Društvo| In memoriam| Na današnji dan| Politika| Region

Srebrenica danas...

Nebojša Milenković RSS / 11.07.2015. u 22:42

v185690.jpgSrebrenica danas - ili kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

qqriq qqriq 09:33 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala


alselone
06:42 12.07.2015 / *novo
Re: i ju, nisam znala
napali ga, jbt!
pa šta


gospodjo, vi ste bolid.



alselone alselone 09:37 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

qqriq



Sta smo se mi dogovorili oko citiranja?
princi princi 09:39 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Pozdravljam komentar!
qqriq qqriq 09:40 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

kako?

Glupo.

Kao Crna Noć.
princi princi 09:45 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Bez jebanja molim, ali ja, na primer, nosim naočare jer mi zaista trebaju a skoro nikad kod sebe nemam rezervnih.
qqriq qqriq 09:45 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Sta smo se mi dogovorili oko citiranja?



To ja tebe bila iskoristila da kažem tvom frendu da sam zaboravila da smo raskinuli, a ako misliš o celom citatu pa ja uvek slušam samo sebe ili all inclusive me&myself



qqriq qqriq 09:52 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

To pokušavaš da budeš duhovita?
Pa što jebote kad znaš da ti to ne umeš?
Uvek ispadne ovako.


al uvek.
alselone alselone 09:54 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

a ako misliš o celom citatu


Mislim na citiranje "*novo" sto se onda pojavljuje u pretrazi kada trazim nove komentare. Sto ne citiras samo ono sto sam napisao nego i zaglavlje komentara.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:59 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Nemojte da ste smešni. Aleksandar Vučić je premijer Srbije. Napad na njega je sve samo ne "pa šta".
Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!
qqriq qqriq 10:00 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Mislim na citiranje "*novo" sto se onda pojavljuje u pretrazi kada trazim nove komentare. Sto ne citiras samo ono sto sam napisao nego i zaglavlje komentara.


Jer sam 'tela da podvučem, tako ja pokazujem



došlo dotle da moram da ti crtam!
urbana_gerila urbana_gerila 10:05 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

qqriq
To ja tebe bila iskoristila da kažem tvom frendu da sam zaboravila da smo raskinuli,


e, jbg, ako je došlo dotle da i ti raskineš sa varufakisom - idem da se obesim međ kućne uratke sa svojim ljubavima, ovaj svet je onda, ionako, samo opsena, a ljubav je precenjena.
princi princi 10:06 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Nebojša Milenković
Nemojte da ste smešni. Aleksandar Vučić je premijer Srbije. Napad na njega je sve samo ne "pa šta".
Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!


Meni je interesantno, čisto sa psihološke strane, da isti oni koji nemaju nikakvih sumnji da je atentat na Đinđića deo srbonacističke zavere u kojoj su Đinđića, maltene, lično ubili Koštunica, Amfilohija, Toma Nikolić i, ne znam, patrijarh Pavle sada ovaj napad pripisuju šlampavosti mera obezbeđenja policije BiH.
grmfrm grmfrm 10:07 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!


Ako tako mislis onda se toga seti kada sledeci put budes naleteo na Oriceve miroljubce.
hazar hazar 10:07 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!

Nemojte da ste ljuti. Vi ste domaćin bloga i morate imati elementarnu toleranciju na tuđa (suprotna) mišljenja. Završiti nešto sa "tačka" i znakom uzvika nije poziv komentatorima, naprotiv.
docsumann docsumann 10:11 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

hazar
Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!

Nemojte da ste ljuti. Vi ste domaćin bloga i morate imati elementarnu toleranciju na tuđa (suprotna) mišljenja. Završiti nešto sa "tačka" i znakom uzvika nije poziv komentatorima, naprotiv.


haug
qqriq qqriq 10:11 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

ovaj svet je onda, ionako, samo opsena, a ljubav je precenjena


meni je važno da si ti sve tačno sVatio

milisav68 milisav68 10:12 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

hoochie coochie man
.Jer sve ovo je jasno kao dan, pa vi koji pokušavate da crno proglasuite belim ste na teškim mukama.

Da, dilema - Gavrilo ili Princip.
urbana_gerila urbana_gerila 10:19 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

qqriq
ovaj svet je onda, ionako, samo opsena, a ljubav je precenjena

meni je važno da si ti sve tačno sVatio


kuću, šaću - kad moram.
qqriq qqriq 10:20 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

kuću, šaću - kad moram.



mariopan mariopan 10:51 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Unfuckable
napali ga, jbt!
pa šta


kakav god bio, on je premijer moje zemlje i ne može niko da ga propušta kroz "toplog zeca"
a upravo to se desilo tamo

Saglasna.

Kakav god Vučić bio ovde nama, kada izađe iz zemlje on predstavlja Srbiju. I koliko god da mrzim frazetine kada neko, (najčešće baš Vučić), sebe poistovećuje sa Srbijom, - ovo sada jeste bilo kamenje na Srbiju a ne na Vučiča.

On tamo nije otišao kao Vučić nego kao premijer Srbije i predstavljao je sve nas. Tako da smo svi mi juče dobili po kamenicu ( cipelu, nanulu, flašicu sa vodom.....) u glavu.

A šta je to njemu trebalo kada je bilo jasno da postoje informacije o bezbednosnim rizicima, i ko je za šta odgovoran i kriv u celoj situaciji, to je druga priča.

To što se desilo je velika sramota.

................

Botovi od juče luduju po svim medijima.
looping looping 11:09 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Nebojša Milenković
Nemojte da ste smešni. Aleksandar Vučić je premijer Srbije. Napad na njega je sve samo ne "pa šta".
Napad na njega je jedna velika glupost i balkanska nacionalistička svinjarija - ipak, dozvolićeš da napad na Vučića imam pravo da ne doživljavam i kao napad na sebe. Tačka!

Je li? E pa ima ko doživljava i u tome je problem. Link.
A to ne menja tvoju situaciju. Ako imaš ličnu kartu države Srbije neko ti je napao Premijera, sviđao ti se on ili ne.

Hansel Hansel 12:15 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

mariopan
Kakav god Vučić bio ovde nama, kada izađe iz zemlje on predstavlja Srbiju. I koliko god da mrzim frazetine kada neko, (najčešće baš Vučić), sebe poistovećuje sa Srbijom, - ovo sada jeste bilo kamenje na Srbiju a ne na Vučiča.

Ја, признајем, не могу (ни) ово да посматрам једнозначно.

Када је Милошевић завршио у Хагу, многи, па и они који за њега никад нису били (или су бар тако причали), доживели су да је са њим оптужена цела земља, сви грађани. "Која је то земља још изручила свог председника?" -- коментарисали су. Све се уклапало у оно раније Милошевићево да "не нападају Србију због Милошевића, него Милошевића због Србије", а он се ни сâм није устезао да у Хагу потегне аргумент да преко њега суде читавом народу јер је имао не-знам-колико-је-рекао процената подршке. (Наравно да је то све врло компликовано и наравно да то није била баш "индивидуализација кривице".)

Увек су они све нас представљали или нису никада, морамо да одлучимо. Ја сам за ово друго. Мој представник Вучић није био када је рекао у Скупштини недељу дана после Сребренице да ће за једног Србина убити сто Муслимана (ако мене питате, у тренуцима злобе помислим да канцеларка управо зато лепо разговара с њим -- извините, јаче је од мене) и, уопште, никад, па ни сада. Проблем и јесте што он представља Србију и проблем јесте што је својевремено и он Србију тровао и непобитно је затрована и даље, уз сву подршку Запада, који доприноси тровању и нас и свих других "у региону" ма колико се парадирало супротним изјавама.
mara92 mara92 13:01 12.07.2015

неколико опаски

1. Сребреница се налази у Републици Српској, међутим, за унутрашње осигурање спомен обележја Поточари, као и ВИП-делегација, задужено је нешто што се зове Дирекција за координацију полицијских тела БиХ, дакле федерални орган. То нешто није урадило свој посао и тачка. Њихов директор Мирсад Вилић, ево читам, лупета онолико...испаде, крив пратилац АВ
2. Наше службе су своје безбедносне процене дале, чини ми се, на време, али је премијер одлучио да иде и да га процене "не интересују" (како је рекао на једној конференцији за новинаре)
3. Припадницима МУП Републике Српске није дозвољено да буду унутар Поточара. Они су обезбеђивали трасу до самих Поточара и колико знам, никакви инциденти нису забележени приликом доласка било кога
4. Ипак, МУП Републике Српске је известан број својих припадника у цивилу убацио у масу и ко је гледао снимке, видео је да су момци одрадили посао како треба
5. Наших, разних безбедњака је такође, било...показало се, потпуно исправно проценивши шта ће да буде
...
Недопустиво је оно што се десило и љути ме када премијера моје државе неко гађа...а то, шта свако од нас мисли о њему и његовој политици, то је сасвим друга ствар
mariopan mariopan 13:16 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Hansel
Ја, признајем, не могу (ни) ово да посматрам једнозначно.

Ja mogu samo da priznam da mi se ne dopada ko sve i kako može da predstavlja Srbiju pa samim tim i mene. Nekad mi se toliko ne dopada da bih ja to tukla.....ali moram da trpim, kažu to je demokratija.
Проблем и јесте што он представља Србију и проблем јесте што је својевремено и он Србију тровао и непобитно је затрована и даље, уз сву подршку Запада, који доприноси тровању и нас и свих других "у региону" ма колико се парадирало супротним изјавама.

Nemam šta da dodam
Spiridon Spiridon 13:29 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

kakav god bio, on je premijer moje zemlje i ne može niko da ga propušta kroz "toplog zeca"
a upravo to se desilo tamo


on nikada nece biti premijer moje zemlje, kao ni Toma predsednik.
freehand freehand 13:41 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Мој представник Вучић није био када је рекао у Скупштини недељу дана после Сребренице да ће за једног Србина убити сто Муслимана (ако мене питате, у тренуцима злобе помислим да канцеларка управо зато лепо разговара с њим -- извините, јаче је од мене) и, уопште, никад, па ни сада.

Ako nisi za njega glasao - tada i nije bio tvoj predstavnik, već kao poslanik predstavnik svojih glasača. Sad je, međutim, predsednik vlade tvoje države, pa se može mudroseriti o unutrašnjem egzilu i sličnim budalaštinama, ali to ne menja činjenicu da on na funkciji koju obavlja - zahvaljujući i glasačima i neglasačima - predstavlja čitavu Srbiju. Uključujući, na primer, i Tomine glasače. A bogami i mene.
emsiemsi emsiemsi 14:00 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka

...

...i na kraju vrhunac to pojavljivanje bez naočara!
Beš čoveka koji nosi naočare jer mu zaista trebaju, a nema kod sebe rezervne.

Ukupno gledano, ja takve ih ne bih pustila ugalj da mi tovare, a da im dam da sami to organizuju.

Глупости !
Мени наочаре требају, а не носим резервне.
Успут --- готово нико кога знам не носи резервне наочари.
zilikaka zilikaka 14:15 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Bez jebanja molim, ali ja, na primer, nosim naočare jer mi zaista trebaju a skoro nikad kod sebe nemam rezervnih


Iskreno, čudi me.
Naš, da si balavac pa i da dozvoliš sebi luksuz da skrljaš postojeće i onda pojma nemaš šta ćeš, al ovako...

Ja pa spadam u skotove koji nikad na letovanje nisu zaboravili da ponesu ni štrik za veš i štipaljke, i gomilu drugih stvari, a ne rezervne naočare.
zilikaka zilikaka 14:51 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Паралела је болна, али морам да кажем... на неки свој уврнути начин и с неким другим мотивима, АВ и у овоме копира покојног премијера, бар по ономе што смо слушали (да је Ђинђић игнорисао неке безбедносне процене, али ваљда само у Србији).


Paralela ima smisla.
Po meni.
Ono što je bitno različito je što mislim da Đinđić baš nije imao izbora. mogao je il da nastavi, bez obzira na pretnje, il da odustane skroz.

Ono što mene u toj priči sve vreme progoni, je što je čovek koji je sedeo u sačekuši i na kraju ubio, za taj dan imao pravo i verovatno redovno primio platu od države kojoj ubija premijera.

Hansel Hansel 22:26 12.07.2015

Re: i ju, nisam znala

freehand
Sad je, međutim, predsednik vlade tvoje države, pa se može mudroseriti o unutrašnjem egzilu i sličnim budalaštinama, ali to ne menja činjenicu da on na funkciji koju obavlja - zahvaljujući i glasačima i neglasačima - predstavlja čitavu Srbiju. Uključujući, na primer, i Tomine glasače. A bogami i mene.

У праву си (мада се никад нисам самоуздизао као "унутрашњи емигрант" ), али чињеница је да раније наше представнике (тј. једног - Тадића) нису гађали камењем и којечим, а овог јесу. Тај моменат ме можда охрабрује да нису гађали Србију него ипак њега, као особу.

Покушао сам да кажем да је формални аспект о коме већина овде говори мени разумљив, али да ми је разумљив и лични отклон према ономе што се десило. Просто, с том особом се не идентификујем (тј. бежим и од оне формалне идентификације), иако не мислим да је нормално у сваком смислу то што се тамо десило. Ако је уопште већи део онога што се тамо дешава -- нормално (што си поменуо у свом блогу).

И, пази сада. Синоћ сам мало слушао јављања гледалаца у емисију "Изјава недеље" (неки полуплагијат "Утиска недеље", годинама се емитује) на телевизији "BelleAmie" из Ниша (а читао сам и неке коментаре испод вести на неколико сајтова). Већина, ако не и сви гледаоци, рекла је да Вучић није требало да иде, уз све могуће радикалске и мање радикалске "аргументе", а један гледалац је став образложио "чињеницом" да су Хрвати и Муслимани "најгори народ". Рекао је то два пута, а водитељка ниједног тренутка није ни покушала да полемише с гледаоцима. На основу овога сам закључио оно о затрованости, али сада хоћу да кажем да испада да Вучић није био представник ни тог дела Србије, у том свом поступку (нисам стекао утисак да су они генерално против њега). Само немам представу о процентуалном уделу таквих мишљења у друштву. Надам се да се углавном екстреми експонирају.
predatortz predatortz 10:50 13.07.2015

Re: i ju, nisam znala

To sve što se desilo pokazuje u najmanju ruku koliko je organizator loše, diletanski odradio svoj posao.


Grešiš, Zili...
Organizator komemoracije je organizovao linč.
zilikaka zilikaka 21:59 13.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Grešiš, Zili...
Organizator komemoracije je organizovao linč.


Sad kad čitam šta si ti, (i još neki) napiso, a nemam razloga da ti ne verujem da je tako, stvar postaje ozbiljnija.
Na osnovu prvih snimaka je stvarno izgledalo da su ga doveli na vašar gde se nije znalo ko pije ko plaća.

Naravno, u međuvremenu su se pojavili i drugi snimci, gde se mogu videti razmere tog započetog haosa.

Okolnosti se čine takvima da je moglo da se desi i da ga ne izvuku.
Auto je bio parkiran toliko daleko da je taj prolazak kroz masu bio više nego sulud.
...Ne znam nisam pametna, ali ovako neupućena i sa strane, ne mogu da shvatim da je tako nešto dozvoljeno.

Msm, kakve bi ukupno bile posledice da ga se masa kojim slučajem dočepala?

gorran2 gorran2 22:30 13.07.2015

Re: i ju, nisam znala

zilikaka
Msm, kakve bi ukupno bile posledice da ga se masa kojim slučajem dočepala?

Ostali bismo siročad?
zilikaka zilikaka 22:50 13.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Ostali bismo siročad?


Čekaj bre, daj da razdvojimo stvari.
Smem na slepo da se kladim u 100 banki da nemam za dlaku bolje mišljenje o njemu od tebe. Dapače.

Opet, kad pričam o mogućem linču, zamišljam samo kako bi to izgledalo da se premijera moje države u susednoj državi dohvati rulja i počne da ga čereči. I kakve bi to posledice imalo.
EDIT: Ili da je njegovo obezbeđenje počelo da puca po toj istoj rulji?

Hansel Hansel 23:53 13.07.2015

Re: i ju, nisam znala

И ја сам размишљао о томе данас када сам се мало расправљао с господом која на Блогу воле да бацају камење. И брзо дошао до закључка да о томе не смем да мислим.
cane cane 01:13 14.07.2015

Re: i ju, nisam znala

najveći zločin posle drugog svetskog rata,
nemoj da se šališ sa tim,


najveci zlocin posle drugog svetskog rata je pocinjen 05-07 avgusta 1995. Srebrenica je drugi po redu.

Nemoj da se salis sa tim.
cane cane 01:21 14.07.2015

Re: i ju, nisam znala

on nikada nece biti premijer moje zemlje, kao ni Toma predsednik.


jel si vec uzeo svajcarski pasos?

jkt2010 jkt2010 08:16 14.07.2015

Re: i ju, nisam znala

Spiridon

on nikada nece biti premijer moje zemlje, kao ni Toma predsednik.

I nije demokratija za svakog.
hazar hazar 23:03 11.07.2015

Pritisak ili?

Kako će sve ovo biti iskorišćeno u propagandne svrhe je manje više jasno. U krajnjoj liniji nema tu ništa loše. Bitka za rejting se vodi svaki dan.
Mene interesuje zašto je premijer Srbije otišao u Srebrenicu. Tadićev odlazak je bio državnički potez, jer u krajnjem neko mora da povuče prvi potez ka pomirenju. Svako dalje posipanje pepelom srpskih političara je kontraproduktivno i ne vodi ničemu dobrom za državu Srbiju.
Sve je ovo jasno i premijeru Vučiću, pa me baš ljuto interesuje razlog odlaska, naročito imajući u vidu jasne bezbednosne rizike.
freehand freehand 23:05 11.07.2015

Re: Pritisak ili?

hazar
Kako će sve ovo biti iskorišćeno u propagandne svrhe je manje više jasno. U krajnjoj liniji nema tu ništa loše. Bitka za rejting se vodi svaki dan.
Mene interesuje zašto je premijer Srbije otišao u Srebrenicu. Tadićev odlazak je bio državnički potez, jer u krajnjem neko mora da povuče prvi potez ka pomirenju. Svako dalje posipanje pepelom srpskih političara je kontraproduktivno i ne vodi ničemu dobrom za državu Srbiju.
Sve je ovo jasno i premijeru Vučiću, pa me baš ljuto interesuje razlog odlaska, naročito imajući u vidu jasne bezbednosne rizike.

Hint: Keri&Merkel, sa Viktorijom Nuland u pričuvi
anonymous anonymous 23:05 11.07.2015

Umesto komentara

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:14 11.07.2015

Re: Umesto komentara

anonymous


Dobar tekst

Presedan Srebrenica


tekst nema blage veze s mozgom. bar onaj deo koji se bavi hronolgijom rata u Bosni i samom Srebrenicom. dalje nisam hteo da čitam.
freehand freehand 23:18 11.07.2015

Re: Umesto komentara

vrabac_u_steni
anonymous


Dobar tekst

Presedan Srebrenica


tekst nema blage veze s mozgom. bar onaj deo koji se bavi hronolgijom rata u Bosni i samom Srebrenicom. dalje nisam hteo da čitam.

Pa nije ti to blog da sve mora da bude činjenično tačno i na mestu.
angie01 angie01 23:30 11.07.2015

danas su se na pinku

naredjali svi podupiraci lika i dela i to sto je izgovoreno je uzas jedan, kao da ne postoji neka sluzba u kabinetu premijera koja ipak vodi racuna o meri i nacinu obracanja u odnosu na eventualnu ozbiljnost politike koja se vodi i njene ciljeve, nego slobodnim stilom i konstrukcijama, kao da sedi bratija u kafani, pa nema veze,

naravno babic & vucicevic bez prave konkurencije.

napad nepotreban i glup, kao sto kaze g Novi Nebojsa Milenkovic, ali i moguc zbog kranje pacerajskog pristupa bezbednosnih sluzbi poslu u okolnostima gde je rizik vec bio uocen.
freehand freehand 23:32 11.07.2015

Re: danas su se na pinku

ali i moguc zbog kranje pacerajskog pristupa bezbednosnih sluzbi poslu u okolnostima gde je rizik vec bio uocen.

Volim kad struka progovori.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:41 11.07.2015

Re: danas su se na pinku

Koliko sutra - već kao da čujem i Vulina kako mu, prijateljski kaže:
Jesam ti lepo rekao da paziš na svoju bezbednost!?
angie01 angie01 23:49 11.07.2015

Re: danas su se na pinku

Volim kad struka progovori.


?
tyson tyson 23:43 11.07.2015

Ruka ruku mije

Ne bi me iznenadilo ako se jednog dana, kada se otvore neuništene arhive određenih službi, bude ispostavilo da je današnja burleska organizovana upravo od strane 'prijateljevih prijatelja'. Jer, posle sve halabuke i pritisaka da se na obeležavanje 20 godina od zločina ode, Vučiću današnji događaji naprosto savršeno odgovaraju. Na stranu to što se opet našao u ulozi koja mu leži kao rukavica - uloga žrtve.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 11.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Vučiću današnji događaji naprosto savršeno odgovaraju.


I Vučiću, (što mi nije baš milo) a i Srbiji (što mi nije krivo)
hazar hazar 23:49 11.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Ne bi me iznenadilo

Vas je stvarno teško iznenaditi.
angie01 angie01 23:51 11.07.2015

Re: Ruka ruku mije

tyson


upravo sam dosla sa neke vecere, gde vecina prisutnih misli isto ovo sto si izrekao.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:53 11.07.2015

Re: Ruka ruku mije

angie01

Tajne večere
011-495 011-495 23:55 11.07.2015

Re: Ruka ruku mije

To je vec u domenu teorije zavere ali da je svesno isao znajuci da ce da bude provokacija, isao je. Da li je isao samo zbog domace lige ili sa pogledom na Kup UEFA to je vec odvojena tema. U svakom slucaju nista lose, kriminalno ili nemoralno nije uradio a ko se navukao, navukao se. Kao u vicu o kondomu i sudjenju za silovanje.
angie01 angie01 00:07 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Tajne večere


:)))),

...sa slatko ljutim rebarcima, kozijim sirom sa orasima, raznim salatama i vinom,i za kraj, tiramisu sa domacim prelivom od sumskih jagoda, znaci, malo iizmenjen meni.
krkar krkar 00:31 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

tiramisu sa domacim prelivom od sumskih jagoda


E samo vam je falio bavarski beli senf, bilo na tiramisu bilo na dupe bilo na mozak - podjednako ide i na jedno i na drugo i na treće koliko i preliv od jagoda na tiramisu!

Kad se sledeći put nađete u KLUPIS* probajte lubenicu sa ajvarom, sladoled od vanile sa paštetom od bakalara i dojč kafu sa kajmakom i maslinama.

angie01 angie01 01:09 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

E samo vam je falio bavarski beli senf, bilo na tiramisu bilo na dupe bilo na mozak - podjednako ide i na jedno i na drugo i na treće koliko i preliv od jagoda na tiramisu!


sta da ti velim na tolike reci nadrkane,...takav bio recept i bilo je fino, domacica uopste nije hrdjava, a ti pljuckaj kol'ko 'oces.
Unfuckable Unfuckable 01:12 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

raznim salatama i vinom,i za kraj, tiramisu sa domacim prelivom od sumskih jagoda, znaci, malo iizmenjen meni.


ništa pivo, a?
angie01 angie01 01:15 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

ništa pivo, a?


nista:(,...domacica iznela vino, hebiga:)

ne znam, je l mora uvek pivo ili sta.
Unfuckable Unfuckable 01:25 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

pa ko velim, istinska ljubiteljica, piše blogove...voUli!

ili ipak samo jeftin pokušaj da se uzme par lakih poena u javnosti.
Bez, naravno, ikakve trunke kreacije ili talenta - prepis, bato, prepis: nikad i nisi umela ništa da napišeš iz svoje glave jer tamo ionako nema ničeg.

Na stranu to što banuješ pa se onda (to je Peđica isto radio) iskenjaš po banovanom, koji ne može da ti odgovori.
Džukački, ali tako se ponašaš oduvek.
To banovanje ti je valjda ostalo kao refleks iz vremena kad si ovde predstavljala neku (jadnu, naravno) moderaciju.

jel bila dobra moderatorska plata tada, imalo se za šot - dva?
angie01 angie01 02:07 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka


Na stranu to što banuješ pa se onda (to je Peđica isto radio) iskenjaš po banovanom, koji ne može da ti odgovori.


pa ne, dzukacki se iskenja banovani pre te reakcije domacina-kao sad npr i to ne jednom,...to sto tebe muci, kao sto ti rekoh, nema veze samnom, niti ovo konstantno agresivno stalkiranje ima veze sa bilo cim.


To banovanje ti je valjda ostalo kao refleks iz vremena kad si ovde predstavljala neku (jadnu, naravno) moderaciju.


mislis, kada si mi se dodvoravao i hvalio moje tekstove:),...za to vreme, kao sto sam napisala u blogu na tu temu, banovala sam samo dva manijaka koja su mi pretila mailom, jer sam obrisala neke njihove skaradne komentare u kojima su bili agresivni prema nekom drugom, a sve uz sugestiju odgovornih za blog- kao sto sam ulazila u pojedine komentare, sto je tada moglo i brisala reci ili slike, zbog kojih bi inace bili sankcionisani autori tih komentara, koristeci pogodnost druge vremenske zone,pri tome, vise pazila da se ne ogresim o neistomisljenike.
za vecinu, kao i za tebe se zalagla da dobijete opciju pisanja bloga.


jel bila dobra moderatorska plata tada, imalo se za šot - dva?


nije bilo plate, zamoljena sam da voloterski pomognem da se odrzi neki red, sto isto sve u pomenutom blogu pise, a sve je trajalo par meseci, jer sam u jednom trenutku odustala.

mogla bih ja sad tebe da pitam za tvoju huskacku ulogu u periodu posle drupala, al ovo nije blog o tome, a i bas me briga za tebe.


ili ipak samo jeftin pokušaj da se uzme par lakih poena u javnosti.


samo jos ovo, jer je nevidjeno smesno-kakve bre poene, to sto sam, kao i mnogi drugi, prenela tekst koji je neko drugi napisao- meni u tom momentu zanimljiv, zbog nesnosne vrucine koja je vladala, pa nije meni blog zivot i poligon za dokazivanje, kao tebi, pa svako malo iskaces da regulises odnos snaga.

rekoh ti lepo, niti se poznajemo, niti nas bilo sta vezuje, sem sto smo zajedno ovde registrovani, te je ovo tvoje agresivno insitiranje na stalnom besmislenom konfliktu krajnje friki, kao i neke druge tvoje akcije vezane za blog.

kako god, smaras.


krkar krkar 02:09 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

takav bio recept i bilo je fino


Kažem ja, kad u idućem originalnom fancy braćajerkovićkom receptu preko tiramisua dođe sveža cvekla, kikiriki i guščji čvarci ti cokći od noblessea i nepatvorenog užitka.
angie01 angie01 02:17 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Kažem ja, kad u idućem originalnom fancy braćajerkovićkom receptu preko tiramisua dođe sveža cvekla, kikiriki i guščji čvarci ti cokći od noblessea i nepatvorenog užitka.


e, hebiga Krki, domacica iz centra, a kod Saborne crkve, pa jos iz stare stovane familije, zena zivela u Africi, pa donela neke nove momente u pripremanju nekih poznatih djakonija,...nije valjda da ti uvek pravis, jedes i volis jela samo na jedan poznat nacin,...pa i ako da, kakve to veze ima sa drugim ljudima koji tako ne rade i vole drugacije.
krkar krkar 02:23 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

zena zivela u Africi


Pa što ne reče da je orginalni afrički tiramisu?

Sa bupcima od noja.
angie01 angie01 02:28 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Sa bupcima od noja.


sto, to volis?


ne znam krki, sta 'oces?

kolac bio lep sa tim prelivom, a ti jedi bez njega.
freehand freehand 06:57 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

kolac bio lep

Au, sad sam se naježio. Kakva je to večera bila...
Inače, u narodu od davnina vlada uverenje da je, ako je već neminovan - za kolac bitnije da je dobro nauljen nego lep.
qqriq qqriq 09:36 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

pa ko velim, istinska ljubiteljica, piše blogove...voUli!

ili ipak samo jeftin pokušaj da se uzme par lakih poena u javnosti.
Bez, naravno, ikakve trunke kreacije ili talenta - prepis, bato, prepis: nikad i nisi umela ništa da napišeš iz svoje glave jer tamo ionako nema ničeg.

Na stranu to što banuješ pa se onda (to je Peđica isto radio) iskenjaš po banovanom, koji ne može da ti odgovori.
Džukački, ali tako se ponašaš oduvek.
To banovanje ti je valjda ostalo kao refleks iz vremena kad si ovde predstavljala neku (jadnu, naravno) moderaciju.

jel bila dobra moderatorska plata tada, imalo se za šot - dva?



angie01 angie01 10:49 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

qqriq



staraljubavzaboravanema!:)
qqriq qqriq 11:07 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

staraljubavzaboravanema!:)


iz svakog i svih uglova :)))))
satinelle satinelle 18:57 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

pa ne


Pa i ja ne bih da trolujem, ali glupo je sto si ga izbrisala i banovala, samo zato sto se ne slazes sa njegovim misljenjem o temi bloga, koja je apsolutno relaksirajuca i gde sam i sama uzela ucesce. To je prilicno radikalan stav, a ja sam oduvek verovala u tvoje ubedjenje o demokratiji, slobodi govora... bez ALI.
emsiemsi emsiemsi 21:26 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

angie01
Tajne večere


:)))),

...sa slatko ljutim rebarcima, kozijim sirom sa orasima, raznim salatama i vinom,i za kraj, tiramisu sa domacim prelivom od sumskih jagoda, znaci, malo iizmenjen meni.

Вероватно си мрљала некакве ћевапе уз кромпирчине (загорели помфрит) --- а ово набрајање само фолирачина (стандардна).
angie01 angie01 22:15 12.07.2015

Re: neuka plagijatorka

Pa i ja ne bih da trolujem, ali glupo je sto si ga izbrisala i banovala, samo zato sto se ne slazes sa njegovim misljenjem o temi bloga,


izvini, mozda nisi razumela-banovan je i brisan ne zbog razlicitog misljenja, nego zbog agresivnog vrejdnja- pri tome sam komentar u kome pise sutina toga sto je hteo da kaze, a najblazi je u nizu, sto se ruznih reci tice, ostavila.
angie01 angie01 22:21 12.07.2015

Re: Ruka ruku mije

Вероватно си мрљала некакве ћевапе уз кромпирчине (загорели помфрит) --- а ово набрајање само фолирачина (стандардна).


o, pa je l si se i ti javio na ovo maliciozno prostacko komentarisanje necije hrane, postavljene ovde iz cite zahebancije,...al, kad malo bolje pogledam, iako mozda odmah i ne deluje tako, svi vi "zgrozeni" pripadate istom tipu tuznih likova.
011-495 011-495 23:52 11.07.2015

Da je ovo

bio fudbal, verovatno bi mi dobili 3:0 a BiH Muslimani -3 boda. Nazalost ovo je zivot i krivica ce se minimizirati a AV ce se pronaci vec nesto za prebaciti.
Evo vec su poceli http://www.blic.rs/Vesti/Politika/574717/Klinton-Da-je-Vucic-dosao-kasnije-ovo-se-ne-bi-dogodilo
freehand freehand 00:01 12.07.2015

Za svaku cipelu

... sto naočara!
ivana23 ivana23 00:05 12.07.2015

***

Zasto od Tome nema ni 'a'?
zilikaka zilikaka 00:12 12.07.2015

Re: ***

Zasto od Tome nema ni 'a'?


Pa znaš li ti da je sad puna sezona kajsije? Taman dospeva za pečenje, a tu ne smeš ni pola dana da omašiš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:16 12.07.2015

Re: ***

Taman dospeva za pečenje, a tu ne smeš ni pola dana da omašiš.


Preterujem, znam, prikočiću, ali moram da kažem.

To sa Tomovačom uopšte nije zajebancija, tu se radi o ogromnim količinama, o veoma skupoj opremi, o stravičnim kapacitetima, i sve se za sad lageruje.
Neki dan saznao iz prilično pouzdanih izvora i iznendaio se.
Ja mislio sprdnja, kad ono, izgleda, braća Rusi nameravaju da piju Tomovaču u ozbiljnim količinama.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:25 12.07.2015

Re: ***

hoochie coochie man
Taman dospeva za pečenje, a tu ne smeš ni pola dana da omašiš.


Preterujem, znam, prikočiću, ali moram da kažem.

To sa Tomovačom uopšte nije zajebancija, tu se radi o ogromnim količinama, o veoma skupoj opremi, o stravičnim kapacitetima, i sve se za sad lageruje.
Neki dan saznao iz prilično pouzdanih izvora i iznendaio se.
Ja mislio sprdnja, kad ono, izgleda, da braća Rusi nameravaju da piju Tomovaču u ozbiljnim količinama.


pa dobro, bar će nešto doprineti srpskom izvozu, a to nan je i inače razvojna šansa, mi i da nas je dvostruko više i da svi pečemo rakiju teško da bi mogli da ispečemo koliko ti Rusi mogu da popju.
posle bi mogli da se džoramo, jedna cevka ka nama kroz koju ide gas, druga cevka ka njima za rakiju.
čoveče, prvi rakijovod u svetu!
qqriq qqriq 09:36 12.07.2015

Re: ***

Zasto od Tome nema ni 'a'?

To je pitanje.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:07 12.07.2015

Re: ***

zilikaka
Zasto od Tome nema ni 'a'?


Pa znaš li ti da je sad puna sezona kajsije? Taman dospeva za pečenje, a tu ne smeš ni pola dana da omašiš.


Pere tegle Dragici za pekmez .
Batočina je to, kompot ne turaju kao vi u Banatu
mariopan mariopan 15:42 12.07.2015

Re: ***

dusanovaiivanovamama
zilikaka
Zasto od Tome nema ni 'a'?


Pa znaš li ti da je sad puna sezona kajsije? Taman dospeva za pečenje, a tu ne smeš ni pola dana da omašiš.


Pere tegle Dragici za pekmez .
Batočina je to, kompot ne turaju kao vi u Banatu

Pa mogo je malo i do mene čerez tog posla, da bude i od njega neke vajde...nego ja sve sama, i tegle, i pekmez i kompoti.
krkar krkar 00:21 12.07.2015

Jebem nas ovakve!


Blogodrug Milenković često me nervira jer ga percipiram kao Aktivistu sa velikim A a ja sam poznato alergičan na sve fijoke i etikete. Ali ovoj genijalnoj blogorečenici

kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!

zaista nemam šta ni da dodam niti da joj oduzmem.

To smo mi.

Jer nismo bolji.

Jer smo imali Tadić Borisa, lepog, beskorisnog i pogodujućeg našim gilipterima, hohštaplerima, muljatorima, lažovima i stoki bezrepoj.

Jer smo pre njega imali Koštunicu dr Vojislava, svemrzitelja, zlog trola srbskovaseljenskog, štetočinu koja je Srbiju više sjebala od Slobodana Miloševića.

Jer jebiga, ko zna dokle ovakvo neiskreno otaljavanje "da se zadovolje belosvećani" a ne da se Srbljima nešto utera bilo u dupe bilo u glavu.

Milenkoviću, oprosti za sve što si bratu Đuri i meni išao naqrc!
urbana_gerila urbana_gerila 07:09 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

krkar

Blogodrug Milenković često me nervira jer ga percipiram kao Aktivistu sa velikim A a ja sam poznato alergičan na sve fijoke i etikete. Ali ovoj genijalnoj blogorečenici

kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!

zaista nemam šta ni da dodam niti da joj oduzmem.

To smo mi.

Jer nismo bolji.

Jer smo imali Tadić Borisa, lepog, beskorisnog i pogodujućeg našim gilipterima, hohštaplerima, muljatorima, lažovima i stoki bezrepoj.

Jer smo pre njega imali Koštunicu dr Vojislava, svemrzitelja, zlog trola srbskovaseljenskog, štetočinu koja je Srbiju više sjebala od Slobodana Miloševića.

Jer jebiga, ko zna dokle ovakvo neiskreno otaljavanje "da se zadovolje belosvećani" a ne da se Srbljima nešto utera bilo u dupe bilo u glavu.

Milenkoviću, oprosti za sve što si bratu Đuri i meni išao naqrc!


e, sad, jbg, ako te, makar, do zaključavanja bloga domaćin ne natera da uvidiš kako ti je, ipak, prvi utisak bio ispravan: ma šta da ste - nikada srbin od vas.
blogovatelj blogovatelj 07:46 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

Jebem nas ovakve!


Jebi vas takve.
grmfrm grmfrm 09:24 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

To smo mi.

Jer nismo bolji.


E malo sutra. Dokle god bude ekipa, a vidim ovde vecina, tako i razmisljala.

A ovo kafansko prepucavanje oko napada je posebna vrsta perverznog izivljavanja i bolesnog uma.
qqriq qqriq 09:50 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!


i ja bila očarana, zato i počela da čitam.
Hansel Hansel 10:39 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

krkar
Blogodrug Milenković često me nervira jer ga percipiram kao Aktivistu sa velikim A a ja sam poznato alergičan na sve fijoke i etikete.

Аууу... Оде и једна позитивна етикета...
krkar krkar 12:45 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

Jebi vas takve.


A ti si fini Toronćanin pa ti je dupe sigurno. Možeš da kenjaš...
blogovatelj blogovatelj 16:48 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

A ti si fini Toronćanin pa ti je dupe sigurno. Možeš da kenjaš...


Mogu. Razmišljam ko Kasparov. Devetnes poteza unapred. Zato jesam tu gde jesam.
emsiemsi emsiemsi 21:34 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

krkar

...
Jer smo pre njega imali Koštunicu dr Vojislava, svemrzitelja, zlog trola srbskovaseljenskog, štetočinu koja je Srbiju više sjebala od Slobodana Miloševića.

...

Ауууу, комуњаре никада неће моћи да опросте Коштуници господство (што није хтео да се меша са њима - никада).
emsiemsi emsiemsi 21:36 12.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

blogovatelj
A ti si fini Toronćanin pa ti je dupe sigurno. Možeš da kenjaš...


Mogu. Razmišljam ko Kasparov. Devetnes poteza unapred. Zato jesam tu gde jesam.

Магаре у Беч - магаре из Беча !
ПС. Не мислим да си ти (баш) магаре, него онако, дескриптивно.
jkt2010 jkt2010 08:50 14.07.2015

Re: Jebem nas ovakve!

krkar

svemrzitelj, zli trol srbskovaseljenski

Nemo se ljutiš, ali ovo ti je autoportret.

neiskreno otaljavanje "da se zadovolje belosvećani" a ne da se Srbljima nešto utera bilo u dupe bilo u glavu.

A tebi kad "nešto uteraju bilo u dupe bilo u glavu", ti ne otaljavaš nego se baš iskreno trudiš?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:56 12.07.2015

inače, jedan od boljih komentara...

... na netu povodom ovoga:

"Dakle, od danas je Vučić i zvanično udaren u glavu."
Unfuckable Unfuckable 01:59 12.07.2015

sa dw, genijalno

"Kada se nakon službene ceremonije krenulo ka Memorijalnom parku, Aleksandar Vučić dočekan je zvižducima. Poslije je bilo nekog komešanja sa njegovim tjelohraniteljima, koje je ličilo na incident, ali sve se mirno završilo."

http://www.dw.com/sr/srebrenica-11juli-2015/a-18579042?maca=ser-Blic%20Online_v2-9895-xml-mrss

Autor Jasmina Roze
tess tess 05:33 12.07.2015

i sutra

Oh, kako sjajna prilika da dojebete i kod kuće premijeru majku ćetnićku.

Ček,
jel ima neka ljepša riječ za dojebati, gradskija, urbanija?-ah da, dokarati.

Junački nema šta, vidi se da autoru bloga anacionalnu guzicu nisu kamenovali uz povike Allahu Ekber.- vidi se prilježnost bez iskušenja na terenu.

Što ne znači da ne bi, ili?- da ne bi kamenovali, a da ćete vi premijera to nisam sumnjala, tj. bilo bi mi čudno da je ovakvo dobrosusjedsko suosjećanje sa Srebrenicom izostalo- fali Kolinda pulenka Njofrina i Bakir Izetbegovićev u gledalištu, da bi posipanje govnima u Beograda bilo fensi tradicionalno.

Ili ček, autor bloga iskazuje žalost što premijeru nisu slupali glavu kako treba? Što? -jer je ostrašćeno prije 20 godina vikao 100:1? -cc, svašta, vi baš ne kapirate ni taj rat iz kojeg ste izmakeli onomad ni ovo sada kad vam samo malo žao što ga nisu malo više..

Toliko.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 06:20 12.07.2015

Re: i sutra

Toliko.


Isra se Onoliko! pa skromno doda - Toliko!


              
tess tess 13:24 12.07.2015

Re: i sutra

Isra se Onoliko! pa skromno doda - Toliko!

Šta te muči, cakani?- uspandrcao si se nešto, m?
looping looping 06:37 12.07.2015

1

Srebrenica danas - ili kako da, zahvaljujući budalama, odete kao Vučić a vratite se kao žrtva!


Glavno pitanje je: hoćeš li da se miriš ili nećeš? Trećeg nema.

Možda nećeš da te miri Vučić pa da sačekamo izbore da dođe neko drugi da miri? Ali problem je što su drugi već bili pa je bila slaba vajda.

Još bolja varijanta je da se zaustavi put u EU dok ne dođe neko drugi namesto Vučića. Ma sve da se zaustavi, zato što ne volimo Vučića a on dobija poene.

Ma koliko nepotreban i glup - napad na Aleksandra Vučića predstavlja napad na Aleksandra Vučića, obezbedivši mu, u političkom smislu, titulu (globalne) zvezde dana (ne samo današnjeg već i mnogih koji slede). I ne - nije tačno da su svim Srbima danas polomljene naočare...


Ko je branio drugim srpskim političarima da idu u Srebrenicu i dobiju političke poene? Bez obzira što nisu na vlasti?
princi princi 06:40 12.07.2015

Budalaština. Nije

Vučić tamo bio kao privatno lice, nego kao premijer jedne zemlje. Te kamenice nisu bacane na Vučića nego na premijera Srbije.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 06:51 12.07.2015

Re: Budalaština. Nije

princi
Vučić tamo bio kao privatno lice, nego kao premijer jedne zemlje. Te kamenice nisu bacane na Vučića nego na premijera Srbije.


Ajde! Ma da, oće to. Kao kada Bata Stojković kaže - "Keru, konju jedan!"

           

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana