Kultura| Ljubav| Ljudska prava| Roditeljstvo| Sex

Žalila se neka nacional-šovinistička moralna gromada

krkar RSS / 29.08.2015. u 15:32

ljubo-cupic.jpg

Milosti ne tražim niti bih vam je dao!

Nisam siguran koja se pantljičara žalila, Orbanova ili Koštunicina (isti qrc - iskompleksirani šoveni i jedan i drugi).

Skrinšotove ste videli. Idemo dalje.

Ne, niko iz uredništva nije imao herék da me obavesti što su obrisali. Valjda računaju da diskreciono pravo podrazumeva i pravo da budeš nevaspitan i bahat. Ni to me nekako ne čudi.

EDIT: Taman minut-dva pre nego što sam postavio ovaj blog javila mi se naša svemoćna Blogourednica i rekla da je ona obrisala. Njenu poruku video sam tek pošto sam postavio ovaj blog. Bez obzira na sve, hvala joj što ipak zna za red. Stvarno bi me iznenadilo i razočaralo da je blog obrisala bez komentara.

A i drago mi je da još postoji, odavno sam se već bio zabrinuo!!!



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 07:33 01.09.2015

Re: u ga si o!

no, vidim da ti je na vrata percepcije zakuc'o glavom ( tri puta kao što je viši red) etiketar Čarli.
pazi, postoji opravdana mogućnost da ti začeprka nešto golim rukama direktno po estetici (višoj, naravno).
ma i to je ok, samo dok ne krene pamet da premjereva i upoređuje k'o što su staaari naši znali nekad spolovilo premjeravat na astal ga nabačivš'.

Jedna slika - 'iljadu reči, jedan animirani gif - stoiljada reči, tj. ja na te ... diskusije gledam ovako nekako:



... pa ih stoga izbegavam, akomerazumeš.


P.S. Znam, znam ... naravoučenije, da levi žabac nije preskakao leg day sve bi bilo drugačije!
docsumann docsumann 09:27 01.09.2015

Re: u ga si o!

... pa ih stoga izbegavam, akomerazumeš.


ne samo da te akorazumem, no, i sam pribegavam da izbegavam ... mada, čarli je uvijek i ujedno - jedno veliko ali.

da levi žabac nije preskakao leg day sve bi bilo drugačije!


skip-hop, ujedno da izađem u susret čarliju i okačim malo izvornog neandertalizma desne provenijencije


Gospodja Klara Gospodja Klara 18:19 01.09.2015

Re: recycle bin

Znam nekoliko ljudi koji su se odavde vracali i njihovoj deci se isto desavalo. Srbija je generalno veoma netolerantna na razlicitosti.


Da, Švajcarska, kao, hm, entitet(?) je vrlo tolerantna, za razliku od nas najgorih...
Mislim da je pogrešno generalizovati. Moja ćerka je u 8. godini krenula u dobru ženevsku školu, gde je tokom nekoliko meseci bila žrtva ozbiljnog vršnjačkog maltretiranja (btw. internacionalna sredina, što govori u prilog tome da ljudi-govnara ima svu-da u određenom procentu). Posle dve godine je krenula u francusku školu, gde doći iz Švajcarske podrazumeva da si različit, pa smo imali još jednu, doduše benigniju dozu maltretiranja. U prvom slučaju je tek pretnja školskom inspekcijom dovela do poboljšanja situacije. U drugom... pa recimo da liberté-égalité-fraternité-Francuzi nisu tako osetljivi na pretnje nadležnim institucijama, naročito ako ih tim pretnjama izložiš posle dvosatne pauze za ručak (i jeftino vince).

Mis'im, svega ima svuda.
qqriq qqriq 21:18 29.08.2015

in the meanwhile

Unfuckable Unfuckable 02:36 30.08.2015

šta sam noćas propustio

a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:05 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

Unfuckable
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...


E, i ja sam to isto hteo da pitam, ali sam se onda ipak odlučio za trol. Što je sigurno, sigurno je.
blogovatelj blogovatelj 06:29 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

šta sam noćas propustio
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...


Ajd da probam ja, pošto niko sem nas trojice nije budan, a ja sam izgleda jedini u toku.

1. Jedan bloger, što ima blogosliku u žaketi i kravati, napisao blog u kome se neviđeno uvlači u dupe mađarskoj državi glede njenog tretmana izbeglica sa bliskog istoka. Inicijalno nisam ni čitao njegove blogospise, nisam mazohista.
2. Na tom inicijalnom blogu su frihend i krkar nabacili koji komentar u kome ga prave majmunom.
3. On najpre zaključa blog, potom ga i obriše.
4. Krkar je bio dovoljno pametan da napravi skrinšot njegovog govnjivog naci spisanija.
5. Krkar objavi blog sa skrinšotom govnjivog naci spisanija.
6. Malo se tu, na drugom blogu, raspišemo, a posle nekog vremena nestane ga, kao u stara dobra vremena.
7. Onda Krkar objavi ovaj blog...

To be continued
tasadebeli tasadebeli 08:47 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

Unfuckable
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...



Ево, друже, ја ће ти објасним... Пази 'вако!

Кркар се заљубио у мушкатлу, међутим када је дотична остала у другом стању, Крки ју је напустио. Уместо мушкатле растужио се Петронијевић.

Фрихенд је грешком уместо чоколаде прогутао шмирглу, па га сад мучи жгаравица.

Блоговатељ је прошао иницијацију за индијанског врача из Саскечуана.

Пајић је поправљао мотор уз Цанетову помоћ.

Браја је био у шетњи.

Емсон је дошао у буквару до Е и онда рекао:"Е, до курца..."

Срки је решио да се из града пресели на село и да се бави пољопривредом.

Зили се пријавила за музичку слагалицу, али цензурисану.

Врабац и Алс су објавили да од данас раде за ДБ.

Реднек и Антиоксиданс су решили да операцијом постану сијамски близанци, а Куку ће бити кума на крштењу тог новог члана наше мале заједнице. Надамо се да ће мирис тамјана на обреду испровоцирати дух Небојше Крстића који ће нам онда певати са висина као да певају анђели у куполи цркве.

Анонимус је напредовао у каријери и сада је курир при Врховном штабу.

Ја сам давио Кроса јер је баш лепо певала неке арије покојна Поспишиловичка.






И то би у ствари било то... Ето колике краставце данас продају у радњама...


Схватио?


emsiemsi emsiemsi 09:01 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

Unfuckable
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...

Ма, џиберска посла (кркар и неки његов парњак).
mirelarado mirelarado 12:24 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

Ево, друже, ја ће ти објасним... Пази 'вако!

Кркар се заљубио у мушкатлу, међутим када је дотична остала у другом стању, Крки ју је напустио. Уместо мушкатле растужио се Петронијевић.

Фрихенд је грешком уместо чоколаде прогутао шмирглу, па га сад мучи жгаравица.

Блоговатељ је прошао иницијацију за индијанског врача из Саскечуана.

Пајић је поправљао мотор уз Цанетову помоћ.

Браја је био у шетњи.

Емсон је дошао у буквару до Е и онда рекао:"Е, до курца..."

Срки је решио да се из града пресели на село и да се бави пољопривредом.

Зили се пријавила за музичку слагалицу, али цензурисану.

Врабац и Алс су објавили да од данас раде за ДБ.

Реднек и Антиоксиданс су решили да операцијом постану сијамски близанци, а Куку ће бити кума на крштењу тог новог члана наше мале заједнице. Надамо се да ће мирис тамјана на обреду испровоцирати дух Небојше Крстића који ће нам онда певати са висина као да певају анђели у куполи цркве.

Анонимус је напредовао у каријери и сада је курир при Врховном штабу.

Ја сам давио Кроса јер је баш лепо певала неке арије покојна Поспишиловичка.



emsiemsi emsiemsi 12:28 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

mirelarado
Ево, друже, ја ће ти објасним... Пази 'вако!

Кркар се заљубио у мушкатлу, међутим када је дотична остала у другом стању, Крки ју је напустио. Уместо мушкатле растужио се Петронијевић.

Фрихенд је грешком уместо чоколаде прогутао шмирглу, па га сад мучи жгаравица.

Блоговатељ је прошао иницијацију за индијанског врача из Саскечуана.

Пајић је поправљао мотор уз Цанетову помоћ.

Браја је био у шетњи.

Емсон је дошао у буквару до Е и онда рекао:"Е, до курца..."

Срки је решио да се из града пресели на село и да се бави пољопривредом.

Зили се пријавила за музичку слагалицу, али цензурисану.

Врабац и Алс су објавили да од данас раде за ДБ.

Реднек и Антиоксиданс су решили да операцијом постану сијамски близанци, а Куку ће бити кума на крштењу тог новог члана наше мале заједнице. Надамо се да ће мирис тамјана на обреду испровоцирати дух Небојше Крстића који ће нам онда певати са висина као да певају анђели у куполи цркве.

Анонимус је напредовао у каријери и сада је курир при Врховном штабу.

Ја сам давио Кроса јер је баш лепо певала неке арије покојна Поспишиловичка.




Лепо срочено !
Успут --- ко је ово написао ?
myredneckself myredneckself 20:20 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

tasadebeli
Unfuckable
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...



Ево, друже, ја ће ти објасним... Пази 'вако!

Кркар се заљубио у мушкатлу, међутим када је дотична остала у другом стању, Крки ју је напустио. Уместо мушкатле растужио се Петронијевић.

Фрихенд је грешком уместо чоколаде прогутао шмирглу, па га сад мучи жгаравица.

Блоговатељ је прошао иницијацију за индијанског врача из Саскечуана.

Пајић је поправљао мотор уз Цанетову помоћ.

Браја је био у шетњи.

Емсон је дошао у буквару до Е и онда рекао:"Е, до курца..."

Срки је решио да се из града пресели на село и да се бави пољопривредом.

Зили се пријавила за музичку слагалицу, али цензурисану.

Врабац и Алс су објавили да од данас раде за ДБ.

Реднек и Антиоксиданс су решили да операцијом постану сијамски близанци, а Куку ће бити кума на крштењу тог новог члана наше мале заједнице. Надамо се да ће мирис тамјана на обреду испровоцирати дух Небојше Крстића који ће нам онда певати са висина као да певају анђели у куполи цркве.

Анонимус је напредовао у каријери и сада је курир при Врховном штабу.

Ја сам давио Кроса јер је баш лепо певала неке арије покојна Поспишиловичка.






И то би у ствари било то... Ето колике краставце данас продају у радњама...


Схватио?




Volim ovaj blog ma kakav da je ponekad. I charm, i harm(s).
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:23 30.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

myredneckself
tasadebeli
Unfuckable
a je l' može neko onako svojim rečima da objasni šta se zaista desilo, ko je brisan, kakvi skrinšotovi, čija mama u problemu...



Ево, друже, ја ће ти објасним... Пази 'вако!

Кркар се заљубио у мушкатлу, међутим када је дотична остала у другом стању, Крки ју је напустио. Уместо мушкатле растужио се Петронијевић.

Фрихенд је грешком уместо чоколаде прогутао шмирглу, па га сад мучи жгаравица.

Блоговатељ је прошао иницијацију за индијанског врача из Саскечуана.

Пајић је поправљао мотор уз Цанетову помоћ.

Браја је био у шетњи.

Емсон је дошао у буквару до Е и онда рекао:"Е, до курца..."

Срки је решио да се из града пресели на село и да се бави пољопривредом.

Зили се пријавила за музичку слагалицу, али цензурисану.

Врабац и Алс су објавили да од данас раде за ДБ.

Реднек и Антиоксиданс су решили да операцијом постану сијамски близанци, а Куку ће бити кума на крштењу тог новог члана наше мале заједнице. Надамо се да ће мирис тамјана на обреду испровоцирати дух Небојше Крстића који ће нам онда певати са висина као да певају анђели у куполи цркве.

Анонимус је напредовао у каријери и сада је курир при Врховном штабу.

Ја сам давио Кроса јер је баш лепо певала неке арије покојна Поспишиловичка.






И то би у ствари било то... Ето колике краставце данас продају у радњама...


Схватио?




Volim ovaj blog ma kakav da je ponekad. I charm, i harm(s).



qqriq qqriq 08:06 31.08.2015

Re: šta sam noćas propustio

Браја је био у шетњи.


po povratku kačio fotke golišavih maloletnica, oj tužna starosti!
alselone alselone 06:28 30.08.2015

Ako tu si obrisali nenajavljeno blog

a zelis da ga vratis, imam osecaj da bi neko mogao imati skrinsotove.
blogovatelj blogovatelj 06:50 30.08.2015

Re: Ako tu si obrisali nenajavljeno blog

imam osecaj da bi neko mogao imati skrinsotove.


freehand freehand 08:20 30.08.2015

Spalite ih sve

Svetlana Slapšak
29/08/2015
Trolovi

Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.
(Lat.: Pobijte ih sve: Bog će već prepoznati svoje.)

Papski legat Arnald Amalarikus, na pitanje nekog krstaša kako da postupe sa građanima Bezijea, u Južnoj Francuskoj, koji nisu hteli da izdaju i predaju svoje sugrađane katare, nego su katolici i katari ostali zajedno: 22. jula 1209, u krstaškom ratu protiv katara koji je započeo papa Inokentije III, krstaši su prodrli u grad i pobili sve živo, preko 20.000 po izveštaju samog legata, najviše u gradskoj katedrali, gde su se stanovnici sklonili – zapalili su je, i ona se srušila ubivši sve unutra. Izjavu su često docnije u istoriji citirali i drugi izvršiocii pokolja.

Juče je slovenački novinar, inače dobitnik neke novinarske nagrade, tvitnuo odgovor sa ovim citatom i protivpredlogom – da se na izbeglice koji dolaze u Sloveniju otvori vatra sa 500m od granice (pa će Bog prepoznati svoje), a na predlog nekog lika ženskog roda da se prime samo oni sa… krštenicom. Deo javnosti već zahteva policijsku istragu i sudsko gonjenje dva trola po postojećim zakonima, dok danas iz Ljubljane leti avion pun stvari za izbeglice na Lezvosu. Akciju na Lezvosu su započeli dvojica mlađih slovenačkih turista na letovanju, jer nisu mogli gledati užas, Adria Airways je pristala da prenese stvari besplatno, kao i aerodromske službe na Lezvosu; u dan i po se u Sloveniji sakupilo za četiri aviona, a dvojica inicijatora su na ostrvu još sakupili skoro 6.000 EUR za pomoć na licu mesta. Mnogi su zaspali mirno, da bi se probudili sa vešću o sedamdesetak ugušenih u švercerskom kamionu u Austriji, još stotinjak udavljenih u moru i znalački doziranom saosećajnošću za kamere evropskog političkog vrha o Balkanu u Beču…

Izbeglice sada nazivamo pravim imenom – to su ljudi koji beže sa Bliskog i Srednjeg istoka zbog rata, nasilja, gladi, bede i opšte nesigurnosti. Trolovi su isto tako odnedavno jasno definisana grupa – to su oni, po zlobnim malim i velikim bićima iz skandinavske mitologije nazvani – anonimni ali i poznati likovi koji daju lažljive, zlobne, deplasirane, ružne, netolerantne, uvredljive i prostačke komentare na sve što se na internetu dešava, jer je to jedino mesto gde mogu da se iskažu. Naziv internet trolovi zabeležen je u rano doba, i registrovan već 1992. No ti, u osnovi patetični pojedinci, predstavljaju realne ljude, koji žive sa nama, i koji su najčešće nevidljivi u svojim društvenim krugovima. Zapravo ih svi poznajemo, samo nam se čini da su nekad bili bolji, da bi mogli biti bolji u boljim uslovima, da će biti bolji sa starošću, ili da će ih neko još vaspitati do zrelosti. Nijedno od tih očekivanja nije sasvim realno.

Trolovi se prepoznaju lako, a onda razumevanje njihovog ponašanja ide lančano: to su ljudi koji su protiv toga da se pomogne šugavom mačetu na ulici: može vam se učiniti da je dobar razlog za to već higijenski, ali nije. Trolov razlog uvek podrazumeva nešto jače, što treba svakoga ko hoće da pomogne životinji na ulici ne samo da odvrati od te namere, nego i da ponizi: pomagati životinji znači ne pomagati gladnoj deci, i zlosrećni pomagač/pomagačica odmah je posredno optužen za nehumanost, odsustvo materinstva i snobizam. Kad slučajno dođe do stvarnog gladnog deteta ili prosjaka, trol će se više otvoriti: ne treba pomagati, da se sirotinja ne bi naviknula na pomoć pa zapustila stalni rad i traženje rada, zato što će se gladno dete razmaziti, zato što ne znamo šta će sve postati ako mu se bar malo olakša život, uz dodatne sumnje o tome ko je dete, odakle je, čije je, zašto je gladno i ko je za to kriv. Kada trola suočite sa krizom koja pogađa mnoge oko njega i u susedstvu, onda tek bukne prava maštovitost: nema te nelogičnosti, izvitoperenosti i ludosti koja se kad-tad neće pojaviti u njegovim objašnjenjima, i u svemu tome, on i njegov kolektiv (onaj koji on prisvaja) uvek će biti žrtva, doduše spremna da se preventivno sveti i kažnjava svakoga. Da ne zalazimo u druge proizvode mašte, već samo u one koje su sada izazvale izbeglice: to su dakako sve sami skriveni teroristi, oni koji su pobegli od služenja u već nekoj vojsci i mobilizaciji, zdravi i pravi, prevaranti koji samo hoće evropsku socijalnu pomoć; nisu skloni radu već svim vrstama kriminala, pretežno su mladi muškarci, muslimani koji se ne mogu prilagoditi evropskom načinu života i skloni su silovanju, homoseksualnosti i pedofiliji; vode sa sobom starce, žene i decu, samo zato da izazovu samilost; starci inače treba da umru, žene da sede kod kuće, a njihove dece ima suviše. Svi ti ljudi su loše odeveni, prljavi, smrdljivi i gladni, dakle skloni krađi, i sumnjivi: zašto bi inače tačno znali kuda hoće i to još mnogi umeli da kažu na engleskom? Još su sumnjiviji oni među njima koji nisu u krpama, i mogu još ponešto da plate, jer to je dakako dokaz da se svi oni pretvaraju kako bi uzeli što više našeg (trolovog) novca. Oni za sobom ostavljaju đubre, umesto da za sobom počiste mesta na kojima ih puštaju da budu bez osnovnih potreba: možda bi i čistili za sobom, kada bi imali čime, ali ni to im se ne da. Viču, dižu prašinu i ruke u nebo, posebno kad ih sile reda napadnu pendrecima i suzavcem. Ako se iznerviraju, to je zato što odbijaju krst (crveni, na paketima pomoći); ako se rasplaču, to je samo pretvaranje; ako uzviknu „bože moj“, što svi radimo sto puta dnevno, to su opasni alahovci, koji su došli da nas pokore svojoj veri. I tako do kraja zadnje još delujuće sive ćelijice u mozgu, dok sve nisu paralizovane.

U širokom dijapazonu od predstavnika vlasti do nacističkih grupa (inače zakonom zabranjenih), trolovsko rezonovanje još voli da istakne kako su „naši“ kapaciteti mali, kako nemamo novca, kako nemamo zaposlenja, kako nemamo prostora za izbeglice, kako bi kultura bila ugrožena, zajedno sa higijenom i finoćom domaćeg uha u kontaktu sa tuđom muzikom. Trolovi nisu nimalo manje besni i na one koji nam ne dolaze, već predstavljaju opštu pretnju time što su siromašni i što se bune: trol tako ima sasvim jasnu ideju o tome šta je međunarodni dug – to je isto ono što on ne vraća redovno komšiji i što mu, bez njegovog znanja, svakodnevno kradu sa njegove gomilice u banki; ne zanima ga što je u islamu zabranjeno zelenašenje i svako povećavanje duga kamatama, niti realno događanje u svetu papirnog kapitalizma, jer su uopšteno samo oni drugi krivi i njemu lično štetni i na teret.

U tom obilju sumanutog izmišljanja više nema nikakvog smisla tražiti ni sistem ni kriterijume. A naročito, ne treba se nervirati. To kuljanje ludila iz slabo kontrolisanih i razumom čuvanih glava je zapravo stvaranje folklornih priča pred našim očima, i trebalo bi ih klasifikovati, žanrovski odrediti, možda i popisati, pratiti koje će imati više uspeha – i preuzeti brigu za neke od autora, recimo psihijatrijsku. Problem je pre svega u odsutnosti kontakta onih koji bi istraživački i drugačije mogli da se posvete trolovima, i trolova samih. A opasnost od delatnosti trolova nije mala, niti bi se smanjila istraživanjem. Zato treba imati jednostavne mehanizme ranog prepoznavanja trolova. Izvesno, najjednostavniji kriterijum za prepoznavanje trola je već oko onog šugavog mačeta: neuslovljenost pomoći je ona humanistička osnova od koje je, posle pomoći šugavom mačetu, sve zapravo mogućno. Naravno da ni ta slika nije sasvim ubedljiva: ima ih, kao recimo Brižit Bardo, koji bi da pomognu fokama i psima, ali izvesno ne nikome ko bi hteo da u Francuskoj živi bez hrišćanskog rodovnika od tridesetak generacija. Mnogi od onih koji pale državnu i privatnu svojinu svojih sugrađana u Nemačkoj, da se tu ne bi privremeno naselile izbeglice, verovatno kod kuće imaju manje-više sve potrebe pokrivene i vole svoje kućne ljubimce. No, znak sa šugavim mačetom je ipak simbolički ključ za prepoznavanje trola. Kada ga jedanput imate, obazrite se pažljivo po svojoj okolini i posmatrajte ih: trolovi kod i oko sebe izvesno sprovode manje-više istu bezobzirnost, izmišljena pravila i agresivnošću skrivenu inferiornost. Prve i stalne žrtve su oni sa kojima žive, i koje oni po pravilu žele da prikažu kao „pravu“ porodicu. Članovi takve porodice pod trolom prvi su, i ponekad do kraja svojih života zarobljenici providne nadmoći. Sem retko isplative i teško uspešne pobune, način oslobađanja je bekstvo: ostalo je ono što vidimo kao nasilje u porodici, ponekad sa najtežim ishodima. Svi koji poznaju područje, saglasni su oko toga da se sve to pojačava i umnožava upravo u kriznim situacijama i vremenima.

Javnost i vlast dobro poznaju upotrebive prednosti trolova, jer su oni njihova najvernija potpora, finansijska baza i glasačko telo. Zato je izgrađen čitav sistem udovoljavanja trolovskim željama; naprosto, predstavnici javnosti i vlasti imitiraju trolove i time stiču njihovo odobravanje. No razvili su i mehanizme kojima se javnost postepeno savija i prilagođava trolovima. To se prepoznaje u opštem dopuštanju da svako ima pravo na svoje mišljenje, i da je to ona granica preko koje argumentacija ne sme da ide. Ne, svako nema pravo na svoje mišljenje, ako ono ne raspolaže podacima, ako nema tačnosti, osnove u logici i opštim humanističkim merilima; ako je glupo, drugim rečima. To uopšte i nije mišljenje, nego trolovska manipulacija, koja otvara prostor za glupost i netoleranciju. To što glupost nema pravo na diskurzivni život ne predstavlja nikakvu opasnost za demokratiju, kako pobornici „sopstvenog mišljenja“ često hoće da insinuiraju, nego naprotiv, povećava prostor demokratije. Zato je toliko potrebno da oni koji znaju da upotrebljavaju logiku i argumente što češće učestvuju u javnome govoru, kad ih zovu i kad ih ne zovu – a politika skrivanja i prećutkivanja takvih bar je u medijima potpuno jasna. Ko se to još čudi što je takvih sve manje? Tek bez njih mogućno je potpuno razviti uzajamno ulagivanje javnosti i trolova i gubljenje svih kriterijuma. To znači da u javnosti treba svaki put reagovati kada se veštacima reči i misli smanjuje prostor – sve dok su ga dostojni. A sa druge strane treba naprosto raditi protiv trolova. I tako se može definisati građansko ponašanje, ono što smo nekad zvali civilno društvo i ono što ponekad deluje kao nevladino područje.

Jer koliko god su lukavi, snalažljivi, domišljati (sve su to mogućne uzgredne oznake opasne gluposti), trolovi najteže podnose najmanji poraz: kad ne razmišljajući, bez proračuna i narativnog i ideološkog okvira, jednostavno pomognemo biću koje pred sobom vidimo.

Peščanik.net, 29.08.2015.


KLIK

Amin.
grmfrm grmfrm 10:33 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

KLIK

Amin.


Eh pa ceo pescanik je trol inace.
freehand freehand 10:39 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

grmfrm
KLIK

Amin.


Eh pa ceo pescanik je trol inace.

Ne bih se složio. Ima sjajnih i autora i tekstova, kao i onih kontra tome.
Ovo je, na preimer, izvanredan tekst.
fijumau fijumau 13:13 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

Amin.

Elementarno nepoznavanje termina "troll". U rangu sa gotovo opšteprihvaženim ubacivanjem reci "nacoš/fašista" u svaki mogući kontekst.

Ne, svako nema pravo na svoje mišljenje, ako ono ne raspolaže podacima, ako nema tačnosti, osnove u logici i opštim humanističkim merilima; ako je glupo, drugim rečima.

Ovo je već fenomenalno. Prava demokratija na delu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:27 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

fijumau

Ovo je već fenomenalno. Prava demokratija na delu.


Ma ceo tekst je fenomenalan sa tog aspekta. Zaista je izvanredan kao ilustracija jednog pogleda na svet.
freehand freehand 13:30 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

vrabac_u_steni
fijumau

Ovo je već fenomenalno. Prava demokratija na delu.


Ma ceo tekst je fenomenalan sa tog aspekta. Zaista je izvanredan kao ilustracija jednog pogleda na svet.

Dobro, to je kvalifikacija. Šta tačno u tekstu koji je, u pravu si - isustracija jednog pogleda na svet, šovenskog i mrziteljskog, ali ne autorke nego onih o kojima piše - nije istina?
blogovatelj blogovatelj 16:41 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

Dobro, to je kvalifikacija. Šta tačno u tekstu koji je, u pravu si - isustracija jednog pogleda na svet, šovenskog i mrziteljskog, ali ne autorke nego onih o kojima piše - nije istina?


Da nekim slučajem ratuju Jermeni i Azeri, pa Jermeni počnu da beže, slutim da bi ih ovde ovi isti kojima trenutne izbeglice smetaju dočekivali hlebom i solju.
Postoji velika grupa Srba, a još veća miteleuropljana, koja ovim ljudima negira ma kakvo pravo na beg samo iz jednog jedinog razloga. Ti ljudi su muslimani po veroispovesti.
Hajd otvoreno to da kažemo.
A kako nazvati one koji im ta prava negiraju? I takvi imaju ime, nisu ni takvi nepoznati istoriji. Probajte naći odgovor u naslovu Krkarova teksta.
E sad, mnoga se budala u miteleuropi ponosi takvim imenom, dok u Srbiji to nije slučaj. Ali to ne menja činjenicu da i ti Srbi to jesu. Jer ja naprosto ne znam kako drugačije nazvati osobu koja ljudima negira pravo da se sklone na sigurnu teritoriju samo zbog toga jer im je veroispovest pogrešna.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:59 30.08.2015

Re: Spalite ih sve

blogovatelj
Ali to ne menja činjenicu da i ti Srbi to jesu.


e a šta jesu?
blogovatelj blogovatelj 03:33 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

e a šta jesu?


Kako bi ti nazvao osobu koja bi ogromnom broju ljudi uskratila pravo da živi u njihovoj zemlji iz samo jednog razloga, a to je da su ti ljudi muslimani?
Ja bih ih nazvao fašistima, ili nacistima, ili šovinistima, u zavisnosti od toga koliko bi jedinka bila ekstremna po datom pitanju.
A možda je i bolje što ih ne primaju, bolje i to nego da ih jednog dana šalju u konclogore.
bene_geserit bene_geserit 05:32 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

blogovatelj
Kako bi ti nazvao osobu koja bi ogromnom broju ljudi uskratila pravo da živi u njihovoj zemlji iz samo jednog razloga, a to je da su ti ljudi muslimani?
Ja bih ih nazvao fašistima, ili nacistima, ili šovinistima, u zavisnosti od toga koliko bi jedinka bila ekstremna po datom pitanju.

Evo nekoliko predloga:
- Pametnim (onima koji su vec imali iskustvo sa Kosovom i ne zele da budu dovoljno glupi da to naprave sebi ponovo)
- Razumnim- ne zele da prime u sopstvenu zemlju one za koje su sanse da se integrisu vrlo male.
- Onima koji uce iz istorije (a ljudska istorija je istorija borbe za zemlju i resurse maskiranu ovim ili onim razlozima - ono sto su tvoji preci osvojili i odbranili ti neces da poklonis)
- Stedljivim (izbeglice imaju tendenciju da budu godinama na socijalnoj pomoci)
- Da brinu o sigurnosnom aspektu i kriminalu (izbeglice bez dokumenata, kojima ne mozes da proveris kriminalnu proslost, potencijalni teroristi medju njima)
- Opreznim (da ne zele da menjaju etnicku sliku zemlje)
- Postovaocima zakona (koji kaze da ilegalni ulazak u zemlju nije dozvoljen)

A kako bi ti nazvao pripadnike naroda koji su bili pod muslimanima 500 godina, jedva se nesto oslobodili i neku drzavu napravili, opet od muslimana (kao najpriljeznijim clanovima vojske NDH zaduzene za istrebljenje srpske populacije) najebali u WW2, u miru bili is Bosne proterivani, opet vodili rat sa njima i jedva se nekako izdelili, onda im drugi muslimani oteli deo teritorije tako sto su se razmnozavali brzinom nezabelezenom u istoriji civilizacije, dakle pripadnici naroda koji imaju TAKVO istorijsko iskustvo sa muslimanima koji ZELE da dobrovoljno uvezu ogroman broj muslimana u svoju zemlju?
Ja bih ih nazvao idiotima, koliko god da su ekstremni po datom pitanju.
qqriq qqriq 08:00 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

ceo pescanik je trol



freehand freehand 08:01 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

A kako bi ti nazvao pripadnike naroda koji su bili pod muslimanima 500 godina, jedva se nesto oslobodili i neku drzavu napravili, opet od muslimana (kao najpriljeznijim clanovima vojske NDH zaduzene za istrebljenje srpske populacije) najebali u WW2, u miru bili is Bosne proterivani, opet vodili rat sa njima i jedva se nekako izdelili, onda im drugi muslimani oteli deo teritorije tako sto su se razmnozavali brzinom nezabelezenom u istoriji civilizacije, dakle pripadnici naroda koji imaju TAKVO istorijsko iskustvo sa muslimanima koji ZELE da dobrovoljno uvezu ogroman broj muslimana u svoju zemlju?
Ja bih ih nazvao idiotima, koliko god da su ekstremni po datom pitanju.

Jel možeš sad, molim te, isto ovako da sabereš iskustva tog naroda sa, na primer, Nemcima? Pa da daš mudru preporuku za ponašanje naroda?
krkar krkar 09:36 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

Evo nekoliko predloga:


Ovo ispade odličan lakmus za prepoznavanje fašista.

Otprilike kao kad srbočetnicima kažeš da postoje crnogorska nacija i crnogorski jezik. Samo, neki su naučili da na to ne reaguju da bi ispali fini a još nisu kod Čede Antića na kursevima Kako da se ne odate da ste srbski fašista predavali bliskoistočne muslimane.
emsiemsi emsiemsi 10:28 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

krkar
Evo nekoliko predloga:


Ovo ispade odličan lakmus za prepoznavanje fašista.

Otprilike kao kad srbočetnicima kažeš da postoje crnogorska nacija i crnogorski jezik. Samo, neki su naučili da na to ne reaguju da bi ispali fini a još nisu kod Čede Antića na kursevima Kako da se ne odate da ste srbski fašista predavali bliskoistočne muslimane.

Не знам шта фашисти мисле о тој теми (о тзв. црногорцима и слично --- тиме не дирам ичије право да се идентификује како год жели), то је више твој рејон, но ја мислим да су Срби из Црне Горе најбољи Срби и да они говоре српским језиком (познајем их поприлично).

krkar krkar 11:07 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

најбољи Срби


TO je fašizam. Ideja o "najboljim Srbima" (i Hrvatima, Malajcima, Irokezima...).

Samo ti nastavi.
emsiemsi emsiemsi 13:21 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

krkar
најбољи Срби


TO je fašizam. Ideja o "najboljim Srbima" (i Hrvatima, Malajcima, Irokezima...).

Samo ti nastavi.

Немаш појма !
Успут --- исецаш фрагменте, а то није коректно са твоје стране. Ниси ти (ваљда) џибер да се служиш таквим триковима.
Дакле, нисам рекао да су Срби најбољи (шта год ја о њима мислио), него да је један део мог народа, српског, за мене најбољи од нас Срба - а то су Срби из Црне Горе (без обзира што тамо на море нећу никада отићи. Но, отићи ћу у нпр. Бар другим послом).
Понављам, пошто видим да не капираш све из прве --- то је моје мишљење ... оно за мене значи да је то моје мишљење).
krkar krkar 14:26 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

оно за мене значи да је то моје мишљење


Nemaš ti svoje mišljenje. Ti si konzument, ovca iz naci-tora.

To što ti niko ne dolazi na gajbu da ti naredi šta da pričaš ne znači da imaš svoje mišljenje. Imaš kolektivno. Ovčje. Torsko...
emsiemsi emsiemsi 15:07 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

krkar
оно за мене значи да је то моје мишљење


Nemaš ti svoje mišljenje. Ti si konzument, ovca iz naci-tora.

To što ti niko ne dolazi na gajbu da ti naredi šta da pričaš ne znači da imaš svoje mišljenje. Imaš kolektivno. Ovčje. Torsko...

Глупости !
Добро знаш да није тако.
Успут --- није ми јасно како те није срамота (самога себе) да пишеш (такве) будалаштине.
kick68 kick68 16:37 31.08.2015

Re: Spalite ih sve

Evo nekoliko predloga:
- Pametnim (onima koji su vec imali iskustvo sa Kosovom i ne zele da budu dovoljno glupi da to naprave sebi ponovo)
- Razumnim- ne zele da prime u sopstvenu zemlju one za koje su sanse da se integrisu vrlo male.
- Onima koji uce iz istorije (a ljudska istorija je istorija borbe za zemlju i resurse maskiranu ovim ili onim razlozima - ono sto su tvoji preci osvojili i odbranili ti neces da poklonis)
- Stedljivim (izbeglice imaju tendenciju da budu godinama na socijalnoj pomoci)
- Da brinu o sigurnosnom aspektu i kriminalu (izbeglice bez dokumenata, kojima ne mozes da proveris kriminalnu proslost, potencijalni teroristi medju njima)
- Opreznim (da ne zele da menjaju etnicku sliku zemlje)
- Postovaocima zakona (koji kaze da ilegalni ulazak u zemlju nije dozvoljen)

Pametnim, razumnim i onima koji uce iz istorije: ti isti ljudi su podrzavaljuci agresivnu spoljnu politiku svojih vlada, istovremeno podrzali pobunjenike i unistili relativno stabilne (mada diktatorske) rezime drzava iz kojih izbeglice dolaze. Da su pametni bili, imali bi na umu priliv Alziraca u Francusku i Indijaca i Pakistanaca u UK negde sredinom proslog veka, ako cemo uopste istoriju i etnicku sliku zemlje da uzimamo u obzir.
Posle svih tih arapskih proleca, moralo je uslediti neko izbeglicko leto, zar ne?

Stedljivim, opreznim postovaocima zakona: Velika je verovatnoca da ce se sa stotinama i hiljadama ljudi provuci i neki Toni Montana, ali kad su tim ljudima unistili zivote jer im je trebala nafta, pa nek ih prime sad i nahrane, zasto da ne? U buducnosti nek bombarduju i finansiraju budale malo opreznije. Izbeglice sa Kosova primila je Srbija.

Samo da kazem, ja sam u emigraciju otisla sa malom bebom, avionom, i taj mi je put bio najtezi u zivotu, fizicki, emotivno, itd.. Ne mogu da zamislim kakva je muka naterala te porodice da putuju pesice preko pola sveta, opet u neku neizvesnost. I kakva je muka naterala tih sedamdeset da udju u onu hladnjacu...
bene_geserit bene_geserit 04:29 02.09.2015

Re: Spalite ih sve

freehand
Jel možeš sad, molim te, isto ovako da sabereš iskustva tog naroda sa, na primer, Nemcima? Pa da daš mudru preporuku za ponašanje naroda?

Evo odmah cu, cim se koji milion nemackih izbeglica pojavi na granici Srbije.
freehand freehand 06:13 02.09.2015

Re: Spalite ih sve

bene_geserit
freehand
Jel možeš sad, molim te, isto ovako da sabereš iskustva tog naroda sa, na primer, Nemcima? Pa da daš mudru preporuku za ponašanje naroda?

Evo odmah cu, cim se koji milion nemackih izbeglica pojavi na granici Srbije.


Pa pazi, za očekivati je da bi neko ko ovakvu rečenicu napiše
"... onda im drugi muslimani oteli deo teritorije tako sto su se razmnozavali brzinom nezabelezenom u istoriji civilizacije"

Nemce ali kao SS divizije, u uniformi i pod oružjem dočekao kao ideološku braću i oslobodioce, sa hlebom i solju. Spreman da im se pridruži u čišćenju đavoljeg nakota i oslobađanju arijevštine.
bene_geserit bene_geserit 05:31 03.09.2015

Re: Spalite ih sve

freehand
Pa pazi, za očekivati je da bi neko ko ovakvu rečenicu napiše
"... onda im drugi muslimani oteli deo teritorije tako sto su se razmnozavali brzinom nezabelezenom u istoriji civilizacije"

Nemce ali kao SS divizije, u uniformi i pod oružjem dočekao kao ideološku braću i oslobodioce, sa hlebom i solju. Spreman da im se pridruži u čišćenju đavoljeg nakota i oslobađanju arijevštine.

Bila je tako jedna debela koje se secam iz skolskih dana, koja je imala obicaj svako musko koje nije htelo da radi one stvari sa njom da proglasi za pedera.
Ista ti.
Samo sto je tebi svako ko nema misljenje kao ti fasista.

Sto se tice albanaca sa Kosova i Metohije, sta sam to netacno rekao?
Pazi, to sto su se razmnozavali tom brzinom samo znaci da su bili bioloski jaci od srba, i to je za cenjenje.

A danasnje izbeglice - nigde nisam rekao ni da treba da primenimo bugarsko/madjarsku metodu (malo pucanje, malo zidovi), niti da tim ljudima ne treba humanitarno pomoci (hrana, voda, odeca, skloniste kada dodju zimski dani i posebno karta u jednom pravcu da produze dalje).
freehand freehand 06:51 03.09.2015

Re: Spalite ih sve

Bila je tako jedna debela koje se secam iz skolskih dana, koja je imala obicaj svako musko koje nije htelo da radi one stvari sa njom da proglasi za pedera.

Trebalo je da pristaneš. Ne bi te i danas mučile misli o masovnom razmnožavanju.
milisav68 milisav68 07:29 03.09.2015

Re: Spalite ih sve

bene_geserit

Sto se tice albanaca sa Kosova i Metohije, sta sam to netacno rekao?
Pazi, to sto su se razmnozavali tom brzinom samo znaci da su bili bioloski jaci od srba, i to je za cenjenje.

I nema nikakve veze sa političkim odlukama?

Što im onda natalalitet nije bio takav i u samoj Albaniji?

I što im je nataliet "pao" na samom Kosovu (posle `99.)?
qqriq qqriq 13:00 30.08.2015

life is a beach

docsumann docsumann 13:18 30.08.2015

Re: life is a beach

life is a beach


and i am a surfer

qqriq qqriq 13:27 30.08.2015

Re: life is a beach

and i am a surfer


inco inco 20:22 30.08.2015

Ma pusti to...

'ajde što tebe brišu, ti si sitna riba - danas su obrisali i Njegovo visočanstvo Prevashodnog od Feketića i to dva puta sa glavnog sajta zajedno sa priličnim brojem komentara botova (čime su im uskratili pravo na današnji sendvič). Prvo onu vest sa Biz-a sa pompeznim naslovom 'Vučić: A gde se ne živi teže?' (hint: i u Nemačkoj i u Srbiji se živi teže) a onda i onu sa Info-a o tome kako će on na Kosovo da objasni ljudovima tamo kako ga je sramota koliko je njima dobro.

E sad, mož' biti da konzerviraju vesti za populus koji to čita sa svojih radnih mesta pa će sutra opet da objave, a ako je to slučaj mož' sutra objave i tvoj skribovani šamar onom Orbanovom samoodabranom potrčku.

Čudni su putovi B92-ojke...
qqriq qqriq 08:34 31.08.2015

Re: Ma pusti to...


Čudni su putovi B92-ojke...


da su samo čudni!
videla sve to o čemu pišeš......
berman berman 21:34 30.08.2015

korist

Ne možeš imat državu socijale "welfare state" i slobodnu imigraciju , jedno od to dvoje moraš ukinut.. možda će ovi mučenici što ih Orban zatarabljuje biti od koristi na idejnom planu . a idioti koji sad koriste te mučenike za outsorcanu autodestrukciju glumeči naivne crvenkape ,na kraju balade usmjerit će svu svoju agresiju prema njima. Na ličnom planu imam potpunu empatiju prema ljudskim sudminama ,, na idejnom planu raduje me turbulencije u europskoj žabokrečini političkih ideja .
a) država socijale
b) sloboda ljudskog kretanja
ja biram B
bene_geserit bene_geserit 05:35 31.08.2015

Re: korist

Jel moze C) drzava bez socijale i bez slobodne imigracije?
berman berman 21:38 30.08.2015

jare i pare

ne možeš imat državu socijale "welfare state" i slobodnu imigraciju ,
ja biram slobodnu imigraciju , no bojim se da ovi koji se danas najviše raduju dočeku ovih mučenika,zbog svoje outsorcane autodestrukcije ,na kraju svoju agresiju ne usmjere na njih.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:06 30.08.2015

Re: jare i pare

berman
ne možeš imat državu socijale "welfare state" i slobodnu imigraciju ,
ja biram slobodnu imigraciju , no bojim se da ovi koji se danas najviše raduju dočeku ovih mučenika,zbog svoje outsorcane autodestrukcije ,na kraju svoju agresiju ne usmjere na njih.


ovo je verovatno najbolji komentar (uključujući i onaj gore) na ovu temu koji sam pročitao diljem bespuća interneta (usput jako lepo opisuje i gospoju Slapšak, što mi je posebno drago).
krkar krkar 00:42 31.08.2015

Re: jare i pare

ovo je verovatno najbolji komentar (uključujući i onaj gore) na ovu temu koji sam pročitao diljem bespuća interneta (usput jako lepo opisuje i gospoju Slapšak, što mi je posebno drago).


Svrbe vas "desničare" što konclogori što proterivanja što hladnjače u Dunavu što Kravice razne...

ŠkorpiJonizam, brale!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:49 31.08.2015

Re: jare i pare

krkar
ovo je verovatno najbolji komentar (uključujući i onaj gore) na ovu temu koji sam pročitao diljem bespuća interneta (usput jako lepo opisuje i gospoju Slapšak, što mi je posebno drago).


Svrbe vas "desničare" što konclogori što proterivanja što hladnjače u Dunavu što Kravice razne...

ŠkorpiJonizam, brale!


verovao ili ne, ne svrbe me. vrlo jasan stav sam imao tada po tim pitanjima.
pri tome, stvarno sebe ne ubrajam u desničare, mada ne mislim i da je nešto sramota biti desničar, sramota je biti fašista poput slapšakove.
krkar krkar 00:57 31.08.2015

Re: jare i pare

pri tome, stvarno sebe ne ubrajam u desničare


Pa i ja sam te stavio u navodnike, ti si samo opterećen nacijom a ne čini mi se da te toliko opterećuje bilo kakva politička ideologija


mada ne mislim i da je nešto sramota biti desničar


Desničar kao klasični građanski konzervativac - naravno da ne. Ovo vaše glibavo srbovanje koje ide od bljutavog šovinizma do čistog fašizma - e, od toga je normalnog čoveka (jedinku, nepripadnika krda) sramota.


sramota je biti fašista poput slapšakove


Imaš li neko obrazloženje svojim rečima (ono: njen stav - tvoj komentar) ili je dovoljno što je to rekao Šešelj/Obradović/Vulin/Grobar/Šoškoćanin/Hadžić/Čavoški ili ko već iz tog kruga mislilaca duži SŠ?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:08 31.08.2015

Re: jare i pare

ti si samo opterećen nacijom

naravno da jesam! svako jutro se budim preznojen sa pitanjem: "ŠTA ĆE BITI SA SRPSTVOM ?"


Ovo vaše glibavo srbovanje koje ide od bljutavog šovinizma do čistog fašizma - e, od toga je normalnog čoveka (jedinku, nepripadnika krda) sramota.


nastavi da se sramiš, kažu da ponekad to dovodi do nekih spoznaja.

Imaš li neko obrazloženje svojim rečima (ono: njen stav - tvoj komentar) ili je dovoljno što je to rekao Šešelj/Obradović/Vulin/Grobar/Šoškoćanin/Hadžić/Čavoški ili ko već iz tog kruga mislilaca duži SŠ?


Rekao bih da mi je u toj galeriji Vulin ipak najdraži, mada, Obradović je ozbiljna konkurencija.

Čavoški ?!
Fuj! Suviše građanski, peder iz kruga dvojke!
krkar krkar 01:16 31.08.2015

Re: jare i pare

Fuj! Suviše građanski, peder iz kruga dvojke!


I to mu je Partija dala stan u krugu dvojke! CK Univerziteta. Baš kao i Voja (higijenskiji) što je dobio stan u krugu dvojke.

Recite šta hoćete - znale su Službe kako se radi posao!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:22 31.08.2015

Re: jare i pare

Recite šta hoćete - znale su Službe kako se radi posao!


Znale su, slažem se u potpunosti po tom pitanju.
E sad sad, samo je pitanje da li nama treba služba i (ako nam treba) na kojim principima će delovati.
krkar krkar 01:39 31.08.2015

Re: jare i pare

E sad sad, samo je pitanje da li nama treba služba i (ako nam treba) na kojim principima će delovati.


Meni ne treba... ali se i ne pitam. A Služba funkcioniše po istom principu od 1918: da skupi sve o svakome pa da ga ucenjuje. A čovek kvarljiva roba...
emsiemsi emsiemsi 04:59 31.08.2015

Re: jare i pare

krkar
E sad sad, samo je pitanje da li nama treba služba i (ako nam treba) na kojim principima će delovati.


Meni ne treba... ali se i ne pitam. A Služba funkcioniše po istom principu od 1918: da skupi sve o svakome pa da ga ucenjuje. A čovek kvarljiva roba...

Шта ли теби раде ?
krkar krkar 05:30 31.08.2015

Re: jare i pare

Шта ли теби раде ?


Duvaju mi ga takvi kojima je Srpstvo jedino zanimanje.
emsiemsi emsiemsi 05:40 31.08.2015

Re: jare i pare

krkar
Шта ли теби раде ?


Duvaju mi ga takvi kojima je Srpstvo jedino zanimanje.

Мени Српство није занимање, тако да не може да буде нити једино.
Мени је Српство уеј-оф-тхинкинг.
Будимо људи, да би могли да будемо Срби.
anonymous anonymous 06:47 31.08.2015

Re: jare i pare

berman
ne možeš imat državu socijale "welfare state" i slobodnu imigraciju ,
ja biram slobodnu imigraciju , no bojim se da ovi koji se danas najviše raduju dočeku ovih mučenika,zbog svoje outsorcane autodestrukcije ,na kraju svoju agresiju ne usmjere na njih.


.... a možeš li da imaš državu socijale "welfare state" bez podrivanja država, ratova, pljačkanja, otimanja resursa i svega drugog širom planete ........ ???


....Da li si svestan da u većini zemalja Zapada .......jedno proizilazi iz drugog .......

.....i da na to debelguzi Amer i Englez (u većini ) bez razmišljanja i prevelikog protivljenja pristaju .... zbog welfare ....
grmfrm grmfrm 07:34 31.08.2015

Re: jare i pare


.... a možeš li da imaš državu socijale "welfare state" bez podrivanja država, ratova, pljačkanja, otimanja resursa i svega drugog širom planete ........ ???


....Da li si svestan da u većini zemalja Zapada .......jedno proizilazi iz drugog .......

.....i da na to debelguzi Amer i Englez (u većini ) bez razmišljanja i prevelikog protivljenja pristaju .... zbog welfare ....


Za zapad welfare je baziran na principima commonwealth-a ili ti dominacija nad resursima planete.

Pa kako su briti vladali? Vojskom dakako ali pre svega kontrolom kretanja robe i usluga.
emsiemsi emsiemsi 15:14 31.08.2015

Re: jare i pare

vrabac_u_steni

...
Čavoški ?!
Fuj! Suviše građanski, peder iz kruga dvojke!

Мислим да се ти зезаш --- Чавоски је ретко коректан и фин човек, прави достојанствени Србин.
bene_geserit bene_geserit 05:07 02.09.2015

Re: jare i pare

anonymous
... a možeš li da imaš državu socijale "welfare state" bez podrivanja država, ratova, pljačkanja, otimanja resursa i svega drugog širom planete ... ???
...Da li si svestan da u većini zemalja Zapada ...jedno proizilazi iz drugog ...
...i da na to debelguzi Amer i Englez (u većini) bez razmišljanja i prevelikog protivljenja pristaju ... zbog welfare ...

Evo recimo Svedska, Finska, Norveska, Kanada, Australija, Novi Zeland, Irska - jel mogu da padnu primeri podrivanja drzava, ratova, pljackanja, otimanja resursa, cisto ono da prosvetilis i nas. U najboljem slucaju ces da dodjes do primera kako je Kanada poslala par aviona negde i da su Kanada i Norveska clanice NATOa od osnivanja.
Kako je Japan postao welfare state posto je bio potpuno razrusen i okupiran krajem WW2? Koga su to okupirali i opljackali?

Bogate naftom zemlje (Saudijska Arabija, Emirati, Bruneji, Katar, Kuvajt, Bahrein) su do izvesne mere "welfare states" ekskluzivno za njihove gradjane. Nisam siguran ni koga su oni podrivali i pljackali.

Usput, ne znam sta ti mislis da "welfare state" znaci, ali drzava ne mora da bude bogata da bi bila welfare state.
Wikipedia: "The welfare state involves a transfer of funds from the state, to the services provided (i.e., healthcare, education, etc.), as well as directly to individuals ("benefits". It is funded through redistributionist taxation and is often referred to as a type of "mixed economy". Such taxation usually includes a larger income tax for people with higher incomes, called a progressive tax. This helps to reduce the income gap between the rich and poor."
bene_geserit bene_geserit 05:22 02.09.2015

Re: jare i pare

A sto se tice ubrajanja USA u welfare state, to je mozda formalno tacno.
Uostalom troskovi drzave su 40% GDPa (od cega ~pola otpada na socijalu) - gde su ona lepa vremena kada su bili 4-5% (pre krize 30-tih).
Mada i formalno USA, Kanada, Australija, Japan se pre ubrajaju u liberalne zemlje gde dominira trziste i privatno vlasnistvo.
qqriq qqriq 07:48 31.08.2015

u slici, da zahvalim pametnom Tasi



bladerunner92 bladerunner92 10:09 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

Vidi QQ pa ja i ti smo po malo i slicne - i meni je moto - milosti ne trazim niti bih je dala , volim i ja talase a isto mislim i o "prepametnom" Tasi (pazi ovde mozes da se okliznes, mislim kad je u pitanju to koliko je on pametan , prepametan, nepametan i sl). Doduse ja kad bih stavljala njegovu sliku ja bih stavila sliku debele gnjide - mada je umeo da demonstrira neverovatnu okretnost bas kao neka neka mrsava gnjida
qqriq qqriq 10:36 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

Vidi QQ




Suprer mu onaj opis nas.......
bladerunner92 bladerunner92 10:46 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

Suprer mu onaj opis nas.......


tri tacke idu u nastavku QQ , tri a ne 6
a svidja mi se i sto ti se svidja Varufakis , i meni se svidja
samo prave zene mogu da vide ono nesto u njemu
qqriq qqriq 10:57 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

tri tacke idu u nastavku QQ , tri a ne 6


zamanem ja i deset, ne volim pravila.
što se yanisa tiče, pitao me neko kod krla na blogu šta bih mu pisala da mogu.

evo: i love you man, i love you man, i love you man, i love you man........................
što je najbolje, ja mu i pišem, obavezno dodam respect sir.

Unfuckable Unfuckable 11:05 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

samo prave zene mogu da vide ono nesto u njemu


baš baš : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bladerunner92 bladerunner92 11:29 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

baš baš : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


tasadebeli tasadebeli 18:18 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

qqriq






Па шта нам ХВали! Ето, сама реци... Има ли у Србији боље журке од ове овде?








(Јбт, малопре ми је један ових мајмуна са твоје слике намиигнуо!)
qqriq qqriq 20:06 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi


(Јбт, малопре ми је један ових мајмуна са твоје слике намиигнуо!)




bladerunner92 bladerunner92 21:17 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

tasadebeli


bedo jedna ljudska
tek ces ti da igras i kad ti se ne bude igralo
freehand freehand 21:22 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

bladerunner92
tasadebeli


bedo jedna ljudska
tek ces ti da igras i kad ti se ne bude igralo

A razlog da ovako vređaš čoveka je?
emsiemsi emsiemsi 21:27 31.08.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

freehand
bladerunner92
tasadebeli


bedo jedna ljudska
tek ces ti da igras i kad ti se ne bude igralo

A razlog da ovako vređaš čoveka je?

Ма, то ти је све полудело ! (или се, можда, дрогира - ко би га знао).
tasadebeli tasadebeli 00:17 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

bladerunner92
tasadebeli


bedo jedna ljudska
tek ces ti da igras i kad ti se ne bude igralo





Реци ми да ли ти је ово неки смисао за хумор или ти то озбиљно? Или си ме, можда, побркала са неким?

Ако је смисао за хумор, добро, нека те... Не разумем баш, али нека те...

А ако је озбиљно, о чему се онда ради? Чиме сам ово заслужио?

Не сећам се да смо се икада и дописивали овде на овом блогу ти и ја... Можда јесмо, али не могу да се сетим тога...

Чак и нисам овде на Кркијевом посту одговарао на онај твој први коментар у којем ме помињеш, него сам одговорио на ону слику Куку...

Ако ми се већ обраћаш на овај начин, волео бих да знам зашто... Што би рекли, кад ме већ бију, нека ми барем кажу зашто, биће ми лакше.

Може и на ПП ако не желиш овде... Како год ти одговара...
bladerunner92 bladerunner92 06:35 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

tasadebeli


meni je u stvari uvek bilo neprijatno da gledam kad neki ljudski primerci pocnu da gmizu i pokazu koliko nisko mogu da idu i na sta je sve spremno jedno ljudsko bice . Medjutim kad si ti u pitanju iako mi je neprijatno , predstavlja mi i izuzetno zadovoljstvo. Zamisljam npr NJanju i Marka, Biljanu 77 ili Princija, oni su mi nekako prvi pali na pammet iz odredjenog razloga -druge ne zelim ni da imenujem a ima ih - dok citaju ovo tvoje prethodno obracanje meni i mislim -- kako li razmisljaju , sta li su pomislili , sta im je proslo kroz glavu kad su procitali ovo sto si napisao. Sta ti mislis?



izvini, tesko da cu s tobom razgovarati na PP, dovoljno se osecam ruzno sto sam i ovo malo porazgovarala s tobom
freehand freehand 10:25 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

izvini, tesko da cu s tobom razgovarati na PP, dovoljno se osecam ruzno sto sam i ovo malo porazgovarala s tobom

Kako li izgleda kad mnogo sa nekim razgovaraš? Mislim, ovako sam ja zamišljao nekako ženu-taksistu, divljaka sa Surčina.
tasadebeli tasadebeli 13:24 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

bladerunner92
tasadebeli


meni je u stvari uvek bilo neprijatno da gledam kad neki ljudski primerci pocnu da gmizu i pokazu koliko nisko mogu da idu i na sta je sve spremno jedno ljudsko bice . Medjutim kad si ti u pitanju iako mi je neprijatno , predstavlja mi i izuzetno zadovoljstvo. Zamisljam npr NJanju i Marka, Biljanu 77 ili Princija, oni su mi nekako prvi pali na pammet iz odredjenog razloga -druge ne zelim ni da imenujem a ima ih - dok citaju ovo tvoje prethodno obracanje meni i mislim -- kako li razmisljaju , sta li su pomislili , sta im je proslo kroz glavu kad su procitali ovo sto si napisao. Sta ti mislis?



izvini, tesko da cu s tobom razgovarati na PP, dovoljno se osecam ruzno sto sam i ovo malo porazgovarala s tobom



Извини, али ти изгледа ниси свесна чињенице да, осим пар најближих људи које вероватно имаш у сопственом породичном окружењу, остатак човечанства баш брига како се ти осећаш у било којој ситуацији, па чак и у овој када те нешто тера да упорно настављаш комуникацију са мном, Тасом Дебелим, колико год се тога гадила, иако те нико не приморава да то себи радиш.


Џабе је изгледа све ово...

И даље не знам о чему говоримо иако ти тврдиш да си рекла и више него што желиш.

Нити ми је јасно какве везе имају ови људи које си поменула са тиме што си ми приденула као особине.

(Тек сад сам погледао линк из оног твог првог коментара... Капо у логору? Тек сада ништа не разумем...)

Мислим и мислим чиме ли сам то тебе толико погодио, те чиме ли сам те људе толико својим понашањем ојадио да би их ти бранила од моје злоће, људске беде или штагод већ,, али не могу да се сетим ниједне такве ситуације.

Све више мислим да си ме заменила са неким...

(Или сам укључен у неки психо-социјални експеримент без мог знања? Матрикс?)

На крају крајева, што па ја па морам баш све и да разумем?

Није ми то баш ни толико битно, право да ти кажем, а теби ако то представља уживање, настави ти слободно... Само напред!


П.С. - А да ниси ти можда службеница неке од ове две владине агенције у образовању? Оног Завода за унапређивање образовања и васпитања или оног Завода за вредновање квалитета образовања?

Ако си њихова службеница (или дружбеница), могуће је онда да сам на неким скуповима или овде на блогу испровоцирао то твоје губљење осећаја за пристојност и међусобно уважавање у комуникацији.

Кажем, могуће је, људи смо и хвала богу нисмо сви исти, али чак ни у случајевима тих друштвених паразита из та два поменута Завода за образовање такво понашање не оправдавам. Разумем га, али га не оправдавам.

Како год било да било, нека си ти мени вазда здрава и насмејана, а све друго ћемо лако постићи!
emsiemsi emsiemsi 16:07 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

bladerunner92
tasadebeli


meni je u stvari uvek bilo neprijatno da gledam kad neki ljudski primerci pocnu da gmizu i pokazu koliko nisko mogu da idu i na sta je sve spremno jedno ljudsko bice . Medjutim kad si ti u pitanju iako mi je neprijatno , predstavlja mi i izuzetno zadovoljstvo. Zamisljam npr NJanju i Marka, Biljanu 77 ili Princija, oni su mi nekako prvi pali na pammet iz odredjenog razloga -druge ne zelim ni da imenujem a ima ih - dok citaju ovo tvoje prethodno obracanje meni i mislim -- kako li razmisljaju , sta li su pomislili , sta im je proslo kroz glavu kad su procitali ovo sto si napisao. Sta ti mislis?



izvini, tesko da cu s tobom razgovarati na PP, dovoljno se osecam ruzno sto sam i ovo malo porazgovarala s tobom

Не знам шта је њима прошло кроз главу, али да ти кажем шта је мени прошло (кроз главу).
Ево да ти кажем (додуше, ово пишем због других, не зног тебе) --- питам се шта је то код људи што их чини толико агресивним - до распада ?
Успут --- Дебели Тасо, немаш ти коме да се правдаш нити да се преиспитујеш.
Накарадно агресивне особе су мазохисти --- обожавају грубу игру. Са њима могу кркан, урбана герила и слични. Ти си фин човек.
tyson tyson 17:57 01.09.2015

Re: sajko

Реци ми да ли ти је ово неки смисао за хумор или ти то озбиљно? Или си ме, можда, побркала са неким?

Živ nisam dok ne vidim šta dođavola može da izazove toliku količinu agresije, i to na jednom blogu gde se malo ko poznaje u pravom životu.


tasadebeli tasadebeli 20:04 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

emsiemsi

Успут --- Дебели Тасо, немаш ти коме да се правдаш нити да се преиспитујеш.
Накарадно агресивне особе су мазохисти --- обожавају грубу игру.



Хвала ти, Емсоне, али не правдам се... Само сам радознао...

Или, прецизније речено, био сам радознао, више нисам...


(Шта ћу, одавно сам научио шта се у највећем броју случајева догађа радозналима када постављају питања, али ме то ипак сваки пут изненади јер је та радозналост код мене увек јача од оних претходно стечених искустава.)
freehand freehand 20:20 01.09.2015

Re: sajko

tyson
Реци ми да ли ти је ово неки смисао за хумор или ти то озбиљно? Или си ме, можда, побркала са неким?

Živ nisam dok ne vidim šta dođavola može da izazove toliku količinu agresije, i to na jednom blogu gde se malo ko poznaje u pravom životu.



Tako to rade samo prave žene u hroničnom peemesu.
Mislim, meni je prosto neverovatna i zapanjujuća tolika želja da se neko ko ni jednom rečju to nije izazvao na bilo koji način javno uvredi i ponizi.
A smeo bih da se kladim da je kombinacija omaške/zamene i kokošije pameti u pitanju.
bladerunner92 bladerunner92 20:38 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

tasadebeli


prajsles majke mi

A sto se tice capa-pomenutog u prvom komentaru da ti pojasnim posto su ti kapaciteti izgleda slabi- to je onaj koji maltretira druge (vise i od samih ss-ovaca) iz koristi ili da bi se nekom uvuko. Da li ti je sada nesto jasnije ili poznatije ?

Nice try sa PP - (sad mi zao sto te nisam pustila da mi objasnis na PP sta imas )
bladerunner92 bladerunner92 20:39 01.09.2015

Re: sajko

freehand


oooooooo get a job vec jednom!
zilikaka zilikaka 20:41 01.09.2015

Re: sajko

Tako to rade samo prave žene u hroničnom peemesu.
Mislim, meni je prosto neverovatna i zapanjujuća tolika želja da se neko ko ni jednom rečju to nije izazvao na bilo koji način javno uvredi i ponizi.
A smeo bih da se kladim da je kombinacija omaške/zamene i kokošije pameti u pitanju


Komšija, nema to mnogo veze sa vrstom hromozoma kolko sa karakterom i vaspitanjem.

Dakle, snajka, ne znam šta bi nabrojane kolege o čemu mislile, al da ti kažem da je Tasa jedan od najpitomijih ovde, i da strogo vodi računa da koga ne uvredi. To mora da se poštuje.

Ono šta ti misliš, il šta si umislila malo koga zanima, al ti svakako ne daje pravo da tim tonom nastupaš.

Ako je u pitanju bio nesporazum, elementarni red bi bio da se izviniš čoveku.




tasadebeli tasadebeli 20:50 01.09.2015

Re: u slici, da zahvalim pametnom Tasi

bladerunner92

A sto se tice capa-pomenutog u prvom komentaru da ti pojasnim posto su ti kapaciteti izgleda slabi- to je onaj koji maltretira druge (vise i od samih ss-ovaca)



Јбт, па ти си изгледа неки мој бивши ђак којег сам малтретирао граматиком и правописом!

Уживај, дошло је и твојих пет минута!
freehand freehand 20:50 01.09.2015

Re: sajko

Komšija, nema to mnogo veze sa vrstom hromozoma kolko sa karakterom i vaspitanjem.

Generalno nema, sem kad dotična paradira ovde ističući sopstveno svojstvo prave žene. Ono, Amazonka sa Topčiderske reke. Pa kakav Amazon taka i Amazonka.
bladerunner92 bladerunner92 21:13 01.09.2015

Re: sajko

zilikaka



siiiiine al ja ne mogu da prestanem da se smejem :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sto bi rekla endzi 'naci film bato!

Taso dodji da ti sapnem nesto (samo disi polako i udalji se lagano i cuti , nista ne brini ima samo par njih sa bloga koji znaju o cemu pricam , sh'a te briga samo se pravi blesav i lagano se udalji )

edit: izvinjavam se Taso, moja greska - samo par blogera i 16 000 policajaca koji ne vole da ih neko pravi majmunima
freehand freehand 21:19 01.09.2015

Re: sajko

Taso dodji da ti sapnem nesto (samo disi polako i udalji se lagano i cuti , nista ne brini ima samo par njih sa bloga koji znaju o cemu pricam , sh'a te briga samo se pravi blesav i lagano se udalji )

Ok, jel mogu i ja sad našu malu tajnu da puknem ovde pred užagreni populus?
emsiemsi emsiemsi 21:27 01.09.2015

Re: sajko

bladerunner92
zilikaka



siiiiine al ja ne mogu da prestanem da se smejem :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sto bi rekla endzi 'naci film bato!

Taso dodji da ti sapnem nesto (samo disi polako i udalji se lagano i cuti , nista ne brini ima samo par njih sa bloga koji znaju o cemu pricam , sh'a te briga samo se pravi blesav i lagano se udalji )

Ја мислим да се ти зајебаваш !
Додуше - битно је да је теби лепо.
zilikaka zilikaka 22:11 01.09.2015

Re: sajko

'naci film bato!

samo par blogera i 16 000 policajaca koji ne vole da ih neko pravi majmunima

Može film, al nešto držim da je o takvim individualnim senzacijama napisano već poprilično knjiga.
Negde ih zovu i udžbenicima.
qqriq qqriq 07:50 31.08.2015

varufakisa poštujem

ovo mi verenik, aman!



blogovatelj blogovatelj 12:43 31.08.2015

Re: varufakisa poštujem

ovo mi verenik, aman!


Verena si sa cigarom?
qqriq qqriq 07:58 31.08.2015

uostalom

gde je princi?
to je pitanje, jedino pitanje koje me na blogu interesuje.




princi princi 08:03 31.08.2015

Re: uostalom

De si, bre, qqriq! Princi se iskupao, isuncao, izezao s klincima, poispijao kaipirinje, naslusao super mjuze, ispricao o fizici, fermionima, bozonima i bizonima, sav je k`o puskica, do nepristojnosti.
qqriq qqriq 08:10 31.08.2015

Re: uostalom

princi
08:03 31.08.2015 / *novo
Re: uostalom
De si, bre, qqriq! Princi se iskupao, isuncao, izezao s klincima, poispijao kaipirinje, naslusao super mjuze, ispricao o fizici, fermionima, bozonima i bizonima, sav je k`o puskica, do nepristojnosti.





ama bacila ja molopre tarot, reko mi pitaj pitaj, obradovaćeš se!

Unfuckable Unfuckable 08:49 31.08.2015

Re: uostalom

ne, sine, biće ovde sexa, kevemi
qqriq qqriq 09:06 31.08.2015

Re: uostalom

Unfuckable
08:49 31.08.2015
Re: uostalom
ne, sine, biće ovde sexa, kevemi




al grešiš, mentalna spojka.
malo i karakterna :)))))))))))))))))))))))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana