Kultura| Roditeljstvo

Beolab trenira strogoću

uros_vozdovac RSS / 07.06.2015. u 17:55

Zanimljiv razvoj situacije, javio mi se BeoLab koji tvrdi da nije njihov portir u pitanju, e sad ... Čak i nije njihov ulaz na slici (ulaz je u stambenu zgradu) a njihova su vrata pored.

Dakle ko je portir, i zašto spominje BeoLab?

Stay tuned, obećava zabavu :)

 

Uskoro, Kaja moja, puni 6 godina. Nedelja je danas bila baš topla u Beogradu smislimo mi da provedemo dan napolju. Sjajno.

Đavo ne spava ni u ovako lep dan, poslom nekim svratimo do Resavske obavimo na brzaka šta se ima obaviti, pa se mislimo naš je Karađorđev...

Obavimo poslić, glatko i brzo, kako i treba, a i red nalaže kupimo sladoled detetu da se počastimo. Ne voli dete da hoda i jede, odlično, sednemo na stepenik nekog ulaza u poslovnu zgradu, em hladovina em na miru da pojede, pa neće park da pobegne. 

Iz ulaza izlazi sedovečni čovek, sav usplahiren i naređuje detetu da ustane sa stepenika i skoloni se. Kaže otprilike ovako:

"Ovde je sedište firme "BeoLab" a oni ne vole, pa su zabranili da se sedi na stepenicama" 

 

 

 

 

 

Kako sam lepo vaspitan čovek, ne svađam se sa portirima a ni uvaženom laboratorijom, čak i kad nisu u pravu jer je u pitanju javna površina odemo dete i ja poraženi u naš park.

Ostaje nekoliko pitanja:

1. Šta BeoLab ima protiv šestogodišnjaka koji jedu sladoled?

2. Šta apoteka BENU (dele čuvara) ima prrotiv šestogodišnjaka koji jedu sladoled

3. Hoće li ikad taj zakon o privatnom paraobezbeđenju da znamo na čemu smo

4. Šta može uopšte da znači "ne vole da im se sedi na stepenicama"

p.s. ovo je ta apoteka

 

 

 

 

 

Korisni linkovi:

BeoLab 

Apoteka izuzetno nadahnutog imena BENU

 

Atačmenti



Komentari (303)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:55 08.06.2015

Re: Sloboda

Пеђа је у праву, Енџи.


ni tu ne pise zasto se zove Moric, da l po vlasniku, ili crtanom liku istog imena-prezimena:)))

..'naci, rekoh vec, moguce i ok,...i jedno i drugo.:)))


Обратити пажњу на беспризорника који седи на степенику на фотографији. :))))


ja videla vise puta, kako je ceo stepenik nacickan bezobraznicima sa sladoledom.
princi princi 12:57 08.06.2015

Re: Sloboda

U ovom neformalnom, sasvim spontanom i na brzinu organizovanom sukobu baklave vs miteleuropski sladoled, moram priznati da sam, kao i svaki pravi Srbin, svim srcem na strani balija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:04 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
Пеђа је у праву, Енџи.


ni tu ne pise zasto se zove Moric, da l po vlasniku, ili crtanom liku istog imena-prezimena:)))

..'naci, rekoh vec, moguce i ok,...i jedno i drugo.:)))


Обратити пажњу на беспризорника који седи на степенику на фотографији. :))))


ja videla vise puta, kako je ceo stepenik nacickan bezobraznicima sa sladoledom.

Победила си.
Одустајем.
angie01 angie01 13:06 08.06.2015

Re: Sloboda

ali ovaj mića sa rdečim pantalonama


kad voli,


angie01 angie01 13:09 08.06.2015

Re: Sloboda

Одустајем.


gde sad, kad je najbesmislenije:)

al, sladak je Mica, stoji!


maksa83 maksa83 13:11 08.06.2015

Re: Sloboda

kad voli,

Crveno, Belo, Crno sad znam na šta me podseća!

Šarenko!!!

Kad ga Turci dovate ima da bude i na štapiću, k'o pravi.
angie01 angie01 13:14 08.06.2015

Re: Sloboda

Kad ga Turci dovate ima da bude i na štapiću, k'o pravi.



ja tu nista ne bih menjala!


maksa83 maksa83 13:24 08.06.2015

Re: Sloboda

ja tu nista ne bih menjala!

Brajović (koji je prvi počeo), Mirela (prva kačila slike bez odobrenja slikanog), jasno vam je da ste odgovorni što je Moric dobio svog Internet stalkera u obliku Anđe?

Dogovorite se ko će od vas dvoje da mu se izvini. (Pre nego što dođu Turci, ako je moguće).
princi princi 13:29 08.06.2015

Re: Sloboda

Cekaj, bre, a gde je tu pistaco?
angie01 angie01 13:30 08.06.2015

Re: Sloboda


Brajović (koji je prvi počeo),


prvi poc'o, onaj provokator, princi.
angie01 angie01 13:31 08.06.2015

Re: Sloboda

Cekaj, bre, a gde je tu pistaco?


imas i baklava sladoled.
predatortz predatortz 13:31 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01

Brajović (koji je prvi počeo),


prvi poc'o, onaj provokator, princi.


Čuvajte se engleskih igrača! Uvek nas skupo koštaju...
princi princi 13:36 08.06.2015

Re: Sloboda

provokator, princi.

Princi je jos pod snaznim utiskom bocca di lupo sladoleda, tako da njegove provokacije treba prihvatiti s velikom rezervom.

E, nego, ljudi, ima li po Beogradu negde da se jede dobar street food, ono, s kamiona? Ima li ljudi koji to uopste rade? Oni fensi restorani, to je tako dosadno i smaracki.
maksa83 maksa83 13:37 08.06.2015

Re: Sloboda

imas i baklava sladoled.

Pa zar ništa nije sveto?

Šta je sledeće? Urmašice-mousse?

Pozivam sve pravoverne da udružimo sredstva, napravimo fond takoreći, i da za taj baklava-sladoled abomination doplatimo Turcima još dvanajs sati na ko'cu za ovog.
princi princi 13:38 08.06.2015

Re: Sloboda

imas i baklava sladoled.

Od cega je baklava?

To je ona moja stara teza, na koju sam cesto pomislio, ali je nikad nisam naglas rekao: nema pravog Turcina do Svabe.
mirelarado mirelarado 13:40 08.06.2015

Re: Sloboda

Dogovorite se ko će od vas dvoje da mu se izvini. (Pre nego što dođu Turci, ako je moguće).


Ево, ја ћу, и у своје и у Пеђино име. Данас је ионако један од оних дана када ми ништа не иде од руке. Изашла сам малочас на Студентски трг да нешто обавим, а уједно и чврсто решена да усликам ону клупицу. Кад, дон'т леј девл, на њој седи нека девојка удубљена у свој мобилни телефон. Тешко да је гошћа хотела, пре ће бити да чека неког ко је у банци (суседни улаз). Пошто прајваси ибер алес нисам смела да глумим папараца. И, што је најгоре, нико се из хотела не промоли да је отера.
angie01 angie01 13:46 08.06.2015

Re: Sloboda

ono, s kamiona?


nije s kamiona, al ima, zavisi sta 'oces- ima na pocetku Goce Delaceva, odmah posle rasrksnice od Yuge, s leve strane, Cirino drvce- odlicni cevapi od pravog mesa-govedjeg, npr.

imas restoran u Omladinskih brigada a iza bivseg Perpera- zove se Durmitor- sve domacinska klopa za male pare,...
angie01 angie01 13:47 08.06.2015

Re: Sloboda

Od cega je baklava?


od organik bakalve- valjda:)
princi princi 13:52 08.06.2015

Re: Sloboda

imas restoran u Omladinskih brigada a iza bivseg Perpera- zove se Durmitor- sve domacinska klopa za male pare

Nije fora da je za male pare, nego da je ukusna i zgotovljena tu, na licinom mestu, sa mnostvom zacina. Da ima malo world food privlacnost, malo comfort food. Mislim da znam taj Durmitor.
angie01 angie01 13:59 08.06.2015

Re: Sloboda

Nije fora da je za male pare


pa ti plati onda vise, sta da ti kazem.:)

klopa je stvarno dobra, domacinski napravljena, jedno je stalno guzva- ne znam sta volis, al preporucujem govedja rebra ispod saca-puter varijanta,...a imaju sve one specije kao u slicnim restoranima, mozes ti da trazis da ti organizuju od svega po malo- Daca zatvoren- jer je umro gazda, inace mi tamo bilo najomiljenije.

za ribu- kod Pase- iako je sada neko drugi gazda i dalje je dobra corba, fina su jela, ljubazno osoblje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:01 08.06.2015

Re: Sloboda



Ово је нека стара понуда, са НБГДа.
princi princi 14:03 08.06.2015

Re: Sloboda

nije s kamiona, al ima, zavisi sta 'oces- ima na pocetku Goce Delaceva, odmah posle rasrksnice od Yuge, s leve strane, Cirino drvce

Znam to, to mi stari kraj. Street food nije fast food. Mora da ima strast, da volis. Ovako nesto.
angie01 angie01 14:12 08.06.2015

Re: Sloboda

. Mora da ima strast, da volis


cirino drvce ima

a to sto si nakacio- nema na taj nacin, barem ja ne znam.




nikvet pn nikvet pn 14:14 08.06.2015

Re: Sloboda

Клупа кажеш.

Испред свог локала турим клупу да могу клијенти са псима и напољу да сачекају. На јавну површину за коју плаћам општини кинту; ништа ограђено, ни кавез ни башта.

Клупа је преподне у хладу, привлачна, седну бакице с пијаце, надничари, заљубљен пар. Ако, тако и треба. Немам ништа против све док не галаме, прљају или пију пиво. Онда ја, сЕдовечно чичиште, лепо покажем где је кафана а где контејнер. Све културишка и све буде о.к.

Али клупа ноћу дође јако посећена. Јутром гомила флаша, конзерви, марамица, пикаваца, кеса ... Моја госпоја чисти и сикће, подиже ми тлак. Како ја мангупарији да доакам ? Еурека, купим лак па увече излакирам. Ујутру пет гузица налепљених, нигде ђубрета. Хехе, кажем ја, зезнуо сам их и увече поновим лакирање. Али ујутру ... Гомила ђубрета а на клупи новине ... Доообро, сад је мене зезнула мангупарија, спортске активности божемој; шпаклу у шаке па гули.

Мислим се даље како ћу и досетим се : развалим клупу, склоним ноге па поставим две жардињере. Преко њих клупу. Ујутру изнесем увече унесем и све супер.
princi princi 14:17 08.06.2015

Re: Sloboda

Ma, imas ceo taj pokret, baziran na locally sourced hrani koja se sprema na odredjen nacin. Svaki kamion ima nesto svoje. Novi rokenrol. Malo maste, malo igrarije, i cista magija (kad je originalnost i masta u pitanju, tu smo mi najaci, :))))))))). Po Americi toga ima koliko hoces, kod ovih ustogljenih Evropljana nesto manje.
ivana23 ivana23 15:08 08.06.2015

Re: Sloboda

Princi ima ovo u vidu.
angie01 angie01 15:35 08.06.2015

Re: Sloboda

Princi ima ovo u vidu.


pa znam, al to je samo pakovanje koje kod nas nije organizovano na taj nacin, imas ili domace kuhinje-koje nisu na vozilu:)), brzu hranu- opet razlicita pakovanja i restorane,

to sto princi trazi, bilo slicno na z vencu- al opet u lokalu- isli i mi blogeri zajedno par puta- i to su zatvorili, nemam pojma zasto- a bilo tipa, dokolenice u podvarku, gulasi, sarme,...


ja bi volela jedan sa vijetnami s nudlama i dzapaniz susijem- ovo sto ima po gradu- nema veze sa zivotom, ili, bolje receno, najbolje rolnice u gradu se prave kod mene u kuci:))).

i obavezno indijski, sa svim onim karigulasima, masala ovo/ono, tanduri ciken, mirisnim pirincem, i nan-om, ja bih mogla svaki dan samo to....i tajsku klopu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:42 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
... i to su zatvorili, nemamм pojma zasto

:))))))))))
Из истог разлога због којег су затворили и Дачу.
А то није због смрти газде.
angie01 angie01 15:46 08.06.2015

Re: Sloboda

Из истог разлога због којег су затворили и Дачу.


e, blago meni sto te poznajem, pa ces da mi kazes zasto?


...za Dacu nam rekle Dacine komsije- e sad lazu skotovi....iskreno, mi se pitali, ko bi zatvorio onako razradjen posao.
angie01 angie01 15:50 08.06.2015

Re: Sloboda

je l ces da mi kazes?
maksa83 maksa83 15:58 08.06.2015

Re: Sloboda

i obavezno indijski, sa svim onim karigulasima, masala ovo/ono, tanduri ciken, mirisnim pirincem, i nan-om, ja bih mogla svaki dan samo to....i tajsku klopu.


Thai snogovača: Thai Fazon

Drži gospođa evidentna Tajlanđanka, jako prijatna, i njena ćerka još evidentnija mešavina Tajlanđanke i Srbina (ako se iko pitao kako izgleda uber-rasa, to vam je to, šta ćeš više).

Nemam neki reper za kvalitet pošto sam Thai kuhinju probao na još 2 mesta u svetu al' od toga ništa na Tajlandu, no mi se ovo svidelo u preko nekoliko navrata kao skroz okej brza kujna.

Najbolja japanska hrana je kod nas na vrhu onog Mirelinog :))) Square Nine hotela. Za to imam reper, i ono je više nego dobro, a od pristupačnijih stvari ni suši koji se kod nas raznosi po kućama uopšte nije strašan, dapače.

angie01 angie01 16:05 08.06.2015

Re: Sloboda

Thai snogovača: Thai Fazon


u mom starom kraju,...moj problem je sto sam na Tajladu zivela, pa znam kako tu zvuci u originalu, a to je fa-mo-zno!


Square Nine hotela.


nisam tu probala, a sve ostalo sto jesam- nema veze sa zivotom, lici, al nije bas.
maksa83 maksa83 16:11 08.06.2015

Re: Sloboda

u mom starom kraju,...moj problem je sto sam na Tajladu zivela, pa znam kako tu zvuci u originalu, a to je fa-mo-zno!

Pa i gospoja koja drži Thai Fazon tamo živela, malo je tamo i rođena, možda je ponešto i naučila.

Square Nine je world class, ali su i cene odgovarajuće.
angie01 angie01 16:16 08.06.2015

Re: Sloboda

Pa i gospoja koja drži Thai Fazon tamo živela, malo je tamo i rođena, možda je ponešto i naučila.


sve to stoji, pitanje je samo, da l ima sve sto joj treba, ili improvizuje od onoga sto moze da nabavi ovde, kao vecina onih sto drze neki nacionalni restoran.
princi princi 16:17 08.06.2015

Re: Sloboda

ivana23
Princi ima ovo u vidu.

To! Aaaa, ja mislio ovo negde u Bg, :(...
maksa83 maksa83 16:22 08.06.2015

Re: Sloboda

sve to stoji, pitanje je samo, da l ima sve sto joj treba, ili improvizuje od onoga sto moze da nabavi ovde, kao vecina onih sto drze neki nacionalni restoran.

Ne znam kako se snalazi, ali vidim da u vitrini ima stvari (neke paste i razno trunje :))) koje koristi a kojih ovde nema po radnjama, doduše nije da sam užasno snažno pokušavao da ih nađem. Natpisi su mahom na azijskim pismima, tu i tamo dodatno i na nemačkom.
maksa83 maksa83 16:24 08.06.2015

Re: Sloboda

princi
ivana23
Princi ima ovo u vidu.

To!

To neš naći ovde. Za najbližu sličnu stvar tome moraš da odeš do Beča gde ispred Rathausa (graCke kuće) početkom proleća izađu svi viđeni world kitchen restorani sa svojim štandićima, i to radi tako napolju do jeseni. Uvek je gužva.
princi princi 16:26 08.06.2015

Re: Sloboda

To neš naći ovde.

Na zalost, ne. Mi smo jednostavno previse pokondirene tikve za ovako nesto. Ili prevelika sirotinja, sto mu se svodi na isto.
maksa83 maksa83 16:31 08.06.2015

Re: Sloboda

Na zalost, ne. Mi smo jednostavno previse pokondirene tikve za ovako nesto. Ili prevelika sirotinja, sto mu se svodi na isto.

Tja šta znam, možda i to i sve kao trend mora da doluta do nas. Recimo, te buseve sam u najvećem srpskom gradu Čikagu video prvi put tek mislim prošlog leta ili zimus, do tad ih sigurno nije bilo, sad ih ima načičkanih po dauntaunu pored poslovnih zgrada. Ovde imaš tu i tamo stidljivo neke libanske kioske + naravno gomila nekih čajniz džankova varirajućeg kvaliteta, itd.
angie01 angie01 16:34 08.06.2015

Re: Sloboda

Ne znam kako se snalazi, ali vidim da u vitrini ima stvari (neke paste i razno trunje :))) koje koristi a kojih ovde nema po radnjama


problem je,sto se tai kuhinja bazira na mnogim specificnim a svezim namernicama, kojih nema kod nas, a koje se veoma kratko termicki obradjuju, tako da sem tih pasti i po nekih zacina, ne verujem da ima sve sto joj treba- no svakako cu otici na klopu- ne moze da bude losa, samo sumnjam da je sve kao sto treba da bude iz navedenih razloga.


kod mene u komsiluku, neki tip-Deki, drzi ejza fud i kuvar mu je pravi Filipino- a hrana- nama pojma s zivotom- mulja neke nase seckane stvari u voku i to zalije soja sosom i to mu je to.
princi princi 16:36 08.06.2015

Re: Sloboda

Ne, mislim da se nadje kriticna masa nekog naroda. Taj trend street fooda i uopste neke promocije tog shabby chica kad su kafei u pitanju je poceo sa krizom. Kao neki post-grunge fazon, svaki kafe fura neke svoje mesavine. Toga recimo imas po Australiji, Brizbejnu, Sidneju koliko hoces, vidim, slican je trend i u Londonu. Toronto je malo seljana u tom smislu (pretpostavljam da je slicna prica i sa Cikagom). Vankuver, s druge strane, buja. Kazu slicno i za Portland. Tako da ta lokalna scena dosta zavisi od tih nekih lokalnih prilika (u, sine, ovo je profound mudrost). Izgleda gde je reakcija na taj neki korporativizam bila jaca, tamo se i ta street food scena vise razvila (jbg, kod mene se svodi na politiku. Cak i seks).
angie01 angie01 16:37 08.06.2015

Re: Sloboda


Tja šta znam, možda i to i sve kao trend mora da doluta do nas


pa, hebote, da neka sosa napravi vagon sa domacim rezancima-pa razni prelivi i paprikasi- tako nesto bih ja otvorila da sam u biznisu- ne znam da l bi mogla da postigne posluzivanje.
angie01 angie01 16:45 08.06.2015

Re: Sloboda

Toronto je malo seljana u tom smislu


opet velim, samo je drugo pakovanje,...u Totontu i Indijskom kraju imas celu ulicu restorana, koji su prakticno ta klopa- a odlicni su, po sistemu, platis 10 dolara i klopaj baki, imas i pakistance i vijetnamce u slicnoj varijanti, kao i Kineze u cajna taunu- samo nisu u vozicu, nego u lokalu,...u marhamu ima jedan veliki Korejski susi- ol ju ken it- nije normalno koja klopa- vrhunska.

ili oni fud kortovi, gde pored brze hrane imas i tezge sa domacom klopom kao u vozicu.
maksa83 maksa83 16:45 08.06.2015

Re: Sloboda

pa, hebote, da neka sosa napravi vagon sa domacim rezancima-pa razni prelivi i paprikasi- tako nesto bih ja otvorila da sam u biznisu- ne znam da l bi mogla da postigne posluzivanje.

Ako se izmaknemo iz okvira kamiončiča (koji zapravo u Beogradu koji je u stanju permanentnog saobraćajnog kolapsa + ima hronični problem sa parkiranjem, pa kamiončići nemaju mnogo smisla), taj bizis ovde zapravo cveta, samo ne ideš ti do kamiona nego ti donose kući/na pos'o:

http://www.donesi.com
http://www.klopanaklik.com.

Ima šta 'oćeš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:50 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
Из истог разлога због којег су затворили и Дачу.

e, blago meni sto te poznajem, pa ces da mi kazes zasto?
...za Dacu nam rekle Dacine komsije- e sad lazu skotovi....iskreno, mi se pitali, ko bi zatvorio onako razradjen posao.

Морица дуго година познајем, мало пре него што је ушао у посао са сладоледом, таман је био пред отварањем кад сам га упознао, а Дачу сам познавао, преко пријатеља, и маторог (жив је, богу хвала) и млађег (покојног), и сестру, њен се син а Дачин унук годинама играо са мојим сином, тамо.

Но, свакако комшије и ти знате боље шта се и ту и тамо догађало.
То је та памет: комшијска, и над њоме нема ништа веће, озбиљније, и паметније, и цео свет се тој памети клања. И кад се каже -- Рекао ми његов комшија, то као да је у стени на Гори синајској уклесано, одмах испод десет заповести.

Рекох већ једном -- одустајем.
Стар сам ја за ово надметање.
princi princi 16:53 08.06.2015

Re: Sloboda

ili oni fud kortovi, gde pored brze hrane imas i tezge sa domacom klopom kao u vozicu.

Seko, uporno pokusavam da ti objasnim da street food nije ni junk ni fast food. Mislim, food courtovi i street food je kao dupe i oko. To NIKAKO nije ista stvar. Toronto jeste kao mesto pa skoro izmisljen za street food, ono da ima thriving scene, ali zbog nekog razloga nema. Kazu da je razlog sto je former mayor, Rob Ford, stavljao neke ludacke taxe i cene parkiranja.
princi princi 16:56 08.06.2015

Re: Sloboda

koji zapravo u Beogradu koji je u stanju permanentnog saobraćajnog kolapsa + ima hronični problem sa parkiranjem, pa kamiončići nemaju mnogo smisla

Pa tesko da je Beograd gori od Londona. London je ono, totalno, undriveable. Ja sam mislio da je Toronto katastrofa, medjutim od kad sam ovde, meni uopste nisu jasni ljudi koji voze kola po Londonu. Ali, ljudi se snadju, pa i za to nadju resenje. Nikad mi nije bilo jasno kako to da u BG ne zazivi sistem raznosenja na vespama i mopedima. To je, ono, po mestima sa gustim saobracajem standard. Nema, brate, kad smo mastovita i snalazljiva nacija, :).
maksa83 maksa83 17:08 08.06.2015

Re: Sloboda

Nikad mi nije bilo jasno kako to da u BG ne zazivi sistem raznosenja na vespama i mopedima.

Pa 'rana se i raznosi vespama i mopedima, masovno. Ko nema svoje motorine imaš i servise koji ništa ne prave od hrane, samo raznose. Imaš i briljantan servis - kad se uroljaš a negde si kolima, okreneš telefon, dođe tip na motorinu koji može da se spakuje u gepek, uđe u kola i odveze te kući.

Problem je, naravno, odsustvo metroa koji bi efikasno povezivao centar sa periferijom, a i stoka koja stane "samo da nešto obavi" (čuvena trepćuća svetla) a koja se neadekvatno kažnjava i ne odnosi dovoljno revnosno, itd. itd. Al' to je sve stara priča...
princi princi 17:13 08.06.2015

Re: Sloboda

Imaš i briljantan servis - kad se uroljaš a negde si kolima, okreneš telefon, dođe tip na motorinu koji može da se spakuje u gepek, uđe u kola i odveze te kući.

Da, da, to je fino i vrlo korisTno. Inace, saobracajne guzve jedino taksa resava, nikakva infrastruktura*. Globi ljudi, i pazice gde i kad ce da voze. To je, medjutoa, politicki nepopularna mera (tj politicar koji je donese moze da racuna da ce sledece izbore sigurno izgubiti), pa se slabo gde primenjuje. Koliko mi je poznato jedino London i par engleskih gradova furaju congestion charge, ali to moze samo u naciji koja voli da se oseca mizerno. Kod Amera i Kanadjana koji zive i disu svoje gas guzzlere to ne bi proslo.

*Napravi vise puteva, izgradi novu infrastrukturu, samo ces novu i jos vecu guzvu napraviti. Praksa pokazala.
angie01 angie01 17:24 08.06.2015

Re: Sloboda

Но, свакако комшије и ти знате боље шта се и ту и тамо догађало.


evo vako- da ne dramis,

za Morica ti rekoh, kad se otvorio- mi pitali sto Moric oni u radnji rekli to sto ja ovde napisah i sve ostalo znas- verujem i tebi i tako to.

za Dacu- dosli jednom, k'o i obicno, al posle nekog vremena, ono zatvoreno, mi dosli opet, a prvi put bili jako gladni pa samo presli u Hercegovinu jer je jos bila zima, opet zatvoreno i tu ulazi bas komsija i mi pitam sta bi i on rece to sto i ja- i toliko o tome- znaci, nisam insitirala, malo sam se ovde s tobom salila i nista veliko i dramaticno bilo nije, ko sto ti naokolo stalo uvidjas i spocitavas.


jos mi reko nisi u cemu je stvar oko zatvaranja?
angie01 angie01 17:27 08.06.2015

Re: Sloboda

Seko, uporno pokusavam da ti objasnim


pa hvala ti- al ja ti samo velim, da je u nekim situacijama, drugacijim pakovanjima to upravo ta klopa- pa sad bilo u vagonu, na tezgi ili unutra.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:30 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
jos mi reko nisi u cemu je stvar oko zatvaranja?

Рекао сам ти да сам одустао.
Шта год да кажем, ти и комшије знаћете боље, па то обесмишљава мој напор.
nsarski nsarski 19:34 08.06.2015

Re: Sloboda

Nikad mi nije bilo jasno kako to da u BG ne zazivi sistem raznosenja na vespama i mopedima.


To postoji. Cesto vidjas te mopede kojima raznose pizzu, rostilj, itd. A i automobilcici sa street food se polako pojavljuju. Pre neki dan sam video "virslomobil" preko puta Specijalnog Suda.

angie01 angie01 19:35 08.06.2015

Re: Sloboda

Рекао сам ти да сам одустао.
Шта год да кажем, ти и комшије знаћете боље, па то обесмишљава мој напор.



Brajovicu, stalno si u nekom frasu,

vidi, za moj slucaj nije tako dramaticno bitno da se ovde prebijamo sa informacijama o imenu i zatvaranju nekih ugostiteljskih objekata do istrebljenja i dokazivanja koga ko sve i to od pocetka poznaje- moje inkriminisane info, lazne ili ne, dobijene su tako kako sam ispricala i nisam dalje istrazivala jer nije ni bilo nekog razloga, bar za mene- evo, sada si ti rekao da znas bolje i da sve njih poznajes i vazi- sto bi sada uvodio i razne dramske momente ukojima delis neke karakteristike.

mislim, znam i ja po neke poznate ljude ili se sa njima druzim, al me to ne fascinira toliko, mislim, oni su meni to sto jesu u nasem odnosu, i sta se to koga tice- nije to nikakvo ordenje koje stalno treba da pokazujem- a i po prirodi sam fina i povucena:).

i jos da ti velim za princevsko poreklo i sve te price na kojima u poslednje vreme neobicno inisitiras- mislim, koga to uopste zabole i kakve to veze sa nekoim raspravama ovde ima, mozda i ja imam neko poreklo mnogo konkretnijeg od tog, ili neko drugi, al ne vidim svrhu mahati sa tim, kao dodatnim argumentom u nekoj prici, jednako kao sto me nervira verzija, evo ja sam siromasan i jadan pa zato...

ne znam sta ti se desilo, al stalno si u nekom dramaticnom neizdrzu, prvo krenes sa nekim zapletom koji ne postoji, pa onda ga naduvavas, naduvavas, pa onda krenes da se zestis i na kraju si ti, presvetli velikistagodutomtrenutku, neshvacen i prezren od nas ostalih, mrava i nedostojnih smrtnika....koji su pri tome nemoralni kradljivci, lazovi i lopuze, urusioci sistema sopstvene drzave i pri tome anonimni blogeri, koji kao takvi ne mogu da se provere na spiskovima duznika za porez ili sta god vec, bez pedigrea, da bi uopste bilo sta sto kazu, bilo validno...ne znam kako s tim da bilo sta.
mirelarado mirelarado 19:41 08.06.2015

Re: Sloboda

nikvet pn
Клупа кажеш.

Испред свог локала турим клупу да могу клијенти са псима и напољу да сачекају. На јавну површину за коју плаћам општини кинту; ништа ограђено, ни кавез ни башта.

Клупа је преподне у хладу, привлачна, седну бакице с пијаце, надничари, заљубљен пар. Ако, тако и треба. Немам ништа против све док не галаме, прљају или пију пиво. Онда ја, сЕдовечно чичиште, лепо покажем где је кафана а где контејнер. Све културишка и све буде о.к.

Али клупа ноћу дође јако посећена. Јутром гомила флаша, конзерви, марамица, пикаваца, кеса ... Моја госпоја чисти и сикће, подиже ми тлак. Како ја мангупарији да доакам ? Еурека, купим лак па увече излакирам. Ујутру пет гузица налепљених, нигде ђубрета. Хехе, кажем ја, зезнуо сам их и увече поновим лакирање. Али ујутру ... Гомила ђубрета а на клупи новине ... Доообро, сад је мене зезнула мангупарија, спортске активности божемој; шпаклу у шаке па гули.

Мислим се даље како ћу и досетим се : развалим клупу, склоним ноге па поставим две жардињере. Преко њих клупу. Ујутру изнесем увече унесем и све супер.


Ето, сасвим разумно и логично решење.
Ниси стављао натпис да је клупа само за твоје клијенте са псима. Уједно, ко год је одводио пса ветеринару зна да ти је таква клупа збиља потребна. Шта ће гостима хотела са пет звездица клупица на улици, не умем да докучим... изузев онога "јер смо тако у могутјности". :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:58 08.06.2015

Re: Sloboda

angie01
i jos da ti velim za princevsko poreklo...

:)))))))))

Ја сам одустао. Ти ниси. Чудесно.
angie01 angie01 20:06 08.06.2015

Re: Sloboda


Ја сам одустао. Ти ниси. Чудесно.


ti si odustao da mi kazes ono sto si rekao da ja ne znam dobro, jer sam, bla, bla, bla, sa sve komsijama i to je taj slucaj o kome ti stalno i pricas,...

pa sam imala potrebu da ti kazem sta mislim o tim tvojim dramskim momentima- nicim izazvanim- jer nit je drama nit tu ima nesto vise od napisanog- sta sam i od koga cula.

pa sad ti uzmi, ili ostavi sa rezignacijom visocanstva:).
mirelarado mirelarado 20:11 08.06.2015

Re: Sloboda

Najbolja japanska hrana je kod nas na vrhu onog Mirelinog :))) Square Nine hotela. Za to imam reper, i ono je više nego dobro, a od pristupačnijih stvari ni suši koji se kod nas raznosi po kućama uopšte nije strašan, dapače.


За тај ресторан сам и ја добила препоруке и то од некога у чији укус верујем. И драго ми је што је тако, некада ћу свакако и отићи да пробам. Али, клупицу им нећу опростити. :)))))
blogovatelj blogovatelj 22:42 08.06.2015

Re: Sloboda

brajoviću, ja ne grešim, to prvo!


Lebtejebo! On ne greši! Nepogrešivi antioksidans.
emsiemsi emsiemsi 00:15 09.06.2015

Re: Sloboda

princi
Има други један аспект који је, по мени, много важнији, а то је да су људи у Србији много надркани. Србија је, људи моји, не земља гостољубивих него надрканих људи. Сви као да једва чекају и најмањи повод да се на некога издркају, да истресу своју кесу жучи. По мени, потез овог чувара није ништа мање издркан него потез урос_воздовца ("Е сад ћу да ти се најебем мајке..." ). Што смо, бре, такви?

Такви смо, какви смо !
Но, радо и тебе прихватамо као свога, таквог какав си.
emsiemsi emsiemsi 00:21 09.06.2015

Re: Sloboda

princi
imas restoran u Omladinskih brigada a iza bivseg Perpera- zove se Durmitor- sve domacinska klopa za male pare

Nije fora da je za male pare, nego da je ukusna i zgotovljena tu, na licinom mestu, sa mnostvom zacina. Da ima malo world food privlacnost, malo comfort food. Mislim da znam taj Durmitor.

Све су ти то, у већој или мањој мери --- сплачине !
emsiemsi emsiemsi 00:24 09.06.2015

Re: Sloboda

angie01
Princi ima ovo u vidu.


pa znam, al to je samo pakovanje koje kod nas nije organizovano na taj nacin, imas ili domace kuhinje-koje nisu na vozilu:)), brzu hranu- opet razlicita pakovanja i restorane,

to sto princi trazi, bilo slicno na z vencu- al opet u lokalu- isli i mi blogeri zajedno par puta- i to su zatvorili, nemam pojma zasto- a bilo tipa, dokolenice u podvarku, gulasi, sarme,...


ja bi volela jedan sa vijetnami s nudlama i dzapaniz susijem- ovo sto ima po gradu- nema veze sa zivotom, ili, bolje receno, najbolje rolnice u gradu se prave kod mene u kuci:))).

i obavezno indijski, sa svim onim karigulasima, masala ovo/ono, tanduri ciken, mirisnim pirincem, i nan-om, ja bih mogla svaki dan samo to....i tajsku klopu.

Ала ти фолираш !
Боље би ти било да једеш више киселог купуса.
angie01 angie01 13:01 09.06.2015

Re: Sloboda

Ала ти фолираш !


sta foliram, da volim i neku drugu hranu koja nije pravoslavna:)))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:52 08.06.2015

Узгред буди речено...

... Кркар је управо показао како се и уз прави разлог пишу текстови који прозивају неку фирму.
angie01 angie01 10:35 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

Predrag Brajovic
... Кркар је управо показао како се и уз прави разлог пишу текстови који прозивају неку фирму.


nesto si se previse i zadrzao i potrudio oko teme koju nije trebalo ni postaviti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:37 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

angie01
Predrag Brajovic
... Кркар је управо показао како се и уз прави разлог пишу текстови који прозивају неку фирму.


nesto si se previse i zadrzao i potrudio oko teme koju nije trebalo ni postaviti.

Teme je efemerna.
Reakcija blogera je ta koja je važna.
angie01 angie01 10:50 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

Teme je efemerna.


tema je iz svakodnevnog zivota, oslikava nase naravi i budalastine sa kojima se svakodnevno rvemo, pored onih ogramnih koje nas pritiskaju.

ja sam pocela da zaobilazim skoro sve ovakve stvari, ili da ih preskacem, jer ih toliko ima, da bi ti zokupile suvise i vremena i energije,...e sad kapiram i Urosa i osetljivost na princezu u potpuno bespotrebnom reagovanju obezbedjenja.


Reakcija blogera je ta koja je važna.


pa da nije bila tako skandalozna, ja se ne bih ni ukljucila.


pravo da ti kazem, evo i maxa je izrekao nesto slicno, sa konkretnim primerom, a ja mislim to isto, ali generalno- covek koga sam ja upoznala, ili barem imala neki licni utisak o njemu, apsolutno nije isti sa ovim koji ovde vec neko vreme ima neke neobicne reakcije i komentare i pri tome ne mislim na razlicita misljenja o necemu i neslaganju- nije da sam nesto skoncentrisana, ali nesto tu nije bas,... ono, sve neke mega drame ni oko cega, sa moralnim prozivkama i kvalifikacijama.
niccolo niccolo 11:03 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

Reakcija blogera je ta koja je važna.

Meni se najzanimljivijim čini doživljaj gde se kod zgrada završava privatna svojina, a gde počinje javna.
iqiqiq iqiqiq 11:09 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...


tema je iz svakodnevnog zivota, oslikava nase naravi i budalastine sa kojima se svakodnevno rvemo, pored onih ogramnih koje nas pritiskaju.

ja sam pocela da zaobilazim skoro sve ovakve stvari, ili da ih preskacem, jer ih toliko ima, da bi ti zokupile suvise i vremena i energije,...e sad kapiram i Urosa i osetljivost na princezu u potpuno besporebnom reagovanju obezbedjenja.


potpuno razumem domaćina, imala sam slična cimanja kada neke kvazibaje izigravaju vlast nad decom i nama smrtnicima, stvarno ti dođe preko glave, ovi ostali komentari, pa ili nisu imali slična iskustva ili se zahebavaju da im prođe vreme

posebno se drljavo osećaš kada ti takve budale cimaju dete, kao propašće stepenice ako se dete odmori malo na njima, mani me, pa taj je iz neke vukojebine došao, mogao je samo na golom kamenu kao dete da sedi
angie01 angie01 11:15 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

pa taj je iz neke vukojebine došao, mogao je samo na golom kamenu kao dete da sedi



nemoj, sa'ce ovi sa bolom u dusi oko kruga dvojke i BeograDZana.
iqiqiq iqiqiq 13:10 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

angie01
pa taj je iz neke vukojebine došao, mogao je samo na golom kamenu kao dete da sedinemoj, sa'ce ovi sa bolom u dusi oko kruga dvojke i BeograDZana.

kod nas se nakupilo toliko primitivaca da ih ne možeš vise ni u kakvom krugu zadržati

iskreno imala sam jednom okršaj sa nabildovanim čuvarom plaže na Adi koji mi je pretio komunalnom policijom što sam pustila malog sina u naduvani čamac,
toliko sam ga isprozivala na osnovu zakona i podzakonskih akata da je otperjao,
a došao je da brani malom da se brčka u naduvanom čamcu za bebe a to se setio tek nakon što sam poplavela naduvavajući dotičan dušek...

elem podsetilo me ovo domaćinovo na to, ajde da se izdrk...va na klincu sa mamom, a sve red i disciplina oko nas, pa samo još mene da dotera u red, ma teraj ih
hajkula1 hajkula1 21:22 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

iqiqiq


iskreno imala sam jednom okršaj sa nabildovanim čuvarom plaže na Adi koji mi je pretio komunalnom policijom što sam pustila malog sina u naduvani čamac,


toliko sam ga isprozivala na osnovu zakona i podzakonskih akata da je otperjao,
a došao je da brani malom da se brčka u naduvanom čamcu za bebe a to se setio tek nakon što sam poplavela naduvavajući dotičan dušek...

elem podsetilo me ovo domaćinovo na to, ajde da se izdrk...va na klincu sa mamom, a sve red i disciplina oko nas, pa samo još mene da dotera u red, ma teraj ih



Da li je taj čamac bio u vodi ili na obali? (Ako je čamac bio u vodi a dete u njemu bez onog prsluka, ne misliš da je možda bio u pravu?)



iqiqiq iqiqiq 21:37 08.06.2015

Re: Узгред буди речено...

hajkula1

(Ako je čamac bio u vodi a dete u njemu bez onog prsluka, ne misliš da je možda bio u pravu?)

ne, nije to bio razlog, već propis da plovni objekti nisu dozvoljeni na Adi, samo nije znao da mi kaže definiciju plovnog objekta...u tom njegovom pravilniku je pisalo da ne smeju da se šetaju kućni ljubimci po Adi, a svaki dan viđam ljude koji dovode pse u šetnju itd itd, to je ono pravilo da kontrolor drnda nejake ženice, pa to smo već savladali kao gradivo, to je i ovaj čika što ne da klincezi da pojede sladoled...
hajkula1 hajkula1 01:55 09.06.2015

Re: Узгред буди речено...

Predrag Brajovic
... Кркар је управо показао како се и уз прави разлог пишу текстови који прозивају неку фирму.




Tačno.
Onda je u komentarima (koji nemaju veze s uvodnm temom), istovario gomilu ogavnih ružnih reči. Sramota. Može da posluži kao loš primer.
sioux sioux 11:48 09.06.2015

Pitaj predatorz-a

uros_vozdovac
Zanimljiv razvoj situacije, javio mi se BeoLab koji tvrdi da nije njihov portir u pitanju, e sad ... Čak i nije njihov ulaz na slici (ulaz je u stambenu zgradu) a njihova su vrata pored.

Dakle ko je portir, i zašto spominje BeoLab?

Stay tuned, obećava zabavu :)

Pitaj predatorz-a - čim zna za onih 20% od plate...

Nego, interesantan taj preduzetnik Beolab. Nije društvo nego preduzetnik (sa 25 zaposlenih).
DRAGANA VIRIĆ PR POLIKLINIKA BEO-LAB BEOGRAD (SAVSKI VENAC)
U izveštaju za 2013. prihod je 129 mil.
Mani ti portira nego vidi sa vlasnicom da ti otkrije tajnu kako je sa tolikim prihodom bolje biti preduzetnik.

Interesantna je i ona tabla koju si uslikao:
ZDRAVSTVENA USTANOVA APOTEKA BENU
"Apoteka Beograd Resavska 60"
Beograd, Resavska 60
OSNIVAČ: ZU Apoteka BENU

Firma je, zapravo, Benu doo...

Btw, pitanje za predatorz-a - koliki odbitak sleduje portiru zbog onog smeća pred ulaznim vratima?
predatortz predatortz 11:53 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Btw, pitanje za predatorz-a - koliki odbitak sleduje portiru zbog onog smeća pred ulaznim vratima?


Da sam mu ja poslodavac, bio bi 20% od plate.
niccolo niccolo 13:27 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Mani ti portira nego vidi sa vlasnicom da ti otkrije tajnu kako je sa tolikim prihodom bolje biti preduzetnik.

Nije bolje nego samo preduzetnik može da obavlja poslove laboratorije, zakon ne omogućava da to radi i doo ili zdr. ustanova.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:10 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Mani ti portira nego vidi sa vlasnicom da ti otkrije tajnu kako je sa tolikim prihodom bolje biti preduzetnik.

Nije bolje nego samo preduzetnik može da obavlja poslove laboratorije, zakon ne omogućava da to radi i doo ili zdr. ustanova.

Нисам знао.
Занимљиво.
Једино разлог који за то видим јесте да предузетник одговара и својом личном имовином за своје пословне поступке.
sioux sioux 19:30 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Nije bolje nego samo preduzetnik može da obavlja poslove laboratorije, zakon ne omogućava da to radi i doo ili zdr. ustanova.

Neće biti - na koji zakon (i član) misliš?
niccolo niccolo 19:48 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

zakon o zdravstvenoj zaštiti. Član 56., a vidi i član 46.
hajkula1 hajkula1 19:57 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

predatortz
Btw, pitanje za predatorz-a - koliki odbitak sleduje portiru zbog onog smeća pred ulaznim vratima?


Da sam mu ja poslodavac, bio bi 20% od plate.



Pred- ovaj, pred- onaj.


Uaaa!

Ti bi portira, spremačicu, sekretaricu, kafe-kuvaricu, knjigovođu, prevodioca... sve u jednom, kao prosečan pred(m)uzetnik u Srbiji. Subvencije se podrazumevaju.

sioux sioux 20:05 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
zakon o zdravstvenoj zaštiti. Član 56., a vidi i član 46.

Pogrešno si interpretirao. Hint: zavod.
niccolo niccolo 20:14 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Izgleda da ne vodimo isti razgovor, ja sam mislio da si pitao zbog čega je laboratorija koja ima promet od 129 milki organizovana kao preduzetnik. Zavod nije laboratorija. Zavod može da ima i laboratoriju, ali ne postoji nešto što se zove zavod, a da obavlja samo poslove laboratorije.
niccolo niccolo 20:25 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Једино разлог који за то видим јесте да предузетник одговара и својом личном имовином за своје пословне поступке.

Ne bih ja išao na to da komunističke babe iz ministarstva zdravlja koje su pisale zakon imaju bilo kakav logičan razlog što su to propisale.
sioux sioux 20:40 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Izgleda da ne vodimo isti razgovor, ja sam mislio da si pitao zbog čega je laboratorija koja ima promet od 129 milki organizovana kao preduzetnik. Zavod nije laboratorija. Zavod može da ima i laboratoriju, ali ne postoji nešto što se zove zavod, a da obavlja samo poslove laboratorije.


Nejasno.
Hoćeš da kažeš da je zakonom propisano da zavod u privatnom vlasništvu ne može da obavlja samo poslove laboratorije?

Uzgred, kad već pominješ laboratoriju kao termin iz čl. 56, napisah u prvoj poruci: DRAGANA VIRIĆ PR POLIKLINIKA BEO-LAB BEOGRAD (SAVSKI VENAC)...


niccolo niccolo 20:44 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Hoćeš da kažeš da je zakonom propisano da zavod u privatnom vlasništvu ne može da obavlja samo poslove laboratorije?

Da, imaš i članove koji propisuju čime se bavi zavod tj. razne vrste zavoda.

POLIKLINIKA

Što se opet osniva u formi preduzetnika. Mada sam ja bio razumeo da su oni laboratorija...
ivana23 ivana23 21:00 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Na svom sajtu se predstavljaju kao laboratorija:

BEO-LAB - link

sioux sioux 21:05 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Da, imaš i članove koji propisuju čime se bavi zavod tj. razne vrste zavoda.

Znam za to, ali znam i ovo: "zavod za laboratorijsku dijagnostiku" ne postoji u zakonu, a evo jednog sertifikata o akreditaciji---LINK.
Što se opet osniva u formi preduzetnika. Mada sam ja bio razumeo da su oni laboratorija...

Ok, ali poliklinika nije laboratorija.

Uzgred, čl. 56 st. 3 (tač. 2 je "poliklinika" ):
Privatnu praksu iz stava 1. tačka 2) ovog člana može osnovati više zdravstvenih radnika sa visokom školskom spremom zdravstvene struke, u skladu sa ovim zakonom i propisima donetim za sprovođenje ovog zakona.
i čl. 56 st. 4:
Osnivač privatne prakse iz stava 1. ovog člana samostalno obavlja delatnost kao preduzetnik.
niccolo niccolo 21:09 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

"zavod za laboratorijsku dijagnostiku" ne postoji u zakonu

Imaš i to u zakonu, u završnim odredbama, 269

Uzgred

Ja lepo kažem da ne treba tražiti logiku kod komunističkih baba iz ministarstva zdravlja...
sioux sioux 21:39 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Imaš i to u zakonu, u završnim odredbama, 269

Da, zapravo se samo pominje u zakonu. Ispada da ovi koji se registrovali po starom ne moraju da se prilagođavaju, nova pravila samo za konkurenciju...

Ja lepo kažem da ne treba tražiti logiku kod komunističkih baba iz ministarstva zdravlja...

Oo, ima logike, itekako.
Nisu komunjare nikad ništa radile bez sopstvene koristi...
angie01 angie01 21:50 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Nisu komunjare nikad ništa radile bez sopstvene koristi...


.... za razliku od vas i ovih sto ste ih nasledili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:44 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Занимљиво: још једна борба људи са чињеницама.
Презентујеш чињенице, и онда иде див-борба да се оне уваже.
Фасцинантно.
niccolo niccolo 22:49 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Predrag Brajovic
Занимљиво: још једна борба људи са чињеницама.
Презентујеш чињенице, и онда иде див-борба да се оне уваже.
Фасцинантно.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:52 09.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

niccolo
Predrag Brajovic
Занимљиво: још једна борба људи са чињеницама.
Презентујеш чињенице, и онда иде див-борба да се оне уваже.
Фасцинантно.



Пази, ја сам данас имао исту такву див-борбу: да докажем да посуда на којој пише да има 2,1 литар заиста има 2,1 литар. Јес' да ју је правио најпознатији произвођач пластичних посуда на свету, али... треба сумњати! Не, није могуће. Па нигде не пише, не види се добро. Ниси добро упамтио. Не може ту да стане 2 литра...

А овде, на блогу, то је већ рутина.
Стварно ћу на крају помислити да људи имају нешто противу (Вуче Драшковићу) мене?!
Не усуђујем се више ништа мало смелије да напишем, крећем се у оквиру необавезујућих и плаузибилних исказа: Данас је баш некако спарно. Чини ми се да свет иде напред. Живот је тежак.

Милисав ме је једном био разбио, био је претио и да гравитацију одјебе, па сам себи дао одмор од њега. Са овима осталима ћу некако да се носим. Па докле издржим.
sioux sioux 00:13 10.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

Predrag Brajovic
Занимљиво: још једна борба људи са чињеницама.
Презентујеш чињенице, и онда иде див-борба да се оне уваже.
Фасцинантно.


Na koje si činjenice mislio - da je poliklinika laboratorija preduzetnik kojeg je osnovalo više zdravstvenih radnika ili neke druge?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:23 10.06.2015

Re: Pitaj predatorz-a

sioux
Predrag Brajovic
Занимљиво: још једна борба људи са чињеницама.
Презентујеш чињенице, и онда иде див-борба да се оне уваже.
Фасцинантно.


Na koje si činjenice mislio - da je poliklinika laboratorija preduzetnik kojeg je osnovalo više zdravstvenih radnika ili neke druge?

300!
hajkula1 hajkula1 19:58 09.06.2015

Uroš ubacio EDIT



Da ne promekne


Zanimljiv razvoj situacije, javio mi se BeoLab koji tvrdi da nije njihov portir u pitanju, e sad ... Čak i nije njihov ulaz na slici (ulaz je u stambenu zgradu) a njihova su vrata pored.

Dakle ko je portir, i zašto spominje BeoLab?

Stay tuned, obećava zabavu :)



sioux sioux 20:06 09.06.2015

Re: Uroš ubacio EDIT

hajkula1
Da ne promekne

Promaklo ti je
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:11 09.06.2015

Re: Uroš ubacio EDIT

hajkula1


Da ne promekne


Zanimljiv razvoj situacije, javio mi se BeoLab koji tvrdi da nije njihov portir u pitanju, e sad ... Čak i nije njihov ulaz na slici (ulaz je u stambenu zgradu) a njihova su vrata pored.

Dakle ko je portir, i zašto spominje BeoLab?

Stay tuned, obećava zabavu :)




Od početnog kontakta i demantija, na dodatna pitanja - ne odgovaraju. Stay tuned.
hajkula1 hajkula1 20:51 09.06.2015

Re: Uroš ubacio EDIT

sioux
hajkula1
Da ne promekne

Promaklo ti je



Greška u kucanju, promEkne umesto promAkne. To? Ali zvuči simpatično, zar ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana