Politika

Želim li da budem ambasador?

Nebojsa Krstic RSS / 13.06.2015. u 17:51

 

 

Ne, ne želim da budem ambasador. To je odgovor onima koji mi, šta god da kažem, dobace: “Aha, to se ti nabacuješ za ambasadora.” Ne nabacujem se. Dokaz? Nemam, sem da je možda malo nelogično da sam propustio da budem ambasador u vreme kada je moj školski drug odlučivao o tim pozicijama, nego sam rešio da postanem sad kada se za to pita čovek o čijem radu mislim sve suprotno od Vesne Pešić. I neretko o tome pišem. Ne samo to. Video sam za osam godina dosta ambasadora na delu. Neki su bili profesionalni, tihi, pronicljivi i kompetentni. Neki su bili velikići, slučajno i greškom poslati u ambasadore, pa su kolutali očima skrivajući se po mračnim ćoškovima ambasade samo da ih predsednik slučajno ne pita o odnosima u vladajućoj koalciji dotične zemlje. Takav jedan, Velikić, posle izbora 2012. prvi se zaleteo u novine da ispriča kako je oduvek znao sve o “katastrofalnom Tadiću i njegovom režimu”. Kukavički, da se čovek ispovraća.

“Ma jeste, čujem primedbu, lako je pisati protiv Nikolića, ajd’ zucni ako smeš nešto protiv Vučića.”

Tu već stižemo do srži problema.  Nije ona, srž, u Vučiću, odnosno nije samo u njemu. Već u atmosferi. Prvo ću par reči o atmosferi, a onda ći se vratiti na Vučića.

Vučićofobija. To je strah od premijera koji je atmosferom počeo da se širi od trenuka kada je ovaj proglasio borbu protiv korupcije i kada je uhapsio neka zvučna imena. Takođe, od trenutka kada je borba protiv bivšeg režima počela da se odvija u tabloidima koji su je prihvatali zdušno, a onda plen ostavljali isto tako iznenada i bez vidljivog razloga kao i kad su ga  se dohvatili. Neki kažu da je iz svega stajao Vučić. Ta tvrdnja u sebi sadrži potcenjivanje Vučića. Iz aviona je jasno koliko su neka od tabloidnih čerečenja bila štetna upravo po njega samoga.

Antivučićizam. Pajtićevo “I to je Vučić”, izrečeno na mitingu u Beogradu za vreme nabrajanja negativnih pojava, potvrđuje da se politika opozicije svela na stvaranje negativnog fetiša koji služi kao paravan za nedostatak opozicione politike i njeno nesnalaženje u vremenu i prostoru. “I to je Vučić” znači “Vučić je kriv za sve” i znači “sve što Vučić radi jeste loše”. To je odraz u ogledalu tvrdnje “za sve je kriv bivši režim” i za društvo podjednako loš politički koncept. I sad, ako je “sve Vučić” , i ako je “Sve što je Vučić loše”, dedukcijom se dolazi do zaključka da imati opozicionu politiku znači izmisliti nešto novo što se po svemu razlikuje od onog svega što je Vučić tj. od onoga što on zagovara i radi. Ova fallacia onda vodi iz greške u grešku. Vučić je za EU, ajde mi koji smo oduvek bili evroentuzijasti malo da budemo skeptici i da izmislimo “srpsko srpski” put u EU u koju nećemo ići puzećke. Ili, ajde da iz šešira izvučemo Kardelja i da njime zamašemo ispred nosa građanima umornim od izazova demokratije podsećajući ih na čarolije vremena kad smo svi imali za pasulj, fiću i letovanje. I kad kao nije bilo kriminala. I kad su radile fabrike, a radnici imali siguran posao, bolovanje i penziju. Ova logička greška iznedriće, bojim se, nove montipajtonovske programe i stranke jer populizam, kada stvari uzme pod svoje, nema granica u izmišljanju nečeg što je completely different i što mnogo dobro zvuči pogotovo ako se ne zamaramo sitnicom da toga više nema nigde na Planeti.

Sad se vraćam na Vučića. On je sam. Ima protiv sebe predsednika, deo stranke, deo Vlade, dobar deo medija, tajkune, intelektualce i strance koji mu se ljubazno osmehuju i tapšu ga po ramenu. Ima protiv sebe atmosferu koja je u srpskim uslovima sklona histeriji i formirana je neodgovornim trabunjanjem elite. Ima opoziciju, onu glasniju pseudolevičarsku i onu tihu kvazidesničarsku. Ima protiv sebe EU umornu od proširenja kojima je importovala svaki put nove probleme. I ima više puta izrečenu želju da upravo on bude taj koji će Srbiju dovesti do ulaznih vrata Unije.

Kako da se u tim uslovima ponaša osoba koja ne želi da postane ambasador? Šta da radi normalan čovek? Šta da radiš, čitaoče, ti?

(Nastavak sledi)



Komentari (368)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:56 13.06.2015

Želim

Ambasador dobrog raspolozenja.

Idemo svi kao jedan, ruke gore.
dali76 dali76 20:05 13.06.2015

.....

Vucic kontrolise medije gospodine Krsticu.
Vucic u svojim rukama ima svve politicko ekonomske poluge vlasti uz pomoc kojih I zbog kojih je sa cela Novosti otisao Manja Vukotic, pazi kad, u aprilu 2013?!!
Hocete me ubediti da su mozda Vulin, i njemu slicni slobisti poput Dmitrovica , na svojim pozicijama danas protivno volji Vucica?
I Informer je Vucicev tabloid , a urednik Informera na TV Pinku, ciji vlasnik voli svaku vlast, pa shodno tome svaka vlast voli njega,javno izbacuje antievropske parole.
Koliko naivnosti treba da se pomisli dda mediji u Srbiji, pre svega Novosti, ali Politika, Pink, cak i B92, sire antizapadni, proruski sentiment protivno volji Vucica.
Mislim, da,slazem se sa vama da je proevropska opozicija u dobroj meri izgubila kompas, no zanimljivo je pitanje zasto se vi onda ne ponasate onako kako (pravilno) savetujete opoziciju?
Vi kazete da proevropska opozicija treba da podrzi proevropske poteze Vucica,a da kritikuje ono sto nije u skladu sa proevropskom politikom.
Evo sa ovim sam 100%saglasan.
Jeste li vi ikad,igde, kritikovali Vucicevo antievropsko delovanje, ili retoriku koja je nekad otvoreno antievropska?
I vama samom ocigledno je sasvim jasno kad Vucic vodi antievropsku politiku, ili retoriku, ali umesto da kao pobornik proevropskog puta kritikujete antievropsku politiku premijera , vi ponudite bajkovitu pricu o dva Vucica?!! Eto, taj losi dvojnik probudi se kadkad , ljubi ga majka.
Vama je zanimljivije kritikovati Nikolica , nekakve izmisljene neprijatelje koji prete do te mere naivnom Vucicu da covek pomisli koliko je ustvari jedan od ddva Vucica glup. Vama je zanimljivije od antievropske politike vlasti,kritikovati izgubljenu opoziciju?
Naravno da ne mislim da sve to radite zbog mesta ambasadora. To su gluposti.







G.Cross G.Cross 20:11 13.06.2015

Ne mogu skriti svoj bol

Bez ironije, ja verujem da bi ti bio dobar ambasador .
Steta sto odbijas.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:14 13.06.2015

normalan zaplače

Šta da radi normalan čovek? Šta da radiš, čitaoče, ti?


Ja se zaplakah.
Da li je to normalno?
Milsim, srce mi se cepa kad vidim kako su protiv njega i Srbije svi, a on sam brani Srbijicu.
Ko da ne zaplače kad pročita ovo?

On je sam. Ima protiv sebe predsednika, deo stranke, deo Vlade, dobar deo medija, tajkune, intelektualce i strance koji mu se ljubazno osmehuju i tapšu ga po ramenu. Ima protiv sebe atmosferu koja je u srpskim uslovima sklona histeriji i formirana je neodgovornim trabunjanjem elite. Ima opoziciju, onu glasniju pseudolevičarsku i onu tihu kvazidesničarsku. Ima protiv sebe EU umornu od proširenja kojima je importovala svaki put nove probleme.


A on mlad i lep, sa suncem u kosi.
mariopan mariopan 18:23 14.06.2015

Re: normalan zaplače

hoochie coochie man
Ja se zaplakah.

Ja se isto zaplakah.
On je sam. Ima protiv sebe predsednika, deo stranke, deo Vlade, dobar deo medija, tajkune, intelektualce i strance koji mu se ljubazno osmehuju i tapšu ga po ramenu. Ima protiv sebe atmosferu koja je u srpskim uslovima sklona histeriji i formirana je neodgovornim trabunjanjem elite. Ima opoziciju, onu glasniju pseudolevičarsku i onu tihu kvazidesničarsku. Ima protiv sebe EU umornu od proširenja kojima je importovala svaki put nove probleme.


A on mlad i lep, sa suncem u kosi.
princi princi 22:11 13.06.2015

Krle, ljudino

Vučić da brine o Srbiji bi te poslao za ambasadora u UN, da zvekneš onu Samantu Pauer. Irska veštica, ta nam može doći glave, tipujem da će postati državni sekretar kad Ameri izglasaju Hilariju. Nije neka riba, ali jbg, moraš, za Srbiju.
dali76 dali76 22:35 13.06.2015

Re: Krle, ljudino

Ako je verovati zlim jezicima, dakle sa takima treba oprezno,pokusaj sarmiranja kancelarke Merkel je imao prilicno lose rezultate.
I Dacic se ocigledno seca ni malo prijatnog sastanka.
Elem, ti zli jezici vele da je Posle visesatnog, suhoparnog, sastanka sa tzv premijerom Cvetkovicem,na sastanak dosao prezidente ,onako bez kravate, Kluni stile.
Rezultat?
Deklamovanje zahteva Srbiji.
Dakle oprezno sa nagnati strategijom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:34 13.06.2015

Мислим...

... да је ово најбоље пролазно време до сада: човек (НК) није стигао ни барем један коменатар да остави, а већ је на мртво извређан, док су се блогери испичкарали, а Пајке исписао неколике реченице о глистама, и то бриљантно!

Да не буде како само ја не учествујем у овом циркусу, ево ОВДЕ једно сјајно предавање оног дркаџије Талеба, а мало касније написаћу и понешто о промени речи: "сав".
docsumann docsumann 22:41 13.06.2015

Re: Мислим...

а је ово најбоље пролазно време до сада: човек (НК) није стигао ни барем један коменатар да остави, а већ је на мртво извређан, док су се блогери испичкарали, а Пајке исписао неколике реченице о глистама, и то бриљантно!


jbg, blog je surovo mjesto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:42 13.06.2015

Re: Мислим...

docsumann
а је ово најбоље пролазно време до сада: човек (НК) није стигао ни барем један коменатар да остави, а већ је на мртво извређан, док су се блогери испичкарали, а Пајке исписао неколике реченице о глистама, и то бриљантно!


jbg, blog je surovo mjesto.

Мислиш због глиста?
docsumann docsumann 22:43 13.06.2015

Re: Мислим...

Predrag Brajovic
docsumann
а је ово најбоље пролазно време до сада: човек (НК) није стигао ни барем један коменатар да остави, а већ је на мртво извређан, док су се блогери испичкарали, а Пајке исписао неколике реченице о глистама, и то бриљантно!


jbg, blog je surovo mjesto.

Мислиш због глиста?


što zbog glista, što zbog onanista
blogovatelj blogovatelj 23:11 13.06.2015

Re: Мислим...

Да не буде како само ја не учествујем у овом циркусу,


Nisam ni ja. Do ovog momenta.
Držaću se teme. Znači, Krle ambasador, ništa uspinjanje po diplomatskoj lestvici, to je za Andrića. On odma ambasador. Nema tu treći, drugi, prvi sekretar, pa konzul, pa generalni konzul. Odma u vugla.
Kako se ekspresno stiže na takvu poziciju?
Tako što si dobar sa šefom.
Znači, kale!




srdjan.pajic srdjan.pajic 04:49 14.06.2015

Re: Мислим...

а Пајке исписао неколике реченице о глистама, и то бриљантно!


Pa, dobro, svako ima neke svoje muke. Da ne pominjem tužnu činjenicu da meni niko nikad nije predložio mesto ambasadora, pa se nemam rašta nećkati i femkati oko toga, u smislu teme na blogu, tako da mi samo trol preostaje. A i pravo da ti kažem, ne smem da komentarišem, jer čim zucnem nešto politički, odma iza plota iskoči onaj Fihend-pančevac i krene da ujeda.



srdjan.pajic srdjan.pajic 05:22 14.06.2015

Re: Мислим...

blogi
Nisam ni ja. Do ovog momenta.


Sad ću još i da ispadnem najgori od sve dece. Ali nije, keve mi, ja prosto nisam fizički ni psihički u stanju da se držim ovih tema i učestvujem u diskusijama. Mislim, znaš i sam kako je, Blogi: ovde ljudi rade po 16 sati dnevno (mi, Srbi, i po dvadeset), ne pričamo nisakim na maternjem jeziku, ni na bilo kom drugom jeziku, sem na pajtonu ili matlabu (zašta dobro plate, na čemu sam i ja zahvalan, ali nije poenta u tome), onda dodješ kući, ni tu te niko ne razume, pa stres, otudjenje, samoća, niezvesnost koju donosi sutrašnjica, a pogotovu ako te nedelje nema ni dva nova bloga, makar i od albicile ili Voje Radovanovića, da se isvadjaš sa ljudima kao čovek, i ismeješ, tako da kriziramo načisto. Onda dodje subota, Krle izadje za ozbiljnim blogom, i jebi ga, šta da radimo? Da se ne lažemo, ja da sam Krle, ja bih samog sebe trajno banovao. Pa posle nek čitaju na internetu: ludi Srbin iz Kolorada napravio ovo, ili ono.



anonymous anonymous 06:17 14.06.2015

Re: Мислим...


čim zucnem nešto politički, odma iza plota iskoči onaj Fihend-pančevac i krene da ujeda.


или бар да кевће ....


А ти брате,памет у главу.

Па ништа о политици. Опичи по сексу.




Парови , естрада, министарке...

Маца дискреција....
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:00 14.06.2015

Re: Мислим...

srdjan.pajic
ovde ljudi rade po 16 sati dnevno (mi, Srbi, i po dvadeset...

Пајке, да шаљем екипу да те избави из тог пакла, знаш емерџнси тим -- три београдске девице, с маминим сармама и кајмаком, и спремним ћевапима за роштиљ? Та ваша гастарбајтерска мука, ја само због ње сваке недеље одем у цркву и ту деливерујем три Очеoura и пет-шес' HelloМарија. Издржи, издржите, због свих нас, због српства, због светог Косова и Газе!!!
niccolo niccolo 08:09 14.06.2015

Re: Мислим...

Да не буде како само ја не учествујем у овом циркусу

Ne znam, meni je ovo Pajketovo i Alsovo o struji odlično...
docsumann docsumann 08:10 14.06.2015

Re: Мислим...

знаш емерџенси тим


znam ekipu, opaku



lojalnost, to ti je ono kad ti sve ide ko po loju ...
docsumann docsumann 08:15 14.06.2015

Re: Мислим...

niccolo
Да не буде како само ја не учествујем у овом циркусу

Ne znam, meni je ovo Pajketovo i Alsovo o struji odlično...


rijetko konstruktivan trol, a da nije muzički

kao ovaj, recimo


za sve srbe razastrte diljem svijeta, dija-sporo i dija-lagano, da bre dabre - dab


anonymous anonymous 08:17 14.06.2015

Re: Мислим...

Predrag Brajovic
srdjan.pajic
ovde ljudi rade po 16 sati dnevno (mi, Srbi, i po dvadeset...

Пајке, да шаљем екипу да те избави из тог пакла, знаш емерџенси тим -- три београдске девице, с маминим сармама и кајмаком, и спремним ћевапима за роштиљ? Та ваша гастарбајтерска мука, ја само због ње сваке недеље одем у цркву и ту деливерујем три Очеoura и пет-шес' HelloМарија. Издржи, издржите, због свих нас, због српства, због светог Косова и Газе!!!



Пајке, џаба ти труд.

Знамо ми да се у том свету - капиталистичком, за разлуку од нашег транзицијског, ради.

6-8 сати.Зависи од могућности.

А добија - свако по потреби.

Немој да се правиш неки мученик.

А кола...а рибе .... ?
А Нике патике,....а ?

Тешко ти ? !

gedza.73 gedza.73 08:27 14.06.2015

Re: Мислим...

Ne znam, meni je ovo Pajketovo i Alsovo o struji odlično..

I meni.
Malo je Srle iskakao iz teme sa onim betonom i falš kamenim pločama oko kuće.
Samo mu fali prohromska ograda na terasi. Sija, ne farba se, otporna na tornada.
i dve betonske pume na stubovima kapije.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:28 14.06.2015

Re: Мислим...

niccolo
Да не буде како само ја не учествујем у овом циркусу

Ne znam, meni je ovo Pajketovo i Alsovo o struji odlično...

Сагласан!
Узбудљиво време нас чека, мада -- ми смо на његовом репу, па више служимо да растерамо муве, него што ћемо стварно учествовати у нечем значајном. Мислим да нас електрична кола чекају као свакодневица за десетак година, рецимо, па чак и у Србији.
alselone alselone 13:29 14.06.2015

Re: Мислим...

па више служимо да растерамо муве, него што ћемо стварно учествовати у нечем значајном.


Ti si se samo navikao, i mi zivimo u veoma uzbudljivom vremenu koje je pre samo 25 godina izgledalo potpuno SF.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:40 14.06.2015

Триван-Мирчетић-Грубачић парадигма

alselone
па више служимо да растерамо муве, него што ћемо стварно учествовати у нечем значајном.
Ti si se samo navikao, i mi zivimo u veoma uzbudljivom vremenu koje je pre samo 25 godina izgledalo potpuno SF.

То није спорно. Питање је у чему од тога ми ћемо да учествујемо на било који значајнији начин, ми који нисмо ни мрежу путева саградили а 21. је век. Пример: Тесла аутомобили се шире по Европи, и њихови Тесла пуњачи. Код нас тога још дуго неће бити. Ми смо још увек на нивоу фалсификовања диплома, ево управо данас сазнам да, осим тајног доктората Јелене Триван, сада на истом, Филолошком факултету, уз свесредну подршку бившег декана Грубачића, и мој колега Предраг Мирчетић одбранио је докторат, али тајно -- тако да нико не зна, јер нигде није објављено, што је противзаконито, јер су одбране доктората по закону јавне. А и докторат му је тек трећина оног што би требало да буде, наравно... зато је и тајно.

Овакве друштвене парадигме, као ова Триван-Мирчетић-Грубачић, нужно воде до урушавања друштвеног система и његовог нивоа. Ах, боже, шта ја то причам -- тај је систем већ урушен...
alselone alselone 16:31 14.06.2015

Re: Триван-Мирчетић-Грубачић парадигма

Питање је у чему од тога ми ћемо да учествујемо на било који значајнији начин, ми који нисмо ни мрежу путева саградили а 21. је век. Пример: Тесла аутомобили се шире по Европи, и њихови Тесла пуњачи. Код нас тога још дуго неће бити. Ми смо још увек на нивоу фалсификовања диплома, ево управо данас сазнам да, осим тајног доктората Јелене Триван, сада на истом, Филолошком факултету, уз свесредну подршку декана Грубачића, и мој колега Предраг Мирчетић одбранио је докторат, али тајно -- тако да нико не зна, јер нигде није објављено, што је противзаконито, јер су одбране доктората по закону јавне. А и докторат му је тек трећина оног што би требало да буде, наравно... зато је и тајно.


Pardoniram, pod "mi" ja sam mislio na danasnje stanovnike planete, a ti si mislio na stanovnike ove napacene drzave. Da, mi cemo nekim coskovima da ucestvujemo, skoro pa beznacajno. Ima po koji svitac, i rekao bih srazmeno broju stanovnika, ekonomskoj moci i generalnoj kabadajijštini koja nas okruzuje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:32 14.06.2015

Re: Триван-Мирчетић-Грубачић парадигма

alselone
Ima po koji svitac, i rekao bih srazmeno broju stanovnika, ekonomskoj moci i generalnoj kabadajijštini koja nas okruzuje.

Има!
Моје је неизмерно задовољство што сам неке од њих и упознао.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:21 14.06.2015

Re: Мислим...

uzbudljivom vremenu koje je pre samo 25 godina izgledalo potpuno SF.


Ovo je tačno, sećam se kako mi je "Do kraja sveta" prvi put kada sam ga na FEST-u 1992. gledao izgledao - GPS navigacija, video telefonski razgovori kao standard itd.
A evo već dobar broj godina unazad nam je to svakodnevnica.




Doduše, još uvek nam niko ne snima snove...
zilikaka zilikaka 17:32 14.06.2015

Re: Мислим...

Doduše, još uvek nam niko ne snima snove...


Ćuti, da ne čuju.
Bojim se da bi meni odmah obnovili garderobu.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:37 14.06.2015

Re: Мислим...

zilikaka
Doduše, još uvek nam niko ne snima snove...


Ćuti, da ne čuju.
Bojim se da bi meni odmah obnovili garderobu.


Ma ko ih...,ovaj...šljivi

Zato što:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:09 14.06.2015

Re: Триван-Мирчетић-Грубачић парадигма

alselone
... i rekao bih srazmeno broju stanovnika, ekonomskoj moci i generalnoj kabadajijštini koja nas okruzuje.

Нешто се сневеселих. Зашто?

Гледан ово твоје о кабадахијама, и сад се сетих да је "најугледнији" од учесника ове друштвене парадигме варакања коју сам навео управо члан САНУ Слободан Грубачић, који је, такође, ухваћен у научном "преписивању" без навођења извора (Доброслава Смиљанића и његове књиге Херменаутика љубави и смрти) и обмањивању научне заједнице, али то није спречило наше академике да га приме у Академију. Чак је догурао до кандидата за члана у Националном савету за високо образовање, ВИДИ ОВДЕ како то јадно изгледа ко хоће да губи време, и како схватам -- примљен је и на то место.

Једном речју -- научни лопови. Има ли неки затвор за њих? Осуда нека? Оно: Кајете ли се? -- Кајем се, часни суде...
gedza.73 gedza.73 07:09 15.06.2015

Re: Триван-Мирчетић-Грубачић парадигма

Predrag Brajovic
Тесла аутомобили се шире по Европи, и њихови Тесла пуњачи.

tražio pneumatske motore na netu i naišao na
anonymous anonymous 15:38 15.06.2015

Re: Мислим...

Пајке, да шаљем екипу да те избави из тог пакла, знаш емерџнси тим -- три београдске девице, с маминим сармама и кајмаком, и спремним ћевапима за роштиљ? Та ваша гастарбајтерска мука, ја само због ње сваке недеље одем у цркву и ту деливерујем три Очеoura и пет-шес' HelloМарија. Издржи, издржите, због свих нас, због српства, због светог Косова и Газе!!!



Brajo, ima po malo i duha u tebi.

Dajem ti preporuku.

Drži se ovog stila.

violina violina 22:57 13.06.2015

šala zvana ambasador

Kako da se u tim uslovima ponaša osoba koja ne želi da postane ambasador?


Uslovi savršeni, ništa se ne traži od, a tu je i Vučić.

osoba koja ne želi da postane ambasador?


Svakako je luksuz ne želeti da budeš ambasador, pogotovo ako te niko ne zove, ovo je kao skrivena želja za suprotno.

Da neko ode za ambasadora, nestali bi blogovi u kojima su redovi ornamentirani imenom Vučić.
anonymous anonymous 23:06 13.06.2015

Re: šala zvana ambasador


Svakako je luksuz ne želeti da budeš ambasador, pogotovo ako te niko ne zove, ovo je kao skrivena želja za suprotno.


Ovde vidim i pomalo ljubomore.

Ko je vama kriv što vi želite da budete ambasadori .! ! !

Pa ne može svako - da ne želi da bude to pod A......
mariopan mariopan 18:32 14.06.2015

Re: šala zvana ambasador

anonymous

Svakako je luksuz ne želeti da budeš ambasador, pogotovo ako te niko ne zove, ovo je kao skrivena želja za suprotno.


Ovde vidim i pomalo ljubomore.

Ko je vama kriv što vi želite da budete ambasadori .! ! !

Pa ne može svako - da ne želi da bude to pod A......

Dobro...ali možemo malo i mi da sanjamo?
jkt2010 jkt2010 23:36 13.06.2015

Svaka čast na upornosti!

Ali bojim se da je napor uzaludan. Opsednutost političarima, kao ova u Srbiji, to nema nigde.

U Srbiji brale, primopredaja dužnosti ide tako što nova garnitura postaje najgora ikad, i kriva za sve, i to preko noći. Premijer je kriv i što se velikim blogojebačima qrac ne diže, a kamoli što im opao promet u trafici. I onda teraj tako, kletve i psovke, do sledeće garniture.

Pa mi se čini da bi promenu ustava trebalo iskoristiti da se uvede novi demokratski ritual: spaljivanje premijera. Ko god pobedi na izborima odmah da se spali, da se ne gubi vreme, jer svi znamo da je kriv za sve. I tako, posle jedno desetak izbornih spaljivanja, valjda ćemo da umilostivimo bogove... da nam više proradi. I aparat i trafika.
anonymous anonymous 01:11 14.06.2015

Želim, ne želim, želim , ....


A slovenački jezik,rešio si da naučiš, a ?


Zbog letovanja ?
blogovatelj blogovatelj 04:50 14.06.2015

Re: Želim, ne želim, želim , ....

A slovenački jezik,rešio si da naučiš, a ?


Ja počeo ukrajinsi dučim, strava mi ide.
Sat kažu godina, a haljina kažu suknja. Sve su pobrkali.
anonymous anonymous 06:32 14.06.2015

Terms of reference


A sada ozbiljno !

Imamo pred sobom "Projekat ambasador " pa da vidimo ....




Koji su sve zadaci pred nama ?

Prizovite i FReeja. Nedostaje ovom inicijalnom blogerskom odboru.
mirelarado mirelarado 09:16 14.06.2015

Re: Terms of reference

inicijalnom


Иницијалном или иницијативном?
anonymous anonymous 09:20 14.06.2015

Re: Terms of reference

Иницијалном или иницијативном?


Naravno, ovo drugo.

Kažu blogeri : mea culpa.


anonymous anonymous 09:55 14.06.2015

( Ne ) ambicija N.Krstića


Скоро 1000 прегледа, а изостаје чувено " крљање " код Крлета.

Шта се то дешава ?

( Не ) интересантна (не) амбиција аутора...

Или нешто друго ...

Или нешто треће ...

Затишје пред буру ?

Или пред политички цунами ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:11 14.06.2015

Re: ( Ne ) ambicija N.Krstića

( Не ) интересантна (не) амбиција аутора...


Блог је послужио сврси да Крстић спомене себе као могућег амбасадора (макар и причом о својој (не)амбицији). Шта ту има даље да се коментарише?

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 14.06.2015

Najveći protivnik Vučića je...

...on sam.

Bolje reći njegovo neznanje. Njegova nesposobnost. Njegova nedoraslost premijerskom položaju u jednoj balkanskoj državi na početku XXI veka.

Trenutni ekonomski pokazatelji su najbolja, bolje reći najgora ilustracija vladavine Aleksandra Vučića od 2012. godine do danas.

Da bih ovaj komentar prilagodio temi bloga, evo informacije koja na lapidaran način pokazuje kakav je, u stvari, režim Aleksandra Vučića:

"Na sednici Vlade Republike Srbije, održanoj u ponedeljak 8. juna 2015, izglasan je počasni konzul Srbije u Grčkoj, a tu titulu poneće verenik Suzane Mančić, Simeon Ocomokos."
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:37 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Da bih ovaj komentar prilagodio temi bloga, evo informacije koja na lapidaran način pokazuje kakav je, u stvari, režim Aleksandra Vučića:

"Na sednici Vlade Republike Srbije, održanoj u ponedeljak 8. juna 2015, izglasan je počasni konzul Srbije u Grčkoj, a tu titulu poneće verenik Suzane Mančić, Simeon Ocomokos."


Šta fali Simeonu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:45 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Nebojsa Krstic
Da bih ovaj komentar prilagodio temi bloga, evo informacije koja na lapidaran način pokazuje kakav je, u stvari, režim Aleksandra Vučića:

"Na sednici Vlade Republike Srbije, održanoj u ponedeljak 8. juna 2015, izglasan je počasni konzul Srbije u Grčkoj, a tu titulu poneće verenik Suzane Mančić, Simeon Ocomokos."


Šta fali Simeonu?


Ako pogledate porno snimak, u kome je Simeon glavni junak, lako možete uočiti šta mu fali. (LINK:http://www.pinkporno.xxx/video/20/suzana-man%C4%8Di%C4%87-pornic-ku%C4%8Dni-uradak)
freehand freehand 13:07 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Ako pogledate porno snimak, u kome je Simeon glavni junak, lako možete uočiti šta mu fali. (LINK:http://www.pinkporno.xxx/video/20/suzana-man%C4%8Di%C4%87-pornic-ku%C4%8Dni-uradak)

Crni Filipe...
petargli petargli 13:22 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Nebojsa Krstic
Šta fali Simeonu?

Filip Mladenović
Ako pogledate porno snimak, u kome je Simeon glavni junak, lako možete uočiti šta mu fali. (LINK:http://www.pinkporno.xxx/video/20/suzana-man%C4%8Di%C4%87-pornic-ku%C4%8Dni-uradak)


ovo je bolje i od Pajketovih tvorova i rakuna
alselone alselone 13:32 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Ako pogledate porno snimak, u kome je Simeon glavni junak, lako možete uočiti šta mu fali. (LINK:http://www.pinkporno.xxx/video/20/suzana-man%C4%8Di%C4%87-pornic-ku%C4%8Dni-uradak)


Evo ja pogledo, na preskoke doduse. Sex sa snimanjem. Boze moj. I sta sad?
st.jepan st.jepan 13:46 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

"Na sednici Vlade Republike Srbije, održanoj u ponedeljak 8. juna 2015, izglasan je počasni konzul Srbije u Grčkoj, a tu titulu poneće verenik Suzane Mančić, Simeon Ocomokos."

To je odlična vest!

Najzad će neko od srpskih zvaničnih predstavnika u Grčkoj, znati grčki.

U ambasadi Srtbije u Atini, inače velelepnoj viletini u najskupljoj atinskoj četvrti, nijedan od ko zna koliko službenika (sudeči po impresivnom voznom parku, najmanje dvadesetak), ne zna ni reč grčkog.

Dugo sam tamo čekao da se odnekud vrati prevodioc, neko Grčer oženjeno našom, jer niko nije umeo da mi kaže gde da u neki formularčić upišem ime, gde broj pasoša.

Dok sam čekao na to Grče, neprestano je zvonio telefon - bilo je to u vreme onih poplava, pa su ljudi nudili pomoč, a službenica je dizala slušalicu i svakoga najpre ladila krilatim rečima "no Greek, English".

- Čekajte, provali iz mene, ovde sam upoznao gomilu naših..., mladih, obrazovanih, grčki govorečih... Zašto ne zaposlite njih?
- A ko će njih da plati? Nema se za tolike prevodioce.
E, tu meni, ko Hajduk Stanku, "zaigra meso".
- Ne, niste me razumeli, nisam mislio da vama prevode, nego da vas zamene. Mislite li da ste bogom dati da ovde smrdite baš vi?
- Slušajte gospodine, kako se to ponašate, imamo preko sto ambasada, ne možemo sve jezike znati.
- Ok, svahili ne morate, ali Grčka je prijateljska zemlja, trakoreči komšijska... Uvredljivo je! Što ne upišete makar početni kurs?
- Bezobrazni ste, i uostalom, vreme za rad sa strankama je već prošlo. Udaljite se, zvaću obezbeđenje!
Pretnja je bila ubedljiva - na kapiji sam izbrojao trojicu o-bezbednjaka.

Prilično sam putovao i boravio kojekude - tako je manje-više bilo posvuda.
Biće da od belosvetskog "smrđenja" naših diplomata i diplomatskih službenika, koristi imaju samo oni i njihove porodice.
mirelarado mirelarado 14:00 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Prilično sam putovao i boravio kojekude - tako je manje-više bilo posvuda.
Biće da od belosvetskog "smrđenja" naših diplomata i diplomatskih službenika, koristi imaju samo oni i njihove porodice.


Школоване дипломате су за нас непозната категорија. Овде се амбасадорска места деле као награде за минули политички рад. Има ли иједан наш дипломатски представник у ма којој земљи да је остварио икакву сарадњу и помак у односима с домаћином? Бојим се да нема...
princi princi 15:46 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Има ли иједан наш дипломатски представник у ма којој земљи да је остварио икакву сарадњу и помак у односима с домаћином? Бојим се да нема...

Mislim da, obzirom na profil ljudi koji Srbiju predstavlja po svetu, treba biti izuzetno zadovoljan da niko od njih nije ostvario nikakav nazadak u odnosima sa domaćinom.
mariopan mariopan 18:37 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

st.jepan
Najzad će neko od srpskih zvaničnih predstavnika u Grčkoj, znati grčki.

Pa mogli su i nekog našeg da stave, što Grka?
U Atini živi veliki broj obrazovanih Srba koji odlično znaju grčki...kako im nije neko takav pao na pamet?
mariopan mariopan 19:23 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

st.jepan
- Čekajte, provali iz mene, ovde sam upoznao gomilu naših..., mladih, obrazovanih, grčki govorečih... Zašto ne zaposlite njih?

Pozlatio ti se komentar.

Takvih mladih, obrazovanih i grčki govorećih naših ljudi tamo ima koliko hoćeš....ali nema šanse.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:55 14.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Pa mogli su i nekog našeg da stave, što Grka?
U Atini živi veliki broj obrazovanih Srba koji odlično znaju grčki...kako im nije neko takav pao na pamet?

Почасни конзул је почасна функција, а тај човек иначе води своју породичну компанију са канцеларијама у Атини и Београду (http://www.tsomokos.gr/about-us#our_team).

Што се локалног особља у нашим амбасадама тиче, наших образованих и двојезичних људи има сада свугде по свету. Министарство би вероватно могло да искористи тај фантастични потенцијал и у свакој амбасади запосли по једно или двоје. Аташеима и осталим службеницима често треба да прође пола мандата да почну да схватају где су дошли. Са друге стране, локално особље је увек јефтиније јер му не треба плаћати скупе станове и разноразне породичне додатке.
jkt2010 jkt2010 01:45 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

principessa_etrusca
Министарство би вероватно могло да искористи тај фантастични потенцијал и у свакој амбасади запосли по једно или двоје.
Ko normalan da im radi za te njihove diplomatske plate? Eventualno da zamole nekoga da im pomogne na volonterskoj osnovi...
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:46 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

jkt2010
principessa_etrusca
Министарство би вероватно могло да искористи тај фантастични потенцијал и у свакој амбасади запосли по једно или двоје.
Ko normalan da im radi za te njihove diplomatske plate? Eventualno da zamole nekoga da im pomogne na volonterskoj osnovi...

Мислим да грешиш ако мислиш да су плате мале, напротив. Oвде где сам ја, годишње изнајмљивање стана за службеника и породицу типично кошта још додатних педесетак хиљада фунти (амбасадорова резиденција је власништво).

Коришћење потенцијала из дијаспоре би могло да буде и кроз полугодишње или једногодишње програме стажирања, али и континуитет може да има предности.

Током деведесетих и раних двехиљадитих, вероватно током целих петнаестак година, хрватски аташе за културу је била жена која иначе живи у Лондону, која је релативно добро повезана и која је радила свој посао са великим ентузијазмом. (Такав ентузијазам, част изузецима, нисам виђала код српских представника.)
jkt2010 jkt2010 12:06 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

principessa_etrusca
jkt2010
principessa_etrusca
Министарство би вероватно могло да искористи тај фантастични потенцијал и у свакој амбасади запосли по једно или двоје.
Ko normalan da im radi za te njihove diplomatske plate? Eventualno da zamole nekoga da im pomogne na volonterskoj osnovi...

Мислим да грешиш ако мислиш да су плате мале, напротив. Oвде где сам ја, годишње изнајмљивање стана за службеника и породицу типично кошта још додатних педесетак хиљада фунти (амбасадорова резиденција је власништво).

Kakve to veze ima sa platom? Plate su im nikakve.
mirelarado mirelarado 12:45 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Plate su im nikakve.


Ma да, злопате се, сирочићи. И вероватно воле то своје злопаћење, јер и кад се влас' која их је именовала промени, зубима и ноктима бране та амбасадорска места и неуморно изјављују како они то на ползу Србије и отуђују се од дојучерашње мајке - странке испод чијег су се шињела испилили.
princi princi 13:02 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

И за мене је ово нови елеменат: значи, амбасадори се, у ствари, жртвују за добро Србије? Можда су зато тако склони разноразним индулгацијама; као доктори који су после дугачких дежурстава спремни да себи опросте свакојаки порок- познат феномен у психологији.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:14 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Kakve to veze ima sa platom? Plate su im nikakve.

Плате српских дипломата нису прекомерне, али сигурно нису "никакве", посебно ако узмеш да се ради о нето износима, да су трошкови становања плаћени и да постоје и друге бенефиције.

ЛИНК
princi princi 13:20 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Сине, знаш кад бих био амбасадор Србије у Либији сада...
mirelarado mirelarado 13:23 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

princi
Сине, знаш кад бих био амбасадор Србије у Либији сада...


Ту сам сагласна с домаћином: не бих била амбасадор нигде. Да пропадам у земљу и подносим константни трансфер блама кад год преЦедник моје државе нешто изјави, то се не може платити.
princi princi 13:28 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

mirelarado
princi
Сине, знаш кад бих био амбасадор Србије у Либији сада...


Ту сам сагласна с домаћином: не бих била амбасадор нигде. Да пропадам у земљу и подносим константни трансфер блама кад год преЦедник моје државе нешто изјави, то се не може платити.

Tо мало зависи и од човека. Неко би то схватио као додатни изазов!

Без зајебанције, мислим да Срби и иначе мало пате од те искључивости и да то смета да се направи стабилна држава. Рецимо, Енглези тренутно на власти имају полуидиота на власти, човек је тотална дијабола, вероватно и гори од Томе, али никоме од public servants не пада на памет да због политичких (тј у његовом случају је то више посвађаност за здравим разумом) неслагања напусти државну службу. Држава је нешто што је изнад партија. Изгледа да код нас та свест не постоји ни у народу а још мање код политичара.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:45 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Да пропадам у земљу и подносим константни трансфер блама кад год преЦедник моје државе нешто изјави, то се не може платити.

Нису ни амбасадори цвећке. (Сећам се отварања изложбе етрурске уметности и нашег амбасадора и госпође који су се закачили за мене да избегну странце. Он је изложбу овако прокоментарисао: "Е, ово је прави доказ и да су и прије овог нашег времена, људи умијели стварати лијепа дијела".)
alselone alselone 13:54 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Mi moramo da vratimo profesionalce i profesionalizam u diplomatiju.
princi princi 13:57 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Сине, Стојан Ст се најебавао мајке свима. Он је био гори Кркар од Кркара.

Пардон, Милан Ст.
alselone alselone 14:02 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Ali je makar imao smisla za modu.
princi princi 14:09 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Не, али без зајебанције, гледам ове Енглезе и Амере: њих бре по битним иностранствим представљају државни службеници, филистри. Србе представљају бонвивани, слободни мислиоци, песници, композитори, романописци. Бате, како ником није пало на памет да пошаље оног Фиксера да буде амбасадор негде. Мислим, упореди тог једног Девенопорта и једног Владету Јанковића, или Кирбија и Милана Ста. Мислим, свака част домаћину, али све је јасно. Аматеризам, сине, где год пипнеш. Меко, не може тако кроз живот. У данашњем свету мораш да будеш тврд, јбг.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:25 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Мислим, упореди тог једног Девенопорта и једног Владету Јанковића, или Кирбија и Милана Ста. Мислим, свака част домаћину, али све је јасно. Аматеризам, сине, где год пипнеш.

Владета Јанковић је културан и образован човек који комуницира са лакоћом. Његову жену такође треба споменути јер су били одличан тандем.
princi princi 14:34 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

principessa_etrusca
Мислим, упореди тог једног Девенопорта и једног Владету Јанковића, или Кирбија и Милана Ста. Мислим, свака част домаћину, али све је јасно. Аматеризам, сине, где год пипнеш.

Владета Јанковић је културан и образован човек који комуницира са лакоћом. Његову жену такође треба споменути јер су били одличан тандем.

Jaaao, gledao ga na Paxmanu kad su hapsili nekoga, da li Milosevica, da li Karadzica, sad sam zaboravio (jbt, toliko tih spektakularnih hapsenja bilo, mogli smo od toga neki turizam da napravimo, ono, uhvatite svog ratnog zlocinca). Tuc, muc, ovo, ono, bilo malo blamaticno. Uslov broj 1, ambasador mora tecno govoriti jezik zemlje u kojoj predstavlja Srbiju.

Mislim, nije dovoljno da covek (ili zena) budu samo lepi, :).
mariopan mariopan 14:37 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

princi
Меко, не може тако кроз живот. У данашњем свету мораш да будеш тврд, јбг.

U pravu si sve što kažeš...ali ako i stave nekog nesposobnjakovića i manekena neka bar ekipu koja će da radi posao sastave od sposobnih ljudi i niko neće ni primetiti koliko je mekan glavni baja?
Ako je nekome baš stalo da bude glavni baja pa ga njegovi časte titulom a on pojma nema gde se gaće vezuju?

Ako bi recimo Krle sad otišao u Atinu imao bi začas ekipu koja bi radila posao da nema glava da ga boli.
Takvi mladi i sposobni ljudi, veoma obrazovani, naše gore list, već žive u Atini, bolje znaju od bilo koga šta našim ljudima tamo treba od konzulata i kako to da dobiju, na koji način se nešto sa Grcima obavlja, kome da se obrate, kakvi su njihovi zakoni po mnogim pitanjima i šta mogu a šta ne mogu tamo da postignu ( nema kaubojštine, to je ipak uređena država mada je u ekonomskim problemima)...itd.

Može st.jepan da potvrdi jer je sam obavio sve što mu je trebalo iako je to radio u nepoznatoj mu zemlji.

Mlade dame iz Atine, raznih struka i zanimanja, sastaju se jednom mesečno u jednom super kafeu da se ispričaju i istračuju....a ima ih svih profila zanimanja ( pravnice, ekonomisti, profesorke, umetnice...)...imao bi Krle samo da bira šta mu treba od osoblja?
princi princi 14:46 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

:)))))))), сине, ја сам мислио да је овде само онај Шаца пикирао место амбасадора. Сад капирам да је блог прави расадник дипломатских талената спремних и жељних да се ухвате у коштац са изазовима представљања Србије свету.
milisav68 milisav68 15:08 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

princi
:)))))))), сине, ја сам мислио да је овде само онај Шаца пикирао место амбасадора. Сад капирам да је блог прави расадник дипломатских талената спремних и жељних да се ухвате у коштац са изазовима представљања Србије свету.

Paaa, nisam ginekolog, ali mogu da pogledam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:08 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Jaaao, gledao ga na Paxmanu kad su hapsili nekoga,

Могуће, Паксман је sharp, нисам то видела, али ипак мислим да је био небо и земља у поређењу са Драгишом Бурзаном или Дејаном Поповићем (које вероватно нико, никад и нигде и није интервјуисао).
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:11 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Не, али без зајебанције, гледам ове Енглезе и Амере: њих бре по битним иностранствим представљају државни службеници, филистри.

Није баш увек тако јер и Американцији награђају амбасадорским наименовањем.

Памела Хариман, америчка амбасадорка у Паризу (у време Дејтона), бивша Черчилова снаја;

Керолајн Кенеди, амбасадорка у Токију, Кенедијева ћерка;

Ширли Темпл, некадашња амбасадорка у Чехословачкој.
princi princi 15:26 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Mlade dame iz Atine, raznih struka i zanimanja, sastaju se jednom mesečno u jednom super kafeu da se ispričaju i istračuju....a ima ih svih profila zanimanja ( pravnice, ekonomisti, profesorke, umetnice...)...imao bi Krle samo da bira šta mu treba od osoblja?


Слика и прилика из Лондона. И овде их има, сине, све к'о запете пушке, мислим да би све дале за Србију, :). И то свакакве неке основне струке, све фенсерица, дискреција загарантована.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:35 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Да пропадам у земљу и подносим константни трансфер блама кад год преЦедник моје државе нешто изјави, то се не може платити.

zna krle tačno na koje transfere blama misliš, ima čovek iskustva.
(jednom sam ih i navela, ali me brisao, što sam i očekivala doduše)
anonymous anonymous 15:41 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Он је био гори Кркар од Кркара.



principessa_etrusca principessa_etrusca 15:45 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Слика и прилика из Лондона.

У Лондону има разних подгрупа. Неке су релативно слабо видљиве као нпр. "афрички Срби", т.ј. младићи и девојке која долазе на студије из Замбије или Боцване. Они имају своја места за састанке*.

* у колонијалном стилу
princi princi 15:47 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Они имају своја места за састанке.

Да. Лондон је чудо, :).
mariopan mariopan 18:32 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

princi
Mlade dame iz Atine, raznih struka i zanimanja, sastaju se jednom mesečno u jednom super kafeu da se ispričaju i istračuju....a ima ih svih profila zanimanja ( pravnice, ekonomisti, profesorke, umetnice...)...imao bi Krle samo da bira šta mu treba od osoblja?


Слика и прилика из Лондона. И овде их има, сине, све к'о запете пушке, мислим да би све дале за Србију, :). И то свакакве неке основне струке, све фенсерица, дискреција загарантована.


Neee bre, ne taj tip.
Ove stvarno ozbiljne, četrdesetih godina, ostvarene, zaposlene....
Ne znam baš ni da li bi htele da rade ovaj posao ( možda bi i htele ako pogledaš opštu ekonomsku nesigurnost u Grčkoj)?
Samo znam da ih ima jer se povremeno, ako sam tamo, vidim sa tom ekipom.
emsiemsi emsiemsi 18:57 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

mariopan
princi
Mlade dame iz Atine, raznih struka i zanimanja, sastaju se jednom mesečno u jednom super kafeu da se ispričaju i istračuju....a ima ih svih profila zanimanja ( pravnice, ekonomisti, profesorke, umetnice...)...imao bi Krle samo da bira šta mu treba od osoblja?


Слика и прилика из Лондона. И овде их има, сине, све к'о запете пушке, мислим да би све дале за Србију, :). И то свакакве неке основне струке, све фенсерица, дискреција загарантована.


Neee bre, ne taj tip.
Ove stvarno ozbiljne, četrdesetih godina, ostvarene, zaposlene....
Ne znam baš ni da li bi htele da rade ovaj posao ( možda bi i htele ako pogledaš opštu ekonomsku nesigurnost u Grčkoj)?
Samo znam da ih ima jer se povremeno, ako sam tamo, vidim sa tom ekipom.

Те од четрдесет година су најбоље (за било који посао, па и тај).
mariopan mariopan 19:36 15.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

Те од четрдесет година су најбоље (за било који посао, па и тај).

A to ovi neozbiljni blogeri ne znaju nego se samo zezaju ovde sa tako ozbiljnom temom.
jkt2010 jkt2010 05:52 17.06.2015

Re: Najveći protivnik Vučića je...

principessa_etrusca
Kakve to veze ima sa platom? Plate su im nikakve.

Плате српских дипломата нису прекомерне, али сигурно нису "никакве", посебно ако узмеш да се ради о нето износима, да су трошкови становања плаћени и да постоје и друге бенефиције.

ЛИНК

A bre, pa ne rade po ambasadama samo ambasadori. Nek se jave neki atašei i treći sekretari i tako ta boranija...

A vidi sama taj link. To su ambasadori bre! a jedva dobacuju do neke prosečne šljakerske plate za te gradove gde službuju. Što ih ne uporede sa platama ostalih ambasadora po tim gradovima?

49 41 49 41 12:24 14.06.2015

Poznanstvo

rodjastvo, prijateljstvo, ...

U mnogim evropskim zemljama, ukljucujuci i Nemacku prvo pitanje u aplikaciji za posao:

Da li imate blizeg rodjaka, prijatelja, poznanika, skolskog druga u firmi za koju aplicirate?

Odgovor: DA!

Pisi kuci propalo; sto ce te neka ozbiljna firma sa renomeom primiti!


Medjutim, mi smo sa jednopartijskim sistemom to razvili do maksimuma.
Sad smo ga umnozili. Gajimo tu psiholigiju, kao jedinstvenu biljku na planeti.
petargli petargli 13:29 14.06.2015

Krsticu

ovo je cista dekadencija!
:)
tasadebeli tasadebeli 14:15 14.06.2015

Re: Krsticu

petargli
ovo je cista dekadencija!
:)



Дивајн декаденс!



freehand freehand 15:22 14.06.2015

Ko je

... Dragana Velikić?
Lik, slovna greška ili skrivena bodlja?
princi princi 15:44 14.06.2015

Re: Ko je

To je i meni uvek bilo čudno: zašto za ambasadore šalju pisce koji manje ili više otvoreno preziru narod i državu koja ih šalje? Velikić, sine, nikad nije krio da su njemu Pula i Beč bliži nego Beograd, onaj Ercov isto, nema prilike koju nije iskoristio da se ispovraća po Srbiji i Srbima. Mislim, u principu nemam ništa protiv povraćanja, osećaj se kako hoćeš, ali malo je bljak da ideš tako da se zlopatiš po svetu na račun poreskih obveznika koje toliko intenzivno prezireš.

Zato ja cenim onog Krkara. Ma koliko on, zapravo, po svojoj bahatosti i kabadahijnosti bio tipičan ne Srbin, nego, ono,Srbenda, siguran sam da on nikad ne bi prihvatio da bude ni ambasador ni direktor neke državne TV, na primer, baš zato što toliko prezire i Srbiju i Srbe (i, verovatno, i sebe, ali, dobro, to je već posao za njegovog psihijatra).
freehand freehand 15:47 14.06.2015

Re: Ko je

Zato ja cenim onog Krkara. Ma koliko on, zapravo, po svojoj bahatosti i kabadahijnosti bio tipičan ne Srbin, nego, ono,Srbenda, siguran sam da on nikad ne bi prihvatio da bude ni ambasador ni direktor neke državne TV, na primer, baš zato što toliko prezire i Srbiju i Srbe (i, verovatno, i sebe, ali, dobro, to je već posao za njegovog psihijatra).

Ceniti Krkara ozbiljan je psihički poremećaj, moram da ti kažem.
A to što Krkar ne bi bio direktor javnog servisa - mož' da se usekneš. Bio bi, itekako, samo da ume da popuni formulare i priloži traženu dokumentaciju.

Nego, ja sam pitanje psotavio jer je krstić u tagovima napisao upravo "Dragana" (pogledaj). Možda je mislio na Draganu Mirković?
princi princi 15:52 14.06.2015

Re: Ko je

Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.
freehand freehand 15:58 14.06.2015

Re: Ko je

princi
Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.

Meni. :(
Al sam iskoristio centaršut da podvučem.

Edit: a i stavio sam šlem i pancir, saće Brajović da skoči što iznosim lične podatke!
docsumann docsumann 16:04 14.06.2015

Re: Ko je

princi
Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.


zar se ne kaže aronija, sibirska, misim ...
mirelarado mirelarado 16:18 14.06.2015

Re: Ko je

docsumann
princi
Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.


zar se ne kaže aronija, sibirska, misim ...


Исто као и андалузија, скр. алузија.
freehand freehand 16:19 14.06.2015

Re: Ko je

mirelarado
docsumann
princi
Sine, nekom od nas dvojice ironija nije jača strana.


zar se ne kaže aronija, sibirska, misim ...


Исто као и андалузија, скр. алузија.

Što se ne rimuje slučajno sa gologuzija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:21 14.06.2015

Re: Ko je

freehand
Edit: a i stavio sam šlem i pancir, saće Brajović da skoči što iznosim lične podatke!

Да.
Срамно је то што анониман по нету износиш нечије личне податке, а овамо си тражио да се твоји заштите.

Јер си пиштао као жива гица на ражњу када је Срђан Фукс објавио твоје име и презиме и град из којег си на прошлом Далијевом блогу, и молио си Далија да обрише те коментаре у којима је твој идентитет био откривен, као да ће неко интернет претрагом твог имена и презимена и града из којег си бог зна шта да открије?

Па замисли, и твој син, који ти зна име и презиме (претопостављам?), сигурно ће једног дана укуцати твоје име и презиме и град из којег си у Google претраживач, да види шта му о ћалету пише господин Google. Мислиш да ће бити задовољан?
anonymous anonymous 16:26 14.06.2015

Re: Ko je

Да.
Срамно је то што анониман по нету износиш нечије личне податке, а овамо си тражио да се твоји заштите.


Nije mogao da odoli.....
freehand freehand 16:31 14.06.2015

Re: Ko je

Да.
Срамно је то што анониман по нету износиш нечије личне податке, а овамо си тражио да се твоји заштите.


A koje sam lične podatke izneo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:33 14.06.2015

Re: Ko je

freehand
Да.
Срамно је то што анониман по нету износиш нечије личне податке, а овамо си тражио да се твоји заштите.


A koje sam lične podatke izneo?

Немој даље да се бавиш тиме, молим те.
Боље се бави шта ће ти син затећи на интернету.
То треба да је твоја брига.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana