Politika

Dva Vučića

Nebojsa Krstic RSS / 06.03.2015. u 20:59

Звао ме један добар познаник, угледан новинар, у вези некакве трибине и ми ту, реч по реч, стигнемо, као што и доликује, до Вучића.

Како ти гледаш, питам га, на то што се формира јавно мишљење по коме је све што он уради лоше, грозно и фуј? Ја лично, рекох, не умем на тај црно-бели начин да посматрам политику. 

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе. Један део ње и даље вуче за собом бреме прошлости, некадашњи поглед на свет, старе манире опхођења са неистомишљеницима, у исто време, постоји и један сасвим други део његове свести који је окренут будућности, који сасвим правилно и рационално оцењује стратешки курс Србије и мере које треба предузети да би се Србија довела на здраве економске ноге.

Онај ретроградни део свести, условно речено стари, јесте тај који Вучића доведе у ситуацију да се повишеним тоном обрати Тамари Спаић, који га спречи да на рапорт позове министра војног зато што је „Одбрана” на неприхватљив и за државу штетан начин напала заштитника грађана, који дозволи Вулину да прича крајње несувисле и непримерене ствари о завери европских и светских моћника против Вучића. Тај део свести учини да он можда не забрани „Утисак недеље”, али сигурно не учини ништа да он не буде скинут с програма или барем удомљен на неком примереном месту, рецимо на РТС-у. Тај део свести не забрани СНС-у да у својим саопштењима нз крајње непримерен, ружан и увредљив начин напада ДС. Па онда и пропусти да казни владине службенике који по интернету безбрижно шерују своје слике са плажа Тајланда, одајући тиме утисак да владу чине бахати богаташи, све то у земљи у којој људи једва састављају крај с крајем...

У исто време, други део Вучићеве свести, онај нови, радује се, сасвим оправдано, аранжману са ММФ-ом, доноси непопуларне мере што јесте непопулистичка политика за пример, представља Национални програм за борбу против поплава, покушава да сачува посао за раднике смедеревске „Железаре” на начин на који би радила свака одговорна особа, оде на инаугурацију хрватске председнице и пружи руку сарадње, ради на регионалној стабилизацији кроз заједничку седницу влада Србије и Македоније и кроз посету Словенији, решава косовски чвор на најбољи могући начин кроз дијалог са Албанцима...

Е, сад је питање, рекох саговорнику, треба ли пљувати премијера, онако како раде многи, шта год да уради или изговори, или треба критиковати лоше потезе, а хвалити добре и тиме га подржавати и охрабривати да прави мање лоших, а више добрих?

Знаш шта, каже ми новинар, ја важим за антивучићевца, али кад би ме Бог сутра позвао и рекао: „Ево ти одлучи ко треба да буде српски премијер, ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари због којих Србија иначе вечно бива заглибљена и блокирана.”

После разговора, останем у размишљању око премијерове двојности. Таква два супротна пола, по природи ствари, емитују контрадикторне поруке јавности и збуњују је, па онда премијера не треба да чуди што су ОНИ против њега. Притом, не мислим на оне који су против сваког јер им је то поза.

Неколико дана раније дао сам некакву изјаву за ТВ новинарки која по мом суду спада у групу интелигентних, одмерених и озбиљних. Кад смо завршили, мало смо ћаскали о политици.

И питам је: „Кад би из неког разлога сутра пала ова влада, шта би била алтернатива у садашњем односу снага?”

Погледала ме је прилично зачуђено: „Па, нема алтернативе!”

Алтернативе, наравно, увек има, само је питање каква је. У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић. Онај који не води борбу са собом и онај у коме је победила једна природа.

Она стара.

Размишљајмо о томе.

 

Објављено у Политици 6.3.2015. 



Komentari (489)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 23:36 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Freehand
Na prvo pitanje - Krstić ti je alternativu nazvao "drugim Vučićem a ja Nikolićem.


Znaci Ti i Krle alternativu sadasnoj Vlasti vidite u Sadasnjem Predsedniku Drzave i Sadasnjem Predsedniku Vlade.

Pa ja vam obojici zajedno zelim srecu.

Koliko ja vidim Filip Mladenovic ima vise sanse od vas dvojice.


urbana_gerila urbana_gerila 23:37 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

JJ Beba
ja odavno tvrdim da postoji samo jedna alternativa,



freehand freehand 23:39 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

G.Cross
Na prvo pitanje - Krstić ti je alternativu nazvao "drugim Vučićem a ja Nikolićem.


Znaci Ti i Krle alternativu sadasnoj Vlasti vidite u Sadasnjem Predsedniku Drzave i Sadasnjem Predsedniku Vlade.

Pa ja vam obojici zajedno zelim srecu.

Koliko ja vidim Filip Mladenovic ima vise sanse od vas dvojice.



A ja vidim stvari koje do sada nisam video. Jedna od njih d aimaš sklonost da izvrćeš reči.
Pa da se onda zaustavimo na vreme, ti slobodno nastavi razgovor sa kolegom koji ima više šanse.
G.Cross G.Cross 23:41 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand
G.Cross
Na prvo pitanje - Krstić ti je alternativu nazvao "drugim Vučićem a ja Nikolićem.


Znaci Ti i Krle alternativu sadasnoj Vlasti vidite u Sadasnjem Predsedniku Drzave i Sadasnjem Predsedniku Vlade.

Pa ja vam obojici zajedno zelim srecu.

Koliko ja vidim Filip Mladenovic ima vise sanse od vas dvojice.



A ja vidim stvari koje do sada nisam video. Jedna od njih d aimaš sklonost da izvrćeš reči.
Pa da se onda zaustavimo na vreme, ti slobodno nastavi razgovor sa kolegom koji ima više šanse.


Do sledeceg Bloga Free, nadam se da se nisi uvredio.

Edit: Verovati da se resenje moze naci medju sadasnjim igracima na politickoj sceni je ili naivno ili oportunisticko. Ja se nadam da si ti onaj pod 1.
tsunade tsunade 23:49 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Verovati da se resenje moze naci medju sadasnjim igracima na politickoj sceni je ili naivno ili oportunisticko.


ni govora. potpuno je svejedno koja je partija na vlasti ovde. sve su korumpirane, nesposobne i krajnje pogubne. svi ti lideri sa celokupnim rukovodstvom moraju na ropotarnicu. ja se pitam kako će izgledati sledeći izbori. na njih će izaći samo hard kor vučićevci i pet odsto desničara što su za sandu rašković ivić. ostali teško mogu do cenzusa.
G.Cross G.Cross 23:55 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tsunade
Verovati da se resenje moze naci medju sadasnjim igracima na politickoj sceni je ili naivno ili oportunisticko.


ni govora. potpuno je svejedno koja je partija na vlasti ovde. sve su korumpirane, nesposobne i krajnje pogubne. svi ti lideri sa celokupnim rukovodstvom moraju na ropotarnicu. ja se pitam kako će izgledati sledeći izbori. na njih će izaći samo hard kor vučićevci i pet odsto desničara što su za sandu rašković ivić. ostali teško mogu do cenzusa.



Hmmm, mi se mozda ne slazemo o teoriji ekonomije , ali po tvojim postovima danas ne samo ovde , nego i na drugom blogu, se slazemo po ostalim pitanjima.
tsunade tsunade 23:58 06.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Hmmm, mi se mozda ne slazemo o teoriji ekonomije , ali po tvojim postovima danas ne samo ovde , nego i na drugom blogu, se slazemo po ostalim pitanjima.


drago mi je čuti

nisam ti neki ekspert za ekonomiju. ja sam samo protiv besomučnog partijskog iscrpljivanja javne kase.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

ja se pitam kako će izgledati sledeći izbori. na njih će izaći samo hard kor vučićevci i pet odsto desničara što su za sandu rašković ivić. ostali teško mogu do cenzusa.


Pa da.
Kad Vučić ne dozvoljava da se stvori aternativa.
Nema Živkovića, kakav je takav je, na televiziji, nema Radulovića, kakav je takav je, nema Popovića, Raškovićeve, nema nikoga, postoji samo Vučić mlađi i strah od Vučića starijeg.

I Krle kaže, tako je to, to stanje je bogomdano, palo s neba, to je konstanta pa pazite kog Vuliča birate, al morate Vučića.

I umesto da nam to bude tema Krle bi o tricama i kučinama, sporazumima, aranžmanima, dogovorima...sa nekima tamo.

freehand freehand 00:14 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

I umesto da nam to bude tema Krle bi o tricama i kučinama, sporazumima, aranžmanima, dogovorima...sa nekima tamo.

Uzeli ti autorsku?
tsunade tsunade 00:17 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

kakav je takav je


tako je i vučić došao na vlast. više nismo mogli da trpimo lopovluk ds-a pa je narod rekao, daj ovog, kakav je takav je, samo da tadiću vidimo ledja.

ne mogu da kažem da mi idemo iz lošeg u još gore izbore. ja naime, s ovim neprijatnim iskustvom, mislim da su sve to podjednako loši izbori. oni su svi podjednako loši, velike neznalice, podjednako vlastohlepni al onako u prazno, radi kurčenja u društvu a ne zato što imaju neku ideju šta bi s vlašću.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:35 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Uzeli ti autorsku?


Nisu.
Nisam je ni imao nikad, a i da jesam, i da je imam, zar je to prepreka da kažem šta mislim o tekstovima drugih?

Eto o ovom tekstu mislim da maši osnovni problem.
ne mogu da kažem da mi idemo iz lošeg u još gore izbore. ja naime, s ovim neprijatnim iskustvom, mislim da su sve to podjednako loši izbori. oni su svi podjednako loši, velike neznalice, podjednako vlastohlepni al onako u prazno, radi kurčenja u društvu a ne zato što imaju neku ideju šta bi s vlašću.


Misliš li to i o Popoviću npr?
Ne kažem da nije, ali teško je tvrditi jer ne znamo, nema ga na TV, Vučić ne dozvoljava da neko ponudi alternativu.
freehand freehand 00:41 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Nisu.
Nisam je ni imao nikad, a i da jesam, i da je imam, zar je to prepreka da kažem šta mislim o tekstovima drugih?

Vidim da imaš objasvljen tekst, no nije ni bitno.
Bitno je da svi znaju šta bi trebalo da nam bude tema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Bitno je da svi znaju šta bi trebalo da nam bude tema.


I?
Šta je tu problem?
Svima sam rekao šta ja mislim da je trebalo da bude tema?
Nisam smeo?
angie01 angie01 00:45 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

urbana_gerila
JJ Beba
ja odavno tvrdim da postoji samo jedna alternativa,






8c_competizione 8c_competizione 00:51 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

no, šta posle toga, jbt?


Krle biva pozvan da bude Premijerov prvi savetnik?
urbana_gerila urbana_gerila 09:03 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

8c_competizione
no, šta posle toga, jbt?


Krle biva pozvan da bude Premijerov prvi savetnik?


izvinjavam se zbog blasfemije, ali mislim da je preciznije reći - apostol.
emsiemsi emsiemsi 09:49 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

dobrosavljevic_m
Meni on više liči na kompleksni broj nego na svetlost sa svojom dualnom prirodom.

Pa sad da l' je iskompleksiran broj ili pomahnitala čestica nije ni bitno ako ume sifon da zameni.

Како да се човек одреди према сифону !?
Па посредно, према асоцијацији коју сифон изазове --- да ли га асоцира на сису, или, пак, на судопер.
Према тој асоцијацији се мајстори за сифон и пријављују.
emsiemsi emsiemsi 09:53 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

G.Cross
Freehand

Ali ne. Ja mislim da je pitanje koje Krstić zaista već nbeko vreme postavlja sledeće: šta je alternativa?


Ne, ja verujem da nam Krstic vec neko vreme govori da nema alternative.

Jer ovo što ovaj čovek radi je čisto mrcvarenje a njegove paralaže i opsene nemaju ni snagu ni težinu da ovo društvo ikuda odvedu.


Ja sam vec slusao da nije kriv Tito nego Dolenc, da nije kriv Causescu nego zena mu Elena, da nije kriv Sloba nego zena mu Mira.
ALi konstrukcija da nije kriv Aleksandar nego onaj prethodni Aleksandar je logicki Helter_Skelter koji moze da izmisli samo onaj koji nece da se vidi istinu.

Oprostiti nekome, pa makar to bio i Le Roi soleil, sve gluposti koje radi samo zato sto on ima apsolutnu vlast i sto izgleda da nema alternative je neprotstiva istorijska glupost.

Pretendovati da si "intelektualac" i reci da nema alternative je glupost.

Ako nema alternative treba je napraviti a ne pomoci da ostane vlast u rukama Lunatika.

Шта рећи на ову кратку, бриљантну опсервацију, него --- браво мсје !
Успут ... без обзира што ја сматрам да је гигантнтски допринос претходника овоме што сада живимо.
qqriq qqriq 11:38 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

verujem da nam Krstic vec neko vreme govori da nema alternative.






tyson tyson 21:51 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Krle biva pozvan da bude Premijerov prvi savetnik?

Imajući u vidu prekomponovanje scene kojoj je i Krstić profeionalno pripadao, te nova poslovna prijateljstva i saveze, čini mi se da je Krstić odavno sebi mogao da sredi to savetničko ili slično mesto, da je hteo.

Čisto da primetim.


tyson tyson 21:58 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Kad Vučić ne dozvoljava da se stvori aternativa.
Nema Živkovića, kakav je takav je, na televiziji, nema Radulovića, kakav je takav je, nema Popovića, Raškovićeve, nema nikoga, postoji samo Vučić mlađi i strah od Vučića starijeg.

Pa legitiman je cilj Vučiću, kao političaru, da svede prisustvo u javnosti svojih političkih protivnika na što manju meru.

Diskutabilne mogu biti metode.

S druge strane, ko uopšte predstavlja neku alternativu danas? Pogledaj samo nabrojane, takoreći svi pripadaju minornim, vanparlamentarnim strankama.

A opet, posle 25 godina višepatrijskog sistema u Srbiji, ako političari nisu naučili kako se deluje sa organičenim resursima i kako se stvara stranka - onda i nisu zaslužili da postanu alternativa vlasti. To ne pada s neba, to se stiče, a metode nisu rocket science.

Mislim da je poruka Krstićevih blogova, generalno, upravo to: kritika srpskoj opoziciji koja je neefikasna, smušena, zbunjena, amaterska, i kao takva i ne predstavlja alternativu sadašnjoj vlasti i pored svih slabosti te i takve vlasti. I ovaj blog to poručuje.


tyson tyson 22:13 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

ni govora. potpuno je svejedno koja je partija na vlasti ovde. sve su korumpirane, nesposobne i krajnje pogubne. svi ti lideri sa celokupnim rukovodstvom moraju na ropotarnicu. ja se pitam kako će izgledati sledeći izbori. na njih će izaći samo hard kor vučićevci i pet odsto desničara što su za sandu rašković ivić. ostali teško mogu do cenzusa.

I opet, ja bar Krstićeve blogove tako čitam: politička scena nam se urušava i trenutno prisustvujemo propasti stranaka opozicije, gde kolateralno korist imaju Vučić i SNS jer jednostavno ne postoji alternativa.

Što, u principu, i nije tako loše ako to posmatramo kao deo pozitivnog procesa regenerisanja dela srpske političke scene oličene u nekadašnjim strankama DOS a sadašnjoj opoziciji - te stranke su same sebe obezglavile i svele na ništa, ili su na dobrom putu da se na to svedu. Pa jebote, tek za koji procenat glasova izbegli smo dvopartijski parlament, sa poslanicima samo iz SNS i SPS, gde ama baš ni jedna stranka nastala iz nekadašnje demokratske opozicije ne bi preša cenzus!

Implozija stranaka nekadašnje demokratske opozicije tu je samo prvi korak regeneracije srpske političke scene; sledeći očigledni kandidat je upravo SNS, a brzina dekompozicije te stranke zavisi samo od brzine nastanka nove demokratske opozicije, nove alternative sadašnjoj vlasti. Za sada, Vučić je samo me sebi alternativa, kako je to slikovito primetio Krstić.

Ako je ikakva uteha, ako sam u pravu - svedoci smo istorijskim vremenima, opet.


freehand freehand 22:15 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tyson
Krle biva pozvan da bude Premijerov prvi savetnik?

Imajući u vidu prekomponovanje scene kojoj je i Krstić profeionalno pripadao, te nova poslovna prijateljstva i saveze, čini mi se da je Krstić odavno sebi mogao da sredi to savetničko ili slično mesto, da je hteo.

Čisto da primetim.



Najbolja slika ove vlasti nisu ni Nikolić, ni Vučić, ni Jorgovanka Tabaković ili Maja Gojković.
Nego Beba, Vesić, Mali i Čović.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:29 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Implozija stranaka nekadašnje demokratske opozicije tu je samo prvi korak regeneracije srpske političke scene; sledeći očigledni kandidat je upravo SNS, a brzina dekompozicije te stranke zavisi samo od brzine nastanka nove demokratske opozicije, nove alternative sadašnjoj vlasti. Za sada, Vučić je samo me sebi alternativa, kako je to slikovito primetio Krstić.

Ako je ikakva uteha, ako sam u pravu - svedoci smo istorijskim vremenima, opet.

Tačno je sve to, samo postoji mali problem. Svedoci smo brzine kojom se srušio DS. Od nultog trenutka, po mom sudu to je bio momenat pravljenja trulog kompromisa Tadić - Đilas kada je jedan politički sukob (što je zdrava stvar) pretvoren u marionetsko pozorište (što je devastirajuće za političke procese)...u roku od sledećih mesec ili dva rejting je vrtoglavo padao, prepolovio se i nastavio ka cenzusu.

Uzbrdo je proces daleko teži i potrebne su godine mukotrpnog rada da se napravi efekat, sem kad su u potanju populistički projekti tipa Karićeve salate, pa nije čudno da Stefanović pokušava da plagira Sirizu...Dakle potrebne su godine, promišljen i težak posao i pravo lice sa harizmom. Ničeg od toga nema.

To je loša vest. Ako mi neko sad opet pomene onog nesrećnika Radulovića, zaplakaću.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Pa legitiman je cilj Vučiću, kao političaru, da svede prisustvo u javnosti svojih političkih protivnika na što manju meru.


Legitiman jeste ali biranje po državu loših, iako legitimnih, ciljeva, vlast koja ih sebi postavlja čini lošom i štetnom.
S druge strane, ko uopšte predstavlja neku alternativu danas? Pogledaj samo nabrojane, takoreći svi pripadaju minornim, vanparlamentarnim strankama.


Tako je, a sve to u uslovima, koje Vučić postavlja, da oni, a što je još gore i bilo ko drugi, ima male ili skoro nikakve šanse da postane realna alternativa.

Vidim u drugom komentaru pominješ da je možda u toku neminovan, pozitivan proces implozije loše opozicije kao preduslova za njeno regenerisanje.

Nije nemoguće da je i to u pitanju, ali i tu se postavlja pitanje uslova, koje vlast mora da obezbedi, da se taj proces ubrza ili da se makar ne ometa.
Onaj ko taj proces ometa čini štetu društvu, i toga nikako ne bi trebalo stavljajti ni u kakav pozitivan kontekst, ma kako on sve to uspevao da složi u okvire legitimnog ili prividno legitimnog.

Uvek je čudno kad se za loše stanje u drštvu, a nemanje alternative je loše stanje, okrivljuje opozicija a ne vlast.
tyson tyson 23:48 07.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Tačno je sve to, samo postoji mali problem. Svedoci smo brzine kojom se srušio DS. Od nultog trenutka, po mom sudu to je bio momenat pravljenja trulog kompromisa Tadić - Đilas kada je jedan politički sukob (što je zdrava stvar) pretvoren u marionetsko pozorište (što je devastirajuće za političke procese)...u roku od sledećih mesec ili dva rejting je vrtoglavo padao, prepolovio se i nastavio ka cenzusu.

Mislim da je to što se desilo sa DS samo prirodan deo procesa regenerisanja političke scene u Srbiji. Unutrašnja dešavanja u toj stranci samo su ubrzala neminovno, signalizirano izborima 2012. godine: stranka se istrošila, njeni lideri su potrošeni ili loši, kao politička organizacija odavno je izgubila i svest o svojoj svrsi, i načinu na koji jedna stranka treba da funkcioniše. Kao takva, stranka je neminovno gubila podršku građana/birača. Sve što se stranci dešavalo posle tih izbora samo je logičan ishod, deo procesa preporoda ili nestanka* te stranke.

OK, nije to ni prva ni poslednja stranka u modernoj Srbiji koja je imala zvezdane trenutke da bi se ubrzo ugasila; ono što je sada drugačije, i to je ono o čemu pišem, je da danas imamo celu seriju stranaka koje su izgubile podršku građana i nestaju sa scene - LDP, DSS, URS/G17, pa i LSV. Zato i mislim da u pitanju nije samo eto još jedna stranka u krizi već referentna tačka, momenat u jednom procesu kroz koji Srbija prolazi.

Kolateralno, stranka na vlasti i njeni lideri - sa svim svojim manama - doživljavaju zvezdane trenutke samo zato što igrom slučaja nemaju alternativu.

A pošto je učinak stranke na vlasti skoro nikakav, sposobnosti iste, a lideri nedorasli zadatku i prepuni mana - i ta stranka će se strmoglaviti onog trenutka kada se formira alternativa, što je isto deo procesa regeneracije srpske političke scene i logičan sledeći korak.

Uzbrdo je proces daleko teži i potrebne su godine mukotrpnog rada da se napravi efekat, sem kad su u potanju populistički projekti tipa Karićeve salate, pa nije čudno da Stefanović pokušava da plagira Sirizu...Dakle potrebne su godine, promišljen i težak posao i pravo lice sa harizmom. Ničeg od toga nema.

To je loša vest.

Slažem se. Trenutno se nalazimo u onoj tački kada staro prestaje da postoji a novo se tek polako stvara, ili još gore - tek treba da nastane.

Taj proces može da bude jako spor, ali ne i nužno; svedoci smo brzog uspostavljanja novih stranaka predvođenim relativno novim ljudma u drugim zemljama, baš kada je i tamo došlo do zamora birača starim strankama i političarima. Tehnika postoji i razrađena je (mislim na formiranje novih stranaka i promovisanje novih ljudi). Nije nemoguće da se i u Srbiji proces ubrza.



* nekada sam bio sklon da verujem da će DS uspeti kao i mnogo puta do tada da se obnovi i opstane; sada sam već skeptik. Mislim da više ne postoji dovoljna supstanca u toj stranci koja ume da prepozna dramatičnost trenutka i da nađe odgovor na izazove. Instinkt opstanka se izgubio.


tyson tyson 00:00 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Tako je, a sve to u uslovima, koje Vučić postavlja, da oni, a što je još gore i bilo ko drugi, ima male ili skoro nikakve šanse da postane realna alternativa.

Vidim u drugom komentaru pominješ da je možda u toku neminovan, pozitivan proces implozije loše opozicije kao preduslova za njeno regenerisanje.

Nije nemoguće da je i to u pitanju, ali i tu se postavlja pitanje uslova, koje vlast mora da obezbedi, da se taj proces ubrza ili da se makar ne ometa.

ne bih bio toliki pesimista što se tiče ishoda, i brzine procesa.

S druge strane, malo ne nerealno očekivati da će onaj ko je na vlasti poput nekog filozofa, sociologa i/ili društvenog inženjera da podstakne i potpomogne sopstvenu opoziciju.

To nije realno, i neće se desiti. Niti treba očekivati da se desi i biti ljut na vlast što ne pomaže sopstvenim protivnicima zbog nekakvog nedostatka društvene svesti.

Sve dok se vlast ne služi nedozvoljenim i nezakonitim sredstvima - kao što je na primer fizičko onemogućavanje delovanja protivnika, upotreba sile itd. - okruženje je prilično normalno, ako tako mogu da se izrazim. Opozicione stranke su retko nastajale i delovale u idealnim uslovima i sa benevolentnom vlašću.

Mi smo sada, čini me, u nekom interregnumu kada je u pitanju opozicija: stara neumitno nestaje a nova se još uvek ne stvara. To može da deluje deprimirajuće, ali ne mora nužno tako da bude ako sve vidimo kao deo prirodnog procesa obnavljanja. Naprosto je nemoguće da se u zemlji kao što je Srbija, sa svim problemima koje imamo, ubrzo ne stvori organizovana, efikasna opozicija trenutnoj vlasti. To što je vlast i sama deo korpusa starih stranaka a njeni lideri sve samo ne novi, može samo da bude od koristi budućoj opoziciji.

Takođe, imamo ljude koji su vični političkom organizovanju kao zanatu, imamo stručnjake za razne oblasti u zemlji i van zemlje, nije nemoguće naći i potreban početni kapital (kad nije bilo nemoguće 1990-ih, nije ni sada), imamo i greške na kojima će pametan da nauči nešto.

Samo nam je potreban taj početni prasak, i on će se siguran sam ubrzo desiti. Jednostavno - mora, neizbežno je.

Tako da - da, Vučić je moža danas samome sebi jedina alternativa, ali ne zadugo.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Kolateralno, stranka na vlasti i njeni lideri - sa svim svojim manama - doživljavaju zvezdane trenutke samo zato što igrom slučaja nemaju alternativu.

A pošto je učinak stranke na vlasti skoro nikakav, sposobnosti iste, a lideri nedorasli zadatku i prepuni mana - i ta stranka će se strmoglaviti onog trenutka kada se formira alternativa, što je isto deo procesa regeneracije srpske političke scene i logičan sledeći korak.

U ovom se ne slažem. Mislim da je jedini način da se to ne desi - da se napravi jaka opozicija koja će onda izvršiti koheziju u SNS...u suprotnom, ako današnja opozicija odumre na čemu vredno radi, SNS bez alternative postaće alternativa sam sebi i upašće u frakcijske borbe između pristalica svoja dva snažna lidera.

To će biti možda dobro za opoziciju, ali tragično za Srbiju.

* nekada sam bio sklon da verujem da će DS uspeti kao i mnogo puta do tada da se obnovi i opstane; sada sam već skeptik. Mislim da više ne postoji dovoljna supstanca u toj stranci koja ume da prepozna dramatičnost trenutka i da nađe odgovor na izazove. Instinkt opstanka se izgubio.


Ne znam kako se zove TO..instinkt ili politička pamet, ali ja zaista iz petnih žila pokušavam da uočim barem jednog čelnika koji ima trunku razumevanja za trenutak i ulogu DS u njemu, ali već dve godine ne uočavam razum ni u tragovima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:22 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

S druge strane, malo ne nerealno očekivati da će onaj ko je na vlasti poput nekog filozofa, sociologa i/ili društvenog inženjera da podstakne i potpomogne sopstvenu opoziciju.


Ali bi trebale da postoje neke granice preko kojih se ne sme ići u njenom suzbijanju.
Da banalizujem pomenuću Utisak nedelje.
Nema mesta gde bi se mogla oštriti, profilisati neka nova opozicija.
Ima ljudi, svakako, ima i ideja, verujem, ima i para, što reče nije ih bilo ni devedesetih više.
Ali devedesetih je postojao NTV StudioB, krenuo B92, pa i na RTSu, čini mi se, je bilo više prostora za opoziciju.

Sad se sve u začetku sistematski utucava.
I ne samo vlast da to radi, evo i Krle to radi ovim i ovakvim blogovima.
Radulovića (sad će Krle da zaplače:)) marginalizuju i proglašavaju magarcem, neke naznake nečega što se kao dešava oko Stefanovića u DS odmah, u startu, karakteriču kao plagijatora koji nema šanse.

To nije dobra atmosfera i to je ono na čemu treba insistirati a ne na samoj činjenici da trenutnonema jake opozicije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Ima ljudi, svakako, ima i ideja, verujem, ima i para, što reče nije ih bilo ni devedesetih više.
Ali devedesetih je postojao NTV StudioB, krenuo B92, pa i na RTSu, čini mi se, je bilo više prostora za opoziciju.


Evo sad je krenuo internet...svako od njih može da se emituje u real tajmu 24 sata.

Radulovića (sad će Krle da zaplače:)) marginalizuju i proglašavaju magarcem, neke naznake nečega što se kao dešava oko Stefanovića u DS odmah, u startu, karakteriču kao plagijatora koji nema šanse.


Ma stvarno su pokvarenjaci. Nego im na ruku ide što je sve to tačno.
tyson tyson 00:30 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Ne, ja verujem da nam Krstic vec neko vreme govori da nema alternative.

Krstić već duže vreme pre svega kritikuje srpsku opoziciju, a kroz to nekad manje a nekad više otvoreno - sopstvenu stranku i njene lidere.

Sve ostalo je dimna zavesa i nerazumevanje.

Tako da, ako mene pitaš, za one koji bi da proniknu u ličnu stranu takvog pisanja/delovanja - a takvih čini mi se ne manjka - pravo pitanje je: sa kakvim motivima i ciljem Krstić kritikuje sopstvenu stranku u javnosti.

Uzgred, jedno od lako proverljivih pravila vezahin za DS je da oni koji su kritikovali tu stranku u javnosti ili su bivali izbačeni iz strake, ili bi je na kraju samo napustili.


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:36 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Evo sad je krenuo internet


Ma ne pravi se stranka na internetu još uvek, makar ne u Srbiji.

Da je po internetu Radulović bi imao 10, 15 posto.
Koliko ono bi, ne sećam se tačno ali znam da je bio neki veliki procenat.
Ma stvarno su pokvarenjaci. Nego im na ruku ide što je sve to tačno.


Ti kažeš da je tačno, oni čija može da se čuje takođe kažu da je tačno, i onda jedina informacija koja stigne do "raje" je da je Radulović magarac a Stefanović plagijator.
Pa kako da se formira opozicija Vučiću?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:42 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Ti kažeš da je tačno, oni čija može da se čuje takođe kažu da je tačno, i onda jedina informacija koja stigne do "raje" je da je Radulović magarac a Stefanović plagijator.
Pa kako da se formira opozicija Vučiću?


Obojica su izuzetni političari i velike nade Srbije za ubuduće, retko kvalitetni, ogovorni i dosledni ljudi. Ko ne bude glasao za njih je...pogrešiće.

Može?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Uzgred, jedno od lako proverljivih pravila vezahin za DS je da oni koji su kritikovali tu stranku u javnosti ili su bivali izbačeni iz strake, ili bi je na kraju samo napustili.


Podseti me ko je izbačen jer je kritikovao?

Čeda?

On nije izbačen zbog kritike, već zbog pravljenja unutarstranačke frakcije.

Živković nije kritikovao nego je više godina javno govorio najidiotskije i najvulgarnije gluposti o DS, i - nije izbačen.

Ko?
tyson tyson 00:53 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

U ovom se ne slažem. Mislim da je jedini način da se to ne desi - da se napravi jaka opozicija koja će onda izvršiti koheziju u SNS...u suprotnom, ako današnja opozicija odumre na čemu vredno radi, SNS bez alternative postaće alternativa sam sebi i upašće u frakcijske borbe između pristalica svoja dva snažna lidera.

To će biti možda dobro za opoziciju, ali tragično za Srbiju.

Ne bih se složio; u tom trenutku ta i takva SNS biće poslednji mastodont, ostatak stranaka kakve su nekad (to je za nas sada :) ) bile, i biće deo i logičan nastavak procesa da i ona kao takva doživi krizu i ili nestane ili se prilagodi i reformiše.

Pošto će tada alternativa već postojati, neće biti neka tragedija da i SNS prođe kroz katarzu i krizu.

Ne znam kako se zove TO..instinkt ili politička pamet, ali ja zaista iz petnih žila pokušavam da uočim barem jednog čelnika koji ima trunku razumevanja za trenutak i ulogu DS u njemu, ali već dve godine ne uočavam razum ni u tragovima.

Slažem se, i delim tvoje frustracije, mada manje jer odavno nisam aktivan član te stranke.

Ne samo da nema razumevanja problema u kojima se stranka nalazi među čelnicima, već toga nema ni među nižim slojevima stranačkih rukovodilaca i među članstvom. Ti ljudi jednostavno već duže vreme ne deluju, pa samim tim i ne razmišljaju, kao članovi i aktivisti jedne političke stranke. Otuda nije ni čuso što su potpuno izgubljeni i obezglavljeni. Ma, DS i to kroz šta prolazi je tema za sebe... nadam se da SNS neće naučiti ništa na primeru olim inclyti DS


tyson tyson 00:54 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Ko?

Mićun



Edit: Uzgred, nadam se da rasprava neće nastaviti u pravcu zašto Krstić piše to što piše - jer me to baš ni malo ne zanima - već šta to piše i ima li to smisla.



hoochie coochie man hoochie coochie man 01:03 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Obojica su izuzetni političari i velike nade Srbije za ubuduće, retko kvalitetni, ogovorni i dosledni ljudi. Ko ne bude glasao za njih je...pogrešiće.

Može?


Ma sve može.
Ja pričam o jednom ti o drugom, i to može.

Govorim o tome da vlast ne sme svim sredstvima da guši nastajanje opozicije, a ova guši.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:03 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tyson
Ko?

Mićun



Edit: Uzgred, nadam se da rasprava neće nastaviti u pravcu zašto Krstić piše to što piše - jer me to baš ni malo ne zanima - već šta to piše i ima li to smisla.




Mićun nije nikad bio izbačen. On je posle smene sam otišao odvodeći nekolicinu pristalica u Fond DC.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:07 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Govorim o tome da vlast ne sme svim sredstvima da guši nastajanje opozicije, a ova guši.

Pa ja se tu slažem...i napisao sam gore, jedina šansa da se SNS ne raspadne je da ima jaku opoziciju.
tyson tyson 01:16 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Mićun nije nikad bio izbačen. On je posle smene sam otišao odvodeći nekolicinu pristalica u Fond DC.

Mislim da grešiš.

Mićun je skoro dve godine posle rascepa i formiranja DC sedeo u DS i dosledno kritikovao stranku u javnosti, faktički sa ciljem da ga na kraju kao jednog od osnivača i bivšeg predsednika izbace, računajući da će tako oslabiti DS.


a_jovicic a_jovicic 02:13 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Nebojsa Krstic
Ima ljudi, svakako, ima i ideja, verujem, ima i para, što reče nije ih bilo ni devedesetih više.
Ali devedesetih je postojao NTV StudioB, krenuo B92, pa i na RTSu, čini mi se, je bilo više prostora za opoziciju.

Evo sad je krenuo internet...svako od njih može da se emituje u real tajmu 24 sata.

Ma daj Krle ja sam te smatrao za ozbiljnog čoveka!?!

U zemlji gde je 51% kompjuterski nepismeno i još 14% delimično poznaje rad na računaru ti očekuješ da opozicija može tako da dopre do glasača ... posebno u utrašnjosti. I onda još postojanje Inerneta treba da bude "Kancelarov" izgovor da nema cenzure. Mi pričamo o državi u kojoj Predsednik izgovori sledeće ...



... i ti preporučuješ opoziciji da emituje nešto 24h preko net-a. Verovatno bi ljudi tražili taj "kanal" na kablovskoj (medju onih zilion "ružičastih kanala za ispiranje mozga" ).
a_jovicic a_jovicic 02:41 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tyson
U ovom se ne slažem. Mislim da je jedini način da se to ne desi - da se napravi jaka opozicija koja će onda izvršiti koheziju u SNS...u suprotnom, ako današnja opozicija odumre na čemu vredno radi, SNS bez alternative postaće alternativa sam sebi i upašće u frakcijske borbe između pristalica svoja dva snažna lidera.

To će biti možda dobro za opoziciju, ali tragično za Srbiju.

Ne bih se složio; u tom trenutku ta i takva SNS biće poslednji mastodont, ostatak stranaka kakve su nekad (to je za nas sada :) ) bile, i biće deo i logičan nastavak procesa da i ona kao takva doživi krizu i ili nestane ili se prilagodi i reformiše.

Pošto će tada alternativa već postojati, neće biti neka tragedija da i SNS prođe kroz katarzu i krizu.

A sve to podrazumeva bar još 2 izborna ciklusa tj. 8+2 godine agonije za ovo društvo ... uz nesagledivo urušavanje obrazovanja, zdravstva i socijalne zaštite, sa masovnim odlivom školovanih ljudi i astronomski povećanim javnim dugom.

Baš "lepo" što učestvujemo u reality show-u "Proživi još jedan raspad najjače stranke" al' mi se nekako čini da toj nekoj budućoj vlasti neće ostati čime da vlada.

Hvala svim budućim opozicionarima koji ovako pomažu Vučiću da propadne al' jel' može ipak neki "tradicionalniji" opozicioni rad?!?
freehand freehand 08:10 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Nebojsa Krstic
Govorim o tome da vlast ne sme svim sredstvima da guši nastajanje opozicije, a ova guši.

Pa ja se tu slažem...i napisao sam gore, jedina šansa da se SNS ne raspadne je da ima jaku opoziciju.

Ne postoji šansa da se SNS ne raspadne. Jer to, realno, i nije stranka već najširi front neprosvećenog i pokvarenog u Srbiji. Koji je tek dobijanjem vlasti postao ogroman kolektor ološa i političkih nitkova svih boja.
Rekoh juče: slika ove vlasti nisu Nikolić i Vučić, nego Vesić, Beba Popović, Mali i Čović. Njene akvizicije.

Da je SNS na tim izborima tesnim porazom Nikolića ostao bez njega a dobio još dve, tri ili četiri godine da se utemelji i profiliše od nje bi još, možda, i bilo nešto ozbiljno. Ovako su jednim udarcem na kratak i srednji rok sjebani i ta stranka i država. A taj kratki i srednji rok - to su mere naših života.
fijumau fijumau 13:15 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Ne postoji šansa da se SNS ne raspadne. Jer to, realno, i nije stranka već najširi front neprosvećenog i pokvarenog u Srbiji. Koji je tek dobijanjem vlasti postao ogroman kolektor ološa i političkih nitkova svih boja.
Rekoh juče: slika ove vlasti nisu Nikolić i Vučić, nego Vesić, Beba Popović, Mali i Čović. Njene akvizicije.

Da je SNS na tim izborima tesnim porazom Nikolića ostao bez njega a dobio još dve, tri ili četiri godine da se utemelji i profiliše od nje bi još, možda, i bilo nešto ozbiljno. Ovako su jednim udarcem na kratak i srednji rok sjebani i ta stranka i država. A taj kratki i srednji rok - to su mere naših života.


Odakle je došao ovaj skup "ološa, nitkova" i poimence pobrojanih?

SNS da se utemelji i profiliše? Pa to su već odradili (deklarativno preuzeli gotovo sve od DSa, koji je uglavnom i počivao na tom deklarativnom, sa vrlo malo konkretnog).
freehand freehand 14:49 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Odakle je došao ovaj skup "ološa, nitkova"

Skup je oportunistički otpad iz radikala, preletački iz drugih stranaka, a poimence pobrojani najkrupniji šljam iz DS.
SNS da se utemelji i profiliše? Pa to su već odradili (deklarativno preuzeli gotovo sve od DSa, koji je uglavnom i počivao na tom deklarativnom, sa vrlo malo konkretnog).

Mislim da ti ne znaš šta znači pojam temelj a šta profilisanje.
fijumau fijumau 15:42 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Skup je oportunistički otpad iz radikala, preletački iz drugih stranaka, a poimence pobrojani najkrupniji šljam iz DS.

Baš tako. Samo što je nekako počeo da smeta tek u ovom trenutku. Ali nema veze.
Ja to gledam kao plus za sve one stranke iz kojih su otišli - sad im je trenutak, ako ima pameti, da profilišu u svojim redovima nove ljude, koji možda vrede.

Mislim da ti ne znaš šta znači pojam temelj a šta profilisanje.

Moguće. Da li je preko 50% osvojenih glasova na prethodnim izborima, uz podatak da se u svim istraživanjima javnog mnenja i dalje manje-više sično kotiraju, dovoljno temeljno?
tyson tyson 18:45 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

A sve to podrazumeva bar još 2 izborna ciklusa tj. 8+2 godine agonije za ovo društvo ... uz nesagledivo urušavanje obrazovanja, zdravstva i socijalne zaštite, sa masovnim odlivom školovanih ljudi i astronomski povećanim javnim dugom.

Baš "lepo" što učestvujemo u reality show-u "Proživi još jedan raspad najjače stranke" al' mi se nekako čini da toj nekoj budućoj vlasti neće ostati čime da vlada.

Hvala svim budućim opozicionarima koji ovako pomažu Vučiću da propadne al' jel' može ipak neki "tradicionalniji" opozicioni rad?!?

Bez kukanja, molim.

Res, non verba, pa će ceo proces da traje kraće.


a_jovicic a_jovicic 18:50 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tyson
A sve to podrazumeva bar još 2 izborna ciklusa tj. 8+2 godine agonije za ovo društvo ... uz nesagledivo urušavanje obrazovanja, zdravstva i socijalne zaštite, sa masovnim odlivom školovanih ljudi i astronomski povećanim javnim dugom.

Baš "lepo" što učestvujemo u reality show-u "Proživi još jedan raspad najjače stranke" al' mi se nekako čini da toj nekoj budućoj vlasti neće ostati čime da vlada.

Hvala svim budućim opozicionarima koji ovako pomažu Vučiću da propadne al' jel' može ipak neki "tradicionalniji" opozicioni rad?!?

Bez kukanja, molim.

Res, non verba, pa će ceo proces da traje kraće.


Hvala Premijeru Vučiću što je za samo mesec dana ... (dopisati po želji)
freehand freehand 18:57 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Baš tako. Samo što je nekako počeo da smeta tek u ovom trenutku. Ali nema veze.
Ja to gledam kao plus za sve one stranke iz kojih su otišli - sad im je trenutak, ako ima pameti, da profilišu u svojim redovima nove ljude, koji možda vrede.

Kome? Meni?
Uopšte? Jebiga... Pitaj Jovičića, vidiš da je odjednom van sebe.
Moguće. Da li je preko 50% osvojenih glasova na prethodnim izborima, uz podatak da se u svim istraživanjima javnog mnenja i dalje manje-više sično kotiraju, dovoljno temeljno?

Temeljno razbucana politička scena i čitava država? O da!
I tek će biti!
Uz ciku dupeglavaca kojima je bilo ok veće zlo.
a_jovicic a_jovicic 22:29 08.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

freehand
Baš tako. Samo što je nekako počeo da smeta tek u ovom trenutku. Ali nema veze.
Ja to gledam kao plus za sve one stranke iz kojih su otišli - sad im je trenutak, ako ima pameti, da profilišu u svojim redovima nove ljude, koji možda vrede.

Kome? Meni?
Uopšte? Jebiga... Pitaj Jovičića, vidiš da je odjednom van sebe.

Ma verovatno sam predosetio zeljotres oko Kosjerića ... a možda je i Toma dobio vezu na socijalne mreže.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:01 09.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Evo, ovde da dometnem, da ne zaboravim: Tadić je legitimizovao celu srpsku političku off scenu (SNS-SPS), i tako u normalne političke procese uključio čitav jedan politički korpus. Sada se to vraća na taj način što Vučić ceo jedan široki korpus glasača legitimizuje i uvodi u razvijenom svetu i demokratiji bliži svetonazor.

Zanimljiv proces.
Plodotvorni porazi?
freehand freehand 01:05 09.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

Tadić je legitimizovao celu srpsku političku off scenu (SNS-SPS), i tako u normalne političke procese uključio čitav jedan politički korpus.

Ovo je glupost. Te partije legitimizovali su njihovi birači, a u normalnim političkim procesima bile su sve vreme, svaka od svog osnivanja, i one i čitav politički korpus ako ispravno pogađam šta ta rogobatna skalamerija od reči označava..
mariopan mariopan 18:57 09.03.2015

Re: Kralj sunce - Le roi soleil

tyson
A sve to podrazumeva bar još 2 izborna ciklusa tj. 8+2 godine agonije za ovo društvo ... uz nesagledivo urušavanje obrazovanja, zdravstva i socijalne zaštite, sa masovnim odlivom školovanih ljudi i astronomski povećanim javnim dugom.

Baš "lepo" što učestvujemo u reality show-u "Proživi još jedan raspad najjače stranke" al' mi se nekako čini da toj nekoj budućoj vlasti neće ostati čime da vlada.

Hvala svim budućim opozicionarima koji ovako pomažu Vučiću da propadne al' jel' može ipak neki "tradicionalniji" opozicioni rad?!?

Bez kukanja, molim.

Res, non verba, pa će ceo proces da traje kraće.




Ок, онда кука и мотика?
JJ Beba JJ Beba 22:18 06.03.2015

fuj

Како ти гледаш, питам га, на то што се формира јавно мишљење по коме је све што он уради лоше, грозно и фуј?


nije se formiralo mišljenje, vrlo često ono što on radi jeste fuj
npr kad onako kretenski, nekontrolisano, bez ikakvog šmeka i nadmoći čoveka koji sedi na vrhu i ima sve u svojim rukama iz njegega istrči on, njegova priroda, ono što on jeste - histreija, zloba. ista ona koje smo se naslušali dok je bio radikal. npr oko privatizacije partizana i zvezde: umesto smireno da kaže ono što smo pročitali da je nemoćan i bla bla, on uleti klizećim stratom u ds ponavljajući vučelu koji se pitao zašto niko ne postavlja pitanje kako DS plaća dažbine a račun im je u blokadi. ako ćemo baš i ursu je pa niko dinkića ne spominje
pomislim da je iz njega govori dijagnoza.
tsunade tsunade 22:37 06.03.2015

Re: fuj

pomislim da je iz njega govori dijagnoza.


ili kad se na kopaoniku obrati onom jadniku siniši malom rečima: mogao bi da slušaš ovamo (a ne da pričaš na času valjda)

ili kad pozove kamere na sednicu vlade a onda krene da ponižava ministre uz prozivku ko je koliko bio odsutan i ko bi mogao da popravi ponašanje...

prosto nekad pomislim: ok, čovek evidentno nije normalan i nije jedini nenormalan koji je nama vladao. ali zar je moguće da tu u toj vladi nema nikog da ustane i da kaže: slušaj bre, ti, nisam ti ja sluga. zdravo, dovidjenja, ponižavaj nekog drugog... eto to mi nije jasno.
JJ Beba JJ Beba 22:45 06.03.2015

Re: fuj

ili kad se na kopaoniku obrati onom jadniku siniši malom rečima: mogao bi da slušaš ovamo (a ne da pričaš na času valjda)

ili kad pozove kamere na sednicu vlade a onda krene da ponižava ministre uz prozivku ko je koliko bio odsutan i ko bi mogao da popravi ponašanje...

ima toga kolko hoćeš, na dnevnom nivou. i onda krle kaže da se formirala slika o njemu po kojoj sve što uradi je loše i fuj! ako je iko formirao takvu sliku, onda je to vučić sam sebi uradio, niko ne treba da mu pomaže. viš da ni spin doktori, ni savtenici ni amerikanci, ni bleri, ni stros kanovi ne mogu da mu pomognu iza njega ostaje fuj- histerija, jed, zloba.
da pridodam ovom krletovom njuejdž prsitupu vučiću- neko mu namerno cepa auru.
princi princi 11:13 07.03.2015

Re: fuj

Pa Vučić je Vučić isti kao što je uvek bio. Radikal to the core, promenio šatro ciljeve ali su metodi i stil ostali isti, radikalski. I taj način, stil, to je, po meni, ono što je bilo i ostalo najgore kod njega. Kad hoćeš da upoznaš čoveka, da vidiš koje su mu zaista vrednosti, da vidiš šta zaista priča a ne propoveda, šta ga motiviše, pali, driveuje, triggeruje, onda da ne slušaš toliko šta nego kako priča. Zato je način mnogo bitan. A način na koji priča Vučić je uvek bio i ostao isti, radikalski, i zato tu nema nikakve dualnosti.

Uzgred, tu je meni uvek bio problem i sa Čedom i sa Biksijem i sa svim tim ledepe lotom (i zato sam se i frkao uvek s vama po blogu). Kakva je to liberalno demokratska frakcija koja ne dopušta nezgodna pitanja, ne uvažava drugačija mišljenja, koja samo traži bespogovornu poslušnost? Zato je meni Čeda uvek bio smradina, a i oni oko njega.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:20 06.03.2015

Šredingerova mačka

Čitajući Krstićev tekst o korpuskularno-talasnoj, dakle dualnoj, strukturi ličnosti našeg premijera od nekud mi se pred očima stvorila slika Šredingerove mačke. To je ona mačka za koju se ne može utvrditi da li je živa ili mrtva, dok ne otvoriš kutiju.



I današnja Srbija je u dualnom stanju, baš kao i ta eksperimentalna mačka: Ne zna se da li je živa ili je mrtva, a kutiju nema ko da otvori.

Mislim, kad smo već kod fizike...

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:35 06.03.2015

Aforizam Ninusa Nestorovića:

Ljubav građana prema vođi je velika.
Samo je ljubav vođe prema samom sebi veća od toga.

Ninus Nestorović

LINK: http://www.aforizmi.org/etna/etna141/etna1.htm
blogovatelj blogovatelj 23:08 06.03.2015

Re: Aforizam Ninusa Nestorovića:

Ljubav građana prema vođi je velika.
Samo je ljubav vođe prema samom sebi veća od toga.


Ajd sad probaj da nadjes neki jos gluplji aforizam. Sumnjam da ces uspeti.
b92fmember b92fmember 02:27 07.03.2015

Re: Aforizam Ninusa Nestorovića:

Ajd sad probaj da nadjes neki jos gluplji aforizam. Sumnjam da ces uspeti.


Aforizam je odlican, tvoj komentar je glup.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:53 09.03.2015

Re: Aforizam Ninusa Nestorovića:

blogovatelj
Ljubav građana prema vođi je velika.
Samo je ljubav vođe prema samom sebi veća od toga.


Ajd sad probaj da nadjes neki jos gluplji aforizam. Sumnjam da ces uspeti.


Tvoja glupost je aforistična.
niccolo niccolo 22:46 06.03.2015

Imam i ja jedan

Pitali cigu:
-Jeli cigo..jesi li kada imo' priliku da j*bes medicinsku sestru?
Ciga:
- nisam medicinsku,al' jesam ovu obicnu...
Unfuckable Unfuckable 02:30 07.03.2015

Re: Imam i ja jedan

u to ime (nije o Vučiću, dakle može)
- Gospodine Predsedniče, stigao vam je mejl!
- Neka uđe.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:02 06.03.2015

bem mu miša...

kvantna mehanika!

EDIT:
tek sad pročitah komentare, vidim već su se neki osvrnuli na ovu pinkoidizaciju da ne kažem željkomitrovizaciju.
al mrzi me da brišem.
omega68 omega68 23:23 06.03.2015

Ја сам шокиран

што си овакав блог избацио у овом тренутку.Ја не бих.
Ок, твоја срамота је твоја срамота. Кад смо већ ту да кажем нешто у вези теме
други део Вучићеве свести, онај нови, радује се, сасвим оправдано, аранжману са ММФ-ом,

Стотине економиста су доказале да ММФ уназађује економије земаља где се појави и да су земље које су га напудиле процветале као трешња у Јапану.
Постоји изрека да је ММФ као хирург који оперише моторном тестером.
ММФ је зло.Он се брине о кредитима, не брине се о реалној економији.Орбан их је истерао и ставио им катанац на канцеларију.
А ако причамо о Вучићу и онима који га не воле:
Текст "Мој одговор Њима" спада у протестантске проповеди. Одговарати на њега политичким речником, уз поштовање тековина Француске буржоаске револуције, значи просто промашити тему. Ово је протестантизам калвинистичког типа настао током захуктавања капитализма, познат под називом "религија разбаштињених" (жртава транзиције, у преводу на нашу садашњост). Код нас су назарени типичан пример ондашњих "разбаштињених", у мањем случају адвентисти. Пошто је "црква одвојена од државе", модерни калвинизам презентујемо кроз политичке странке. Вучић са израђеним системом (калвинистички проповедник, филозоф Вебер, рад, штедња, штедња, рад, скромност, једно одело, итд) је у том смислу упоредив само са сличним, али и другачијим протестантским пропведником - Ципрасом, који је калвиниста методистичког типа: рад, али не штедња већ развој, филозоф Маркс) - за чију улогу се препоручује код нас Борко Стефановић (његово етничко порекло га природно води "левици" и Марксу). Трећи тип проповедника у политици је "класичан" и по мало застарео: Зукорлић. Сувише је баналан, али не и мање опасан.
Секуларизам у оба случаја (Србија и Грчка) подразумева - неправославну државу, али не и непротестантску.
Појашњења: код "левичарског протестантизма", недостаје најбитније - англиканизам.
Из свега - а реч је о садашњој и будућој "политичкој" сцени (пише Дугин у четвртој пол.теорији о томе) - могу се извући и масонска покровитељства: иза Вучића је Велики Оријент, иза Сиризе, нашег Борка - ДС-а који се трансформише (Тадић се већ улевио усоцијалдемократе) - су англофилски регуларци. Треба видети ко стоји иза "францсуских" одличја: Ољи (која нас је цинкарила у британском парламенту), "престолонаследника" - но комент, те Саши Јанковићу - који нас цинкари где стигне. Сигурно не Велики Оријент.
Наговештај промене власти у Србији одиграо се 2009, када је на Мегатренду гостовао филозоф, теозоф (и Бог-те-пита-шта-још) Џон Незбит и представио своју књигу "Промена свести" (преко 20 милиона примерака). По Незбитује чак назван и неки протор на "универзитету". Промена свести - флоскула са којом је започела и траје напредњачка власт. Отворена најава уследила је 2011, када је, опет на "Мегатренду" "гостовао" врх француског Великог оријента" - традиционално проруске ложе, апсолутни преседан у историји ове ложе. Линк: Француска-Србија-Русија, најгласније заступа напредњачка "Трећа Србија". Прву напредњачку Владу - Дачићеву - чинили су готово искључиво кадрови "Мегатренда". Све је то наравно, случајно. Када је "ствар" по англофиле постала преозбиљна - уследио је контраудар, па смо сви заборавили газда Мићу.
"Марксисти" - англофилски протестанти и "левичари", чекају на неком "Униону", попут Весне Р/В. То је "елита" за којом пати Вучић.
Остаје, наравно, тајна. Она се зове Ивица Дачић, председник Европе и коалициони партнер свима: Русима и Американцима, напредњацима и демократама, марксистима и веберовцима, мегатрендовцима и унионистима...

pnbb pnbb 03:28 07.03.2015

Re: Ја сам шокиран

Ја сам шокиран
што си овакав блог избацио у овом тренутку.Ја не бих.

bas razmisljam, dal sam lud il nikom nista nije cudno..nema smisla..
ja bih preskocio blog, jbg...
karabasbarabas karabasbarabas 16:26 07.03.2015

Re: Ја сам шокиран

Jel' moze neko da mi objasni sta se MMF tice cena struje i kakve to veze ima sa ekonomijom i nasim dugom prema njima?
Ako mi hocemo da nasu struju nase preduzece deli za dzabe, hocemo eto da ga upropastimo, sta se to njih tice?
Sta kao necemo imati para da vratimo dugove, propasce ekonomija zbog toga?
Ozbiljno, ne razumem se u to pa pitam..
tyson tyson 00:04 08.03.2015

Re: Ја сам шокиран

Jel' moze neko da mi objasni sta se MMF tice cena struje i kakve to veze ima sa ekonomijom i nasim dugom prema njima?

MMF želi da se stvori sistem koji je sposoban samoga sebe da održava - mislim na energetski sistem - tako da neće biti potrebne intervencije vlade iz budžeta, niti stalne subvencije.

Time se stvaraju uslovi i za održivi finansijski sistem zemlje.

Mislim, teorijski to je tako


qqriq qqriq 23:43 06.03.2015

rvanje s ludilom

ili u originalu Foxcatcher ime je jednog od najboljih filmova Festa, po meni.
a uklapa mi se, naslov, u ovo:

"У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић. Онај који не води борбу са собом и онај у коме је победила једна природа.
Она стара."


znači, sad kod smajli?

p.s.

jedino što me se danas zaista dojmilo jeste Čović u "Kažiprstu", ne pamtim takav napad.
karabasbarabas karabasbarabas 16:29 07.03.2015

Re: rvanje s ludilom

jedino što me se danas zaista dojmilo jeste Čović u "Kažiprstu", ne pamtim takav napad.

Covek koji kaze nesto onako za svoju zenu nasred televizije sa nacionalnom frekvencijom gubi svaki kredibilitet. Sve i da je cist kao suza i zrtva progona.
freehand freehand 16:31 07.03.2015

Re: rvanje s ludilom

Covek koji kaze nesto onako za svoju zenu nasred televizije sa nacionalnom frekvencijom gubi svaki kredibilitet.

On je to odigrao ziheraški.
karabasbarabas karabasbarabas 17:01 07.03.2015

Re: rvanje s ludilom

freehand
Covek koji kaze nesto onako za svoju zenu nasred televizije sa nacionalnom frekvencijom gubi svaki kredibilitet.

On je to odigrao ziheraški.

Pa jes', kad bolje razmislim, kod ljudi izazove sazaljenje a istovremeno se pohvali...
freehand freehand 01:07 09.03.2015

Re: rvanje s ludilom

karabasbarabas
freehand
Covek koji kaze nesto onako za svoju zenu nasred televizije sa nacionalnom frekvencijom gubi svaki kredibilitet.

On je to odigrao ziheraški.

Pa jes', kad bolje razmislim, kod ljudi izazove sazaljenje a istovremeno se pohvali...

Jok. Ne može se izgubiti nepostojeći kredibilitet. Fiks kec.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:22 09.03.2015

Re: rvanje s ludilom

karabasbarabas
jedino što me se danas zaista dojmilo jeste Čović u "Kažiprstu", ne pamtim takav napad.

Covek koji kaze nesto onako za svoju zenu nasred televizije sa nacionalnom frekvencijom gubi svaki kredibilitet.


Strava i uzas. Koji kreten.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:28 07.03.2015

Ово је...

... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.
urbana_gerila urbana_gerila 00:37 07.03.2015

Re: Ово је...

Predrag Brajovic
... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.


brajoviću, nadam se da si imao dojavu i da krstić nije poremetio tvoju meditativnu šetnju ovim preuranjenim objavljivanjem bloga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:44 07.03.2015

Re: Ово је...

urbana_gerila
Predrag Brajovic
... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.


brajoviću, nadam se da si imao dojavu i da krstić nije poremetio tvoju meditativnu šetnju ovim preuranjenim objavljivanjem bloga.

Are you hitting on me?
Или си, просто, досадан?
urbana_gerila urbana_gerila 00:48 07.03.2015

Re: Ово је...

Predrag Brajovic
urbana_gerila
Predrag Brajovic
... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.


brajoviću, nadam se da si imao dojavu i da krstić nije poremetio tvoju meditativnu šetnju ovim preuranjenim objavljivanjem bloga.

Are you hitting on me?
Или си, просто, досадан?


brinem, aman.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:56 07.03.2015

Re: Ово је...

urbana_gerila
Predrag Brajovic
urbana_gerila
Predrag Brajovic
... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.


brajoviću, nadam se da si imao dojavu i da krstić nije poremetio tvoju meditativnu šetnju ovim preuranjenim objavljivanjem bloga.

Are you hitting on me?
Или си, просто, досадан?


brinem, aman.

Ah, znači ovo drugo...
A ja se ponadao.

Uzgred, ne šetam se već danima, imao sam saobraćajnu nezgodu, nisam bio u stanju.

urbana_gerila urbana_gerila 07:44 07.03.2015

Re: Ово је...

Predrag Brajovic
imao sam saobraćajnu nezgodu




Predrag Brajovic
Ah, znači ovo drugo...A ja se ponadao.


treće, brajoviću, treće - posle logike prestao je da ti fercera i račun, osim, naravno, ako filantropija kod tebe izaziva dosadu.
nego, čemu si se, kažeš, ponadao?
martin_krpan martin_krpan 10:13 07.03.2015

Re: Ово је...

Predrag Brajovic
... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.


Tako je. Može i 20 Vučića da dođe ali to neće promjeniti činjenicu sa se Srbija bavi temama 19. vijeka. Ja kad vidim naslove: "željazara", "kolubara"... sav se naježim. Srbija kao ide prema EU a nikada nije bila dalje od tema koje se tamo diskutuju.
- samoodrživost (eco, socijalna, ekonomska): Ja nisam pročitao ni jednu studiju na tu temu a koja je bila pravljena pod patronatom neke institucije ili neke državne agencije;
- gender agenda: jedna od najdinamičnijih tema u EU a u Srbiji je ogoljena na Gordanu Čomić i na koga još?
- ekološka Srbija: energetska sertifikacija kuća u Srbiji; upravljanje sa otpadom; raznorazno filterisanje otrova... U zadnjem izvještaju EK o napretku Srbije ekologija je ocjenjena potpuno negativnom ocjenom i zaključak je bio: "da ne postoji čak ni svijest o tome" a da o institucionalnim okvirima za eco razvoj ne treba ni govoriti. 8 od 9 ekoloških zona je ocjenjeno potpuno negativnom ocjenom.

Srbija se bavi predindustrijskim temama i to je suština nerazvijenosti. Bojim se da ni 20 Angela Merkel tu ne bi pomoglo.
freehand freehand 10:17 07.03.2015

Re: Ово је...

Srbija se bavi predindustrijskim temama i to je suština nerazvijenosti.

Srbija se nalazi u predindustrijskom dobu, pa su teme kojima se bavi adekvatne.
G.Cross G.Cross 13:39 07.03.2015

Re: Ово је...

Uzgred, ne šetam se već danima, imao sam saobraćajnu nezgodu, nisam bio u stanju.


Brzo ozdravljenje zelim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 07.03.2015

Re: Ово је...

G.Cross
Uzgred, ne šetam se već danima, imao sam saobraćajnu nezgodu, nisam bio u stanju.


Brzo ozdravljenje zelim.

Hvala, dobro sam prošao, sjajno štaviše kako je moglo.
angie01 angie01 18:29 07.03.2015

Re: Ово је...

Predrag Brajovic
G.Cross
Uzgred, ne šetam se već danima, imao sam saobraćajnu nezgodu, nisam bio u stanju.


Brzo ozdravljenje zelim.

Hvala, dobro sam prošao, sjajno štaviše kako je moglo.


Brajovicu, dr'z se,...preporucujem neku banju s blatom, upakuju te ko faraona i lepo osetis kako si bolje.




srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 07.03.2015

Re: Ово је...

angie01


Brajovicu, dr'z se,...preporucujem neku banju s blatom, upakuju te ko faraona i lepo osetis kako si bolje.






A i ako rikneš, nedajbože, ne moraju da se cimaju da te iz tog blata vade. Ko mamuta - samo te ostave, konzerviranog.
angie01 angie01 21:42 07.03.2015

Re: Ово је...

A i ako rikneš, nedajbože, ne moraju da se cimaju da te iz tog blata vade. Ko mamuta - samo te ostave, konzerviranog.


ima onaj vitcz,

zali se Mileva cigi da nije dobro,
odu oni kod doktora,
pregleda doca Milevu i zovne cigu da popricaju nasamo,
kaze on cigi- nije dobro cigo, ostalo joj jos tri meseca,
al nemoj da joj kazes tako, nego nekako takticno,
izadje ciga smuseno od doce i krene s osmehom ka Milevi,
kaze, nemoj da brines, ides u banju, pa ce tamo da te mazu blatom,
a sto blatom, pita Mileva,
pa da se naviknes, kaze ciga.
freehand freehand 21:47 07.03.2015

Re: Ово је...

zali se Mileva cigi da nije dobro,
odu oni kod doktora,
pregleda doca Milevu i zovne cigu da popricaju nasamo,
kaze on cigi- nije dobro cigo, ostalo joj jos tri meseca,
al nemoj da joj kazes tako, nego nekako takticno,
izadje ciga smuseno od doce i krene s osmehom ka Milevi,
kaze, nemoj da brines, ides u banju, pa ce tamo da te mazu blatom,
a sto blatom, pita Mileva,
pa da se naviknes, kaze ciga.

Tako je i sosa zanemoćala, pa doktor pregledao, pa izveo lalu u hodnik pa mu rekao da je sosa tip-top al joj fali seksa.
Pa na putu kući sosa pita lalu - "A jel, bogati, šta ti kaže doktor?"
A lala odgovoara onom Pašićevom: "Spasa ti nema, umreti nećeš-"
tyson tyson 22:25 07.03.2015

Re: Ово је...

... земља потрошених људи и проћерданих идеја. И на самом овом блогу већ пет година нема никога новог, осим оних који су променили име (или пол).

Мислите о томе.
Док будете размишљали о Вучићу.

Kako je gore?


tyson tyson 22:28 07.03.2015

Re: Ово је...

A lala odgovoara onom Pašićevom: "Spasa ti nema, umreti nećeš-"

Ilarion Ruvarac.


freehand freehand 22:31 07.03.2015

Re: Ово је...

tyson
A lala odgovoara onom Pašićevom: "Spasa ti nema, umreti nećeš-"

Ilarion Ruvarac.



Čudno ime za lalu.

Mislim da je u originalu (u vicu) - "leka ti nema, umreti nećeš."

A sama sentenca je najčešće pripisivana Pašiću, ali daj izvor, rad sam da pročitam.
tyson tyson 02:19 08.03.2015

Re: Ово је...

Čudno ime za lalu.

Svetovno Jovan

Ima ga dosta po internetu; zanimljiv je čovek bio.


NNN NNN 00:31 07.03.2015

postoje dva vučića:

jedan je mlad, plah, emotivan, žustar, osetljiv na nepravdu, emotivan...
drugi je staložen, mudar, hrabar, vredan, požrtvovan...
qqriq qqriq 00:38 07.03.2015

Re: Dva vučića

postoje dva vučića:
jedan je mlad, plah, emotivan, žustar, osetljiv na nepravdu, emotivan...
drugi je staložen, mudar, hrabar, vredan, požrtvovan...


fali lep...
blogovatelj blogovatelj 01:05 07.03.2015

Re: postoje dva vučića:

postoje dva vučića:
jedan je mlad, plah, emotivan, žustar, osetljiv na nepravdu, emotivan...
drugi je staložen, mudar, hrabar, vredan, požrtvovan...


Prvi je cestica, drugi je talas.
Prvi juri gde stigne i gde mora, odbija se, recju, neuhvatljiv. Dok drugi za to vreme neminovno potapa sve prepreke i plovi preko njih ka divnoj buducnosti. I Srbiju sa sobom vodi.
Jebote, ovi Krlovi blogovi su kao hvalospevi Titu na pismenim zadacima iz srpskog nekada davno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:58 07.03.2015

Re: postoje dva vučića:

ovi Krlovi blogovi su kao hvalospevi Titu na pismenim zadacima iz srpskog nekada davno

Ja mislim da gospon Krle izvodi neki performans, da je sve ovo sa hvalama Vučiću neki eksperiment u politici/ blogovanju. Sigurno ga se i on gnuša koliko i mi ostali (čak verovatno smatra da se gnuša više ), al’ neko treba da utabana stazu za saradnju sa Vučićem, što nije lako s obzirom na to da je godinama tu stazu rast... rast...rastabanavao
not2old2rock not2old2rock 12:09 07.03.2015

Re: postoje dva vučića:

dobrosavljevic_m
ovi Krlovi blogovi su kao hvalospevi Titu na pismenim zadacima iz srpskog nekada davno

al’ neko treba da utabana stazu za saradnju sa Vučićem, što nije lako


Šta misliš s koliko nula se piše to utabavanje i ko plaća?

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:40 07.03.2015

Re: postoje dva vučića:

Šta misliš s koliko nula se piše to utabavanje i ko plaća?

Filipe Mladenoviću, pomeri se u stranu:

Mi plaćamo! Mi, gologuza Srpčad!
not2old2rock not2old2rock 12:45 07.03.2015

Re: postoje dva vučića:

dobrosavljevic_m
Šta misliš s koliko nula se piše to utabavanje i ko plaća?

Filipe Mladenoviću



Nećemo valjda da se vređamo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana