Politika

DS for dummies

Nebojsa Krstic RSS / 11.04.2015. u 15:10

 

 

Napisaću još nekoliko reči o problemu opozicije i daću svoje viđenje srži nevolje. Mislim, pisao sam više puta i nisam dobio čak ni nemušti odgovor od onih koje kritikujem. Moguće da je to zato što pišem besmislice kojima odgovor nije potreban, a moguće je da niko nije u stanju da napiše bilo šta smisleno ili, jednostavno, ne razume problematiku. Sad, šta je da je, pružam ponovo šansu svakom ko se oseti pozvanim da replicira.

Dakle, četvrtak je, gledao sam neko vreme prenos iz Skupštine i raspravu o amandmanima na nekakav zakon, ali nisam siguran koji jer se o zakonu nije ni govorilo.

Nije to neki problem. Skupština i služi da se vrše digresije. Da poslanici, naročito opozicioni, kradu televizijsko vreme za svoj nastup i na prikazivanje svojih ličnosti i ideja. Sve je to legitimno. Drugo je problem. To što sam po ko zna koji put zažalio što u poslaničkoj klupi, u delu gde sedi poslanička grupa DS-a, nema profesora Mićunovića, jer sam se uželeo da čujem obraćanje nekoga posle koga neću imati transfer blama. Nekog iz DS ko svojim mentalnim kapacitetom imponuje, ne meni, nisam ja tu važan, nego gledaocima skupštinskog prenosa. Zamorio sam se od onih koji misle da će klovnovisanjem substituisati nedostatak šarma, ili koji će praznoglavom nabusitošću dokazati svoju «opozicionost».

Nisam uopšte siguran, da budem iskren, šta ta «opozicionost» danas znači, a čini mi se da to još manje razumeju moji predstavnici u Skupštini, ili oni koji danas, igrom slučaja, vode DS.

Pajtić na svoj miting poziva one koji su «prava opozicija». Pre toga smo nebrojeno puta slušali neokomunističke tirade o «izdajnicima opozicije». Goca Čomić kaže, danas čitam, da je «opoziciji trebalo nedopustivo mnogo vremena da ukapira da je opozicija, a vlast još nije ukapirala da nije opozicija».

Sa Gordanom se slažem 50%. Naime, vlast zaista nije ukapirala. Ona i dalje forsira retoriku, u saopštenjima, a često i u nastupima svojih čelnika, koja jeste primerena onom što je bila pre 2012, ali koja je danas sasvim neumesna. Naime, opozicija, čak i kad je preglasna i kad koristi prejaku retoriku, to joj se nekako gleda kroz prste. Dočim, vlast ne sme tako. Zašto? Zato što vlast, za razliku od opozicije u svojim rukama ima instrumente sile, te zato njen vokabular mora da bude primeren, odmeren i ne sme da sadrži pretnje i razvrstavanje građana po političkom afinitetu.

Ali da li je opozicija ukapirala da je opozicija i šta je tačno ukapirala, o tome bismo morali da popričamo jer, bojim se, nećemo se složiti.

Do 2012 imali smo vlast i opoziciju i one su se između sebe ozbiljno razlikovale ideološki. U toj razlici ležao je izvor potrebe i za političkim sukobom.

Stanje u Srbiji, posle 2012, promenilo se, ne samo promenom stranaka na vlasti, već i činjenicom da je dotadašnji ideološki hijatus izbrisan pojavom nove stranke, SNS, koja je izabrala potpuno drugačiji politički put od svojih preteča. I sad, odjedared, imamo da u Skupštini sedi 250 poslanika proevropske orijentacije, a da su animozitet i mržnja jači nego dok su sedele stranke suprotnih vrednosnih nazora.

Zašto je tako?

Zato što vlast nikako da ukapira da više nije ona negdašnja opozicija i nastavlja sa stalnim vređanjem opozicije, dok opozicija ne razume svoju ulogu u novim okolnostima i svoju opozicionost dokazuje pariranjem u agresivnoj retorici.

I onda se ovo besmisleno stanje, dovede do usijanja nametnutom tezom da se sve u Srbiji ima meriti po tome da li si za ili protiv Vučića.

I sad, ako nisi uvek i po svaku cenu protiv Vučića, i onda kad krene u Brisel, i kad ga pozovu u Vašington, ukoliko misliš da je «Vlada u senci» nonsens, a mitinzi relikt prošlosti koji treba eliminisati iz političkog života, onda si neprijatelj slobode, izdajnik opozicije, loš drug i nečovek. Ad hominem politiku diktiraju oni koji od Demokratske stranke žele da naprave «DS for dummies», a to koristi jedino protivnicima evropske Srbije koji iz prikrajka strpljivo čekaju svojih 5 minuta.

 

Objavljeno u Našim Novinama na Veliku subotu godine gospodnje 2015.

 

 



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:04 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Па Африка је пуна земаља насталих отцепљењем од матице, не сваки пут уз ратове и крви, потом ми смо подржали ЦГ отцепљење

Jok brate, mi nismo podržali CG otcepljenje. Mi smo ga prihvatili da ne bi bilo sukoba.
freehand freehand 11:09 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Ох?
Него, пусти ти то -- знаш као ми је занимљиво да се с тобом надјебавам, све сам у криву, призанјем, за вјек вјекова -- али ме ово сада фасцинира:

Nije u pitanju nadjebavanje, nego ti lupetaš a ja pokušavam da te nečemu naučim. A pošto to činiš stalno i uporno gurajući neke besmislene teze to sam i ja malo uporniji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:33 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

freehand
Ох?
Него, пусти ти то -- знаш као ми је занимљиво да се с тобом надјебавам, све сам у криву, призанјем, за вјек вјекова -- али ме ово сада фасцинира:

Nije u pitanju nadjebavanje, nego ti lupetaš a ja pokušavam da te nečemu naučim. A pošto to činiš stalno i uporno gurajući neke besmislene teze to sam i ja malo uporniji.

Је л'?!

К'о оно с власништвом над децом?
Или геј парадом?
Или Кишом?

Уживај, празник је данас.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:36 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Nebojsa Krstic
Па Африка је пуна земаља насталих отцепљењем од матице, не сваки пут уз ратове и крви, потом ми смо подржали ЦГ отцепљење

Jok brate, mi nismo podržali CG otcepljenje. Mi smo ga prihvatili da ne bi bilo sukoba.

Па и то је нека подршка.
Него, док чекам неку јагу да се испече, докле -- по твом суду -- може да траје овај Вучићев трансфер кривице: не дају ми ово, не дају ми оно, спречавају ме, раде ми о глави -- два или три мандата?

Мислим, та несретна војска, ко му је то урушава сад?
freehand freehand 11:45 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

К'о оно с власништвом над децом?

Iskren da ti budem - opet lupaš, Brajoviću.
I baš si me nasmejao.
Nikad ti i ja nismo pričali o bilo kakvom vlasništvu nad decom. Nego ti imaš vizije, projekcije, a bogami i nekakve prikaze. Gej parada ti je jedan od fantazama kojim lečiš nekakve komplekse, mada ne vidim kakve to veze sa mnom ima.
Opet, što se Kiša tiče - ja na tvom mestu tu epizodu ne bih pominjao. Ništa dobro ne govori ni o tovm znanju ni o tvojoj inteligenciji. Da ne pominjemo glupake iz terce.
Zato idi da malo prošetaš dok čekaš jagu, popij čajić, belo vince, pa polako.
I srećan ti Uskrs.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:50 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

freehand
I srećan ti Uskrs.

Срећан и теби.
violina violina 16:30 12.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Која држава?
Каква држава?


Neko reče, državu smo imali pre 35 godina, sada imamo samo poljanu.
tyson tyson 00:18 13.04.2015

Re: za mir u svetu ...

državu smo imali pre 35. godina

Pre tridestpeta godina šta...? Ne razumem tvrdnju.



b92fmember b92fmember 03:05 13.04.2015

Re: hibrid

To je, naime, Tadićeva politika, Vučić je preuzeo sve osim prve navedene tačke,što mu je greška, a on verovatno misli da nije.



Da li bi bio tu gde je sada da je preuzeo i tu prvu tačku?
violina violina 20:22 13.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Ne razumem tvrdnju.


Treba pročitati do kraja, ako ni onda nije jasno, onda ništa, zaboravi.
tyson tyson 00:12 14.04.2015

Re: za mir u svetu ...

Treba pročitati do kraja, ako ni onda nije jasno, onda ništa, zaboravi.

"Državu smo imali pre tridesetpeta godina" - i dalje mi je rečenična konstrukcija besmislena i kao takva nerazumljiva.


Jukie Jukie 21:20 11.04.2015

100,

100. komentar
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:41 12.04.2015

.

krlo, znam da sad slušaš i gledaš preko lajvstrima coachellu. ovaj hozier, baš prijatno iznenađenje ..uživo je perfektan. za one koje propuste - biće i sledeći vikend, ponovo sve isto (svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna:)

babmilos babmilos 07:34 12.04.2015

Zaključak

Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.
emsiemsi emsiemsi 08:27 12.04.2015

Re: Zaključak

babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !

freehand freehand 08:30 12.04.2015

Re: Zaključak

emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !


Deda Mićun jeste, sa stanovišta mudrosti, stava, znanja, staloženosti, promišljanja - najkrupnija politička figura u Srbiji danas.
babmilos babmilos 08:47 12.04.2015

Re: Zaključak

emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !

Ne pričam ja o deda Mićunu već o opoziciji. Ako najjača srbijanska opoziciona figura ima 85 godina, onda jebiga.
freehand freehand 09:14 12.04.2015

Re: Zaključak

Ne pričam ja o deda Mićunu već o opoziciji. Ako najjača srbijanska opoziciona figura ima 85 godina, onda jebiga.

U kom smislu najjača? Ako misliš intelektualno i moralno onda tu godine nisu hendikep. Ako misliš praktično - Mićunović to nije.
emsiemsi emsiemsi 09:43 12.04.2015

Re: Zaključak

freehand
emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !


Deda Mićun jeste, sa stanovišta mudrosti, stava, znanja, staloženosti, promišljanja - najkrupnija politička figura u Srbiji danas.

Покрупан јесте.
babmilos babmilos 09:56 12.04.2015

Re: Zaključak

freehand
Ne pričam ja o deda Mićunu već o opoziciji. Ako najjača srbijanska opoziciona figura ima 85 godina, onda jebiga.

U kom smislu najjača? Ako misliš intelektualno i moralno onda tu godine nisu hendikep. Ako misliš praktično - Mićunović to nije.

Intelektualno i moralno. A nije problem njemu nego opoziciji. Da, problem je i to što je čovek od 85 godina poslanik.
qqriq qqriq 10:42 12.04.2015

Re: Zaključak

Da, problem je i to što je čovek od 85 godina poslanik.

Bez stida i blama.
freehand freehand 10:46 12.04.2015

Re: Zaključak

Da, problem je i to što je čovek od 85 godina poslanik.

Zašto je to problem? Postoji zakonsko ograničenje u tom smislu? Čitao sam i slušao njegove intervjue u poslednjih godinu dana - dragocene po sadržaju - i mislim da je čovek bistar kao gorski potok, kako 99% kolega u toj skupštini nikad neće biti.
Gde tu vidiš problem?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:07 12.04.2015

Re: Zaključak

Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Da si pročitao blog koji komentarišeš, upravo bi tu poentu i pronašao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:09 12.04.2015

Re: Zaključak

emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !


Više je Mićun stvari o politici i demokratiji zaboravio nego što ćete bas dvojica anonimnih blogera ikada znati.
babmilos babmilos 11:41 12.04.2015

Re: Zaključak

freehand
Da, problem je i to što je čovek od 85 godina poslanik.

Zašto je to problem? Postoji zakonsko ograničenje u tom smislu? Čitao sam i slušao njegove intervjue u poslednjih godinu dana - dragocene po sadržaju - i mislim da je čovek bistar kao gorski potok, kako 99% kolega u toj skupštini nikad neće biti.
Gde tu vidiš problem?

Vidim problem kada opozicija mora da troši takvog čoveka da se petlja po Skupštini umesto da u udobnoj fotelji bude savetnik. Mićun je možda lucidniji od svih nas zajedno, ali njegovo telo ima 85 godina.
emsiemsi emsiemsi 12:31 12.04.2015

Re: Zaključak

Nebojsa Krstic
emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !


Više je Mićun stvari o politici i demokratiji zaboravio nego što ćete bas dvojica anonimnih blogera ikada znati.

Деда Мићун представља парадигму површног слоја демократије !
Нити он, нити његови следбеници не дишу демократски, а камоли да мисле или, пак, делају.
freehand freehand 12:39 12.04.2015

Re: Zaključak

Нити он, нити његови следбеници не дишу демократски, а камоли да мисле или, пак, делају.

Ovde misliš na njegovog potpredsednika Vojislava Koštunicu? Čavoškog, Nikolu Miloševića?
anonymous anonymous 14:59 12.04.2015

Čiste ruke

Re: Zaključak
Da, problem je i to što je čovek od 85 godina poslanik.

Zašto je to problem? Postoji zakonsko ograničenje u tom smislu? Čitao sam i slušao njegove intervjue u poslednjih godinu dana - dragocene po sadržaju - i mislim da je čovek bistar kao gorski potok, kako 99% kolega u toj skupštini nikad neće biti.
Gde tu vidiš problem?


Ako ne vidiš problem - zaguglaj net-om.

Postojala je na trećem kanalu RTS-a jedna emisija koja se zvala Metropolis.

Naprasno je ugašena posle jednog intervjua sa Kostom Čavoškim u kojem je on opisao epizodu sa početka političke karijere o tome kako je Mićun došao do jednog lepog automobila marke micubiši.....


Radi se o ličnom svedočanstvu,pa ako nemaš poverenja u Čavoškog ne moraš ni da istražiš.

Ps. problem nije u automobilu,nego u zabrani daljeg emitovanja emisije.

Pozdrav za tebe - čiste ruke.
anonymous anonymous 15:09 12.04.2015

Re: Zaključak

Više je Mićun stvari o politici i demokratiji zaboravio nego što ćete bas dvojica anonimnih blogera ikada znati.




Puno poštovanje za Mićunovića kao teoretičara i profesora, Mićun političar je nešto drugo.

Procenu njegovog teoretskog doprinosa naravno može da vrši samo neko ko se bar malo u tom smislu njemu približio ili ga prevazišao.

A najmanje je da se bar malo razume u sociologiju i političke nauke.
freehand freehand 15:37 12.04.2015

Re: Čiste ruke

Ako ne vidiš problem - zaguglaj net-om.

Postojala je na trećem kanalu RTS-a jedna emisija koja se zvala Metropolis.

Naprasno je ugašena posle jednog intervjua sa Kostom Čavoškim u kojem je on opisao epizodu sa početka političke karijere o tome kako je Mićun došao do jednog lepog automobila marke micubiši.....


Radi se o ličnom svedočanstvu,pa ako nemaš poverenja u Čavoškog ne moraš ni da istražiš.

Ps. problem nije u automobilu,nego u zabrani daljeg emitovanja emisije.

Pozdrav za tebe - čiste ruke.

Tako da ti aludiraš da je emeisja ugašena zbog aluzije da se Mićunović okoristio bavljenjem politikom?
Mislim da je to jedna od glupljih stvari koje sam na blogu pročitao.
anonymous anonymous 15:49 12.04.2015

Re: Čiste ruke



Tako da ti aludiraš da je emeisja ugašena zbog aluzije da se Mićunović okoristio bavljenjem politikom?
Mislim da je to jedna od glupljih stvari koje sam na blogu pročitao.



Naravno, ponovo izražavaš svoje mišljenje.

Imaš na to pravo.

Kao i na sud javnosti.
freehand freehand 15:51 12.04.2015

Re: Čiste ruke

Naravno, ponovo izražavaš svoje mišljenje.

A ti si - šta tačno da to moraš da konstatuješ?
oskar-z-wild oskar-z-wild 16:22 12.04.2015

Re: Čiste ruke

babmilos:
...ali njegovo telo ima 85 godina.


ali mu intelekt nije zakocio u trecoj godini. nadam se da ces se setiti svoje gluposti ako dozivis 85-tu. Preporucujem ti da se malo druzis sa ljudima tih godina, jer kao i sa ljudima drugih godina nailazis na gomilu zakrzljalih i na par vrednih poznavanja.

Interesantan podatak je alchajmerova bolest (demencija) nastupa sa osam do deset godina zakasnjenja kod ljudi koji su imali dobro obrazovanje u mladosti.
anonymous anonymous 16:29 12.04.2015

Re: Čiste ruke

Re: Čiste ruke
Naravno, ponovo izražavaš svoje mišljenje.

A ti si - šta tačno da to moraš da konstatuješ?


Jedan od "glupih" koji prihvataju da drugi

i to mogu, ne samo misliti već i iskazati.
tyson tyson 00:22 13.04.2015

Re: Čiste ruke

Naprasno je ugašena posle jednog intervjua sa Kostom Čavoškim u kojem je on opisao epizodu sa početka političke karijere o tome kako je Mićun došao do jednog lepog automobila marke micubiši.....

I, šta kaže Kosta, kako je Mićun došao do micubišija...?

Uzgred, u vreme kada su micubišiji počeli da se pojavljuju oko DS Kosta odavno vise nije bio clan te stranke.


vlad_aleksh vlad_aleksh 07:22 16.04.2015

Re: Zaključak

freehand
emsiemsi
babmilos
Ako je neophodno da se pojavi čovek od 85 godina da bi se od opozicije čulo nešto pametno onda opozicija ne postoji.

Претерујеш !
Деда Мићун "разбија" !


Deda Mićun jeste, sa stanovišta mudrosti, stava, znanja, staloženosti, promišljanja - najkrupnija politička figura u Srbiji danas.


O Mićunu sve najlepše.
freehand freehand 10:43 12.04.2015

Vučić for dummies

i tako Vučiž sinoć ugosti Marića u Ćirilici. A sem što smo saznali da je put do lakšeg zapošljavanja obezbeđen lakšim otpuštanjem - naročito kod rođaka! - imali smo prilike da čujemo i sledeće: Mirko Cvetković je potpuno ok, i on je shvatao sve što treba učiniti u ekonomskoj politici, kao i Diana Dragutinović. Ali im nisu dali. Boris Tadić je takođe ok, državnik, koji zna šta je država i koji je dobio poziv za formiranje vlade odmah po gubitku predsedničkih izbora.
E sad: ako su Dačić i Dinkić koalicioni partneri, ako je Tadić ok, ako je Cvetković ok, ako je Vlahović ok - ko su onda ti pusti lopovi, ko je krao i ko je uništio državu? Ko je ta Bivša vlast koja nas upropoaštava iz dana u dan, i sve grđe? O kome pričaju i on, Vučić i njegova kursadžijska mentalna gologuzija na sterodima i botoksu?
I ko je onda 15 godina bio na putu svim reformama, političkim i ekonomskim?
I za koga su i šta glasali svi oni glasajući za njega i njih?
I o kome ti, Krstiću, pričaš kad kažeš da nekoga treba podržati?

BTW - odličan je bio Marić kod Vučića sinoć: tih, skroman, nenametljiv. Čak za nijansu bolji od Olivere Jovićević. Samo ga je Vučić, voditelj svih srpskih političkih emisija, malo previše hvalio za moj ukus.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:10 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

imali smo prilike da čujemo i sledeće: Mirko Cvetković je potpuno ok, i on je shvatao sve što treba učiniti u ekonomskoj politici, kao i Diana Dragutinović. Ali im nisu dali. Boris Tadić je takođe ok, državnik, koji zna šta je država i koji je dobio poziv za formiranje vlade odmah po gubitku predsedničkih izbora.
E sad: ako su Dačić i Dinkić koalicioni partneri, ako je Tadić ok, ako je Cvetković ok, ako je Vlahović ok - ko su onda ti pusti lopovi, ko je krao i ko je uništio državu? Ko je ta Bivša vlast koja nas upropoaštava iz dana u dan, i sve grđe? O kome pričaju i on, Vučić i njegova kursadžijska mentalna gologuzija na sterodima i botoksu?

To se i ja pitam. Ako obratiš pažnju, upravo sam tu sklonost vlasti da vređa opoziciju apostrofirao kao lošu pojavu u ovom blogu.
freehand freehand 11:25 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

To se i ja pitam. Ako obratiš pažnju, upravo sam tu sklonost vlasti da vređa opoziciju apostrofirao kao lošu pojavu i ovom blogu.

Do kog nivoa treba biti fin, benevolentan i bečka mustra da bi harangu kroz koju je prošla čitava bivša vlada, ceo DS i svi koji su na bilo koni način pokušali da se suprotstave zapenjenom Vučiću, njegovom ološu, podržavateljima i ovde na blogu, sve ono što je u beskrajnim nizovima uvreda i psovki izgovarano i pisano - opisao kao "sklonost vlaasti da vređa opoziciju"?
Sećaš li se ti, Krstiću, da je taj mučeni Mirko Cvetković pismom morao upravo od Vučića da moli zaštitu od besomučnih nasrtaja na njega i porodicu?
Čitaš li ti saopštenja SNS, Krstiću?
E to je Vučić. I to je njegova politika.
Juraja Hip, glavom i bradom.
Ali nesreća je da ovde niko ne čita Dikensa.
Htedoh da kažem - ni Dikensa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:49 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Sećaš li se ti, Krstiću, da je taj mučeni Mirko Cvetković pismom morao upravo od Vučića da moli zaštitu od besomučnih nasrtaja na njega i porodicu?


Sećam se da su tabloidi, u sklopu harange čelnika DS, jedno vreme neuspešno tretitali i MC.

Međutim, ja takav kakav sam, to lako zaboravim, a zapamtim ono kako su čelnici DS na ponižavajući način isterivali MC iz Skupštine. Iz stranke nisu, a i to bi, samo nisu mogli jer nije bio član.

Eto, i sad ja, takav kakav sam, mislim da je ono prvo loše, a ovo drugo - odvratno.

Moguće da grešim, a eto...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:52 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

I ko je onda 15 godina bio na putu svim reformama, političkim i ekonomskim?
I za koga su i šta glasali svi oni glasajući za njega i njih?
I o kome ti, Krstiću, pričaš kad kažeš da nekoga treba podržati?


Znaš šta je problem...ako ne podržiš Vučića, ti ćeš time, hteo to ili ne, podržati nekog drugog.

Zato bih voleo da mi kažeš - koga podržavaš, hteo ti to ili ne? Ko je taj drugi?
freehand freehand 12:57 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Nebojsa Krstic
I ko je onda 15 godina bio na putu svim reformama, političkim i ekonomskim?
I za koga su i šta glasali svi oni glasajući za njega i njih?
I o kome ti, Krstiću, pričaš kad kažeš da nekoga treba podržati?


Znaš šta je problem...ako ne podržiš Vučića, ti ćeš time, hteo to ili ne, podržati nekog drugog.

Zato bih voleo da mi kažeš - koga podržavaš, hteo ti to ili ne? Ko je taj drugi?

Kad bude vreme - opredeliću se ja, nemaj brige. Za manje zlo. U tom ću momentu sagledavati ponudu i perspektive, a da kažem i ovo: kad to vreme dođe sve mi nekako izgleda da će i Vučić bežati od Vučića.
Dotle uopšte nemam potrebu za sopstvenim konkretnim i direktnim opredeljivanjem.
I još malo jeresi: okreni, obrni, sagledaj iz raznih uglova, uporedi - ja ni danas ne vidim kvalitetnijeg političara i čoveka koji mi na srpskoj političkoj sceni onim što govori i čini uliva više poverenja od Borisa Tadića.
freehand freehand 13:04 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Sećam se da su tabloidi, u sklopu harange čelnika DS, jedno vreme neuspešno tretitali i MC.

Ne znam šta znači "neuspešno"? Nije teško proveriti ovo što rekoh o očajničkom vapaju.
Međutim, ja takav kakav sam, to lako zaboravim, a zapamtim ono kako su čelnici DS na ponižavajući način isterivali MC iz Skupštine. Iz stranke nisu, a i to bi, samo nisu mogli jer nije bio član.

Eto, i sad ja, takav kakav sam, mislim da je ono prvo loše, a ovo drugo - odvratno.

Ono prvo nije loše nego je kriminalno po mnogim osnovama. Ovo drugo je standardno za pir miševa i hijena, koji se dogodio kad je organizacija obezglavljena i potpuno razlabavljena, kad su mediokriteti poiskakali iz svojih rupa. To ništa neobično nije za bilo kakvu strukturu koja se raspada.
Tad su i Vesnu Pešić vodali kroz stranku, što bi pir marodera bio čudan?
Ja sve vreme tvrdim da ta stranka nema šta bilo kome da se izvinjava, dodvorava, ulizuje. Da preispita program i ponovo se okupi oko njega, napravi jasan plan i po tom planu deluje.
Ludovanje sa podilaženjem frtalj-intelektualcima i belim listićima politički je pogibeljno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:06 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Kad bude vreme - opredeliću se ja, nemaj brige. Za manje zlo. U tom ću momentu sagledavati ponudu i perspektive, a da kažem i ovo: kad to vreme dođe sve mi nekako izgleda da će i Vučić bežati od Vučića.


Nismo se razumeli.

Ti u ovom trenutku, samom činjenicom da ne podržavaš Vučića podržavaš nekog drugog. To činiš bez svoje volje i bez svog izbora.

Uzmimo za primer terazije. Samim oduzimanjem sa jednog tasa ti bi otežao drugi tas. Oduzimanje sa jednog, faktički je kao dodavanje drugom iako nisi ništa dodao svojom voljom.

E sad te pitam, šta misliš ko je u ovom trenutku taj drugi, suprotni tas na koji ti dodaješ bez da to hoćeš?
freehand freehand 13:10 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Nebojsa Krstic
Kad bude vreme - opredeliću se ja, nemaj brige. Za manje zlo. U tom ću momentu sagledavati ponudu i perspektive, a da kažem i ovo: kad to vreme dođe sve mi nekako izgleda da će i Vučić bežati od Vučića.


Nismo se razumeli.

Ti u ovom trenutku, samom činjenicom da ne podržavaš Vučića podržavaš nekog drugog. To činiš bez svoje volje i bez svog izbora.

Uzmimo za primer terazije. Samim oduzimanjem sa jednog tasa ti bi otežao drugi tas. Oduzimanje sa jednog, faktički je kao dodavanje drugom iako nisi ništa dodao svojom voljom.

E sad te pitam, šta misliš ko je u ovom trenutku taj drugi, suprotni tas na koji ti dodaješ bez da to hoćeš?

To je lažna dilema, jer Vučić na svom tasu ima toliko tegova da mu ovaj moj malecki niti treba niti znači. Na drugom tasu nema ničega, koliko ja vidim, koliko god ti aludirao na Nikolića i zamišljenu antievropsku opciju koju bi on, pretpostavljam personifikovao i vodio. No od toga nema ništa.
I rekoh u komentaru, kakogod opet bi mi izbor bio između DS i SDS, štagod da je ovo drugo sem Tadića samog.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:12 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Ne znam šta znači "neuspešno"? Nije teško proveriti ovo što rekoh o očajničkom vapaju.

Neuspešno znači da ništa od onoga za šta su ga optuživali nije dokazano kao tačno.

Ono prvo nije loše nego je kriminalno po mnogim osnovama


Možda i jeste, ali mene to manje dodiruje od onog drugog.

Ovo drugo je standardno za pir miševa i hijena, koji se dogodio kad je organizacija obezglavljena i potpuno razlabavljena, kad su mediokriteti poiskakali iz svojih rupa. To ništa neobično nije za bilo kakvu strukturu koja se raspada.

Moguće je da je to uobičajeno ponašanje za tu garnituru ljudi, ali nije za Demokratsku stranku, onakvu kakava jedino ima smisla u srpskom društvu.

Ukoliko se složimo da je to za DS ok, onda nam takav DS nije uopšte potreban.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:15 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

To je lažna dilema, jer Vučić na svom tasu ima toliko tegova da mu ovaj moj malecki niti treba niti znači. Na drugom tasu nema ničega, koliko ja vidim, koliko god ti aludirao na Nikolića i zamišljenu antievropsku opciju koju bi on, pretpostavljam personifikovao i vodio. No od toga nema ništa.


Ne aludiram na Nikolića. Aludiram na stanje duha koje je u Srbiji dominantno i koje otkriva Rusiju kao izvor istine, pravde i poštenja, a kome se i ti priklanjaš...a ako se i ti priklanjaš, onda je tačna moja teza o narastajućoj snazi te, naravno, obmane.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:16 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

I rekoh u komentaru, kakogod opet bi mi izbor bio između DS i SDS, štagod da je ovo drugo sem Tadića samog.

Prema onom što on radi i govori u poslednje tri godine, ja bih pre glasao za Dragana Markovića Palmu, za koga inače nikad ne bih glasao.
freehand freehand 13:16 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Ukoliko se složimo da je to za DS ok, onda nam takav DS nije uopšte potreban.

To nije normalno ni za jedan ideal stranke, ali je, na žalost, potpuno normalno za svaku grupu u ljudskom društvu, kad popuste kriterijumi i počnu da se ruše vrednosni principi. Opet, grupe se razlikuju kako po vrednostima oko kojih su okupljene tako i po svojoj strukturi i "prosečnom" kvalitetu pojedinaca koji je čine.
Tragično je da je DS i takva kakva je, poluraspala i senka sebe iz boljih vremena još uvek Akademija za stranku koja nosi svu vlast u društvu i njene satelite.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:18 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Tragično je da je DS i takva kakva je, poluraspala i senka sebe iz boljih vremena još uvek Akademija za stranku koja nosi svu vlast u društvu i njene satelite.

Nažalost, nije čak ni to.
freehand freehand 13:25 12.04.2015

Re: Vučić for dummies

Nebojsa Krstic
To je lažna dilema, jer Vučić na svom tasu ima toliko tegova da mu ovaj moj malecki niti treba niti znači. Na drugom tasu nema ničega, koliko ja vidim, koliko god ti aludirao na Nikolića i zamišljenu antievropsku opciju koju bi on, pretpostavljam personifikovao i vodio. No od toga nema ništa.


Ne aludiram na Nikolića. Aludiram na stanje duha koje je u Srbiji dominantno i koje otkriva Rusiju kao izvor istine, pravde i poštenja, a kome se i ti priklanjaš...a ako se i ti priklanjaš, onda je tačna moja teza o narastajućoj snazi te, naravno, obmane.

Ovde ima nekoliko slojeva: prvo, ja nikad Rusiju ne predstavljam, jer o njoj ne znam dovoljno. Ali bez ikakvog problema mogu da se na osnovu onog što znam i informacija proverljivih, proverenih, iz verodostojnih izvora suprotstavim masi laži, spinova i besmislica o Rusiji i događanjima u vezi sa njom. O načinu na koji demonizacija funckioniše imao sam prilike da naučim na našoj/sopstvenoj koži, slušajući između ostalih i novogo savetnika predsednika vlade Srbije.
Ukrajina i dešavanja u njoj odličan su primer i za onog ko je zaista zainteresovan da bez predrasuda i unapred donetih stavova pokuša da sagleda zbilju ne ostavlja nikakvu sunmnju u ono što se dešava. Naravno, ako je tako nešto posle Srbije, Iraka i Libije, afričkog proleća, Egipta i pokuašaja u Turskoj uopšte potrebno.
Uostalom, sve je to samo traćenje vremena posle Edija Snoudena.
sweet64 sweet64 07:38 13.04.2015

Re: Vučić for dummies

freehand
Nebojsa Krstic
Kad bude vreme - opredeliću se ja, nemaj brige. Za manje zlo. U tom ću momentu sagledavati ponudu i perspektive, a da kažem i ovo: kad to vreme dođe sve mi nekako izgleda da će i Vučić bežati od Vučića.


Nismo se razumeli.

Ti u ovom trenutku, samom činjenicom da ne podržavaš Vučića podržavaš nekog drugog. To činiš bez svoje volje i bez svog izbora.

Uzmimo za primer terazije. Samim oduzimanjem sa jednog tasa ti bi otežao drugi tas. Oduzimanje sa jednog, faktički je kao dodavanje drugom iako nisi ništa dodao svojom voljom.

E sad te pitam, šta misliš ko je u ovom trenutku taj drugi, suprotni tas na koji ti dodaješ bez da to hoćeš?

To je lažna dilema, jer Vučić na svom tasu ima toliko tegova da mu ovaj moj malecki niti treba niti znači. Na drugom tasu nema ničega, koliko ja vidim, koliko god ti aludirao na Nikolića i zamišljenu antievropsku opciju koju bi on, pretpostavljam personifikovao i vodio. No od toga nema ništa.
I rekoh u komentaru, kakogod opet bi mi izbor bio između DS i SDS, štagod da je ovo drugo sem Tadića samog.

:)
Što volim ovu vašu blagu razmenu udaraca gde se na zna ko je kome sparing partner. Neosetno dođoste do tačke gde počinje igra istine. Dobra stvar je u tome što takvo razmišljanje kod obojice podseća na prapočetke i klice u razmišljanju prosečnog belog listića ali ne iz tupog ugla kako ga je Krle malopre okarakterisao.
Nego brate, mnogo kasnite.
Nekad dobijem osećaj da ako biste se vremensko prostornom mašinom obreli na nekoj planeti sa bićima max IQ 50, opet biste imali za koga da glasate.

freehand freehand 08:07 13.04.2015

Re: Vučić for dummies

Nekad dobijem osećaj da ako biste se vremensko prostornom mašinom obreli na nekoj planeti sa bićima max IQ 50, opet biste imali za koga da glasate.

Samo se ti kandiduj, ispostaviće se, možda, da je i tvojih 30 dovoljno ako ti protivkandidat bude imao manje.
Da bih se obreo među belim listićima dovoljna je lobotomija.
Na planeti na kojoj delim životni prostor sa tobom, kad se u izbornom procesu ne pojave kandidati koji odgovaraju tvojim kriterijumima - sad ćeš da se jako iznenadiš - država ne ostane bez vlasti, niti vlast uvozi sa Alfe Kentaur. Nego predsednik postane Tomislav Nikolić, sa svim što uz to sledi.
Kontam da bi i 75 omogućilo da ovako jednostavna stvar bude shvaćena.
sweet64 sweet64 09:06 13.04.2015

Re: Vučić for dummies

freehand
Nekad dobijem osećaj da ako biste se vremensko prostornom mašinom obreli na nekoj planeti sa bićima max IQ 50, opet biste imali za koga da glasate.

Samo se ti kandiduj, ispostaviće se, možda, da je i tvojih 30 dovoljno ako ti protivkandidat bude imao manje.


Nisam rekao da ti i Krle imate IQ 50. U tome i jeste problem , što ste vas dvojica daleko ispred svojih kandidata, a pošto ti ocenjuješ da sam ja glup utopija je nešto mi uopšte objasniti.
Moram sad u selo kod tasta na roštilj, a kad se vratim, možda shvatim pa ti nešto smisleno i odgovorim.

Za svakog po 1.
freehand freehand 09:50 13.04.2015

Re: Vučić for dummies

a pošto ti ocenjuješ da sam ja glup utopija je nešto mi uopšte objasniti.

Ne ocenjujem ja da si ti glup, nego da ti je komentar glup. Adekvatan političkom stavu, ako sm ga dobro razumeo.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:18 16.04.2015

Re: Vučić for dummies

freehand
i tako Vučiž sinoć ugosti Marića u Ćirilici.


Deca komunizma, 3. deo.
violina violina 12:53 12.04.2015

Op/ozicija, cup Vučić

nema profesora Mićunovića


Više je falio dok je DS bio na vlasti, sada je i on transfer blama.

Zamorio sam se od onih koji misle da će klovnovisanjem substituisati nedostatak šarma


Šarm znači na prvom ljubavnom sastanku, a posle treba više od toga.

Zamorio sam se od onih koji misle da će klovnovisanjem substituisati nedostatak šarma, ili koji će praznoglavom nabusitošću dokazati svoju «opozicionost».


U ovoj rečenici fali ime Vučića + “pozicija”, bila bi manje pristrasna.

vlast ….. i dalje forsira retoriku


Nezrelih političara, poput tinejdžera koji misli da će večito biti mlad.

Pojavom nove stranke, SNS, koja je izabrala potpuno drugačiji politički put


Proevropske orijentacije “for dummies”.

animozitet i mržnja jači nego dok su sedele stranke suprotnih vrednosnih nazora


Isti vrednosni nazori, nekontrolisano bogaćenje, vlast po svaku cenu, sukob normalan, premali pašnjak za ovoliko krdo.

nametnutom tezom da se sve u Srbiji ima meriti po tome da li si za ili protiv Vučića.


Na žalost ni posle ovog bloga nisam za Vučića, čekam pravu opoziciju, Vučića kao perspektivnu opoziciju Vučiću, ne priznajem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:17 12.04.2015

Re: Op/ozicija, cup Vučić

Na žalost ni posle ovog bloga nisam za Vučića, čekam pravu opoziciju, Vučića kao perspektivnu opoziciju Vučiću, ne priznajem.

Čekaj bre, ko ti brani.
violina violina 13:59 12.04.2015

Re: Op/ozicija, cup Vučić

Čekaj bre, ko ti brani


Da je mudrosti, čekali bi zajedno, bre.
Inner Party Inner Party 16:09 12.04.2015

SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

Biti proevropska opcija znači razvijati Srbiju u tom pravcu da ova postane uređena država do te mere da se na kraju reformi ne razlikuje od država EU - po standardu življenja i ljudskim pravima najviše.

SNS je urnisao Srbiju baš po pitanju standarda življanja (sa ozbiljnim tendencijama pogoršanja) i po pitanju ljudskih prava (ovakvo jednoumlje u Srbiji nije vladalo još od vremena komunizma).

A to što činovnici EU i SAD prihvataju Vučića i SNS kao OK partnere važi samo dok ovi isporučuju traženo, a (na ovo treba večno podsećati) traže ono što DS nije hteo da da. Dakle ne žive ti činovnici u Srbiji, briga je njih za standard i ljudska prava ovdena, njima je važno da "Vučić delivers!" a njima kad tad prođe mandat, pa dođu neki novi činovnici i ide život ...

Ali i nama ide život.

PS

DSS i DS su Srbiju posle dosta vremena poslavili na pravi EU kolosek i ostavili joj neki kakakv takav ekonomski standard i bezvizni režim i SSP i status kandidata i đilasov most i ... Zaista dosta toga, smao što to nije kul priznati.

A šta će ostati nakon SNS-a? NIŠTA. Ali proći će godine ...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:17 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

A to što činovnici EU i SAD prihvataju Vučića i SNS kao OK partnere važi samo dok ovi isporučuju traženo, a (na ovo treba večno podsećati) traže ono što DS nije hteo da da.


Šta DS nije hteo da da? Kosovo koje nemamo od 1999? Komično.

PS: Sam ulazak u temu: "Ovi su hteli da daju, ovi nisu" je ulazak u apsurd.

DSS i DS su Srbiju posle dosta vremena poslavili na pravi EU kolosek


Više se DSS borio protiv tog "evropskog koloseka" nego SRS i Dveri zajedno.
Inner Party Inner Party 17:22 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

Nebojsa Krstic


Šta DS nije hteo da da? Kosovo koje nemamo od 1999? Komično.

Više se DSS borio protiv tog "evropskog koloseka" nego SRS i Dveri zajedno.



Ako smo ga izgubili 99. što nas pritiskaše da im ga damo?
I DS i DSS su se dobro borili sa tim pritiscima - i zapravo otud SNS, kao projekat koji treba da da ono što "smo izgubili" i što DSS i DS nisu hteli da daju. Ali to SNS-ovo davanje je jedna "olako obećana brzina" i to se sada vidi kada se na primer pojavio problem jezera Gazivode ...

I DS i DSS su bili za EU, s time što je DSS bio kredibilniji jer je u tu priču ulazio promišljeno - znao je koji su koraci (odnosi sa Kosovom - normalizacija ili priznanje) i koje su štete (pored brojnijih prednosti, postoje i štete od priduživanja, i one su brojne! Evo vidimo šta nam se dešava sa poljoprivredom koja nam je zbog SSP-a potpuno nekonkurentna) i nije ih krio od naroda.

SNS je zapravo uzela onu nakaradnu Šekeljićevu parolu EU NEMA ALTERNATIVU koju ni DS nije hteo da preuzme (čak ni u zadnjim fazama koje su bile dosta dubiozne) - jer je ludačka. U životu naime sve ima alternativu. SNS je zato kvazi proevropska stranka jer EU shvata jurodivo formalistički, poput zilota koji su ludi za idejom da budu veliki vernici, neshvatajući da su zapravo ili smešni ili zastrašujući za normalnog čoveka.

No, da ponovim pitanje: ŠTA ĆE OSTATI POSLE VUČIĆA I SNS-a?

Moj odgovor je NIŠTA i tu je sva suština SNS-ove EU jurodivosti - priča, priča i priča, a stanje ljudskih prava i standard življenja sve niži i niži. A UZ PRIZNAVANJE KOSOVA, što ni DS ni DSS nisu uradili a imali su i bolji standard življenja i bolje stanje ljudkih prava!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:34 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

DS i DSS su se dobro borili sa tim pritiscima

Dobri su se borili ako je sada Kosovo više naše nego što je bilo u junu 1999. Dobro su se borili ako je sada na Kosovu više Srba nego tada.

Bojim se da su u oba slučaja odgovori nepovoljni. Zato danas, iz ove perspektive zaključujem da to nije bila naročito plodotvorna borba.

Da li je u postojećim okolnostima, moglo bolje...ili mudrije? E o tome bi se već dalo diskutovati.
angie01 angie01 18:49 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

Dobri su se borili ako je sada Kosovo više naše nego što je bilo u junu 1999. Dobro su se borili ako je sada na Kosovu više Srba nego tada.

Bojim se da su u oba slučaja odgovori nepovoljni. Zato danas, iz ove perspektive zaključujem da to nije bila naročito plodotvorna borba.


da se slozim, sem da je to bila borba, bilo vise zamajavanje-populisticko, jer Kosovo je izgubljeno u ratu, ful pojnt!


Da li je u postojećim okolnostima, moglo bolje...ili mudrije? E o tome bi se već dalo diskutovati.


bez diskusije, bolje bi bilo da je receno ono kako stvari stvarno stoje- jeste bilo bi to gutanje najvece zabe, al bi bilo fer, posteno i pomoglo bi da se makne od te pozicije sa dna stepenista, barem par stepenika gore.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

SNS je zapravo uzela onu nakaradnu Šekeljićevu parolu EU NEMA ALTERNATIVU koju ni DS nije hteo da preuzme (čak ni u zadnjim fazama koje su bile dosta dubiozne) - jer je ludačka. U životu naime sve ima alternativu. SNS je zato kvazi proevropska stranka jer EU shvata jurodivo formalistički, poput zilota koji su ludi za idejom da budu veliki vernici, neshvatajući da su zapravo ili smešni ili zastrašujući za normalnog čoveka


Odlično poređenje. Na žalost, i sama DS je u zadnjih par godina vladavine, tačnije od 2010, poprilično zračila tu "energiju", čak možda i malignije pošto se radilo (bar "na oko" ) o relativno obrazovanijim i pristojnijim ljudima.

freehand freehand 21:52 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

(bar "na oko" ) o relativno obrazovanijim i pristojnijim ljudima.

Jeste, a ispod maske su bili nepristojni i neobrazovani.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:56 12.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

freehand
(bar "na oko" ) o relativno obrazovanijim i pristojnijim ljudima.

Jeste, a ispod maske su bili nepristojni i neobrazovani.


da, đilkoša koliko hoćeš.
mlinarslavko mlinarslavko 11:57 13.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

No, da ponovim pitanje: ŠTA ĆE OSTATI POSLE VUČIĆA I SNS-a?

Moj odgovor je NIŠTA i tu je sva suština SNS-ove EU jurodivosti - priča, priča i priča, a stanje ljudskih prava i standard življenja sve niži i niži. A UZ PRIZNAVANJE KOSOVA, što ni DS ni DSS nisu uradili a imali su i bolji standard življenja i bolje stanje ljudkih prava!


Pored nista za vecinu gradjana, sigurno mnogo za novu ekipu politicara na vlasti i pratecih tajkuna, sve na celu sa izuzetno bogatim Vucicem i Nikolicem. Opozicija prakticno vise i ne postoji, politicari i tajkuni su kasta za sebe, gde od izbora do izbora neko dobije priliku da uzme vise, ili manje, u svakom slucaju uvek su na dobitku, bili na vlasti ili u opzociji. Industrija , gradjevinarstvo, sve je stalo, tacno je, beskonacne price,price,price, a u stvarnosti nista. Mozda se nadaju da ce neke evropske zemlje sklopiti ugovore da odredjen broj radnika moze da radi kod njih, kao sezdesetih i sedamdesetih, i to im je slamka spasa. Jednostavno, imaju podatke o osnovnoj potrosnji i znaju da situacija nikada nije bila gora, bukvalno, jedan broj ljudi se bori da prezivi, ne biraju se poslovi,pri tom se ne razmislja o zdravlju itd. Mada, i to ih ne interesuje, u ovoj situaciji, jedina opasnost za njih je od mogucih pojedinacnih incidenata, kada nekom pukne film i napravi, zaista, nepotrebnu glupost.
Ribozom Ribozom 22:08 15.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

angie01


da se slozim, sem da je to bila borba, bilo vise zamajavanje-populisticko, jer Kosovo je izgubljeno u ratu, ful pojnt!



Angie, znas da je Kosovo izgubljeno, a ne znas da 'Sve je laz' peva Merlin.

angie01 angie01 08:44 17.04.2015

Re: SNS je proevropska opcija na "majke mi!"

a ne znas da 'Sve je laz' peva Merlin.


izvini me molim te, Ribozom,...ael mogu ja da ne slusam Merlina, je l to moguce, dozvoljeno, nije greh?
tyson tyson 00:27 13.04.2015

Mrak


Ma, sve je ovo sviranje gnjurcu; odavno je noć pala i na Srbiju i na srpsku opoziciju...





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:40 13.04.2015

Re: Mrak

tyson
Ma, sve je ovo sviranje gnjurcu; odavno je noć pala i na Srbiju i na srpsku opoziciju...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:53 13.04.2015

Re: Mrak

Ma...

alselone alselone 01:29 13.04.2015

Re: Mrak

angie01 angie01 12:40 13.04.2015

Re: Mrak

Natali slatka k'o secer, opasno peva, skroz je...sve,...al' Nokturno ne moz' niko kao Oliver.
tyson tyson 01:10 14.04.2015

Re: Mrak

Natali slatka k'o secer, opasno peva, skroz je...sve,...al' Nokturno ne moz' niko kao Oliver.

M-hm...





angie01 angie01 10:53 14.04.2015

Re: Mrak

M-hm...


veri najs!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:23 13.04.2015

Генијално!

А кога ми да потуримо да се за нас избори?

Unfuckable Unfuckable 13:53 13.04.2015

Re: Генијално!

ja predlažem Acu od Gugl Translejta
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:45 13.04.2015

Re: Генијално!

blagi bože, kakav idiot.
no ima u tome i nešto dobro, naime, konačno je Farage naišao na dostojnog protivnika.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:14 14.04.2015

Zašto?

Zašto Demokratska stranka ne podrži rehabilitaciju Draže Mihailovića? Dragić Joksimović, branilac Dražin i potonji sužanj Sremske Mitrovice, bio je visoki funkcioner Demokratske stranke. Zašto se na rehabilitaciji pojavljuje onaj pajac Šešelj, kada bi tu više priličilo da se pojavi Pajtić? Zašto se pozivaju na kontinuitet sa Davidovićem i Grolom, a ne na kontinuitet i sa Joksimovićem, Kujundžićem, Ivkovićem, Kneževićem i Janićijevićem?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:03 14.04.2015

Re: Zašto?

Zašto Demokratska stranka ne podrži rehabilitaciju Draže Mihailovića?


Mislim da je podržala. Zar nije u vaktu DS-a donet Zakon o izjednačavanju četnika i partizana?

Pa je potragu za posmrtnim ostacima Dražinim vodila vlada M. Cvetkovića.

Problem kod javne podrške ovakvih akcija jeste što mi sve događaje u Ratu gledamo još uvak kroz prizmu filmova Veljka Bulajića i titoističke propagande.

Inače, kad je reč o rehabilitaciji naših učesnika u ww2, ja imam mnogo radikalniji stav.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:49 14.04.2015

Re: Zašto?

Nebojsa Krstic
Zašto Demokratska stranka ne podrži rehabilitaciju Draže Mihailovića?


Mislim da je podržala. Zar nije u vaktu DS-a donet Zakon o izjednačavanju četnika i partizana?

Pa je potragu za posmrtnim ostacima Dražinim vodila vlada M. Cvetkovića.

Problem kod javne podržke ovakvih akcija jeste što mi sve događaje u Ratu gledamo još uvak kroz prizmu filmova Veljka Bulajića i titoističke propagande.

Inače, kad je reč o rehabilitaciji naših učesnika u ww2, ja imam mnogo radikalniji stav.


Davno beše, ali ja mislim da je taj zakon o izjednačavanju četnika i partizana donet za vreme prve Koštuničine koalicione vlade - DSS, SPO, NS, G17+. Proveriću.
Potraga za posmrtnim ostacima Draže Mihailovića jeste vođena za vreme Cvetkovića, i to jeste pozitivan pomak, ali avaj, potraga nije urodila plodom.
Problem je u tome što ja na televiziji i na internetu vidim da samo onaj pajac i doktor ONO i DSZ prisustvuje rehabilitaciji, i od svega toga pravi cirkus. Nisam video niti čuo da je DS izašla sa nekim saopštenjem. A čini mi se ni ostale stranke, osim tih već pomenutih Đujićevih partizana, nisu se oglašavale po tom pitanju. Dakle, treba da se manemo ideologija, i da konačno završimo tu priču kao civilizovani ljudi.
Kakav je taj tvoj radikalniji stav? Moj radikalni stav je da treba rehabilitovati partizane.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:20 14.04.2015

Re: Zašto?

Kakav je taj tvoj radikalniji stav? Moj radikalni stav je da treba rehabilitovati partizane


Pobedio si, moj nije tooooliko radikalan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:46 14.04.2015

Re: Zašto?

Dakle, treba da se manemo ideologija, i da konačno završimo tu priču kao civilizovani ljudi.

Mislim da istorija čitavog Drugog svetskog rata na tlu Srbije, odnosno Yu, mora da bude dezideologizovana. Pa samim tim i preispitana ocena svih učesnika.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:23 14.04.2015

Re: Zašto?

Nebojsa Krstic
Kakav je taj tvoj radikalniji stav? Moj radikalni stav je da treba rehabilitovati partizane


Pobedio si, moj nije tooooliko radikalan.


Naslućaj mi veli da bi ti, osim Draže, rehabilitovao i Nedića. Dakle, sve osim partizana.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:00 14.04.2015

Re: Zašto?

vlad_aleksh
Nebojsa Krstic
Kakav je taj tvoj radikalniji stav? Moj radikalni stav je da treba rehabilitovati partizane


Pobedio si, moj nije tooooliko radikalan.


Naslućaj mi veli da bi ti, osim Draže, rehabilitovao i Nedića. Dakle, sve osim partizana.

Naravno da bih. Što se partizana tiče, oni su još na vlasti pa im rehabilitacija i nije potrebna. Njima bih ukinuo monopol na istinu.
vlad_aleksh vlad_aleksh 15:04 14.04.2015

Re: Zašto?

Nebojsa Krstic
vlad_aleksh
Nebojsa Krstic
Kakav je taj tvoj radikalniji stav? Moj radikalni stav je da treba rehabilitovati partizane


Pobedio si, moj nije tooooliko radikalan.


Naslućaj mi veli da bi ti, osim Draže, rehabilitovao i Nedića. Dakle, sve osim partizana.

Naravno da bih. Što se opartizana tiče, oni su još na vlasti pa im rehabilitacija i nije potrebna. Njima bih ukinuo monopol na istinu.


Ne zna se gde je ni njegov grob, hoću reći krečana.
I partizani će biti rehabilitovani nakon suđenja. Sve u svoje vreme.
tyson tyson 12:59 15.04.2015

Re: Zašto?

Mislim da istorija čitavog Drugog svetskog rata na tlu Srbije, odnosno Yu, mora da bude dezideologizovana.

Još će mnogo vode proteći Savom i Dunavom dok se dostigne takav pristup prošlosti.

Sačekaj da izađe Dimitrijevićeva knjiga o ustaškoj vojnici, pa da vidiš šta o tome uopšte ima da se istražuje, piše i objavljuje histeriju, čisto kao ilustracija svesti kako pojedinaca tako i celog kolektiva.

Počevši od bloga B92; već vidim ko će da nas obraduje uobičajeno ingenioznim tekstom.

anonymous anonymous 18:06 15.04.2015

Re: Zašto?



Alo bre.....

Svet gori .... u trećem velikom ratu ......

a vi pričate o partizanima,četnicima,ustašama...

U kom svetu živite ? .......
tyson tyson 18:28 15.04.2015

Re: Zašto?

U kom svetu živite ?

U Srbiji danas, koja je i dalje začaurena u nekom imaginarnom svetu iz prošlosti.

I to što ćemo raspravljati o svetski važnim temama neće učiniti da naša mala stvarnost nestane ili, ne daj bože, postane bolja.

Dakle, zajebi te dok Hilandar gori spinove.


anonymous anonymous 18:41 15.04.2015

Re: Zašto?

tyson
U kom svetu živite ?

U Srbiji danas, koja je i dalje začaurena u nekom imaginarnom svetu iz prošlosti.


Bez komentara.
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:56 16.04.2015

Re: Zašto?

tyson

Dakle, zajebi te dok Hilandar gori spinove.


Hilandar gori, a tyson se češlja.
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:58 16.04.2015

Re: Zašto?

anonymous


Svet gori ....


Globalno selo gori, a anonymus se češlja.
bladerunner92 bladerunner92 08:34 16.04.2015

Re: Zašto?

Svet gori .... u trećem velikom ratu ......

a vi pričate o partizanima,četnicima,ustašama...


crkoh

no hard feelings

Krle pa 'de si ti?
anonymous anonymous 15:03 16.04.2015

Re: Zašto?

vlad_aleksh
07:58 16.04.2015 / *novo
Re: Zašto?
anonymous


Nešto gori ....


a vlad_aleksh ... se češlja....

Duhovito ?

Možda.... ali ofucano.
anonymous anonymous 17:35 15.04.2015

TEMA br.1

http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/434191/Silovani-vojnik-Ne-mogu-da-vodim-ljubav-sa-zenom-stalno-cujem-taj-zvuk-sljapkanja


Silovanja u vojsci .....
anonymous anonymous 17:43 15.04.2015

TEMA br.2



http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/485143/Americki-vojnici-zverski-silovali-decu-u-Kolumbiji

Silovanja od strane vojske ....

USA naravno....
anonymous anonymous 18:01 15.04.2015

TEMA br.3



http://www.advance.hr/vijesti/mars-protiv-policijske-brutalnosti-u-new-yorku-uhiceno-vise-desetaka-prosvjednika/


zašto ovoga nema u našim medijima ?
diskretniblizanac diskretniblizanac 10:54 16.04.2015

opozicija

Problem opozicije je taj, što je nestala i nema je na vidiku. Nažalost takva je situacija, bez obzira ko je kakvog političkog opredeljenja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana