Ekonomija| Gradjanske inicijative| Na današnji dan| Politika

Haiku support to Greek people

Nebojša Milenković RSS / 04.07.2015. u 23:00

le-fmi-valide-une-aide-de-4-6-milliards-de-dollars-pour-la-grece.jpg

Greece is a very beautiful country -
and Germany, it is known,
no islands...

 

Grčka je veoma lepa zemlja -
a Nemačka, poznato je,
nema ostrva...

 


Atačmenti



Komentari (930)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 16:23 06.07.2015

Re: WTF

Nisam mislio da bi to postala nemacka teritorija, vec da bi preuzeli hotele i dovodili turiste i tako bi se dug namirio.


Hoteli nisu vlasnistvo drzave.
princi princi 16:33 06.07.2015

Re: WTF

Grcite su, za razliku od ovih koji su im pozajmili pare, iskočili iz otomanskog zagrljaja pravo u ovo sada

I jos jednom, hvala otomanskom carstvu za sve one tulumbe, baklave, urmasice, kadaif i tufahije. I nije ti dobar primer gore: pozajmio sam ti pare da kupis detetu Zvezdin dres ne od Kineza, nego od mene.
maksa83 maksa83 16:36 06.07.2015

Re: WTF

I jos jednom, hvala otomanskom carstvu za sve one tulumbe, baklave, urmasice, kadaif i tufahije.

Pozdravljam komentar.

Zahvaljujući upornoj i mudroj otomanskoj upravi sve to još uvek možeš da jedeš u Srbiji, Grčkoj, Bugarskoj, Moldaviji...i Egiptu. To je bre bila Globalizacija, a ne ovo sada...
princi princi 16:38 06.07.2015

Re: WTF

Nema, Otomanac kad ga zaglobali, to je zaglobaljeno.
blogovatelj blogovatelj 16:47 06.07.2015

Re: WTF

Hoteli nisu vlasnistvo drzave.


Dobro bre, nemoj da si ko onaj Dik sa interneta Maksin. Ima grcka drzava necega u vlasnistvu valjda. E pa to nesto da daju umesto duga. Mozda je telekom, mozda nesto drugo, ima valjda nesto da se prebije dug.
Opet da ponovim, stvarno me zabole hoce li dati ili nece, apsolutno se nenavijacki postavljam prema problemu, za razliku od skoro svih koji su se javili na ovom blogu.
I da dodam, ta navijacka ostrascenost me dodatno inspirise da po malko potprcavam i time doprinesem sveopstoj euforiji i zabavi. Mogu da razumem kad Nemacka i Grcka igraju fudbal pa svi Srblji navijaju za Grke (i sam bih navijao za njih, onako lezerno, posmatracki, uz pivo) ali mi nije jasno da Nemacka i Grcka igraju fudbal pa Grci pogode stativu, a pola Srbije sece vene od srece, pa padaju na kolenca, pa stezu pesnice, vriste, urlaju, kao da se dogodilo ne znam sta.
blogovatelj blogovatelj 16:53 06.07.2015

Re: WTF

Inače, ta fora - smotam te da se napozajmljuješ (da, postoje mehanizmi kojima se to radi, mahom se svode na korupciju establišmenta


Tako je. I onda im nisu krivi Micotakis i ekipa i ko je vec pozajmljivao, nego im krivi Nemci.
To bre balkanska dusa, nezna i krhka, zanimaju ih ukusi i emocije, buzuki i sirtaki, girosi, suvlaki, a ne ko ovi dusmani sto svet kroz paru gledaju.
maksa83 maksa83 16:56 06.07.2015

Re: WTF

Mogu da razumem kad Nemacka i Grcka igraju fudbal pa svi Srblji navijaju za Grke (i sam bih navijao za njih, onako lezerno, posmatracki, uz pivo) ali mi nije jasno da Nemacka i Grcka igraju fudbal pa Grci pogode stativu, a pola Srbije sece vene od srece, pa padaju na kolenca, pa stezu pesnice, vriste, urlaju, kao da se dogodilo ne znam sta.

Ovo baš nije fuzbal, 11 mandrila na 11 mandrila + nepristrasni sudija, pa kom opanci, kom obojci, COM1, COM2...

Ljudi to percipiraju kao sukob alkoholu prekomerno sklonog neuhranjenog Davida (otpr. nešto kao mi, samo ih Arapi više zagaravili, i imaju more) i Nabildovanog Zlog Bezosećajnog Golijata koji je kroz istoriju gazio koga je stigao. Skroz je jasno za koga će raja da navija.
princi princi 17:01 06.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Inače, ta fora - smotam te da se napozajmljuješ (da, postoje mehanizmi kojima se to radi, mahom se svode na korupciju establišmenta


Tako je. I onda im nisu krivi Micotakis i ekipa i ko je vec pozajmljivao, nego im krivi Nemci.
To bre balkanska dusa, nezna i krhka, zanimaju ih ukusi i emocije, buzuki i sirtaki, girosi, suvlaki, a ne ko ovi dusmani sto svet kroz paru gledaju.


Bate, kad bi sad pale cene nekretnina za jedno 25% u Ontariju ili Vankuveru, pitao bih te ko bi ti bio kriv zbog prezaduzenosti stanovnistva, i kad bi ljudi poceli da ostaju bez poslova. Mislim, lako je sad kenjati, ali vrati sebe u 2004., 2006., 2007. godinu, i zamisli kako je to tada izgledalo: novi putevi, luksuzne kuce, Olimpijada, apartman se izdaje za 2 soma evra dnevno, para k'o sase.... A Nemac ti prica, ma nemaj brige, svi smo mi EU braca.

Pusti ove koji furaju naknadnu pamet, sad su svi pametni i znaju sta je trebalo raditi.
alselone alselone 17:03 06.07.2015

Re: WTF

Dobro bre, nemoj da si ko onaj Dik sa interneta Maksin. Ima grcka drzava necega u vlasnistvu valjda. E pa to nesto da daju umesto duga. Mozda je telekom, mozda nesto drugo, ima valjda nesto da se prebije dug.


Naravno, to je u redu. Ja sam samo reagovao na trazenje teritorije. A to je ono sto su Nemci uradili - prodajte ostrva. Sa druge strane, to je neuporedivo sa velicinom duga. Ostrva nisu.
maksa83 maksa83 17:04 06.07.2015

Re: WTF

Tako je. I onda im nisu krivi Micotakis i ekipa i ko je vec pozajmljivao, nego im krivi Nemci.
To bre balkanska dusa, nezna i krhka, zanimaju ih ukusi i emocije, buzuki i sirtaki, girosi, suvlaki, a ne ko ovi dusmani sto svet kroz paru gledaju.

Pa, recimo, da. Pogledati Grka Zorbu, obavezno. Sve Kazantsakis opisao.

Inače, ako pitaš tamošnju progresivnu omladinu jeste im kriv Micotakis (ne on lično, nego ceo taj establišment koji je ovo krojio), samo im je nedodirljiv, a i da nađu i samelju starca od 100 godina pozicija im se neće popraviti nimalo, tj. to nije praktičan smer delovanja. A sa druge strane imaš Nemce koji nešto 'oće i neće. I Amerikance koji su pogurkali WB da izbaci izveštaj u kome piše da Evropa sa svojim Merama jeste zajebala stvar. I neku raju usred toga koja sad treba da menja i radne i fiskalne navike i sve živo. Meni teško da kažem "nek' crknu svi ti Grci koji nisu otišli u Tontoronto i Šikago", iako nisu baš ni cicamace na navijanje.

blogovatelj blogovatelj 17:16 06.07.2015

Re: WTF

A Nemac ti prica, ma nemaj brige, svi smo mi EU braca.


Ne vjeruj Njemcu. Ni Ameru. Ni Rusu. Ni Kinezu.
Vjeruj u sebe, tu je tajna
blogovatelj blogovatelj 17:21 06.07.2015

Re: WTF

I neku raju usred toga koja sad treba da menja i radne i fiskalne navike i sve živo.


Ovo je veoma tesno povezano sa silom ogledala u japanskoj filozofiji koju sam pomenuo. I to je ono sto Grcima najteze pada i zbog cega su se sva ova sranja izdesavala. Treba sebe da menjaju, a lepse je da se sedi kraj obale, mezi feta i masline i cirka cipuro. Naravno da je lepse, ali ima i kad nesto moras.
Ja to tako vidim.
I u Srbiji je isto.
A vi sad bacajte kamenje na mene koliko vam volja.
Ili jos bolje, na Brajovica
maksa83 maksa83 17:44 06.07.2015

Re: WTF

Treba sebe da menjaju, a lepse je da se sedi kraj obale, mezi feta i masline i cirka cipuro.

Da, to je jedno udobno stereoptipno viđenje, da su Grci većma sastavljeni od qrcosvirača. Inače Ameri koje znam se češu po glavi na taj stereotip, pošto su Grci koje oni znaju vrlo vredni. Kako to? Otišli oni koji hoće da rade, ostali oni koji neće? Mislim da nikad nije tako jednostavno.

To svakako nije moje iskustvo, doduše moje iskustvo je (mahom) vezano za Grke na moru. Grci koje sam video na moru se razbijaju od posla, trče i sapliću se. Od kad znam za sebe vidim tamo klince od 10-12 godina da rade u restoranu, makar da stavljaju onaj kuver, klinac trči, raščišćava stolove i asistira konobarima, sestra na kasi, i tako do ponoći. Najnormalnija stvar.

Kad zađeš u kontinentalni deo van velikih gradova vidiš da je to zapravo jedna prilično sirota i nerazvijena zemlja.

A vi sad bacajte kamenje na mene koliko vam volja.
Ili jos bolje, na Brajovica

Lake mete. Ko god je tvrdo izabrao stranu i prihvatio stereotipe (dobrohotne i prepoštene tradicionalno humane investment banke koje bi da pomognu nekoj zemlji a u procesu i malo oplode kapital vs genetski neradnici i prevaranti Grci, ili obrnuto) je nedostojno laka meta.

Dodatno, rekao bih da shvataš sve ovo previše lično i emotivno ("ja vam rek'o a vi sad pucajte u mene i Brajovića" ). Ne bih to potezao da nisi u par navrata naglasio da te je jako baš briga.

blogovatelj blogovatelj 17:54 06.07.2015

Re: WTF

Dodatno, rekao bih da shvataš sve ovo previše lično i emotivno ("ja vam rek'o a vi sad pucajte u mene i Brajovića" ). Ne bih to potezao da nisi u par navrata naglasio da te je jako baš briga.


Alo, zekim se, opusti se
Ne zalazim u ovaj deo sajbersvemira samo radi ozbiljnih razgovora.
Dodjem i da se zezam.
Za stereotipe si potpuno u pravu. Prihvatam konstruktivnu kritiku kao primeran komunista. I ja sam vidjao puno te dece sto pomazu roditeljima I rade od jutra do mraka, stoji.
Ali razmisli malo i o sledecem. Tako rade od jutra do mraka cetiri meseca godisnje. A onih ostalih 6+2? (ne, necu reci magicni broj, pa da mi suknes rimovanje )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:54 06.07.2015

Re: WTF

maksa83
Umeo bi i Brajović to da nađe, ali mu se suši neki lepak trenutno...

Nije, nego se šišam.
Posle ću, može?
maksa83 maksa83 17:58 06.07.2015

Re: WTF

Nije, nego se šišam.
Posle ću, može?

Polako pa kad stigneš. Je l' znaš šta treba da tražiš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:02 06.07.2015

Re: WTF

maksa83
Nije, nego se šišam.
Posle ću, može?

Polako pa kad stigneš. Je l' znaš šta treba da tražiš?

Ne.
Pomozi.
Feniraju mi loknice, pa od zujanja ne mogu da razmišljam.
maksa83 maksa83 18:06 06.07.2015

Re: WTF

Za stereotipe si potpuno u pravu.

Dodatni problem sa stereotipima je što imaju neki svoj koren. Npr. Grcima ovo nije prva monetarna unija iz koje će da budu lansirani. Bila slična stvar krajem XIX veka, samo zajednička moneta nije bila EUR nego zlatni novčiči.

Grke izbacili iz unije pošto su kovali manje novčiče pa u 100 grčkih novčiča nije bilo isto zlata k'o u 100 francuskih novčiča.

No ta unija je imala i druge probleme pa se ubrzo raspala nezavisno od Grka koji su malo lagili na vagi.

Tako rade od jutra do mraka cetiri meseca godisnje. A onih ostalih 6+2? (ne, necu reci magicni broj, pa da mi suknes rimovanje )

Da kažemo da rade 5, ali nije bitno. Ali znaš šta. Isto tako u Tirolu, pasivni kraj gde u suštini osim planinčina nema ničeg, osim krava tu i tamo, i svi radili 5-6 meseci godišnje dok je skijaška sezona i živeli od toga godinu dana, ostatak vremena beru runolist i jodluju u kožnim štramplicama. I onda krenuo global vorming, skijaška sezona se svela na 3 meseca i imaju i tamo vrlo ozbiljan socijalni problem. Sreća ostatak Austrije pravi dovoljno para da se sa tim nose.
urbana_gerila urbana_gerila 18:07 06.07.2015

Re: WTF

Predrag Brajovic
Feniraju mi loknice


jbg, ako već plaćaš punu cenu šišanja - što da malo i ne zanovetaš.
maksa83 maksa83 18:08 06.07.2015

Re: WTF

Ne.
Pomozi.
Feniraju mi loknice, pa od zujanja ne mogu da razmišljam.

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali pomešao si me sa nekim sklonim ovako glupim ping pongovima.
urbana_gerila urbana_gerila 18:12 06.07.2015

Re: WTF

maksa83
Ne.
Pomozi.
Feniraju mi loknice, pa od zujanja ne mogu da razmišljam.

Brajoviću, ju nou aj lav ju men, ali pomešao si me sa nekim sklonim ovako glupim ping pongovima.


ih, bre, makso - ispašće da si strpljiv samo sa specijalnim.
maksa83 maksa83 18:36 06.07.2015

Re: WTF

ih, bre, makso - ispašće da si strpljiv samo sa specijalnim.

Ne, u suštini je moja greška. Ono se dalo rastumačiti kao neko zakulisno podjebavanje oko nečeg konkretnog, a "suši mi se neki lepak" je generički izraz koji moje društvo (da, i ubernerds imaju društvo) koristi za otkačinjanje nekoga ili nečega ili fiktivni razlog za izbegavanje neke aktivosti. Npr. neko te smara telefonom a ti mu kažeš "e, izvini, ne mogu više da pričam ... suši mi se neki lepak" ili "nisam stigao da <nešto već što ne želiš da uradiš>, sušio mi se neki lepak...". Naravno da ne postoji nikakav lepak. Tako mislim i da je i Brajović jako svestan maligniteta savremenog investment banking sveta, ali neće time da se bavi pošto mu se "suši neki lepak".
princi princi 18:48 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

normalni. Ppvadismo jedni drugima oči oko Grka. Boli me, bre, uvo i za Grke i za njihove dugove.
mariopan mariopan 19:26 06.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Ali nema referendumom da ja odlucim da tebi ne vratim tvoje pare, niti je ikad bilo, niti ce ikad biti.

Kako je tvoj britki um propustio da primeti da ovo nije bio referendum "neću da ti vratim tvoje pare"?
Mislim, prica je o ekonomiji,

Nije ni o ekonomiji.

Priča je o tome da li neko sme da odseče kilo mesa sa živog čoveka, dužnika, da naplati dug?

I sa beba iz kolevke i sa staraca...sa svih dužnika na planeti. Ovo nije bila priča samo o Grcima, nikad nije ni bila. Zato su Grci juče dobili podršku od celog civilizovanog sveta pa čak i od 78% Nemaca ako ne lažu vesti koje sam ja čitala.

To "kilo mesa", figurativno rečeno, koje hoće da odseku od dužnika, događa se u stvarnosti u ovom trenutku u Grčkoj, kroz siromaštvo i bedu, sasvim realno kao što su nekada afričkoj deci sekli šake ako ne prikupe dovoljno kaučuka.
To ne može da se iščita iz grafikona i tabela. Za to i služe grafikoni i tabele, tu nigde ne vidiš žive ljude sa dušom, niti si u grafikonima o prikupljenom kaučuku mogao da vidiš decu sa odsečenim šakama.
Ne treba ni da ih vidiš, to je namerno sakriveno da se ne setiš da i ti imaš dušu.

Skupilo se naroda na blogu, ali i u svetu, mnogo naroda ako nisi pratio, koji su podržali Grke kada su rekli NE.

Ma koliko Brajović dokazivao da kilo mesa sa svakog Grka pripada poveriocu, i ma koliko mu ti dao preporuka za tako ispravno mišljenje meni je drago da je onako mnogo naroda reklo NE, civilizovani ljudi ne jedu jedni druge zbog dugovanja nego se lepo dogovore kako će to da vrate..

O tome je bio ovaj referendum u Grčkoj i diskusija na blogu.



blogovatelj blogovatelj 19:32 06.07.2015

Re: WTF

Grke izbacili iz unije pošto su kovali manje novčiče pa u 100 grčkih novčiča nije bilo isto zlata k'o u 100 francuskih novčiča


Tzv. kokosarska poslovnost.

Ali znaš šta. Isto tako u Tirolu


Sreća ostatak Austrije pravi dovoljno para


Sam si postavio pitanje i sam dao odgovor, jer Austrija nije samo Tirol, nego i Svarovski kristal i Red Bul, pa su u stanju da se vade na druge nacine.
blogovatelj blogovatelj 19:38 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

Boli me, bre, uvo i za Grke i za njihove dugove.


Ja zato i kenjam, prosto ne mogu da verujem koliko stvari u Srbiji odlaze u onostrano.
Pominjao sam vec tekst na sajtu B92 o nedepiliranim zenama. Pre par nedelja je bilo.
Da vidis kakvo ludilo je tamo u komentarima. Vecina prosto ima zelju da pokolje ove sto se loze na cupave zene. Da vidis kakva kolicina lajkova i dislajkova, kakva zustrina u komentarima, a sve oko toga je li rutavo il jok.
A nezaposlenos' 30%
I niko ne trazi posao, nema se kad, ali se ima kad da se lajkuje. Sad ce me opet kamenuju sto nisam sa svojim narodom
alselone alselone 19:54 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

normalni. Ppvadismo jedni drugima oči oko Grka. Boli me, bre, uvo i za Grke i za njihove dugove.



Tako je. Imamo mi svoje muke. Na primer, fala Bogu da su Drazu rehabilitovali. To je i onako bilo samo sudjenje da li je sudjenje bilo ispravno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:55 06.07.2015

Re: WTF

Tako mislim i da je i Brajović jako svestan maligniteta savremenog investment banking sveta, ali neće time da se bavi pošto mu se "suši neki lepak".

И рече им Брајович, множите се и плодите, о, ви, верни, и напуните земљу... кредитима! И нек се саберу новци који су под небом на једном месту, и нек људи пију из тог језера, јер то је крв моја. И видеше банкари да су кредити добри, и дељаху их људима. И народи хрљаше ка њима. И би светлост, дан први. (Јеванђеље по Брајовичу)

Честити Максо, готово ћу се у свему сложити с тобом, осим што ми наратив банкстерског завртања руке не делује уверљиво,. Зашто? Ево, гледај:

Знаш ли шта је ово? Ово је приказ прихода две особе, А и Б, током неког времена. И некако се чини да особа А има лепу предност над особом Б?

Особа А, особа Б, представите се.



Дакле, ово је бруто друштвени производ по глави становника Грчке и Португалије изражен кроз паритет куповне моћи, најчешће ваљан показатељ комфора становника неке земље. (Овај PPP, како му је ознака, Србији увек донесе десетак места бољи положај на светској упоредној лествици од оног простог приказа БДПа по глави становника.)

Најкраћe речено -- много је, Qme. Много. Грци су у свом лапању претерали.
И није ред да чак и они сиромашнији од Грчке -- Латва, Литванијa, Словачка и остали -- финансирају тај dolce vita грчки живот. Он је сада прошао, али још није наплаћен.

И да подсетим -- одавно рекох: 20% отписа, ја сам се за то залагао. Али, кроз померену рочност. То је, можда, нека мера: не укида одговорност, али и не сахрањује купца цигле ;-)

P.S.
Rasa Karapandza Yesterday at 5:22pm:
Fun fact od the day: On last Friday, less than two days before Syriza called for the referendum because they believe that Greek debt is unsustainably high, Syriza controlled Greek institutions borrowed 1.7 billion EUR from the ECB
gedza.73 gedza.73 21:13 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

princi

normalni. Ppvadismo jedni drugima oči oko Grka.

Zamisli kakav bi bio pokolj oko krempita i bog te maz'o blokirao mi mozak ono belo, pufnasto ne mogu da se setim kako se zove (baka Vuka je stalno vodila unuče u poslastičarnicu na te kolače, a mrzi me da guglam)

Ovo je većini (meni prvom), što kažu nemci, riš ventil.
maksa83 maksa83 21:18 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

Zamisli kakav bi bio pokolj oko krempita i bog te maz'o blokirao mi mozak ono belo

princi princi 21:20 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

Jbt,to sam se uvek pitao, po filmovima kad šmrču, jel stvarno šmrču koku ili im daju neki talk?
gedza.73 gedza.73 21:27 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi





urbana_gerila urbana_gerila 21:30 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

gedza.73
blokirao mi mozak ono belo, pufnasto ne mogu da se setim kako se zove


šampita.

urbana_gerila urbana_gerila 21:35 06.07.2015

Re: WTF

maksa83
Tako mislim i da je i Brajović jako svestan maligniteta savremenog investment banking sveta, ali neće time da se bavi pošto mu se "suši neki lepak".


ma, brajović, garant, pravi neku tabelu - provalio da taj šareniš na blogoindijanca ovdašnjeg deluje kao što su staklene perlice na autohtone.
gedza.73 gedza.73 21:43 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

urbana_gerila
šampita.

Ne jedem slatkiše tri, četiri, pet godina i vidiš šta nedostatak šećera čini mozgu.
A ima i neki slični šampiti, samo na keksiću a preliveni čokolodom.
urbana_gerila urbana_gerila 21:56 06.07.2015

Re: WTF

Predrag Brajovic
urbana_gerila
maksa83
Tako mislim i da je i Brajović jako svestan maligniteta savremenog investment banking sveta, ali neće time da se bavi pošto mu se "suši neki lepak".


ma, brajović, garant, pravi neku tabelu - provalio da taj šareniš na blogoindijanca ovdašnjeg deluje kao staklene perlice na autohtone.

Ostrvo slepih Jedan od "najluđih" primera je "ostrvo slepih". Reč je o ostrvu Zakintos gde je autor knjige, Angelos letovao 2011. Tamo je saznao neverovatnu informaciju. Od 680 stanovnika ostrva čak njih 498 su bili registrovani kao slepci, tvrdi on u svojoj knjizi. Međutim ono što je Angelos video, navelo ga je da posumnja u sopstveni vid, jer su stanovnici Zakintosa normalno vozili automobile. Zapravo, skoro niko od njih nije ni nosio naočare za vid. Ispostavilo se da biti slep u Grčkoj donosilo brojne beneficije - 724 evra pomoći svakog drugog meseca, kao i popusti na razne druge stvari. Bila je to prevara koja se vrlo lako mogla razotkriti da je vlada poslala jednog jedinog oftamologa na ostrvo. Umesto toga "slepci sa Zakintosa" koštali su državu čak devet miliona evra.


to, naravno, tvojim bankarima nije smetalo da im odobre kredite za kupovinu tih istih automobila, a i neke podmornice pride - da se nađe obalskoj straži...
urbana_gerila urbana_gerila 21:58 06.07.2015

Re: Jebo mater ako smo mi

gedza.73
urbana_gerila
šampita.

Ne jedem slatkiše tri, četiri, pet godina i vidiš šta nedostatak šećera čini mozgu.
A ima i neki slični šampiti, samo na keksiću a preliveni čokolodom.


ma, i to je šampita, samo za izbirljivije goste.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса


Ostrvo slepih Jedan od "najluđih" primera je "ostrvo slepih". Reč je o.....................


E Brajo, ne čini li ti se da malo preteruješ?
Grci lenji, Grci prevaranti..... pa da pobijemo mi te Grke?

A kakvi su Nemci?

Ne znam da li je u ovom moru komentara pomenuto ali ako nije, šta kažeš na ovo

....Vrlo zadužena, bez pristupa svežem novcu, pod sumnjičavim pritiskom poverilaca – tako je izgledala Nemačka 1953. godine.
..............................................

Pregovori su počeli u leto 1952. godine, bili su teški i naporni. Hoće li poverioci biti spremni da se odreknu dela potraživanja? Može li se Nemcima verovati?
..............................................

Nemci su poveriocima predstavili ponudu koja je sa gledišta nemačkog Ministarstva finansija bila najviše što je Nemačka mogla da ponudi. A poverioci su je doživljavali kao pravi bezobrazluk.
................................................................

oko polovine dugova je oprošteno, ostatak reprogramiran na dugoročnu otplatu.


..............................................

Tek je Londonski sporazum iz 1953. nemačkoj privredi dao da prodiše, kaže istoričarka Ursula Rombek-Japinski sa štutgartskog univerziteta.

"Može se čak reći da privredno čudo bez opraštanja dugova uopšte ne bi bilo moguće.“


Dakle, kad je Nemačka dugovala, i to neposredno posle pokušaja da ceo svet uništi, onda je bezobrazno tražila oprost dugova, i dobila ga.
Sad najednom insistira na čistim računima.
Eto kakvi su Nemci, kad već nacije kvalifikuješ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 06.07.2015

Занимљиво, ко је луд да чита

On the basis of the results obtained in Greece and Turkey, Southern Europe is defined as a region with a very moderate level of contributions to the public good, when sanctions are available (see Figure 1 in p. 2655) and a quite high level of antisocial punishment (see Figure 2 in p. 2656). Casari and Luini (2009) shows that in standard VCM games, Italian subjects exhibit considerable antisocial punishment, Bortolotti et al. (2014) report evidence of social and antisocial punishment in a sample of college students and a representative sample of the Italian population playing a VCM game. Fatas et al. (2010) and Alonso and Gächter (2014) show that linear public goods games in Spain follow a very similar pattern. In computerized anonymous experiments run in Valencia and Granada, respectively, they find that contributions to the public goods never reach very high levels with punishment, and Alonso and Gächter (2014) find that antisocial punishment is as strong as in Greece or Turkey as it is in Granada.

Antisocial punishment in two social dilemmas
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:36 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

oko polovine dugova je oprošteno, ostatak reprogramiran na dugoročnu otplatu.

Грцима је већ опроштено 46% дуга.
Ратне репарације и кредити нису исто.
Ја нисам рекао, никад -- н-и-к-а-д -- да Грцима не треба помоћи, али не тако да њихов модел и концепт државе и друштва остану валидни и признати. Не иде. Ако неће да се мењају, у реду. Кажу то и поздраве се са ЕУ. ЕУ је увела нека правила, и то је добровољна организација, не ропство, па ако ти не одговара -- изађеш из ње. Мислим да нико Грке у томе не спречава.
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 22:45 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса


Ostrvo slepih Jedan od "najluđih" primera je "ostrvo slepih". Reč je o ostrvu Zakintos gde je autor knjige, Angelos letovao 2011. Tamo je saznao neverovatnu informaciju. Od 680 stanovnika ostrva čak njih 498 su bili registrovani kao slepci, tvrdi on u svojoj knjizi. Međutim ono što je Angelos video, navelo ga je da posumnja u sopstveni vid, jer su stanovnici Zakintosa normalno vozili automobile. Zapravo, skoro niko od njih nije ni nosio naočare za vid. Ispostavilo se da biti slep u Grčkoj donosilo brojne beneficije - 724 evra pomoći svakog drugog meseca, kao i popusti na razne druge stvari. Bila je to prevara koja se vrlo lako mogla razotkriti da je vlada poslala jednog jedinog oftamologa na ostrvo. Umesto toga "slepci sa Zakintosa" koštali su državu čak devet miliona evra.


Nekima ni oftalmolog ne bi pomogao.

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Zakynthos]Population (2011)
• Total 40,759[/url]
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Грцима је већ опроштено 46% дуга.


Nemačkoj 60 posto.
A što ne bi Grcima npr 80?
To samo kao odgovor na ono na čemu insistiraš da se dugovi moraju vratiti.
Ne moraju, mogu se i otpisati.
Posebno kad se radi o državama.
Postoje trenuci u istoriji svake nacije kad se mora reći ne bez obzira na posledice.
Kao što je npr bilo srpsko ne Austrougarskoj.

I nema veze što se ovde radi o dugovima, jer kad nacija bude dovedena, bilo čijom krivicom, pa i krivicom svoje vlasti, kad bude dovedena u poziciju da bude ponižena ona kaže ne, pa kud puklo da puklo.

Naravno, može posle toga da usledi i ovo o čemu vrabac u steni govori, o ratu, mogu silni poverioci da okupiraju Grčku, da od Grčke naprave pakao, sve mogu, ali nikad se ne zna kako se ratovi završavaju.


Кажу то и поздраве се са ЕУ. ЕУ је увела нека правила, и то је добровољна организација, не ропство, па ако ти не одговара -- изађеш из ње. Мислим да нико Грке у томе не спречава.


Nije ovde problem članstva nego problem dugova, i izlaskom Grčke iz EU se taj problem ne bi rešio.

A, na drugoj strani, ostanak Grčke u EU i u evrozoni, je interes i Nemačke i ostalih.
Da nije toga oterali bi je.
Ili ti misliš da ovih par država koje se pitaju u EU, Grčku tu drže iz samilosti?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:48 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Cyrano de Bergerac
Jedan od "najluđih" primera je "ostrvo slepih". Reč je o ostrvu Zakintos gde je autor knjige, Angelos letovao 2011. Tamo je saznao neverovatnu informaciju. Od 680 stanovnika ostrva čak njih 498 su bili registrovani kao slepci, tvrdi on u svojoj knjizi. Međutim ono što je Angelos video, navelo ga je da posumnja u sopstveni vid, jer su stanovnici Zakintosa normalno vozili automobile. Zapravo, skoro niko od njih nije ni nosio naočare za vid. Ispostavilo se da biti slep u Grčkoj donosilo brojne beneficije - 724 evra pomoći svakog drugog meseca, kao i popusti na razne druge stvari. Bila je to prevara koja se vrlo lako mogla razotkriti da je vlada poslala jednog jedinog oftamologa na ostrvo. Umesto toga "slepci sa Zakintosa" koštali su državu čak devet miliona evra.[/i]

Nekima ni oftamolog ne bi pomogao.

[url=https://en.wikipedia.org/wiki/Zakynthos]Population (2011)
• Total 40,759[/url]



Da pomognem:

Population (2011) 40,759

EDIT:

Al ne vredi, nemaš tabelu niti prateči grafikon (koji doduše ne znaš da tumačiš, al nema veze, bitno je da izgleda)
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 22:54 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

vrabac_u_steni



Da pomognem:



Hvala.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:01 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

vrabac_u_steni
Cyrano de Bergerac
Jedan od "najluđih" primera je "ostrvo slepih". Reč je o ostrvu Zakintos gde je autor knjige, Angelos letovao 2011. Tamo je saznao neverovatnu informaciju. Od 680 stanovnika ostrva čak njih 498 su bili registrovani kao slepci, tvrdi on u svojoj knjizi. Međutim ono što je Angelos video, navelo ga je da posumnja u sopstveni vid, jer su stanovnici Zakintosa normalno vozili automobile. Zapravo, skoro niko od njih nije ni nosio naočare za vid. Ispostavilo se da biti slep u Grčkoj donosilo brojne beneficije - 724 evra pomoći svakog drugog meseca, kao i popusti na razne druge stvari. Bila je to prevara koja se vrlo lako mogla razotkriti da je vlada poslala jednog jedinog oftamologa na ostrvo. Umesto toga "slepci sa Zakintosa" koštali su državu čak devet miliona evra.[/i]

Nekima ni oftamolog ne bi pomogao.

[url=https://en.wikipedia.org/wiki/Zakynthos]Population (2011)
• Total 40,759[/url]



Da pomognem:

Population (2011) 40,759


:))))))))))))

Намерно сам пустио да неко примети, и нисам дирао текст.
Прича је оригинално из WSJ из 2012. године, a трапави и лоши српски новинари, додуше једнако тако плаћени, нису способни ни да приреде текст из књиге како треба. Ево најважнијег, али сада у оригиналу:

About 1.8% of the island's population of 39,000 claimed the benefit last year, according to the health ministry. That is around nine times the prevalence of blindness estimated for many European countries in a 2004 study published in a World Health Organization journal. Among those who put in for the blindness benefit on Zakynthos, a local official said, were a taxi driver and a bird hunter.

The Wall Street Journal 'Island of the Blind' Riles a Greek Public Facing Cutbacks
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:10 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

hoochie coochie man
Nije ovde problem članstva nego problem dugova, i izlaskom Grčke iz EU se taj problem ne bi rešio.

Би.
Била би то казна, упозорење осталима ако покушају слично. Грчки дуг Европу не угрожава, а ни повериоце -- то су државе-чланице, ЕЦБ, ММФ, понеко из Грчке (банке и фондови) и залутали приватни поверилац из света. Они првопоменути, њих троје, држе преко 80% дуга.

Понављам: 30-40% грчког стандарда нестало би у року од 3-6 месеци уколико сада изађу из еурозоне. То би била показна представа. Спали би -- бедници -- на тек 200-250 € просечне плате више од Србије и 200-250 € просечне пензије више од Србије. Ужас. Како би могли да живе с тим???
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:11 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Намерно сам пустио да неко примети,


A pa dobro, ako je tako onda ništa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:14 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

vrabac_u_steni
Намерно сам пустио да неко примети,

A pa dobro, ako je tako onda ništa.

Тако је, драги мој.
blogovatelj blogovatelj 23:22 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Umesto toga "slepci sa Zakintosa" koštali su državu čak devet miliona evra.


Da znaš da ti je preporuka od mene.
Ja npr. mislim da je citirano tačno, zato sam lajkovo. Ostali valjda misle da lažeš.
Da pomenem i Maksu, seio sam se kad je pisao o naplati saobraćajnih kazni dal na Kritu, ili tako negde. Svako svakom bio rođo valjda pa niko nije plaćao kazne za saobraćajne prekršaje, a išlo je dotle da su morali muriju iz Atine da im šalju da reguliše stvari.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:23 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Predrag Brajovic

Тако је, драги мој.


ja kad kliknem na taj link dobijem ovo:


Doduše, to je možda zato što nemam fejsbuk nalog. Mada nemam ni kravatu, ni jednu, što je još gore (ako već treba nešto da kačim oko vrata, kačim leptir mašnu).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:36 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

blogovatelj
Ostali valjda misle da lažeš.

Не, него настоје да нађу да сам изнео нешто што није тачно.
anonymous anonymous 23:41 06.07.2015

Re: WTF

Ma koliko Brajović dokazivao da kilo mesa sa svakog Grka pripada poveriocu, i ma koliko mu ti dao preporuka za tako ispravno mišljenje meni je drago da je onako mnogo naroda reklo NE, civilizovani ljudi ne jedu jedni druge zbog dugovanja nego se lepo dogovore kako će to da vrate..

O tome je bio ovaj referendum u Grčkoj i diskusija na blogu.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:44 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

vrabac_u_steni
Predrag Brajovic

Тако је, драги мој.

ja kad kliknem na taj link dobijem ovo:

Нема везе, има иста прича и на оном Wiki линку о Закинтосу који си отварао.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Би.


Pa nisam baš siguran da bi EU rekla, idite, sve vam je oprošteno, ali nećemo više sa vama da se družimo.
Ne verujem u takav scenario i ako bude nekog napustanja
Kako će sve teći ne zna se, ostaje da vidimo da li je ovo neka prekretnica ili će se samo roditi miš.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:45 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Predrag Brajovic
blogovatelj
Ostali valjda misle da lažeš.

Не, него настоје да нађу да сам изнео нешто што није тачно.


joj, pa za tako nešto ne treba uopšte nastojati...

ti stvarno misliš da neki ljudi sa tobom ovde ne raspravljaju zato što nemaju šta da kažu o tvojim "neoborivim" argumentima?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:50 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Predrag Brajovic

Тако је, драги мој.

ja kad kliknem na taj link dobijem ovo:

Нема везе, има иста прича и на оном Wiki линку о Закинтосу који си отварао.


ja otvarao taj link da bih video šta nije u redu sa linkovanjem ovde.

inače, bio na Zakintosu, pa sam i pre toga mogao da ocenim da mu je populacija "malo" iznad 680 stanovnika. doduše davno, ali sam uprkos tome bio siguran da je toliki pomor nemoguć.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:51 06.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

hoochie coochie man
Би.


Pa nisam baš siguran da bi EU rekla, idite, sve vam je oprošteno, ali nećemo više sa vama da se družimo.
Ne verujem u takav scenario i ako bude nekog napustanja
Kako će sve teći ne zna se, ostaje da vidimo da li je ovo neka prekretnica ili će se samo roditi miš.

Не знам, мислим да ће бити ружно по ову владу, к'о оно кад је Слоба славио победу на Косову. Но, ни по јада -- све је то неважно, само једно се броји: грчко банкарски систем постојано корача ка колапсу. У колапсу банкарског система не страдају само зли лихвари, него и невини грађани.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 07.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

У колапсу банкарског система не страдају само зли лихвари, него и невини грађани.


O njima se i radi.
I onda stvarno cinično zvuči Markelina priča o tome kako ne može da dozvoli da nemački građani plaćaju grčke dugove, jer bi se to navodno desilo ako bi dugovi bili oprošteni.
A i ako bi bili oprošteni nemački građani to ne bi ni osetili, jer kako ti reče, grčki dug nikoga posebno ne ugrožava.
Ali sad se isteruju principi, sad se pokazuje ko je gazda, a što zbog toga trpe i trpeće neki tamo nevini Grk, to Berlin mnogo ne potresa.
nsarski nsarski 00:04 07.07.2015

Re: WTF

Priča je o tome da li neko sme da odseče kilo mesa sa živog čoveka, dužnika, da naplati dug?


Tu pricu je davno napisao Sekspir i zove se Mletacki trgovac.

Ukratko:

Bassanio, a young Venetian of noble rank, wishes to woo the beautiful and wealthy heiress Portia of Belmont. Having squandered his estate, he needs 3,000 ducats to subsidise his expenditures as a suitor. Bassanio approaches his friend Antonio, a wealthy merchant of Venice who has previously and repeatedly bailed him out. Antonio agrees, but since he is cash-poor – his ships and merchandise are busy at sea – he promises to cover a bond if Bassanio can find a lender, so Bassanio turns to the Jewish moneylender Shylock and names Antonio as the loan's guarantor.

Antonio has already antagonized Shylock through his outspoken antisemitism, and because Antonio's habit of lending money without interest forces Shylock to charge lower rates. Shylock is at first reluctant to grant the loan, citing abuse he has suffered at Antonio's hand. He finally agrees to lend the sum to Antonio without interest upon one condition: if Antonio is unable to repay it at the specified date, Shylock may take a pound of Antonio's flesh.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 07.07.2015

Re: Кило меса са Закинтоса

hoochie coochie man
Ali sad se isteruju principi, sad se pokazuje ko je gazda, a što zbog toga trpe i trpeće neki tamo nevini Grk, to Berlin mnogo ne potresa.

Све си у праву, до подвученог: Грк није невин.
Штавише, крив је к'о Немац.

И, зашто би Немци, Французи, Словенци и остали из ЕУ финансирали десет година грчког dolce vita живота? Чак и оне ЕУ земље далеко сиромашније од Грка требају да тај dolce vita живот финансирају? Да би се наградила неодговорност?

Beyond ‘Yes’ or ‘No’
mariopan mariopan 01:08 07.07.2015

Re: WTF

nsarski
Tu pricu je davno napisao Sekspir i zove se Mletacki trgovac.


Da, baš zato sam napravila to poređenje. Čini mi se da situacija baš liči?

Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?
blogovatelj blogovatelj 03:44 07.07.2015

Re: WTF

Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?


Kakav kraljevski spin! Sad više za grčku krizu nisu krivi ni nemački bankari, nego Brajović i ja.
Divan primer srpskog ludila, da izvineš na teškim rečima. Vama ljudi ne treba sagovornik, vama je potreban neko koga bi linčovali jer ste nezadovoljni, ekstremno nezadovoljni, sopstvenim životima.
princi princi 05:57 07.07.2015

Re: Odličan Vox-ov

video o ulozi eura u generisanju krize. Ko nema 3 minuta vremena, EU, a i euro s njom potpuno nedojeban koncept. Kao DS na steroidima.

mariopan mariopan 06:23 07.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?


Kakav kraljevski spin! Sad više za grčku krizu nisu krivi ni nemački bankari, nego Brajović i ja.
Divan primer srpskog ludila, da izvineš na teškim rečima. Vama ljudi ne treba sagovornik, vama je potreban neko koga bi linčovali jer ste nezadovoljni, ekstremno nezadovoljni, sopstvenim životima.



Pitam se umeš li da čitaš sa razumevanjem?

Kažem da biste vi taj dug naplatili po svaku cenu.
To ste pokazali svojim komentarima.

Nigde ne rekoh da je neko, po najmanje vi, kriv za ovo ili ono.
Da li možeš da mi citiraš gde ja kažem da ste vi krivi za bilo šta?
alselone alselone 07:23 07.07.2015

Re: Odličan Vox-ov

video o ulozi eura u generisanju krize. Ko nema 3 minuta vremena, EU, a i euro s njom potpuno nedojeban koncept. Kao DS na steroidima.


Odlican video. Pokazuje ono sto si rekao pre neki dan, Nemcima je nekad EU jedno, a nekad bogami i nije jedno. Ako je jedno - sto ne prihvate "Made in EU" label, na primer.
inco inco 07:24 07.07.2015

Re: WTF

mariopan
Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?


Kako se meni čini, ni Brajović ni Blogovatelj ne bi imali herca da režu funtu mesa (držimo se originalnih termina iz Mletačkog trgovca) Grcima, oni više iznose svoje principijelne stavove. Mene više plaše ne-Brajovići i ne-Blogovatelji koji se ostrviše na njih zbog drugačijeg mišljenja - za njih baš i nisam siguran da ne bi rezali po uncu mesa ne-Grcima da spasu ni-krive-ni-dužne Grke njihove teške i ničim izazvane sudbine. Rezon je valjda da rezanje unce, naročito odvratnim Nemcima, Francuzima, Italijanima, Špancima, Holanđanima... manje boli nego rezanje funte mesa dragim i simpatičnim Grcima.

Perspektiva je zajebata stvar... A tek neprimerene metafore...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:26 07.07.2015

Re: WTF

Eurozone's poorer nations take hard line on Greece

Estonia, Latvia, Lithuania and Slovakia have long insisted they are too poor to pay for the mistakes made by wealthier Greece and that it should have stuck to the reforms and austerity measures laid out in its massive 240 billion euro ($273 billion) bailout.

"I hear some Greeks have pensions over 1,000 euros ($1,100) a month. That's outrageous. I refuse to pay for their debt while they are making fortunes compared to my salary," Bratislava waitress Martina Lelovicova told AFP on Monday in a country where the average monthly salary is 880 euros.

"It's good news for the eurozone. Greeks should leave it, this will only make it healthier," a Bratislava entrepreneur in his thirties who wished to remain anonymous told AFP of Sunday's Greek referendum result. <...>

"Estonians don't really understand the Greek attitude. We are used to saving and living frugally," Merit Kopli, editor in chief of Estonia's leading Postimees daily, told AFP


milisav68 milisav68 07:30 07.07.2015

Re: Odličan Vox-ov

alselone
Odlican video. Pokazuje ono sto si rekao pre neki dan, Nemcima je nekad EU jedno, a nekad bogami i nije jedno. Ako je jedno - sto ne prihvate "Made in EU" label, na primer.


princi princi 07:50 07.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?


Kakav kraljevski spin! Sad više za grčku krizu nisu krivi ni nemački bankari, nego Brajović i ja.
Divan primer srpskog ludila, da izvineš na teškim rečima. Vama ljudi ne treba sagovornik, vama je potreban neko koga bi linčovali jer ste nezadovoljni, ekstremno nezadovoljni, sopstvenim životima.

Čekaj, druže, ako dobro shvatam, Alse, Maksa, Vrabac, ja i još par ljudi vodimo mizerne živote i dolazimo ovde da izlivamo žuč na čestite Nemce kao besni psi, a ti, Pesnik/Statističar/Ekonomista/Logičar/Valjdanisamneštozaboravio i Tess, potpuno zadovoljni potpunošću i ostvarenoošću svojih života štitite te iste Nemce od linča?
princi princi 07:52 07.07.2015

Re: WTF

Sine, kad statistike ne pomažu, možda će estonske kelnerice.
anonymous anonymous 08:07 07.07.2015

Re: WTF

Rezon je valjda da rezanje unce, naročito odvratnim Nemcima, Francuzima, Italijanima, Špancima, Holanđanima... manje boli nego rezanje funte mesa dragim i simpatičnim Grcima


Rezon je


... da svima o kojima govoriš niko sa ovih prostora nije rezao funte mesa ,niti na to pomišlja, a da su mnogi pripadnici istih zadužili svet u sličnim rabotama.

Hiljade izbeglica iz Sirije,Iraka ..... prodali su svoje organe da bi se izvukli iz nesreće koju su im citirani priredili.

A i neki saveznici istih su od naših ljudi na živo ne samo funte mesa sekli, već i organe vadili.

I prodavali.
Na svetskoj pijaci.
Razvijenog , civilizovanog sveta.

Toliko o " funtama mesa " i civilizovanom svetu.

Edit.

A možda su i mnoge pare iz takve trgovine " oprane " i uključene u svetske finansijske ( bankarske ) tokove.

Tek za razmišljanje...
tess tess 08:12 07.07.2015

Re: WTF

princi
i Tess

Opa, kakav obrt.
:)


Princi, ne gnjavi.

Ne izvrći.

Ne obaljuj.

Danke.


Ko brani čestite Njemce i ko je protiv čestitijih Grka? -pobogu ne razumijem o čemu pričate.

O čemu je riječ na ovom blogu?
m

p.s. I ne meći me u grupe (odveć dirljivo): ZA, PROTIV, DA, NE, dobri i snažni RUJA VLADA, zli i ružni ŠVABA HANS i napaćeni i pošteni SRBIN PERA i ostali GRCI i gastarbajteri iz udobnosti.




tess tess 08:19 07.07.2015

Re: WTF

inco
Kako se meni čini, ni Brajović ni Blogovatelj ne bi imali herca da režu funtu mesa (držimo se originalnih termina iz Mletačkog trgovca) Grcima, oni više iznose svoje principijelne stavove. Mene više plaše ne-Brajovići i ne-Blogovatelji koji se ostrviše na njih zbog drugačijeg mišljenja - za njih baš i nisam siguran da ne bi rezali po uncu mesa ne-Grcima da spasu ni-krive-ni-dužne Grke njihove teške i ničim izazvane sudbine. Rezon je valjda da rezanje unce, naročito odvratnim Nemcima, Francuzima, Italijanima, Špancima, Holanđanima... manje boli nego rezanje funte mesa dragim i simpatičnim Grcima.

Perspektiva je zajebata stvar... A tek neprimerene metafore...

E, baš si dobro ovo napisao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:23 07.07.2015

Re: WTF

Занимљиво: естонске конобарице немају право гласа, грчки конобари имају?
gedza.73 gedza.73 08:33 07.07.2015

Re: WTF

tess
danke

Tess, izreka kaže 'odakle ti žena, odatle ti crkva', ne odakle ti je muž.
I ne meći me u grupe (odveć dirljivo): ZA, PROTIV, DA, NE,

Ni Grci ni Nemci nisu nevini u celoj priči (i ko zna kakva se priča, zonaAzonaBEvrope, valja iza brda).
Ako pređeš poalko po komentarima vidiš da većina ne drži strogo stranu jednima ili drugima.
mariopan mariopan 08:50 07.07.2015

Re: WTF

inco
Mene više plaše ne-Brajovići i ne-Blogovatelji koji se ostrviše na njih zbog drugačijeg mišljenja - za njih baš i nisam siguran da ne bi rezali po uncu mesa ne-Grcima da spasu ni-krive-ni-dužne Grke njihove teške i ničim izazvane sudbine. Rezon je valjda da rezanje unce, naročito odvratnim Nemcima, Francuzima, Italijanima, Špancima, Holanđanima... manje boli nego rezanje funte mesa dragim i simpatičnim Grcima.

Nadam se da nisam zvučala tako?

Ja se sasvim slažem sa Brajovićem gde god piše da se porezi moraju plaćati, da se država mora urediti i zakoni poštovati, da ne sme da se krade i vara, on je za sve to u pravu. Bilo da govori o Grčkoj ili Srbiji.
Većina nas je tako živela ceo život pa nije ni potrebno da mi to pominje, to se podrazumeva.
On isti prinicp primenjuje i na Grke i u pravu je...ali donekle i nije i to pokušavam da objasnim.

U situaciji kada običan narod vidi šta rade bogataši i kako im država omogućava da se obogate na grbači naroda, našlo se i običnih ljudi koji su iskoristili situaciju pa su nešto prigrabili i za sebe, nepošteno naravno.

Sada za sve to plaćaju punu cenu i plaćaju je opet nejednako. Oni bogati su pokupili pare i izneli iz zemlje a oni drugi koji ništa nemaju treba da pocrkaju od gladi? Sad od njih treba odseći funtu mesa da bi se namirili poverioci?

E, samo se tu ne slažemo ja i Brajović!

A ne slažemo se i oko krivice za celo to stanje, jer ja delim krivicu i na kreditore. Ne verujem da nisu znali kome u ruke daju tolike kredite. I oni treba da podnesu posledice hazarderske igre koju su igrali, sopstvene alavosti, jer nisu samo Grci varali za kockarskim stolom, varali su svi pa neka svi podnesu i posledice.

Brajović previše često takve pojave pripisuje karakteru celog naroda, (on je na takav način ranije pisao na blogu pa mu pamtim), i to mi se ne dopada. Ne postoje prepošteni jedni a nepošteni drugi narodi. Svuda imaš i varalica i nepoštenih ljudi a većina plaća punu cenu za njihovo mešetarenje i obično nastrada onaj ko je najmanje kriv.

U ovom slučaju sasvim je jasno da je najmanje kriva ona sirotinja jer ne bi bili siroti da su varali i krali. I zato kažem NE da se njima odseče ona funta mesa...nego neka isresu bogataše iz gaća i neka naplate sve što budu mogli.
inco inco 08:58 07.07.2015

Re: WTF

anonymous
Hiljade izbeglica iz Sirije,Iraka ..... prodali su svoje organe da bi se izvukli iz nesreće koju su im citirani priredili.


Kakve veze ima, recimo, Španija sa Sirijom i Irakom i sve i da ima - kakve veze s njima đuture ima Grčka? Znači ako Španija duguje nešto Siriji, onda Grčka ne mora da plati Španiji ono što joj duguje jer... ovaj, zašto tačno?


anonymous
A i neki saveznici istih su od naših ljudi na živo ne samo funte mesa sekli, već i organe vadili.

I prodavali.
Na svetskoj pijaci.
Razvijenog , civilizovanog sveta.


Hajde i da prihvatim naklapanja o nekakvoj mass trgovini organima - svaki lekar iz struke će vam reći da tako nešto na takvoj skali a bazirano na osnovu u najmanju ruku sumnjivih svedočenja jednostavno nije moguće, sem ako cilj nije mućenje namesto trgovine organima - dakle, sve je to tačno što si rekao/la. Opet, kakve to veze ima sa Grčkom? Je l' Holandija vadila organe Grcima? Jesu Grci prodali svoje organe pa im sad Holandija traži pare nazad i ako su već dali svoje organe?

Kakve veze imaju avanture sa Kosova, Iraka, Sirije... sa situacijom o kojoj govorimo? Je l' bi ti oprostio dug prema sebi ako ti dužnik kaže da ti je pradeda bio alkoholičar i rđav čovek, te da je često komšija Peru umeo da zvekne 'vaspitnom'? I da ti je keva ćelava, razume se...


anonymous
A možda su i mnoge pare iz takve trgovine " oprane " i uključene u svetske finansijske ( bankarske ) tokove.


A mož' biti da su i Grci uzeli 'malko' od tih krvlju natopljenih parica - trista i kusur milijardi njih - pa ih sad stiže zasluženo prokletstvo? Može i tak' da se 'razmišlja'...
mariopan mariopan 09:11 07.07.2015

Re: WTF

inco
mariopan
Još htedoh da predložim Brajoviću i Blogovatelju da lično odu i odseku po parče mesa koje im duguju ti grozni Grci pa da završimo sa diskusijom ...ali neću, kako mi se čini, oni ne bi imali problema da to i urade?


Kako se meni čini, ni Brajović ni Blogovatelj ne bi imali herca da režu funtu mesa (držimo se originalnih termina iz Mletačkog trgovca) Grcima, oni više iznose svoje principijelne stavove. Mene više plaše ne-Brajovići i ne-Blogovatelji koji se ostrviše na njih zbog drugačijeg mišljenja - za njih baš i nisam siguran da ne bi rezali po uncu mesa ne-Grcima da spasu ni-krive-ni-dužne Grke njihove teške i ničim izazvane sudbine. Rezon je valjda da rezanje unce, naročito odvratnim Nemcima, Francuzima, Italijanima, Špancima, Holanđanima... manje boli nego rezanje funte mesa dragim i simpatičnim Grcima.

Perspektiva je zajebata stvar... A tek neprimerene metafore...


Nisam odgovorila na tvoje pitanje šta bih ja uradila Brajioviću ili blogovatelju...pa ne bih im sekla funtu mesa, sasvim obratno, imali bi kod mene i pomoć dok se ne snađu. Kad neko zapadne u nevolju da mu opstanak dođe u pitanje ne udaraš mu šamare nego pomažeš koliko možeš? Nema veze što je sam kriv jer je bio glup, jer je pogrešno radio...tada se to ne pita i ne poteže nego spasavaš šta možeš.

Uostalom toga sam već imala u životu, sa rodbinom i prijateljima, i tako sam postupala koliko god to bilo nerazumno od mene.

Ako ikada budu gladni ovo je javni poziv na ručak, neka se zna.

edit
I ne bih im sipala mišomora u kafu.
inco inco 09:40 07.07.2015

Re: WTF

mariopan
Nadam se da nisam zvučala tako?


Pa tako to biva sa prenapregnutim metaforama. Situacija 'Grčka vs ECB/MMF' nema ni dodirnih tačaka sa 'Antonio vs Šajlok' duelom iz Mletačkog trgovca. A ti ne samo da si upotrebila tu nesrećnu metaforu nego si još i eksplicitno rekla da bi Brajović i Blogovatelj rado uzeli uloge Šajloka. Ja na osnovu svega napisanog ovde, nevezano za to šta mislim o grčkoj situaciji, imam osećaj da bi pre oni koji su zapenili na njihova izlaganja mogli da kidaju meso sa ljudi nego što bi Brajović i Blogovatelj bili kadra za tako šta.


mariopan
U situaciji kada običan narod vidi šta rade bogataši i kako im država omogućava da se obogate na grbači naroda, našlo se i običnih ljudi koji su iskoristili situaciju pa su nešto prigrabili i za sebe, nepošteno naravno.


U situaciji kad vidiš da te neko pljačka i gura u dužničko ropstvo tvoja dužnost je da to sprečiš, a ne da se priključiš lopovima jer 'kad mogu oni, što pa ne bih i ja?' Tako se razaraju sistemi, kad se svi upletu u vrzino kolo prevare i 'vatanja krivina. I onda su svi đuture odgovorni za rušenje sistema te, na koncu, moraju platiti i cenu toga. O tome sam već pisao pa da se ne ponavljam...

I usput, koliko god da su grčki bogataši i slične protuve prigrabile za sebe, to je manji deo dugova - većina onoga što se duguje je pojela 'sirotinja' koju sad iz bog-te-pita-kakvih poriva neko želi da abolira od svake odgovornosti. Naravno, oni koji su se zaduživali u ime 'sirotinje' nisu njoj bacali te pare (i žmurili na jedno oko na neplaćanje poreza, dadžbina i ostalog) iz dobrote srca svoga već su time potkupljivali masu da ćuti dok lapaju. Računica je lasna - uzmeš milijardu, podeliš 800 miliona 'sirotinji' kroz ludačke beneficije i onda možeš da skloniš onih preostalih 200 na svoj račun a da se i ne primeti jer si ovim prvima kupio roze naočare od ostatka... A onda jednog dana dođe sve to na naplatu...


mariopan
Sada za sve to plaćaju punu cenu i plaćaju je opet nejednako. Oni bogati su pokupili pare i izneli iz zemlje a oni drugi koji ništa nemaju treba da pocrkaju od gladi?


Pa ko brani Sirizi i ostalim samoproglašenim spasiocima da jure te što su se nakrali umesto da Merkelovoj crtaju hitlerske brčiće? Eto, da su ujurili bogatune koji su, navodno, marnuli svu tu lovu, ne bi im trebali ni ECB ni MMF. Problem je što je Siriza ama baš ista kao i SNS - sve neki prethodni krivi, sve su tajkuni opljačkali, sve... a ovamo ništa ne radiš po tom pitanju. Ono, činjenica je i ovde i tamo da uhvatiš sve domaće bogatune i da ih istreseš iz gaća, ma i gaće da im uzmeš, ne bi namirio ni 10% duga jer je, ultimativno, veći deo polapao narod da bi bio miran dok ovi marnjavaju ostatak. No ne biram ja politički diskurs ni Sirizi ni SNS-u, sami su rešili da pokazuju prstom na imaginarnog neprijatelja da bi sakrili sopstvenu nesposobnost.

No, da se ne ponavljam, teško je ubeđivati se s ljudima koji imaju dogmatska uverenja glede ispravnosti 'običnog čoveka'...
princi princi 09:49 07.07.2015

Re: WTF

U situaciji kad vidiš da te neko pljačka i gura u dužničko ropstvo tvoja dužnost je da to sprečiš, a ne da se priključiš lopovima jer 'kad mogu oni, što pa ne bih i ja?' Tako se razaraju sistemi, kad se svi upletu u vrzino kolo prevare i 'vatanja krivina. I onda su svi đuture odgovorni za rušenje sistema te, na koncu, moraju platiti i cenu toga. O tome sam već pisao pa da se ne ponavljam...

Да, кад видиш. Али кад је дуг прављен то нико није видео као дужничко ропство. Тад су сви, пуни оптимизма, градили нову светлу и велику Европу. И то је кључна ствар. Сад је лако видети да су Грци погрешили, да су их насадили, али из оне перспективе то НИКО није видео, видео се само и искључиво раст вредности asseta. Тако је са свим мехурима у историји.

Мислим, накнадна памет је сјајна ствар. После догађаја сви смо паметни и видимо шта није требало радити. Проблем је то препознати пре догађаја.
Kazezoze Kazezoze 11:24 07.07.2015

Re: WTF

princi
U situaciji kad vidiš da te neko pljačka i gura u dužničko ropstvo tvoja dužnost je da to sprečiš, a ne da se priključiš lopovima jer 'kad mogu oni, što pa ne bih i ja?' Tako se razaraju sistemi, kad se svi upletu u vrzino kolo prevare i 'vatanja krivina. I onda su svi đuture odgovorni za rušenje sistema te, na koncu, moraju platiti i cenu toga. O tome sam već pisao pa da se ne ponavljam...

Да, кад видиш. Али кад је дуг прављен то нико није видео као дужничко ропство. Тад су сви, пуни оптимизма, градили нову светлу и велику Европу. И то је кључна ствар. Сад је лако видети да су Грци погрешили, да су их насадили, али из оне перспективе то НИКО није видео, видео се само и искључиво раст вредности asseta. Тако је са свим мехурима у историји.

Мислим, накнадна памет је сјајна ствар. После догађаја сви смо паметни и видимо шта није требало радити. Проблем је то препознати пре догађаја.

potpuno si u pravu.
nisam neki ekonomski stručnjak kao mnogi ovde na blogu, ali mi je bilo jako čudno kada sam video da se prilikom uvođenja evra bukvalno izjednačuje vrednost lire, drahme ili francuskog franka sa vrednostima nemačke marke ili holandskog guldena.
to pumpanje grčke, talijanske ili španske ekonomije evrima, moralo je jednom da dovede do krize.
a sama ekonomska kriza i način njenog rešenja je još više gurnula slabije ekonomije u dužničko ropstvo.
island se izvukao tako što je dozvolio bankama da se sami vade iz govana ili da propadnu.
ali island je mala zemlja i svoju odluku je donela odmah na početku krize, te su velike države mogle da na sebe preuzmu svoje gubitke u tim bankama.
grci ne mogu jer nisu na vreme reagovali, nego su dopustili da im EU (čitaj nemačka) natovari novi dug za spas banaka, po svojim pravilima, naravno.
sada su se grci probudili i žele da izmene pravila, ali EU čvrsto stoji iza svog zacrtanog kursa i pitanje je da li će ovaj referendum doneti mekši stav EU u pregovorima.
tess tess 11:27 07.07.2015

Re: WTF

gedza73

:)
maksa83 maksa83 11:27 07.07.2015

Re: WTF

island se izvukao tako što je dozvolio bankama da se sami vade iz govana ili da propadnu.
ali island je mala zemlja i svoju odluku je donela odmah na početku krize

Island dodatno ima opciju štampanja svoje valute da amortizuje sranje kontrolisanom inflacijom, Grčka nema.
maksa83 maksa83 11:30 07.07.2015

Re: WTF

No ne biram ja politički diskurs ni Sirizi ni SNS-u, sami su rešili da pokazuju prstom na imaginarnog neprijatelja da bi sakrili sopstvenu nesposobnost.

More crap.

Siriza je na vlasti, koliko - 6 meseci?

Zaduživanje se dešavalo - kada?
mariopan mariopan 11:42 07.07.2015

Re: WTF

inco
Pa tako to biva sa prenapregnutim metaforama.

Ja gledam mnogo širu sliku, sve nas, i vidim one što na splavovima doplove ili se podave, samospaljene, sa visokih zgrada skakače, sve samoubijene iz očaja a njih je mnogo, sve njih ja vidim kao ljudsko meso na stolu lihvara.

U situaciji kad vidiš da te neko pljačka i gura u dužničko ropstvo tvoja dužnost je da to sprečiš, a ne da se priključiš lopovima jer 'kad mogu oni, što pa ne bih i ja?'

To znam i ja ali kako da sprečim nekog kome političari omogućavaju da sve nas dovede do prosjačkog štapa? Kako da znam koliko je njih korupcijom ojadilo sve nas?
I usput, koliko god da su grčki bogataši i slične protuve prigrabile za sebe, to je manji deo dugova - većina onoga što se duguje je pojela 'sirotinja' koju sad iz bog-te-pita-kakvih poriva neko želi da abolira od svake odgovornosti.


E, vidiš, deo srpskog duga sam pojela i ja ali me to niko nije pitao, u svakoj mojoj penziji je deo tog duga jer su "genijalni ekonomisti" i "spasitelji Srbije" tako zamislili moju i na[u budućnost. Ja to nisam ni želela niti sam mogla da sprečim.

Šta ćemo sad?
Kad ne budem imala leba da jedem odakle da mi se odseče ona funta mesa?
A to će tako brzo biti i ovde u Srbiji da ne treba da zatvaramo ovaj blog da ne pišemo dvaput o istoj temi.
anonymous anonymous 16:25 07.07.2015

Re: WTF

Šta ćemo sad?


ne treba da zatvaramo ovaj blog da ne pišemo dvaput o istoj temi.



blogovatelj blogovatelj 20:16 07.07.2015

Re: WTF

Kažem da biste vi taj dug naplatili po svaku cenu


Koliko ti čitaš sa razumevanjem najbolje govori činjenica da sam nekoliko puta ponovio da me apsolutno zabole ko će kome i koliko da naplati.
blogovatelj blogovatelj 20:36 07.07.2015

Re: WTF

Čekaj, druže, ako dobro shvatam, Alse, Maksa, Vrabac, ja i još par ljudi vodimo mizerne živote i dolazimo ovde da izlivamo žuč na čestite Nemce kao besni psi, a ti, Pesnik/Statističar/Ekonomista/Logičar/Valjdanisamneštozaboravio i Tess, potpuno zadovoljni potpunošću i ostvarenoošću svojih života štitite te iste Nemce od linča?


Trudim se da ne generalizujem i nisam mislio na sve vas.
Tebe, Alsea i Maksu uvek sa uživanjem čitam, makar se i ne slagao sa vama. A skoro uvek se slažem, da dodam i to. Slažem se skoro uvek i sa frihendom, ali mu to recimo nije smetalo da počne da me ujeda kad sam mu pominjao Tadića. Ražličiti ljudi različito shvataju svet, ja tu ne mogu ništa.
Moje neslaganje na ovom blogu konkretno sa tobom ne postoji. Recimo, stavio si video sa evrom, sve to stoji i to jesu nekakvi argumenti.
Ali je i Brajović izneo nekakve argumente.
Sad, ja se trudim da sagledam i tvoju argumentaciju, ali i njegovu. Dok recimo mariopan dolazi na grčke blogove da bi navijala. I Omega. I mnogi drugi.
Njih volim da podjebavam, jer su mi potpuno nejasni.
Kad bi ovaj blog sa ovakvom istom argumentacijom bio recimo o Americi koja duguje pare i neće da vrati, oni bi se slagali sa Brajovićem i navijali protiv Amerike.
Ako ovo nije dovoljno jasno, ja ne umem jasnije.
urbana_gerila urbana_gerila 21:18 07.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
Dok recimo mariopan dolazi na grčke blogove da bi navijala.
Njih volim da podjebavam


to što si univerzalni etalon za glupost je jedno - ti si taj koji mora da se sa tim nosi, ali to što si nevaspitana bezrepa marva koja se ne stidi da napiše kako "podjebava" mariopan, gospođu koja em što može da ti bude majka em što nikada nije uvredila one sa kojima nije bila saglasna - je bolesno, čak i kada to izrekne mamlaz poput tebe.
blogovatelj blogovatelj 03:34 08.07.2015

Re: WTF

to što si univerzalni etalon za glupost je jedno - ti si taj koji mora da se sa tim nosi, ali to što si nevaspitana bezrepa marva koja se ne stidi da napiše kako "podjebava" mariopan, gospođu koja em što može da ti bude majka em što nikada nije uvredila one sa kojima nije bila saglasna - je bolesno, čak i kada to izrekne mamlaz poput tebe.


Uzni bananu, primiri se.
Divim ti se kako u komentarima uvek cviliš i tražiš podršku drugih blogera, od mariopan u ovom slučaju.
Ja se sa mariopan nekad slažem, nekada se ne slažem, ali se ne ustručavam da to javno saopštim, bilo kada, slagao se ili ne.
Da vidiš čuda, i sa tobom sam u saglasju ponekad. Doduše samo oko muzičkih pitanja, ako me sećanje ne vara. I evo to kažem javno, nije me sramota.
Ali me to ne sprečava da ti jasno i glasno kažem da si gnjida, jer mislim da si gnjida. Reči ću ti i zašto tako mislim. Zato jer ti dok ovde razgovaraš, ti mrziš. Uzmimo Brajovića za primer, ili mene, ili Frihenda. I onda kao pičkica najveća pljuckaš šta god oni rekli, ili šta god ja kažem. Dakle, ti ne dolaziš da disktuješ, ti dolaziš da pljuješ. Zato si gnjida. A i zato što menjaš nik. To dodatno govori o tvojoj nesigurnosti u samog sebe.
mariopan mariopan 07:33 08.07.2015

Re: WTF

blogovatelj

Nisam ovo ni videla, mnogo je komentara.
Sad, ja se trudim da sagledam i tvoju argumentaciju, ali i njegovu. Dok recimo mariopan dolazi na grčke blogove da bi navijala. I Omega. I mnogi drugi.
Njih volim da podjebavam, jer su mi potpuno nejasni.

Šta ti je nejasno ( mogu da ti objasnim) ako se radujem i navijam da onih 50% tvojih vršnjaka koji sada ne rade u Grčkoj i kojima je život sjeban jer su matorci neko vreme lepo živeli - dobiju šansu da sami nešto urade za svoju budućnost?

A ti mladi nisu više ni mladi. Ostarili su čekajući da se nešto promeni, verujući kreditorima da će im jednom biti bolje. KAD? Kada budu imali po 60 i celog života bi bili socijalni slučajevi?

Mnogi od njih sada imaju preko 40 godina i nemaju posao, ne mogu da se ožene, nemaju decu, ne mogu da imaju slatke muke koje ti imaš ( deca, žena, posao, kuća..) a koji zapravo čine život vrednim življenja.

Ti se zapravo njima rugaš, ne meni. Ti si na kakvoj-takvoj zelenoj grani, otišao si odavde jer ti je bilo kao i njima, i uspelo ti je ( bravo) e sada pljuckaš na sirotinju?

Eto to je ružno.

A mene zezaj koliko hoćeš, i ja se zezam po blogu i to je ovde normalno ponašanje, to ti uopšte ne zameram.
mariopan mariopan 07:35 08.07.2015

Re: WTF

urbana_gerila
blogovatelj

Deco, nemojte da se svađate.
urbana_gerila urbana_gerila 09:56 08.07.2015

Re: WTF

blogovatelj
to što si univerzalni etalon za glupost je jedno - ti si taj koji mora da se sa tim nosi, ali to što si nevaspitana bezrepa marva koja se ne stidi da napiše kako "podjebava" mariopan, gospođu koja em što može da ti bude majka em što nikada nije uvredila one sa kojima nije bila saglasna - je bolesno, čak i kada to izrekne mamlaz poput tebe.


Uzni bananu, primiri se.
Divim ti se kako u komentarima uvek cviliš i tražiš podršku drugih blogera, od mariopan u ovom slučaju.
Ja se sa mariopan nekad slažem, nekada se ne slažem, ali se ne ustručavam da to javno saopštim, bilo kada, slagao se ili ne.
Da vidiš čuda, i sa tobom sam u saglasju ponekad. Doduše samo oko muzičkih pitanja, ako me sećanje ne vara. I evo to kažem javno, nije me sramota.
Ali me to ne sprečava da ti jasno i glasno kažem da si gnjida, jer mislim da si gnjida. Reči ću ti i zašto tako mislim. Zato jer ti dok ovde razgovaraš, ti mrziš. Uzmimo Brajovića za primer, ili mene, ili Frihenda. I onda kao pičkica najveća pljuckaš šta god oni rekli, ili šta god ja kažem. Dakle, ti ne dolaziš da disktuješ, ti dolaziš da pljuješ. Zato si gnjida. A i zato što menjaš nik. To dodatno govori o tvojoj nesigurnosti u samog sebe.



već sam to ovde pisao, meni lično može da se kaže bilo šta ako je osoba koja to kaže spremna i za adekvatan odgovor.
to što bih ja bio, neizmerno, srećniji da se ta vrsta dijaloga odigrava uživo - jbg, nije to jedina želja koja mi se u životu nije ispunila...

no, ma kakva ti bio merna jedinica za šuplju i ničim osim karikaturalno-gastarbajterskom sujetom potkrepljenu "pamet", siguran sam da je i selektivno disleksičnim lumenima očigledno, jer samo to i piše, da je moja reakcija usledila isključivo zbog tvog prostačkog ophođenja sa mariopan.
dodaću da to, čak, nema veze ni sa tim što mi je ona konkretno, zbog majčinske blagosti, zbog poštenja, zbog pameti, zbog duhovitosti - jedan od najdražih blogera, već bih tako reagovao i zbog svake osobe njoj sličnih godina i ophođenja sa drugima sličnog njenom.

ti ni sada, jer si dizvinu te plemenite životinje, magarčina(eto, mariopan, zbog koga je brajović samo magarence) - ne nalaziš za shodno da se njoj izviniš, kažeš da te je povukla diskusija i da, jbg, ode reč, neće se više ponoviti, pa da tek onda, ako ti je tako lakše, nastaviš da svoje frustracije projektuješ na mene.
posebno je dirljivo to što se trtiš među blogere sa kojima ni po čemu nisi u rangu.
simplifikovano - brajović i freehand su umišljeni skorojevići različitog inicijalnog mentalnog usmerenja, kada napadam neke od njihovih stavova koji su u suprotnosti sa mojim svetonazorom ja to uvek eksplicitno i kažem ne posežući za vadilicama tipa zezao sam se, no, nikada im ne bih negirao inteligenciju ili obrazovanje, dok si ti isključivo glup.
urbana_gerila urbana_gerila 10:18 08.07.2015

Re: WTF


blogosmaratelj
A i zato što menjaš nik. To dodatno govori o tvojoj nesigurnosti u samog sebe.



već sam ti kazao - antioksidans sam samo za vas slobodne radikale.
ili si glede mog nika promenio mišljenje, pa sada nemajući drugih argumenata osim ovakvih fantazmagorija - tvrdiš i da sam neko treći?
mariopan mariopan 11:36 08.07.2015

Re: WTF

jedan od najdražih blogera

urbana_gerila urbana_gerila 11:42 08.07.2015

Re: WTF

mariopan
jedan od najdražih blogera



ih, ko da to, već, nisi znala...
mariopan mariopan 13:57 08.07.2015

Re: WTF

urbana_gerila
mariopan
jedan od najdražih blogera



ih, ko da to, već, nisi znala...


Za ovo sam znala
Nisam znala za onog drugog (AO),nije mi ni palo na pamet.
Ali i onaj drugi bloger je divna dušica ( nemoj biti ljubomoran)

Nisam ja baš toliko pametna.
urbana_gerila urbana_gerila 14:32 08.07.2015

Re: WTF

mariopan
urbana_gerila
mariopan
jedan od najdražih blogera



ih, ko da to, već, nisi znala...


Za ovo sam znala
Nisam znala za onog drugog (AO),nije mi ni palo na pamet.
Ali i onaj drugi bloger je divna dušica ( nemoj biti ljubomoran)

Nisam ja baš toliko pametna.


ma, to sa duplim nikom je samo još jedna od nebuloza koje je ispalio blogovatelj.
nisam, naravno, ljubomoran, mislim da je, iako sam dojma da mu baš i nisam simpatičan - antioksidant pristojan i bloger koji ima šta pametno da kaže.
mojim komentarima, stvarno, ne upravlja ad hominem stav u smislu ja tebi serdare ti meni vojvodo, a znam da jesam ličan, i to radikalno, prema onome što nije moj svetonazor.
koliko sam u pravu - meni na dušu, ali to više ne bih bio ja da je drugačije...


na kraju, i ne manje važno - ti jesi pametna, vrlo.
mariopan mariopan 15:22 08.07.2015

Re: WTF

ma, to sa duplim nikom je samo još jedna od nebuloza koje je ispalio blogovatelj.
nisam, naravno, ljubomoran, mislim da je, iako sam dojma da mu baš i nisam simpatičan - antioksidant pristojan i bloger koji ima šta pametno da kaže.
mojim komentarima, stvarno, ne upravlja ad hominem stav u smislu ja tebi serdare ti meni vojvodo, a znam da jesam ličan, i to radikalno, prema onome što nije moj svetonazor.
koliko sam u pravu - meni na dušu, ali to više ne bih bio ja da je drugačije...

Tako sam i mislila.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana