Muzika| Život

Metamorfoze

bocvena RSS / 27.05.2015. u 10:17

Bertran Kanta (Bertrand Cantat) - francuski muzičar i ubica.

U protoku vremena.

1983.

1993.

 2014.

Ovakve sudbine me u isto vreme rastuže i razbesne. Lepi i talentovani klinac, kome je svet bio pod nogama, skrene pogrešno kod Albukerkija, ubije jednu, drugu ženu dovede do samoubistva, zaglavi u zatvoru i odrobija pola kazne (eh, ti lepi i bogati, privilegovani belci), a onda opet vaskrsne karijeru. Jer je dobar. Baš dobar muzičar i pesnik. Spaljena teritorija koja ostaje posle njegovih pogrešnih odluka (deca, roditelji tih žena) se onda ne računa?

Ne znam. Meni inače ta moralna pitanja ne idu baš najbolje:)

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 19:27 27.05.2015

Re: :(

ato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac


istina

edit
ja volim period sa Peter Greenom
JJ Beba JJ Beba 19:27 27.05.2015

Re: :(

mirelarado
ЈЈ, једно велико од мене.

JJ Beba JJ Beba 19:30 27.05.2015

Re: :(


dobri i iskreni ljudi, uglavnom, ne podižu gard i ne kopaju rovove, zato se i duže i bolnije samozavaravaju kada srodna duša krene da izdaje, a to se može činiti na raznolike načine.
čak im je, kada dođu sebi - više žao partnera koji sa žigom te sramotne izdaje mora nastaviti život...

jeste, al zadaje udarac sebi. na toj granici prestane sebe da voli i tek tu nastaju sranja
gerilo
4krofnica 4krofnica 19:37 27.05.2015

Re: :(


govori tiho i sa sobom nosi


bebano

JJ Beba JJ Beba 20:02 27.05.2015

Re: :(

4krofnica

govori tiho i sa sobom nosi


bebano


moje nunčake su uvek spermne, to znaš

nunčake



a jeff back nunčake uvek spremne



krofnice
a ova I'm still alive nunčaka je ekstremno pomogla, još da ih vidim live :)



I'm still alive!!
predatortz predatortz 20:04 27.05.2015

Re: :(

4krofnica

govori tiho i sa sobom nosi



bebano




Sestro, to nije damski!
Ovo je damski




emsiemsi emsiemsi 20:26 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba
ništa im ne bih opraštala, a posebno ne brinula za njihovu umetnost i trpala im novac u džep.


jbga deo naše kulture nas uči da žena treba da trpi, tu je početak, ostalo odradi psihologija, matrice koje nosimo iz detinjstva, narcizam...
trebali su mi je meseci ozbiljne terapije, i još sam u tranziciji...
neviđeno me potreslo sve, i tema i naslov...
imam novu tetovažu leptira kao simbol transformacije, metamorfoze

Жена не би требало ништа да трпи !
Сви насилни мушкарци су најобичнија ђубрад !
JJ Beba JJ Beba 20:26 27.05.2015

Re: :(

Sestro, to nije damski!
Ovo je damski


bolje bacam šuriken
predatortz predatortz 20:28 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba
Sestro, to nije damski!
Ovo je damski


bolje bacam šuriken


Onda ću nastojati da te ne provociram.
JJ Beba JJ Beba 20:31 27.05.2015

Re: :(

Onda ću nastojati da te ne provociram.

emsiemsi emsiemsi 20:32 27.05.2015

Re: :(

princi
U, sine, gde odoste vi... Zato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac. Sigurica.

Да, да !


mariopan mariopan 20:52 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba

bladerunner92 bladerunner92 20:52 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba
bolje bacam šuriken


ja sam skroz ova pa ko voli nek izvoli


za sve devojke sa bloga a narocito za LArisu (izvini jos jednom)
urbana_gerila urbana_gerila 20:58 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba
ato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac


istina

edit
ja volim period sa Peter Greenom


totikaem, sa peterom greenom se mogu i rake kopati, igrati sa stevie nicks i njenim aor fanovima je dijagnoza.
JJ Beba JJ Beba 21:14 27.05.2015

Re: :(

urbana_gerila
JJ Beba
ato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac


istina

edit
ja volim period sa Peter Greenom


totikaem, sa peterom greenom se mogu i rake kopati, igrati sa stevie nicks i njenim aor fanovima je dijagnoza.

totikaem, sa peter greenom je sve lakše, izuteno ubitačna nunčaka
bocvena bocvena 07:37 28.05.2015

Re: :(

ne mogu ti ja te stili denove i flitvud mekove:)

princi princi 08:02 28.05.2015

Re: :(

Što bi rekao Donald Fagen, uhvatiš me malo za Steely Dana, .

bocvena bocvena 08:21 28.05.2015

Re: :(



šaba daba za branč.

dobro, dobro, sigurno bi mi oborio ruku:)



princi princi 09:24 28.05.2015

Re: :(

O, da, izili, :).

urbana_gerila urbana_gerila 10:16 28.05.2015

Re: :(

princi


samo za sinovca princija - 2 u 1.

princi princi 10:28 28.05.2015

Re: :(

Bicu kratak. Prvo, nije Stevie, nego Steamie (South Park). Drugo, smaras.
urbana_gerila urbana_gerila 10:36 28.05.2015

Re: :(

princi
Bicu kratak. Prvo, nije Stevie, nego Steamie (South Park). Drugo, smaras.


pustiš mu omiljenu glazbu, daš mu pride i cupi sa cvidžama, a on - smaraš?!
srbine, brate, nezahvalan si, ma gde da si...
predatortz predatortz 10:38 28.05.2015

Re: :(

daš mu pride i cupi sa cvidžama,


A što ti to njemu namećeš, ako čovek ne voli?
urbana_gerila urbana_gerila 10:41 28.05.2015

Re: :(

predatortz
daš mu pride i cupi sa cvidžama,


A što ti to njemu namećeš, ako čovek ne voli?


ma, voli, a i da ne voli - nek se ĆeliĆi.
princi princi 11:15 28.05.2015

Re: :(

Dzukac. Nezahvalan.
JJ Beba JJ Beba 14:28 28.05.2015

Re: :(


Što bi rekao Donald Fagen, uhvatiš me malo za Steely Dana, .



niko kao oni
a bogami ima zašta da se uFati
urbana_gerila urbana_gerila 15:03 28.05.2015

Re: :(

JJ Beba
niko kao oni


e, tuki, reci prvo - do kada?
princi princi 15:52 28.05.2015

Re: :(

a bogami ima zašta da se uFati

Opaaa! Kakav obrat!

Ne, bez zajebancije, Rumors je strasan album. Najveseliji depresivni album. Imajuci u vidu koliko su koke usmrkali pravo je cudo kako su izasli zivi iz studija i kako se nisu poubijali. Svako mrzeo svakoga, samo sto se nisu medjusobno poubijali, a onaj Go your own way je pravi slatkis: onako strasno moze da mrzi samo neko ko je isto tako strasno voleo. Pank je za ono mala deca.
princi princi 16:02 28.05.2015

Re: :(

e, tuki, reci prvo - do kada?

Evo ja cu ti reci: najbolje od 4 do 6 ujutru. Takav bioritam. Fagenu, mislim.
urbana_gerila urbana_gerila 16:08 28.05.2015

Re: :(

princi
e, tuki, reci prvo - do kada?

Evo ja cu ti reci: najbolje od 4 do 6 ujutru. Takav bioritam. Fagenu, mislim.


dobro vam jutro, petrović petre!
i pozdravite fagena.
JJ Beba JJ Beba 17:23 28.05.2015

Re: :(

urbana_gerila
JJ Beba
niko kao oni


e, tuki, reci prvo - do kada?


Evo ja cu ti reci: najbolje od 4 do 6 ujutru. Takav bioritam.


mnoga jutra sam dočekala sa njima a Ajdžu smo željno čekali...termin logika perece je ušla u moj svakodnevni vokabular

princi princi 17:34 28.05.2015

Re: :(

Pusti, Bebo, razjuricemo ovu decu i ovog deku sto mi non-stop skace po kicmi i Fagenu.
urbana_gerila urbana_gerila 17:34 28.05.2015

Re: :(

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
niko kao oni


e, tuki, reci prvo - do kada?


Evo ja cu ti reci: najbolje od 4 do 6 ujutru. Takav bioritam.


mnoga jutra sam dočekala sa njima a Ajdžu smo željno čekali...termin logika perece je ušla u moj svakodnevni vokabular



tako sam i mislio - pre gauchoa.
urbana_gerila urbana_gerila 17:35 28.05.2015

Re: :(

princi
Pusti, Bebo, razjuricemo ovu decu i ovog deku sto mi non-stop skace po kicmi i Fagenu.


jbg, sinovac, sam si se napenalio.
mikele9 mikele9 18:44 28.05.2015

Re: :(

lako mi je da odvojim umetničko delo od ličnosti umetnika samo ako je istorijski udaljen. što se više približavam savremenicima, tu reagujem emotivnije i rigidnije

Takav problem imam ja sa:

Nakon dolska Hitlera na vlast, Hajdeger se 1933 godine učlanjuje u Nacionalsocijalističku partiju i biva izabran za Rektora Univeziteta u Frajburgu. Zbog neslaganja sa nacistima, njegova rektorska karijera se prekida 1934 godine ali on i dalje ostaje član Naci partije sve do završetka II svetskog rata. Jedan je od najznačajnijih Filosofa ne samo svog vremena, njegovi radovi su iz korena izmenili mnoge filosofske postavke i viđenja i uticale i utiču i danas na mnoge filosofe. Ko god da se makar dotakao Filosofije, nije mogao da prenebregne njegove:

Biće i vreme
Šta je metafizika
Kant i problemi metafizike
Niče...


Totalni dualizam!!!
Čitam i uživam i kao odvajam delo od stvaraoca a negde u glavi mi stalno, ostao član do kraja rata jebote!
emsiemsi emsiemsi 04:59 29.05.2015

Re: :(

JJ Beba
da, zato o tome pričam.
žrtve kažem imaju istu bol, iste simotptome, osećanja jada i bede jer zlostavljač nema granicu da stane, a zlostavljana osoba ih ne uspostvlja. umesto da spakuje kofere i izbaci istog iz gajbe, ona relativizuje stvar, oprašta prevare, laži, manipulacije, spušta kritirejume, odriče se sebe.
kompromisa sa sobim u stvari ne treba, i ne sme da bude

Са злостављачима нема компромиса !
Ђубрад силеџијска, најобичније кукавице.
Успут --- теби пуна подршка.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:09 28.05.2015

Onako na prvu

nameće se asocijacija i veza sa genijalnim Linčovim neonoarom Lost Highway (uzgred, finansirala ga je Buigova francuska produkcijska kuća CIBY 2000 koja je svojevremeno finansirala i mnoge druge uspješne izrazito autorske filmove Linča, Kuste, Almodovara, Kronenberga...) čiju su strukturu/formu kritičari povezali sa Mebijusovom trakom a psihičko oboljenje glavnog protagoniste - muzičara optuženog za ženoubistvo - stručnjaci detektovali kao psihogenu fugu. Heben, mračan film sa jeeezivom atmosferom ali u isto vrijeme kultno art dostignuće koje je autor u par navrata, kao "okidač", inspiraciju, povezao sa ovim slučajem i ta priča sa Simpsonom - suđenjem, publicitetom koje ga je pratilo, oslobađajućom presudom, knjigom koju je kasnije izdao sa naslovom "If I did it" a porodica jedne o žrtava preimenovala putem "visprenog" dizajna naslovne strane u "I did it" i pruzela zarade od knjige - to je tek pravi beskrupulozni šou biizz .

muzičar i ubica.


Za okač evo jedan muzičar ubica al' na instrumentima:

bocvena bocvena 16:05 28.05.2015

Re: Onako na prvu

drugar me je podsetio i na karavađa. totalni antiheroj, ubica iz strasti.

Zahvaljujući podršci kardinala Del Montija, u izvesnoj meri je poboljšao materijalni položaj, a novac koji je zaradio uglavnom je trošio na piće. Ipak, boemski život nadahnuo ga je da ovekoveči „sumnjive tipove“, što je predstavljalo inovaciju u italijanskoj umetnosti, i donelo mu reputaciju „surovog realiste“. Dela koja se odlikuju plastičnošću i izrazitim kontrastima „svetlo-tamno“, tehnikom poznatom kao „kjaroskuro“, srušila su sve dotadašnje doktrine i omogućila mu da potčini italijansku umetnost svom uticaju.

Čak i u crkvenom slikarstvu Karavađo nije odustajao od svojih načela, tako da je u tradicionalnu ikonografiju uveo snažne, neugledne figure, rađene po ugledu na ljude iz naroda. „Umetnost je puka besmislica i dečja igrarija ukoliko nije utemeljena na prirodnim principima i životu“, govorio je slikar koji se nije ustručavao da svoje stavove brani i pesnicama.


ceo film iz 1986
princi princi 16:08 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Karavađo

Manijak.
bocvena bocvena 16:23 28.05.2015

Re: Onako na prvu

to ne može biti svak:)

inače, imam ozbiljan otpor ka biografskoj književnoj kritici. osim okvirnog stavljanja u istorijski kontekst i književni pravac uvek me odbijalo izjednačavanje pisca i glavnih junaka (ili bar povezivanje). najbolji pisci su uvek oni kojima se likovi otmu i nadrastu njihove predrasude i istorijsko vreme.

valjda sam se zato iznenadila što me kanta isprovocirao u suprotnom pravcu:)
princi princi 16:40 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Pisao to vec, s nekim sam vec pricao: po meni, bas to zbog cega su manijaci, taj mrak, upravo to ih cini izuzetnim. Mislim, na primer, kad citas sta je Kis pisao o zenama, vidis zapravo jednog zenomrsca, totalno macho iskompleksiranog tipa, budalu u svakom pogledu. Ali, veliki pisac. Isto Charles Mingus. Kazu toliko je bio toliko prek covek da je bukvalno tukao ljude u Duke Ellingtonovom bandu. Smirio se tek kad ga je Duke otpustio. Ili onaj Ike Turner, sine, drao od batina Tinu. Njemu jednostavno nije bilo jasno kako drugacije moze sa zenama. Ili Chet Baker. Sine, najslinavije jazz balade snimio, a heroinoman drao od batina svoje ljubljene. Gerry Mulligan, isto, djankoza najobicnija, ali neverovatan saksofonista. Ili Cune, pa Tozovac... toliko velikih umetnika.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:13 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Ili Cune, pa Tozovac...



ceo film iz 1986


Momentalno pristavio daunloud k'o domaću kaficu.
JJ Beba JJ Beba 17:52 28.05.2015

Re: Onako na prvu

ac. Isto Charles Mingus. Kazu toliko je bio toliko prek covek da je bukvalno tukao ljude u Duke Ellingtonovom bandu. Smirio se tek kad ga je Duke otpustio. Ili onaj Ike Turner, sine, drao od batina Tinu. Njemu jednostavno nije bilo jasno kako drugacije moze sa zenama. Ili Chet Baker. Sine, najslinavije jazz balade snimio, a heroinoman drao od batina svoje ljubljene. Gerry Mulligan, isto, djankoza najobicnija, ali neverovatan saksofonista. Ili Cune, pa Tozovac... toliko velikih umetnika.

takvi ljudi su za izbegavanje, kakva bre zabavljanja, udaje, budućnost, deca. meriš ih svojim aršinima, misliš kako bre neko ko tako divno svira (peva, komponuje, piše) može da bude takav gad..pomisliš mora da si se zajebala, da je tvoja procena loša, da je to ne moguće i čudiš se, čudiš, ne pada ti napamet kvar u sistemu...u čudjenu prođu godine, ne uspostvaljaš granice a on samo diže lestvicu još više i više.. ti se čudiš i plivaš u govnima. nikome ne prićaš, blam te, shvataš to kao svoj neuspeh, spasa nigde
mnogo je zajebano.
ja sam se spasla. jedva
docsumann docsumann 18:18 28.05.2015

Re: Onako na prvu


princi princi 18:56 28.05.2015

Re: Onako na prvu

mnogo je zajebano.
ja sam se spasla. jedva

Zato ja od ranog jutra pičim Taylor Swift. Zdravlje na usta ulazi.

Ne, ozbiljno, manijaci imaju svoje evil načine da te uvuku u svoje svetove. Posle te kinje zbog svega i svačega, projektuju svoje ludačke fantazmagorije na tebe, dolaze ti s nekim ludačkim narativima, počneš još da furaš neke guilt tripove. Od ludaka treba bežati dok je vreme. Glavom bez obzira. I isterati ih iz svog života nemilosrdno.



docsumann docsumann 19:07 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Zdravlje na usta ulazi.



hrana na usta ulazi.

bocvena bocvena 19:08 28.05.2015

Re: Onako na prvu

pogledam u komentare za manipulation, a prvi:

Heard this song watching the trailer from CNN "Cannabis meets Capitalism".
mirelarado mirelarado 19:20 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Ne, ozbiljno, manijaci imaju svoje evil načine da te uvuku u svoje svetove. Posle te kinje zbog svega i svačega, projektuju svoje ludačke fantazmagorije na tebe, dolaze ti s nekim ludačkim narativima, počneš još da furaš neke guilt tripove. Od ludaka treba bežati dok je vreme. Glavom bez obzira. I isterati ih iz svog života nemilosrdno.


Бежати као од куге, јер ма како генијални уметници били, такви виде само себе.
JJ Beba JJ Beba 19:30 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Ne, ozbiljno, manijaci imaju svoje evil načine da te uvuku u svoje svetove. Posle te kinje zbog svega i svačega, projektuju svoje ludačke fantazmagorije na tebe, dolaze ti s nekim ludačkim narativima, počneš još da furaš neke guilt tripove. Od ludaka treba bežati dok je vreme. Glavom bez obzira. I isterati ih iz svog života nemilosrdno.

ne možeš da shvatiš kolko si blizu- narcizam, sociopatija, moral insanity. skoro godinu dana ozbiljne psihoterapije plus remeron, plus prijatelji koji su većina kolege psiholozi raznih od trnsakcionioh, bihevioralnih do geštalt pristupa i prijatelja sa kojima sam se samo grlila i pričala pa mi je trebalo godinu dana da stanem na noge.a tek sada me očekuje ozbiljna borba za sebe
da od ludaka treba bežati ma kako bili zavodljivi, talentovani, lepi

edti
da buh izdržala sve te godine da ne somatizujem stvar ili ne poludim ili se ne ubijem pomogle su mi najbolje nunčake muzika, knjige i duhovit pogled na svet.
predatortz predatortz 19:36 28.05.2015

Re: Onako na prvu

ne možeš da shvatiš kolko si blizu- narcizam, sociopatija, moral insanity. skoro godinu dana ozbiljne psihoterapije plus remeron, plus prijatelji koji su većina kolege psiholozi raznih od trnsakcionioh, bihevioralnih, geštalt pristupa i prijatelja sa kojima sam se samo grlila i pričala pa mi je trebalo godinu dana da stanem na noge.a tek sada me očekuje ozbilja borba
da od ludaka treba bežati kako bili zavodljivi, talentovani, lepi


Bebo, ti si baš najebala!
Moja sestra je imala brak sa psihopatom koji se vešto prikrivao, ali je brzo pokazao svoje pravo lice. Prošla je pakao, razvela se pre mnogo godina ali još preko deteta pokušava da kontroliše njen život. Ni uslovna kazna, ni zabrana prilaska ga nisu opametile. Jasno mi je o čemu govoriš. Mene je jednom doveo do granice pucanja. Sreća pa mu je ona, znajući mene, javila da se skloni. Nestao je na sedam dana. Zahvaljujući tome, on je živ a ja sad kuckam sa vama...
princi princi 19:39 28.05.2015

Re: Onako na prvu

O, da, narcizam, čoveče, od toga se ne može živeti. Pa te dave nekim pričama o sebi, ti ćutiš jer si pristojan, nećeš da prekidaš, a u sebi se pitaš: "Jbt, dokle će?" Dopamin je grozna stvar, to obećanje, očekivanje nagrade, kakve je sve gluposti čovek u stanju sebi da uradi zbog tog dopamina, koliko vremena da izgubi, ne možeš stati. Znaš da srljaš u glupost, i dalje ideš, kao zombi. Totalno narkomanska stvar.

Zato, sine, strogo Tejlor Svift i Flitvud Mek.
JJ Beba JJ Beba 19:43 28.05.2015

Re: Onako na prvu


Bebo, ti si baš najebala!

jesam
pazi, ni mašta ne može da stvori tako nešto kao moj život. španska serija je mala maca
JJ Beba JJ Beba 19:49 28.05.2015

Re: Onako na prvu

O, da, narcizam, čoveče, od toga se ne može živeti. Pa te dave nekim pričama o sebi, ti ćutiš jer si pristojan, nećeš da prekidaš, a u sebi se pitaš: "Jbt, dokle će?" Dopamin je grozna stvar, to obećanje, očekivanje nagrade, kakve je sve gluposti čovek u stanju sebi da uradi zbog tog dopamina, koliko vremena da izgubi, ne možeš stati. Znaš da srljaš u glupost, i dalje ideš, kao zombi. Totalno narkomanska stvar.


ne možeš da shvatiš

Zato, sine, strogo Tejlor Svift i Flitvud Mek.

predatortz predatortz 19:49 28.05.2015

Re: Onako na prvu

JJ Beba

Bebo, ti si baš najebala!

jesam
pazi, ni mašta ne može da stvori tako nešto kao moj život. španska serija je mala maca


Verujem ti! Znam kroz šta je moja sestra prolazila. Ni najbolesniji um ne bi mogao da smisli neke stvari, koje su ludaku padale na pamet. Generalno, njihov problem je kukavičluk. Svesni su kolike su nule, samo im gaženje nekoga daje snagu da se gledaju u ogledalo i osećaju bitnim. Tuđi strah je hrana za njih. Kad ih pritisneš, cvile kao kučići. Žao mi je što sam bio sputan da ga pritisnem na vreme. To pokojnoj majci nikad neću oprostiti! Nije videla ili nije htela da poveruje na samom početku, posle je otišlo po đavolu.
emsiemsi emsiemsi 20:02 28.05.2015

Re: Onako na prvu

JJ Beba

Bebo, ti si baš najebala!

jesam
pazi, ni mašta ne može da stvori tako nešto kao moj život. španska serija je mala maca

Сваком је његова (њена) мука најтежа.
bocvena bocvena 21:03 28.05.2015

Re: Onako na prvu

jedino što deo privlačnosti takvih umetnika i proizilazi iz ljudskog voajerizma - oni prelaze granice koje drugi ne smeju, a želeli bi.
kao kad gledaš horore. katarza iz fotelje.


dosta sam mislila:) laku noć.
JJ Beba JJ Beba 21:03 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Generalno, njihov problem je kukavičluk.

ne možeš da veruješ kolko si u pravu
JJ Beba JJ Beba 21:25 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Бежати као од куге, јер ма како генијални уметници били, такви виде само себе.

istina
milisav68 milisav68 22:02 28.05.2015

Re: Onako na prvu

predatortz
Tuđi strah je hrana za njih. Kad ih pritisneš, cvile kao kučići.

Da, ali se za svoje zdravlje plaše najviše....

Pa tako kreneš sa pričom nešto si mi ubledeo/užuteo......i dok trepneš, eto njega po lekarima i ispitivanjima.....još nađeš par "saučesnika" i hipokondar je rođen/stvoren.

freehand freehand 22:04 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Mene je jednom doveo do granice pucanja. Sreća pa mu je ona, znajući mene, javila da se skloni. Nestao je na sedam dana. Zahvaljujući tome, on je živ a ja sad kuckam sa vama...

Sestra ti se zove Koni, a debeli Klemenca sedi na zadnjem sedištu i čeka zeta...
predatortz predatortz 22:09 28.05.2015

Re: Onako na prvu

freehand
Mene je jednom doveo do granice pucanja. Sreća pa mu je ona, znajući mene, javila da se skloni. Nestao je na sedam dana. Zahvaljujući tome, on je živ a ja sad kuckam sa vama...

Sestra ti se zove Koni, a debeli Klemenca sedi na zadnjem sedištu i čeka zeta...


Bolje nisam ni zaslužio, kad nešto tako lično podnesem svakome pod nos. Aferim, majstore! Samo nastavi...
freehand freehand 22:16 28.05.2015

Re: Onako na prvu

predatortz
freehand
Mene je jednom doveo do granice pucanja. Sreća pa mu je ona, znajući mene, javila da se skloni. Nestao je na sedam dana. Zahvaljujući tome, on je živ a ja sad kuckam sa vama...

Sestra ti se zove Koni, a debeli Klemenca sedi na zadnjem sedištu i čeka zeta...


Bolje nisam ni zaslužio, kad nešto tako lično podnesem svakome pod nos. Aferim, majstore! Samo nastavi...

Ne patetiši vazdan, to je bila samo prva asocijacija. Ako uopšte znaš o čemu je reč.
Inače, prosto ne znam šta bih učinio da sam na tvom mestu.
predatortz predatortz 22:17 28.05.2015

Re: Onako na prvu


Ne patetiši vazdan, to je bila samo prva asocijacija. Ako uopšte znaš o čemu je reč.


Gledao sam Kuma. Ne dopada mi se tvoja asocijacija.
maksa83 maksa83 22:19 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Charles Mingus. Kazu toliko je bio toliko prek covek da je bukvalno tukao ljude u Duke Ellingtonovom bandu. Smirio se tek kad ga je Duke otpustio. Ili onaj Ike Turner, sine, drao od batina Tinu. Njemu jednostavno nije bilo jasno kako drugacije moze sa zenama. Ili Chet Baker. Sine, najslinavije jazz balade snimio, a heroinoman drao od batina svoje ljubljene. Gerry Mulligan, isto, djankoza najobicnija, ali neverovatan saksofonista. Ili Cune, pa Tozovac... toliko velikih umetnika.

Džejms Braun, tukao ženu šipkom i gađao iz pištolja, bežao kolima posle kroz 10 država.
Ako je verovati seljanima iz sela pored McCartneyjevog imanja Linda je često dolazila u selo oplavljena, ali se ćutalo. Roman Polanski - drogirao i silovao 13-godišnjakinju, zapalio pre donošenja presude u Francusku, uhapšen u Švajcarskoj zilion godina kasnije. Šon Pen tukao Madonu bejzbol palicom.

Ima koliko hoćeš...
freehand freehand 22:19 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Ne dopada mi se tvoja asocijacija.

...
princi princi 22:30 28.05.2015

Re: Onako na prvu

Šon Pen tukao Madonu bejzbol palicom.

A, za to ne treba da budeš Šon Pen. Annoying žena.
maksa83 maksa83 22:34 28.05.2015

Re: Onako na prvu

A, za to ne treba da budeš Šon Pen. Annoying žena.

Zaigraće Lambros i pred tvojom kućom, on će te drži a Maljković će te ... šutira. Ka ti vide ovo džaba ti džim, biceps-kvadriceps, bolje udri po cardio, laka atletika, znači šprint, 4x100 sa preponama i tako to.
docsumann docsumann 04:34 29.05.2015

Re: Onako na prvu

bolje udri po cardio


ovo može da se shvati i kao nabilduj herca
docsumann docsumann 05:10 29.05.2015

Re: Onako na prvu

takvi ljudi su za izbegavanje

Od ludaka treba bežati dok je vreme. Glavom bez obzira. I isterati ih iz svog života nemilosrdno.

Бежати као од куге, јер ма како генијални уметници били, такви виде само себе.


naravno da treba. najbolje im se i ne približavati, ali...

čini se da je najveći problem sa takvim likovima njihova više nego uspješna mimikrija. inicijalno zavođenje.
provaljivanje njihovih šema traži vremerna, a do tada je mreža uveliko ispletena.

beba valjda najbolje zna.


a što se pozitivitija tiče rege je bez premca




emsiemsi emsiemsi 05:12 29.05.2015

Re: Onako na prvu

princi
Pisao to vec, s nekim sam vec pricao: po meni, bas to zbog cega su manijaci, taj mrak, upravo to ih cini izuzetnim. Mislim, na primer, kad citas sta je Kis pisao o zenama, vidis zapravo jednog zenomrsca, totalno macho iskompleksiranog tipa, budalu u svakom pogledu. Ali, veliki pisac. Isto Charles Mingus. Kazu toliko je bio toliko prek covek da je bukvalno tukao ljude u Duke Ellingtonovom bandu. Smirio se tek kad ga je Duke otpustio. Ili onaj Ike Turner, sine, drao od batina Tinu. Njemu jednostavno nije bilo jasno kako drugacije moze sa zenama. Ili Chet Baker. Sine, najslinavije jazz balade snimio, a heroinoman drao od batina svoje ljubljene. Gerry Mulligan, isto, djankoza najobicnija, ali neverovatan saksofonista. Ili Cune, pa Tozovac... toliko velikih umetnika.

На жалост, не могу да се сложим са твојом оценом о изузетности поменутих (поред све моје толерантности) !
За мене су они ординарна ђубрад и верујем да би свет био много боље место да такви не постоје.
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:01 29.05.2015

Re: Onako na prvu

ma koliko hoćeš...


Kod mnogih zena visokopostovani i voljeni und seksi Son Koneri je umeo da kaze da zeni treba cesto zviznuti samarcinu.
princi princi 06:01 29.05.2015

Re: Onako na prvu

a što se pozitivitija tiče rege je bez premca

Bolje od ovoga?

princi princi 09:58 29.05.2015

Re: Onako na prvu

maksa83
A, za to ne treba da budeš Šon Pen. Annoying žena.

Zaigraće Lambros i pred tvojom kućom, on će te drži a Maljković će te ... šutira. Ka ti vide ovo džaba ti džim, biceps-kvadriceps, bolje udri po cardio, laka atletika, znači šprint, 4x100 sa preponama i tako to.

Moj odgovor ce biti odlucan i- patriotski. Ako se usude da napadnu trcacu po snegu i dizacu balvane gore dole.
gedza.73 gedza.73 11:55 29.05.2015

Re: Onako na prvu

maksa83
Ka ti vide ovo džaba ti džim, biceps-kvadriceps, bolje udri po cardio, laka atletika, znači šprint, 4x100 sa preponama i tako to.

-Sine, sine, muvam ja žensku, kad me odvali na kvarno njen bivši*, i to sa leđa. Tu se poguramo, izađemo napolje da se šoramo, mene zaslepe farovi, on me obali... I jebiga.
Moram malo da krenem u teretanu.
-Ti si, N., laka pero kategorija. Dok se nabilduješ ima deset puta da nahebeš.
Samo kratke staze.

*bivši je sveže otpušten robijaš.
Priča svedoka se u par detalja razlikuje od priče pretučenog Romea
JJ Beba JJ Beba 13:01 29.05.2015

Re: Onako na prvu

čini se da je najveći problem sa takvim likovima njihova više nego uspješna mimikrija. inicijalno zavođenje.
provaljivanje njihovih šema traži vremerna, a do tada je mreža uveliko ispletena.

beba valjda najbolje zna.


narcisoidne osobe su izuzetno zavodljive, one zavode sve, vole da ih svi vole, da im se dive, da im aplaudiraju pa ako još uz to ide talenat nema nazad. problem nastaje kada se prvi put oseti pukotina i ne reaguje jer misliš nije to ništa, proći će, oprotiš i onda nema kraja, uđeš u lup. barem je to moj slučaj bio, ne umeš da se izvučeš, ne umeš da postaviš granicu, čudiš se jer stvari meriš svojim, normalnim, aršinima, ne vidiš jasno, a u stvari imaš posao sa pokvarenom robom, sa poremećajem. jer narcisodno poremećene strukture ćesto razviju i druge poremećaje kao što psihopatija (odsustvo krivice, odgovornosti itd) a u mom slčaju i nešto što se u psihologiji naziva moral insanity. kad se tome doda svakodnevni život, borba za isti ,deca itd prosto nemaš kada da se baviš sobom a toneš sve dublje. treba tražiti stručnu pomoć, što ja nisam jer sam mislila da mogu sama, sve do velikog praska.
treba misliti na sebe i voleti se
antioksidant antioksidant 13:06 29.05.2015

Re: Onako na prvu

dizacu balvane gore dole.

а алтернатива овоме је дизање балвана лево десно?
maksa83 maksa83 13:24 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Tu se poguramo, izađemo napolje da se šoramo, mene zaslepe farovi, on me obali... I jebiga.


docsumann docsumann 13:50 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Bolje od ovoga?


nije to stvar boljosti. meni su su, recimo, SOIL & PIMP pretenciozni (ok, nije baš najadekvatniji izraz, al cenim da se kužimo). imam 4-5 njihovih albuma, al' ih rjetko slušam. čak ih slabo i na slične tematske kompilacije uvrštavam.

može to mnogo opuštenije


Spiridon Spiridon 14:31 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Šon Pen tukao Madonu bejzbol palicom.


a posle se vadio da je to bilo sto navodno "nije htela da jede"
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:36 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Naravno, blog jeste priča o umjetniku i zločinu ali da ne bude zabune - otišli bi u krajnost ukoliko bi umjetnicima generalno pripisali neku psihopatsko-narcisoidno-manijalkano-egotripoidnu deformaciju ličnosti. U tom smislu ne slažem se s ovim što Princi tvrdi, nekad je tačno ali u mnogim slučajevima nije, nema pravila, priroda ličnosti i karakter određuje ponašanje prema bližnjima a ne veza sa stvaranjem genijalnih dijela. "Deformacija" ličnosti u funkciji vremena opet zavisi od mnogo faktora: uslova rada, ne/uspjeha, ne/priznatosti, intenziteta slave i trajanja, finansijske isplativosti stvaralaštva (gorčina je neminovna ukoliko na duže staze radiš nešto što ti ne donosi ni poštovanje, ni priznanje, ni novac - ne moraš se baviti artom, radi ozbiljno bilo šta na duge staze bez ijedne od te tri stavke i ne znam koliku ljubav i posvećenost da gajiš prema tom poslu nećeš ni samom sebi biti prijatno društvo a o drugima da i ne pričamo).

Бежати као од куге, јер ма како генијални уметници били, такви виде само себе.


Rekao bih da generalno umjetnici vide svoje djelo, i to za razliku od trenutne globalne poplave selfi skrin "kulture" na društvenim mrežama upravo od strane 100 % mediokriteta sa prostom konzumerističkom životnom devizom "U se, na se 'n' poda se, baby" koji zaista vide i fotkaju samo sebe (jer - 40 mu ukusnih i vrelih prnjavorskih piroga sa sirom koje je lokalni mesar pojeo na nekom suludom takmičenju u brzom jedenju istih pa ih nije okusio narednih 40 mjeseci - baš i nemaju sad tu neko djelo za pokazivanje a opet ima mnogo toga da se pokaže)

dakle rekao bih da umjetnici često vide samo djelo na kome rade a ne sebe (sa izuzetkom nekih - posebno glumci, pjevači, performeri jer njihov instrument rada su oni sami - i tu se slažem sa Bo oni definitivno moraju da imaju neku dozu blagog narcizma i egzibicionizma) i upravo ta isključujuća skoncentrisanost na djelo i njegovo oblikovanje čini ih u isto vrijeme posebno zauzetim i nepristupačnim na dnevnoj bazi (i tu, nažalost, najviše stradaju bližnji, prijatelji) i ukoliko je djelo uspješno - istaknutim. E sad, kako ko podnosi pažnju i slavu to je druga stvar i tu ima različitih situacija - neko je introvertan ne voli da se eksponira, neko je, što kažu Ameri attention ili media whore i jedva čeka, a zilion je primjera da su ljudi prosto pukli od slave i završili na teškim drogama. Meni su oduvijek bili kul tipovi koji se pojavljuju samo onda kada završe neki projekat, promovišu ga i tad imaju šta da kažu, približe to što su radili.

Krelci, kako Beba kaže, koje treba izbjegavati, su realno svuda oko nas bili oni umjetnici, konobari, menadžeri, mesari, arhitekti, farmaceuti, pekari, činovnici, trgovci, doktorandi, političari, blogeri - i to je individualna stvar, stvar karaktera a sve bitange povezuje rđav odnos prema drugima, bližnjima, daljnjima, nebitno, dakle ljudi koji svjesno/nesvjesno zagorčavaju drugima život kljujući olovo oko sebe i taj modus operandi se ne da sakriti i izbija u prvi plan kao crta ličnosti bilo kroz suptilnu kritiku drugih, zajedljive opaske, cinizam, bilo kroz direktan govor mržnje, verbalno fizičko nasilje... Neko "rješenje" je uvijek na sigurnoj distanci i u smanjenju ili doziranju komunikacije - bilo da je riječ o poslu, zajedničkom hobiju ili druženju.

Ovaj lik Francuz je očigledno psihološki prevazišao problem što je ubio osobu (da ne ulazimo da l' svjesno il' nesvjesno, namjerno/nenamjerno - definitivno nema goreg zločina), uspio da se ponovo vrati na scenu i čak da drugima sugeriše, savjetuje putem medijske pozicije kako i šta. Za mene, kao "konzumenta" i potencijalnog primaoca te njegove poruke - to je previše. Fenks, bat no fenks i zato čika Markus Miler.
mariopan mariopan 14:49 29.05.2015

Re: Onako na prvu

apacherosepeacock
ma koliko hoćeš...


Kod mnogih zena visokopostovani i voljeni und seksi Son Koneri je umeo da kaze da zeni treba cesto zviznuti samarcinu.

A ja ga obožavam...obožavala.
Spiridon Spiridon 15:02 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Džejms Braun, tukao ženu šipkom i gađao iz pištolja, bežao kolima posle kroz 10 država.
Ako je verovati seljanima iz sela pored McCartneyjevog imanja Linda je često dolazila u selo oplavljena, ali se ćutalo. Roman Polanski - drogirao i silovao 13-godišnjakinju, zapalio pre donošenja presude u Francusku, uhapšen u Švajcarskoj zilion godina kasnije. Šon Pen tukao Madonu bejzbol palicom.


mog kolegu je zena redovno ubijala od batina, a nije se bavila muzikom. Jednom ga specijalno odvalila od batina (nekoliko fraktura, gipsano korito ...) pa je istraga dovela do toga da je kao mala svirala blok flautu u skolskom orkestru.

mirelarado mirelarado 15:10 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Krelci, kako Beba kaže, koje treba izbjegavati, su realno svuda oko nas bili oni umjetnici, konobari, menadžeri, mesari, arhitekti, farmaceuti, pekari, činovnici, trgovci, doktorandi, političari, blogeri - i to je individualna stvar, stvar karaktera a sve bitange povezuje rđav odnos prema drugima, bližnjima, daljnjima, nebitno, dakle ljudi koji svjesno/nesvjesno zagorčavaju drugima život kljujući olovo oko sebe i taj modus operandi se ne da sakriti i izbija u prvi plan kao crta ličnosti bilo kroz suptilnu kritiku drugih, zajedljive opaske, cinizam, bilo kroz direktan govor mržnje, verbalno fizičko nasilje... Neko "rješenje" je uvijek na sigurnoj distanci i u smanjenju ili doziranju komunikacije - bilo da je riječ o poslu, zajedničkom hobiju ili druženju.


Наравно да су его-манијаци и психопате равномерно распоређени у свим човековим делатностима, тј. међу људима. Овде смо разговарали о психопатама који су уједно и уметници. За такве (само за њих) мислим да цео свет, па и властито дело виде искључиво у функцији храњења тог незаситог ега. Зато сам и линковала Каравађовог Нарциса. Умањује ли та негативна лична црта значај и вредност њиховог дела? Мислим да не умањује, али да је, исто тако, боље да у животу не налетиш на такве. :)

Отвара овај Боцвенин текст мноштво питања на које је тешко дати неки коначан одговор. Рецимо, свако од нас ће рећи да су и злочинци и убице људи, и да закон треба да штити и њих, али када се, поштујући тај неспоран принцип, у пракси овај музичар убица после две године нађе на слободи, наставља каријеру, живи пуним плућима, реално је да се запиташ да ли је ту све како треба и куд се дедоше права и достојанство жртве...
princi princi 15:11 29.05.2015

Re: Onako na prvu

sa izuzetkom nekih - posebno glumci, pjevači, performeri jer njihov instrument rada su oni sami - i tu se slažem sa Bo oni definitivno moraju da imaju neku dozu blagog narcizma i egzibicionizma

Da, ima tu elemenata i svojevrsnog voajerizma pa skoro i hanibalizma od strane publike.
docsumann docsumann 15:18 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Наравно да су его-манијаци и психопате равномерно распоређени у свим човековим делатностима, тј. међу људима.


misim da ih ipak najviše ima među serijskim ubicama
docsumann docsumann 15:22 29.05.2015

Re: Onako na prvu

mariopan
apacherosepeacock
ma koliko hoćeš...


Kod mnogih zena visokopostovani i voljeni und seksi Son Koneri je umeo da kaze da zeni treba cesto zviznuti samarcinu.

A ja ga obožavam...obožavala.


čuo sam iz prve ruke da je ... pa najblaže rečeno skot.

jedna moja drugarica (heh, nekad je bila i nešto više) ga je inače više puta usluživala kao stjuardesa na nekoj posebnoj liniji, sad se i ne sjećam kojoj, ionako nebitno.

i to se sasvim podudara sa njenim opisom. dočim, za Rodžer Mura je pričala da je pravi đentlmen.
maksa83 maksa83 15:35 29.05.2015

Re: Onako na prvu

mog kolegu je zena redovno ubijala od batina, a nije se bavila muzikom. Jednom ga specijalno odvalila od batina (nekoliko fraktura, gipsano korito ...) pa je istraga dovela do toga da je kao mala svirala blok flautu u skolskom orkestru.

Sećam se, čitao sam o tome, istraga je ustvari utvrdila da su bile drombulje, i to samo jednom na nekoj pijanoj žurci ali su novine to posle našminkale pošto je bila ćerka nekog vojnog lica sa vezama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:52 29.05.2015

Re: Onako na prvu

docsumann
može to mnogo opuštenije

Мора да сам ти пуштао Индиго Џем Јунит. Ову ствар можда и нисам, сувише је опуштена. Кад хоћу да се приберем, онда је пустим. А у колима избегавам -- увек ме понесе да возим све брже и брже...


mirelarado mirelarado 16:06 29.05.2015

Re: Onako na prvu

docsumann
Наравно да су его-манијаци и психопате равномерно распоређени у свим човековим делатностима, тј. међу људима.


misim da ih ipak najviše ima među serijskim ubicama


А серијских убица, опет, има међу пекарима, лекарима, апотекарима, дрводељама, пастирима...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:14 29.05.2015

Re: Onako na prvu

mog kolegu je zena redovno ubijala od batina, a nije se bavila muzikom. Jednom ga specijalno odvalila od batina (nekoliko fraktura, gipsano korito ...) pa je istraga dovela do toga da je kao mala svirala blok flautu u skolskom orkestru.





Prvo se uporno vadila da treba da ode tetki po lek, ali ekspertizom i stručnim naporima istražitelja slučaja pokazalo se ipak - blok flauta, da, daa
Spiridon Spiridon 16:15 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Sećam se, čitao sam o tome, istraga je ustvari utvrdila da su bile drombulje, i to samo jednom na nekoj pijanoj žurci ali su novine to posle našminkale pošto je bila ćerka nekog vojnog lica sa vezama.


situaci se kasnije smirila, ali ja pouzdano znam da je moj kolega poceo tajno da uzima intenzivne casove aikida kod pokojnog Ljube Vracarevica.


tess tess 16:19 29.05.2015

Re: Onako na prvu

princi
Da, ima tu elemenata i svojevrsnog voajerizma pa skoro i hanibalizma od strane publike.

Oh, oh, ima elemenata i za erotski triler.


Kh, ja, i dalje mislim da su i manijakalnosti, prave ljudske, i ludila mnogo čistiji i jasniji (da ne kažem pošteniji) od ovog uopštenog snebivanja, nad tuđim devijacijama, u blogerskom partijskom transu.

Gdje grupice (a jedan je priča, dvoje su roman, troje već drama) otkrivaju samo i uvijek: taštine, lažne skromnosti, cinkarenja, slabosti, kvazi alternative zlom realitetu (ona moralna preseravanja o čestitosti pepeljuge koja i nije, da smo jasno, zavela princa musava i sa metlom u ruci, one mudre istine i dobrote u slovu i riječi, o politici da ne pričam i svim luzerstvima nacije), i na koncu: egzibicionizam i voajerizam, ali svakodnevni i dugogodišnji.

Ljudi se prikazuju, pojavljuju, skidaju, oblače, glože, ne vole više no što vole i svi imaju po manijaka, kurvu i lopova u susjedstvu, u knjizi, i u džezu (za ovo dvoje, bebu i predatortza, ne važi: beba se izvukla od jednog i to je ok, sa srećom. A i predatortz je, ipak, mogao malo izbubetati sestrinog dasu. U Srbiji je, od početka godine, ubijena 21 žena. Ej, 21 žena, to je 1 sedmično. Koliko li ih je šikanirano svakodnevno, sad u ovom trenutku dok ovo pišem?).

I sad ovde, mi, imamo dilemu, dal osuditi umjetnika kroz njegovo umjetničko djelo, mislim, dal je on izuzet, šarmom valjda, harizmom..

Manijak je manijak. I ja sam manijak.

Samo, evo, na blogu ih nema i čini mi se da bi došlo da partijskog oprosta grijeha, članovima, i, jer bloger je maltene kao umjetnik, ima on prava na svoje demone.
Dočim: taxista Pera nema.

Tedoh reći, ako ovo ovde nije egzibicionizam,
šta je onda?
Stradalništvo za Srbiju?

I da li ima manijaka, osim mene? Ne? Samo ja?
Pa ok, idila.
Fino.
I to je nešto.


docsumann docsumann 16:22 29.05.2015

Re: Onako na prvu

Мора да сам ти пуштао Индиго Џем Јунит


na njih me je navukao crossover.

nažalost na tjubetu nema moje omiljene njihove stvari - buffalo
docsumann docsumann 16:24 29.05.2015

Re: Onako na prvu

mirelarado
docsumann
Наравно да су его-манијаци и психопате равномерно распоређени у свим човековим делатностима, тј. међу људима.


misim da ih ipak najviše ima među serijskim ubicama


А серијских убица, опет, има међу пекарима, лекарима, апотекарима, дрводељама, пастирима...


niko miran, niko spokojan
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:17 29.05.2015

Re: Onako na prvu

docsumann
mirelarado
docsumann
Наравно да су его-манијаци и психопате равномерно распоређени у свим човековим делатностима, тј. међу људима.
misim da ih ipak najviše ima među serijskim ubicama
А серијских убица, опет, има међу пекарима, лекарима, апотекарима, дрводељама, пастирима...
niko miran, niko spokojan


bocvena bocvena 20:02 29.05.2015

Re: Onako na prvu

tess


dobro došla na blog:)
tess tess 06:52 30.05.2015

Re: Onako na prvu

dobro došla na blog:)

:)
blogovatelj blogovatelj 17:57 02.06.2015

Re: Onako na prvu

ni mašta ne može da stvori tako nešto kao moj život. španska serija je mala maca


Ja izgubio pasoš u Maroku. Napravi mi u dva minuta sudbina (tj. moja nepažnja i ludilo) od života mešavinu Stranca, Proklete avlije i Travničke hronike.
U sedam dana sam zaradio priču da je pričam unucima. Kako bih ubio sebe, kako bih ubio druge, kako izgleda klonja u marokanskoj muriji, kako izgledaju pandurske kancelarije u marokanskoj proviniciji a kako u metropoli, svašta...
Kako izgledaju ambasade svetskih sila u zemljama trećeg sveta i u neprijateljskom okruženju, kako izgleda korzo u Tandžiru, kako u Rabatu a kako u Kazablanci...
Ej živote, lutalice...
docsumann docsumann 04:52 29.05.2015

umjetnik & metamorfoze


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana