Eksperimenti u blogovanju| Reč i slika| Sport

POČELO JE...

jedi-knight RSS / 05.09.2015. u 18:59

 

srbija-kosarkasi-kosarkasi-srbije-srebro-2014-spanija-world-cup-silver-serbia-orlovi-4.jpg 

Pobedili smo prvu. 

Energija koju ima ova ekipa,  još od pripremnog perioda, je fascinantna. 

Bjelica fantastičan u napadu, ali previše važnih prodatih lopti. Svi ostali uglavnom mlaki, ali pravi kada treba. Tipično. Mislim da možemo mnogo na ovom prvenstvu. 

 

 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 21:26 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Aj' kad budem imao vremena otvaram na blogu tekst tipa:
Kako je Željko Mojjekuracnajveći Obradović sjebao reprezentaciju 2005. (a i 2004. a i 2000.)
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:32 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

Kako je Željko Mojjekuracnajveći Obradović sjebao reprezentaciju 2005. (a i 2004. a i 2000.)

On je trebao da uradi, isto ono što je uradio Đorđević - Micovu. Dobro, ne baš na taj način/ ali neke igrače je definitvno trebao da škartira i bude mudonja. Ona konferencija za štampu je (meni) izgledala kao pranje ruku.

Đasvi mi se tema, a tema bloga je svakako košarka.
milisav68 milisav68 21:50 06.09.2015

Re: Sjajna pobeda

stefan.hauzer

On je trebao da uradi, isto ono što je uradio Đorđević - Micovu. Dobro, ne baš na taj način/ ali neke igrače je definitvno trebao da škartira i bude mudonja. Ona konferencija za štampu je (meni) izgledala kao pranje ruku.

Pa izjavio je on posle u nekom intervjuu (kada se ohladio malo), da je pojeo govno što je poverovao da su se Jarić i Rakočević pomirili.

A je se sećam naslova iz novina iz tog vremena kako njih dvojica igraju šah na Kopaoniku - i kao sada je sve u redu - osvajamo zlato.

Dok nisu došli u Novi Sad, i tada je krenulo šenlučenje i ludilo.
hogubadagri hogubadagri 22:41 05.09.2015

hmmmm

Uh bre gde mlaki igralo se bas zestoko i Spanci i mi za mene neocekivano donekle. Mislim sigurno svako od njih moze dosta bolje pojedinacno, ali sve ukupno gledano dosta su dali svi koji su igrali.
NNN NNN 21:21 06.09.2015

Re: hmmmm

hogubadagri
Uh bre gde mlaki igralo se bas zestoko i Spanci i mi za mene neocekivano donekle. Mislim sigurno svako od njih moze dosta bolje pojedinacno, ali sve ukupno gledano dosta su dali svi koji su igrali.


Upravo tako.
alselone alselone 07:10 06.09.2015

Danas oderemo nase tradicionalne

prijatelje Nemce, i na konju smo. Juce je bilo jako emotivno, samo se nadam da nisu izgoreli. Plasim se da li im je nepun dan dovoljno da se vrate.

little_radojica little_radojica 07:54 06.09.2015

Свака част кошаркашима

..., али тренутно седим уз одбојкашице!

Након вођства од 2-0 против Аргентине, изгубиле сет, а у четвртом Аргентина повела 11-4!
И сад је 23-23! Само победа нас води на олимпијаду!

Edit: пуно грешака и од готовог вересија. Преокренуле на 21-17 и онда изгубиле 25-23. И сад идемо у tie-break...

little_radojica little_radojica 08:20 06.09.2015

Re: Свака част кошаркашима

Ух, добро је! Девојке иду на олимпијаду, а ако Јапан вечерас победи Кину (mission imposible) биће прве на светском купу!
vcucko vcucko 09:18 06.09.2015

Re: Свака част кошаркашима

Bravo za naše, realno, evropsko prvenstvo je jedino smisleno takmičenje u basketu. To je sport američkih crnaca i tačka, sve drugo su priče. Ono, osvojiš svetsko ili čak olimpijsko zlato, sticajem okolnosti, a znaš da tamo ima bar 5o timova koji bi te rastavili od života. Čitava NBA i još toliko najboljih univerziteta. Zato se nikad nisam mnogo ni palio na to.

Imali su i oni nekakav zastoj na prelazu vekova, dok se prekomponovao svet. Takođe, američka federacija je uglavnom samo sabirala zvezde koje su voljne da s.ebu leto, iz marketinških razloga. Selekcije su im vodili neki sumnjivi likovi (npr. koliko znam George Curl je tamo bio poznat kao "moron". Kad su pravom čoveku Krzyzewskom dali ovlašćenje da sastavi tim (podvlačim: tim!) po svom ukusu i neko kršteno vreme za pripreme, rezultat je finale iz Madrida prošle godine, drugi svet. U stvari, ostali bi trebalo da igraju za svoju titulu i onda pobednik da odigra revijalnu utakmicu sa SAD, to bi bila prava mera stvari.

Još jednom, bravo za naše. Nekako mi se čini da ih još drži ono ludilo koje je počelo protiv Grka u osmini finala SP. Nadam se da će Sale uspeti to da održi, bojim se samo kako ćemo reagovati ako npr. u četvrtfinalu ne krene od početka kako treba. Inače, uz ovu atmosferu možemo i do zlata - bilo bi lepo roknuti u finalu francuski kolonijalni korpus usred Pariza. To bi bilo u rangu Indianapolisa.
NNN NNN 21:39 06.09.2015

Re: Свака част кошаркашима

Krzyzewskom

Fil Džekson zna da kontroliše zvezde (nešto što Žoc nume),
Pop zna da napravi tim (SAS gotovo dve decenije konstantno u vrhu ko god da igra),
Kouč K zna da napravi igrače!

Hteo sam nešto da pišem pred finale poslednjeg SP gde bi on bio otprilike glavni lik, ali nisam stigao...

Inače, on je izgubio jednom - polufinale SP 2006. protiv Grčke 101:95 (Sofo ponižavao Hauarda, Papalukas imao 12 asistencija, jednao od najboljih ne-NBA utakmica u istoriji, uz rame Jugoslavija - Litvanije 96:90)
svarog svarog 22:13 06.09.2015

Re: Свака част кошаркашима

Fil Džekson zna da kontroliše zvezde (nešto što Žoc nume),


A šta je radio u PAO sve ove godine?


Inače, on je izgubio jednom - polufinale SP 2006. protiv Grčke 101:95 (Sofo ponižavao Hauarda, Papalukas imao 12 asistencija, jednao od najboljih ne-NBA utakmica u istoriji, uz rame Jugoslavija - Litvanije 96:90)


Skoro sam naišao na taj meč na Jutjubu i malo po malo ceo odgledao. Jbt tri pleja odjednom na terenu i to kakva Dijamantidis-Spanulis-Papalukas. Šta su radili Amerima
alselone alselone 15:18 06.09.2015

boli me tijelo

Dok gledam.
alselone alselone 15:57 06.09.2015

Re: boli me tijelo

Jao, Teo, Teo...
tadejus tadejus 16:13 06.09.2015

Re: boli me tijelo

alselone
Dok gledam.


jesi rekao čiki gdje boli?
ja ne gledam, krenulo dijete u školu ove nedelje, ne mogu više stresa da podnesem..
freehand freehand 15:57 06.09.2015

Hvala sudijama

... a valjda smo i potrošili sve promašaje ovde.
Da je bila neka ozbiljna ekipa prošli bismo sa -20.
jedi-knight jedi-knight 20:41 06.09.2015

Kako to Bjelica rešava

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:15 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

Apsolutno najbolji evropski košarkaš, u ovom trenutku.
jedi-knight jedi-knight 21:17 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

Re: Kako to Bjelica rešava
Apsolutno najbolji evropski košarkaš, u ovom trenutku.


Da li sam dobro cuo da je sa 14 godina otisao iz Partizana kao netalentovan?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:28 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

Da li sam dobro cuo da je sa 14 godina otisao iz Partizana kao netalentovan?

Da, i to u Austriju

Kasnije ga doveo Kari Pešić u Zvezdu, gde je igrao plejmejkera! Koji razvojni put :)
milisav68 milisav68 21:41 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

jedi-knight
Re: Kako to Bjelica rešava
Apsolutno najbolji evropski košarkaš, u ovom trenutku.


Da li sam dobro cuo da je sa 14 godina otisao iz Partizana kao netalentovan?

Sa 12 godina (2000. godine), Partizan je tada raspustio celu njegovu generaciju i fokusirao se na `89. godište.
NNN NNN 21:42 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

Bjelicki!


(...a čovek 'teo da napusti košarku...)
omega68 omega68 21:43 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

'Оће Ује да изгубе.
Па им лепо кажемо - ујо'мој...( ујео мој )
milisav68 milisav68 21:45 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

stefan.hauzer
Da, i to u Austriju

Ma ne, posle Partizana je otišao u Superfund, pa kod Tanjevića u Rimini (ali je kao stranac bio višak), pa je tek onda otišao u Austriju, gde je polomio nogu i zamalo da batali košarku, pa ga je pozvao Kari na preporuku Ace Janjića.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:55 06.09.2015

Re: Kako to Bjelica rešava

je otišao u Superfund

Ja sam bio ubeđen, da je taj KK Superfund - takođe iz Austrije; a on iz Beograda
NNN NNN 21:46 06.09.2015

Španci upravo smoždili Tursku

a Turci u prvom kolu grupu građana koja igra pod zastavom Italije (zamalo Island da ih dobije).
Italijani su najveća misterija, mogu bilo koga da dobiju, ali još verovatnije i da izgube od bilo koga.
omega68 omega68 21:51 06.09.2015

Коментар велике маме

omega68 omega68 21:56 06.09.2015

Цео свет учи србски

На 0:34
[youtube]https://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]

Како оно беше за постављање клипа са ЈТ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:59 06.09.2015

Re: Španci upravo smoždili Tursku

a Spanulis?
alselone alselone 22:04 06.09.2015

Re: Španci upravo smoždili Tursku

NNN
grupu građana koja igra pod zastavom Italije.


milisav68 milisav68 22:05 06.09.2015

Re: Цео свет учи србски

omega68
На 0:34
[youtube]https://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]

Како оно беше за постављање клипа са ЈТ?

Izbriši s iz http.




omega68 omega68 22:29 06.09.2015

Re: Цео свет учи србски

Па то сам и радио, али није хтело, да пробам сад

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]
неће, је л има везе у ком је претраживачу?
milisav68 milisav68 23:02 06.09.2015

Re: Цео свет учи србски

omega68
Па то сам и радио, али није хтело, да пробам сад

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]
неће, је л има везе у ком је претраживачу?

Neće ni meni ovaj klip, a inače koristim Mozilu.

Jedino ako je ovo zvanični youtube kanal eurobasketa pa da ima neku zaštitu prava.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:12 06.09.2015

Re: Цео свет учи србски



Јебига, кад је вама двојици Јова Деретић предавао у школи.
emsiemsi emsiemsi 14:07 07.09.2015

Re: Цео свет учи србски

omega68
На 0:34
[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]

Како оно беше за постављање клипа са ЈТ?

emsiemsi emsiemsi 14:08 07.09.2015

Re: Цео свет учи србски

emsiemsi
omega68
На 0:34
[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=41&v=mApxn5YDisM[/youtube]

Како оно беше за постављање клипа са ЈТ?


Обришшеш с у хттпс
milisav68 milisav68 07:29 10.09.2015

Re: Цео свет учи србски

Predrag Brajovic
Јебига, кад је вама двојици Јова Деретић предавао у школи.


Koji si ti paćenik, kada ne možeš da izdržiš da ne komentarišeš postove nekoga kome si rekao da će da ga ignorišeš.
svarog svarog 22:18 06.09.2015

Kletva

Ovi Hrvati su vazda puni game losera
Veliki im je peh povreda Bogdanovića, ali imaju sreće da se ukrštaju sa najsmešnijom grupom nekog košarkaškog takmičenja ikad
hogubadagri hogubadagri 23:00 06.09.2015

Re: Kletva

Vala bas nevidjene grupe u jednoj grupi 5 reprezentacija koje se interesuju za kosarku u Evropi, a u ostale 3 grupe jos 4.
NNN NNN 23:19 06.09.2015

Re: Kletva

Spanulis!

čovek ni ne mora digra prve 3 četvrtine, a onda...
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:58 07.09.2015

Re: Kletva

a brat Printezis?
alselone alselone 07:39 07.09.2015

.

NNN NNN 09:08 07.09.2015

Re: .

svaka čast (kad pre?!?!)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:19 07.09.2015

-

Koje ludilo od utakmice Litvanija - Belgija.

Belgijanci pobedili iz odbojke u poslednjoj stotinki, koš dao Lodžeski( belgijski Amer). Čudna utakmica, Litvanci trojku nisu mogli da pogode - a Belgijanci strpali desetak u drugom poluveremenu.
emsiemsi emsiemsi 15:25 07.09.2015

Re: -

stefan.hauzer
Koje ludilo od utakmice Litvanija - Belgija.

Belgijanci pobedili iz odbojke u poslednjoj stotinki, koš dao Lodžeski( belgijski Amer). Čudna utakmica, Litvanci trojku nisu mogli da pogode - a Belgijanci strpali desetak u drugom poluveremenu.

Нисам гледао.
Успут --- изражавам свој простест због тога што Србија нема нити једног Американца инкорпорираног у репрезентацију.
Успут 2 --- жене су ту напредније од мушкараца.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:44 07.09.2015

Re: -

Evo, Rusi se raspadaju od kako nemaju Amerikanaca u timu. Izgubili od Finske i to tako što su Finci dali koš za pobedu 3 sekunde pre kraja. Jebote, danas samo šutevi uz zvuk sirene za pobedu:)
freehand freehand 15:59 07.09.2015

Re: -

stefan.hauzer
Evo, Rusi se raspadaju od kako nemaju Amerikanaca u timu. Izgubili od Finske i to tako što su Finci dali koš za pobedu 3 sekunde pre kraja. Jebote, danas samo šutevi uz zvuk sirene za pobedu:)

Znaš nas koliko smo mi juče bili od takvog ishoda?
Zastrašujuće, i tim realnije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:07 07.09.2015

Re: -

Znaš nas koliko smo mi juče bili od takvog ishoda?

Daleko smo mi od Rusa.. a i nije sramota izgubiti od Nemaca. Za Rusa, kad ga Finac izbaci s prvenstva/ to je već neštonešto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:19 07.09.2015

Re: -

koje ludilo od dana, (bivši zvezdin četnik ) Elmedin Kikanović dao trojku uz zvuk sirene za produžetak. Samo bazerbiteri, danas.


stefan.hauzer stefan.hauzer 18:32 07.09.2015

Re: -

i Kikanović još jednom, dvestotinke do kraja za pobedu; ali kakav pas bosanskog Amera
antioksidant antioksidant 07:22 08.09.2015

Re: -

Za Rusa, kad ga Finac izbaci s prvenstva/ to je već neštonešto.

+ poraz od poljske
omega68 omega68 18:13 08.09.2015

Re: -

А је л гледа неко ову машину која се вика - Србија У21?
Јбт, као Бајерн
jedi-knight jedi-knight 20:47 08.09.2015

Re: -

Re: -
А је л гледа неко ову машину која се вика - Србија У21?
Јбт, као Бајерн


Ne, ali 5-0 je 5-0. To je u stvari ekipa koja je osvojila svetsko prvenstvo i ovo ce biti za njih ispit zrelosti. Ne mislim na kvalifikacije, vec na evropsko koje sledi
U sportu je, kao i u zivotu, vazan kontinuitet rezultata, konstantnost.
omega68 omega68 21:10 08.09.2015

Re: -

МОЈЕ виђење репрезентације у било ком спорту је следеће - то треба да буде скуп људи који се воле и поштују између себе, без обзира на тренутну форму и то у ком клубу играју.Ти људи треба да буду другари, да имају АТМОСФЕРУ, да гину један за другога а онда резултати дођу.
Ако је прерано да одмах уђу у А тим, што и јесте јер би изгорели против физички јачих
играча, онда их треба за неку годину КОМПЛЕТНО увести у сениорску.Али не да се мешају са ''искуснијима'' па да се прави ''спој младости и скуства''.
И без обзира да ли тада Антонов или Здјелар не играју у некој форми.Не.
Они су уиграни, они један другог покривају и воле да играју заједно.
Спој са неколико старијих би само нарушио атмосферу и почели би да играју као садашњи А тим.
П.С.
Максимовић и Здјелар увек морају да играју заједно. Да је паметан, неко би их упарио и у клубу.
vcucko vcucko 12:16 09.09.2015

Re: -

omega68
МОЈЕ виђење репрезентације у било ком спорту је следеће - то треба да буде скуп људи који се воле и поштују између себе, без обзира на тренутну форму и то у ком клубу играју.Ти људи треба да буду другари, да имају АТМОСФЕРУ, да гину један за другога а онда резултати дођу.
Ако је прерано да одмах уђу у А тим, што и јесте јер би изгорели против физички јачих
играча, онда их треба за неку годину КОМПЛЕТНО увести у сениорску.Али не да се мешају са ''искуснијима'' па да се прави ''спој младости и скуства''.
И без обзира да ли тада Антонов или Здјелар не играју у некој форми.Не.
Они су уиграни, они један другог покривају и воле да играју заједно.
Спој са неколико старијих би само нарушио атмосферу и почели би да играју као садашњи А тим.
П.С.
Максимовић и Здјелар увек морају да играју заједно. Да је паметан, неко би их упарио и у клубу.


Apsolutno, fudbal je timska igra i dobro ukomponovan i uigran tim uvek pobeđuje. Nije to basket - da danas dođu Lebron i još jedan u Partizan, uzeli bi Evroligu bez problema. U FK da dođu Mesi i Ronaldo zajedno, pitanje je kako bi prošli u Ivanjici.

Klinci sa Zelanda u A tim, odmah i bezuslovno. Ivanoviću, Kolarove % comp. žao nam je, ali vi ste se naigrali i dokazali ste se kao gubitnici, evo Nivada i plaketa, sve najbolje. U sadašnjem formatu kvalifikacija, gde prva tri negde idu, nema šanse da ne bi prošli. Bar za Jerevan i tako neka gostovanja (gde se u stvari sve i odlučuje) ne bi se ni postavljalo pitanje.

Ono jes', kad se ne bi pitali Pini, Falji i ostala bratija.
alselone alselone 07:46 09.09.2015

Talijani dobili Spance

Dali im 105 komada.

stefan.hauzer stefan.hauzer 08:24 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

jebeni italijani su ubacivali belu tehniku kroz koš
vcucko vcucko 09:52 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

Počeo je cirkus, uštimavanje po pozicijama u grupi radi rasporeda u nokaut - fazi. Hoće da izbegnu Francuze pre finala. To se radi već godinama, u košarci kao u nijednom drugom sportu, a FIBA se pravi mutava. U poslednja dva kola po grupama više ne znaš ko koga hoće da dobije, a ko bi da izgubi sa, lupam 6 do 10 razlike i tako to.

I na prošlom evropskom, koliko se sećam, Španci su isto ovako izgubili od Italije da bi izbegli Francusku, pa su nas prebili sa 30+ razlike.
alselone alselone 10:03 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

I na prošlom evropskom, koliko se sećam, Španci su isto ovako izgubili od Italije da bi izbegli Francusku, pa su nas prebili sa 30+ razlike.


Spanac skocio u blokadu pa sklonio ruku. Ti spanci su najveci cigeri. Najveci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:04 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

sutra s italijanima za prvo mesto; ali mislim kako nemaju snage za još jednu utakmicu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:36 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

Hoće da izbegnu Francuze pre finala

Ух, ал' им је комбинаторика, избећи ће Французе пре финала тако што ће играти с њима у осмини финала?

У последњем колу у групи Шпанци морају да победе Немачку да би уопште ишли даље, односно, победник меча Шпанија-Немачка биће четврти у групи, а ко изгуби испада.

Занимљиво је шта ће се догађати у мечу Француска-Израел, јер ће победник тог меча бити први у групи и укрстити се с победником меча Шпанија-Немачка.

Успут, ако Србија победи Италију, а Хрватска Грузију, изгледна је четвртина финала Србија-Хрватска.
vcucko vcucko 20:53 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

marco_de.manccini

Ух, ал' им је комбинаторика, избећи ће Французе пре финала тако што ће играти с њима у осмини финала?


To je tako ispalo pošto su Nemci pukli od Italije (primio se pelcer iz fudbala?) Ko je verovao da će domaćin kolo pre kraja biti na rubu eliminacije? Ja priznajem da nisam.

Ovako je sve jasno. Ako dobijemo Italiju, prvi smo u grupi, laganica u 1/8, Rvati u 1/4, u 1/2 kogod i u finalu preživeli iz Fra-Špa. Španija je druga (ako pobedi Nemce) ili ispada (ako izgubi).

Ako izgubimo, biće malo teži put, ali biće i tim slađe. uzimamo ovo, narode
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:37 09.09.2015

Re: Talijani dobili Spance

u 1/2 kogod i u finalu preživeli iz Fra-Špa

Да, ако Србија победи Италију, онда не може играти против Шпаније пре финала, не укрштају се први и четврти* из исте групе пре тога.

* Да будем прецизнији, тимови на непарном месту (први и трећи) се не укрштају са тимовима на парном месту (други и четврти) из своје групе пре финала. Наравно, ово је првенствено урађено с циљем да се први и други из исте групе не могу срести поново пре финала.
alselone alselone 07:48 09.09.2015

Danas osveta Turcima

$*&#^( *&#@%! ◙◄╙♫₪ lopovsku.
alselone alselone 15:52 09.09.2015

Re: Danas osveta Turcima

E, tako.
alselone alselone 07:52 09.09.2015

Jedi, moze pitanje

Apsolutno nemam vremena da vezbam, dvoje male dece a i poso satire. Usuko sam se ko papudžijski mačak. Jedina šansa mi je da vežbam malo ujutru. Razmišljao sam da ustajem pola sata ranije, 15 minuta se malo razbudim i 15 minuta vežbam pokući.

Pitanje - je l' zdravo vežbati tako ubrzo posle buđenja? Ne bih ja tu ništa značajno, malo razgibavanje, malo sklekovi, trbušnjaci, čučnjevi itsl.
Kazezoze Kazezoze 13:26 09.09.2015

Re: Jedi, moze pitanje

Upravo nađoh na tviteru:

Koja je sličnost izmedju fudbalera i košarkaša Srbije?

Ni jedni ni drugi ne znaju da igraju fudbal!
tasadebeli tasadebeli 14:25 09.09.2015

Re: Jedi, moze pitanje

Kazezoze
Upravo nađoh na tviteru:

Koja je sličnost izmedju fudbalera i košarkaša Srbije?

Ni jedni ni drugi ne znaju da igraju fudbal!



Ма фудбалери знају... Него их мрзи...
jedi-knight jedi-knight 17:06 09.09.2015

Strongmen

Nikola Mirotić je, na žalost, isprovociran, pocepao srpsku zastavu koja mu je bukvalno bila stavljena na lice. Da, bio je isprovociran na ružan način, navijači umeju da budu surovi, ali da se razumemo, jako je dobro video šta cepa i to se vidi po snazi koju je upotrebio tj rešenosti da je pocepa, a na samo skloni sa lica, otme, povuče. Može sada da priča šta hoće, on je video da je zastava i želeo je da je pocepa.
Naravno da će, pritisnut razumnim ljudima oko sebe , da se izvinjava na sva usta i to je ok. Najbolje da se ne izvini. On je svojim gestom uvredio državu, a bloger Strongmen u svom tekstu zaključanom za komentare besmisleno postavlja tezu kako mi sami sebi pravimo neprijatelje time što burno reagujemo na ovaj ružni gest. Neverovatno. Možda mi njemu treba da se izvinimo?
Šta bi se desilo da je pocepao američku ili nemačku zastavu? Opremao bi bolnice po Čikagu i društveno korisno radio do kraja života. Da ne pričam o tome što bi se svakom Amerikancu ili Nemcu lično izvinjavao dok je živ.

predatortz predatortz 18:02 09.09.2015

Re: Strongmen

Šta bi se desilo da je pocepao američku ili nemačku zastavu? Opremao bi bolnice po Čikagu i društveno korisno radio do kraja života. Da ne pričam o tome što bi se svakom Amerikancu ili Nemcu lično izvinjavao dok je živ.


Grešiš, kolega.
Paljenje američke zastave nije krivično delo, legitiman je čin izražavanja građanskog protesta. Za Nemačku ne znam kako stvari stoje, ali US of A zastavu možeš nekažnjeno paliti, gaziti, cepati...
jedi-knight jedi-knight 18:05 09.09.2015

Re: Strongmen

Grešiš, kolega.
Paljenje američke zastave nije krivično delo, legitiman je čin izražavanja građanskog protesta. Za Nemačku ne znam kako stvari stoje, ali US of A zastavu možeš nekažnjeno paliti, gaziti, cepati...


Nisam to znao. Moguće.
Znam da zastave stavljaju gde god stignu i to mi se čak veoma dopalo
predatortz predatortz 18:12 09.09.2015

Re: Strongmen


Nisam to znao. Moguće.


Pre četvrt veka Vrhovni sud je doneo odluku da je paljenje zastave legitiman čin izražavanja slobode govora i izražavanja protesta. Od tad traju nastojanja raznih udruženja da obore taj zakon, ali zakon je na snazi. Ameri sa ponosom ističu svoje zastave pred skoro svakom kućom, ali ih nekažnjeno pale kad im se prohte da to rade.
NNN NNN 22:38 09.09.2015

Re: Strongmen

a ovamo halabuka kad šešelj tu i tamo zapali po koju zastavicu...
tyson tyson 00:55 10.09.2015

Plemenska simbolika

Najbolje da se ne izvini. On je svojim gestom uvredio državu, a bloger Strongmen u svom tekstu zaključanom za komentare besmisleno postavlja tezu kako mi sami sebi pravimo neprijatelje time što burno reagujemo na ovaj ružni gest. Neverovatno. Možda mi njemu treba da se izvinimo?

Koga je bre briga? Komad platna, i neka misli Mirotić o njemu i neka radi sa njim šta hoće. Zašto sad iko treba oko toga da se nervira, vređa, ili šta god da je poruka citiranog?


tasadebeli tasadebeli 08:06 10.09.2015

Re: Strongmen

jedi-knight

a bloger Strongmen u svom tekstu zaključanom za komentare



Изгледа да не пратим фабулу радње...

Како закључао?

Сад сам малопре тамо код њега окачио коментар.
jedi-knight jedi-knight 08:07 10.09.2015

Re: Strongmen

Изгледа да не пратим фабулу радње...

Како закључао?

Сад сам малопре тамо код њега окачио коментар.


Prvo je bilo zakljucano, pa je pustio
tasadebeli tasadebeli 08:24 10.09.2015

Re: Strongmen

jedi-knight
Изгледа да не пратим фабулу радње...

Како закључао?

Сад сам малопре тамо код њега окачио коментар.


Prvo je bilo zakljucano, pa je pustio



Па да, ја не пратим фабулу радње...

Онда је то само доказ више у прилог тези да је и текст писан са свесном намером да се малкице читав овај случај испинује не би ли смо тако отпочели још једну националну сеансу самопљувања на овом блогу.

Него, Џедај, јеси видео да Албанија пред ову фудбалску утакмицу са Србијојм затвара своје границе према Македонији и Косову јер неће одатле да припусте своје сународнике пошто се боје да би баш они изазвали инциденте на стадиону?

Како ће ови наши да отпутују тамо? Војним авионима?


И да не отварам нови коментар, апропо политике и спорта, побунио се чак и дански селектор Олсен због геста албанских репрезентативаца и ником ништа. УЕФА не реагује. (ЛИНК)

Херој УЧК (ЛИНК)


Какве см ми овце, човече, зато што допуштамо разноразним Богдановима (ЛИНК) да нас увлаче у ионако намештену, сад већ са сигурношћу тврдим, међународну заверу да се понизи Србија што више... Ужас...

И сад се тек види да ФСС ту заиста није могао ништа да учини сем да пише жалбе на оне касније донесене одлуке УЕФА и Арбитражног суда.

Лепо рекох тамо код Стронгмена, политика је курва, а медији су јој слушкиње.
predatortz predatortz 08:38 10.09.2015

Re: Strongmen

Какве см ми овце, човече, зато што допуштамо разноразним Богдановима


Zbog takvih sam i rekao da naše košarkaše, na putu do medalje, mogu da zaustave samo 'naši' navijači.
jedi-knight jedi-knight 08:39 10.09.2015

Re: Strongmen

Онда је то само доказ више у прилог тези да је и текст писан са свесном намером да се малкице читав овај случај испинује не би ли смо тако отпочели још једну националну сеансу самопљувања на овом блогу.


Slazem se.


Него, Џедај, јеси видео да Албанија пред ову фудбалску утакмицу са Србијојм затвара своје границе према Македонији и Косову јер неће одатле да припусте своје сународнике пошто се боје да би баш они изазвали инциденте на стадиону?

Како ће ови наши да отпутују тамо? Војним авионима?


Organizovane "mase", bilo navijacke, bilo nekih organizacija ( desnicarskih, levicarskih svejedno ), imaju veoma vaznu ulogu u ovom paklu koji se zove Evropa i Svet XXI veka. Ukoliko bi to bio neciji politicki interes, utakmice ne bi ni bilo, kao u Djenovi uostalom. Mediji, i organizovane "mase" su, kako se to kaze, korisni idioti.
NNN NNN 09:16 10.09.2015

Re: Strongmen

Какве см ми овце, човече, зато што допуштамо разноразним Богдановима (ЛИНК)

Koliko predrasuda u tekstu

...i sve su tačne!!!

tasadebeli tasadebeli 10:17 10.09.2015

Re: Strongmen

NNN

Koliko predrasuda u tekstu

...i sve su tačne!!!



А пази сад ово!

predatortz

Zbog takvih sam i rekao da naše košarkaše, na putu do medalje, mogu da zaustave samo 'naši' navijači.



Шта ћеш, друже Предаторе,...

Какви родитељи, таква деца; каква жена такав брак и породица ( ); какви "националисти", таква и држава.



predatortz predatortz 10:40 10.09.2015

Re: Strongmen


Шта ћеш, друже Предаторе,...

Какви родитељи, таква деца; каква жена такав брак и породица ( ); какви "националисти", таква и држава.


Ne kaže džaba naš narod:

Što kriv qrac napravi - vreme ne ispravi!


Jbga, treba raditi sa narodom.

Leba ti, pričate li vi išta ovoj deci u školi? Kaže li im neko koliko je glupo, jadno, smešno, primitivno, natući šajkaču sa kokardom i otići na utakmicu?!

Vidim da se roditelji ne bave preterano tim poslom. Vi ste nam poslednja linija odbrane. Ako pokleknete i vi, ode sve u tri lepe!
blogovatelj blogovatelj 01:24 11.09.2015

Re: Strongmen

Nisam to znao. Moguće.


To potpada pod slobodu izražavanja.
Takođe, smeš kada vidiš pandure sa radarom, da ablenduješ onima iz suprotnog smera i upozoriš ih. I to potpada pod slobodu govora, a i pod povećanje bezbednosti saobraćaja, jer kad te vide da im trepćeš, uspore.
blogovatelj blogovatelj 01:30 11.09.2015

Re: Strongmen

Како ће ови наши да отпутују тамо? Војним авионима?


Podgorica, pa Tuzi.
tasadebeli tasadebeli 07:02 11.09.2015

Re: Strongmen

predatortz

Leba ti, pričate li vi išta ovoj deci u školi? Kaže li im neko koliko je glupo, jadno, smešno, primitivno, natući šajkaču sa kokardom i otići na utakmicu?!



Ех, друже...

Како ко...

И просветари (и просветитељи) су народ. Разних гу ту има.


У нашој гимназији постојао је један глобус, који је годинама стајао на ормару у директоровој канцеларији, али је тај глобус изгледао тако бедно да га је жалост била погледати. Осовина му се тако била искривила да би се, приликом експеримената, увек друкчије окретао но што је професор тврдио да се земља окреће. Северну Америку покривала је једна огромна мрља од мастила, тако да смо ми били убеђени да је, то управо Црно море: а тамо где треба да лежи Африка била је велика рупа те ниси знао да ли су то Енглези ископали Африку да нађу фараонске гробнице, или је каква американска експедиција, по упутствима Жила Верна, сишла у утробу земљину. Међутим, вероватније но обе ове претпоставке, биће да су се професори између часова објашњавали о дневној политици, па употребили и глобус као аргуменат.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana