Biz| Društvo| Mediji| Politika| Porodica

Zahtev za cenzuru

Neven Cvetićanin RSS / 22.05.2015. u 17:26

Mislim da, bez imalo pardona, tzv. rijaliti „Parovi" treba da se zabrani, jer taj polusvet koji se tamo pući, krivi i prenemaže treba da se skloni iz medija i protera u mrak gde i pripada. Ako već ti džiberi i džiberke ne mogu da se sklone iz medija zbog tipično naših sentimentalnosti prema svakom obliku džiberluka, onda makar treba da se pomere u neki termin iza ponoći, što znači da bi opet bili u mraku. Samo neka ih sve skupa nosi đavo i neka se sklone iz prajm-tajma i sa svetla dana. Bio bi to suštinski reformski akt, važniji od, na primer, uvođenja eura u Srbiju ili od donošenja novog ustava o kome se, eto, ovih dana zdušno ćakula po čaršiji. Jer dok je tih „Parova", onako nakaradnih i nakrivo nasađenih, neće nam valjati ni jedna valuta i ni jedan ustav nam neće biti potaman. Mislite da preterujem?

Jedan američki admiral, komandant mornaričkih foka u svoje vreme, je rekao da mu na početku obuke kao mladoj „foki" nije bilo jasno zašto se na početku obuke i bukvalno na početku radnog dana insistira da krevet bude savršeno namešten i zategnut, ali da mu je vremenom to postalo belodano. Jer, „ako ne možeš da male stvari uradiš kako treba, nikada nećeš uraditi ni velike stvari." Zato je ključni reformski akt da se „Parovi" proteraju negde u mrak. Ako država nije sposobna da to reguliše i sredi „zbog velike gledanosti", sigurno neće biti sposobna niti da donese dobar ustav, ni da postavi zdrave osnove ekonomskog sistema. Ako je država sposobna da reguliše ovu, u suštini, sitnicu, moći će da reši i veće stvari. Dakle, ako neko hoće uspešne reforme, mora da krene od malih i simboličnih stvari, a ova je Bogom dana jer nikoga neće da mnogo zaboli - ove „gospodže" i „gospodžice" će se vratiti na trotoare sa kojih su i došle, seljaci-kosači će se vratiti u svoja sela, a gazda televizije će, istina, imati nešto manju gledanost, ali ni to ne bi trebao da bude neki problem ako ga država ozbiljno „zamoli" da umesto „Parova" stavi u prajm-tajm, na primer, filmove o Klintu Istvudu. Gledanost će mu opet biti dobra, narod će se na šarmantan način edukovati da ne navija za polusvet, nego za dasu pozitivca, istina malo nemilosrdnog, ali koji pozitivac nije hladno nemilosrdan kada se trefi sa polusvetom.

Recimo, Josip Broz, od fanova zvani Tito, bi to uradio jedan kroz jedan, da na neki volšeban način kojim slučajem vaskrsne i iskrsne potom negde usled zemlje Srbije. Ukinuo „parove" i dao umesto njih kaubojce. Ne bi to uradio samo zato što je bio filmofil i gutao svojevremeno dnevno i po nekoliko filmova sa Džon Vejnom (Klint je tada još bio „mali"), nego prvenstveno zato što je bio (nisam komunista po ubeđenju, valjda ste do sada shvatili, ali ovo se mora objektivno priznati) talentovan političar i, štaviše, državnik. A državnici znaju da kaubojci jačaju moral ubogom narodu u smislu da ne misli da je sve otišlo u k...ac, jer ga upravo takve malodušne misli spopadaju dok gleda onaj džiberluk među „parovima". Reći će neko, a ti sad nisi komunista, a priznaješ Josipu Brozu, zvanom Tito, ovo i ono, i da bi i danas učinio nešto pozitivno. Jeste, nisam komunista i čak mislim, grešna mi duša, da ni Tito nije bio komunista. Da ne otvaramo sad akademsku raspravu o temi ili, pak, da ne dražimo one koji su skloni teorijama zavera - ali gde to ima da komunista svira klavir, oblači se kao engleski lord, mačuje i jaše. I pride puši tompuse sa ultra-giga-mega konzervativnim Čerčilom. Zapravo ja mislim (ovde mogu da tako mislim, jer ovo nije naučni rad u kome sam dužan da za ovo mišljenje navedem hiljadu fus-nota i spisak literature od nekoliko stotina knjiga) da je Tito bio Čerčilova škola. To jest - više konzervativac, no komunac. Pa mu je i poredak koji je uspostavio imao neke sasvim vidljive - za divno čudo - konzervativne crte. Recimo porodica kao institucija nikada nije bila stabilnija na ovim prostorima nego u Titovo vreme (uopšte sva istraživanja pokazuju da u Evropi i Americi, od viktorijanskog doba, porodica kao institucija nikada nije bila stabilnija nego u vreme welfare state, što je upravo Titovo vreme, i čak, sličan, ne isti, ali sličan poredak). Jeste Tito jurio žene i bio lak na obaraču kano i Klint, ali je to radio za sebe u tišini, dok je samu državu ustrojio tako da stimuliše uredan porodični život, koji je upravo u to vreme, pedesetih, šezdesetih, sedamdesetih, bio gotovo savršen. Naše majke su nosile plišane haljine bez rukava i bele perle, naši očevi kestenjasta odela sa manžetnama i zulufe poput britanskih konzervativaca, sestre su oblačili kao princeze za nastup u školi, a svi zajedno bismo išli u Prag ili Veneciju na izlet. Đuza Stojiljković je pevao „Devojko mala" i vozio vespu (kasnije su „Idoli" regenerisali taj duh normalnosti, upravo pred krah „najboljih godina ikada" kako je o welfare state govorio britanski konzervativni premijer Harold Makmilan iz tog doba), džiberi su bili daleko od prajm-tajma na ona dva minimalna programa, a porodica je bila takva da se znalo - ne ko - već što je tata (institucija), što je mama (engleska kraljica) i kako sve to funkcioniše, budući da su tate i mame, većinski, imali svoju proceduralnu statiku preciznu kao engleski parlamentarni život. Tako je za vreme „komunizma" porodica bila, ajmo pa reći - tradicionalistička. Kad je komunizam roknuo, kada su počeli ratovi i kada smo počeli da se pozivamo na neki „pravi tradicionalizam", vidi vraga - porodica se urušila - i upravo tada su izletile ove „gospodžice" sa trotoara i seljaci-kosači u prajm-tajm. Veliki ideološki paradoks je da smo u vreme komunizma (50ih, 60ih, 70ih, delom i 80ih godina) živeli tradicionalističkije, u smislu prorodičnog i svakog drugog života, nego u vreme izvikanog „tradicionalizma" (90ih, 2000ih, i sada 2010ih godina) kada su i porodični i svaki drugi život (posebno ekonomsko-privredni život) otišli dođavola i kada nam ovi opskurni i genetski (silikonski) modifikovani „parovi" određuju medijski takt.

Da se vratimo na tezu sa početka teksta - da je suštinski reformski akt koji treba da donese država Srbija zabrana tzv. rijalitija „Parovi", pa tek onda može novi ustav, platforma o Kosovu ili ne znam šta već. Jer bismo svečanim reformskim aktom ukidanja „Parova" izašli iz četvrt veka suprematije sojki, cajki i njima sapripadajućih smehotresnih frajera. Da me ne shvatite pogrešno - nije taj svet loš i ne treba ga zapaliti na lomači. Taj svet je više nesrećan, nego loš i svakako ima pravo na život. Ali ne u prajm-tajmu na televiziji sa nacionalnom frekvencijom. Jer ako se tolika količina karmičke nesreće bude emitovala u prajm-tajmu ne može ni narod biti naročito srećan niti će mu naročito biti dobra karma. No da ne koristim mistične termine i da se vratimo dobroj staroj sociologiji ili socijalnoj psihologiji (da ne kažem psiho-patologiji). Stvar je jednostavna. Nemoguće je sa starim ponašanjem realizovati nove ciljeve. Zato će malo valjati i neki novi ustav ili da dođe Rokfeler Dejvid lično da nam reformiše ekonomski sistem, ako nam ponašanje ostane isto. Zabrana, ukidanje, pomeranje, šta god, „Parova", bi značilo da prestajemo da promovišemo jedan model ponašanja koji nas je u prethodnih četvrt veka skupo koštao. Model ponašanja koji se jednostavno može nazvati - džiberskim. A koji nas je koštao države, ekonomije, sistema, normalnog života, svega. Ne treba sad umesto „Parova" u prajm-tajmu da se puštaju Bergman i Brams, i da se čitaju Geteova sabrana dela, jer je to druga krajnost potpuno neprimenjiva u „Srbiji među šljivama" (ima više nego dragi Treći program Radio Beograda za takve stvari). Ne treba ništa usiljeno puštati ljudima po televizijama ni propisivati šta bi trebali gledati „za njihovo dobro" nekog usiljenog prosvećivanja, jer to već opet ne miriše na dobro. Samo treba da im se sa radara skloni džiberluk.

Ohrabrujuće je što je za direktora Javnog Servisa (čitaj RTS-a) izabran jedan ipak pristojan čovek, a ne neki debeli džiber-menadžer iz provincije sa partijskom knjižicom. Znači moguće je džibere poslati na hlađenje i država ipak postoji i razmišlja o tome. Država bi tek sebe učinila ozbiljnom ako bi zabranila rijaliti „Parovi", što je dobronameran savet autora ovog teksta, jer bi tako stavila do znanja da želi da se menja i napreduje. Onda bi mogla, u miru i tišini, bez cike i vriske onog džiberaja i propratnih reakcija ubogog naroda, da se posveti ustavima, platformama, čemu god hoće. Ali ključni svečani reformski akt bi trebao biti - zabrana ovih karmički nesrećnih „Parova" i svih sličnih banketa pousveta u prajm-tajmu. Ako već neko želi da pokaže onoj istinski reformskoj Srbiji da je verodostojan.

 

 

 

 



Komentari (459)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 07:47 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

urbana_gerila
G.Cross
urbana_gerila
G.Cross
urbana_gerila
G.Cross
urbana_gerila
angie01

čisto sumnjam da su ti parovi veća parada gluposti od evrosonga.


nije ti bas neka usporedba, ima i na rts u dnevnom terminu mnogo adekvatnija emisija/program, kao paralela, koji se odvija u velikoj sali sa kruznim klupama.


endžika, sestrobratekucomacocilemile, nisam pogledao ni sekund tih parova, ali smem da tvrdim da - skupštini nisu ni prineti.
da ima neke pravde onaj babić bi bio veća zvezda od kim kardašijan, on je i bez izliva silikona u mozak - kokoška.
kunem ti se, ne zajebavam se, očekujem da će da - snese jaje pred kamerama.



Ne razumem zasto ne gledate parove a gledate Skupstinu.

Parovi = Posledica
Skupstina = Uzrok.



pozovi me na azurnu obalu, nađi neku lepu komšinicu - pa možemo da raspredamo o kauzalnosti u zalazak sunca.


Ja postujem svoje komsinice.

Da imas makar trunku sarma ili onog sto bi se zvalo "ne biti seljacina" mozda bih i razmislio.

Sorry. Probaj i dalje kod Larise.



u, jbt, koristiš mene da bi spustio larisi - baš džentlmenski.


Nice try.

Ne napadam ja Larisu nego ti.

Jesi li probao da se prijavis za parove ?



sasvim besplatno, lekcija o kauzalnosti - ljudi koji nisu džentlmeni prema ženama, a retke su koje to ne zaslužuju, su i esencijalno glupi.
imaš primer u kući.

Ја ти већ неко време (од када сам се уверио) говорим да си глуп, а ти не верујеш.
emsiemsi emsiemsi 07:59 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

G.Cross
urbana_gerila
G.Cross
urbana_gerila
G.Cross
larisa_bg
G.Cross

Sorry. Probaj i dalje kod Larise.




šta ga ti meni uvaljuješ

ne treba mi sad kad ga je Endži potrošila



Ma ne uvaljujem tebi nego mi se cini da je on pokusao " izgleda da nema nista od Larise, daj da se ogrebem od ovoga sa Azurne Obale za neku komsinicu".

Pa ga ja savetovao da se vrati tebi. A ti ga vrati Endzi ili ga baci na smetliste istorije



fala na savetu, nekako ću se snaći sam.
ti si taj koji ne zna sa ženama.


Sta se trpas nisam ti dao nikakav savet samo sam hteo da te se otarasim.

A je ne znam sa zenama tu se slazemo.





koliko treba da neko bude glup ako, ničim izazvan, napiše - "pa ga ja savetovao", a da onda tvrdi kako nije dao nikakav savet?
kao muškarac... hmmm... muškarcu - za to nepoimanje elementarne logike jedini alibi ti je ako te je žena ponovo preslišavala.



U ovo je rekord, trebalo ti je cetiri komentara i kontrakomentara pre nego sto si upotrebio rec "Glup".

Pa ti ne znas da se igras.

Laku noc.

Nisi ti ni Urbana ni Gerila. Ti si seoski djilkos.

Прецизније --- будала !
emsiemsi emsiemsi 08:01 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

angie01
nije to ništa što pola kila Toblerone ne bi moglo da popravi


pojavila se neka nova Kras cokolada, koja lici na Linden kugle- spolja mlecna cokolada, unutra krem fil od crne cokolade- nikad bolja,....sem linden kugli, varijanta crna spolja, crni krm unutra-samo sto ih ovde prodaju k'o da ima i zlatnog praha 24 karatnog.

Јбт --- какви комплекси !
Да је хрватско го.но (или пак словеначко) лепо упаковано, било би супер.
emsiemsi emsiemsi 08:06 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

hoochie coochie man
ali će zato jedan veliki, zabrinjavajuće veliki broj ljudi biti izložen toj emisiji.



Izložen se može biti radijaciji, nevremnenu, emisiji otrovnih gasova, a ne teve emisiji.
Neće joj biti izložen, nego će taj veliki broj ljudi birati da gleda tu emisiju.

I zašto im oduzimati pravo na izbor?
Zbog njihovog dobra, da njih usrećimo?

Treba biti mnooogo oprezan kad su u pitanju usrećitelji drugih i to protiv volje onih koji bi trebali da budu usrećeni.

I da, šta još treba zabraniti kako bi sprečili izloženost negativnim uticajima?
Novokomponovanu muziku, neke stranke, kratke suknje...
Gde se tačno povlači ta linija, i ko je povlači?

Браво !
Не могу то комунистички мозгови да схвате. Дуг је титин шињел.
(уз констатацију да сплачине јесу сплачине).
emsiemsi emsiemsi 08:09 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

hoochie coochie man
Veca krmadija se valja ovde, stokaesti.


A sve se kao gade.
Ne znam da li za te parove postoji neki scenario, da li im neko kaže šta treba da rade, ali ako postoji tako nešto, ti koji to pišu, mirne duše mogu da prepišu ovo odavde.

On sa njom, on sa njenom majkom, ona ga otkačila zbog one, on bi sa obe.....



Инсинуираш на урбану будалчину !?
angie01 angie01 08:11 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

Јбт --- какви комплекси !


tvoji, ne moji,...izvini sto mi je sve jedno iz koje zemlje je neki proizvod, sto ne forsiram nacionalni naboj i ne uporedjujem krvna zrnca.
emsiemsi emsiemsi 08:14 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

larisa_bg
hoochie coochie man

Baš ti se razgovara?



Pa s tobom baš i ne.
Iz meni nepoznatih razloga si stalno grub i ironičan prema meni i trudiš se da me uvrediš.
Ono kao, emituješ neki prezir, morališeš i taj fazon...

Tako da ćeš razumeti da nisam baš neki ljubitelj takve komunikacije.






Са мном можеш да разговараш када год хоћеш, на начин како сама ти бираш. (као и сви људи са којима разговарам. Предуслов за разговор је - слобода).
emsiemsi emsiemsi 08:23 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

angie01
Јбт --- какви комплекси !


tvoji, ne moji,...izvini sto mi je sve jedno iz koje zemlje je neki proizvod, sto ne forsiram nacionalni naboj i ne uporedjujem krvna zrnca.

Знам, знам !
urbana_gerila urbana_gerila 09:05 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

emsiemsi


čarli, budaletino i titov pečalbaru - da li ti to mene muvaš?
urbana_gerila urbana_gerila 09:20 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

larisa_bg
hoochie coochie man

Tako da ćeš razumeti da nisam baš neki ljubitelj takve komunikacije.

Logično, sasvim.
Jasno je da si ljubitelj komunikacije druge vrste.

Jesam, u pravu si. Veliki ljubitelj. Imaš neki problem u vezi sa time?


pusti ti, larisa, komunikacija ovoono, od sada pri dolasku na blog da obavezno vežeš maramu, i da se raspitaš kod zadrugara u koje dane da oblačiš burku!
onakvog domaćina da oteraš?
loader loader 10:21 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

Budu li se oni iz narečene rijaliti emisije dočepali nekih od gore iznetih komentara i onih podužih, citiranih nizova re-komentara - eto im teksta za neko od narednih emitovanja.

Da ponovimo za neke koji se upecaše na čuveni lepak koji se zove ljudska prava i druga lirska putešestvija kvaziljubavi prema rodu ljudskome. Obnoviše citat:
Izložen se može biti radijaciji, nevremnenu, emisiji otrovnih gasova, a ne teve emisiji.
Neće joj biti izložen, nego će taj veliki broj ljudi birati da gleda tu emisiju.
I zašto im oduzimati pravo na izbor?

I, sad opet moram da mrcvarim svoju ionako rasklimanu kinesku tastaturu. Dakle, loš uticaj se može emitovati ka ljudima, kao što se emituje štetno zračenje. Pa, pustimo ljudima izbor - glavni je tu navodni protivargument. Naravno, to i jeste poenta - gurnuti što više zagađenog vazduha, pa, ko hoće, neka diše, ne može mu se zabraniti, jer, bože-moj, tu su slobode, opasnost od cenzurisanja, ... I deci slobodno nuditi prah po školama, pa, ko prihvati, njegova je slobodna volja. Nikako ne ugrožavati pravo da se načini izbor slobodan i ličan. Ukiniti i policiju, jer, em je i sama korumpirana, em ugrožava slobodu izbora nekih ljudi da čine šta im je volja.

Jes zabavno,
ali i nije.
milisav68 milisav68 11:05 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

loader
Ukiniti i policiju, jer, em je i sama korumpirana, em ugrožava slobodu izbora nekih ljudi da čine šta im je volja.

Pa da, a i struju treba ukinuti, jer em može da ubije, em širi nekulturu preko TV-a.
zilikaka zilikaka 11:36 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

freehand

Bili Piton
Gibanicu treba rehabilitovati, a ne tamo neke. Potpuno je mučki i nepravedno otudjena i kidnapovana u neprehrambene svrhe. Nego - torijevci - kad ste se već raspištoljili.


Viđu Flamingosa?!



Pa dobro, i Flamingosi su bili dobri. Msm, za taj žanr daleko iznad proseka.
Šteta što nisu imali priliku da izađu u ring.
A i ovi Englezi, meni se dopadaju.
emsiemsi emsiemsi 12:16 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

urbana_gerila
emsiemsi


čarli, budaletino i titov pečalbaru - da li ti to mene muvaš?

Мајмунчино (чисто да останемо доследни),
шта ти значи то печалбару !?
Приметио сам да већ неколико пута то качиш ?!
urbana_gerila urbana_gerila 12:34 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi


čarli, budaletino i titov pečalbaru - da li ti to mene muvaš?

Мајмунчино (чисто да останемо доследни),
шта ти значи то печалбару !?
Приметио сам да већ неколико пута то качиш ?!


čarli, pa ti nisi samo magarac, ti si - magarac dramoser.
Bili Piton Bili Piton 17:11 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

freehand


Viđu Flamingosa?!


Aha :) marginally more sophisticated though.

Usput, danas je ono "jednog zelenog dana"


maksa83 maksa83 19:06 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

i kevinom gibom.

Hu d fak je sad Kevin Gib?

Kevin je Bacon, a Gib su Barry i Robin. Ono a-a-a-a-a-stejinalajv-stejinelajv. Pisao sam neke naučne radove o tome.
mariopan mariopan 21:01 23.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

Znate kad će Neven da vas primi u SDP sa ovakvim džiberskim ponašanjem?! Nikad!

Šta je to SDP?
jkt2010 jkt2010 00:31 24.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

mariopan
Znate kad će Neven da vas primi u SDP sa ovakvim džiberskim ponašanjem?! Nikad!

Šta je to SDP?

Skraćenica za: Savez demagoških parolaša.
loader loader 15:18 24.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

milisav68
loader
Ukiniti i policiju, jer, em je i sama korumpirana, em ugrožava slobodu izbora nekih ljudi da čine šta im je volja.

Pa da, a i struju treba ukinuti, jer em može da ubije, em širi nekulturu preko TV-a.




..........................


Pa da, a i struju treba ukinuti, jer em može da ubije, em širi nekulturu preko TV-a.

Navalila država u poslednje vreme, sve češće, da "seče" struju ljudima. Znači, oni ljudi što im je "isečena" struja, koji zbog toga kukaju - i ne znaju da im ovi dobro čine !


Jedan čilager kome su iscvikali struju - ima tv na baterije, ali, kaže, najbrže baterije istroši kad gleda parove ! @ ..
8c_competizione 8c_competizione 12:09 25.05.2015

Re: Džiberska je tuga pregolema

I Englezi


ja tipovao na Engleze i Rusiju (nisam rusofil, kunem se, nego je devojka razbila sa pevanjem!). Englezi su uradili stvar koja neodoljivo podsecan na DOOP, ali ne zameram posto su koristili muziku koju "najbolje obozavam"
docsumann docsumann 18:12 22.05.2015

ah, ta cenzura


U Rusiji je odjeljenje za cenzuru niklo prije književnosti - Vladimir Nabokov / "DAR"

larisa_bg larisa_bg 18:18 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

docsumann


ah, ta cenzura

U Rusiji je odjeljenje za cenzuru niklo prije književnosti - Vladimir Nabokov / "DAR"



Da, zaboravih da kažem da me je naslov posebno oduševio.
Zahtev za cenzuru.
Kome, brate, upućuje zahtev ovaj dečko?
Blogu? Javnosti? Džiberima i džiberkama? To whome it may concern? Ne kapiram?

I, stvarno, da li Neven (ah Neven, kakvo divno ime, bez zajebancije!), da li dakle Neven stvarno misli da se u 21. veku problemi mogu rešavati cenzurom?
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 22:05 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

larisa_bg

I, stvarno, da li Neven (ah Neven, kakvo divno ime, bez zajebancije!), da li dakle Neven stvarno misli da se u 21. veku problemi mogu rešavati cenzurom?


Nemoj da si neozbilj. Čovek je analitičar. I filozof. I bavi se fitnesom!

Nego brine me ona Andja. Naduva se PINK-a i koječega, pa eksplodira po blogovima.
I to radi godinama ...
angie01 angie01 22:55 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

Naduva se PINK-a i koječega, pa eksplodira po blogovima.
I to radi godinama ...


a ti ovakve bljuvotine smes da kaze samo u ovoj alter ego varijanti!...sta ima tebe da brine bilo ko, ako si tek danas stigao/la....od kad nema moderacije, nesto se povecao broj duplikata.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 23:01 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

angie01
a ti ovakve bljuvotine smes da kaze samo u ovoj alter ego varijanti!...sta ima tebe da brine bilo ko, ako si tek danas stigao/la....od kad nema moderacije, nesto se povecao broj duplikata.



Pa ko se to meni javio! De si Andjo moje.


Pa znaš ti mene: nikad duplikat, uvek original.
angie01 angie01 23:06 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

Pa ti mene znaš:


pustili te na vikend?
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 23:16 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

pustili te na vikend?


Da,

da ti bacim jednu pesmu ...




a do ponedeljaka, zna se.

Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 23:20 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

larisa_bg
docsumann


ah, ta cenzura

U Rusiji je odjeljenje za cenzuru niklo prije književnosti - Vladimir Nabokov / "DAR"



Da, zaboravih da kažem da me je naslov posebno oduševio.
Zahtev za cenzuru.
Kome, brate, upućuje zahtev ovaj dečko?
Blogu? Javnosti? Džiberima i džiberkama? To whome it may concern? Ne kapiram?

I, stvarno, da li Neven (ah Neven, kakvo divno ime, bez zajebancije!), da li dakle Neven stvarno misli da se u 21. veku problemi mogu rešavati cenzurom?



Državi, draga, državi. Lako je to shvatiti. Hvala i na ovome "dečko"


larisa_bg larisa_bg 23:27 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

Neven Cvetićanin

Državi, draga, državi. Lako je to shvatiti. Hvala i na ovome "dečko"


Mislim da država trenutno nije prisutna, moj Nevene.
Ako ne računamo botove. A i oni zadremali, ne drži dugo jedan sendvič.


ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 23:28 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

Jbt, ja se taman raspričao sa Andjom kad ulete ovaj.
Državi, draga, državi. Lako je to shvatiti. Hvala i na ovome "dečko"


Šta je dečko, odguglao si TV-e, pa si našao, baš meni, da prekidaš komunikaciju.

Kakav džiberluk!


larisa_bg larisa_bg 23:30 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

ljubichasti_oblachic
Jbt, ja se taman raspričao sa Andjom kad ulete ovaj.

Šta je dečko, odguglao si TV-e, pa si našao, baš meni, da prekidaš komunikaciju.

Kakav džiberluk!



da jbt, oglašava se na sopstvenom blogu

nečuvena drskost
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 23:56 22.05.2015

Re: ah, ta cenzura

larisa_bg
Neven Cvetićanin

Državi, draga, državi. Lako je to shvatiti. Hvala i na ovome "dečko"


Mislim da država trenutno nije prisutna, moj Nevene.
Ako ne računamo botove. A i oni zadremali, ne drži dugo jedan sendvič.





Zar misliš da je moguće da država negde ne bude prisutna. Pogotovo kod nas. Baš misliš kao devojčica. Eto, da vratim toplu reč za ono "dečko"
jkt2010 jkt2010 00:16 23.05.2015

Re: ah, ta cenzura

Neven Cvetićanin
larisa_bg
Kome, brate, upućuje zahtev ovaj dečko?

Državi, draga, državi.

A pa na pogrešnoj ste adresi onda. Probajte na Šalteru za brze odgovore.
emsiemsi emsiemsi 08:25 23.05.2015

Re: ah, ta cenzura

larisa_bg
docsumann


ah, ta cenzura

U Rusiji je odjeljenje za cenzuru niklo prije književnosti - Vladimir Nabokov / "DAR"



Da, zaboravih da kažem da me je naslov posebno oduševio.
Zahtev za cenzuru.
Kome, brate, upućuje zahtev ovaj dečko?
Blogu? Javnosti? Džiberima i džiberkama? To whome it may concern? Ne kapiram?

I, stvarno, da li Neven (ah Neven, kakvo divno ime, bez zajebancije!), da li dakle Neven stvarno misli da se u 21. veku problemi mogu rešavati cenzurom?

То су ти све лева скретања (комуњаризам драгога им друга Тите се добрано запатио).
mariopan mariopan 14:26 23.05.2015

Re: ah, ta cenzura

ljubichasti_oblachic
larisa_bg

I, stvarno, da li Neven (ah Neven, kakvo divno ime, bez zajebancije!), da li dakle Neven stvarno misli da se u 21. veku problemi mogu rešavati cenzurom?


Nemoj da si neozbilj. Čovek je analitičar. I filozof. I bavi se fitnesom!

Nego brine me ona Andja. Naduva se PINK-a i koječega, pa eksplodira po blogovima.
I to radi godinama ...

Nov bloger?
Dobrodošao.

Ili si ti neki stari pa kamufliran, kad već znaš toliko o nama ostalima?
larisa_bg larisa_bg 14:36 23.05.2015

Re: ah, ta cenzura

mariopan

Nov bloger?
Dobrodošao.

Ili si ti neki stari pa kamufliran, kad već znaš toliko o nama ostalima?


Čovek ulazi nov u svaki novi dan.
Popio čovek neki sirup za kašalj i sad se oseća kao ljubičasti oblačić, who are we to judge?
mariopan mariopan 14:46 23.05.2015

Re: ah, ta cenzura

larisa_bg
mariopan

Nov bloger?
Dobrodošao.

Ili si ti neki stari pa kamufliran, kad već znaš toliko o nama ostalima?


Čovek ulazi nov u svaki novi dan.
Popio čovek neki sirup za kašalj i sad se oseća kao ljubičasti oblačić, who are we to judge?

Dobro, mogao bi malo toga i da podeli.
mariopan mariopan 18:45 22.05.2015

..

... i ako možeš da preskočiš ono "naš", jer nije naš, to je njihov prostakluk, nevaspitanje, primitivizam...*&%$#%$###
gabriele gabriele 18:55 22.05.2015

kurvofobičnost

nekom su normalne kurve,nekom pederi.
sjeti se gej priča o homofobiji.
e sad taj argument stavi kurvi u usta i poslušaj svoje srce.
larisa_bg larisa_bg 20:38 22.05.2015

Re: kurvofobičnost

gabriele

kurvofobičnost
nekom su normalne kurve,nekom pederi.
sjeti se gej priča o homofobiji.
e sad taj argument stavi kurvi u usta i poslušaj svoje srce.


velika mudrost!

a bojim se da će da prođe nezapaženo

mora da se doda neka slika, da privuče pažnju

urbana_gerila urbana_gerila 20:46 22.05.2015

Re: kurvofobičnost

larisa_bg
gabriele

kurvofobičnost
nekom su normalne kurve,nekom pederi.
sjeti se gej priča o homofobiji.
e sad taj argument stavi kurvi u usta i poslušaj svoje srce.


velika mudrost!

a bojim se da će da prođe nezapaženo

mora da se doda neka slika, da privuče pažnju



vidiš koliko nismo kompatibilni, ja sam emotivan i na ovoj slički prvo zapazim ovo crveno - jer me asocira na srce.
larisa_bg larisa_bg 20:57 22.05.2015

Re: kurvofobičnost

urbana_gerila

vidiš koliko nismo kompatibilni, ja sam emotivan i na ovoj slički prvo zapazim ovo crveno - jer me asocira na srce.



Budimir Trajković
gabriele gabriele 06:42 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

velika mudrost!

mene nešto drugo fascinira,
privatna inicijativa kurvi, funkcionira savršeno u sektoru koji država ne regulira i umne glave ne daju smjrnice,sindikati ne postoje a ni brisel ne palamudi.
a imate sve i dodatnu vrednost,rebrendiranje (starlete,voditeljke ,oralne umetnice, pardon vokalne),za razliku od kulturnih radnica one ne uzimaju vaše pare ako ne konzumirate njihovu umetnost,čak i ove kongitivno insuficijentne i alternativno uljuđene funkcionišu nekako bolje od budžetskih radnica i samoupravljačica iz davno propalih kolektiva.naš maks veberovski sociolog trebo bi da zna da po njemačkoj takve i "po izlozi sedu"
Zato ja za razliku od autora mislim, da ako hoćete da vam sve procvate kao kurve, mičite državu od toga. najstariji zanat pokazuje vrednosti tržišta..i da je najbitnija skloboda,sloboda od države.

a o moralu društvenih dušebrižnika.
Licemerno je propagirat abortus(ubistvo) pozivajući se na slobodu raspolaganja svojim telom, a zgražat se nad normalnim heteroseksualnim jebanjem zbog matrijalne koristi , mislim gdje je tu sloboda raspolaganja telom,, ah da , rodno feminističkim udrugama nije stalo do žene ,do bića (deteta nerođenog) one imaju zgražanje samo na sve gdje je kurac u upotrebi, njihova suština sa prezirom kurvanja je što je ženska manipulativnost kompenzirana lovom ,pa je kurčeva slobodna volja nesputana..i ne nije stvar kod kurvanja da to koriste oni koji bez love ne mogu do toga, stvar je suprotna . nepodnošljiva lakoća kurčvog ćeifa, e to njih izbezumljuje
freehand freehand 08:00 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

gabriele
velika mudrost!

mene nešto drugo fascinira,
privatna inicijativa kurvi, funkcionira savršeno u sektoru koji država ne regulira i umne glave ne daju smjrnice,sindikati ne postoje a ni brisel ne palamudi.
a imate sve i dodatnu vrednost,rebrendiranje (starlete,voditeljke ,oralne umetnice, pardon vokalne),za razliku od kulturnih radnica one ne uzimaju vaše pare ako ne konzumirate njihovu umetnost,čak i ove kongitivno insuficijentne i alternativno uljuđene funkcionišu nekako bolje od budžetskih radnica i samoupravljačica iz davno propalih kolektiva.naš maks veberovski sociolog trebo bi da zna da po njemačkoj takve i "po izlozi sedu"
Zato ja za razliku od autora mislim, da ako hoćete da vam sve procvate kao kurve, mičite državu od toga. najstariji zanat pokazuje vrednosti tržišta..i da je najbitnija skloboda,sloboda od države.

a o moralu društvenih dušebrižnika.
Licemerno je propagirat abortus(ubistvo) pozivajući se na slobodu raspolaganja svojim telom, a zgražat se nad normalnim heteroseksualnim jebanjem zbog matrijalne koristi , mislim gdje je tu sloboda raspolaganja telom,, ah da , rodno feminističkim udrugama nije stalo do žene ,do bića (deteta nerođenog) one imaju zgražanje samo na sve gdje je kurac u upotrebi, njihova suština sa prezirom kurvanja je što je ženska manipulativnost kompenzirana lovom ,pa je kurčeva slobodna volja nesputana..i ne nije stvar kod kurvanja da to koriste oni koji bez love ne mogu do toga, stvar je suprotna . nepodnošljiva lakoća kurčvog ćeifa, e to njih izbezumljuje

Šta si sanjao ti kad si se sa ovakvim mislima probudio?
emsiemsi emsiemsi 08:31 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

freehand
gabriele
velika mudrost!

mene nešto drugo fascinira,
privatna inicijativa kurvi, funkcionira savršeno u sektoru koji država ne regulira i umne glave ne daju smjrnice,sindikati ne postoje a ni brisel ne palamudi.
a imate sve i dodatnu vrednost,rebrendiranje (starlete,voditeljke ,oralne umetnice, pardon vokalne),za razliku od kulturnih radnica one ne uzimaju vaše pare ako ne konzumirate njihovu umetnost,čak i ove kongitivno insuficijentne i alternativno uljuđene funkcionišu nekako bolje od budžetskih radnica i samoupravljačica iz davno propalih kolektiva.naš maks veberovski sociolog trebo bi da zna da po njemačkoj takve i "po izlozi sedu"
Zato ja za razliku od autora mislim, da ako hoćete da vam sve procvate kao kurve, mičite državu od toga. najstariji zanat pokazuje vrednosti tržišta..i da je najbitnija skloboda,sloboda od države.

a o moralu društvenih dušebrižnika.
Licemerno je propagirat abortus(ubistvo) pozivajući se na slobodu raspolaganja svojim telom, a zgražat se nad normalnim heteroseksualnim jebanjem zbog matrijalne koristi , mislim gdje je tu sloboda raspolaganja telom,, ah da , rodno feminističkim udrugama nije stalo do žene ,do bića (deteta nerođenog) one imaju zgražanje samo na sve gdje je kurac u upotrebi, njihova suština sa prezirom kurvanja je što je ženska manipulativnost kompenzirana lovom ,pa je kurčeva slobodna volja nesputana..i ne nije stvar kod kurvanja da to koriste oni koji bez love ne mogu do toga, stvar je suprotna . nepodnošljiva lakoća kurčvog ćeifa, e to njih izbezumljuje

Šta si sanjao ti kad si se sa ovakvim mislima probudio?

Сигурно неку добру курву ! (не верујем да је сањао неку људскоправашку боркињу, драмтауршкињу, психолошкињу или, пак, социолошкињу).
anonymous anonymous 11:41 23.05.2015

Re: kurvofobičnost


Licemerno je


zgražat se nad normalnim heteroseksualnim jebanjem zbog matrijalne koristi


a ne i nad svim drugim oblicima ne - telesne prostitucije.
docsumann docsumann 12:43 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

mora da se doda neka slika, da privuče pažnju


bolje video. uz to ovaj spot je ubica ...


larisa_bg larisa_bg 14:12 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

gabriele


Zvanično postajem tvoj fan, molim te nemoj da me razočaraš u daljem postupku.
mariopan mariopan 14:51 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

anonymous

Licemerno je


zgražat se nad normalnim heteroseksualnim jebanjem zbog matrijalne koristi


a ne i nad svim drugim oblicima ne - telesne prostitucije.

emsiemsi emsiemsi 21:03 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

urbana_gerila
larisa_bg
gabriele

kurvofobičnost
nekom su normalne kurve,nekom pederi.
sjeti se gej priča o homofobiji.
e sad taj argument stavi kurvi u usta i poslušaj svoje srce.


velika mudrost!

a bojim se da će da prođe nezapaženo

mora da se doda neka slika, da privuče pažnju



vidiš koliko nismo kompatibilni, ja sam emotivan i na ovoj slički prvo zapazim ovo crveno - jer me asocira na srce.

Волови реагују на црвено.
docsumann docsumann 21:11 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

Волови реагују на црвено.


bikovi, volovi baš nešto i ne reaguju

mada je i to zabluda.

oni zapravo vide u crno-bijeloj tehnici. ono što ih razdražuje je pokret.
emsiemsi emsiemsi 21:44 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

docsumann
Волови реагују на црвено.


bikovi, volovi baš nešto i ne reaguju

mada je i to zabluda.

oni zapravo vide u crno-bijeloj tehnici. ono što ih razdražuje je pokret.

Овде је реч о волу.
docsumann docsumann 22:08 23.05.2015

Re: kurvofobičnost

Овде је реч о волу.


apstrakovaću tvoj basnoliki ad hominem pristup, i vratiti se na predhodni ti komentar

Волови реагују на црвено.


dakle, plural. riječ je bila o volovima.
a priznajem, crveno može biti metafora za razne stvari. mene je kompletna slika izasocirala na koridu. svila, pjesak i krv ...
urbana_gerila urbana_gerila 11:59 24.05.2015

Re: kurvofobičnost

emsiemsi



magarence čarli se uzbudilo, falim mu.

ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam.

bladerunner92 bladerunner92 12:46 24.05.2015

Re: kurvofobičnost


urbana_gerila
ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam


emsiemsi emsiemsi 14:23 24.05.2015

Re: kurvofobičnost

urbana_gerila
emsiemsi



magarence čarli se uzbudilo, falim mu.

ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam.


Не брини, знам ја да сам магнет за будалчине теријерске провинијенције итд ... (да се не понављам више).
urbana_gerila urbana_gerila 16:02 24.05.2015

Re: kurvofobičnost

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi



magarence čarli se uzbudilo, falim mu.

ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam.


Не брини, знам ја да сам магнет за будалчине теријерске провинијенције итд ... (да се не понављам више).


čarli, u alegoriji o magnetu i budaletini - ti nisi personifikacija magneta.
doduše, nisi ni terijerske provenijencije - garantujem da bi moja terijerka učinkovitije rešila test inteligencije.
ti poreklo vučeš od - krpelja.
(ma, slobodno se ponavljaj - nemoj da brinem misleći kako ti je neko hakovao nalog)
emsiemsi emsiemsi 19:02 24.05.2015

Re: kurvofobičnost

urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi



magarence čarli se uzbudilo, falim mu.

ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam.


Не брини, знам ја да сам магнет за будалчине теријерске провинијенције итд ... (да се не понављам више).


čarli, u alegoriji o magnetu i budaletini - ti nisi personifikacija magneta.
doduše, nisi ni terijerske provenijencije - garantujem da bi moja terijerka učinkovitije rešila test inteligencije.
ti poreklo vučeš od - krpelja.
(ma, slobodno se ponavljaj - nemoj da brinem misleći kako ti je neko hakovao nalog)

Ни ти ниси персонификација, него кретенчина пар екселанс --- притуп, али зато упоран ... убитачна комбинација.
urbana_gerila urbana_gerila 19:32 24.05.2015

Re: kurvofobičnost

emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi
urbana_gerila
emsiemsi



magarence čarli se uzbudilo, falim mu.

ne kriziraj, ja sam kao junak horor filma - i kada ti se učini da je gotovo možeš računati na to da ću se vratiti da te nalupam.


Не брини, знам ја да сам магнет за будалчине теријерске провинијенције итд ... (да се не понављам више).


čarli, u alegoriji o magnetu i budaletini - ti nisi personifikacija magneta.
doduše, nisi ni terijerske provenijencije - garantujem da bi moja terijerka učinkovitije rešila test inteligencije.
ti poreklo vučeš od - krpelja.
(ma, slobodno se ponavljaj - nemoj da brinem misleći kako ti je neko hakovao nalog)

Ни ти ниси персонификација, него кретенчина пар екселанс --- притуп, али зато упоран ... убитачна комбинација.


čarli, kad sam ti kazao da se slobodno ponavljaš - nisam, baš, mislio da ponavljaš moje opservacije o tebi, bre.

magarence, uzbudio si se i skroz izofirao - "saglasan" i "glupost" su, bar, bili kakva-takva mimikrija, možda su nekoga i uspeli da zavaraju...
sioux sioux 19:15 22.05.2015

Napredak

U Francuskoj realityji počeli mnogo pre nego u Srbiji, sve sa snimanjem i npr. tuširanja - samo malo zaklone da se ne vidi baš sve.

U Francuskoj ne postoji minimum broja građana za osnivanje političke stranke.

U Srbiji (koja ima 9 puta manje građana) propisan je minimum od 10.000 građana.

Ako sam te dobro razumeo, nema napretka Francuzima kroz uvođenje minimuma od npr. 90.000 potpisa za osnivanje političke stranke, dok prvo ne uvedu cenzuru realityja?

Uzgred, u pravu si - Tito nije bio komunista, bio je komunjara.
G.Cross G.Cross 20:36 22.05.2015

Re: Napredak

sioux
U Francuskoj realityji počeli mnogo pre nego u Srbiji, sve sa snimanjem i npr. tuširanja - samo malo zaklone da se ne vidi baš sve.

U Francuskoj ne postoji minimum broja građana za osnivanje političke stranke.

U Srbiji (koja ima 9 puta manje građana) propisan je minimum od 10.000 građana.

Ako sam te dobro razumeo, nema napretka Francuzima kroz uvođenje minimuma od npr. 90.000 potpisa za osnivanje političke stranke, dok prvo ne uvedu cenzuru realityja?

Uzgred, u pravu si - Tito nije bio komunista, bio je komunjara.



Sta li si ti ovim hteo da kazes ?

Usput nema uslova potpisa minimalnog broja gradjana ni u Italiji, Nemackoj ili UK za registrovanje politicke partije.

Postoje uslovi za FINANSIRANJE politickih partija ali to je druga prica.

emsiemsi emsiemsi 08:32 23.05.2015

Re: Napredak

sioux
U Francuskoj realityji počeli mnogo pre nego u Srbiji, sve sa snimanjem i npr. tuširanja - samo malo zaklone da se ne vidi baš sve.

U Francuskoj ne postoji minimum broja građana za osnivanje političke stranke.

U Srbiji (koja ima 9 puta manje građana) propisan je minimum od 10.000 građana.

Ako sam te dobro razumeo, nema napretka Francuzima kroz uvođenje minimuma od npr. 90.000 potpisa za osnivanje političke stranke, dok prvo ne uvedu cenzuru realityja?

Uzgred, u pravu si - Tito nije bio komunista, bio je komunjara.

Уз то је био и - ђубре.
angie01 angie01 19:47 22.05.2015

slazem se sa zahtevom,

al ne i sa objasnjenjem.

Treba ih skinuti sa teveja sa drzavnom frekvencijom, jer ne vidim razloga da se na taj nacin propagira nesto sto je budalastina sa primesama raznih stvari koje svakako nisu za neki siri auditorijum, pre svega mislim na decu-jer, sta su ti ucesnici? zabavljaci, uzori, nesto sto je izabrano kao model,....sada kada su svi mediji prepravljeni nekim info o njima, opet glupavim, stice se utisak da je to put do popularnosti i uspeha-pravi put....kao sto je devedestih kao model nudjen pinko/grand model i on je sada mejn strim.

kakve veze ima sa svim tim Tile i konzervatizam porodica iz tog perioda- koji je samo sledio opet ponudjeni model, pun nedoumica i licemerja.

sa larisom sam saglasna:) oko preteranog i nepotrebnog upotrebljavanja reci dziber u tekstu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:24 22.05.2015

Sve je devalvirano i obezvređeno

Mislim da, bez imalo pardona, tzv. rijaliti „Parovi" treba da se zabrani, jer taj polusvet koji se tamo pući, krivi i prenemaže treba da se skloni iz medija i protera u mrak gde i pripada. Ako već ti džiberi i džiberke ne mogu da se sklone iz medija zbog tipično naših sentimentalnosti prema svakom obliku džiberluka, onda makar treba da se pomere u neki termin iza ponoći, što znači da bi opet bili u mraku.

E moj Nevene, pa takvog polusveta su pune državne institucije, skupština, političke stranke,ministarstva, uredništva novina, časopisa, TV, to je ne- kulturni obrazac.
Otkako nam su nam domaćinske stranke uredile školski sistem i uz sasluženje crkve preuzele vaspitanje i obrazovanje, deca ni kriva ni dužna niti su vaspitana ni obrazovana , a takvi su već izrasli u tridesetogodišnjake- inje a o mlađima da i ne govorimo, već odrastaju i deca tih koje smo takve obogaljili.
Prava je katastrofa da to ne vide ili neće da vide ni ona mala grupa pristojnih ljudi npr. u skupštini, institucijama, ali šta će , čim progovore ovi mnogo brojniji i agresivniji ih poklope.Onda se normalni ljudi polako povlače jer ne vredi da se kače sa budalama, primitivcima, polupismenim....
Uglavnom, Srbija , a i celi region, su što ratovima, što tranzicijom, što neprincipijelnim odnosom Evrope, srozani u svakom pogledu.
A najveća nesreća svakog naroda je kada ne uspe da stvori pristojnu državu koja će raditi svoj posao upravo u interesu naroda i sprečiti njegovo materijalno, kulturno i svako drugo propadanje.
larisa_bg larisa_bg 21:43 22.05.2015

Re: Sve je devalvirano i obezvređeno

utom stig'o Karagaća

sad će da postane potpredsednik SDP-a na naše oči, dok mi ovde zgubidanimo

petronijevic001 petronijevic001 21:50 22.05.2015

Re:

Не могу да разумем зашто се диже толика фрка око "Парова".Тв станица која емитује овај програм мора да опстане на тржишту и да има неку гледаност.Изузетно је тешко и скупо направити неки свој програм, па се прибегава јефтиним програмима као што је ријалити.То чине и разни "светски" тв канали, као што је Discovery, Национална географија, MTV итд.
Jukie Jukie 07:34 23.05.2015

Re:

petronijevic001
Не могу да разумем зашто се диже толика фрка око "Парова".Тв станица која емитује овај програм мора да опстане на тржишту и да има неку гледаност.Изузетно је тешко и скупо направити неки свој програм, па се прибегава јефтиним програмима као што је ријалити.То чине и разни "светски" тв канали, као што је Discovery, Национална географија, MTV итд.

Zato mi bogme skrolujemo daljinskim i preko diskaverija i preko enimal pleneta

ŽIVO MI SE FUĆKA NA IZGRADNJU KUĆICA NA DRVETU I AKVARIJUMA

Zna se za šta služi Animal Planet: a) afrička savana; b) serijali tipa "Divlja..."

Kliziš, kliziš, animal planet, lagano prema većim brojevima na daljinskom...

(* kad mi se dopadne neka emisija, taj kanal pomerim za jedno mesto prema napred da što manje skrolujem)

Sada je FOX na prvom mestu, što dovoljno govori o kvalitetu TV programa generalno...
gabriele gabriele 08:35 23.05.2015

Re: Sve je devalvirano i obezvređeno

A najveća nesreća svakog naroda je kada ne uspe da stvori pristojnu državu koja će raditi svoj posao upravo u interesu naroda i sprečiti njegovo materijalno, kulturno i svako drugo propadanje.

a ime te nesreće je Tito i partija
nekad su se sponzoruše zvale oficiruše. a onda su neki drugi čudnovati kuburaši postali atraktivniji..

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:18 23.05.2015

Re: Sve je devalvirano i obezvređeno

gabriele
A najveća nesreća svakog naroda je kada ne uspe da stvori pristojnu državu koja će raditi svoj posao upravo u interesu naroda i sprečiti njegovo materijalno, kulturno i svako drugo propadanje.

a ime te nesreće je Tito i partija
nekad su se sponzoruše zvale oficiruše. a onda su neki drugi čudnovati kuburaši postali atraktivniji..


da li to hoćeš da kažeš da ti je deda ili otac bio oficir.
gabriele gabriele 06:26 24.05.2015

Re: Sve je devalvirano i obezvređeno

Milan Karagaća
gabriele
A najveća nesreća svakog naroda je kada ne uspe da stvori pristojnu državu koja će raditi svoj posao upravo u interesu naroda i sprečiti njegovo materijalno, kulturno i svako drugo propadanje.

a ime te nesreće je Tito i partija
nekad su se sponzoruše zvale oficiruše. a onda su neki drugi čudnovati kuburaši postali atraktivniji..


da li to hoćeš da kažeš da ti je deda ili otac bio oficir.

jok ,al oču da kažem da si ti morbidni produkt endehazijske ideologije inprgnirane brozovim svinjskim polovicama preko sindikata. ne toliko redko viđena kombinacija koliko je redak toliki komad drske budaletine ,a konkurencija je danas velika.
nego ako tebi nije jasno da su Arkan&co nastavak paartizanštine samo istim sredstvima , čak su mu i jebački argumenti bili ko oni u Cvijetina Mijatovića ( i daaaaleko od kvalitete recimo jednog Rake Dražovića)
za ostale bloger... ova komunjarska stoka svakog napada ad hominem ko mu dirne broza i njegov satrapski poredak red je da mu se tako i vrati
freehand freehand 23:34 22.05.2015

Parovi,

... omaž Titu, Čerčil, Makmilan, Bergman, Brams, Gete, Klint Istvud i Đuza Stojiljković.
Još Ruška Jakić i Milka Canić.
To sa cenzurom, međutim, opaka je stvar: svako ograničavanje u izražavanju ima tendenciju da pučkoj zabavi i ordinarnom prostakluku podari grešni a neodoljivi miris zabranjenbog voća, digne mu cenu i od njega načini najskuplju ronu pod tezgom, o kojoj se najviše priča i za kojom se najviše čezne.
Usput još od za nivo građanskog morala i narodnog zdravlja zabrinutog brižnika načini kulturnog kerbera i ubicu slobode.
Oprez! Uđeš kao Neven al ne izađeš nevin.
dolazel dolazel 02:38 23.05.2015

Kura*, pi*ka, go*no, si*a

Phiew...sta su ti Srbi, posvadjace se medju sobom i oko onoga oko cega se slazu.

Nego, tesko da ce cenzura da resi problem, to je potpuno tacno. Ali drzava moze da poprilicno oteza rad medijima kao TV Happy, npr uz ekstra porez ili da napravi dodatne, specificne uslove za emitovanje programa (npr da svaki rijaliti sou ide posle ponoci). Uostalom to rade i druge drzave na svetu - npr paklica Marlbora u Australiji je preko 20 dolara (plus jednolicno pakovanje svih duvanskih proizvoda, zabrana reklamiranja itd itd) - to nije cenzura i cigarete nisu zvanicno zabranjene ali su mere itekako dale rezultate - ogromno je smanjen broj pusaca i opada i dalje. A jel znate da je Srbija medju prvima u Evropi po oboljevanju od raka pluca? I da su Srbi prvi po broju pusaca?

bladerunner92 bladerunner92 02:42 23.05.2015

Re: Kura*, pi*ka, go*no, si*a

dolazel

a gde ti zivis pa ne spavas sad?
bladerunner92 bladerunner92 02:38 23.05.2015

Nevene

zasto uvek ostanem spičles posle tvojih tekstova?
a veruj mi mene retko sta probudi ovde na blogu
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 16:26 23.05.2015

Re: Nevene

bladerunner92
zasto uvek ostanem spičles posle tvojih tekstova?
a veruj mi mene retko sta probudi ovde na blogu



Hvala. Ne znam do cega je, prirodan sam, kazem ono sto mislim, volim neke svoje heroje i drago mi je kad imam prilike da tu svoju ljubav podelim sa drugima. Definitinvo se iz nedelje u nedelju osecam sve bolje na ovom blogu
larisa_bg larisa_bg 17:25 23.05.2015

Re: Nevene

Neven Cvetićanin
Definitinvo se iz nedelje u nedelju osecam sve bolje na ovom blogu


To je tako uvek u početku, cveće, bombonjerice, prezervativi sa ukusom šumskog voća, sms-ovi lete svakih pola sata, čežnja neprestana.

Pitaću te opet tamo oko Božića kako ti je.
bladerunner92 bladerunner92 20:10 23.05.2015

Re: Nevene

larisa_bg
prezervativi sa ukusom šumskog voća




nikad mi ne bi palo ovako nesto na pamet, sine sta znaci iskustvo

i ja sam bas htela da prokomentarisem ovaj Nevenov entuzijazam ali sam bila zauzeta morala sam sinu da dam veceru.Shvatices Larisa , ili mozda ipak neces, posto ti u tvojim godinama ne samo da jos uvek nemas dete nego ocigledno nemas sto sta. Da imam djoku kresnula bih te licno iz sazaljenja pa da nam se svima smiri glava na blogu.Mada je prilicno tuzno (edit)-JEBATI NEKOG- ko je toliko ocajan, tera na povracanje ili plac.

beli zeko
da ne bude da ne mislim na tebe
take a chance you stupid whore
od ponedeljka frajeri zadenite palceve za prsluk
larisa_bg larisa_bg 13:06 24.05.2015

Električna...

bladerunner92
Shvatices Larisa , ili mozda ipak neces, posto ti u tvojim godinama ne samo da jos uvek nemas dete nego ocigledno nemas sto sta. Da imam djoku kresnula bih te licno iz sazaljenja pa da nam se svima smiri glava na blogu.Mada je prilicno tuzno (edit)-JEBATI NEKOG- ko je toliko ocajan, tera na povracanje ili plac.


Je l' tebi zagoreo ručak danas pa si nervozna, ili si uvek takva, ne kapiram?
Drago mi je da smo se upoznale.
Ne znam što si tako nadrk.

Ja mislim da ne bi valjalo da se svima smiri glava na blogu, bilo bi dosadnjikavo.
Što se tiče očajanja, šta da ti kažem: već neko vreme mi se čini da je ljudsko očajanje jedan od najvećih savremenih tabua.

emsiemsi emsiemsi 14:26 24.05.2015

Re: Nevene

bladerunner92
larisa_bg
prezervativi sa ukusom šumskog voća




nikad mi ne bi palo ovako nesto na pamet, sine sta znaci iskustvo

i ja sam bas htela da prokomentarisem ovaj Nevenov entuzijazam ali sam bila zauzeta morala sam sinu da dam veceru.Shvatices Larisa , ili mozda ipak neces, posto ti u tvojim godinama ne samo da jos uvek nemas dete nego ocigledno nemas sto sta. Da imam djoku kresnula bih te licno iz sazaljenja pa da nam se svima smiri glava na blogu.Mada je prilicno tuzno (edit)-JEBATI NEKOG- ko je toliko ocajan, tera na povracanje ili plac.

beli zeko
da ne bude da ne mislim na tebe
take a chance you stupid whore
od ponedeljka frajeri zadenite palceve za prsluk

Појеби мене и без ђоке !

docsumann docsumann 04:31 23.05.2015

zahtev za akupunkturu


bladerunner92 bladerunner92 20:11 23.05.2015

Re: zahtev za akupunkturu

docsumann


sine sta ti je postao blog
ne moz' da prodjes da se ne sapletes o neciju smrdljivu papucu
docsumann docsumann 21:19 23.05.2015

Re: zahtev za akupunkturu

bladerunner92
docsumann


sine sta ti je postao blog
ne moz' da prodjes da se ne sapletes o neciju smrdljivu papucu


Rovo, smrdljivi papučari?

oni su genijalci



anonymous anonymous 06:06 23.05.2015

Il est interdit d'interdire


Zabranjeno je zabranjivati.

Ohrabrujuće je što je za direktora Javnog Servisa (čitaj RTS-a) izabran jedan ipak pristojan čovek, a ne neki debeli džiber-menadžer iz provincije sa partijskom knjižicom.



'68-a nedostaje u tvojoj ogromnoj studiji od 600 strana.

"pristojan čovek " - o njemu je Hana Arent pisala baveći se totalitarizmom.

"debeli džiber menadžer iz provincije " pa još sa partijskom knjižicom - čuvaj se lociranja zla.

Ono je sakriveno u svakom od nas . Čuči. Zlo nije drugi. Tamo negde.

Civilizacija nije Evropa , kao što ni svi drugi nisu varvari . Oni tamo u provinciji. I na Balkanu.

Preporučena literatura Cvetan Todorov Strah od varvara. Tek da se ispere mozak od Prljavog Harija.

Pa ponovo 68.


Policajac je u tvojoj glavi : Ubij ga.


freehand freehand 07:40 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

Policajac je u tvojoj glavi : Ubi ga.

j
emsiemsi emsiemsi 08:35 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous

Zabranjeno je zabranjivati.

Ohrabrujuće je što je za direktora Javnog Servisa (čitaj RTS-a) izabran jedan ipak pristojan čovek, a ne neki debeli džiber-menadžer iz provincije sa partijskom knjižicom.



'68-a nedostaje u tvojoj ogromnoj studiji od 600 strana.

"pristojan čovek " - o njemu je Hana Arent pisala baveći se totalitarizmom.

"debeli džiber menadžer iz provincije " pa još sa partijskom knjižicom - čuvaj se lociranja zla.

Ono je sakriveno u svakom od nas . Čuči. Zlo nije drugi. Tamo negde.

Civilizacija nije Evropa , kao što ni svi drugi nisu varvari . Oni tamo u provinciji. I na Balkanu.

Preporučena literatura Cvetan Todorov Strah od varvara. Tek da se ispere mozak od Prljavog Harija.

Pa ponovo 68.


Policajac je u tvojoj glavi : Ubi ga.







Сагласан !
Препорука.
anonymous anonymous 08:53 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire


Re: Il est interdit d'interdire
Policajac je u tvojoj glavi : Ubi ga.

j



Bravo Freee....naknadnim čitanjem sam primetio.

ali ....ti si tu... Očekivao sam da se javiš.
freehand freehand 09:30 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous

Re: Il est interdit d'interdire
Policajac je u tvojoj glavi : Ubi ga.

j



Bravo Freee....naknadnim čitanjem sam primetio.

ali ....ti si tu... Očekivao sam da se javiš.

Bez obzira da li si ironičan - namera je bila da se ukaže na grešku, bez ruganja ili zluradosti. Mogu da obrišem, ispravi.
anonymous anonymous 09:40 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

Bez obzira da li si ironičan - namera je bila da se ukaže na grešku.


Nisam ironičan, ni sujetan.

Uvek se zahvaljujem za svaku ispravku ili dobar komentar.


docsumann docsumann 10:42 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

Nisam ironičan, ni sujetan.


pa šta radiš na ovom mjestu?
anonymous anonymous 11:14 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

pa šta radiš na ovom mjestu?


Igram žmurke.
docsumann docsumann 12:31 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous
pa šta radiš na ovom mjestu?


Igram žmurke.


i ganjam žurke
freehand freehand 13:12 23.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

docsumann
anonymous
pa šta radiš na ovom mjestu?


Igram žmurke.


i ganjam žurke

Užas je moja žmurka!
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 14:48 25.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous

Zabranjeno je zabranjivati.

Ohrabrujuće je što je za direktora Javnog Servisa (čitaj RTS-a) izabran jedan ipak pristojan čovek, a ne neki debeli džiber-menadžer iz provincije sa partijskom knjižicom.



'68-a nedostaje u tvojoj ogromnoj studiji od 600 strana.

"pristojan čovek " - o njemu je Hana Arent pisala baveći se totalitarizmom.

"debeli džiber menadžer iz provincije " pa još sa partijskom knjižicom - čuvaj se lociranja zla.

Ono je sakriveno u svakom od nas . Čuči. Zlo nije drugi. Tamo negde.

Civilizacija nije Evropa , kao što ni svi drugi nisu varvari . Oni tamo u provinciji. I na Balkanu.

Preporučena literatura Cvetan Todorov Strah od varvara. Tek da se ispere mozak od Prljavog Harija.

Pa ponovo 68.


Policajac je u tvojoj glavi : Ubi ga.



Nije 600, nego 700 strana. 68' je tačno od 537-542 str. Kako ja vidim stvar. Čitajte, pa ko izdrži 700 strana, neka mi samo zucne da nisam dosledan
anonymous anonymous 15:59 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire


Čitajte, pa ko izdrži 700 strana,


Nisam ba.. čit..o , nego i podvlačio...
anonymous anonymous 17:10 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire


68' je tačno od 537-542 str.


Premalo .... za ključne događaje koji će označiti ne samo prevaziđenost klasičnih
distinkcija levica / desnica , stari / novi društveni pokreti , kako si dobro istakao, nego i "prvi ozbiljan izazov" trostrukom modelu ideologija o kojima pišeš
konzervativnoj/liberalnoj/socijalističkoj. (Valerštajn )

Ali da bi se u postideološkom i postrevolucionarnom smislu otišlo s one strane levice i desnice, u punom kapacitetu mora se zaći i s one strane nacionalnog i internacionalnog.

Tek tada bi bilo moguće prihvatiti

liberal u politici
socijalist u ekonomiji
konzervativac u kulturi.

Nažalost,leva opcija se percipira i dalje isključivo u socijalističkoj varijanti, pri čemu se zanemaruje ne manji doprinos anarhističke teorije / prakse.

Dakle,

"S one strane nacionalnog / internacionalnog" je delo koje tek treba da bude napisano, kao nastavak tvoje studije.

Možda bi takva kosmpolititska perspektiva, zahtevala u nastavku, i neke izmene u zaključcima i vrednosnim opredeljenjima.
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 18:03 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous

68' je tačno od 537-542 str.




Premalo .... za ključne događaje koji će označiti ne samo prevaziđenost klasičnih
distinkcija levica / desnica , stari / novi društveni pokreti , kako si dobro istakao, nego i "prvi ozbiljan izazov" trostrukom modelu ideologija o kojima pišeš
konzervativnoj/liberalnoj/socijalističkoj. (Valerštajn )

Ali da bi se u postideološkom i postrevolucionarnom smislu otišlo s one strane levice i desnice, u punom kapacitetu mora se zaći i s one strane nacionalnog i internacionalnog.

Tek tada bi bilo moguće prihvatiti

liberal u politici
socijalist u ekonomiji
konzervativac u kulturi.

Nažalost,leva opcija se percipira i dalje isključivo u socijalističkoj varijanti, pri čemu se zanemaruje ne manji doprinos anarhističke teorije / prakse.

Dakle,

"S one strane nacionalnog / internacionalnog" je delo koje tek treba da bude napisano, kao nastavak tvoje studije.

Možda bi takva kosmpolititska perspektiva, zahtevala u nastavku, i neke izmene u zaključcima i vrednosnim opredeljenjima.






skreno mi je drago da neko ozbiljno čita moje knjige. 68' još ima razbacane po knjizi, ali gro knjige su pre svega - Francuska revolucija i svetski ratovi kao one stvari koje su zaista odredile istoriju dubinski. 68. je tek jedan mali eho epohe, mali i nedorečeni doboš, a ja više volim da se bavim vremenima kada lupaju veliki bubnjevi. Svejedno, knjige se i pišu za ovakve čitaoce poput tebe - anonimuse, iako imaš svoje mišljenje o mojoj knjizi koje je anarhističko. A ja nisam anarhista i imam svoje mišljenje (jaka država u smislu welfare state). Ostaje s onu stranu slaganja i neslaganja - činjenica da ima sve više ljudi koji ozbiljno čitaju moje knjige. Na stranu što im treba dati aferim, što su pročitali nešto što ima 700 strana







freehand freehand 18:13 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

ali gro knjige su pre svega - Francuska revolucija i svetski ratovi kao one stvari koje su zaista odredile istoriju dubinski. 68. je tek jedan mali eho epohe, mali i nedorečeni doboš, a ja više volim da se bavim vremenima kada lupaju veliki bubnjevi.

Jel ti došao do ruku možda "Vek prosvećenosti" Aleha Karpentijera? Revolucija sagledana i spolja i iznutra, iz srca Pariza, na francusko-španskoj granici, na dalekim Karibima i u francuskoj Gvajani. Očima nosilaca, posmatrača, renegata, žrtava
Topla preporuka.
anonymous anonymous 19:01 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire


iako imaš svoje mišljenje o mojoj knjizi koje je anarhističko.


Digresija koju sam napravio u komentaru o anarhizmu ne tiče se direktno tvoje knjige,niti ja o tvojoj knjizi imam "anarhističko mišljenje".

Samo sam naglasio da je tradicija anarhističke teorije / prakse zapostavljena i da joj se neopravdano ne pridaje dovoljno značaja.

Novi društveni pokreti , koncept civilnog društva , participativni oblik demokratije predviđen "Ustavom " EU, "globalizacija odozdo" itd.... baštine svoje ključne ideje u anarhističkoj tradiciji.

Anarhizam je jedina od navedenih ideologija iz koje nije bilo,jer nije ni moglo biti, totalitarnih tendencija.

Postmoderni koncept Razlike, nasuprot politici jednakosti (istosti ) ponikao je u anarhističkoj tradiciji.

Maks Štirner,koga mnogi smatraju ocem anarhizma govori o sebi iz Ja - kao jedinstvenom i neponovljivom biću dok marksisti govore o klasama ,a liberali o nacijama.

Dovodi u pitanje sve ono što će se kasnije pripisati Ničeu. Metafiziku,Boga,velike pojmove ISTINE,PRAVDE,....

Preteča je personalizma,egzistencijalizma.....

Sudbina anarhističke teorije je bila takva kakva je samo zbog toga što je bila uklještena izmedju dve velike ideologije : liberalizma i marksizma.

Krah i jedne i druge otvara prostor i potrebu preispitivanja i revalorizacije anarhističke tradicije.

Međutim, ono što je između nas sporno nije toliko u ovoj ravni.

Tiče se metodologije.

Ti zadržavaš "metodološki nacionalizam " državo centrički pristup,omeđan geografskim granicama, a ja usvajam kosmopolitski, sagledavajući svet kao jedinstven i politiku s one strane dihotomije nacionalno / internacionalno, kao svetsku unutrašnju politiku.

(Habermas,Held,Duzinas,Kaldor,BEK,Hardt/Negri,Heler,Šolte )

Da li je tako ?
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 19:16 27.05.2015

Re: Il est interdit d'interdire

anonymous

iako imaš svoje mišljenje o mojoj knjizi koje je anarhističko.



Digresija koju sam napravio u komentaru o anarhizmu ne tiče se direktno tvoje knjige,niti ja o tvojoj knjizi imam "anarhističko mišljenje".

Samo sam naglasio da je tradicija anarhističke teorije / prakse zapostavljena i da joj se neopravdano ne pridaje dovoljno značaja.

Novi društveni pokreti , koncept civilnog društva , participativni oblik demokratije predviđen "Ustavom " EU, "globalizacija odozdo" itd.... baštine svoje ključne ideje u anarhističkoj tradiciji.

Anarhizam je jedina od navedenih ideologija iz koje nije bilo,jer nije ni moglo biti, totalitarnih tendencija.

Postmoderni koncept Razlike, nasuprot politici jednakosti (istosti ) ponikao je u anarhističkoj tradiciji.

Maks Štirner,koga mnogi smatraju ocem anarhizma govori o sebi iz Ja - kao jedinstvenom i neponovljivom biću dok marksisti govore o klasama ,a liberali o nacijama.

Dovodi u pitanje sve ono što će se kasnije pripisati Ničeu. Metafiziku,Boga,velike pojmove ISTINE,PRAVDE,....

Preteča je personalizma,egzistencijalizma.....

Sudbina anarhističke teorije je bila takva kakva je samo zbog toga što je bila uklještena izmedju dve velike ideologije : liberalizma i marksizma.

Krah i jedne i druge otvara prostor i potrebu preis




U mojoj knjizi anarhizmu je posvećena mini studija od više desetina strana. A nisam anarhista. Nego sam samo poštena inteligencija.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana