Politika

Dva Vučića

Nebojsa Krstic RSS / 06.03.2015. u 20:59

Звао ме један добар познаник, угледан новинар, у вези некакве трибине и ми ту, реч по реч, стигнемо, као што и доликује, до Вучића.

Како ти гледаш, питам га, на то што се формира јавно мишљење по коме је све што он уради лоше, грозно и фуј? Ја лично, рекох, не умем на тај црно-бели начин да посматрам политику. 

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе. Један део ње и даље вуче за собом бреме прошлости, некадашњи поглед на свет, старе манире опхођења са неистомишљеницима, у исто време, постоји и један сасвим други део његове свести који је окренут будућности, који сасвим правилно и рационално оцењује стратешки курс Србије и мере које треба предузети да би се Србија довела на здраве економске ноге.

Онај ретроградни део свести, условно речено стари, јесте тај који Вучића доведе у ситуацију да се повишеним тоном обрати Тамари Спаић, који га спречи да на рапорт позове министра војног зато што је „Одбрана” на неприхватљив и за државу штетан начин напала заштитника грађана, који дозволи Вулину да прича крајње несувисле и непримерене ствари о завери европских и светских моћника против Вучића. Тај део свести учини да он можда не забрани „Утисак недеље”, али сигурно не учини ништа да он не буде скинут с програма или барем удомљен на неком примереном месту, рецимо на РТС-у. Тај део свести не забрани СНС-у да у својим саопштењима нз крајње непримерен, ружан и увредљив начин напада ДС. Па онда и пропусти да казни владине службенике који по интернету безбрижно шерују своје слике са плажа Тајланда, одајући тиме утисак да владу чине бахати богаташи, све то у земљи у којој људи једва састављају крај с крајем...

У исто време, други део Вучићеве свести, онај нови, радује се, сасвим оправдано, аранжману са ММФ-ом, доноси непопуларне мере што јесте непопулистичка политика за пример, представља Национални програм за борбу против поплава, покушава да сачува посао за раднике смедеревске „Железаре” на начин на који би радила свака одговорна особа, оде на инаугурацију хрватске председнице и пружи руку сарадње, ради на регионалној стабилизацији кроз заједничку седницу влада Србије и Македоније и кроз посету Словенији, решава косовски чвор на најбољи могући начин кроз дијалог са Албанцима...

Е, сад је питање, рекох саговорнику, треба ли пљувати премијера, онако како раде многи, шта год да уради или изговори, или треба критиковати лоше потезе, а хвалити добре и тиме га подржавати и охрабривати да прави мање лоших, а више добрих?

Знаш шта, каже ми новинар, ја важим за антивучићевца, али кад би ме Бог сутра позвао и рекао: „Ево ти одлучи ко треба да буде српски премијер, ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари због којих Србија иначе вечно бива заглибљена и блокирана.”

После разговора, останем у размишљању око премијерове двојности. Таква два супротна пола, по природи ствари, емитују контрадикторне поруке јавности и збуњују је, па онда премијера не треба да чуди што су ОНИ против њега. Притом, не мислим на оне који су против сваког јер им је то поза.

Неколико дана раније дао сам некакву изјаву за ТВ новинарки која по мом суду спада у групу интелигентних, одмерених и озбиљних. Кад смо завршили, мало смо ћаскали о политици.

И питам је: „Кад би из неког разлога сутра пала ова влада, шта би била алтернатива у садашњем односу снага?”

Погледала ме је прилично зачуђено: „Па, нема алтернативе!”

Алтернативе, наравно, увек има, само је питање каква је. У нашем конкретном случају, кад би пала ова влада, односно овај Вучић, једина реална алтернатива била би влада коју би водио другачији Вучић. Онај који не води борбу са собом и онај у коме је победила једна природа.

Она стара.

Размишљајмо о томе.

 

Објављено у Политици 6.3.2015. 



Komentari (489)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:41 07.03.2015

Re: Метафора

Ja ne verujem u tezu da je pomenutima problem nedostatak prostora u medijima.

Da je sad 1946. možda bi to moglo da bude opravdanje, ali danas ne.

Oni da imaju šta da kažu rekli bi na internetu, gde god.

Stvar je sasvim obrnuta, oni upravo mogu da zahvale što još uvek postoje na političkom nebu tome što ih nema preterano mnogo u main stream medijima.

Sve i da je potpuno tačno ovo što kažeš - a verujem da nije - to ni na koji način ne govori ništa dobro o stanju slobode govora i o Levijatanu koji nesputano vlada Srbijom.
little_radojica little_radojica 07:52 08.03.2015

Re: Метафора

freehand
Дакле, ја не мислим да је Весна Пешић директно погурала, а још мање трајно гурала Вучића. Нити да је ико то радио. То се десило.


Dabre.



Сад сам ја теби сео на волејчину. Свака част, нисам знао за ово. Мења моју прецепцију о Весни Пешић и донекле и ону реченицу горе где сам рекао да нико није "гурао мрачну алтернативу". Неко, ипак, јесте у неком моменту/кратком периоду. Мислим ипак, да Весну Пешић не можемо поистоветити са белим листићима и другим позивима на апстиненцију. Или можемо? Ти си очигледно боље информисан па реци ако и овде грешим.
freehand freehand 07:59 08.03.2015

Re: Метафора

little_radojica
freehand
Дакле, ја не мислим да је Весна Пешић директно погурала, а још мање трајно гурала Вучића. Нити да је ико то радио. То се десило.


Dabre.



Сад сам ја теби сео на волејчину. Свака част, нисам знао за ово. Мења моју прецепцију о Весни Пешић и донекле и ону реченицу горе где сам рекао да нико није "гурао мрачну алтернативу". Неко, ипак, јесте у неком моменту/кратком периоду. Мислим ипак, да Весну Пешић не можемо поистоветити са белим листићима и другим позивима на апстиненцију. Или можемо? Ти си очигледно боље информисан па реци ако и овде грешим.



Jel ti stvarno misliš da ja protiv Vesne Pešić imam nešto lično?
Pa ne. Ona je paradigma kapricioznog frtaljintelektualca koji se ustobočio i rekao: Daj Tomu!
Ona jeste stvorila bele listiće a onda i otvoreno agitovala za Nikolića.
A uticaj se ne meri samo rkoz bele listiće, već i kroz glasače i članove DS zavedene njenom i agitacijom drugih poput Srbijanke Turajlić, Pavićevića, Vesne Rakić vodinelić.

To je sad prošlost. Koju živimo.
little_radojica little_radojica 08:16 08.03.2015

Re: Метафора

Ta se promocija Ikarbusa desila dan pred emisiju. Bio je tu i predstavnik Mercedesa. ...Ja nisam insajder, kao DJB nego sam publika koja to gleda na TV. I kao takav nisam se izjašnjavao o konkretnom poduhvatu o kome ne znam ništa, nego načelno o tome da je za zemlju dobro da ima što više saradnji domaćih firmi i stranih. To mislim i sad.


Уз дужно поштовање, али сад умањујеш оштрину твоје критике према покрету ДЈБ и Радуловићу коју си тада у јеку кампање изрекао. Погледај још једном тај прилог који је претходио и оно што си ти након тога рекао. Ја немам толико искуства са политичарима, али мислим да седим поред Вучића и да слушам његову хвалу о Мерцедесу и да сам чуо са инсајдерског места да ту нису чиста посла, односно да се читав посао преувеличава за потребе обмањивања јавсности од стране Вучића, мислим да не бих могао да изјавим како је то "добро за Србију", и како је читава кампања бившег министра "злобна" и "одурна". Шта те наводи да верујеш Вучићу на реч пре него било коме другом? И шта је основ да и сад кад је исход тог посла са Мерцедесом крајње очигледан, важи исто? Што је Радуловић и даље магарац, а Вучић, и поред свега једина алтернатива самом себи (ако се, јел, промени)?

У томе ја мислим да грешиш и да то ствара bias у твојим анализама и то ти без икакве лоше намере (ако је уопште битно) кажем, сасвим директно и без замотавања у целофан. А за ово друго, што те разапињу, што ти ваде речи из контекста, учитавају значење, искрено ми је жао и не желим да се иком дешава.

little_radojica little_radojica 08:41 08.03.2015

Re: Метафора

freehand
little_radojica
freehand
Дакле, ја не мислим да је Весна Пешић директно погурала, а још мање трајно гурала Вучића. Нити да је ико то радио. То се десило.


Dabre.



Сад сам ја теби сео на волејчину. Свака част, нисам знао за ово. Мења моју прецепцију о Весни Пешић и донекле и ону реченицу горе где сам рекао да нико није "гурао мрачну алтернативу". Неко, ипак, јесте у неком моменту/кратком периоду. Мислим ипак, да Весну Пешић не можемо поистоветити са белим листићима и другим позивима на апстиненцију. Или можемо? Ти си очигледно боље информисан па реци ако и овде грешим.



Jel ti stvarno misliš da ja protiv Vesne Pešić imam nešto lično?
Pa ne. Ona je paradigma kapricioznog frtaljintelektualca koji se ustobočio i rekao: Daj Tomu!
Ona jeste stvorila bele listiće a onda i otvoreno agitovala za Nikolića.
A uticaj se ne meri samo rkoz bele listiće, već i kroz glasače i članove DS zavedene njenom i agitacijom drugih poput Srbijanke Turajlić, Pavićevića, Vesne Rakić vodinelić.

To je sad prošlost. Koju živimo.


Не мислим, мислим да си персонификовао ту кампању у њу и дао јој више кредита него што је заслужила. Ја, конкретно, сам предлагао свима које познајем да листић прецртају, а тад нисам ни знао ко је Весна Пешић (што делимично објашњава што нисам знао да је ово изјавила). Чуо за њу јесам, али благе везе нисам имао ни ко је ни за шта се залаже и мислим да нисам био једини такав бивши гласач ДС-а. А рекао сам ти на основу чега сам стекао такво мишљење: на основу искуства из прве руке са ДС машинеријом на терену, јер је то било нешто најгоре што сам у животу видео. Тачно да ме убијеш ја не бих могао гласати за ДС, ни стратешки ни икако, јер сам својим очима видео шта су радили. Сад имам ново најгоре што сам у животу видео.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:32 08.03.2015

Re: Метафора

Уз дужно поштовање, али сад умањујеш оштрину твоје критике према покрету ДЈБ и Радуловићу коју си тада у јеку кампање изрека


Radojice, priznaj da si ti Radulović...jer je nemoguće da na Planeti postoji još jedna osoba koja Radulovića voli kao Radulović.
little_radojica little_radojica 15:39 08.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic
Уз дужно поштовање, али сад умањујеш оштрину твоје критике према покрету ДЈБ и Радуловићу коју си тада у јеку кампање изрека


Radojice, priznaj da si ti Radulović...jer je nemoguće da na Planeti postoji još jedna osoba koja Radulovića voli kao Radulović.


Туга, кад ти одрасла особа одговори овако...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:06 08.03.2015

Re: Метафора

little_radojica
Nebojsa Krstic
Уз дужно поштовање, али сад умањујеш оштрину твоје критике према покрету ДЈБ и Радуловићу коју си тада у јеку кампање изрека


Radojice, priznaj da si ti Radulović...jer je nemoguće da na Planeti postoji još jedna osoba koja Radulovića voli kao Radulović.


Туга, кад ти одрасла особа одговори овако...



Ako nisi Radulović, onda si Mali Radulović...ili si malo Radulović.
a_jovicic a_jovicic 16:22 08.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic
little_radojica
Nebojsa Krstic
Уз дужно поштовање, али сад умањујеш оштрину твоје критике према покрету ДЈБ и Радуловићу коју си тада у јеку кампање изрека


Radojice, priznaj da si ti Radulović...jer je nemoguće da na Planeti postoji još jedna osoba koja Radulovića voli kao Radulović.


Туга, кад ти одрасла особа одговори овако...



Ako nisi Radulović, onda si Mali Radulović...ili si malo Radulović.


"Prvo te ignorišu. Nakon toga te ismejavaju. Onda se bore protiv tebe. Na kraju pobediš"
workaholic workaholic 18:25 08.03.2015

Re: Метафора

freehand

Sve i da je potpuno tačno ovo što kažeš - a verujem da nije - to ni na koji način ne govori ništa dobro o stanju slobode govora i o Levijatanu koji nesputano vlada Srbijom.


Volela bih da gospodin Krstić da svoj komentar na ovo pošto smatram da je ovaj Freehandov komentar ključan (a šteta što nije bio u formi pitanja pa ga je bilo lako ne prokomentarisati). Dakle, gospodine Krstiću, po Vašem mišljenju, da li mislite da će na polju slobode govora jednom prevagnuti ona lepša strana njegove svet(l)losti, pošto trenutno imamo TV Bastilju na 90% kanala? Da li mislite da je sloboda govora u Srbiji trenutno na prihvatljivom nivou?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:59 08.03.2015

Re: Метафора

Volela bih da gospodin Krstić da svoj komentar na ovo pošto smatram da je ovaj Freehandov komentar ključan (a šteta što nije bio u formi pitanja pa ga je bilo lako ne prokomentarisati). Dakle, gospodine Krstiću, po Vašem mišljenju, da li mislite da će na polju slobode govora jednom prevagnuti ona lepša strana njegove svet(l)losti, pošto trenutno imamo TV Bastilju na 90% kanala? Da li mislite da je sloboda govora u Srbiji trenutno na prihvatljivom nivou?

Suviše je komplikovana tema da bih je komentarisao s par rečenica.

Pre svega, mi danas nemamo TV bastilju na kanalu gde se nalazi RTS.

Imamo PInk koji je sličan onom kakav je bio u vreme Đinđićeve Vlade.

Imamo medije ostale takve kavi su, u njima se prepliću uređivačke politike urednika i vlasnika, tajkuna, službi, interesnih grupa, državnih institucija, stranaka, sportskih klubova...itd, itd.

Da li su mediji danas neslobodni? Nisu.

Da li su slobodni? Slobodniji su nego, recimo u vreme Koštuničine Vlade.
freehand freehand 20:57 08.03.2015

Re: Метафора

Suviše je komplikovana tema da bih je komentarisao s par rečenica.

Žuriš jer gostuješ u Utisku?

Krstiću, dve su ključne stvari u ovoj priči: slučaj "Vučićeva ženidba" i slučaj "Utisak nedelje". Dakle, šta se dešava kad je Vučiću nešto zaista bitno.
Ostalo je, možda, onako kako si opisao uz priču o strahu, mediokritetima i večnoj borbi profita protiv kvaliteta u medijima. Upravo se završava runda u kojoj kapitalizam davi i poslednje lokalne medije kao potencijalnu iskru slobode i kvaliiteta.

Edit: pardon, zaboravih Feketić i štrojenje interneta.
emsiemsi emsiemsi 21:08 08.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic

...
Da li su slobodni? Slobodniji su nego, recimo u vreme Koštuničine Vlade.

Смешно !
за време Коштуничине владе, Коштуница је био мање на медијима од свих осталих.
Да ли ти мислиш да смо ми луди па да се не сећамо времена од пре неколико година ?
Страшно ! Какав манипулант.
freehand freehand 21:26 08.03.2015

Re: Метафора

emsiemsi
Nebojsa Krstic

...
Da li su slobodni? Slobodniji su nego, recimo u vreme Koštuničine Vlade.

Смешно !
за време Коштуничине владе, Коштуница је био мање на медијима од свих осталих.
Да ли ти мислиш да смо ми луди па да се не сећамо времена од пре неколико година ?
Страшно ! Какав манипулант.

Kako ti to znaš?
DSS je imao svoje komesare u većini medija, a u nekima od njih (mnedijima) kažu da su se novinari međusobno pozdravljali sa "Ćao, desesi?"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:05 08.03.2015

Re: Метафора

Žuriš jer gostuješ u Utisku?


Ne. Mediji su tema o kojoj svaki tupan ima mišljenje pa me mrzi da sad čitam i te gluposti.

Krstiću, dve su ključne stvari u ovoj priči: slučaj "Vučićeva ženidba" i slučaj "Utisak nedelje".


O Utisku sam rekao šta mislim u ovom blogu. Ženidba me ne interesuje.
freehand freehand 22:11 08.03.2015

Re: Метафора

O Utisku sam rekao šta mislim u ovom blogu.

Tanko ti je to, tiho, slabo. Gotovo nečujno i nekako usput, moj Nebojša.
A o krupnoj se stvari radi.
Ženidba me ne interesuje.

Ni mene ič ne bi interesovala da je iko o njoj zucnuo.
Ali kad su SVI ćutali - e to me je opasno zainteresovalo.
Čudi me da tebe nije, fenomenološki, kad se već takvim stvarima baviš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:24 08.03.2015

Re: Метафора

Tanko ti je to, tiho, slabo. Gotovo nečujno i nekako usput, moj Nebojša.

Privatna TV ukinula. Nema o tome više šta da se kaže. Može jedino da se političari i naklapa.
freehand freehand 22:31 08.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic
Tanko ti je to, tiho, slabo. Gotovo nečujno i nekako usput, moj Nebojša.

Privatna TV ukinula. Nema o tome više šta da se kaže. Može jedino da se političari i naklapa.

Kako da izguglam tvoj stav povodom vode u kablovima privatne televizije koju godinu ranije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:49 08.03.2015

Re: Метафора

freehand
Nebojsa Krstic
Tanko ti je to, tiho, slabo. Gotovo nečujno i nekako usput, moj Nebojša.

Privatna TV ukinula. Nema o tome više šta da se kaže. Može jedino da se političari i naklapa.

Kako da izguglam tvoj stav povodom vode u kablovima privatne televizije koju godinu ranije?

Tad b92 nije bila televizija nego radio. A radio nije bio privatan. A ni to nije važno jer je bio jedini, uz radio Pančevo i donekle Index.

Danas postoji 1000 alternativnih mogućnosti da se čovek informiše i da onaj ko ima šta da kaže to i uradi.

Danas uopšte nije problem u kanalu komunikacije, problem je što ima tako malo ljudi koji imaju šta da kažu.
omega68 omega68 22:59 08.03.2015

Re: Метафора

problem je što ima tako malo ljudi koji imaju šta da kažu.

Крастев (Иван Крыстев) налази да су „балканске демократије политички режими у којима су гласачи слободни да мењају владе, али су врло ограничени у мењању политике. Било какав притисак одоздо аутоматски је окарактерисан као 'популистички'“, а „демократизацију... као прилагођавање стандардима Европске уније“ аустријски аутор Ханес Хофбауер (Hannes Hofbauer) ће означити као „колонијализам Европске уније“. Тако се живи с парадоксом да „међународни фактор“, без кога демократизација не би имала гарантни лист, „не види ништа лоше у томе што партије добијају изборе играјући на карту популизма, а владају играјући на карту ММФ“ (Крастев, 2004: 29). И „међународни актери... не кажњавају елиту због кршења обећања бирачима, већ их, напротив, охрабрују да то ураде. Међународна заједница кажњава владе које не испуњавају обавезе према ММФ, али није заинтересована да утврди до које мере политичари испуњавају обећања дата бирачима“ (Крастев, 2004: 30).

КАКО СЕ РЕШИТИ ЕЛИТЕ КОМПРАДОРА, КОЈА ВЛАДА СРБИЈОМ*
freehand freehand 23:01 08.03.2015

Re: Метафора

Tad b92 nije bila televizija nego radio. A radio nije bio privatan. A ni to nije važno jer je bio jedini, uz radio Pančevo i donekle Index.
Danas postoji 1000 alternativnih mogućnosti da se čovek informiše i da onaj ko ima šta da kaže to i uradi.

Danas uopšte nije problem u kanalu komunikacije, problem je što ima tako malo ljudi koji imaju šta da kažu.

Pošto smo utvrdili da uopšte nije bitan vlasnički status televizije sa nacionalnom frekvencijom, moram da kažem da ovde vidim malo krupniji problem: relativizaciju direktne cenzure i najdivljačkijeg napada na slobodu štampe. Što izvanredno oslikava i prirodu vlasti i njenog glavnog nosicoa i kreatora.
I to sa potpuno neočekivane strane.
emsiemsi emsiemsi 23:15 08.03.2015

Re: Метафора

freehand
emsiemsi
Nebojsa Krstic

...
Da li su slobodni? Slobodniji su nego, recimo u vreme Koštuničine Vlade.

Смешно !
за време Коштуничине владе, Коштуница је био мање на медијима од свих осталих.
Да ли ти мислиш да смо ми луди па да се не сећамо времена од пре неколико година ?
Страшно ! Какав манипулант.

Kako ti to znaš?
DSS je imao svoje komesare u većini medija, a u nekima od njih (mnedijima) kažu da su se novinari međusobno pozdravljali sa "Ćao, desesi?"

Глупости !
freehand freehand 23:16 08.03.2015

Re: Метафора

emsiemsi
freehand
emsiemsi
Nebojsa Krstic

...
Da li su slobodni? Slobodniji su nego, recimo u vreme Koštuničine Vlade.

Смешно !
за време Коштуничине владе, Коштуница је био мање на медијима од свих осталих.
Да ли ти мислиш да смо ми луди па да се не сећамо времена од пре неколико година ?
Страшно ! Какав манипулант.

Kako ti to znaš?
DSS je imao svoje komesare u većini medija, a u nekima od njih (mnedijima) kažu da su se novinari međusobno pozdravljali sa "Ćao, desesi?"

Глупости !




To sam i ja hteo da ti kažem, al mi bilo malo neprijatno.
Ali ako insistiraš - mogu i poneko ime da ti kažem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:02 09.03.2015

Re: Метафора

Pošto smo utvrdili da uopšte nije bitan vlasnički status televizije sa nacionalnom frekvencijom,

Nažalost, vrlo je bitan. Gazda može da izbaci šta mu se hoće. Zato je loš zakon o privatizaciji svih medija jer će i ovako loše medije još više degradirati. Lokalne ili nacionalne, svejedno.
freehand freehand 00:20 09.03.2015

Re: Метафора

Nažalost, vrlo je bitan. Gazda može da izbaci šta mu se hoće.

Moraću ovo sad da kažem polako ali razgovetno: u ovom slučaju nije bitno šta gazda može, nego šta PREDSEDNIK VLADE NIKAKO NE SME. Jerbo kad to radi dokazuje ne samo da je on JEDAN Vučić - i to onaj prvi, već i da je priroda vladavine ovde suštinski nedemokratska a ušminkana jedino iz straha od stranog faktora.
A bestidno prebacivanje eliti da ga ne podržava stvar samo čini burlesknom.
Mislim - kud će veću elitu od njegovih doktora i mastera, Stefanoviće, Rističeviće, Veljeiliće, Tabakovićke, Babiće i Đukanoviće?
Prema svecu i elita, uvek bilo.
A i relativizacija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:50 09.03.2015

Re: Метафора

Moraću ovo sad da kažem polako ali razgovetno: u ovom slučaju nije bitno šta gazda može, nego šta PREDSEDNIK VLADE NIKAKO NE SME.

Ovde počinje naklapanje. Ti ne znaš šta je i da li je uradio. Ne znam ni ja. Oni koji o tome pričaju pretpostavljaju, podrazumevaju i misle da je to tako. Nisam video ni jedan dokaz, niti sam čuo i jednog urednika na b92 da je to potvrdio. Zato tu temu preskačem.
freehand freehand 00:54 09.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic
Moraću ovo sad da kažem polako ali razgovetno: u ovom slučaju nije bitno šta gazda može, nego šta PREDSEDNIK VLADE NIKAKO NE SME.

Ovde počinje naklapanje. Ti ne znaš šta je i da li je uradio. Ne znam ni ja. Oni koji o tome pričaju pretpostavljaju, podrazumevaju i misle da je to tako. Nisam video ni jedan dokaz, niti sam čuo i jednog urednika na b92 da je to potvrdio. Zato tu temu preskačem.

I ne veruješ Olji Bećković kad to decidirano tvrdi i ponovi x puta?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:08 09.03.2015

Re: Метафора

I ne veruješ Olji Bećković kad to decidirano tvrdi i ponovi x puta?


Verujem da misli da je to tako.

Slučajno sam i sam bio optuživan za cenzuru i znam neke ljude koji su 100% ubeđeni da sam ja uradio nešto za šta nikad nisam ni čuo da postoji. I nemoguće ih je uveriti u suprotno. Zato sam rezervisan kad su u pitanju stvari za koje svi "znaju" iako ih niko nije dokazao.
freehand freehand 01:16 09.03.2015

Re: Метафора

Nebojsa Krstic
I ne veruješ Olji Bećković kad to decidirano tvrdi i ponovi x puta?


Verujem da misli da je to tako.

Slučajno sam i sam bio optuživan za cenzuru i znam neke ljude koji su 100% ubeđeni da sam ja uradio nešto za šta nikad nisam ni čuo da postoji. I nemoguće ih je uveriti u suprotno. Zato sam rezervisan kad su u pitanju stvari za koje svi "znaju" iako ih niko nije dokazao.

Krstiću: Olja Bećković nije "svi". Ja sam apsolutno siguran da ta žena potpuno i neupitno zna šta govori. NIKAD je nisam čuo da barata neistinama ili poluistinama, niti sam čuo ijedan demanti sa bilo koje od apostrofiranih strana sem nekih spinova i besmislica koje ne zaslužuju komentar.
A kad uporedim dosijee - njen i Vučićev - dođe mi smešno da uopšte razmišljam ko od njih dvoje govori istinu.
Uostalom, vrlo sam pažljivo slušao šta je ona govorila na tu temu. Nije valjda da si ti to nekako preskočio?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:48 09.03.2015

Re: Метафора

Krstiću: Olja Bećković nije "svi". Ja sam apsolutno siguran da ta žena potpuno i neupitno zna šta govori. NIKAD je nisam čuo da barata neistinama ili poluistinama, niti sam čuo ijedan demanti sa bilo koje od apostrofiranih strana sem nekih spinova i besmislica koje ne zaslužuju komentar.
A kad uporedim dosijee - njen i Vučićev - dođe mi smešno da uopšte razmišljam ko od njih dvoje govori istinu.


Ti treba da veruješ kome god hoćeš, ko ti brani?
mariopan mariopan 22:46 09.03.2015

Re: Метафора

omega68
problem je što ima tako malo ljudi koji imaju šta da kažu.

Крастев (Иван Крыстев) налази да су „балканске демократије политички режими у којима су гласачи слободни да мењају владе, али су врло ограничени у мењању политике. Било какав притисак одоздо аутоматски је окарактерисан као 'популистички'“, а „демократизацију... као прилагођавање стандардима Европске уније“ аустријски аутор Ханес Хофбауер (Hannes Hofbauer) ће означити као „колонијализам Европске уније“. Тако се живи с парадоксом да „међународни фактор“, без кога демократизација не би имала гарантни лист, „не види ништа лоше у томе што партије добијају изборе играјући на карту популизма, а владају играјући на карту ММФ“ (Крастев, 2004: 29). И „међународни актери... не кажњавају елиту због кршења обећања бирачима, већ их, напротив, охрабрују да то ураде. Међународна заједница кажњава владе које не испуњавају обавезе према ММФ, али није заинтересована да утврди до које мере политичари испуњавају обећања дата бирачима“ (Крастев, 2004: 30).

КАКО СЕ РЕШИТИ ЕЛИТЕ КОМПРАДОРА, КОЈА ВЛАДА СРБИЈОМ*



Лепо ја кажем, време је за куку и мотику!
nsarski nsarski 08:48 07.03.2015

Svetlost

Tretirajući svetlost kao snop čestica, Ajnštajn je objasnio pojavu tzv. foto - električnog efekta i za to objašnjenje dobio Nobelovu nagradu.


(The Nobel Prize in Physics 1921 was awarded to Albert Einstein "for his services to Theoretical Physics, and especially for his discovery of the law of the photoelectric effect" ).

Neka zato stoti komentar na ovom postu bude Ajnštajnov:

Problem je nemoguće rešiti koristeći isti onaj mentalni proces koji je taj problem proizveo.

Nadajmo se da Njegova Svetlost ovo ima u vidu.
urbana_gerila urbana_gerila 08:52 07.03.2015

Re: Svetlost

nsarski

Neka zato stoti komentar na ovom postu bude Ajnštajnov:
Problem je nemoguće rešiti koristeći isti onaj mentalni proces koji je taj problem proizveo.



kad i tebi ne ide račun - nisam li ja previše kritičan prema brajoviću, bez obzira što njega zbune i jednocifreni brojevi?
(ovo je stoti...)
nsarski nsarski 08:53 07.03.2015

Re: Svetlost

(ovo je stoti...)

Čestitam!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:20 07.03.2015

Re: Svetlost

nsarski
Tretirajući svetlost kao snop čestica, Ajnštajn je objasnio pojavu tzv. foto - električnog efekta i za to objašnjenje dobio Nobelovu nagradu.


(The Nobel Prize in Physics 1921 was awarded to Albert Einstein "for his services to Theoretical Physics, and especially for his discovery of the law of the photoelectric effect" ).

Neka zato stoti komentar na ovom postu bude Ajnštajnov:

Problem je nemoguće rešiti koristeći isti onaj mentalni proces koji je taj problem proizveo.

Nadajmo se da Njegova Svetlost ovo ima u vidu.


Profesore, ako nešto može da me obori s nogu to je pamet. Evo, sad si me oborio, što je odlično za početak ovog sivog dana.
violina violina 09:41 07.03.2015

i preseče one stvari?

ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари .... нема алтернативе!”


Izvinte, da li je ovde reč o Titu.

mariopan mariopan 22:53 09.03.2015

Re: i preseče one stvari?

violina
ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари .... нема алтернативе!”


Izvinte, da li je ovde reč o Titu.



Није драга.

Реч је о Месији и ширењу "праве религије"!

И БИ СВЕТЛОСТ. - тај рад.

Молим и други пут.
Lionsgate Lionsgate 11:32 07.03.2015

Luda drzava, jos ludji narod

Juce je premijer koji je toliko prirastao srcu Krsticu obilazio Prokop i dao n-tu izjavu kako su oni pre njega (tu spada i ova gromada od Krstica) sjebali drzavu te je na njemu veliki teret da ispravi krivu Drinu koju su mu ostavili. U tu cast jedan stari, provereni vic:

Dolazi zena kod doktora da mu se zali kako je posle godinu dana braka jos nevina jer joj je muz peder, kaze joj doktor da mora da nadje drugoga. Dolazi opet ona posle godinu dana i dalje sa pricom da je nevina jer joj je novi muz impotentan i odlazi sa savetom lekara da nadje nekog novog. Treci put dolazi ona kod lekara sa istom zalbom. Iznerviran pita on:
- Sta je ovaj put, sta fali sadasnjem?
- Nista doktore, on je naprednjak i za sve okrivljuje prethodnu dvojicu.
princi princi 11:56 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

Sine, ako je Krstić uveo ovu svoju subotnju blog-kolumnu da pomogne narodu da svari Vučića, neko će uskoro morati da se prihvati nedeljne blog-kolumne da pomogne da se svari Krstić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:09 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

Sine, ako je Krstić uveo ovu svoju subotnju blog-kolumnu da pomogne narodu da svari Vučića, neko će uskoro morati da se prihvati nedeljne blog-kolumne da pomogne da se svari Krstić.

Nije ovo subotnji blog, ovo je od petka.

Subotnji ću da stavim danas popodne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:11 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

Nebojsa Krstic
Sine, ako je Krstić uveo ovu svoju subotnju blog-kolumnu da pomogne narodu da svari Vučića, neko će uskoro morati da se prihvati nedeljne blog-kolumne da pomogne da se svari Krstić.

Nije ovo subotnji blog, ovo je od petka.

Subotnji ću da stavim danas popodne.

Да.
То је онај in memoriam Влади Дивљану.
Lionsgate Lionsgate 12:19 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

Princi brate, kad Krstic udje kod Vucica, u vlast mislim, nece biti vise tih blogova. Zato navijamo za Vucica, Vule brate spasi nas od bede.
omega68 omega68 13:04 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

kad Krstic udje kod Vucica

Неће.
Вучић ће највероварније да прихвати ,,турски ток'' - јужни ток 2, а онда ће један део родољубиве опозиције да га подржи и да уђе у власт, после нових избора и уласка у парламент, или да га подржава ваниституционално ако избора не буде.
Пардон, можда Крстић и тада уђе у власт...ако постане родољубив
Ако Вучић одбије јужни ток 2, не смем да мислим шта ће да буде.
Онда нам ни Крло не може помоћи
urbana_gerila urbana_gerila 13:53 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Sine, ako je Krstić uveo ovu svoju subotnju blog-kolumnu da pomogne narodu da svari Vučića, neko će uskoro morati da se prihvati nedeljne blog-kolumne da pomogne da se svari Krstić.

Nije ovo subotnji blog, ovo je od petka.

Subotnji ću da stavim danas popodne.

Да.
То је онај in memoriam Влади Дивљану.


hvala portparolu brajoviću na iskazanom trudu, no ja i dalje smatram da je ovo subotnji, makar da se pojavio i u četvrtak.
blogovatelj blogovatelj 17:24 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

hvala portparolu brajoviću na iskazanom trudu, no ja i dalje smatram da je ovo subotnji, makar da se pojavio i u četvrtak.


Logički aparat ti je i dalje razdešen, kako vidim.
urbana_gerila urbana_gerila 20:50 07.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

blogovatelj
hvala portparolu brajoviću na iskazanom trudu, no ja i dalje smatram da je ovo subotnji, makar da se pojavio i u četvrtak.


Logički aparat ti je i dalje razdešen, kako vidim.


makar si pogodio da ima neke veze sa logikom, napreduješ.
emsiemsi emsiemsi 11:36 08.03.2015

Re: Luda drzava, jos ludji narod

princi
Sine, ako je Krstić uveo ovu svoju subotnju blog-kolumnu da pomogne narodu da svari Vučića, neko će uskoro morati da se prihvati nedeljne blog-kolumne da pomogne da se svari Krstić.

Да нема Крстића, ваљало би га измислити !
Ја много лакше сварим викенд уз његове колумне.
Његове колумне су тригер да могу да прочитам штошта од паметних људи (као и од Блоговатеља, Крпан Мартина, Енџи, Брајовића итд...).
reanimator reanimator 11:35 07.03.2015

tema sa margine

Totalno smo ispali iz fazona, niko da se analitički osvrne na potencijalni rasplet slučaja upravljanja železarom. Ko će to da rešava, Vučić 0% ili Vučić 2,8%? Kapiram da nije trenutak, pola države pomrlo od gripa, pada kiša, fudbalski navijači i rukovodioci blistaju, ali nemoj to da nas spreči da prodiskutujemo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:44 07.03.2015

Re: tema sa margine

Unfuckable Unfuckable 14:00 07.03.2015

Re: tema sa margine

ja, priznajem, živ nisam evo ima 2 meseca brinem da li ga je Veljko uneo.


http://www.telegraf.rs/jetset/1380210-ceca-veljko-unosi-badnjak-a-mi-ostali-bacamo-zito-i-novcice-po-kuci
zilikaka zilikaka 15:12 07.03.2015

Re: tema sa margine

Kapiram da nije trenutak, pola države pomrlo od gripa, pada kiša, fudbalski navijači i rukovodioci blistaju, ali nemoj to da nas spreči da prodiskutujemo.


El to ima bilo kakve veze sa kečigom na Dunavu? Ono, da treba da se odere, i taj rad?
freehand freehand 12:54 07.03.2015

Ptica rugalica

“People generally see what they look for, and hear what they listen for.”

Harper Lee, To Kill a Mockingbird
pape92 pape92 13:23 07.03.2015

da vidimo šta smo imali...

Ili rečima Taška Načića: šta piju p***e:

Jednog Miloševića, jednog Koštunicu, jednog Tadića i dva Vučića. To mu dođe...

urbana_gerila urbana_gerila 13:46 07.03.2015

Re: da vidimo šta smo imali...

pape92
Ili rečima Taška Načića: šta piju p***e:

Jednog Miloševića, jednog Koštunicu, jednog Tadića i dva Vučića. To mu dođe...



smatraš da đinđić, pa i živković, ne mogu ni pod - akoprođeprođe?
pape92 pape92 13:57 07.03.2015

Re: da vidimo šta smo imali...

Ne mogu. Njih nismo naručili. Pomenuti su dobili većinu glasova (da ne bude zabune i sam sam glasao za dvojcu sa tog spiska).

Prezirem cinizam, ali moglo bi se dodati i da je Đinđić platio svoj deo.
pape92 pape92 13:59 07.03.2015

Re: da vidimo šta smo imali...

Ko je fakin Taško Načić - za one koji ga ne pamte.

urbana_gerila urbana_gerila 14:18 07.03.2015

Re: da vidimo šta smo imali...

pape92
Ne mogu. Njih nismo naručili. Pomenuti su dobili većinu glasova (da ne bude zabune i sam sam glasao za dvojcu sa tog spiska).

Prezirem cinizam, ali moglo bi se dodati i da je Đinđić platio svoj deo.


nismo naručili ni ostale, ali ko čkepi pita.

urbana_gerila urbana_gerila 14:20 07.03.2015

Re: da vidimo šta smo imali...

pape92
Ko je fakin Taško Načić - za one koji ga ne pamte.



ako, makar od nas ovde, neko ne zna ko je taško načić - zadnje vreme došlo.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:43 07.03.2015

Vrlo

Vrlo interesantna tema. Mene, na primer, interesuje da li su baba i deda blizanci?
zilikaka zilikaka 14:12 07.03.2015

Nastaviti niz...

Док смо то причали гледао сам на лаптопу прву фотографију дуалне корпускуларно-таласне природе светлости. То ме асоцирало. Вучић, такође, има личност дуалне природе. Један део ње и даље вуче за собом бреме прошлости, некадашњи поглед на свет, старе манире опхођења са неистомишљеницима, у исто време, постоји и један сасвим други део његове свести који је окренут будућности, који сасвим правилно и рационално оцењује стратешки курс Србије и мере које треба предузети да би се Србија довела на здраве економске ноге.

A evo i kod mene treba sifon na sudoperi da se zameni.

evo ja se prijavljujem da ti pogledam taj sifon


Kolege, samo da znate da od sveg srca podržavam Unfa.
On će, ako Bog da, prilikom otpušavanja sifona imati priliku da svojim očima vidi jedno od lepših primera turbulentnog kretanja vode, koje će ga sigurno asocirati na turbulentno okruženje kroz koje nas Vučić, uprkos svojoj dualnoj prirodi, uspešno vodi.

Mada, prethodno, bude li prilikom odvrtanja sifona morao da koristi klešta, pa bude tražio pogodan oslonac, to ga će ga sigurno naterati da razmisli koliko je tek Vučiću u ovim vremenima teško da pronađe pravi oslonac kako u Srbiji tako i u okruženju.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:28 07.03.2015

Hmmmm

Nisam siguran da sam sve razumeo, naročito ovaj psihoanalitički deo - ali generalno mislim da je mnogo bolje da Vučić zaebava svoje ovde po Srbiji nego da to radi i zateže na Kosovu. Osim toga, ja ništa drugo ne vidim. Srbija ima iste probleme u kontinuietu.Političku dezorjentaciju, tranziciju koja se vuče kao žvaka i grozni populizam.
angie01 angie01 14:33 07.03.2015

Re: Hmmmm

. Srbija ima iste probleme u kontinuietu.Političku dezorjentaciju, tranziciju koja se vuče kao žvaka i grozni populizam.


ja bih preformulisala u konkretnije,

sta je tacno dobro ucinjeno za gradjane Srbije,...ako moze da se nabroji?-to jedino ima neku validnost.
G.Cross G.Cross 15:04 07.03.2015

Re: Hmmmm

sta je tacno dobro ucinjeno za gradjane Srbije


Izgradio se Beograd na vodi.
Mercedes ulozio pare.
Prodali zelezaru.
Ministri naucili PR od Blera.
Privatizovali Zvezdu i Partizan.


Kad smo vec kod toga, ako niko nece da kupi te bandite, zasto drzava nastavlja da sipa pare u njih?
Sto ih jednostavno ne zatvore (mislim klubove) ?
angie01 angie01 15:14 07.03.2015

Re: Hmmmm

Izgradio se Beograd na vodi.
Mercedes ulozio pare.
Prodali zelezaru.
Ministri naucili PR od Blera.
Privatizovali Zvezdu i Partizan.


:)))))))),

ozbiljno pitam- to, za gradjane, sta je njima bolje,...je l im je omoguceno da ostvaruju svoja prava, je l su zaposleni, je l primaju platu, je l mogu od nje da zive, da l su fiksni troskovi prosecnog gradjanina uskladjenji- ovu rec obicno koriste kada nesto poskupi, mora, jer se uskladjuje:)))- sa prosecnim primanjima, kakvo je obrazovanje, kakva zdravstvena zastita,socijalna politika, briga o deci, je l sudstvo funkcionise, je l su gradjani bezbedni, a njihova imovina....te gluposti?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:39 07.03.2015

Uuuuuu!

Bojan Pajtić predstavio članove Vlade u senci, na čijem je čelu

Vlada DS u senci ima 14 resora i premijera - Bojana Pajtića

Zoran Lutovac - ministar za evropske integracije
Nataša Vučković - ministarka spoljnih poslova
Srboljub Antić - ministar finansija
Saša Paunović - ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu
Dragoslav Šumarac - ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
Momčilo Grubač - ministar pravde
Gordana Čomić - ministarka odbrane
Nađa Higl - ministarka za sport i omladinu
Miodrag Stojković - ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Nada Dragović - ministarka poljoprivrede i zaštite životne sredine
Ivan Stefanović - ministar privrede
Dragan Šutanovac - ministar unutrašnjih poslovia
Nada Čemerlić Ađić - ministarka zdravlja i socijalne zaštite
Jelena Balašević - ministrka kulture i informisanja

Pored dva vučića imamo i dve vlade. Srbija je zemlja izobilja
freehand freehand 14:41 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

dobrosavljevic_m
Bojan Pajtić predstavio članove Vlade u senci, na čijem je čelu

Vlada DS u senci ima 14 resora i premijera - Bojana Pajtića

Zoran Lutovac - ministar za evropske integracije
Nataša Vučković - ministarka spoljnih poslova
Srboljub Antić - ministar finansija
Saša Paunović - ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu
Dragoslav Šumarac - ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
Momčilo Grubač - ministar pravde
Gordana Čomić - ministarka odbrane
Nađa Higl - ministarka za sport i omladinu
Miodrag Stojković - ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Nada Dragović - ministarka poljoprivrede i zaštite životne sredine
Ivan Stefanović - ministar privrede
Dragan Šutanovac - ministar unutrašnjih poslovia
Nada Čemerlić Ađić - ministarka zdravlja i socijalne zaštite
Jelena Balašević - ministrka kulture i informisanja

Pored dva vučića imamo i dve vlade. Srbija je zemlja izobilja


A Borko - niđe?
Biće još jedna DS...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:45 07.03.2015

Re: Uuuuuu!



brate, dobrosavljevićeva
zilikaka zilikaka 14:45 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

Pored dva vučića imamo i dve vlade.

angie01 angie01 14:58 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

e, aj sad nek neko kaze, da ovo sve nije zahebancija!?



....beli listici, Vesna Pesic i bipolarni batica....

...alo, jel se cujemo?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:01 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

I Koštunica je pre desetak godina pravio vladu u hladu. Pitam se da l' im mandat još uvek traje...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:03 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

I Koštunica je pre desetak godina pravio vladu u hladu. Pitam se da l' im mandat još uvek traje...


alselone alselone 15:08 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

Zasto se ministarstvo odbrane kod nas uvek daje diletantima koji su politicki podobni ali veze nemaju sa vojskom?

not2old2rock not2old2rock 15:12 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

alselone
Zasto se ministarstvo odbrane kod nas uvek daje diletantima koji su politicki podobni ali veze nemaju sa vojskom?



Mislim da znaš, samo se praviš
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:24 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

Zasto se ministarstvo odbrane kod nas uvek daje diletantima koji su politicki podobni ali veze nemaju sa vojskom?

zato što su to ti novi, politički nekompromitovani, ljudi vlade iz senke. ovaj pajtić je veća dalabu nego što sam to prvobitno mislio...
not2old2rock not2old2rock 15:40 07.03.2015

što to kriješ ispod stroge uniforme?

Ako nova ministarka u ladovini obeća da bi baš sve bilo transparentno?

milisav68 milisav68 17:03 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

not2old2rock
alselone
Zasto se ministarstvo odbrane kod nas uvek daje diletantima koji su politicki podobni ali veze nemaju sa vojskom?



Mislim da znaš, samo se praviš




Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:04 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

dobrosavljevic_m
Bojan Pajtić predstavio članove Vlade u senci, na čijem je čelu

Vlada DS u senci ima 14 resora i premijera - Bojana Pajtića

Zoran Lutovac - ministar za evropske integracije
Nataša Vučković - ministarka spoljnih poslova
Srboljub Antić - ministar finansija
Saša Paunović - ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu
Dragoslav Šumarac - ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
Momčilo Grubač - ministar pravde
Gordana Čomić - ministarka odbrane
Nađa Higl - ministarka za sport i omladinu
Miodrag Stojković - ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Nada Dragović - ministarka poljoprivrede i zaštite životne sredine
Ivan Stefanović - ministar privrede
Dragan Šutanovac - ministar unutrašnjih poslovia
Nada Čemerlić Ađić - ministarka zdravlja i socijalne zaštite
Jelena Balašević - ministrka kulture i informisanja

Pored dva vučića imamo i dve vlade. Srbija je zemlja izobilja


Sad su se setili, a kad su bili izbori nisu imali muda da izadju ni sa kandidatom za premijera. Garantujem da su imali jakog kandidata za premijera (Djilas, Delevicka...) da bi rezultati izbora bili znatno drugaciji.

blogovatelj blogovatelj 17:31 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

ovaj pajtić je veći dalabu


Kaže se veća dalabu
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:40 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

Kaže se veća dalabu


istina, moja greška. sada je kasno da se vadim na grešku u brzom kucanju i na to da sam zaboravio da je budala, imenica ženskog roda:)

a kad smo već kod imenica ženskog roda;
NNN NNN 18:36 07.03.2015

Re: Uuuuuu!

Zoran Lutovac - ministar za evropske integracije
Nataša Vučković - ministarka spoljnih poslova

Opet redundansa (redundanse)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:37 07.03.2015

Mrak

Знаш шта, каже ми новинар, ја важим за антивучићевца,


Ako jos i nije clan nijedne partije, onda mora da je sto posto objektivan i sve sto kaze tacno.

али кад би ме Бог сутра позвао и рекао: „Ево ти одлучи ко треба да буде српски премијер, ја бих рекао - Вучић. Знаш ли зашто? Зато што је једино он у стању да подвикне и пресече оне ствари због којих Србија иначе вечно бива заглибљена и блокирана.”


Zna covek sta je bitno.


Nego, podseti me ova pricica na ono pismo Radojicine svaje u kome se predvidja da ce Radulovic za dve godine biti veliko mudo u Srbiji...
G.Cross G.Cross 21:52 07.03.2015

Dr. i Mr.

Ima jedan element koji je vidljiviji u drugim postkuministickim zemljama nego u Srbiji.

A to je ono sto bi se poslovnim recnikom zvalo "middle management" ili u politici druga i treca linija vlasti.

Naime, desavalo se i u proslosti da su politicari dozivljavali "prosvetlenje" i pokusavali da se udvore zapadu ( za dobrobit zemlje i svoju dobrobit" ) pokusavajuci da provedu zaista reforme.

I gubili vlast, i veoma cesto slobodu, jer gomila idiota ispod njih nije zelela nikakvu promenu. Nije im odgovarala.

Tako da samo na povrsini izgleda da ti pojedinci (kao Vucic) imaju apsolutnu vlast a u stvari su taoci cinovnika ispod njih jer bez tih cinovnika nijedna politika ne moze biti sprovedena.

Ako je to ono sto Krle pokusava da kaze, ja ga razumem.

Ali u tom slucaju nije rec o promeni u Vucicevoj glavi, nego o promeni u glavi 6 miliona glasaca.

Ne moze Vucic da promeni nista vukuci za sobom ekipu dupelizaca koji ga u stvari kontrolisu.

U svakoj zemlji u kojoj se desila stvarna promena, promena je potekla sa dna piramide , od glasaca birajuci nekog ko nije deo mafijaske igre.

Sa te strane potpuno je nevazno da li je danas Vucic Dr. Jekyll ili Mr Hyde.
On nema sanse da ista promeni.

On je talac onih za koje on veruje da ih kontrolise.


Pravi lideri vode svoje timove i ne pokusavaju da znaju sve, nego da imaju clanove tima koji znaju vise od njega samoga u svom delokrugu rada.

Vucic nije lider Vucic je seoski kmet.

Njegova, kao i Borisova, najveca greska je da nisu bili sposobni da izgrade dobar tim.

Ego je zajebana stvar.

G r o f G r o f 22:47 07.03.2015

Re: Dr. i Mr.

Nije to hteo da kaže ali ovo je dobro rečeno.
tsunade tsunade 09:30 08.03.2015

Re: Dr. i Mr.

Pravi lideri vode svoje timove i ne pokusavaju da znaju sve, nego da imaju clanove tima koji znaju vise od njega samoga u svom delokrugu rada.

Vucic nije lider Vucic je seoski kmet.

Njegova, kao i Borisava, najveca greska je da nisu bili sposobni da izgrade dobar tim.

Ego je zajebana stvar.


odlična analiza.
pnbb pnbb 03:20 08.03.2015

mr hyde

Тај део свести учини да он можда не забрани „Утисак недеље”, али сигурно не учини ништа да он не буде скинут с програма или барем удомљен на неком примереном месту, рецимо на РТС-у. Тај део свести не забрани СНС-у да у својим саопштењима нз крајње непримерен, ружан и увредљив начин напада ДС. Па онда и пропусти да казни владине службенике који по интернету безбрижно шерују своје слике са плажа Тајланда, одајући тиме утисак да владу чине бахати богаташи, све то у земљи у којој људи једва састављају крај с крајем...

nemoj tako, pa stvarno ces da nam ga ogadis...nema smisla
hajkula1 hajkula1 15:49 08.03.2015

Može savet, uputstvo


Autobus s Kopaonika, trebao je po redu vožnje da krene u 13 i 30.

Krenuo je već u 13 i 15 ali su ga putnici koji imaju uredne rezervacije, zaustavili.

Vozač autobusa je kazao da to nije to vozilo, već neko drugo (slagao je, putnici su ga prepoznali, pošto ih je on i dovezao, naravno vide se i oznake na rezervacijama).

Sada je 15 i 49.

Hladno je. Ljudi se smrzavaju. Očigledno je da nešto nije u redu s rezervacijama i brojem vozila.

Šta sada?

Policija je došla da odblokira autobus. Vozač je kazao da su putnici zakasnili. Kako su zakasnili ako po redu vožnje autobus treba da krene u 13 i 30 a pokušao je da krene u 13 i 15?




PS

18-toro ljudi je napolju, imaju rezervacije i ne mogu da uđu u autobus kom ne daju da krene (moja ćerka s dečkom i njegovim roditeljima među njima).

hajkula1 hajkula1 16:49 08.03.2015

Molba, pitanje



Da li neko (verujem da da) ima kontakt s novinarima B92 ili nekog drugog medija? Verovatno ima nekoga na Kopaoniku, da pogleda sta se desava. Prosto, javasluku i bahatosti mora da se stane za vrat. Verujem da i o ovome javnost treba da bude obavestena.

freehand freehand 23:53 08.03.2015

Draguljčić

Čiji je čovek Toni Bler?

omega68 omega68 18:57 09.03.2015

Re: Draguljčić

A čija je Rozmarina beba?
Hoće li neko neki tekst o njoj?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana