Hronika| In memoriam| Istorija| Na današnji dan

Vašar hipokrizije

freehand RSS / 12.03.2015. u 22:28

Ovog jutra, 12. marta 2015. godine blog b 92 osvanuo je bez ijednog teksta o njemu. Nijednog. Kao da je Zoran Đinđić dočekao smirenje i kao da više nije važno.

djiki.jpg?w=529

A tog jutra, 12. marta 2003. Demokratska stranka imala je jednocifreni procenat podrške u biračkom telu. Zoran Đinđić i manje, verovatno. Stranka je bila Žuto preduzeće i agentura, on sam mnogo više od toga. U zavisnosti šta se čita, gleda ili sluša mogao se, kroz opise i optužbe zahvatiti pun krug: od levičarskoig lunatika do liberalnog dželata. Nemačkog čoveka i agenta CIA do novootkrivenog velikosrpskog nacionaliste i šoviniste. 

Hohštapler, pragmatični filozof, gangsterski glasnogovornik, hladnokrvni kriminalac. Od "Velike Srbije" do "Peščanika" - njegove su bile naslovne strane. 

A onda se popodne tog 12. marta sve preokrenulo.

Ne odmah, ne u 12.30. Ne, tad je - dok je postojala šansa da ostane živ - još uvek bio žrtva svojih i svađe u porodici. Samo se porodica od astala do astala u kafani i od govornika do govornika menjala. 

Tek su definitivno i nepovratno mrtvom i hladnom Zoranu Đinđiću izrasla anđeoska krila. Za njim su plakali oni što su ga mrzeli. I što su ga više mrzeli to su više plakali. Što su ga živog više prikazivali đavolom to su više trčali da mu mrtvom nataknu oreol.

I tako mrtav počeo je da stiče stotine i hiljade najboljih prijatelja i najbližih saradnika, akcionara i baštinika svog lika i dela. A koliko li bi se zaprepastio da je mogao da gleda svoju sahranu i čita nekrologe, još bi se više zgranuo da danas može da vidi svoje velike poštovaoce. Ne znam da li bi u njemu progovorio cinizam da Vojislava Šešelja u svom njegovom zlu nazove najpoštenijim među njima, ali ako bi - bio bi u pravu.

 

 



Komentari (354)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tadejus tadejus 16:49 14.03.2015

Re: Hapšenje i prebacivanje Zlobčeta

reanimator
Javna služba, sindikati, naši smo..


jesus, jel ovo kajmak neki na gaćama, šta li je
petargli petargli 00:09 13.03.2015

Sve pod tepih!

Šta reći kad ni posle 12 godina ne znamo ko je "naručio" ubistvo Đinđića?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:23 13.03.2015

Re: Sve pod tepih!

Gordana Đinđić: Očekujem da se iz fioka izvuku krivične prijave

AUTOR: S.ČONGRADIN

"Očekujem političku volju aktuelne vlasti koja će omogućiti tužilaštvu da deluje u skladu sa zakonom i svojim ovlašćenjima, a od tužilaštva malo inicijative i hrabrosti da se iz fioka izvade i prouče krivične prijave za političku pozadinu atentata, koje je u naše ime, moje lično i ime moje majke, podneo advokat Srđa Popović", ocenjuje za Danas Gordana Đinđić, sestra ubijenog premijera Zorana Đinđića, uoči još jedne godišnjice od atentata na predsednika vlade Srbije.

Zoran Đinđić je ubijen 12. marta 2003. na stepenicama vlade Srbije. Neposredni počinioci tog ubistva su osuđeni, ali politička pozadina nikada nije ispitana, niti su procesuirani politički inspiratori atentata. Advokat Srđa Popović je u svojstvu zastupnika majke i sestre Zorana Đinđića, 11. novembra 2010. godine, Specijalnom tužilaštvu za organizovani kriminal podneo krivičnu prijavu za oružanu pobunu JSO protiv Milorada Ulemeka Legije, Zvezdana Jovanovića, Vojislava Koštunice, Aca Tomića i još petorice saučesnika, u kojoj se tvrdi da je taj događaj bio uvertira u atentat na premijera Đinđića. U ovoj krivičnoj prijavi Srđa Popović centralno mesto imaju podudarnosti političkih zahteva JSO tokom oružane pobune sa političkim zahtevima DSS i Vojislava Koštunice. Sredinom decembra 2011. godine, Srđa Popović u ime Gordane i Mile Đinđić podnosi krivičnu prijavu protiv Nebojše Čovića i Velimira Ilića. Popović ih optužuje za neprijavljivanje krivičnog dela napada na ustavno uređenje koje je pripremao Ulemek, a Nebojšu Čovića za podršku u atentatu na Zorana Đinđića i podstrekavanje Milorada Ulemeka i Dušana Spasojevića da to krivično delo izvrše.

Gordana Đinđić u izjavi za naš list podseća na političku situaciju u godinama koje su usledile nakon atentata na premijera, izražavajući očekivanje da se pitanje političke pozadine konačno stavi na dnevni red.

"Znam da je trenutno stanje takvo da se dvanaest godina posle Zoranovog ubistva ne znaju nalogodavci i politička pozadina. Da se verovatno na tome ništa ne radi. Da vreme protiče, da su ljudi i celo društvo opterećeni drugim problemima i da je svakim danom koji protekne sve prisutnija nezainteresovanost i zaborav. Tužna je istina da ne mogu ništa da učinim što bi mi vratilo brata. Ja hoću da verujem da mnogo ljudi iskreno žali zbog Zoranovog ubistva i da je moguće da se stvari pokrenu sa mrtve tačke - da se utvrdi ko je sve kriv, odnosno da će svi krivci biti kažnjeni. Kada vratim film unazad, za vreme vlasti Zoranovih saradnika, rađene su određene istrage, istina nedovoljno efikasne i sa dosta propusta, uz opstrukciju i osporavanje drugih političkih opcija. Posle toga je na vlast došla politička opcija koja je profitirala od Zoranovog ubistva i koja se trudila da poništi i prethodne rezultate svih istraga. Teško je setiti se svih likova koji su tada prodefilovali i njihovih besmislenih izjava, uključujući najviše funkcionere, ministre, razne njihove savetnike i "stručnjake", koji su tvrdili otprilike da je Zoran sam sebe ubio ili da je u najmanju ruku kriv, odnosno da je zaslužio da bude ubijen. Mislim da je to vreme bilo pogubno za istražni postupak, kao što je, inače, ta vlast bila pogubna i za ostale društvene tokove. Ljudi koji danas čine vlast u vreme Zoranovog ubistva nisu bili samo njegovi politički protivnici, oni su bili mrzitelji svega što je Zoran radio. Osporavali su ispravnost njegovog političkog delovanja i ponašanja, konačno - radovali su se i proslavljali kada je ubijen. Nisu čak ni reda radi došli na komemoraciju premijeru, što je osnovni civilizacijski čin. Ako tako gledam, mogu biti sigurna da u ovom vremenu neće biti nikakvog napretka", ističe Gordana Đinđić.
S druge strane, napominje ona, "prošlo je dvanaest godina, ti ljudi su promenili svoje ponašanje i usvojili ciljeve koje je Zoran svojevremeno postavio".

"Trude se da deluju ili bar da ostave utisak da deluju na način kako je to Zoran radio. Istina je da je to kašnjenje, od deset do dvanaest godina, i da bi Zoran da je živ u današnje vreme imao sigurno već dobre rezultate iza sebe i nove ciljeve u skladu sa okolnostima i promenama koje su se u međuvremenu desile u celom svetu. Međutim, verujem da je došlo do promene svesti i načina razmišljanja kod većine, ili bar kod važnih pripadnika vlasti, da su shvatili da je za novi početak prvi uslov da se utvrdi istina o svakom, pa i ovom problemu, da se suoči sa tom istinom i da zaslužni budu nagrađeni a krivci kažnjeni. Očekujem političku volju koja će omogućiti Tužilaštvu da deluje u skladu sa zakonom, svojim ovlašćenima, a od tužilaštva malo inicijative i hrabrosti da se iz fioka izvade i prouče krivične prijave koje je advokat Srđa Popović u naše ime, moje lično i moje majke, podneo, a onda ćemo videti kako se dalje klupko odmotava", zaključuje sestra Zorana Đinđića.

Mediji zloupotrebljavaju izjave porodice Đinđić

"Kao i svake godine, povodom godišnjice ubistva moga brata Zorana, nekoliko dana oko tog nesrećnog 12. marta, mediji se, iz raznih pobuda i razloga, ponude porodici da se javno oglasi na tu temu. S obzirom da su do sada te iste izjave uglavnom zloupotrebljavane i korišćene u najrazličitije marketinške svrhe, a ponekad u skladu s tim i izmišljane i menjane, pitam se ima li smisla bilo šta reći. Onda, međutim, pomislim da li moja izjava može da pomogne, pokrene i promeni nešto u tom pogledu. Koliko ljudi u ovoj zemlji iskreno žali što nema moga brata, da li je institucijama države i društvu u celini stalo do istine i razjašnjenja ko su nalogodavci njegovog ubistva i da li se može očekivati postojanje političke volje za tako nešto", kaže Gordana Đinđić, sestra ubijenog premijera Zorana Đinđića.

- See more at: http://www.danas.rs/danasrs/politika/gordana_djindjic_ocekujem_da_se_iz_fioka_izvuku_krivicne_prijave_.56.html?news_id=298541#sthash.gGlhbTwS.dpuf
jedi-knight jedi-knight 00:36 13.03.2015

Lotar Mateus...


... je tada bio trener Partizana. Bilo smo na ručku, na Teleoptiku, gledali vesti, trebalo je ponoviti mu nekoliko puta da je ubijen premijer. Nije verovao da je to moguće. Kada god je bio nervozan, čačkao je nos, ono, gurne prst do druge falange. Tako je bilo i tada. Samo je gledao čas u ekran, čas u naša lica, pošto ništa nije razumeo...Ali ubijen je "prime minister"? Ali zašto?
Posle nekoliko dana je pričao kako je Mercedes prekinuo pregovore oko generalnog sponzorstva Partizanu, na samo korak od potpisivanja. Navodno, rekli su mu da će za šest meseci nastaviti pregovore...

Izvini za trol free
freehand freehand 09:13 13.03.2015

Re: Lotar Mateus...

jedi-knight

... je tada bio trener Partizana. Bilo smo na ručku, na Teleoptiku, gledali vesti, trebalo je ponoviti mu nekoliko puta da je ubijen premijer. Nije verovao da je to moguće. Kada god je bio nervozan, čačkao je nos, ono, gurne prst do druge falange. Tako je bilo i tada. Samo je gledao čas u ekran, čas u naša lica, pošto ništa nije razumeo...Ali ubijen je "prime minister"? Ali zašto?
Posle nekoliko dana je pričao kako je Mercedes prekinuo pregovore oko generalnog sponzorstva Partizanu, na samo korak od potpisivanja. Navodno, rekli su mu da će za šest meseci nastaviti pregovore...

Izvini za trol free

Ne vidim zašto ovo smatraš trolom, crtica je dragocena i hvala na komentaru.

Ja, u stvari, tražim način da se kolegi Fuksu zahvalim na nemerljivom doprinosu blogu, sa petnaestak komentara iz kojih je, čini mi se, krekingom, frakingom, suvom destilacijom i hladnim ceđenjem moguće izdvojiti pet suvislih rečenica.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:56 13.03.2015

.

Ovog jutra, 12. marta 2015. godine blog b 92 osvanuo je bez ijednog teksta o njemu. Nijednog.


Ja mislim da je to dobro.
Trenutno je dobro što se ta halabuka koja se dizala svakog 12. marta konačno smirila.

A nadam se i verujem da će jednog Srbija, mnogo trezvenije i iz jedne druge perspektive koju neumitno donosi vremenska distanca, ponovo pokrenuti pitanje njegovog "lika i dela", uloge u istoriji i naravno, samog njegovog ubistva.
freehand freehand 00:59 13.03.2015

Re: .

Ja mislim da je to dobro.

Ne znam da li je to dobro. Do podneva sam msilio da jeste. Do predveče nisam bio siguran. S večeri sam već bio siguran da nije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:30 13.03.2015

Dživ

ubistvo Zokija je najgora odvratna, unutrašnja destrukcija srpskog naroda koja se dogodila u novijoj istoriji Srba - nakon ubistava Karađorđa, Kneza Mihaila, onog Obrenovića (pobeže mi ime, bacanje s balkona, taj zonfa), to pokazuje da mi, kao narod, nismo sposobni da rešavamo vlastite probleme, na uljudan način, već ubijamo svoje ljude. to počinje od mržnje, bilo koje kategorije. voleo bih da sve instance ubica gore u paklu, ako tako nešto postoji i nije jevrejsko-grčka izmišljotina.

milojep milojep 01:38 13.03.2015

Re: .

freehand
Ja mislim da je to dobro.

Ne znam da li je to dobro. Do podneva sam msilio da jeste. Do predveče nisam bio siguran. S večeri sam već bio siguran da nije.


U pravu ste i jedan i drugi!
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:52 13.03.2015

Re: Dživ

onog Obrenovića

kralj Aleksandar.

Majski prevrat jeste sramota ;brutalni način na koji je sproveden. Ima dobra, dooobra, knjiga Suzane Rajić o njemu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:17 13.03.2015

Re: Dživ

jest, aleks, bruka, jebote koji smo mi govnari?! užasčina jedna, govnarstvo potpuno od naroda, a ovim našim savremenicima, koji su roknuli điđu, kakav god da je bio, želim da sanjaju svu bol njegove porodice. smradovi odvratni, tako ste ponizili jebenu SRBIJU, za sva vremena.

psl_srbija psl_srbija 08:29 13.03.2015

Re: .

Ovog jutra, 12. marta 2015. godine blog b 92 osvanuo je bez ijednog teksta o njemu. Nijednog.


Ja mislim da je to dobro.


Nije dobro! Ne samo da nije dobro nego je katastrofalno! Jer nema ko više da ga pomene.

Pogledajmo stanje na političkoj sceni. Oni što su mu bili rame uz rame su ga izdali. Oni što su ga mrzeli ga verovatno i dalje mrze, ali su se preobukli, oni ne žele da ga pominju osim kad skupljaju političke poene na njegov račun, pa čak idu dotle i da se porede sa njim. Jedino ga je Šešelj mrzeo i mrzi ga, što je iskreno, svidelo se to nekom ili ne. Svaka podrška i čestitke Free-ju na blogu i zaključku o Šešelju.

Zanimljivo je zašto ga ne pominje narod? Jedan deo naroda je uz SNS i oni ne žele da imaju ništa sa Đinđićem. Ovi što su pristalice metastaza DS-a (LDP, Nova, ona Borisova SDP valjda) nisu glupi i shvataju da su svi izdali Zoranov put pa ih je sramota da ga pominju. O glasačima SPS-a je suvišno govoriti. I ko onda ostaje? Niko! Da Srbijo - NIKO!

Mi nemamo političku partiju koja sledi Zoranov put, makar i na granici cenzusa ili malo ispod! To je ne samo žalosno, nego katastrofalno!

Možda bi bilo dobro da se DS konačno podeli na one koji su više neoliberalno orijentisani i one koji su više ulevo i koji čuvaju Zoranovu ideju i zamisao u srcu. Ne pratim mnogo dešavanja u DS, ali čini mi se da je Borislav Stefanović zvao da se DS vrati ulevo. Mislim da su ga ostali ignorisali. Ako postoji iskrena želja kod njega, možda bi trebao da proba sa novom partijom. Ja bih verovatno bio uz takvu stranku, ako iskreno potvrdi svoj put, put kojim danas niko ne prolazi!
tasadebeli tasadebeli 08:40 13.03.2015

Re: .

vrabac_u_steni

halabuka



А ја, брате, имам утисак да та халабука у Србији траје већ 200 година...





И да ће трајати...

A nadam se i verujem da će jednog Srbija,


Ко зна када ће доћи тај дан који ти помињеш... За наших живота сигурно неће...
freehand freehand 09:05 13.03.2015

Re: .

Ovi što su pristalice metastaza DS-a (LDP, Nova, ona Borisova SDP valjda) nisu glupi i shvataju da su svi izdali Zoranov put pa ih je sramota da ga pominju. O glasačima SPS-a je suvišno govoriti. I ko onda ostaje? Niko! Da Srbijo - NIKO!

Ovo je jedno od izuzetno interesantnih pitanja: naime, šta je to Zoranov put?
Često se pominje a niko ne ume da ga definiše. Odnosno, najčešće ga po potrebi izmišljaju oni koji bi sebe da predstave kao čuvare vatre, no i oni to rade dosta neodređeno. Umeš li ti da ga definišeš?
Možda bi bilo dobro da se DS konačno podeli na one koji su više neoliberalno orijentisani i one koji su više ulevo i koji čuvaju Zoranovu ideju i zamisao u srcu.

To uporno rade, evo već 20 i kusur godina, a i sam je Đinđić učestvovao u tom procesu.
predatortz predatortz 09:06 13.03.2015

Re: .


Ovo je jedno od izuzetno interesantnih pitanja: naime, šta je to Zoranov put?


Bravo!
psl_srbija psl_srbija 09:25 13.03.2015

Re: .

šta je to Zoranov put?


Proevropski, ali socijaldemokratski (ne neoliberalni) put!

Danas imamo mnogo proevropskih partija, ali su i SNS i LDP i Nova stranka neoliberalne. A nijedna nije jasno (ne samo deklarativno) socijaldemokratska!

Evropa nije jedna homogena celina. Naprotiv, EU je veliki skup različitosti. Ono što Nemačka vidi kao dobro, ne znači da je podržano od Francuske. Nekada je kod nas bilo dovoljno biti za EU i protiv nacionalizma. Sada kada se SNS preobukao u proevropsku partiju podele su sišle na sitniji nivo od usmerenja spoljne politike, a tu se odmah dotiče ekonomija. Sada se proevropske partije dalje dele po ekonomskom opredeljenju. I ja mislim da nemamo jasno definisanu socijaldemokratsku partiju na sceni, većina su neoliberalne. Ima nekih nedefinisanih kao Borisova i Radulovićeva. Nekih unutrašnje podeljenih kao DS, ali nema jasne socijaldemokratije. A upravo ta jasna proevropska socijaldemokratija meni predstavlja Đinđićev put.
freehand freehand 09:37 13.03.2015

Re: .

psl_srbija
šta je to Zoranov put?


Proevropski, ali socijaldemokratski (ne neoliberalni) put!

Danas imamo mnogo proevropskih partija, ali su i SNS i LDP i Nova stranka neoliberalne. A nijedna nije jasno (ne samo deklarativno) socijaldemokratska!

Tanko ti je ovo, osnovački.
Znači sve i ništa.
Po mom sudu ne postoji ništa - ni u političkom, ni u ideološkom, ni u filozofskom smislu što bi se moglo zvati "Zoranovim pšutem" a sposobno da izdrži bilo kakav test teorije.
Ali bi se mogao definisati i opisati, možda,m "Zoranov način" koji bi opisao delovanje ovog političkog buldožera sa harizmom, večnim osmehom i zračećim zaraznim optimizmom.
Nešto kao "Zoranov naprijed", na primer.
psl_srbija psl_srbija 09:41 13.03.2015

Re: .

Nagradno pitanje je da li bi Đinđić da je živ i na vlasti prodao Telekom?

Ja mislim da ne bi! On jeste bio veliki pokretač procesa privatizacije u Srbiji, ali nije isto prodavati fabrike robe široke potrošnje sa jedne strane i NIS, Telekom i EPS sa druge. Tu se stvari ozbiljno razlikuju. Jedno je obična firma, a drugo je javno dobro i monopol.
reanimator reanimator 09:46 13.03.2015

Re: .

Nagradno pitanje je da li bi Đinđić da je živ i na vlasti prodao Telekom?

Ne znamo da li bi bio živ, ali je vrlo verovatno da bi danas iščekivali ko će da pobedi na tenderu za upravljanje.
freehand freehand 09:50 13.03.2015

Re: .

psl_srbija
Nagradno pitanje je da li bi Đinđić da je živ i na vlasti prodao Telekom?

Ja mislim da ne bi! On jeste bio veliki pokretač procesa privatizacije u Srbiji, ali nije isto prodavati fabrike robe široke potrošnje sa jedne strane i NIS, Telekom i EPS sa druge. Tu se stvari ozbiljno razlikuju. Jedno je obična firma, a drugo je javno dobro i monopol.

Milošević je prodao Telekom i ne znam da se nšto strašno i revolucionarno dogodilo. Kao ni onda kad je Telekom ponovo otkupljen.
psl_srbija psl_srbija 09:54 13.03.2015

Re: .

Milošević je prodao Telekom


Da 49% Telekoma! Koliko se ti u upravljanju pitaš sa 49% ako neko drugi ima 51%??? Izvini, ali to nije prodaja u pravom smislu!
Milan Novković Milan Novković 10:09 13.03.2015

Re: .

Nagradno pitanje je da li bi Đinđić da je živ i na vlasti prodao Telekom?

Nemoguće je odgovoriti na takva pitanja - nešto se prodaje kada se ima bolja ideja šta uraditi sa novcem od prodaje.

Niko sa IQ 10+ i sličnim ekvivalentom u mudrostima i mudima (tj ako nije bespomoćan rob situacije i vremena) neće prodati telekom da bi popunio rupe u budžetu dobrim delom nastale i kao rezultat zapošljavanja partijskih boraca koji ništa ne rade.

A ako imaš ideju pa prodaš delovi te ideje mogu da budu:

- Veća poreska zarada u strategijskom smislu, npr, od novih radnih mesta.

- Bolji risk profil nove zarade, čak i ako nije neminovno veća

- Bolja strategijska postavka za budući rast i ubedljivija za spoljne investitore

- ...ima svašta, u stvari, ovo su samo primeri

U prilog dobre privatizacije ide i to što ti stara radna mesta uglavnom ostaju, zavisi od firme, pa i poreski prihod, ali on zavisi od poreskog sistema, iako gubiš dividende po cenu novca od prodaje koji možeš da reinvestiraš.
psl_srbija psl_srbija 10:15 13.03.2015

Re: .

@Milan Novković

Ne razumeš pitanje. U pitanju je suština, a ne trenutna procena tržišne vrednosti i situacije. Telekom drži monopol, a monopole prodaju neoliberali. Socijaldemokrate to ne rade, jer je štetno za državu i narod.
svarog svarog 10:27 13.03.2015

Re: .



Naime, kad god vam se nešto u današnjem svijetu ne sviđa proglasite to neoliberalnim.

Nekoliko primjera:
“Ova lopta je baš neoliberalna, platio sam ju 100kn, a ne želi u gol”,
“Prošlo ljeto je bilo skroz neoliberalno, dobio sam samo jedan bonus”,
“Najneoliberalnije od svega je bilo ovo drugo pitanje u ispitu, nitko nije znao odgovor”,
“Oprostite, možete li mi reći koji od ovih hladnjaka je manje neoliberalan?”,
“Ako mi ne kupiš teglu ajvara, svima ću reći da si neoliberalan!”


Odavde
inco inco 10:43 13.03.2015

Re: .

psl_srbija
Proevropski, ali socijaldemokratski (ne neoliberalni) put!


Taman sam se pitao koliko će ti postova trebati da se baciš na svog iskonskog neprijatelja - neoliberalizam? Kaže Sun Cu da treba poznavati svoga neprijatelja pre nego što ga oglasiš neprijateljem, al' ti uporno odbijaš da to učiniš nego 'neoliberalizam' koristiš kao običan placeholder...

Ne znam samo što si baš uzeo neoliberalizam kao primer svega što je na svetu loše, mogao si podjednako to da nazoveš i 'žvakaća guma' i onda da time čašćavaš ljude koje bez obrazloženja mažeš katranom i da se diviš drugima, takođe bez razloga, što ne zastupaju žvakaćogumizam.

Ja ne znam ama baš nikoga ko je bio na ikakvoj poziciji moći u Srbiji da je zastupao neoliberalizam, ili žvakaćogumizam. Ako ti znaš neki primer molio bih da ga podeliš sa nama. Što se socijaldemokratije tiče, kako su hendlovane i prodavane šećerane, cementare i pivare za vreme Đinđićeve vlade su baš onako pravi primerci socijaldemokratije. A tek što je socijaldemokratija bilo protežiranje dva-mladeža-tri-padeža Mobtela...

edit: Pih, počeo da odgovaram pa me prekinuše mrski neoliberalni kapitalisti pitanjima kako da izvučemo više para od sirotinje. Vidim drugi me već pretekoše al' dobro je znati da nisam usamljen u opservaciji tvoje opsesije rečju (pošto značenje ne znaš) 'neoliberalan'.
milojep milojep 10:51 13.03.2015

Re: .

Nagradno pitanje je da li bi Đinđić da je živ i na vlasti prodao Telekom?

Ja mislim da ne bi!


Ne bi on, prodao bi ga Vlahović!
psl_srbija psl_srbija 11:01 13.03.2015

Re: .

Taman sam se pitao koliko će ti postova trebati da se baciš na svog iskonskog neprijatelja - neoliberalizam? Kaže Sun Cu da treba poznavati svoga neprijatelja pre nego što ga oglasiš neprijateljem, al' ti uporno odbijaš da to učiniš nego 'neoliberalizam' koristiš kao običan placeholder...

Ne znam samo što si baš uzeo neoliberalizam kao primer svega što je na svetu loše, mogao si podjednako to da nazoveš i 'žvakaća guma' i onda da time čašćavaš ljude koje bez obrazloženja mažeš katranom i da se diviš drugima, takođe bez razloga, što ne zastupaju žvakaćogumizam.

Ja ne znam ama baš nikoga ko je bio na ikakvoj poziciji moći u Srbiji da je zastupao neoliberalizam, ili žvakaćogumizam. Ako ti znaš neki primer molio bih da ga podeliš sa nama. Što se socijaldemokratije tiče, kako su hendlovane i prodavane šećerane, cementare i pivare za vreme Đinđićeve vlade su baš onako pravi primerci socijaldemokratije. A tek što je socijaldemokratija bilo protežiranje dva-mladeža-tri-padeža Mobtela...

edit: Pih, počeo da odgovaram pa me prekinuše mrski neoliberalni kapitalisti pitanjima kako da izvučemo više para od sirotinje. Vidim drugi me već pretekoše al' dobro je znati da nisam usamljen u opservaciji tvoje opsesije rečju (pošto značenje ne znaš) 'neoliberalan'.



Kao prvo tačno znam šta je neoliberalizam (čak sam i na blogovima objašnjavao) i DA, borim se protiv njega, jer mislim da je izuzetno štetan za ekonomiju i običnog čoveka u Srbiji. Ubacujem ga u post o Đinđiću, zato što je kod nas danas na vlasti partija SNS koja je takođe uzela proevropski put, koji je Đinđić trasirao ali su neoliberali. Objasnio sam da danas kada je i SNS proevropska partija biti samo proevropski orijentisan ne daje ti prednost na izborima (ovo DS treba da shvati, a nije) već se sada ide u sitnije razlike kao što su ekonomska pitanja. A na pomen ekonomije mi smeta što postajemo neoliberalna ekonomija, a ja želim Srbiju u EU kao socijaldemokratsku državu, a ne neoliberalnu, ali taj moj izbor niko realno ne zastupa na političkoj sceni.

Što se tiče privatizacija koje su bile za vreme Đinđića to su bile privatizacije firmi koje ne drže nikakve strukturne monopole u Srbiji i ja jesam za te privatizacije. Ali NIS, EPS, Telekom drže monopole i ja sam protiv privatizacija tih preduzeća.

A to što ti ne znaš nikoga ko je na poziciji moći a zastupa neoliberalizam je tvoj problem što ne razumeš ništa. Aleksandar Vučić zastupa neoliberalizam, a ako on danas nije na poziciji moći, ne znam ko je.
psl_srbija psl_srbija 11:06 13.03.2015

Re: .

Naime, kad god vam se nešto u današnjem svijetu ne sviđa proglasite to neoliberalnim.


To što vi ne znate šta je neoliberalizam ne znači da ja ne znam. Pokrivate glupim napadima svoje neznanje umesto da se obrazujete malo. Ja neoliberalizam uvek isto doživljavam i objašnjavam i to vrlo precizno. I isto tako ga precizno i napadam. Jedino mi se može zameriti da to radim previše često, ali to radim zato što mislim da je izuzetno štetan i da se treba svim silama boriti protiv neoliberalizma svaki dan.

Ovde ga spominjem zato što su od Zoranovih ideja koje su po meni bile socijaldemokratske izašli razni Jovanovići, Živkovići i ostali koji su čisti neoliberali a koji su se borili rame uz rame sa Đinđićem. I DS se lomi po ovom pitanju iznutra i mislim da treba da izabere socijaldemokratiju, jer ako i oni odu u neoliberalne struje, nama socijaldemokratama ne ostaje nijedna opcija na sceni. Upravo to je i razlog što sam bio "beli listić" na prošlim izborima, iako se sada pomalo osećam odgovornim zbog toga za svo ovo ludilo koje nam je doneo SNS.
inco inco 11:44 13.03.2015

Re: .

Žvakaća guma, lepo ja kažem...
psl_srbija psl_srbija 12:46 13.03.2015

Re: .

Žvakaća guma, lepo ja kažem...


Rasprava o neoliberalizmu je izgleda za tebe i tvoj koeficijent inteligencije žvakaća guma koju nikako ne možeš da sažvaćeš, pa se osećaš prilično isfrustrirano! Žao mi je, ali neoliberalizam ti ne mogu definisati u 2 reči, da bi ti mogao da ga shvatiš.

Ipak ću pokušati da ti objasnim neoliberalizam kao žvakaću gumu (u skladu sa tvojim nivoom inteligencije). Ako ti kupiš žvakaću gumu i žvaćeš je, onda je to tvoje vlasništvo i tvoje pravo i to su kapitalizam i liberalizam. Ali ako tu žvakaću gumu koju si kupio silom staviš nekom u usta i naplaćuješ mu njeno žvakanje, onda je to neoliberalizam!
tyson tyson 13:49 13.03.2015

Re: .

A upravo ta jasna proevropska socijaldemokratija meni predstavlja Đinđićev put.

U čemu se ogledalo Đinđićevo socijaldemokratsko opredeljenje kada je preuzeo vlast u Srbiji?

Učlanjenje stranke u Socijalističku internacionalu preko svojih starih nemačkih poznanstava ne računam u to; i to je bio čin pragmatizma kakvim ga je on shvatao.


duh-sa_svekrvom duh-sa_svekrvom 09:31 13.03.2015

svi srpski premijeri i predsednici Vlade

Po mom skromnom mišljenju manje bitan lik sa čitavog spiska:


Premijeri (1835-1944):

15. februar 1835. - 26. februar 1839. Koča Marković
26. februar 1839. - 7. april 1840. Avram Petronijević (1. put)
7. april 1840. - 15. maj 1840. Paun Janković (v.d.)
15. maj 1840. - 7. septembar 1842. Đorđe Protić (v.d. do 24. januara 1840.)
7. septembar 1842. - 6. oktobar 1843. Avram Petronijević (2. put)
6. oktobar 1843. - 11. oktobar 1844. Aleksa Simic (1. put)
11. oktobar 1844. - 22. april 1852. Avram Petronijević (3. put)
22. april 1852. - 26. mart 1853. Ilija Garašanin (1. put) (v.d. do 25. aprila 1852.)
26. mart 1853. - 28. decembar 1855. Aleksa Simić (2. put)
28. decembar 1855. - 10. jun 1856. Aleksa Janković
10. jun 1856. - 28. septembar 1856. Stevan Marković (1. put) (v.d.)
28. septembar 1856. - 1. jul 1857. Aleksa Simić (3. put)
1. jul 1857. - 12. jun 1858. Stevan Marković (2. put)
12. jun 1858. - 18. april 1859. Stevan Magazinović
18. april 1859. - 8. novembar 1860. Cvetko Rajović
8. novembar 1860. - 21. oktobar 1861. Filip Hristić
21. oktobar 1861. - 15. novembar 1867. Ilija Garašanin (2. put)
15. novembar 1867. - 3. decembar 1867. Jovan Ristić (1. put)
3. decembar 1867. - 3. jul 1868. Nikola Hristić (1. put)
3. jul 1868. - 8. avgust 1869. Đorđe Cenić
8. avgust 1869. - 22. avgust 1872. Radivoje Milojković
22. avgust 1872. - 5. april 1873. Milivoje Petrović Blaznavac
5. april 1873. - 3. novembar 1873. Jovan Ristić (2. put) (v.d. do 14. aprila 1873.)
3. novembar 1873. - 7. decembar 1874. Jovan Marinović
7. decembar 1874. - 3. februar 1875. Aćim Čumić
3. februar 1875. - 31. avgust 1875. Danilo Stefanović
31. avgust 1875. - 8. oktobar 1875. Stevča Mihailović (1. put)
8. oktobar 1875. - 6. maj 1876. Ljubomir Kaljević
6. maj 1876. - 13. oktobar 1878. Stevča Mihailović (2. put)
13. oktobar 1878. - 2. novembar 1880. Jovan Ristić (3. put)
2. novembar 1880. - 13. oktobar 1883. Milan Piroćanac
13. oktobar 1883. - 1. mart 1884. Nikola Hristić (2. put)
1. mart 1884. - 25. jun 1887 Milutin Garasanin
25. jun 1887. - 13. januar 1888. Jovan Ristić (4. put)
13. januar 1888. - 9. maj 1888. Sava Grujić (1. put)
9. maj 1888. - 31. januar 1889. Nikola Hristić (3. put)
31. januar 1889. - 7. mart 1889. Kosta Protić
7. mart 1889. - 23. februar 1891. Sava Grujić (2. put)
23. februar 1891. - 22. avgust 1892. Nikola Pašić (1. put)
22. avgust 1892. - 13. april 1893. Jovan Avakumović (1. put)
13. april 1893. - 5. decembar 1893. Lazar Dokić
5. decembar 1893. - 24. januar 1894. Sava Grujić (3. put)
24. januar 1894. - 3. april 1894. Đorđe Simić (1. put)
3. april 1894. - 27. oktobar 1894. Svetomir Nikolajević
27. oktobar 1894. - 7. jul 1895. Nikola Hristić (4. put)
7. jul 1895. - 27. decembar 1896. Stojan Novaković (1. put)
27. decembar 1896. - 19. oktobar 1897. Đorđe Simić (2. put)
19. oktobar 1897. - 25. jul 1900. Vladan Đorđević
25. jul 1900. - 3. april 1901. Aleksa Jovanović
3. april 1901. - 20. oktobar 1902. Mihailo Vujić
20. oktobar 1902. - 20. novembar 1902. Petar Velimirović (1. put)
20. novembar 1902. - 11. jun 1903. Dimitrije Cincar-Marković
11. jun 1903. - 4. oktobar 1903. Jovan Avakumović (2. put)
4. oktobar 1903. - 10. decembar 1904. Sava Grujić (4. put)
10. decembar 1904. - 28. maj 1905. Nikola Pašić (2. put)
28. maj 1905. - 7. mart 1906. Ljubomir Stojanović
7. mart 1906. - 29 april 1906. Sava Grujić (5. put)
29. april 1906. - 20. jul 1908. Nikola Pašić (3. put)
20. jul 1908. - 22. februar 1909. Petar Velimirović (2. put)
22. februar 1909. - 24. oktobar 1909. Stojan Novaković (2. put)
24. oktobar 1909. - 4. jul 1911. Nikola Pašić (4. put)
4. jul 1911. - 1. jul 1912. Milovan Milovanović
1. jul 1912. - 12. septembar 1912. Marko Trifković
12. septembar 1912. - 1. decembar 1918. Nikola Pašić (5. put) (od novembra 1915. godine na Krfu)
4. maj 1941. - 29. avgust 1941. Milan Aćimović (predsednik Komesarske uprave)
29. avgust 1941. - 20. oktobar 1944. Milan Nedić (predsednik Ministarskog saveta srpske vlade narodnog spasa)

Premijeri (1945-1953):

9. april 1945. - 5. septembar 1948. Blagoje Nešković
5. septembar 1948. - 5. februar 1953. Petar Stambolić

Predsednici Izvršnog veća (1953-1991):

5. februar 1953. - 16. decembar 1953. Petar Stambolić
16. decembar 1953. - 6. april 1957. Jovan Veselinov
6. april 1957. - 9. jun 1962. Miloš Minić
9. jun 1962. - 6. novembar 1964. Slobodan Penezić Krcun
6. novembar 1964. - 17. novembar 1964. Stevan Doronjski (v.d.)
17. novembar 1964. - 6. jun 1967. Dragi Stamenković
6. jun 1967. - 7. maj 1969. Đurica Jojkić
7. maj 1969. - 6. maj 1974. Milenko Bojanić
6. maj 1974. - 6. maj 1978. Dušan Čkrebić
6. maj 1978. - 5. maj 1982. Ivan Stambolić
7. maj 1982. - 6. maj 1986. Branislav Ikonić
6. maj 1986. - 5. decembar 1989. Desimir Jevtić
5. decembar 1989. - 15. januar 1991. Stanko Radmilović

Premijeri (1991-2004):

15. januar 1991. - 23. decembar 1991. Dragutin Zelenović
23. decembar 1991. - 10. februar 1993. Radoman Božović
10. februar 1993. - 18. mart 1994. Nikola Šainović
18. mart 1994. - 24. oktobar 2000. Mirko Marjanović
24. oktobar 2000. - 25. januar 2001. Milomir Minić
25. januar 2001. - 12. mart 2003. Zoran Đinđić
12. mart 2003. - 16. mart 2003. Nebojsa Cović (v.d.) (Čović i Korać dežurni potpredsednici, prema "rasporedu za vođenje sednica i potpisivanje akata", objavljenom u Službenom glasniku)
17. mart 2003. - 18. mart 2003. Žarko Korać (v.d.)
18. mart 2003. - 3. mart 2004. Zoran Živković
3. mart 2004. - do izbora nove vlade Vojislav Koštunica
tasadebeli tasadebeli 10:08 13.03.2015

Re: svi srpski premijeri i predsednici Vlade

duh-sa_svekrvom

Po mom skromnom mišljenju manje bitan lik sa čitavog spiska:



После помног прегледања списка, установио сам да су нам најдуговечнији премијери били Аврам Петронијевић, Илија Гарашанин и Мирко Марјановић.

И Никола Пашић, али у ратном стању, па се то не рачуна...

EDIT: Сад се сетих, и Мирка Марјановића је захватило бомбардовање 1999, али то није био рат него чин милосрђа (кад већ причамо о хипокризији)...

Додуше, она прва двојица, Петронијевић и Гарашанин (као и Пашић), снимани су у више дублова, па се после у монтажи бирао најбољи снимак...


Само пола коша за њима заостају Пера Коњ Стамболић (због чијих бирачких гласова су 4 општине које су припадале Србији прикључене Косову и Метохији крајем педесетих, па се данас, ево, мучимо око тога), Милош Минић (који је судио и пресудио Чичи) И Миленко Бојанић (за чијег је председниковања Извршним већем усвојен Устав из 1974.).

Списак стварно импресионира... И после кажу, Срби нису демократски народ...



milisav68 milisav68 09:49 13.03.2015

Sve je isto samo njega nema

tasadebeli tasadebeli 10:37 13.03.2015

А на таштину на вашару си заборавио?

Ма само да нису учили напамет Ђинђићеве реченице...

Чини ми се, лакше би ми било да живим са свим тим узбуђењем...
freehand freehand 10:44 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

tasadebeli
Ма само да нису учили напамет Ђинђићеве реченице...

Чини ми се, лакше би ми било да живим са свим тим узбуђењем...

Jel se tako i svojim klincima podsmevaš kad ne nauče dobro recitaciju ili ih savlada uzbuđenje na priredbi, pred drugovima i roditeljima?
tasadebeli tasadebeli 11:01 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand
tasadebeli
Ма само да нису учили напамет Ђинђићеве реченице...

Чини ми се, лакше би ми било да живим са свим тим узбуђењем...

Jel se tako i svojim klincima podsmevaš kad ne nauče dobro recitaciju ili ih savlada uzbuđenje na priredbi, pred drugovima i roditeljima?



Наравно, чим видим да су постали чланови омладине неке политичке странке због својих дубоких уверења у чему се, без грешке, увек препознаје рукопис родитеља.
freehand freehand 11:05 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

tasadebeli
freehand
tasadebeli
Ма само да нису учили напамет Ђинђићеве реченице...

Чини ми се, лакше би ми било да живим са свим тим узбуђењем...

Jel se tako i svojim klincima podsmevaš kad ne nauče dobro recitaciju ili ih savlada uzbuđenje na priredbi, pred drugovima i roditeljima?



Наравно, чим видим да су постали чланови омладине неке политичке странке због својих дубоких уверења у чему се, без грешке, увек препознаје рукопис родитеља.

Gledajući, na primer, ove moje rekao bih da grešiš. Potpuno različiti u razmišljanjima i doživljaju sveta i svog mesta u njemu, sa potpuno rzaličitim političkim viđenjima i angažmanu.
Bez obzira na potpis roditelja, koji je, valjda, isti.
Meni ovo učestvovanje u javnom ismevanju deluje potpuno sramotno, i naročito od nekog tako staloženog i promišljenog poput tebe.
Uz to - nadam se da je jasno da je politička pripadnost klinaca potpuno irelevantna.
milojep milojep 11:15 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Uz to - nadam se da je jasno da je politička pripadnost klinaca potpuno irelevantna.


free o čemu pričaš? Kakvi klinci i njihovo ismevanje? Ovi sa snimka imaju dovoljno godina da ih već nazovem šljamom!
Mlađi 'klinac' sam bio od njih kada sam predstavljao problem režimu i prespavao na daskama u pritvoru.
freehand freehand 11:18 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

free o čemu pričaš? Kakvi klinci i njihovo ismevanje? Ovi sa snimka imaju dovoljno godina da ih već nazovem šljamom!

Sudeći po rečenici tebi upotreba reči "šljam" ne predstavlja neki problem. Sad - šta je to tačno što omladince sa snimka u tvom vrednosnom sistemu kvalifikuje za takvu čast?
milojep milojep 11:25 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand
free o čemu pričaš? Kakvi klinci i njihovo ismevanje? Ovi sa snimka imaju dovoljno godina da ih već nazovem šljamom!

Sudeći po rečenici tebi upotreba reči "šljam" ne predstavlja neki problem. Sad - šta je to tačno što omladince sa snimka u tvom vrednosnom sistemu kvalifikuje za takvu čast?


Sami su se oni kvalifikovali, kao i oni omladinci iz 'Parova' o kojima bruje svi mediji.
Sa tim što su ovi prvi daleko opasniji jer svoje 'kvalitete' pokušavaju (i uspeće) da plasiraju kroz nešto što nam svima kroji sudbinu.

freehand freehand 11:38 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Sami su se oni kvalifikovali, kao i oni omladinci iz 'Parova' o kojima bruje svi mediji.
Sa tim što su ovi prvi daleko opasniji jer svoje 'kvalitete' pokušavaju (i uspeće) da plasiraju kroz nešto što nam svima kroji sudbinu.

Pod uslovom da si svestan šta pričaš na ovaj način vređajući decu - evo pitanja: kako bi ti fitlrirao te koji će da ti kroje sudbinu?
I netraženi savet: kad budeš formulisao ideju pazi dobro na momenat kad u njoj prepoznaš Staljina ili parnjaka mu po totalitarizmu.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:54 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?


Jel se tako i svojim klincima podsmevaš kad ne nauče dobro recitaciju ili ih savlada uzbuđenje na priredbi, pred drugovima i roditeljima?


Meni se čini da je Tasa prilično odmeren (mada virtuelni imidž najčešće odstupa od realnog, tako da dozvoljavam mogućnost da je on u RL psihotični nastavnik OTO sa motornom testerom).
Mislim, ja bih bila daleko nemilostrdnija, pa da vidim ko bi mi se na priredbi pojavio u porno dvanaesticama ili na času bez domaćeg ili bez ''dobar dan''... da, dobro je što nisam u prosveti, osmaci bi me ćebovali i ubacili u kontejner.

freehand freehand 12:00 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Mislim, ja bih bila daleko nemilostrdnija, pa da vidim ko bi mi se na priredbi pojavio u porno dvanaesticama

Jbt, al stvarno nikad nisam uspeo da skapiram ulogu tih šiljaka kao obaveznih rekvizita na nogama glumice u procesu fabuliranja porno filma!
Mislim - dvanaestice - čemu?!
milojep milojep 12:10 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Pod uslovom da si svestan šta pričaš na ovaj način vređajući decu


Iako sam roditelj ,doduše malog deteta, nemam razvijen taj zaštitnički odnos za nekoga ko je punoletan i svesno bira šta radi u životu pa makar on bio i nečije dete.

kako bi ti fitlrirao te koji će da ti kroje sudbinu?


to kakvu filtraciju bih ja pravio sa krojačima sudbina, nema nikakve veze sa tim kakav epitet oni treba da ponesu kao i sa tim šta oni zapravo rade.

Ali da sam neko ko se u tim strankama za nešto pita, likovi poput ovih sa snimka mi ne bi prošli filtar sitniji od onog za lepljenje plakata.
Nažalost takvi likovi u društvu poput našeg doguraju daleko u svojim namerama.
milojep milojep 12:13 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Mislim - dvanaestice - čemu?!


Dignu dupe na višu kotu
tasadebeli tasadebeli 12:14 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand

Meni ovo učestvovanje u javnom ismevanju deluje potpuno sramotno, i naročito od nekog tako staloženog i promišljenog poput tebe.



Ниси ме разумео, Фри.

Не подсмевам се Ђинђићу. Подсмевам се овоме што си навео у наслову свог блога.

Нисам познавао Ђинђића, али све некако мислим да би се и он томе подсмевао... Макар у приватним разговорима ако не и у јавним наступима под теретом одговорности коју је носио.

Uz to - nadam se da je jasno da je politička pripadnost klinaca potpuno irelevantna.


Наравно да је јасно, него ти си први поменуо клинце у школи...

Она на штиклама што не може да запамти једну реченицу похађала је, изгледа, и неке другачије школе од овакве какву и ти и ја рачунамо као школу.

Gledajući, na primer, ove moje rekao bih da grešiš... Bez obzira na potpis roditelja, koji je, valjda, isti.


Немој да си наиван. Ти видиш само своје пред клинце пред собом. А шта мислиш, колико њих сам ја гледао за ових последњих 25 година?

Ради се о томе што сви ти клинци једног дана постану и одрасли људи. А неки од њих се баве и политиком.

Рецимо, Вулина, Триванку и Малог сам, када погледаш године њиховог рођења, промашио у школи само за пар година, али сам зато, на пример, комотно могао да будем профа једној Александри Јерков, Николи Селаковићу или Јадранки Јоксимовић и у основној и у средњој школи...

Или, што би рекао Коста Вујић, сада већ и нема ниједне српске владе у којој не седи барем један мој ученик...

Мени је, Фри, само много криво што због тог лицемерја о којем пишеш оно што је вредно у овом народу не може да дође до изражаја јер је фукара која је испливала на површину бучна, дрчна и агресивна... И то гледам читав живот.

Само то и ништа више.
freehand freehand 12:23 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

tasadebeli
freehand

Meni ovo učestvovanje u javnom ismevanju deluje potpuno sramotno, i naročito od nekog tako staloženog i promišljenog poput tebe.



Ниси ме разумео, Фри.

Не подсмевам се Ђинђићу. Подсмевам се овоме што си навео у наслову свог блога.

Нисам познавао Ђинђића, али све некако мислим да би се и он томе подсмевао... Макар у приватним разговорима ако не и у јавним наступима под теретом одговорности коју је носио.

Uz to - nadam se da je jasno da je politička pripadnost klinaca potpuno irelevantna.


Наравно да је јасно, него ти си први поменуо клинце у школи...

Она на штиклама што не може да запамти једну реченицу похађала је, изгледа, и неке другачије школе од овакве какву и ти и ја рачунамо као школу.

Gledajući, na primer, ove moje rekao bih da grešiš... Bez obzira na potpis roditelja, koji je, valjda, isti.


Немој да си наиван. Ти видиш само своје пред клинце пред собом. А шта мислиш, колико њих сам ја гледао за ових последњих 25 година?

Ради се о томе што сви ти клинци једног дана постану и одрасли људи. А неки од њих се баве и политиком.

Рецимо, Вулина, Триванку и Малог сам, када погледаш године њиховог рођења, промашио у школи само за пар година, али сам зато, на пример, комотно могао да будем профа једној Александри Јерков, Николи Селаковићу или Јадранки Јоксимовић и у основној и у средњој школи...

Или, што би рекао Коста Вујић, сада већ и нема ниједне српске владе у којој не седи барем један мој ученик...

Мени је, Фри, само много криво што због тог лицемерја о којем пишеш оно што је вредно у овом народу не може да дође до изражаја јер је фукара која је испливала на површину бучна, дрчна и агресивна... И то гледам читав живот.

Само то и ништа више.

Jebm li ga. Meni je javno ruganje klincima - a i sa 18 ili 20 još su klinci - koji su se zbunili pred kamerama ili su neprikladno odeveni - ispod nivoa koji pdonosim. Daleko sam od nežnog u komunikaciji ali mi ovo bode oči i para uši.
milojep milojep 12:53 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Meni je javno ruganje klincima - a i sa 18 ili 20 još su klinci - koji su se zbunili pred kamerama ili su neprikladno odeveni - ispod nivoa koji pdonosim


Malo su tu pobrkani lončići, u javnost su izašli oni svojom voljom a ne mi navodnom željom da im se rugamo!
Iako ćeš me napasti da morališem i demagogišem ipak ću reči.
Baš su ta 'deca' oličenje ruganja svoj onoj lepo vaspitanoj deci koja se zacvrene ako ih učitelj ili profesor uhvate u neznanju.
Ovi o kojima ti pričaš za crvenilo ne znaju! I ubeđen sam da im je ova epizoda u sećanju kao dobro zezanje gde su postali još i popularni.

freehand freehand 12:55 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Ovi o kojima ti pričaš za crvenilo ne znaju! I ubeđen sam da im je ova epizoda u sećanju kao dobro zezanje gde su postali još i popularni.

Ti ih dobro poznaješ?
milojep milojep 13:04 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand
Ovi o kojima ti pričaš za crvenilo ne znaju! I ubeđen sam da im je ova epizoda u sećanju kao dobro zezanje gde su postali još i popularni.

Ti ih dobro poznaješ?


Ne, ali jedino što me može demantovati je da dotične persone više nikada ne vidimo tamo gde su tada pokušale da krenu!


edit:

I pošto si mi već spočitao za tu decu evo jedne informcije!

Ta devojka ,koja je pala sa štiklama i nije mogla da izgovori jednu rečenicu, se zove Slađana Zdravković i u momentu recitacije je imala 29 godina!!! i radi u Vladi Srbije!!! A danas kada se 'rugamo' tom detetu ona ima pune 32 godine!
Evo i linka

http://www.vesti.rs/Veliki-Brat/Sladjana-Radi-u-Vladi-Srbije-zavrsila-je-nizu-muzicku-i-ima-29-godina-VIDEO.html


tasadebeli tasadebeli 13:57 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand

Jebm li ga. Meni je javno ruganje klincima - a i sa 18 ili 20 još su klinci - koji su se zbunili pred kamerama ili su neprikladno odeveni - ispod nivoa koji pdonosim. Daleko sam od nežnog u komunikaciji ali mi ovo bode oči i para uši.



Овај снимак је само згодна илустрација онога у чему живимо, а што и јесте (да те подсетим опет) тема твог блога...

Не бих да се враћамо на ту изложбу где се све то и догодило, то је више пута прежвакавана тема на овом блогу... Ионако ја ту и не причам о Демократској странци него о стању духа у које се, са врло злом намером, сатерују сви грађани ове земље већ дуги низ година.

Хоћеш да ти причам о састанцима СНС-а у последњих годину дана на којима се до бесомучности аплаудира при сваком помињању Вучићевог имена? К'о Титу на некадашњим партијским пленумима...

У сали седе чланови странке од 18 до 70 година, а за време њиховог састанка ред у просторији одржава омладина странке... Млади "партијски војници"... Од којих неки после крену у подвиге, па током ноћи разбијају шофершајбне на аутомобилима и прете преко телефона политичким противницима...

Србија је ово, Фри! Они јесу клинци, али последице њиховог понашања и односа према свету у којем живе далеко су од клиначких несташлука...

А томе их ми учимо, ми старији... Том лицемерју од малих ногу...

milojep

Baš su ta 'deca' oličenje ruganja svoj onoj lepo vaspitanoj deci koja se zacvrene ako ih učitelj ili profesor uhvate u neznanju.




Одатле после и долазе све оне лажне дипломе разноразних Анекс-Манекс приватних универзитета на којима клинци не морају ни да се појаве, а већ су дипломирали...

И такви "стручњаци", због лицемерја на које свесно пристајемо, онда заузму место оне деце коју смо научили да се постиде тамо где је стиду место. (Твоје деце, Фри!)

А ми се онда чудимо и питамо како то да овој Србији никад да буде боље и зашто никако да јој сване...
tasadebeli tasadebeli 14:38 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Gospodja Klara

da, dobro je što nisam u prosveti, osmaci bi me ćebovali i ubacili u kontejner.



Ма нееее... Имају клинци сада суптилније методе.

Ово је, бре, доба процвата људских права, али без икаквих обавеза и дужности.

Подучио је клинце систем да се одмах, за све то што си навела, па чак и за сопствену лењост у учењу, жале Министарству просвете, па би ти, пошто би добила негативну оцену од инспекцијске службе без обзира да ли си у праву или не (и тиме уједно имала право на још само једну грешку пре него ти одузму лиценцу за рад), ишла на стручно усавршавање које би, наравно, платила из свог џепа јер локална заједница нема средстава још и да теби плаћа стручно усавршавање иако јој је то законом прописано.

И после тога би била стрпљива са клинцима као будистички монах...

Скоро, па мумифицирана...

Гарантовано...


freehand freehand 14:47 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Србија је ово, Фри! Они јесу клинци, али последице њиховог понашања и односа према свету у којем живе далеко су од клиначких несташлука...

Šta ja znam, meni ovo što čitam deluje poražavajuće. Hoćeš da kažeš da je loše da seomladinci politički angažuju? Da je bavljenje politikom loše samo po sebi?
Ja, opet, sa stanovišta onoga što znam o parlamentarnoj demokratiji i društvu kakvom stremimo vidim da bi svako trebalo da se bavi društvom i utiče na njegov razvoj i organizovanje. Političke stranke su jedan od načina, najdelotvorniji jer se kroz njih odvija politička borba i dospeva na pozicije odlučivanja. Što se više ljudi politikom bavi konkurencija je veća a potencijal za odabir kvaliteta veći.
Ruganje klincima koji su zbunjeni, smotani, nedovoljno vešti, nemaju svoj dan - pri tom ih iako ih ne poznajemo niti išta o njima znamo zasipati najcrnjim pogrdama meni deluje prostački, najblaže rečeno.
bolid1 bolid1 15:12 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?


Hoćeš da kažeš da je loše da seomladinci politički angažuju? Da je bavljenje politikom loše samo po sebi?


Samo po sebi, nije lose, medjutim, u Srbiji jeste lose.

Sorry, ja ne znam ni jednog jedinog omladinca iz moje generacije koji je usao u stranku iz ubedjenja...to je sve bi gmaz do gmaza koji bi rodjenu kevu prodao za zidarsko pivo i cetvrt bureka...najgori od tih gmazova su uznapredovali, cak do poslanika.

Rekoh na nekom blogu, par njih iz generacije se iskreno lozilo na politiku, na ideologiju...batalili jako brzo, istisnule ih profesionalne bitange.

Ajd' da vratimo pricu na poplave, seti se nekih postova na temu lokalnih SNS omladinaca koji su izigravali lokalne serife na punktovima za skupljanje pomoci, to je to, to su ti isti gmazovi koji ne znaju nista drugo osim da slepo slusaju vodju, vole svoju partiju i ako treba mlate za nju. Da se razumemo, ljubav dolazi iz cinjenice da za drugo nisu sposobni i da nista u zivotu ne umeju da rade.

Elem, na zalost, danas u stranke posten svet ne zalazi ili zadje i zahvali se brzo na gostoprimstvu.
freehand freehand 15:22 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Samo po sebi, nije lose, medjutim, u Srbiji jeste lose.

Sorry, ja ne znam ni jednog jedinog omladinca iz moje generacije koji je usao u stranku iz ubedjenja...to je sve bi gmaz do gmaza koji bi rodjenu kevu prodao za zidarsko pivo i cetvrt bureka...najgori od tih gmazova su uznapredovali, cak do poslanika.

Elem, na zalost, danas u stranke posten svet ne zalazi ili zadje i zahvali se brzo na gostoprimstvu.

Koliko razumem ne živiš u Srbiji, ali - sorry, i ja tebe moram da obavestim da i u Srbiji i tamo gde živiš život funkcioniše na sledeći način: Vlast se bira na izborima, i to među kandidatima koje ističu - pogodi ko? Političke stranke. Pa time što se politike i stranaka gadiš time ne činiš ništa pametno za svoj život. Dapače - vlast daješ direktno onima kojih se gadiš. Nije komplikovano.
freehand freehand 15:52 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

I pošto si mi već spočitao za tu decu evo jedne informcije!

Ta devojka ,koja je pala sa štiklama i nije mogla da izgovori jednu rečenicu, se zove Slađana Zdravković i u momentu recitacije je imala 29 godina!!! i radi u Vladi Srbije!!! A danas kada se 'rugamo' tom detetu ona ima pune 32 godine!
Evo i linka

http://www.vesti.rs/Veliki-Brat/Sladjana-Radi-u-Vladi-Srbije-zavrsila-je-nizu-muzicku-i-ima-29-godina-VIDEO.html

Mogu da ti kažem da je ovo tabloidno proizivanje i guranje nosa u privatan život samo jopš odvratnije.
Zbunila se, zamuckivala, glupa je, nije naučila recitaciju, još više se zbunila, spotakla se, pala... Daj sad da vidimo koliko je i kakvih još zločina počinila!
Ima još odvratnija varijanta: onaj mali debeli što samo otvara usta kad omladina SNS nešto peva. Ok,. smešno dok mu ne pronađu ime, prezime, roditelje, adresu pa krenu da šire društvenim mrežama. E tada postaje odvratno.
Idi bre Miloje.
milojep milojep 15:55 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Ruganje klincima koji su zbunjeni, smotani, nedovoljno vešti, nemaju svoj dan - pri tom ih iako ih ne poznajemo niti išta o njima znamo zasipati najcrnjim pogrdama meni deluje prostački, najblaže rečeno.


Najblaže rečeno trebao bi da kažeš da si pogrešio kada si devojku/ženu od trideset i kusur godina nazvao detetom. A ne da nas ovde indirektno nazivaš prostacima.
milojep milojep 16:07 13.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Zbunila se, zamuckivala, glupa je, nije naučila recitaciju, još više se zbunila, spotakla se, pala... Daj sad da vidimo koliko je i kakvih još zločina počinila!


Teška banalizacija cele priče!

sve bi to bilo OK da je to bila školska priredba (doduše neke večernje škole za rane tridesetogodišnjakinje) a ne smešan i jadan pokušaj stranačkog marketinga osobe koja je pritome poodavno na platnom spisku i na grbači svih nas.

tasadebeli tasadebeli 01:20 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand

Šta ja znam, meni ovo što čitam deluje poražavajuće.



Мени не делује, мени то и јесте поражавајуће...


Hoćeš da kažeš da je loše da seomladinci politički angažuju? Da je bavljenje politikom loše samo po sebi?


А не, таман посла, то ја не тврдим.

Проблем је само онај животни принцип који си и ти помињао на неким ранијим блоговима који гласи "у се, на се, и пода се" са којим неки (срећом, не сви) клинци у овој Србији и улазе у политику јер су тако васпитани, а због којег опет они који би ту можда и били од користи за заједницу, почну да беже од те политике.


Ja, opet, sa stanovišta onoga što znam o parlamentarnoj demokratiji i društvu kakvom stremimo vidim da bi svako trebalo da se bavi društvom i utiče na njegov razvoj i organizovanje. Političke stranke su jedan od načina, najdelotvorniji jer se kroz njih odvija politička borba i dospeva na pozicije odlučivanja. Što se više ljudi politikom bavi konkurencija je veća a potencijal za odabir kvaliteta veći.



И ја бих волео да је стање ствари такво, али није. А зашто није? Па опет се враћамо на почетак приче о лицемерју које се усваја васпитањем и вежба се учешћем у јавном животу. Таква смо правила поставили ми старији, а клинци само играју по тим правилима. Или одбијају у потпуности да уђу у ту игру.

Као у оној Логичној песми...
bolid1 bolid1 01:42 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Pa time što se politike i stranaka gadiš time ne činiš ništa pametno za svoj život. Dapače - vlast daješ direktno onima kojih se gadiš.


Najpametnija stvar koju sam ucinio za svoj zivot je pakovanje kofera...jebiga, ja nemam decenije da potrosim na koje kakve Sladjane...

Nije komplikovano.


Nije, stvari u postale jednostavne onog trenutka kad sam shvatio da cu za cca godinu dana imati isto zvanje kao Gangula, Mali i Slina...samo, da bi to iko u Srbiji priznao ima da se otvorim cca 1k eur univerzitetu, jer Boze moj, mi sto dodjemo iz sugavog inostranstva ima da se proveravamo, a prepisivaci koji dana nisu proveli radeci teze jok, oni su super ql...odjednom, nista nije komplikovano...not my circus, not my monkeys!
inco inco 08:32 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

freehand
Zbunila se, zamuckivala, glupa je, nije naučila recitaciju, još više se zbunila, spotakla se, pala... Daj sad da vidimo koliko je i kakvih još zločina počinila!


Ja ću samo da ponovim ono što rekoh još onomad kod Strongmena kad je pokušao da pravda aktere tog događaja istim 'zbunila se deca' argumentima:

Strongman
Siguran sam da je pred nastup sasvim normalno sve znala ali pritisak javnosti....

A to sto se obukla k'o `radnica` iz ulice crvenih fenjera za nesto sto je esencijalno komemorativni skup, i to je posledica treme? Jos se lepo vidi da joj savetuju da makar malo prikrije 'sramotu'. A i onaj sto `nije ovde dosao da bude popularan` se obuk'o ko na buvljak da je krenuo, pa jos samo sto nije na kraju izlaganja dodao `sh'a je bilo, o'sh se bijes?!` i to je posledica treme?

Pa cak i da to uzmemo za 'objasnjenje', tremarosi i ljudi ocajni pri javnim nastupima se otkrivaju mnogo ranije i testiraju na mnogo nizim profilima pre nego sto se puste pred kamere.

Znam ja jednog od glavnih R&D tehnologa u Oracle-u, covek da te zapanji znanjem, entuzijazmom i idejama, pa ga opet ne pustaju da drzi prezentacije ili izlazi pred kamere jerbo mu se zaveze jezik i pocne da pravi stravicne gafove i na zvanicnim sastancima sa direktorima i upper management-om i ako s istima povremeno skoci u neki restoran i tako to - cim je neformalno covek je car, u svim ostalim situacijama prpa. I on je toga sasvim svestan pa se i ne trti tamo gde mu mesto nije a nije mnogo stariji od ove perspektivne `omladinke` od 29 godina.

Sorry, opravdanja nema, kako god da se spinuje...


Fala vi ga, nemam šta novo da dodam.
freehand freehand 09:09 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Najpametnija stvar koju sam ucinio za svoj zivot je pakovanje kofera...jebiga, ja nemam decenije da potrosim na koje kakve Sladjane...

Tvoj život, tvoji koferi. Ne znam kakve to veze ima sa ovim linčom ali bi valjalo da znaš i to da te sve to isto čeka gde god da si otišao, na ovaj ili onaj način.
Klinci koje je Brejvik pobio na onom ostrvu bili su, na primer, partijski podmladak.
U pitanju je Norveška.
Nije, stvari u postale jednostavne onog trenutka kad sam shvatio da cu za cca godinu dana imati isto zvanje kao Gangula, Mali i Slina...samo, da bi to iko u Srbiji priznao ima da se otvorim cca 1k eur univerzitetu, jer Boze moj, mi sto dodjemo iz sugavog inostranstva ima da se proveravamo, a prepisivaci koji dana nisu proveli radeci teze jok, oni su super ql...odjednom, nista nije komplikovano...not my circus, not my monkeys!

Potpuno je normalno da se proverava naučno zvanje stečeno u inostranstvu. To je procedura koja važi u svakoj normalnoj državi.
Nije normalno da se ta zvanja stiču ofrlje i za novac. Ili nisi to hteo da kažeš?
bolid1 bolid1 11:03 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?


linčom


Kojim lincom?


Klinci koje je Brejvik pobio na onom ostrvu bili su, na primer, partijski podmladak.


Jesu, samo gledajuci sta ispliva do vrha ispadne da nisu birani po sistemu sto gori, to bolji.

Ja kontam sta hoces da kazes i nije da ne mislim da si u pravu, samo ta prica meni u Srbiji ne pije vodu i dalje od toga ne mogu...jebiga, rekoh jos na pocetku, sto sam postenog sveta znao po nasim strankama, samo je naslo izlaz.


freehand freehand 11:06 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Jesu, samo gledajuci sta ispliva do vrha ispadne da nisu birani po sistemu sto gori, to bolji.

To se gradi.
Valjalo bi slušati Đinđića na tu temu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:24 14.03.2015

Re: А на таштину на вашару си заборавио?

Najblaže rečeno trebao bi da kažeš da si pogrešio kada si devojku/ženu od trideset i kusur godina nazvao detetom.

Pa i ona je nečije dete
freehand freehand 11:00 13.03.2015

Zoranov put

Definisanje ovog pojma, čini se, nosi u sebi i definiciju samog Đinđića.
Koristeći maglovite i nedovršene opise i opšta mesta manir je mnogih baštionika i samoproklamovanih naslednika "dela Zorana Đinđića", jer na taj način sebi ostavljaju dovoljno prostora da u tu sintagmu uguraju sopstvena viđenja, želje, teorije a bogami i interese.
Ali, šta je zaista bio Zoran Đinđić?
Modernista? Sigurno, ali daleko od zadrtog kritičara i rušitelja tradicije.
Levičar? Hm... Verovatno, ali i tvrdi zagovornik privatizacije i svega što ona nosi.
Evropejac? Da, ali sa jsanim državotvornim opredeljenjem za definisanje i ojačavanje suvereniteta Srbije.
Borac protiv nacionalizma? Da, protiv nacionalizma kao biznisa i protiv zadrtog šovenskog primitivizma. Ali i jasnih nacionalnih stavova.
Protivnik crkve i njenog upliva u politiku? Da, uz poštovanje crkve i religije i predesdnik vlade koja je vratila veronauku u škole.
I na kraju - pragmatičar? Da, ali sa visokim moralnim standardima, uprkos tome što mu jepripisivano svašta a najčešće na osnovu one iz konteksta istrgnute rečenice o tome da oni "kojima je do morala treba da idu u crkvu".


psl_srbija psl_srbija 11:23 13.03.2015

Re: Zoranov put

A šta imamo danas na sceni?

Evropejci? DA - SNS, DS, LDP, SPS, Nova stranka....

Levičari? ..... NIKO!

E, zato ja ističem da je Đinđićev put proevropska SOCIJALDEMOKRATIJA (levica), a danas toga kao što vidimo nema!

I još jedna važna napomena pošto vidim da mešate pojmove: socijaldemokratija je levica, ali je za kapitalizam. Ne doživljavajte ih kao socijaliste ili komuniste. Tako da socijaldemokrata nije protiv privatizacije. Problem je kada se pokušavaju privatizovati javna dobra i strukturni monopoli što neoliberali žele, a socijaldemokrate ne.
Dr M Dr M 13:36 13.03.2015

Re: Zoranov put

Levičar? Hm... Verovatno, ali i tvrdi zagovornik privatizacije i svega što ona nosi.


Free, mislim da moramo da redefinišemo pojam levičarstva koji je zastareo i čini mi se da si na dobrom tragu.

Nekada je levičar bio onaj koji je bio liberalan u pogledu ljudskih prava i socijalistički nastrojen u oblasti ekonomije. Suprotno tome, desničar je bio neko ko je u oblasti ljudskih prava bio restriktivan a u oblasti ekonomije nastrojen kapitalistički.

Sad se situacija malo promenila i to ću probati da objasnim na primeru NOVE stranke koja se deklariše kao nastavljač Djindjićevog puta.

U smislu gradjanskih prava, NOVA je izrazito levičarska a sa gledišta ekonomije je stranka desnog centra, uz podržavanje razumne socijale. U tom smislu, izraz "levica" postaje nedovoljno precizan.

Nadam se da će ovo da pročita i kolega PSL pa će da prestane da NOVU stranku pominje kad govori o neoliberalima.




tyson tyson 14:18 13.03.2015

Re: Zoranov put

Suprotno tome, desničar je bio neko ko je u oblasti ljudskih prava bio restriktivan

?

Odakle ti ovo?

Ispadoše nekadašnje zemlje narodne demokratije, a danas Kina, Vijetnam, Laos, Kuba i Severna Koreja zemlje desničarskih režima.

Pa upravo su "desničari", konzervativci, najveći zagovornici poštovanja ljudskih prava i eliminsanja uplitanja države npr. u Americi.

Idološki spektar danas pre svega definiše odnos prema preraspodeli novca i društvenog bogatstva, uloge države, i servisa koje građani dobijaju od države.


psl_srbija psl_srbija 14:20 13.03.2015

Re: Zoranov put

Nadam se da će ovo da pročita i kolega PSL pa će da prestane da NOVU stranku pominje kad govori o neoliberalima.


Ja sam samo čitao njihov program i ostajem pri stavu da su neoliberali! Program je ozbiljno neoliberalno obojen!
psl_srbija psl_srbija 14:23 13.03.2015

Re: Zoranov put

Idološki spektar danas pre svega definiše odnos prema preraspodeli novca i društvenog bogatstva, uloge države, i servisa koje građani dobijaju od države.


Tačno, potpisujem i ja izjavu!
Dr M Dr M 19:18 13.03.2015

Re: Zoranov put

Ispadoše nekadašnje zemlje narodne demokratije, a danas Kina, Vijetnam, Laos, Kuba i Severna Koreja zemlje desničarskih režima.


U smislu ljudskih prava izrazito restriktivne.


Pa upravo su "desničari", konzervativci, najveći zagovornici poštovanja ljudskih prava i eliminsanja uplitanja države npr. u Americi


Tea party i gay prava?

Tajsone, samo sam probao da ukažem na nepreciznost termina "levičar" u današnje doba. Uostalom,


Nekada je levičar bio
.

a Ti mi navodiš primere od danas.

Levo i desno se u medjuvremenu ispreplitalo, to sam hteo reći.


milojep milojep 11:01 13.03.2015

Tajna

'ebiga, ja bih voleo da verujem u sve bajke koje se o Đinđiću pričaju! Čak mislim da ima i istinitih. Ali sve dok je njegova ostavinska rasprava najčuvanija tajna ikada ,izvin'te me od toga.Pre će se naći kosti Čiča Draže.
mlinarslavko mlinarslavko 13:43 13.03.2015

Informacije o pripremi ubistva

Ne znam kako rade drzavne sluzbe, ali sam apsolutno siguran da su Kostunica i njegovi sluzbenici imali mnogo informacija o ekipi koja se pripremala da izvrsi atentat. Moje licno misljenje, koliko god se nisu slagali i bili protivnici, Kostunica je sve morao da ucini da spase premijera. Opet, sve te informacije su verovatno imale i strane sluzbe, i pored toga premijer je ubijen. Kao da su ga precutno skoro svi prepustili kriminalcima?
milojep milojep 13:53 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Kostunica je sve morao da ucini da spase premijera. Opet, sve te informacije su verovatno imale i strane sluzbe, i pored toga premijer je ubijen. Kao da su ga precutno skoro svi prepustili kriminalcima?


A šta tek reći za Čedu Jovanovića?
Čovek nosio tortu i posećivao Zoranove ubice u zatvoru!
mlinarslavko mlinarslavko 14:11 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Moze se pricati o svima, ali bi to iskomplikovalo ono sto sam sam zeleo da pitam.
Opet, ne razumem se ni malo kako rade drzavne sluzbe, ali, ako se sve zna o tome , da kriminalci pokusavaju da ubiju premijera, zar ne treba sve uciniti da se premijer zastiti. Takodje, ako to isto znaju i strane obavestajne sluzbe, zar nece sve uciniti da ne dodje do atentata. Nije to bilo operativno pripremljeno i izvrseno od nekoliko osoba ili nekog poremecenog coveka koji je sam resio da to ucini. Ovde je bila gomila kriminalaca koja je delovala. Zato ne sirim pitanje na Cedu i ostale, vec na Kostunicu i strane obavestajne sluzbe koje imaju veliku operativu kojom su mogle da sprece atentat. Jednostavno, zasto nisu ozbiljno reagovali?
tyson tyson 14:12 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Ne znam kako rade drzavne sluzbe, ali sam apsolutno siguran da su Kostunica i njegovi sluzbenici imali mnogo informacija o ekipi koja se pripremala da izvrsi atentat. Moje licno misljenje, koliko god se nisu slagali i bili protivnici, Kostunica je sve morao da ucini da spase premijera. Opet, sve te informacije su verovatno imale i strane sluzbe,

Sve te informacije imali su i premijer i njegovo najbliže okruženje.


milojep milojep 14:21 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Zato ne sirim pitanje na Cedu i ostale, vec na Kostunicu i strane obavestajne sluzbe koje imaju veliku operativu kojom su mogle da sprece atentat. Jednostavno, zasto nisu ozbiljno reagovali?


Postoji ona narodna: Ko se čuva i Bog ga čuva!

A što se tiče Čede ne bih ni ja na njega širio pitanje već istragu!
freehand freehand 14:22 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

A što se tiče Čede ne bih ni ja na njega širio pitanje već istragu!

Šta bi još radio sem policijske istrage koja je sprovedena, poligrafa i javnog svedočenja pred parlamentom koje je sam tražio?
tyson tyson 14:23 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Zato ne sirim pitanje na Cedu i ostale, vec na Kostunicu i strane obavestajne sluzbe koje imaju veliku operativu kojom su mogle da sprece atentat. Jednostavno, zasto nisu ozbiljno reagovali?

Pitanje je legitimno, ali radi se unekoliko o spoljnim elementima - Koštunica je tada držao vlast na saveznom nivou. Pitanje je zašto atentat nisu sprečili sam Đinđić i oni oko njega kojima je bio posao i koji su bili u mogućnosti da ga spreče, jer su i oni bili upoznati sa aktivnostima i planovima zemunskog klana i JSO.

mlinarslavko mlinarslavko 14:23 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Naravno, ali ipak se desio atentat. Neko ce reci da obezbedjenje nije bilo profesionalno, neko da su atentatori jednostavno bili jaci u tom trenutku, ali opet smatram da je nenormalno da kompletan drzavni aparat ne ucini sve u tom trenutku da spasi premijera, takodje i da strane sluzbe, bar onih drzava ciji su politicari na recima podrzavali premijera ne ucine sve da sprece atentat.
milojep milojep 15:51 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

freehand
A što se tiče Čede ne bih ni ja na njega širio pitanje već istragu!

Šta bi još radio sem policijske istrage koja je sprovedena, poligrafa i javnog svedočenja pred parlamentom koje je sam tražio?


Još se zvanično ne zna šta je radio u zatvoru kod šiptara, zašto je zaista srušio šilerovu, zašto je išao u šilerovu...
I na kraju za to rušenje Šilerove je trebao i da robija do sad u svakoj normalnoj državi. A to što pominješ zvaničnu policijsku istragu, poligrafe i svedočenje ispred skoro 250 šarlatana moš' mačku o rep.

Na kraju krajeva Vrzićeva knjiga Treći metak je dala više odgovora nego sve istrage do sada!
freehand freehand 15:54 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Na kraju krajeva Vrzićeva knjiga Treći metak je dala više odgovora nego sve istrage do sada!

Mogao sam i da mislim.
milojep milojep 16:08 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

freehand
Na kraju krajeva Vrzićeva knjiga Treći metak je dala više odgovora nego sve istrage do sada!

Mogao sam i da mislim.


Mogao si i da pročitaš (ali ozbiljno)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 16:10 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

mlinarslavko
Moze se pricati o svima, ali bi to iskomplikovalo ono sto sam sam zeleo da pitam.
Opet, ne razumem se ni malo kako rade drzavne sluzbe, ali, ako se sve zna o tome , da kriminalci pokusavaju da ubiju premijera, zar ne treba sve uciniti da se premijer zastiti. Takodje, ako to isto znaju i strane obavestajne sluzbe, zar nece sve uciniti da ne dodje do atentata. Nije to bilo operativno pripremljeno i izvrseno od nekoliko osoba ili nekog poremecenog coveka koji je sam resio da to ucini. Ovde je bila gomila kriminalaca koja je delovala. Zato ne sirim pitanje na Cedu i ostale, vec na Kostunicu i strane obavestajne sluzbe koje imaju veliku operativu kojom su mogle da sprece atentat. Jednostavno, zasto nisu ozbiljno reagovali?


Ako ti nije jasno, procitaj ovo i odgledaj ovo, bice ti jasnije.

isidora.k isidora.k 17:17 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

opet smatram da je nenormalno da kompletan drzavni aparat ne ucini sve u tom trenutku da spasi premijera, takodje i da strane sluzbe, bar onih drzava ciji su politicari na recima podrzavali premijera ne ucine sve da sprece atentat

Strane službe prema svedočenju Vladimira Bebe Popovića obavestile su na vreme Srbiju. Posle "hale Limes" ,cela Srbija zna da ubijaju predsednika vlade.

Po Ustavu za bezbednost premijera najodgovorniji su bili:

Ministar policije Dušan Mihajlović i zamenik Nenad Milić.

Direktor BIA Miša Milićević , zamenik direktora Goran Živaljević od januar 2003.godine odnosno dva meseca pre ubistva.

To s "crvenim beretkama" nije bio kriminal. Dobro, možda jeste bilo neko krivično delo, mada nisam siguran, morao bih da pogledam u zakon. To bi se pre moglo nazvati štrajkom zbog loše regulative u angažovanju te jedinice. (Nenad Milić o pobuni JSO)

A to je, zašto je šef Zoranovog obezbeđenja, Keza, podneo ostavku 10, 15 dana pre nego što je Zoran ubijen. Zato što je ceo grad već uveliko pričao da ta grupa sprema da ubije Zorana Đinđića. (Vladimir Beba Popović)

Komisija vlade Srbije: Stepen bezbednosti premijera nije podignut na viši nivo sve do ubistva 12.03 2003.
isidora.k isidora.k 17:53 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

A što se tiče Čede ne bih ni ja na njega širio pitanje već istragu!
Šta bi još radio sem policijske istrage koja je sprovedena, poligrafa i javnog svedočenja pred parlamentom koje je sam tražio?

Za sve optužbe sledi tužilačka istraga , optužbe su izrečene u sudnici od strane svedoka suda i tereta njega (i ne samo njega) za ugrožavnje bezbednosti zemlje sa posledicom ubistva predsednika vlade Srbije.

U javnom svedočenja pred parlamentom iznosio je činjenice u suprotnosti sa svedočenjem živih i mrtvih svedoka suda u istrazi i na suđenju.
Svi svedoci saradnici govorili su ovde iskreno i njihovi iskazi su nesporni kao dokaz. To su originarni (izvorni) svedoci koji imaju najviši potreban stepen relevantnosti i njihovi iskazi imaju siguran i dokazani dokazni kredibilitet. Bez svedoka saradnika mnogi važni elementi atentata ne bi nam bili poznati.
U ovom predmetu postoje dva živa svedoka saradnika Suvajdžić i Milenković ...(specijalni tužilac Jovan Prijić)

"Sukob" tokom tužilačke istrage otvoriće možda i druga nerešena politička ubistva.
Nemoguće je da Dejan Milenković zna istinu i upoznat je sa okolnostima o svakom krivičnom delu koje je obeležilo naš politički život u prethodnih nekoliko godina, a ne zna samo o jednom, o ubistvu Momira Gavrilovića, o ubistvu zbog koga je rušena Vlada Zorana Đinđića .(Čedomir Jovanović)
freehand freehand 18:08 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

U javnom svedočenja pred parlamentom iznosio je činjenice u suprotnosti sa svedočenjem živih i mrtvih svedoka suda u istrazi i na suđenju.

U ovom predmetu postoje dva živa svedoka saradnika Suvajdžić i Milenković ...(specijalni tužilac Jovan Prijić)

Tužilac uvek tvrdi da su mu svedoci kredibilni.
Kad ti tvrdiš da su osobe Bagzi i Mutavi kredibilne ličnosti meni to deluje kao lažiiprevare.
mlinarslavko mlinarslavko 19:13 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Procitao sam tekst na sajtu Pescanika ( predlozio Anonimni pojedinac) u kojem se spominje da je britanski ambasador predlozio da Covic bude premijer ???
Zatim, u tekstu Isidore.K Beba Popovic kaze da su strane sluzbe na vreme obavestile Srbiju o mogucnosti atentata??? Totalno nelogicne informacije. Sef Zoranovog obezbedjena podnosi ostavku, zato, sto ceo grad prica da se grupa sprema da ubije premijera???? Podnosi ostavku zato sto ceo grad prica......opet nema logike?
isidora.k isidora.k 22:17 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Tužilac uvek tvrdi da su mu svedoci kredibilni.
Kad ti tvrdiš da su osobe Bagzi i Mutavi kredibilne ličnosti meni to deluje kao lažiiprevare.


Tužilac uvek tvrdi ... sud je doneo odluku da su svedoci kredibilni dok se ne dokaže suprotno .

U javnom svedočenja pred parlamentom iznosio je činjenice u suprotnosti sa svedočenjem živih i mrtvih svedoka suda u istrazi i na suđenju.


To mislim u odnosu na svakog bivšeg i sadašnjeg člana Vlade , koji su se branili u sudnici , parlamentu , medijima ili na žurkama , optuženi od istih svedoka suda kao i Čedomir Jovanović.

Slučaj Buha (prim. ubistvo generala policije Boška Buhe) je namerno rušen , posebno preko medija koji je objavio da je policija namestila ubistvo generala Buhe da bi zaštitili Legiju i sa željom da se kompromituje Jovan Prijić . (Čedomir Jovanović)

Sam Čedomir Jovanović uveren je u kredibilitet svedoka tužioca kada mu odgovara kao i svaki drugi optuženi ministar ili publika koja prati i navija.

U slučaju ubistva generala policije , sud je poništio kredibilitet svedoka tužioca Prijića i beogradske policije .

U ovom slučaju , Čedomir Jovanović , optužen je od strane odbrane . Novo suđenje čeka politički konsenzus.
isidora.k isidora.k 22:33 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Procitao sam tekst na sajtu Pescanika ( predlozio Anonimni pojedinac) u kojem se spominje da je britanski ambasador predlozio da Covic bude premijer ???


Zoran Živković , kao svedoke naveo ...

Zatim, u tekstu Isidore.K Beba Popovic kaze da su strane sluzbe na vreme obavestile Srbiju o mogucnosti atentata???


Baš tako kaže Vladimir Beba Popović .

zato, sto ceo grad prica da se grupa sprema da ubije premijera???? Podnosi ostavku zato sto ceo grad prica......opet nema logike?


Svi su znali da ubijaju predsednika vlade , ružna činjenica.

Ceo grad je pričao.

Vladimir Beba Popović sumnja u Kezu , Keza sumnja u Vladimira Bebu Popovića i tako od činovnika do činovnika, od ministra do ministra ....

Lično mislim da bi ubice našle drugi način da ga ubiju, oni su, konačno, to više puta i pokušavali. Problem je u tome što je postojala zavera unutar države, unutar policije. (Žarko Korać )


Edit

Kroford je tražio prijem sa potpredsednicima Demokratske stranke, ja sam rekao da nemam nameru da razgovaram s njim, imamo važniji posao, (Boris) Tadić i Čomićka (Gordana Čomić) su razgovarali s njim, to je njima rekao. Oni su rekli:
“Hvala, doviđenja” i time je njemu zabranjen dalji kontakt sa Vladom Srbije.
(Zoran Živković)


Zoran Živković danas tvrdi : “Nudili su novac za smenu Đinđića“.
omega68 omega68 23:07 13.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Opet, sve te informacije su verovatno imale i strane sluzbe, i pored toga premijer je ubijen. Kao da su ga precutno skoro svi prepustili kriminalcima?

Da li si možda čuo za ime Rajmond Rojnik?
tyson tyson 01:32 14.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Lično mislim da bi ubice našle drugi način da ga ubiju, oni su, konačno, to više puta i pokušavali. Problem je u tome što je postojala zavera unutar države, unutar policije. (Žarko Korać )

idiot.

Te ubice su bili okoreli kriminalci koje je dan posle ubistva policija rutinski pokupila - koga je našla - a sud strpao u zatvor za kriminalne aktivnosti mimo ubistva premijera. Zašto taj zemunski klan nisu razbili i poslali na robiju PRE nego što suubili premijera? Nego ih premijerova desna ruka posećuje u zatvoru i iz zatvora vadi. zašto JSO nije taspuštena PRE ubistva premijera na isti način na koji je raspuštena posle ubistva? Nego se premijerova desna ruka voza po gradu u konvoju vozila u vlasništvu državesa obezbeđenjem JSO, a zemunski klan takođe koristi JSO u iste svrhe?

Zašto su se zemunski klan i JSO puštali da vršljaju po državi pre ubistva premijera, puštaju se da ubiju premijera i pored (bar) dva neuspela pokušaja i opšteg saznanja o namerama, a onda tako lako hapse i raspuštaju POSLE ubistva premijera? Uz ubistvo dva ključna lidera kriminalnog klana.

Ko je uzeo apsolutnu vlast odmah po ubistvu premijera?


mlinarslavko mlinarslavko 01:41 14.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Da li si možda čuo za ime Rajmond Rojnik?

Sad sam pogledao na netu, ne kapiram zasto je bitan?

"Vladimir Beba Popović sumnja u Kezu , Keza sumnja u Vladimira Bebu Popovića i tako od činovnika do činovnika, od ministra do ministra .... "

Zasto je Keza dao ostavku, to nisam ukapirao? Nemoguce zbog toga sto se prica da ce premijer biti ubijen, pa posao mu je bio da ga zastiti? Ili je saradjivao, ili je bio ucenjen od kriminalaca nekim groznim pretnjama? Ispada da je bukvalno na kraju ostalo nekoliko ljudi koji nisu ugrozavali Djindjica?
Ok, Legija, Spasojevic, kriminalci, idioti kojima se spremalo hapsenje, zele da ga ubiju, dobra masa za oblikovanje od ko zna koga. Kostunica, ako i nije bio direktno umesan, tog trenutka kad je saznao da se sprema atentat morao je javno i jasno da odreaguje, precutao,bukvalno postao izdajnik drzave ? Zbog cega, zbog mrznje, neslaganja? Mora da postoji konkretniji razlog. Covic, po tekstu sa Pescanika bukvalno umesan,ako i nije bio umesan, opet, bio je sumnjiv, zbog cega? Nije mogao da podnese Djindjica, zeljan vlasti? Opet tanko, morao je da postoji konkretan razlog, usluga nekom, ucena itd. Zapad, stalni pritisci, kritike, ucene na Djindjica, zasto, ako je bio "njihov" ? Zbog cega taj zapad nije imao poverenja u njega? Sta je on to lose ili nije uradio kako treba. Pa Vucic i Dacic bolje prolaze u Evropi i Americi nego Djindjic?
milisav68 milisav68 08:25 14.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

tyson
Ko je uzeo apsolutnu vlast odmah po ubistvu premijera?

Pa diskutabilno je šta je odmah, i šta je apsolutna vlast?

Zoran Živković je bio premijer baš odmah, a Koštinica je postao premijer skoro godinu dana posle (3. marta 2004.).

Boris Tadić je postao predsednik Srbije u junu iste godine (2004.), a od atentata do izbora je bio savezni ministar odbrane.

A G-17+ je kontrolisala tokove novca u toj vladi (čak je imala i dva potpredsednika, Labusa i Ivanu Dulić-Marković), Vuk Drašković je bio ministar spoljnih poslova, a DSS "držao" pravosuđe i policiju (Zoran Stojković i Dragan Jočić).

Zanimljiv podatak je i da je Šutanovac u vreme atentata bio predsednik Odbora za odbranu i bezbednost Narodne skupštine Republike Srbije.
freehand freehand 08:47 14.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

tyson
Lično mislim da bi ubice našle drugi način da ga ubiju, oni su, konačno, to više puta i pokušavali. Problem je u tome što je postojala zavera unutar države, unutar policije. (Žarko Korać )

idiot.

Te ubice su bili okoreli kriminalci koje je dan posle ubistva policija rutinski pokupila - koga je našla - a sud strpao u zatvor za kriminalne aktivnosti mimo ubistva premijera. Zašto taj zemunski klan nisu razbili i poslali na robiju PRE nego što suubili premijera? Nego ih premijerova desna ruka posećuje u zatvoru i iz zatvora vadi. zašto JSO nije taspuštena PRE ubistva premijera na isti način na koji je raspuštena posle ubistva? Nego se premijerova desna ruka voza po gradu u konvoju vozila u vlasništvu državesa obezbeđenjem JSO, a zemunski klan takođe koristi JSO u iste svrhe?

Zašto su se zemunski klan i JSO puštali da vršljaju po državi pre ubistva premijera, puštaju se da ubiju premijera i pored (bar) dva neuspela pokušaja i opšteg saznanja o namerama, a onda tako lako hapse i raspuštaju POSLE ubistva premijera? Uz ubistvo dva ključna lidera kriminalnog klana.

Ko je uzeo apsolutnu vlast odmah po ubistvu premijera?



Ovo je put Ivice Vrzića koji vodi ka ledenom metku, Nemcima, Rusima, Amerikancima, duvanskoj, finansijskoj i drugim mafijama.
Deo o klanu i JSO toliko je dobro pokriven, u toku procesa i posle njega da tu nema nepoznatih. Ostalo je pitanje "političke pozadine", "visoke logistike" i mastermajnda. Ako tako nešto zaista postoji.

isidora.k isidora.k 17:23 14.03.2015

Re: Informacije o pripremi ubistva

Tyson

Ne mogu se složiti za Žarka Koraća , kada kaže da je postojala zavera na dva nivoa unutar Države i unutar same policije , njemu je poznata državna tajna "Komisije vlade Srbije... "

Za zaveru mora biti ispunjen motiv u Državi - osvajanje vlasti.

U policiji taj motiv je mnogo dugačak od zataškavanje zločina posebno političkih ubistava ; ne sprečavanjae istih ubistava posebno najvišh državnih funkcionera i novinara , nameštanje policijskih istraga posebno u suradnji sa kriminalcima ...

Advokat Srđa Popović osvajanje vlasti nazvao je "Puzajući državni udar", koji je veoma selektivan.
Dva čoveka koji su nesumnjivo stali iza ove tužbe su Čedomir Jovanović i zanimljivo Milo Đukanović , predsednik CG i tada član Vrhovnog saveta odbrane VJ .
Milo Đukanović rekao je kako je Jovanovića ubio "onaj koji nosi politički kišobran za ubistvo Zorana Đinđića".

Poslanik Skupštine CG i glavni i odgovornog urednika dnevnog lista "Dan", Duško Jovanović jeste ubijeni o kome je reč. Zanimljivo da se za ovo ubistvo optužuje vlast u CG.

Pre 5.oktobra 2000 evidentirana su tri (3) ubistva "zemunskog klana" za koja do sada nisu održana suđenja pošto je jedan kredibilni svedok suda , optužio drugo kredibilnog svedoka suda da je lično ubio žrtvu pred mnogobrojnim svedocima i naredio ubistvo druge žrtve.

Pre 5.oktobra 2000 evidentirana su tri(3) pokušaja ubistva "zemunskog klana" : Romića i Kuraka , koji su optuženi za državnu zaveru ubistva novinara Slavka Ćuruvije, i Vuka Draškovića u Budvi , nakon koje je raspisana poternica za Dušanom Spasojevićem i Miletom Lukovićem . Poternicu za atentat u Budvi evidentirala je i "Koraćeva komisija".
policijsko oružje za "sukscesvina ubistva"



Od koga su Ljubiša Buha Čume i Dejan Milenković Bagzi preuzeli policijsko oružje za organizovani kriminalnu grupu 6.oktobra 2000 iz Skupštine grada , svedočio je kredibilni svedok suda Dejan Milenković. Da se policijsko oružje koje su oni preuzeli, prenelo u Skupštini grada , svedočio je bivši premijer Zoran Živković .

Mile Novaković , pomoćnik načelnika UKP i jedan od glavnih aktera" Sablje", svedoči da je naoružanje iz Stanice policije u Starom gradu preneto u centralu "zemunskog klana" za koji on kaže "Surčinski klan da se ne lažemo " i da je to policijsko oružje kasnije korišćeno u svim zločinima "zemunskog klana".

Posle 5.oktobra 2000 evidentirano je 28 ubistava (ubistvo predsednika vlade izdvojeno) , 5 otmica i 5 terorističkih napada na političke stranke , strane ambasade ... "zemunskog klana" do 12.marta 2003
Do sada su održana suđenja za oko 18 ubistava.

Posle atentata 12.marta 2003 evidentirana je da su atentatori za kojima traga intenzivno policija , samo u Beogradu izvršili šest (6) ubistava i dva pokušaja ubistva . Važno jeste da su ubijena dva svedoka suda i da su među ubijenima dva policajca. Ubistva izvan Srbije , sigurno je važno pokušaj ubistva lica koje je "markirano" kao ubica ministra odbrane Pavla Bulatovića .

Nakon ubistva Sretka Kalinić , sa čijim veoma važnim svedočenjem istražni organi dolaze do navedenih činjenica , postoje ozbiljne iznesene sumnje da je dogovoreno njegovo ubistvo u Beogradu, što su preneli i mediji.
Uputio sam mu poziv. Javnost ću o tome ko se od političara 2008. sastajao s Lukom Bojovićem i upozorio ga da napusti zemlju obavestiti odmah posle sastanka, najkasnije u utorak.(Aleksandar Vučić 2012)

Beogradska "Politika" prenosila je da se iz pouzdanih izvora u policiji saznaje da su odbegli atentatori na predsednika vlade viđeni u Beogradu ...
Ko je uzeo apsolutnu vlast odmah po ubistvu premijera?

Zoran Živković je dobio mandat i na žalost , imenovao Čedomira Jovanovića za PV Srbije u vreme kada je imao saznanja kao savezni ministar policije da se on viđao sa ubicama predsednika vlade Srbije i za koga danas postoje ozbiljne optužbe zavedene u sudu , kao i za druge ministre u nekim drugiim vladama i u današnjoj vladi Srbije.

U sudnici , kredibilni svedoci suda nisu povezali navedenog potpredsednika vlade sa političkom pozadinom ubistva predsednika vlade Srbije .

(brojanje žrtava nije 100% precizno, možda ih ima više)
vera.nolan2 vera.nolan2 14:24 13.03.2015

Persona grata

...ne mogu mu nikako oprostiti populističko uvođenje kleronauke u škole,što je i kršenje Ustava...
sve drugo što sam mu zamerala mogu i da razumem i oprostim,nije imao previše izbora u političko,finansijsko,kriminalnom "ljudsko odviše ljudsko" mulju, prvobitne akumulacije kapitala...i "stranih interesnih" pritisaka ili dogovora.
Sa tegovima na nogama lebdeo je nad svima njima u političkom okruženju,nasmejan ,pun elana,svima nam je dao,pre svega-nadu...
Jedno sam sigurna,za sve njih bio je Halejeva kometa i da, na žalost,nećemo se sresti sa njim, ni u bližoj ni daljoj budućnosti,čak ni za 76 godina...
nadam se da sam,ne bi protumačio da je zalud otišao...
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:05 13.03.2015

Re: Persona grata

Sa tegovima na nogama lebdeo je nad svima njima u političkom okruženju,nasmejan ,pun elana,svima nam je dao,pre svega-nadu...


Оваквим доживљајима почињу нове религије.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana