In memoriam

Jebem ti život

Predrag Brajovic RSS / 03.09.2015. u 19:19

Gost autor: alselone 

 

Postoje fotografije koje samo posle jednog pogleda nosimo sa sobom čitav život. Nikada zaista ne nestanu, samo se sakriju u dubljim nivoima svesti i podsvesti te nam se vrate kada one to žele, u snovima, dok čekamo na semaforu, dok se kupamo, dok ljuljamo dete na ljuljašci...

To su fotografije koje pokazuju svu surovost sveta u kom živimo, a na drugom nivou i svu surovost bivanja čovekom, svu surovost života. Ovo je svet koji smo mi napravili.

 Neka ti je laka zemlja, anđele mali, mali borcu i tragaču za srećnim životom. 

 

mlLCo5j.jpg?1 



Komentari (402)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:34 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Da djeca umiru i da to nije lijepo i pravedno?


da je civilizacija koja je to dozvolila, ciji je ovo krajnji domet-sjebana, bolesna, promasena,... sa svim Afrikama, Avganistanima, Irakom,...da Evropa sa zicama, zidovima, brojevima koje ispisuje na ruci, gasnim bombama, kamionima za umiranje i Bosancicama koje iz svog izbeglistva agituju protiv tudjeg, muslimanskog trazenja spasa, nije vredna nicega...gde su njihovi ocevi trebali da vode racuna,da prave bolji i pametniji zivot...a sto nisu vodili racuna vasi ocevi i pravili bolji i pametniji zivot.
naginata_83 naginata_83 09:55 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...


Q
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:16 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Neumjesno sve, fake, smrt koja je maltene ugodna za oko. Nema na slici ni krvi ni djece bez udova.


За мене је лично узнемирујућа чињеница да се емпатија у великој мери своди на питање естетике смрти, а за оне мученике из душегупке су требали дани да се утврди колико их је уопште било, па на крају од 20 и 50 стигосмо до 71.
angie01 angie01 10:25 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

За мене је лично узнемирујућа чињеница да се емпатија у великој мери своди на питање естетике смрти,


ne znam na osnovu cega ovo kazes?!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:07 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

. Germani im kažu dođite al i Mađarima naređuju da rade to što rade.


Da, ta priča je tek interesantna, i onda svi udri po Mađarima, a Orban se sa svojom reputacijom neopevane budale taman namestio.
tess tess 11:38 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
i Bosancicama


Dobro, angie01, svi znamo da me ne voliš. Ccc.
:)

I, evo, sad sam u dilemi:
1. Dal da odgovorim, angie01, na njene drhturave komentare komarčeve snage.
2. Da je ignorišem jer mi je, uglavnom, žao. I jer nemam pojma šta bi ti od mene, tako nejako, osim da ne dolazim ovde.

S' koje strane da priđem ovom tvom napaćenom malograđanskom fašizmu i gradskoj melanholiji što te ophrvala onomad kad se Jugoslavija raspade?

Vidi, u pravu si ti i za očeve moje i kurajbere i za moj - nazovimo ga, a kako drugo - velikosrpski fašizam, da ne kažem književno desničarenje, sve je to tako.

Evo, ovih dana posmatram Austrijance i u čemu je njihov racio i humanost? Znaš u čemu? U faktu: Kako smo vas primili tako ćemo vas spakovati nazad ako nas ne budete slušali ili ako se ne integrišete u naš civilizovan svijet.

Hmm..ne čuh ni jednog humanistu i socijalistu da je manje ili više Austrijanac pa i u odnosu na sve jasnije desničarenje.
Tj. oni sad ovo sve koriste za mnoga obračunavanja, ali to i nije tema.
Biće ti previše koliko odlično poznajem društvo u kojem živim, društvo iz kojeg sam došla ili čak i to u kojem si ti i iz kojeg kao piranica iz akvarijuma plivkaš i tipkaš.

Dozvoli da razmislim na kakav način, uopšte, komunicirati sa tobom. Važi?

tess tess 11:40 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Srđan
dođi lepo kod nas u Novi Sad

Ma da, pa da se angie01 šlogira.
Beži, bre. :)
tess tess 11:41 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

vrabac
Da, ta priča je tek interesantna

Propast, paradox i licemjerje 24 sata.
tess tess 11:43 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

principessa
За мене је лично узнемирујућа чињеница да се емпатија у великој мери своди на питање естетике смрти

Da.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:01 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

tess
Srđan
dođi lepo kod nas u Novi Sad

Ma da, pa da se angie01 šlogira.
Beži, bre. :)


Ma dobro, Anđa je u Beogradu preživeće, lepo dođeš u Novi Sad da okupiš starešine tih tvojih bosanskih plemena i konačno dovedete u red svoje saplemenike pošto vaša zajednica "ubedljivo prednjači po agresivnosti" i ugrožava mirne i pitome мителеуропљане.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:35 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
За мене је лично узнемирујућа чињеница да се емпатија у великој мери своди на питање естетике смрти,

ne znam na osnovu cega ovo kazes?!

Анђо, смрт сваког детета је трагична, али нисам приметила ни посебну заинтересованост, а о лавини саосећања да и не говорим, за несрећну децу из Фалуџе, за децу из аустријске душегупке од пре пар недеља или уосталом за српску децу - жртве бомбардовања '99. Ти си обично веома перцептивна, па не знам како ти је промакло да се и на овом блогу показало да је неподобно и споменути девојчицу Милицу Ракић, а фотографија њеног тела у мртвачници је брже-боље уклоњена.

Са друге стране, несрећни Ајлан као да је заспао. Онда наступа фотошоп са мобилом изнад његовог телашца, доцртаним крилима анђелчета итд. Ето, о тој естетици говорим.
angie01 angie01 12:37 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Dobro, angie01, svi znamo da me ne voliš. Ccc.


ovo nije tacno, na neke tvoje komentare sam davala preporuke- ovako reagujem na tvoje pritajenu agresivnost, upakovanu u lazne moralne prozivke.


Dal da odgovorim, angie01, na njene drhturave komentare komarčeve snage.


ju, ju, pa jesili se napela da mi kazes- ja nekog o kome ovako mislim, ne pominjem u apsolutno svakom komentaru, imali oni veze sa necim izrecenim, ili ne, bio taj neko prisutan ili ne.


Da je ignorišem jer mi je, uglavnom, žao. I jer nemam pojma šta bi ti od mene, tako nejako, osim da ne dolazim ovde.


kao sto vec rakoh, ne foliraj nespretno, jer ne ignorises ni kada nista sa mnom veze nema- uvek sam ti u mislima:).



S' koje strane da priđem ovom tvom napaćenom malograđanskom fašizmu


pa sad, ako nije fasizam ovo,

Milion muslimana treba milion žena, milion žena rodi 5 miliona djece za koje bi vi našli i dječiji dodatak i džamije i razumjevanje ako vas preziru, jedan dan. A, svoju rođenu djecu iz Krajine, Kosova, Bosne, po Srbiji bombardovanu ne razumijete.

ne znam sta je i to jos doviknuto iz busije zauzete zbog slicnih nevolja, al sa idejom da se novi gurnu nogom, kako vec obicaj nalaze,...pa jos muslimani.

Evo, ovih dana posmatram Austrijance i u čemu je njihov racio i humanost? Znaš u čemu? U faktu: Kako smo vas primili tako ćemo vas spakovati nazad ako nas ne budete slušali ili ako se ne integrišete u naš civilizovan svijet.



a sta bi ti htela- pa tako je svuda, evo i ti upozoravas na muslimane- ne znate vi kuda sve to vodi i slicna sranja, samo ste vi vec pristigli ugrozeni presingom da se integrisete???,.. da si isla u vrtic, znala bi da u drustvu postoje pravila da bi ono moglo da funkcionise, al hebiga.

U Kanadu, tes, stizu iz celog sveta, i iz Avganistana, Pakistana, Etiopije,...i cim spuste nogu iz aviona, oni usvoje pravila, jer ce inace biti sankcionisani- ne znam kako zamisljas da sad svako pokaze raskos svojih navika i obicaja zbog kojih su i pobegli, a pri tome, sve sto predstavlja njihovu kulturu i tradiciju, vlada podstice da se i pokaze i odrzi i razmeni.

to u kojem si ti i iz kojeg kao piranica iz akvarijuma plivkaš i tipkaš.



izvini me tes, to sto si ti zamislila i tako blesavo karikiras- naprosto nije tacno,....a i vise sam zivela po raznim stranama sveta- pa i u toj Austriji, i svuda se ponasala kako obicaji te sredine nalazu, kad su me vec primili- da bi me u malicioznom komentaru strpala u akvarijum.

Dozvoli da razmislim na kakav način, uopšte, komunicirati sa tobom. Važi?


koja smesna foliraza, pa uredno komuniciras i to prilicno agresivno i nepristojno, ucitavajuci neke svoje zamisljaje da bih ti se ukoplila u pricu,...cak i kada apsoluno nista sa tobom veze nema.
angie01 angie01 12:45 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

али нисам приметила ни посебну заинтересованост, а о лавини саосећања да и не говорим, за несрећну децу из Фалуџе, за децу из аустријске душегупке од пре пар недеља


koliko vidim, net je bio i dalje je preplavljen slicnim reakcijama i za taj uzas.


или усталом за српску децу - жртве бомбардовања '99.


mora da ti je promaklo, jer je o deci i o svim zrtvama bombardovanja pisano onoliko,...al mi malo muka od tog prozivanja, kada se o nekoj tragediji prica, da se odmah poziva na neku drugu,...dozvoli da je ovaj blog vapaj za svu decu.

Ono sto je strasno- sto reakcija svih nas nije dovoljna, sto je potrebno nesto mnogo konkretnije, masovnije i brze,...a toga nece biti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:17 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Ја не желим да упоређујем и рангирам жртве. То међутим раде медији, а они су изабрали да нам презентирају слику мртвог дечака на плажи који изгледа као да је уснуо. Свако од нас је видео мало дете како спава на стомаку, а свакоме је познат и амбијент пешчане плаже. По принципу да се лакше емпатише са познатим, блиским и сличним, та слика је реплицирана и реплицирана (а фотошоп је део сладуњаве естетике кича).
jer o deci i o svim zrtvama bombardovanja pisano onoliko

Можда је писано онолико, али не и довољно да свако од нас зна име и презиме сваког страдалог детета.

Име Ајлана Курдија ћемо сви знати и после десет година (као што нпр. и данас знамо име Јана Палаха).
angie01 angie01 14:15 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

По принципу да се лакше емпатише са познатим, блиским и сличним,


ja to nisam ni primetila, ako mi verujes,...jednako me pogodila slika oca koji place i sa deteom u narucju pokusava da predje postavljenu bodljikavu zicu,...mogu sada da ti nabrajam, na zalost onolike druge- to je ista slika naseg sveta u kome je tako nesto moguce, a mi ocigledno ne cinimo dovoljno da to sprecimo,

nego nam je bitno, sto ce se zapamtiti ime decaka Ajlana Kurdija.

Daj boze da ga zapamtimo i ne zaboravimo u ime sve ostale nevine stradala dece i krenemo da cinimo nesto konkretno da sprecimo da stradaju neka druga deca.
tess tess 15:56 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
pa sad, ako nije fasizam ovo,

Milion muslimana treba milion žena, milion žena rodi 5 miliona djece za koje bi vi našli i dječiji dodatak i džamije i razumjevanje ako vas preziru, jedan dan. A, svoju rođenu djecu iz Krajine, Kosova, Bosne, po Srbiji bombardovanu ne razumijete.


Sad ti mene kao raskrinkavaš ili šta?

Pa, sad, ovo nije fašizam. - to što ti nemaš karakter pa mi odgovaraš kad me banuju, to je nešto drugo.

Hm, i, vidi kako sam to dobro napisala.
Ne, to nije fašizam. Ali me mrzi da ti pojašnjavam jer tebi čovjek "učitava". I kad ne kontaš.

(I, ovaj dječak sa slike je Kurd, a fotograf je Turkinja. Turci dijele ljude na muslimane i nemuslimane i na Kurde. Kurde naoružavaju Njemci a u Austriji se sukobljavaju često na ulici sa Turcima, Turci ih bombarduju ovih dana , ne u Austriji nego tamo gdje nečiji i ničiji očevi ratuju, valjda oni znaju što, moji su znali.)

angie01, ne čitam šta pišeš osim kad mi se obratiš - i, ti imaš apsolutno pravo da me ne zarezuješ -evo, sad sam ovo na preskok pogledala, kao kad brzo mislim a ti mi nešto gnjaviš. I ne samo ti, takva sam.

Sve što rekoh, stoji. Srbija bi lako mogla postati geto. Čak tad nisam ni mislila na tih milion muslimana koje Srbija nije u stanju ni da primi ali EU jeste. I, njihovih 5 miliona djece školovati. I, izgraditi im bogomolje, posebno Germani kod kojih matrijarhat caruje a u crkve i ne idu, žele jaku i ravnopravnu ženu kraj sebe i da idu na Mars. Hm. I da, suočiti se sa prezirom.

Oni, migranti, već imaju dvije rute koje bi zaobilazile zid (jedna je preko Albanije, Kosova, CG, Bosne, HR i SLO do Beča), imaju iskustvo, imaju namjerno izazvane zastoje, obećanje Merkel da će biti primljeni, ne svi (pazi, uporno ih ona zove i uporno govori da neće biti svi primljeni, čovječe, i uporno je novinari pitaju šta sa onim nacošima koji pale kampove i koji je bojkotuju i vrijeđaju), dalje, imaju načine kako uzdrmati javnost, i na koncu: dobrodošlicu u vašu zemlju.

Prognoziraju da će nekoliko milioni ljudi dolaziti u narednih 5 godina. Germani će uzimati one od koje imaju korist, desničari jačati. I, logično biće oni koji će i tražiti kod vas azil, ostati, vratiti se u Srbiju ako ih neće EU, pa i od vas upadati preko zida, il ušančiti se tako, tražiti prava, dječiji dodatak i džamije i prezirati. Šta je tu fašizam? Da li si ti u stanju da im to pružiš kao EU? Mađari, Česi i Slovaci kažu da nisu.

Na primer, sjajno su nacoši u Mađarskoj kontrolisani ovih dana. A, ima ih.

Kancelara Austrije 300.000 ljudi manje gledalo na TV. Njega 700.000 ljudi a nacoša iz FPÖ milion i nešto. Rekordnih milion i nešto od kad je ta stranka osnovana.
-u ovoj zemlji, ministar Sebastian Kurz zna šta priča, sve ostalo je u raspadu pod površinom.

Ne vjerujte im. Izbori su 2017. ja ne bih išla dalje od te dvije godine u budućnost. Njemcima i Mađarima još manje vjerovati. Njemci su jači i dalje od zida, Njemci zbog mira u kući pričaju o suživotu a rade potpuno drugo, Mađari su otvoreno desničari, pobogu.
No, meni je to sve ni iz džepa ni u džep, desničarima austrijskim neću privoleti jer ne bih kao stranac da kamenujem strance. Odoh na Novi Zeland, prevazišla sam Evropu.

I mislim da je u Srbiji dovoljno humanih, očajnika, popadija, umetnica, totalnih budala sa šarlatanom na vlasti, da uvale zemlju u čabar u kojem bi sutra upravo ti desničari ginuli. I to nije korekt.

E, sad, ni ovo licemjerje Germana ne primati srcu, to je tako, promjene se dešavaju, pa kad miroljubiva Slovačka reaguje: onako. I oni su svi fašisti, ili? I, u stvari, samo mi imamo iskustvo kad nas to bratstvo koštalo, hmm. Mislim, moje ćetnike i fašiste iz Bosne i one na Kosovu, ne na tebe i Krkara, ne na vas antifašiste kojem je Ante Pavelić istorijska ličnost iz udžbenika. Dočekali su oni u Austriju i desetine hiljada izbjeglica iz Bosne pa su im sad i najveći extremisti. Mislim, znaju Austrijanci više i od Srba šta je humanost a šta realitet.

I sad je tako kako je, ne bi trebalo da te ljude "koji samo prolaza kroz vašu zemlju" ni kamenovati ni dizati zid, samo da na kraju priče nisu najveće budale sve misleći da su i dobri ljudi. Žena i djece je i najmanje u ovim seobama- pripremite im krov nad glavom zimus to bi bilo najpametnije- i evo samo u Austriji ih 5000 kreće u školu. Iako ima kultur- fašista koji pitaju kako će to uticati na kvalitet učenja njihove djece- djeca koja ne znaju njemački, za malo da napišem ekavski- hm, ti bi se angie01 odlično razumjela sa tim gospođama.

Angie01, nismo nas dvije sparing partneri. Ništa više. Ni Srbija nije Kanada. A, Germani su šampioni u ignorisanju i pasivnoj agresiji. Do jednom.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:30 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

vrabac_u_steni


Ma dobro, Anđa je u Beogradu preživeće, lepo dođeš u Novi Sad da okupiš starešine tih tvojih bosanskih plemena i konačno dovedete u red svoje saplemenike pošto vaša zajednica "ubedljivo prednjači po agresivnosti" i ugrožava mirne i pitome мителеуропљане.



да, стварно би нам требао неко попут Тес у градској влади будућности да среди те твоје шабане мало. мало казне, мало хапшења, средила би за 1 мандат своје индијанце, и могло би лепо да се живи и шљака овде.

пс. Тес, да ли могу да питам нешто, искрено, знаш да те волим и да се можемо пљувати с љубављу, да ли си ти задовољна у Швабији (не мислим материјално), душа, је л'ти цакум пакум тамо?

maksa83 maksa83 16:32 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Odoh na Novi Zeland, prevazišla sam Evropu.

Onda da se polako navikavaš na domestic violence i child abuse, pošto je Novi Zeland poznat po nesretnim statistikama na tu temu. E da, ubedljivo prednjače i po ženama alkoholičariama.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:35 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

A, Germani su šampioni u ignorisanju i pasivnoj agresiji


па ти си мене пасивно агресивно одигнорисала ономад, мало ми је то фолирантски било, покондирена Швабица, ал' добро, има тога и по НС-у ... ја сам више за прашење, да се каже отворено и искрено у лице ша има, данашњи фајт за сутрашњу љубав.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:43 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa83

Onda da se polako navikavaš na domestic violence i child abuse, pošto je Novi Zeland poznat po nesretnim statistikama na tu temu. E da, ubedljivo prednjače i po ženama alkoholičariama.



зато сам јој и рекао, мало тамо да се промува и у онда дајрект с Њу Зиланда у Њу Нау, овде локални индијанци када би се довели у ред, био би то сјајан градић за живот, иовако има сјајне моменте, изгледну будућност, највећи природни прираштај од српских градова. чак би и социофобни Врабац силазио са стене на Егзит уместо да ракија горе и мрзи своју сенку....
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:09 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

да среди те твоје шабане мало


Što jes, ima i mojih šabana dole, evo baš mi se malo pre ortak Novosađanin (dok ispijasmo špricer i blejasmo u Dunav) žalio na šabane koji mu se doseliše u NS sa raznih beogradskih brda i darkvuda.
Ja mu rekoh: "Brate, u svakoj sredini odraste određen procenat dileja, nemoj generalizovati"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:22 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

не осећам се прозвано, пошто сам ја Шаби, ал' доброћудан, ево јуче сам чак и скратио нокте на малим прстима да не одскачем од Новосађана. шта ћеш, мораш се средини прилагођават. а ја седео неки дан у Јерусалиму с једним протом, твој Боске ал' готивац, ту из једног села. и жали се на Војвођане како су хладни, не може никако да оствари контакт. у друштву му било једно тријест његових, и 10 наших. кажем ја, ај' доста цркве, идемо у град на цугу, када оно, свих 10 наших, прота и пар његових. издружили се супер, сви били насмејани и фини. значи није ни ту проблем.

i blejasmo u Dunav


како може да се седи на Дунаву и блеји у њега? звучи доста испразно.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:35 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

твој Боске



kažem ja, dileja.

како може да се седи на Дунаву и блеји у њега? звучи доста испразно.


a ovo zvuči glupo, ko je spominjao sedenje na Dunavu?

doduše, plan jeste bio da se spustimo od Banoštora do Petrovaradina kajakom, što bi se uslovno moglo nazvati "sedenjem na Dunavu". al kako se vreme mrčilo ostadosmo na špriceru u brdima sa kojih se sasvim ugodno bleji u Dunav.
angie01 angie01 17:46 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Sad ti mene kao raskrinkavaš ili šta?

Pa, sad, ovo nije fašizam. - to što ti nemaš karakter pa mi odgovaraš kad me banuju, to je nešto drugo.


tebi je raskrinkavanje ponavljanje onoga sto si pre par dana sama rekla?...nisam znala.

i ove tvoje papirice od bombona, sto smadrljas u lopticu, pa natezes na pracku da pogodis oko,...a ono corak,...kako ja treba da prepoznam da je tebe neko banovao?...da bih imala karakter, ako ni zbog cega drugog,...barem onoliki, kako kada ti mene uzimas u usta i na blogovima na kojima uopste ne ucestvujem, nit sam tema, ili sto ne propustis komentar u kome neku aluziju vezanu za mene ne spomenes, a od mene ni traga ni glasa, al je zato kukavicije jaje tu, sta mu fali, stoji i ceka obozavatelje da se raduju,... je l o tom karakteru pricas,...ili je to ono nesto drugo?!


angie01, ne čitam šta pišeš osim kad mi se obratiš - i, ti imaš apsolutno pravo da me ne zarezuješ -evo, sad sam ovo na preskok pogledala, kao kad brzo mislim a ti mi nešto gnjaviš. I ne samo ti, takva sam.



opet lagis,...pa sto onda uskaces u moje rasprave sa nekim drugim, gde jednako dugim heklanjem, kao sada, u podsmesljivom tonu i preziru, dajes svoja smusena objasnjenja puna svega i svacega- sta god dohvatis, ti mu nadjes mesto, ako ce da posluzi kao uvreda...mada sve zvuci vise kao bunilo.

ne znam sto me sada guras sa krkarom, kada ti je bio dobar onomad, kada vas je naslepo branio od mene pozvan kao konjica, mora da te je negde zakacio, kada je procitao sta pises.

a o ekavici to sto aludiras, je cista podmetacina, jer to kako si pricu slozila, sa mnom nikakve veze nema,...a i onomad, kada si se ni kriva ni duzna ubacila u raspravu- od predatora do zrtve- poanta je bila, da je nas tvoja pristigla sunarodnica vredjala, a ne mi nju,...al sta to sad vredi, kada ti od svega uzmes samo kako ti odgovara, pa i ono sto ti rekoh o Kanadi.
tess tess 18:21 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Srđan
пс. Тес, да ли могу да питам нешто, искрено, знаш да те волим и да се можемо пљувати с љубављу, да ли си ти задовољна у Швабији (не мислим материјално), душа, је л'ти цакум пакум тамо?

Možeš, pitaj i iskreno ću odgovoriti ali na nekom drugom blogu.
tess tess 18:23 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa
Onda da se polako navikavaš na domestic violence i child abuse, pošto je Novi Zeland poznat po nesretnim statistikama na tu temu. E da, ubedljivo prednjače i po ženama alkoholičariama.

Ma, petljam..ali, da li je ovo stvarno?
tess tess 18:24 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
opet lagis,...

Dobro.
angie01 angie01 19:00 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Dobro.


moram da ti kazem samo jos ovo, a ukrala iz teksta Ivane Knezevic,

Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje.


kao odgovor na tvoja agitovanja, ( da ih sad ne definisem),oko ovog strasnog egzodusa.
maksa83 maksa83 19:15 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

tess
maksa
Onda da se polako navikavaš na domestic violence i child abuse, pošto je Novi Zeland poznat po nesretnim statistikama na tu temu. E da, ubedljivo prednjače i po ženama alkoholičariama.

Ma, petljam..ali, da li je ovo stvarno?

Stvarno.
Zastrašujuće statistike, manje više sva ubistva se dešavaju u domaćinstvima, a imaju i neku užasno visoku smrtnost porodilja. 'Nači ako ćeš da se umnožavaš bolje da to obaviš u staroj kurvi Evropi, sa sve nalaženjem davaoca, a onda idi 'de oćeš.

Zemlja je reklo bi se prelepa, od plaže do skijanja za pola sata. Fauna isto prilično pitoma (dok ne kročiš u more, naravno), ni nalik Australiji gde i lišće pokušava da te ubije. Inače je geometrijski najdalja tačka na zemaljskoj kugli od Beograda.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:33 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa83
Inače je geometrijski najdalja tačka na zemaljskoj kugli od Beograda.

Misliš da je to dovoljno daleko? Jesi l' siguran?
maksa83 maksa83 20:02 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Misliš da je to dovoljno daleko? Jesi l' siguran?

Nema dalje od toga, matemat'ćki. Za dalje bi morao da letiš u svemir, a kažu da to vrlo menja perspektivu: Overview Effect.

Kažu da kad odeš tamo vidiš kako je ovo krhka nezastićena kugla koja pluta u bespuću sa nekom tankom atmosfericom, i kako su granice besmislene zajedno sa svim sranjima koja ljudi priređuju jedni drugima.
tess tess 20:54 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
da ih sad ne definisem

Nemoj, za tebe sam mala fašistkinja iz Bosne - a, rekla da dolazi jedan musliman a njih milion. Jal ovo jal ono.- Definisali smo i hajde da se više ne patimo oko toga. Što bi rekao H. Bogart u Kazablanci: To nije moj problem..to što muči tvoju i Ivaninu dušu.

Vidi, Ivana ti je odličan sparing partner. Pišite psalme, epitafe i bacajte keksiće tim siročićima kao gospe iz gondola po Venecijama.

Ja sam za sad i još uvijek stranac i Srpkinja (da, prostiš) za ove Austrijance (ne ni Bosančica jer se oni ne pačaju, ne razumiju, u te naše regionalne podjele), i tako kao stranac i kao Srpkinja sam dio društvenih procesa. Nisam te društvene procese ni izazvala niti su mi takvi dobrodošli, ni ratove ni sva licemjerja a nisam ni umjetnica koja živi od aktivizma. Ne kao Bosančica, ne kao Beograđanka i ne kao gospa dobre volje, samo kao stranac sa jednim maloljetnim, muškim, djetetom. Te, 'leba ti..

tess tess 20:57 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa
Stvarno

Nisam znala.
maksa83 maksa83 21:24 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

tess
maksa
Stvarno

Nisam znala.

Iskreno, nisam ni ja do pre neku nedelju, a onda neko negde pitao "ajmo, da čujemo čega se ko stidi u svom narodu?" i krenuli da se javljaju Novozelanđani sa "jebiga, taj čajld abjuz i domestik vajolens", proverim, ono stvarno, gadne statistike, a nikad ne bi naslutio. Svejedno, zemlja je izgleda prelepa, ne bi džabe Piter Džekson tamo snimio manje više ceo Lord of The Rings.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:43 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa83
tess
maksa
Stvarno

Nisam znala.

Iskreno, nisam ni ja do pre neku nedelju, a onda neko negde pitao "ajmo, da čujemo čega se ko stidi u svom narodu?" i krenuli da se javljaju Novozelanđani sa "jebiga, taj čajld abjuz i domestik vajolens"

Је ли, како смо се ми показали, чега се ми стидимо? (Не рачунам овде овде, они су колатерала.)
Goran Vučković Goran Vučković 21:52 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Је ли, како смо се ми показали, чега се ми стидимо? (Не рачунам овде овде, они су колатерала.)

Koji to "mi"?
angie01 angie01 22:05 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

To nije moj problem..to što muči tvoju i Ivaninu dušu.


koliko vidim, najvise si ga opservirala ovde.


Vidi, Ivana ti je odličan sparing partner


ne znam sto je uvodis u pricu i to tako ruzno, pa jos sa malicioznim nastavkom o keksicima i gondolama- odkuda ti znas ko se i kako borio u zivotu i kojim pravom pises ovakve sumanute budalastine nekome koga ne poznajes, nisam primetila da je tebe bilo ko spustio u ovako bedno projektovanu scenu,...ili je tebi normalno, da svako ko se sa tobom ne slaze, odmah dobije sva moguca negativna brojanja i osobine.


Nisam te društvene procese ni izazvala niti su mi takvi dobrodošli, ni ratove ni sva licemjerja a nisam ni umjetnica koja živi od aktivizma. Ne kao Bosančica, ne kao Beograđanka i ne kao gospa dobre volje, samo kao stranac sa jednim maloljetnim, muškim, djetetom. Te, 'leba ti..


cekaj, pa ti si i dzelat i zrtva u istom komentaru- e, masala,...moras opet nekom da izmislis grehe, kako bi sve leglo na svoje mesto u tvojoj reziji, o kako jeftina manipulacija,...pa tes, draga, kako si sad ti deo drustvenih procesa za koje nisi kriva, a ovi mucenici nisu, za njihov problem je trebalo da se pobrinu njihovi ocevi i da sve srede, kako do ovoga ne bi doslo,...e kakvog li licemmerja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Goran Vučković
Је ли, како смо се ми показали, чега се ми стидимо? (Не рачунам овде овде, они су колатерала.)

Koji to "mi"?

Срби.
Питање је било -- ко се чега стиди у свом народу? Макса је Србин, колико знам, и може бити да је дао неки одговор на то питање. Он или неко други. Такође, моја директна црногорска лоза себе је држала српском неких 500 година, докле јој сеже усмено набрајање и памћење предака.

Дакле -- ми: Срби.
Goran Vučković Goran Vučković 22:25 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Дакле -- ми: Срби.

Aaa to - nacionalni stereotipi... ja mislio mi što pišemo ovde na b92 blogu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

неких 500 година, докле јој сеже усмено набрајање и памћење предака.

Baš petsto?
Lepa, okrugla brojka :)

A šta misliš, koliko li je tu foliranja, izmišljanja imena nebili se dobacilo do petsto?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:36 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Goran Vučković
Дакле -- ми: Срби.

Aaa to - nacionalni stereotipi... ja mislio mi što pišemo ovde na b92 blogu...


добро, ти Шкот, па ти се не узима заозбиљно осећај неприпадности. Браја је говорио о свима нама пре него што се умешао Запад.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:49 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

hoochie coochie man


nebili se

хм, не би ли се?

tess
Srđan
пс. Тес, да ли могу да питам нешто, искрено, знаш да те волим и да се можемо пљувати с љубављу, да ли си ти задовољна у Швабији (не мислим материјално), душа, је л'ти цакум пакум тамо?

Možeš, pitaj i iskreno ću odgovoriti ali na nekom drugom blogu.


супер, радујем се. а ово што Макса каже, боље да појачаш нас него стинки Кивије. за особу с таквим вештинама би се увек нашло место у Новом Саду.

а и Дунај ти је на пљувомет.

doduše, plan jeste bio da se spustimo od Banoštora do Petrovaradina kajakom


тренутни психолошки профил одговара једино овој слици којом могу тебе да замислим на кајакингу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

hoochie coochie man
неких 500 година, докле јој сеже усмено набрајање и памћење предака.

Baš petsto?
Lepa, okrugla brojka :)

A šta misliš, koliko li je tu foliranja, izmišljanja imena nebili se dobacilo do petsto?

Мислим да ти се неће допасти одговор: верујем ниједно. Наше је легендарно порекло принчевско. Додуше, тај принц је био мало Шиптар, али... кад се бољи није нашао, шта да се ради. Био је син Леке Дукађина, именом Паљи Барди.

Мислим да у етничкој групи којој је усмена традиција изузетно јака а скаска о непокоривости и храбрости бораца-јунака најважније део наратива који је држи на окупу, постоји велика вероватноћа да се имена мушких глава по наследној линији прецизно очувају у усменој традицији. Као песмица: Лазар Предрагов, Предраг Радисавов*, Радисав Перов, Перо Николин, Никола Башов, Башо Марков, Марко Јованов, Јован Лукин... Вукла се ту по нашем селу нека света књижица, са уписаним именима предака из усмене традиције. И дође, некако, по њој, да до 1500. ми тачно знамо своје претке.

Знајући опседнутост мојих племеника мушким потомцима-пушконошама, чини ми се заиста вероватним да су имена тачно сачувана до 4-5 векова уназад.
tess tess 23:15 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
kako bi sve leglo na svoje mesto u tvojoj reziji


To je dar, od plastične čaše (kojom igramo gluvih telefona) napraviš bunar. Ma, kakav bunar, bezdan. To je dar.

tess tess 23:17 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Srđan
Bože sačuvaj, koliko mi je smiješno prepričavanje Vrapčevo o starješinstvu i potom tvoj poziv da dođem u Vladu budućnosti. Cc. Ali, nije sad ni mjesto ni vrijeme, stoga ću se lagano povući..
Goran Vučković Goran Vučković 23:25 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

добро, ти Шкот, па ти се не узима заозбиљно осећај неприпадности. Браја је говорио о свима нама пре него што се умешао Запад.

Ja sam mamin i tatin, što bi rekli klinci. Ne razumem ovaj deo "pre nego što se umešao Zapad".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:26 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

тренутни психолошки профил одговара једино овој слици којом могу тебе да замислим на кајакингу.


na slici je kanu
Goran Vučković Goran Vučković 23:30 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

na slici je kanu

Interesantan film - i prilika da se sazna za Dueling banjos
maksa83 maksa83 23:40 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Је ли, како смо се ми показали, чега се ми стидимо?

Pošto se nijedan Kanađanin nije eksplicitno izvinio za Džastina Bibera onda šta mi tu ima da se samopepelimo javno. To je bio neki moj rezon, a očigledno i ostalih Srbalja koji - ako su - to sve pratili. Što ima smisla, kad pogledaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:50 05.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Мислим да ти се неће допасти одговор: верујем ниједно.


Ne može da mi se ne dopande ili dopadne, može da mi liči na bajku ili na istinu.
Meni ovaj liči na bajku, ali to nije ni važno.
Važnije od toga na šta meni liči, ali i od toga da li to jeste ili nije tačno, je da oni kojima to nešto znači budu uvereni da je sve to tako, da su od loze koja negde u korenima ima neko princa.

Verujem da svi nabasaju na nekog princa u tim usmenim predanjima. Beš takvu lozu bez princa, a u opšte nije teško umentunti ga.
Valjda se ljudi zbog toga bolje osećaju, a nikome ne šteti.
Sad, da li će neki HCM u to verovati ili neće, svejedno je.
Valjda je svejedno?

Ali manimo to, simpatičan mi bila okrugla brojka od 500 godina, onako baš epska, zato sam i kucnuo komentar, zaboravi ga.
Goran Vučković Goran Vučković 00:16 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Pošto se nijedan Kanađanin nije eksplicitno izvinio za Džastina Bibera onda šta mi tu ima da se samopepelimo javno. To je bio neki moj rezon, a očigledno i ostalih Srbalja koji - ako su - to sve pratili. Što ima smisla, kad pogledaš.

tyson tyson 01:51 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Hoću reći daleko su Zalivcani od naprednih i humanih društava ali bar nikoga ne zavlače kao Evropa i Amerika,

Pa, možda bi mogli da prestanu da se intenzivno mešaju u ratove upravo u zemljama odakle dolazi gro izbeglica, npr. Libija i Sirija, gde novcem, oružjem i informacijama aktivno potpomažu prilično zle grupe u lokalnoj klanici.

Makar zbog toga bi mogli da se isprse i podjednako aktivno potpomognu saniranje kolateralne štete sopstvenog igranja međunarodne politike.


tyson tyson 01:59 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Био је син Леке Дукађина, именом Паљи Барди.

Pa to je Pavle Bradati; čist Srbin.

Sad će Omega da ti objasni.


blogovatelj blogovatelj 02:27 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Koji to "mi"?


Blogeri.
Unfuckable Unfuckable 02:35 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Ne razumem ovaj deo "pre nego što se umešao Zapad".


ne razume ni on, ali mu je svejedno super
blogovatelj blogovatelj 02:37 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Pošto se nijedan Kanađanin nije eksplicitno izvinio za Džastina Bibera onda šta mi tu ima da se samopepelimo javno


Biber je proveo detinjstvo u Stratfordu, Ontario. Tu je 40km od mog mesta življenja.
Od dece sam saznao da je kao klinac igrao fudbal (pravi fudbal, ne američko govno koje oni zovu fudbal) i da ih je naš klub redovno drao, a da ga je drug moje dece na tekmi unakazio uklizavanjem, izlomio ga je ko pritku.
Izvinjavam se za sva zla koja ti je Džastin naneo.
Unfuckable Unfuckable 02:41 06.09.2015

Re: dakle, sveti nam se Džaja B

meni nekako izgleda da je eventualno možda mogao da glumi korner zastavicu, ništa dublje

ps: zamisli u cv stoji "uklizao Džastinu (s dve noge) "
naginata_83 naginata_83 06:48 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

tyson
Hoću reći daleko su Zalivcani od naprednih i humanih društava ali bar nikoga ne zavlače kao Evropa i Amerika,

Pa, možda bi mogli da prestanu da se intenzivno mešaju u ratove upravo u zemljama odakle dolazi gro izbeglica, npr. Libija i Sirija, gde novcem, oružjem i informacijama aktivno potpomažu prilično zle grupe u lokalnoj klanici.

Makar zbog toga bi mogli da se isprse i podjednako aktivno potpomognu saniranje kolateralne štete sopstvenog igranja međunarodne politike.




U pravu si ali oni su u spoljnoj politici ipak samo marionete znatno moćnijih zemalja. I ne mešaju se sve podjednako (npr Qatar i Saudijska prednjače a za njih se slabo što dobro može i reći u bilo kom kontekstu). Problem je što su takve kakve su te salafijske rupcage najpouzdaniji partner Zapada u Zalivu. Nikakve veće probleme kod njih Zapad nije imao decenijama. Ispada da je proglasiti Boga policajcem vrlo uspešna strategija kontrole u zemljama u kojima je taj lik popularan i generalno jedini neosporni autoritet. Ja u tom kontekstu čitam odluku SAD da dozvoli Saudijcima da probaju da nametnu svoje "rešenje" Siriji u vidu ISILa. Samo što je ta strategija baš igranje sa vatrom. Meni je za razumijevanje odnosa Zapad, Vahabiti, Talibani, kriza na bl. Istoku odličan BBC dokumentarac Bitter lake. Izgleda da će sve ovo biti (već je) jedan veliki bumerang
maksa83 maksa83 07:46 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Izvinjavam se za sva zla koja ti je Džastin naneo.

Sklon sam da kažem da je "sve ok, kvit smo" pošto su nam ledena prostranstva dala i Reignwolfa, al' mora nešto i za Selin Dion.

Sad ozbiljno - Kanađani su se samoposipali pepelom zbog svog kolektivnog odnosa i predrasuda i tinjajućeg rasizma koji gaje prema native americans koje su tu zatekli. Sa "I mi! I mi!" su im se pridružili Australijanci.

Evo ako ne veruješ: what is the national shame of your country?
angie01 angie01 08:04 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...


To je dar, od plastične čaše (kojom igramo gluvih telefona) napraviš bunar. Ma, kakav bunar, bezdan. To je dar.


pa ne znam, tes, ja nista nisam projektovala,...pa sad samanski:) kazez, kako je cela tvoja prica u stvari moja dramaturgija:)).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:12 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

hoochie coochie man
Ali manimo to, simpatičan mi bila okrugla brojka od 500 godina, onako baš epska, zato sam i kucnuo komentar, zaboravi ga.

:)
Очигледно не разумеш како ствар функционише: та су књижица и усмена традиција дочекали и мог оца на рођењу, давне 1923. године. Тек сто година после бројка се заокруглила.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:01 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Unfuckable
Ne razumem ovaj deo "pre nego što se umešao Zapad".


ne razume ni on, ali mu je svejedno super


nervira me ovo nipodaštavanje, znaš, ne sećam se da sam ti uputio ijednu ličnu uvredu u deceniji, pa tako očekujem isto od tebe. nije teško da ne budeš pička u ophođenju prema ljudima, malo samo skromnosti, i dosežno je.

južni sloveni, šta se pravite englezi, kada niste to? umešale su se imperije tog vremena, sveti rimski rajh s jedne, odvelo rvaćane i slovence, bugarite, odvelo makedoncite, i vizantija, s kojom je zvanični Ras zanimljivo izrikošetirao - uzeo je zvaničnu dvorsku religiju ali je politički savez potpisao s trećom stranom sasvim, protestantskim bratom Fridrihom 2... Stefan izgleda bio bolji diplomata od ova sadašnje bulumente.

Goran Vučković
добро, ти си Шкот, па ти се не узима заозбиљно осећај неприпадности. Браја је говорио о свима нама пре него што се умешао Запад.

Ja sam mamin i tatin, što bi rekli klinci. Ne razumem ovaj deo "pre nego što se umešao Zapad".


да, али су те родили у Србији, социјалистичкој, каквој таквој, ипак Србији, што те чини нама, упркос тим заводљивим постмодерним друштвеним теоријама индивидуалитета. тамо одакле су Брајини је постојала јака српска средњевековна држава.
freehand freehand 09:22 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

protestantskim bratom Fridrihom 2

Trinaesti vek poznat je kao vek najvećeg sjaja protestantizma.
maksa83 maksa83 09:33 06.09.2015

Re: dakle, sveti nam se Džaja B

ps: zamisli u cv stoji "uklizao Džastinu (s dve noge) "

Ja pre 5 godina nekim šašavim sticajem okolnosti igrao basket sa tadašnjim direktorom Parking Servisa (ogroman tip), skakali nešto ispod koša i ja mu u padu (stvarno) slučajno zabo lakat u čelo, baš ... jako. Ako me se sete kad se bude delio Orden Zasluga Za Narod sa DžasMin Biberovom Zvezdom - sete se, ako ne - ja sam samo radio svoj posao ispod koša...
freehand freehand 09:37 06.09.2015

Re: dakle, sveti nam se Džaja B

maksa83
ps: zamisli u cv stoji "uklizao Džastinu (s dve noge) "

Ja pre 5 godina nekim šašavim sticajem okolnosti igrao basket sa tadašnjim direktorom Parking Servisa (ogroman tip), skakali nešto ispod koša i ja mu u padu (stvarno) slučajno zabo lakat u čelo, baš ... jako. Ako me se sete kad se bude delio Orden Zasluga Za Narod sa DžasMin Biberovom Zvezdom - sete se, ako ne - ja sam samo radio svoj posao ispod koša...

U srednjoj na apsolutnom sranju od betona (onaj izdrndani, gde nema ravnajućeg sloja) na fudbalu, u nekom remplovanju oborim Dabu, profesora fizike. Čovek odere do krvi celu butinu.
Ustane, pogleda me, kaže: "Aha, tebi ne predajem. Imamo sreće obojica." I nastavimo.
Kralj.
Goran Vučković Goran Vučković 09:55 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

да, али су те родили у Србији, социјалистичкој, каквој таквој, ипак Србији, што те чини нама, упркос тим заводљивим постмодерним друштвеним теоријама индивидуалитета. тамо одакле су Брајини је постојала јака српска средњевековна држава.

Meni je obaška plezijer (što bi rekao gosn. Tarana) ako me smatraš "nama", nego mi je bilo zabavno ovo strogo Predragovo pitanje Maksi da li se pričestio, kad je već bio u crkvi drugosvećana - pa rekoh da vidim koji mu je kontekst - drugoevropski, drugojugoslovenski, drugosrpski, drugovojvođanski (pošto ako dobro shvatam Maksa je negde od tamo), drugobeogradski ili možda postmoderni, drugob92blogovski - pošto kao što vidimo, greh caruje i ovde (npr. ova pi*karanja su prilično naporna, a ume ponekad ovaj prozelitizam - i identitetski i ponosno-pokajnički, da guši malo).

Kakav Zapad?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:04 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Goran Vučković
(npr. ova pi*karanja su prilično naporna...

:)
Јесте, брате, баш о томе и ја мислим.
Таман прочитам ову лепу и човечну фудбалску епизоду Freehandovu, и помислим да га питам: Је ли, Free, а кад си ти постао пи*ка? -- кад се ти јавиш. И ето, сад... ништа од забаве.
tess tess 10:14 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
pa ne znam, tes, ja nista nisam projektovala


Ček, hm, sad mi nešto pade na pamet. Je li, da te pitam, imaš li ti mačku? Pravu mačku, domaću životinju, dobro il mačora.

Vidi, ovako me muče samo žene s' mačkom. Ozbiljno. Znam jednu, e, ona ima 4 mačke i znaš šta mi radi? Uvrće mi mozak, poslije mi se manta, omađija me.- ona mene osvaja naprirodnim moćima.

Prije sam mislila da su to "ženska posla", ozbiljno. Tako - jednostavno - samo žena zna da namuči muškarca. I, kad natrapim na nju, il ona na mene, kad me namami u klopku, ispostavi se da se tu uvijek i neka mačka mota.
Hm.

I, šta ti znači "učitavanje", "projektovanje", čovječe - ej, ženo s' mačkom - ništa te ne razumijem..

Jel to kad nekom kažem da je ološ znači da sam i ja ološ? - m. Pa, dobro, nije to strašno. Evo, ti ne moraš biti fašista kad meni kažeš da sam fašista, m, može tako?- il je ovo "projektujem" da: kad ja mislim da sam fašista jer ti misliš da sam fašista 100%, to se samo foliram i glumim da sam dobrica i nevinašce? Ne znaju oni mene ali nakon tretmana s' tobom vidjeće oni moje demone - i demone mog kurajbera fašiste i ubice i on bi "učitavaо" i "projektavao" da je tu, ma seljačina bio garant, vodao magarca i šutirao mačke opankom i mrzio muslimane, iz dna duše - jel to?


p.s. kad glagol trebati napišem nepravilno, hm, uporedila bih to sa najneuglednijem trenutkom moje ionako instinktivne (ne)pismenosti.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:34 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Vidi, ovako me muče samo žene s' mačkom.


Ja imam macke pa te ne mucim. (plus jos gro blogera isto)
Ocu reci, klimava ti ova teorija.
Jos kad ispadne da Andja nema ckema..:)
angie01 angie01 11:06 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...


Vidi, ovako me muče samo žene s' mačkom


uuuu, bogte, tes, malo pre, za tebe bila igra plasticnim casama, a ja glupa ne vidim pa napravila bezdan ni od cega, a sad postade mucenje zene s mackom, ludjakinje skoro:)))...a ono, ti zapocela igru, pa se preigrala- valjda zbog tog hebenog vrtica, gde te ipak nauce nekoj prihvatljivoj socijalizaciji.

...nemam macku tes- imam morsko prase:)))...moja deca imaju, al to se uvek manje vise svede na to- da ja brinem i o njemu.

a ako si bas zaboravna, a ti se vrati i pronadji sta si sve o drugima projektovala i ucitala im, ladno, ne trepnuvsi- tebi nepoznatim ljudima, o kojima nista ne znas-, al podsmesljivo & zlurado, kao svaka frustrirana provincijalka, ( ovo nema veze sa tim, odakle si, nego sa nacinom razmisljanja),
pa onda nemoj da glumis neku ugrozenost, kada dobijes odgovor.
tess tess 12:25 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

pa onda nemoj da glumis neku ugrozenost,

Ti uopšte ne primjetiš da pišeš ono što od tebe očekujem i da si - mantrajući jedno te isto, jednostavno - naporna.

Ne znam dal sam veća budala što se upecam u klopku "njao učitavaš", "njao glumis", il što me iscrpi kad pokušam povezati šta hoćeš tako nesređenih - i, na koncu, meni tako nebitnih - misli.

Primjetiš li koliko je nebitno ovo tvoje edukovanje- mene i nas primitivnih - kako bih ga nazvala raskrinkavanje, edukovanje, pokrštavanje, preobražaj, nemam pojma.. rad oslobađa, tjeranje mak na konac, gluvi telefoni, šta..

Ili mozda prosto (totalno i praktično) i ne kapiraš, ponajbolje?

Hajde, reci mi, kakav mi je interes da ovde nešto glumim i kakav je tebi interes da moju glumu raskrinkaš?

I, koga uvo boli i za tobom i za Ivanom, bilo kim- vama je do pisanja stihova, meni nije, - hoćeš da vidiš šta piše jutros u uvodnoj riječi redaktera u Die Presse, evo ostala sam bez teksta, iz sata u sat se dešavaju promjene- i, boli me uvo za tim ljudima, ženama, ispravnim, koje od mene štitiš i dal sam lažna, loša, licemjerna, dželat, žrtva, fašista, mala provincijalka (i, što ne velika), aman, šta je uopšte poenta tvog bitisanja u ovim drhturavim i netrpeljivim odgovorima? Inspirišem te?

Vidim da se kačiš il ti "njao učitavaju" i svi glume i ti nikad nisi kriva..ccc, kakav smor, ženo s' mačkom, na glavu mi se penješ..
kada dobijes odgovor.




p.s. intenzitet mučenja je kao da imaš 2 mačke, sve su šanse da mi se ukažu i 4, hm, e, tad na scenu stupa moj džukac.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:49 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

maksa83
Evo ako ne veruješ: what is the national shame of your country?

Ево Кувајћанима поноса: непатворени расизам.
Шта ли тек шта мисле о Еуропљанима.

angie01 angie01 13:31 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...


Ti uopšte ne primjetiš da pišeš ono što od tebe očekujem


heh, pa onda treba da se radujes-ono, dobijas ocekivano,...sto te onda to maltretira,...a da, ja ne kapiram bas najbolje.


Hajde, reci mi, kakav mi je interes da ovde nešto glumim i kakav je tebi interes da moju glumu raskrinkaš?


zasto to radis- ne znam, valjda ne umes drugacije, mislis da si cool, da si nekog zahebala, nemam pojma- ono, n'umes da pristojno komuniciras, svakom ko ti se ne uklapa u modlicu, odmah etiketiras, napadas i vrejdas, doduse, prilicno konfuznim i dugackim pisanijem i pri tome u odnosu na repliku, menjas svoju ulogu i sve sto je potrebno- umesto da lepo ljudski razgovaras- mozes ti da kazes sve sto si 'tela i bez da izmedju ubacis, kako je neko ovakav ili onakav- a pri tome ne znas, jer se ne poznajete- je l pratis, il da sporije kucam?....sad moje je drhturavo i netrpeljivo, a ti si pak jasna i glasna i puna ljubavi:))).


Vidim da se kačiš il ti "njao učitavaju" i svi glume i ti nikad nisi kriva..ccc,


:)))), ovo je smesno da kaze neko ko koristi istu tehnologiju u komunikaciji, koju ovde pominje i koju stalno banuju zbog toga.

rekoh ti da nemam macku- a i nisam ljubiteljka istih, nekada imala psa, nemackog ovcara dugodlakog, pa od kad su morali da ga uspavaju, nemam herca da ponovo nekog uzmem, jer nam bio kao clan porodice, ...tako da slobodno pusti dzukca- ne znam je l to neka pretnja:)- odlicno se slazem s njima.


I, koga uvo boli i za tobom i za Ivanom, bilo kim


niko ni ne trazi da bilo koga boli uvo- ovde ljudi dodju da razmene neka misljenja, pa sad, ako imas zelju-izvoli,...u cemu je problem,...nego bi ti da prospes svoje otrovne opSeracije, al da ti niko ne odgovori, onda valjda ne bi bila maltretirana, sta li...ti kad pljujes po drugima, onda si kul samanka, a kada ti odgovore, onda su ti neki, lude zene s mackom, a ti jadna, ugrozena:)
blogovatelj blogovatelj 14:04 06.09.2015

Re: dakle, sveti nam se Džaja B

Ja pre 5 godina nekim šašavim sticajem okolnosti igrao basket sa tadašnjim direktorom Parking Servisa (ogroman tip), skakali nešto ispod koša i ja mu u padu (stvarno) slučajno zabo lakat u čelo, baš ... jako. Ako me se sete kad se bude delio Orden Zasluga Za Narod sa DžasMin Biberovom Zvezdom - sete se, ako ne - ja sam samo radio svoj posao ispod koša...


A moj ortak na Kopaoniku pišao u isto vreme, pisoar do pisoara, sa Ivanom Krivecom. I uvek nas je tom činjenicom gnjavio.
blogovatelj blogovatelj 14:15 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Duplo, kao ovo ispod.

blogovatelj blogovatelj 14:16 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Sklon sam da kažem da je "sve ok, kvit smo" pošto su nam ledena prostranstva dala i Reignwolfa


Njega si mi ti otkrio. Pratim ga na Fejsu.

Sad ozbiljno - Kanađani su se samoposipali pepelom zbog svog kolektivnog odnosa i predrasuda i tinjajućeg rasizma koji gaje prema native americans koje su tu zatekli.

Do pre pedesetak godina, ili tako nešto, su odvajali indijansku decu od roditelja i slali ih da žive sa Kanađanima da bi se "civilizovali" i slične fore. Danak u krvi na kanadski način.
Jezivih dokumentarnih emisija na CBC radiju sam se naslušao.

tess tess 14:35 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Izvini, ako nemaš ništa protiv, pročitaću samo tvoju poslednju rečenicu. Za sve, pojedinačno- na svakoj bi se morala zadržati - nemam vremena.

I, da, to što ne odgovaram na ove opake komentare kojim mi nešto kazuješ, edukuješ me (što ne mogu svi, a trebalo bi da mi neko skrene pažnju), hm, ne što me dotuče tvoja britkost i pravednost, uglavnom se zamislim šta hoćeš i kad ćeš stati..zamislim se gdje ti je kraj..

angie01
ti kad pljujes po drugima

Ko su ti, oni?
onda si kul samanka

Pljuvanje i nije kul, hm, sigurna sam da šamanke ne pljuju..dobro i da nisam kul dal bi opet došli do "njao učitavaš", "njao glumiš"..
a kada ti odgovore

Ko, oni? Ti, ili svi oni u čije ime ti odgovaraš?
onda su ti neki

Koji? - u čije ime mi se obraćaš i zašto ti neki ne pljuju na mene kad već ja pljujem na njih? Jer su pristojni, neće da se zajebavaju sa mnom il samo ti imaš petlju za to?
lude zene s mackom

Ko je rekao da su žene s' mačkom lude žene? Ova što ima 4 mačke je baš inteligentna žena, preduzetnica, nije ni lujka, emancipovana, ima troje djece, neporočna i promućurna.
a ti jadna

Hmm
ugrozena:)

Od tebe i tvojih komentara? Il što me iscrpljuješ - jer ne kontaš, ponajbolje - kao žena s' 2 mačke?
Hm, ova pametna žena sa 4 mačke uspjeva da me, mene koja ne voli autoritet, da me omađija pa je poslušam.
U tvom slučaju je obratno, iscrpljuješ kružeći oko mene kao mačka oko miša i mislim da bi ti tako mogla satima, danima i mjesecima..

Dalje, vrlo glupavo si izvukla ono o fažizmu što sam napisala kod Jelice i postavila ovde da me raskrinkaš..
Ja ti kažem da to nije fašizam, ali da ne isključuje tvoju tvrdnju da sam fašista.
Pa, potom. priznam da jesam, i da ćeš me ti optužiti da glumim, i uradiš upravo to.
Pa onda i ne skapiraš moje stilske figure o finoći u gondoli, no se nastaviš sa sudbinama...ccc..

Dalje, napišeš o dželatima i žrtvama, hajde dobro i dželat da sam, mislim, kao fašista...što sad žrtva? Jer sam stranac? Pa ne drže oni meni pištolj na čelu, ili?- a, i, kao stranca i meni je bitno ovo što se dešava u EU, hm. Mislim, baš udaraš ispod pojasa i vičeš "Drž'te lopova!".
Dalje, ne, nema dalje.

Uglavnom ću gledati da te izbjegavam. Ne što me istina boli, što si naporna i manipulativna, blogerski izverzirana i istrošena da besmislenosti, ne što me dotiče da sam ovo ono (interesantan je taj sado-mazohizam da mi govoriš da sam fašista, Bosančica, provincijalka, da se osmjehuješ i ne namjeravaš da odustaneš i duriš se kmezavo cijelo vrijeme "njao projektuješ", za tebe čovjek baš mora imati disciplinu), nego me i mrzi da se zadržavam na svakoj tvojoj budalaštini koju napišeš i to u ime svih onih koji to ne čine.

Hm, sad već vjerujem da, ti neki, drugi - čiji si zastupnik - da su barem inteligentniji od tebe. Da bi me dokusurili.
angie01 angie01 15:40 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

dobro, bre tes, pa ne govorim ti samo ja da se ne ponasas lepo, jos te i banuju, a ja ni ne ukapiram,...pa te jos i uvazavam i pricam s tobom,...dok te drugi preskacu.

to sa mackama, ne mogu, izvini, vec si tri puta promenila pricu, pa ti onda nastavi sa tom tvojom sa cetiri, sta cu ti ja bez i jedne.

a izgleda da nisam dovoljno polako kucala- ti si kruzila oko mene, a ne ja oko tebe, ti si mene nazvala fasistom u raspravi koja nikakve veze s tobom nije imala i u kojoj je neko vredjao mene/nas, a pri tome, jeste fasizam to sto o ovim jadnim ljudima pises, ( sto ti ne rekoh samo ja)i jesi me stalno maliciozno pominjala, gde god si nesto izrekla, a sad ja ispadoh naporna, a ono tvoje mora da je zabava- cista.

a ne durim se, niti kmezam- ti kmecis da te neko maltretira, jer ti odgovara na ucitavanja i projekcije, na podsmesljive metafore, koje ti nazivas finim stilskim figurama.

a ni jednom te ispod pojasa nisam udarila, niti vicem bilo sta, odgovaram na ono sto si izrekla i toliko o tome, niti te edukujem,....samo mi je fascinantno da neko ko je kroz isto sranje, patnju prosao, sa toliko nerazumevanja komentarise neke druge ljude, ....pardon, muslimane.


ps- al ovo ti je hit, blogerski izverzirana, ali zato istrosena do besmislenosti:)))....sve sve, samo ne moze pristojno i korektno da se prica....a drugi udaraju ispod pojasa, interesantno.

ps2- ono sto sam ja tebi rekla, a ti nabrojala, evo stalo je u jedan redak prozora za komentare, a sve zajedno je izvuceno iz onoga sto govoris, a tvoja cascavanja upucana meni, a pri tome projektovana u tvojoj glavi, da ih sada ovde sakupim, trebao bi jedan prozor onih tvoji poduzih hekleraja, kako bi sve stalo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:26 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Ево га Zaatari, избеглички логор за Сиријце у Јордану, sada ih tamo ima oko 79.695. Готово 56% je dece:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:58 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

А овде је, на линку испод, једна поучна причица о избеглиштву из пера Биљане Србљановић:

https://www.facebook.com/leya.keller/posts/1059293247428606

За оне које мрзи да читају, прича је о Валтеру Бенјамину, јеврејском избеглици и славном филозофу, који је успео да пребегне у Шпанију само да би сазнао да је Франкова влада тог дана одлучила да промени политику спрам избеглица, и да их сада депортује назад у земљу из које су пребегли. Чекајући da буде deportovan u Хитлерову Француску, Валтер је Бенјамин одлучује да се убије, какав му је и био крај.

Мислим да је поента јасна.
angie01 angie01 19:51 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

За оне које мрзи да читају,


Procitajte!
freehand freehand 20:17 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

angie01
За оне које мрзи да читају,


Procitajte!

Nije baš BikiSr4ki, a ni ja ne bih da prepričavam,ali valja se podsetiti da ni izbeglice ni licemerje nisu ništa novo. U stvari - ničeg novog pod suncem.


Nije baš BikiSrki, a ni ja ne bih da prepričavam, ali valja saznati onima koji nisu znali i podsetiti se onima koji jesu: ni izbeglice ni licemerje nisu ništa novo.
U stvari - ničeg novog pod suncem.

SS St Louis

Struma
vcucko vcucko 20:31 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

Predrag Brajovic
hoochie coochie man
неких 500 година, докле јој сеже усмено набрајање и памћење предака.

Baš petsto?
Lepa, okrugla brojka :)

A šta misliš, koliko li je tu foliranja, izmišljanja imena nebili se dobacilo do petsto?


Знајући опседнутост мојих племеника мушким потомцима-пушконошама, чини ми се заиста вероватним да су имена тачно сачувана до 4-5 векова уназад.


Apsolutno. Mislim, samo pitanje je bespredmetno. Ako neko zna pretke, poreklo, istorijske staze i bogaze, to su Crnogorci i tu nema mesta ironiji. To je jednostavno tako. Srećom (tvrdim, mada za neke i nesrećom) ima tu materijala i za nas, da kažem, ostale koji smo u nekom periodu (možda i par vekova, nebitno) bitisali tamo. Eto, ja sam isključivo po CG uputstvima rekonstruisao manje više tačno putešestvije svog prezimena: Zlatarsko jezero oko 1400. (smutne godine posle K. boja) - 1447. okolina Risna - Trebinje (i danas ih je dosta), mada ima i krak u Sutomore (fetivi!) - 17. vek po pozivu AU cara vojna krajina/Banija. Sve ima, sve piše, samo se treba potruditi i naći.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:57 06.09.2015

Re: U medjuvremenu...

freehand

Фреди Меркјури (а.к.а. Фарук Булсара) је у Лондон избегао са породицом као седамнаестогодишњак, бежећи од Занзибарске револуције када су убијене хиљаде Арапа и Индијаца. (Он је рођен у Занзибару, а његови су били бомбајски Персијанци у колонијалној служби.)

Снимак са Лајв Ејда 1985:




П.С. Фреди би јуче напунио 69.
Sepulturero Sepulturero 12:44 05.09.2015

Отац

Један данашњи коментар на интернету. Прилично добро резимира ситуацију. Чињенице могу да се провере на разним сајтовима уз мало труда.

So let's get this straight.. Father and family flee war zone and escape to the safe haven of Turkey. They live there for 3yrs, have a home and work. The father even has photos of the family sightseeing around Istanbul on his FaceBook profile. But because his relatives in Canada can't sponsor him or send him the money for dental work he decides to risk the lives of his family that can't swim by putting them on an overloaded boat. The boat capsizes and tragically his family are sadly killed. He survives and although now full of remorse for his ill thought actions heads back to the war zone to bury his family!?.. and because of this, Europe now has to let 1000s of young men chanting Aloha Snackbar into its towns and cities!.. Yeah sounds like that's going to work out well.
freehand freehand 15:18 05.09.2015

Re: Отац

and because of this, Europe now has to let 1000s of young men chanting Aloha Snackbar into its towns and cities!.. Yeah sounds like that's going to work out well.

Meni ovo nekako izgleda kao suština komentara.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:36 06.09.2015

Re: Отац

Europe now has to let 1000s of young men chanting Aloha Snackbar into its towns and cities!.. Yeah sounds like that's going to work out well.


Ovo se uvek od inih tumaci kao neki obavezno (negativni) ratni poklic a to isto uzvikuju kad se npr. sa camaca iskrcaju zivi na obalu a i u drugom nekom kontekstu - kad se izbave od neke opasnosti itd.
maksa83 maksa83 09:28 06.09.2015

Re: Отац

Ovo se uvek od inih tumaci kao neki obavezno (negativni) ratni poklic a to isto uzvikuju kad se npr. sa camaca iskrcaju zivi na obalu a i u drugom nekom kontekstu - kad se izbave od neke opasnosti itd.


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 06.09.2015

Re: Отац

maksa83


Mirko, pazi djihad!
Fala Slavko.


Muslimani se na boga pozivaju svakih 5 minuta.

Ja kad 'ranim ptice (unexpected) skoro svaki musliman/ka u prolazu (narocito oni starci koji su u dzamiji na molitvi od 05h do 05h) samo pruze ruku ka nebu i kazu mi - gospoja bog sve vidi...




tyson tyson 15:45 06.09.2015

Re: Отац

a i u drugom nekom kontekstu - kad se izbave od neke opasnosti

Tada se obično kaže alhamdulillah (srpski: alhamdulila).


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:10 05.09.2015

Evo ga i ovaj k'o Jelena Milić

alselone alselone 07:56 06.09.2015

Slike koje su promenile svet

Evo jos par slika koje se ne zaboravljaju.


- Unutrasnjost gasne komore u Ausvicu


- naravno


- 9/11


- .
apostata apostata 09:48 06.09.2015

...

Goran Vučković Goran Vučković 09:59 06.09.2015

Re: ...

Interesantna mapa. Linija ove brojke za Jordan ide preko neke sive zone okružene crvenim...
apostata apostata 10:05 06.09.2015

Re: ...

Goran Vučković
Interesantna mapa. Linija ove brojke za Jordan ide preko neke sive zone okružene crvenim...

Da ... mnogi govore da se radi kao o nekakavoj anomaliji.

Inače na drugoj strani ima i ovoga:

Iranian, Afghan refugees converting to Christianity in Berlin

BERLIN -- Mohammed Ali Zonoobi bends his head as the priest pours holy water over his black hair.
"Will you break away from Satan and his evil deeds?" pastor Gottfried Martens asks the Iranian refugee. "Will you break away from Islam?"

"Yes," Zonoobi fervently replies. Spreading his hands in blessing, Martens then baptizes the man "in the name of the Father, the Son and the Holy Ghost."

Mohammed is now Martin -- no longer Muslim, but Christian.

[url=http://www.cp24.com/world/iranian-afghan-refugees-converting-to-christianity-in-berlin-1.2548670][/url]
Goran Vučković Goran Vučković 10:16 06.09.2015

Re: ...

Da ... mnogi govore da se radi kao o nekakavoj anomaliji.

S tim što ovaj koji je crtao mapu ne verujem da želi da "obriše taj režim sa mape" (da parafraziram onog doktora građevine što je poslao tepihe iz predsedničke palate u muzej, a postao slavan zbog tendencioznog prevoda).
freehand freehand 11:25 06.09.2015

Re: ...

Inače na drugoj strani ima i ovoga:

Konvertitstvo je strašan izbor, sa obe strane: ponuđača i pihvatioca.
I neshvatljivo mi je da u jednoj generaciji uopšte može biti iskreno i zaista dobrovoljno.
tyson tyson 20:00 06.09.2015

Re: ...

Linija ove brojke za Jordan ide preko neke sive zone okružene crvenim...

Ta siva zona aktivno učestvuje u sirijskom ratu, i samim tim doprinosi povećanju broja izbeglica. U isto vreme bestidno odbija da primi makar jednog izbeglicu.

Netanyahu says will not allow Israel to be 'submerged' by refugees
Jerusalem (AFP) - Prime Minister Benjamin Netanyahu on Sunday said he would not allow Israel to be "submerged" by refugees after calls for the Jewish state to take in those fleeing Syria's war.
Speaking at the weekly cabinet meeting, Netanyahu also announced the start of construction of a fence along Israel's border with Jordan, according to his office.
"We will not allow Israel to be submerged by a wave of illegal migrants and terrorist activists," Netanyahu said.
"Israel is not indifferent to the human tragedy of Syrian and African refugees... but Israel is a small country -- very small -- without demographic or geographic depth. That is why we must control our borders."

Goran Vučković Goran Vučković 20:22 06.09.2015

Re: ...

but Israel is a small country -- very small -- without demographic or geographic depth

Evo i interesantnog citata. Sreća pa je tu Liban, koji se ne zna da li je dublji demografski, ili geografski.
freehand freehand 20:35 06.09.2015

Re: ...

Ali zato su tu rođaci da se nađu braći u nevolji:

Kuwaiti Official: "We Should Never Allow Refugees in our Country"


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana