Hobi| Lingvistika| Muzika| Religija| Sex

Srbistan. Dijagnoza.

krkar RSS / 08.06.2015. u 09:35

death-penality.jpg

SUBOTA, 6.6.2015, 20:07

Mešalica za beton kreće sa semafora i iz nje počinje da se izliva svež beton na ulicu asfaltiranu pre tačno 5 nedelja. Mešalica je oveća, nova, na njoj velikim slovima ime firme Beton plus. Zapišem registraciju BG361YA.  Mešalica ne staje, ostavlja za sobom trag betona duži od 100m. Svi koji kreću sa semafora šlajfuju po onom betonu, šljunak leti na sve strane, verovatno i udara po parkiranim automobilima (Beograd, centar grada!).

beton_plus_081214.gif

20:10 

Od neke prethodne interakcije sa komunalnom policijom ostao mi je u telefonu broj nekog šefa smene, štali.

- Dobroveče, ovde građanin Tajitaj. Tuitu mešalica registracije teite prosula svež beton na novi asfalt...
= Odakle vam ovaj broj?
- Nije važno odakle mi broj, je li to Tajitaj iz komunalne policije?
= Pa jeste ali nisam na radnom mestu.
- Nije važno, Vi ste komunalni policajac i za to primate platu. Ja sam Vam prijavio.
= Ali ovo je moj privatni telefon.
- Svejedno, ja sam Vam prijavio a ako ne uradite ništa podneću disciplinsku prijavu.
=Ali ja sam u inostranstvu.

Ajde da budem uviđavan, možda je stvarno tamo, da ga ne teram u trošak...

Nađem broj Komunalne policije.

screenshot_www_beograd_rs_2015_06_08_08_23_36.png

20:12 

Zovem broj Komunalne 011-2453-142

Niko se ne javlja. Rešim da odem kući, tamo sam komotniji.

20:21

Ponovo se niko ne javlja na 011-2453-142. Nađem na sajtu drugi broj 0800-110-011. Javlja se automat: Ne možete da zovete ovaj broj sa mobilnog, samo sa fiksnog. Za mobilni zovite 30-90-007.  (Posle nađem i taj broj negde u bespućima gradbeogradskog sajta, al ga opravi majstor koji ga je pravio...).

screenshot_www_beograd_rs_2015_06_08_08_37_49.png

20:22

Na 0113090007 opet automat koji me obaštava da su svi operateri zauzeti i da zovem... neki drugi put. Ne odustajem, konačno se javlja ženski glas.Predstavim se, tražim da se i ona predstavi, kaže operater Mijatović.

Objasnim o čemu se radi.

= Mi možemo da postupamo samo ako zateknemo da se na licu mesta vrši prekršaj. Je l' cisterna još sipa taj beton?

- Kao što sam već rekao, otišla je.
= E pa onda mi tu ne možemo ništa.
- Aman, ženo, na novi asfalt usred grada prosuto je 100 m dužnih svežeg betona.
= Zapisala sam, naša redovna patrola izaći će u ponedeljak i napisati izveštaj.

- Pobogu, je li vama jasno da će se do ponedeljka stvrdnuti beton?
= Ništa ja ne mogu, ako vam ne odgovara vi se žalite.
Bahat, nadrkan ton, ONA kreće da se svađa!

Vidim ja da od guske nema vajde, jurim dalje.Potražim broj Beograd puta, nadam se da imaju neku dežurnu službu.

screenshot_beogradput_rs_2015_06_08_08_50_46.png

20:26

Na 2763966 niko se ne javlja. Nisam iznenađen.

20:29

Zovem broj sa mešalice, 228 28 87, Beton plus. Ni tamo se niko ne javlja.

20:30

Rešim da zovem MUP, po navici okrenem 92, nema nikakvog upozorenja da broj vše ne važi, ne prebacuje automatski. Setim se pa zovem 112, javlja se operaterka, tražim saobraćajnu policiju, pita zašto, kažem izliven beton na putu, prebacuje, javlja se Čika Saobraćajni Policajac.

Po glasu zvuči kao ozbiljniji i iskusniji čovek, kažem mu o čemu se radi, kaže bez brige sada ću poslati nekoga. Valjda me zavarao kako je bio ubedljiv - ne pitah ga za ime.

Naravno da je slagao, niko se nije pojavio!

Odem konačno na sajt Beton plusa, kad tamo u rubrici KONTAKT mobilni telefoni!


screenshot_www_betonplus_co_rs_2015_06_08_09_01.png

20:36

Zovem prvog sa spiska, Oleg Kukolj, 063/277-575

- Dobroveče, vaškamionprosuobeton...

= A ko ste Vi?

- Građanin. Nego da Vam javim da sam već zvao i komunalnu i saobraćajnu policiju pa ako vas zanima da očistite i možda jeftinije prođete...

= Videćemo, tuc-muc


20:40


Stiže SMS sa 063277575:

Poslacemo nekoga u narednih sat bice ocisceno,hvala

Eto, opet u meni buja moje čovekoljublje, baš mi drago što sam bio fini i Kukolju lepo skrenuo pažnju, što mu nisam spominjao majku, sestru, Goli otok, Sibir, Zabelu, banderu...

Čekam ja, čekam, i dalje se ne pojavljuje niko. Niti MUP-a, niti Beton plusa...

22:10

Šaljem Kukolju SMS Niko se još pojavio nije. Nema odgovora. Ni pisma ni razglednice.

Odem na APR - kad ono baš lažljivi Kukolj vlasnik i direktor firme!

screenshot_pretraga2_apr_gov_rs_2015_06_08_09_13.png
screenshot_pretraga2_apr_gov_rs_2015_06_08_09_13.png

Firma lepo posluje, u 2013. imala prijavljen dobitak 148 miliona dindži, čak i po današnjem kursu to je preko 1,2 miliona €. Dakle, ima od čega da plati čišćenje, da ne plaćamo mi poreski obveznici.

screenshot_fi_apr_gov_rs_2015_06_08_09_14_13.png

(Inače, svaka čast državi, 8.6. je a još nisu objavljeni godišnji finansijski izveštaji za 2014!!!) 

EPILOG (I deo)

Jutros je čovek iz radnje ispred koje je prosuti beton uzeo lopatu i sklonio sa kolovoza onoliko betona i šljunka koliko je mogao. Hvala mu! Radi posao nekog ko je bahat i bezobrazan i boli ga patka i može mu se.

Moj advokat odjutros napisao disciplinske ili kakveliveć prijave protiv komunalne i saobraćajne policije, poslao im i zahtev za zaštitu snimaka od brisanja. Doduše, kaže da je vrlo, vrlo mala, gotovo nikakva, šansa da neki bezobrazni neradnički lažljivi dripac bude obešen. Ili bar streljan uz plot.

Bojim se da takva mekoća i popustljivost nikako ne vode na dobro. Ali šta ćemo, cena demokratije.



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 21:41 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina

ma velika imperija bre, moderna, bogata a mi zapeli za ove nepismene jajare, drumske razbojnike i secikese
G.Cross G.Cross 21:42 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
Da prostiš, Marantz pojačalo je kao lada niva. A Sony gramofon kao pezejac.



imala sam i JVC sistem, konzola ko na spejs šatlu: držač u tri nivoa, pojačalo, predpojačalo, risiveri trtemrte. prodala 1983, zauzimalo mi pola sobe :))


Al lepo svetlelo u mraku..
G.Cross G.Cross 21:42 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
Da prostiš, Marantz pojačalo je kao lada niva. A Sony gramofon kao pezejac.



imala sam i JVC sistem, konzola ko na spejs šatlu: držač u tri nivoa, pojačalo, predpojačalo, risiveri trtemrte. prodala 1983, zauzimalo mi pola sobe :))


Al lepo svetlelo u mraku..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:52 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

predatortz
Uzgred, ne znam zašto Brajovića uplićeš u ovu priču?
Poznajem ga, doduše površno, ali čovek nikada nije delio ove moje stavove.

Делим.

blogovatelj blogovatelj 22:00 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Jer, konačno, čemu sve to?


Pa na primer da bi povećao cenu nekretnine u kojoj živiš.
Kad si bio dete stanovi su bili samoupravni, nisu bili privatni.
emsiemsi emsiemsi 23:49 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

G.Cross
Izvinjavam se, moj fckng BBERRY opet lupa gluposti.


Ма опуштено !
Главно да ти говориш како треба.
krkar krkar 01:49 09.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Kakva bi bila ta Bosna da su se ovi Alijini razmahali? Možda kao Sirija danas?


Jebote, pa ti ne vidiš kakav ste Četnitet VI napravili? Pobili ste i proterali civila ne zna se, hoćeš ja da te vodim po selima gde jedno bošnjačko uvo živo ostavili niste? Ne mora daleko, najdalje 20 km od Drine.

Ali srećom ste vi spasli svet od džamahirije!
krkar krkar 01:58 09.06.2015

Srbovanje na daljinu

Da, znam i više nego što bih voleo da znam.


Pojma ti nemaš, guzica ti je bila na sigurnome
dok su bombardovali grad u kome si odrastao


Vrlo ti je glupo da nadobudno kenjaš o stvarima o kojima nemaš pojma.

Da si se javio da braniš Srpstvo sa puškom u ruci - bar bih poštovao što imaš muda. Ovako, mrka kapa.

Taj gastarbajterski patriotizam je mnogo beskorisna i glupa stvar. Ono, nije ni da domicilni patriotizam nije jedna takođe sasvim glupa i beskorisna stvar, recidiv pećinskoga i sindrom krda ali taj gastarbajterski je baš glup. Sediš u nekom Londonu i takmičiš se sa nekim idiotom kao što je Čarli ko više voli Đokovića i mrzi Šiptare.

Za njega mi je jasno, njemu je to vrhunski intelektualni i socijalni domet. Ali koji će qrc to tebi?

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:52 09.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
Da prostiš, Marantz pojačalo je kao lada niva. A Sony gramofon kao pezejac.



imala sam i JVC sistem, konzola ko na spejs šatlu: držač u tri nivoa, pojačalo, predpojačalo, risiveri trtemrte. prodala 1983, zauzimalo mi pola sobe :))


Moj pokojni ujka (po zanimanju bio muzičar, posle mornar, jebi ga, umro je mlad, ko zna dokle bi inače dogurao) je u tim muzičarskim trangefrangeima došao u posed Hemonda, sa Leslijem. Malo, malo, pa mu menjao lampe...ali je to čudo tako dobro zvučalo u sobi na trećem spratu oronule zgrade bez lifta, u jednom nehigijenskom beogradskom naselju, da se i danas smrznem kad čujem tu spravu, makar i u semplovanoj verziji.

princi princi 05:20 09.06.2015

Re: Srbovanje na daljinu

krkar
Da, znam i više nego što bih voleo da znam.


Pojma ti nemaš, guzica ti je bila na sigurnome
dok su bombardovali grad u kome si odrastao


Vrlo ti je glupo da nadobudno kenjaš o stvarima o kojima nemaš pojma.

Da si se javio da braniš Srpstvo sa puškom u ruci - bar bih poštovao što imaš muda. Ovako, mrka kapa.

Taj gastarbajterski patriotizam je mnogo beskorisna i glupa stvar. Ono, nije ni da domicilni patriotizam nije jedna takođe sasvim glupa i beskorisna stvar, recidiv pećinskoga i sindrom krda ali taj gastarbajterski je baš glup. Sediš u nekom Londonu i takmičiš se sa nekim idiotom kao što je Čarli ko više voli Đokovića i mrzi Šiptare.

Za njega mi je jasno, njemu je to vrhunski intelektualni i socijalni domet. Ali koji će qrc to tebi?



Da, i tebi je vrlo neukusno da kenjaš bilo šta o gastarbajterskom patriotizmu, kad si tokom bombardovanja izigravao NATO Milovana Drecuna. Doduše, ti si imao par desetina kg žive vage prednosti. O mudima i o tome ko ih ima ćeš imati prilike da se iskažeš- tokom bombardovanja si se već pokazao, pobegao si k'o pička iz Beograda. I mnogo uopšte zabole kurac da li ćeš ti da me poštuješ ili ne.
emsiemsi emsiemsi 05:21 09.06.2015

Re: Srbovanje na daljinu

krkar
Da, znam i više nego što bih voleo da znam.


Pojma ti nemaš, guzica ti je bila na sigurnome
dok su bombardovali grad u kome si odrastao


Vrlo ti je glupo da nadobudno kenjaš o stvarima o kojima nemaš pojma.

Da si se javio da braniš Srpstvo sa puškom u ruci - bar bih poštovao što imaš muda. Ovako, mrka kapa.

Taj gastarbajterski patriotizam je mnogo beskorisna i glupa stvar. Ono, nije ni da domicilni patriotizam nije jedna takođe sasvim glupa i beskorisna stvar, recidiv pećinskoga i sindrom krda ali taj gastarbajterski je baš glup. Sediš u nekom Londonu i takmičiš se sa nekim idiotom kao što je Čarli ko više voli Đokovića i mrzi Šiptare.

Za njega mi je jasno, njemu je to vrhunski intelektualni i socijalni domet. Ali koji će qrc to tebi?


Патриотизам је осеђање - делање које могу имати - остваривати људи.
За ђубрад је то бескорисна и глупа ствар.
Због тога што је комуњарска ђубрад прокурвала све чега се дочепала, Срби још увек испаштају.
Но, полако се рекомбинују.
Ђубрад која више воли поларне лисице од свога нарoда (града, државе, ...) је само - ђубрад.
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:55 09.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Ja sam u slobodno vreme direktor poljske bolnice.


Kakav istočnoevropski Spinoza: vlaški avatar, poljsko radno mesto, ljotićevski etos!



A i oni iz 1914. i 1941. što su na Švabe puške dizali! (Bez obzira jesu li ovo potonji bili zbradom ilibez).


Ja sam se samo nadovezao.
predatortz predatortz 07:10 09.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Kakva bi bila ta Bosna da su se ovi Alijini razmahali? Možda kao Sirija danas?


Jebote, pa ti ne vidiš kakav ste Četnitet VI napravili? Pobili ste i proterali civila ne zna se, hoćeš ja da te vodim po selima gde jedno bošnjačko uvo živo ostavili niste? Ne mora daleko, najdalje 20 km od Drine.

Ali srećom ste vi spasli svet od džamahirije!


Budući da taj kraj odlično poznajem, daj mi ime samo jednog takvog sela u kom smo pobili sve? Ja ću tebe da provedem kroz muslimanska sela duž Drine. U svakom ćeš videti džamiju, školu i ljude koji tu žive. Za razliku od F BiH, ili Hrvatske koja je prava divljina, povratnici u RS, sem ekonomskih, problema nemaju. A ekonomske, na žalost, svi imaju, pa i oni.

Što reče Princi, prestani sa jeftinom propagandom.
Čuj, uvo nismo ostavili!
hajkula1 hajkula1 14:12 09.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar

Da li je i Srbija bombardovana zbog toga što je nastanjena divljacima?


Jeste. Što je dozvolila/učinila da divljaci prevladaju nad normalnim i poštenim svetom. I uvedu i sprovode svoje divljačke norme ponašanja. Zato je bombardovana. Između ostalog zbog vaših tvorevinskih Markala, Tuzla, Srebrenica... Sve je to bio uvod u bombardovanje Srbije.


vadili i prodavali organe.


Utvrđeno... u redakciji Kurira?

Navukao te Brajević da misliš da se organi stvarno vade na trotoaru a presađuju iza plota?






Krkar, domaćine, opet imaš napad kaka-kolije.

predatortz predatortz 17:20 10.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш


Pa si, tako načitan i razmišljajući svojom glavom, izabrao ove demokratske principe:



Da, ja sam bio na toj strani. Ti si bio propagandista onih iz mog klipa.

Nego, još uvek mi duguješ odgovor na pitanje:

U kom smo to selu, uz Drinu, pobili svo stanovništvo?

Jer, ja tvrdim da se znatan broj predratnog muslimanskog stanovništva vratio u sva sela u kojima su živeli do sukoba. Da smo ih sve pobili, ne bi imao ko da se vrati.

Dakle, koje je to selo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:05 12.06.2015

Re: Srbovanje na daljinu

O mudima i o tome ko ih ima ćeš imati prilike da se iskažeš- tokom bombardovanja si se već pokazao, pobegao si k'o pička iz Beograda.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:26 13.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Zamisli, Marantz pojačalo!


imam u podrumu, al mi ne ide uz Sony.

svaki audiofil bi se ispovraćao na tu kombinaciju.
sioux sioux 10:22 08.06.2015

Cena

krkar
Ali šta ćemo, cena demokratije.

Nije to cena demokratije nego cena nedemontiranja komunjarizma.
krkar krkar 11:08 08.06.2015

Re: Cena

Nije to cena demokratije nego cena nedemontiranja komunjarizma.


Domanović i Nušić živeli u nekoj komunističkoj Srbiji?


sioux sioux 12:40 08.06.2015

Re: Cena

krkar
Nije to cena demokratije nego cena nedemontiranja komunjarizma.


Domanović i Nušić živeli u nekoj komunističkoj Srbiji?



Komunjarizam nije vladao Srbijom?
freehand freehand 12:48 08.06.2015

A da je sreće

... pozoveš Mišića specijalnu ili Krigera lično, kažeš "Herr Krieger Krkar ist da, Mitgliedsnummer xy, želim da prijavim..." i - gotova stvar.

krkar krkar 13:21 08.06.2015

Re: A da je sreće

A da je sreće


Opet se javio maleni denuncijant!

Eto, sad si i ovde ostavio svoj intelektualni pečat (taman u skladu sa intelektom i obrazovanjem) i ne bih te više zadržavao. Čekaju te Čomski, Evo Morales i Varufakis.


docsumann docsumann 17:15 08.06.2015

Re: A da je sreće


zatekoh u mom sandučetu, a na domaćina adresirano ... "Pozdrav od prijatelja"

hajkula1 hajkula1 00:55 09.06.2015

Re: A da je sreće

freehand
... pozoveš Mišića specijalnu ili Krigera lično, kažeš "Herr Krieger Krkar ist da, Mitgliedsnummer xy, želim da prijavim..." i - gotova stvar.






U međuvremenu se istovari







Aj, zdravo.


Edit:

Da pojasnim, Krkar ima napad kaka-kolije. Kakav je onaj ko priziva bombardovanje i poziva se na Markale i ostale iskonstruisane događaje, koji su argumentovano demantovani više puta.

Nemac koji je snimio jednu konstrukciju, prestao je da se bavi svojim poslom, nije više reporter, grize ga savest, snimio je reportažu u kojoj se kaje i objašnjava, koja je prikazana na DW, dva puta sam gledala.

O trgovini organima na Kosovu i Metohiji je napisana knjiga, postoje svedočanstva.

Krkara da pozivam na savest, džabe, on to nema.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:05 08.06.2015

Kako se to radi?

Sličan problem imao je i moj komšija, pre 4 godine.

Šta je moj dragi komšija uradio, znajući da od pozivanja telefonom nema ništa.

Pronašao je KUĆNU adresu vlasnika firme. Par dana je merkao kuću i okolinu.
Kada je kucnuo čas za dovodjenje u red vlasnika firme, izručio je tri kofe svežeg cementa na luksuzni auto vlasnika firme, parkiranog na ulici, ispred kuće, kao i na ulaznu kapiju.

Vlasnici OVAKVE stvarnosti u Srbiji prepoznaju samo takav REČNIK.

Sve ostalo je - blogolajavanje!
emsiemsi emsiemsi 16:20 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

Filip Mladenović
Sličan problem imao je i moj komšija, pre 4 godine.

Šta je moj dragi komšija uradio, znajući da od pozivanja telefonom nema ništa.

Pronašao je KUĆNU adresu vlasnika firme. Par dana je merkao kuću i okolinu.
Kada je kucnuo čas za dovodjenje u red vlasnika firme, izručio je tri kofe svežeg cementa na luksuzni auto vlasnika firme, parkiranog na ulici, ispred kuće, kao i na ulaznu kapiju.

Vlasnici OVAKVE stvarnosti u Srbiji prepoznaju samo takav REČNIK.

Sve ostalo je - blogolajavanje!

То што је урадио твој комшија није лепо !
Треба овако како је то урадио Кркар --- по процедури.
Успут. Да је Кркар урадио онако како је сугесрисао Принци (узео лопату и почистио), за дупло мање времена би очистио (него што је сатима телефонирао и 'надјебавао' се са органима - зато што му је била повређена сујета, па да им он покаже). Типичан комуњарски концепт, џаба је Принци покушао да објасни ствар.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:28 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

emsiemsi
Да је Кркар урадио онако како је сугесрисао Принци (узео лопату и почистио), за дупло мање времена би очистио (него што је сатима телефонирао и 'надјебавао' се са органима - зато што му је била повређена сујета, па да им он покаже).

Па да.
Требало је да истера свој ровокопач из гараже, и часком реши тих стотинак метара срања. А после му сестра дотера своју камион-цистерну с оним напред за прскање, па и мало проперу улицу? А можда је могао и метлицом и ђубровником све ово да реши? Мислим, за дан-два, не би му требало више времена, вероватно.

ЕмСиЕмСи, јеси ли сигуран да си ти инжињер?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:32 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

џаба је Принци покушао да објасни ствар.

Принци разуме шта је Big Society.
Kraja Kraja 17:50 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

...u beogradu je zabranjeno individualno ciscenje i pranje ulica, farbanje tabli na stajalistima...
...za to inspekcija reaguje promptno i surovo...
...nemaju osecaj za "dobre namere"...

...mozda u londonu to funkcionise...

kaznjen zbog pranja ulice

kaznjen filip vuksa

kursumlija

ps...hteli ste krkaru da namestite komunalnog inspektora...
...mozda jedino zbog ovog kuceta koje zapisava drvo, ali na to se komunalna ne odaziva ic...
krkar krkar 18:14 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

ЕмСиЕмСи, јеси ли ти сигуран да си инжињер?


Čak i ako jeste to ne znači da nije budala.
krkar krkar 18:35 08.06.2015

Re: Kako se to radi?


Требало је да истера свој ровокопач из гараже, и часком реши тих стотинак метара срања. А после му сестра дотера своју цистерну с оним напред за прскање,


Ne može jedan obožavatelj (čitaj: sluga) Legaliste Voje da shvati da sam ja svoju dužnost obavio plaćanjem poreza. I da baš zato onaj koga sam ja unapred platio da u ovakvim situacijama reaguje - ima da reaguje.

Da sam hteo da čistim ulicu zaposlio bih se u Beograd putu da vozim onu glodalicu za asfalt (odlična mašina, to još nisam vozio).
hajkula1 hajkula1 19:24 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

Filip Mladenović
Sličan problem imao je i moj komšija, pre 4 godine.

Šta je moj dragi komšija uradio, znajući da od pozivanja telefonom nema ništa.

Pronašao je KUĆNU adresu vlasnika firme. Par dana je merkao kuću i okolinu.
Kada je kucnuo čas za dovodjenje u red vlasnika firme, izručio je tri kofe svežeg cementa na luksuzni auto vlasnika firme, parkiranog na ulici, ispred kuće, kao i na ulaznu kapiju.

Vlasnici OVAKVE stvarnosti u Srbiji prepoznaju samo takav REČNIK.

Sve ostalo je - blogolajavanje!



Nije to neka firma ni vlasnik. Da jeste, imao bi odgovarajućeg portira. Sad se šalim, naravno da ne mislim na običnog portira. Istina, kad je volje, ima i načina, samo što je ulog (rizik) adekvatan (mogu da se dobiju ozbiljne batine, fasuje kazna za prekršaj, tužba pa nadoknada štete). Ko jači, tlači.







Ono što piše na papiru (zakoni, pravilnici, propisi) je jedno a u praksi je drugačije.
Komunalne službe su tu da naplaćuju kazne od građana (onih koji nemaju poznanika na poziciji) i nepodobnih pravnih lica. Politička odluka je da se komunalci obračunavaju sa putnicima koji se švercuju u gradskom prevozu i običnim smrtnicima koji se pogrešno parkiraju. Druga uputstva i obuku nemaju.

Ima mnoštvo primera gde komunalci ne rade svoj posao (nasipanje šuta, da se proširi parking pored divlje izgrađenih kuća kod reni bunara na Savi, novobeogradska strana, čime je ugroženo vodosnabdevanje građana vodom za piće) i mnogo drugih. Ko jači, tlači.

Oko mene primera koliko neću.
Takvo prosipanje betona, više puta sam videla u Ustaničkoj. Taman sam htela da prepišem recept od Krkara.
Ko od blogera nije pomislio, hebote kad Krkar nije uspeo... (tek ja ne bih...)

Inače, podela nadležnosti je takva, da postoje brojevi telefona (opisao je iskustvo), eventualno lica za uviđaj (u određeno radno vreme, nema para za rad praznikom i vikendom, u 2. i 3. smeni...) ali ne i osobe sa sredstvima (alat, vozila...) kojima je obaveza da to urade. U ovom slučaju, logično se setio Beograd puta (to je sada privatizovana firma? kojoj grad, republika, već duguju). Jedno vreme je takve poslove radila Gradska čistoća (kada su se prale ulice) ali je tu izbila svađa (nisu plaćeni ni za ovo što rade, ne nabavljaju im odgovarajuće mašine i opremu...). Zbrka.


Zaključak: i za ono gde si u pravu, treba ti veza, pod uslovom da se ne zadire u nečiju zonu. Ko jači, tlači.

emsiemsi emsiemsi 19:33 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

principessa_etrusca
џаба је Принци покушао да објасни ствар.

Принци разуме шта је Big Society.

Џаба Принци кречи !
Комуњарски мозгови не могу да схвате. Не треба их превише осуђивати.
angie01 angie01 19:41 08.06.2015

Re: Kako se to radi?


kaznjen filip vuksa


filipa kaznili sto je sredjivao, a sofera sto ga je pretukao- oslobodili krivice.
predatortz predatortz 19:49 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

Нисам ти ја предатор, па да ти не одговорим --- како доликује !


Prijatelju, ja ću tebe da zamolim za jednu uslugu. Kad se raspravljaš sa nekim, čini to u svoje ime.
Ja sa domaćinom imam dugu istoriju neslaganja na ovom mestu. Nekada su naše prepirke korektne, nekad na granici ukusa, neka pređemo tu granicu. No, ja u razgovoru, sa bilo kim, kažem tačno onoliko koliko u datom momentu hoću da kažem.
Izvini što nisam ispunio tvoja očekivanja, ali ti to ne daje za pravo da ti u svađi ja budem poštapalica.
krkar krkar 19:49 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

одговорим --- како доликује


Nabijem te na kurac, Koštunicin papagaju.

Želim ti da hrabro pogineš braneći Srbe i Srpstvo.

Mada znam da jedino možeš da pogineš ako ti slučajno eksplodira monitor, bubašvabo nikolajvelimirovićevska.


krkar krkar 19:51 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

Nekada su naše prepirke korektne, nekad na granici ukusa, neka pređemo tu granicu.


I šta god ja mislio o tebi ne mislim da si ičim zaslužio da te ona čmarolizačka krevetska grinja brani!

blogov_kolac blogov_kolac 19:58 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

emsiemsi

Да је Кркар урадио онако како је сугесрисао Принци (узео лопату и почистио), за дупло мање времена би очистио (него што је сатима телефонирао и 'надјебавао' се са органима - зато што му је била повређена сујета, па да им он покаже). Типичан комуњарски концепт, џаба је Принци покушао да објасни ствар.

Svet bi bio puno lepse mesto za zivot da su brojne Princijeve ideje inteligentne onoliko koliko ponekad zvuce... ali nazalost nije tako u praksi.

Cak i da je tu stvarno bilo posla za koji sat cistog lopatanja, u praksi bi to mnogo teze bilo izvesti na prometnoj ulici u centru Beograda gde prolaze automobili (pa jos u nocnim satima) a ne mozes samoinicijativno da ga blokiras zbog samoproglasenih radova. U najgorem slucaju bi mi danas pisali komentare na blogu KRKAR - IN MEMORIAM, ili na njegov blog pisan iz Urgentnog centra o neefikasnosti sluzbe hitne pomoci i njenoj nedovoljnoj koordinaciji sa saobracajnom policijom prilikom saobracajnih nesreca...

Krkar je mozda mogao da se posluzi nekim sitnim lukavstvom kojim bi mozda vise zaintrigirao ili navukao komunalnu ili obicnu policiju na (re)akciju da je recimo pomenuo da je kamion bio izrazito zute boje ili da je imao kumanovske tablice, ili da je vozac mesalice bila 84-godisnja bakica (ili neko ko isto tako vec samom svojom pojavom kod nasih raznih organa reda prosto provocira pravovremenu i revnosnu akciju)... A takodje, propustio je da pozove jos jednu javnu sluzbu, cije bi upoznavanje sa problemom bilo verovatno najdelotvornije. Naime, poznato je da od bezbroj javnih i drzavnih sluzbi koje najcesce gledaju kako da eskiviraju ili drugima uvaljuju tekuce probleme, postoje dve sluzbe koje stvarno nikada ne spavaju... Ona na samom vrhu, i ona na samom dnu. O Sluzbi nad sluzbama koja je iznad svih i svega, sve kontrolise i koordinise - neki drugi put, a ona na samom dnu koju nas bloger nije kontaktirao, a koja bi mozda odreagovala iako ovo bas i nije njena nadleznost je gradska cistoca. Sa visedecenijskim iskustvom da se ovakvi slucajevi na kraju lome preko njenih ledja, oni bi mozda hitno poslali vozilo sa vodenim smrkom. Nekome sa strane bi mozda spolja delovalo da su oni samo razmazali brljotinu koju je mesalica napravila, ali delovanje vodenog smrka na prosutu betonsku masu imalo bi razgradjujuci efekat na njenu strukturu, i vise bi se posle toga mogla tretirati kao razbacani sljunak nego kao nasuti beton.

I na kraju, prosto moram da osporim autoru bloga tvrdnju da je ova prica iz prve ruke kvalitetno svedocanstvo o dijagnozi u kojoj se nalazi moderni Srbistan, gde je Krug dvojke pre neka vrsta oaze. Ovo je zato pre nekakva obicna crtica iz svakodnevnog gradskog zivota Beograda, a drugo je to sto svakome svoja muka izgleda najgore. Ako nista drugo, u preko 99% autenticnih srbistanskih pricica nikako se ne pominju "put asfaltiran pre tacno pet nedelja" ili "firma koja je 2013 prijavila profit od 150 miliona"...
emsiemsi emsiemsi 20:15 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

predatortz
Нисам ти ја предатор, па да ти не одговорим --- како доликује !


Prijatelju, ja ću tebe da zamolim za jednu uslugu. Kad se raspravljaš sa nekim, čini to u svoje ime.
Ja sa domaćinom imam dugu istoriju neslaganja na ovom mestu. Nekada su naše prepirke korektne, nekad na granici ukusa, neka pređemo tu granicu. No, ja u razgovoru, sa bilo kim, kažem tačno onoliko koliko u datom momentu hoću da kažem.
Izvini što nisam ispunio tvoja očekivanja, ali ti to ne daje za pravo da ti u svađi ja budem poštapalica.

Не треба мени поштапалица, нити ти, нити било ко други !
То што напишеш јавно (ти или било ко други), ја ћу да користим --- јавно.
predatortz predatortz 20:18 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

Не треба мени поштапалица, нити ти, нити било ко други !
То што напишеш јавно (ти или било ко други), ја ћу да користим --- јавно.


Što bi ti rekao - saglasan!
Ali, ti se nisi pozivao na ono što sam ja javno napisao.
Naprotiv, prozvao si me za nešto što nisam napisao a po tebi sam trebao.
To izaziva mala neslaganja između nas dvojice.
emsiemsi emsiemsi 20:19 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

krkar
одговорим --- како доликује


Nabijem te na kurac, Koštunicin papagaju.

Želim ti da hrabro pogineš braneći Srbe i Srpstvo.

Mada znam da jedino možeš da pogineš ako ti slučajno eksplodira monitor, bubašvabo nikolajvelimirovićevska.



Опусти се, експлодираћеш (без имлозије монитора) --- није твоја мука малена.
emsiemsi emsiemsi 20:27 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

predatortz
Не треба мени поштапалица, нити ти, нити било ко други !
То што напишеш јавно (ти или било ко други), ја ћу да користим --- јавно.


Što bi ti rekao - saglasan!
Ali, ti se nisi pozivao na ono što sam ja javno napisao.
Naprotiv, prozvao si me za nešto što nisam napisao a po tebi sam trebao.
To izaziva mala neslaganja između nas dvojice.

Нема везе !
Идемо даље.
На жалост, те сву моју толерантност --- онај ко мој народ зове дивљацима које треба бомбардовати (крвожедни Срби из Француске улице, са Теразија, те некавих Института безбедности побунили дивље Србе да, из чиста мира, нападну мирољубиве Словенце, Хрбвате, Муслимане, Албанце, ...), за мене не може да буде ништа друго него усташоид усташке провинијенције. Никаква мимикрија ту не помаже.
predatortz predatortz 20:29 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

emsiemsi
predatortz
Не треба мени поштапалица, нити ти, нити било ко други !
То што напишеш јавно (ти или било ко други), ја ћу да користим --- јавно.


Što bi ti rekao - saglasan!
Ali, ti se nisi pozivao na ono što sam ja javno napisao.
Naprotiv, prozvao si me za nešto što nisam napisao a po tebi sam trebao.
To izaziva mala neslaganja između nas dvojice.

Нема везе !
Идемо даље.
На жалост, те сву моју толерантност --- онај ко мој народ зове дивљацима које треба бомбардовати (крвожедни Срби из Француске улице, са Теразија, те некавих Института безбедности побунили дивље Србе да, из чиста мира, нападну мирољубиве Словенце, Хрбвате, Муслимане, Албанце, ...), за мене не може да буде ништа друго него усташоид усташке провинијенције. Никаква мимикрија ту не помаже.


Padale su i teže reči između mene i Krkara. Onda sam odlučio da ne budem deo zabave za široke blogonarodne mase.
nsarski nsarski 20:33 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

усташоид усташке провинијенције

Pobogu!
Već treći put koristiš tu reč i sada sam siguran da nije u pitanju lapsus.

PROVENIJENCIJA, a ne provinijencija.
Prema Klajn–Šipkinom rečniku, provenijencija – izvor iz koga nešto proističe ili dolazi, mesto nastanka, poreklo.
Vujaklija: provenijencija – poreklo; poticanje; duhovno poreklo.
Obično se riječ provenijencija koristi u značenju – porijeklo, pa kažemo "domaća provenijencija, srpska provenijencija, razne provenijencije..."


Znam da ću zbog ove intervencije zažaliti, ali ne izdržah...
krkar krkar 20:56 08.06.2015

Viri iz nacionalno svesne

Znam da ću zbog ove intervencije zažaliti, ali ne izdržah...



Ampeloprasum, moj doktore.

emsiemsi emsiemsi 23:59 08.06.2015

Re: Kako se to radi?

nsarski
усташоид усташке провинијенције

Pobogu!
Već treći put koristiš tu reč i sada sam siguran da nije u pitanju lapsus.

PROVENIJENCIJA, a ne provinijencija.
Prema Klajn–Šipkinom rečniku, provenijencija – izvor iz koga nešto proističe ili dolazi, mesto nastanka, poreklo.
Vujaklija: provenijencija – poreklo; poticanje; duhovno poreklo.
Obično se riječ provenijencija koristi u značenju – porijeklo, pa kažemo "domaća provenijencija, srpska provenijencija, razne provenijencije..."


Znam da ću zbog ove intervencije zažaliti, ali ne izdržah...

Што да зажалиш ?
Све ОК.
Успут --- главно је да те није збунило оно "усташоид усташке", а за провенијенцију ћемо лако.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:55 08.06.2015

Uh!

Ovoga puta moram da pohvalim autora bloga
Isto sam radio jedared, kad sam uočio incident, sve po proceduri i uspelo je.
Novi Beograd je bio u pitanju.
Najbrži su se pokazali policajci i vatrogasci. Bio sam zadivljen.
E, sad, nije bio u pitanju prosuti beton nego podzemni kontejner (jedna od loše realizovanih ideja za čistiji Beograd) koji je dimio pa sam im ja ljubazno i ozbiljno nacrtao kako stvar može da eskalira. Obe službe su poslale svoje ekipe u roku od pet minuta i rešile problem.
U principu volim po procedure pa makar da stvar ne uspe.
Čini mi se da je strašno značajno da se govori vrlo ozbiljno pri prijavljivanju, pomaže da se predstavi čovek kao doktor (na žalost), pomaže i da se stvar predstavi malo "jače" nego što stvarno jeste.

A jednom sam, kad sam bio besan zbog siledžije koji je kolima napravio haos na travnjaku koji smo mi u zgradi održavali i koji je ostavio parkirana kola na tom istom travnjaku i koji nam je pokazao da nosi pištolj da bi nas uplašio, probušio gumu. Niko nije video ko mu je probušio gumu, niko nije posumnjao u mene jer znaju da sam ozbiljan i miroljubiv čovek.
Metod bušenja šaljem na PP samo ozbiljnim blogerima.

PS Nije iz filma Ko to tamo peva.



krkar krkar 18:21 08.06.2015

Re: Uh!

probušio gumu. Niko nije video ko mu je probušio gumu, niko nije posumnjao u mene jer znaju da sam ozbiljan i miroljubiv čovek.


Grešiš.

Prvo ne treba skriveno nego javno. A drugo ne treba mu napraviti štetu, samo posao.

Ja takvim barabama povadim ventile sa sva 4 točka, stavim ih u kesicu od zamrzivača sa porukom zašto sam ih skinuo i zataknem za brisač.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:44 09.06.2015

Re: Uh!

krkar
probušio gumu. Niko nije video ko mu je probušio gumu, niko nije posumnjao u mene jer znaju da sam ozbiljan i miroljubiv čovek.


Grešiš.

Prvo ne treba skriveno nego javno. A drugo ne treba mu napraviti štetu, samo posao.

Ja takvim barabama povadim ventile sa sva 4 točka, stavim ih u kesicu od zamrzivača sa porukom zašto sam ih skinuo i zataknem za brisač.


To ti radi javno kad budes naleteo na budalu sa pištoljem. Ja mogu da poginem za nešto ali za bahatu budalu i uništenu travu nemam nameru. Ali sam mu za 5 sekundi, toliko traje bušenje koje niko i ne primeti, napravio i lep posao. Zadovoljstvo gledanja kako traži dasku da podmetne ispod dizalice na mekoj zemlji i kako se prlja je nazaboravno.
Odvratanje ventila traži vreme, povećava rizik da me budala ili neko drugi, vidi i upuca. Ostajem i dalje pri mojoj metodi. Vrlo je delotvorna kad ste probali bezuspešno sve drugo.
U drugom slučaju par puta sam zvao komunalnu i parking servis (komunalna je nadležna za travnate površine a parking servis mi je objasnio da to nije njihova nadležnost) jer se jedna budala parkirala na malu travnatu površinu kod firme gde sam radio. I pored niza slobodnih besplatnih parking mesta na korak od te trave. Nikada nisu došli i pored čvrstog obećanja a on se parkirao godinama na istom mestu. Sve do jednog trenutka a onda je prestao.

Edit: Ovo moram da dodam, nadrealizam je i baš pasuje.

Izuzetan leš pije mlado vino!
nim_opet nim_opet 18:13 08.06.2015

Nikakve odgovornosti

Da se ne zavaravamo niti ce iko snositi odgovornost, niti iko oseca da je odgovoran. Zato sto je u pitanju "drzava", koja je, namerno, korak po korak oduzimala (ili barem nije gradila) smisao odgovornosti za posledice sopstvenih postupaka. Sto primerima politicara, kancelara i slicnih, koji su svaki dan "odgovorni, preuzimaju odgovornost itd." za nesto, bez ikakvih posledica, sto od nefunkcionalnog pravnog sistema - ja znam ljude kojima firme godinama ne placaju dobavljace, jer znaju da je dug nemoguce uterati. Zasto? Zasto sto ce postupak trajati bar jos koju godinu, zato sto ni oni ne mogu da uteraju novac koji im duguje recimo neko ministartstvo, ili javno preduzece, zato sto cak i da se nepovoljno zavrsi sudski postupka znaju da se izvrsenje em moze odlagati, em izaobilaziti jer "imaju nekoga" u ministarstvu. I tako u vrzino kolo u kojem niko nikome nije odgovoran, a obraz je misaona imenica.
zilikaka zilikaka 18:25 08.06.2015

ja uspela;)

Pre nešto godina u kući pored, komšija, lokalna baraba, držao birtiju najgoreg mogućeg tipa.
Aj što se to dešavalo unutra, nego na ulici napravio neku terasu, tak što je navukao neki gvozdeni krtog i preko svega pustio zeleniš. Naravno, i to, kao i kafana bez ikakve dozvole.

Vremenom zelenilo ojačalo, on batalio kafanu i netragom nestao, a mi kad izlazimo na kolovoz kao iz tunela. Nit šta vidiš nit te ko vidi. Glava u torbi.
Pored svega, na postojeći krtog počeli da bacaju svi svašta. Postala mini deponija i WC za taksiste. Strašno.

Pozovem braću koji skupljaju sekundarne sirovine i počnem da pogađam da im platim da se to sve raskrče plus da odnesu svu gvožđuriju.
Gleda čuvek i kaže:

-Al gospoja, to nije ispred tvoje kuće
-Nije, al meni smeta
-Znam, al kako ja da sklanjam tuđe. Šta ako dođe policija i pita šta to radim
-Pa znam, al gazda neće da skloni. Ne znam ni gde je, a nije sklanjao ni kad je koristio, a ne sad. Šta da radim?
-Lepo odeš u komunalnu inspekciju (tad još nije postojala policija) i tražiš da izdaju rešenje da to treba da se skloni. Onda kad napišu rešenje, ja dođem i sredim sve. Ovako ne smem da diram tuđe.


Sutra zajtra eto mene u inspekciji-

-Dobar dan, Ja sam ta i ta, živim tamo i tamo i imam sledeći problem. JA ću da organizujem i platim, samo mi treba rešenje da to treba da se skloni. Em je opasno em je ružno.
Pitaju gde je to tačno, pa ko je gazda, pa kako tačno izgleda i zašto mi smeta.
Reč po reč, ispostavi se da zapravo svo troje prisutnih odlično znaju i gde je i gazdu lično do privatnih pojedinosti, čak jedna svakog dana tuda prolazi.

Kažu, potražiće gazdu, ali ako ga ne nađu, svakako će nešto uraditi, to ne može tako. Da ostavim kontakt telefon i jedan obeća da će se javiti.

...prođe dve nedelje, niko se ne javlja. Posle 21. dana ja opet u Opštinu.

Sede njih dvoje i ne prepoznaju me na prvi pogled. Kažem da mi treba inspektor taj i taj (onaj što je obećo da će javiti), kad mi jedan preko novina i kafe promrsi:
-Morate doći posle 12. On sad nije tu
-Ne pada mi na pamet!
-?
-Kažem, ne pada mi na pamet da opet dolazim, jer ga ne tražim privatno nego sam došla da vidim šta je urađeno povodom mog zahteva.
-Kad ste podneli zahtev?
-Pre tri nedelje
-Pismeno?
-Ne usmeno. Lično.
-A, pa to onda nije ništa
-Slušajte, oboje znamo da su u upravnom postupku pismeni i usmeni zahtev jednako važni


Oćuti par sekundi i onda kaže da sednem, on će da ga pozove da pita.

Čujem razgovaraju. Ovaj pun razumevanja dodaje aha, da, sve jasno...i prekine razgovor.

Onda meni saopšti kako je onaj rekao da ne mogu ništa da urade jer ne mogu da nađu vlasnika a da bi išta uradili mora vlasnik da bude prisutan.

Opet ponovim da je to sve na ulici, da sad tu baca ko šta stigne, da smo direktno ugroženi po više osnova i da mi samo treba rešenje da to mora da se ukloni, da ne može tako da ostane. Ostalo je moja briga.

Kaže nonšalantno: Pronađite vlasnika pa ćemo videti onda. Ovako ne možemo ništa.

Pitam da li to znači da svako svašta može da ostavi na ulici i to ne sme da skloni dok ne nađu čije je, što on bezobrazno potvrđuje i dodaje uz sarkazam da mogu odmah da pređem preko da se žalim šefu.

Ja samo promrsim da od ovog momenta ne razgovaram nego pišemo. Ima po zakonu kako se sve to radi i hvatam za kvaku.

Čujem da pokušava da me zaustavi i još nešto objasni, al ja odoh.

Sledećeg jutra preko pisarnice stigne svima žalba na prvostepeno rešenje komunalne, i to cirkularno. Načelniku komunalne inspekcije, pa svih inspekcija, pa načelniku opštinske i načelniku okružne uprave. Naravno, pismo cirkularno, da svi vide koga sam sve uvezala

Lepo opišem ceo tok događaja, moje namere i njihove odgovore i priložim nešto fotografija kao ilustraciju. Tražim da se moj zahtev hitno reši jer mi je ugrožena bezbednost.

Nakon desetak dana vraćam se sa posla i zatičem ljude kako raskrčuju đubrište. Shvatim da je sve organizovala gospođa od vlasnika birtije.
Očiste sve, čak mnogo lepše nego što sam ja pogađala.

...na vr' 14 dana meni stiže dopis od komunalne da su proverili moje navode i ustanovili da je sve to sklonjeno:)))


...i poštedeli me zajebancije i u ono vreme troška od skoro 100 evra



nim_opet nim_opet 18:30 08.06.2015

Re: ja uspela;)

zilikaka
Pre nešto godina u kući pored, komšija, lokalna baraba, držao birtiju najgoreg mogućeg tipa.





Cestitke. I onda da covek sedne i da se pita a sto sve mora na natezanje i sto ovo nije normalna procedura?
krkar krkar 18:31 08.06.2015

Re: ja uspela;)

-Kažem, ne pada mi na pamet da opet dolazim, jer ga ne tražim privatno nego sam došla da vidim šta je urađeno povodom mog zahteva.


Da nisam već ženjet sad bih te ženio!

Da, tako treba.

Malopre me zove advokat, dvojica ga već zvala da ga mole da povuče prijave.

Naravno da mi na pamet ne pada (advokat je samo pravni uobličilac i izvršilac moje volje).
princi princi 18:35 08.06.2015

Re: ja uspela;)

Da nisam već ženjet sad bih te ženio!

E, sine, baš bi je usrećio!
zilikaka zilikaka 18:41 08.06.2015

Re: ja uspela;)

I onda da covek sedne i da se pita a sto sve mora na natezanje i sto ovo nije normalna procedura?


Zato što:
1. Smo naučeni da nam je burazerstvo preče od svega. (Konkretno, sa ovim se malo ko po gradu nije bar jednom napio, pa kako sad da ga diraju za išta)
2. Nas mrzi da išta uradimo uopšte, osim kad baš vrag odnese šalu
3. Ćemo istajati u prvo i drugom osim ako se situacija zakomplikuje da to počne nama lično probleme da pravi
4. Ovo pod 3 zaključimo kad vidimo da smo naišli na nekog ko baš neće da odustane, da je uporan kao mazga i da je lakše ipak odraditi svoj posao nego terati dalje
zilikaka zilikaka 18:46 08.06.2015

Re: ja uspela;)

Da nisam već ženjet sad bih te ženio!


Te bi(smo) na terasi odmah otvorili šalter za žalbe i tužbe po svim mogućim pitanjima. Uslužno.

qqriq qqriq 19:54 08.06.2015

Re: ja uspela;)

zilikaka
18:46 08.06.2015
Re: ja uspela
Da nisam već ženjet sad bih te ženio!


Te bi(smo) na terasi odmah otvorili šalter za žalbe i tužbe po svim mogućim pitanjima. Uslužno.




qqriq qqriq 19:57 08.06.2015

Re: ja uspela;)

2. Nas mrzi da išta uradimo uopšte, osim kad baš vrag odnese šalu

To.
blogovatelj blogovatelj 22:21 08.06.2015

Re: ja uspela;)

...i poštedeli me zajebancije i u ono vreme troška od skoro 100 evra


Ti si toliko vremena provela kod njih i sa njima, da to vredi sigurno više od 100 evra.
zilikaka zilikaka 22:29 08.06.2015

Re: ja uspela;)

Ti si toliko vremena provela kod njih i sa njima, da to vredi sigurno više od 100 evra.


Pa, sad, dve posete od po 15-20 minuta i pisanje žalbe od možda sat rada...toliko dobro plaćena baš nisam.

Ako uzmemo i da bih pored troška morala da provedem bar još sat-dva koordinirajući one koje sam prvo htela da angažujem, mislim da računica ne stoji.

A ima nešto više što se ne da preračunati u pare, a to je zadovoljstvo da sam ih naterala da urade svoj posao za koji su plaćeni i mojim parama.
krkar krkar 18:54 08.06.2015

EPILOG (II deo)


Očišćeno!

Nije idealno, ostalo komada zalepljenog betona na asfaltu, nisu ga pošteno ogulili ali generalno je ipak uklonjeno i očišćeno.

Jutros sam zvao komšiju, penzionisani ali živahan profesor univerziteta inženjerske struke, pošten čovek. Rekao mu šta je bilo, dao mu link na blog i zadužio ga da pazi i javlja.

Prvo je komšija iz lokala izašao sa lopatom i čistio, uglavnom šljunak koji se nije ugvatio (doduše, bacio ga je u leju od drveta ali džebga, o tom potom). Onda je u nekom trenutku došao onaj kamion-četka, prošao jednom (samo jednom trakom), stigao do kraja traga betona, okrenuo polukružno, šatro čistio u suprotnom smeru (u traci u kojoj ništa nije bilo prosuto)... i otišao, nije se više vraćao.

Onda je komšija popizdeo i sišao da ga pojuri (to ide sporo, stigao bi ga) ali kako je sišao tako vidi patrolu saobraćajne policije (u ulici do obično zaustavljaju, "rutinska kontrola", lešinari). Pa je tražio da ga panduri uzmu u kola i da krenu za četkarem, na šta je pandur krenuo da se smeje i podjebava građanina V. No kad mu je ovaj rekao da je od jutros već podneta disciplinska prijava protiv saobraćajčevog šefa i da ćemo je sa zadovoljstvom proširiti i na njega - onda se pandur predomislio. 500 m dalje stigli su onog sa četkama i vratili ga pa je prošao jedno 5-6 puta pod budnim nadzorom profesora V.

Za to vreme profa je dobro izdrndao one pandure pa je valjda i njima dosadilo pa su zvali nekoga i konsultovali se i na kraju napisali prijavu protiv vozača mešalice i firme Beton plus zbog onečišćenja, dovođenja u opasnost, nereagovanja...

Te sam tako zamoljen (za sada samo usmeno) da dođem u stanicu policije i dam izjavu.

A profu su zvali iz Beograd puta da mu kažu da će noćas cisterna doći da detaljno opere.

zilikaka zilikaka 19:02 08.06.2015

Re: EPILOG (II deo)

Nije loše...
hajkula1 hajkula1 19:42 08.06.2015

Re: EPILOG (II deo)

krkar

Očišćeno!

Nije idealno, ostalo komada zalepljenog betona na asfaltu, nisu ga pošteno ogulili ali generalno je ipak uklonjeno i očišćeno.


Prvo je komšija iz lokala izašao sa lopatom i čistio, uglavnom šljunak koji se nije ugvatio (doduše, bacio ga je u leju od drveta ali džebga, o tom potom). Onda je u nekom trenutku došao onaj kamion-četka, prošao jednom (samo jednom trakom), stigao do kraja traga betona, okrenuo polukružno, šatro čistio u suprotnom smeru (u traci u kojoj ništa nije bilo prosuto)... i otišao, nije se više vraćao.

...



Znači, ipak Gradska čistoća. (Beton se sasušio do tada.)

mariopan mariopan 17:33 12.06.2015

Re: EPILOG (II deo)

hajkula1
krkar

Očišćeno!

Nije idealno, ostalo komada zalepljenog betona na asfaltu, nisu ga pošteno ogulili ali generalno je ipak uklonjeno i očišćeno.


Prvo je komšija iz lokala izašao sa lopatom i čistio, uglavnom šljunak koji se nije ugvatio (doduše, bacio ga je u leju od drveta ali džebga, o tom potom). Onda je u nekom trenutku došao onaj kamion-četka, prošao jednom (samo jednom trakom), stigao do kraja traga betona, okrenuo polukružno, šatro čistio u suprotnom smeru (u traci u kojoj ništa nije bilo prosuto)... i otišao, nije se više vraćao.

...



Znači, ipak Gradska čistoća. (Beton se sasušio do tada.)


O našerm trošku, razume se?
Naravno, a kako bi drugačije, ipak su oni opremljeni za te poslove...međutim, ja bih glavnom krivcu ( sudskim putem) sve to čišćenje naplatila.
To je šteta koju je on svojom nepažnjom napravio i moraće da sve to plati?
Ako ima Boga tako bi bilo pravilno?


Krkar

Svaka čast za upornost i konačno rešenje problema.
blogovatelj blogovatelj 02:20 13.06.2015

Re: EPILOG (II deo)

Svaka čast za upornost i konačno rešenje problema.


Treba li ovom prilikom pohvaliti i gracku vlas'
qqriq qqriq 19:38 08.06.2015

kao

da sam ja pisala blog, imam istu upornost.
i uvek tražim ime. ništa ono "dežurni" "nebitno" i tome slično. upravo zato što svaki razgovor s komunalnom ili običnom policijom ili ma kojom javnom gradskom službom počnem: dobar dan, ovde taita, s kim razgovaram?
jednom će naučiti da se predstave, majke im ga spalim.
imala bih, drugim rečima, niz sličnih priča. al tu ide ono: kad znaš jednu, znaš sve.
ne odustajem od toga da se predstave. i to zovem neodustajanjem od evrope.
qqriq qqriq 19:42 08.06.2015

Re: kao

100
nim_opet nim_opet 20:19 08.06.2015

Re: kao

taita, s kim razgovaram?
jednom će naučiti da se predstave, majke im ga spalim.



Mene je to oduvek izludjivalo - kako mozes da me pitas za ime, a da se ne predstavis. Posebno iritantna, teta iz Vojnog odseka. Svaki boziji put kad sam trazio potvrde za izdavanje pasosa, telefonski poziv je pocinjao sa "Jel tu tajitaj?" - "A ko ga trazi?" - "Vojni Odsek". Nema identiteta - jer nije bitan, bitna je funkcija....budibogsnama.
krkar krkar 20:24 08.06.2015

Re: kao

"A ko ga trazi?" - "Vojni Odsek".


Ako odbije da se predstavi kažem Niste se predstavili, ne želim da razgovaram i prekinem.

Jednom sam se zeznuo pa prekinuo tako dripcu koji mi je bi potreban ... al jednom od milion i nija tako strašno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:36 08.06.2015

Re: kao

jednom će naučiti da se predstave, majke im ga spalim

Samo da kažem: ulazio sam 3-4 puta u odeljenje Poreske uprave opštine Novi Beograd. Obraćao sam se učtivo nekolicini zaposlenih. NIKO mi nije rekao "dobar dan", koliko god im se ja tako obratio. NIKO!
predatortz predatortz 20:37 08.06.2015

Re: kao

Milutin Milošević
jednom će naučiti da se predstave, majke im ga spalim

Samo da kažem: ulazio sam 3-4 puta u odeljenje Poreske uprave opštine Novi Beograd. Obraćao sam se učtivo nekolicini zaposlenih. NIKO mi nije rekao "dobar dan", koliko god im se ja tako obratio. NIKO!


Čudi me. Često sam, poslom, tamo. Prilično ljubazna ekipa.
tyson tyson 23:33 08.06.2015

Sistem

A mene onoliko prozivali onomad kada sam hvalio Švajcarsku i Švajcarce, da zagovaram cinkarenje itd.

Vatra najbolje čisti.


alselone alselone 23:34 08.06.2015

Opa Filip M. stajl

Da smo na vreme vesali, ne bi danas izvisili.

A! Kak'a Filipika, direkt uglavu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:56 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Gradjansko samoorganizovanje je najbolji izum demokratije.
Nekad se to samoorganizovanje svede na uredjivanje parka, a nekad na sredjivanje političkog okoliša.

Problem je u tome što kada se dignu kuka i motika, profitiraju - grabulje!

krkar krkar 02:03 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Problem je u tome što kada se dignu kuka i motika, profitiraju - grabulje!


Filipe, MOLIM TE stani na te grabulje!
docsumann docsumann 07:48 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Problem je u tome što kada se dignu kuka i motika, profitiraju - grabulje!


grab-bulje
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:46 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Stali su na te grabulje Asanž i Snouden, da videsmo kako su prošli!
princi princi 12:52 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Filip Mladenović
Stali su na te grabulje Asanž i Snouden, da videsmo kako su prošli!

Сине, волим га, али стварно је луд к'о струја. Он себе види, ни мање ни више, него као Асанжа!
predatortz predatortz 13:03 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

princi
Filip Mladenović
Stali su na te grabulje Asanž i Snouden, da videsmo kako su prošli!

Сине, волим га, али стварно је луд к'о струја. Он себе види, ни мање ни више, него као Асанжа!


Mislim da više liči na Snoudena. Pošteno, ne mogu da zamislim Filipa između dve Šveđanke!
princi princi 13:05 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Ko? Па Швеђанке би секле вене за Фићком. Ја мислим да је он порно материјал, српски Рон Џереми. Шта ти мислиш што су га Цеце онолико форсирале по својим емисијама. Сине, требало је то зарадити.
predatortz predatortz 13:11 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

princi
Ko? Па Швеђанке би секле вене за Фићком. Ја мислим да је он порно материјал, српски Рон Џереми. Шта ти мислиш што су га Цеце онолико форсирале по својим емисијама. Сине, требало је то зарадити.


Da ti pravo kažem, skroz sam tanak 'iz Ceca'. Loše stojim sa poznavanjem opusa, kako pomenute dve, tako i Majke Cece. Ono malo što sam slušao, po nastupima histerije, rekao bih da Fićkov rad nije bio dovoljno učinkovit...
docsumann docsumann 14:53 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Шта ти мислиш што су га Цеце онолико форсирале по својим емисијама.


two Cecas , nigde lada nema, kojim putićem, večita dilema...



princi
Filip Mladenović
Stali su na te grabulje Asanž i Snouden, da videsmo kako su prošli!

Сине, волим га, али стварно је луд к'о струја. Он себе види, ни мање ни више, него као Асанжа!


Asanž, Avantaž, sve je to isti, vaistinu isti, vitraž
docsumann docsumann 14:58 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Ја мислим да је он порно материјал


ma, lider pornogore benda


anonymous anonymous 17:54 09.06.2015

Re: Opa Filip M. stajl

Re: Opa Filip M. stajl
Gradjansko samoorganizovanje je najbolji izum demokratije.
Nekad se to samoorganizovanje svede na uredjivanje parka, a nekad na sredjivanje političkog okoliša.

Problem je u tome što kada se dignu kuka i motika, profitiraju - grabulje!


Zato pamet u glavu !!!


hajkula1 hajkula1 15:01 09.06.2015

...


http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/istrazitelji-eu-podnose-izvjesce-o-trgovini-organima-na-kosovu---345937.html


Trgovina organima na Kosovu: EU ima dokaze za ratne zločine

Bruxelles, 29.07.2014., 11:47
Autor: N.C.
17 komentara

Nagađa se da bi neki bivši pripadnici OVK, i bliski Thacijevi suradnici, mogli nakon ovog izvješća biti optuženi za ubijanje zarobljenika i krađu organa.
Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja
Fotografija je uklonjena radi isteka prava korištenja

Clint Williamson, glavni tužitelj i šef specijalnog istražiteljskog tima EU danas je objavio izvješće o trgovini ljudskim organima na Kosovu i u Albaniji od 1998 do 2000. godine.

Kako je naveo, nema dovoljno dokaza da bi pokrenuli optužnice zbog trgovine organima na Kosovu, ali je istaknuo kako je praksa trgovine organima ipak postojala. No, tih slučajeva nije bilo na stotine kako je tvrdila srpska strana, već je utvrđeno desetak slučajeva. Ipak, to ne znači da neke optužnice neće biti podignute kasnije kada se formira Specijalni sud za ratne zločine na Kosovu, kazao je Williamson.

U tim su incidentima sudjelovali ljudi iz samog vrha OVK-a, ali nije želio otkriti jesu li te osobe još uvijek aktivne u politici i vojsci.

Međutim, Williamson je kazao kako imaju dokaze za silovanja, otmice, ubojstva, pa čak i ratne zločine. U to su bili, kako je rekao, umiješani lideri OVK-a, a njihove su akcije dovele do etničkog čišćenja Srba i Roma istočno od Ibra.

Istraga je pokrenuta prije tri godine, rezolucijom Vijeća Europe nakon izvješća Dicka Martyja o zločinima vezanim uz krađu ljudskih organa za vrijeme srpsko-albanskog sukoba na Kosovu.

Dick Marty, imenovan od Vijeća Europe, počeo je 2008. istragu o trgovini organima, i to na temelju tvrdnje bivše tužiteljice Haškog tribunala Carle del Ponte, iznesene u knjizi 'Lov', da su kosovski Srbi, oteti tijekom NATO bombardiranja 1999. godine, prebacivani u Albaniju i da su im tamo vađeni organi, koji su krijumčareni u druge dijelove Europe.

Zapovjednici Oslobodilačke vojske Kosova upleteni u trgovinu organima?

Njegovo je izvješće u siječnju 2011. prihvatila Parlamentarna skupština Vijeće Europe, a kao vođe ubijanja i vađenja organa zarobljenika, najvećim dijelom Srba, ali i nekih Albanaca, navedeni su pripadnici 'Dreničke grupe' paravojne formacije OVK, na čijem čelu je, kako je rečeno, bio sadašnji premijer Kosova Hashim Thaci.


Thaci je odmah nakon objavljivanja izvještaja odgovorio na optužbe, tvrdeći da će tužiti Martyja za klevetu. Marty je, međutim, nedugo nakon toga na Kosovskoj RTV precizirao da nikad nije tvrdio da je Thaci bio direktno upleten u trgovinu organima, ali da je teško zamisliti da nikada ništa o tome nije čuo.

BBC je izvještavao da postoje brojni dokazi da je veći broj Srba i Albanaca bio u tajnim zatvorima na sjeveru Albanije te da su ti zatvori bili pod kontrolom OVK-a.

Da se nešto ipak događalo, pokazuje i presuda iz 2013. godine petorici liječnika iz kosovske klinike Medicus za trgovinu organima a ta se klinika spominje i Martyjevom izvješću oko krijumčarenja organa u ratu.
hajkula1 hajkula1 15:04 09.06.2015

Karla del Ponte



Трговина људским органима на Косову и Метохији (или Досије Жута кућа) је назив који се у јавности користи за истрагу о трговини људским органима у Албанији и на Косову током 1999. године. Прва је тврдње о трговини људским органима изнела у јавност бивша тужитељка Хашког трибунала Карла дел Понте, у својој књизи „Лов: Ја и ратни злочинци”, коју је објавила по одласку са дужности.[1] У својој књизи, Карла дел Понте је изнела податке да је 1999. године сазнала од новинара да је око 300 Срба и других неалбанаца било отето и транспортовано у Албанију, где су им вађени органи, који су затим слани у Италију, одакле су дистрибуисани у клинике широм Европе. У књизи она спомиње насеље Бурел у Албанији, где су жртвама вађени органи у кући коју она у књизи назива жута кућа.[2]

Српско Тужилаштво, али и међународна организација за заштиту људских права Хјуман рајтс воч[3] тражили су од Албаније да покрене истрагу о наводима о трговини органима отетих Срба.

Према извештају Савета Европе од 12. децембра 2010. године организатор отимања људи и трговине људским органима био је Хашим Тачи и Дреничка група.[4]


sa Wiki
Ribozom Ribozom 20:59 09.06.2015

svaka cast

Fascinira me slika sluzbenika koji sedi pored telefonske centrale i kad primi poziv, prosledi ga onom ko ce evt. nesto uraditi po tom pitanju.
I sad tip kaze: idi Mile u tu i tu ulicu, pocisti beton
A Mile kaze: imam drugog posla
Onda sluzbenik kaze Krkaru: izvinjavamo se, ali su nam svi operateri zauzeti

I taj sluzbenik za to prima platu...
hajkula1 hajkula1 11:59 10.06.2015

Re: svaka cast

Ribozom
Fascinira me slika sluzbenika koji sedi pored telefonske centrale i kad primi poziv, prosledi ga onom ko ce evt. nesto uraditi po tom pitanju.
I sad tip kaze: idi Mile u tu i tu ulicu, pocisti beton
A Mile kaze: imam drugog posla
Onda sluzbenik kaze Krkaru: izvinjavamo se, ali su nam svi operateri zauzeti

I taj sluzbenik za to prima platu...






A ja pomislila, napisaćeš da je kriv Mile.


Menadžment je kriv, u komunalnim službama i pre svega gradski menadžer, (izuzev ako je neobavešten).
Službenik (operativac) ne može da radi ono što mu nije u opisu posla niti bez naloga nadređenog. To zna svako sa iole radnog staža.


tsunade tsunade 14:41 10.06.2015

ljubav






obožavam te krkiša!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana