In memoriam| Sex| Zabava

- I bogati plaču!

Nebojša Milenković RSS / 13.07.2015. u 22:38

20150214_merkel3__2_.18190.jpg

Atačmenti



Komentari (352)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 16:59 14.07.2015

Re: Trap

Čika Putin

Како ли ће Влада, боже, завршиити? Мислим, биће неки пуч сигурно, али хоће ли га убити?
predatortz predatortz 17:03 14.07.2015

Re: Trap

princi
Čika Putin

Како ли ће Влада, боже, завршиити? Мислим, биће неки пуч сигурно, али хоће ли га убити?


Umreće, to je jedino izvesno. U puč i svrgavanje ne verujem.
gorran2 gorran2 17:08 14.07.2015

Re: Trap

princi
...
Poštenje, respektabilnost, integritet, pa i obrazovanje, pretvorili su se u prateće atribute bogatstva.

Ovo ti je malo pinkovski (ili omegaovski) pojednostavljeno. Nije bas sav zapad sav takav.

Stilska figura - hiperbola

Čitao sam o nekom istraživanju na temu "američki san je mrtav", prema kojem je među-klasna mobilnost, ono da neko krene sa dna, a postane bogati profesionalac, neočekivano mala.

Upoređena je sa vertikalnom mobilnošću u srednjem veku, kad je trebalo da od kmeta postaneš plemić.
Ali mislim da je i to izvesno preterivanje
princi princi 17:26 14.07.2015

Re: Trap

Čitao sam o nekom istraživanju na temu "američki san je mrtav", prema kojem je među-klasna mobilnost, ono da neko krene sa dna, a postane bogati profesionalac, neočekivano mala.

O da, direktan rezultat te rastuce nejednakosti gde se SAMO bogati skoluju, gde SAMO bogati dobijaju kreativne i lepe poslove i zbog cega je, po meni, kreativna industrija u velikoj krizi. Ali Amerika ima dovoljno snage da se reinventuje, verujem ja u njih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:01 14.07.2015

Re: Trap

predatortz
Generalno, vojska je, imajući u vidu odnos snaga, odradila genijalan posao. Posle su procurile informacije da NATO stratezima, nakon par nedelja rata, nije padalo na pamet da se upuste u avanturu kopnene intervencije.

Kada je reč o KoV taj genijalni posao odradio je Prištinski korpus. Baš zato je komandant tog korpusa, general Vladimir Lazarević, osuđen u Hagu i godinama čami u zatvoru.
blogovatelj blogovatelj 19:14 14.07.2015

Re: Trap

Што, бре, нас мора баш све да стреви...


Zamisli koliko je miliona njih izgovorilo ovu rečenicu i koliko puta u periodu od 1939. do 1945?
Ćuti i plivaj
freehand freehand 19:51 14.07.2015

Re: Trap

Vojislav Stojković
predatortz
Generalno, vojska je, imajući u vidu odnos snaga, odradila genijalan posao. Posle su procurile informacije da NATO stratezima, nakon par nedelja rata, nije padalo na pamet da se upuste u avanturu kopnene intervencije.

Kada je reč o KoV taj genijalni posao odradio je Prištinski korpus. Baš zato je komandant tog korpusa, general Vladimir Lazarević, osuđen u Hagu i godinama čami u zatvoru.

Vidiš, interesantno mi je bilo da od stručnog lica, takoreći eksperta čujem sasvim drugačije mišljenje a svakako suprotno onom uvreženom: on, naime, smatra (a poznaje obojicu) da je Lazarević prosečan vezista, a da je Pavković genije. I da je uvek takav bio. Od srednje vojne, preko akademije, trupe do ratne škole i pravih, realnih ratnih ispita. Brz, superinteligentan, hrabar, odlučan.
I ženskaroš, al jebiga. I da, slavoljubiv, ali i to svakako ide uz pravog oficira.
freehand freehand 19:58 14.07.2015

Re: Trap

Да, само је питање колико превише? Једна врећа? Две? То може само да значи да нисмо били вредни ни те једне вреће.

Pa po nekim informacijama i procenama nekoliko se desetina tih vreća bez oznaka i vratilo zakopčano i sa sadržajem. Ne samo sa Košara.
A koliko god da je bila procena svakako je bila dovoljno odvraćajuća i strahotna da se, sem kao diverzanti i instruktori ne pojave na tlu Jugoslavije.
anonymous anonymous 20:28 14.07.2015

Re: Trap

Cuius regio, eius religio, čija moć, njegova i pravda.


Mislim da si malo omašio.



Ali ti ne zameram, dobar si.


freehand freehand 20:35 14.07.2015

Re: Trap

To je osobina savremenih globalnih sukoba: agresor se trudi da osmisli svoju strategiju tako da ti ne ostavi nikakvu opciju da uzvratiš.
Rakete, pametne bombe, dronovi...
Ili kreditna prezaduženost.
U svakom slučaju, u njihovim je rukama i pojmovni instrumentarij i javno mnjenje, pa te najpre proglase za najgoreg negativca, eksploatišući tvoje slabosti i mračne tajne, kojih svakako ima.

Ma to je oduvek tako bilo, nego su im sad mogućnosti porasle do nebesa a razlika u odnosu na protivnike postala je najveća u istoriji.
gorran2 gorran2 20:40 14.07.2015

Koje je najubitačnije oružje današnjice?

Na moje veliko iznenađenje, ispostavilo se da su to pojmovi.

Dobro, možda ne apsolutno najubitačnije, ali svakako veoma značajno, s obzirom na sistematičnost i širinu primene.

Uporedite dve priče:

1a. Predsednik vlade zemlje A je na poziv vlade susedne zemlje B otišao da učestvuje na ceremoniji, ali ga je tamo napala organizovana grupa terorista. Policija se držala pasivno, a vlada susedne zemlje se prema teroristima postavila blagonaklono.

2a. Nacionalistički političar iz zemlje A, koji je uprkos političkim vezama sa zločincima i zločinom izabran za premijera (što već nešto govori o narodu i zemlji koja ga je izabrala), pojavio se na mestu zločina u zemlji B, što je tamošnji narod shvatio kao provokaciju, pa je burno negodovao, nakon čega je ovaj pobegao sa komemoracije.

Zaključak iz narativa 1: zemlja B podržava terorizam, treba je bombardovati pod hitno.

Zaključak iz narativa 2: zemlja A je leglo zločina, nacionalizma i ekspanzionizma, i treba je bombardovati pod hitno.

Drugi primer:

1b. Kapitalisti i bankari zarađuju sve više, ali se istovremeno, i pored rasta profita, trude da smanje izdatke za radnu snagu. Zbog toga radni narod nema dovoljno za svoje osnovne potrebe. U tome su bankari uočili novu šansu da na narodu još jednom zarade, dajući mu kredite opterecene kamatama i small print uslovima. Kad je narod došao da faze kad više ne može da otplaćuje svoje dugove, finansijski krugovi su pokrenuli postupak uvođenja dužničkog ropstva u raznim formama, ukidajući ili ograničavajući narodu njegova demokratska prava.

2b. Države su suviše bolećive prema svojim građanima, pa im dele prevelike penzije, subvencioniraju školovanje i zdravstvenu zaštitu, i uopšte se ponašaju rasipnički. To je dovelo do besposličenja, lenjosti u narodu, i uopšte do pada konkuretnosti. Finansijski sektor je bio maksimalno predusretljiv, pa im je na njihov zahtev pozajmljivao svoj novac, ali sada već građani i čitave države odbijaju da vrate bankama njihov novac. Zbog toga je, za spas finansijskog sektora i privrede, i uopšte čitave civilizacije, neophodno da se državna uprava stavi pod striktnu kontrolu finansijskog kapitala, a da se sva socijalna davanja drastično srežu.

I tako o svakom aktuelnom pitanju današnjice. Međtim, u celoj ovoj polarizaciji, jedan pol izrazito dominira u javnom mnjenju i u javnom diskursu.

Nagradna pitanja:
1. Kako?
2. Zašto?
3. Šta je to što je zajedničko u dominantnom narativu u svim posebnim slučajevima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 14.07.2015

Re: Koje je najubitačnije oružje današnjice?

što je tamošnji narod shvatio kao provokaciju, pa je burno negodovao, nakon čega je ovaj pobegao sa komemoracije.




BBC je kratko naveo da je Vučić oteran sa komemoracije
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:02 15.07.2015

Re: Trap

freehand
Vidiš, interesantno mi je bilo da od stručnog lica, takoreći eksperta čujem sasvim drugačije mišljenje a svakako suprotno onom uvreženom: on, naime, smatra (a poznaje obojicu) da je Lazarević prosečan vezista, a da je Pavković genije.

Možda taj ekspert ima pravo da je Pavković genije, ne znam, ali Lazarević sigurno nije prosečan vezista. Prosečni vezisti se ne postavljaju za komandante korpusa, pogotovo ne takvih kao što je bio Prištinski korpus.

U konkretnom slučaju reč je o komandnoj poziciji u vreme NATO agresije: Pavković je bio komandant 3. armije, a Lazarević Prištinskog korpusa. Taj korpus je bio na težištu, podneo nezapamćene vazdušne udare NATO, zatvarao prostor prema Albaniji, uspešno odbio sve pokušaje prodora UČK i ostalih i, s obzirom na odnos snaga, dočekao prekid dejstava sa vrlo malo gubitaka.

Strateški cilj NATO agresije je bio da snažnom podrškom iz vazduha omogući prodor UČK i albanskih snaga iz Alabanije (operacija "Strela" i dr.), da se snage VJ poraze i Kosovo osvoji vojnim putem, kako bi se na klasičan način, ratom, stvorila nova država. Taj cilj nije ostvaren zahvaljujući veštoj i hrabroj odbrani pripadnika Prištinskog korpusa. Komandantu Prištinskog korpusa NATO nije to mogao da oprosti, zato je završio u Hagu, a i da bi poslužio kao primer drugim komandantima koji budu u poziciji da se suprostave NATO snagama.

"Da nije bilo Laze, svi bi ostavili kosti na Kosovu" govorili su pripadnici jedinca Prištinskog korpusa.

freehand freehand 12:46 15.07.2015

Re: Trap

Možda taj ekspert ima pravo da je Pavković genije, ne znam, ali Lazarević sigurno nije prosečan vezista. Prosečni vezisti se ne postavljaju za komandante korpusa, pogotovo ne takvih kao što je bio Prištinski korpus.

Taj ekspert je general u penziji, komandovao korpusom u ratu, odlikovan za hrabrost. Obojicu pomenutih generala poznaje lično, ne priča ni za novine ni napamet. ja, opet, prenosim ono što sam slušao više puta.
"Da nije bilo Laze, svi bi ostavili kosti na Kosovu" govorili su pripadnici jedinca Prištinskog korpusa.

Ovo je fraza. Važi od desetara do predsednika republike, od situacije do situacije.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:48 15.07.2015

Re: Trap

freehand
Taj ekspert je general u penziji, komandovao korpusom u ratu, odlikovan za hrabrost. Obojicu pomenutih generala poznaje lično, ne priča ni za novine ni napamet. ja, opet, prenosim ono što sam slušao više puta.

OK neka je i general i komandovao korpusom u ratu i odlikovan za hrabrost i neka ih obojicu poznaje, ali činjenice su činjenice:
- prosečni vezisti (misli se na rod veze) napreduju najdalje do čina potpukovnika, najbolji do čina pukovnika, a izuzetni i to vrlo retko postaju generali,
- Lazarević je komandovao korpusom koji je je bio na težištu dejstva,
- Lazarević se za tih 78 dana nije mogao videti u TV dnevnicima, sem na fotografiji, a Pavković vrlo često.
freehand
Ovo je fraza. Važi od desetara do predsednika republike, od situacije do situacije.

U pričama u ratu i iz rata često se čuje i za desetare i za komandire i za komandante, ali za predsednika republike ja još nisam čuo, ali da mu jebu majku majčinu jesam, i to često.
emsiemsi emsiemsi 20:57 15.07.2015

Re: Trap

predatortz
gorran2
Rakete, pametne bombe, dronovi...

Zaboravio sam da pomenem jedno specijalno visokotehnološko oružje:

Naime korisne idiote


Čika Putin za takve ima lekić. Jedan mrtav plaši hiljade živih. I naše tajne službe bi trebale da obnove tu lekciju.

Глупости !
qqriq qqriq 11:32 14.07.2015

Danas

Klimtov rodjendanpa reko sebi aj da ga obeležim remek delom koje se malo uklapa:




Spiridon Spiridon 13:50 14.07.2015

..

- I bogati plaču! ... al od sreće

gorran2 gorran2 14:05 14.07.2015

Re: ..

First World Problems

freehand freehand 14:30 14.07.2015

Nova stepenica?

Bild: Pobuna u Sirizi, Cipras daje ostavku?

Zbog promene kursa u pregovorima sa liderima evrozone i prihvatanja mera štednje i reformi, premijeru Grčke Aleksisu Ciprasu preti pobuna u sopstvenim redovima.

KLIK
Milan Novković Milan Novković 16:17 14.07.2015

Re: Nova stepenica?

freehand
Bild: Pobuna u Sirizi, Cipras daje ostavku?

Zbog promene kursa u pregovorima sa liderima evrozone i prihvatanja mera štednje i reformi, premijeru Grčke Aleksisu Ciprasu preti pobuna u sopstvenim redovima.

KLIK

Gledam jutros kako je IMF (čitaj US) sve nervozniji zbog tretmana Grka i sve više insistiraju na otpisivanju dela duga.

A ne tako davno su "proputovali" Evropu i pretili i Grcima i Nemcima kako izlazak Grka iz Evra nije opcija.

A Nemci sve više podupiru tu opciju izlaska Grka, iako im to nije dobro, ako se baš sve sabere, tj činimi se da je veća šteta u oprezu drugih u budućim dilovima nego od disciplinovanja tih drugih.

Pa bi neko rekao da su vredni, racionalni i promišljeni Nemci obaška iracionalni ovih dana.

I onda se setim:

Evopa gubi od podrivanja i usporavanja evroazijske integracije.

Nemačka najviše.

NATO hara po istočnoj Evropi praveći zavesu da bi sprečio integraciju.

NATO je okosnica US moći u Evropi i šire, sada najmoćniji alat u usporavanju urušavanja hegemonije dolara, pa tako US hegemonije.

Nemačka i Rusija, preko Holandije, u svoj ovoj frci razradiše i potpisaše dil o novom gasovodu između njih a ispod Baltika.

PA:

Uopšte nije isključeno da Nemci podrivaju NATO ovako, guranjem Grka iz Evra, terajući ih ka istoku - sada su i Rusi i Kinezi zvanično izjavili da će pomoći Grcima.

Tj bilo bi malo nelogično da toliko njih amatera i profesionalaca vidi kako Nemačka pravi velike greške a da oni to i sami ne vide.

A već je nekoliko njih izrazilo sumnju da Nemci i Rusi sarađuju i da su sankcije površne i obično pokriće.
ivana23 ivana23 17:55 14.07.2015

Re: Pomoć

freehand freehand 19:55 14.07.2015

Re: Nova stepenica?

A već je nekoliko njih izrazilo sumnju da Nemci i Rusi sarađuju i da su sankcije površne i obično pokriće.

Kakav si ti Čvorović... Još malo pa Omega.

Hoću da kažem, preinteresantno je koliko je jeretičkih misli sa neobičnih mesta poslednjih meseci počelo da se pojavljuje i bude prihvaćeno kao regularan pogled na svet i zbivanja u njemu?!
Milan Novković Milan Novković 21:58 14.07.2015

Re: Nova stepenica?

Hoću da kažem, preinteresantno je koliko je jeretičkih misli sa neobičnih mesta poslednjih meseci počelo da se pojavljuje i bude prihvaćeno kao regularan pogled na svet i zbivanja u njemu?!

"Prosto" je (bar za amatersko teoretisnje)

Recimo evo Ameri upravo potpisaše deal sa Iranom nekoliko dana posle BRICS i kojeg li još samita u Rusiji gde se Iran sa 70 miliona ljudi i jako bogat u energentima uključio u azijsku priču - priznali ameri poraz, dakle i sad ne žele da omaše sav potencijal, što ne znači da će od sutra "mirovati".

A već par dana IMF Nemačkoj objavljuje "rat". Izlazak Grčke iz evro zone i prbližavanje istoku je opasnost po NATO, a on jeste uglavnom US instrument.

A još malo u prošlosti je ovaj gasovod ugovor koji niko nije očekivao, on je, izgleda, sastavljen tajno i brzo.

Pa ako ideš ka drugoj polovini prošle godine možda se sećaš kako su Nemci raspevanom NATO glavnokomadujećem skoro pa rekli da umukne, tj da laže, pre Minska 2. Ne baš tim rečima, ali diplomatskim ekvivalentom tih reči, pa još relativno javno.

A to da je i Evropa prestigla US, pa da im Evro oduzima deo "tržišta" svetske rezervne valute je stara stvar, Evropa je US i sredstvo (vazali) i neprijatelj. Evropa to zna i bilo bi čudno da ne radi ništa da zaštiti svoje interese.

...itd
blogovatelj blogovatelj 00:51 15.07.2015

Re: Nova stepenica?

.itd


I Grčka rekla da će priznati Kosovo
Posle toga će i turski Krit da priznaju, samo da im oproste dugove. Živo me zanima šta će mariopan reći sad za Ciprasa
Milan Novković Milan Novković 09:07 15.07.2015

Re: Nova stepenica?

blogovatelj
.itd


I Grčka rekla da će priznati Kosovo
Posle toga će i turski Krit da priznaju, samo da im oproste dugove. Živo me zanima šta će mariopan reći sad za Ciprasa

Evi i BBC donosi vest "The International Monetary Fund (IMF) has fiercely criticised the bailout deal offered to Greece by the eurozone.".

Ovde skoro sigurno ima elemenata borbe za NATO, Evropu, kako kome odgovara da gleda, u Ciprasu su našli slabog i neodlučnog vođu i sad ga "napadaju" na razne načine
ivana23 ivana23 17:02 14.07.2015

***

TW: The world lit up with solidarity. We thank you so much.





https://twitter.com/hashtag/BoycottGermany?src=tren


https://twitter.com/hashtag/thisisacoup
ozdrljic ozdrljic 21:26 15.07.2015

Re: ***

The world lit up with solidarity. We thank you so much.

Zanimljivo majku mu. Ovo znaci da u Africi niko nimukajet nije sto se solidarnosti za Grcite tice. Ljudi, tj. ovi Afrikanci, zive k'o Beg u loju. Ha ja...



qqriq qqriq 17:25 14.07.2015

još oko jutros

mi se javilo da Cipras leti, napisala kod nevena, eno urbani mi svedok plus sat i minut.
da li mi je žao? jeste.
da li je morao drugačije? jeste.
qqriq qqriq 19:01 14.07.2015

Cipras

najavljuje svoj TV intervju večeras u 10, znači u 9 po našem, pitanje je da li će iskoristiti vreme da ubedi svoje partijske drugove i ostale u parlamentu ili, ili, ili će reći nešto drugo.

mislim, ako je to njegov poslednji tvit, sigurno je prevažno (kako bi rekao lambros).
glockenspiel glockenspiel 19:44 14.07.2015

Plakacu sutra

Grcka ce da izadje iz Evrozone za tri godine sa 80 milijardi duga vise i mnogo vise nezaposlenih ljudi.

Ali su ugasene nade ljudi u Spaniji , Portugaliji i sirom Evrope da nesto moze da se promijeni.

Tuzno.

Dodatak:

Vidjeh gore na nekom slajdu da dio ekonomske podrske Grckoj placa Spanija .
Cime? Kreditom od MMF?

Jedini nacin da Grci otplate dug pod uslovima IMF je da postanu Nijemci.
U smislu njemacke produktivnosti i protestanskog i katolickog pristupa zivotu i radu.
To bi bio ekonomski dobitak za Neoliberale ali kulturni gubitak za cijeli svijet.

Da se razumijemo, poslije Grcke dolazi Portugalija, Spanija i onda Italija i Francuska.

Kada dodje na red Francuska bice cupavo.

Je li svi oni moraju da postanu NIjemci da prezive?

Ideja Globalizma koja ja imala i svoje lijepo lice umire pod najezdom zhohara.

Zhohari, (bubasvabe za neupucene) neoliberalizma ne prihvataju da je njihov model iscrpljen.
Pitanje je koliko ce jos destrukcije ljudi, dobara i nacija moci da nacine prije nego sto ih neko zaustavi.

Strah od neoliberalizma i njegove gvozdene pesnice IMF-a je iracionalan kao i svaki strah.

Treba ga razbiti, kao i svaki strah.


Zakljucak: EU ne moze da prezivi samo kao monetarna Unija. Mora da postane i Fiskalna Unija ili da odustane od projekta.

I kako sad prodati ideju federalne Evrope kad najveci Evropljani Madzari grade zicu na granici.
Kada se strah od "onih drugih" siri Evropom gore od bauka slobode.
anonymous anonymous 20:37 14.07.2015

Re: Plakacu sutra

Ali su ugasene nade ljudi u Spaniji , Portugaliji i sirom Evrope da nesto moze da se promijeni.



Nigde nada ne može biti ugašena, dok su stomaci prazni.

Nada udružena sa besom. Vodi revoltu, pobuni....

Zato što, Marks bi rekao - ništa ne može da se izgubi osim svojih okova.

A taj trenutak se približava.

Ne radujem se, ali naslućujem neminovnost.
princi princi 21:38 14.07.2015

Re: Plakacu sutra

Da, Grčka je uletela u downward spiralu iz koje će se teško izvući, ako uopšte. Ali je pitanje stvarno šta će se desiti sa ostatkom Evrope. Englezi će posle ovoga skoro 100% izaći iz EU, Španija i Portugalija, sa Italijom će vrlo brzi do ovog grčkog scenarija. EU može da preživi jedino kao USE, ali niko u Evropi nije spreman na odustajanje od suvereniteta. A nije li i USA je svoju federaciju formirala kroz građanski rat?
ivana23 ivana23 21:53 14.07.2015

Re: Plakacu sutra

Kad spomenu Marxa...



Karl Marx Was Right,
Posted on May 31, 2015

By Chris Hedges


LINK
qqriq qqriq 09:56 15.07.2015

Re: Plakacu sutra


glockenspiel
19:44 14.07.2015
Plakacu sutra
Grcka ce da izadje iz Evrozone za tri godine sa 80 milijardi duga vise i mnogo vise nezaposlenih ljudi.

Ali su ugasene nade ljudi u Spaniji , Portugaliji i sirom Evrope da nesto moze da se promijeni.


DA.
Osim ako........na slovo, na slovo R.
qqriq qqriq 10:21 15.07.2015

Re: Plakacu sutra

Karl Marx Was Right,
Posted on May 31, 2015

By Chris Hedges

sjajna knjiga.
anonymous anonymous 07:12 15.07.2015

Plakaće sutra ...






"Вашингтон – Амерички политичар Рон Пол упозорава да САД чека велика економска криза, уколико друге земље одустану од коришћења долара за реализацију међународних трансакција.

Према његовом мишљењу, САД се суочавају са истим проблемима као и Грчка – прекомерни трошкови за социјално осигурање и субвенције, као и огромни војни трошкови.

Он истиче да Америка троши милијарде долара за вођење „империјалистичке спољне политике“, а Американци су, ипак, све мање заштићени.

„Грчка криза показује шта нас очекује у будућности, уколико не обуставимо прекорачење потрошње за вођење ратова“, сматра Пол, републиканац који се залаже за престанак америчких интервенција по свету.

Како преносе портали, Пол истиче да је статус долара као светске девизне резерве разлог због ког је, и поред великог минуса, Америка избегла велику економску кризу.

„Русија и Кина већ одбацују долар у међународним трансакцијама. Само је питање времена када ће и друге земље оспорити статус долара. Уколико се то догоди, катастрофа `у грчком стилу` постаће неизбежна“, закључује он."


izvor
anonymous anonymous 22:38 15.07.2015

Re: Plakaće sutra ...


I T A L I J A ......


РИМ - Висина јавног дуга Италије у мају ове године оборила је досадашњи рекорд и достигла историјски максимум од 2.218 милијарди евра (2,2 билиона), саопштила је данас централна банка земље.







Претходни негативни рекорд био је достигнут тачно годину дана раније, у мају 2014. године, када је државна задуженост била 2,16 билиона евра, пренеле су Риа новости.

Од почетка 2015. године државни дуг Италије повећан је за 83,3 милијарди евра (3,9 одсто). Само током маја дужничко оптерећење порасло је ођедном за 23,4 милијарде евра.

Из статистичких података централне банке Италије произилази да је раст јавног дуга повезан са повећањем количине готовог новца, падом курса евра и променама на тржишту државних обвезница.

Према подацима Европског завода за статистику (Евростат), објављеном у априлу, државни дуг Италије износи 132,1 одсто БДП-а земље.

По том показатељу од Италије је у Европској унији гора само Грчка (177,1 одсто).

(Танјуг)
princi princi 09:18 15.07.2015

Sine, ovi ce zaratiti

klik

Можда је Ципрас намерио да завади УС и Немачку. Свакакве игре се овде играју. Сине, ако је стварно нека комуњара, он би требало право у главу да гађа, :).
Milan Novković Milan Novković 10:18 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

princi
klik

Da, borba počela!

I, očigledno, nema se više vremena za "gubljenje"

Posle BRICS/SCO samita u Rusiji svima postaje jasno da Azija ain't kidding i prosto je neverovatno kako je i deal sa Iranom došao brzo posle toga, sinhronicitet, ok, al evo ga sad i prvi pucnji ka Evropi.

Kad je geo-politika u pitanju amerima BBC, The New York Times i The Washington Post dođu nešto kao Kurir SNSs i evo i tamo "mišljenja": "The IMF memo amounts to an admission that the eurozone cannot work in its current form. It lays out three options for achieving Greek debt sustainability, all of which are tantamount to a fiscal union, an arrangement through which wealthier countries would make payments to support the Greek economy.".

E sad, izgubiti fiskalnu slobodu mu, recimo, dođe kao izgubiti Telekom da bi se plaćala administracija koja ništa ne radi. A opet, nekima ti naj-alati dođu kao deci Ferariji, "nemaju" izbora nego da se zakucaju u zid.

Nemam ideju šta je end-game, Grci ne odobre dil i na kraju izađu iz Evra, priđu Nemačkoj preko Rusije, svi zajedno razlupaju NATO i Evroazija se desi, kao što i sva zdrava logika nalaže (raj za nas amatere-"mislioce"

Pa neocons, monsato i merc malo popucaju po šavovima i vratimo se americi kakvu volimo - Oracle, MS, NASA, šansa za svakoga .... - I wish, tamo će biti frke isto i sa gubljenjem moći u svetu trebaće im dosta da se otresu "don't do stupid thing" mentaliteta i sejanja haosa po svetu.
qqriq qqriq 10:19 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

klik

DAJ BOŽE!

p.s.
Šojble bio duhovit pa ministru finansija USA ( pala u nesvest da takav uopšte postoji a zove se nešto kao džud lou) rekao da će EU preuzeti dug Portorika (duplo manji od grčkog) a Amerika, izvol'te, da primi Grčku sa sve dugom i ostrvima i idi mi dodji mi. Još i dodao da džud lou misli da se on, Šojble, šali, ali nope.
Jbt, kad imaš kintu, može ti se omakne i šega, koliki god monstrum bio.
freehand freehand 10:21 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

svi zajedno razlupaju NATO



Volim te budalo mala!
Šašavko jedan...
princi princi 10:30 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Pa neocons, monsato i merc malo popucaju po šavovima i vratimo se americi kakvu volimo - Oracle, MS, NASA, šansa za svakoga .... - I wish, tamo će biti frke isto i sa gubljenjem moći u svetu trebaće im dosta da se otresu "don't do stupid thing" mentaliteta i sejanja haosa po svetu.

Ja mislim da ce, u perspektivi, Amerika biti fantasticno mesto za zivot. Evropa, not so sure.
alselone alselone 10:40 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ja mislim da ce, u perspektivi, Amerika biti fantasticno mesto za zivot. Evropa, not so sure.


I ja. Rekoh neki dan, ako ikad budem emigriao, samo Amerika. Evropa se rapidno fašizuje (ima l' ova reč). I to negde u šume, neki Pajketov kraj ili drzava Vasington. I tako nema vise smisla sedeti u gradovima, svi rade od kuće.
Milan Novković Milan Novković 10:42 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ja mislim da ce, u perspektivi, Amerika biti fantasticno mesto za zivot. Evropa, not so sure.

Šta ga znam, Evropa falšira malo.

Ja ako bih se još jednom selio imam na listi Srbiju, Ameriku i Australiju za sada
Milan Novković Milan Novković 10:43 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

I to negde u šume, neki Pajketov kraj

Tako sam i ja razmišljao dok se nisam navikao na LA, a pre toga vikao "sve, sve samo ne LA"
Milan Novković Milan Novković 10:44 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Evropa se rapidno fašizuje

I Amerika se rapidno fašizuje, brže od Evrope.
alselone alselone 10:46 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Tako sam i ja razmišljao dok se nisam navikao na LA, a pre toga vikao "sve, sve samo ne LA"


Tamo onaj severni deo, Burbank na primer. Nije lose.
alselone alselone 10:47 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

I Amerika se rapidno fašizuje, brže od Evrope.


Ali ne protiv nas. Protiv crnaca, tako da smo mi sigurni za sada. Nazalost, tako je.
alselone alselone 10:52 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ja ako bih se još jednom selio imam na listi Srbiju, Ameriku i Australiju za sada


Australija mi je nesto vestacka drzava, ne znam. Sve mi nekako nakrivo. Skupa do zla Boga. Kompletno sve planira da te ubije, i biljke i zivotinje i sunce. :) A i daleko, na obodu sveta prakticno. Mozda princi moze reci koju kakav je tamo zivot. Ja imam nekog burazera, njemu je lepo al on je pobego od rata u Bosni pa mu je sve bolje od toga.
qqriq qqriq 10:53 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Tamo onaj severni deo, Burbank na primer. Nije lose

Bila dva puta u LA, crkla da pobegnem, sine kad sam se dokopala najodvratnijeg čikaškog aerodroma pa pravac belgrade, to su bili dani.
alselone alselone 10:55 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

crkla da pobegnem,


Ti si drugi sentiment, tebi vise odgovaraju ovi mali sa nosevima sto nose mornarske majice.
princi princi 10:57 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Moj je utisak da je Amerika trenutno preterano militarizovana, da je, kako rekoste, preterano fasizovana. I to potpuno bespotrebno. Ali super stvar kod Amerike je sto imas milijardu lifestyleova na raspolaganju: ako ti se ne svidja LA, imas San Dijego, ako ni to, imas Hjuston, ako ni to, imas Ostin. Ako nijedno ni drugo ni trece imas neki Oregon, Kolorado, Floridu, Novu Enlgesku. Nije k'o Evropa sve uniformizovano: od Irske do Varsave, sve, prakticno, isto. Jedino malo Spanija, Portugal, Grcka i Italija sto se razlikuju, ali sve ce to Nemac da sredi sada.
Milan Novković Milan Novković 10:57 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ali ne protiv nas. Protiv crnaca, tako da smo mi sigurni za sada. Nazalost, tako je.

Daleko od toga!

Kada su crnci u pitanju, ja mislim, samo lakše sevne varnica zato što policija ima manje inhibicija kada njih maltretira.

Samo tamo ima sada preko 60 miliona ljudi na food-stamps! Pogodi ko ih najviše dobija - belci! (click)

A vidi jedno od ne tako retkih mišljenja tamošnje konzervative: "The chairman of the Oklahoma Republican Party apologized Tuesday for a post on the party's Facebook page that said giving people food stamps is akin to feeding animals in national parks".

A stanje se pogoršava, sistem u prenapregnutom stanju, sledeća kriza će najverovatnije biti mnogo lošija od prethodne.
princi princi 11:00 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Meni utisak da je LA los za zivot. Svugde moras kolima, guzve. Ima lepih neighborhoods, ali jbg, sve je nekako dezintegrisano, kao neka sela. I Burbank, i Pasadena, i Beverly Hills, i Canyons. Od onoga sto sam video u US jedino mi San Francisko i NY imaju taj neki feel grada, zivi se na ulici. Ovo ostalo je dosta bleak.
alselone alselone 11:00 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Pa gde onda ljudi moji, GDE? Papua Nova Gvineja kod ljudozdera?

Nije k'o Evropa sve uniformizovano: od Irske do Varsave, sve, prakticno, isto. Jedino malo Spanija, Portugal, Grcka i Italija sto se razlikuju, ali sve ce to Nemac da sredi sada.


alselone alselone 11:01 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Od onoga sto sam video u US jedino mi San Francisko i NY imaju taj neki feel grada, zivi se na ulici. Ovo ostalo je dosta bleak.


Ima i Filadelfija. Lep grad, lep centar, ima i onih lepih starih zgrada od braon cigle. A i isao sam da trcim Rokijevim stepenicama, to se ne sme propustiti.
princi princi 11:08 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ne, ja gledam ove Engleze, nesto se loze na te parkove, a ovakve parkove ima svaki malo veci grad u Americi i Kanadi. Mislim, nijedan od londoskih parkova nije ni prineti, na primer, Golden Gate Parku, Englezi mogu da sanjaju Presidio, na primer. Sosalito, isto. A to ti je u USA, maltene, rutinica. Gradica poput Carmela, na primer, imas koliko hoces kad ides niz 101, dole ispod LAa jos vise. Marin County, isto, mogu da sanjaju. Ili Monte Royal, na primer, nijedan park u Engleskoj mu nije ni prineti. Taj Montreal mnogo fin grad, inace.
princi princi 11:09 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Papua Nova Gvineja

Port Moresby jedan od najskupljih gradova na svetu. Mislim da je jedino Luanda skuplja od njega. Prosecna gajba $20K mesecno, tako nesto.
qqriq qqriq 11:25 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ti si drugi sentiment, tebi vise odgovaraju ovi mali sa nosevima sto nose mornarske majice


Dogodi se i tebi da nisi duhovit.

A sad ozbiljno: živela u Santa Moniki, u drugoj ulici, s pogledom na okean, iza mene bila ulica s bioskopima , svaki dan hodala pored mora do Marine Del Rej inclusive Venis, i sve je to bilo lepo i prijatno, oni ti se osmehuju, to im zaista ko dobar dan, ali nigde nigde nigde nisi toliko sam kao u LA.
Remember.........
Možda je u tom Burbanku raj, al ne verujem.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:33 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Bila dva puta u LA, crkla da pobegnem, sine kad sam se dokopala najodvratnijeg čikaškog aerodroma pa pravac belgrade, to su bili dani.

Мени ЛА није опресиван (осим саобраћаја), напротив: даунтаун, Гети музеј, Волт Дизни центар, опера, ресторани, сва је сјајно, али и околина, Санта Барбара и сл. А и онај морски мирис кад слетиш на LAX...

Ипак, не бих тамо никада изабрала да живим ако не морам.
princi princi 11:35 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Možda je u tom Burbanku raj, al ne verujem.

Burbank, Santa Monika i Venice Beach mozda jesu samo 3, 4 milje udaljeni jedno od drugog ali su 2 razlicita suncana sistema. Zivela si u pogresnom gradu: San Francisko je grad gde se zivi i umire.
qqriq qqriq 11:38 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ипак, не бих тамо никада изабрала да живим ако не морам.

Pa to ti kažem. Samo to.
Jer nećemo sad da je Malibu baš fuj.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:41 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Zivela si u pogresnom gradu: San Francisko je grad gde se zivi i umire.

Живи и умире?

qqriq qqriq 11:42 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

San Francisko je grad gde se zivi i umire.

Pa šta te sprečeva, tebe koji si bio svuda i koji si i sada svuda, jedino baš ne znam u ovom momentu gde si sad ti......

Ako ikoga interesuje, a tebi bi moglo, jedini ali jedini grad u kome bih živela osim Beograda jeste London.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:49 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Jer nećemo sad da je Malibu baš fuj.


Што се мене тиче, најбоља места за живот су на југу Европе. Ја најозбиљније мислим да се преселим у Грчку.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:57 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

jedini ali jedini grad u kome bih živela osim Beograda jeste London.

У Лондону је удобно, али има све мање радости и безбрижности.
qqriq qqriq 11:59 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

У Лондону је удобно, али има све мање радости и безбрижности.


Meni Englezi odgovaraju.
alselone alselone 12:05 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Možda je u tom Burbanku raj, al ne verujem.


Burbank je lep ali je mali i okruzen auto putevima, tako da ti treba auto za sta god. A saobracaj je horor. Meni se svidja taj kraj, miran, uredjen, cist, lep, ostatak CA je blizu, Santa Monika, Malibu, Sierra Nevada, Nacionalni park sekvoja, itd.

A i Burbank je skup krvavo zato sto je naslanja na Holivud i tu zivi holivudska srednja klasa koja nema para za Beverli Hils.
alselone alselone 12:06 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Што се мене тиче, најбоља места за живот су на југу Европе.


Kod mene je udobnost zivota povezana sa klimom. Ne bih mogao (ako ne moram) da zivim gde je hladno ili kisovito.
qqriq qqriq 12:06 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Што се мене тиче, најбоља места за живот су на југу Европе. Ја најозбиљније мислим да се преселим у Грчку.


A mene nagovarali da kupim stan u Antaliji kad već tamo trčim svaka dva meseca. Nešto sam i razmislila po rekla NIKAD.
Iz više razloga. Prvi je da bih poludela s njima stalno.

princi princi 12:19 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Prvi je da bih poludela s njima stalno.

A i oni s tobom, verovatno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:33 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Meni Englezi odgovaraju.

Енглези су у Лондону врста у одумирању.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:45 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

A mene nagovarali da kupim stan u Antaliji kad već tamo trčim svaka dva meseca. Nešto sam i razmislila po rekla NIKAD.
Iz više razloga. Prvi je da bih poludela s njima stalno.

Анталија се тешко може сврстати у Европу, а и преизграђена је.

Најлепши је поглед на она западна брда.

Идеш тамо послом или for pleasure?
tess tess 13:40 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Енглези су у Лондону врста у одумирању.

qqriq qqriq 15:02 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

princi
12:19 15.07.2015
Re: Sine, ovi ce zaratiti
Prvi je da bih poludela s njima stalno.

A i oni s tobom, verovatno.


Šta je tvoj problem?

qqriq qqriq 15:07 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Идеш тамо послом или for pleasure?


for pleasure
qqriq qqriq 15:08 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Анталија се тешко може сврстати у Европу, а и преизграђена је.


Tacno.
Al imam sjajne prijatelje tamo. Umetnici. Slikari.
Obozavamo se......
qqriq qqriq 15:10 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ne bih mogao (ako ne moram) da zivim gde je hladno ili kisovito.

A ja o tome sanjam.
Sever je zakon.
qqriq qqriq 15:25 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ima i Filadelfija.


odmah cujem.........



blogovatelj blogovatelj 16:19 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

I ja. Rekoh neki dan, ako ikad budem emigriao, samo Amerika. Evropa se rapidno fašizuje (ima l' ova reč). I to negde u šume, neki Pajketov kraj ili drzava Vasington. I tako nema vise smisla sedeti u gradovima, svi rade od kuće.


Evropa nikada nije defašizovana.
Amerika je kontinent imigranata, svako je odnekud došao. Pojam dedovine deluje jako glupo gledano odavde, ma šta o tome Omega mislio.
blogovatelj blogovatelj 16:26 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Od onoga sto sam video u US jedino mi San Francisko i NY imaju taj neki feel grada, zivi se na ulici. Ovo ostalo je dosta bleak.


U SF nisam bio, ali za ovo ostalo si skroz u pravu.
Svaki im grad isti, jedino se klima i geografija razlikuju od grada do grada.
Što kaže Kusturica "veliki američki gradovi podsećaju na izložbu građevinskog materijala" (čekam Pajića da demantuje svetskog režisera)
blogovatelj blogovatelj 16:27 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ima i Filadelfija. Lep grad, lep centar, ima i onih lepih starih zgrada od braon cigle.


E da, u pravu si. Mene Filadelfija podseća na Montreal mnogo. I veličina i arhitektura.
blogovatelj blogovatelj 16:31 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Taj Montreal mnogo fin grad, inace.


A tek Kvebek Siti. Samo što je mali, pola miliona ljudi.
Ali je predivna kopija francuskih gradova. Tj, nije kopija. to je francuski grad.







blogovatelj blogovatelj 16:34 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

ali nigde nigde nigde nisi toliko sam kao u LA.


Juče sam na radiju slušao neku muzičarku koja je rekla ovo isto, pa se preselila u Nju Orleans.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:27 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti



Lebac mu jebem, niko neće u Kuršumliju...
anonymous anonymous 22:30 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

A stanje se pogoršava, sistem u prenapregnutom stanju, sledeća kriza će najverovatnije biti mnogo lošija od prethodne.



Шест турских борбених авиона упало је у ваздушни простор Грчке, а том приликом дошло је до ваздушне потере између једног турског и једног грчког ловца.







Како преносе грчки медији, до повреде ваздушног простора Грчке дошло је у североисточном, централном и југоисточном делу Егејског мора у среду.

Такође се наводи да је ван формације летео још један турски борбени авион, два су била наоружана, а са једним се на грчком небу “јурио“ један борбени авион грчке војске.

Званичници грчког Министарства одбране су навели да су турски авиони укупно 20 пута улетели на грчки ваздушни простор, али и да су грчки ловци успели да растерају уљезе.

qqriq qqriq 22:38 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti


Шест турских борбених авиона упало је у ваздушни простор Грчке,


Ako išta razumem?!
anonymous anonymous 22:47 15.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Da, borba počela!



БРИСЕЛ– НАТО је данас за јесен најавио своју највећу војну вежбу у последњих 13 година у којој ће учестововати 36.000 припадника копнених, морских и ваздухопловних снага из више од 30 држава.






Званичници Алијансе рекли су да је вежба „Trident Juncture” годинама планирана, али да треба да испроба способност НАТО да реагује на нове претње које су обележење руском анексијом Крима и ширењем радикалних група попут Исламске државе на Блиском истоку и Северу Африке.

Вежбе ће бити изведене у октобру и новембру у Италији, Шпанији и Португалу, суседним водама и ваздушном простору.

Циљ вежби ће бити помоћ фиктивној земљи Соротан која није чланица НАТО и која је суочена с унутрашњим поделама и претњом из суседне државе, пише амерички портал „Stripes and Stars”.

(Бета-АП)
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:29 16.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

То није новост. Турско војно провоцирање траје деценијама, а њихови брзи бродови понекад зађу и до Наксоса.
blogovatelj blogovatelj 07:50 16.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Циљ вежби ће бити помоћ фиктивној земљи Соротан која није чланица НАТО и која је суочена с унутрашњим поделама и претњом из суседне државе,


Leptejebo!
tyson tyson 22:28 16.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Шест турских борбених авиона упало је у ваздушни простор Грчке, а том приликом дошло је до ваздушне потере између једног турског и једног грчког ловца.

Ništa strašno; to se tamo često događa, a rado ulaze u simulacije vazdušnih duela - gde recimo, kao kuriozitet, grčki Miraži redovno delju turske F-16.

Takođe, moguće je i da poslovično jak lobi proizvođača naoružanja i vojne opreme namerno preko 'prijatelja' u Turskoj stvara u susednoj Grčkoj atmosferu napetosti, ne bi li se održao nivo trošenja na vojsku.


Ovo je akro grupa "Turske zvezde", nema veze sa narečenim događajima; gledao sam ih, nisu loši.


freehand freehand 22:31 16.07.2015

Re: Sine, ovi ce zaratiti

Ovo je akro grupa "Turske zvezde", nema veze sa narečenim događajima; gledao sam ih, nisu loši.

I lete na F-5.
qqriq qqriq 10:01 15.07.2015

Auuuu


Odličan Goran Pitić:

Cipras ima oponente, kaže Pitić, i napominje da se lider Sirize nalazi u situaciji ili da reformiše svoj kabinet ili njegova budućnost nije svetla na mestu premijera.

"Ovo može da se usvoji danas, ali šta ćemo sa implementacijom? Šta će se desiti u danu posle kada to treba da se primeni", pita se profesor FEFE.

Podseća da je otvoreno pitanje kredibiliteta i sposobnosti da se izvedu reforme.

Pitić smatra da ukoliko Grčka prihvati dogovor iz Brisela, to će značiti veliku promenu mentalnog statusa i načina na koji se do sada živelo u Grčkoj.


Ukazuje kako Grke, koji sebe smatraju kolevkom demokratije, naročito boli insistiranje na prodaji imovine čime bi se zaradilo 50 milijardi evra
.

Kako su cene nekretnina drastično pale, trebaće još više imovine da se proda”, kaže Pitić.

p.s.

U naslovu stoji bitno, da je OTPIS DUGA neminovan, a baš tu je monstrum sojble oterao Varufakisa u vilu da odmori.
Ameri videli nadmoć Nemačke pa se setili.......
qqriq qqriq 11:58 15.07.2015

Re: Auuuu

pa da se pozdravim s Ciprasom:

Grci izašli na ulice:"Penzija mi je 201€"
Demonstranti u Atini "marširaju" protiv novih mera štednje koje bi parlament trebalo večeras da izglasa.



ivana23 ivana23 12:52 15.07.2015

Re: Auuuu

qqriq
pa da se pozdravim s Ciprasom:

Grci izašli na ulice:"Penzija mi je 201€"
Demonstranti u Atini "marširaju" protiv novih mera štednje koje bi parlament trebalo večeras da izglasa.



Greek crisis: Deputy finance minister resigns before bailout vote - live The Guardian- link

We’ll be tracking all the action though the day....
qqriq qqriq 15:04 15.07.2015

Re: Auuuu

Greek crisis: Deputy finance minister resigns before bailout vote - live The Guardian- link




Hvala.


qqriq qqriq 15:34 15.07.2015

Re: Auuuu

Varufakis očekivano oštar, mislim na govor u parlamentu. Vidim da se priča kako namerno naglašava Dr.Šojble, Dr pa Dr, tako da smo se lako setili na koga aludira. Jedan je doktor.

urbana_gerila urbana_gerila 15:42 15.07.2015

Re: Auuuu

qqriq
Varufakis očekivano oštar, mislim na govor u parlamentu. Vidim da se priča kako namerno naglašava Dr.Šojble, Dr pa Dr, tako da smo se lako setili na koga aludira. Jedan je doktor.



šojble doktor volfgang, to?
qqriq qqriq 15:48 15.07.2015

Re: Auuuu

koliko se ja razumem u verenika,
mengele.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana