Astrologija| Budućnost| Politika| Region

Kad prhne državnički golub

freehand RSS / 13.08.2015. u 00:38

Ima u filmu "Mr Montenegro" Dušana Makavejeva ona scena u kojoj pred zoru u "Zanzi baru", gastarbajterskoj krčmi-Vavilonu u predgrađu Stokholma, brat bratu zbog varanja na kocki nabije nož u čelo. Opšta frka, sirene, hitna pomoć, iznose ranjenika, panika pred skorim dolaskom policije, a onda neko drekne - STOP!Jedna slika za uspomenu!

Svi stanu kao zaleđeni - emigranti, personal, pijanci, bolničari i u sredini, na počasnom mestu, ranjenik kome iz čela viri samo drška čakije. I poziraju. 

Iz nekog čudnog i nedokučivog razloga ova mi je scena prva asocijacija na velebnu incijativu našeg predsednika vlade o ustanovljavanju Dana zajedničkog žaljenja. I ne samo ta scena, nego i Pirke Honolulu, prase na ražnju, i tenkić sa falusom koji zuji salom, i stajling Bore Todorovića na stokholsmskom aerodromu.

Ne bih umeo tačno da opišem šta se to desilo u lavirintu moje podsvesti da se pojave ovakva čudesa, no pretpostavljam da je bar jedan od razloga nesposobnost da se shvati šta se zaista krije iza velike državničke inicijative koja to, jelda, nesumnjivo jeste.

Sa indignacijom, naime, odbijam da prihvatimn najlakše objašnjenje da je Aleksandar Vučić, u stvari, imao ideju da se izabrani predstavnici ovdašnjih naroda samo goli na livadi uhvate za ruke, tri puta uzviknu uglas "Mir, mir, mir - niko nije kriv!" i onda puštaju golubove i balone.

U pokušaju da ipak proniknem u dublji smisao inicijative pokušao sam da nekako zamislim koji bi to, za početak, datum mogao biti koji bi svi prozvani prihvatili. Božić, katolički ili pravoslavni, Kurban-bajram? Dan emitovanja Špegeljevog stendapa? Proglašenje nezavisne Slovenije? Prve mobilizacije, pucanja na svaotve, prve granate ispaljene na Sarajevo, neki od vukovarskih dana, Kravice, Srebrenice? Nova godina? Ili bilo koji dan u Limburgu?

I gde bi taj performans bio održan? Ko bi pisao scenario, ko bi govorio, šta i kojim redom? I čemu bi sve to, u stvari služilo? Vesna Pešić je, naime, možda u pravu kad kaže da je inicijativa ionako za uši Angele Merkel. No to sigruno nije tako čak i ako je tačno. Dakle, koje bi to ekonomske, političke, mirovne, pravne aspekte ova inicijativa osvetlila, ostvarila, poboljšala a da ih evo dvadeset godina nevladin i vladin sektor, što za grantove što za zajmove i poneku podršku - ne drndaju po svim ovdašnjim zemljama i inostranstvu?  Što vlasnici i korisnici žrtava nisu već desetinama puta po prvi put u istoriji premleli i prežvakali?

Prosto ne mogu da prihvatim da je u pitanju prizemno skupljanje političkog sitniša koje kao državničko prihvataju samo Nebojše, a ne shvatamo Hašim i ja. 

Nemoguće je da je u pitanju samo džirlo državnik za džirlo analitičare i džirlo narod. Zato sa nestrpljenjem iščekujem momenat kad će i nama niščima biti otkriven duboki smisao velebne zamisli. I istovremeno strepim od mogućnosti da je ipak Vučić samo još jednom ispao Vučić a da je glavna ideja zaista bilo ono puštanje golubova i balona.

 



Komentari (234)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jkt2010 jkt2010 02:27 13.08.2015

Gde i kada

...koji bi to, za početak, datum mogao biti koji bi svi prozvani prihvatili.
I gde bi taj performans bio održan?


Za početak da se svi pozvani odazovu;
Pa da dogovore tekst zajedničke deklaracije;
Pa da se dogovore gde i kada da se okupe da deklaraciju usvoje;
Na primer u Ženevi, bilo koji datum kad je sala slobodna.

I onda se datum usvajanja deklaracije uzme za taj "Dan sećanja na žrtve ratova u SFRJ".

Nego ne znam da li tebe više jeDe sama ideja, ili to ko je predložio, ili što bi za Srbiju možda potpisao Toma Diploma?

Ili si se preždero čvaraka pred spavanje?
freehand freehand 07:13 13.08.2015

Re: Gde i kada

Za početak da se svi pozvani odazovu;
Pa da dogovore tekst zajedničke deklaracije;
Pa da se dogovore gde i kada da se okupe da deklaraciju usvoje;
Na primer u Ženevi, bilo koji datum kad je sala slobodna.

I onda se datum usvajanja deklaracije uzme za taj "Dan sećanja na žrtve ratova u SFRJ".

Da, otprilike i mali Perica i ja tako to nekako zamišljamo. Oni se odazovu i mi se dogovorimo. Sad, ako na stranu stavimo tvoj Viva Vučić pristup opet ostaju ista pitanja ispod površine te tako na oko plemenite a šuplje ko zvono ideje. Ko će da piše deklaraciju i šta bi u njoj pisalo? I da li iko zaista veruje da bi takva deklaracija u kojoj se odaje pošta svim žrtvama bila moguća? I kakav bi jebeni smisao, čak i da je pod pritiscima Amerikanaca i Nemaca ovdašnji klimoglavi političari i usvoje u nekom bunilu - takav misaoni pačvork čiji je sadržaj sama laž - mogao zaista imati?
Sem da se ovekoveči Vučićevo državništvo?
jkt2010 jkt2010 08:08 13.08.2015

Re: Gde i kada

Free
Ko će da piše deklaraciju i šta bi u njoj pisalo?

Valjda u svakoj od državica nastalih na lešu SFRJ ima poneki Free koji bi umeo da ga sroči? Ako nema, plati se profesionalac koji to opravi za čas posla.
I kakav bi jebeni smisao, čak i da je pod pritiscima Amerikanaca i Nemaca ovdašnji klimoglavi političari i usvoje u nekom bunilu - takav misaoni pačvork čiji je sadržaj sama laž - mogao zaista imati?

Wild guess: jebeni smisao bi bio da se jednom godišnje setimo svih žrtava u ratu devedesetih u Jugoslaviji?

Tj smisao je isti kao i kod svih ostalih jebenih svetskih dana.
svarog svarog 08:15 13.08.2015

Re: Gde i kada

Meni je ovo OK. Čini mi se da je po prvi put Srbija preuzela inicijativu i naterala ostale da se brane, odbijaju i protestuju.
Uglavnom pasivno čekamo razne predloge i "predloge" (kao što je uostalom i ovaj) i onda smo mi stalno u defanzivi. Drugo stranci mnogo vole da posreduju kad se koškamo ovde na Balkanu a ovde im ostaje samo da posreduju u korist ovog predloga (jer je malo verovatno da zvanično budu protiv ovakvog pomirenja :)) ili će ostati po strani, što je još bolje.

Molim te nemoj da mi prišiješ Vučić-lover etiketu
freehand freehand 09:25 13.08.2015

Re: Gde i kada

Meni je ovo OK. Čini mi se da je po prvi put Srbija preuzela inicijativu i naterala ostale da se brane, odbijaju i protestuju.
Uglavnom pasivno čekamo razne predloge i "predloge" (kao što je uostalom i ovaj) i onda smo mi stalno u defanzivi. Drugo stranci mnogo vole da posreduju kad se koškamo ovde na Balkanu a ovde im ostaje samo da posreduju u korist ovog predloga (jer je malo verovatno da zvanično budu protiv ovakvog pomirenja :)) ili će ostati po strani, što je još bolje.

Dobro, razumem ja to, ali mi izmiče originalnbost i dubina te ideje. Zbunjen sam kao u pokušaju da razumem na koje je uspehe vlade mislio predsednik Nikolić maltretirajući nesrećne vaterpoliste.
A naročito mi je maglovit i nedomisliv element u kome se ispoljava drćavništvo.
Sve što vidim jeste taj vašarski ovde kec ovde zec pristup.
svarog svarog 09:42 13.08.2015

Re: Gde i kada

Kakva originalnost i dubina, pa ne piše knjigu ili snima film.
Oko promotivne akcije koja prati predlog, pa naravno da će prodavac pokušati sve da prikaže proizvod što atraktivnijim. Tako uvek bilo i biće, svuda. Kod koga u Srbiji on ovim navlači političke poene? Meni deluje da može više da ga košta kod njegovih nego što bi mogao da dobije kod nekih drugih. Ako je da se ušlihta Merkelki, mislim da je ok potez, ništa ne košta
maksa83 maksa83 09:54 13.08.2015

Re: Gde i kada

Meni deluje da može više da ga košta kod njegovih

Mislim da precenjuješ potencijal za kritičko razmišljanje i "principijelnost" njegovih. To je velika pritupa svita koja će da tapše ša god on uradi, apsolutno je nebitno da li predlaže Dan Pomirenja, promoviše tamanjenje beba foka, nošenje gaća na glavi, uvođenje Zoroastera u osnovne škole, neko staro bulažnjenje, novo, štagod. Nebitno, svita će da tapše i viče "da, da! svaka čast Vuč...".

On ima puno toga da opere iz devedesetih (i svoju štroku, i tuđu), otud ovo samo-ribanje čeličnom žicom. Možda on toga sam nije svestan al' ima ko jeste i pazi na njegov PiAr.

Inače, ne vidim ništa loše u toj ideji. Sad, što je njegova (tj. izvedba je njegova, za ideju nisam siguran), božemoj.

Ako ispadne nešto pametno što smanjuje verovatnoću novog balkanskog međusobnog ulupavanja i tamanjenja - odlično.

Tj. mislm da je u svetlu 80 tisuća poskakivača uz Thompsona i hrvatskog ekstremno neukusnog proslavljanja Oluje ovo zapravo najpametnija stvar koju može da uradi, jedna vrlo pametna aikido kontra.
princi princi 09:57 13.08.2015

Re: Gde i kada

Meni je ovo OK. Čini mi se da je po prvi put Srbija preuzela inicijativu i naterala ostale da se brane, odbijaju i protestuju.


И мени. Зар није 100 пута боље овако него слати некакве глупаве претеће поруке?
freehand freehand 10:12 13.08.2015

Re: Gde i kada

Inače, ne vidim ništa loše u toj ideji. Sad, što je njegova (tj. izvedba je njegova, za ideju nisam siguran), božemoj.

A ideja je? Da se izabere dan koji će biti praznik svih zrtava? Dan sećanja na Potočare, Kravicu, Lovas, Klečku, Račak istovremeno?
Pazi, ja bih stvarno voleo da mi neko makar u naznakama opiše kako bi mogla da izgleda ta eklaracija i program obelezavanja, i šta bi iz svega moglo korisno da proistekne.

Dan mrtvih već postoji, mozda je vreme da se njegovi potencijali dodatno iskoriste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:17 13.08.2015

Re: Gde i kada

Тај дан би донео за трун боље разумевање и за жртве Сребренице и Кравице и Рачка. Јер би укинуо ту поделу на наше и њихове. Барем мртви, сви су ти људи -- наши. Они су жртве овдашњег безумља.
maksa83 maksa83 10:18 13.08.2015

Re: Gde i kada

Pazi, ja bih stvarno voleo da mi neko makar u naznakama opiše kako bi mogla da izgleda ta eklaracija i program obelezavanja, i šta bi iz svega moglo korisno da proistekne.

Imajuć u vidu da je to njegova inicijativa, rekao bih da te nijedno objašnjenje neće zadovoljiti, al' da probam.

Pa, ono - svi koji su izginuli na bilo koji način su tragično izginuli zbog <neštoneštoodgovornosttadašnjihljudinavlastiplusistorijskeokolnosti> da je sve zajedno to bilo jedno veliko zlo, pa da se opsetimo svih njih na taj dan - i vaših i naših i njihovih - (koliko ko može, je l' te) i koliko je sve to bilo glupo, i - najvažnije - da se ne ponovi.

U čemu je problem sa tim?
princi princi 10:29 13.08.2015

Re: Gde i kada

Pazi, ja bih stvarno voleo da mi neko makar u naznakama opiše kako bi mogla da izgleda ta eklaracija i program obelezavanja, i šta bi iz svega moglo korisno da proistekne.

Који ће кур програм обележавања? Чисто оно као дан да се људи подсете и да се свако замисли над тим лудилом. Што каже Макса, оваква порука је у односу на Тхомпсона права еванђеоска порука мира и смислености.
freehand freehand 10:59 13.08.2015

Re: Gde i kada

Imajuć u vidu da je to njegova inicijativa, rekao bih da te nijedno objašnjenje neće zadovoljiti, al' da probam.

Imajuć u vidu ovakav početak nisi ni morao da se trudiš, pošto je problem očigledno domene.
freehand freehand 11:02 13.08.2015

Re: Gde i kada

Predrag Brajovic
Тај дан би донео за трун боље разумевање и за жртве Сребренице и Кравице и Рачка. Јер би укинуо ту поделу на наше и њихове. Барем мртви, сви су ти људи -- наши. Они су жртве овдашњег безумља.

Da, to se vidi iz reakcija koje su stigle iz okolnih država, od kojih je ona Milanovićeva najsuvislija.
A ako već - čemu onda ograničavanje na balkan, kad su već sve žrtve iste? Zašto ne odmah UN i Svecki dan žrtava <neštoneštoodgovornosttadašnjihljudinavlastiplusistorijskeokolnosti> ?
maksa83 maksa83 11:11 13.08.2015

Re: Gde i kada

Imajuć u vidu ovakav početak nisi ni morao da se trudiš, pošto je problem očigledno domene.

Ne, nipošto, moje je da probam, al' pošto očevidno ne ide ostavljam te da dalje uživaš u gnevnoj zapitanosti.
princi princi 11:11 13.08.2015

Re: Gde i kada

A ako već - čemu onda ograničavanje na balkan, kad su već sve žrtve iste? Zašto ne odmah UN i Svecki dan žrtava <neštoneštoodgovornosttadašnjihljudinavlastiplusistorijskeokolnosti> ?

Па можда зато што је ово обелеажавање неког локалног лудила. Мислим, све се може лако обесмислити кад нема воље, али, генерално гледано, мислим да је ово добар Вучићев потез. Не тако добар као она изјава после Сребренице, али још увек добар. Јака 4ка.
freehand freehand 11:20 13.08.2015

Re: Gde i kada

Ne, nipošto, moje je da probam

Da, hvala na trudu uprkos iskazanoj sumnji u pozitivan ishod na samom početku. Cenim to neštonešto.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:08 13.08.2015

Re: Gde i kada


svarog
Meni je ovo OK. Čini mi se da je po prvi put Srbija preuzela inicijativu i naterala ostale da se brane, odbijaju i protestuju.


Po meni je ovo ključno za razumevanje ove inicijative, u stvari, u pitanju je nastavak rata drugim dosta perververznim metodama.
Nešto kao da ti lupim šamar simulirajući da ti u stvari okrećem drugi obraz.
Neće od ovoga biti nikakvog pomirenja, niti bi na bilo koji način to poboljšalo odnose među komšijama, prosto, u pitanju je Vučićev pokušaj da izdominira u tom perverznom ratu optužbi, izvinjavanja, samoviktimizacija, mirenja. I ovi (drugi) čak i ako možda to ne kapiraju direktno, instiktivno to osećaju otud i takve reakcije.

Eto, to bilo mojih 5 drahmi.
antioksidant antioksidant 12:36 13.08.2015

Re: Gde i kada

Eto, to bilo mojih 5 drahmi.

драхми, ни ти не верујеш да ће грчки пакет реформи бити успешно спроведен?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:49 13.08.2015

Re: Gde i kada

antioksidant
Eto, to bilo mojih 5 drahmi.

драхми, ни ти не верујеш да ће грчки пакет реформи бити успешно спроведен?


kako da ti kažem...moglo bi se reči da mi je strepnja dublja od nade
antioksidant antioksidant 13:46 13.08.2015

Re: Gde i kada


kako da ti kažem...moglo bi se reči da mi je strepnja dublja od nade

anonymous anonymous 16:18 13.08.2015

Dani bezumlja



freehand
Inače, ne vidim ništa loše u toj ideji. Sad, što je njegova (tj. izvedba je njegova, za ideju nisam siguran), božemoj.

A ideja je? Da se izabere dan koji će biti praznik svih zrtava? Dan sećanja na Potočare, Kravicu, Lovas, Klečku, Račak istovremeno?
Pazi, ja bih stvarno voleo da mi neko makar u naznakama opiše kako bi mogla da izgleda ta eklaracija i program obelezavanja, i šta bi iz svega moglo korisno da proistekne.

Dan mrtvih već postoji, mozda je vreme da se njegovi potencijali dodatno iskoriste.

Predrag Brajovic
Тај дан би донео за трун боље разумевање и за жртве Сребренице и Кравице и Рачка. Јер би укинуо ту поделу на наше и њихове. Барем мртви, сви су ти људи -- наши. Они су жртве овдашњег безумља.



I pre nego što sam pročitao Brajovićev komentar, i po meni je za sve što nam se događalo dovoljna jedna reč - bezumlje.

Shodno tome i naslov.

Dani bezumlja

Sve vreme na blogu insistiram na ideji da smo svi mi žrtve , a da su zločinci neki drugi i negde drugde ....

Vučićeva ideja nije prihvatljiva , za druge sa ex YU prostora , ne zato što izjednačava žrtve, nego i zbog toga što ukazuje i da su zločinci na svim stranama.

Nekima to ne odgovara , jer bi želeli da ostanu samo žrtve. A da jedini zločinci budemo mi Srbi.

Ali , da na kraju još jednom ponovim .

Pravi zločinci su sa one strane ranijih YU granica...


Sve dok to mi svi ovde ne spoznamo ..... džaba nam pos'o.....
freehand freehand 19:11 13.08.2015

Re: Dani bezumlja

Pravi zločinci su sa one strane ranijih YU granica...

Ovo treba da znači da ovdašnji koljači, davitelji i spaljivači nisu pravi zločinci? Ili da nisu dovoljno zločinci da treba da odgovoaraju pre Regana ili britanske kraljice? Ili te nešto nisam dobro razumeo?
emsiemsi emsiemsi 05:13 13.08.2015

Да !

Ne bih umeo tačno da opišem šta se to desilo u lavirintu moje podsvesti da se pojave ovakva čudesa, no pretpostavljam ...

Вероватно лудиш !
anonymous anonymous 06:59 13.08.2015

Tekst

Ne bih umeo tačno da opišem šta se to desilo u lavirintu moje podsvesti da se pojave ovakva čudesa, no pretpostavljam ...



Ne znam šta pretpostavljaš .....

Ali zaključujem .....da si bolji u tekstovima , nego ponekad u komentarima...
anonymous anonymous 07:34 13.08.2015

Re: Tekst

freehand freehand 07:50 13.08.2015

Re: Да !

emsiemsi
Ne bih umeo tačno da opišem šta se to desilo u lavirintu moje podsvesti da se pojave ovakva čudesa, no pretpostavljam ...

Вероватно лудиш !

To nas možda učini istomišljenicima i onlajn frendovima. :)
emsiemsi emsiemsi 14:01 13.08.2015

Re: Да !

freehand
emsiemsi
Ne bih umeo tačno da opišem šta se to desilo u lavirintu moje podsvesti da se pojave ovakva čudesa, no pretpostavljam ...

Вероватно лудиш !

To nas možda učini istomišljenicima i onlajn frendovima. :)

У праву си !
Додуше, да би мене стигао, мораш далек пут да пређеш.
freehand freehand 20:03 13.08.2015

Re: Да !

У праву си !
Додуше, да би мене стигао, мораш далек пут да пређеш.

Ovo mi je bilo na umu al sam prećutao bojeći se da ne budem ispravno shvaćen.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:16 13.08.2015

ode komentar

Eto, blogi, naljutili smo čestitog frikija svojim levim komentarima, i obrisa ih.

Sorry, Friki, jebiga, ovde kod nas upekla zvezda, pume padaju u nesvest, stvarno ne mogu da se držim zadate teme, ni bilo čega drugog. Ail se slažem sa tobom, u svemu.

EDIT: A i lako je vama, vi ne morate sutra na svadbu u Kanzas. 8 sati vožnje, trista ljudi, venčanje u crkvi, katoličkoj, razume se. Mlada bila u Srbiji pre par godina, videla kako mi to radimo, pa nas pozvala u svatove. Samo da nas neki tornado usput ne podigne...
anonymous anonymous 06:41 13.08.2015

Re: ode komentar

Sorry, Friki, jebiga, ovde kod nas upekla zvezda, pume padaju u nesvest, stvarno ne mogu da se držim zadate teme, ni bilo čega drugog.


A i lako je vama, vi ne morate sutra na svadbu u Kanzas. 8 sati vožnje, trista ljudi, venčanje u crkvi, katoličkoj, razume se



Tuga pregolema.
freehand freehand 07:15 13.08.2015

Re: ode komentar

Eto, blogi, naljutili smo čestitog frikija svojim levim komentarima, i obrisa ih.

Slučajka, ali mi sve više takav postupak liči na ispravnu praksu u perspektivi.
ekibella ekibella 08:30 13.08.2015

Re: ode komentar

EDIT: A i lako je vama, vi ne morate sutra na svadbu u Kanzas. 8 sati vožnje, trista ljudi, venčanje u crkvi, katoličkoj, razume se. Mlada bila u Srbiji pre par godina, videla kako mi to radimo, pa nas pozvala u svatove. Samo da nas neki tornado usput ne podigne...


E neka si nam rekao!
bolid1 bolid1 09:06 13.08.2015

Re: ode komentar

Mlada bila u Srbiji pre par godina, videla kako mi to radimo


Kratko ali jebitacno!

KLIK
svarog svarog 09:17 13.08.2015

Re: ode komentar

pravosnažno je osuđen na sedam meseci zatvora jer je pre tri godine na svadbi pucao iz krateža
, pa
Prema Krivičnom zakoniku Srbije upotreba vatrenog oružja na javnom mestu, odnosno pucanje u vazduh, kažnjivo je zatvorom od dve do 10 godina zatvora


? Jel se u kaznu računaju i ove tri godine koliko je trajalo suđenje?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:25 13.08.2015

Re: ode komentar

sada postoji šansa da se blogi odljubi od frikija i vrati da bude moj drugar...

srdjan.pajic
Eto, blogi, naljutili smo čestitog frikija svojim levim komentarima, i obrisa ih.

A i lako je vama, vi ne morate sutra na svadbu u Kanzas. 8 sati vožnje, trista ljudi, venčanje u crkvi, katoličkoj, razume se. Mlada bila u Srbiji pre par godina, videla kako mi to radimo, pa nas pozvala u svatove. Samo da nas neki tornado usput ne podigne...


to braćo, samo pravoslavlje i ljubav na svim meridijanima, izgubili smo od amerike vojno, ali ćemo je apsorbovati duhovno!

princi princi 11:51 13.08.2015

Re: ode komentar

izgubili smo od amerike vojno

Амери су већ изгубили (увалили смо им Паикета Дознаку, смора неопеваног), само док се они досете већ ће им бити касно.

Паике, срећан пут, поздрави нам канзашке тамбураше (сви канзашкиии тамбураши, свијајте ми пјесме старееее, сине, пази кад сам морао сад да гледам текст, за какве ја ствари користим Гугл, требало би ме стрељати) и немој да се урадиш па потучеш на свадби (поготову ако ће бити Јеша на свадби, иначе ћеш проћи горе од честитог Миладина- има да те провлаче по Блицу и Куриру само тако, после морамо Кркара да молимо да те спасава, а и сам знаш колико он не воли да зови Дачкета). Бихејв, ниси у Србији.
ekibella ekibella 12:04 13.08.2015

Re: ode komentar

Паике, срећан пут, поздрави нам канзашке тамбураше (сви канзашкиии тамбураши, свијајте ми пјесме старееее, сине, пази кад сам морао сад да гледам текст, за какве ја ствари користим Гугл, требало би ме стрељати) и немој да се урадиш па потучеш на свадби (поготову ако ће бити Јеша на свадби, иначе ћеш проћи горе од честитог Миладина- има да те провлаче по Блицу и Куриру само тако, после морамо Кркара да молимо да те спасава, а и сам знаш колико он не воли да зови Дачкета). Бихејв, ниси у Србији.


Osveta i čast princijevih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:05 13.08.2015

Re: ode komentar

и немој да се урадиш па потучеш на свадби


na tim seoskim svadbama ume da bude džarasa, barem u našoj američkoj državici, a to je veseo staf, pa se valjda neće kačiti, to pre od rake hoće. valjda nećete morati da povlačite sve te složene korake da ga vraćamo kući. inače, mali Miladin špija neki Tadićev bio izgleda (ili srb deep state-ov pre?), bahati se ovde po Vrbasu, maltretira klinke, slupava kola i - nikom ništa. ne vole ga Vrbašani.
maksa83 maksa83 12:07 13.08.2015

oj Kanzase mutna reko

и немој да се урадиш па потучеш на свадби (поготову ако ће бити Јеша на свадби, иначе ћеш проћи горе од честитог Миладина- има да те провлаче по Блицу и Куриру само тако, после морамо Кркара да молимо да те спасава, а и сам знаш колико он не воли да зови Дачкета). Бихејв, ниси у Србији.

Pajo, ne slažem se sa gore izrečenim.

Idi, odvali se od alkohola, popni se na sto i traži da ti sviraju Marš na Drinu, ako ne znaju (postoji verovatnoća) onda im kaži da sviraju Remember The Alamo al' ti uz tu muziku pevaj Srpska Se Truba S Kosova Čuje. Priđi prvom ko te pogleda začuđeno i zamoli ga da ti se pridruži, ako neće (u fazonu "I don't know the lyrics", a laže, zna - al' neće - takvi su to ljudi, naopaki) - pripali ga u vugla bez pardona, posle čega će svadba postati kudikamo živopisnija i zanimljivija. I onda brate znaš zašto si vozio 8 sati, ovako je sve za dž.

blogovatelj blogovatelj 12:38 13.08.2015

Re: ode komentar

Eto, blogi, naljutili smo čestitog frikija svojim levim komentarima, i obrisa ih.


Zajebana situacija. Mora samo o Vucicu da se prica I to u najnegativnijem mogucem kontekstu.
Mora neki red da se zna.
Ovde o Vucicu, kod Karagace o NOB-u. Ne mozes ti da filozofiras i da pricas sta se tebi prohte, moj Pajicu. I to jos na samom pocetku bloga, dok jos niko nije cestito opljunuo po premijeru.
Nije ti Srbija Amerika da pricas sta hoces.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:43 13.08.2015

Re: ode komentar

pripali ga u vugla bez pardona, posle čega će svadba postati kudikamo živopisnija i zanimljivija.

Sine, to je Kanzas! Verovatnoća da će ga neki tip, nakon toga izbušiti svojim Smith and Wessonom je prevelika. Pajke, lože te! To je Wild west, znaš i sam, nisi u Koloradu, da im ponudiš jedan fus i pomirenje. Ako krenu da loču onu brlju od tekile, el Jimador - beži!!
maksa83 maksa83 12:51 13.08.2015

Re: ode komentar

Prvo da istaknem - Pajiću, ne slušaj ove defetiste.

Sine, to je Kanzas! Verovatnoća da će ga neki tip, nakon toga izbušiti svojim Smith and Wessonom je prevelika. Pajke, lože te! To je divlji zapad, znaš i sam, nisi u Koloradu, da im ponudiš jedan fus i pomirenje. Ako krenu da loču, onu brlju od tekile, El jimador - beži!!

Pa Paja valjda nije blesav da ode na svadbu bez svog luka i strele. Znači da im se osveti za Kosovo + da im u ustima ostane gorak ukus Little Big Horna. Znači da bude epic win.

Amandman - na svadbu da ode u odelu Lakota indijanaca + šajkača odozgo (sa kokardom, naravno).
zilikaka zilikaka 13:17 13.08.2015

Re: ode komentar

Pa Paja valjda nije blesav da ode na svadbu bez svog luka i strele.


Ma šta bre luk i stela! Beš poso kad je u tišini! Ima da se zna odakle je došo!

Valjda nas ovde ovoliko ume da ga uputi kako da na brzaka spravi 4-5 priručnih prangija.
Ono, da grune, da se čuje u drugom selu, al da ne pobije baš sve svatove.
princi princi 16:23 13.08.2015

Re: ode komentar

Osveta i čast princijevih.

Него, секо, да се вратимо ми на твоје гиље... Тај пар ногу са слике, јел твој ил'си мазнула с неког сајта? (додуше, можда и не мора да се искључује).
princi princi 16:25 13.08.2015

Re: oj Kanzase mutna reko

Idi, odvali se od alkohola, popni se na sto i traži da ti sviraju Marš na Drinu

Ако не знају Дрину може да им тражи он срферску из Палп фикшна (Како не знаш, пизда ти материна! Паф, флајка у вугла.) Сине, остаћете 'ладно без дознака и онолике пећине без похода.
princi princi 16:26 13.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer
pripali ga u vugla bez pardona, posle čega će svadba postati kudikamo živopisnija i zanimljivija.

Sine, to je Kanzas! Verovatnoća da će ga neki tip, nakon toga izbušiti svojim Smith and Wessonom je prevelika. Pajke, lože te! To je Wild west, znaš i sam, nisi u Koloradu, da im ponudiš jedan fus i pomirenje. Ako krenu da loču onu brlju od tekile, el Jimador - beži!!

Сине, због оваквих је пало Косово!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:02 13.08.2015

Re: ode komentar

Сине, због оваквих је пало Косово!



Kod Pajketa je već sutra! On je sad na putu za Kanzas; da li je ovladao veštinama Dejvi Kroketa pre polaska?:)

a_jovicic a_jovicic 21:54 13.08.2015

Re: ode komentar

Srđan Fuchs
to braćo, samo pravoslavlje i ljubav na svim meridijanima, izgubili smo od amerike vojno, ali ćemo je apsorbovati duhovno!

Nego Srki, šta misliš o teoriji da je Vučke počeo da "vari" gandžu pa se 'vako ponaša?!



... ili da ga je onomad roknula kamenčina u vugla (a da to nismo videli na snimcima)?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:41 13.08.2015

Re: ode komentar

pa-a, ovde kod nas na predavanju u SKCNS bio neki tip iz Vojske pa kaze da testiraju i da je "stav generalno pozitivan, posebno na tlu kancero, psiho i gastrooboljenja, samo sto imaju blokadu od starih kadrova", a ako je Aca shef svih Shefova, a zrtvuje covek dushu na oltaru Nacije svakodnevno, moguce je da je zavario neku ovu Kashmirku ili Himalajku u VMA Lebu da bi znao sta ce Nacija variti te da je - dosao do ovakvog Prosvetljenja koje Somborac opisuje...



a_jovicic a_jovicic 22:57 13.08.2015

Re: ode komentar

Srđan Fuchs
pa-a, ovde kod nas na predavanju u SKCNS bio neki tip iz Vojske pa kaze da testiraju i da je "stav generalno pozitivan, posebno na tlu kancero, psiho i gastrooboljenja, samo sto imaju blokadu od straih kadrova", a ako je Aca shef svih Shefova, a zrtvuje covek dushu na oltaru Nacije svakodnevno, moguce je da je zavario neku ovu Kashmirku ili Himalajku u VMA Lebu da bi znao sta ce Nacija variti te da je - dosao do ovakvog Prosvetljenja koje Somborac opisuje...

Uh 'bem ti Sunce ... pa on to sve na naučnoj osnovi! ... Hm ... ne znam šta da mislim ... Pa zamisli da sledeća njegova regionalna inicijativa bude "Zapadni Balkan: gandža-friendly zona" (sve u cilju oporavka ex-YU ekonomskog prostora) ... pa zacementiraće svoju vladavinu narednih 100 godina. Mada može da postane opasno ako i svi oni njegovi u okruženju krenu da "vare" ... Ovaj mi takodje deluje da je na nečem opasno jakom ...
jkt2010 jkt2010 01:06 14.08.2015

Re: ode komentar

a_jovicic
Pa zamisli da sledeća njegova regionalna inicijativa bude "Zapadni Balkan: gandža-friendly zona"

Javlja mi se da bi Srdjan bio prvi protiv te idiJotske inicijative koja za cilj ima isključivo premijerovu samopromociju i uništavanje zdravlja mlade generacije.

Ti bi bio close second.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:40 14.08.2015

Re: ode komentar

сложеније је од тога. требамо МИ само да будемо ганџа-френдли, и да искористимо ову лимбо ситуацију док нисмо у Унији, ако идемо и у Унију уопште, јер је Војска и Мурија скроз Русија, и могли би да рокну Ацу или га барем онеспособе те ставе неку другу bunny, типа Борка Стефановића или некога - иако ја мислим да НАТО има знатно бољу опрему. видите, свет, по Русијином моделу, се неће разделити барем још 20-ак година. ако ми идемо у Унију 2022., значи једемо говна тих пар деценија, ломатамо се, извињавамо се свима, али... обнављамо опрему. момци иду и раде кландестино где им је воља, причао је то Џеј Кеј Ти, ако имаш кинту не пита те нико - зато је мени много бољи Изра, који петља и с једном и с другом страном, него те неке пуке комуњарске опције. ми много нервирамо екипу с опредељењима у Несврстанима фазону, и могу да бацим руку у ватру да ће нас одјебати сви. уместо тога, форсирамо обнову опреме. ђутимо, кењамо, нађемо неког Фрија и Борка да буду лепи пред камерама. зашто ганџа ПРЕ Уније, просто из разлога јер ће нам stinky Холанђани лупити стативу, као монопол. али имамо 6 година пута 2 милијарде лара у међувремену, што је озбиљан income, јебо вас Маркс више да вас јебо, Деда одапео у претпрошлом веку!
a_jovicic a_jovicic 01:51 14.08.2015

Re: ode komentar

Srđan Fuchs
сложеније је од тога. требамо МИ само да будемо ганџа-френдли, и да искористимо ову лимбо ситуацију док нисмо у Унији, ако идемо и у Унију уопште, јер је Војска и Мурија скроз Русија, и могли би да рокну Ацу или га барем онеспособе те ставе неку другу bunny, типа Борка Стефановића или некога - иако ја мислим да НАТО има знатно бољу опрему.

Ma oni (ne Ruje nego Služba) bi u tom slučaju mogli da roknu Vučketa jedino što bi im ozbiljno pokvario pos'o po pitanju rasturanja "hemije". Hebe se uncle PutIN-u za nas isto k'o što se hebe i uncle Sam-u ... parice su u pitanju.
a_jovicic a_jovicic 01:54 14.08.2015

Re: ode komentar

jkt2010
a_jovicic
Pa zamisli da sledeća njegova regionalna inicijativa bude "Zapadni Balkan: gandža-friendly zona"

Javlja mi se da bi Srdjan bio prvi protiv te idiJotske inicijative koja za cilj ima isključivo premijerovu samopromociju i uništavanje zdravlja mlade generacije.

Ti bi bio close second.

Jok vala ... pod uslovom da sve bude transparentni ... A ako i to 'oće kao tajni ugovor onda definitivno protiv

EDIT: "Naučna istraživanja su pokazala da je uticaj Pink lelevizija pogubniji po zdravlje mlade (a i stare) generacije više nego bilo koja količina THC-a koju bi inhalacijom mogli da unesu u organizam" ... a i ne bi svi morali da "inhaliraju" ... eno mister ex-prezident Klinton ... čovek nije "inhalirao"
emsiemsi emsiemsi 04:15 14.08.2015

Re: ode komentar

Srđan Fuchs
сложеније је од тога. требамо МИ само да будемо ганџа-френдли, и да искористимо ову лимбо ситуацију док нисмо у Унији, ако идемо и у Унију уопште, јер је Војска и Мурија скроз Русија, и могли би да рокну Ацу или га барем онеспособе те ставе неку другу bunny, типа Борка Стефановића или некога - иако ја мислим да НАТО има знатно бољу опрему. видите, свет, по Русијином моделу, се неће разделити барем још 20-ак година. ако ми идемо у Унију 2022., значи једемо говна тих пар деценија, ломатамо се, извињавамо се свима, али... обнављамо опрему. момци иду и раде кландестино где им је воља, причао је то Џеј Кеј Ти, ако имаш кинту не пита те нико - зато је мени много бољи Изра, који петља и с једном и с другом страном, него те неке пуке комуњарске опције. ми много нервирамо екипу с опредељењима у Несврстанима фазону, и могу да бацим руку у ватру да ће нас одјебати сви. уместо тога, форсирамо обнову опреме. ђутимо, кењамо, нађемо неког Фрија и Борка да буду лепи пред камерама. зашто ганџа ПРЕ Уније, просто из разлога јер ће нам stinky Холанђани лупити стативу, као монопол. али имамо 6 година пута 2 милијарде лара у међувремену, што је озбиљан income, јебо вас Маркс више да вас јебо, Деда одапео у претпрошлом веку!

Лепо срочено, надасве - прецино, концизно, ситематизовано ... као да је Ангие писала (јеботе).
Срђане, под хитно да преузмеш неки државни посо, неко министарство, нема друге.
freehand freehand 06:17 14.08.2015

Re: ode komentar

ђутимо, кењамо, нађемо неког Фрија и Борка да буду лепи пред камерама. зашто ганџа ПРЕ Уније, просто из разлога јер ће нам stinky Холанђани лупити стативу, као монопол. али имамо 6 година пута 2 милијарде лара у међувремену, што је озбиљан income, јебо вас Маркс више да вас јебо, Деда одапео у претпрошлом веку!

Ako je to realno i moguće bilo bi dobro da se ti ne forsiraš i pre doručka. Rezultati su stalno nisti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:41 14.08.2015

Re: ode komentar

Zato što nam se Pajke ne javlja (već, drugi dan) krivim Maksimovića i princija ...jer su ga ložili, a on čovek povodljiv. :(

maksa83 maksa83 11:13 14.08.2015

Re: ode komentar

Zato što nam se Pajke ne javlja (već, drugi dan) krivim Maksimovića i princija ...jer su ga ložili, a on čovek povodljiv. :(

Pusti Paju, ne bih ja brinuo za njega, on sad sa srpskom trobojkom u ruci jezdi na konju kroz Nevadu gde ponovo okuplja plemena da isteraju bledolike i peva "spremte se spremtee ČirokiiiiIiIiii". Onda dolaze preko velike vode da oslobode Kosovo. Znači, kao neki Khal Drogo...
freehand freehand 11:24 14.08.2015

Re: ode komentar

maksa83
Zato što nam se Pajke ne javlja (već, drugi dan) krivim Maksimovića i princija ...jer su ga ložili, a on čovek povodljiv. :(

Pusti Paju, ne bih ja brinuo za njega, on sad sa srpskom trobojkom u ruci jezdi na konju kroz Nevadu gde ponovo okuplja plemena da isteraju bledolike i peva "spremte se spremtee ČirokiiiiIiIiii". Onda dolaze preko velike vode da oslobode Kosovo. Znači, kao neki Khal Drogo...

Ako nije kroz prsten kopljem streljao jabuku pa nabo matičara.
urbana_gerila urbana_gerila 11:31 14.08.2015

Re: ode komentar

maksa83
Zato što nam se Pajke ne javlja (već, drugi dan) krivim Maksimovića i princija ...jer su ga ložili, a on čovek povodljiv. :(

Pusti Paju, ne bih ja brinuo za njega, on sad sa srpskom trobojkom u ruci jezdi na konju kroz Nevadu gde ponovo okuplja plemena da isteraju bledolike i peva "spremte se spremtee ČirokiiiiIiIiii". Onda dolaze preko velike vode da oslobode Kosovo. Znači, kao neki Khal Drogo...


prauzaprau - spremte se spremte puuuume!
ponekad je legenda minorna u odnosu na istinu...
princi princi 11:39 14.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer
Zato što nam se Pajke ne javlja (već, drugi dan) krivim Maksimovića i princija ...jer su ga ložili, a on čovek povodljiv. :(


Сине, више пратим CNN него блог, све чекам да објаве Breaking News и да почну са хилихофтерским прелетима. Бојим се за Паикета, сине, кад Канзашани поваде своје pump actions... није требало да помињемо Косово, знаш какав је Паике патриота кад му удари жила лудача ('начи, није поводљив, него Косово).
maksa83 maksa83 11:41 14.08.2015

Re: ode komentar

prauzaprau - spremte se spremte puuuume!

Nenene, to je posle bitke, kad se opušta uz Bulderske Bendžo Bećare: "Volem puma a još više pumu, puma nosi gaćice na gumu..."
maksa83 maksa83 11:43 14.08.2015

Re: ode komentar

Сине, више пратим CNN него блог, све чекам да објаве Breaking News и да почну са хилихофтерским прелетима.

FOX News, onako brzi zoom iz visine na čoveka slovenskih crta lica, zamazanog ratničkim bojama sa doznakama umesto pera zataknutim za šajkaču. Pogleda nagore ka kameri i jednim kontinualnim pokretom vadi i ispali strelu, slika bzzzzk nestaje. Nacionalna Garda se mobiliše, njihove žene i majke plaču.
princi princi 11:44 14.08.2015

Re: ode komentar

Е то! Болдерски Бећари!
princi princi 11:45 14.08.2015

Re: ode komentar

maksa83
Сине, више пратим CNN него блог, све чекам да објаве Breaking News и да почну са хилихофтерским прелетима.

Fox News, onako brzi zoom iz visine na čoveka slovenskih crta lica, zamazanog ratničkim bojama sa doznakama umesto pera zataknutim za šajkaču. Pogleda nagore ka kameri i jednim kontinualnim pokretom vadi i ispali strelu, slika bzzzzk nestaje.

Зајебавај се ти, али Паике je изгледа скроз у том first blood фазону. Сине, а они мислили то само свадба...
freehand freehand 11:45 14.08.2015

Re: ode komentar

maksa83
Сине, више пратим CNN него блог, све чекам да објаве Breaking News и да почну са хилихофтерским прелетима.

Fox News, onako brzi zoom iz visine na čoveka slovenskih crta lica, zamazanog ratničkim bojama sa doznakama umesto pera zataknutim za šajkaču. Pogleda nagore ka kameri i jednim kontinualnim pokretom vadi i ispali strelu, slika bzzzzk nestaje.

O Šabane, sine slona
što nam tako ubi drona?!
(uplakana TV ekipa)
urbana_gerila urbana_gerila 11:50 14.08.2015

Re: ode komentar

maksa83
prauzaprau - spremte se spremte puuuume!

Nenene, to je posle bitke, kad se opušta uz Bulderske Bendžo Bećare: "Volem puma a još više pumu, puma nosi gaćice na gumu..."


pajićpuma ne poznaje to stanje "posle bitke", jedino što ga opušta je permanentna borba.
escherichije_colic escherichije_colic 15:48 14.08.2015

Re: ode komentar

Srđan Fuchs
сложеније је од тога. требамо МИ само да будемо ганџа-френдли, и да искористимо ову лимбо ситуацију док нисмо у Унији


U Srbiji ganje nema ni na crnom tržištu, još od početka godine

Pojavio se doduše neki pristojan hash, za koji nisam siguran da nema veze sa tih 1000 imigranata što dnevno prelaze iz Makedonije.

Protektorat našeg mizernog ranga nema toliki stepen slobode da donosi takve kapitalne odluke kao što je formiranje "ganja friendly zone".
princi princi 16:09 14.08.2015

Re: ode komentar

Protektorat našeg mizernog ranga nema toliki stepen slobode da donosi takve kapitalne odluke kao što je formiranje "ganja friendly zone".

Ruku na srce, ekipa koja je trenutno na vlasti je toliko behind the curve po skoro svim pitanjima da bi stvarno bilo mnogo ocekivati neke pomake po tom pitanju, ili po pitanju legalizacije istopolnih brakova. Sto je prava steta, cak i ekonomska.
escherichije_colic escherichije_colic 16:52 14.08.2015

Re: ode komentar

princi
Protektorat našeg mizernog ranga nema toliki stepen slobode da donosi takve kapitalne odluke kao što je formiranje "ganja friendly zone".

Ruku na srce, ekipa koja je trenutno na vlasti je toliko behind the curve po skoro svim pitanjima da bi stvarno bilo mnogo ocekivati neke pomake po tom pitanju, ili po pitanju legalizacije istopolnih brakova. Sto je prava steta, cak i ekonomska.


Ma sve kad bi nekim čudom i izabrali neku progresivnu vlast koja bi imala sluha za takve progresivne inicijative, ne verujem da bi im nadležni dozvolili da ih sprovode u delo. Istopolne brakova- možda. Ovo prvo- ni u ludilu. EU ulaže enormna sredstva za uništavanje useva širom severne i zapadne Afrike te oblasti Hindukuša, u samoj Holandiji pooštreni propisi oko uzgajanja i prodaje- a da se dozvoli nama gologuzima da sprovodimo neke liberalne inicijative koje bi ugrožavale nečiji monopol, pa nema šanse.
princi princi 17:14 14.08.2015

Re: ode komentar

Ma, mi smo velike dileje. Ja jos uvek mislim da je Srbija zapravo u povlascenom polozaju sto se tice EU. Mi bi trebali da gradimo specijalne odnose i sa Rujama i sa Amerima i sa Zunjama, prakticno da im budemo nosac aviona u srcu Evrope. Imamo trenutno unique poziciju ali dileja politicare. Kod nas se vodi kafanska politika, ljudi biraju strane na osnovu nekih osnovnoskolskih moralnih kriterijuma, mama, tata sistem. Ja ponekad obesim vilicu kad vidim sta ljudi ovde pisu, koji je to diletantizam i klinastvo.

Vidis ovog cestitog Krleta. Totalni zembil. Po njemu EU nema alternative. Covek je totalni diletant u svakom pogledu a on je jos kao iznad nekog srpskog proseka (mada, u sustini, nisam uveren u to).
zilikaka zilikaka 19:44 14.08.2015

Re: ode komentar

"Volem puma a još više pumu, puma nosi gaćice na gumu..."



Makso, za kreativnost, nadahnuće, i negovanje tradicije


tyson tyson 01:33 15.08.2015

Amandman

pripali ga u vugla bez pardona

Glavom.


urbana_gerila urbana_gerila 17:37 15.08.2015

Re: ode komentar

maksa83


nema pajičapume, da sam ja ti - zabrinuo bih se.

pajz šta mi se javlja:
pajič se oprosti od najmilijih tako što išamara dete, slomi ženi nogu i kresne 2 puta pumu.
učini aerodromu sa imenom drugog najvećeg srbina u ameriKi(šta je, bre, hrvati?) - tako što sleti baš tu.
izvadi tuki i popiša odbor za doček, polomi telefone i foto-aparate svima koji bi da mu fotkajući ga uzmu dušu, muzici podeli formulare za doznake, a članice hora, kada je već vadio tuki, kresne tu na pisti(za početak).
onda izmota bilježnicu, opljuje prste i prelista do stranice na kojoj je već napravio uvo, oliže mastiljaru i energično, tako da papir zacvili pod njom, precrta nešto i tiho ali odlučno kaže -
a sad, makso, drži softver!
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:51 16.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:56 16.08.2015

Re: ode komentar

Pajke, unijato! Izdao si Pravoslavlje, izdao si 'ard kor!!
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:02 16.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer
Pajke, unijato! Izdao si Pravoslavlje, izdao si 'ard kor!!


freehand freehand 14:06 16.08.2015

Re: ode komentar

srdjan.pajic
stefan.hauzer
Pajke, unijato! Izdao si Pravoslavlje, izdao si 'ard kor!!



Ok, ne foliraj se. Samo mi kaži da nisi u onom orgijanju upucao vrača i sve je ok.

blogovatelj blogovatelj 14:47 16.08.2015

Re: ode komentar

Pajke, unijato! Izdao si Pravoslavlje, izdao si 'ard kor!!


Шта нам пропагираш католике. Дај слику младе и куме, то чекамо.
mirelarado mirelarado 15:56 16.08.2015

Re: ode komentar

freehand
srdjan.pajic
stefan.hauzer
Pajke, unijato! Izdao si Pravoslavlje, izdao si 'ard kor!!



Ok, ne foliraj se. Samo mi kaži da nisi u onom orgijanju upucao vrača i sve je ok.



Видиш да га преваспитало. Кренуо машући бојним барјаком, а сад маше маслиновом гранчицом.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:54 16.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:11 16.08.2015

Re: ode komentar

Видиш да га преваспитало.
Zašto uvek prvi, odlaze oni najbolji?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 16.08.2015

Re: ode komentar

stefan.hauzer
Видиш да га преваспитало.
Zašto uvek prvi, odlaze oni najbolji?


Ih, sad, najbolji...

Ne, bre, osim što sam pomalo bio kao prase u Teheranu (ateista, medju ovim kršćanima), svadba je bila krajnje pristojna. Nije bilo tuče, penjanja po stolovima, divljanja, samo dens na podijumu, klopa onako, srednje žalosna, žestina ništa, torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde. Malo ga smoriše sa misom, ali je pop, ovaj katolički, bio pravi šoumen, tako da smo se valjali od smeha, koliko to majka crkva dozvoljava, razume se.




urbana_gerila urbana_gerila 20:15 16.08.2015

Re: ode komentar

srdjan.pajic


slička

slička

slička

au, makso, ako paičapumu nisu lobotomirali pa mu poglavica nabije jastuk u facu(let iznad kukavičjeg gnezda mušema) - naebo si...
zilikaka zilikaka 20:28 16.08.2015

Re: ode komentar

Pajke, mogu da ti razumem i misu, i neslanu supu i lagani dens bez pentranja na stolove, al ovo...

torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde



Čoveče, dok nema kile oraha (il lešnika, il badema), kile putera, po kile čokolade i bar 40 jaja, to je sramota izneti na astal.
A da ne kažem poslužiti u svatovima kao tortu.
freehand freehand 20:32 16.08.2015

Re: ode komentar

zilikaka
Pajke, mogu da ti razumem i misu, i neslanu supu i lagani dens bez pentranja na stolove, al ovo...

torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde



Čoveče, dok nema kile oraha (il lešnika, il badema), kile putera, po kile čokolade i bar 40 jaja, to je sramota izneti na astal.
A da ne kažem poslužiti u svatovima kao tortu.

Jes, doboš čizkejk.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:31 16.08.2015

Re: ode komentar

zilikaka
Pajke, mogu da ti razumem i misu, i neslanu supu i lagani dens bez pentranja na stolove, al ovo...

torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde



Čoveče, dok nema kile oraha (il lešnika, il badema), kile putera, po kile čokolade i bar 40 jaja, to je sramota izneti na astal.
A da ne kažem poslužiti u svatovima kao tortu.


Mnogi se naš čovek zeznuo oko čizkejka. Dok ne probaš, al' ne onaj kupovni, nego domaći, bolje je da ne komentarišeš.

freehand freehand 21:34 16.08.2015

Re: ode komentar

srdjan.pajic
zilikaka
Pajke, mogu da ti razumem i misu, i neslanu supu i lagani dens bez pentranja na stolove, al ovo...

torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde



Čoveče, dok nema kile oraha (il lešnika, il badema), kile putera, po kile čokolade i bar 40 jaja, to je sramota izneti na astal.
A da ne kažem poslužiti u svatovima kao tortu.


Mnogi se naš čovek zeznuo oko čizkejka. Dok ne probaš, al' ne onaj kupovni, nego domaći, bolje je da ne komentarišeš.


Našeg ćeš čoveka najbolje prepoztnati po tome što mu je kad ode tamo u kafani uvek sve najbolje odavde; a kad priča sa rođacima ovde priča im o tome kako je sve najbolje ikad - tamo.
zilikaka zilikaka 21:39 16.08.2015

Re: ode komentar

Mnogi se naš čovek zeznuo oko čizkejka. Dok ne probaš, al' ne onaj kupovni, nego domaći, bolje je da ne komentarišeš.


Ma Pajke, svaka tebi čast, al rekoh ti šta se (u našem koordinatnom sistemu) može tortom nazvati.
Ono, kad pojedeš parče, da odma naduvaš i holestrol i trigliceride van svih dozvoljenih granica.
Sve drugo su neke...aj recimo...lake poslastice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 16.08.2015

Re: ode komentar

freehand
srdjan.pajic
zilikaka
Pajke, mogu da ti razumem i misu, i neslanu supu i lagani dens bez pentranja na stolove, al ovo...

torte savršene, mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde



Čoveče, dok nema kile oraha (il lešnika, il badema), kile putera, po kile čokolade i bar 40 jaja, to je sramota izneti na astal.
A da ne kažem poslužiti u svatovima kao tortu.


Mnogi se naš čovek zeznuo oko čizkejka. Dok ne probaš, al' ne onaj kupovni, nego domaći, bolje je da ne komentarišeš.




Našeg ćeš čoveka najbolje prepoztnati po tome što mu je kad ode tamo u kafani uvek sve najbolje odavde; a kad priča sa rođacima ovde priča im o tome kako je sve najbolje ikad - tamo.


Rodjače sa sela, opusti se, ne radi se ovde o "svemu tamo" i "najboljem", nego o običnoj torti. Koja je stvarno prva liga. Ovo silovanje gostiju sa 40 jaja, kilo oraha, i pet kila putera stvarno nije za uporedjivanje sa tako delikatnim dezertom kao što je čizkejk.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 16.08.2015

Re: ode komentar

zilikaka
Mnogi se naš čovek zeznuo oko čizkejka. Dok ne probaš, al' ne onaj kupovni, nego domaći, bolje je da ne komentarišeš.


Ma Pajke, svaka tebi čast, al rekoh ti šta se (u našem koordinatnom sistemu) može tortom nazvati.
Ono, kad pojedeš parče, da odma naduvaš i holestrol i trigliceride van svih dozvoljenih granica.
Sve drugo su neke...aj recimo...lake poslastice.


Pa, dobro, valjda treba i da preživiš tortu, bez većih posledica po zdravlje i potomstvo, da bi posle mogla da kontempliraš o njenom kvalitetu.
freehand freehand 21:48 16.08.2015

Re: ode komentar

Rodjače sa sela, opusti se, ne radi se ovde o "svemu tamo" i "najboljem", nego o običnoj torti.

mislim taj čizkejk koji ameri prave, naročito tu u midwestu, to je apsolutni zakon za bilo koje torte, bilo gde.

Važi her Šika, sve ok.
zilikaka zilikaka 22:32 16.08.2015

Re: ode komentar

Pa, dobro, valjda treba i da preživiš tortu, bez većih posledica po zdravlje i potomstvo, da bi posle mogla da kontempliraš o njenom kvalitetu.



Pa preživljavaju generacije.
Uglavnom sa zadovoljstvom.

Nego, naložio si se na usputnu opasku kao da si lično (ko što spada red) nosio tortu u svatove.

Znaš ono, poraniš ujtru pa ispečeš kore, pa onda mutiš filove i filuješ ceo dan, pa predveče treba još da šaraš, a ni flizuru nisi namestio.

Posle nemaš dovoljno veliko zvono (jer kud ćeš sa malom tortom usvatove), nego pobodeš čačkalice u ćoškove i sredinu i sve prekriješ celofanom.

...onda voziš 8 sati sve pazeći da se onaj celofan ne prilepi i prepljeska one šarane kerefeke, da bi na kraju neka namćor baba rekla da to tvoje i nije neka torta, jer si se stiso za matrijal.


P.S.
Nego, kaži ti nama kako tamo stoji stvar sa makom?
Ono, el može da se kupi legalno, kolko za dobru štrudlu?

Sećam se da si kuko da ima problema sa dizanim testom.
To smo rekli da se može rešiti hiperbaričnom komorom, al džaba sve ako nema maka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:25 16.08.2015

Re: ode komentar

Znaš ono, poraniš ujtru pa ispečeš kore, pa onda mutiš filove i filuješ ceo dan, pa predveče treba još da šaraš, a ni flizuru nisi namestio.


Nisam nikad pravio torte za svadbe ali sam ih vala tamanio, i zato mislim da je čizkejk tu No 1. Sve te svadbarske naše torte imaju manjeviše isti ukus i teksturu, jer se prave na isti način, na silu dakle: što više jaja, putera, šećera, posle malo zafarbaš onom bojom za hranu i to je to. A mučiš se ceo dan. Ali dobro, evo, da me pitaš ok, čizkejk, koji drugi dobar slatkiš ameri imaju, stvarno ne bih umeo kasti, mislim da i nemaju ništa vredno pomena.

Mak ima da se kupi, mada ga prodaju kao začin, a ne kao glavni sastojak, pa je zato papreno skup. Jedno vreme sam pravio štrudlu, kao i nasuo (rezance) sa makom. Štrudla mi ispadne dosta dobra, rezanci malo manje dobri, zato što ne umem da napravim testo za rezance. Tu je moja tetka iz Vojvodine Svetski Mega Car, niko ne pravi te rezance kao ona. Davala mi i neki recept, ali mi nikad nije ispalo kao njeno. Mada, nisam odavno pravio, baš bih mogao da obnovim.
blogovatelj blogovatelj 23:56 16.08.2015

Re: ode komentar

i zato mislim da je čizkejk tu No 1


Čizkejk kada se pravi sa laganim sirom predivan je, u protivnom, gori je od balkanskih torata. Osećaj otprilike kao da si ciglu progutao.
Ja ga obožavam kad je pravljen od rikota sira bezmasnog, tj sa vrlo malo masti.
I sa borovnicama ili sa jagodama.

Ali dobro, evo, da me pitaš ok, čizkejk, koji drugi dobar slatkiš ameri imaju, stvarno ne bih umeo kasti, mislim da i nemaju ništa vredno pomena.


Imaju Kanađani. Nisu torte ali su peciva. Sa javorovim sirupom i sa orasima, pekanima, ili sličnim koštunicama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:13 17.08.2015

Re: ode komentar

Imaju Kanađani. Nisu torte ali su peciva. Sa javorovim sirupom i sa orasima, pekanima, ili sličnim koštunicama.


Da, scones, dobro si me podsetio, to je dosta dobro, pogotovo ako su iz domaće radinosti.

Hebi ga, nisam ljubitelj ovih zilinih srčka torti, loš Srbin, šta ću. A čizkejk sam prvi put u životu probao, pajz sad, u Hare Krišna hramu, tamo na Karaburmi, devedes i neke. Nije im bio loš, (moja keva bi rekla: ko zna šta su vam tamo u to stavili) mada u to vreme sankcija sve je bilo dobro.


jkt2010 jkt2010 02:47 17.08.2015

Re: ode komentar

srdjan.pajic
čizkejk, koji drugi dobar slatkiš ameri imaju, stvarno ne bih umeo kasti, mislim da i nemaju ništa vredno pomena.

Probaj kerot kejk.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:54 17.08.2015

Re: ode komentar

jkt2010
srdjan.pajic
čizkejk, koji drugi dobar slatkiš ameri imaju, stvarno ne bih umeo kasti, mislim da i nemaju ništa vredno pomena.

Probaj kerot kejk.


Kerot kejk je specijal moje gospodje, tako da se to ne računa. Odličan kolač, inače. Ima i Red Velvet cake, koji je sličan. Ono što je možda manje poznato je da ameri prave fenomenalne hlebove (da se ogradim, mislim na ove midvesternerekoje imam u familji). Moj omiljeni, Anadama bread. Da, i cinnamon rasin bread, to je ista naša štrudla, samo sa malo drugačijim punjenjem.
maksa83 maksa83 09:50 17.08.2015

Re: ode komentar

Pajo čoveče, kakav rollercoaster emocija.

Prvo - strah - šta će biti sa njim na toj svadbi, onda zrak nade - heroj - revolucija, euforija - udaranje qrca agresoru pomoću davno potlačenih domorodaca, povratak u maticu da se oslobode okupirane teritorije, a zatim kada su krenule one slike krstača opet strah da ga nisu do'vatili Baptisti i isprali mu mozak...

... a on sedi negde i čavrlja sa agresorom zamazan čizkejkom.

Još se oporavljam...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana