Biz| Društvo| Mediji| Politika| Porodica

Zahtev za cenzuru

Neven Cvetićanin RSS / 22.05.2015. u 17:26

Mislim da, bez imalo pardona, tzv. rijaliti „Parovi" treba da se zabrani, jer taj polusvet koji se tamo pući, krivi i prenemaže treba da se skloni iz medija i protera u mrak gde i pripada. Ako već ti džiberi i džiberke ne mogu da se sklone iz medija zbog tipično naših sentimentalnosti prema svakom obliku džiberluka, onda makar treba da se pomere u neki termin iza ponoći, što znači da bi opet bili u mraku. Samo neka ih sve skupa nosi đavo i neka se sklone iz prajm-tajma i sa svetla dana. Bio bi to suštinski reformski akt, važniji od, na primer, uvođenja eura u Srbiju ili od donošenja novog ustava o kome se, eto, ovih dana zdušno ćakula po čaršiji. Jer dok je tih „Parova", onako nakaradnih i nakrivo nasađenih, neće nam valjati ni jedna valuta i ni jedan ustav nam neće biti potaman. Mislite da preterujem?

Jedan američki admiral, komandant mornaričkih foka u svoje vreme, je rekao da mu na početku obuke kao mladoj „foki" nije bilo jasno zašto se na početku obuke i bukvalno na početku radnog dana insistira da krevet bude savršeno namešten i zategnut, ali da mu je vremenom to postalo belodano. Jer, „ako ne možeš da male stvari uradiš kako treba, nikada nećeš uraditi ni velike stvari." Zato je ključni reformski akt da se „Parovi" proteraju negde u mrak. Ako država nije sposobna da to reguliše i sredi „zbog velike gledanosti", sigurno neće biti sposobna niti da donese dobar ustav, ni da postavi zdrave osnove ekonomskog sistema. Ako je država sposobna da reguliše ovu, u suštini, sitnicu, moći će da reši i veće stvari. Dakle, ako neko hoće uspešne reforme, mora da krene od malih i simboličnih stvari, a ova je Bogom dana jer nikoga neće da mnogo zaboli - ove „gospodže" i „gospodžice" će se vratiti na trotoare sa kojih su i došle, seljaci-kosači će se vratiti u svoja sela, a gazda televizije će, istina, imati nešto manju gledanost, ali ni to ne bi trebao da bude neki problem ako ga država ozbiljno „zamoli" da umesto „Parova" stavi u prajm-tajm, na primer, filmove o Klintu Istvudu. Gledanost će mu opet biti dobra, narod će se na šarmantan način edukovati da ne navija za polusvet, nego za dasu pozitivca, istina malo nemilosrdnog, ali koji pozitivac nije hladno nemilosrdan kada se trefi sa polusvetom.

Recimo, Josip Broz, od fanova zvani Tito, bi to uradio jedan kroz jedan, da na neki volšeban način kojim slučajem vaskrsne i iskrsne potom negde usled zemlje Srbije. Ukinuo „parove" i dao umesto njih kaubojce. Ne bi to uradio samo zato što je bio filmofil i gutao svojevremeno dnevno i po nekoliko filmova sa Džon Vejnom (Klint je tada još bio „mali"), nego prvenstveno zato što je bio (nisam komunista po ubeđenju, valjda ste do sada shvatili, ali ovo se mora objektivno priznati) talentovan političar i, štaviše, državnik. A državnici znaju da kaubojci jačaju moral ubogom narodu u smislu da ne misli da je sve otišlo u k...ac, jer ga upravo takve malodušne misli spopadaju dok gleda onaj džiberluk među „parovima". Reći će neko, a ti sad nisi komunista, a priznaješ Josipu Brozu, zvanom Tito, ovo i ono, i da bi i danas učinio nešto pozitivno. Jeste, nisam komunista i čak mislim, grešna mi duša, da ni Tito nije bio komunista. Da ne otvaramo sad akademsku raspravu o temi ili, pak, da ne dražimo one koji su skloni teorijama zavera - ali gde to ima da komunista svira klavir, oblači se kao engleski lord, mačuje i jaše. I pride puši tompuse sa ultra-giga-mega konzervativnim Čerčilom. Zapravo ja mislim (ovde mogu da tako mislim, jer ovo nije naučni rad u kome sam dužan da za ovo mišljenje navedem hiljadu fus-nota i spisak literature od nekoliko stotina knjiga) da je Tito bio Čerčilova škola. To jest - više konzervativac, no komunac. Pa mu je i poredak koji je uspostavio imao neke sasvim vidljive - za divno čudo - konzervativne crte. Recimo porodica kao institucija nikada nije bila stabilnija na ovim prostorima nego u Titovo vreme (uopšte sva istraživanja pokazuju da u Evropi i Americi, od viktorijanskog doba, porodica kao institucija nikada nije bila stabilnija nego u vreme welfare state, što je upravo Titovo vreme, i čak, sličan, ne isti, ali sličan poredak). Jeste Tito jurio žene i bio lak na obaraču kano i Klint, ali je to radio za sebe u tišini, dok je samu državu ustrojio tako da stimuliše uredan porodični život, koji je upravo u to vreme, pedesetih, šezdesetih, sedamdesetih, bio gotovo savršen. Naše majke su nosile plišane haljine bez rukava i bele perle, naši očevi kestenjasta odela sa manžetnama i zulufe poput britanskih konzervativaca, sestre su oblačili kao princeze za nastup u školi, a svi zajedno bismo išli u Prag ili Veneciju na izlet. Đuza Stojiljković je pevao „Devojko mala" i vozio vespu (kasnije su „Idoli" regenerisali taj duh normalnosti, upravo pred krah „najboljih godina ikada" kako je o welfare state govorio britanski konzervativni premijer Harold Makmilan iz tog doba), džiberi su bili daleko od prajm-tajma na ona dva minimalna programa, a porodica je bila takva da se znalo - ne ko - već što je tata (institucija), što je mama (engleska kraljica) i kako sve to funkcioniše, budući da su tate i mame, većinski, imali svoju proceduralnu statiku preciznu kao engleski parlamentarni život. Tako je za vreme „komunizma" porodica bila, ajmo pa reći - tradicionalistička. Kad je komunizam roknuo, kada su počeli ratovi i kada smo počeli da se pozivamo na neki „pravi tradicionalizam", vidi vraga - porodica se urušila - i upravo tada su izletile ove „gospodžice" sa trotoara i seljaci-kosači u prajm-tajm. Veliki ideološki paradoks je da smo u vreme komunizma (50ih, 60ih, 70ih, delom i 80ih godina) živeli tradicionalističkije, u smislu prorodičnog i svakog drugog života, nego u vreme izvikanog „tradicionalizma" (90ih, 2000ih, i sada 2010ih godina) kada su i porodični i svaki drugi život (posebno ekonomsko-privredni život) otišli dođavola i kada nam ovi opskurni i genetski (silikonski) modifikovani „parovi" određuju medijski takt.

Da se vratimo na tezu sa početka teksta - da je suštinski reformski akt koji treba da donese država Srbija zabrana tzv. rijalitija „Parovi", pa tek onda može novi ustav, platforma o Kosovu ili ne znam šta već. Jer bismo svečanim reformskim aktom ukidanja „Parova" izašli iz četvrt veka suprematije sojki, cajki i njima sapripadajućih smehotresnih frajera. Da me ne shvatite pogrešno - nije taj svet loš i ne treba ga zapaliti na lomači. Taj svet je više nesrećan, nego loš i svakako ima pravo na život. Ali ne u prajm-tajmu na televiziji sa nacionalnom frekvencijom. Jer ako se tolika količina karmičke nesreće bude emitovala u prajm-tajmu ne može ni narod biti naročito srećan niti će mu naročito biti dobra karma. No da ne koristim mistične termine i da se vratimo dobroj staroj sociologiji ili socijalnoj psihologiji (da ne kažem psiho-patologiji). Stvar je jednostavna. Nemoguće je sa starim ponašanjem realizovati nove ciljeve. Zato će malo valjati i neki novi ustav ili da dođe Rokfeler Dejvid lično da nam reformiše ekonomski sistem, ako nam ponašanje ostane isto. Zabrana, ukidanje, pomeranje, šta god, „Parova", bi značilo da prestajemo da promovišemo jedan model ponašanja koji nas je u prethodnih četvrt veka skupo koštao. Model ponašanja koji se jednostavno može nazvati - džiberskim. A koji nas je koštao države, ekonomije, sistema, normalnog života, svega. Ne treba sad umesto „Parova" u prajm-tajmu da se puštaju Bergman i Brams, i da se čitaju Geteova sabrana dela, jer je to druga krajnost potpuno neprimenjiva u „Srbiji među šljivama" (ima više nego dragi Treći program Radio Beograda za takve stvari). Ne treba ništa usiljeno puštati ljudima po televizijama ni propisivati šta bi trebali gledati „za njihovo dobro" nekog usiljenog prosvećivanja, jer to već opet ne miriše na dobro. Samo treba da im se sa radara skloni džiberluk.

Ohrabrujuće je što je za direktora Javnog Servisa (čitaj RTS-a) izabran jedan ipak pristojan čovek, a ne neki debeli džiber-menadžer iz provincije sa partijskom knjižicom. Znači moguće je džibere poslati na hlađenje i država ipak postoji i razmišlja o tome. Država bi tek sebe učinila ozbiljnom ako bi zabranila rijaliti „Parovi", što je dobronameran savet autora ovog teksta, jer bi tako stavila do znanja da želi da se menja i napreduje. Onda bi mogla, u miru i tišini, bez cike i vriske onog džiberaja i propratnih reakcija ubogog naroda, da se posveti ustavima, platformama, čemu god hoće. Ali ključni svečani reformski akt bi trebao biti - zabrana ovih karmički nesrećnih „Parova" i svih sličnih banketa pousveta u prajm-tajmu. Ako već neko želi da pokaže onoj istinski reformskoj Srbiji da je verodostojan.

 

 

 

 



Komentari (459)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 16:44 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
freehand
ooh ti si takvo razocarenje da ne zelim i ne mogu nista ni da kazem

Ja u rogato priviđenje Don Huana na kukurozovim brkovima ne mogu da se razočaram.


toliki sam ti car

I veći!
Vodim te u Trokadero da slušamo Šaka dođem li ljetos!
I da bijemo Kotorane, podrazumijeva se.
docsumann docsumann 16:49 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
docsumann
freehand
ooh ti si takvo razocarenje da ne zelim i ne mogu nista ni da kazem

Ja u rogato priviđenje Don Huana na kukurozovim brkovima ne mogu da se razočaram.


toliki sam ti car

I veći!
Vodim te u Trokadero da slušamo Šaka dođem li ljetos!
I da bijemo Kotorane, podrazumijeva se.


al da, prvo, istetoviramo neki psihomitološki motiv (JNA design) na nadlaktice
freehand freehand 16:52 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
freehand
docsumann
freehand
ooh ti si takvo razocarenje da ne zelim i ne mogu nista ni da kazem

Ja u rogato priviđenje Don Huana na kukurozovim brkovima ne mogu da se razočaram.


toliki sam ti car

I veći!
Vodim te u Trokadero da slušamo Šaka dođem li ljetos!
I da bijemo Kotorane, podrazumijeva se.


al da, prvo, istetoviramo neki psihomitološki motiv (JNA design) na nadlaktice


Nije dosta t 34 u prirodnoj veličini na jednoj?
Sad moram da brišem ono Марија Титоград '82 sa druge...


Edit: znam!
Može

GLEDO SAM U OČI KAPETANA ŠKRIJELJA!

A?
docsumann docsumann 16:57 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Edit: znam!
Može

GLEDO SAM U OČI KAPETANA ŠKRIJELJA!

A?


stani, je l' i ovo A? ulazi u tatoo slog?
freehand freehand 17:02 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
Edit: znam!
Može

GLEDO SAM U OČI KAPETANA ŠKRIJELJA!

A?


stani, je l' i ovo A? ulazi u tatoo slog?

Jok.
Sa tim znakom pitanja izaziva na odgovor, što bi moglo dovijesti do nesporazuma i neprijatnih scijena.
docsumann docsumann 17:04 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
docsumann
Edit: znam!
Može

GLEDO SAM U OČI KAPETANA ŠKRIJELJA!

A?


stani, je l' i ovo A? ulazi u tatoo slog?

Jok.
Sa tim znakom pitanja izaziva na odgovor, što bi moglo dovijesti do nesporazuma i neprijatnih scijena.


sad te ništa više ne kapiram. pa zar nismo baš zbog toga izašli u gra ?
freehand freehand 17:10 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

sad te ništa više ne kapiram. pa zar nismo baš zbog toga izašli u gra ?

Ja sam više imao na umu da tebi među rogovima, oko pupka i na testisima piše AJ ME ŠARNI AKO SMIJEŠ! pa da ja tebe spašavam kate ubiju ka tovara.
docsumann docsumann 17:13 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
sad te ništa više ne kapiram. pa zar nismo baš zbog toga izašli u gra ?

Ja sam više imao na umu da tebi među rogovima, oko pupka i na testisima piše AJ ME ŠARNI AKO SMIJEŠ! pa da ja tebe spašavam.


izgleda da si ipak liznuo one sličke
freehand freehand 17:19 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
freehand
sad te ništa više ne kapiram. pa zar nismo baš zbog toga izašli u gra ?

Ja sam više imao na umu da tebi među rogovima, oko pupka i na testisima piše AJ ME ŠARNI AKO SMIJEŠ! pa da ja tebe spašavam.


izgleda da si ipak liznuo one sličke

Periculum in rima!
emsiemsi emsiemsi 19:19 24.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
docsumann
freehand
A znas zasto Free?

Svako sebi bira put i način.
Jedan od dostupnih načina je ignorisanje, na primer.


e, a kad sam ti ja to pričao

Jesi, ali različiti nick-ovi traže različite odgovore, a ja mislim da je važno odgovoriti, do momenta kad komunikacija izgubi smisao i preraste u beskrajnu petlju dosadnu po sebi, čak i kad ne sadrži mazanje produktima varenja. I dok u sebi išta ima što je vezano za temu a ne samo za lično međusobno verbalno sakaćenje.

Теме су небитне !
Крљање и међусобно вербално сакаћење су права ствар.
Компензационе и супституционе методе релаксације.
bladerunner92 bladerunner92 07:30 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
te da navedeš gdje sam ja to tebe ili tvoje stavove, estetske kriterijume, bilo šta (po izboru) omalovažavao, nipodaštavao, izrugivao ... bilo šta, bilo šta.


gde je Stef?
ti za mene smrdis
reanimator reanimator 07:44 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

ti za mene smrdis

Dokle brate, ali stvarno? Ideš naokolo i mitinguješ na temu navodne banalizacije bloga, koja te valjda lično pogadja, a ne prestaješ da zatrpavaš primitivizmom.
docsumann docsumann 08:00 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

bladerunner92
docsumann
te da navedeš gdje sam ja to tebe ili tvoje stavove, estetske kriterijume, bilo šta (po izboru) omalovažavao, nipodaštavao, izrugivao ... bilo šta, bilo šta.


gde je Stef?
ti za mene smrdis


je l' ovako?

mislim da mi je bilo dosta da dobijam uvrede i pretnje od ljudi koji ne znaju nista o meni i mom zivotu (ili samo misle da nesto znaju)a koje ja nikad nisam ni povredila ni uvredila.


misim, ja onako nešto ne bih tebi rekao ni iz 100 puta.


P.S. i ponavljam, sasvim jednostavno pitanje - gdje sam i kad sam te ja to vrijeđao, lično, porodično, nehotimično, bilo kako?

bladerunner92 bladerunner92 08:15 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
je l' ovako?


ovako je pocelo od ovog bloga
i tu zavrsava...

docsumann docsumann 09:02 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

bladerunner92
docsumann
je l' ovako?


ovako je pocelo od ovog bloga
i tu zavrsava...



ok, bar da je tebi jasno.
freehand freehand 09:10 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
bladerunner92
docsumann
je l' ovako?


ovako je pocelo od ovog bloga
i tu zavrsava...



ok, bar da je tebi jasno.

A dokle si mislio da će prolaziti te tvoje šifre, anagrami, ukrštene reči i oči, rebusi, slikovne smicalice i ostali Wierd bulshit?
Večno?
Možeš šta hoćeš ali ne možeš dokle hoćeš da sve blogere vređaš sve vreme!
Trt!
docsumann docsumann 09:14 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Možeš šta hoćeš ali ne možeš dokle hoćeš da sve blogere vređaš sve vreme!
Trt!



bolje trt nego smrt
milisav68 milisav68 09:53 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

docsumann
Možeš šta hoćeš ali ne možeš dokle hoćeš da sve blogere vređaš sve vreme!
Trt!



bolje trt nego smrt

trt mrt smrt
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 15:50 25.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
I zmija Kundalini, ono kad se blog pod naslovom "Zahtev za cenzuru" po količini napisanih gluposti, vulgarnosti i primitivazma pretvori u blizanca onoga što je poslužilo kao povod, a autor koji ovde ima sve prerogative države koju u tekstu priziva - žmuri ko Tasovac na sve što se zbiva u medijima i kulturi.




Ne žmurim. Pažljivo posmatram. I slušam. I nakon svega što je bilo u komentarima mislim da je gornji tekst bilo apsolutno potrebno napisati! I ovde nikog nisam cenzurisao, ni banovao, ni omalovažavao. Mislite o tome. Dok budete čitali gornji tekst. Možda ćete ga bolje shvatiti.
freehand freehand 17:12 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Neven Cvetićanin
freehand
I zmija Kundalini, ono kad se blog pod naslovom "Zahtev za cenzuru" po količini napisanih gluposti, vulgarnosti i primitivazma pretvori u blizanca onoga što je poslužilo kao povod, a autor koji ovde ima sve prerogative države koju u tekstu priziva - žmuri ko Tasovac na sve što se zbiva u medijima i kulturi.




Ne žmurim. Pažljivo posmatram. I slušam. I nakon svega što je bilo u komentarima mislim da je gornji tekst bilo apsolutno potrebno napisati! I ovde nikog nisam cenzurisao, ni banovao, ni omalovažavao. Mislite o tome. Dok budete čitali gornji tekst. Možda ćete ga bolje shvatiti.

Sad videh ovaj komentar, a dobro mi dođe kao šlagvort da kažem da je tvoj dolazak na blog pravo osveženje i da ga pozdravljam iz sve snage. Bez obzira na to da li se slažem sa tvojim stavovima, da li mi se dopada tvoj stil, da li podržavam način komuniciranja. Jednostavno - dobro je da dođe što više pismenih i mislećih ljudi, napravi promaju i zatrpa idejama i mišljenjima, inače će se ovdašnja stvorenja što bauljaju lavirintima podaviti u paučini i truleži sopstvenih ustajalih misli i milion puta variranih komentara.
A ovo ostalo... Nemaš ti pojma.
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 21:52 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
Neven Cvetićanin
freehand
I zmija Kundalini, ono kad se blog pod naslovom "Zahtev za cenzuru" po količini napisanih gluposti, vulgarnosti i primitivazma pretvori u blizanca onoga što je poslužilo kao povod, a autor koji ovde ima sve prerogative države koju u tekstu priziva - žmuri ko Tasovac na sve što se zbiva u medijima i kulturi.




Ne žmurim. Pažljivo posmatram. I slušam. I nakon svega što je bilo u komentarima mislim da je gornji tekst bilo apsolutno potrebno napisati! I ovde nikog nisam cenzurisao, ni banovao, ni omalovažavao. Mislite o tome. Dok budete čitali gornji tekst. Možda ćete ga bolje shvatiti.

Sad videh ovaj komentar, a dobro mi dođe kao šlagvort da kažem da je tvoj dolazak na blog pravo osveženje i da ga pozdravljam iz sve snage. Bez obzira na to da li se slažem sa tvojim stavovima, da li mi se dopada tvoj stil, da li podržavam način komuniciranja. Jednostavno - dobro je da dođe što više pismenih i mislećih ljudi, napravi promaju i zatrpa idejama i mišljenjima, inače će se ovdašnja stvorenja što bauljaju lavirintima podaviti u paučini i truleži sopstvenih ustajalih misli i milion puta variranih komentara.
A ovo ostalo... Nemaš ti pojma.




A što da ti kažem na ovi nježni komentar? Ako vam Kotorani u Budvu budu pravili probleme, moš me zvat u dva ujutro da upadnem sa interventnom. Nakon vakvog komentara vazda bi skočio da te branim u kafanu, ka ti mene na blogu. A i mlađi sam i jači











freehand freehand 21:57 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Ako vam Kotorani u Budvu budu pravili probleme, moš me zvat u dva ujutro da upadnem sa interventnom. Nakon vakvog komentara vazda bi skočio da te branim u kafanu, ka ti mene na blogu. A i mlađi sam i jači

Što mene da braniš dok Docsa mlate?
Što misliš da ja njega vodim, da mu piće plaćam?
angie01 angie01 22:09 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Što mene da braniš dok Docsa mlate?


'ajde, 'ajde, sta se femkas.:)
freehand freehand 22:13 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

angie01
Što mene da braniš dok Docsa mlate?


'ajde, 'ajde, sta se femkas.:)

Reči Anđelija ljepotice moja njeguška?
urbana_gerila urbana_gerila 22:30 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
angie01

'ajde, 'ajde, sta se femkas.:)

Reči Anđelija ljepotice moja njeguška?


endžika - ne flertuj, freehand - smanji malo doživljaj!
angie01 angie01 22:40 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

endžika - ne flertuj, freehand - smanji malo doživljaj!



maksa83 maksa83 23:27 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Ako vam Kotorani u Budvu budu pravili probleme, moš me zvat u dva ujutro da upadnem sa interventnom.

Racija u klub u KotOr.

Policajac nalazi povećii nož kod jednog od gostiju.

- Što ti je ovo?
- A možda neko tortu donEse...
larisa_bg larisa_bg 23:31 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
tvoj dolazak na blog pravo osveženje i da ga pozdravljam iz sve snage


Neven Cvetićanin
Nakon vakvog komentara vazda bi skočio da te branim u kafanu, ka ti mene na blogu. A i mlađi sam i jači


get a room

ali da znate da je soba 23 već zauzeta, ne pokušavajte
larisa_bg larisa_bg 23:39 26.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
inače će se ovdašnja stvorenja što bauljaju lavirintima podaviti u paučini i truleži sopstvenih ustajalih misli i milion puta variranih komentara.
A ovo ostalo... Nemaš ti pojma.


Jao kad te iskoristi i ostavi ucveljenog, već mi te unapred žao. Pa kad ostaneš sa ovdašnjim stvorenjima što bauljaju po paučini i truleži. Kuku...


Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 14:11 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

larisa_bg
freehand
tvoj dolazak na blog pravo osveženje i da ga pozdravljam iz sve snage


Neven Cvetićanin
Nakon vakvog komentara vazda bi skočio da te branim u kafanu, ka ti mene na blogu. A i mlađi sam i jači


get a room

ali da znate da je soba 23 već zauzeta, ne pokušavajte




A jadna ne bila, samo na jedno misliš. Nemoj da puštim moralnu policiju na tebe, jedva si živa ostanula prošli put Ali sam milostiv, samo što si, brat bratu, odradila dobar posao na ovom mome postu I to besplatno






Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 14:19 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
Ako vam Kotorani u Budvu budu pravili probleme, moš me zvat u dva ujutro da upadnem sa interventnom. Nakon vakvog komentara vazda bi skočio da te branim u kafanu, ka ti mene na blogu. A i mlađi sam i jači

Što mene da braniš dok Docsa mlate?
Što misliš da ja njega vodim, da mu piće plaćam?



Koga god mlate, ja ga branim. Vazda na strani reda. Kad upadne interventna ne pita se ko je prvi počeo nego se ide redom, ka što ozbiljna država čini. Mila mi je čvrsta ruka države. I Milo mi je.



bladerunner92 bladerunner92 14:31 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Neven Cvetićanin
A jadna ne bila, samo na jedno misliš. Nemoj da puštim moralnu policiju na tebe, jedva si živa ostanula prošli put Ali sam milostiv, samo što si, brat bratu, odradila dobar posao na ovom mome postu I to besplatno


hmmm... olako dozvoljavas da ono malo sto si procitao oblikuje tvoje misljenje o nekome.Morao bi malo duze ovde da budes i citas i druge blogove.
larisa_bg larisa_bg 16:29 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Neven Cvetićanin
Nemoj da puštim moralnu policiju na tebe, jedva si živa ostanula prošli put


Ko se za cenzuru zalaže, taj ubrzo preti i policijom.
Sve je to u skladu jedno s drugim.

Šta misliš, ako moje šale govore nešto o meni, da li tvoje šale govore nešto o tebi?
angie01 angie01 17:24 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

trt mrt smrt


u bogte, vi od zahebancije, stigoste do Sekspira.
freehand freehand 17:46 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

angie01
trt mrt smrt


u bogte, vi od zahebancije, stigoste do Sekspira.

Do Alan Forda, istini za volju.
angie01 angie01 17:51 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Do Alan Forda, istini za volju.


Sekspir, Sekspir, trast mi!

tako je Laza Kostic preveo, tu bi or not tu bi,
trt, mrt, zivot ili smrt.
urbana_gerila urbana_gerila 17:53 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
angie01
trt mrt smrt


u bogte, vi od zahebancije, stigoste do Sekspira.

Do Alan Forda, istini za volju.


cijeniš da postoji suštinska razlika glede pozornice i glumaca?
urbana_gerila urbana_gerila 17:55 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

angie01
Do Alan Forda, istini za volju.


Sekspir, Sekspir, trast mi!

tako je Laza Kostic preveo, tu bi or not tu bi,
trt, mrt, zivot ili smrt.


ma, pusti lazu, ceo život je, grdan, proveo na vojvođanskoj kujni.
angie01 angie01 17:57 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

ceo život je grdan proveo na vojvođanskoj kujni.


i ja sam:)))
urbana_gerila urbana_gerila 17:59 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

angie01
ceo život je grdan proveo na vojvođanskoj kujni.


i ja sam:)))



ja sam sa devojkama uvek iskren - oseti se.
freehand freehand 18:00 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

urbana_gerila
freehand
angie01
trt mrt smrt


u bogte, vi od zahebancije, stigoste do Sekspira.

Do Alan Forda, istini za volju.


cijeniš da postoji suštinska razlika glede pozornice i glumaca?

Cijenim da postoji suštinska razlika između Šekspira, Laze Kostića i Nenada Briksija, a na Grunfovoj majici.
Bajdvej - postoji rečenica-stih starog lafa Abrahama Abija Linkolna, u genijalnom romanu genijalnog Hjuberta Selbija "Poslednje skretanje za Bruklin" a u prepevu genijalnog Saše Petrovića koja glasi - pardon maj frenč - OP TRT OD KARE TI SMRT!
urbana_gerila urbana_gerila 18:06 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

freehand
urbana_gerila
freehand
angie01
trt mrt smrt


u bogte, vi od zahebancije, stigoste do Sekspira.

Do Alan Forda, istini za volju.


cijeniš da postoji suštinska razlika glede pozornice i glumaca?

Cijenim da postoji suštinska razlika između Šekspira, Laze JKostića i nenada Briksija, na Grunfovoj majici.
Bajdvej - postoji rečenica-stih starog lafa Abrahama Abija Linkolna, u genijalnom romanu genijalnog Hjuberta Selbija "Poslednje skretanje za Bruklin" a u prepevu genijalnog Saše Petrovića koja glasi - pardon maj frenč - OP TRT OD KARE TI SMRT!


cane kurbla bi reko - op, cvrc, gevezen zajn!
no, sa komparativnog aspekta - ista je to poetika.
angie01 angie01 18:12 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

a na Grunfovoj majici.


pa sad sa ovim saznanjem, mogao bi ponovo da procitas epizodu- bolje ces da shvatis.
Neven Cvetićanin Neven Cvetićanin 19:27 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

larisa_bg
Neven Cvetićanin
Nemoj da puštim moralnu policiju na tebe, jedva si živa ostanula prošli put


Ko se za cenzuru zalaže, taj ubrzo preti i policijom.
Sve je to u skladu jedno s drugim.

Šta misliš, ako moje šale govore nešto o meni, da li tvoje šale govore nešto o tebi?



Ja sam samo vagabundo, mene ljubit to je ludo Ajde, dobro je što shvatamo da se šalimo, pa nek tumači šale ko kako hoće. U nekom realnom životu verovatno bi prvi potegao magnuma kad bi neko hteo da te spali na lomači Šalu na stranu, dobio sam u PP, molbe i zahteve od vas samih blogera da brišem i cenzurišem neke komentare, ali eto - nisam i mislim da ne treba. Mislite o tome.





freehand freehand 19:38 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

angie01
a na Grunfovoj majici.


pa sad sa ovim saznanjem, mogao bi ponovo da procitas epizodu- bolje ces da shvatis.

Sa kojim saznanjem Angie, i koju epizodu? I šta ću bolje da shvatim?
angie01 angie01 20:05 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Sa kojim saznanjem Angie, i koju epizodu? I šta ću bolje da shvatim?


sad, kada znas sta u stvari znaci natpis na Grunfovoj majci, a u epizodi u kojoj je nosi:).
larisa_bg larisa_bg 20:06 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Neven Cvetićanin
Šalu na stranu, dobio sam u PP, molbe i zahteve od vas samih blogera da brišem i cenzurišem neke komentare, ali eto - nisam i mislim da ne treba. Mislite o tome.


ma pusti štrebere, šlihtaju ti se
odma' sve to da pobanuješ ko najgrđe izdajnike roda svoga
ko ti se danas šlihta sutra će da te tračari
pajz šta ti kažem

angie01 angie01 20:09 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Ajde, dobro je što shvatamo da se šalimo, pa nek tumači šale ko kako hoće.


e, dobro da si objasnio


Ja sam samo vagabundo, mene ljubit to je ludo


...mislim, ako je to ovo
urbana_gerila urbana_gerila 20:41 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

Neven Cvetićanin
Šalu na stranu, dobio sam u PP, molbe i zahteve od vas samih blogera da brišem i cenzurišem neke komentare, ali eto - nisam i mislim da ne treba. Mislite o tome.


jbt, nećeš valjda da ih brišeš - nek ostane svedočanstvo o, nadam se samo, pokušaju talibanizacije i ovog mesta.

ima jedna sjajna pesma elvisa costella iz druge polovine sedamdesetih, iz vremena jačanja britanskog national fronta, gde on peva, parafraziram -
danas im se smejete, a sutra ćete trčati na njihovim noćnim mitinzima.
misli i o tome.
angie01 angie01 20:47 27.05.2015

Re: Tojfelskrajs

jbt, nećeš valjda da ih brišeš


zavisi ko je trazio i sta- ako se neko oseca uvredjn nekim komentarom koji je njemu upucen sa sumnjivom namerom- zasto bi ostao, mislim, kome treba?...ovo mislim generalno, jer na svim portalima to radi moderacija....upravo zbog odrzavanja pristojne atmosfere.
larisa_bg larisa_bg 19:28 24.05.2015

.

.
tasadebeli tasadebeli 21:25 24.05.2015

Иберменш, нихт хинаузленен

gabriele gabriele 13:33 25.05.2015

Re: Иберменш, нихт хинаузленен

šprdate se sa svecem i jednim divnim čovekom
Oče Tadeje praštaj i molitvama sakloni od zla
munzekonze munzekonze 23:28 24.05.2015

Interesantno

Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati dating-site sekciju B92 bloga, kad vec vole da to rade pred publikom.
Mozda bi onda autor trazio da se cenzurisu, a mozda bi im se i prikljucio.
larisa_bg larisa_bg 00:01 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
Interesantno.
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati dating-site sekciju B92 bloga, kad vec vole da to rade pred publikom.
Mozda bi onda autor trazio da se cenzurisu, a mozda bi im se i prikljucio.


Interesantno
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati sekciju za moralno obrazovanje i shodno tome podobnost blogera B92, kad već ne mogu to da rade kod svoje kuće.
Možda bi onda autor tražio da mu oduzmu VIP status i prešao kod nas ponavljača u poslednju klupu da se zezamo.

tasadebeli tasadebeli 00:48 25.05.2015

Re: Interesantno

larisa_bg

Interesantno
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati sekciju za moralno obrazovanje i shodno tome podobnost blogera B92, kad već ne mogu to da rade kod svoje kuće.



А да их видиш тек када оду на летовање...

Он обавезно има плаве папучице за плажу, а она розе. Он плави пешкир, она розе. И наизменично се сликају са заласком сунца и плавом пучином као декором позирајући и пућећи усне као да је то слика за насловну страну Глорије или таквог некаквог часописа...


munzekonze munzekonze 05:34 25.05.2015

Re: Interesantno

larisa_bg

tasadebeli


Mrrrnjau, kako se samo dobro zeeezate, prrr, prrr.

Get a room, pls, povedite i urbanu gerilu, profesora, emsija, angie... ima vas sigurno jos. Mozda vam neko plati i da snimite reality show. Ovde ste razvalili, nema sta!
tasadebeli tasadebeli 05:48 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
larisa_bg

tasadebeli


Mrrrnjau, kako se samo dobro zeeezate, prrr, prrr.

Get a room, pls, povedite i urbanu gerilu, profesora, emsija, angie... ima vas sigurno jos. Mozda vam neko plati i da snimite reality show. Ovde ste razvalili, nema sta!



За твој мозак смо Ванземунци...

А шта те је то конкретно погодило? Розе папуче, плаве папуче?
munzekonze munzekonze 06:33 25.05.2015

Re: Interesantno

За твој мозак смо Ванземунци...

А шта те је то конкретно погодило? Розе папуче, плаве папуче?


Nista me nije pogodilo, jer nikakve veze sa mnom nema. Smesan je pokusaj da smaranje lasise (lanoge) i vas ostalih prikazes kao otklon od nekakvog sirotog malogradjanskog para. Btw, i ja sam vanzemunka i vansrbijanka vec dugoo, a sto se tice mozga, daleko ste od neshvatljivosti, taso debeli, ili mozda preferiras wannabe cyber daso debeli, naprotiv, krajnje ste prizemni, bas za relity show, kao sto su mnogi ovde vec primetili.
Blog uglavnom citam, a ova mrnjaukanja i prenemaganja, veruj mi, dosadnija su od blogova o rehabilitaciji draze i cetnicko-partizanskih prepucavanja.

reanimator reanimator 07:26 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati dating-site sekciju B92 bloga, kad vec vole da to rade pred publikom. Mozda bi onda autor trazio da se cenzurisu, a mozda bi im se i prikljucio.

Samo da pohvalim, jedini si u temi.
Svom snagom u cenzuru
milisav68 milisav68 07:32 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
Btw, i ja sam vanzemunka i vansrbijanka vec dugoo,

Drugim rečima - uspela si u životu.
urbana_gerila urbana_gerila 10:32 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze


ubeđen sam da si ti intrigantna dama koja pleni uzdahe u realnom svetu, pa sebe, balansa radi, u virtuelnom svetu predstavlja kao nekog gladnog pažnje.
dirljivo, a zašto to ne reći makar me i džiberom nazvali, i - sexy.
angie01 angie01 12:12 25.05.2015

Re: Interesantno




Get a room, pls, povedite i urbanu gerilu, profesora, emsija, angie... ima vas sigurno jos. Mozda vam neko plati i da snimite reality show. Ovde ste razvalili, nema sta!


vidi, cim neko kaze da samo cita, a evo bas se sad odlucio da malo pljune- siguran je znak da se pod nikom krije neko ko vec ima neki drugi nalog po kome je poznat, jer, ko bi se normalan ukljucivao sa ovoliko komentara na nesto sto mu se ne svidja, a u sustini i nije nesto narocito vazno i to sa zakljucima, koji nemaju nikakvu svrhu,...kako god, molim da me se izostavi iz ovakvih splacinarskih kombinacija "nepoznatih" samocitalaca, koje je naprasno zabolela dusa i izgubila mir zbog piskaranja na blogu nekih njoj nepoznatih ljudi.
munzekonze munzekonze 12:39 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01



Get a room, pls, povedite i urbanu gerilu, profesora, emsija, angie... ima vas sigurno jos. Mozda vam neko plati i da snimite reality show. Ovde ste razvalili, nema sta!


vidi, cim neko kaze da samo cita, a evo bas se sad odlucio da malo pljune- siguran je znak da se pod nikom krije neko ko vec ima neki drugi nalog po kome je poznat, jer, ko bi se normalan ukljucivao sa ovoliko komentara na nesto sto mu se ne svidja, a u sustini i nije nesto narocito vazno i to sa zakljucima, koji nemaju nikakvu svrhu,...kako god, molim da me se izostavi iz ovakvih splacinarskih kombinacija "nepoznatih" samocitalaca, koje je naprasno zabolela dusa i izgubila mir zbog piskaranja na blogu nekih njoj nepoznatih ljudi.


Vidim da ste se svi prepoznali i krenuli ekipno u napad, iz svih raspolozivih oruzja. Frustrirana sam, imam neki drugi nick, duvam se sto ne zivim u srbiji, dodajte slobodno sta god vam padne na pamet. Samo ste smorili, a vi kako vam drago, nastavite to "ludo zezanje", ne bih vam vise smetala.
angie01 angie01 12:50 25.05.2015

Re: Interesantno

Vidim da ste se svi prepoznali


nisam se prepoznala, ti si me navela u svom bljutavom komentaru, pa ti rekoh da me izostavis, jer sve sto si rakla, a inace samo citas, al sad nisi izdrazala:))), je cista budalastina sa ne bas simpaticnim porivom, koji ni jedna normalna osoba, koja kaze da nije bas zainteresovana, ne bi imala potrebu ni da sroci a kamo li da postuje za ljude koje uopste ne poznaje.

ja se uvek nanovo iznenadim, kada se pojave iznenada gonjeni nepoznatom silom, nikovi koji o svemu sve znaju, a spustili su se iz vasione na ovaj portal, samo da bi nekog pljunuli.

i jos da ti kazem, mene kad nesto smori- ja odem, a kada mi se ne svidja- ni ne dodjem.
reanimator reanimator 12:52 25.05.2015

Re: Interesantno

Vidim da ste se svi prepoznali i krenuli ekipno u napad, iz svih raspolozivih oruzja

Šta ima da se prepoznaju kad si ih imenovala :)
I slažem se, glupo da te ovako iz svih oružja, jedan po jedan, trebali su lepo da sednu i da izdaju grupno saopštenje.
tasadebeli tasadebeli 13:50 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze

Nista me nije pogodilo



Е, добро онда... Већ сам помислио да си се нешто изнервирала попут оне Блејдранер. А џаба ти било онда и блог и све...

Здравље је најважније.


krajnje ste prizemni, bas za relity show, kao sto su mnogi ovde vec primetili.

Blog uglavnom citam, a ova mrnjaukanja i prenemaganja, veruj mi, dosadnija su od blogova o rehabilitaciji draze i cetnicko-partizanskih prepucavanja.


Па онда немој ни да их читаш, нико те на то не присиљава.

Ни мене нико није присиљавао да читам овај Цветићанинов пост и коментаре, али сам се преварио, отворио им пут и ето види шта се направи. Дођох дотле да се дописујем са тобом.

Али не кривим никога другога за то. Ни Цветићанина. Сам сам себи једини кривац. Шта ћу. Шта урадих, урадих...

Као што даљински за тв има једно мало црвено дугме на којем пише укљ/искљ због којег нико од нас није присиљен да гледа разноразне ријалитије или било какве друге приземне садржаје (они који их гледају требало би сами да кажу да је то њихов лични избор), тако и на овом блогу може човек сам себи да направи прекидач укљ/искљ и да једноставно искључи оне ликове које сматра приземним и досадним или који га нервирају тако што неће ни читати оно што они напишу.

А они тв канали којима толико опадне гледаност или они блогери којима толико опадне читаност губе трку у тржишној конкуренцији, зар не?

Једноставно је то, ништа компликовано. Видиш име (ник) аутора поста или коментара и кажеш самом себи: Ма не долази у обзир да читам ове глупости и да губим време.

Расписах се оволико зато што сам стекао утисак да смо овом причом све време у теми овог поста, што рече Реаниматор. То би, отприлике, био и мој коментар овог домаћиновог поста уз ону слику горе за илустрацију да је не понављам и овде.

П.С. - Рекао бих после свега овога написанога да је једини који може за себе да каже да је у праву на читавом овом посту онај словенски бог доле мало ниже...

Za hronične bolesnike...
... juče izgleda baš bio težak dan


Није он без разлога бог кућног огњишта. Изем ти породицу у којој су сви надрндани свакога дана...
freehand freehand 13:58 25.05.2015

Re: Interesantno

Расписах се оволико зато што сам стекао утисак да смо овом причом све време у теми овог поста, што рече Реаниматор. То би, отприлике, био и мој коментар овог домаћиновог поста уз ону слику горе за илустрацију да је не понављам и овде.

A što nisi lepo napisao "Глупости!" ili "Сагласан!"?
Inače je munzekonza potpuno u pravu sem što je i profu zakačila u širokom zamahu a u svedenoj formi ni među pobrojenima nije napravila gradaciju.
Ipak je razlika između trola i hranitelja trola.
tasadebeli tasadebeli 14:18 25.05.2015

Re: Interesantno

freehand

Ipak je razlika između trola i hranitelja trola.



Сваки трол скрива по једног промашеног ВИП блогера, а сваки хранитељ трола скрива по једног промашеног цензора!

Савршена симбиоза...

A što nisi lepo napisao "Глупости!" ili "Сагласан!"?


Ма пусти, то је терет који се тешко носи...

Inače je munzekonza potpuno u pravu


Па не морам ваљда и теби да објашњавам оно за мало црвено дугме, укљ/искљ итд?
freehand freehand 14:23 25.05.2015

Re: Interesantno

Па не морам ваљда и теби да објашњавам оно за мало црвено дугме, укљ/искљ итд?

Jok, i ja odavno plediram da se deci u udžbenike trpa pornografija, pa ko ne voli da preskače. Al me slušaju isto ko i tebe.
angie01 angie01 15:36 25.05.2015

Re: Interesantno

formi ni među pobrojenima nije napravila gradaciju.





daKlem, pascu sa stolice...free dao analizu besmislene pljuvacine sa razradom, ....hahahahahaha
urbana_gerila urbana_gerila 15:38 25.05.2015

Re: Interesantno

tasadebeli
Па не морам ваљда и теби да објашњавам оно за мало црвено дугме, укљ/искљ итд


taso, znaju moje ekstrasenzitivne sposobnosti i da omanu, ali mi se javlja da je to dugmence kod freehanda belo, i da na njemu piše - vesnapešićon/vesnapešićoff.
freehand freehand 15:39 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01
formi ni među pobrojenima nije napravila gradaciju.


daKlem, pascu sa stolice...free dao analizu pljuvacine sa razradom, ....hahahahahaha



Aj polako samo da se ne zagrcneš. Kazi sad cika Fliju, ta te muci?
angie01 angie01 15:43 25.05.2015

Re: Interesantno

Kazi sad cika Fliju, ta te muci?


mene nista,...al da analiziras ovakav besmislen nastup i jos ga razradjujes je stvarno smesno.
freehand freehand 15:49 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01
Kazi sad cika Fliju, ta te muci?


mene nista,...al da analiziras ovakav besmislen nastup i jos ga razradjujes je stvarno smesno.

Pa šta je onda problem? Žena je napisala i to vrlo precizno ono što i ja mislim i što sam napisao. A što se gradacije tiče - ti se, na primer, nisi upuštala u te banalne i primitvne palanačko-erotske pokušaje namigivanja i štipkanja.
urbana_gerila urbana_gerila 15:55 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01
Kazi sad cika Fliju, ta te muci?


mene nista,...al da analiziras ovakav besmislen nastup i jos ga razradjujes je stvarno smesno.



vidiš li sada koliko si imala sreće kada si onomad odabrala mene a ne freehanda - on oma po analizi ovoono, a ja ne mogu da izbacim iz glave koliko je sexy ta slika tvog padanja sa stolice.
angie01 angie01 16:14 25.05.2015

Re: Interesantno

Žena je napisala i to vrlo precizno ono što i ja mislim i što sam napisao.


e, izvini, a od kad si to post'o streber?
bogtemazo free, ti si trolovao mnogo agresivnije i ruznije ozbiljnije rasprave od ove i to ne iz zadnje klupe, nego, cuceci iz nje, pa i dok te tetkica iznosi na vrata, a sada si odjednom, ugladjen i suszdrzan u prvoj klupi sa ispeglanom uniformom i zalizanim pravim razdeljkom, sa dva prsta u vis, da ocinkaris one koji sapucu pozadi,...pomilovala te jednom uciteljica i rekla da si pametan, pa si odmah preskocio sve klupe do table.

sad kao ocenjujemo neko nevezano brbljanje u kasne sate odraslih ljudi i saljemo ih u sobu- meni je to mnogo bljutavo, iako nisam na taj nacin licno ucestvovala, sto je tacno, al nisam shvatila, i ti si zabezeknut?

ne znam, sta je tacno ozbiljno bilo u bilo cijem komentaru, pravo da ti kazem, sve sam ih zaboravila jos kod prvog citanja,....moje licno misljenje je, da larisa, kao, takodje duplikat:))), ima neki zadati performans i njena stvar,....ne vidim razloga za analizu i pravljenja drame.
freehand freehand 16:20 25.05.2015

Re: Interesantno

.ne vidim razloga za analizu i pravljenja drame.

Al si zato mene izanalizirala ko rentgenom.


e, izvini, a od kad si to post'o streber?
bogtemazo free, ti si trolovao mnogo agresivnije i ruznije ozbiljnije rasprave od ove i to ne iz zadnje klupe, nego, cuceci iz nje, pa i dok te tetkica iznosi na vrata, a sada si odjednom, ugladjen i suszdrzan u prvoj klupi sa ispeglanom uniformom i zalizanim pravim razdeljkom, sa dva prsta u vis, da ocinkaris one koji sapucu pozadi,...pomilovala te jednom uciteljica i rekla da si pametan, pa si odmah preskocio sve klupe do table.

Kognicija, Angie, kognicija. Rekoh već, 80+ da bi se razuemele razlike.
angie01 angie01 16:26 25.05.2015

Re: Interesantno

Al si zato mene izanalizirala ko rentgenom.


povukao si me za jezik, inace ne bi:))),...a i da ti kazem, da se vidi:).


Kognicija, Angie, kognicija. Rekoh već, 80+ da bi se razuemele razlike.



slazem se, samo ne kapiram u vezi cega to sada kazes?
angie01 angie01 16:34 25.05.2015

Re: Interesantno


vidiš li sada koliko si imala sreće kada si onomad odabrala mene a ne freehanda


urbani, ako nastavis, ostace nam munze bez kose, a i uciteljica nece vise da dolazi, taman usla na prsticima i kad je videla haos, samo je nesto mrlj, mrlj i otisla,

a vidis da free ne da da me s vama, ni krivu ni duznu, salju u sobu...doduse, sarskog je vise branio:)
urbana_gerila urbana_gerila 17:00 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01

vidiš li sada koliko si imala sreće kada si onomad odabrala mene a ne freehanda


urbani, ako nastavis, ostace nam munze bez kose, a i uciteljica nece vise da dolazi, taman usla na prsticima i kad je videla haos, samo je nesto mrlj, mrlj i otisla,

a vidis da free ne da da me s vama, ni krivu ni duznu, salju u sobu...doduse, sarskog je vise branio:)


ma, pusti moralizatore, nisam sklon generalizacijama, ali - ne mali broj osoba sklonih, recimo, nasilju u porodici je iz tog miljea.

naravno da tu ne svrstavam freehanda, on je samo - ljubomoran.
tasadebeli tasadebeli 19:03 25.05.2015

Re: Interesantno

freehand
Па не морам ваљда и теби да објашњавам оно за мало црвено дугме, укљ/искљ итд?

Jok, i ja odavno plediram da se deci u udžbenike trpa pornografija, pa ko ne voli da preskače. Al me slušaju isto ko i tebe.



Да оснујемо неку НВО? Чуће за нас тада сигурно, а и паре има да згрнемо.

И уз то, бићемо друштвено корисни. Порнографија у школским уџбеницима обавезно доводи до промена у друштву. Кад-тад и кавих год промена. Није важан квалитет, важна је само промена.

То нам каже и наше претходно искуство са друштвеним и политичким променама које смо до сада већ искусили.

Што рекоше у једној турској серији на неком од ових кабловских канала: "Коло среће уоколи вртећи се не престаје, тко би гори, ето је доли, а тко доли, горе устаје."

А само најјачи остају елита, онај део друштва који у сваком тренутку поуздано зна шта је марви потребно.

За елиту коло среће не важи...



larisa_bg larisa_bg 20:56 25.05.2015

Re: Interesantno

angie01
moje licno misljenje je, da larisa, kao, takodje duplikat:))), ima neki zadati performans i njena stvar,....ne vidim razloga za analizu i pravljenja drame.



Meni nije jasno o čemu ti ovde pričaš. Kakav duplikat, kakav performans? I još zadati?
freehand freehand 21:02 25.05.2015

Re: Interesantno

То нам каже и наше претходно искуство са друштвеним и политичким променама које смо до сада већ искусили.

Ma jok, Taso. Iskustvo nam kaže da je bitno da se ide napred, a i korak nazad je bolji od ustajale smrdljive kloake. Najgori je, ipak, skok u muljčinu.
A to smo upravo uradili.

Што рекоше у једној турској серији на неком од ових кабловских канала: "Коло среће уоколи вртећи се не престаје, тко би гори, ето је доли, а тко доли, горе устаје."

"Što je bilo to će biti, što se činilo to će se činiti. I ništa novo pod suncem."
Knjiga prorokova, Taso.
A i to što si citirao - to ti je Gundulić, Taso moj. :)
larisa_bg larisa_bg 21:03 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
Frustrirana sam, imam neki drugi nick, duvam se sto ne zivim u srbiji, dodajte slobodno sta god vam padne na pamet. Samo ste smorili, a vi kako vam drago, nastavite to "ludo zezanje", ne bih vam vise smetala.



TAUBE?! Pa di si ti meni?
reanimator reanimator 21:19 25.05.2015

Re: Interesantno

Meni nije jasno o čemu ti ovde pričaš. Kakav duplikat, kakav performans? I još zadati?

Je l mogu ja da odgovorim?
Namerno ću da ostavim samo pitanje, čisto da produžimo trol :)
larisa_bg larisa_bg 21:24 25.05.2015

Re: Interesantno

reanimator
Meni nije jasno o čemu ti ovde pričaš. Kakav duplikat, kakav performans? I još zadati?

Je l mogu ja da odgovorim?
Namerno ću da ostavim samo pitanje, čisto da produžimo trol :)


Prvo mi zadaš da napravim performans, onda ne isplatiš honorar na vreme, i na kraju još i troluješ moj trol. Saću kažem Travolti da te cenzuriše, od nekog mora da se počne, ova tema će da zaseni Krleta, a toliko me baš nisi platio, Krle plaća bolje.

reanimator reanimator 21:31 25.05.2015

Re: Interesantno

Prvo mi zadaš da napravim performans, onda ne isplatiš honorar na vreme, i na kraju još i troluješ moj trol. Saću kažem Travolti da te cenzuriše, od nekog mora da se počne, ova tema će da zaseni Krleta, a toliko me baš nisi platio, Krle plaća bolje.

Kad će pare..koliko para...drugi daju više...
Ni trunke razumevanja za bolne reforme i potrebu da svi stegnemo kaiš?!
A to što sam došao da te branim larisa, je l' i to ima cenu? :)
Ali dobro..nisam ja ko neki..samo sam hteo da kažem da podržavam tvoje zdušno trolovanje, da još jednom obavestim javnost da nisi lavanda i da kažem da nije taube :)
larisa_bg larisa_bg 21:36 25.05.2015

Re: Interesantno

reanimator

A to što sam došao da te branim larisa, je l' i to ima cenu? :)


De smem da ti se zahvaljujem javno na tome. Vidiš valjda da oće da me zatvore u sobu 23. Samo još fali da i ti tamo uletiš, i onako je gužva.

Mada, kad malo razmislim...


tasadebeli tasadebeli 21:43 25.05.2015

Re: Interesantno

freehand

Ma jok, Taso. Iskustvo nam kaže da je bitno da se ide napred,



Напред у шта? И кад згазимо у говно, то је исто некакав корак напред. Али говно је говно. И смрди надалеко...


a i korak nazad je bolji od ustajale smrdljive kloake.


Ето тачке на којој се сложисмо.

najgori je, ipak, skok u muljčinu.
a to smo upravo uradili.


Па и тај скок, и то ти је некакав корак напред. Говно или муљ, изађе му на исто. Резултат и код једног и код другог је да се смрад шири акрос ди јуниверс.

A i to što si citirao - to ti je Gundulić, Taso moj. :)


Зато и рекох турска серија... Осман, брате, од госпара Џива.А турска серија је ту поменута да пресече мало овај ријалити, па да после реклама наставимо.

А шта си ти мислио да сам ја мислио да си ти мислио да сам ја мислио...?

(Зезам се, немој на ово да ми одговараш. Због онога "трол и хранитељ трола" препоручам да станемо овде.)
reanimator reanimator 21:44 25.05.2015

Re: Interesantno

De smem da ti se zahvaljujem javno na tome. Vidiš valjda da oće da me zatvore u sobu 23. Samo još fali da i ti tamo uletiš, i onako je gužva.

Koristim priliku da lansiram jednu od izlizanijih fraza. Ono, u raj zbog klime, u pakao zbog društva, ovo, ono.. :)
Tako da, ako treba..i u sobu 23.
Mislim, životni stil mi je da živim na ivici (vidi sliku) :)
emsiemsi emsiemsi 21:55 25.05.2015

Re: Interesantno

larisa_bg
munzekonze
Interesantno.
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati dating-site sekciju B92 bloga, kad vec vole da to rade pred publikom.
Mozda bi onda autor trazio da se cenzurisu, a mozda bi im se i prikljucio.


Interesantno
Izgleda da je ovaj tekst o cenzurisanju tv programa privukao grupicu blogera koja bi komotno mogla osnovati sekciju za moralno obrazovanje i shodno tome podobnost blogera B92, kad već ne mogu to da rade kod svoje kuće.
Možda bi onda autor tražio da mu oduzmu VIP status i prešao kod nas ponavljača u poslednju klupu da se zezamo.


Лариса, ти си мој идол !
Пази - ја овакву оцену поприлично тешко изричем. Нерадо ти товарим ову велику обавезу.
larisa_bg larisa_bg 21:59 25.05.2015

Re: Interesantno

reanimator
De smem da ti se zahvaljujem javno na tome. Vidiš valjda da oće da me zatvore u sobu 23. Samo još fali da i ti tamo uletiš, i onako je gužva.

Koristim priliku da lansiram jednu od izlizanijih fraza. Ono, u raj zbog klime, u pakao zbog društva, ovo, ono.. :)
Tako da, ako treba..i u sobu 23.
Mislim, životni stil mi je da živim na ivici (vidi sliku) :)


emsiemsi emsiemsi 22:01 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
За твој мозак смо Ванземунци...

А шта те је то конкретно погодило? Розе папуче, плаве папуче?


Nista me nije pogodilo, jer nikakve veze sa mnom nema. Smesan je pokusaj da smaranje lasise (lanoge) i vas ostalih prikazes kao otklon od nekakvog sirotog malogradjanskog para. Btw, i ja sam vanzemunka i vansrbijanka vec dugoo, a sto se tice mozga, daleko ste od neshvatljivosti, taso debeli, ili mozda preferiras wannabe cyber daso debeli, naprotiv, krajnje ste prizemni, bas za relity show, kao sto su mnogi ovde vec primetili.
Blog uglavnom citam, a ova mrnjaukanja i prenemaganja, veruj mi, dosadnija su od blogova o rehabilitaciji draze i cetnicko-partizanskih prepucavanja.


У праву си --- да смо кењали - јесмо !
Но, такви смо какви смо. Ако можеш да нам опростиш - опрости.
Успут --- наше је да се трудимо да будемо бољи, па како и колико ко успе.
За себе знам да ћу покушати.
Упутство за тебе --- прескачи ова наша пренемагања, мрњаукања ... док се ми не поправимо.
emsiemsi emsiemsi 22:04 25.05.2015

Re: Interesantno

urbana_gerila
munzekonze


ubeđen sam da si ti intrigantna dama koja pleni uzdahe u realnom svetu, pa sebe, balansa radi, u virtuelnom svetu predstavlja kao nekog gladnog pažnje.
dirljivo, a zašto to ne reći makar me i džiberom nazvali, i - sexy.

Јебо те патак --- када ја морам да се сложим са тобом !
Додуше --- ја бих то рекао ипак мало деликатније.
larisa_bg larisa_bg 22:05 25.05.2015

Re: Interesantno

emsiemsi
Нерадо ти товарим ову велику обавезу.


Brate, ovde se su me tako natovarili, da ovo tvoje obožavanje neće ni da se primeti u opštem haosu. Nemaš brige.
emsiemsi emsiemsi 22:05 25.05.2015

Re: Interesantno

munzekonze
angie01



Get a room, pls, povedite i urbanu gerilu, profesora, emsija, angie... ima vas sigurno jos. Mozda vam neko plati i da snimite reality show. Ovde ste razvalili, nema sta!


vidi, cim neko kaze da samo cita, a evo bas se sad odlucio da malo pljune- siguran je znak da se pod nikom krije neko ko vec ima neki drugi nalog po kome je poznat, jer, ko bi se normalan ukljucivao sa ovoliko komentara na nesto sto mu se ne svidja, a u sustini i nije nesto narocito vazno i to sa zakljucima, koji nemaju nikakvu svrhu,...kako god, molim da me se izostavi iz ovakvih splacinarskih kombinacija "nepoznatih" samocitalaca, koje je naprasno zabolela dusa i izgubila mir zbog piskaranja na blogu nekih njoj nepoznatih ljudi.


Vidim da ste se svi prepoznali i krenuli ekipno u napad, iz svih raspolozivih oruzja. Frustrirana sam, imam neki drugi nick, duvam se sto ne zivim u srbiji, dodajte slobodno sta god vam padne na pamet. Samo ste smorili, a vi kako vam drago, nastavite to "ludo zezanje", ne bih vam vise smetala.

Напротив --- придружи нам се !
Ко те дир'о !?
tasadebeli tasadebeli 22:21 25.05.2015

Re: Interesantno

larisa_bg


TAUBE?! Pa di si ti meni?



Schwäbische Kuckucksuhr als Kulturmodell???




urbana_gerila urbana_gerila 22:33 25.05.2015

Re: Interesantno

freehand
То нам каже и наше претходно искуство са друштвеним и политичким променама које смо до сада већ искусили.

Ma jok, Taso. Iskustvo nam kaže da je bitno da se ide napred, a i korak nazad je bolji od ustajale smrdljive kloake. Najgori je, ipak, skok u muljčinu.
A to smo upravo uradili.

Што рекоше у једној турској серији на неком од ових кабловских канала: "Коло среће уоколи вртећи се не престаје, тко би гори, ето је доли, а тко доли, горе устаје."

"Što je bilo to će biti, što se činilo to će se činiti. I ništa novo pod suncem."
Knjiga prorokova, Taso.
A i to što si citirao - to ti je Gundulić, Taso moj. :)



freehand, jbt, ako nastaviš da komentarišeš ko posle lobotomije - nemoj se čuditi ako se pojavi poglavica bromden.
urbana_gerila urbana_gerila 22:34 25.05.2015

Re: Interesantno

larisa_bg
munzekonze
Frustrirana sam, imam neki drugi nick, duvam se sto ne zivim u srbiji, dodajte slobodno sta god vam padne na pamet. Samo ste smorili, a vi kako vam drago, nastavite to "ludo zezanje", ne bih vam vise smetala.



TAUBE?! Pa di si ti meni?


majok, nije - viš da ne traži autorsku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana