Društvo| Kultura| Životni stil

DRAGI KRLE,

tsunade RSS / 22.04.2015. u 10:55

Ne reflektiram da znam puno o muzici uopšte. Tek o Idolima malo znam i ne bih da komentarišem ko je tu šta radio, pisao i stvarao. Ono što je kao opštepoznata činjenica došlo do mene je sledeće: Vlada Divljan je autor većine pesama sa vašeg najpoznatijeg i najcenjenijeg albuma "Odbrana i poslednji dani". Čitajući tvoj blog, stiče se utisak da to nije tačno. Ja, kao što rekoh, nikom nisam držala sveću i nemam pojma.

Pitala sam te zašto nisi tu obmanu i iluziju, da je Vlada autor većine pesama, raskrinkao za njegovog života. Najpre si mi izbrisao pitanje. Potom si mi, kad sam ga ponovila, infantilno odbrusio: Šta te briga?

Pa i nije me nešto briga. Nego, ti si potegao ovu temu, ja sam samo postavila pitanje. Da li je to pitanje nelegitimno? Da li je uvredljivo? Što si ga izbrisao?

Moje pitanje si obrisao. Neke ljude si banovao pod obrazloženjem da su (parafraziram) militantni idioti za koje, što se nepolitičkih tema tiče, veliš, "nemaš demokratski potencijal". Da ponovim, ili si trudna ili nisi. Ili imaš demokratski potencijal ili nemaš. 

Imam samo još jedno pitanje za tebe i moram ovako da ga postavim jer sam prilično sigurna da bi ga na svom blogu izbrisao: Šta te toliko žulja? Da nije savest? 

 

 

 



Komentari (777)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 20:17 24.04.2015

Re:Jel mogu ja jednog Dylana?



maksa83 maksa83 20:17 24.04.2015

Re: ..

nisam imao nameru da te preobraćujem, dete makso - malo nepotrebnog znanja, recimo.

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).

Sad, istina je da ja sa 16 godina nisam kapirao Hendriksa, da me je to ostavljalo prilično hladnim (tad sam tupavo mislio da su Kleš, D Smic i Violent Femmes + još ponešto sve što je potrebno mladom senzibilnom muškarcu), trebalo je da prođe još otpr. 15 godina da ukapiram kakav je Džimi Hendriks faking džinijs. Možda za jedno još trijes' ukapiram i tog Dilana.

Hendriks se ložio na Dilana do imbecilnosti, dotle da je nosio njegov bedž:


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:20 24.04.2015

Re: ..

jel to onaj koji je pevao naslovnu za royal casino?

Ili za nas malo mlađe- onaj manijak što je spalio barbiku u black hole sun. Što me tad iznervirao...
Bili Piton Bili Piton 20:23 24.04.2015

Re: ..

maksa83

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).


Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.

urbana_gerila urbana_gerila 20:24 24.04.2015

Re: ..

maksa83
nisam imao nameru da te preobraćujem, dete makso - malo nepotrebnog znanja, recimo.

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).

Sad, istina je da ja sa 16 godina nisam kapirao Hendriksa, da me je to ostavljalo prilično hladnim (tad sam tupavo mislio da su Kleš, D Smic i Violent Femmes + još ponešto sve što je potrebno mladom senzibilnom muškarcu), trebalo je da prođe još otpr. 15 godina da ukapiram kakav je Džimi Hendriks faking džinijs. Možda za jedno još dvajes' ukapiram i tog Dilana.

Hendriks se ložio na Dilana do imbecilnosti, dotle da je nosio njegov bedž:




svi veliki rock muzičari su se ložili i lože na dylana, moj makso.
nikada nisam čuo ili pročitao da je neko od njih dylanu iskazao išta osim divljenja.
no, valjda ti vanzemaljci lakše kapiraju jedni druge...
princi princi 20:26 24.04.2015

Re: ..

Hendriks se ložio na Dilana do imbecilnosti, dotle da je nosio njegov bedž:

Ma, pusti ga, narkomančina...
freehand freehand 20:28 24.04.2015

Re: ..

Bili Piton
maksa83

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).


Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.


Uuu, Princ. Ja tog čoveka otkrih tek poslednjih godinu-dve. Mislim - slušao sam ja i ranije nešto malo, onih pet-šest pesama što se redovno vrtelo na radiju, ali sam ga tek skoro pažljivije poslušao i stvarno je ubica! Ali kompletni. I glasom, i muzikom, i svirkom.
tsunade tsunade 20:29 24.04.2015

Re: ..

Bili Piton

ju naopako


on sam je u nekom intervjuu koji sam odgledala na youtubeu kazao da je elizabet najveća filmska glumica. da jednostavno zna pred kamerama i sa kamerom... tako da mislim da je i sam bio svestan veličine njene senke koju je bacala na njega. mada je on meni gotivnija faca od nje.
Bili Piton Bili Piton 20:37 24.04.2015

Re: ..

freehand
stvarno je ubica!


Jeste. Voleo bih da mu čačkam po mozgu da čujem te sfere koje čuje on. A čovek praktično naturščik.

Ozbiljna, teška pesma.







BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:38 24.04.2015

Re: ..

Ili za nas malo mlađe- onaj manijak što je spalio barbiku u black hole sun. Što me tad iznervirao...

bolesnik, bre.

Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.

freehand freehand 20:43 24.04.2015

Re: ..

Ozbiljna, teška pesma.

Smetana jbt
emsiemsi emsiemsi 20:48 24.04.2015

Re: ..

freehand
Bili Piton
maksa83

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).


Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.


Uuu, Princ. Ja tog čoveka otkrih tek poslednjih godinu-dve. Mislim - slušao sam ja i ranije nešto malo, onih pet-šest pesama što se redovno vrtelo na radiju, ali sam ga tek skoro pažljivije poslušao i stvarno je ubica! Ali kompletni. I glasom, i muzikom, i svirkom.

Какав Принц !



За све љубитеље рока !
qqriq qqriq 20:49 24.04.2015

Re: ..

Побенавила? За Крелетом?

Da, onaj latincni Princi pametan, cirilicni a lil crazy.
Sta ces, life is a bitch, neko mora da bude i sizofren pa gde bas tebe to da strefi?




urbana_gerila urbana_gerila 20:54 24.04.2015

Re: ..

qqriq
Da, onaj latincni Princi pametan, ti cirilicni a lil crazy.
Sta ces, life is a bitch, neko mora da bude i sizofren pa gde bas tebe to da stefi?


davno nisam pročitao lepšu izjavu ljubavi.
freehand freehand 20:55 24.04.2015

Re: ..

emsiemsi
freehand
Bili Piton
maksa83

Ali znaš šta je tu zanimljivo - ikona na vrhu mog panteona - Džejms Maršal Hendriks - ne da je cenio Dilana, nego je otkidao, sekao se motornom testerom. A mene Dilan ne dodiruje skoro uopšte (serem da me njegov glas visceralno nervira, samo me muzika i pevanje promašuju).


Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.


Uuu, Princ. Ja tog čoveka otkrih tek poslednjih godinu-dve. Mislim - slušao sam ja i ranije nešto malo, onih pet-šest pesama što se redovno vrtelo na radiju, ali sam ga tek skoro pažljivije poslušao i stvarno je ubica! Ali kompletni. I glasom, i muzikom, i svirkom.

Какав Принц !



За све љубитеље рока !


Ovo sam skoro prvi put čuo. Princ je ubica. to što on svira niko drugi ne svira.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 24.04.2015

Re: ..

ne mogu (opet) o dilanu


Šteta.
A pamtim raspravu, Dilan nikad u životu nije pogodio čist ton, protiv, Dilan nikad u životu nije otpevao falš.
tsunade tsunade 21:12 24.04.2015

Re: Re:Jel mogu ja jednog Dylana?

Re:Jel mogu ja jednog Dylana?


brajanu se glas jako promenio zbog zuba verovatno. zuba vremena.

gle kako ovde zvuči

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:20 24.04.2015

Re: ..

svi veliki rock muzičari su se ložili i lože na dylana, moj makso.

da, a dilan na narodnjake, što znači da su se svi veliki rok muzičari ložili na narodnjake, sem jednog, mada je i on malo u početku.
(a rekla sam da neću...)
freehand freehand 21:24 24.04.2015

Re: ..

da, a dilan na narodnjake, što znači da su se svi veliki rok muzičari ložili na narodnjake, sem jednog, mada je i on malo u početku.

Šta fali Doli Parton?
princi princi 21:24 24.04.2015

Re: Re:Jel mogu ja jednog Dylana?

Mnogo volim Baby blue. Mislim da niko nije umeo da napiše ubitačniji kiss off od Dylana.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:37 24.04.2015

Re: ..

Šta fali Doli Parton?

mislila sam na malo izvornije narodnjake.
freehand freehand 21:43 24.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
Šta fali Doli Parton?

mislila sam na malo izvornije narodnjake.

Ja stalno mislim na Doli Parton. Jebeš Džona Denvera.
NNN NNN 22:03 24.04.2015

Re: ..

само сам коментарисао цвиџе, . Ја имам помало шашав укус.
Šta je ovde šašavo?


(skoro svaka riba je bar 10% bolja s njima )
djapica djapica 22:34 24.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
Mada, moram da priznam, ima nesto stvarno autenticno u tom Krsticevom urliku kojim otvara "Uzalud me budis u pola sest"...

tada nije postoja melodajn, a da krstić baš nema sluha ne bi mogao da ubode one skokove u kenozoiku. raspon je oko oktave, ako se ne varam. ljudi koji nemaju sluha ili imaju tek takav da mogu da se vrte relativno čisto oko terce, obično pevaju samo taj raspom terce i to uvek iste. uostalom, možeš da imaš sluha ali i nikakvog drugog talenta za muziku.
ps. ja i dalje mislim da je riba u pitanju.


Oni na Kenozoiku njega pustaju da peva do prvog refrena. To su dva durska akorda koja se stalno vrte u strofi i nema puno raspona. I on to konstantno peva u falsetu. Cim u refrenu krenu molski prelazi, on to vise ne moze da isprati i zbog toga tu krecu tri ili cetiri bek vokala koja fakticki preuzimaju refren. Posle prvog refrena Krsticev vokal konstantno odlazi u drugi plan i stalno je pokriven i giratarama i sintisazjerima i gomilom bekvokala. Da su ga pustili da peva celu stvar sam to ne bi moglo da se slusa. Ovako je ispalo super.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:38 24.04.2015

Re: ..

Ovako je ispalo super.

Па где је онда проблем?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:50 24.04.2015

Re: ..

Oni na Kenozoiku njega pustaju da peva do prvog refrena. To su dva durska akorda koja se stalno vrte u strofi i nema puno raspona. I on to konstantno peva u falsetu. Cim u refrenu krenu molski prelazi, on to vise ne moze da isprati i zbog toga tu krecu tri ili cetiri bek vokala koja fakticki preuzimaju refren. Posle prvog refrena Krsticev vokal konstantno odlazi u drugi plan i stalno je pokriven i giratarama i sintisazjerima i gomilom bekvokala. Da su ga pustili da peva celu stvar sam to ne bi moglo da se slusa. Ovako je ispalo super.

ima raspon od oktave, i skače na sekstu, melodijski. nema to veze sa harmonijom, može sve da bude na jednom akordu, a da melodijski ide kroz 4 oktave, ako se može. doduše, nije to jedina stvar koju je pevao u životu, imaš primer kasnije u nekom komentaru. i ne možeš aranžmanom da pokriješ ako neko omaši ton, pa umesto G peva F, čuje se, jbg. i refren je najlakši za pevanje u celom songu. i da peva u falsetu, to opet nema veze sa sluhom. enivej, krstić ima sluha, nije to njegov problem (nažalost).
blogovatelj blogovatelj 01:53 25.04.2015

Re: Re:Jel mogu ja jednog Dylana?

Mislim da niko nije umeo da napiše ubitačniji kiss off od Dylana.


Svaka čast za zapažanje.
Samo, malo ko može da napiše bolji tekst od njega o bilo čemu.
Bili Piton Bili Piton 03:52 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
i da peva u falsetu, to opet nema veze sa sluhom.


Kakav falset, čovek peva punim glasom. Muškarci kad pevaju falsetom dostižu i sopranski registar, što kod Krleta sigurno nije slučaj. Falset su Bi Džizi kad pište. I evo gore Prins povremeno u ovoj pesmi gore koju sam okačio (mislim, znam da ti znaš o čem pričam).

Btw obrnuh Virdžiniju noćas. Baš neprijatan film ali vredi mu se izložiti uvek, čak i kad se zna napamet. I Barton za Oskara, šta god ko mislio
djapica djapica 05:26 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
Oni na Kenozoiku njega pustaju da peva do prvog refrena. To su dva durska akorda koja se stalno vrte u strofi i nema puno raspona. I on to konstantno peva u falsetu. Cim u refrenu krenu molski prelazi, on to vise ne moze da isprati i zbog toga tu krecu tri ili cetiri bek vokala koja fakticki preuzimaju refren. Posle prvog refrena Krsticev vokal konstantno odlazi u drugi plan i stalno je pokriven i giratarama i sintisazjerima i gomilom bekvokala. Da su ga pustili da peva celu stvar sam to ne bi moglo da se slusa. Ovako je ispalo super.

ima raspon od oktave, i skače na sekstu, melodijski. nema to veze sa harmonijom, može sve da bude na jednom akordu, a da melodijski ide kroz 4 oktave, ako se može. doduše, nije to jedina stvar koju je pevao u životu, imaš primer kasnije u nekom komentaru. i ne možeš aranžmanom da pokriješ ako neko omaši ton, pa umesto G peva F, čuje se, jbg. i refren je najlakši za pevanje u celom songu. i da peva u falsetu, to opet nema veze sa sluhom. enivej, krstić ima sluha, nije to njegov problem (nažalost).


Vidi, da se odmah razumemo, ja Krstica ne poznajem i ne znam sta mu je problem, i da li uopste ima neki problem. Sa druge strane, nista sto sam ovde procitao, do sada, nije me je razuverilo da covek nema sluha. Evo, neko je pomenuo Cekaj me, od DPD. Tu stvar je Kiki upakovao tako da covek, ako ne slusa pazljivo KO i KADA peva, pomisli da je sa pevacem sve OK. A kalup je slican Kenozoiku. Krstic recituje strofu, koja je opet, kao u Kenozoiku, dva durska akorda, a kada dodje refren, koji je tu jos jednostavniji od Kenozoika posto nema molova, tu ga opet prekrije Kiki i Sestre Kovac i bog-otac-zna koliko drugih vokala, tako da se tu Krstic ni ne cuje. Dakle, zbog toga se meni cini da on nema sluha. Ako ne moze da otpeva nesto toliko jedostavno kao sto je Cekaj me, i da cak i tu moraju da ga prekrivaju, tu nesto mora da ne stima. Da sam ga ikada cuo uzivo da peva, bilo bi jednostavnije doneti zakljucak. Naleteo sam na jednu jedinu stvar koju je Krtstic otpevao uzivo - bes Kenozoik - pa vi recite da li ima sluha ili nema :)

https://www.youtube.com/watch?v=NMyRl2Ps-3s

I jos jedan primer gde Vlada peva sa Predinom (?).

https://www.youtube.com/watch?v=G2LmOxfHjh0
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:36 25.04.2015

Re: ..

a kada dodje refren, koji je tu jos jednostavniji od Kenozoika posto nema molova

Морам да признам да нисам знао за ову теорију да су молови нешто много компликовано и да је, кад се они појављују у рефрену, онда то нешто уби-боже тешко за певање.
freehand freehand 06:57 25.04.2015

Re: ..

marco_de.manccini
a kada dodje refren, koji je tu jos jednostavniji od Kenozoika posto nema molova

Морам да признам да нисам знао за ову теорију да су молови нешто много компликовано и да је, кад се они појављују у рефрену, онда то нешто уби-боже тешко за певање.

Jeste li već čuli da funkcija bloga
djapica djapica 08:07 25.04.2015

Re: ..

Bili Piton
BebaOdLonchara
i da peva u falsetu, to opet nema veze sa sluhom.


Kakav falset, čovek peva punim glasom. Muškarci kad pevaju falsetom dostižu i sopranski registar, što kod Krleta sigurno nije slučaj. Falset su Bi Džizi kad pište. I evo gore Prins povremeno u ovoj pesmi gore koju sam okačio (mislim, znam da ti znaš o čem pričam).


Znam sta pricas i u pravu si da Krstic ne peva falset. Eno ga Jeff Lynne gore na While My Guitar Gently Weeks peva falset na "I don't know why...". Sa krsticem nije lako reci sta peva kada covek ne ume da peva. Na Kenozoiku to nije njegova prirodna boja glasa, a nije ni fals posto uglavnom pogadja tonalitet - dok mozes da ga cujes. Vlada Kenozoik svira iz B dura - posto njemu to lezi, a Krstic to ne moze da otpeva pa stegne grlo i izbaci nekako taj tonalitet. Kako to da nazovem ne znam tacno. Mada, dosta Krstica za danas :)

Onaj omaz Harrsonu gore je mnogo bolja tema :) O toj stvari gore moze ceo blog da se napise koliko tu ima dobrih stvari. Evo jedne koju sam tek skoro saznao (posto nikada nisam slusao Bitlse pa mi bilo zanimljivo). Taj solo, koji je Princ odvalio, je u originalu odsvirao Klepton - mada ga nikada nisu potpisali na ploci. U to vreme su se Bitlsi polako raspadali i Pol je nesto stalno zvocao Dzordzu da previse komplikuje aranzmane, pa ovom dozlogrdilo i pozvao kleptona da odsvira solo na While My Guitar ... Prvo Klepton nije hteo posto su Bitlsi bili institcija i niko nikada pre toga nije pusten da svira na njihovim stvarima. Ali ga je Dzordz nagovorio i rekao mu da je to njegova stvar i da moze da dodje i odsvira solo na njegov poziv i odgovornost :) A Dzordz Harision je jedan neverovatan lik. Eno mu ga gore i sin Deni, isti tata :)
maksa83 maksa83 08:16 25.04.2015

Re: ..

Slično je i sprat niže, sa mnom. Obožavam Prinsa (absolutni genije, genije, izvinite oprostite ali pardon - genije) koji obožava Hendriksa koji pak meni ne znači mnogo sem kao mojega idola idol.

A pa ti onda apsolutno moraš, mo-raš da ukradeš pola sata da odgledaš ovo:



P.S. Slažem se da je Princ genije, al' je reklo bi se lud ko struja, ili Princ je lud ko struja, ali je genije, kako ko voli.
urbana_gerila urbana_gerila 08:27 25.04.2015

Re: ..

djapica
Bili Piton
BebaOdLonchara
i da peva u falsetu, to opet nema veze sa sluhom.


Kakav falset, čovek peva punim glasom. Muškarci kad pevaju falsetom dostižu i sopranski registar, što kod Krleta sigurno nije slučaj. Falset su Bi Džizi kad pište. I evo gore Prins povremeno u ovoj pesmi gore koju sam okačio (mislim, znam da ti znaš o čem pričam).


Znam sta pricas i u pravu si da Krstic ne peva falset. Eno ga Jeff Lynne gore na While My Guitar Gently Weeks peva falset na "I don't know why...". Sa krsticem nije lako reci sta peva kada covek ne ume da peva. Na Kenozoiku to nije njegova prirodna boja glasa, a nije ni fals posto uglavnom pogadja tonalitet - dok mozes da ga cujes. Vlada Kenozoik svira iz B dura - posto njemu to lezi, a Krstic to ne moze da otpeva pa stegne grlo i izbaci nekako taj tonalitet. Kako to da nazovem ne znam tacno. Mada, dosta Krstica za danas :)

Onaj omaz Harrsonu gore je mnogo bolja tema :) O toj stvari gore moze ceo blog da se napise koliko tu ima dobrih stvari. Evo jedne koju sam tek skoro saznao (posto nikada nisam slusao Bitlse pa mi bilo zanimljivo). Taj solo, koji je Princ odvalio, je u originalu odsvirao Klepton - mada ga nikada nisu potpisali na ploci. U to vreme su se Bitlsi polako raspadali i Pol je nesto stalno zvocao Dzordzu da previse komplikuje aranzmane, pa ovom dozlogrdilo i pozvao kleptona da odsvira solo na While My Guitar ... Prvo Klepton nije hteo posto su Bitlsi bili institcija i niko nikada pre toga nije pusten da svira na njihovim stvarima. Ali ga je Dzordz nagovorio i rekao mu da je to njegova stvar i da moze da dodje i odsvira solo na njegov poziv i odgovornost :) A Dzordz Harision je jedan neverovatan lik. Eno mu ga gore i sin Deni, isti tata :)


želim ti srećnu kopulaciju sa solfeđom, uz nadu da će se posrećiti i ostalim sluhistima pa da sa onanije pređete na upražnjavanje grupnjaka.
princi princi 09:37 25.04.2015

Re: ..

Princ genije

Definitivno genije. Jbt, ne mogu da verujem da na istom blogu pričamo o muzičkim dometima Princa i Krstića.
angie01 angie01 10:20 25.04.2015

Re: ..



prilicno los snimak, ko zna gde je napravljen i u kojim uslovima, ovakvih primera mozes naci za svaku grupu, izvodjaca,...

na originalnom klipu Kenozoika, je meni sve ok, ..to je to, Kenozoik.



Princ je genije,

Barton takodje,

malo ste preterali sa celom, obrvama,....krenulo se od neke nekorektnosti, pa se pretvorilo u jos goru.
freehand freehand 11:28 25.04.2015

Re: ..

While My Guitar Gently Weeks

Wheeps.
Taj solo, koji je Princ odvalio, je u originalu odsvirao Klepton - mada ga nikada nisu potpisali na ploci. U to vreme su se Bitlsi polako raspadali i Pol je nesto stalno zvocao Dzordzu da previse komplikuje aranzmane, pa ovom dozlogrdilo i pozvao kleptona da odsvira solo na While My Guitar ... Prvo Klepton nije hteo posto su Bitlsi bili institcija i niko nikada pre toga nije pusten da svira na njihovim stvarima. Ali ga je Dzordz nagovorio i rekao mu da je to njegova stvar i da moze da dodje i odsvira solo na njegov poziv i odgovornost :) A Dzordz Harision je jedan neverovatan lik. Eno mu ga gore i sin Deni, isti tata :)

Koncert za Bangladeš. Slušaj Kleptona (to je onaj smešni brka sa smešnom frizurom što liči na Makartnija posle liposukcije) i Harisona:


Jedna od najboljih ikad.
zilikaka zilikaka 12:13 25.04.2015

Re: ..

Kakav falset, čovek peva punim glasom. Muškarci kad pevaju falsetom dostižu i sopranski registar, što kod Krleta sigurno nije slučaj. Falset su Bi Džizi kad pište. I evo gore Prins povremeno u ovoj pesmi gore koju sam okačio (mislim, znam da ti znaš o čem pričam).


Ja baš htedoh ovo da pitam, jer ni ja nisam čula falset.
A i to me uvek interesovalo, kako se falset tehnički izvodi, i govorili mi nešto kao "pa prebaciš", al nikako nismo mogli da se razumemo šta je to što prebaciš.

To kažem onako, ako slučajno ima koga da ne zna šta će od duga vremena, i još misli da može da objasni, da ću ga rado saslušati...

zilikaka zilikaka 12:20 25.04.2015

Re: ..

Морам да признам да нисам знао за ову теорију да су молови нешто много компликовано и да је, кад се они појављују у рефрену, онда то нешто уби-боже тешко за певање.


Kako nisi?
ajmo ovako, da izvedemo matematički:
-mol je tugaljiv
-na tugaljivo se il rasplačeš il ti se pojavi knedla u grlu
-sa suzama u očima i knedlom u grlu je ubi-bože teško pevati
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:21 25.04.2015

Re: ..

Sa krsticem nije lako reci sta peva kada covek ne ume da peva.

znati pevati (imati tehniku, boju, snagu...) i imati sluha su dve različite stvari. ja nisam nikad bila nekakva pevačica, čak su me izostavljali iz prve postave hora na akademiji, ali mi je sluh jako (jako) dobar. mislim da ti ne znaš šta je sluh, to tvoje dur vs mol, upakovati pesmu, to ništa nema veze sa sluhom.
djapice, nema šta da te mi ubeđujemo ili ne, ne mogu da te ubedim da je kafa ustvari čaj, kad nije. ti prosto ne znaš šta znači imati sluha. probaj da pitaš još kog profi muzičara, ako ti Bili i ja nismo dovoljni, ali sve to o čemu ti pišeš nema veze sa sluhom. :)
Milan Novković Milan Novković 12:24 25.04.2015

Re: ..

ja nisam nikad bila nekakva pevačica

Dok sam ja, npr, uvek bio i odličan pevač i imao sluha, jedino što je okolina, a posebno ortaci, burno i eksplozivno reagovala na ove moje tvrdnje
Bili Piton Bili Piton 12:27 25.04.2015

Re: ..

zilikaka


Ja baš htedoh ovo da pitam, jer ni ja nisam čula falset.
A i to me uvek interesovalo, kako se falset tehnički izvodi, i govorili mi nešto kao "pa prebaciš", al nikako nismo mogli da se razumemo šta je to što prebaciš.

To kažem onako, ako slučajno ima koga da ne zna šta će od duga vremena, i još misli da može da objasni, da ću ga rado saslušati...



Evo ima ovde sve lepo poslagano :) Slično je (ne isto, ali slično) kao sviranje flažoletima kod gudača.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:30 25.04.2015

Re: ..

Btw obrnuh Virdžiniju noćas. Baš neprijatan film ali vredi mu se izložiti uvek, čak i kad se zna napamet. I Barton za Oskara, šta god ko mislio

skidam kapu kad možeš tako iz keca. isti problem imam i sa Apokalipsom. i taj film sam dosta kasno odgledala celog (i to neka duža verzija) i ostala u transu danima. ono, šta sam ja koji qratz gledala sve ove godine i mislila da su dobri filmovi? (sad bi me zen master preseok sa belom tar u fazonu "ćero, pojma ti nemaš" ) došlo mi da pobrišem sve HDs sa filmovima.

a to kod sluha, tako sam jedva uspela stariju sestru od strica da ubedim da ona nema sluha, a ne glasa. (veći je problem bio da prihvati da njena mlađa sestra ima sluha (i glasa) i da to što je išla u muzičku školu, ono, nisu se zajebali kad su je primili :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:33 25.04.2015

Re: ..

Dok sam ja, npr, uvek bio i odličan pevač i imao sluha, jedino što je okolina, a posebno ortaci, burno i eksplozivno reagovala na ove moje tvrdnje

mogu da zamislim :)))))))))
Bili Piton Bili Piton 12:37 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
ja nisam nikad bila nekakva pevačica, čak su me izostavljali iz prve postave hora na akademiji, ali mi je sluh jako (jako) dobar.


Mene nisu, uvek treba neki baso profondo u horu da brunda dole. ali da, ni ja nisam pevač, uprkos sluhu. Različite stvari skroz.

Ko je rekao grupnjak?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:44 25.04.2015

Re: ..

Ko je rekao grupnjak?

urbani, možda ga i pozovemo, samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo.
Bili Piton Bili Piton 12:48 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
solfeđo.


Far too often ridiculed, solfedjo je najvažnija muzička disciplina. Tu se sve uči za kasnije. Sve. Kad ne umeš da brojiš, to je stvar solfedja. Kad ne umeš da čitaš s lista, to je stvar solfedja. Kad ne znaš osnove muzičke teorije, to je stvar solfedja. I da ne tupim dalje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:50 25.04.2015

Re: ..

solfedjo je najvažnija muzička disciplina.

saglasna do koske.
blogovatelj blogovatelj 13:09 25.04.2015

Re: ..

Evo ima ovde


Dobjasnim ja koleginici fizičarki...
Pevanje ne osnovnim, nego drugim harmonikom (da, isti onaj iz Furijeovog reda)
I da, muzika, sem što je između ostalog, matematika, isto tako je po malo i fizika. Akustika i talasna teorija.
Atomski mrav Atomski mrav 13:20 25.04.2015

Re: ..

solfedjo je najvažnija muzička disciplina

Solfeđo ili solfedjo?
zilikaka zilikaka 13:25 25.04.2015

Re: ..

Pevanje ne osnovnim, nego drugim harmonikom


Poslao doduše Bili onoliko teksta, al sve to naučno, nema ništa praktično.
Mene jedino zanima kako se to TEHNIČKI izdvodi. Da me neko nauči.
Sto puta sam htela da probam, i znam da je to nešto što prebaciš negde gore pod nepcem, al numem damubiješ
Bili Piton Bili Piton 13:34 25.04.2015

Re: ..

Atomski mrav
solfedjo je najvažnija muzička disciplina

Solfeđo ili solfedjo?


Đ naravno ali mi nikad nije pod prstima.

Sem toga, ja naučio da kucam na latičninoj pisaćoj mašini (koje u ogromnoj većini u ta vremena nisu imale đ već se ono pravilo od d i j) maltene pre nego što sam naučio da pišem, pa mi ostalo još od tad.

Zili, užasno je jednostavno, opustiš glasne žice i zamisliš da si Beri Gib.





zilikaka zilikaka 13:41 25.04.2015

Re: ..

opustiš glasne žice i zamisliš da si Beri Gib.


E, hvala ti ko najrođenijem.

P.S.
E, sad, bez sve šale, pronašla ovo, pa mi oči otvorilo.

hoćdakažem, da bog poživi onog što je izmislio internet. Svašta tu ima.
I onog što si oduvek želeo da saznaš, a nisi se usudio da pitaš.
urbana_gerila urbana_gerila 14:08 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
Ko je rekao grupnjak?

urbani, možda ga i pozovemo, samo priča o nekim pornićima i zveketanju, a i loži se na solfeđo.


znaš šta, ako bih tvrdio da, uvek, biram - slagao bih.
sto puta sam sebi reko - nećeš valjda - pa se ispostavilo da nisam karakter.
ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.
urbana_gerila urbana_gerila 14:11 25.04.2015

Re: ..

Milan Novković
ja nisam nikad bila nekakva pevačica

Dok sam ja, npr, uvek bio i odličan pevač i imao sluha, jedino što je okolina, a posebno ortaci, burno i eksplozivno reagovala na ove moje tvrdnje


ja to eufemistički nazivam - pevanjem u samodbrani.
zilikaka zilikaka 14:13 25.04.2015

Re: ..

ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.


daj, ne budi na kraj srca. bitno da se prvo sve dobro organizuje.
urbana_gerila urbana_gerila 14:13 25.04.2015

Re: ..

freehand
While My Guitar Gently Weeks

Wheeps.
Taj solo, koji je Princ odvalio, je u originalu odsvirao Klepton - mada ga nikada nisu potpisali na ploci. U to vreme su se Bitlsi polako raspadali i Pol je nesto stalno zvocao Dzordzu da previse komplikuje aranzmane, pa ovom dozlogrdilo i pozvao kleptona da odsvira solo na While My Guitar ... Prvo Klepton nije hteo posto su Bitlsi bili institcija i niko nikada pre toga nije pusten da svira na njihovim stvarima. Ali ga je Dzordz nagovorio i rekao mu da je to njegova stvar i da moze da dodje i odsvira solo na njegov poziv i odgovornost :) A Dzordz Harision je jedan neverovatan lik. Eno mu ga gore i sin Deni, isti tata :)

Koncert za Bangladeš. Slušaj Kleptona (to je onaj smešni brka sa smešnom frizurom što liči na Makartnija posle liposukcije) i Harisona:


Jedna od najboljih ikad.


a još kada se zna i da je jedna od najpoznatijih od svih koje su generisale stadionski rock.


ediP, što bi rekla ona fina blogodrugarica mirela:

možda ovo što je gore napisao solfeđo master čita i neko kome znači, pa -

jedini potpisani na pločama bitlsa su tony sheridan i billy preston.
snimci sa sheridanom nastali su u hamburgu 1961. godine, bubnjeve čuka pete best, i imaju, recimo, dokumentarnu vrednost, to je zvučna slika nastajanja nečeg što će zauvek promeniti i muziku i svet uopšte, u različitim varijacijama objavljuju se do danas.
billy preston je prvi saradnik koga su sami potpisali: na omotu singla get back stoji - the beatles with billy preston.
preston je nazivan peti bitls, a priča kaže da je to urađeno kao kompromis između lennonove želje da se taj status i ozvaniči i mccatneyevog protivljenja.

tačno je da na belom albumu, sa koga je while my guitar gently weeps, prvi put, uz studijske muzičare, učestvuje i neko poznat, ali nije clapton jedini takav gost - osim njega tu su i nicky hopkins, dave mason i jackie lomax.
to nije bila nikakva tajna, ni tada ni danas.
kao što nije tajna ni to da je album nastao u haosu koji je rešavan tako što se niko nikome ni u šta nije mešao, svako je radio po svom nahođenju i shodno svojim interesovanjima i umeću...
urbana_gerila urbana_gerila 14:16 25.04.2015

Re: ..

zilikaka
ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.


daj, ne budi na kraj srca. bitno da se prvo sve dobro organizuje.


dodatni uslov - da, ako bude neke klope, organizacija ne podrazumeva da ste vi ravničarke za nju zadužene.
freehand freehand 14:21 25.04.2015

Re: ..

šta sam ja koji qratz

Misliš - qrtz.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:26 25.04.2015

Re: ..

ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.

mnogo tražiš, jbg. mislim, nisi ti krle...
maksa83 maksa83 14:27 25.04.2015

Re: ..

ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.

Pazi da se ne zezneš sa tim kriterijumom i kao sve ok, a onda Beba izvadi gumenog paju na lastiš.

K'o u onoj legendarnoj Weeds sceni:

freehand freehand 14:36 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.

mnogo tražiš, jbg. mislim, nisi ti krle...

Ja bih insistirao na poziciji poslednjeg vagona. Al ko mene pita.
urbana_gerila urbana_gerila 14:41 25.04.2015

Re: ..

maksa83
ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.

Pazi da se ne zezneš sa tim kriterijumom i kao sve ok, a onda Beba izvadi gumenog paju na lastiš.

K'o u onoj legendarnoj Weeds sceni:



maksimoviču, dijete, na sve misliš - beba, onda, ispada iz kombinacije, ionako se loži na krstića.
urbana_gerila urbana_gerila 14:44 25.04.2015

Re: ..

freehand
BebaOdLonchara
ali uslov od koga ne odustajem je - da sam jedino muško.

mnogo tražiš, jbg. mislim, nisi ti krle...

Ja bih insistirao na poziciji poslednjeg vagona. Al ko mene pita.


nisi, bre, kreativan - nije vozić jedina zabava.
Bili Piton Bili Piton 14:44 25.04.2015

Re: ..

freehand

Ja bih insistirao na poziciji poslednjeg vagona. Al ko mene pita.




Zili, eto ti. Ja sam već bio u očaju misleći da ću morati sam da ti šaljem video poruke sa sopstvenim primerima ali ova gdjica me spasla blama.
angie01 angie01 14:46 25.04.2015

posto je 666. komentar, da razbijem baksuz

freehand freehand 14:56 25.04.2015

Re: posto je 666. komentar, da razbijem baksuz

angie01

Angie, ja sad odoh na miting, a ako ne preteknem od piva i vrućine - samo da znaš: žao mi je što sam bio grub. Pa ti praštaj ako možeš, ako ne - to svakako nije najveći problem koji ću imati na strašnome sudu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:22 25.04.2015

Re: ..

K'o u onoj legendarnoj Weeds sceni:

ili u šejmlesima :))))

urbana_gerila urbana_gerila 16:55 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
K'o u onoj legendarnoj Weeds sceni:

ili u šejmlesima :))))



fino što si uporna, prosto mi žaVo ti kaem da si, već, diskvalifikovana.

no, da ne pomisliš kako sam nakraj srca, ima jedan solfeđo sensei koji je izjavio:

vokalni kvalitet the beatles može se oceniti kao promuklo nepovezan, sa dikcijom tek dovoljnom da komunicira šematizovani tekst

cijenim da ste istomišljenici, pokušaću da vas ušemim.
maksa83 maksa83 17:32 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara
Šta fali Doli Parton?

mislila sam na malo izvornije narodnjake.

Ima i izvornije od toga, npr. siguran sam da je u korenu Dilana i Roscoe Holcomb, treba biti gluv pa da ne čuješ:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:57 25.04.2015

Re: ..

fino što si uporna, prosto mi žaVo ti kaem da si, već, diskvalifikovana.

urbani, malko si dosadan. tačnije, dosadan si još od prvog vagona, ali sam ja ponekad pristojna. :)


Ima i izvornije od toga, npr. siguran sam da je u korenu Dilana i Roscoe Holcomb, treba biti gluv pa da ne čuješ

pa da, ali dilan je faca pa onda je i urban (u kaubojkama) i onda se ložimo, r&r i te fore...e, bolje da stanemo, jer će urbani da krene sa novim setom.
(jbt, kako fali zen master ovde. s tim u vezi, jel neko sluša somafm?)
zilikaka zilikaka 18:19 25.04.2015

Re: ..

Zili, eto ti. Ja sam već bio u očaju misleći da ću morati sam da ti šaljem video poruke sa sopstvenim primerima ali ova gdjica me spasla blama.


Ali Bili, ti si muško!

(Osnova mog nerazumevanja je bila što su mi falset demonstrirali upravo muškarci, i ništa mi nije bilo jasno.)
urbana_gerila urbana_gerila 18:34 25.04.2015

Re: ..

BebaOdLonchara

urbani, malko si dosadan. tačnije, dosadan si još od prvog vagona, ali sam ja ponekad pristojna. :)


e, sad mi je lakše, neću morati da ti tu i tamo odgovaram, jer sam ja, uvek, pristojan sa ženama, ma kakav utisak ostavljale.
maksa83 maksa83 18:41 25.04.2015

Re: ..

Ali Bili, ti si muško!

Jedan moj drugar je pevao u onom horu Jevrejske Opštine, taj hor je vodio neki lud tip, ne sećam se imena. I on je imao sledeću foru, pošto je hor bio mešovit kaže on u jednom trenutku: "muškarci će sad za mnom u ovu prostoriju, devojke ostanite ovde", i krene, napravi 4-5 koraka taman da muškarci krenu za njim. On onda stane, okrene se i kaže: "tenori ... gde ste vi pošli?".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:48 25.04.2015

Re: ..

On onda stane, okrene se i kaže: "tenori ... gde ste vi pošli?"

a pa to je stara fora. :) (i tu se ja setim onog groznog vica, kada cigi, koji je u vojsci, prvo umre mama, pa tata, pa brat, pa sestra...)

btw, bili nije tenor.
ps. kod krleta već krenulo brisanje.
Bili Piton Bili Piton 19:13 25.04.2015

Re: ..

zilikaka

Ali Bili, ti si muško!


Maćo maćo men, tako reći urbana gorila. Ali pojava ume da prevari.

zilikaka
(Osnova mog nerazumevanja je bila što su mi falset demonstrirali upravo muškarci, i ništa mi nije bilo jasno.)


Kod muških je falset mnogo karakterističniji nego kod ženskinja jer čini mnogo upadljiviju razliku od običnog glasa. Nažalost, posle 35 godina pušačkog staža bojim se da ništa više ne mogu da istisnem iznad middle C, falsetom ili otherwise. A nekad sam mogao da zvučim ko Glorija Gejnor po potrebi

Sad sam samo za vizantijsko pojanje na jednom tonu. Ili Koooo-yaaaa-nis-qat-si.

trener92 trener92 19:18 25.04.2015

Re: ..

zilikaka

Ja baš htedoh ovo da pitam, jer ni ja nisam čula falset.
A i to me uvek interesovalo, kako se falset tehnički izvodijavascript:;, i govorili mi nešto kao "pa prebaciš", al nikako nismo mogli da se razumemo šta je to što preb aciš.


:))) pozdrav za te koji su govorili "prebaciš" al dobro :))

Izvinjavam se na smetnji, mala sugestija, evo kako se to peva ( r`n`r) verovatno ti je poznato:)))

p.s.
(Osnova mog nerazumevanja je bila što su mi falset demonstrirali upravo muškarci, i ništa mi nije bilo jasno.)


Nije ti jasno? e biće ti jasno
OVAKO
zilikaka zilikaka 19:37 25.04.2015

Re: ..

Izvinjavam se na smetnji, mala sugestija, evo kako se to peva ( r`n`r) verovatno ti je poznato:)))

Nije ti jasno? e biće ti jasno
OVAKO


Ovo tvoje sam mogla slušati celog života, ko što jesam, i ništa mi ne bi bilo jasno.


Ma kažem, danas mi ona ženska sa jutjuba oči otvorila. Posle toliko godina.
Fala joj, gde čula i gde ne čula.

...a i svima vama koji ste se potrudili.
trener92 trener92 19:44 25.04.2015

Re: ..

zilikaka

:))
zilikaka zilikaka 19:44 25.04.2015

Re: ..

"tenori ... gde ste vi pošli?".

Znaš šta je bio najgora trauma u mojoj pevačkoj karijeri?

Bila sopran. Drugi doduše, al opet sopran.

A to znači da ili imaš posebne probe ili kad spajaš, ideš sa altima il sa tenorima.

Nikad sa basima.
Bili Piton Bili Piton 19:56 25.04.2015

Re: ..

zilikaka

Nikad sa basima.


Basovi prde na probama, i bolje
blogovatelj blogovatelj 20:02 25.04.2015

Re: ..

kod krleta već krenulo brisanje


Gde? Na ovom novom blogu?
Ma neka ga. Mi lepo ovde pričamo, neka i njih tamo, neka se razgovaraju.
Stvarno sam rešio da izbegavam koliko god mogu te uterivače istine koji nas banovanjem i brisanjem dovode k poznaniju prava.
princi princi 20:04 25.04.2015

Re: ..

Basovi prde na probama

Auuu, jel i toga ima?
zilikaka zilikaka 20:14 25.04.2015

Re: ..

Auuu, jel i toga ima?


Al samo u ritmu, kao naglašavanje pauze.

Nego, pošto smo se skroz opustili, volim da se setim doživljaja iz onih vremena, kad je neka velika svečana akademija, pa se peva "Uz Maršala Tita", a basovi grunu ko jedan "Sve prste na ruci u dupe uvuci",
a mi ostali znamo, čujemo, al moramo da ostanemo ozbiljni.

(Naravno, ovaj drugi deo smo čuli mi, a inače je bilo pokriveno i razmazano ostalim glasovima. )
Naš siroma dirigent pre nastupa nije propuštao da kaže s tim u vezi: "Nemojte, ljudi, ko Boga vas molim", al ko bi odoleo.

Bili Piton Bili Piton 20:18 25.04.2015

Re: ..

princi
Basovi prde na probama

Auuu, jel i toga ima?


Pa, skoro, sećam se da smo jednom pevali neku Hajdnovu misu u kojoj naravno ima "qui tollis peccata mundi" a nas nekoliko s levog krila smo uporno pevali klitoris jebata mudi. Dok nas Darinka nije izbacila s probe i smanjila ocenu iz hora.
maksa83 maksa83 20:34 25.04.2015

Re: ..

Pa, skoro, sećam se da smo jednom pevali neku Hajdnovu misu u kojoj naravno ima "qui tollis peccata mundi" a nas nekoliko s levog krila smo uporno pevali klitoris jebata mudi.

Posle ovoga nikad više nećeš čuti Carminu Buranu istim ušima:



freehand freehand 20:46 25.04.2015

Re: ..

Bili Piton
zilikaka

Nikad sa basima.


Basovi prde na probama, i bolje

Molski ili durski?
Ima veze sa jelovnikom ili sa solfeđom?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:50 25.04.2015

Re: ..

qui tollis

klitoris

i gospođi pomiluj. ko tako nije pevao na horu, taj nikada nije pevao u horu.
djapica djapica 21:05 25.04.2015

Re: ..


Taj solo, koji je Princ odvalio, je u originalu odsvirao Klepton - mada ga nikada nisu potpisali na ploci. U to vreme su se Bitlsi polako raspadali i Pol je nesto stalno zvocao Dzordzu da previse komplikuje aranzmane, pa ovom dozlogrdilo i pozvao kleptona da odsvira solo na While My Guitar ... Prvo Klepton nije hteo posto su Bitlsi bili institcija i niko nikada pre toga nije pusten da svira na njihovim stvarima. Ali ga je Dzordz nagovorio i rekao mu da je to njegova stvar i da moze da dodje i odsvira solo na njegov poziv i odgovornost :) A Dzordz Harision je jedan neverovatan lik. Eno mu ga gore i sin Deni, isti tata :)

Koncert za Bangladeš. Slušaj Kleptona (to je onaj smešni brka sa smešnom frizurom što liči na Makartnija posle liposukcije) i Harisona:
Jedna od najboljih ikad.


Meni je Dzordz super. Cak i kada mu je Klepton preoteo zenu nije se puno nervirao i nije potpuno ugasio prijateljstvo sa njim - sto je neverovatno. Ima isto jedna epizoda sa njim i Pajtonovcima. Pricao Erik Ajdl kako im je studio pred sam pocetak snimanja The Life of Brian rekao da nece da finansiraju to sranje pa je Dzordz rekao da ce on da plati :) I stvarno platio covek :) Hteo da vidi film :) Posle se i tu razocarao kada je sedeo sa njima u montazi i video koliko se svadjaju oko toga kako da montiraju film - podsetilo ga na Bitlse pre raspada pa nije hteo da bude deo te price :( Ja nisam ni znao do skoro da se on pojavljuje u nekoliko scena u filmu :)

Ako naletite na Living in The Material World - 4-5 sati dugacak dokumentarac o George Harrison-u - obavezno pogledati.
Atomski mrav Atomski mrav 21:17 25.04.2015

Re: ..

Spominju ga Pajtonovci u "Always look on the bright side of life", dok traje odjavna špica Erik Ajdl mu se zahvaljuje na pomoći i kaže: "I told him - George, you'll never get your money back".
freehand freehand 21:24 25.04.2015

Re: ..

Meni je Dzordz super. Cak i kada mu je Klepton preoteo zenu nije se puno nervirao i nije potpuno ugasio prijateljstvo sa njim - sto je neverovatno

Pa pričao je Klepton kasnije da bi sa drugom gitarom, valjda stratokasterom ovo odsvirao drugačije i bolje nego sa ovom džez. Kreten. Ovo je jedna od najboljih koje sam u životu čuo. On to nikad nije ponovio, a svirao mnogo puta na mnogo mesta.
A ono što rekoh gore za Princa, i zato sam i okačio klip - on je, Princ dakle, jediai koji je tu pesmu odsvirao potpuno drugačije. Harisonova a njegova, original. 2 u 1.
Ubica.
angie01 angie01 21:32 25.04.2015

Re: ..

Dok nas Darinka nije izbacila s probe i smanjila ocenu iz hora.


Bili, sta, i ti si pevao kod Dare?
princi princi 21:42 25.04.2015

Re: ..

Ko nije pevao kod Dare, taj nije pevao u horu, .
angie01 angie01 21:57 25.04.2015

Re: ..

princi
Ko nije pevao kod Dare, taj nije pevao u horu, .


Dara, sine, zesca ljankase.
urbana_gerila urbana_gerila 22:19 25.04.2015

Re: ..

freehand
Meni je Dzordz super. Cak i kada mu je Klepton preoteo zenu nije se puno nervirao i nije potpuno ugasio prijateljstvo sa njim - sto je neverovatno

Pa pričao je Klepton kasnije da bi sa drugom gitarom, valjda stratokasterom ovo odsvirao drugačije i bolje nego sa ovom džez. Kreten. Ovo je jedna od najboljih koje sam u životu čuo. On to nikad nije ponovio, a svirao mnogo puta na mnogo mesta.
A ono što rekoh gore za Princa, i zato sam i okačio klip - on je, Princ dakle, jediai koji je tu pesmu odsvirao potpuno drugačije. Harisonova a njegova, original. 2 u 1.
Ubica.


clapton je taj solo odsvirao na gibson les paul gitari zvanoj lucy,
nazvanoj tako u čast istoimene gibson flying v gitare alberta kinga.
pre claptona bila je u vlasništvu john sebastiana i ricka derringera, a posle snimanja on ju je poklonio harrisonu.
zvuk poput jecaja dobijen je korišćenjem gitarskog efekta jer su želeli da bude što manje bluzerski.


maksa83 maksa83 22:20 25.04.2015

Re: ..

Pa pričao je Klepton kasnije da bi sa drugom gitarom, valjda stratokasterom ovo odsvirao drugačije i bolje nego sa ovom džez.

Da, ono na videu je skroz šuplji Byrdland koji je za Gibson dizajnirao tip koji se mahom bavio džezom i kantrijem, Klepton je tek posle te Bitls saradnje otkrio Strat, do tad je udaro skoro isključivo što polušuplje što pune Gibsone. Dva sveta, velika razlika u svemu - obilku vrata, zvuku pogotovo. Mislim da je poslednji Gibson ES335 koji je svirao prodat na nekoj aukciji za nešto ispod milion dolara.

(e urbani - to je nepotrebno znanje)
maksa83 maksa83 22:23 25.04.2015

Re: ..

clapton je taj solo odsvirao na gibson les paul gitari zvanoj lucy,

Ono na onom videu ne može biti Gibson Les Paul nikako, ili ja tu ne prepoznajem Kleptona kako treba, ili ne pričamo o istom videu.
urbana_gerila urbana_gerila 22:38 25.04.2015

Re: ..

maksa83
clapton je taj solo odsvirao na gibson les paul gitari zvanoj lucy,

Ono na onom videu ne može biti Gibson Les Paul nikako, ili ja tu ne prepoznajem Kleptona kako treba, ili ne pričamo o istom videu.



zato te i gotivim, maksimoviču, pametan si a, opet, i ko dete - dovoljno da ti se pomene dobra džitra i da obnevidiš.
govorim o avgustu 1968. i snimanju while my guitar gently weeps za beli album.
Bili Piton Bili Piton 22:41 25.04.2015

Re: ..

angie01
Dok nas Darinka nije izbacila s probe i smanjila ocenu iz hora.


Bili, sta, i ti si pevao kod Dare?


Pa Dara je u moje vreme držala hor Akademije, Krsmanac i Kolegijum Muzikum. Hor Akademije je na prve dve godine studija bio obavezan za sve, u Krsmancu su se neki od nas pojavili par puta kao rezervisti kad je trebalo, a Kolegijum je bio ženski hor tako da se tu nisam pojavljivao, bez obzira na falset.

Jeste, bila je ljankase ali nekako simpa pa smo joj gledali kroz prste. A jedno vreme je bila i dekan, i to dobar.
freehand freehand 22:42 25.04.2015

Re: ..

urbana_gerila
maksa83
clapton je taj solo odsvirao na gibson les paul gitari zvanoj lucy,

Ono na onom videu ne može biti Gibson Les Paul nikako, ili ja tu ne prepoznajem Kleptona kako treba, ili ne pričamo o istom videu.



zato te i gotivim, maksimoviču, pametan si a, opet, i ko dete - dovoljno da ti se pomene dobra džitra i da obnevidiš.
govorim o avgustu 1968. i snimanju while my guitar gently weeps za beli album.

Super, a Klepton i ja, a bogami i Maksa, govorimo o koncertu za Bangladeš na kome je taj solo odsviran najbolje ikad, kao i ovaj duet sa Harisonom. Što se na priloženom klipu da jako dobro videti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana