Nova Vlada - lobiranje !

Branislav Kovačević Cole RSS / 14.03.2008. u 12:48

 

Žene napred, muškarci STOJ!

Premijerka
Premijerka
 

Nesto se mislim ovih dana oko parlamentarnih izbora, pa i oko Vlade, pa rekoh da to podelim na Blogu sa Vama...!

Elem,

Srbija je unazad dve decenije, osim časnog izuzetka, poč Zorana Djindjića, za premijere(predsednike Vlada) imala sve "rasne srpske domaćine", nakon kojih nam je uglavnom država bila sve manja i manja, a domaćinstvo sve gore i gore. Pa ako je tako, red je da našu kuću poverimo nekoj od srpskih "domaćica"...Uzimajući u obzir činjenicu da je danas realnije da će se neka od njih pre naći u "Sigurnoj kući" nego na čelu Vlade, mislim da mi sa Bloga treba da počnemo da lobiramo da i Srbija konačno dobije premijerku. Poznata mi je akcija koju je svojevremeno vodio jedan naš dnevni list, ali mislim da nije zgoreg da "zanovimo" (omiljeni izraz srpskih domaćina !!!) ideju...

Ja imam i konkretnu osobu na umu čije ime neću reći, bar ne za sada!

Osoba A, B, ili C....:

 

- je majka, pa će znati šta je najbolje za svoju, ali i našu decu,

- je obrazovana - stručna, ali ne samo po diplomi,

- je član, ili ima podršku, partije koja ima najveće uporište u biračkom telu (naravno ne računajući SRS, da ne bude zabune)

- je osoba koja može da „okrpi“ pokidane niti demokratskog potencijala Srbije i uspostavi saradnju svih partija proevropskog bloka sa.....NGO-ima...sindikatima, gradjanima

- je iz Vojvodine, pa će znati vrednosti decentralizacije, kako rešavati pitanje manjinskih i ljudskih prava, šta sa poljoprivredom.....

- je hrabra i energična, bar koliko i tolerantna,

- je sposobna da uvede Srbiju u EU,

- je dovoljno Srpkinja i dovoljno Evropljanka,

- itd.....................(dopisati po slobodnoj volji druge poželjne osobine)

Molim konkretne predloge, sa kraćim obrazloženjem:

BKC

PS: Ukoliko na Blogu postignemo konsenzus, predlažem da nakon toga pokrenemo akciju lobiranja, ali o tom potom.....!

Atačmenti



Komentari (206)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jacHa. jacHa. 16:18 14.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

Biljana je mnogo prgava


ali uvek sa razlogom! i uvek protiv baraba!
moram da branim svog kandidata ;-)
Biljana za kapitena!
kuki kuki 16:50 14.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

Ne komplikujem, samo prosirujem ekipu.

Da ti olaksam, lizni plajvaz i udri jos jednu recku za Gordanu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:27 14.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

ali uvek sa razlogom! i uvek protiv baraba!
moram da branim svog kandidata ;-)
Biljana za kapitena!

i treba da je prgava.
biljana bi otišla u sombor i skinula
flajere sa pekare.
tukla se sa fašisitima kada je bila prva (i poslednja) gej parada.
ko to još radi?
jesen jesen 11:55 15.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

..sve ove kandidatkinje bi mogle da vode ministarstvo za kulturu, sosocijalu i slicno....Dal tebi kuki pada na pamet da u ovoj zemlji treba nesto i da se radi, da se nesto proizvodi....a ne samo da se prica na tribinama...puna srbija naroda, ima valjda nekih strucnjaka za nesto a ne "filozofi i umetnici" da vode drzavu u tranziciji....
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:36 15.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

puna srbija naroda, ima valjda nekih strucnjaka za nesto a ne "filozofi i umetnici" da vode drzavu u tranziciji....


Pa eto, vodili je prozaici, tu nasu drzavu, pa vidi dokle je stigla. Kamo srece da Srbiju povedu mastoviti, vizionari, a ne daltonisti i mracnjaci.
jesen jesen 15:25 15.03.2008

Re: Gordanaccccccccccc!!!

Kamo srece da Srbiju povedu mastoviti, vizionari, a ne daltonisti i mracnjaci.
...pa naravno da je bolje...nismo se razumeli, ali mislim da predsednik vlade u nasoj situaciji ipak treba da bude neki strucnjak za privredu a da ima i maste...pa da zaista pokrene neke konkretne poteze a ne da sve bude prepusteno monopolistima a premijer samo da prica da li je kosovo nase ili nije...i neki koji bi potvrdio da nije nase, morao bi da ima neke ideje ali i znanje kako da se radom izadje iz krize, ne mozemo vecito da cekamo samo neku pomoc/donaije isl.....
antioksidant antioksidant 16:24 14.03.2008

.

- je član, ili ima podršku, partije koja ima najveće uporište u biračkom telu (naravno ne računajući SRS, da ne bude zabune)


ako mislimo ozbiljno, ovo mora biti jedan od kljucnih kriterijuma.

u tom slucaju se zaboravlja i glasanje za ustav

u krajnjem zbiru gordanac ima mnogo vise pluseva

moj glas za gordanu
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:29 14.03.2008

Re: .

antioksidant
- je član, ili ima podršku, partije koja ima najveće uporište u biračkom telu (naravno ne računajući SRS, da ne bude zabune)


ako mislimo ozbiljno, ovo mora biti jedan od kljucnih kriterijuma.

u tom slucaju se zaboravlja i glasanje za ustav

u krajnjem zbiru gordanac ima mnogo vise pluseva

moj glas za gordanu


Koliko je meni poznato GordanaC nije bila u sali kada se glasao Ustav? Samo mala napomena!
antioksidant antioksidant 16:33 14.03.2008

Re: .

Koliko je meni poznato GordanaC nije bila u sali kada se glasao Ustav? Samo mala napomena

izvinjavam se sto sam je nepaznjom stavio u "lose drustvo"

meni utoliko lakse - glas za gordanu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:37 14.03.2008

Re: .

naravno da prajm bude iz velike partije.

ali, to je ne bi trebalo sprečiti da nominuje sve goreimenovane dame za ministarske portfolije... mada, nije isključeno da je kolege iz stranke počnu saplitati kada dođe do nominacije. meni se gordanac dojmi kao dobra ali stroga profanka (traži puno znanje, da se rade domaći, kontrolni stalno...), što je, znači, samo motiv više za barabe iz razreda da divljaju na času kod takvog profana.

o ali, kako bi prijalo kada bi nominovala sve pomenute ortakinje za ministarke?! imali bismo ponajlepšu vladu u evropi! kakav bi to odmor bio za dušu posle kojekakvih koštunica, ilića...

(mada, nije mi jasan mi šef gordančeve partije koji kol'ko juče pominje nekakvu novu srbiju za prihvatljivog koalicionog partnera, a ograđuje se od liberalnih demokrata? pa, taj rivalitet ds i ldp će nas uništiti, a onda ćemo gledati one dame iz radikalskog miljea u ulozi ministara.)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:56 14.03.2008

Re: .

Srđan Fuchs
naravno da prajm bude iz velike partije.

ali, to je ne bi trebalo sprečiti da nominuje sve goreimenovane dame za ministarske portfolije... .)


Hm ja sam inace mislio da prosirim temu..ka ministarstvima....da sastavimo dream team....Mozda koliko sutra to ucinim....?
poz
bkc
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:32 14.03.2008

Re: .

Koliko je meni poznato GordanaC nije bila u sali kada se glasao Ustav? Samo mala napomena!

a da je bila?
jel bi glasala?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:41 15.03.2008

Re: .

Exitus Letalis
Koliko je meni poznato GordanaC nije bila u sali kada se glasao Ustav? Samo mala napomena!

a da je bila?
jel bi glasala?


Nije usla da ne bi glasala...ako vam nije jasno da pojasnim!
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:56 15.03.2008

Re: .

Branislav Kovačević Cole

Nije usla da ne bi glasala...ako vam nije jasno da pojasnim!

nesto kao sto je tadic otpalio u sce rumunjesce za vreme panslavistickog okupljanja? taj rad...
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:34 14.03.2008

uf

je majka, pa će znati šta je najbolje za svoju, ali i našu decu,

ovo mi je argumet... nikakav. sto bi reklo da ako neka zena nije majka, ne zna (moze?!) da bude premijerka/predsednica. a krenusmo od cinizma 'rasnog sprskog domacina'...
je dovoljno Srpkinja i dovoljno Evropljanka

...i ova populisticka fora a la 'i kosovo i evropa'... a, da je nesrpkinja?

ne znam mozda dovoljno o liku i delu gordane comic, ali ono sto sam imao prilike da citam na blogovima a la kuca gori a baba se ceslja: ona stoji za dan zena, a druge su zabranjene - za sta se ona bori, onda? ona prica o ljubavi vina i grozdja za valentina, a njen stranacki kolega zabranjuje gay zurku. koju ljubav ona promovise?
za sada - ne podrzavam...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:41 14.03.2008

Re: uf

KafaJeGotova
...je dovoljno Srpkinja i dovoljno Evropljanka...

i ova populisticka fora a la 'i kosovo i evropa'... a, da je nesrpkinja?


je l' neko proveravao Gordanin izvod iz MKR? nešto mi to "Čomić" mnogo liči na "Čomski"? posrbila prezime. da nije ona Mađarica ili Jevrejka? je l' slavi slavu, je l' se krsti s tri prsta? je l' zna "Očenaš" na crkvenoslovenskom?
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:47 14.03.2008

Re: uf

da je udata chomski, (npr. za noama?), onda ok :)
salu na stranu, moja poenta je da sve te provere meni nista ne znace - ni da li je sprkinja, niti da li se krsti, niti da li je udata i da li ima dece ili nema, da li ima svalera... mozda je ona lezbo? :) a mi i dalje imamo takve stvari kao nesto sto nas kvalifikuje. to ne mere.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:59 14.03.2008

Re: uf

KafaJeGotova
... mozda je ona lezbo? :) a mi i dalje imamo takve stvari kao nesto sto nas kvalifikuje. to ne mere.


:) pa, učlanite se kod Borisa pa neće smeti niko da vas dira.

dobro, nije BKC mislio ništa ružno time što je naveo "da ime dece". misao je samo išla, kao, "ako je okej prema svojoj deci, imaće razumevenja i za ostalu decu srbije". to ti je fora sa političkim kandidatima/kama, kao, da se stvara ta slika porodično angažovane, društveno uravnotežene osobe. i onda mi to gledamo i mislimo kako je taj političar predan u roditeljstvu, pa sigurno će biti predan i staranju o državi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:03 14.03.2008

Re: uf

KafaJeGotova
je majka, pa će znati šta je najbolje za svoju, ali i našu decu,

ovo mi je argumet... nikakav. sto bi reklo da ako neka zena nije majka, ne zna (moze?!) da bude premijerka/predsednica. a krenusmo od cinizma 'rasnog sprskog domacina'...
je dovoljno Srpkinja i dovoljno Evropljanka

...i ova populisticka fora a la 'i kosovo i evropa'... a, da je nesrpkinja?

ne znam mozda dovoljno o liku i delu gordane comic, ali ono sto sam imao prilike da citam na blogovima a la kuca gori a baba se ceslja: ona stoji za dan zena, a druge su zabranjene - za sta se ona bori, onda? ona prica o ljubavi vina i grozdja za valentina, a njen stranacki kolega zabranjuje gay zurku. koju ljubav ona promovise?
za sada - ne podrzavam...



Ni jedan argument nije definisan kao argument nego je tek samo "nabacano" sta bi sve moglo biti. Bozze pa naravno da roditeljstvo ne mora i ne treba da bude (jedini) kriterijum....ali ne znam zasto bi smetalo ?-----Nesrpkinja, naravno, i nazalost u ovakvoj Srbiji ne moze da dobije vecinu.....STO SE MENE TICE, NIKADA NIKOGA NISAM NI PITAO STA JE PO NACIONALNOSTI, ZANIMANJU.....I SL.....ali realnost je realnost....Ja sam navijao za Antu Markovic, Ivana Djurica i sl,. pa mi se tako sto ni kao podtekst ne moze prigovoriti.......Sto se Koosova tice...Mislim da zaista nije u skladu sa medj pravom, ali realnost je sasvim drugacija....pa otuda ni to ne moze da prodje....
Ovde nije bitno Vase obrazlozenje PROTIV , nego je pitanje: da li ste za to da imamo premijerku i ako imate konkretan predlog.....
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:05 14.03.2008

Re: uf

:) pa, učlanite se kod Borisa pa neće smeti niko da vas dira.

nas? ti to kontas kao 'nisi ti', je l'? pa, nisam ni ja. od takvog rezona i proistice objasnjavanje konteksta koji je 'imanje dece' i 'dovoljno srpkinja' koji se sad izbacuju zdravo za gotovo. sve je to zestoka diskriminacija, koja kod mene ne prolazi, a pricamo o demokratiji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:11 14.03.2008

Re: uf

KafaJeGotova
:) pa, učlanite se kod Borisa pa neće smeti niko da vas dira.

nas? ti to kontas kao 'nisi ti', je l'? pa, nisam ni ja. od takvog rezona i proistice objasnjavanje konteksta koji je 'imanje dece' i 'dovoljno srpkinja' koji se sad izbacuju zdravo za gotovo. sve je to zestoka diskriminacija, koja kod mene ne prolazi, a pricamo o demokratiji.


Srló, a da nisi malo preosetljiv?

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:16 14.03.2008

Re: uf

KafaJeGotova
:) pa, učlanite se kod Borisa pa neće smeti niko da vas dira.

nas? ti to kontas kao 'nisi ti', je l'? pa, nisam ni ja. od takvog rezona i proistice objasnjavanje konteksta koji je 'imanje dece' i 'dovoljno srpkinja' koji se sad izbacuju zdravo za gotovo. sve je to zestoka diskriminacija, koja kod mene ne prolazi, a pricamo o demokratiji.



Kad procitate moju biografiju (profil) ili da malo vise znate o meni i mom politickom angazovanju ond Vam optuzbe te vrste ne bi pale na pamet!!! Ja sam u vreme Milosevica sedeo u koaliciji sa manjinskim strankama, sa Rasimom i Kasom uz sve izlive patritiotizma koje sam tada trpeo.....i sad jos treba da Vam to objasnjavam....Sasvim druga stvar je sto nesrbin-pkinja, za dugo u Srbiji ne moze biti predsednik ili premijer...itd..
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:40 14.03.2008

Re: uf

dobro, nije BKC mislio ništa ružno time što je naveo "da ime dece". misao je samo išla, kao, "ako je okej prema svojoj deci, imaće razumevenja i za ostalu decu srbije".

ej, nemoj da tumačiš coleta.
jasno piše taj kriterijum, koji je diskriminatorski.

al da je srpkinja, jeste, sama je rekla braneći labusa da joj je devojačko prezime labus a da su labusovi srbi iz krajine.
alal joj odbrana.
ja ne bih da me iko tako brani.
p.s. nije branila ni pastora kada je tadić izjavio da nije uobičajeno da se za predsednika kandiduje neko iz nacionalnih manjina. što je takođe strašna izjava.
a taj pastor ga podržo u drugom krugu.
sentinel26 sentinel26 19:20 14.03.2008

Re: uf

Exitus Letalis
dobro, nije BKC mislio ništa ružno time što je naveo "da ime dece". misao je samo išla, kao, "ako je okej prema svojoj deci, imaće razumevenja i za ostalu decu srbije".
ej,
p.s. nije branila ni pastora kada je tadić izjavio da nije uobičajeno da se za predsednika kandiduje neko iz nacionalnih manjina. što je takođe strašna izjava.
a taj pastor ga podržo u drugom krugu.

Jel mogu ja da preložim da ne suprotstavljamo kandiudatkinje jedne drugima nego da blogeri istaknu što više njih a sve u cilju borbe za bolju Srbiju uz promociju i kroz borbu za rodnu ravnopravnost.

Mnoge vaše primjedbe su na mjestu, ali znamo da se nova demokratska i istovremeno pro-evropska vlada ne može praviti bez DS-a, bar za sada.

Gospodin Tadić je startovao najprljavijim sredstvima na LDP, (navodno "nije pro-evropska" - prvi put, pa sada "nije pro-evropska i ne zalaže se i za Kosovo" istovremeno), jadan i ne znade da će zbog toga da bude debelo kažnjen i on i DS. On će radije ponovo u koaliciju sa Koštunicom nego sa LDP.

Ako neke (dame) iz DS možemo izdvojiti i ubrojiti u napredne snage, onda su to svakako Gordana Čomić i Gordana Matković. Ova druga se ne čuje odkako je postavljena za savjetnika.

Odnos DS-a prema g-dinu Pastoru je slika njenog odnosa prema manjinama i medjunacionalnim odnosima, kojim oni pokazuju da nijesu spremni da se suprotstave stavovima da predsednik Srbije mora biti Srbin. Da se ona suprotstavila toj izjavi BT u onoj kampanji bila bi odmah izbačena iz stranke.

Francuzi nijesu gledali Sarkouziju ni " u zube ni pod rep", pa nijesu postali manji Francuzi nego su bili prije.

blackbox blackbox 00:05 15.03.2008

Re: uf

Srđan Fuchs

KafaJeGotova...je dovoljno Srpkinja i dovoljno Evropljanka...i ova populisticka fora a la 'i kosovo i evropa'... a, da je nesrpkinja? je l' neko proveravao Gordanin izvod iz MKR? nešto mi to "Čomić" mnogo liči na "Čomski"? posrbila prezime. da nije ona Mađarica ili Jevrejka? je l' slavi slavu, je l' se krsti s tri prsta? je l' zna "Očenaš" na crkvenoslovenskom?

Pa ne predlažemo je za ministra vera ni za vladiku.
A ja mislim da je ateista pravoslavnog porekla.
E sad toliko detaljno istraživati nebi mnogima išlo u korist jer pre 150 godina, tj. četiri kolena , ko zna čije sve čukun-babe izvode na Turke, tj pod Turke ,dok su vladali u Srbiji. Bolje je ipak u to ne čačkati.Nije daleko od istine teorija da oni koji upravo najviše galame da su Srbi imaju upravo tak kompleks.
Izvinjavam se za digresiju.
A ovo, pošto je na ić po nekoj teoriji bi značilo da je Srpkinja jer kažu ko nije na ić nije Srbin, ukoliko nije Šešelj, a Srbin je ukoliko nije Izetbegović.
Pošto Vi rekoste da ne govori osim engleskog druge strane jezike, dakle ni mađarski ni hebrejski, dalo bi se zaključiti da nije ni Mađarica ni Jevrejka. Doduše sumnjiv je ovaj engleski ali mi ne deluje da je Amerikanka.
Pozdano znam da je bila jedna od retkih polsanika koja je znala koliko ima Jevanđelja.Jednostavno, žena je široko obrazovana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:07 15.03.2008

Re: uf

blackbox

... a, da je nesrpkinja? je l' neko proveravao Gordanin izvod iz MKR? nešto mi to "Čomić" mnogo liči na "Čomski"? posrbila prezime. da nije ona Mađarica ili Jevrejka? je l' slavi slavu, je l' se krsti s tri prsta? je l' zna "Očenaš" na crkvenoslovenskom?

Pa ne predlažemo je za ministra vera ni za vladiku. A ja mislim da je ateista pravoslavnog porekla. E sad toliko detaljno istraživati nebi mnogima išlo u korist jer pre 150 godina, tj. četiri kolena , ko zna čije sve čukun-babe izvode na Turke, tj pod Turke, dok su vladali u Srbiji. Bolje je ipak u to ne čačkati. Nije daleko od istine teorija da oni koji upravo najviše galame da su Srbi imaju upravo tak kompleks. Izvinjavam se za digresiju. A ovo, pošto je na ić po nekoj teoriji bi značilo da je Srpkinja jer kažu ko nije na ić nije Srbin, ukoliko nije Šešelj, a Srbin je ukoliko nije Izetbegović. Pošto Vi rekoste da ne govori osim engleskog druge strane jezike, dakle ni mađarski ni hebrejski, dalo bi se zaključiti da nije ni Mađarica ni Jevrejka. Doduše sumnjiv je ovaj engleski ali mi ne deluje da je Amerikanka. Pozdano znam da je bila jedna od retkih polsanika koja je znala koliko ima Jevanđelja. Jednostavno, žena je široko obrazovana.


bogami, sećam se jednom da je raščlanjivala etimološki neke mađarske reči... znači, ako uzmemo u obzir da zna mađarski a prikriva, te i da je "Čomski" vesternizacija hebrejskog korena "hom", što označava toplotu, te i da Labus kojega je branila ima u osnovi krajinizirano hebrejsko "lev" (srce), i da se, pored sve te etimološke urote koju sam ja upravo raskrinkao u stilu Milića od Mačve, bavi profesionalno fizikom - a fizika se upravo, pored ostalih zadataka, bavi i problemom nastajanja toplote - mislim da je sve jasno: Gordana je kripto-Jevrejka mađarskog porekla!
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:06 15.03.2008

Re: uf

Srđan Fuchs
Srló, a da nisi malo preosetljiv?

srló, ni najmanje. :) ali, stvarno mislim da mnogo stvari u nas prolazi kao zdravo za gotovo. mnogo se koketira sa nacionalizmom.
49 41 49 41 17:28 16.03.2008

Re: uf

Ovde nije bitno Vase obrazlozenje PROTIV , nego je pitanje: da li ste za to da imamo premijerku i ako imate konkretan predlog.....

Moj predlog je da zena bude premijerka; muski su svuda uglavnom "usrali motku".
Prihvatam predlog za lobiranje.
Gde da se prijavim na platni spisak?!? Preferiram CASH! Moze i kovertama-ne mora u koferima.

Predlog: Borka Vucic.

Zena zna oko para, BREEE.
Nenad M. Nenad M. 16:43 14.03.2008

VESNU PESIC ZA PREMIJERA

Svi ostali predlozi su neozbiljni
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:45 14.03.2008

Re: VESNU PESIC ZA PREMIJERA

ne može u ovom sazivu. ali može da bude ministry of foreign affairs! da preda Rašu i Raleta! to bi bio hit...
nea nea 16:56 14.03.2008

A sta mislite o...

[b][/b] JELISAVETI KARADJORDJEVIC? Meni se cini da nam treba nesto skroz novo u politici!

Svaka preporuka za tekst a narocito za sliku!

veliki pozdrav
sentinel26 sentinel26 16:56 14.03.2008

Ženska vlada

Gosn Cole,
Lično ne bih imao ništa protiv ne samo da jedna dama bude premijer već u narednoj Vladi Srbije, nego bih cijelu vladu sastavio od dama.

Osoba na koju asociraju vaši uslovi - gospodja Gordana Čomić je pozitivna osoba, sposobna za takvu funkciju, samo se ja plašim da ovo vaše (i naše) lobiranje ne nanese imenovanoj štetu u DS-u.

Ona baš i nije mnogo omiljena u okruženju gosn B.Tadića.
Mi svi znamo da je ona i vrijednija i sposobnija (pa i obrazovanija) od svih sadašnjih potpredsednika u DS-u.

Ali od sposobnih i vrijednih dama može se sastaviti kompletna i to mnogo bolja vlada od ove sadašnje.

Evo naprimjer i ovako je (za tri koplja) bolje od sadašnje Vlade:

Premijerka - Gordana Čomić,

Potpredsednica i ministarka za evropske integracije - Gordana Matković,

Ministarka inostranih poslova - Biljana Srbljanović,

Ministarka policije - Nataša Mićić,

............ i td... /(..dopuniti..)

Predsednica Skupštine - Vesna Pešić.

Garantujem glavom da bi bježanija raznih "pacova", "budala" i džulovaca za Rusiju bila svakodnevna.
vucko vucko 17:34 14.03.2008

Re: Ženska vlada

Možda Biljanu za kulturu... ili Vidu Ognjenović. Biljanu bolje za šefa BIA, pošto stalno o tome priča

Ako je Goca premijerka, onda Vesnu Pešić za MIP, pošto već ima neko iskustvo tamo (do duše ima i Vida,čini mi se).

Ne znam kako moja koleginica Smiljka sa fakulteta (Aleksandra Smiljanić) pliva trenutno u ministarstvu za telekomunikacije - ako je dobra, onda još jedan mandat

Za pravosuđe možda Biljanu Kovačević - Vučo?

Za ekonomiju možda G17+ Grubješićku, Za sport i omladinu Samardžić-Marković takođe iz G17 ako se pokazala, da prošaramo i sa njihovim kadrom...
chole chole 17:00 14.03.2008

Goca Comic

Glasam za Gocu pod uslovom:
- naj blizi saradnici (savetnik i vice premijeri) moraju da budu neko iz Vojvodine i Centralne Srbije (Sumadije)
Spoj Vojvodine i Sumadije - Centralne Srbije je jedini nacin da Srbija kao drzava funkcionise u interesu njenih
gradjana.
- svi njeni saradnici i ministri moraju biti razvrstani po vecim gradovima u Srbiji, a ne stacionirani u Beogradu (cisto iz
bezbeddnosnih razloga).

Beograd je dovoljan sam sebi. Da se oni pitaju jos bi Milosevic bio na vlasti (njima nije bilo lose), nego su dosli ljudi sa strane (N. Sad, Kragujevac, Cacak, Nis) i poremetili im mir. Zbog tog "provetravanja" i Djindjic je nastradao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:14 14.03.2008

Re: Goca Comic

chole
Spoj Vojvodine i Sumadije - Centralne Srbije je jedini nacin da Srbija kao drzava funkcionise u interesu njenih gradjana

slažem se, a kao prilog ovome činjenica iz mog života: ja sam rođeni Šumadinjac, a oženio se vekovnom Vojvođankom, i rodilo nam se preterano slatko dete! :)
smizibizi smizibizi 17:03 14.03.2008

:)

hmmm ok mi je Gordana Comic ali ja nekako skroz mogu da vidim Vesnu Pesic kao nasu premijerku i nekako bi joj skroz verovala u to sto radi...
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 17:20 14.03.2008

POTENCIJALI

je osoba koja može da „okrpi“ pokidane niti demokratskog potencijala Srbije.

E.M.C.

Nije stvar u krpljenju vec u oybiljnoj rekonstrukciji,
I nije stvar u demokratskom potenvijalu srbije vec Deokratske stranke.
A za to niti ima vremena, niti ima volje.

Vidim da je odgovor citalaca jasan. Mada, moram da priznam prepao sam se od Tvoje ideje, pre svega zato sto Gordana CComich vech dugo chuti!
A govore drugi, a naraocito jedna zzenska osoba iz te stranke, ne samo po funkciji vec i po ambiciji.

Sta je tu je.

Danas sam ceo dan proveo u druzenju s lekarima. Ceo dan zato sto sam se pridrzavao procedure. Ali ne kajem se. Sreo sam buljuk poynatih ljudi. Iz sveta kulture i novinarstva. I svi smo cekali red, a nismo morali......
Dok se nismo okupili, u ranim jutarnjim satima, citao sam novine.
Najvise mi se svideo ruski naslov NI KOSOVA, NI EU, NI PARLAMENTA, NI VLADE.....
I zloguki ali tacni M.Milosevic, najkriticcniji ce biti 14. SEPTEMBAR, poslednji dan za sastavljanje vlade izmedju onih koji ce narod izabrati.

11. MAJ ako stvari budu kao ovih dana valja otpisati. TO NIJE DRUGO POLUVREME UTAKMICE OD 3. FEBRUARA.!
Ko to misli taj je vec izgubio.....

Dakle nicemu se ne nadam. U Srbiji su stalno birali, kako su birali, a onda su se cudili onom sto ih je snaslo.

Ne samo iz zdravstvenih razloga, ona datuma cu pratiti iz Rovinja..... pa makar tamo stigao preko Madjarske, ako Tadich nastavi kao ssto nagovesstava....

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:31 14.03.2008

Re: POTENCIJALI

MILAN MICHA JOVANOVICH
je osoba koja može da „okrpi“ pokidane niti demokratskog potencijala Srbije.





A mene bas zanima, uz sve kritike koje stoje, kako se to zamisljaJu bilo kakve promene ka EU bez DS-a ??? Koje su to vece organizovane snage? Mozemo li mi dalje ako stalno stavljamo prst u oko onome sto imamo? Uostalom da je Toma pobedio.....imali bi ratno (ili bar vanredno) stanje, bez sumnje! Dakle Srbija je tu gde jeste, sa sve strankama koje su takve kakve jesu....medjusobno ponasanje "rogovi u vreci" na toj tzv demokratskoj strani samo koristi SRS-u....Vidite li kako oni zatrpavaju, vesto, izlazak Maje Gojkovic..nema ti ni skandala, ni teskih reci.,...dok mi jedva cekaomo da cherechimo Borisa ili Cedu, u zavisnosti ko je na cijoj strani.....U svakom slucaju, slagali se ili ne, zelim ti DOBRO ZDRAVLJE!!!
BKC
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 17:48 14.03.2008

Re: POTENCIJALI

Problem je sto bez DSa ne moze. A dobro je sto to svi znamo.
Sustina je da oni sami to ne yloupotrebljavaju.
I ne radi se o ccereccenju.... Ako se to bude radilo posle che biti ccerecceni svi.

Hvala na lepim zeljama i na informaciji da mislimo razlicito.
Ja to tako nisam video. CCak ni Tadicha nisam pominjiao u tom smislu.
Mora se transcendirati diskurs u koji smo zapali. I to moraju ucciniti svi koji bi u EU.
Ako je svojevremeno za DOS bilo dovoljno da se bude protiv Milossevicha, zasto danas ne bi bilo dovoljno dase bude za EU bez ovdasnjeg bagaza uslovljavanja. Makar priivremeno.

Ili ce se svi opasuljuti ko i 2000 kad im budu napadnute putne i bankarske isprave.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 14.03.2008

Moj glas za

Sestru po metli, a tebi preporuka zemljače.
jaksa scekic jaksa scekic 21:04 14.03.2008

Re: POTENCIJALI



Postovani G Cole,

U Srbiji ( a ne samo u Srbiji) izbori se dobijaju na brojanje a ne na glasanje,te proglasite naseg kandidata za premijera i da idemo dalje :))) i lobiramo


J
jaksa scekic jaksa scekic 21:46 14.03.2008

Re: POTENCIJALI

[.Ne samo iz zdravstvenih razloga, ona datuma cu pratiti iz Rovinja..... pa makar tamo stigao preko Madjarske, ako Tadich nastavi kao ssto nagovesstava....

Iduce godine sigurno preko Madjarske jer od 1.januara iduce godine zbog priblizavanja EU Hrvatska mora da nam uvede vize

J
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:19 15.03.2008

Re: POTENCIJALI

jaksa scekic

Iduce godine sigurno preko Madjarske jer od 1.januara iduce godine zbog priblizavanja EU Hrvatska mora da nam uvede vize.
J


uh, Jakša... pa valjda će i nas približiti više toj Beloj Zoni viznog režima? baš ste me oneraspložili sa ovom vešću. nećemo moći da mrdnemo nikuda iz našeg finog kazamata? :(
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:45 15.03.2008

Re: POTENCIJALI

MILAN MICHA JOVANOVICH
Problem je sto bez DSa ne moze. A dobro je sto to svi znamo.
Sustina je da oni sami to ne yloupotrebljavaju.
I ne radi se o ccereccenju.... Ako se to bude radilo posle che biti ccerecceni svi.

Hvala na lepim zeljama i na informaciji da mislimo razlicito.
Ja to tako nisam video. CCak ni Tadicha nisam pominjiao u tom smislu.
Mora se transcendirati diskurs u koji smo zapali. I to moraju ucciniti svi koji bi u EU.
Ako je svojevremeno za DOS bilo dovoljno da se bude protiv Milossevicha, zasto danas ne bi bilo dovoljno dase bude za EU bez ovdasnjeg bagaza uslovljavanja. Makar priivremeno.

Ili ce se svi opasuljuti ko i 2000 kad im budu napadnute putne i bankarske isprave.




Nije sporono ni kada mislimo razlicito, ni kada se slazemo....evo sad se slazemo,,,,oko paralele 2000.te i danasnjih dana.,...ali mi se ne pitamo....Mi smo publika, a igraci su na terenu, mozemo da aplaudiramo ili zvizdimo....samo da ne cutimo!
poz
bkc
Dr M Dr M 18:09 14.03.2008

Podrska predlogu

Postovani BKC,
podrzavam Vas polusaljivi a 100% ozbiljan predlog, da se prepustimo zenskoj pameti.
Vidimo kako nam ide sa muskom.

Zato Vam saljem nekoliko reci iz svog prvog komentara na blogu b92.

Dr M (5 Decembar, 2006 - 23:36)
Moji favoriti, bez obzira na stranku, su: Kori Udovicki, Gordana Matkovic, Vesna Pesic, Gordana Comic-imaju strucnost, integritet i harizmu. Vazno je da zena ume da kaze odlucno NE i strasno DA. Mozete me smatrati feministom ali zbilja mislim da su zene bolji deo covecanstva.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:12 14.03.2008

Re: Podrska predlogu

Dr M da li je to strasno ili strašno DA ?
Što bi rekao moj brat, povodom tog kucanja, ni blizu nije slično šatiranje i šišanje satiranju i sisanju :)
Dr M Dr M 18:29 14.03.2008

Re: Podrska predlogu

Dr M da li je to strasno ili strašno DA ?


Postovana Jelice,

Odsustvo dijakritika, u ovom slucaju, ne remeti osnovnu misao.
Slovo koje Vas zbunjuje je 21 slovo azbuke po Vuku.

Poz.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:25 14.03.2008

Re: Podrska predlogu

Ma nema frke, šalim se, nadam se da se nisi naljutio.
poz.
Moj Tvoj Moj Tvoj 18:13 14.03.2008

Alisa, u zemlji čuda

Srbija nije pravna država. Smešna jeste, ali pravna nije. Osoba A, juče u Insajderu, danas u Japanu. Osoba B, danas u Vestima, sutra u Americi... Osobe C i D su odavno u Moskvi. I opet, koliko god veliko sranje napravio republički poslanik to ne utiče na njegov rejting, moral, stid. Zato što Srbi po difoultu vole sranja. Poslanik Srbije veruje da miriše na crvene karanfiliće. On ima platu od soma i po evra i za godinu dana zaradi vilu na Dedinju. Jebi ga kad su to preveliki brojevi za poreske i kriminalne inspektore, ko će to sabirati, ne daj bože kontrolisati, samo može glava da boli. Pre neki dan držim u ruci spisak plata tim lidera, menadžera, šta li su u kompaniji Delta M - milion i četirsto hiljada dinara. To je 4 juga. Mesečno. Zaradili ljudi. I gde je ona gospodjica-gospodja Gorica Gajević? Šta je s njenim hotelom? Što nije u zatvoru? I Vučić? Kakvu je to on cuclu cuclao kad je bio mali, pa izrastao u takvog pametnjakovića? Zašto imam utisak da su u bajboku uglavnom pogrešni ljudi? Kakva je, bre ovo država? Ja ne bih voleo da budem predsednika ovoga. Ja ću s mojom decom i suprugom u tri lepe... u Kanadu. Tamo ću posredstvom satelita gledati srpske kanale. Kad mi dojadi - 'ladno prešaltam. Super. Odavde to ne može. Uvek isti kanal, ista priča. Kad vidim Koštunicu u sivom sakou s dužim rukavima pokarambasi mi se apetit naredne dve sedmice. Povraća mi se. Razumeš? Ni ovdašnji Džordž Kluni nije ništa bolji. Boris Bez Petlje. Prvovenčani. Idem da spavam. Nikog nisam ubio. Ništa nisam ukrao. Lepo ću da spavam. Uz malo sreće naleteće kakav lep san. Vama budnima biće još gore. Ako razumete.
cecas cecas 18:30 14.03.2008

Ne znam bas

Cole Vase kriterijume , bez obzira sto ste rekli da predlazemo , zadovoljava Gordana Comic. Moje ne zadovoljava , jer pored sve recitosti nije se bas pokazala na delu.
A naravno kada se salimo evo i ja potpuno zadovoljavam sve Vase kriterijume hi, hi , da ne budem skromna bas...
A sada ozbiljno Vesna Pesic , Biljana Srbljanovic , Ivana Dulic-ona se ne miri i ne cuti , kao i predhodno navedene dame
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:05 14.03.2008

Ha, Cole...

Bacio si "kost", mada znaš da tvoj predlog spada u kategoriju tzv. "nemogućih rečenica"..o))
Najpre, u svakoj projekciji današnjeg DS-a "prirodni" premijer je Koštunica...Do septebra, samo bude li matematički moguća ta kombinacija naći će "loža" prigodno objašnjenje, pomoći će radikali kao onomad kad je Toma "pristao" da bude "električni zec" na dva dana. No nadam se da će LDP imati rezultat koji će dovesti u pitanje takvu kombinaciju...zato ga Tadić izjednačava sa Veljom i DSS-om...
Ako bi baš došli do toga da bude ženska vlada, evo moje ekipe..Kandidati za premjerku Biljana, Vesna ili Sonja Biserko.
Biljana Kovačević - Vučo, ministarka pravosuđa...
Kad bi imali asistenciju Bebe Popovića na mestu ministra policije, i Nenada Milića kao šefa tajne službe, ja mislim da bi konsolidovali stanje u ključnim institucijama kroz jedan mandat... Pa još da im u tom mandatu Čeda ima predsedničku funkciju, Srbija bi nakon toga izgledala kao solidno uređena evropska zemlja...
Ali, trebaće još malo pričekati da bi se to realizovalo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:11 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

drago, ne čitaš pažljivo,
ovde je o ženi reč. majci, domaćici.
možeš da predložiš milku forcan, niko nije.
a zadovoljava sve kriterijume gore navedene:)))

inače, predložila sam biljanu s. vesnu p. natašu m.
i vanstranaćku ličnost jj bebu:)))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Drago Kovacevic
Ako bi baš došli do toga da bude ženska vlada, evo moje ekipe... Kandidati za premjerku Biljana, Vesna ili Sonja Biserko. Biljana Kovačević - Vučo, ministarka pravosuđa...Kad bi imali asistenciju Bebe Popovića na mestu ministra policije, i Nenada Milića kao šefa tajne službe, ja mislim da bi konsolidovali stanje u ključnim institucijama kroz jedan mandat... Pa još da im u tom mandatu Čeda ima predsedničku funkciju, Srbija bi nakon toga izgledala kao solidno uređena evropska zemlja...Ali, trebaće još malo pričekati da bi se to realizovalo...


a vi samo ocete sve kljuchne pozicije? i to sve sa glasovima nas dvestotinjak, trista iljada? skromni ljudi ovako, reklo bi se. :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:17 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Exitus Letalis
drago, ne čitaš pažljivo,
ovde je o ženi reč. majci, domaćici.
možeš da predložiš milku forcan, niko nije.
a zadovoljava sve kriterijume gore navedene:)))

inače, predložila sam biljanu s. vesnu p. natašu m.
i vanstranaćku ličnost jj bebu:)))

Ah, da...o)) Izvini..o))
Meni bi JJ Beba bila kandidatkinja za ministra kulture....u mojoj kmobinaciji...
pa da vidiš šta bi se dogodilo sa kulturnom matricom i kako bi "stradao" folk i ostali šund...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:19 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Srđan Fuchs
Drago Kovacevic
Ako bi baš došli do toga da bude ženska vlada, evo moje ekipe... Kandidati za premjerku Biljana, Vesna ili Sonja Biserko. Biljana Kovačević - Vučo, ministarka pravosuđa...Kad bi imali asistenciju Bebe Popovića na mestu ministra policije, i Nenada Milića kao šefa tajne službe, ja mislim da bi konsolidovali stanje u ključnim institucijama kroz jedan mandat... Pa još da im u tom mandatu Čeda ima predsedničku funkciju, Srbija bi nakon toga izgledala kao solidno uređena evropska zemlja...Ali, trebaće još malo pričekati da bi se to realizovalo...


a vi samo ocete sve kljuchne pozicije? i to sve sa glasovima nas dvestotinjak, trista iljada? skromni ljudi ovako, reklo bi se. :)

Ja ne govorim o glasovima nego o tome ko bi objektivno mogao omogućiti progres...
A ako bude po glasovima, do ženskog premijera će trebati u Srbiji dugo čekati..o))
E, da i Kvirija za ministra kapitalnih investicija....o))
doktorka doktorka 19:33 14.03.2008

Moji kandidati

su Biljana Srbljanoic i Vesna Pesic. Volim za predsednika zenu koja "ima muda". Neka se sa njima i ponekad ne slozim , ali makar znam da nisu "misevi"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:36 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Drago Kovacevic
E, da i Kvirija za ministra kapitalnih investicija....o))


to bi bilo cool jer bi znali onda da u vladi postoji briga za proleterijat i da vlada nije samo podredjena interesima bogatasha...

ali, Kvirija nam izgleda odlazi u ministarstvo za sport i omladinu...


Organizacija koja se zalaže za prava i afirmaciju osoba sa homoseksualnim opredeljenjem "Kvirija centar" uputila je apel svim sportskim radnicima u Srbiji, a pre svega fudbalerima, da ohrabre svoje igrače da priznaju da su naklonjeni istom polu. Apel "Kvirija centra" usledio je pošto je predsednik Svetske fudbalske federacije (FIFA) Sep Blater pozvao igrače da prekinu sa skrivanjem seksualne orijentacije.

"Kvirija centar" je apel uputila pre svega fudbalerima, koji su, prema saospstenju organizacije, najpopularniji sportisti.

"Pozivamo čelnike srpskog fudbala, pre svega Fudbalski savez Srbije, da se ugledaju na predsednika FIFA i učine sve da sportisti ne trpe diskriminaciju i odbacivanje samo na osnovu seksualne orijentacije", navodi se u saopštenju.

"Kvirija" je, takođe, srpske fudbalske klubove pozvala da se snažno suprotstave diskriminaciji na osnovu nacionalnosti, vere, rase i seksualnog opredeljenja.

"Za domaći fudbal se već godinama vezuju pojmovi: nasilje, nacionalizam, šovinizam, rasizam i homofobija. Čvrsto verujemo da će rukovodstva sportskih klubova imati dovoljno volje da dokažu da je sport plemenit i da podržava ideju zdravog duha, a ne mržnje i nasilja", dodaje se u saopštenju te organizacije.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:41 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Srđan Fuchs
Drago Kovacevic
E, da i Kvirija za ministra kapitalnih investicija....o))


to bi bilo cool jer bi znali onda da u vladi postoji briga za proleterijat i da vlada nije samo podredjena interesima bogatasha...

ali, Kvirija nam izgleda odlazi u ministarstvo za sport i omladinu...


Organizacija koja se zalaže za prava i afirmaciju osoba sa homoseksualnim opredeljenjem "Kvirija centar" uputila je apel svim sportskim radnicima u Srbiji, a pre svega fudbalerima, da ohrabre svoje igrače da priznaju da su naklonjeni istom polu. Apel "Kvirija centra" usledio je pošto je predsednik Svetske fudbalske federacije (FIFA) Sep Blater pozvao igrače da prekinu sa skrivanjem seksualne orijentacije.

"Kvirija centar" je apel uputila pre svega fudbalerima, koji su, prema saospstenju organizacije, najpopularniji sportisti.

"Pozivamo čelnike srpskog fudbala, pre svega Fudbalski savez Srbije, da se ugledaju na predsednika FIFA i učine sve da sportisti ne trpe diskriminaciju i odbacivanje samo na osnovu seksualne orijentacije", navodi se u saopštenju.

"Kvirija" je, takođe, srpske fudbalske klubove pozvala da se snažno suprotstave diskriminaciji na osnovu nacionalnosti, vere, rase i seksualnog opredeljenja.

"Za domaći fudbal se već godinama vezuju pojmovi: nasilje, nacionalizam, šovinizam, rasizam i homofobija. Čvrsto verujemo da će rukovodstva sportskih klubova imati dovoljno volje da dokažu da je sport plemenit i da podržava ideju zdravog duha, a ne mržnje i nasilja", dodaje se u saopštenju te organizacije.


Ni to nije loše....zbog emancipacije....
pidola pidola 19:54 14.03.2008

Re: Moji kandidati

doktorka
su Biljana Srbljanoic i Vesna Pesic. Volim za predsednika zenu koja "ima muda". Neka se sa njima i ponekad ne slozim , ali makar znam da nisu "misevi"

hehe,
one su ipak mnogo jake za ove nase politicare koji su navikli da budu "glavni",mogli bi samo da se stide pored njih dve,tako da...kome da budu,ovima iz ds-a,koji prvo moraju da osmotre,da izvagaju,da razmisle,koliko su dobri tu itd.

samo ako su lude bi prihvatile,a i sve ovo su samo prazne price.
ja ih barem toliko cenim,da ne bi glasao.
mislim ipak i na njih :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:01 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

je l' te, Drago, ako ste već na vezi... nekako nikako da shvatim kakva je ekonomska strategija/ideologija kod vas u partiji? sve ostalo mi se dopada ali nisam uspeo da skontam gde stojite ekonomski (i uopšte u srbiji svi živi nekako lepo i kitnjasto pričaju ali, kad pogledaš, uopšte ne možeš da skontaš ko gde stoji ekonomski)? jeste desničari ekonomski (u smislu, da vam je bitan priliv ali ne i gde će tokovi novca biti preusmereni?) jeste li, ipak, u ekonomiji levo, i kako se to ogleda?

ps. baš me interesuje. kad pogledaš, malo ko u srbiji govori otvoreno o ekonomskim principima (možda, priznajem, ja nisam ni toliko pratio taj deo scene), ali čini mi se da sve nekako ide nauštrb bogataša. opet, vi ste bunili jedini otvoreno protiv MM, ali sad, da li zato što ste principijelno protiv takve vrste pristupanja ekonomiji, ili zato što jednostavno želite da odmenite MM nekim svojim igračem?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:11 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Srđan Fuchs
je l' te, Drago, ako ste već na vezi... nekako nikako da shvatim kakva je ekonomska strategija/ideologija kod vas u partiji? sve ostalo mi se dopada ali nisam uspeo da skontam gde stojite ekonomski (i uopšte u srbiji svi živi nekako lepo i kitnjasto pričaju ali, kad pogledaš, uopšte ne možeš da skontaš ko gde stoji ekonomski)? jeste desničari ekonomski (u smislu, da vam je bitan priliv ali ne i gde će tokovi novca biti preusmereni?) jeste li, ipak, u ekonomiji levo, i kako se to ogleda?

ps. baš me interesuje. kad pogledaš, malo ko u srbiji govori otvoreno o ekonomskim principima (možda, priznajem, ja nisam ni toliko pratio taj deo scene), ali čini mi se da sve nekako ide nauštrb bogataša. opet, vi ste bunili jedini otvoreno protiv MM, ali sad, da li zato što ste principijelno protiv takve vrste pristupanja ekonomiji, ili zato što jednostavno želite da odmenite MM nekim svojim igračem?

Na sajtu LDP-a imaš ekonomski program koji je uradio dr Vladimir Gligorov.
Program ne mogu zvati ni "levim" ni "desnim"..u smislu ideologije. Meni je bitan zbog uvažavanja realnih ekonomskih kategorija, jako važnih za tranziciju. Jeftinija država, rasturanje monopola, povećavanje atraktivnosti za investiranje, ne trošiti više nego što se zaradi....
Najbolje je da sam pogledaš...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Drago Kovacevic

Na sajtu LDP-a imaš ekonomski program koji je uradio dr Vladimir Gligorov. Program ne mogu zvati ni "levim" ni "desnim"..u smislu ideologije. Meni je bitan zbog uvažavanja realnih ekonomskih kategorija, jako važnih za tranziciju. Jeftinija država, rasturanje monopola, povećavanje atraktivnosti za investiranje, ne trošiti više nego što se zaradi....Najbolje je da sam pogledaš...


nema, tojest barem ja nisam pronašao link ka programu. pronašao sam doktorov blog, fino piše čova, ali se iz blogova naziru samo pojedinačne ideje - koje su skroz okej, ruku na srce. di bi mogao link ka tom programu da nađem?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:50 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Srđan Fuchs
Drago Kovacevic

Na sajtu LDP-a imaš ekonomski program koji je uradio dr Vladimir Gligorov. Program ne mogu zvati ni "levim" ni "desnim"..u smislu ideologije. Meni je bitan zbog uvažavanja realnih ekonomskih kategorija, jako važnih za tranziciju. Jeftinija država, rasturanje monopola, povećavanje atraktivnosti za investiranje, ne trošiti više nego što se zaradi....Najbolje je da sam pogledaš...


nema, tojest barem ja nisam pronašao link ka programu. pronašao sam doktorov blog, fino piše čova, ali se iz blogova naziru samo pojedinačne ideje - koje su skroz okej, ruku na srce. di bi mogao link ka tom programu da nađem?

I ja sad vidim da ga nema....Dugo je stajao i bio dosta temeljan...
Pogledaj onda program stranke...
doktorka doktorka 20:52 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

Srđan Fuchs

Drago KovacevicNa sajtu LDP-a imaš ekonomski program koji je uradio dr Vladimir Gligorov. Program ne mogu zvati ni "levim" ni "desnim"..u smislu ideologije. Meni je bitan zbog uvažavanja realnih ekonomskih kategorija, jako važnih za tranziciju. Jeftinija država, rasturanje monopola, povećavanje atraktivnosti za investiranje, ne trošiti više nego što se zaradi....Najbolje je da sam pogledaš...nema, tojest barem ja nisam pronašao link ka programu. pronašao sam doktorov blog, fino piše čova, ali se iz blogova naziru samo pojedinačne ideje - koje su skroz okej, ruku na srce. di bi mogao link ka tom programu da nađem?


idi na ovaj link http://www.ldp.org.yu/cms/item/ldp/sr/program.html

pa preuzmi "program"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:11 14.03.2008

Re: Ha, Cole...

doktorka
Srđan Fuchs

Drago KovacevicNa sajtu LDP-a imaš ekonomski program koji je uradio dr Vladimir Gligorov. Program ne mogu zvati ni "levim" ni "desnim"..u smislu ideologije. Meni je bitan zbog uvažavanja realnih ekonomskih kategorija, jako važnih za tranziciju. Jeftinija država, rasturanje monopola, povećavanje atraktivnosti za investiranje, ne trošiti više nego što se zaradi....Najbolje je da sam pogledaš...nema, tojest barem ja nisam pronašao link ka programu. pronašao sam doktorov blog, fino piše čova, ali se iz blogova naziru samo pojedinačne ideje - koje su skroz okej, ruku na srce. di bi mogao link ka tom programu da nađem?


idi na ovaj link http://www.ldp.org.yu/cms/item/ldp/sr/program.html

pa preuzmi "program"

Kad "zaškripi", uvek je tu doktorka....o)) Kao dobri duh...
tigrks tigrks 19:07 14.03.2008

Gordana Čomić

A zašto sam ja čitajući ovo video Gordanu?
Moj glas .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:09 14.03.2008

preliminarno

(ja dokon, petak neradni dan kod nas)

gordanac - ubedljivo vodjstvo (mada se tome opire ldp, sa glavnim rezonom - "suvishe je pomirljiva u okviru stranke",

slede,

natasham,
vesnap,
i biljanas,

gde su potonje dve dame u igri za portfolije spoljnih i unutrashnjih poslova (opcija sa poslednjom imenovanom damom u ulozi ministarke mup-a nije nimalo losha, jer ce nam murkani onda biti primorani da chitaju malo knjige, drugove markesa i borhesa , po direktivi)...

u igri za mesta u vladi su josh i gradiceviceva zhena i ljupkina sida (kao nezavisne kandidatkinje), queeria, z. zhivkovic, milka canic, vida o., borka p., latinka p., koleginica smiljka sa fakulteta (aleksandra smiljanić), biljana kovachevic - vucho, G17+ grubjeshicka i samardzic-markovic takođe iz G17, jj beba i ivana dulic...
ivana23 ivana23 19:18 14.03.2008

Re: preliminarno

(ja dokon, petak neradni dan kod nas)

Jel to svakog petka?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:21 14.03.2008

Re: preliminarno

ivana23
(ja dokon, petak neradni dan kod nas)
Jel to svakog petka?


pa zavisi od posla kako kad. burzhuji ne rade svakog petka, a mi proleteri umemo da zaredjamo da radimo po nekoliko uzastopce.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:38 14.03.2008

Re: preliminarno

u igri za mesta u vladi su josh i gradiceviceva zhena i ljupkina sida (kao nezavisne kandidatkinje), queeria, z. zhivkovic, milka canic, vida o., borka p., latinka p., koleginica smiljka sa fakulteta (aleksandra smiljanić), biljana kovačević - vucho, G17+ grubjeshicka i samardzic-markovic takođe iz G17, i ivana dulic...

a jj beba?
ne preskači!
i ne analiziraj:))
skener skener 20:13 14.03.2008

savrsen premijer(ka)

bi bila vesna pesic.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:02 14.03.2008

a sad ozbiljno

možda se sve ovo čini neozbiljnim.
znamo da to neće biti niko od onih koje smo predlagali.
ali ja pitam ozbiljno, vrlo ozbiljno - kako će nas, sve da je izaberu, gordana čimić uvestu u eu kao članica ds koja
se ne razlikuje po programu od dss i sličnih (pet principa)?

- ds je glasala za ustav sve sa preambulom.
onaj koji se razvalčio dva dana i noći i kad su sa biračkih spiskova
izbačeni albanci.
- ds bez obzira što iz usta ne ispušta evropu, ne ispušta ni kosovo. pa
me jako zanima kako će se rešiti taj problem. kakvo je mišljenje kandidatkinje
u vezi s tim?
- ds je na glavnom odboru izglasala (znači nisu glasine) moguću koaliciju sa sps-om.
ja mislim da je to "zabranjeno" i da se razmišlja. ako je to ipak istina, da li se kandidatkinja sa
najviše glasova slaže da pravi koaliciju sa sps-om?
da li može da zamisli da ministri u vladi srbije budu dačić, vučelić, mrkonjić?
da li su zaboravili ratove, mobilizacije, sankcije, srebrenicu, ovčaru, nato intervenciju, hladnjače....?
- ds je glasala za deklaraciju o kubi. da li je glasala i kandidatkinja?
da li je to najvažnije?
- ds nije reč rekla kada su u skupštini razvlačili natašu kandić, predstavljajući knjigu "afera hrtkovci i ustaška kurva nataša kandić" iako dobro znaju da hrtkovci nisu afera nego zločin. posebno dobro to znaju vojvođani.
- ds se složila sa izboraom zorana balinovca bivšeg julovca kao direktora sekretarijata za zakonodavstvo (a nije da se ne sećamo šta je bio)
dakle, lista je poduža al odgovora nema, ne od gordane čomić, nego od svih predlagača, nažalost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:26 14.03.2008

Re: a sad ozbiljno

Exitus Letalis
dakle, lista je poduža al odgovora nema, ne od gordane čomić, nego od svih predlagača, nažalost.


bedak.
pidola pidola 00:26 15.03.2008

Re: a sad ozbiljno


- ds je na glavnom odboru izglasala (znači nisu glasine) moguću koaliciju sa sps-om.

rece tadic kako kostunica vise ne moze da bude premijer (ovo samo sindrom kampanje ili...).
kako nece sa dss-om,sa tim losim,strasnim dss-om sa kojim nam uzese godinu dana.
kako nece ni sa ldp-om.
sa kim ce,sa sps-om,sa dacicem u evropu,a ako prifali mozda i palma uleti,ko ce ga znati.
i spo je verovatnou igri,gde je vuk podrzao velju a ne tadica na izborima,al ga izgleda otkacise pa daj sta das.
JJ Beba JJ Beba 00:38 15.03.2008

Re: a sad ozbiljno

kako nece sa dss-om,sa tim losim,strasnim dss-om sa kojim nam uzese godinu dana.

niije isključio mogućnost da sa dss-om oformi vladu. barem sam ja tako shvatila ono njegovo gostovanje u utisku bedelje.
ovo o SPS nisu glasine. glasali su
pidola pidola 01:03 15.03.2008

Re: a sad ozbiljno


niije isključio mogućnost da sa dss-om oformi vladu. barem sam ja tako shvatila ono njegovo gostovanje u utisku bedelje.
ovo o SPS nisu glasine. glasali su

znaci sad kad krene nova kampanja,djelic za premijera-pokusaj broj dva,da ocekujemo dacica na toj funkciji.
Moj Tvoj Moj Tvoj 21:49 14.03.2008

Ti i ja, mi smo korak sad od sna...

Siguran sam da će Vaše predloge podupreti i predstavnice udruženja Hekler na čelu sa Marinom Raguš, Jorgovankom Tabaković i Lidijom Vukićević. Njih tri u ovo isto vreme čavrljaju o istoj temi. Trebalo je da im se pridruži i Vojislava Koštunica, al se mačor Teodosije razbolio, pa ga morala nositi kod veterinara. Vojislava je rekla da će ako bude imala vremena trknuti do šnajderke i skratiti rukave na pepeljasto sivom blejzeru.





Likovi živih bića u ovom tekstu su izmišljeni. Svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna i unapred im se izvinjavam.
zub zub 21:59 14.03.2008

Premijerka!

Predlažem Biljanu Srbljanović!!!ocuments and SettingsAdministratorDesktopkostunjavi' alt='' border='0' />

O gospodinu predsedniku Tadiću više nemam reči.Staviti u isti koš DSS,NS;SPS i LDP je S T R A Š N O !!!
Ove poslednje izjave Tadića govore o njegovoj političkoj i moralnoj slabosti.Polako ali sigurno (kao i Koštunjavi) odlazi u političku istoriju!
Njegov govor u " Utisku nedelje" vređa svaku inteligenciju i deluje tragikomično!
Čovek je umislio da ima 50% glasova!
makica makica 22:39 14.03.2008

jos jedan glas

za Gordanu Comic. Cim sam procitala naslov ona mi je bila asocijacija. U toj vladi bih volela da vidim Biljanu Srbljanovic, Gordanu Matkovic, Vesnu Pesic. Ukoliko ne moze da bude premijerka bila bih zadovoljna da bude nova gradonacelnica Novog Sada.
ljuta papricica ljuta papricica 22:57 14.03.2008

Glasam za nestrancku licnost


Cecu Lukic.
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 13:18 15.03.2008

Re: Glasam za nestrancku licnost

NIJE MOGUCHE.
NIJE MOGUCHE U PARTIJSKO-SPAHISKOJ DRZAVI KAKVA JE NASA DA U ZABRAN IZVRSNE VLASTI ZALUTA BILI KOJA VANSTRANACKA LICCNOST - REGRADLESS KO JE U PITANJU.
enabel enabel 23:14 14.03.2008

Časak...

Ljudi, a Kori Udovički ???
Najjača ličnost koju sam video, a da nije Đinđić...
Milan Novković Milan Novković 00:10 15.03.2008

Good, true and beautiful

"Sir Isaiah Berlin, in his pathbreaking thesis on Machiavelli argues that Machiavelli developed and embodied a radical break from the pre-existing western moral tradition. Contrary to other religious and ethical schools of thought, his concerns demonstrate that all worthy values are not cohesive and compatible. The good, true and beautiful are not of one piece."

Gledam svoj mlađu ćerku, a drugarice su joj slične, i pitam se da li ima jedanaestogodišnjeg deteta kome ovo gore nije moguće objasniti!

Coletova igra ili ne, a po "prst u oko" metafori mogu samo da zaključim da i ako beži od ozbiljnosti dozvoljava sebi najviše korak dva, ja od srpskih političara, blogu hvala, poznajem samo Gordanu. Tj nisam ni nju upoznao u četiri oka ali posle toliko razmenjenih komentara donekle se poznajemo.

Ne mora čovek da bude ni strani ni partijski plaćenik, sasvim je ok da mu se/joj u nekoj plićoj frustraciji omakne i kritički komentar bez nekog suvislog punjenja, ali onda mora u nekim produženim trenucima da bude đavolji plaćenik da bi Gordanu posle ovih nekoliko godina strplivih, pametnih, znalačkih i tolerantnih komentara ozbiljnije napadao. Neka to bude đavo raznih dublih frustracija od kojih niko od nas nije operisan.

Meni je prosto teško smisliti šta da prigovorim Gordani.

Da ne petljam ja sa svojim mišljenjem o političkoj igri. Meni je to omražena igra i omražena profesija, to sam već rekao, ali mi je potpuno logično da i u toj igri ima sjajnih pojedinaca, ne igrača, nego pojedinaca uopšte.

Ja nemam razloga da sumnjam da je Gordana jedna od tih sjajnih osoba.

Ako me ovo površno shvatanje ne vara, a stečeno površnim praćenjem bloga, među kritičarima pre nego što su ga ubili Đinđić je imao i kritičare koji su posle o njemu promenili mišljenje, uvideli težinu borbe pod posebno hendikepiranim okolnostima, prekasno shvatili njegove posebne i jedinstvene kvalitete.

Koliko bi tek imao neprijatelja, i može čovek da bude laik da bi ovo rekao, to je jednostavna "mudrost", da se više držao one "narodne" "...In this world, worthy values clash...", pa po nekim pitanjima bio još pragmatičniji.

Kakav je smisao da previše kvalitetnih ljudi petlja uzvodno bez vesala? Kakav je smisao da ih mi bičujemo da bi petljali uzvodno bez vesala?

"...In this world, worthy values clash. - just as they do in the brains being studied today by neuroscientists. If one believes in political leadership as a means to civic greatness, then doing what others may consider as evil is not evil at all. In fact, one might even read Machiavelli to be saying that in his moral universe, it is evil not to do evil, if the price is loss of power. In Machiavelli's world there are two co-existing and incompatible codes of ethics: those which leaders must follow and those which may apply more generally to other citizens...."

Pre 500 godina su naučili odrasli, danas nam sa 11 godina uče deca "...Machiavelli goes further than this, calling for a trans-valuation of values, wherein the praiseworthy qualities of leaders are redefined so as to take into account the competitive realities of business. In this new ethic, virtue is connected to acquisitiveness, moral flexibility, image management, reaching its culmination in the entrepreneurial task of founding a great company...."

Ne samo da je nemoguće pobeći od trans-valuacije vrednosi na skalama nekoliko godina bavljenja jednom stvari, ili nekoliko godina bavljenja drugom stvari, nego evo Herbert Simona sa "bounded rationality" - "....Isaiah Berlin's work on cultural pluralism suggested that individuals frequently tap into contradictory legacies. Herbert Simon is famous for his concept of bounded rationality; a comparable bounding is often practiced with legacies--on certain issues I am a communitarian, on other issues I "vote" individualism. Berlin was quite comfortable with this "eclecticism"-a comfortableness that is clearly repudiated by purists...."

Tu racionalnost koja je danas uvezana sa jednim kontekstom, kontradiktorna jučerašnjoj racionalnosti, da bi sutra bila kontradiktorna današnjoj, ili svima dotadašnjima, imamo, evo, na dnevnjoj bazi - u glavi, u jedinki kao celini, delu familije, zaposlenom, građaninu, partijskom funkcioneru ili vojniku. I to je normalno, ne može drugačije pošto je između danas i sutra reka koja brzo teče. Ne radi se o nekom plitkom kontekstu koji je fluidan, realnost je fluidna.

Mislim, što ti neki ljudi ne uče od Gordane, pa tako postanu bolji od nje, uzdignu se iznad nje, a ne tako što je udaraju po glavi da bi je stavili sebi pod noge.

Zar ima ne logičniji, nego, uopšte bilo kakav način da LDP i DS prave dilove osim nekog elementarnog poštovanja i podrške gde su interesi zajednički. Ne mora to da bude ljubav širokog spektra, ali bar neki tanki mostovi normalne diskusije i podrške. Zar nije jedini način da nam "prijatelj" zaboravi jučerašnje udaranje tako što ćemo bar danas prestati da ga udaramo?

"...A primary message of The Prince was that Christian virtues and efficient governance were at times fundamentally at odds--a ruler could not be both a good Christian and a good leader under certain circumstances, and to Machiavelli the choice was clear (though he still advocated the appearance of being a good Christian). While Berlin's message is that many influences reside within the same mind, Machiavelli's is that some of them are directly contradictory and we can follow only one or the other. The following explication of the principal legacies in economics is generally paired into opposing concepts, where an individual is mostly or entirely of one frame of mind or the other, for example in the divide (or continuum) between observation and abstraction, property rights and communitarian values, or social order and individualism....."

I tako dalje, Google nam je zajednički prijatelj, na Googlu je 500 godina džaba.
ivana23 ivana23 00:30 15.03.2008

Re: Good, true and beautiful

Mislim, što ti neki ljudi ne uče od Gordane, pa tako postanu bolji od nje, uzdignu se iznad nje, a ne tako što je udaraju po glavi da bi je stavili sebi pod noge.

Zato sto su u svojoj samodovoljnosti ubedjeni da su vec bolji, da su se izdigli iznad nje i da je zato s punim pravom bacaju pod noge..
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:02 15.03.2008

Re: Good, true and beautiful

Zato sto su u svojoj samodovoljnosti ubedjeni da su vec bolji, da su se izdigli iznad nje i da je zato s punim pravom bacaju pod noge..

ako se odnosi na nas koji blogujemo, znaš šta, mi smo građani, nismo poslanici.
i imam pravo da pitam kako će nas uvesti u evropu i po kom planu, akcionom?
i kosovo i evropa.
kad nešto ne može, prosto ne može.
i zato od onih koji žive od naših para (plaćamo poreze, zar ne?) zahtevamo a i bez zahteva imaju obavezu da nam objasne a ne da muljaju.
a kao što reče jj, nije glasina, glasao glavni odbor ds-a čiji je član i čomićka, da se posle izbora ide sa sps-om u koaliciju.
ako je to nekom na ovom blogu i šire, normalno, onda ništa.
dakle u koaliciju s onima koji su izveli tenkove na ulice beograda, koji su nas tabali ko volove, koji su nam uveli
sankcije, koji su nam navukli na vrat nato i čitav svet - kako se to zove?
kurvanje?
ostati na vlasti po svaku cenu?
po cenu da zaboravomo da je pun hag onih koji su sprovodili politiku sps-a?
ja nisam iz tog filma.
a nadam se da će i verni glasači ds to da ukapiraju pre nego što bude kasno
i da kazne tu politiku - puj pike ne važi.
ivana23 ivana23 01:11 15.03.2008

EL

Naravno, ti imas pravo na svoje misljenje, a takodje i ja na svoje.
pidola pidola 01:12 15.03.2008

Re: Good, true and beautiful


ako je to nekom na ovom blogu i šire, normalno, onda ništa.

eto,meni je normalno.
od ovakvog ds-a ne vidim sta je tu za cudjenje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:29 15.03.2008

Re: EL

ivana23
Naravno, ti imas pravo na svoje misljenje, a takodje i ja na svoje.

moje mišljenje se zasniva na činjenicama koje su javne.
druge izvore nemam.
Ljuttko Ljuttko 02:10 15.03.2008

Re: EL

Jedino sto iz cinjenica, bilo kakve da su, Vi izvlacite misljenje da je vase misljenje mera svih ispravnih misljenja. Pa ga tako poturate pod nos danju i nocu e da bi ga neko pohvalio i usvojio. Ali vam nesto lose ide jer
cinjenicama barate i manipulisete uglavnom bez ikakve logike.
Na osnovu cinjenica u obliku onoga sto ispisujete po blogu, ja recimo imam misljenje da ste vi opsednuti Gordanom Comic .
Nista gore od ljubomore, truje i ne da da se spava. Odmorite malo, divna je noc, nemojte da potrosite svu zuc, ponestace za borbu , dugo je do 11 maja.


Exitus Letalis
ivana23
Naravno, ti imas pravo na svoje misljenje, a takodje i ja na svoje.

moje mišljenje se zasniva na činjenicama koje su javne.
druge izvore nemam.

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:11 15.03.2008

Re: EL

Jedino sto iz cinjenica, bilo kakve da su, Vi izvlacite misljenje da je vase misljenje mera svih ispravnih misljenja.

šta je netačno u činjenicama koje sam navela?
da li se mišljenje formira na osnovu činjenica ili glasina/predrasuda etc?
ne smatram je je moje mišljenje mera svih ispravnih mišljenja ali smatram da je ispravno i jedino moguće formirati mišljenje na osnovu činjenica. ne kakve god da su. činjenice su činjenice.
Ali vam nesto lose ide jer
cinjenicama barate i manipulisete uglavnom bez ikakve logike.

ne vidim da mi ne ide. pišem kao i ostali komentatori. prilično sam obaveštena.
šta nije logično? navedi?
Na osnovu cinjenica u obliku onoga sto ispisujete po blogu, ja recimo imam misljenje da ste vi opsednuti Gordanom Comic .

naravno da nisam osednuta gordanom čomić. komentariše predlog i zašto ja misilim da nije dobar.
ništa više.
gordanu čomić ne poznajem, niti sam je bilo kad videla uživo. ona je javna ličnost i njen rad/agažman podložan je kritici svake vtste.
ne bavim se ličnošću gospođe, samo funkcijom.
ivana23 ivana23 14:27 15.03.2008

Re: EL

Exitus Letalis
moje mišljenje se zasniva na činjenicama koje su javne.druge izvore nemam.

Molim za definiciju termina - javne cinjenice.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:06 15.03.2008

Re: EL

Molim za definiciju termina - javne cinjenice.

zašto treba baš definicija?

činjenice koje su javno objavljene a nisu demantovane za mene su valide.
i ono što sam čula lično iz usta gospođe čomić.
kao što sam već rekla - branila je labusa da je srbin.
tako što je rekla da je labus njeno devojačko prezime a ona je srpkinja.
meni je to strašno.
moj sistem vrednosti kaže da se na to odgovara - ko si ti bre da prozivaš labusa po bilo kom osnovu?
jer je ovo kao multinacionalna država, pogotovo vojvodina i ne preskače se da se time hvale.
činjenica je da je izglasana na glavnom odboru čiji je član, tako piše na sajtu ds, i gospođa čomić, koalcija sa sps posle izbora.
u takvim uslovima se napušta stranka.
pa zar nije "borba" trajala do 2000. da se smeni ta stranka i ta politika.
jel su se oni popravili?
činjenica je da je toma nikolić bio tri dana predsednik skupštine. nisu izašli iz parlamenta i ostali su u koaliciji sa dss koja je kumovala tom predsednikovanju.
činjenica je da je najstrašnije napadan zoran đinđić u parlamentu i da niko nije reagovao osim ldp-a.
činjenica je da se zločin prema hrvatima u paramentu nazivao aferom a nataša kandić ustaškom kurvom i da je knjiga tog naslova prodavana u skupštini za 600 kinti a da je dulić imao jedinu primedbu što je bez fiskalnog računa. ostali ni toliko. a hrtkovci su u vojvodini ( i ruma, i novi banovci i slankamen - sve odakle su proterivani hrvati 90tih, vređani etc.) mojom prijateljici je ubačena bomba u radnju i dvorište, otac oslepeo i posle dva mececa umro. sve od propagande tadašnje da možeš šta oćeš da radiš nekažnjeno htvatim. da ih strpaš u stočne vagone i preseliš. da ih zakucaš za tarabu ko psa....
činjenica je da je ds istakla svog kandidata a nije podržala borisa tadića i da koalicija nije pukla na tome.
činjenica je da se na sve gadarije ćuti i ostaje u parlamentu. ne da se bori i buni, nego da se ostaje na vlasti.
dakle, gordana čomić, kao i ostale žene iz ds i g17 nisu se nešto istakle hrabrošću da se suprotstave, ne tadiću, nego ni koalicionim partnerima.
šta garantuje da bi bilo drugačije da je na mestu premijera?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:20 15.03.2008

Re: EL

EDIT:
izvinjavam se gospođi čomić.
ovo nije ništa lično.
ovo je samo moje mišljenje na koje imam pravo kao građanke srbije, dakle, ne o gospođi čomić lično, nego o nekome ko vrši vlast.
da ponovim, mislim da nisam ni na koji način vređala gospođu čomić.
niti mi je to padalo napamet.
takođe mislim da javne ličnosti, pogotovo one koje vrše vlast,
sviđalo se njima to ili ne, jesu na udaru javnosti, i moraju da odgovaraju
građanima za svoj rad, jer su voljom građana izabrani.
odnosi se na sve.
žao mi je ako je shvaćeno drugačije nego što sam želela da napišem.
ivana23 ivana23 15:37 15.03.2008

Re: EL

činjenice koje su javno objavljene a nisu demantovane za mene su valide.

Mogu da citiram desetine, hiljade objavljenih "cinjenica" koje su javno objavljene, i u nasim i u svetskim medijima, a da nisu demantovane. Da li to znaci da su sve validne i pre svega da se mogu nazvati cinjenicama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:18 15.03.2008

Re: EL

Mogu da citiram desetine, hiljade objavljenih "cinjenica" koje su javno objavljene, i u nasim i u svetskim medijima, a da nisu demantovane. Da li to znaci da su sve validne i pre svega da se mogu nazvati cinjenicama.

ok. sačekaćemo i tu koaliciju sa sps.
to je ono za šta smo se zalagali, jel tako?
ako do toga dođe, videće se takođe šta istakniti članovi ds, poslanici, ministri
& ostali misle o tome.
mene lično baš briga.
ja nisam nikada bila ni član ni sipatizer te stranke.
stranka kojoj ja pripadam nije populistička, ne obmanjuje, zapravo
govori istinu i to onu koji ne vole da čuju građani srbije, da ne kažem srbi.
ne, nije ldp.
sdu, od osnivanja.
i simpatizer sam ldp zato što ima sličan program kao sdu.
ivana23 ivana23 19:05 15.03.2008

Re: EL

Exitus Letalis
sdu, od osnivanja.

Pre toga si bila clan GSS?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:04 15.03.2008

Re: EL

ivana23
Exitus Letalis
sdu, od osnivanja.

Pre toga si bila clan GSS?

član ne.
simpatizer da.
ivana23 ivana23 21:29 15.03.2008

Re: EL

Exitus Letalis
član ne.simpatizer da.

Pitam, jer bi se u tom slucaju mozda i poznavale.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:16 15.03.2008

Re: EL

Pitam, jer bi se u tom slucaju mozda i poznavale.

nije isključeno:)))
Urosh Urosh 01:26 15.03.2008

Premijerka

Definitivno Gordana Comic.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana