Pastuv

nsarski RSS / 11.03.2008. u 23:51

 

krist4.jpg

(Eksperiment iz blogovanja.)

 

(Čovek se direktno obraća slušaocima laganim, bezbrižnim glasom, malo otegnutim. Pije iz dugovrate pivske flaše.)

Ponekad, kad sam u baru, i pijem sa momcima, neko bi onako nevezano prokomentarisao "Kako onaj momak to postiže? On uvek nalazi devojke!"

Ja redovno odćutim kad čujem takve primedbe. Volim da sam neprimećen kad su u pitanju moje "vanškolske aktivnosti " Nemam potrebe da se reklamiram. Znam šta imam. A dame....ej, one to znaju bolje nego ja.

Nisam neki lepotan. Jeste, bio sam sportski tip u mladosti, ali nisam neki Mister Univerzum. Srednje sam visine, srednje težine. Nikad se nisam niučemu posebno isticao, i svakako ne u školi. Što se mog posla tiče, mogu da se slikaju.

Ali, znate šta? Zabole me. Jer ja imam ono sto svaki momak - i svaka žena - želi. I što sav izgled i pamet i novac ovog sveta ne mogu da kupe.

Ja sam „obdaren".

(Potegne gutljaj iz flaše).

Imam dugačku, debelu, dobro oblikovanu kitu. Onakvu za kojom se umire.

Smejete se. Pa šta? Jebite se. Činjenice su činjenice.

Sedim tako u nekom baru kod Volstrita oko šest popodne, kad počinju svi da dolaze, ovi sa telima nabildovanim u helt-klubovima, i u skupim italijanskim odelima. Trude se da kompenzuju. A žene - fine, sveže, lepe. Naročito mi se svidjaju one sa leptir-mašnama i Adidas patikama.

Odaberem najlepšu u prostoriji. Započnemo razgovor o ovome ili onome. Ja se ponašam kao da ću da joj kupim piće, a onda uštedim sebi novac i kažem joj: "Što ne bi zbrisali odavde? "

Dva sata kasnije, nalazim se u nekoj nepoznatoj spavaćoj sobi i izbacujem kolutove dima ka plafonu.

(Potegne gutljaj iz flaše i stavi je na pod.)

Vole da mi pričaju o sojim muževima i momcima. Kako su to divni muškarci. Tako dobri, tako nežni, tako pouzdani...tako dosadni.

I vole da mi govore kako divnu kitu imam. Tako veliku, tako čvrstu, sasvim drugačiju od one koju imaju kod kuće. I obožavaju da mole za još...a i ja volim da im dam.

Jeste li ikad videli devojku da plače od sreće? Je li vas ikad devojka molila da vam strgne odeću? Jeste li ikad videli da devojka klone od siline orgazma?

(Gleda po slušaocima kao da traži odgovor.)

Ja jesam.

To je kao ono u školi što smo učili - ima taj neki Grk - kako se beše zvao? - Platon, rekao je da je sve na svetu napravljeno prema savršenom modelu. To je moj ljubavni život. Platonsko savršenstvo.

Znam šta mislite. Ovaj momak je prilično sjeban. On je usamljen. On je opsednut. On u životu nema ljubavi.

Ne pričaje mi o ljubavi. Imam ljubav. One najbolje čuvam za dnevne posete...to je ljubav. Zar nije? Tako radite i vi, tako rade i svi drugi.

Ali stvar je u tome da ja imam ljubav, ali imam i sve uz nju. Vidim devojku kako ide ulicom, svidi mi se njen osmeh - i bingo, moja je.

Neke od njih se uplaše posle nekog vremena, vrate se svom momku. I to je u redu što se mene tiče. Razumem ih - nije lako nositi se s tim. Neke se potpuno izgube, i njih se oslobodim.

Ali najčešće su opuštene po tom pitanju. Kadgod ih pozovem, one ostave štagod da rade, stagod da rade, i dodju kod mene. Par puta su devojke prekidale seks sa svojim dečkom kad ih pozovem. One razumeju da ovog kvaliteta i ovog kvantiteta ima u ograničenim količinama...

Budimo pošteni - svi su u suštini zainteresovani za seks. Dobar seks sa lepim ljudima, dobrim jebačima. Takvih ima malo na svetu...

Ja sam takav.

Nekada sažaljevam druge ljude. (Namešta pantalone oko šlica) . Ponekad osećam krivicu. To je kao da ja živim u filmu u boji, a svi drugi u crno-belom. Ali onda pomislim da neko mora da živi život snova. Neko mora da ima sve. Mogao bih to da budem i ja.

 

Gost EB.

P.S. Cini mi se da sam uneo malo zabune ovim tekstom, pa je, mislim, objasnjenje na mestu.

Ovaj tekst je monolog koji je napisao Erik Bogosian, koji je deo njegove kolekcije monologa iz drame "Seks Droga i Rokenrol", za koji je dobi Obie nagradu. Bogosian je poceo karijeru kao stan-up komicar i ovo su bili njegovi nastupi koje je sam pisao. Konkretan monolog je naslovljen "Stud", sto je Pastuv, ali ima i mnoga druga prenosna znacenja. Ja sam tekst originalno preveo za Milenka Zablacanskog, ali on nikad nije imao priliku da ga iskaze pred publikom. Mnogo smo diskutovali da li je teks uopste "dobar" za nasu publiku, uzimajuci u obzir i nacionalni ponos na seksualne uspehe. Milenko je smatrao da nije prigodno - ja sam smatrao da jeste. Mislio sam da ce ljude na neki nacin trgnuti, a to je ipak smisao uimetnosti (naucio od Dilan Tomasa). U tome je eksperiment. 

 

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ђак Ђак 10:28 12.03.2008

...

Каквих све људи на овом свету има - зашто не би постојао и неко за кога се може рећи да је "пастув" ?
Мене лично то уопште не чуди...

Као што има и оних "мање поносних", има и "обдарених", ништа чудно.
Па и ништа чудно да "уме да користи" то што му је природа дала - научио човек, увежбао :)

Све је то у реду, него, бре, како те силне жене сазнају да је дотични ем обдарен, ем уме ? :)
Добар глас се далеко чује, може и то бити, мада може да буде и да је лик још и шармантан приде, па онда нема проблема...

Овај лик је имао надимак Оскар... Кажу да је из то било из сличних разлога... Лана Тарнер је била једна од оних које никако нису могле да одоле том шарму...
dragoljub dragoljub 10:34 12.03.2008

Re: ...

Све је то у реду, него, бре, како те силне жене сазнају да је дотични ем обдарен, ем уме ? :)

чују .ђаче,чују какве радио милеве,ббц,циа,кгб и остали то је миленијумима увежбана служба којој тако нешто не промиЦа :)))))
Ђак Ђак 10:37 12.03.2008

Re: ...

изгледа да се тај глас богами прилично далеко чује :)
edi-va edi-va 10:40 12.03.2008

Re: ...

Све је то у реду, него, бре, како те силне жене сазнају да је дотични ем обдарен, ем уме ? :)


To se vidi, da se prepoznati ... likovi kao on su jako uporni u ostvarenju cilja. Manipulativnim sharmom i pogledom koji govori: SEX of your life, chasom obore zrtvu i pre samog akta, a nakon istog je ona omamljena chinjenicom da nije pogreshila u proceni, a on opet ponovnim uspehom svoje utemeljene taktike:)
Ђак Ђак 10:49 12.03.2008

Re: ...

edi-va

To se vidi, da se prepoznati ...


Носи ли момак стално тесне панталоне или ? :)

И Богољуб Карић се ономад хвалио да Карићи на плажи стално морају бермуде да носе... :)

Ја сам ово питање поставио онако, "реторички", а одговора има вероватно много (ево Драгољуб је мишљења да се то прочује, ти мишљења да је више до његовог "наступа"...)
edi-va edi-va 10:59 12.03.2008

Re: ...

Носи ли момак стално тесне панталоне или ? :)


Nema to veze sa njegovim stilom oblachenja, ako na taj nastup mislish ... vec generalni nastup.

Pazi:
Ako si ti svestan svog 'talenta', onda si i siguran u sebe i u svoj nastup. Znash da znash i umesh, nema tu puno filozofije. Samo je pitanje da li si u pravom chasu raspolozen da oborish s nogu ...:)

Ђак Ђак 11:09 12.03.2008

Re: ...

еј, та "објашења" су непотребна, пошто се спрдам :)
edi-va edi-va 11:10 12.03.2008

Re: ...

Ђак
еј, та "објашења" су непотребна, пошто се спрдам :)


Izvini, ali ja sprdnju mogu samo uz intonaciju da prepoznam:)
Ђак Ђак 11:14 12.03.2008

Re: ...

где ћеш бре бољу интонацију од изјаве Богија Карића ? :)
bobo bobo 18:03 12.03.2008

Re: ...

dragoljub
Све је то у реду, него, бре, како те силне жене сазнају да је дотични ем обдарен, ем уме ? :)

чују .ђаче,чују какве радио милеве,ббц,циа,кгб и остали то је миленијумима увежбана служба којој тако нешто не промиЦа :)))))

Uvezbana sluzba ima George Clooneya u dosijeu :))
nsarski nsarski 10:54 12.03.2008

Hvala na komentarima svima.

Ovaj blog je neobican na par nacina i, barem meni, zanimljiv. Zato sam ga nazvao "eksperiment".
Prvo, uopste nije bitno da li ovaj covek laze ili ne. Pretpostavimo da ne laze, ili ako on laze, svakako ima takvih ljudi.
Kad sam prvi put procitao ovaj tekst, prvo sto sam pomislio: "Pa, ovaj covek se ne razlikuje od nekog narkomana!". On je konzument seksa, kao sto su narkomani konzumenti droge, ili alkoholicari alkohola. Ovi poslednji, na primer, vrednuju pica po kolicini, ne kvalitetu. The guy is a black hole, bunar bez dna - on samo u sebe trpa i trpa, bez nade da ikad ispuni tu prazninu. A takve sigurno znate svi - i u muskom i u zenskom delu sveta. Ima negde u knjigama o ljubavi i davanju. Gde je ovde davanje? Covek je beznadezan slucaj, ali on ne misli tako. Za primer, on kaze:
Ne pričaje mi o ljubavi. Imam ljubav. One najbolje čuvam za dnevne posete...to je ljubav. Zar nije?.
. Naravno da nije.
Bogosijan ima mnogo tekstova slicnih ovom - posebno iz perioda kad je on izgovarao ove tekstove na sceni. Ti likovi su mahom svi beznadezni slucajevi. U pitanju je besciljni, junk life. Trash i nista vise. A ima privid TV "glamura" i uspeha. Ja sam ovaj tekst postavio jer je kratak pa je bio najzgodniji.
To je kao kad bi covek ptisao u Mek, najeo se ko svinja, i smatrao da je upravo uzivao u dobroj i kvalitetnoj veceri. A svet koji Bogosijan opisuje je upravo takav - ljudi su konzumenti koji se hvale kolicinom konzumiranog. Da li je u pitanju novac, ili droga ili seks, ili junk hrana, nije bitno.
U drami subUrbija (bas tako se zove, nije greska), nekoliko mladjih ljudi provodi totalno besciljni zivot "viseci" blizu neke prodavnici, ispijajuci piva i tako, sedeci. Medju njih se vraca jedan njihov bivsi drugar koji je otisao u "veliki svet" i uspeo kao muzicar. Opet, sve izgleda kao "glamur" i "slava" ali u pitanju je junk slava, Britni Spears tipa. Bez obzira, svi mu pomalo zavide, i svi bi da su pored njega, slavnog. U pitanju je privid, kao sto je privid dobre ishrane onaj primer iz Meka.
U tom smislu subUrbiju porede sa poznatom O'Neilovom dramom "Dolazi ledadzija" koja se odvija u nekom baru u Njujorku (ako dobro pamtim) gde grupa luzera provodi zivot i svi imaju puste snove (pipe dreams) da se iz te rupe izvuku, ali niko ne uspeva. Razlog? Uvek se moze naci, i svi ga imaju, i ne ustrucavaju se da nasiroko o tome pricaju. Nista bolje od dobrog opravdanja.
Kod Bogosijana je zanimljivo da on junk zivot zapakuje u naizgled "primamljivu" ambalazu (mnogo seksa, mnogo love ,mogo glamura) , i tako nam ga predstavi. On je majstor za to. Zbog toga gledaocima nekad promakne tragicno i sunovratno stanje u kome se uistinu nalaze svi ti ljudi. Njegovi tekstovi su zapravo veoma ostra kritika konzumerskog drustva, laznog uspeha, i bezvrednog besmislenog zivota "potrosaca".
Nazalost, kod nas ima ove vrste besciljnosti u velikim kolicinama. Posebno medju mladjim svetom. Zato mi je bilo zanimljivo da ponudim tekst komentatorima i vidim sta oni misle o tome.
Odmah da kazem - ja nisam nikakav puritanac. I ne, ovo nije moj zenidbeni oglas:)
Ђак Ђак 11:01 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

нсарски, коментар ти је потпуно на месту :)

ја кад сам прочитао текст, па покоји коментар, помислих на за....цију на ову тему...

но, сажето, таквим ликовима колико год да имају и/или конзумирају. како год - никад није доста, тако да им је џаба, остадоше сиромашни и гладни, јер је глад увек већа...
edi-va edi-va 11:03 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

nsarski nsarski 11:08 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

U pitanju je society of addicts - o tome je Mika Oklop jednom nesto lepo prokomentarisao. Sve, u krajnjoj liniji, mozes da shvatis kao medijum - i TV, i alkohol, i drogu, i blog. I taj medijum treba da ti koristis. Ako pocne on tebe da koristi i vlada tvojim zivotom - e, onda imas problem. Postao si dzanki.
ivana23 ivana23 11:28 12.03.2008

Zakljucak?

On je prazan, u biti neispunjen covek, nema zivotnu dimenziju koja se ne meri ni obimom, ni duzinom, zar ne?

Ali onda pomislim da neko mora da živi život snova. Neko mora da ima sve. Mogao bih to da budem i ja.


Mogao bi da bude on...Ali!?

Jaril Jaril 13:40 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

Има ту још једна димензија неуспелости. Он верује да има моћ над женама, а кад се оне врате својим момцима његова моћ је пољуљана, од чега се брани са "уплашиле се". Алкохолочар се напија, наркоман се дрогира... али овај лик... он не успева у ономе што је темељ његовог живота. Као када алкохоличар не би могао да се напије већом количином алкохола или наркоман не успе да се уради већом количином дроге.

Он не успева у свом пороку.


ПС: Овакви типови код жена "преживљавају" највише 3 секса.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:23 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

Знам човека који је спавао са преко шест стотина жена. Данс живи сам, има преко четрдесет година, и секс га више не интересује. Неке са те гомиле и ја сам упознао, и спадале су, некад, у најзгодније Београђанке. (Ни данас поједине не изгледају лоше) Овог мог познаника зезам да у његовом годинама оне ствари ради само ко још мора. Иначе, он не делује као задовољан човек.
Уосталом, прекомерна потрошња било чега увек је симптом неке фалинке.
Мада, на овом блогу најинтересантније ми је био онај шум у комуникацији који се јавио кад је блог, без додатних коментара, окачен. Такозвани "збун". Комуникациони код, без правог контекста, уопште није функционисао. У ствари, изазивао је неспоразуме. А тако је неретко и у животу. Често нам понешто недостаје да бисмо ствари разумели на прави начин.
А Богосјанова проза остала ми је некако сува. Мислим, недостаје јој детаља који ојачају слику, оживе те апстрактне људе. Наравно, ако је ово стенд-ап делце, верујем да би извођач тој ствари доакао. Свеједно, нисам импресиониран.
nsarski nsarski 15:29 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

А Богосјанова проза остала ми је некако сува. Мислим, недостаје јој детаља који ојачају слику, оживе те апстрактне људе. Наравно, ако је ово стенд-ап делце, верујем да би извођач тој ствари доакао. Свеједно, нисам импресиониран.

Bogosian pise o marginalnim i trash likovima, slicno kao Bukovski. Samo sto je trezan:))
Ima ljudi koji ge ne vole mnogo, ima ih koji ga obozavaju. Ako stignem, postavicu jednom par duzih monologa. Oni su bolji i kompleksniji, ali zauzimaju vise prostora.

P.S. Inace, moja je greska sto nisam na samom pocetku objasnio o cemu se radi. Ocekivao sam da ce ljudi razmisljati o tekstu kao tekstu, bez obzira ko ga je napisao. E, lose sam ocekivao:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:39 12.03.2008

Re: Hvala na komentarima svima.

Да, Буковски ми је упечатљивији, а за Богосјана... видећемо.
А ти модели-форме понашања, који се захтевају да би се створила комуникација (каква год била), као и сами друштвени модели за појединца (рецимо: "професор", "уметник", "научник", "мајка","љубавница"...) по којима се у друштвеном коду препознају и тако их онда прихватамо, заиста су сложени. Овде код тебе је био очигледан и мени драг пример кад ствари, испочетка, оду дођавола. Само што ти нису написали: Нсарски манијак!
Гомборович је драгоцен у овим заврзламама. Морам да идем. Поздрав. (Вратићу се
jasnaz jasnaz 10:59 12.03.2008

ljubav u doba

kompenzacija .

One najbolje čuvam za dnevne posete...to je ljubav. Zar nije?
Devojcica M Devojcica M 11:19 12.03.2008

Bas neobicno...

Kako vecinom komentare za ovaj tekst postavljaju muskarci. Valjda su, po prirodi stvari, zene vise zainteresovane za ovu tematiku- za pastuve, da ne kazem jeb... :)
Znam pricu jednog jaako obdarenog decka (skoro iz prve ruke :) ). Poenta je da se prica o njegovoj obdarenosti veoma brzo prosirila medju zenskim svetom i da je dosta dobro eksploatisan. Deluje mi da njemu ne smeta. Naravno, od neke stalne devojke u takvim uslovima nema ni traga. Inace, pored tog urodjenog "defekta" ne odlikuje se necim drugim osobitim, a devojke lude. Pa eto...
Jeremija Jeremija 14:00 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Ima jedan stari italijanski film u kome gl.muški lik ima tri testisa (inače normalni muškarci imaju samo dva), on je bio baštovan ili batler kod bogate porodice, a radnja je smeštenau 19.vek. Prvo je njegova bogata, inače udata gazdarica saznla za neobičnost svog baštovana, a zatim se to vrlo brzo proširilo. Da bi građanska savest ostala mirna, dame su tog baštovana, povezale sa određenim svetcem koji je po predanju imao istu "obdarenost", na taj način su zadovoljile svoju ljubopitljivost, uživale u evidentnoj baštovanovoj obdarenosti, a nisu grešile.
Devojcica M Devojcica M 14:12 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Ima jedan stari italijanski film u kome gl.muški lik ima tri testisa(inače normalni muškarci imaju samo dva)


Hvala na objasnjenju, tek sada pocinjem shvatam neke stvari! : ))

ivana23 ivana23 14:17 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Devojcica M
Ima jedan stari italijanski film u kome gl.muški lik ima tri testisa(inače normalni muškarci imaju samo dva)
Hvala na objasnjenju, tek sada pocinjem shvatam neke stvari! : ))


Jeremija Jeremija 14:32 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Poznato mi je da se u školskim programima više govori o razmnožavanju paprati, nego ljudi, zato evo još malo statistike:
a)prosečna dužina penisa u erekciji u odnosu na rase:
crnci... 16,4 cm
belci....16,1 cm
azijati...14 cm
b) najveći zabeleženi primerci penisa u istoriji
izvor dr. Robert Dikson: 35,1cm dužine, 16,25 prečnika
izvor dr Kinsi i Masters- Džonsonova: 25 do 31, 2 cm
c) najmanji zabeleženi penis odraslog muškarca 1 cm
d) najveći zabeleženi primerci klitorisa
izvor dr Oto Breslau: 11,4 kod afrikanke
izvor dr Breinbridž 13 cm, također afro žena
izvor Francuska med. enciklopedija iz 1813.g: 31 cm
e) tri testisa je zabeleženo u 75 slučajeva

Najveći broj odsečenih penisa zabeležen je u XIII veku kada su egipatske trupe pole pohoda na Libiju donele kući 13.230 odsečenih penisa.
U II sv.ratu podatak da su neka egipatska plemena sekli penise neprijatelju kao ratni trofej, vešto su iskoristili engleski majstori ratne propagande, puštajući informaciju da se u okviru njihovih snaga bore i jedinice iz tih plemena. Zabeleženo je više slučajeva panike Romelovih trupa, koje su rezultirale pobedom engleskij jedinica bez borbenog kontakta.
PS: priznaj da sve ovo nisi znala :)))
ivana23 ivana23 14:40 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Zagrada je u pitanju, zagrada...
Jeremija Jeremija 14:44 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

ivana23
Zagrada je u pitanju, zagrada...

ama znam, ono u zagradi je bila zamka. :)))))))))
nsarski nsarski 14:45 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Pre godinau dana ili vise, Olga Medenica je postavila blog o silikonkama i stavila sliku neke poznate zenske (zaboravio sam ime) koja je bila "obdarena" u gornjem delu. To je bila velicina koja nije uopste normalna, vise, kako bi rekao Mrozek, metafizickih dimenzija. I pocela je rasprava bas o silikonima, preterivanjima, prevelikim automobilima, preteranimm nakitima i slicno. Ovaj tekst je o tome, samo na melo drugaciji nacin napisan.
Svratite u Bg. u "silikonsku dolinu" leti, pa cete se sloziti samnom. Sjaj, snaga, silikon, "uspeh" svugde oko vas.

P.S. Pre postavljanja ovog bloga pitao sam Olgu za misljenje i ona je odobrila:))) Nazalost, sad je na putu pa nije u prilici da dodatno komentarise.
Dilan Dog Dilan Dog 14:47 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Jeremija
Ima jedan stari italijanski film u kome gl.muški lik ima tri testisa (inače normalni muškarci imaju samo dva) .

:)))))))
Devojcica M Devojcica M 14:49 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Da, zaista nisam znala za svu ovu, vise nego zanimljivu, statistiku!
Hvala na informacijama, sada se osecam mnogo bolje. Narocito zato sto sam utvrdila da mi je decko natprosecan! ; ))
Hvala jos jednom :)
ivana23 ivana23 14:52 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Jeremija

ivana23Zagrada je u pitanju, zagrada...
ama znam, ono u zagradi je bila zamka. :)))))))))

Dilan Dog Dilan Dog 14:57 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Devojcica M
Da, zaista nisam znala za svu ovu, vise nego zanimljivu, statistiku!
Hvala na informacijama, sada se osecam mnogo bolje. Narocito zato sto sam utvrdila da mi je decko natprosecan! ; ))
Hvala jos jednom :)

Svaka čast, imaš retku sreću :))
mnoge će ti pozavideti sad :)))
noob noob 14:57 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Ima jedan stari italijanski film u kome gl.muški lik ima tri testisa (inače normalni muškarci imaju samo dva), on je bio baštovan ili batler kod bogate porodice, a radnja je smeštenau 19.vek. Prvo je njegova bogata, inače udata gazdarica saznla za neobičnost svog baštovana, a zatim se to vrlo brzo proširilo. Da bi građanska savest ostala mirna, dame su tog baštovana, povezale sa određenim svetcem koji je po predanju imao istu "obdarenost", na taj način su zadovoljile svoju ljubopitljivost, uživale u evidentnoj baštovanovoj obdarenosti, a nisu grešile.


Imam druga koji je u mladosti "lovio" na ( verovali ili ne ) mali. Uvek je u drustvu naglasavo da je priroda bila nepravedna prema njemu i te fore. I znate sta se desilo ? Krenuo zenski rod da bas proveri....
Ljubopitljivost je cudo.
Jeremija Jeremija 15:26 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

nsarski
Pre godinau dana ili vise, Olga Medenica je postavila blog o silikonkama i stavila sliku neke poznate zenske (zaboravio sam ime) koja je bila "obdarena" u gornjem delu. To je bila velicina koja nije uopste normalna, vise, kako bi rekao Mrozek, metafizickih dimenzija. I pocela je rasprava bas o silikonima, preterivanjima, prevelikim automobilima, preteranimm nakitima i slicno. Ovaj tekst je o tome, samo na melo drugaciji nacin napisan.Svratite u Bg. u "silikonsku dolinu" leti, pa cete se sloziti samnom. Sjaj, snaga, silikon, "uspeh" svugde oko vas.P.S. Pre postavljanja ovog bloga pitao sam Olgu za misljenje i ona je odobrila:))) Nazalost, sad je na putu pa nije u prilici da dodatno komentarise.

Dimenzije iz navedene statistike su, bez silikonskih ili blo koje druge vrste, dodataka.
"Prirodne" veličine, da tako kažem.
Ko ne veruje nek meri sam! :))))
ivana23 ivana23 16:01 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

Pape Pape 18:58 12.03.2008

Re: Bas neobicno...

a)prosečna dužina penisa u erekciji u odnosu na rase:
crnci... 16,4 cm
belci....16,1 cm
azijati...14 cm

decko natprosecan!

Imao jedan moj drugar bend, i mini hit sa njim pod naslovom "Linija 17" (inace često se vozio od Zemuna do Konjarnika i nazad zaradi drage, pa otud i inspiracija). Što se tiče ovih proseka, treba biti oprezan: jeste da tu ulaze i ovi na dužim linijama, ali takođe i oni karakteristični za linije beogradskih tramvaja, kojih je možda više...te je prosek medju prosečnima možda bliži ovim novobeogradskim/zemunskim linijama, ili troli sa Konjarnika.
nsarski nsarski 22:23 12.03.2008

Candy

(Zvuk kako neko okreće telefonski broj; zatim se čuje glas sa sekretarice)
Ćao, ja sam Candy. Drago mi je da si pozvao. Baš sam se spremala da se okupam, onako stvarno, stvarno erotski, i pomislila sam "Zar ne bi bilo super kad bi me neki stvarno, stvarno napaljen momak pozvao, kome mogu da pričam šta radim dok se kupam,?"...Nema ništa seksepilnije od toga da me neki stvarno, stvarno napaljen momak sluša dok dozivljavam svoje najdublje i naj...najintimnije...erotske fantazije....To me tooooliko uzbudjuje, osećam se golicavo i roze, osećam kako bih samo htela da svučem svu odeću i igram po sobi slušajući onaj tvrdi rokenrol. Oooooooh, naježim se kad samo pomislim na to! Ponekad, kad sam stvarno, stvarno napaljena moram da pozovem dve ili tri drugarice i one dodju i onda se svi svučemo i namažemo se maslinovim uljem po celom telu i onda vežbamo stvarno stvarno napornu aerobiku. Ohhh, kada je napunjena, i spremna sam da uskočim u nju i da se istrljam po celom telu. Ako želiš da i ti "dodjes", pozovi me i pritisni broj dva na tastaturi za dodatne erotske avanture. Ne mogu da dočekam.

Evo jos jedan Bogosian, sada iz drugog ugla - zenskog. Jedan moj drugar je prokomentarisao - sine, ova ima spontanost i erotsku autenticnost striptiz tacke u Las Vegasu. Sa svim oh, ah, i slicnim. Po mom misljenju, zaprepascujuce je da ovakve stvari postoje. Ne zbog "moralnosti", naravno, to je nebitno, nego ako postoje, znaci da ima potraznje. Cist zakon trzista.
Ko su ti ljudi koji placaju za ovo? Isti oni koji jedu u Meku? Oni koji gledaju Opru? Glasaju za Busa? Nemam pojma. Za mene vecna misterija.
bobo bobo 22:31 12.03.2008

Re: Candy

Ko su ti ljudi koji placaju za ovo? Isti oni koji jedu u Meku? Oni koji gledaju Opru? Glasaju za Busa? Nemam pojma. Za mene vecna misterija.

Ono sto sam rekla "You lost me", povlacim.
Mislim da ti razmisljas po odredjenom obrascu o ovim ljudima. Spektar je jako sirok.
nsarski nsarski 22:40 12.03.2008

Re: Candy

Mislim da ti razmisljas po odredjenom obrascu o ovim ljudima. Spektar je jako sirok.

Mozda. Ne znam zaista. A kako treba razmisljati? Mislim, ako znas:)))
ivana23 ivana23 22:44 12.03.2008

Re: Candy

Koliko ovih dana vidimo guverner Njujorka je placao i za konkretnije stvari...Istovremeno, Spicer dok je bio tuzilac drzave Njujork bio je poznat kao „serif Volstrita“ i izveo je pred sud pripadnike najmanje dve mreze podvodaca.
Poznat i kao "gospodin cistunac"!?
nsarski nsarski 22:47 12.03.2008

Re: Candy

Da, mislio sam i njega da pomenem:) Samo, znas, nisam ja nikakav reper za te stvari. Ja takodje ne shvatam ko su ti ljudi koji idu na sabor u Guci. To sto je meni neshvatljivo, ne znaci da ne postoji:)) Samo izrazavam licnu zgranutost, ali to je stvar moje neprilagodjenosti.

Da, i jos jedna vazna stvar. Ja te ljude ne osudjujem (nemam nikakvo moralno, ili bilo koje drugo pravo to da radim). Neka svako radi sta voli. Jednostavno ne razumem.
ivana23 ivana23 23:10 12.03.2008

Re: Candy

Potpuno ti verujem i razumem te, ali valjda, bar ne igras "dvostruku ulogu", zar ne?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I mali trol, izvini. Gledas li mozda, bar ponekad sou Lenoa, na NBCu, veceras je gost Djokovic. U koliko sati pocinje?
bobo bobo 23:20 12.03.2008

Re: Candy

nsarski
Mislim da ti razmisljas po odredjenom obrascu o ovim ljudima. Spektar je jako sirok.

Mozda. Ne znam zaista. A kako treba razmisljati? Mislim, ako znas:)))

Pa to ja ne mogu da ti kazem. Svako razmislja na svoj nacin.
Samo konstatujem svoje zapazanje.

Suzio si grupu ljudi za koje se pitas da li placaju to, na socijalno obelezenu kategoriju. Ja kazem, ide dalje od toga.
bobo bobo 23:22 12.03.2008

Re: Candy

nsarski
To sto je meni neshvatljivo, ne znaci da ne postoji:)) Samo izrazavam licnu zgranutost, ali to je stvar moje neprilagodjenosti.


Ja sam dugo imala slican problem, doduse ne sa gucom nego npr. sa adaptacijom na odredjene elemente americke kulture.
bobo bobo 23:24 12.03.2008

Re: Candy

ivana23
Koliko ovih dana vidimo guverner Njujorka je placao i za konkretnije stvari...Istovremeno, Spicer dok je bio tuzilac drzave Njujork bio je poznat kao „serif Volstrita“ i izveo je pred sud pripadnike najmanje dve mreze podvodaca.
Poznat i kao "gospodin cistunac"!?

Ovo je jako zanimljivo.
Prvo, mislim da je paradoksalan "zakon u okviru zakona" da nije smeo da je vodi u drugu drzavu.
Ako prostitucija spada pod federal crime, cemu taj zakon?
nsarski nsarski 23:31 12.03.2008

Re: Candy

Gledas li mozda, bar ponekad sou Lenoa,

Veoma retko - mozda sam pogledao par puta u poslednjih nekoliko godina. Ali, za Djokovica cu da ostanem budan::) Leno pocinje, koliko se secam, u 10:30 Central Time, znaci 11:30 Eastern (Njujork i ostalo na istocnoj obali).
Kako mislis "dvostruku ulogu"? Mislis, mozda imam agenciju za pratnju, ili kako se to vec zove:)))))
nsarski nsarski 23:35 12.03.2008

Re: Candy

Ja sam dugo imala slican problem, doduse ne sa gucom nego npr. sa adaptacijom na odredjene elemente americke kulture.

Hehe, ja jos uvek imam! Oprah i Dr Phil i ostalo, za mene totalna misterija. Ali, ybg, posle toliko godina shvatam da sam nesto propustio, ali nemam pojma sta.
Sad, takodje ne znam ni koja su pravila ovih njihovih sportova (bejzbol, fudbal, golf), takodje ne znam srpske dive medija (politicke, medijske, uopste), tako da je najbolje da se zavucem negde daleko da me niko nista ne pita, da se ne brukam:)))
bobo bobo 23:46 12.03.2008

Re: Candy

Hehe, ja jos uvek imam! Oprah i Dr Phil i ostalo, za mene totalna misterija. Ali, ybg, posle toliko godina shvatam da sam nesto propustio, ali nemam pojma sta.
Sad, takodje ne znam ni koja su pravila ovih njihovih sportova (bejzbol, fudbal, golf), takodje ne znam srpske dive medija (politicke, medijske, uopste), tako da je najbolje da se zavucem negde daleko da me niko nista ne pita, da se ne brukam:)))

Ajde Opru i Phila ne moram da gledam, ali BUMPERSTICKERS npr. !!!!!, zastave na privatnim kucama, losa hrana itd. Ja sam se naj ozbiljnije nervirala zbog toga, ne znam zasto. Kasnije sam shvatila da se ne vredi nervirati. Prosto, drugaciji smo i to je to.
Udri brigu na veselje :))


nikola svilar nikola svilar 23:52 12.03.2008

Re: Candy

dobro vece
kako te? :)
cisto da se prijavim da vas "pratim" :))))
nsarski nsarski 00:14 13.03.2008

Re: Candy

nikola svilar
dobro vece
kako te? :)
cisto da se prijavim da vas "pratim" :))))

Oh, Nik! Nik! Such a strong name.
You know, I had a really, really strong feeling that someone like you would get in touch tonite. And it happened! Tell us about yourself, so we can all get acquainted and really really friendly:)

P.S. Cuj, majstore, ti i ja smo nekoc razgovarali o ljudima koji su opsednuti ovim ili onim. Pa, evo primera.

nikola svilar nikola svilar 00:20 13.03.2008

Re: Candy

P.S. Cuj, majstore, ti i ja smo nekoc razgovarali o ljudima koji su opsednuti ovim ili onim. Pa, evo primera.


:) upravo tako... moram na "odvikavanje". instaliram neke
stvarcice pa rekoh da prijavim da sam "tuj" :)

Oh, Nik! Nik! Such a strong name.
You know, I had a really, really strong feeling that someone like you would get in touch tonite. And it happened! Tell us about yourself, so we can all get acquainted and really really friendly:)


:) a tek kad zadjes po nekim chatovima :)
nisam nikad bio, ali napravili su dokumentarac
na tu temu chatovanja :) trostrukih identiteta and all
neverovatno
nsarski nsarski 00:28 13.03.2008

Re: Candy

:) a tek kad zadjes po nekim chatovima :)

Ybg, ja ne zalazim po chatovima. This is my virgin internet flight:)
ivana23 ivana23 00:36 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
Gledas li mozda, bar ponekad sou Lenoa,Veoma retko - mozda sam pogledao par puta u poslednjih nekoliko godina. Ali, za Djokovica cu da ostanem budan::) Leno pocinje, koliko se secam, u 10:30 Central Time, znaci 11:30 Eastern (Njujork i ostalo na istocnoj obali).Kako mislis "dvostruku ulogu"? Mislis, mozda imam agenciju za pratnju, ili kako se to vec zove:)))))

"Dvostruka uloga" - igra reci u vezi guvernera, sa jedne strane gospodin cistunac, a sa druge..(npr.) igras na stolovima u Guci. Nije mi nista opskurno bilo na pameti.
Mada nisam sigurna da si u pravu i kada kazes "Neka svako radi sta voli." Zar guverner nije svojim postupkom povredio izvestan broj ljudi iz svoje okoline, pre svega svoje tri cerke!?

Hvala za info o NBCu - Leno
nsarski nsarski 00:47 13.03.2008

Re: Candy

igras na stolovima u Guci.

Haaaahaha, ja nemam pojma gde je ta Guca. Mislim, ni u kom pravcu se vozi iz Bg.

Zar guverner nije svojim postupkom povredio izvestan broj ljudi iz svoje okoline, pre svega svoje tri cerke!?

Imas pravo - trebalo je da kvalifikujem. Neka svako radi sta voli dok ne ugrozava druge. U redu ovako?
ivana23 ivana23 01:08 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
igras na stolovima u Guci.Haaaahaha, ja nemam pojma gde je ta Guca. Mislim, ni u kom pravcu se vozi iz Bg.
Zar guverner nije svojim postupkom povredio izvestan broj ljudi iz svoje okoline, pre svega svoje tri cerke!?Imas pravo - trebalo je da kvalifikujem. Neka svako radi sta voli dok ne ugrozava druge. U redu ovako?

Mislis da u vezi guvernera nisam bila u pravu?

mapa +

Ovo ne znaci da te navodim na greh - pohod u Gucu, ali te molim da kliknes na mapu..
nsarski nsarski 01:15 13.03.2008

Re: Candy

Super. Sad znam kako se stize u gucu - pratis zvuk trube i ostale galame. Evo tebi malo guvernerovog sajta:
Ovo mu je zemska - Kristen. Pet soma na sat, Bog te.



A ovde je ceo sajt skinut sa originala jer su original zatvorili. Demokratija!
ivana23 ivana23 01:38 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
Demokratija!

Da, bas tako.
Sada te pozdravljam,ovde je 1.30, vreme za spavanje, laku noc.
Ako te ne mrzi pogledaj Novaka, pa sutra da ukratko cujemo utisak..




bindu bindu 04:19 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
Super. Sad znam kako se stize u gucu - pratis zvuk trube i ostale galame. Evo tebi malo guvernerovog sajta:
Ovo mu je zemska - Kristen. Pet soma na sat, Bog te.
A ovde je ceo sajt skinut sa originala jer su original zatvorili. Demokratija!


ono sto mene fascinira da covek zrtvuje takvu karijeru.mogao je da postane predsednik of usa,ali nije hteo.verovatno je njegova supruga to htela.ej da zrtvuje za ljubav .koja romntika.dobro kostalo ga to1000 na sat.verovatno ga supruga kostala mnogo vise za nmogo manje.nadam se da ce se opametiti sto se zena tice.
a to da je sex i ljudska sexualnost tabu u 21 veku je katastrofa.pa zasto, da li ume neko na to pitanje da odgovori.da nije tako kako jeste verovatno bi imali savrseno drustvo u kome kriminal i bolesti ne bi postojali.

bindu bindu 04:26 13.03.2008

Re: Candy


Ovo mu je zemska - Kristen. Pet soma na sat, Bog te.
A ovde je ceo sajt skinut sa originala jer su original zatvorili. Demokratija!

ono sto mene fascinira da covek zrtvuje takvu karijeru.mogao je da postane predsednik of usa,ali nije hteo.verovatno je njegova supruga to htela.ej da zrtvuje za ljubav .koja romntika.dobro kostalo ga to1000 na sat.verovatno ga supruga kostala mnogo vise za nmogo manje.nadam se da ce se opametiti sto se zena tice.
a to da je sex i ljudska sexualnost tabu u 21 veku je katastrofa.pa zasto, da li ume neko na to pitanje da odgovori.da nije tako kako jeste verovatno bi imali savrseno drustvo u kome kriminal i bolesti ne bi postojali.

dobro 5000 na sat. wow verovatno je vredela svaki cent. inace stvarno ne razumem zasto bi se pametan covek izlagao takvom riziku.a za njega mislim da bas i nije bio neki glupak.
bauer bauer 07:08 13.03.2008

Re: Candy

I mali trol, izvini. Gledas li mozda, bar ponekad sou Lenoa, na NBCu, veceras je gost Djokovic. U koliko sati pocinje?

ivana, beskrajno sam ti zahvalan, da nije tvog komentara ja bi propustio djokovica. ovako, cekam, jos pola sata i pocinnje +:)
bauer bauer 07:19 13.03.2008

Re: Candy

Haaaahaha, ja nemam pojma gde je ta Guca. Mislim, ni u kom pravcu se vozi iz Bg.

sarski, naivan si ti ko francuska sobarica (nije trol, u duhu je predhodnih komentara :)))

ja razumem da te nervira americko dvolicje i malogradjanstina, ali mi nije jasno da ozbiljan covek kao ti, toliko hrli da se vrati u zemlju o kojoj toliko malo zna (guca, aktuelni ministri u vladi i sl.), medjutim, to je lepota imanja izbora (i imanja americkog pasosa u zadnjem dzepu). ja se unapred radujem tvojim konstruktivnim postovima iz novo-staro pronadjene zemlje :)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:32 13.03.2008

Re: Candy

Mislim, ni u kom pravcu se vozi iz Bg

Verovatno bi to mogli da saznate za 0.4 sekunde. Ukoliko bi ste to zeleli da znate.
Uzgred, citam ove Vase komentare i shvatam da ste Vi izgleda sasvim nezainteresovani za proizvode tzv., "popularne kulture" ! Bilo da je to u SAD ili ovde u Srbiji. Pa, to je lepo i sasvim "kool", pogotovu ako se to vise puta naglasi. Zar ne ?
bauer bauer 08:33 13.03.2008

Re: Candy

veceras je gost Djokovic.

na brzaka, dok neko ne okaci klip, novak je ponovo odigrao smekerski :) za one koji ne znaju, nije mala stvar pojaviti se kod leno-a, lettermana ili konana :))
ivana23 ivana23 11:54 13.03.2008

Re: Candy

bauer
veceras je gost Djokovic.
na brzaka, dok neko ne okaci klip, novak je ponovo odigrao smekerski :) za one koji ne znaju, nije mala stvar pojaviti se kod leno-a, lettermana ili konana :))

Hvala bauer, samo sam se pitala hoce li biti, onako, u svom elementu.. decko je viseslojna licnost ( u pozitivnom smislu). Mislim da je sjajan prezenter Srbije. U smislu da nismo neki rundavi divljaci sa tamo nekog Balkana, a racunam da je emisija gledana i da je sjajno sto su ga pozvali u goste.
bindu bindu 14:18 13.03.2008

psihoanaliza-osveta

ukratko; znaci u pitanju je osveta. osveta "neljubljenog decka" od koga se oduvek ocekivalo da uradi velike stvari.nejasni odnosi izmedju oca i majke a onda i izmedju njega i majke i oca se posle prebaciju na ljubav njegovog zivota kojoj on poklanja svoje srce,koje ona u okviruje i stavlja na zid trofeja ljubavi za ceo zivot. on potpisuje parce papira taj nesrecni ugovor u kome se kaze....... ti si moj supermen. pod takvom presijum u kome onaj decak pa onda beba pa onda fetus pocinje da puca po savovima. dodjavola, to mu prija. osecaj slobode....on konacno otkriva tajnu svoga zivota kroz sex-tabu.on konacno otkriva misticnu tacku iz koje sve potice i u koju sve nazad se vraca.oh kakav divan osecaj.on je larva koji ce da postane leptir na konacnom putu ka slobodi.
u drustvu koje nema razumevanja za njegovu dusevnu borbu u kojoj on sklapa prijateljstvo sa demonima, on je trenutno zigosan pecatom srama i placa veliku cenu.al sta je to za njega.ljubav njegovog zivota je tu da ga uhvati dok on mekano pada.zavesa se spusta..zarsava se prvi cin predstave koja se zove osveta.publika tapse.
bindu bindu 14:50 13.03.2008

Re: psihoanaliza-osveta

ovo "neljubljenog decka" znaci da su ga lememali ko vola ali ne samo fizicki nego, najvise sto je jos gore psihicki - raznim inkvizitorskim metodologijama. ovo ukratko iz romana osveta koji nije objavljen dodajem ovde zato sto mislim da i te kako ima veze sa temom na blogu.
bindu bindu 15:31 13.03.2008

Re: psihoanaliza-osveta

evo o superman mog omiljenog
uzivancija.a?da?ne?a sta onda...... kazi?
bauer bauer 16:21 13.03.2008

Re: Candy

Hvala bauer, samo sam se pitala hoce li biti, onako, u svom elementu.. decko je viseslojna licnost ( u pozitivnom smislu). Mislim da je sjajan prezenter Srbije. U smislu da nismo neki rundavi divljaci sa tamo nekog Balkana, a racunam da je emisija gledana i da je sjajno sto su ga pozvali u goste.

hehe, nema na cemu, jes' da sam blej'o do pola jedan, ali vredelo je. neredovno gledam talk shows, ipak mnogo kasno idu, tako da bi i ovaj propustio da nije bilo tvog komentara :) a da su gledani, gledani su. sada mnogi imaju jos jednu znacajnu pozitivnu mrvicu informacije o djokovicu i srbadiji :)
bindu bindu 17:22 13.03.2008

Re: psihoanaliza-osveta

ej bre nsarski, gde si; napises blog, napravis dar-mar i odjednom te nema. a uostalom to nije u tvoj prirodi da ostavis blog unintended pa se brinem .

enyway ko sto smo razgovarali onomad, evo danas je vec "sutra" mislim novi dan.nove ideje novi koncepti itd.
pa da te pitam danas; a dali ovaj eric bogosian ima veze sa onim paul-om boghossian-om s obzirom da kad skines h i s dobijes bogosian a to mora da mu je umetnicko ime.
ivana23 ivana23 18:32 13.03.2008

Re: Candy

bauer
Hvala bauer, samo sam se pitala hoce li biti, onako, u svom elementu.. decko je viseslojna licnost ( u pozitivnom smislu). Mislim da je sjajan prezenter Srbije. U smislu da nismo neki rundavi divljaci sa tamo nekog Balkana, a racunam da je emisija gledana i da je sjajno sto su ga pozvali u goste.hehe, nema na cemu, jes' da sam blej'o do pola jedan, ali vredelo je. neredovno gledam talk shows, ipak mnogo kasno idu, tako da bi i ovaj propustio da nije bilo tvog komentara :) a da su gledani, gledani su. sada mnogi imaju jos jednu znacajnu pozitivnu mrvicu informacije o djokovicu i srbadiji :)

Kad je trol nek je trol

EDIT: Ko je video, video je - This video is no longer available due to a copyright claim by a third party.
nsarski nsarski 18:36 13.03.2008

Re: psihoanaliza-osveta

a dali ovaj eric bogosian ima veze sa onim paul-om boghossian-om

Izvinite, u velikom sam poslu pa se javljam na preskok.
Koliko ja snam nisu u vezi. Erik Bogosian je sada glumac u seriji "Law and Order", koja se trenutno prikazuje. Onaj sa tamnom kovrdzavom kosom.
Kazezoze Kazezoze 19:01 13.03.2008

Re: Candy

Kad je trol nek je trol

bash je bio simpatichan, a i publiku je razveselio. dobar mu fazon sa radijacijom))
bindu bindu 19:15 13.03.2008

Re: psihoanaliza-osveta

nsarski
a dali ovaj eric bogosian ima veze sa onim paul-om boghossian-om

Izvinite, u velikom sam poslu pa se javljam na preskok.
Koliko ja snam nisu u vezi. Erik Bogosian je sada glumac u seriji "Law and Order", koja se trenutno prikazuje. Onaj sa tamnom kovrdzavom kosom.


da ovo je onaj drugi

na izgled ne lice al ko zna posto se bave razlicitom profesijom onda mozda i lice
ivana23 ivana23 19:22 13.03.2008

Re: Candy

Kazezoze
Kad je trol nek je trol
bash je bio simpatichan, a i publiku je razveselio. dobar mu fazon sa radijacijom))

Zaista mislim da sjajno rusi predrasude o Srbima. Sarmantan je i lezeran. Drag mi je skoro ko i moj sin.
Kazezoze Kazezoze 19:41 13.03.2008

Re: Candy

Zaista mislim da sjajno rusi predrasude o Srbima. Sarmantan je i lezeran. Drag mi je skoro ko i moj sin.

a onaj stari crnac shto je bio u programu, jel' to bill cozby?
ivana23 ivana23 20:03 13.03.2008

Re: Candy

Kazezoze
a onaj stari crnac shto je bio u programu, jel' to bill cozby?

Jeste, najava
Kazezoze Kazezoze 20:17 13.03.2008

Re: Candy

ivana23

Kazezozea onaj stari crnac shto je bio u programu, jel' to bill cozby?
Jeste, najava

vrlo kratko se pojavio, pa nisam bio siguran, a chini mi se da je neshto i rekao.
da nole je bio bash tako kako si rekla - lezheran i sharmantan... ustvari on je takav u svakom pojavljivanju u javnosti. dobar dechko, lepo vaspitan.
ivana23 ivana23 20:51 13.03.2008

Re: Candy

Kazezoze,

Kad macaka (nsarskog) nema misevi kolo vode.. posle neka obrise...

Hocu reci, ne znam da li si upucen, Djokovicima je dodeljen plac prekoputa Ade, vest. Drugi kompleks ce biti u Kragujevcu.
nsarski nsarski 21:06 13.03.2008

Re: Candy

Kad macaka (nsarskog) nema misevi kolo vode.. posle neka obrise...

Samo se vi zabavljajte (kad ne mogu da vam se pridruzim, ali uskoro cu). Brisanju pribegavam samo kada je u pitanju elementarno nevaspitanje (a to mi se do sada nije desilo). Ono - uvrede licne prirode. Inace, ne brisem.
ivana23 ivana23 21:16 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
Kad macaka (nsarskog) nema misevi kolo vode.. posle neka obrise...Samo se vi zabavljajte (kad ne mogu da vam se pridruzim, ali uskoro cu). Brisanju pribegavam samo kada je u pitanju elementarno nevaspitanje (a to mi se do sada nije desilo). Ono - uvrede licne prirode. Inace, ne brisem.

Krajnje uctiv dijalog..zar ne?
Kazezoze Kazezoze 21:21 13.03.2008

Re: Candy

ivana23
Kazezoze, Kad macaka (nsarskog) nema misevi kolo vode.. posle neka obrise...Hocu reci, ne znam da li si upucen, Djokovicima je dodeljen plac prekoputa Ade, vest. Drugi kompleks ce biti u Kragujevcu.

pa to su stvarno veliki planovi i velike investicije. bash mi je drago za kragujecac, ubi ga ona zastava, kao da je celi KG zastava i nishta vishe.
a shto se tiche machka, mnogo je zauzet u zadnje vreme (mozhda, pastuvske aktivnosti - ko ce ga znati), te kad se vrati mishevi ce vec biti na spavanju))
edit
ne videh da je nsarski prisutan)))
nsarski nsarski 21:29 13.03.2008

Re: Candy

Krajnje uctiv dijalog..zar ne?

Definitivo. No complaints:)))
nsarski nsarski 21:44 13.03.2008

Re: Candy

ne videh da je nsarski prisutan)))

Ma, tu sam. Nego sam nesto radio, ali nikako da iz glave izbijem Jedanaest Tvrdnji Danila Ivanoviča Harmsa.
Pa da sa vama podelim:)))

Tvrdnja I
Predmeti su nestali

Tvrdnja II
Nekad je brojni niz pocinjao sa 2. Jedan nije broj. Jedan je prvo i jedino savrsenstvo. Prva kolicina, prvi broj, i prvo odstupanje od savrsenstva je broj 2. (Pitagorina jedinica)

Tvrdnja III
Zamislimo da je jedan prvi broj.

Tvrdnja IV
Nova jedinica podleze zakonu obicnih brojeva. Zakon brojeva je zakon sirokih masa. (Harmsova jedinica)

Tvrdnja V
Zakon jedinki samih je lazan - takav zakon ne postoji. Postoji zakon masa.

Tvdnja VI
Predmet je razoruzan. Opovrgnut je. Samo gomila je naoruzna.

Tvdrnja VII
Zakon malih i velikih brojeva je isti. Razlika je samo kvantitativna.

Tvdrnja VIII
Ljudsko bice i rec i broj podlezu jednom te istom zakonu.

Tvdnja IX
Nova ljudska misao se pokrenula i potekla. Postala je fluidna. Stara ljudska misao kaze o novoj da je "postala dodirnuta". Zato neki ljudi smatraju da su boljsevici ludi.

Tvdnja X
Jedna osoba razmislja logicno, mnoge osobe razmisljaju fluidno.

Tvdnja XI
Ja sam jedan, ali ja razmisljam fluidno.

Kad o ovome mislis, mozda i nisi prisutan:))





ivana23 ivana23 21:49 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
ne videh da je nsarski prisutan)))Ma, tu sam. Nego sam nesto radio, ali nikako da iz glave izbijem Jedanaest Tvrdnji Danila Ivanoviča Harmsa. Pa da sa vama podelim:)))Tvrdnja IPredmeti su nestaliTvrdnja IINekad je brojni niz pocinjao sa 2. Jedan nije broj. Jedan je prvo i jedino savrsenstvo. Prva kolicina, prvi broj, i prvo odstupanje od savrsenstva je broj 2. (Pitagorina jedinica)Tvrdnja IIIZamislimo da je jedan prvi broj.Tvrdnja IVNova jedinica podleze zakonu obicnih brojeva. Zakon brojeva je zakon sirokih masa. (Harmsova jedinica)Tvrdnja VZakon jedinki samih je lazan - takav zakon ne postoji. Postoji zakon masa.Tvdnja VIPredmet je razoruzan. Opovrgnut je. Samo gomila je naoruzna.Tvdrnja VIIZakon malih i velikih brojeva je isti. Razlika je samo kvantitativna.Tvdrnja VIIILjudsko bice i rec i broj podlezu jednom te istom zakonu.Tvdnja IXNova ljudska misao se pokrenula i potekla. Postala je fluidna. Stara ljudska misao kaze o novoj da je "postala dodirnuta". Zato neki ljudi smatraju da su boljsevici ludi.Tvdnja XJedna osoba razmislja logicno, mnoge osobe razmisljaju fluidno.Tvdnja XIJa sam jedan, ali ja razmisljam fluidno.Kad o ovome mislis, mozda i nisi prisutan:))

Ili zivis u Srbiji.
ivana23 ivana23 22:35 13.03.2008

Re: Candy

Kazezoze

ivana23Kazezoze, Kad macaka (nsarskog) nema misevi kolo vode.. posle neka obrise...Hocu reci, ne znam da li si upucen, Djokovicima je dodeljen plac prekoputa Ade, vest. Drugi kompleks ce biti u Kragujevcu.pa to su stvarno veliki planovi i velike investicije. bash mi je drago za kragujecac, ubi ga ona zastava, kao da je celi KG zastava i nishta vishe.a shto se tiche machka, mnogo je zauzet u zadnje vreme (mozhda, pastuvske aktivnosti - ko ce ga znati), te kad se vrati mishevi ce vec biti na spavanju))edit ne videh da je nsarski prisutan)

Ipak on jednim okom pazi sta mu misevi rade na blogu, hmmm. Pa jos postavlja i Harmsa da nas zbuni sa onim njegovim tvrdnjama..al nece moci, vec smo se obrazovali.

Ne znam sta se dogadja, nesto se "uspavao" blog. I ja nesto radim, pa svratim, al kao da je sve zamrlo!? Sta je sa ljudima, pali u depresiju? Pada dolar, poskupljuje nafta i plemeniti metali, berze lelujaju... Neka nam nsarski kaze, imaju li svetska ekonomska kretanja uticaj na blog?
83aFlsUsm6RoM:http://www.zdraviilepi.com/UserImages/1/Image/depresija.jpg' alt='' border='0' />



nsarski nsarski 22:44 13.03.2008

Re: Candy

Neka nam nsarski kaze, imaju li svetska ekonomska kretanja uticaj na blog?

Haha, nemam pojma. I ja sam u mraku. Samo gledam kako berza pada :(((
ivana23 ivana23 22:54 13.03.2008

Re: Candy

nsarski
Neka nam nsarski kaze, imaju li svetska ekonomska kretanja uticaj na blog?
Haha, nemam pojma. I ja sam u mraku. Samo gledam kako berza pada :(((


Recesija..
Kazezoze Kazezoze 23:02 13.03.2008

Re: Candy

Haha, nemam pojma. I ja sam u mraku.

shta, jel to u USA opet nestalo struje ))
dodushe mrak pogoduje pastuvima, a ni to sa berzom nije loshe, al' sa gledishta evrope;-)
nsarski nsarski 23:15 13.03.2008

Re: Candy

a ni to sa berzom nije loshe, al' sa gledishta evrope;-)

Da,ali postoje razlicita gledista. Ako drzis svoju kintu na NY berzi, i ona padne par procenata za dan - hej, perspektiva se odmah menja!:)))
Kazezoze Kazezoze 23:31 13.03.2008

Re: Candy

Da,ali postoje razlicita gledista. Ako drzis svoju kintu na NY berzi, i ona padne par procenata za dan - hej, perspektiva se odmah menja!:)))

verovatno je tako za ove lovatore shto barataju krupnim kapitalom, ali moja reakcija je bila ono chisto srpska; nek komshiji crkne krava
nsarski nsarski 23:39 13.03.2008

Re: Candy

nek komshiji crkne krava

A sto da crkne moja krava, komsija?
Kazezoze Kazezoze 23:44 13.03.2008

Re: Candy

A sto da crkne moja krava, komsija?

nisam mislio lichno tvoja, vishe globalno.
ivana23 ivana23 00:00 14.03.2008

Ljuuudiii...

Svi smo u sosu ako se ovako nastavi...


Panika malih investitora ruši berzu
13.3.2008. 16:12 | Izvor: B92
Beograd -- Indeks BELEX15 u ovoj nedelji beleži najveće dnevne gubitke od kada se računa, a od početka meseca je pao za skoro 25 odsto....
-----------------------------------------------------------------------------------
13.03.2008 , BRISEL
Izvor: (TANJUG)
SAD KRIVE ZA INFLACIJU!
Za inflaciju koja je postala globalna pojava uzrok su SAD. Stručnjaci tvrde da su izvori svetske inflacije veoma niske kamate i ogromna količina novca koju štampa Uprava federalnih rezervi...


naslovne strane dovoljno govore
nsarski nsarski 00:26 14.03.2008

Re: Ljuuudiii...

Super! Al kad zeznes globalnog komsiju, zeznuo si i lokalnog. Ako berza rikne, eto mene u vasu podvodnu zemlju da trazim posao. Mogao bih da se zaposlim kao drzac prsta u brani da se ne podavite. Imam preporuke mojih ljudi iz Nju Orleansa:))) Tamo sam odlicno obavio posao.

Mislim, ybt, osecam se ko ovaj tip:



ivana23 ivana23 00:55 14.03.2008

Re: Ljuuudiii...

nsarski
Super! Al kad zeznes globalnog komsiju, zeznuo si i lokalnog. Ako berza rikne, eto mene u vasu podvodnu zemlju da trazim posao. Mogao bih da se zaposlim kao drzac prsta u brani da se ne podavite. Imam preporuke mojih ljudi iz Nju Orleansa:))) Tamo sam odlicno obavio posao.Mislim, ybt, osecam se ko ovaj tip:

Znam, pa prva vest je sa nase (kakve, takve) berze, em politicki rovita situacija ukomponovana sa povlacenjem
izvesnog broja investitora, em globalna kriza.. Poskupela struja, gas, naravno benzin i eto ti jakog zaleta inflacije.
A onda nas pametni guverner da sl. izjavu:
ЈЕЛАШИЋ :ИНФЛАЦИЈА ДО КРАЈА ГОДИНЕ ОД ТРИ ДО ШЕСТ ОДСТО
БЕОГРАД – Гувернер Народне банке Србије (НБС) Радован Јелашић изразио је уверење да ће НБС успети да обузда цене и курс динара без помоћи владе која је сада техничка.
„Ми ћемо то свакако урадити. Донели смо данас рестриктивну меру и знатно повећали референтну каматну стопу. Ићи ћемо даље, све дотле док не будемо сигурни да ће крајем године базна инфлација поново бити између три и шест одсто”, рекао је Јелашић.
Гостујући на Радио-телевизији Србије, Јелашић је рекао да НБС има право и обавезу да се користи свим методима да би се успоставила стабилност цена, а једна од њих је била и повећање референтне каматне стопе.
„Све је у нашој надлежности, све треба да предузмемо да бисмо постигли стабилност цена, која је била скупо плаћена”, нагласио је Јелашић.
Он је оценио да ће због повећања политичког ризика након пада владе поскупети кредити у привреди на краћи временски период.


To je gora varijanta od one kad su u vreme socijalizma zamrzavali cene (secas se?) Poslednjih nedelju dana prodali su na deviz. trzistu stotine mil. evra da odrze kurs, a cene i dalje rastu. I onda mi on prica bajke...
nsarski nsarski 01:09 14.03.2008

Re: Ljuuudiii...

OK, ja se osecam kao onaj gore na zici, a ti kao macka na usijanom limenom krovu:



Slutim da cemo se naci u nedelandiji kod nekog dama, a Kaz ce da pusta muziku da ne bude bas dibidus dosadno::
ivana23 ivana23 01:18 14.03.2008

Re: Ljuuudiii...

nsarski
OK, ja se osecam kao onaj gore na zici, a ti kao macka na usijanom limenom krovu:Slutim da cemo se naci u nedelandiji kod nekog dama, a Kaz ce da pusta muziku da ne bude bas dibidus dosadno::

Mogu da ponesem i nesto slika da kacim po fasadama. naravno veceg formata

vucko vucko 01:19 14.03.2008

2+2=5?


БЕОГРАД – Гувернер Народне банке Србије (НБС) Радован Јелашић изразио је уверење да ће НБС успети да обузда цене и курс динара без помоћи владе која је сада техничка.
„Ми ћемо то свакако урадити. Донели смо данас рестриктивну меру и знатно повећали референтну каматну стопу.

Jel može neki dežurni ekonomista na blogu da nam objasni kako se povećanjem referentne kamatne stope obuzdava inflacija?

Meni, onako u "Mali Perica" stilu, podizanje referentne kamatne stope zvuči više kao podgrevanje inflatornih očekivanja...
ivana23 ivana23 01:26 14.03.2008

Re: 2+2=5?

vucko
БЕОГРАД – Гувернер Народне банке Србије (НБС) Радован Јелашић изразио је уверење да ће НБС успети да обузда цене и курс динара без помоћи владе која је сада техничка.„Ми ћемо то свакако урадити. Донели смо данас рестриктивну меру и знатно повећали референтну каматну стопу.Jel može neki dežurni ekonomista na blogu da nam objasni kako se povećanjem referentne kamatne stope obuzdava inflacija?Meni, onako u "Mali Perica" stilu, podizanje referentne kamatne stope zvuči više kao podgrevanje inflatornih očekivanja...

Sto njima ne uputis jedno ljubazno pismo sa tim pitanjem..oni su popili svu pamet ovog sveta.
http://www.nbs.yu/internet/cirilica/scripts/showContent.html?id=2485&konverzija=no
vucko vucko 01:34 14.03.2008

Re: 2+2=5?


Sto njima ne uputis jedno ljubazno pismo sa tim pitanjem..oni su popili svu pamet ovog sveta.
http://www.nbs.yu/internet/cirilica/scripts/showContent.html?id=2485&konverzija=no

Pa rekoh da ne smetam, vidim da su zauzeti dizanjem referentne kamatne stope

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana