Mediji| Muzika| Nostalgija| Zdravlje

Hard Cored

docsumann RSS / 15.07.2015. u 20:51

mosh-pit-generic.jpg 

U ova predrevolucionarna vremena ( a kad će revolucija - ne znamo) valjalo bi malo uvježbati i obnoviti repertoar borbenih kancona i jurišnih popjevki.

'oću reć' - vrijeme je za hard core punk.  Ono jest, uvijek je vrijeme za хаце, ako imate vremena od djece ... kredita, časova joge, 14-osatnog radnog vremena (tad pogotovo), obaveza prema ljubavnici-ku, blogovanja ...

Ok, neću da dužim ni da kružim, idemo kao što tema bloga nalaže - pravo u centar. I ravno do dna.  

Neću puštati stare heroje i legende hardkora. Daću prednost mladim snagama. Njima svijet preostaje.. nakon što ga mi  uništimo.

 

U duhu mog predhodnog bloga. Radikalizovani (hardkorisani) koncept gitare i bubnja, jako popularnog potonjih godina (White Stripes, Black Keys ...). 

 

Ako volite RATM, ovo bi vam se moglo dopasti. Speed Rejdž end dajvingstejdž..

 

Ovi momci, posljednjih godina, su jako popularni u hc krugovim. Na ovoj pjesmi  napustili su uobičajenu šemu, uvijek istog, ravnog i monotono intezivnog deračkog vokala, i pokušali da se malo zajebavaju.

 

Izuzetan bend! Kreativan, opičen, artističan. Pomalo bacaju na Mr. Bunglea i Majk Pejtonovsku šizofreniju. Ovaj bend ne bi smjeo da ostane tajna.

 

Klasičan rad. Vjerujem da će se dopasti starijoj hc publici.

 

Uh, ovi klinci su opasni. Teški, mračni, prog-re(g)-siv(n)i. Sklonite malu  djecu od kompa.

 

FUCNK !

 

Uz ovo se pleše sa vrećom za boks. HeJvi rifs.

 

I jedna ljubavna :P

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kick68 kick68 00:04 17.07.2015

Re: o starcu i udarcu

e, imali smo davno jedan blog u tom smislu

MRVLJENJE DRVLJA I KAMENJA

na kom smo pretresali korjene, podpravce, uticaje i tako to

evo nekih navoda iz komentara

Hvala na podsecanju. Preporucio si mi Biohazard, sto mi je leglo k'o budali samar, jer sam upravo tada resila da ofarbam neke kuhinjske elemente po prvi put (poslednji put i nikad vise) u zivotu. Zanimljivo iskustvo:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:14 17.07.2015

Re: o starcu i udarcu

Gospodja Klara


Neknamjebogupomoći.

anfieldroad anfieldroad 21:07 17.07.2015

Re: o starcu i udarcu

Klepton je bolji gitarista od Hendriksa



Klepton je prepeglani ultradosadni ponavljač kod profesora Hendriksa

A za Jane's Addiction Antoni Kidis pevač RHCP, u svojoj autobiografiji kaže, s pravom, da su bili duša tadašnje zapadnoobalske scene. Koliko čvrsti toliko i razorno tužni. Predviđajući kraj, kako svoj lični, tako i čitave scene tumaraju izgubljeni u neizrecivo teškim emocijama.
docsumann docsumann 05:01 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

Klepton je prepeglani ultradosadni ponavljač kod profesora Hendriksa


ma to je bilo za zezanje urbanog
emsiemsi emsiemsi 06:10 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
stefan.hauzer
ČOVJEK SA VELIKOM GITAROM

nešto između; toliko malo fali da bude hardkor, ali je previše lepo


kada sam počinjao da pišem muzičke blogove, namjera mi je bila da dam posvete bendovima koji su na mene osdtavlii najjači utisak u godinama u kojim sam najintezivnije živio muziku, a to su 90-te.

ostao sam dužan (samom sebi) blog o Batholsima, Adikšnima i ... možda se i sjetim





Каквим будалаштинама си се ти замајавао, није чудо да ти фирма пропала.
Успут --- шалим се овим за фирму ... није то мала мука.
ПС. Можда би било боље да си се бавио (само) музиком.
docsumann docsumann 09:03 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ПС. Можда би било боље да си се бавио (само) музиком.


teško, totalni sam antitalenat za muziciranje.

a pisanje o muzici je just a hoby.

Успут --- шалим се овим за фирму ... није то мала мука.


hc prava zika uz te teme.


anfieldroad anfieldroad 10:47 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ma to je bilo za zezanje urbanog



Ma naravno, ali morao sam
Tastatura sama kucala...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:08 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

meni je sva privlačnost džejns adikšn u otvaranju albuma ritual de la hobitual i stvarka; stop!

i onaj deo:
"gimmie that!
gimmie that - your automobile,
turn off that smokestack
and that goddamn radio
hum... along with me...
hum along with the t.v."


urbana_gerila urbana_gerila 12:43 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

docsumann
Klepton je prepeglani ultradosadni ponavljač kod profesora Hendriksa


ma to je bilo za zezanje urbanog



ovo je nonsens, bar, po tri osnova:
- hendrix je kategorija za sebe, apsolutno apartan, stvar je dobrog kućnog vaspitanja ne porediti bilo koga sa njim;
- clepton je jedan od nekolicine najboljih gitarista koje je iznedrila popularna muzika, ploče posvećene robertu johnsonu i jj caleu su među najboljima kada je taj žanr u pitanju, ne samo u 21. veku, a njegovi albumi uživo su, oduvek, zvučni pandan gurmanskoj pljeskavici;
- niko ne može, kada je glazba koju voli u pitanju, zezati u_g, ni u zezanju.
docsumann docsumann 14:18 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

ovo je nonsens, bar, po tri osnova:


nosensno

anfieldroad anfieldroad 15:16 18.07.2015

Re: o starcu i udarcu

- hendrix je kategorija za sebe, apsolutno apartan, stvar je dobrog kućnog vaspitanja ne porediti bilo koga sa njim;



Pa ja rekoh, ako se na mene odnosi ovaj comment da je tastatura sama od sebe otkucala sve- od reči do reči ! Sedeo, gledao i ne verovao !

Sa druge strane, zašto ne porediti dva čoveka sa gitarom? Mojoj pomenutoj se čini da je Klepton dosadan, što je i napisala. Da li je dobar ili loš, to je pitanje za muzičke znalce i stručnjake.

Treća stavka mi se dopada. Ne podnosim kad neko muziku shvata neozbiljno. Postoje autori koji su karijere izgradili na štosovitim pesmicama i "smešnim" tekstovima. Da, to ne podnosim i tu nema zezanja. Muzika je suviše ozbiljna stvar za zezanje. Tvoj stav da se sa muzikom koju voliš niko ne sme zezati je tvoj stav i kao takav legitiman, ali ne i obavezujući, pravno gledano...

mirelarado mirelarado 23:00 15.07.2015

Борбене канцоне

Италијани се, чини се, озбиљно припремају за наступајућа друштвена превирања. Снимају документарац о својим панкерима:

ivana23 ivana23 23:33 15.07.2015

Re: Борбене канцоне

mirelarado
Италијани се, чини се, озбиљно припремају за наступајућа друштвена превирања. Снимају документарац о својим панкерима:


Odavno se pripremaju, zar ne vezbaju poznatu himnu italijanskog antifasističkog pokreta....

mirelarado mirelarado 23:55 15.07.2015

Re: Борбене канцоне

ivana23
mirelarado
Италијани се, чини се, озбиљно припремају за наступајућа друштвена превирања. Снимају документарац о својим панкерима:


Odavno se pripremaju, zar ne vezbaju poznatu himnu italijanskog antifasističkog pokreta....



А поп пева и диригује све у 16. :)

Има и неколико панк обрада, међу њима и она коју изводе Гоблини:






docsumann docsumann 11:05 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

Италијани се, чини се, озбиљно припремају за наступајућа друштвена превирања. Снимају документарац о својим панкерима:


super.

p.s. inače, ja sam jedan od rijetkih novljana koji kao mali nije podnosio festival u San Remu (koji su tada svi gledali, jer smo mogli havatati signale RAI kanal i privatnih italijanskih programa). a nisam bio pankera tada
mirelarado mirelarado 11:15 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

p.s. inače, ja sam jedan od rijetkih novljana koji kao mali nije podnosio festival u San Remu (koji su tada svi gledali, jer smo mogli havatati signale RAI kanal i privatnih italijanskih programa). a nisam bio pankera tada


Мимо мејнстрима од најмањих ногу? ;-)
На том фестивалу одавно најмање има музике. Вишедневна забава за публику просечне старости 70+.
princi princi 11:20 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

Вишедневна забава за публику просечне старости 70+.

Mene onaj Ray Charles od pre 20 i kusur godina odusevio.
mirelarado mirelarado 12:11 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

princi
Вишедневна забава за публику просечне старости 70+.

Mene onaj Ray Charles od pre 20 i kusur godina odusevio.


У праву си. Гости фестивала и вечери посвећене музичким легендама јесу оно што вреди. Поготово Реј.
princi princi 16:36 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

mirelarado
princi
Вишедневна забава за публику просечне старости 70+.

Mene onaj Ray Charles od pre 20 i kusur godina odusevio.


У праву си. Гости фестивала и вечери посвећене музичким легендама јесу оно што вреди. Поготово Реј.

Можеш ми макар на томе веровати! Ја сам стари Сан Ремо ветеран, кука. Опатија или Сан Ремо, не зна се шта је био већи догађај у кући. Можда једино Београдско пролеће.
mirelarado mirelarado 20:27 16.07.2015

Re: Борбене канцоне

Опатија или Сан Ремо, не зна се шта је био већи догађај у кући. Можда једино Београдско пролеће.


И код мене су се религиозно пратили сви ти фестивали, осим, мислим, кајкавских попевки.
zovitemegrunf zovitemegrunf 07:06 17.07.2015

Re: Борбене канцоне

mirelarado
Опатија или Сан Ремо, не зна се шта је био већи догађај у кући. Можда једино Београдско пролеће.И код мене су се религиозно пратили сви ти фестивали, осим, мислим, кајкавских попевки.

Završi se San Remo, sutra klavir u studiju, Lola u Dnevniku peva pobedničku pesmu.
emsiemsi emsiemsi 06:16 18.07.2015

Re: Борбене канцоне

mirelarado
Опатија или Сан Ремо, не зна се шта је био већи догађај у кући. Можда једино Београдско пролеће.


И код мене су се религиозно пратили сви ти фестивали, осим, мислим, кајкавских попевки.

Ааргх --- један је био фестивал кајкавских попевки.
Додуше --- лепо су се котирале и Мелодије Истре и Кварнера, све са предивним звуком сопела.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:03 15.07.2015

.

čuo sam da je najveći hardkor; biti narodnjak na blogub92




EDIT - pera trta je trebao još sinoć da bude ovde, ali evo ispravljam grešku:



ozdrljic ozdrljic 23:04 15.07.2015

khm...

Ovaj nas Profesor, k'o da je jutros na lijevu nogu ust'o.
Ne zamjerite Profo, ali ovo sam mor'o kazati.
tess tess 09:38 16.07.2015

Re: khm...

ozdrljic
Ovaj nas Profesor, k'o da je jutros na lijevu nogu ust'o.Ne zamjerite Profo, ali ovo sam mor'o kazati.

Kazo ti ne kazo:
nsarski je 24 sata u fazonu "da ti profa vidi pišu",
I farsi se pridruži ovo par matorih štrebera iz komunizma, svikli da se profi i nauci snishodljivo uvlače u dupe.

Sve na putu suve pameti ali bez lopate i mistrije.


emsiemsi emsiemsi 06:27 18.07.2015

Re: khm...

tess
ozdrljic
Ovaj nas Profesor, k'o da je jutros na lijevu nogu ust'o.Ne zamjerite Profo, ali ovo sam mor'o kazati.

Kazo ti ne kazo:
nsarski je 24 sata u fazonu "da ti profa vidi pišu",
I farsi se pridruži ovo par matorih štrebera iz komunizma, svikli da se profi i nauci snishodljivo uvlače u dupe.

Sve na putu suve pameti ali bez lopate i mistrije.



Претерујеш !
predatortz predatortz 10:33 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

vrabac_u_steni
„Лајбах” прва страна група у Северној Кореји


Za tamo i jesu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:03 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

predatortz
vrabac_u_steni
„Лајбах” прва страна група у Северној Кореји


Za tamo i jesu...





Ti ih baš ne voliš?
docsumann docsumann 11:06 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

vrabac_u_steni
predatortz
vrabac_u_steni
„Лајбах” прва страна група у Северној Кореји


Za tamo i jesu...



Ti ih baš ne voliš?



ma, on ne voli ni Olivera Dragojevića
predatortz predatortz 11:06 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

Ti ih baš ne voliš?


Blago rečeno, uvek su mi pičili po ganglijama.
princi princi 11:12 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

Ко може да не воли Laibach?
ivana23 ivana23 19:14 16.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

princi
Ко може да не воли Laibach?


Nightwish
anfieldroad anfieldroad 21:29 17.07.2015

glas protiv !



Na drugoj godini Istorije umetnosti Filozofskog faksa u Begeu, profesor Mijušković nas je grupno vodio na koncert Lajbaha u SKC-u. Bio je dobar sa njima, pa su nas posle svirke sve na gomili uveli u bekstejdž. Tamo nam je grupa održala nezaboravan čas iz moderne umetnosti.
Voleo ne voleo, muzika je tada još uvek imala ozbiljan nivo, umetnički i teorijski. Lajbah je bio predvodnik tog talasa konceptualne umetnosti, kod njih ispoljene kroz muziku i posebno dizajn.
Zajebavanje svih autoriteta, razbijanje fame o nedodirljivosti klase političara i njihovih ideologa iz senke, sugestija borbenosti spram njih danas zvuči nestvarno. Nekima možda naivno, ali ti neki zaboravljaju da se ideologije, kao i silnici koji ih sprovode u delo menjaju vremenom. Bivaju zaboravljeni kao da ih nikad nije ni bilo.
Danas, kao nikad u poslednjih 200 godina delujemo kao bezoblična masa poslušnika kojima je lako vladati. Prvo od tebe naprave dužnika, onda te korumpiraju i tvoja reč postaje prazna, šuplja priča, obično blebetanje. Takvo blebetanje je muzika za uši svake vlasti. Cilj su ostvarili. Svako je korumpiran taman toliko da može da bude razapet na stub srama kroz medije i zatupljenu javnost.
Hard Core je jedan od izduvnih ventila, jedan od retkih reskih glasova protiv.
emsiemsi emsiemsi 06:27 18.07.2015

Re: Ljudi, videste li ovo

princi
Ко може да не воли Laibach?

Сељаци.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 16.07.2015

последња времена

Njima svijet preostaje.. nakon što ga mi uništimo.


баш, и математичари се потукоше.

него, хаце, ах, није ми никада толико пријао тај звук, ја сам био гранџер, али сам се загледао у једну малу, хаце диву и у њене мистеризно хаотичне, дубоке модре очи. описмењавао сам се љубави ради.

docsumann docsumann 11:18 16.07.2015

Re: последња времена

него, хаце, ах, није ми никада толико пријао тај звук, ја сам био гранџер, али сам се загледао у једну малу, хаце диву и у њене мистеризно хаотичне, дубоке модре очи. описмењавао сам се љубави ради.


Jelena?

baš sam kačio dead ideas prije neki dan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:35 16.07.2015

Re: последња времена

docsumann


Jelena?

baš sam kačio dead ideas prije neki dan


био је те један прави УРГХ! београдске радничке периферије против устаљених вредности... ослобађали смо на концертима једну по једну душу...


angie01 angie01 12:28 16.07.2015

Re: последња времена

100
mija12 mija12 16:17 16.07.2015

Re: последња времена

УРГХ!


Kada je već spomenut URGH

Da dodam još par HC bandova iz 90-tih

Beogradski Definite Choice

Niški t-error
docsumann docsumann 16:33 16.07.2015

Re: последња времена

Beogradski Definite Choice


Aca je poslije pjevao u Hitman-u
mirelarado mirelarado 20:35 16.07.2015

Re: последња времена

и математичари се потукоше.


Их, то је мачји кашаљ, да видиш кад се Предраг, Таса и ја докачимо око, штатигајазнам, Стевановићеве Граматике за средњошколце...
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:25 16.07.2015

Re: последња времена

и математичари се потукоше.


Vrlo uzbudljivo, samo ne mogu da ukačim ko su partizani a ko četnici u ovom sukobu. (Bane sine, a koji su naši?-smajli)
mirelarado mirelarado 23:08 16.07.2015

Re: последња времена

Gospodja Klara
и математичари се потукоше.


Vrlo uzbudljivo, samo ne mogu da ukačim ko su partizani a ko četnici u ovom sukobu. (Bane sine, a koji su naši?-smajli)


Улогу позитивца могу добити само они који знају како гласи присвојни придев од презимена преминулог аутора инкриминисане збирке. Презиме је Богославов.
zilikaka zilikaka 23:15 16.07.2015

Re: последња времена

Улогу позитивца могу добити само они који знају како гласи присвојни придев од презимена преминулог аутора инкриминисане збирке. Презиме је Богосавов.

Bogoslavovljev/a/o?
mirelarado mirelarado 23:18 16.07.2015

Re: последња времена

zilikaka
Улогу позитивца могу добити само они који знају како гласи присвојни придев од презимена преминулог аутора инкриминисане збирке. Презиме је Богославов.

Bogoslavovljev/a/o?


Тако је, Зили! :)


zilikaka zilikaka 23:24 16.07.2015

Re: последња времена

Тако је, Зили! :)

Msm, tipična inžInjerska svestranost.
zovitemegrunf zovitemegrunf 07:09 17.07.2015

Re: последња времена

mirelarado

zilikaka
Улогу позитивца могу добити само они који знају како гласи присвојни придев од презимена преминулог аутора инкриминисане збирке. Презиме је Богославов.Bogoslavovljev/a/o?Тако је, Зили! :)


Na Bogoslavova!

Južna pruga rulez
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:00 17.07.2015

Re: последња времена

Gospodja Klara
и математичари се потукоше.


Vrlo uzbudljivo, samo ne mogu da ukačim ko su partizani a ko četnici u ovom sukobu. (Bane sine, a koji su naši?-smajli)


američka struja su četnici, a ruska struja, infiltrirana u ameriku, ne može biti niko drugi do - Partizanen! ne gledaj odeću i to, što Amer izgleda kao da je iz Sijetla maločas izašo, a Ruja kao da je četnaja koji je do juče izgledao ovako :



ps. jbte, kačim se, na drugom kanalu, s nekim profanom iz Rumunije, Baya University neka, da li jedan od većih gradova u Rumuniji, znam da je na putu od nas iz NS prema Bukureštu, i on kao radi antisemitism-watch za Rumuniju, i sada se peglamo nešto oko toga kako Srbija pravi reviziju četničke tradicije a hoće da je J kongres podrži da napravi Muzej na Starom Sajmištu, te da smo mi ovakvi, te onakvi. stao mi je na nerv kada je rekao da su u Hrvatskoj i oko Jasenovca mnogo povoljniji uslovi za rad nego u Beogradu i Srbiji?! odmah je probudio Миља Ургха u meni!

docsumann docsumann 10:20 17.07.2015

Re: последња времена

URGH!


Guru Gagi, još jedan mašinac u hc-u
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:59 17.07.2015

Re: последња времена

docsumann


Guru Gagi, još jedan mašinac u hc-u


nije ni čudo što ste se bavili ovakvom muzikom, kada su vam onakva predavanja bila.


vera.nolan2 vera.nolan2 12:18 17.07.2015

Hardcore...popravlja raspoloženje ?


http://ba.n1info.com/a48375/Lifestyle/Ekstremna-muzika-otklanja-tugu.html

Au Dokse,pomutiše mi se male sive ćelije od ovog tvog bloga,a znaš,kod tebe se uvek nađe neko muzičko otkrovenje.Sve sam odslušala,na deliće samo,ali kod mene,uticaj ove muzike suprotan.Divim se onom ko se uz ovo opusti i uživa! Ostaće mi tajna-kako!


docsumann docsumann 14:38 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

Divim se onom ko se uz ovo opusti i uživa! Ostaće mi tajna-kako!


uvijek navodim poređenje da je hevi&hard muzika kao ljuta hrana. neko je organski ne podnosi, dok neko uživa u njoj uz sav onaj bol koji mu ona stvara po nepcima i jeziku.

lično, ne volim ljutu hranu, al' gotivm ljut zvuk

a ovaj prilog koji si linkovala mnogo toga objašnjava.

u to ime jedan megahit


Gospodja Klara Gospodja Klara 19:19 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?


uvijek navodim poređenje da je hevi&hard muzika kao ljuta hrana. neko je organski ne podnosi, dok neko uživa u njoj uz sav onaj bol koji mu ona stvara po nepcima i jeziku.


Da, pominjala Mirela i one flagelante pre par dana.:))
mirelarado mirelarado 19:28 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

Gospodja Klara

uvijek navodim poređenje da je hevi&hard muzika kao ljuta hrana. neko je organski ne podnosi, dok neko uživa u njoj uz sav onaj bol koji mu ona stvara po nepcima i jeziku.


Da, pominjala Mirela i one flagelante pre par dana.:))


Да закључимо: бичари и бичарке воле хард и хеви мјуз. :)
urbana_gerila urbana_gerila 19:36 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

mirelarado

Да закључимо: бичари и бичарке воле хард и хеви мјуз. :)


a kada su na travi: hip-hop.



mirelarado mirelarado 20:10 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

a kada su na travi: hip-hop.


Важно је да боли.
urbana_gerila urbana_gerila 20:18 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

mirelarado
a kada su na travi: hip-hop.


Важно је да боли.


nema ljubavi bez bola.
mirelarado mirelarado 20:23 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

urbana_gerila
mirelarado
a kada su na travi: hip-hop.


Важно је да боли.


nema ljubavi bez bola.


Ни блога без трола, па макар то био и вербални окршај математичара. :)
urbana_gerila urbana_gerila 20:29 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

mirelarado
urbana_gerila
mirelarado
a kada su na travi: hip-hop.


Важно је да боли.


nema ljubavi bez bola.


Ни блога без трола, па макар то био и вербални окршај математичара. :)



pajz, kada je dotle došlo da - u tom nizu ne bih čitao ni brajovićeve umotvorine da (ako) ih ima.
docsumann docsumann 20:31 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

mirelarado
urbana_gerila
mirelarado
a kada su na travi: hip-hop.


Важно је да боли.


nema ljubavi bez bola.


Ни блога без трола, па макар то био и вербални окршај математичара. :)


enžEnjera
mirelarado mirelarado 20:41 17.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

enžEnjera


Упс, пардонирам. Ма, сви сте ви математичари у души. :)))
docsumann docsumann 05:27 18.07.2015

Re: Hardcore...popravlja raspoloženje ?

mirelarado
enžEnjera


Упс, пардонирам. Ма, сви сте ви математичари у души. :)))


i klinci u srcu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana