ти сам радио све што си могао као и већина нас и да ти није ни пало на памет да ону сиротињу тамо код Вука другачије гледаш него као сиротињу, а сиротиња јесвуда иста, нема националност него су ту сви пдједнако несрећни.

Разлика између нас који смо тога одувек били свесни и ових новокомпонованих "освешћених" је у томе да су они тек сада свесни постојања тих људи и то само Албанаца ( то се најбоље котирира) а сви други нису битни или нису заслужили да их се помене осим погрдно јер нису Албанци..


Албанци су у мом граду радили као физикалци или мајстори ако су имали занат, у грађевинској фирми која је бројала око 3000 радника, ГИК Банат, имали су смештај на такозваној " самачкој колонији" заједно са осталим радницима који нису из нашег града, Муслимани и Босанци изБосне, имали су топле оброке и кухињу која је само за њих кувала, собе, кревете, тушеве и све потребно за живот.

Кладим се да ови професионални посипачи пепелом и нарикаче над судбином Албанаца нису ни чули да неки Албанац ради у предузећу, има плату, радни стаж и готово бесплатан живот ако је одвојен од породице.

Сад се каријера може направити само ако знаш кога треба да пљујеш а над ким да наричеш, нема везе да ли је то истина, важно је само бити довољно гласан да чује онај ко треба.
pnbb pnbb 15:13 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Руководство комунистичке Југославије било је уједињено у заташкавању случаја који је, противно бројним лекарским налазима, обележен као самоповређивање у покушају прикривања етничких тензија у тадашњој САП Косово.

secam se te dolancove izjave o samopovredjivanju...
to je otprilike jedini covek za koga sam pozeleo da umre bas u mukama...misli se na dolanca
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:17 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Нису Албанци могле да шире толеранцију по Србији и српском парламенту, него су то могли само Срби. Воља за тим није постојала. Јер то значи неки пут и да се склониш и попустиш, иако не мораш. Ми то нисмо умели.

Албанци су могли и могу да шире толеранцију тамо где су били/где јесу већина, али ту прилику нажалост упорно пропуштају.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:19 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic
ta qifsha nonen both.

Тако су ти се обраћали "твоји" Албанци?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:27 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

principessa_etrusca
Predrag Brajovic
ta qifsha nonen both.

Тако су ти се обраћали "твоји" Албанци?

:)
Добио си што си заслужио.
У ствари -- далеко мање... Но, правде нема на овом свету.
mariopan mariopan 17:42 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic
Да поновим: кад вас видим овде такве постројене, чуди ме да смо и онолико с Албанцима издржали... И са осталима :)

Шта си ти имао да "издржаваш" у Београду?

Што ниси јуначки живео на Косову па да издржиш?
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:13 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

secam se te dolancove izjave o samopovredjivanju...
to je otprilike jedini covek za koga sam pozeleo da umre bas u mukama...misli se na dolanca

А пуковник Ивановић из приштинског Дома армије који је уцењивао ошамућеног Мартиновића у болници?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:41 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Нисам мислио да се даље бавим овде, но изазовно је.
Јер ствар је фасцинантна: те фантастичне теорије којима се ово друштво овде одржава у свом светоназору, и које ништа не може да пољуља.

Кренимо редом.
Кељменди... Нема везе што постоји права верзија оног шта се тамо догађало, овде су све фантастичне и нетачне теорије добиле верификацију, иако се са чињеницама нимало не слажу. Само тријумфално спомињање тог случаја, и одобравање тог спомињања, открива слику некаквог менталног лова, којим се тражи оправдање за властите гадне ставове. А ако чињенице не одговарају траженој слици света, тим горе по чињенице...

Потом, та узорно шовенска теорија како се Албанци намерно размножавају, као -- то је њихов метод политичке борбе?! :)))))))) Па сама идеја је фантастична: секс као средство за постизање политичких циљева. (Има једна античка драма с тим концептом, али -- тамо жене ускрате мужевима секс, да би се постигао мир.) Па онда слике буљука деце која мора да се издржавају, а цела Југа их донацијама храни, но ни толико није довољно?!

Па онда све те мудре опсервације, цветићи и тапшања по рамену, па онда овај transgender Врачарац, који своје шовенске ставове умата у обланде прибраности, разумности и принципијалности, па онда ова ликовања и тријумфи чопора, а иза свега... иза свега... иза свега аутентична мржња и презир према Албанцима, не зна се да ли већи код тетака из радничких савета или код ћосићевски мудрих и пуних разумевања шовена.

Па шта ће, вама, Албанци и Косово?
Да бисте имали кога да кињите?
Шта ће с вама у држави неко кога мрзите и презирете?
tasadebeli tasadebeli 19:13 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Nebojsa Krstic

Nije bitno zašto su oni unosili, nego to što smo mi njih percipirali da su samo za to dobri.



Не знам, Крле, можда ти познајеш такве... У мом окружењу су вазда били неки људи који Албанце нису тако перципирали јер су, исто као и ја, сами уносили угаљ у своје шупе...



Чек', чек', па сад испада, по овом твом, да је мој ћале мене перципирао као Албанца јербо би ме зауставио на вратима куће и док држим лопту у рукама, говорио ми намргођено:"Где си ти, млади господине, кренуо? Има, бре, угаљ да се носи, да се ради! Да научиш шта значи она изрека вуци, воле, кад немаш школе!"

Ко ће га знати, нису ту чиста посла са мном... Кева ме ионако вазда убеђивала да су нама Албанци браћа све док јој ја нисам рекао деведесетих да престане то да понавља јербо ће нам неки сулуди шешељевац због тога рукнути бомбу на кућу...

Inače, nema ništa logeg ili nečasnog u fizičkim poslovima...




Волео бих када би ове твоје речи данас послушала цела Србија...

Било би далеко мање депресивних по градовима и селима у овој нашој држави.

Физички рад је кобан по депресију, а тек у комбинацији са свакодневним преживљавањем не оставља ти баш много времена да се удепресивиш. Треба преживљавати и живети.

Депресија је болест ноблеса који се рађа и читав живот живи у свили и кадифи... Депресивни су само они људи којима је много досадно у животу.


Inače, uvek sam mislio da se Jugoslavija raspala zao što smo mi Srbi mislili da je normalno da svi znaju srpski i nismo se potrudili da naučimo makar da naručimo kafu na slovenačkom, makedonskom i albanskom jeziku.


Па слушај, ако у земљи од 22 милиона становника као што је била СФРЈ, 17 милиона говори једним језиком, а преосталих 5 милиона неким другим језицима (5 милиона дисперзирано на више других језика), очекујеш да ће говорници тих других језика макар моћи да те разумеју ако већ не могу да проговоре на српском језику.

Замисли када би сваки држављанин Сједињених Америчких Држава знао да говори баш сваки језик сваког досељеника у тој великој и надасве демократској земљи! Какав би то лингвистички и полиглотски подвиг био!

А тек чињеница да мог течу и многе друге нисам никако могао да убедим да ми не говоримо југословенски језик него српски (српскохрватски)! Да ти не причам... Муке моје лингвистичке...

И немој мени то да причаш јербо ја нисам имао проблема ни са словеначким, ни македонским, ни са албанским,... кад ми је требало.

Përshëndetje, shoku Krstiqi!

П.С. - С мађарским ми је ишло најтеже, али училе ме моје стрине... Довољно да проговорим понеку с Маџарицама... (Пхи, још увек не знам како се каже ђурђевак на мађарском... )
pnbb pnbb 19:14 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

А пуковник Ивановић из приштинског Дома армије који је уцењивао ошамућеног Мартиновића у болници?

ne secam se njegovog lika, ali ako je delo kao sto je navedeno, moracu da prosirim listu
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:22 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

pnbb
А пуковник Ивановић из приштинског Дома армије који је уцењивао ошамућеног Мартиновића у болници?

ne secam se njegovog lika, ali je delo kao sto je navedeno, moracu da prosirim listu

Из чланка на Википедији:

У посету Мартиновићу, који је још био у тешком животном стању, долази његов претпостављени, пуковник Новак Ивановић, начелник Дома ЈНА у Гњилану, и захтева од њега да призна да се сам набио на флашу у хомосексуалном аутоеротском акту. Ивановић је годину дана касније у исповести за часопис Интервју навео да га је на ово натерао извесни генерал Стојановић. Након овога, пуковник Ивановић добија прекоманду за Зрењанин.[2]

ЛИНК 1

ЛИНК 2

Ово је био еклатантан пример потурања лажне version officielle и заташкавања.
angie01 angie01 19:28 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu


Кренимо редом.


!!!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:28 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Програм радија Слободна Европа о наталитету на подручју бивше Југославије и речи албанског социјалног психолога:


Pogledah.

Izvukla si tačno ono što odgovara tvojoj tezi (ako sam dobro shvatio ti se slažeš sa mariopan da je u pitanju vanjski uticaj iz političkih razloga)

Ali u tom tekstu piše i

Na Kosovu je nekada bila najviša stopa nataliteta u Evropi. U Srbiji se čak smatralo da je u pitanju neka vrsta političkog projekta, kako bi se etnički zadobile teritorije. No, poslednjih godina stopa priraštaja osetno pada i na Kosovu. U pitanju su ekonomski razlozi, zatim i emancipacija žena, koje nastoje da, osim uloge majki, budu uspešne i na poslu.

Ovo negira tezu o političkom projektu.

Teško je, ako je uopšte moguće, precizno pobrojati uzroke i visokog nataliteta i njegovog brzog opadanja u poslednje vreme.

Šta god da su razlozi tome ostaju neke činjenice:
Da je natalitet Albanaca i pored drastičnog pada i dalje među najvećima u Evropi, i druga, da nije sporna negativna korealcija između nataliteta i obrazovanja, nataliteta i emanicpacije žena, društvenog standarda...

Generalno, što je u nekoj zajednici manje obrazovanja natalitet je veći, manje emancipacije, veći, društveni standarn niži, natalitet viši...

Sad, da li je najkorektnije takve zajednice nazvati primitivnim ne znam, možda nije najkorektnije, ali nije ni pogrešno.
Nije neispravno, a i bocne Brajovića, dosta :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:37 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hoochie coochie man
Nije neispravno, a i bocne Brajovića, dosta :)

Нешто се не сећам да се закачих на твоју удицу?
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
Nije neispravno, a i bocne Brajovića, dosta :)

Нешто се не сећам да се закачих на твоју удицу?
:)


Malo posle tog komentara ti napisa

овде већ дуже време у коментарима севају прави рафали предрасуда, шовинизма, умивеног презира и мржње.


Možda i nisi
:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:43 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Nebojsa Krstic

Inače, uvek sam mislio da se Jugoslavija raspala zao što smo mi Srbi mislili da je normalno da svi znaju srpski i nismo se potrudili da naučimo makar da naručimo kafu na slovenačkom, makedonskom i albanskom jeziku.


Како се десило да си заборавио мађарски?

Наравно, ово што кажеш о игнорисању других језика није тачно: сви језици су били равноправни у званичној комуникацији, а лично знам многе који су у летујући, зимујући или радећи у другим срединама покупили довољно знања језика да могу да покажу своју добру вољу. (А када размислим, не знам ниједног Енглеза који уме да наручи кафу или каже "добар дан" на Cymru или Gàidhlig-у.)

Југославија се није распала због игнорисања мањинских језика. Оно што ју је разједало изнутра је лаж на којој се темељила, све оне "званичне верзије" и замрзнутост у времену и простору. Али, то је друга прича.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:48 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Izvukla si tačno ono što odgovara tvojoj tezi (ako sam dobro shvatio ti se slažeš sa mariopan da je u pitanju vanjski uticaj iz političkih razloga)


Не, нити се слажем, нити се не слажем јер не знам.

То је све што сам успела да пронађем на ту тему.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:55 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

principessa_etrusca
Izvukla si tačno ono što odgovara tvojoj tezi (ako sam dobro shvatio ti se slažeš sa mariopan da je u pitanju vanjski uticaj iz političkih razloga)


Не, нити се слажем, нити се не слажем јер не знам.

То је све што сам пронађем на ту тему.

:)))))))))))
freehand freehand 21:03 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
Sarah Palin: “We Abolished Slavery And Got Obama; What’s Next If We Change The Immigration Law – A Latin President?”
:)))))))))

Da, zamislite, stvarno, da smo Albance tretirali kao ravnopravne, šta bi nam se desilo? Možda bi nam predsednik sada bio neki Veton ili Adem??? Juuuuuuuu!!!

Ali, jbg, to znači da bismo još uvek bili u istoj državi.
:)


Sinan Hasani i Sejdo Bajramović su bili predsednici Predsedništva SFRJ.

:)
Демократски изабрани председници, као што је Обама изабран.

Od '45 do '91 svi su u SFRJ tako birani. Kakva država takvo i biranje.
I Hrvati, i Makedonci, i Srbi, i Slovenci, i Crnogorci.
Pa što ne bi i Albanci?
freehand freehand 21:14 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Inače, uvek sam mislio da se Jugoslavija raspala zao što smo mi Srbi mislili da je normalno da svi znaju srpski i nismo se potrudili da naučimo makar da naručimo kafu na slovenačkom, makedonskom i albanskom jeziku.

Ne znam odakle ti takvo ekstremno bezvezno mišljenje. A bezvezno je iz nekoliko razloga.
Kao prvo, mnogi Srbi umeli su itekako da naruče kafu na više od tri jezika. Srbi sa Kosova, na primer i kako sam jednom prilikom slušao, jedini su narod na svetu koji je u stanju da albanski govori savršeno i bez naglaska. Dakle mnogo njih a ne samo ekstremno talentovani.
Kao drugo - u zgradi u kojoj sam odrastao, na primer, govorilo se, pozdravljalo, tepalo i psovalo na bar šest jezika. Sad kad prebrojim u dvadeset stanova bilo je najmanje osam mešovitih brakova, u najrazličitijim kombinacijama.
Časove esperanta - te šašave besmislice za dokone kućne revolucionare - su, takođe, mahom pohađali Srbi.
A Jugoslavija se raspala - tu sam sad već potpuno ubeđen - jer je država takvih gabarita postala smetnja na poziciji na kojoj se nalazila. Svi ostali razlozi su sekundarni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Možda bi nam predsednik sada bio neki Veton ili Adem???


A da tokom predsednikovanja zastupa interese nacije kojoj pripada?
E to bi bilo super.

A kolike su šanse da predsednik Albanije bude neki Milivoje?

Veton možda i bude predsednik Srbije, ali bi taj Veton, ako bi bio dobar predsednik Srbije, bi neminovno bio smatran za izdajnika Albanaca.

Ta šarena laža zvana tolerancija uvažavanje, svi smo isti, nema veze ko je ko...može da se primi samo kod onih koji neće da razmišljaju.
Što neće, e to je veš zanimnjivo pitanje.

Različiti, sukobljeni interesi Srba i Albanaca su vidljivi već vekovima, i sasvim je normalno da jedni od drugih zaziru, makar toliko da za predsednika ne biraju onog drugog.
Samo bi nam još falilo da nam Albanac, koji zastupa interese svoje nacije, bude predsednik Srbije.

Dokazivanje netolerantnosti prema albanskoj manjini u Srbiji činjenicom da Albanac ne može biti izabran za predsednika Srbije, je pokazivanje ili apsolutnog nepoznavanja stanja, ili zanemarivanja svega da bi se terala neka svoja priča, ma kako besmislena bila.

mariopan mariopan 22:14 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

@ ХЦМ

Ја сам рекла да верујем да је плански манипулисано наталитетом, не принцеза.

Да, на Косову је наталитет био већи одувек и не само код Албанаца, код свих. И српске породице су имале троје, четворо деце и то је било у оквиру менталитета народа који ту живи, ништа необично.

Онда наступа период наглог скока само код Албанаца, код других остаје какав је и био. Све што кажеш стоји, и традиција и заосталост средине....али се не може тако драстичан скок у једном временски кратком периоду и само код једне групе људи приписати тим разлозима које наводиш.

Нешто је морало да се догоди да би се ти проценти тако драстично изменили?

Истраживање је радио неко из Европе и давно је качено по блогу.

Остајем ти дужна ту информацију до прилике кад будем имала комп са кога могу то да нађем.

До тада,веруј ми на реч да сам то на блогу и прочитала, неко је качио и то није овај текст који је линковала принцеза.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:17 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hoochie coochie man
Možda bi nam predsednik sada bio neki Veton ili Adem???


A da tokom predsednikovanja zastupa interese nacije kojoj pripada?
E to bi bilo super.

A kolike su šanse da predsednik Albanije bude neki Milivoje?

Veton možda i bude predsednik Srbije, ali bi taj Veton, ako bi bio dobar predsednik Srbije, bi neminovno bio smatran za izdajnika Albanaca.

Ta šarena laža zvana tolerancija uvažavanje, svi smo isti, nema veze ko je ko...može da se primi samo kod onih koji neće da razmišljaju.
Što neće, e to je veš zanimnjivo pitanje.

Različiti, sukobljeni interesi Srba i Albanaca su vidljivi već vekovima, i sasvim je normalno da jedni od drugih zaziru, makar toliko da za predsednika ne biraju onog drugog.
Samo bi nam još falilo da nam Albanac, koji zastupa interese svoje nacije, bude predsednik Srbije.

Dokazivanje netolerantnosti prema albanskoj manjini u Srbiji činjenicom da Albanac ne može biti izabran za predsednika Srbije, je pokazivanje ili apsolutnog nepoznavanja stanja, ili zanemarivanja svega da bi se terala neka svoja priča, ma kako besmislena bila.

:)
Мени је цела ова расправа симпатична.
Прво, јер је она показала истински став српског (овог овде) друштва спрам Албанаца. И колико је, онда, погрешно да те две заједнице живе у истој држави. Једна, некада већинска, ону другу посматра из расистичких и непријатељских позиција. Но, да се не лажемо, ни онда друга не остаје баш првој дужна. Нимало.

Јако крупне ствари, на цивилизацијском нивоу, јесу ти превратнички избори и поступци: Црнац на челу претежно беле Америке (ако је још увек претежно бела :), жена на челу мушке Немачке, син мароканског имама градоначелник Ротердама... Кад би неки Адем (Адам на српском ;-) могао да буде председник Србије, уверен сам да би таква могућност означавала и другачију физиономију Србије. Наравно -- ону бољу!

Те ложњаве на националне идентитете ја баш не умем да разумем. Но, видим да је овде на томе фокус: шта ћемо изгубити од наших српских ребара ако одбацимо нешто од традиционалних поставки српскости.

Но, основно, овакви тврди и ружни ставови дисквалификују Србију као легитимног полагача права на многе елементе косовског наслеђа.

Такође, када је крајем осамдесетих из српског парламента (тада је он био комунистички, ако се добро сећам) истерана албанска заједница (неки би рекла -- сама је отишла), лавина је кренула да се котрља низ падину, ка неумитном исходу. Доказивање премоћи српске заједнице, стално инстистирање на томе, укидало је могућност дијалога. Аd hoc: Сваки здрав брак је договорна заједница која почива на међусобним уступцима, нико нема права не необуздано и необзирно испољавање себе. Овде тих уступака није било. Свето српско Косово, иако су на њему вековима живели и Албанци, морало је да буде макар мало перципирано и као арнаутско.

Доказ снаге је када ту своју снагу не набијате неком на нос.
freehand freehand 22:36 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

дисквалификују Србију као легитимног полагача права на многе елементе косовског наслеђа.

a šta je to "kosovsko nasleđe" i koji bi to bili elementi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Јако крупне ствари, на цивилизацијском нивоу, јесу ти превратнички избори и поступци: Црнац на челу претежно беле Америке (ако је још увек претежно бела :), жена на челу мушке Немачке, син мароканског имама градоначелник Ротердама... Кад би неки Адем (Адам на српском ;-) могао да буде председник Србије, уверен сам да би таква могућност означавала и другачију физиономију Србије. Наравно -- ону бољу!


Ne može se to porediti.
Predsednik Amerike nema drugih interesa osim onih da Americi bude bolje, bio on crn ili beo, svejedno. Boljitak Nemačke je interes i žena i muškaraca u Nemačkoj, a što se Srba i Albanaca tiče tu su interesi suprotstavlejni.
Uzmimo jug Srbije za primer.
Interes Albanaca je da on bude što nezavisniji, što autonomniji od Srbije, pa na kraju i da se pripoji Kosovu, Albaniji, čemu god.
Logično je da Albanac teži tome jer je to u interesu grupe kojoj pripada.
Zar bi bilo normalno i poželjno da Srbija izglasa predsednika koji će težiti da državu kojoj je predsednik pocepa?

To su toliko logićne i očigledne stvari da bi stvarno bilo zanimnjivo znati što ljudi tako očigledne stvari ne žele da vide.
Što ti tako jasne stvari nećeš da vidiš?
Ima li države na svetu koja bira predsednika koji želi da je rasturi?
Da li je Mesić bio dobar predsednik Jugoslavije?
Те ложњаве на националне идентитете ја баш не умем да разумем.

O kakvim ložnajvama pričaš?
Pa živiš na kontinentu koji je napravljen od "naloženih na nacionalizam", na kontinentu koji je napravljen od nacionalnih država koje itekako brinu o interesima svojih nacija.
Nije to nikakva ložnjava, to je stanje stvari, i samo naloženi na neku šatro ekskluzivu, oni su kao iznad svega toga, supertolerantni, turbomoderni, oni mogu pričati o nadnacionalizmu.
A najsmešnije kod tih naloženih je što pokazuju da je njima nacija kao odrednica i te kako važna, samo ne njihova, nego druga.
Tebi je očigledno važno da li je neko Albanac, kako prolazi albanska nacija, kako je tretirana, da li je ravnopravna ili nije.
Ako ti nacije nisu važne, ako se ne ložiš na to, šta te briga da li se predsednik Srbije zove Veton ili Tomisalav?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:04 04.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Nebojsa Krstic

I
nače, uvek sam mislio da se Jugoslavija raspala zao što smo mi Srbi mislili da je normalno da svi znaju srpski i nismo se potrudili da naučimo makar da naručimo kafu na slovenačkom, makedonskom i albanskom jeziku.



Како се десило да си заборавио мађарски?


Mađari se nisu otcepljivali, barem ne još...znači ne smeta im što ne znamo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:53 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

син мароканског имама градоначелник Ротердама...


Njega vecina Marokanaca ne bi birala.
(razlog - previse liberalan po misljenju mnogih muslimana)

Nema zajednice da nema pojedinaca koji bi cistu nacionalnu drzavu. Nije ni Srbija izuzetak. Sto se mene licno tice nikada nisam nikoga gledala ni ophodila se kao prema manje vrednom.

Tako da, molicu, da me se ne postrojava medj' soviniste sto prave sto izmisljene.

Fala.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:16 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

apacherosepeacock
Njega vecina Marokanaca ne bi birala.
(razlog - previse liberalan po misljenju mnogih muslimana)

Аха, сад испаде да је премало муслиман?!
Па и Обами замерају да је премало црн, а Ангели да је премало жена!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:26 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hoochie coochie man
Ne može se to porediti.
Predsednik Amerike nema drugih interesa osim onih da Americi bude bolje, bio on crn ili beo, svejedno. Boljitak Nemačke je interes i žena i muškaraca u Nemačkoj, a što se Srba i Albanaca tiče tu su interesi suprotstavlejni.
Uzmimo jug Srbije za primer.
Interes Albanaca je da on bude što nezavisniji, što autonomniji od Srbije, pa na kraju i da se pripoji Kosovu, Albaniji, čemu god.
Logično je da Albanac teži tome jer je to u interesu grupe kojoj pripada.

:)
Није логично.
То је као да кажеш да Обами, као црнцу, на уму најпре јесте добробит црначке заједнице. Јер то је интерес групе којој припада.

Он је успео да не буде перципиран као заступник само црначких интереса, њега је прихватила и бела Америка, па је отуда ту где јесте.

Но, ово су два космоса -- то да мени, као Албанцу, јесте више стало до доборбити мог народа него оног који с њим ту подједнако живи. Мислим, шта је, сви су ми Албанци блиски рођаци, па треба да их збринем???

Како год, нема овде пуно расправе нити памети: национална позиција, ова овако овде сагледана (о шовенској сам пре говорио), не може дати ништа боље од онога што је овде дала. То су ти ружни погледи на свет где сваки грађанин твоје земље није пуноправни и једнаки грађанин као други.

Што би нас, даље, одвело све до моје омиљене -- теорије српског ребра!



principessa_etrusca principessa_etrusca 12:37 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

mariopan

Ја сам рекла да верујем да је плански манипулисано наталитетом, не принцеза.
........
До тада,веруј ми на реч да сам то на блогу и прочитала, неко је качио и то није овај текст који је линковала принцеза.


Тема коју си отворила је веома интересантна, а текст који сам ја окачила је једино што сам о њој нашла.

Извор је Радио Слободна Европа (значи, никаква 'српска пропаганда'), а интервјуисани социјални психолог који је споменуо "вањски подстицај да се има што више деце, како би било више људи у земљи" је Албанац (значи, опет, није 'српска пропаганда').

Dashamir Berxulli, socijalni psiholog: "...
„Raniji vanjski podsticaj da se ima što više dece, kako bi bilo više ljudi u zemlji, sada je već opao, tako da su se ljudi okrenuli normalnom životu, uzimajući u obzir svoje životne standarde..."
freehand freehand 12:38 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Како год, нема овде пуно расправе нити памети: национална позиција, ова овако овде сагледана (о шовенској сам пре говорио), не може дати ништа боље од онога што је овде дала. То су ти ружни погледи на свет где сваки грађанин твоје земље није пуноправни и једнаки грађанин као други.

A šta je to "kosovsko nasleđe" i koji bi to bili elementi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:51 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

То је као да кажеш да Обами, као црнцу, на уму најпре јесте добробит црначке заједнице. Јер то је интерес групе којој припада.


Bilo bi to tako da su interesi crnaca i interesi Amerike sukobljeni.
Ali nisu, dobrobit crnaca je ujedno i dobrobit Amerike.
A interesi Srba i interesi Albanaca jesu sukobljeni, ono što je u interesu Srba je kontra interesa Albanaca i obratno.


Мислим, шта је, сви су ми Албанци блиски рођаци, па треба да их збринем???


A što to ne pitaš Nemce, Francuze, Ruse, Jevreje...
Jesu li svi Nemci....Jevreji braća pa vođe njihovih država brinu o njihovim interesima?

Pokušaji da se dokaže ta tvoja teza, kako su nacije i nacionalni interesi neka smetnja, je negiranje svega onoga što je osnov društva kojem ti makar deklarativno težiš.

Ti zagovaraš pristupanje Srbije EU, a EU je savez država čija je bit, najvažniji ako ne i jedini osnov postrojanja, nacionalizam, sve one su nacionalne države koje se izuzetno brinu o dobrobiti svoje nacije.
Ti državi Srbiji osporavaš pravo na brigu o nacionalnim interesima Srba i njihovoj zaštiti od onih koji imaju druge interese, a istovremeno zagovaraš pristupanje Srbije savezu u kome su države koje upravo na tome insistiraju.
Stvarno si u opasnom raskoraku sam sa sobom.
Pa ako Srbija treba da ide u neki savez, zar ne treba da bude kao i ostale u njemu?

Kad predsednik Češke bude Slovak, predsednik Mađarske Rumun, predsednik Poljske Rus, Nemačke Francuz, i kad od tog trenutka prođe bar pedeset godina u miru, jer je za makar za toliko srpsko albanski sukob taziji od njihovih, onda se može razgovarati o Albancu na čelu Srbije.


Edit
I da, bilo bi stvarno zanimnjivo pročitati odgovor na pitanje o elementima nasleđa, objašnjanje šta je to, i kako bi se to sačuvalo ako bi Albanac bio predsednik Srbije?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:21 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hoochie coochie man
Bilo bi to tako da su interesi crnaca i interesi Amerike sukobljeni.

Не постоје црнци и белци, постоје људи... :(
Даље нећу ни да читам твој коментар.
Мука ми је.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:29 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu


Не постоје црнци и белци, постоје људи... :(

Jesi li ti daltonista?
Postoje bre, lako ih je razlikovati.
Po boji kože, samo ih pogledaš i vidiš razliku.

Ali dobro, razumem, prvo insistiraš na tome da je Obama crnac, sad kažeš da crnci ne postoje.
Sve mi je jasno:)

Даље нећу ни да читам твој коментар.

Važi.
A ono pitanje koji nije iz komentara koji nećeš da čitaš?

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:15 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Не постоје црнци и белци, постоје људи... :(


Jesi li ti daltonista?


Брајовић не живи у реалном свету.

Јуче сам слушала програм о школама у Алабами педесет година након десегрегације, а поводом случаја црне девојчице коју је мајка морала да повуче из приватне школе у коју иду бела деца (ЛИНК).

Пре двадесетак година, школе у Алабами су углавном биле мешовите, а сада више нису.
freehand freehand 15:49 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Не постоје црнци и белци

... postoje samo Srbi i Albanci.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:52 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Очекивати даљу разумну расправа из позиција и назора који су овде сасвим огољено представљени јесте једнако очекивању да хор глувих узорно изведе Оду радости. Поздрављам вас.

P.S.
Поздрављам све вас: и црнце и белце и Албанце и Србе, и геј и transgender учеснике расправе, и све остале... То је као с председником: или је свима председник, или није председник.
mariopan mariopan 16:15 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

principessa_etrusca
mariopan

Ја сам рекла да верујем да је плански манипулисано наталитетом, не принцеза.
........
До тада,веруј ми на реч да сам то на блогу и прочитала, неко је качио и то није овај текст који је линковала принцеза.


Тема коју си отворила је веома интересантна, а текст који сам ја окачила је једино што сам о њој нашла.

Извор је Радио Слободна Европа (значи, никаква 'српска пропаганда'), а интервјуисани социјални психолог који је споменуо "вањски подстицај да се има што више деце, како би било више људи у земљи" је Албанац (значи, опет, није 'српска пропаганда').
Dashamir Berxulli, socijalni psiholog: "...
„Raniji vanjski podsticaj da se ima što više dece, kako bi bilo više ljudi u zemlji, sada je već opao, tako da su se ljudi okrenuli normalnom životu, uzimajući u obzir svoje životne standarde..."


Он је практично признао да је било манипулације наталитетом, подстакнуте са " вањске" стране а из разлога " да буде више ( њихових) људи у земљи" и да је та потреба сада престала ( јер је циљ постигнут?"

То би по мени отворило много додатних питања:

Ко је био " вањски подстицај" јер је то радио из својих интереса?

Косово није било пуста земља коју треба насељавати, ту су већ живели људи....дакле то насељавање је у плану имало протеривање или физичко затирање аутохтоног становништва неалбанског порекла?
Како је замишљено да те људе населе и где да их населе знамо из онога што је уследило а за шта углавном оптужују Србију и све нас?
Ако би се добио ( истинит) одговор на та питања онда би "општепозната историја" претрпе неке промене?

Онда би дежурни посипачи пепелом и пљувачи Србије остали без муниције?

Период о коме сам ја говорила није скоријег датума, то је време старе Југославије и Тита који је кумовао сваком десетом-петнаестом детету и када је све време Косову пружана помоћ у новцу који су узимали од свих нас ( нису нас питали за дозволу)..и време када су Мартиновића убеђивали да ћути о томе ко га је осакатио и на који начин.
Оно истраживање је о свим земљама Европе после другог светског рата и ту нема Косова као посебне регије него народа по народностима који ту живе.
omega68 omega68 16:32 05.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Ti državi Srbiji osporavaš pravo na brigu o nacionalnim interesima Srba i njihovoj zaštiti od onih koji imaju druge interese, a istovremeno zagovaraš pristupanje Srbije savezu u kome su države koje upravo na tome insistiraju.

Jednom komunista - uvek komunista:

Svesni teškoće u borbi, bez obzira na podvojenost u pоgledu na društveni poredak, vođstvo hrvatskog narodnog ustaškog pokreta i vođstvo jugoslovsnske komunističke stranke u Kraljevini Jugoslaviji,
ovlašćeno i sporazumno sa svima prvacima legalnih i ilegalnih formacija sklapa sledeći

SPORAZUM

1) Vođstvo hrvatskog narodnog oslobodilačkog ustaškog pokreta s jedne strane i vođstvo komunističke stranke s drugs strane svesni su težine svoga položaja koji dolazi od zajedničkog neprijatelja, svake jugoslovenske vlade i srpskog naroda kao nosioca srpske hegemonije (nadmoćnost) i podržavaoca svakog režima koji sputava, smeta i tupi nade:
a) kod hrvatskog naroda da će ikada doći čas oslobođenja ispod srpskog jarma,
b) kod komunističkih masa da traže saveznike u rušenju postojećeg stanja, ma kakve poglede taj saveznik imao na poredak i formu države po postignutom uspehu.
2) Vođstvo jugoslovenske komunističke stranke svijesne svoje uloge, priznaje da do komuniziranja Balkanskog poluostrva ne može doći dok se ne slomi kičma srpstvu i pravoslavlju, jer je poznato da su to dva faktora koja su omela prodiranju Osmanlija na Zapad i komunizma i Austrije na Istok. Sporazumni su da uništavanjem svega što je srpsko i pravoslavno utire se teren za komuniziranje Jugoslavije i Balkanskog poluostrava.

Vođstvo hrvatskog oslobodilačkog ustaškog pokreta predoseća da bi bez promene postojećeg stanja hrvatski narod podlegao jugoslovenskoj lukavosti i srpskoj hegemoniji i nudi saradnju svima porobljenima Jugoslavije i komunističkoj stranci posebno, da ubrzaju tok događaja sredstvima i načinima prema uputima svoga vođstva.
3) Vođstvo hrvatskog ustaškog pokreta obavezuje se da će sve štrajkaške demonstracije, manifestacije i sve razne izgrede koje izvode komunističke formacije potpomagati i u njima učestvovati. Vođstvo komuniegičke partije smatrajući hrvatski ustaški pokret jakim činiocem i pomagačem urušеnju postojećeg stanja, obećanje svaki podržak i potporu u ostvarivanju ustaških ideala.
Vođstvo i jedne i druge strane obavezuje se da će izbegavati, sve svađe i zadevice između jednih i drugih; u napisima, ličnom razgovoru i itd…, a u slučajevima demonstracija, revolucija i ratova, jedne druge bez prigovora pomagati, naročito uništavanjem svega što je srpsko i pravoslavno, kao što je istaknuto u tačci dva ovog sporazuma.
4) U slučaju lokalnih nesporazuma dužnost je lokalnog vođstva ustaškog pokreta i komunistrpke stranke da sve sukobe odnah likvidiraju, a svaka formacija o tome svoje starije jedinice obavjestnti. Neskladnost načelne naravi rešava vođstvo hrvatskog ustaškog pokreta i vođstvo jugoslovenske komunističke partije.
CILJ :
Jugoslovenska komunnstička stranka kojoj je Zakon o zaštiti države od 1922. god., onemogućena akcija slobodnog kretanja i rada sa jedne, i vođstvo hrvatskog oslobodilačkog pokreta s druge strane, primajujavascript:; na sebe zajednički i sporazumo DUŽNOST zajedničke borbe i međusobnog pomaganja u svakom slučaju potrebe do postignutog cilja: raspadanja jugoslovenske države i uništavanje svega što je srpsko i pravoslavno.

Sremska Mitrovica, juni-lipanj 1935. godine
Za komunistnčku stranku
Moša Pijade, s.r.

Za ustaški oslobod. hrv. pokret
Dr. Mile Budak, s.r. advokatjavascript:;


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:50 05.03.2015

Памет фалсификата

omega68
Sremska Mitrovica, juni-lipanj 1935. godine
Za komunistnčku stranku
Moša Pijade, s.r.

Za ustaški oslobod. hrv. pokret
Dr. Mile Budak, s.r. advokatjavascript:;



Незнање рађа глупост, глупост рађа мржњу: Миле Будак је наводне године, када је у Сремској Митровици "потписао" споразум с Мошом Пијадом, на Липарским острвима у Италији увелико тренирао усташке формације.

Emigrirao je 2. veljače 1933. godine, prvo u Austriju te potom u Italiju. Početkom 1934. godine je u Berlinu šef ustaškoga ureda i izdaje godišnjak Nezavisna hrvatska država a u svibnju iste godine u izdanju Hrvatskog kola u SAD izlazi mu Hrvatski narod u borbi za samostalnu i nezavisnu Hrvatsku državu, politička rasprava u kojoj opisuje hrvatsko iskustvo u Jugoslaviji i predviđa rat između Hrvatske i Srbije kao jedino rješenje za hrvatski narod.[2] 1935. godine Ante Pavelić imenuje ga zapovjednikom svih ustaških logora u Italiji te na Liparima boravi od siječnja do početka veljače 1937. godine.[2]

IZVORNIK

Иста је оваква памет мислила о Кељмендију или албанском наталитету-
omega68 omega68 20:48 05.03.2015

Re: Памет фалсификата

Original se nalazi: Vojno istorijski institut JNA, arhiva neprijateljskih jedinica Br. reg. 3/2; Kutija-116/1638

Idi i proveri, neznalico.
Što, nije mogao da dođe i da uđe u zatvor?
Kao što ni Čeda nije mogao da nosi tortu Spasojeviću?
Stvarno nas praviš budalama, ali mi budale nismo.
tasadebeli tasadebeli 08:41 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

mariopan

а сиротиња јесвуда иста, нема националност него су ту сви пдједнако несрећни.




А када се тој сиротињи путем медијског левка улију у главу појмови попут нација, вера, раса и слично, па им се још на то дода шлаг како су несрећни, у ствари, због постојања оне друге сиротиње, добије се грађански рат попут оног у бившој СФРЈ.

И тим ратом убијене су две муве једним ударцем. Нађен је начин да се опстане на својим положајима дуги низ деценија после пада Берлинског зида и да потомци после наследе стечене привилегије, а успут је још учињена и велика услуга газдама из иностранства.

Милина једна!

Сад се каријера може направити само ако знаш кога треба да пљујеш а над ким да наричеш, нема везе да ли је то истина, важно је само бити довољно гласан да чује онај ко треба.





И такву каријеру граде баш исти они, или њихови потомци, који су опстали на горе наведени начин после пада Зида.

А ви остали, стоко једна неумивена, марш назад на сисање весла!
Milan Novković Milan Novković 09:02 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

А када се тој сиротињи путем медијског левка улију у главу појмови попут нација, вера, раса и слично, па им се још на то дода шлаг како су несрећни, у ствари, због постојања оне друге сиротиње, добије се грађански рат попут оног у бившој СФРЈ.

Dobri ljudi su donekle žrtve loših ljudi i zbog toga što se dele u grupe na načine koji su mešavina antagonizma i neprijatnosti raznis vrsta, pa destruktivnih vrsta takmičenja, nipodaštavanja itd.

Recimo i okupljanje u grupe, sve do ne samo nacije, nego je i kontinent dobar primer, pa vera imaju iza sebe i genetske predispozicije - grupa zato što nam je istorijski, i ovde pričamo o desetinama hiljada godina, pomagala oko preživljavanja, a vera zato što se rodimo i živimo te prve godine u sredini koju ne razumemo a stvari se prosto "dešavaju" kako treba, i uvek su tu prisutne prvo jedna "čudna" osoba bez dlaka na licu i jedna važna ali nešto manje važna sa dlakama, pa onda i druge "čudne" osobe i neke nevidljive sile.

Problem nastaje kasnije kako osobe sa zajedničkim osnovnim, korisnim i važnim ciljevima počinju da se biju između sebe, verbalno i fizički često do te mere da se više preziru nego što preziru zajedničkog i istinski mračnog neprijatelja.

Kad bolje razmisliš nije najjasnije zašto mi u toj nešto apstraktnijoj ravni, a tamo smo uglavnom, tj nismo u četiti oka, kidišemo jedni na druge umesto da poštujemo razlike, pošto nemamo problema da ih pošujemo kada smo "uživo" nego umemo dobro da se provodimo, uz obostrano razumevanje, i pored razlika.
hajkula1 hajkula1 10:32 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic

principessa_etruscaМала дигресија: обратити пажњу на слику бр 2. Блеров леви ручни зглоб је заштићен шаком човека из обезбеђења. Да ли беше Бушу нестао са руке скупи ручни сат у сличном поздрављању са одушевљеним "Косоварима"?Ово сам прескочио.Врачарац, ово ти је узорно шовинистичка опаска.И добар пример зашто Албанци нису желели да живе с нама у држави.Такође, одушевљење које је твој коментар изазвао и памет која га је подржала служе пристојним људима на стид.



Koje su ti sad ovo dezinformacije :) Zar vama nisu glasovi Albanaca pomogli da se osamostalite??


hajkula1 hajkula1 10:41 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

freehand

Nebojsa Krstic

Predrag Brajovic

principessa_etrusca... и да ми се обраћаш у мушком роду, обавестићу модератора.Извини, Врачарице.Је л' сад у реду?Meni Principesa deluje kao prerušeni Savamala. Da nije to isti čovek?Meni Principesa deluje kao neko ko spada u sam vrh među blogerima po obrazovanju, informisanosti, načinu komunikacije.Na stranu što se sa njom slažem u većini stavova. Pa ti je ovo što si napisao katastrofalan promašaj i kao pogađanje i kao vic.No tu je gospar Brajović da se nasmeje, kad se vrati iz šetnje.


Da, principessa_etrusca je obrazovana i nadasve pristojna osoba. (Na stranu to, što se ne sećam, da se neko njeno mišljenje nije uklapalo u moj stav.)

Red je da momci Krle i Brajović zatraže izvinjenje od principessa_etrusca. Zbog pristojnosti.
hajkula1 hajkula1 10:57 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic

milojep
Углавном, тад откријем да сам ја -- међу десетак разводника -- био једини који није будио Албанце за њихова дежурства у ходнику. Остали су будили како ко: Срби поштеде Србе и Словенце, а буде Хрвате и остале, Хрвати буде све осим својих, Словенци како ко итд. итсл. Једино што су сви будили Албанце. Осим мене, наивног. Ne reče koga su budili Albanci?Никога.У томе је ствар: Албанци су у војсци били сасвим изолована групација, планета за себе, и у мојој касарни звали су их "Французима", због језика, и нису добијали чинове или неке одговорне дужности. Барем је тако било код мене.Иначе, они су били и професионални бојкотери, многи од њих, па тако и тако мој Сефедин, некакав дрвосеча из околине, мислим, Призрена, ја сам га звао "црна звер", због тена и мишића. Како год, одбијао је да пређе пешадијске препреке, правдајући се да то не може, и нико није успео на то да га натера.Само је једном, кад смо остали сами на полигону, рекао ми: "Брајовићи, гледај сад!" -- и кренуо да скаче као вук, и сјебао те пешадијске препреке као нико пре њега.Макар је такав био моју утисак :)Узгред речено, стварно све овако беше.


Ovo za činove si, da izvineš, lupio. Prvo, da li se sećaš kada je Šešelj napao u čuvenom tekstu u Dugi, što je u Komandi u Štabu za odbranu, (naš najmlađi general... pilot) Albanac (inače je teča mog muža)?

Napredovanje, činovi, dužnosti, bili su po nacionalnom ključu.

hajkula1 hajkula1 11:36 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Predrag Brajovic
И ТАКО, АЗИЗ ЈЕ НАЈПРЕ ЈУРИО ДА УБИЈЕ САФЕТА... С-А-Ф-Е-Т-А.Какво је ово овде смеће.


Na KiM su ubijani i proterivani svi nealbanci i Albanci koji se nisu pridruživali secesionistima i teroristima.


Što se Muslimana tiče, ponovo pitam, ko je odgovoran što su učinjeni stravični zločini nad Babinim Muslimanima, gotovo genocid? Pretpostavljam da ti je sada manje čudno što je Keljmendi tražio Safeta...

mariopan mariopan 12:27 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

@ Таса

Да, управо тако.
Сиротињи улијеш у главу да му је први комшија отео земљу, жену, посао, да је сиромашан баш зато...или.....да га је вређао или понижавао ...и ето белаја па и злочина.

Пробај то и псвађаћеш и два рођена брата а не две нације или народа.

А када видиш ко је из тога изашао богатији и ко је профитирао на свеопштој несрећи - саамо ти се каже зашто је то неком требало.

@ Новковић

Зашто се добри људи за гушу хватају то знају лоши људи који их овако хушкају, подмећу лажи и убеђују друге да их је неко вређао и понижавао, отимао......

...у љуудској природи је да до некле отрпи а од некле да узврати, па убеђен да чини праведно и да тако брани своју правду често чини неправду и злочине и оном ко му ништа није скривио....док хушкачи увек из тога излазе богатији и задовољнији.

Видиш колико година после тог рата не престаје убеђивање свих других о огромној и и једино српској кривици док се из све снаге заташкавају докази за сасвим другу причу?

Хушкачи су и сад на задатку.

Што већа мржња ка неком народу гарантује довољно вољних и острашћених за неко будуће клање на овим просторима - у коме ће опет страдати само добри људи. Зато свака земља има своје хушкаче, они који све време подсећају рањени и сиромашни народ ко им је крив за ту несрећу, и неће много проћи а да се поново не покољемо.
Пуј пуј
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:43 06.03.2015

Re: Памет фалсификата

Predrag Brajovic
Иста је оваква памет мислила о Кељмендију или албанском наталитету-

Ја тебе потпуно разумем: увек је лакше прихватити сервирану version officielle, него размислити својом главом и лакше је климнути, него поставити питање.

Избор линије мањег отпора која захтева мањи труд је сасвим природан, али нажалост, није увек пример интелигентног понашања, а о интегритету да не говорим.

У нашој бившој држави подстицани модел понашања је био неталасање или минимално таласање. Нереди који су избили на КиМ 1968. и 1981. се нису могли сакрити, али су били минимизовани.

Тако је минимизована Кељмендијева индоктринација ('показивање нетрпељивости према југословенском социјализму') када је био у средњој школи и покушај бега у Албанију када је имао 16 година (за шта је правоснажно осуђен на казну затвора). Да ли је (или није) показивао знаке "менталне болести" која му је постхумно приписана је друго питање, али као млади индоктринирани Албанац, што није било под знаком питања, у ЈНА није имао одговарајући третман, али због тога никада нико није одговарао.

Ниси коментарисао ни неспорно заташкавање случаја Ђорђа Мартиновића.

Даћу још један пример са КиМ. Током нереда у пролеће 1981. изгорео је конак Пећке патријаршије. То се догодило у ноћи између 15. и 16. марта, у јеку побуне. По сведочењу сестринства ватра је избила и ширила се са два различита места. Ризница и рукописне књиге су углавном спашени, али је изгорела фрескама осликана "зимска црква" која је била део конака. Узимајући у обзир околности, најмање што се очекивало је да држава спроведе вештачење и полицијску истрагу, али се све завршило на изјави локалног јавног тужиоца Албанца да се радило о неисправним инсталацијама.

Моје питање за тебе је каква је то памет која гура стварност под тепих.
freehand freehand 13:21 06.03.2015

Re: Памет фалсификата

Ја тебе потпуно разумем:

Sad sam se vratio iz šetnje, popio čaj sa belim vinom, i da ti budem iskren - baš si me nasmejala do suza! :))))))))))))))
Razumeti Brajovića teško je koliko i razrešiti pitanje o mogućem broju anđela na glavi čiode i istovremeno lagano kao neko od pitanja na testu za prvake.
Ali, odaću ti tajnu: standardni metodi ti u tom razumevanju neće biti od pomoći.
hajkula1 hajkula1 13:51 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

freehand

Predrag BrajovicSarah Palin: “We Abolished Slavery And Got Obama; What’s Next If We Change The Immigration Law – A Latin President?”:)))))))))Da, zamislite, stvarno, da smo Albance tretirali kao ravnopravne, šta bi nam se desilo? Možda bi nam predsednik sada bio neki Veton ili Adem??? Juuuuuuuu!!!Ali, jbg, to znači da bismo još uvek bili u istoj državi.:)Sinan Hasani i Sejdo Bajramović su bili predsednici Predsedništva SFRJ.



Familija Nimani?

Kako se zvao Albanac kog je Šešelj napaou u Dugi, jer je bio pilot, najmlađi general, u Štabu u Komandi? (Lično znam čoveka A. A. ali ne bih da mu pominjem ime ako bar neko ne zna.)

Podseti ga za nacionalni ključ, na prednosti pri zapošljavanju i deobi stanova u Beogradu... Taj nacionalni ključ je često bio jedan od uzrka za negativnu selekciju.


mariopan mariopan 14:15 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hajkula1
Predrag Brajovic
И ТАКО, АЗИЗ ЈЕ НАЈПРЕ ЈУРИО ДА УБИЈЕ САФЕТА... С-А-Ф-Е-Т-А.Какво је ово овде смеће.


Na KiM su ubijani i proterivani svi nealbanci i Albanci koji se nisu pridruživali secesionistima i teroristima.


Što se Muslimana tiče, ponovo pitam, ko je odgovoran što su učinjeni stravični zločini nad Babinim Muslimanima, gotovo genocid? Pretpostavljam da ti je sada manje čudno što je Keljmendi tražio Safeta...


Посебно су страдали Албанци који нису хтели да учествују у злочинима своје сабраће.
Добро се сећам случаја Албанке која је избегла у Србију са децом а њеног мужа су одвели и убилиАлбанци, зна она и кко јер се тамо готово сви знају и познају.....али занимљиво је и то што је она свим својим синовима дала српска имена и прешла у Православну веру - из протеста и пркоса.
Деци је дала имена из " Девет Југовича" па је тако гласио и наслов текста, мислим у Новостима да је било.
hajkula1 hajkula1 14:24 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

mariopan

hajkula1

Predrag BrajovicИ ТАКО, АЗИЗ ЈЕ НАЈПРЕ ЈУРИО ДА УБИЈЕ САФЕТА... С-А-Ф-Е-Т-А.Какво је ово овде смеће.Na KiM su ubijani i proterivani svi nealbanci i Albanci koji se nisu pridruživali secesionistima i teroristima.Što se Muslimana tiče, ponovo pitam, ko je odgovoran što su učinjeni stravični zločini nad Babinim Muslimanima, gotovo genocid? Pretpostavljam da ti je sada manje čudno što je Keljmendi tražio Safeta...Посебно су страдали Албанци који нису хтели да учествују у злочинима своје сабраће.Добро се сећам случаја Албанке која је избегла у Србију са децом а њеног мужа су одвели и убилиАлбанци, зна она и кко јер се тамо готово сви знају и познају.....али занимљиво је и то што је она свим својим синовима дала српска имена и прешла у Православну веру - из протеста и пркоса.Деци је дала имена из " Девет Југовича" па је тако гласио и наслов текста, мислим у Новостима да је било.



Žrtve terorista na KiM su Bošnjaci (ne zovu se više Muslimani a nisu ni Srbi).

http://www.info-ks.net/bosnjaci/aktualno/53227/opljackana-a-zatim-spaljena-kuca-bosnjaka-u-peckoj-banji

mariopan mariopan 14:26 06.03.2015

Re: Памет фалсификата

freehand
Ја тебе потпуно разумем:

Sad sam se vratio iz šetnje, popio čaj sa belim vinom, i da ti budem iskren - baš si me nasmejala do suza! :))))))))))))))
Razumeti Brajovića teško je koliko i razrešiti pitanje o mogućem broju anđela na glavi čiode i istovremeno lagano kao neko od pitanja na testu za prvake.
Ali, odaću ti tajnu: standardni metodi ti u tom razumevanju neće biti od pomoći.


mariopan mariopan 14:42 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

hajkula1



Žrtve terorista na KiM su Bošnjaci (ne zovu se više Muslimani a nisu ni Srbi).

http://www.info-ks.net/bosnjaci/aktualno/53227/opljackana-a-zatim-spaljena-kuca-bosnjaka-u-peckoj-banji


Страшно, јадни људи.

А ја гледам сад скоро, слике ових Албанаца који сада беже са Косова према Мађарској и видим како кроз ледене потоке носе бебу а беба само у чарапицама на ногама, напољу мраз, они гладни уморни ко зна шта су прошли...и жао ми до неба.

Изашла бих да им изнесем врућег млека за децу и чаја и сендвиче само да сам ближе. Није ме брига ко је коме шта урадио.......
tasadebeli tasadebeli 23:34 06.03.2015

Re: U pauzama savetovanja, onomad na Kosovu

Milan Novković

Problem nastaje kasnije kako osobe sa zajedničkim osnovnim, korisnim i važnim ciljevima počinju da se biju između sebe, verbalno i fizički često do te mere da se više preziru nego što preziru zajedničkog i istinski mračnog neprijatelja.



Оно што мене, Милане, збуњује већ дуго јесте нешто што сам прочитао још на факултету као студент, а што примећујем свакодневно у свом окружењу и данас, ево скоро три деценије откако сам видео резултате тог истраживања.

Наиме, тада сам прочитао једну лингвистичку студију - истраживање које се бавило нетрпељивошћу према оном "другом", односно говорнику другачијег матерњег језика. Истраживање је рађено осамдесетих у Канади на великом узорку говорника енглеског и француског језика као матерњих језика.

Било је ту поприлично занимљивих закључака, а онај који ме и данас још увек збуњује јесте да нетрпељивост према "другом и другачијем" расте са степеном образовања.

Пази, расте (!) са степеном образовања.

Па зар не би требало баш образовање да нам рационализује и објасни узроке нетрпељивости према другом и другачијем, те да нас упути на путеве превазилажења тих наших беспотребно гајених мржњи?

Или је то само потврда онога што самом себи понављам већ дуго, дуго: бити просвећен не значи само бити образован односно, да би неко био просвећен човек, потребно је много више од пуког образовања?
bladerunner92 bladerunner92 17:59 01.03.2015

Auu Krle

a ja sam bila ubedjena da ti onaj jutarnji preskliping radis za Vucica.Ali sad kad je uzo Blera ja sam se sad skroz zbunila. Ti bi mu sigurno savetovao da to ne radi jel tako jer mu ova prava opozicija Obraz , Nasi tj njegovi bivsi iznevereni i slicni - to mozda nece oprostiti ?
E al koji hoce? Ja se npr. potpuno slazem sa tobom u jednom delu - mislim da je smesno i neozbiljno duriti se ko da se ne radi o drzavnickim poslovima vec o igranju u parku, mislim da treba da se sastanu i sa crnim djavolom ako ce to pomoci ovoj drzavi tako da nije problem to sto su se oni sastali sa preplanulim, nasmejanim Tonijem koji nas je nekad bombardovao (u pauzama dok je igrao tenis ili kriket ili dopisati po zelji sta je jos mogao da radi ), da im odrzi predavanje za nas novac (znam ovako kad se stavi sve jedno pored drugog dobije s uvid u velicinu tragikomedije ) nego je mnogo veci problem to sto su se sastali sa covekom koji je postao potpuno ne samo irelevantan u tim lobistickim krugovima vec sluzi za sprdnju cak i medju svojima.
meni ovo izgleda ko tezga banana drzave, ko onomad kad su ga oni jadnici na Kosovu vukli levo desno zamalo pa suznih ociju sto im je dosao jedan TAKAV covek da im pomogne ( ?)
lici i na pranje para ili tako nesto...

LINK
(jel ja to citam embarrassment i Tony Blair u istoj recenici u Guardianu?)
ma nema veze ni to sve sto citam , nego mene Krle interesuje ko je tebi ciljna grupa bila ovde, odnosno ko je taj za koga naivno verujes da ce da popije ovo? levica? desnica?centar?oni na vrhu?oni na dnu? Ili samo oni glupi?ili samo opravdavas honorar?
mislim stvarno?!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:18 01.03.2015

Re: Auu Krle

odnosno ko je taj za koga naivno verujes da ce da popije ovo? levica? desnica?centar?oni na vrhu?oni na dnu? Ili samo oni glupi?

Nije za glupe. Ti si mi potvrda.
omega68 omega68 23:04 01.03.2015

Sledeći tekst u Našim Novinama

predlog:

И најзадртијим је после Крима постало јасно да Мајдан (у Русији) нема ама баш никакве шансе. А у таквим ситуацијама се иде на крајње мере - једна од њих је приношење сакралне жртве.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:19 02.03.2015

Re: Sledeći tekst u Našim Novinama

omega68
predlog:

И најзадртијим је после Крима постало јасно да Мајдан (у Русији) нема ама баш никакве шансе. А у таквим ситуацијама се иде на крајње мере - једна од њих је приношење сакралне жртве.

Hvala za predlog.

Mislio sam, pošto ova vlast izuzetne napore ulaže u svoje samouništenje, da napišem tekst o tome šta je realna alternativa aktuelnoj vladi.

E sad, možda ću da napišem to, možda ću nešto drugo, a možda neću ništa, daleko je sledeća nedelja.
omega68 omega68 00:35 02.03.2015

Re: Sledeći tekst u Našim Novinama

šta je realna alternativa aktuelnoj vladi.

Ono što je najavio Čanak Ličanin
mlinarslavko mlinarslavko 13:38 02.03.2015

Prijem elite

Ne znam koliko je moguce, mozda Vucic samo priprema teren da malo "elite" udje u vladu. Na primer LDP ili slicno.
apach92 apach92 16:09 02.03.2015

nekako mislim....

da uprkos tome sto cenim slobodu govora kao jedno od najvecih dostignuca tekuce civilizacije blog autora vidim kao tamnu stranu tog dostignuca. Ali ok, sto rekose u nekom TV sitkomu na bas tu temu - "everybody has a constitutional right to be an idiot"

Takodje mislim da PR i savetnicke CV-eve treba ostavljati na drugom mestu. I oblande nisu potrebne.

A mozda je ovo i jedan od prvih .....proizvoda famoznih "delivery unit-a", ko ce ga znati.

ostajte dobro.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:15 02.03.2015

Re: nekako mislim....

nekako mislim....
da uprkos tome sto cenim slobodu govora kao jedno od najvecih dostignuca tekuce civilizacije blog autora vidim kao tamnu stranu tog dostignuca

Potpuno se slažem. Mislim da bi autoru trebalo zabraniti pisanje tekstova koje ti nisi odobrio.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:26 02.03.2015

Re: nekako mislim....

apach92
da uprkos tome sto cenim slobodu govora kao jedno od najvecih dostignuca tekuce civilizacije blog autora vidim kao tamnu stranu tog dostignuca. Ali ok, sto rekose u nekom TV sitkomu na bas tu temu - "everybody has a constitutional right to be an idiot"

Takodje mislim da PR i savetnicke CV-eve treba ostavljati na drugom mestu. I oblande nisu potrebne.

A mozda je ovo i jedan od prvih .....proizvoda famoznih "delivery unit-a", ko ce ga znati.

ostajte dobro.



Da, lekcija: "Damage control".
1. Uvod: prvo se saglasis sa kritikom "njih", tu malo otvoris vrata kod onih kojima je cela stvar odvratna.
2. Razrada: malo elaboriras neka opsta mesta, dok vrata guras polako da bi presao na ono najbitnije, to jest
3. Zakljucak: princip je dobar, a uostalom nije ni vazno, ima i vaznijih pitanja. Sve u svemu - It's all good.

apach92 apach92 17:28 02.03.2015

Re: nekako mislim....

Nebojsa Krstic

Potpuno se slažem. Mislim da bi autoru trebalo zabraniti pisanje tekstova koje ti nisi odobrio.


Nema potrebe da se toliko jedite. Retko sam na blogu a i ljudi stvarno pisu svasta ovih dana.

Mozda vam ovo pomogne:

LINK
freehand freehand 19:33 02.03.2015

Re: nekako mislim....

apach92
Nebojsa Krstic

Potpuno se slažem. Mislim da bi autoru trebalo zabraniti pisanje tekstova koje ti nisi odobrio.


Nema potrebe da se toliko jedite. Retko sam na blogu a i ljudi stvarno pisu svasta ovih dana.

Mozda vam ovo pomogne:

LINK

Jel tebi pomoglo?
qqriq qqriq 19:48 02.03.2015

i tako

se ja (opet) vraćam s festa, gledala Still Alice i, onako, još u suzama (nije normalno kako Mur glumi) kad imam šta da čujem (čuvene slušalice) na vestima B92 gde prepričavaju, a bogami i direktno citiraju delove autorskog teksta Aleksandra Vučića u kome javlja da pušimo svi mi koji imamo nešto protiv posete/predavanja Blera, te sramne i sramotne i jadne i bedne i tajne posete Blera kažem ja, koja bi ostala tajna da je nije neko, majku mu njegovu spalim, ipak dojavio fakin novinarima pa se tako raščulo, inače bi posetu/predavanje pojeo crni mrak, pa nam Vučić, nama nezahvalnicima, drži lekcije da ništa ne kapiramo i kaže rad rad rad.

TUGA bre.

I sram te bilo Vučiću. Jel može sa ovim ukrasom?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:09 02.03.2015

Re: i tako

I sram te bilo Vučiću. Jel može sa ovim ukrasom?

Probaj sa Vučiću Sadame!
milojep milojep 20:58 02.03.2015

Re: i tako

Nebojsa Krstic
I sram te bilo Vučiću. Jel može sa ovim ukrasom?

Probaj sa Vučiću Sadame!


Vidiš, sad mi pade na pamet! Niko do sada to ne reče a Bogami mi se čini da ima smisla!
Vučić je morao da prihvati 'obuku' od strane Blera!
Da je slobodno odlučivao čak ni njemu takva glupost(čini mi se) ne bi pala na pamet!
Biće da je ovo neki ultrapromišljeni potez centara moći usmeren ka 'lomljenju' javnog mnjenja,ponosa naroda ,bilo kakvog smisla otpora zlu jer eto sami mu otvaramo vrata!...

'ebeno!
emsiemsi emsiemsi 21:55 02.03.2015

Re: nekako mislim....

freehand
apach92
Nebojsa Krstic

Potpuno se slažem. Mislim da bi autoru trebalo zabraniti pisanje tekstova koje ti nisi odobrio.


Nema potrebe da se toliko jedite. Retko sam na blogu a i ljudi stvarno pisu svasta ovih dana.

Mozda vam ovo pomogne:

LINK

Jel tebi pomoglo?

Њему можда и није, но, око себе, сваким даном видим све више оних којима јесте помогло.
Када ће да стигне рачун нама осталима за ту помоћ, видећемо !? Ценим - убрзо.
qqriq qqriq 22:15 02.03.2015

Re: i tako

Probaj sa Vučiću Sadame!


Sačuvaću za tvoj sledeći blog
pnbb pnbb 23:02 02.03.2015

Re: i tako

Probaj sa Vučiću Sadame!

a nista ono, o pokojniku sve najlepse..?
tctc.. uvredi coveko samo tako
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:20 03.03.2015

Re: nekako mislim....

Da, lekcija: "Damage control".
1. Uvod: prvo se saglasis sa kritikom "njih", tu malo otvoris vrata kod onih kojima je cela stvar odvratna.
2. Razrada: malo elaboriras neka opsta mesta, dok vrata guras polako da bi presao na ono najbitnije, to jest
3. Zakljucak: princip je dobar, a uostalom nije ni vazno, ima i vaznijih pitanja. Sve u svemu - It's all good.


Nekad pomisli zašto ovoj našoj zemlji ide ovako traljavo, a onda se prisetim da je to zato što su svi stručnjaci zaokupljeni komentarisanjem mog bloga.
apach92 apach92 09:48 03.03.2015

Re: nekako mislim....

freehand

Jel tebi pomoglo?


Bas raspravaljam sa nekim prijateljima pre neki dan, svi smo 40, 40+ generacija i svi smo za ovdasnje uslove nesto "postigli" u zivotu. Ili bar volimo da mislimo da je tako, obzirom da pod pomenutim dostignucem-postignucem podrazumevamo da nismo gladni, imamo placene racune, natprosecno placene poslove(gledano na prosek u Srbiji) svake 5. godine odemo na more, jednom, mesecno u pozoriste, poneki koncert u toku godine, i, za nedajboze, mozemo da platimo pregled kod privatnog lekara. Bar jedan.

Obzirom da smo se sve ove godine prilagodjavali bas smo spekulisali kako bi nam zivot izgledao da napravimo korak dalje i uclanimo se u SNS i stavimo im nase usluge na raspolaganje. Profesionalci smo u svom poslu a pomenuta politicka frakcija sem marketinskog pristupa kojim nas sasvim uspesno obasipa ima neverovatno veliku prazninu kada su u pitanu kvalitetni kadrovi.

Pretpostavljam da bi usluge koje bi ponudili prevazisle pisanje afirmativnih komentara na drustvenim medijima i u komentarima novina(bot armada) ali da bi moralni aspekt naseg ucesca bio jednak pomenutima.

Onda smo ipak popili po jos jedno pivo i malo se kikotali ideji. A sutradan je osvanuo jos jedan dan u Srbistanu obogacen autorskim tekstovima gospodina Krstica i PateticnogSuperAceSpasioca.

--------------------------------------------------

Nemam nista protiv da Vlada RS(u bilo kom sastavu i vremenu) odrzava odnose sa svim narodima, zemljama i politicarima koji ih predstavljaju.

Toni Bler je vec problem. Prvo, nije politicar vec konsultant koji radi za pare. Pretezno sa zaostalim zemljama gde spadamo i mi. Kada se spomene njegovo ime cak i ja mogu da kazem da sam patriota uprkos svim losim iskustvoma iz modernih vojnih mobilizacija i rovova.

Taj covek nema sta da trazi u Srbiji jer je, kao licnost i konkretni pojedinac deklarisani naprijatelj svih naroda koji zive na prostorima Srbije. Potpisivao se na bombe koje su bacane na nas pa koliko citam i sam narod V. Britanije mu je sudio zbog toga i slicnih akcija. I nije bitno da li su ga osudili ili ne(to je vec druga prica) ali su rekli sta su kao narod imali protiv konkretnog pojedinca.

Dakle, Srbija je bitna. Cak i svako znanje koje nasi politicari, kakvi god da su, mogu da usvoje i primene za nase dobro.

Ali reci da u celoj toj ideji Bler nije bitan pretstavlja obicno defeciranje marketinskog strucnjaka na koje siroke narodne mase sad treba, zamislite, da daju pozitivan odgovor.

E pa, nece moci.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:45 03.03.2015

Re: nekako mislim....

Nebojsa Krstic
Da, lekcija: "Damage control".
1. Uvod: prvo se saglasis sa kritikom "njih", tu malo otvoris vrata kod onih kojima je cela stvar odvratna.
2. Razrada: malo elaboriras neka opsta mesta, dok vrata guras polako da bi presao na ono najbitnije, to jest
3. Zakljucak: princip je dobar, a uostalom nije ni vazno, ima i vaznijih pitanja. Sve u svemu - It's all good.


Nekad pomisli zašto ovoj našoj zemlji ide ovako traljavo, a onda se prisetim da je to zato što su svi stručnjaci zaokupljeni komentarisanjem mog bloga.


Pa jebi ga kad su strucnjaci u ovoj zemlji placeni toliko da jedini oblik zabave koji sebi mogu da priuste je da troluju tvoje blogove.
milojep milojep 10:47 03.03.2015

Re: nekako mislim....

Bas raspravaljam sa nekim prijateljima pre neki dan, svi smo 40, 40+ generacija i svi smo za ovdasnje uslove nesto "postigli" u zivotu.


Pozdrav generaciji!

Obzirom da smo se sve ove godine prilagodjavali bas smo spekulisali kako bi nam zivot izgledao da napravimo korak dalje i uclanimo se u SNS i stavimo im nase usluge na raspolaganje. Profesionalci smo u svom poslu a pomenuta politicka frakcija sem marketinskog pristupa kojim nas sasvim uspesno obasipa ima neverovatno veliku prazninu kada su u pitanu kvalitetni kadrovi.


Iz nekih svojih razloga ,jednom prilikom, ponudio sam besplatnu pomoć (profesionalnu) ministarstvu i agenciji za energetsku efikasnost. Naravno imao sam i konkretan predlog koji sam obrazložio i poslao na 6-7 mailova od kabineta ministarke(tada Mihajlović) do koje kakvih sekretara i pomoćnika u ministarstvu i agenciji.
Potpisao se naravno,sa sve titulama i referencama. Od nikoga ali nikoga, nisam dobio ni običan mail sa nekim kurtoaznim 'hvala razmotrićemo' a kamoli išta više!
Nešto sumnjam da je iko od tog ološa proverio da li sam u SNS-u!(naravno da nisam) ali misliti da je za pomoć državi potrebna samo članska partije na vlasti je pogrešno razmišljanje.
Bilo kakva varijanta ulaska u SNS po meni nema nikakav smisao jer bi svu volju čoveka da pomogne okrenula u suprotnom pravcu.


principessa_etrusca principessa_etrusca 13:23 03.03.2015

Re: i tako

Probaj sa Vučiću Sadame!


Или са "Вучићу-Блеру"!
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:15 03.03.2015

Re: nekako mislim....

Potpisao se naravno,sa sve titulama i referencama. Od nikoga ali nikoga, nisam dobio ni običan mail sa nekim kurtoaznim 'hvala razmotrićemo' a kamoli išta više!

То је опште место, али читам да ће сада 'вамо неки Швајцарац да нас научи како да реформишемо школство.

Можда би могао да почне са лекцијом о одговарању на пошту?
apach92 apach92 14:35 03.03.2015

Re: nekako mislim....

na primer. Bazične poslovne funkcije - javljanje na telefon po mogućstvu do trećeg zvona i odgovor na elektronsku poštu. Pa makar ne mogli da pomognu sagovorniku ili da sarađuju sa njim.

Što se tiče dualnog obrazovanja taj sistem zaista postoji u zapadnom svetu. SuperAca je ipak zaboravio na nekoliko stvari:

- praksa je plaćena
- domaća privreda je u tako lošem stanju da nema više mesta ni za stalno zaposlene.
- postojeća poslovna praksa je retko gde tako dobrog kvaliteta da se može pohvaliti edukativnim potencijalom
- postojeća inspekcija rada nije u stanju ni da natera poslodavce da prijave radnike a kamo li da kontroliše poslodavce za potencijalni mobing većinom maloletnih lica
- dualno obrazovanje je već postojalo u SFRJ i to 50 godina (tako da SuperAca nije otkrio toplu vodu) i ako me sećanje služi takve škole su se zvale ŠUP - Škola učenika u privredi.
qqriq qqriq 23:25 03.03.2015

Re: i tako

Или са "Вучићу-Блеру"!



qqriq qqriq 11:14 04.03.2015

Re: i tako

Da je slobodno odlučivao čak ni njemu takva glupost(čini mi se) ne bi pala na pamet!
Biće da je ovo neki ultrapromišljeni potez centara moći usmeren ka 'lomljenju' javnog mnjenja,ponosa naroda ,bilo kakvog smisla otpora zlu jer eto sami mu otvaramo vrata!...



Izvini, tek sad videla. Sve i da si u pravu i da jeste tako a liči, meni to ko pravdanje. Ili, što bi ti rekao: 'ebeno!
Ali, hteli da sakriju, provalio ih onaj mladi novinar s B92, odnosno B92, pa se tri dana dogovarali kako da objasne narodu, da bi Vučić, na kraju, kad je shvatio da je narod do te mere dotučen - ko u slobina vremena, da prostiš - drčno napisao onu kolumnu u bljucu u kojoj nam jedino nije pljunuo Blera u lice i rekao kako se bre uopšte usudjujemo išta da kažemo, a kamoli mislimo svojom glavom, o srcu da i ne govorimo.
Naučno se to zove dijagnoza.
Jer, pazi, gledala juče na Festu jako slab srpsko/holandsko/belgijski film "Nebo iznad nas", film je na srpskom i igraju redom isključivo naši glumci, a radi se o nekoliko dana uoči bombaradovanja RTS.
Mislila, e moj Vučiću, pa gde od svih nadje Blera?!
Odmornog Blera, kako je to objasnila ona pametnica.
Velika šteta da je film mlitav i prazan ( režirao ga izvesni Holandjanin).
milojep milojep 11:32 04.03.2015

Re: i tako

Sve i da si u pravu i da jeste tako a liči, meni to ko pravdanje. Ili, što bi ti rekao: 'ebeno!


Nije pravdanje, nego mi pade na pamet da je iz nekog' razloga morao to da uradi! Naravno da glagol 'morati' nije svakom jednak, ako se razumemo.
Ali posmatrajući kao glupost i štetu po rejting AV-a, pozivanje Blera je ekvivalentno kao da sutra recimo izađe i kaže da je Gavrilo Princip zločinac! On je dakle svestan gluposti koju bi uradio takvim potezom ali je radi!? Zašto? Zaista ne mislim da je toliko glup da misli da će ti Blerovi saveti nečemu doprineti, a ta vrata koja će se kobajagi Bler otvoriti su toliko imaginarna i daleka da bi u njih verovao stvarno glup čovek.
Dakle zašto?
qqriq qqriq 12:49 04.03.2015

Re: i tako

Dakle zašto?



Ma sve se slažem, mislim i ja da je morao.
Braća emiratska rekla, tko drugi? Ali to je, ipak, u njegovu korist. Mi nemamo ama baš ništa od toga.
Eno šta nam poručuje Sa Srpskog Davosa, prosto uživa da preti.
Loodilo.
I da, pranje para, what else?
milojep milojep 13:42 04.03.2015

Re: i tako

Ali to je, ipak, u njegovu korist. Mi nemamo ama baš ništa od toga.


Mi nemamo sigurno

Eno šta nam poručuje Sa Srpskog Davosa, prosto uživa da preti.
Loodilo.


Sve što kenja sa Kopa kod iole inteligentnih ljudi neće proći, al' ovo sa Blerom mu ne prolazi ni kod širokih masa, zato mi nije jasno zašto je svesno ubijao rejting (naravno ako je do njega)

I da, pranje para, what else?


Za takvo mažnjavanje domaći stručnjaci su najbolji. Eno ona bivša ministarka Matić valjda, pala zbog alavosti, a 'oprala' para ko Šarić.
qqriq qqriq 19:59 04.03.2015

Re: i tako

Eno ona bivša ministarka Matić valjda, pala zbog alavosti, a 'oprala' para ko Šarić.



slučaj.
retko odvratna.
qqriq qqriq 20:09 04.03.2015

Re: i tako

zato mi nije jasno zašto je svesno ubijao rejting (naravno ako je do njega)


vidiš da mu ceo svet čestita na merama konsolidacije, rekao oko sto puta al ne vredi kad srprski narod ne kapira da je živeti u krajnjoj bedi čist čar zbog toga da bi sledeća vlada za 3, 4, 5, 6 ili 7 godina bila u boljoj situaciji od ove, njegove vlade.
e to je njemu, to je Vizija Aleksandra Vučića.
dal da pustim jednu suzu?
pa samo su s visina srpskog davosa javili da nema povećanja penzija, da će struja poskupeti (to uzeo na sebe onaj MMF genije da saopšti), a i kori se kao probudila pa bulaznila as always.

jebote, vučić nam navlači ludačku košulju dok je moj varufakis upravo skida grcima.
qqriq qqriq 22:58 02.03.2015

Kad Vučić već piše, aj nek i čita


Kad Trojka donese belaj
Izvor: Deutsche Welle

Bundestag je glasao za produženje pomoći Grčkoj. U nemačkoj štampi su dosta usamljeni kritički tonovi na račun finansijske politike EU prema Atini. Jedan od njih je objavljen u nedeljniku "Cajt“.


Finansijska Trojka (EU, ECB, MMF) je ucenjivala ministre, uzdigla sebe na poziciju zakonodavca i šurovala sa elitom. Tako je ona namerno gurnula krizne države u recesiju, piše novinar Harald Šuman u svojoj analizi.

U tekstu koji je preneo nedeljnik Cajt pod naslovom "Belaj koji je donela Trojka“ Šuman piše o mračnim metodama kojima moćnici evropskog i svetskog finansijskog poretka stvaraju krize i čitave narode pretvaraju u roblje neoliberalnog kapitalizma. Tekst počinje pričom o bivšem grčkom ministru za reformu javne uprave: "Kada Antonis Manitakis govori o vremenu koje je proveo kao ministar u Atini, teško mu je da sakrije srdžbu. Kaže da su ga ucenjivali ljudi koji šire strah i užas, i govori o ponižavanju i podjarmljivanju. Ali to što kaže ne odnosi se na kriminalce: njegovi protivnici su bili funkcioneri Međunarodnog monetarnog fonda, Evropske centralne banke i Komisije EU, institucija koje u vidu Trojke od 2010. pišu evropsku istoriju.“

Grčkoj državi je propisana stroga štednja, i Manitakis je ozbiljno pristupio tom zadatku. Do proleća 2013. je broj zaposlenih u javnom sektoru sa milion spao na 700.000 i to bez masovnih otpuštanja, što je Manitakis smatrao uspehom; no, Trojka je potom uputila konkretan zahtev da se otpusti 15.000 državnih službenika, od kojih 4.000 odmah – to jest, odjednom. "Pokretačka snaga“ Trojke tada je bio Danac Poul Tomsen, šef delegacije MMF. Manitakis je hteo da reformiše javnu upravu, za šta mu je trebalo dodatnih šest meseci. No, Tomsen to nije dozvolio. "Pozvao me je u telefonom kasno uveče i rekao da novac – sledećih 11 milijardi evra – neće biti doznačen ako on ne dobije listu sa imenima otpuštenih: jednostavno me je ucenio“, kaže Manitakis.

Vlast mimo svake demokratske kontrole
Da bi ispunila tako hitan zahtev, vlada u Atini je početkom juna 2013. zatvorila javni medijski servis čijih se 2.656 zaposlenih našlo na ulici. To je bio ilegalan postupak, kako je kasnije ustanovio najviši sud. Usledila su dalja otpuštanja nastavnika, lekara, školskih inspektora. "To je bila sabotaža čitavog našeg rada, otpušteni su pogrešni ljudi, (reformski) projekat je bio mrtav“, seća se Manitakis, koji je posle pomenute ucene podneo ostavku.

"Ono o čemu govori bivši ministar je samo jedna epizoda u sada već petogodišnjem radu Trojke. To nije usamljen slučaj samovolje i uzurpiranja vlasti funkcionera u Vašingtonu i Briselu. Mala grupa tehnokrata koji se angažuju kao kontrolori čitavih država, ima u rukama vlast s onu stranu svake demokratske kontrole. Oni su u kriznim zemljama na način egzekutora sprovodili svoju ekonomsku politiku čak i onda kada je ta politika donosila više štete nego koristi. To je jedan od razloga zbog kojih se nova vlada Grčke tako ogorčeno bori za okončanje tog režima“.

Program "zaduživanja bez kraja“
U članku se podseća i na stručnjake koji su 2010. upozoravali da dodela kriznih kredita Grčkoj nije dobra mera. Tada je EU tražila od MMF da učestvuje u dodeli tih kredita. I, zamislite, MMF nije bio spreman na tako nešto i rešenje koje mu se više dopadalo je bilo – otpis duga Grčkoj. No, vlade Francuske i Nemačke su to želele da spreče. "Francuske banke su u loncu imale 20 milijardi evra a nemačke – 17 milijardi“. I onda se našao čovek koji im je pomogao: Dominik Stros-Kann. On je tada želeo da postane predsednik Francuske, pa je hteo i da se pred finansijskom branšom svoje države isprsi kao njen zaštitnik. Zato je smislio obrazloženje za dodelu novih kredita Grčkoj u kome je pisalo da je to "dozvoljena mera ako njome može da se umanji opasnost od međunarodnih sistemskih posledica“.

"Tako je 10. maja 2010. stupio na snagu prvi zajednički program MMF sa zemljama evrozone, kojim je Grčka u zamenu za kredit od 80 milijardi evra morala da prizna Trojku kao kontrolnu instancu. Posle toga je svaka tri meseca u Atinu putovalo i po 60 službenika Trojke kako bi nadzirali svaki korak grčke vlade […] "Pri tome su se pravili da Grčka nije bankrotirala, već samo da joj je smanjena platežna moć“, seća se sadašnji grčki ministar finansija Janis Varufakis: "U toj situaciji je davanje najvećeg kredita u istoriji najnesolventnijoj od svih zemalja – kao što to rade korumpirani trećerazredni bankari – bilo zločin protiv čovečnosti: Grčka je gurnuta u zaduživanje bez kraja.“

Humanitarna katastrofa usred Evrope
Posledice su bile užasne: kamatno opterećenje je ostalo ekstremno; rebalans budžeta je bio radikalan; do kraja 2013. javni izdaci su pali za 30 odsto; učinak grčke privrede je smanjen za 26 odsto – više nego u ijednoj drugoj evropskoj zemlji posle rata. No, "samo su srednji sloj, državni službenici, penzioneri, bolesni i nezaposleni morali da ponesu teret tog rebalansa. Ekonomska elita je ostala pošteđena. Još gore od toga: Trojka je prisilila vladu da dragocena državna preduzeća proda po damping-cenama, i tako pomogla privilegovanima da se obogate na račun opšte bede.“

Inače, jedan od proklamovanih ciljeva Trojke je bilo i da se u Grčkoj obezbedi delotvorno ubiranje poreza, "ali sprege između starih stranaka i kaste oligarha su to sprečile – što Trojki kao da nije mnogo smetalo“. Naprotiv: ona je od 2010. imala listu 2.600 ilegalnih bankovnih računa imućnih Grka u švajcarskom ogranku banke HSBC, ali Trojka u vezi s tim nije vršila pritisak na bivšu grčku vladu. "Predstavnici MMF u Ministarstvu finansija su čak odvraćali službenike od istrage tih slučajeva“, kako je izjavila jedna svedokinja tih mahinacija.

Rezultat svega je humanitarna katastrofa usred Evrope. "Svakog meseca, u grčkoj umire više stotina, a možda i više od hiljadu ljudi, samo zato što ne dobijaju medicinsku pomoć“. Hronični bolesnici poput dijabetičara ili obolelih od kancera ostaju bez terapije; pojačano je širenje tuberkuloze, žutice i side, "grčko zdravstvo nije reformisano već je uništeno“, preneo je novinaru Haraldu Šumanu lekar Jorge Vihas, koji – poput miliona svojih sugrađana – traži da se odgovorni za takvo stanje izvedu pred sud. "Ali to ne pogađa službenike Trojke. Oni imaju diplomatski imunitet.



mariopan mariopan 23:17 02.03.2015

Re: Kad Vučić već piše, aj nek i čita

//@qqriq
Хвала богу да неко најзад почне да пише и о томе.
mariopan mariopan 23:18 02.03.2015

Re: Kad Vučić već piše, aj nek i čita

Дупло
qqriq qqriq 23:26 02.03.2015

Re: Kad Vučić već piše, aj nek i čita

//@qqriq
Хвала богу да неко најзад почне да пише и о томе.




Da!

Super tekst.

Žao mi samo što ne znam da okačim link, nego sam ovako kopipejstovala.
Ali, ima to i svojih dobrih strana: na dlanu je pa se vidi ko hoće da gleda.
Ribozom Ribozom 18:31 03.03.2015

Re: Kad Vučić već piše, aj nek i čita

Vucic mnogo poceo da bulazni posle posete Blera.
Da mu nije nesto stavio u kafu?
omega68 omega68 18:50 03.03.2015

Pol Kreg Roberts

Da mu nije nesto stavio u kafu?

Brom?

Problem sa neoliberalnom ekonomijom, koja se prožima kroz sve države, pa čak i Rusiju i Kinu, jeste da je ona alat američkog ekonomskog imperijalizma, isto kao i globalizam. Dok god države koje budu na meti Vašingtona za destabilizaciju budu podržavale američku doktrinu koja to omogućava, mete neće moći da se brane.
Ukoliko Rusija, Kina i banka BRICS-a odluče da finansiraju Grčku, Italiju i Španiju, možda će te države odlučiti da se odvoje od EU i NATO-a. Tada bi počelo da se odmotava Vašingtonovo klupko“.


link
Milan Novković Milan Novković 23:10 03.03.2015

Re: Pol Kreg Roberts

link

On je siva eminencija i vrlo uspešan onomad u Reganovoj vladi, pa WSJ i sličnom.

Samo nema sumnje da prezire neocons.

Oni jesu ludi i opasni - iskreno, za mene su, poprilično, i oni iz pakla izašli i svaki put kad kupim nešto iz US samo se podsetim koliko tamo u inovacijama, operacijama i customer supportu ima genijalaca - i meni žao tih 99 amerikanaca šta im neocons rade. To je svojevrstan kriminal.

Samo Paulu ta mržnja ponekad pomalo zamrači razum pa pojednostavljuje moguću mehaniku rešavanja problema, prosto muse žuri da da se tih mračnih N% od 1% baci na kolena.

Problem je što ne može preko noći (iako može da se svašta desi već 2015.) pošto i Kina ima puno nelogičnih sila u svojoj ekonomiji, a Rusija je napadnuta, ne postoji brzo rešenje nego promišljeno i u odmerenim koracima.

Koji se dešavaju - eno i vesnik Buffet im pomera neki novac u Evropu (Nemačku), Kinezi dodnose jako mnogo novca u Evropu i Evroazija se dešava, ja mislim da procez ne može da se značajno pomeri ili zaustavi iako bog zna koliko će neocons još štete naneti po svetu, materijalne i ljudske.

Oni prosto čine neverovatno štetu čovečanstvu, bez njih bi US sa ostatkom sveta doneli ubrzani napredak čovečanstva.

qqriq qqriq 23:24 03.03.2015

Re: Kad Vučić već piše, aj nek i čita

Vucic mnogo poceo da bulazni posle posete Blera.



Aha, upadljivo.
Penzionerima će vratiti kintu na stari nivo kad procveta srpskoj ekonomiji!
Kreten.

Nebojša, ako hoćeš/moraš a ti banuj. Ja morala da napišem.
Ne mož čovek više da ga sluša. Strašno bre.
Otelo se to kontroli, Napoleon lično.
omega68 omega68 06:14 04.03.2015

Re: Pol Kreg Roberts

A zašto onda ovi naši amerikanofili ne podržavaju takve ljude, sa takvom američkom politikom nego one neokonzervativce?
Zašto se pale na to da Amerika mora da bude jedini gazda?
Milan Novković Milan Novković 10:04 04.03.2015

Re: Pol Kreg Roberts

omega68
A zašto onda ovi naši amerikanofili ne podržavaju takve ljude, sa takvom američkom politikom nego one neokonzervativce?
Zašto se pale na to da Amerika mora da bude jedini gazda?

Ne znam i mogu samo da nagađam: donekle nisu obavešteni pošto ih ni ne interesuje toliko, a mainstream media na zapadu kupili bankari, vole strasno da navijaju ili mrze pa makar bilo i iracionalno, pomalo iz očajne potrebe za boljim životom pošto prođoše godine i život, a tamo nema znakova ni neke polupametne ekipe koja bi pokrenula Srbiju napred.
omega68 omega68 21:02 04.03.2015

Re: Pol Kreg Roberts

mainstream media na zapadu kupili bankari, vole strasno da navijaju ili mrze pa makar bilo i iracionalno, pomalo iz očajne potrebe za boljim životom pošto prođoše godine i život



Pat Bjukenen: Zapad je postao Gomora, Bog je na strani Vladimira Putina
21. октобар 2014. 16:52·
Konzervativni američki političar Pat Bjukenen, bivši republikanski kandidat sa predsednika SAD, tvrdi da je Bog na strani predsednika Rusije Vladimira Putina.
U kolumni objavljenoj na jednom konzervativnom sajtu Bjukenen je napisao da je Zapad postao Gomora, a Rusija je „treći Rim“, piše Dejli mejl.

„Putin je zastavu Rusije čvrsto zario na strani tradicionalnog hrišćanstva“, napisao je Bjukenen, jastreb američke politike.
On smatra da je Zapad postao izvor svakog zla kao što su prihvatanje homoseksualnih brakova, abortusa i obožavanja đavola.
„Mnoge evro-atlantske zemlje udaljile su se od svojih korena, između ostalog i od hrišćanskih vrednosti“, podseća Bjukenen na nedavnu Putinovu izjavu.
Milan Novković Milan Novković 00:25 05.03.2015

Re: Pol Kreg Roberts

Pat Bjukenen: Zapad je postao Gomora, Bog je na strani Vladimira Putina

Ma on isto dosta manipuliše i logikom, iracionalnim i lošim moralom, iako "oseća" neke osnovne probleme u svojoj zemlji.

S jedne strane stavlja Putina, a meni su ti političari na samim vrhovima najčešće nekako svi isti, potpuno moralno kompromitovani - nema neke bitne razlike između između Obame, Kameruna, Merkelove, Putina, Vučića, Tadića, Miloševića, Berluskonija i sličnih (uvek ima izuzetaka naravno) - za tu poslednju fazu penjanja na politički vrh se u engleskom kaže da je penjanje uz podmazani jarbol - recimo da je nemoguće popeti se bez da se staje drugima na glavu, sam političar ili oni koji mu neposredno pomažu.

Ti razni političari izgledaju drugačije na prvi pogled zato što rade u raznim okruženjima, manje ili više ekonomski, politički i pravno razvijenim, pa ti Nemci, npr, na prvi pogled umeju izgledati moralno-politički "podobniji" dok ne pogledaš kako su, npr, Jugoslaviju agresivno komadali i bili najglasniji zbog ličnih interesa, ili kako iako je evropski ideal na mestu koriste delove Eu i pogotovo Evro infrastrukture da bi iskoristili siromašnije evropske zemlje.

I kad im gledaš poteze, "normalizovane" po provokacijama, i zaboraviš to lično nemoralno i kriminalno, možeš da kažeš kako se Putin "normalnije" ponašao u širem geo-političkom smislu poslednjih 10+ godina i kako su mu, recimo, Gruzija, sad Ukrajina i šta li još "isprovocirani". To "normalnije" možeš da braniš tako što se osvrneš na zapadne "civilizacijske vrednosti" u Iraku, Libiji, Siriji i slično.

Ali kako se spustiš ispod te rđave šasije, istočne i zapadne, onda Patovo "zapad" i "istok" više nemaju nekog smisla - zapad je odskočio i bolja je i impresivnija sredina za život iz perspektive pojedinca.

A kako gledaš pojedince pomalo odvojene od okoline oni su svuda slični, bar je takvo moje iskustvo, pomalo pomereni raznim ideologijama ali mimo toga se podjednako dele na dobre i loše, vredne i lenje, empatične i psihopatske i slično.
G.Cross G.Cross 22:14 03.03.2015

Pale

Kako vas pale Vucic i Vucica uveoci (Krle i slicni).

Te o reformi ekonomije, te o reformi informisanja (medija) te o reformi reforme. i vi se pecate ko sarani.
Onda o raznoraznim savetnicima kako da radi Vlada ( uzmite bre BCG ili McKinsey oni to mnogo bolje znaju), bla, bla , truc, truc.

Iz iskustva svih ostalih (zaista bivsih) komunistickih tvorevina, jedina reforma koja je vazna je reforma pravnog sistema, ukljucujuci tajne sluzbe. Iz nje proizilaze sve ostale reforme.

A to ce da se u Srbiji desiti kako stvari sada stoje malo nikad.

Cilj EU jeste intergaracija Srbije ali pre svega izolacija moguceg problema. I na tome AV i Avici svesrdno rade.
Da isporuce Srbiju koja je dobra Evropi ali ne obavezno i Srbima (ako oni to ne znaju da obezbede sami sebi)
Da se razumemo Srbiji je mesto u EU ali u ovom trenutku Srbija nema elitu koja je u stanju da je tamo odvede kao ravnopravnog clana a ne mentalno zaostalog rodjaka.

Izgraditi nezavisan pravni sistem je jako tezak posao i treba mnogo znanja i hrabrosti.

Zato cemo nastaviti pricati o Bleru, onoj dami kako se zove iz Hrvatske i ostalim apsolutno nevaznim stvarima.

I imati blogove sa 500 komentara i 4 preporuke i Blogove sa 25 komentara i 15 preporuka.

Enjoy.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana