Društvo

Tišina tamo!!

dali76 RSS / 21.03.2015. u 00:29

 

Braneći svoje ministre od moguće odgovornosti za odluku da  aerodrom Beograd, uprkos vremenskim uslovima, bude   jedina destinacija za sletanje helikoptera tog kobnog petka 13, Vučić je pokazao da se jedna neodgovornost može braniti samo još većom neodgovornošću.

Proglašavajući  sa druge  strane deo javnosti koji  traži odgovore na sasvim legitimna i konkretna pitanja za  mrzitelje njegovog veličanstva, te posledično i njegovih ministara, srpski  je premijer   demonstrirao istinitost tvrdnje da se jedna sramota može braniti samo još većom sramotom.

Bestidna zamena teze kako neko krivi minister samo zato što su njegovi, Vučićevi, ili još bizarnije, zato što su pokušali spasiti bebu, ogledalo je te i takve sramote.

Medjutim, greška je misliti kako srpski premijer brani svoje ministre. Vucic ustvari ovde brani svoju politiku koja podrazumeva bezpoštednu borbu za rejting gde su životi drugih tek kolateralna šteta.

Jedina stvar sa kojom se Vucic bavi jeste ocuvanje visokog rejtinga u složenim uslovima.   

Iako mu u toj raboti sama opozicija kadkad nesebično pomogne, osnovni cilj Vuciceve politike jeste nestanak smislene opozicije i mislećih  medija.  

To je ustvari  osnovni preduslov za završetak izmisljene stvarnosti u kojoj će  Vučićev rejting postati izmišljen, odnosno stvar njegove volje .

U  Potemkinovim selima  premijera Srbije sve  postaje stvar   njegove percepcije, a koliko  daleko je  spreman da ide, Vučić to  najbolje demonstrira na slučaju tragične nesreće  prouzrokovane padom helikoptera prošlog petka.   

Koliko je sa druge strane EU spremna da zatvara oči, uši, grlo i  nos  na jasno udaljavanje  Vuciceve gubernije  od vlastitih standarda, jasno označenih u tzv kopenhaškim kriterijumima,  najbolje je ovog petka demonstrirao   Edvard Kučan, šef delegacije EP.

Predsednik delegacije Evropskog Parlamenta je tako izjavio kako u Brisel nosi poruku da je put Srbije ka EU jasan. Istini za volju, Kučan nije krio činjenicu  da  jedino što on nosi u Brisel jesu tek čvrsta uveravanja  vlasti o svom evropskom putu.

To sve neobično liči na situaciju gde majka  upozori sinove da je više vreme  da pocnu spremati sobu koja je u sve većem haosu, a oni joj odgovore :

-Evo mama ‘oćemo, majke mi, samo nas pusti još malo, da se  poigramo.

No neodgovorno bi bilo tražiti odgovornost Brisela za  ono šta  radi zvanični Beograd. Kao što Beograd ne može biti odgovoran za ponašanje  Brisela.

Srpski  premijer marljivo (g)radi, ciglu po ciglu, laž po laž. Jasno je pokazao da na svom putu do svojih Potemkinovih sela ne planira stati.

Svaka laž, svako silovanje zdravog razuma, koje prodje u mučnoj tišini ugašene javnosti radja novu, još bizarniju laž , još bestidnije silovanje zdravog razuma.

U nekakvom redosledu odgovornosti možda bi upravo ta zaglušujuće  glasna tišina javnosti zauzela to kobno prvo mesto, ispred autokratskog ponašanja srpskog premijera , pragmaticno  ćoravog  Brisela  i   razjedinjene opozicije.

A vesti u ogledalu odavno su postale, koliko šaljive, toliko istinite. U svakoj šali ima pola istine, samo na njuz.netu istina je kompletna.

 http://www.njuz.net/vucic-dosli-smo-do-onog-trenutka-kada-bukvalno-mogu-da-izjavim-bilo-sta-bez-ikakvih-posledica/



Komentari (311)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 20:24 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Naravno. Kosovo je bio bonus za Tadica. Kosovo je postao bonus za Vucica.
Srpski politicari odlicno razumeju realnost nezavisnog Kosova, ali su se dosetili ,ne oni da guraju glavu u pesak, nego da to upravo zatrraze od Brisela .
Drugim recima. To je politicki dil:
/evo mi cemo biti normalni, majke mi, skacemo u bazen samo ako je pun vode, prihvatacemo realnost nezavisnog Kosova, necemo praviti picvajz, tenzije, vec doprinositi regionalnoj stabilnosti,a vi cete zauzvrat zmuriti na nase nestasluke .
Vazi?
Vazi.
Da je Srbija, bilo ekonomkski, kao trziste, ili geopoliticki, bitna zapadu, zapad bi pritisnuo Vucica da otvara poglavlja, da osnazuje institucije, da oslobadja medije, ali nazalost Srbija je mala, ekonomski siromasna, geopoliticki okruzena odnosno , izolovana, i zapadu je sasvim dovoljno dok im Vucic garantuje regionalnu stabilnost.
Medjutim, ukoliko bi srpsko drustvo ili opozicija smoglo snage da artikulise ozbiljan politicki glas protiv ovog silovanja Vucica, sto bi dirnulo tacku stabilnosti, zapad bi podrzao takve pomake, ili proteste.
Medjutim, Vucic je toga svestan. Stoga otvorenom indukcijom antizapadnog sentimenta preko medija simulira ekstrermno desnu atmosferu, simulira takodje politicku alternativu na ekstremnoj desnici.
Vucicu savrseno odgovaraju danasnje slike protesta pokreta Dveeri okruzenih kordonima policije.

To je poruka zapadu, hocete njih? A sa druge strane otvoreno unistava ostatke proevropske opozicije.



freehand freehand 20:43 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Naravno. Kosovo je bio bonus za Tadica. Kosovo je postao bonus za Vucica.
Srpski politicari odlicno razumeju realnost nezavisnog Kosova, ali su se dosetili ,ne oni da guraju glavu u pesak, nego da to upravo zatrraze od Brisela .
Drugim recima. To je politicki dil:
/evo mi cemo biti normalni, majke mi, skacemo u bazen samo ako je pun vode, prihvatacemo realnost nezavisnog Kosova, necemo praviti picvajz, tenzije, vec doprinositi regionalnoj stabilnosti,a vi cete zauzvrat zmuriti na nase nestasluke .
Vazi?
Vazi.

Ništa te ne razumem. Kakav bonus za Tadića je bilo Kosovo? Kakav bonus za Vučića?
Kakva realnost i kakva normalnost? Što ne objasnite to i ti i Vašington i Brisel Špancima, Slovacima, Rumunima, Kipranima, Grcima? I onima koji unutar SAD i evropskih zemalja koje su priznale "normalnost" i "realnost" u sve većem broju govore da je to bila greška, i to velika?
Ne, Dali: Vašingtonu i njegovim briselskim dronovima bitno je da se to što pre završi. I to da se završi tako da Srbija prizna da je sama sebe bombardovala i da u tom bombardovanju nije bilo ratnih zločina, kao i da su njihovi štićenici oduvek nezavisna država, da su pravoslavne crkve i manastiri, i srpski gradovi i sela u stvari albanski. I tako dalje, da ne širim.
To je bitno.
Sve ostalo je sitan kusur.
Da je Srbija, bilo ekonomkski, kao trziste, ili geopoliticki, bitna zapadu, zapad bi pritisnuo Vucica da otvara poglavlja, da osnazuje institucije, da oslobadja medije,

Pa upravo ti to govorim: baš ih briga, ali im ne smeta kolateralna korist od otvorenih granica prema EU sa kojima seljak u Srbiji, na primer može da bude kupljen ili da nestane. I to se dešava svakodnevno.
A to što im nije bitna geopolitički - to smo videli iz trčanja Vučićevog tamo-vamo, od Mogerini, Bajdena, Kerija do Stoltenberga.
A i ovaj Bler je simpatičan, zar ne misliš?
Fale nam Klark i Ramsfeld, ako već za Klintona nemamo para.
a_jovicic a_jovicic 20:55 21.03.2015

Re: Šef delegacije

princi
u konkurenciji zbog odsustva stida upečatljivog entiteta - krstića i umišljenog lumena bez pokrića - radulovića, stošićeva reakcija, ma koliko infantilna bila - je odraz ljudskosti.

Pazi kad se potpuno slažem: Stole je možda glup (u stvari, ne možda, nego sigurno) ali je ljudina. A SRadule... on je gnjida od čoveka. Koristi blog za promociju svog političkog programa, u principu, kandidovanja za vršenje javne funkcije, a koristi ista pravila kao da je to prostor za meditacije, razmene sličica i igranje lastiša sa drugaricama, razmenu ploča sa drugarima i iznošenje svoji intimnih opservacija. I u svemu tome ne nalazi nikakav konflikt. Smešan, ali i opasan čovečuljak.

OK ... i sad kad' ste "pokazali" koliki je Radulović "zlotvor", šta nam savetujete ... koju političku opciju da podrži razočarana masa gradjansko-demokratskog usmerenja? ... ili opet apstinencija pa da pustimo Vučića da nas jaše još jedan mandat tamo negde do 2022-ge?
qqriq qqriq 21:31 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Jedan Biljan Srbljanović je sasvim dovoljan.


Aj da citiram tekst s FB:

"..ova reklama banka inteze koja stimuliše penzionere da se zadužuju da bi unukama kupovali kineska govna roze boje, torte, balone i plišane medvediće na fakin kredit je esencija svega pogrešnog u poznom kapitalizmu neokolonijalnog tipa. u normalnom poretku, baba i deda treba da imaju dovoljnu penziju da bi mogli da žive samostalno, a ne da prose od dece i žive na teret nerodjenih unuka. takodje bi ti isti baba i deda trebalo da su za života dovoljno stekli, da bi potomcima mogli ostave umetničku sliku, knjigu, brvnaru ili foto album, a ne da ih izbezumljeni unuci u potrošačkoj groznici udarcima na savest primoravaju da plaćaju lihvarske kamate na novac koji će stući u prodavnici rodno neravnopravnih igračaka od toksičnog materijala. ršumova pesma upravo govori nešto sasvim suprotno: kako se najvažnije stvari u životu ne kupuju za pare i kako je "dosta bilo bajke": ne učite decu da žele roza govna, penzionere da starost provode u dužničkom ropstvu, a banku naprotiv naučite da njihov brzi kredit za neodgovornu potrošnju - gurnu sebi u dupe."

p.s.
to ja kao fan roza boje.
urbana_gerila urbana_gerila 21:33 21.03.2015

Re: Šef delegacije

a_jovicic
princi
u konkurenciji zbog odsustva stida upečatljivog entiteta - krstića i umišljenog lumena bez pokrića - radulovića, stošićeva reakcija, ma koliko infantilna bila - je odraz ljudskosti.

Pazi kad se potpuno slažem: Stole je možda glup (u stvari, ne možda, nego sigurno) ali je ljudina. A SRadule... on je gnjida od čoveka. Koristi blog za promociju svog političkog programa, u principu, kandidovanja za vršenje javne funkcije, a koristi ista pravila kao da je to prostor za meditacije, razmene sličica i igranje lastiša sa drugaricama, razmenu ploča sa drugarima i iznošenje svoji intimnih opservacija. I u svemu tome ne nalazi nikakav konflikt. Smešan, ali i opasan čovečuljak.

OK ... i sad kad' ste "pokazali" koliki je Radulović "zlotvor", šta nam savetujete ... koju političku opciju da podrži razočarana masa gradjansko-demokratskog usmerenja? ... ili opet apstinencija pa da pustimo Vučića da nas jaše još jedan mandat tamo negde do 2022-ge?



ubih se tražeći fin način da ti kažem kako mi je glupo da divanim, o bilo čemu, sa osobom kome je radulović opcija, bilo za šta.
BigBadWolf BigBadWolf 21:36 21.03.2015

Re: Šef delegacije

OK ... i sad kad' ste "pokazali" koliki je Radulović "zlotvor", šta nam savetujete ... koju političku opciju da podrži razočarana masa gradjansko-demokratskog usmerenja? ... ili opet apstinencija pa da pustimo Vučića da nas jaše još jedan mandat tamo negde do 2022-ge?

I ja bih se pridruzio ovom pitanju.
princi princi 21:48 21.03.2015

Re: Šef delegacije

ubih se tražeći fin način da ti kažem kako mi je glupo da divanim, o bilo čemu, sa osobom kome je radulović opcija, bilo za šta.

A ja ovom odgovoru (iako mi je jovičić gotivac).
BigBadWolf BigBadWolf 22:54 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?

hajkula1 hajkula1 22:54 21.03.2015

Re: Šef delegacije

milisav68
freehand
Diploma pomenutog znači da je ovdašnji glasač spreman da zažmuri na krivično delo,

Koje krivično delo, jel postoji neka sudska odluka da je to delo izvršeno?.


Neka, tako treba
hajkula1 hajkula1 22:56 21.03.2015

Re: Šef delegacije

alselone
Ali nepostojanje presude ne znači da krivičnog dela nema. I


Iju, sta sam docekao da procitam!

Ko je histerisao kada je cuo ovu recenicu za DS?





Štipam se, pijem vodu, čitam šta piše, ne verujem.


hajkula1 hajkula1 22:58 21.03.2015

Re: Šef delegacije

milisav68
freehand
Ali nepostojanje presude ne znači da krivičnog dela nema. I tome uzrok mogu biti razne stvari.

Odlično, ovo ću da sačuvam i da ti citiram svaki put kada razgovaramo o DS-u.





To se kaže maca, vratanca,

freehand freehand 23:05 21.03.2015

Re: Šef delegacije

hajkula1
alselone
Ali nepostojanje presude ne znači da krivičnog dela nema. I


Iju, sta sam docekao da procitam!

Ko je histerisao kada je cuo ovu recenicu za DS?





Štipam se, pijem vodu, čitam šta piše, ne verujem.



Pa na šta sumnjaš? Na pismenost ili na mogućnost razumevanja pročitanog?

Dok budeš u tom bunilu, probaj i ovo da provariš: na osnovu čega policija i tužilac, pa i istražni sudija radi i kako neko uopšte dospeva pred krivičnog sudiju?
princi princi 23:06 21.03.2015

Re: Šef delegacije

BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


Čemu taj pasivno-agresivni ton? Punoletni ste, odgovorni ljudi. Ako glasate ili podržavate neku političku akciju imate valjda racionalne razloge zašto to činite. Ja imam svoje razloge za kritiku i iznosim ih.
larisa_bg larisa_bg 23:07 21.03.2015

Re: Šef delegacije

BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


Da ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim citiranim postom...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 21.03.2015

Re: Šef delegacije

A SRadule... on je gnjida od čoveka. Koristi blog za promociju svog političkog programa


E to mu je stvarno veliki minus.

U redu je da ljudi imaju svoje kriterijume, ali ovaj, kako neko koristi blog, je jedan od čudnijih.
BigBadWolf BigBadWolf 23:16 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Čemu taj pasivno-agresivni ton? Punoletni ste, odgovorni ljudi. Ako glasate ili podržavate neku političku akciju imate valjda racionalne razloge zašto to činite. Ja imam svoje razloge za kritiku i iznosim ih.


Jel bese Rasel rekao "Wise man always doubts etc..." ?

Elem, nije problem kritika. Mislim, nismo glasali za Kostunicu 2000 zato sto je model idealnog politicara 21. veka. Ono sto me zanima, kao nekog ko nije propustio nijedne parlamentarne izbore od svoje 18. godine, sta vi ljudi koji tako lako otkacinjete opozicione stranke kao da ih imamo na pretek, vidite kao alternativu trenutnoj vlasti?
princi princi 23:23 21.03.2015

Re: Šef delegacije

hoochie coochie man
A SRadule... on je gnjida od čoveka. Koristi blog za promociju svog političkog programa


E to mu je stvarno veliki minus.

U redu je da ljudi imaju svoje kriterijume, ali ovaj, kako neko koristi blog, je jedan od čudnijih.

Ne, nisam rekao da je to kriterijum, čitaj pažljivije. Nego što koristi blog kao javno glasilo u jednom smislu, a kao privatno u drugom. Konflikt interesa i primer nesnalaženja sa istim.
dali76 dali76 23:24 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Sasvim je OK ukoliko ti Freehand nesto ne razumes.
Ako objasnis sta ti tacno nije jasno, mozda cu moci da pomognem.


freehand freehand 23:26 21.03.2015

Re: Šef delegacije

dali76
Sasvim je OK ukoliko ti Freehand nesto ne razumes.
Ako objasnis sta ti tacno nije jasno, mozda cu moci da pomognem.



Citirao sam i objasnio. Ali ako tebi nije jasno šta meni nije jasno iako sam ti objasnio šta mi nije jasno - onda mi je sve jasno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 21.03.2015

Re: Šef delegacije

princi
hoochie coochie man
A SRadule... on je gnjida od čoveka. Koristi blog za promociju svog političkog programa


E to mu je stvarno veliki minus.

U redu je da ljudi imaju svoje kriterijume, ali ovaj, kako neko koristi blog, je jedan od čudnijih.

Ne, nisam rekao da je to kriterijum, čitaj pažljivije. Nego što koristi blog kao javno glasilo u jednom smislu, a kao privatno u drugom. Konflikt interesa i primer nesnalaženja sa istim.


Ni meni se ne sviđa njegov odnos prema sagovornicima na blogu, ni prema blogu sammom, a to sam mu i rekao, ne jednom.
Ali mi se to čini nevažnim kad procenjujem politiku koju zastupa.

Moguće je da grešim, ali imam utisak da su sujete tu dosta prisutne.
On je pola bloga banovao, pa mi se čini da banovani zbog povređenih sujeta ni ne razmišljaju o njegovim političkim idejama.
dali76 dali76 23:43 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Ja mislim da sujeta jeste problem mnogih lidera u opoziciji.
I Milosevic je imao sujetu opozicije kao svog velikog saveznika.
Paradoks je u tome da covek mora imati odredjenu dozu sujete da bi pisao blog,a kamoli se bavio politikom.
Medjutim, neka mi sad oproste neke blogokolege, meni se cini da su mnogi, ne svi, razlozi protiv Radulovica, takodje ofarbani nekakvom sujetom.
Svi mi u glavi imamo sliku, ili skicu idealnog politicara, ali ovde se valjda trebaju porediti ljudi sa ljudima,a ne ljudi sa zamizljenim skicama.
A ja bi hteo da vidimo jedan na jedan
Vucic vs Radulovic?
Ili Radulovic vs Pajtic
Ili Tadic vs Radulovic
Ili Vulin vs Radulovic.
Jedna od glavnih ideja u kampanji Vucica je bila podsticanje apatije frazama svi su politicari isti.
Stefanovic je tako u emisiji Utisak nedelje optuzi Radulovica zbog toga sto je odlucio uci u politiku. Znaci, eto, samo bavljenje politikom trebalo nam je pokazati, da je Radulovic isti kao i svi ostali.
Vucic je nesumjivo majstor manipulacije . Odlicno poznaje razmisljanja ljudi, ali nas to ne opravdava da tako olako upadamo u njegove sablone.razmisljanja

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 21.03.2015

Re: Šef delegacije

A ja bi hteo da vidimo jedan na jedan
Vucic vs Radulovic?
Ili Radulovic vs Pajtic
Ili Tadic vs Radulovic
Ili Vulin vs Radulovic.


Tu bismo verovatno imali klinč između demagoških uopštavanja vs faktografije, brojki, suvoparnih činjenica.
Radulovića valjda i zeza taj inženjerski način razmišljanja, slaganja činjenica, to izgleda za politiku nije dovoljno.
urbana_gerila urbana_gerila 23:54 21.03.2015

Re: Šef delegacije

larisa_bg
BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


Da ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim citiranim postom...


koliko i zašto?
princi princi 23:57 21.03.2015

Re: Šef delegacije

Ljudi, kakve crne sujete. Mene je banovalo pola ovog bloga, većinom s razlogom. Jasno vam kažem, čovek je prek, nedemokrata, suštinski netolerantan. Nije dobar materijal za političara. Tražite dalje. Meni se, na primer, uvek sviđao Ivan Marović kao rešenje i žao mi je što se nije ozbiljnije bavio. Mislim da je sklon malo precenjivanju sebe i svoje uloge u svetskoj revoluciji, ali jbg, još je klinac, nije mu za zameriti. Znam da je radio PR za Radulovića, ali mislim da je on za bolje od toga.
larisa_bg larisa_bg 00:00 22.03.2015

Re: Šef delegacije

urbana_gerila
larisa_bg
BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


Da ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim citiranim postom...


koliko i zašto?


mlogo i nako
urbana_gerila urbana_gerila 00:09 22.03.2015

Re: Šef delegacije

larisa_bg
urbana_gerila
larisa_bg
BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


Da ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim citiranim postom...


koliko i zašto?


mlogo i nako


"mlogo" je ok, ali "nako" me malkice brine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:10 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Jasno vam kažem, čovek je prek, nedemokrata, suštinski netolerantan. Nije dobar materijal za političara. Tražite dalje.


Da, ako je samo idealan dovoljno dobar.
Nije Radulović idealan, daleko od toga, ali program koji predlaže, konkretne poteze, to mi se čini prihvatljivim.
Ima tu nekih nelogičnosti, nije mi baš najjasnije da li je istovremeno moguće levičarenje sa onom besplatnom zdravstvenom zaštitom za sve, i desničarenje sa "pojeftinjenjem proizvodnje" jeftinom državom, oslobađanjem poslodavaca dobrog dela nameta.

Ali on za to navodi neke cifre, tvrdi da ciframa može to da dokaže, a ne videh još nekoga ko ga ciframa pobija.
Kritike se uglavnom svode na napade na njegovu ličnost.
princi princi 00:16 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Ima tu nekih nelogičnosti, nije mi baš najjasnije da li je istovremeno moguće levičarenje sa onom besplatnom zdravstvenom zaštitom za sve, i desničarenje sa "pojeftinjenjem proizvodnje" jeftinom državom, oslobađanjem poslodavaca dobrog dela nameta.

Ali on za to navodi neke cifre, tvrdi da ciframa može to da dokaže, a ne videh još nekoga ko ga ciframa pobija.
Kritike se uglavnom svode na napade na njegovu ličnost.


Ima puno nelogičnosti. On mene podseća na vatrene desničare s bloga koji svako malo citiraju Štiglica i Krugmana. Njima izgleda nije jasan ni koncept desnice ni levice ali im izgleda pametno da citiraju to što citiraju (čuli su nekad, negde, pa idu tako kroz život, prosvetljeni).

Ne vide, jer svako ko dovede Vođine cifre u pitanje bude banovan, :).
jkt2010 jkt2010 00:45 22.03.2015

Re: Šef delegacije

hoochie coochie man
Moguće je da grešim, ali imam utisak da su sujete tu dosta prisutne.
On je pola bloga banovao, pa mi se čini da banovani zbog povređenih sujeta ni ne razmišljaju o njegovim političkim idejama.

Šansa je 50% da si u pravu a 100% da nisi.

U mom slučaju to me optužilo za poresku utaju a nit se znamo nit se poznajemo. A onda pred izbore to objavi da ima nula imovine i da plaća qrac državi Srbiji. I onda to treba da podržim da se dokopa ikakve vlasti?

Kad ga vidim, prva asocijacija je Hitler...

EDIT:
Radulovića valjda i zeza taj inženjerski način razmišljanja, slaganja činjenica, to izgleda za politiku nije dovoljno.

Tako je, nisu dovoljne lične karte; potrebno je da izvučeš ispravan zaključak šta i kako dalje.

To sakupi činjenice koje kažu:
U julu drastično skoči prodaja sladoleda.
U julu drastično skoči broj utapanja po rekama & jezerima.
To zaključi: treba smanjiti prodaju sladoleda kroz dodatno oporezivanje. Manje sladoleda - manje utapanja.

A ko mu skrene pažnju da mu je zaključivanje pogrešno, mada naoko logično, taj u stvari samo hoće da izvrda porez iz svog biznisa prodaje sladoleda.
alselone alselone 01:18 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Štipam se, pijem vodu, čitam šta piše, ne verujem.


Ah, sta ces, i najpravedniji od nas se nekad zanesu.
sevarlica sevarlica 02:42 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Vlast je kursadžijska, i to kursadžijska level da su im oni kumrovački večernjaci bogovi sa Olimpa i po znanju i po poštenju.


Da, to je glavno. Esencija problema.
Unfuckable Unfuckable 03:14 22.03.2015

Re: crna kesa za povraćanje, veća

BigBadWolf 22:54 21.03.2015 /

BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


larisa_bg 23:0721.03.2015 /
a ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim [citiranim postom...



urbana_gerila 23:54 21.03.2015
koliko i zašto?


larisa_bg 00:00 22.03.2015 /
mlogo i nako


urbana_gerila 00:09 22.03.2015 /
mlogo" je ok, ali "nako" me malkice brine.


dakle, na stranu emocija, briga pa i nesanica - ta kesa za povraćanje treba da zaprema ravno 13 minuta
looping looping 08:07 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Daleko odt toga da su svi oni koji su protiv Vucica pametni, ali za podrsku Vucicu u svetlu njegovih trogodisnjih rezultata , neophodna je doza ,ili ostracenosti, ili gluposti.

Zbog čega to mora da bude ostrašćenost.
Možda promenim mišljenje za mesec dana. Mada, kako je krenulo sa ovima što pljuju Vučića baš i nisam siguran.
A ti izvoli, izaadji prvo iz tih svojih floskula koje sam stvaras da bi Ih pobiao i fino ponudi smislenu cinjenicu zbog koje Vucic zasluzuje podrsku.
Nemoj mi samo reci da je alternativa gora, jer toga si se gnusao kad su taj argument povlacili neciji drugi botovi, placeni ili volonteri.

Pazi rezultate:

- Kosovo više nije glavna tema u Srbiji.
- "Pride" se maltene više ne spominje na blogovima. Svi znaju da će ga biti.

Samo ovo iznad je dovoljno.

Uz to:

- Vodi se polemika oko BGV, zidanja novih zgrada u BG radi spasa lepote BG?
To su pravi botovi koji idu na ruku AV a ne ja. Prema novinama ispada da je to najveća zamerka sadašnjoj vlasti, pored prodaje polj. zemlje, JAT-a i štatijaznam. Katastrofalna opozicija! Još se svi čude zašto SNS-u ne opada popularnost.
- Plasiraju se neke nebulozne priče o svemoćnom Vučiću. Pa naravno da je svemoćan kad ste ga vinuli pod oblake sa bezveznom argumentacijom.
- Toma kupio diplomu - baš me briga.
- Vučić pozatvarao medije - zabole me i da je istina (mada ne verujem dok se ne dokaže). Poslednji put sam voleo pojedine medije u Srbiji u vreme Slobe (B92, Index...čak i Blic) i oduševljavao se njihovim izveštavanjem.
- Pao helikopter - kriv je državni vrh što je naredio da se ode po bebu. Država ima možda dva ispravna helikoptera i dva dobra vozača. Ma nemojte molim vas.

Ma mogla bi knjiga da se napiše sa analizom svih blogova.

Nemoj mi samo reci da je alternativa gora, jer toga si se gnusao kad su taj argument povlacili neciji drugi botovi, placeni ili volonteri.

Ja se nikad nisam gnušao jer dok je DS bio na vlasti znao sam poslednjih 5 godina njihove vladavine da su najgori.


PS.
Samo nastavite tako i pokopaćete ovu šaku jada od opozicije.

PPS.
To je moje trenutno viđenje situacije. Možda i promenim mišljenje ali teško je braćo srbi.
Stvarno je teško.
Da li se ne trudite dovoljno ili vam je pogrešna argumentacija više nemam pojma. A mene zabole što je sad u modi pljuvati AV a ja nisam u trendu.
I na kraju kada vam Gavrilo da neki komentar jedino što preostaje je da mu bacite vradžbinu u obliku autobana.
freehand freehand 08:26 22.03.2015

Re: Šef delegacije

- Kosovo više nije glavna tema u Srbiji.
- "Pride" se maltene više ne spominje na blogovima. Svi znaju da će ga biti.

Samo ovo iznad je dovoljno.

To su najfantastičniji rezulteti. Prestaneš da podbunjuješ raju i pričaš o ratu i kako će (Toma) "sa svojim sinovima na Kosovo", prestaneš da organizuješ barikade, praviš mitinge i pališ kontejnere na prelazima. Zamoliš sopstvene članove,m navijače i klince da na dan prajda ostanu kod kuće - i eto rezultata!
Tako mogu i Kim Džong Unu da daju Nobela za mir jer je mogao da počne nuklearni rat a nije.
A to što te zabole za diplomu - to je standardno. Ta vrsta sentimenta - jebeš obrazovanje, jebeš čast, jebeš poštenje, jebeš zakon - preovlađuje u preovlađujućoj svesti podržavalaca vlasti.
looping looping 11:42 22.03.2015

Re: Šef delegacije

freehand
- Kosovo više nije glavna tema u Srbiji.
- "Pride" se maltene više ne spominje na blogovima. Svi znaju da će ga biti.

Samo ovo iznad je dovoljno.

To su najfantastičniji rezulteti. Prestaneš da podbunjuješ raju i pričaš o ratu i kako će (Toma) "sa svojim sinovima na Kosovo", prestaneš da organizuješ barikade, praviš mitinge i pališ kontejnere na prelazima. Zamoliš sopstvene članove,m navijače i klince da na dan prajda ostanu kod kuće - i eto rezultata!
Tako mogu i Kim Džong Unu da daju Nobela za mir jer je mogao da počne nuklearni rat a nije.


Pa ovo je stvarno majstorski spin
Zaboravio si da kažeš da od kako su na vlasti prestali su da kradu pa nema toliko lopovluka.

Pa ko su bili ti navijači? Valjda će pre biti da su bili radikali jer tada nije bilo SNS-a. Toma ih je naterao da vole SNS i da se kulturno ponašaju?

A to što te zabole za diplomu - to je standardno. Ta vrsta sentimenta - jebeš obrazovanje, jebeš čast, jebeš poštenje, jebeš zakon - preovlađuje u preovlađujućoj svesti podržavalaca vlasti.

Ma da. Poštenje kipi iz ovih što pljuju vlast. Sve sami lažni moralisti koji brinu o zakonu, uređenju grada, diplomama...
Srce mi se slama zbog vas poštenih.
freehand freehand 12:47 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Pa ovo je stvarno majstorski spin
Zaboravio si da kažeš da od kako su na vlasti prestali su da kradu pa nema toliko lopovluka.

Pa ko su bili ti navijači? Valjda će pre biti da su bili radikali jer tada nije bilo SNS-a. Toma ih je naterao da vole SNS i da se kulturno ponašaju?

Šta je spin? Toma i Vučić nisu imali veze sa onim tupamarosima na Jarinju? "Navijači" odjednom postali fini baš kad je Vučić izrazio svoja očekivanja u tom smislu? Bagra siledžijska nije krenula sa palicama i kaldrmom na prajd baš nekako kad je Vučić rekao no-no? osvestili se omladinci, to hoćeš da kažeš?
Ma da. Poštenje kipi iz ovih što pljuju vlast. Sve sami lažni moralisti koji brinu o zakonu, uređenju grada, diplomama...
Srce mi se slama zbog vas poštenih.

Ma ne žalosti se, pobogu. Jeste da je mene sramota da imam predsednika sa kupljenom diplomom, ministra policije i čitav doktorski konzilijum na vrhu države sa lažnim magistraturama i dokroratima - ali ne boj se! - izdržaću nekako!
A nije da mi tvoja podrška ne znači. :)

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:04 22.03.2015

Re: Šef delegacije

dali76
Neka si nam Vojislave svima raskrinkao Radulovica.

Raskrinkao je Radulović sam sebe odavno ovde na blogu. Moja malenkost s tim nema nikakve veze, sem utoliko što poznajem sva slova i to ne samo pojedinačno, već i kada su složena u rečenice političkih pamfleta.
dali76
Ti ipak nisi bot

Nisam, ali odavno razmišljam da dam oglas: "Krstio bih jariće", kao svojevremeno Jaša Grobararov (počivao u miru).
dali76
nisi ni za Vucica

Ukoliko štovanom nam kolegi Nebojši, posle niza njigovih kolumni i blogova, gospodar Vučić, kao i Raduloviću, dodeli kakvu unosnu sinekuru, očekuj serijal mojih blogohvalospeva reformskim potezima aktuelnog premijera. Počeću blogom da penzije i plate treba još smanjiti. Ponudiću i formulu u kojoj ću pokazati da se sve penzije i plate preko 7.500,00 din mogu smanjiti za 75%, a da mu rejting ne padne.
Pa:




looping looping 13:06 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Šta je spin? Toma i Vučić nisu imali veze sa onim tupamarosima na Jarinju? "Navijači" odjednom postali fini baš kad je Vučić izrazio svoja očekivanja u tom smislu? Bagra siledžijska nije krenula sa palicama i kaldrmom na prajd baš nekako kad je Vučić rekao no-no? osvestili se omladinci, to hoćeš da kažeš?

Silne pretpostavke vidim ovde. Možeš tako bez problema da tvrdiš i da su poslali navijače u Ukrajinu.
Prajd je odrađen zato što je dovedena žandarmerija i jače policijske snage nego ranijih godina a ne zato što je AV Saruman koji izdaje naređenja orcima.
Stvarno ste mu preterano dali na značaju. To se polako pretvara u SF.
Ma ne žalosti se, pobogu. Jeste da je mene sramota da imam predsednika sa kupljenom diplomom, ministra policije i čitav doktorski konzilijum na vrhu države sa lažnim magistraturama i dokroratima - ali ne boj se! - izdržaću nekako!

Ranije si imao kale za ministra policije pa se nisi bunio.
Ti bi najviše voleo ovakav sastav visokoškolovane Vlade i njenih Ministara. Link.
Da se zacrveniš od ponosa.
freehand freehand 13:17 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Ranije si imao kale za ministra policije pa se nisi bunio.

Ko kaže da se nisam bunio? Samo što je ta Vlada o kojoj govoriš bila posledica koalicije koja je opet bila posledica izborne matematike. A taj "kale" ministar sa Vučićem je, sem ministar policije postao i predsednik Vlade. nego nije to suština, nego to da Dačić imna validnu diplomu stečenu studiranjem i stečenim znanjem.

Ti bi najviše voleo ovakav sastav visokoškolovane vlade.

Pa ta Vlada, ako ćemo iskreno, u odnosu na ovo što sad imamo izgleda kao skup enciklopedista u odnosu na društvo rabadžija i secikesa pred seoskom krčmom.

P.S. okačih dole onaj klip: Pogledaj na 13:55 kad Jovičić gleda u plafon razmiljajući koje države je glavni grad Panama siti!
looping looping 13:41 22.03.2015

Re: Šef delegacije

Pa ta Vlada, ako ćemo iskreno, u odnosu na ovo što sad imamo izgleda kao skup enciklopedista u odnosu na društvo rabadžija i secikesa pred seoskom krčmom.

Meni ta Vlada do 2002 izgleda kao lopovska banda.
freehand freehand 13:51 22.03.2015

Re: Šef delegacije

looping
Pa ta Vlada, ako ćemo iskreno, u odnosu na ovo što sad imamo izgleda kao skup enciklopedista u odnosu na društvo rabadžija i secikesa pred seoskom krčmom.

Meni ta Vlada do 2002 izgleda kao lopovska banda.

A jel znaš ti koje je države Panama siti glavni grad? I šta je eugenika? I otkud eugenika u programu SNS? I šta na engleskom znači rollover?
urbana_gerila urbana_gerila 13:56 22.03.2015

Re: crna kesa za povraćanje, veća

Unfuckable
BigBadWolf 22:54 21.03.2015 /

BigBadWolf
Pa dobro bemmumisa, prosvetite i nas glupe, sevap je. Sidjite malo sa tih vasih intelektualnih visina medju obican svet. Da zivite u Srbiji i da su sutra izbori, za koga bi glasali?


larisa_bg 23:0721.03.2015 /
a ti samo znaš koliko dugo sedim nad ovim tvojim [citiranim postom...



urbana_gerila 23:54 21.03.2015
koliko i zašto?


larisa_bg 00:00 22.03.2015 /
mlogo i nako


urbana_gerila 00:09 22.03.2015 /
mlogo" je ok, ali "nako" me malkice brine.


dakle, na stranu emocija, briga pa i nesanica - ta kesa za povraćanje treba da zaprema ravno 13 minuta


a be bratko - sve priznajem, samo reci šta.

looping looping 14:16 22.03.2015

Re: Šef delegacije

freehand
looping
Pa ta Vlada, ako ćemo iskreno, u odnosu na ovo što sad imamo izgleda kao skup enciklopedista u odnosu na društvo rabadžija i secikesa pred seoskom krčmom.

Meni ta Vlada do 2002 izgleda kao lopovska banda.

A jel znaš ti koje je države Panama siti glavni grad? I šta je eugenika? I otkud eugenika u programu SNS? I šta na engleskom znači rollover?

To sa eugenikom koliko sam shvatio je trebalo da bude unapređenje zdravstva u smislu otkrivanja genetskih oboljenja u ranim fazama trudnoće i prekid trudnoće u vremenu dok je to zakonski moguće. E sad, drugo je to što opozicija tvrdi da je to hitlerov program.
Ovo za rollover i Panama City nemam pojma. Pa nisam ja naučnik.

Da je mene pitao ja bih rekao da je Panam City u Bangladešu. Pa neka se on razmišlja.

PS.
A što se voditelj toliko čudi, mislio je da je BG u rangu Njujorka?
freehand freehand 14:30 22.03.2015

Re: Šef delegacije

To sa eugenikom koliko sam shvatio je trebalo da bude unapređenje zdravstva u smislu otkrivanja genetskih oboljenja u ranim fazama trudnoće i prekid trudnoće u vremenu dok je to zakonski moguće. E sad, drugo je to što opozicija tvrdi da je to hitlerov program.

Jeste, opozicija i bivša vlast pišu i vikipedijske tekstove na engleskom:

People deemed unfit to reproduce often included people with mental or physical disabilities, people who scored in the low ranges of different IQ tests, criminals and deviants, and members of disfavored minority groups. The eugenics movement reached a climax in Nazi Germany where a state policy of racial hygiene based on eugenic principles led to the Holocaust and the murder by the German state of at least 10 million people. In the decades following World War II, with the institution of human rights, many countries gradually abandoned eugenics policies, although some Western countries, among them Sweden and the US, continued to carry out forced sterilizations for several decades. Today eugenics as a state policy is practiced in China, where it is also criticized by international organizations.
Ovo za rollover i Panama City nemam pojma. Pa nisam ja naučnik.

Nisi. Glavni gradovi kao naučna oblast dosupni su samo naučnicima, i to od trećeg osnovne, ako te neka tetka ne zainteresuje ranije.
larisa_bg larisa_bg 18:47 22.03.2015

Re: crna kesa za povraćanje, veća

Unfuckable

dakle, na stranu emocija, briga pa i nesanica - ta kesa za povraćanje treba da zaprema ravno 13 minuta


Pa nema potrebe da tako doslovno shvataš to što sam napisala. Naravno da se moje razmišljanje o ovoj stvari ne svodi samo na tih 13 minuta između njegovog i mog posta. Svi o tome razmišljamo prilično dugo. Na to se moj odgovor odnosio i verujem da ti je to jasno.
urbana_gerila urbana_gerila 19:48 22.03.2015

Re: crna kesa za povraćanje, veća

larisa_bg
Unfuckable

dakle, na stranu emocija, briga pa i nesanica - ta kesa za povraćanje treba da zaprema ravno 13 minuta


Pa nema potrebe da tako doslovno shvataš to što sam napisala. Naravno da se moje razmišljanje o ovoj stvari ne svodi samo na tih 13 minuta između njegovog i mog posta. Svi o tome razmišljamo prilično dugo. Na to se moj odgovor odnosio i verujem da ti je to jasno.


džaba se čupaš, provaljena si da ne paziš na blogu.
qqriq qqriq 11:55 23.03.2015

Re: Šef delegacije

ali jbg, još je klinac,

milojep milojep 09:19 21.03.2015

Što veća laž to si jači

Ssvaka laž, svako silovanje zdravog razuma, koje prodje u mučnoj tišini ugašene javnosti radja novu, još bizarniju laž , još bestidnije silovanje zdravog razuma.


Tačno, tako se nejaki Vučić osilio kao da vodi neku super silu a ne nesrećnu Srbiju,
pa onda sipa laži bez blama i straha da će ga to koštati igde a kamoli kod njegovih birača.
Jer pogledajmo birače u Britaniji i USA recimo! Bole njih uvo što im prime minister pobije pola jedne zemlje i vrati je u kameno doba sa lažnim razlogom hemijskog oružja ili kod Amera ,vlast napravi islamsku državu podržavajući razna 'proleća' a sada kobajagi ratuje protiv pomenute.
Sve dok ti prevareni birači budu uljuljkani standardom proisteklim na grbači svetske sirotinje i gladnih širom sveta, dok se prosečan amer nikada ne zapita zašto je kod njega cena nafte triputa jeftinija nego kod te sirotinje, dok neki prosečni engleski gmaz misli da je vredniji od nesrećnika u podsaharskoj Africi... svi ćemo biti bezočno lagani!
Bonner Bonner 10:05 21.03.2015

Re: Što veća laž to si jači

milojep

...
prosečan amer ... neki prosečni engleski gmaz ...
Sve dok...svi ćemo biti bezočno lagani!


Dok se ne javi neki posteni komunista i antizapadnjak iz crnog mercedesa sa zamracenim staklima. A onda pravac svetla buducnost.

Amerika i Engleska bice zemlja proleterska!

sevarlica sevarlica 13:52 21.03.2015

Re: Što veća laž to si jači

dok se prosečan amer nikada ne zapita zašto je kod njega cena nafte triputa jeftinija nego kod te sirotinje, dok neki prosečni engleski gmaz misli da je vredniji od nesrećnika u podsaharskoj Africi... svi ćemo biti bezočno lagani!


[url=http://www.youtube.com/watch?v=q49NOyJ8fNA][/url]
princi princi 10:41 21.03.2015

Ne brani Vučić ministre

nego način vladanja i upravljanja zemljom. I, koliko pratim, DS mu u tim naporima svesrdno pomaže.
dali76 dali76 20:41 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Ne. Princi Ja se ne slazem sa tvojim iznetim stavom da Vucic ne brani svoje minister 
Moj stav iz bloga glasi:Medjutim, greška je misliti kako srpski premijer brani svoje ministre. Vucic ustvari ovde brani svoju politiku koja podrazumeva bezpoštednu borbu za rejting gde su životi drugih tek kolateralna šteta.


Welcome back
, on a right track


princi princi 21:46 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Vucic ustvari ovde brani svoju politiku koja podrazumeva bezpoštednu borbu za rejting gde su životi drugih tek kolateralna šteta.

Ne, to je potpuno sekundarna stvar. Svaki političar se bori za rejting, potpuna je glupost optuživati ih zbog toga. Ono što je, međutim, kriminalno, i što nije moguće nigde drugde, je da se i Vučić i DS bore za potpuno kabadahijski sistem u kome se političari pitaju za sve, u kome oni donose odluke ko je prekršio zakon, a ko ne, u kojima oni donose pravne odluke. Umesto da se problemom palog helikoptera i izginulih ljudi bave javni i vojni tužilac, da se pokreću postupci, prikupljaju dokazi, mi imamo situaciju u kojoj se partije prepucavaju, održavaju sednice vlade, ova i ona budala daje izjave po novinama, ministri nešto odlučuju, generali, čuda... Sad, više nego ikada, treba tražiti da država, ali prava i pravna država radi svoj posao.

Ti u Americi možeš imati ovakve ili onakve političare, imaš i mnogo veće dileje nego što je Vučić. Ali ne može taj dileja biti veći od zakona, i kad se o neki zakon ogreši on mora snositi posledice. To je pravilo. A u Srbiji su političari ti koji primenjuju zakon.
alselone alselone 22:09 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Ne, to je potpuno sekundarna stvar. Svaki političar se bori za rejting, potpuna je glupost optuživati ih zbog toga. Ono što je, međutim, kriminalno, i što nije moguće nigde drugde, je da se i Vučić i DS bore za potpuno kabadahijski sistem u kome se političari pitaju za sve, u kome oni donose odluke ko je prekršio zakon, a ko ne, u kojima oni donose pravne odluke. Umesto da se problemom palog helikoptera i izginulih ljudi bave javni i vojni tužilac, da se pokreću postupci, prikupljaju dokazi, mi imamo situaciju u kojoj se partije prepucavaju, održavaju sednice vlade, ova i ona budala daje izjave po novinama, ministri nešto odlučuju, generali, čuda... Sad, više nego ikada, treba tražiti da država, ali prava i pravna država radi svoj posao.


Ako imas priliku procitaj intervju Jova Bakica u poslednjem Vremenu. On prica o ovome i prica odlicno.
princi princi 22:27 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Ako imas priliku procitaj intervju Jova Bakica u poslednjem Vremenu. On prica o ovome i prica odlicno.

Pa da, nije to nikakva mudrost, sasvim logična stvar. Ali u Srbiji ništa nije logično. Ljudi stalno traže nekakve Merline, čudotvorce. Ali ono što sa Srbijom ne valja je funkcionisanje državnog aparata, infrastrukture. Partije su preuzele, otele sve to, tako da i ono što je funkcionisalo za vreme komunista sad je potpuno ispolitizovano. Sudovi, železnica, struja, mediji, sve... Maltene ćeš uskoro zahvaljivati Vučiću što imaš vodu, što govno odlazi kad pustiš vodu. Totalno ludilo, sve je postalo politika, kao kancer. I kao što vidimo iz otvorenih i poluotvorenih pisama koje šalju, DSu ništa ne smeta oko toga. Njima smeta samo kalif, ali nemaju ništa protiv kalifata.
antioksidant antioksidant 22:34 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

ali ljudi su vecinski zadovoljni? na vlasti je ono glasano, u optimumu smo.
freehand freehand 22:35 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

I kao što vidimo iz otvorenih i poluotvorenih pisama koje šalju, DSu ništa ne smeta oko toga. Njima smeta samo kalif, ali nemaju ništa protiv kalifata.

Jesi li ti pročitao išta od tih otvorenih i poluotvorenih pisama? Ono što sam ja čitao od tih saopštenja i intervjua njihovih funkcionera govori upravo suprotno.
Notorna je stvar koju valja imati u vidu kad se upoređuju vlade pre i posle 2012. da su one pre bile sastavljene od labavih koalicija, sa gomilom kompromisa koji su u startu tupili ili ptopuno lomili reformsku oštricu. Samo je Vučić, i to od prvog momenta bez obziora na skrivanje iza Dačića imao tu realnu snagu sadržanu u izbornom legitimitetu da nešto pokrene i promeni, bez obzira na koju stranu.
princi princi 23:03 21.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Jesi li ti pročitao išta od tih otvorenih i poluotvorenih pisama? Ono što sam ja čitao od tih saopštenja i intervjua njihovih funkcionera govori upravo suprotno.

Ne sumnjam. Video sam kome su pisma upućena (ministrima, nekakvim odborima, čudima). Nijedno, koliko sam video (a voleo bih da sam u krivu) javnom ili vojnom tužiocu.
dali76 dali76 00:01 22.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Obrati paznju Princi da rejting u kontekstu u kome ga ja pominjem nije sam sebi cilj. Radi se o vrsti vladanja jeftinim populizmom, spustanjem politike na nivo emocija, mrzis Srbiju, narod, ili samo sebe, ako kritikujes Vucica
Ti nesretni ministry rade samo ono sto radi Vucic. Sumnjam da oni ustvari bilo sta rade van znanja, ili dopustenja Vucica.
Ali krajnji cilj nije rejting, vec kroz kontrolisane medije, kroz kontrolu strahom obezbediti polje totalno izmisljen stvarnosti gde zakoni, institucije, komisije, nece imati nikakvu vaznost.
Nazalost, mnoge bi stranke u opoziciji voljele postici taj nivo izmisljene stvarnosti , ali da su one na vlasti.
Mnogi odd njih zavide Vucicu i to jeste deo problema.

princi princi 00:07 22.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Ali krajnji cilj nije rejting, vec kroz kontrolisane medije, kroz kontrolu strahom obezbediti polje totalno izmisljen stvarnosti gde zakoni, institucije, komisije, nece imati nikakvu vaznost.

Pa to Srbija ima već skoro 30 godina, to nije nikakav Vučićev izum. Onaj i oni koji su to mogli da promene to nisu uradili, nego su stvari još više zarozali.
jkt2010 jkt2010 00:13 22.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

Ti u Americi možeš imati ovakve ili onakve političare, imaš i mnogo veće dileje nego što je Vučić. Ali ne može taj dileja biti veći od zakona, i kad se o neki zakon ogreši on mora snositi posledice. To je pravilo.
De me potseti, ko je odgovarao za TW800? A da, viša sila tj "varnica u rezervoaru za gorivo". Raketa je teorija zavere... jedna od mnogih.
dali76 dali76 00:41 24.03.2015

Re: Ne brani Vučić ministre

U pravu si Princi. Nije Vucic nista izmislio sto Srbija nije imala , ali nee primetiti oscilacije ,ili napredak Vucica na putu ka toj izmisljenoj stvarnosti je u najmanju ruku cudno.
Kao sto rece Sasa Radulovic, Vucic je uistinu nasledio jedan system koji dodatno usavrsava.

G.Cross G.Cross 11:46 21.03.2015

Od Botovine Veresija

Koliko ja vidim Vucic nece da ugasi Blog B92.
Samo ce da ga preplavi Botovima.

E sad, ovi ostali Blogeri koji su na blogu bili i pre 6 godina, mogu sebe da upitaju:

Hoce li i ovde prepustiti da dodju divlji i oteraju pitome?
Hoce li se i ovde prepustiti letargiji i slasti propasti?

Ja nemam 10.000 Eura mesecno da platim kontra Botove.
A i da imam , nekako mi bljutavo.

Ono sto Vucic i njegovi botovi ne mogu da sprece je kada se pojavi prava tema obradjena na pravi nacin, onda to uz sve kontrolne sisteme nekako zavrsi na 300.000 citanja.

Mora da je bila frka na botovskom partijskom sastanku, pa se zapenili na par poslednjih blogova.



looping looping 12:01 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

Botovima.

kontra Botove.

na botovskom partijskom sastanku

G.Cross G.Cross 12:28 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

Ja sam se Autobanovao na botovske komentare.
looping looping 12:36 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

G.Cross
Ja sam se Autobanovao na botovske komentare.

Što je sigurno, sigurno je.
dali76 dali76 17:52 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

Mislim da G.cross ne trebamo zanemariti Emotivni deo politike iako je interes njen prvi segment.
Blogovanje jeste vrsta politike gde je upravo taj drugi, emotivni segment zastupljeniji od recimo ekonomskog interesa.
Nema sumnja da pojedinci na blogu zive od pisanja hvalospeva, ili spin komentara , ali ne treba zanemariti broj onih koji ovde vredno spinuju, relativiziraju,a ne dobiju jednog jedinog dinara za svoj “trud”.
Vucic uostalom placa botove svestan da oni ne mogu stvoriti, vec doprinose simulaciji javnog mjenja (na netu).
Stoga Vucic i te kako racuna na emocije ljudi.
Zato svoju politiku spusta na nivo emocija: njega uvek neko mrzi.
Nema potrebe da ukida blog. Blog vec odavno ima svoj jasan politicki filter kroz koji propusta blogove do naslovne, ili ti citanosti.



qqriq qqriq 21:44 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

Koliko ja vidim Vucic nece da ugasi Blog B92.


Sad tek vidim da nema kolumne Krstić Nebojše???!!!
princi princi 23:27 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

qqriq
Koliko ja vidim Vucic nece da ugasi Blog B92.


Sad tek vidim da nema kolumne Krstić Nebojše???!!!

Možda je čovek otišao samo na skijanje. I PR-ovi imaju dušu (ma koliko to nemoguće zvučalo).
larisa_bg larisa_bg 23:42 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

princi
qqriq
Koliko ja vidim Vucic nece da ugasi Blog B92.


Sad tek vidim da nema kolumne Krstić Nebojše???!!!

Možda je čovek otišao samo na skijanje. I PR-ovi imaju dušu (ma koliko to nemoguće zvučalo).


A možda je greškom banovao sam sebe?
larisa_bg larisa_bg 23:55 21.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

G.Cross
Ja sam se Autobanovao na botovske komentare.


ti si bre "osetljiv ki maslačak", što bi rek'o Radoš Bajić, malo malo pa se na nekog autobaniješ

ne možeš da budeš šef bloga pa da se autobanuješ na sve koji te nerviraju, kazaće ti Princi da si pasivno agresivan
mariopan mariopan 20:25 22.03.2015

Re: Od Botovine Veresija

dali76
Mislim da G.cross ne trebamo zanemariti Emotivni deo politike iako je interes njen prvi segment.
Blogovanje jeste vrsta politike gde je upravo taj drugi, emotivni segment zastupljeniji od recimo ekonomskog interesa.
Nema sumnja da pojedinci na blogu zive od pisanja hvalospeva, ili spin komentara , ali ne treba zanemariti broj onih koji ovde vredno spinuju, relativiziraju,a ne dobiju jednog jedinog dinara za svoj “trud”.
Vucic uostalom placa botove svestan da oni ne mogu stvoriti, vec doprinose simulaciji javnog mjenja (na netu).
Stoga Vucic i te kako racuna na emocije ljudi.
Zato svoju politiku spusta na nivo emocija: njega uvek neko mrzi.
Nema potrebe da ukida blog. Blog vec odavno ima svoj jasan politicki filter kroz koji propusta blogove do naslovne, ili ti citanosti.



Овде сви зарађују, само ја радиим џабе?
violina violina 20:57 21.03.2015

Srbija u batinama

Vucic ustvari ovde brani svoju politiku


Svedoci smo ovih dana, da je Vučićeva batina kojom brani svoje laži veća, umesto botova, sve je više batinaša, u jurišu i na Vojvodinu.
freehand freehand 21:03 21.03.2015

Re: Srbija u batinama

violina
Vucic ustvari ovde brani svoju politiku


Svedoci smo ovih dana, da je Vučićeva batina kojom brani svoje laži veća, umesto botova, sve je više batinaša, u jurišu i na Vojvodinu.

Realno mu i ne treba neka batina. Sav je potencijal i kapacitet sile skoncentrisan kod u SNS, svi mufljuzi, siledžije i slični mamlazi. Ako se Žarko Korać ne prene ponovo.
dali76 dali76 22:48 21.03.2015

Re: Srbija u batinama

Batine, strah, otkazi, apatija,
Dvojica glumaca iz pozorista u Zajecaru postali visak iznenadne, nove sistematizacije.
Greh im je sto su aktivno, sa pesmom, ucestvovali u 9omartovskom protestu opozicije u Zajecaru.
To je vec jasna poruka vlasti.
Gospodo ovo je diktatura, ukoliko ste pomislili da vam demokratsko uredjenje garantuje posao bez obzira na vase politicko opredelenje, zeznuli ste se.

Gospodin Mirkovic, Sasa, the manager , nema pojma o cemu se tu radi. Nije, veli, u njegoovom resoru.
freehand freehand 21:53 21.03.2015

A kad

... Toma, Palma i Velja naprave novu stranku - hoće li biti blog "Tomu za predsednika Vučića za premijera"?
qqriq qqriq 22:48 21.03.2015

mali trol


čisto da mi greje srce

Madrid -- Nekoliko hiljada ljudi okupilo se danas u Madridu na "maršu dostojanstva" protiv mera štednje u zemlji i uoči izbora u španskom autonomnom regionu Andaluzije.

kiss&hug
hajkula1 hajkula1 22:51 21.03.2015

E, to



Braneći svoje minister od moguće odgovornosti za odluku da aerodrom Beograd, uprkos vremenskim uslovima, bude jedina destinacija za sletanje helikoptera tog kobnog petka 13, Vučić je pokazao da se jedna neodgovornost može braniti samo još većom neodgovornošću.



To je suština. Uz maglu u glavama.

jkt2010 jkt2010 01:12 22.03.2015

Re: E, to

hajkula1


Braneći svoje minister od moguće odgovornosti za odluku da aerodrom Beograd, uprkos vremenskim uslovima, bude jedina destinacija za sletanje helikoptera tog kobnog petka 13, Vučić je pokazao da se jedna neodgovornost može braniti samo još većom neodgovornošću.

To je suština. Uz maglu u glavama.

Suština je da je kapetan, kad sedne u levo sedište, gospod bog. A kad zaboravi ko je i šta je onda dobijemo Titanik. Svaki put.

Pravac razmišljanja koji Hajkula demonstrira ne govori ništa o političarima a što nismo znali, ali govori mnogo o kapetanu, a što verovatno nismo nameravali da kažemo. Jel tako Hajkula?
Kraja Kraja 23:38 21.03.2015

...primecujem...

...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...
freehand freehand 23:40 21.03.2015

Re: ...primecujem...

Kraja
...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...

Ali si ti sad tu gadnu tendenciju zaustavio i preokrenuo svojim jasnim stavom.
larisa_bg larisa_bg 23:46 21.03.2015

Re: ...primecujem...

freehand
Kraja
...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...

Ali si ti sad tu gadnu tendenciju zaustavio i preokrenuo svojim jasnim stavom.


freehand

Ali ako tebi nije jasno šta meni nije jasno iako sam ti objasnio šta mi nije jasno - onda mi je sve jasno.


Ja bih dolazila na blog zbog ovakvih prepucavanja, i da nema ništa pametno da se pročita.

larisa_bg larisa_bg 23:49 21.03.2015

Re: ...primecujem...

Kraja
...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...


Ma nije tu problem Krajo da se nisam usudila. Nego ne znam, stvarno ne znam za koga bih glasala da su sutra izbori. Niko od ponuđenih mi nije dovoljno (ma šta dovoljno, minimalno) ubedljiv da ga zaokružim. A takođe mi se ne sviđa ni varijanta da ne izađem na izbore. To je istinski grozno osećanje jer ja verujem da čovek treba da participira. (joj kakva gadna reč) I pošto verujem to što verujem, onda je veoma neprijatno što nemam ideju na koji način bih da participiram.

PS. A uvek su me strašno nervirali oni ljudi koji sve znaju šta neće, samo ne znaju šta hoće. A evo sad sam ja jedna od tih. Pa da popizdiš lepo!
Kraja Kraja 23:50 21.03.2015

Re: ...primecujem...

...cemu to...???
...bilo bi interesantnije da si ponudio neki odgovor...
Kraja Kraja 23:54 21.03.2015

Re: ...primecujem...

Ma nije tu problem Krajo da se nisam usudila.


...nije mi bila ideja da tebi prebacujem bilo sta...
...nekoliko komentara je sadrzalo istu dilemu, ali je vecina "odgovora" bila na nivou (???) ovoga sto je free napisao...
...izgleda da je lakse stancovati doskocice nego zaista ponuditi nesto, ukazati na moguci pravac...
...a da me free ne bi opet zaskakao, ja nemam odgovor, evo lutam vec godinama sa fenjerom i pokusavam da pronadjem nesto smisleno...
freehand freehand 23:56 21.03.2015

Re: ...primecujem...

Kraja
...cemu to...???
...bilo bi interesantnije da si ponudio neki odgovor...

Upravo sam to hteo da ti kažem. Ja sam neke od odgovora koji su moji dometi ponudio kroz mnogo blogova i komentara. Ali ne razumem taj tvoj nsatup sa visine koji sadrži pitanje i prekor ali nikakav odgovor.
larisa_bg larisa_bg 23:57 21.03.2015

Re: ...primecujem...

Kraja
evo lutam vec godinama sa fenjerom i pokusavam da pronadjem nesto smisleno...


pa to ti kažem
urbana_gerila urbana_gerila 00:12 22.03.2015

Re: ...primecujem...

freehand
Ja sam neke od odgovora koji su moji dometi ponudio kroz mnogo blogova i komentara.


pu, promaklo mi je.
neće ti biti teško da ponoviš?
Kraja Kraja 00:20 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Ali ne razumem taj tvoj nsatup sa visine koji sadrži pitanje i prekor ali nikakav odgovor.


..."nemojte mi dolaziti sa problemima, dolazite sa resenjima"...
...izvinjavam se...
freehand freehand 00:21 22.03.2015

Re: ...primecujem...

urbana_gerila
freehand
Ja sam neke od odgovora koji su moji dometi ponudio kroz mnogo blogova i komentara.


pu, promaklo mi je.
neće ti biti teško da ponoviš?

Bate, za tebe - kraj juna. Ako i tu promašiš - avgust. A da pošalješ roditelje u utorak.
urbana_gerila urbana_gerila 00:26 22.03.2015

Re: ...primecujem...

freehand
urbana_gerila
freehand
Ja sam neke od odgovora koji su moji dometi ponudio kroz mnogo blogova i komentara.


pu, promaklo mi je.
neće ti biti teško da ponoviš?

Bate, za tebe - kraj juna. Ako i tu promašiš - avgust. A da pošalješ roditelje u utorak.


ma, lako je za ja, ti si taj koji mora da razmišlja o licenci.
freehand freehand 00:27 22.03.2015

Re: ...primecujem...

ma, lako je za ja, ti si taj koji mora da razmišlja o licenci.

To zato što si ti pametan i tako kažeš ili ima i neku težu argumentaciju?
urbana_gerila urbana_gerila 00:33 22.03.2015

Re: ...primecujem...

freehand
ma, lako je za ja, ti si taj koji mora da razmišlja o licenci.

To zato što si ti pametan i tako kažeš ili ima i neku težu argumentaciju?


štrajkuješ?
a_jovicic a_jovicic 05:02 22.03.2015

Re: ...primecujem...

larisa_bg
Kraja
...da se niko nije usudio da odgovori na pitanje "sta je alternativa"...


Ma nije tu problem Krajo da se nisam usudila. Nego ne znam, stvarno ne znam za koga bih glasala da su sutra izbori. Niko od ponuđenih mi nije dovoljno (ma šta dovoljno, minimalno) ubedljiv da ga zaokružim. A takođe mi se ne sviđa ni varijanta da ne izađem na izbore. To je istinski grozno osećanje jer ja verujem da čovek treba da participira. (joj kakva gadna reč) I pošto verujem to što verujem, onda je veoma neprijatno što nemam ideju na koji način bih da participiram.

PS. A uvek su me strašno nervirali oni ljudi koji sve znaju šta neće, samo ne znaju šta hoće. A evo sad sam ja jedna od tih. Pa da popizdiš lepo!

Ovo perfektno opisuje stanje u koje nas je dovela politička "elita" ... ne mislim samo na "Kancelara" ... nego i na njegove prethodnike. Pacifikovali nas i sad se samo vrtimo u krug čekajući da se pojavi "neko".

OK ... recimo da nije bitno KO ... ajd' da probamo da se saglasimo oko toga ŠTA.

Šta bi taj "neko" morao da nam ponudi da bi za njega glasali?
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:12 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Nego ne znam, stvarno ne znam za koga bih glasala da su sutra izbori. Niko od ponuđenih mi nije dovoljno (ma šta dovoljno, minimalno) ubedljiv da ga zaokružim. A takođe mi se ne sviđa ni varijanta da ne izađem na izbore. To je istinski grozno osećanje jer ja verujem da čovek treba da participira. (joj kakva gadna reč) I pošto verujem to što verujem, onda je veoma neprijatno što nemam ideju na koji način bih da participiram.


Nista drugacije nije ni meni u Holandiji. I ja zacepim nos kad odem na glasanje. Izaberem pa makar bilo to i promil nade da sam nesto promenila, jer mi apstiniranje jeste najgora opcija - da nisam ni pokusala bar...(ko u onom vicu kad covek moli boga da mu da pogodak na lutriji a bog mu odgovara - pa kupi tiket jebiga:)

Malo ljudi znam da imaju dobro misljenje o politicarima i veruju u predizborna obecanja, svuda je to isto, ali imamo to sto imamo (jad i beda) pa bar pokusavamo od izbora do izbora.

Veliki padovi rejtinga stranaka se svuda desavaju. I usponi. Nista tragicno. Idemo dalje, drugacije ne moze. Svaka stranka ili koalicija na vlasti pravi brljotine a na opoziciji je da te brljotine stavlja u fokus i koristi za svoju promociju.

Srbija ima neveliko demokratsko iskustvo i turbulentnu istoriju, ok. imajte to u vidu, nazad se ne moze pa iz izbora u izbor profilisace se i stranake - smenjive su to je najvaznije, ne treba gubiti nadu da je to sto se danas desava ocaj i corsokak.

Dakle, nista mesija ni idealna stranka koja se ceka, to ne postoji, smenjivanje (smenjivanje, smenjivanje...) i svest o kaznjavanju za losu politiku i upravu pa vozi makar i u krug dok ne ukapiraju da ponesto od predizbornih obecanja MORAJU i da ostvare da bi glas dobili.

Mislim, znam da nista novo ni kapitalno nisam rekla i sto svi ovde i inace znaju ali upada mi u oci taj defetizam a Srbija je prakticno tek na pocetku borbe za visepartijski sistem i izgradjivanje institucija, a to se ne desava preko noci. Mi kasnimo decenijama ako ne i ceo vek.








Bonner Bonner 08:21 22.03.2015

Re: ...primecujem...

a_jovicic



Šta bi taj "neko" morao da nam ponudi da bi za njega glasali?


Normalnost. Nista vise.

princi princi 08:25 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Mislim, znam da nista novo ni kapitalno nisam rekla i sto svi ovde i inace znaju ali upada mi u oci taj defetizam a Srbija je prakticno tek na pocetku borbe za visepartijski sistem i izgradjivanje institucija, a to se ne desava preko noci. Mi kasnimo decenijama ako ne i ceo vek.


Da, ljudi vole laka i brza rešenja. I to je potpuno razumljivo. Kome je do toga da čitav život provede u nekakvoj bezizglednoj borbi sa vetrenjačama, sanjajući o zelenoj grani koja će jednog tamo dana u nekoj, ko zna kojoj, budućnosti sigurno doći? Zato i Vučić i pre njega Tadić znaju kako da manageuju to: sad je sranje, i sledeće godine će biti još gore sranje, ali zato za 2 godine ima da poletimo ka' sivi soko. I to već godinama ponavljaju. To je pre njih pričao i Sloba, te priče su ga na koncu i održavale na vlasti. Expectation management. Vreme je sigurni ubica.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:02 22.03.2015

Re: ...primecujem...

princi
Mislim, znam da nista novo ni kapitalno nisam rekla i sto svi ovde i inace znaju ali upada mi u oci taj defetizam a Srbija je prakticno tek na pocetku borbe za visepartijski sistem i izgradjivanje institucija, a to se ne desava preko noci. Mi kasnimo decenijama ako ne i ceo vek.


Da, ljudi vole laka i brza rešenja.


Da. A to ne biva.

Gledam Holandiju, koliko su se oni govnara nasmenjivali i budjavog hleba najeli dok nisu izgradili institucije sistema koje su im makar neki garant da im jedan izborni ciklus (los izbor recimo) ne moze da sjebe zemlju tek tako.

Ni to nije garant 100% ali jeste neki garant. Niko ne zna da ce za 100 godina (i manje) Holandija biti ovo sto je sada pa tako ni Srbija ovo sto je sada.

Holandija je kolonijalna drzava bila pa je imala sirotinje uboge u ogromnom broju.

Slusam ljude starosti 50 - 60+ godina porodice od po 10 i vise clanova ni za klompe nisu imali, na selu od malena na rad u polju. Po gradovima mnogoclane porodice u stanovima kao rupama od po 30kvm njih 10+.

Sirotinja da bi sirotinja.

Dugo im je trajala borba za ovo sto imaju danas.

A ni to im nije u steni uklesano da ce biti i ubuduce, i od njih zavisi - ako se opuste sledi im(nam) urusavanje svega postignutog.


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:09 22.03.2015

Re: ...primecujem...

Kome je do toga da čitav život provede u nekakvoj bezizglednoj borbi sa vetrenjačama, sanjajući o zelenoj grani koja će jednog tamo dana u nekoj, ko zna kojoj, budućnosti sigurno doći?


Pa znam, normalno, samo pola planete moze da sanja i danas i tu suvu granu a kamo li neku zeleniju.

Jbg. jos uvek smo u onoj drugoj, srecnijoj, polulopti, ne treba zaboraviti.
milisav68 milisav68 09:47 22.03.2015

Re: ...primecujem...

apacherosepeacock
Slusam ljude starosti 50 - 60+ godina porodice od po 10 i vise clanova ni za klompe nisu imali, na selu od malena na rad u polju. Po gradovima mnogoclane porodice u stanovima kao rupama od po 30kvm njih 10+.

Pa da, a to je (recimo) bilo odmah posle WW2, a mo`š misliti kako je bilo pre njega.

I onda slušaš kako je samo u Kraljevini Jugoslaviji bilo neizdrživo, idi begaj.
Dugo im je trajala borba za ovo sto imaju danas.

To je suština, kod nas je to prekinuto revolucijom, pa bi sad hteli na brzinu to da ispravimo....plus što im je standard rastao (između ostalog) i zbog straha vlasti od komunizma.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana