Politika

Dva Vučića

Nebojsa Krstic RSS / 06.03.2015. u 20:59

Звао ме један добар познаник, угледан новинар, у вези некакве трибине и ми ту, реч по реч, стигнемо, као што и доликује, до Вучића.

Како ти гледаш, питам га, на то што се формира јавно мишљење по коме је све што он уради лоше, грозно и фуј? Ја лично, рекох, не умем на тај црно-бели начин да посматрам политику. 

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе. Један део ње и даље вуче за собом бреме прошлости, некадашњи поглед на свет, старе манире опхођења са неистомишљеницима, у исто време, постоји и један сасвим други део његове свести који је окренут будућности, који сасвим правилно и рационално оцењује стратешки курс Србије и мере које треба предузети да би се Србија довела на здраве економске ноге.

Онај ретроградни део свести, условно речено стари, јесте тај који Вучића доведе у ситуацију да се повишеним тоном обрати Тамари Спаић, који га спречи да на рапорт позове министра војног зато што је „Одбрана” на неприхватљив и за државу штетан начин напала заштитника грађана, који дозволи Вулину да прича крајње несувисле и непримерене ствари о завери европских и светских моћника против Вучића. Тај део свести учини да он можда не забрани „Утисак недеље”, али сигурно не учини ништа да он не буде скинут с програма или барем удомљен на неком примереном месту, рецимо на РТС-у. Тај део свести не забрани СНС-у да у својим саопштењима нз крајње непримерен, ружан и увредљив начин напада ДС. Па онда и пропусти да казни владине службенике који по интернету безбрижно шерују своје слике са плажа Тајланда, одајући тиме утисак да владу чине бахати богаташи, све то у земљи у којој људи једва састављају крај с крајем...

У исто време, други део Вучићеве свести, онај нови, радује се, сасвим оправдано, аранжману са ММФ-ом, доноси непопуларне мере што јесте непопулистичка политика за пример, представља Национални програм за борбу против поплава, покушава да сачува посао за раднике смедеревске „Железаре” на начин на који би радила свака одговорна особа, оде на инаугурацију хрватске председнице и пружи руку сарадње, ради на регионалној стабилизацији кроз заједничку седницу влада Србије и Македоније и кроз посету Словенији, решава косовски чвор на најбољи могући начин кроз дијалог са Албанцима...

Е, сад је питање, рекох саговорнику, треба ли пљувати премијера, онако како раде многи, шта год да уради или изговори, или треба критиковати лоше потезе, а хвалити добре и тиме га подржавати и охрабривати да прави мање лоших, а више добрих?

Знаш шта, каже ми новинар, ја важим за антивучићевца, али кад би ме Бог сутра позвао и рекао: „Ево ти одлучи ко треба да буде српски премијер, ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари због којих Србија иначе вечно бива заглибљена и блокирана.”

После разговора, останем у размишљању око премијерове двојности. Таква два супротна пола, по природи ствари, емитују контрадикторне поруке јавности и збуњују је, па онда премијера не треба да чуди што су ОНИ против њега. Притом, не мислим на оне који су против сваког јер им је то поза.

Неколико дана раније дао сам некакву изјаву за ТВ новинарки која по мом суду спада у групу интелигентних, одмерених и озбиљних. Кад смо завршили, мало смо ћаскали о политици.

И питам је: „Кад би из неког разлога сутра пала ова влада, шта би била алтернатива у садашњем односу снага?”

Погледала ме је прилично зачуђено: „Па, нема алтернативе!”

Алтернативе, наравно, увек има, само је питање каква је. У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић. Онај који не води борбу са собом и онај у коме је победила једна природа.

Она стара.

Размишљајмо о томе.

 

Објављено у Политици 6.3.2015. 



Komentari (489)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

little_radojica little_radojica 15:28 08.03.2015

Re: zašto brkaš

looping
Мајке ти? Држава им опрости 40 милиона дуга и фирма забележи 2,7 милиона профита?

Kome oprosti? Čiji je to dug?
Da se nisi ti malo zaneo?


То је дуг који је Ер Србија направила само у прошлој години за услуге Аеродрома НТ - 17 милиона евра. Аеродромових, које је држава отела аеродрому и дала Ер Србији. Уредбом Владе Србије, ни мање ни више (може да се нађе на интернету). Ти си баш неинформисан. Други део је оно што јој је држава опростила на име горива, јер Ер Србија плаћа гориво упола цене, а држава надокнађује остало, тј. одриче се прихода у буџет. Одриче се пара својих пореских обвезника. Има ту још, али ово су главне ставке. Све да би се напабирчило да књиговодствено Ер Србија забележи профит, пошто је Ер Србија у фокусу интересовања јавности. Онда се то објави у Блицу и тако...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:28 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Немој сад и ти Брајовићу да банализујеш проблем. Нико од архитеката није помињао двоспратне зграде ни лепоту, али се доводи у питање кула и то са више аспеката.

Vi ste sad svi ovde stručnjaci za arhitekturu i urbanizam. A do sad ste mi delovali kao eksperti za svemirsku tehnologiju.

Iznenađen sam prijatno.
a_jovicic a_jovicic 15:29 08.03.2015

Re: zašto brkaš

looping
Što kaže a_jovicic: "Šta će nam takvi investitori."

Aj' citiraj u celosti ...

To sve plaćamo mi. Pa koj' će nam djavo strani investitori.

Investitor je neko ko preuzima i rizik. Ovde za njih rizik ne postoji. Sav rizik ide nama. To se ne zove investicija. No ekipi koja kredit od Arapa takodje naziva "investicijom" to i nije preterano bitna razlika.
a_jovicic a_jovicic 15:37 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Nebojsa Krstic
Немој сад и ти Брајовићу да банализујеш проблем. Нико од архитеката није помињао двоспратне зграде ни лепоту, али се доводи у питање кула и то са више аспеката.

Vi ste sad svi ovde stručnjaci za arhitekturu i urbanizam. A do sad ste mi delovali kao eksperti za svemirsku tehnologiju.

Iznenađen sam prijatno.

little_radojica jeste arhitekta i radi u struci u inostranstvu ... pa je i kvalifikovan da komentariše na tu temu. Nama ostalima više bode oči kršenje zakona i urbanističkih planova koje "dualni Kancelar" ovako bahato sprovodi ... a i živimo u ovom gradu pa nam je bitno da narednih 10 godina ne putujemo na posao sat vremena duže (nema svako sreću da živi u centru ... ili da mu je radno mesto sa iste strane reke kao i stan)
little_radojica little_radojica 15:43 08.03.2015

Re: zašto brkaš

a_jovicic
Nebojsa Krstic
Немој сад и ти Брајовићу да банализујеш проблем. Нико од архитеката није помињао двоспратне зграде ни лепоту, али се доводи у питање кула и то са више аспеката.

Vi ste sad svi ovde stručnjaci za arhitekturu i urbanizam. A do sad ste mi delovali kao eksperti za svemirsku tehnologiju.

Iznenađen sam prijatno.

little_radojica jeste arhitekta i radi u struci u inostranstvu ... pa je i kvalifikovan da komentariše na tu temu. Nama ostalima više bode oči kršenje zakona i urbanističkih planova koje "dualni Kancelar" ovako bahato sprovodi ... a i živimo u ovom gradu pa nam je bitno da narednih 10 godina ne putujemo na posao sat vremena duže (nema svako sreću da živi u centru ... ili da mu je radno mesto sa iste strane reke kao i stan)


Ма не знаш ти новости, ја сам осумњичен овде да сам прерушени Радуловић
Иначе, јесам архитекта, али не радим у струци тренутно, јербо пишем докторат.
a_jovicic a_jovicic 15:48 08.03.2015

Re: zašto brkaš

looping
a_jovicic
looping
Јесте, а ми плаћамо Ер Србију, док њом управља њихов менаџмент, ваљда је и то нормално.

Dok je JAT-om upravljao naš menadžment mi smo ga plaćali a Er Srbiju niko ne plaća već ima i profita.

Pa jes' njima profit od "nove" kompanije, nama dugovi od "stare". Lepo je to kad dobiješ sve resurse za dž a dug neko drugi plaća. Koliko godina će ta "nova" kompanija da isplaćuje deo profita koji državi pripada pa da se otplati sav dug koji je "stara" ostavila poreskim obveznicima.

Pa jel' bolje da nam rastu dugovi? Ili da nađemo neku dobru dušu da nam isplati dugove?
A nije bio problem u "staroj" što je bio naš menadžment nego što je to isto bila partijska prćija i partijski "plen" nakon svakih izbora. Zna naš mendžment lepo da vodi firmu samo kad' mu gazde nisu političari.

Koji "naš menadžment"? Ko da ga izabere ako ne država?
Mada, ko zna. Još uvek ima nade za Železaru.

Postoji nešto što se zove bankrot. I to nije tako neuobičajeno u kapitalizmu ... a nije ni toliko strašno kao što zvuči.
a_jovicic a_jovicic 15:53 08.03.2015

Re: zašto brkaš

little_radojica
Ма не знаш ти новости, ја сам осумњичен овде да сам прерушени Радуловић
Иначе, јесам архитекта, али не радим у струци тренутно, јербо пишем докторат.


A po tim inostranstvima nemož' se doktorira dok npr. preCedavaš Skupštinom. 'Bem ti život kad čovek mora da napravi pauzu u bavljenju strukom da bi doktorirao. Vrati se BRE ovde Bog da te vidi ... ma i akademik bi mog'o da postaneš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:57 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Moram priznati da nešto nisam spreman da slušam struku koja nbgd. kule, ona dva silosa za žito, u kojima se jedino miševi osećaju prijatno, proglašava vrhunskim dostignućem. Uzgred, u senci ispod tih kula živeo sam 25 godina.

Kako god, sve će ovo da se odvija neposrednom pogodbom investitora sa vlastima, gde stvari nisu najčistije i najvidljivije, kako često i biva kod malih i slabašnih država.

Mi smo u ekonomskoj provaliji. Investicija od 400-500M € puno bi nam značila.
Hansel Hansel 16:42 08.03.2015

Re: zašto brkaš

gavrilo1
Anonimni Pojedinac
gavrilo1
a narod je na izborima odlucio da hoce to od vodje.

Narod na izborima rekao da hoce da im Arapi naprave Dubai na Savi?
Ma jesi sigurand da su bas to rekli?

Pre izbora je postojala mala maketa sa kulom, priseti se fotke
Cela ta prica je ispricana pre izbora, onih 1,9 miliona glasaca su znali za taj projekat i ocigledno im Beograd na vodi ne remeti zivot cim su glasali za taj Vucicev paket.

Гаврило, ти озбиљно мислиш да је неко озбиљно схватао те куле у време избора? Мислиш да се по унутрашњости гласало за "Београд на води"? Ни у Београду се на то скоро нико не ложи, а камоли у остатку Србије где је однос према томе управо негативан.

Разлога за његову победу на изборима има више, али "Београд на води" није међу њима (а с друге стране није ни толико био озбиљно схваћен да би намерачене одвратило од гласања.
Hansel Hansel 16:51 08.03.2015

Re: izvinjavam se,

Nebojsa Krstic
angie01
al' sto je brisana isidora k.?

Napisao sam već 150 mputa, a evo opet ću.

Komentari u kojima se neko optužuje da je lopov, kriminalac i sl dozvoljeni su ako komentator napiše svoje puno ime prezime i broj lične karte, za slučaj da oklevetani poželi da ga tuži.

Anonimne komentare tog tipa ću ja lično da brišem sa izrazitim zadovoljstvom.

Да ли си и моје питање теби, на једном од прошлих блогова да ли је једна особа индиректни власник неког предузећа (које проверено вишеструко крши права запослених) избрисао вођен истим разлозима? У сваком случају, то је било питање, а не тврдња (у делу о власништву).

Презимењак
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:07 08.03.2015

Re: izvinjavam se,

Да ли си и моје питање теби, на једном од прошлих блогова да ли је једна особа индиректни власник неког предузећа (које проверено вишеструко крши права запослених) избрисао вођен истим разлозима? У сваком случају, то је било питање, а не тврдња (у делу о власништву).

Презимењак

Anonimne Insinuacije su podlo kukavičko zagađenje javnog prostora. Ako to ne znaš treba da naučiš.
gavrilo1 gavrilo1 17:26 08.03.2015

Re: zašto brkaš

little_radojica
Neverovatno.
Ovde se drvi o projektu kao da je Beograd London pa se svi utrkuju da u njega ulažu i u njemu grade.
Ovi su jedini koji hoće.

Bilo šta da se napravi bolje je od onog što ima.
Ja bih voleo kad bi se gradile dvospratne zgrade u skladu sa prethodnon celinom, ali -- to se nijednom investitoru ne isplati, pa ni ovom.


Немој сад и ти Брајовићу да банализујеш проблем. Нико од архитеката није помињао двоспратне зграде ни лепоту, али се доводи у питање кула и то са више аспеката.


Evo ja bih voleo cuti sto je problem ta kula, iz tvog ugla
martin_krpan martin_krpan 17:38 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Паркинг гараже изазивају протесте грађана, али се у исто време тежи томе да свако ко уме да вози има по једну шклопоцију, по могућству испред врата. Резултат, паркирање по зеленим површинама, на улици, тротоару. :(



Hvala ti za komentar.
martin_krpan martin_krpan 17:42 08.03.2015

Re: zašto brkaš

gavrilo1
martin_krpan
Beogradu treba metro a ne zgradurine nasadjene na mestu gde im mesto nije


Ovo treba ponavljati svaki dan po 100 puta. Mislim da je EU standard još odavno internizacija parking prostora (zaboravio sam odnos parking prostora i veličine zgradurine ali mislim da je trećina parking). Kako novogradnja u Srbiji stoji po tom pitanju?


Glede ovog metroa,
Na koju foru bi radio metro u Beogradu kada ljudi nece da placaju ni autobus?
Razumem da onaj koji ne radi ili studira nema za to ali ni oni koji rade i dobiju pare za tu markicu istu ne kupuju.
Nismo mi za metro.


Rampe na ulazu kao u Parizu.
martin_krpan martin_krpan 17:59 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Nije to neka velika nauka. Svašta su ljudi već smislili po svetskim metropolama ... al' treba da na funkcijama gradskih menadžera sede ljudi kojima nije glavni domet da prepišu doktorat.


Nevjerovatno je da ljudi ne vide prijeku potrebu gradnje metroa u Beogradu. Ja čak mislim da je loš prevoz u Beogradu najzaslužniji za formiranje "mentaliteta" Beograđana a i Srbije. Čak poznajem i ljude koji su zbog lošeg prijevoza u Beogradu emigrirali u inostranstvo.
blogovatelj blogovatelj 18:04 08.03.2015

Re: zašto brkaš

može veoma lako i verovatno da ga košta glave, u bukvalnom smislu.


Mislim da je Đinđić osuđen na smrt onog momenta kad je prodaju cigara uveo u zakonske okvire.
freehand freehand 18:11 08.03.2015

Re: zašto brkaš

imigrirali u inostranstvo.


gavrilo1 gavrilo1 18:22 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Hansel
gavrilo1
Anonimni Pojedinac
gavrilo1
a narod je na izborima odlucio da hoce to od vodje.

Narod na izborima rekao da hoce da im Arapi naprave Dubai na Savi?
Ma jesi sigurand da su bas to rekli?

Pre izbora je postojala mala maketa sa kulom, priseti se fotke
Cela ta prica je ispricana pre izbora, onih 1,9 miliona glasaca su znali za taj projekat i ocigledno im Beograd na vodi ne remeti zivot cim su glasali za taj Vucicev paket.

Гаврило, ти озбиљно мислиш да је неко озбиљно схватао те куле у време избора? Мислиш да се по унутрашњости гласало за "Београд на води"? Ни у Београду се на то скоро нико не ложи, а камоли у остатку Србије где је однос према томе управо негативан.

Разлога за његову победу на изборима има више, али "Београд на води" није међу њима (а с друге стране није ни толико био озбиљно схваћен да би намерачене одвратило од гласања.


Jaoj sta je ovo danas,
Pa sto mi stavljas reci u usta koje nisam napisao
Gde ti vidis da pise da je Vucic pobedio zbog Beograda na vodi?
Beograd na vodi je bio deo AV paketa sa kojim je izasao pred gradjane.
Svi koji su glasali za njega znali su za sadrzaj paketa.
Da im je taj Beograd na vodi smetao ne bi dali glas.
No ti ides i korak dalje,
Znas u sta je verovao prosecan AV glasac...
Sedi
freehand freehand 18:29 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Znas u sta je verovao prosecan AV glasac...

Prosečan AV glasač nije verovao ni u šta, jer Vučić nije nudio ništa. Samo "žuti lopovi!" i rraze i floskule o bivšoj vlasti i sjajnoj budućnosti, koje njegov prosečan glasač niti sluša niti razume, niti ga za njih bole uši. Njegov prosečan glasač je onaj koji se opredelio pre nekoliko godina i sad ima oglav. Glasa za našu Krajinu, ne damo Kosovo, evo vam Kosovo, majčica Rusija, idemo u NATO, penzioneri su naša snaga, ješćemo korenje, Maksa Vebera, Mao Ce Tunga i Žiku Obretkovića. Smešano i razdvojeno. Sasvim svejedno.
On je pobedio kad je uz pomoć trojanskih konja razbucao sve što je moglo da mu se suprotstavi, sve je ostalo lako i ide kao po loju.
Pa sad može da laže, maže, histeriše, lupa, benavi i sve sa smeškom.
tyson tyson 18:43 08.03.2015

Šifra: Cane

Mislim da je Đinđić osuđen na smrt onog momenta kad je prodaju cigara uveo u zakonske okvire.

Ili, da budemo precizniji, proizvodnju i izvoz.
Zarađivalo se i na srpskom (crnom) tržištu cigareta, ali je to bilo ništa spram profita na švercu en gros.
Ta duvanska mafija je sumanuto jaka i razgranata; imaju i čitave svoje države.


looping looping 18:48 08.03.2015

Re: zašto brkaš

little_radojica
looping
Мајке ти? Држава им опрости 40 милиона дуга и фирма забележи 2,7 милиона профита?

Kome oprosti? Čiji je to dug?
Da se nisi ti malo zaneo?


То је дуг који је Ер Србија направила само у прошлој години за услуге Аеродрома НТ - 17 милиона евра. Аеродромових, које је држава отела аеродрому и дала Ер Србији. Уредбом Владе Србије, ни мање ни више (може да се нађе на интернету). Ти си баш неинформисан. Други део је оно што јој је држава опростила на име горива, јер Ер Србија плаћа гориво упола цене, а држава надокнађује остало, тј. одриче се прихода у буџет. Одриче се пара својих пореских обвезника. Има ту још, али ово су главне ставке. Све да би се напабирчило да књиговодствено Ер Србија забележи профит, пошто је Ер Србија у фокусу интересовања јавности. Онда се то објави у Блицу и тако...

Znači ovo su sve gluposti?



I to da bi se pridobili glasači?
I još spuštaju cene karata? Užas.
Skupo nas to izađe. Ne znam samo još koliko će Er Srbija da izdrži na takav način da posluje.
Ali ako izdrži do sledećih izbora svaka čast državi Srbiji što ima toliko para za potemkinova sela er srbije.

looping looping 18:51 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Aj' citiraj u celosti ...

To sve plaćamo mi. Pa koj' će nam djavo strani investitori.

To je suština. Jer to je kontra stranka tvojoj i bitno ti je da političarenjem dođeš do tog zaključka.
Hajde demantuj me pa reci šta je ova sadašnja vlast dobro uradila?
looping looping 19:00 08.03.2015

Re: zašto brkaš

Moram priznati da nešto nisam spreman da slušam struku koja nbgd. kule, ona dva silosa za žito, u kojima se jedino miševi osećaju prijatno, proglašava vrhunskim dostignućem. Uzgred, u senci ispod tih kula živeo sam 25 godina.

Sa jedne strane imaš ovakav profil ---->Link1. Link2.
A sa druge ovakav.--->Link.
Ovaj drugi profil ja izuzetno cenim ali to spada u prošla vremena i takav bi nas najradije vratio u prošlost ili bar zadržao u sadašnjosti. Sudeći po skupljanju potpisa.
emsiemsi emsiemsi 19:16 08.03.2015

Re: zašto brkaš

martin_krpan
emsiemsi
martin_krpan
tsunade
tu nema više mjesta za plave kragne i radničke kolone na kapijama.


mislim ipak da nemačka nije ispustila svoju industriju i da je to čini najjačom državom u evropi u ovom trenutku.


Znao sam da će ovo biti argument i zato sam naveo primjer Štutgarta. Njemačka definitivno izlazi iz industrije takvog tipa. Naravno da se tu pravi neki politički cost-benefit i da će taj izlazak imati neke reperkusije u društvu, ali će za deset-dvadeset godina Njemačka sigurno drugačije izgledati.


Како да ноу !
Више неће правити мерцедес !?
Глупости причаш Мартине !


Hej, ne znam što ti uopšte odgovaram kada si bot i svaki post ti je mehanički.

Ne znam šta se misli pod sintagmom "ispustila industriju". Neće industrija u Njemačkoj nestati, to je i nemoguće, ali se prave okviri (više politički a čak manje naučno tehnološki) za nove pristupe i za samo dvadeset godina kompletna Njemačka će izgledati potpuno drugačije. Kako će izgledati? Izgledaće: manje, pametnije, socijalno/politički/eco/local urban odgovornije, itd.



Hoće li praviti Mercedes? Haha, samo nemoj Srbima Mercedes dovoditi u pitanje.

Ееее, ако ти тако кажеш (како ће Немачка изгледати за 20 година), онда мора да ће тако и бити.
Успут --- бот си сам (и тата ти бот) !
emsiemsi emsiemsi 19:18 08.03.2015

Re: zašto brkaš

angie01
Hej, ne znam što ti uopšte odgovaram kada si bot i svaki post ti je mehanički.


emsi?...ma, nije bot, on stvarno tako....

Хвала на подршци, много ми значи !
blogovatelj blogovatelj 02:54 09.03.2015

Re: zašto brkaš

emsi?...ma, nije bot, on stvarno tako....


Naravno da nije.
Samo je prirodno tup pa mu komentari počesto botovski izgledaju.
irvas92 irvas92 03:02 09.03.2015

Re: zašto brkaš

AlexDunja
antioksidant
pa koliko vidim ovaj tekst i nije za ovaj blog

i nije:)
možda ga u politici bolje prime:)))



nema shanse ni u politici. ovo pas s maslom ne bi pojeo.
alselone alselone 09:19 09.03.2015

Re: zašto brkaš

Gdje se može popiti domaće pivo u Beogradu?


koji si ti papan.
Pa kako to da jedan smeker tog kalibra ne zna za mikropivare po BG?

1. http://www.theblackturtle.com/srb/
2. http://kabinet.rs/kabinet-brewery/
3. http://miners-pub.com

Novi Sad:
1. http://www.tehnologsdogs.com
2. http://www.thecamelot.rs

Makar izguglaj ako ne posecujes.
alselone alselone 09:23 09.03.2015

Re: zašto brkaš

emigrirali u inostranstvo.



Šokantno.
urbana_gerila urbana_gerila 14:48 09.03.2015

Re: zašto brkaš

alselone
emigrirali u inostranstvo.

Šokantno.


što je najtužnije distinkcija nije nepotrebna - postoji i unutrašnja emigracija, ono kad emigriraš u sebe samog.
freehand freehand 14:51 09.03.2015

Re: zašto brkaš

urbana_gerila
alselone
emigrirali u inostranstvo.

Šokantno.


što je najtužnije distinkcija nije nepotrebna - postoji i unutrašnja emigracija, ono kad emigriraš u sebe samog.

Moj citat je ispravan. Martin je editovao u međuvremenu.
Dakle - imigracija.

Edit: mada je tek sad napravio sranje. Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.
urbana_gerila urbana_gerila 15:12 09.03.2015

Re: zašto brkaš

freehand
urbana_gerila
alselone
emigrirali u inostranstvo.

Šokantno.


što je najtužnije distinkcija nije nepotrebna - postoji i unutrašnja emigracija, ono kad emigriraš u sebe samog.

Moj citat je ispravan. Martin je editovao u međuvremenu.
Dakle - imigracija.

Edit: mada je tek sad napravio sranje. Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.


ma, jbg, igleda da ću morati da serioznije pristupam komentarima - nisam pročitao ono što prethodi alsovom koji mi se otvorio kao nov i samo sam njega komentarisao.

ono što sam hteo da kažem je da emigranti iz ovdašnjeg besmisla ne žive samo u inostranstvu, da nisu sa nama iako su oko nas...
angie01 angie01 15:20 09.03.2015

Re: zašto brkaš

Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.


kaze se, emigrirao u, iselio se u....tamo je imigrant, doseljenik
urbana_gerila urbana_gerila 15:31 09.03.2015

Re: zašto brkaš

angie01
Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.


kaze se, emigrirao u, iselio se u....tamo je imigrant, doseljenik


moreee!
gle kako si nežna sa freehandom, da sam ja u pitanju bilo bi - urbani, ovoono.
ma, bre, ću te ostavim, će viš.
angie01 angie01 15:46 09.03.2015

Re: zašto brkaš

gle kako si nežna sa freehandom,


mene drzi par dana utisak, kad dam nekom preporuku.:)



ću te ostavim, će viš.


ne znam da l si shvatio, al ja sam te u startu prepustila tes, prvo, ne delim obozavanja, a drugo, bolje se uklapate,


sto ne znaci da mi nisi simpa i dalje- ja imam veliko srce:)
urbana_gerila urbana_gerila 15:55 09.03.2015

Re: zašto brkaš

angie01
ja sam te u startu prepustila tes


ok - taknuto maknuto.

angie01
ja imam veliko srce:)


to ti verujem, kome sam ja simpa - ili je inteligentan ili ima veliko srce.
freehand freehand 16:53 09.03.2015

Re: zašto brkaš

angie01
Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.


kaze se, emigrirao u, iselio se u....tamo je imigrant, doseljenik

Emigrirati (iz Srbije) u... Negde. Imigrirati u...Negde.
Emigrant iz Srbije, imigrant u Nešto.
Iseljenik, useljenik.
No da pribavimo mišljenje nekog jezičara.
Ja se na tvom mestu ne bih kladio u nešto drago. :)

Edit:

Emigrate vs. Immigrate

Emigrant vs Immigrant redirects here.

When a person emigrates, she leaves one country or region to live in another, either temporarily or permanently. When she immigrates she arrives in that other country. In other words, she emigrates from one country to immigrate to another country.

LINK

Hvala Angie. volim i ja tebe.
mariopan mariopan 17:51 09.03.2015

Re: zašto brkaš

little_radojica
looping
Мајке ти? Држава им опрости 40 милиона дуга и фирма забележи 2,7 милиона профита?

Kome oprosti? Čiji je to dug?
Da se nisi ti malo zaneo?


То је дуг који је Ер Србија направила само у прошлој години за услуге Аеродрома НТ - 17 милиона евра. Аеродромових, које је држава отела аеродрому и дала Ер Србији. Уредбом Владе Србије, ни мање ни више (може да се нађе на интернету). Ти си баш неинформисан. Други део је оно што јој је држава опростила на име горива, јер Ер Србија плаћа гориво упола цене, а држава надокнађује остало, тј. одриче се прихода у буџет. Одриче се пара својих пореских обвезника. Има ту још, али ово су главне ставке. Све да би се напабирчило да књиговодствено Ер Србија забележи профит, пошто је Ер Србија у фокусу интересовања јавности. Онда се то објави у Блицу и тако...


Јаоооо....а нама смањују пензије.....
mariopan mariopan 18:12 09.03.2015

Re: zašto brkaš

little_radojica
a_jovicic
Nebojsa Krstic
Немој сад и ти Брајовићу да банализујеш проблем. Нико од архитеката није помињао двоспратне зграде ни лепоту, али се доводи у питање кула и то са више аспеката.

Vi ste sad svi ovde stručnjaci za arhitekturu i urbanizam. A do sad ste mi delovali kao eksperti za svemirsku tehnologiju.

Iznenađen sam prijatno.

little_radojica jeste arhitekta i radi u struci u inostranstvu ... pa je i kvalifikovan da komentariše na tu temu. Nama ostalima više bode oči kršenje zakona i urbanističkih planova koje "dualni Kancelar" ovako bahato sprovodi ... a i živimo u ovom gradu pa nam je bitno da narednih 10 godina ne putujemo na posao sat vremena duže (nema svako sreću da živi u centru ... ili da mu je radno mesto sa iste strane reke kao i stan)


Ма не знаш ти новости, ја сам осумњичен овде да сам прерушени Радуловић
Иначе, јесам архитекта, али не радим у струци тренутно, јербо пишем докторат.


Штаааа, и ти си двострука личност?

Добро, и ја признајем да сам трилична, ја, моја ћерка и тетка ( остала фамилија је на чекању)
mariopan mariopan 18:16 09.03.2015

Re: zašto brkaš

urbana_gerila
alselone
emigrirali u inostranstvo.

Šokantno.


što je najtužnije distinkcija nije nepotrebna - postoji i unutrašnja emigracija, ono kad emigriraš u sebe samog.

Шта мислиш, како смо све ово доврага преживели? Ето тако!
urbana_gerila urbana_gerila 19:42 09.03.2015

Re: zašto brkaš

mariopan
urbana_gerila
alselone
emigrirali u inostranstvo.

Šokantno.


što je najtužnije distinkcija nije nepotrebna - postoji i unutrašnja emigracija, ono kad emigriraš u sebe samog.

Шта мислиш, како смо све ово доврага преживели? Ето тако!


ko ovde ne poludi nije normalan...
angie01 angie01 21:41 09.03.2015

Re: zašto brkaš

Emigrate vs. Immigrate

Emigrant vs Immigrant redirects here.

When a person emigrates, she leaves one country or region to live in another, either temporarily or permanently. When she immigrates she arrives in that other country. In other words, she emigrates from one country to immigrate to another countr



alo, je l se cujemo,

pa nije sporno to sto si kopirao, kazem ti da nije pogresno da kazes, emigriracu u Englesku, racimo- sto znaci, da cu napustiti zemlju i otici tamo, ne kazes, imigriracu u Englesku, nego kada si stigao tamo, ti si imigrirao...sto ti i pise u tvom uradku koji si kopirao:)


u kontekstu koji ste ismejali- kada govoris iz zemlje odlaska, normalno je da kazes, ljudi iz Srbije su emigrirali-otisli- u,.... a kada si u toj zemlji, oni kazu, mi smo imigranti iz,...
freehand freehand 21:53 09.03.2015

Re: zašto brkaš

alo, je l se cujemo,

Rekao bih da ne, al ne obraćaj pažnju, samo teraj svoje.
angie01
Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.


kaze se, emigrirao u, iselio se u....tamo je imigrant, doseljenik

Freehand
Moj citat je ispravan. Martin je editovao u međuvremenu.
Dakle - imigracija.

[url=http://blog.b92.net/text/25307/Dva-Vucica/#k1661848]
LINK[/url]

Al rekoh, ne obraćaj pažnju. Uvek si u pravu, naročito kad nisi.
angie01 angie01 22:09 09.03.2015

Re: zašto brkaš

Jer se, valjda, emigrira iz, a imigrira u.



kaze se, emigrirao u, iselio se u....tamo je imigrant, doseljenik



pa ovako izvucen ovaj drugi red, deluje drugacije,

a rakoh da NIJE greska, kada iz zemlje odlaska, kazes emigirao je u,...emigrira iz Srbije u Engledku

recenica moze da glasi i tako u kompletu, gde imas i iz i u- bitan je kontekst koji oznacava odlazak od negde nekud.


imigrant si kada si arajvovo, imigrirao, stigao u tu zemlju.


ovo kasnije u tvom komentaru- ne razumem,...vidim kod alsa stoji isto, sa emigrirali u inostranstvo, sa komentarom, sokantno.

vat evr da ne tupimo vise.
freehand freehand 22:13 09.03.2015

Re: zašto brkaš

ovo kasnije u tvom komentaru- ne razumem,...vidim kod alsa stoji isto, sa emigrirali u inostranstvo, sa komentarom, sokantno.

vat evr da ne tupimo vise.

Pa pročitaj još jednom boldovano: Martin je praveći se pametan ponovo koristio reči kojima ne zna značenje. Ja sam se tome nasmejao kvotujući glupost, kad je video da je ztarao editovao je bez reči.
Dakle, pre nego što komentarišeš pogledaj šta komentarišeš.
A opet nije dobro ispravljati nešto što je tačno.
angie01 angie01 22:20 09.03.2015

Re: zašto brkaš

A opet nije dobro ispravljati nešto što je tačno.


ja sam reagovala na tvoj komentar, gde kazes da se emigrira iz, a imigrira u,


na koji ti velim, da nije greska reci ni, emigirati u.


pa sad, hebem li ga vise.

napisi ti jos nesto, da bude tvoja zadnja i gotovo!
Hansel Hansel 22:31 09.03.2015

Re: izvinjavam se,

Nebojsa Krstic
Да ли си и моје питање теби, на једном од прошлих блогова да ли је једна особа индиректни власник неког предузећа (које проверено вишеструко крши права запослених) избрисао вођен истим разлозима? У сваком случају, то је било питање, а не тврдња (у делу о власништву).

Презимењак

Anonimne Insinuacije su podlo kukavičko zagađenje javnog prostora. Ako to ne znaš treba da naučiš.

Ево ти и име: Иван. И, шта сад? Осим тога, ја ништа нисам инсинуирао, него сам те питао да ли су ти наводи тачни (тј. да ли су инсинуације), да ли ти нешто знаш о томе. Кажеш "не знам" или "није тачно" и готово. Јер, ја стварно не знам, питам онога ко више од мене зна или може да зна. (А кукавичлук је занимљива тема, нико од тих људи који у тој фирми ради максимално за минималне плате ни да зуцне, поред осталог и због те – да ли – фаме чија је то фирма; ти мислиш да се ти људи неосновано некога боје, па ни анонимно не покушавају да обавесте рецимо инспекцију? Заправо, они не верују да би се било шта добро десило, а боје се да би се десило лоше. Мени се чини да би то била права тема за некога са "са именом и презименом" – о феномену, не о конкретној фирми; осим ако не мислиш да то није велики проблем у данашњој Србији или да, можда, баш тако треба да буде. Зашто нико "од имена и презимена" о томе не пише? Због кукавичлука? Ево, среди ми простор у "Нашим новинама", ја ћу под својим именом и презименом да истражим те наводе, може и бесплатно, па да онда напокон "екскулпирамо" оклеветану особу ако је жртва малограђанске злобе, али и да видимо ко то држи раднике у полуропском статусу. Може?)
gavrilo1
Jaoj sta je ovo danas,
Pa sto mi stavljas reci u usta koje nisam napisao
Gde ti vidis da pise da je Vucic pobedio zbog Beograda na vodi?
Beograd na vodi je bio deo AV paketa sa kojim je izasao pred gradjane.
Svi koji su glasali za njega znali su za sadrzaj paketa.
Da im je taj Beograd na vodi smetao ne bi dali glas.
No ti ides i korak dalje,
Znas u sta je verovao prosecan AV glasac...
Sedi

Никакве речи ти нисам стављао у уста, прочитај шта си претходно написао и шта то значи (шта имплицира 1:1), а исти метод можеш да примениш и на оно што сам ја написао. Могу једино да додам да моје опаске потичу из случајног узорковања и некакве "екстраполације". Free је то добро објаснио, ја бих рекао слично, само вероватно мало нежније.
blogovatelj blogovatelj 04:39 10.03.2015

Re: zašto brkaš

imigrant si kada si arajvovo


Brale mili, serglish ti je kao u Cana Srbljanovica, dzibersko - imigrantski.
Arajvovo
Al nemoj da se baderujes mnogo
omega68 omega68 21:18 06.03.2015

Саучешће

Прими моје искрено саучешће поводом смрти твог пријатеља и сарадника
downwarddog downwarddog 21:40 06.03.2015

pa koji ti se vise svidja

za posrnulu Srbiju?
Dr. Jekyll ili Mr. Hyde?
milojep milojep 21:42 06.03.2015

Svetlost...... Krstiću mislim stvaaarnooo

angie01 angie01 21:47 06.03.2015

svi su vec videli da je car go,

a ti uporno opisujes sjajni kvaliteini barsun, zlatne dugmice i rucno tkanu kosulju:)))
freehand freehand 21:48 06.03.2015

Moj utisak

... jeste da ova rečenica
Тај део свести учини да он можда не забрани „Утисак недеље”

... sadrži jedno nedopustivo možda.

Koja odslikava čitav taj možda stav.
A zaboravio si, možda, da kažeš da taj Vučić laže rado, lako, šesto i masno.
No... "Vučićev paradoks".
Ovako sam počeo taj tekst:
ispunjavanju predizbornih obećanja i deklarisanih namera iskreno se nadaju i u njihovom sprovođenju podržavaju ga samo oni koji su glasali protiv njega. Mada mu, mahom, ne veruju.
Ni danas nemam mnogo šta da dodam.
Sem da je farsično slušati kako ga napadaju oni koji su ga doveli, podržali, branili i sagradili mu pijedestal-piramidu.
sweet64 sweet64 21:56 06.03.2015

Polihromatska svetlost

Вучић, такође, има личност дуалне природе.


Ja sam siguran da Vučić upravo nema dualnu prirodu. Njegova priroda je ista kao na početku, doći i što duže ostati na vrhu po svaku cenu. Različito na njemu je nešto što dolazi spolja a to je čitav spektar različitih boja kojim je po potrebi obasjan. Svi mogući uticaji spoljne politike se prelamaju u tom čoveku tako da se zbog značajne vremenske distance u odnosu na njegove početke doživljavaju kao salto mortale i pozitivno promenjen pravac njegove politike.
Ako znaš da gledaš to čak nije ni privid.
thebee269 thebee269 21:41 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

sweet64
Вучић, такође, има личност дуалне природе.


Ja sam siguran da Vučić upravo nema dualnu prirodu. Njegova priroda je ista kao na početku, doći i što duže ostati na vrhu po svaku cenu. Različito na njemu je nešto što dolazi spolja a to je čitav spektar različitih boja kojim je po potrebi obasjan. Svi mogući uticaji spoljne politike se prelamaju u tom čoveku tako da se zbog značajne vremenske distance u odnosu na njegove početke doživljavaju kao salto mortale i pozitivno promenjen pravac njegove politike.
Ako znaš da gledaš to čak nije ni privid.

Ne volim Seselja, ali on je na jednoj tribini do perfekcije ,skenirao Vuciva, Nikolica, Maju G. On ih najbolje poznaje. ko hoce neka gleda na You Tube.
Sve sto je rekao do zadnje reci je tacno, nazalost, njih troje su danas tri prve licnosti u drzavi.
Kakvi oni takva i drzava.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:22 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

thebee269
Ne volim Seselja, ali on je na jednoj tribini do perfekcije ,skenirao Vuciva, Nikolica, Maju G. On ih najbolje poznaje.

Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.
urbana_gerila urbana_gerila 23:25 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Predrag Brajovic
thebee269
Ne volim Seselja, ali on je na jednoj tribini do perfekcije ,skenirao Vuciva, Nikolica, Maju G. On ih najbolje poznaje.

Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.


jok, ti ih poznaješ.
kako ti ne dosadi, bre, brajoviću?
angie01 angie01 23:26 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.


jao, molim te mi reci, sta se to promenilo, ako izuzmemo marketinski kostim koji nosi?

pa, pogledaj mu samo vladu i poslanike.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.

Tačno. Samo ćeš to teško objasniti onima koji sve znaju bolje samo to nikad nisu uspeli da pokažu.
angie01 angie01 23:40 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Samo ćeš to teško objasniti onima koji sve znaju bolje samo to nikad nisu uspeli da pokažu.


a ko su ti?
urbana_gerila urbana_gerila 23:41 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Nebojsa Krstic
Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.

Tačno. Samo ćeš to teško objasniti onima koji sve znaju bolje samo to nikad nisu uspeli da pokažu.


krstiću, tebe neću ni retorički da pitam kako ti ne dosadi, jasno je da si se adaptirao na agregatno stanje.
freehand freehand 23:42 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Nebojsa Krstic
Ne.
On ih je poznavao pre 10 godina. Vučić nije više isti Vučić, promenili su ga vreme i politički uspesi.

Tačno. Samo ćeš to teško objasniti onima koji sve znaju bolje samo to nikad nisu uspeli da pokažu.

Pobogu, Toma Armani, Jorgovanka sa Panjkovićem na glavi i Vučić -veberovac definitivno nisu isti.
Sad su sopstvene parodije.
urbana_gerila urbana_gerila 23:43 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

angie01
Samo ćeš to teško objasniti onima koji sve znaju bolje samo to nikad nisu uspeli da pokažu.


a ko su ti?



kada bi krstićev komentar bio iole smislen - bitnije od "ko su" bilo bi šta to "nisu uspeli da pokažu"...
angie01 angie01 23:45 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Pobogu,


evo sta ste uradili, moram i freeju da dajem preporuke.
urbana_gerila urbana_gerila 23:50 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

angie01
moram i freeju da dajem


mnogo si se ti opustila, endži.
emsiemsi emsiemsi 23:52 07.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

angie01
Pobogu,


evo sta ste uradili, moram i freeju da dajem preporuke.

Шта рећи !
И мени се понекада омакне (није човек глуп, ето каже и Срђан Фукс, али је некада јако напоран, скоро као Хучи Кучи мен).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:06 08.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

urbana_gerila
jok, ti ih poznaješ.
kako ti ne dosadi, bre, brajoviću?

Знаш шта ми је занимљиво?
Дакле, ево, сад малопре ми паде нешто на памет: од ових што су ми се попели на
приколицу, па возили тако, као моја тевабија, једини си ти остао.

Мора да ти се свиђа, да ти се осладило?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:14 08.03.2015

Spot the difference game

angie01
jao, molim te mi reci, sta se to promenilo, ako izuzmemo marketinski kostim koji nosi?

Vučić: Bliži sam Nemcima, nego braći u južnoj Evropi


urbana_gerila urbana_gerila 01:45 08.03.2015

Re: Polihromatska svetlost

Predrag Brajovic
urbana_gerila
jok, ti ih poznaješ.
kako ti ne dosadi, bre, brajoviću?

Знаш шта ми је занимљиво?
Дакле, ево, сад малопре ми паде нешто на памет: од ових што су ми се попели на
приколицу, па возили тако, као моја тевабија, једини си ти остао.

Мора да ти се свиђа, да ти се осладило?


razmišljao sam da ti pošaljem banane, ali sada vidim da je sasvim dovoljno pustiti te da laskaš sam sebi...
omega68 omega68 11:30 08.03.2015

Re: Spot the difference game

Vučić: Bliži sam Nemcima, nego braći u južnoj Evropi


И ти верујеш?

А је л верујеш мени да ми је ближи Чеда од Шешеља?

-Пре општег зла што је захватило човечанство (инструментализоване револуције, економске кризе, наметнути ратови који „креаторима” НСП доносе профит – а другима распад држава, сиромаштво, уништење…) дали сте одговоре зашто и како се то дешава. Шта вас је подстакло да напишете Манипулацију свешћу, али и остала дела која се баве узроцима и анализом савремених светских токова?
У време Горбачевљеве „перестројке” у СССР, а потом на почетку „реформи”, многе је пренеразила лаковерност огромне већине грађана. Веровало се очигледно неистинитим изјавама и обећањима политичара. А, када би људе упитали како томе можеш да верујеш, одговарали би: „Па он је то јуче лично изјавио на телевизији!” Понеко је чак помишљао да су људе у великим градовима озрачили некаквим психотропним зрацима. Совјетски људи нису били спремни да “не верују” телевизији или новинама.
Сергеј Кара-Мурза - Манипулација свешћу

Тако да, БрајОвићу, или си простак чијом свешћу манипулишу или си плаћеничко ђубре којае нас свесно залуђује и прави будалама.Изабери.
angie01 angie01 12:02 08.03.2015

Re: Spot the difference game


Vučić: Bliži sam Nemcima, nego braći u južnoj Evropi


:))),

ja tebe, Brajovicu, cenim mnogo vise od ovoga.

...tako da, ne podmeci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:55 08.03.2015

Re: Spot the difference game

Ovde celo društvo ne kapira: promenjen je vladajući narativ. Umesto onog Svetokosovo-slatkopravoslavlje-nepravdaimrzenas sad piči mismonemci-evropademokratija-radredidisciplina.

E, sad, šta od toga stvarno ima, to je drugi pasus. Kako god -- narativ je promenjen.
angie01 angie01 15:04 08.03.2015

Re: Spot the difference game

E, sad, šta od toga stvarno ima, to je drugi pasus. Kako god -- narativ je promenjen.


pa cekaj sad,...prvo tvrdis da se promenio zbog politickog uspeha, a sada da je promenjen narativ,

pa ko je rekao da nije promenio pricu- dobio ulogu i tekst,...pa to svi i kazemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:08 08.03.2015

Re: Spot the difference game

angie01
E, sad, šta od toga stvarno ima, to je drugi pasus. Kako god -- narativ je promenjen.


pa cekaj sad,...prvo tvrdis da se promenio zbog politickog uspeha, a sada da je promenjen narativ,

pa ko je rekao da nije promenio pricu- dobio ulogu i tekst,...pa to svi i kazemo.

Pa nije postao Hans Vučić, ali -- Hansika barem malo jeste.

Mnogo vi to, manje više svi, crno belo gledate. Nije život takav, crno-beo.
angie01 angie01 16:17 08.03.2015

Re: Spot the difference game

Nije život takav, crno-beo.


nije bas tako, niko od nas nije mali da ne kapira stvari,...a ovde belog nema ni u tufnama, dragi moj Brajovicu.
milojep milojep 22:01 06.03.2015

Stvarno dualizam!

milojep milojep 23:52 07.03.2015

Re: Stvarno dualizam!

karabasbarabas

https://www.youtube.com/watch?v=XA2U6Tp2e6M&feature=youtu.be


Kakav deficit stida danas!
emsiemsi emsiemsi 00:00 08.03.2015

Re: Stvarno dualizam!

milojep

Грешка !
milojep milojep 22:08 06.03.2015

I BI SVETLOST

G.Cross G.Cross 22:10 06.03.2015

Kralj sunce - Le roi soleil

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе




dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:13 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе

I Vučić, kao i foton, ne postoji u stanju mirovanja
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:18 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

dobrosavljevic_m
Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе

I Vučić, kao i foton, ne postoji u stanju mirovanja


Meni on više liči na kompleksni broj nego na svetlost sa svojom dualnom prirodom. Postoji realni i imaginarni Vučić, sa sve sqrt(-1) (Šešeljev uticaj).

urbana_gerila urbana_gerila 22:20 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе


kapiram, u sledećem blogu - krstić je video oreol oko vučićeve glave.
no, šta posle toga, jbt?
freehand freehand 22:21 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

urbana_gerila
Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе


kapiram, u sledećem blogu - krstić je video oreol oko vučićeve glave.
no, šta posle toga?

Pa ništa. Da Krstića dekapitiraju oni koji su taj oreol napravili?
urbana_gerila urbana_gerila 22:26 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand
urbana_gerila
Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе


kapiram, u sledećem blogu - krstić je video oreol oko vučićeve glave.
no, šta posle toga?

Pa ništa. Da Krstića dekapitiraju oni koji su taj oreol napravili?


što krstića, valjda - vesnu pešić?

premda, postoji i humanije rešenje - da vučić udomi krstića i prekine ovu blamažu.
emsiemsi emsiemsi 22:28 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

srdjan.pajic
dobrosavljevic_m
Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе

I Vučić, kao i foton, ne postoji u stanju mirovanja


Meni on više liči na kompleksni broj nego na svetlost sa svojom dualnom prirodom. Postoji realni i imaginarni Vučić, sa sve sqrt(-1) (Šešeljev uticaj).


Но, када квадрираш тај имгинарни број, он постане реалан, истина и негативан.
freehand freehand 22:34 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

što krstića, valjda - vesnu pešić?

I ja mislim da bi to bilo pravično i pravedno. Kad već predsednik Nikolić neće.
premda, postoji i humanije rešenje - da vučić udomi krstića i prekine ovu blamažu.

Kakva je tačno blamaža u pitanju?
Meni je nekako veća blamaža da takva pitanja postavljaju oni koji su Vučića na vlast doveli i tu ga učvrstili. A to je svakodnevna praksa i redovna aktivnost.
urbana_gerila urbana_gerila 22:37 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand

Kakva je tačno blamaža u pitanju?


krstićeva, lična, kao i svih onih koji to relativizuju.
freehand freehand 22:49 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

urbana_gerila
freehand

Kakva je tačno blamaža u pitanju?


krstićeva, lična, kao i svih onih koji to relativizuju.

Ma da, našli se Urbana legenda i Frihend da pričaju o Krstićevoj ličnoj sramoti. I još bih ja, verovatno, trebalo da se prepoznam među relativizatorima pa da se osetim izblamiranim.
Duhovito.
Ali ne. Ja mislim da je pitanje koje Krstić zaista već neko vreme postavlja sledeće: šta je alternativa?
A to pitanje nije ni lako ni jednostavno. Opet koliko razumem - a tu je da me ispravi - on smatra da je jedina realna kontra-opcija - Nikolić i deo SNS oko njega. Koji bi - to ja pretpostavljam - strahovito narastao sa prvim znacima Vučićevog slabljenja.
Tu dolazimo do tačke u kojoj ja smatram da je svaka opcija bolja od Vučića.
Zašto? zato što on samo koči. Ogromne priče kao ogroman mehur a ispunjen ničim. Laži, laži, laži.
Pa onda mislim, možda zaista mora da bude gore da bi bilo bolje. A ako već mora da bude gore neka bude mnogo gore samo neka bude brzo. Jer ovo što ovaj čovek radi je čisto mrcvarenje a njegove paralaže i opsene nemaju ni snagu ni težinu da ovo društvo ikuda odvedu.
I zato - da: sve je bolje. Uključujući Nikolića, Dačića, pa čak i ovo što je ostalo od DS u raznim varijantama i pojavnim oblicima.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:01 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Meni on više liči na kompleksni broj nego na svetlost sa svojom dualnom prirodom.

Pa sad da l' je iskompleksiran broj ili pomahnitala čestica nije ni bitno ako ume sifon da zameni.
G.Cross G.Cross 23:03 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Freehand

Ali ne. Ja mislim da je pitanje koje Krstić zaista već nbeko vreme postavlja sledeće: šta je alternativa?


Ne, ja verujem da nam Krstic vec neko vreme govori da nema alternative.

Jer ovo što ovaj čovek radi je čisto mrcvarenje a njegove paralaže i opsene nemaju ni snagu ni težinu da ovo društvo ikuda odvedu.


Ja sam vec slusao da nije kriv Tito nego Dolenc, da nije kriv Causescu nego zena mu Elena, da nije kriv Sloba nego zena mu Mira.
ALi konstrukcija da nije kriv Aleksandar nego onaj prethodni Aleksandar je logicki Helter_Skelter koji moze da izmisli samo onaj koji nece da se vidi istinu.

Oprostiti nekome, pa makar to bio i Le Roi soleil, sve gluposti koje radi samo zato sto on ima apsolutnu vlast i sto izgleda da nema alternative je neprotstiva istorijska glupost.

Pretendovati da si "intelektualac" i reci da nema alternative je glupost.

Ako nema alternative treba je napraviti a ne pomoci da ostane vlast u rukama Lunatika.
freehand freehand 23:14 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Pretendovati da si "intelektualac" i reci da nema alternative je glupost.

Ko je tačno rekao da nema alternative?
Ako nema alternative treba je napraviti a ne pomoci da ostane vlast u rukama Lunatika.

Interesantno je da je ovo rečenica koju u ovoj zemlji najčešće izgovaraju i pišu oni koji su lunatika doveli i/ili mu omogućili da postane to što je sada: Levijatan.
G.Cross G.Cross 23:19 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Freehand
Ko je tačno rekao da nema alternative?

Krstic
У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић

_____________
Freehand
Interesantno je da je ovo je rečenica koju u ovoj zemlji najčešće izgovaraju i pišu oni koji su lunatika doveli i/ili mu omogućili da postane to što je sada: Levijatan.


Ja

Moi??? Kako?
freehand freehand 23:22 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Krstic
У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић

I? Šta nije jasno?
Ja

Moi??? Kako?



Freehand

Interesantno je da je ovo je rečenica koju u ovoj zemlji najčešće izgovaraju i pišu oni koji su lunatika doveli i/ili mu omogućili da postane to što je sada: Levijatan.

I? Šta ovde nije jasno?
G.Cross G.Cross 23:25 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand
Krstic
У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић

I? Šta nije jasno?
Ja

Moi??? Kako?



Freehand

Interesantno je da je ovo je rečenica koju u ovoj zemlji najčešće izgovaraju i pišu oni koji su lunatika doveli i/ili mu omogućili da postane to što je sada: Levijatan.

I? Šta ovde nije jasno?



Free ja sam se nadao suvislom razgovoru a ne Ego nadmetanju.


Whatever, kralj sunce nema alternative. Srecom ja imam.
urbana_gerila urbana_gerila 23:26 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand
Urbana legenda i Frihend


legenda sam samo za neke žene, ne intimiziraj se.

ja odavno tvrdim da postoji samo jedna alternativa, i da ka njoj, čini se, sve više klizimo.
nisam srećan što je tako, ali sve manje verujem da neka nova deca dovedena do ruba gole egzistencije mogu da čekaju da se svi istale igrajući se demokratskih kerefeka.
freehand freehand 23:28 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Free ja sam se nadao suvislom razgovoru a ne Ego nadmetanju.

Pa ovo je pokušaj suvislog razgovora. Na prvo pitanje - Krstić ti je alternativu nazvao "drugim Vučićem a ja Nikolićem. Ali valjda je jasno da je to sve ono što je suprotno i tvojim stavovima koliko ih ja razumem. Dakle, niko nije rekao da alternative nema.
Što se drugog pitanja tiče - boldovao sam: u ovoj zemlji.
Ti, koliko znam, nisi u ovoj zemlji niti si optirao dolazak naprednjaka na vlast.
JJ Beba JJ Beba 23:34 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

ja odavno tvrdim da postoji samo jedna alternativa,

urbana_gerila urbana_gerila 23:35 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

dobrosavljevic_m
Meni on više liči na kompleksni broj nego na svetlost sa svojom dualnom prirodom.

Pa sad da l' je iskompleksiran broj ili pomahnitala čestica nije ni bitno ako ume sifon da zameni.


ma, beš mačku čija ti je boja odvratna makar i znala da lovi miševe...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana