Sport

Treća četvrtina

niccolo RSS / 15.09.2015. u 10:04

I najboljim igračima pauza je potrebna. Nakon što je briljirao u prve dve četvrtine i održao pažnju blogera na ovogodišnji Eurobasket, bilo je neophodno da neko zameni NNNa u pisanju bloga koji će se pozabaviti četvrtfinalnim mečevima ovog prvenstva. I eto tako mene, koji ću pokušati da ga dostojno zamenim, uglavnom nabacujući kojekakve statističke podatke (naime, sad kad smo poveli potrebno je da umrtvimo igru i smorimo protivnika da tako smoren ne bi pokušao preokret - stoga statistika ;) ).

 

 

Dakle, prvi meč četvrtfinala (danas od 18.30 po našem vremenu) je verovatno i najatraktivniji par četvrtfinala, Španija - Grčka. 

 

Španci su ekipa koja daje najviše poena po utakmici, 88, što je čak 11 više od Grčke. S druge strane, Grčka je bolja po procentu šuta iz igre, 51,5% prema 49,7%. Ni jedni ni drugi ne skaču nešto posebno, tu su 9. (Španija) odnosno 12. (Grčka), pri čemu Grci u napadu skoče 10,2 puta, a Španci 9,8. Ali su zato i jedni i drugi odlični u asistencijama, Grci su drugi sa 22,5 asistencije po utakmici, a Španci četvrti sa 21,8. Ni jedni ni drugi nisu naročiti kradljivci lopti, ali zato ih ni ne gube mnogo (zanimljivo je pomenuti da su najgori gubitnici lopti BIH, pa Hrvatska). Kada statistiku prebacimo u igrače, igraće Gasol, najbolji strelac na prvenstvu (koga objektivno ovaj meč deli od titule MVP Eurobasketa – ako Španija izgubi onda ipak nije realno da njihov igrač bude MVP. Ako prođe u najgorem slučaju igraju za treće mesto, onda bi već mogao da bude) protiv Spanulisa, najboljeg grčkog igrača. Da su njih dvojica vođe vidi se i iz toga što provode najviše minuta na parketu u svojim timovima, Gasol 28,5, a Spanulis 26. Možda će nekome biti zanimljivo to da Grci imaju čak četiri igrača koji po utakmici ubacuju više od deset poena. To su Kufos (11), Spanulis (10,8), Burusis i Printezis (po 10,7). Kod Španaca sa više od deset su Gasol (23), Mirotić (13,5) i Rodrigez (10). Realno, bilo koja prognoza (u slučaju da bude kako bih prognozirao) bi samo značilo da me kenja, a ne da sam vrhunski stručnjak za košarku, tako da ostavljam svakome od vas da se opredeli kako mu drago.

 

Drugi meč četvrtfinala (danas od 21.00 po našem vremenu) igraće domaćin Francuska protiv Letonije.

 

Francuzi daju 80,5 poena po utakmici, što je više od 10 poena više od letonskih 70,2. Oni su bolji i po procentu šuta iz igre, 47,8% prema 43,6%. Francuzi više i skaču od Letonaca, po tome su inače prvi sa 41 skokom po utakmici (Letonija ima 35,8), od čega je 11,8 skokova u napadu, a bogami više i kradu (i to tome su prvi - 7,2). Letoniji na ruku idu asistencije, 18,3 letonskih prema 17,8 francuskih, kao i greške - oni gube 12,7 lopti po meču, a Francuska 13,3. Najzad, i jedni i drugi su solidni blokeri, Francuzi imaju 4 blokade po meču, a Letonija 3,3. I Francuzi imaju tri igrača sa po više od deset poena po meču, to su De Kolo (12,2), Parker (1,2) i Lovrenj (10,7). Parker i De Kolo su i igrači koji provode najviše vremena na terenu (25 odnosno 24,7), dok Lovrenj sa Goberom deli prvo mesto po broju skokova po meču – 6,7. U Letoniji samo Bertrans daje više od 10 – 10,3, po čemu su najslabiji od četvrtfinalista (svi ostali imaju bar po tri igrača, a Grčka i Italija po četiri). Ovo je meč koji bi morala da dobije Francuska, sve osim toga (tj. pobeda Letonaca, kao jedino što osim pobede Francuske može da se desi) bi bilo veliko iznenađenje.

 

Sutrašnji program počinje mečom između Srbije i Češke (od 18.30 po našem vremenu).

 

Zadovoljstvo mi je napisati da Srbija po utakmici ubacuje čak 12,8 poena više od Češke (87,8 - 75), da smo najbolji na prvenstvu po procentu šuta iz igre (51,9%, Češka ima 45,7%), kao i da imamo 38,7 skokova po meču (Češka 37,3) - od toga je 9,7 skokovi u napadu i po tome je Češka bolja, oni imaju 10,8. Takođe smo prvi po broju asistencija, 25,2 (Češka ima 22,3), dok su Česi bolji jedino po broju ukradenih lopti - 5,7 prema naših 5,3. Mi takođe pravimo nešto malo manje grešaka po meču (11,5:11,7), a delimo protivnicima i više banana (2,3:2,2). Najbolji češki igrači su Veseli, Satoranski i Šlib. Veseli ubacije 16,8 poena za 27,5 minuta u igri (plus ima i 9 skokova po meču), Satoranski 3,2 za 33,5 minuta (a doda 8,8 puta za isto vreme, te je drugi skakač ekipe sa 6 skokova), dok Šlib daje 11,8 poena i provodi 29,7 minuta na parketu. Kod nas najviše vremena u igri provodi Teodosić - 27,2. Za to vreme ubaci 12,5 poena i asistira 7,3 puta. Najviše poena daje Bjelica, koji ima i najviše skokova (14,8 poena i 6,7 skokova). On takođe provodi najviše vremena na parketu, 25,8. Treći naš igrač sa više od deset poena po meču je Raduljica, koji daje 14,2 poena za samo 17,3 minuta. Dakle, gledajući statistiku u ovom meču smo mi favoriti, a očekujem da se to pokaže i na terenu sutra, iako su Česi odlično delovali protiv luzerskih komšija.

 

Četvrtfinale se završava sutrašnjim duelom između Italije i Litvanije (od 21.00 po našem vremenu).

 

I Italija ima skoro 12 poena po utakmici više od svog protivnika. Oni daju prosečno 86, a Litvanija 74,2. Bolji su i u procentu šuta, 45,5% prema 42,2%. Litvanija skače malo više, te ima 37,5 skokova po meču, dok Italijani skoče 36,2 puta. Od toga je 11,8 skokova u napadu (Italija ima 9,7). Bolji su i po broju krađa, 5,7 prema 3,5. Opet, Italija doda loptu 19 puta po meču, a Litvanija 18,2 puta, a Italija je bolja i po broju izgubljenih lopti - Litvanci imaju visokih 13,8 grešaka po meču. Po broju blokada su identični - lupe tri banane po meču. Pomenuo sam gore da Italijani imaju četiri igrača koji daju više od deset poena po meču, to su praktično ona jedina četvorica koja tamo nešto igraju – Galinari (18,5 za 29,3 minuta po meču), Đentile (17,8 za 33 minuta), Belineli (16,8 za 31,4 minuta) i Barnjani (12,7 za 20,8). Kod Litavanaca bolji od ostalih su Valančiunas (15,4 poena za 25,8 minuta), Mačiulis (14,7 za 30,8) i Jankunas (11,5 za 25,7). Najviše vremena na paketu provodi Kalnietis, 32,5. Mislim da bi ovo trebalo da dobiju Italijani.

 

Toliko. Kao što vidite u svakom meču jedna od ekipa daje barem 10 poena više od svog današnjeg/sutrašnjeg protivnika. Ostaje da vidimo da li će to značiti i pobedu efikasnijeg tima ili ovi košgeterski skromniji imaju nekog keca u rukavu.

 



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 20:23 18.09.2015

Re: blitvanci

već smo tri bacanja promašili nadam se da ti detalji neće da presude
niccolo niccolo 20:23 18.09.2015

Re: blitvanci

To sam ja baš krenuo da pišem...
omega68 omega68 21:33 18.09.2015

Re: blitvanci

ТЕШКО ДА ДОБИЈЕМО?
niccolo niccolo 21:34 18.09.2015

Re: blitvanci

Ako nešto ne poboljšaju teško.
NNN NNN 20:20 18.09.2015

pik-en-rol

je glavna akcija Kalnietisa i Valančiunasa
ispali smo papani :(
a ovaj Milaknis je i Zvezdi u LŠ dao nekliko ovih trojki
nismo iskoristili dosta napada.
Raduljica posle dosta vremena igra protiv centra (Finci i Česi ga nemaju) :(
oni vode iako su dosta grešili u napadu...
niccolo niccolo 20:22 18.09.2015

Re: pik-en-rol

17:22 prva četvrtina.
niccolo niccolo 20:28 18.09.2015

Re: pik-en-rol

tri napada za redom šutiramo trojke iz neizgrađenih pozicija...
NNN NNN 20:29 18.09.2015

Re: pik-en-rol

mnogo ružna utakmica za sad (posebno po nas), za sad ni na šta ne ličimo
niccolo niccolo 20:29 18.09.2015

Re: pik-en-rol

mhm
NNN NNN 20:32 18.09.2015

Re: pik-en-rol

ovo je užas!
očekivao sam da im bar pariramo (šta više da preokrenemo) kada im uđu rezerve - ono moša
niccolo niccolo 20:40 18.09.2015

Re: pik-en-rol

ovo je udarilo u tablu
NNN NNN 20:41 18.09.2015

Re: pik-en-rol

DABOGDA POCRKALI U NAJGORIM MUKAMA!!!!!!
UKRADOŠE NAM VEĆ 5 ČISTIH POENA!!!!
niccolo niccolo 20:51 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Kako smo se nadali vrhunski smo se udali prvo poluvreme - 34:35.
NNN NNN 20:54 18.09.2015

A u kurac

SAMO JAKO!!!
i oni su kese, ušla im voda u uši,
samo čvrsto,
Marković car,
najbolje što može je da se zainatimo,
od svih Litvanaca najodvratni je trener,
stalno se nešto buni,
malopre im istekao napad + mačiulis izbio loptu napolje (mada je svejedno istekao napad) i on još traži loptu (da ne bi i bacanja možda)
milisav68 milisav68 20:55 18.09.2015

Re: pik-en-rol

NNN
mnogo ružna utakmica za sad (posebno po nas), za sad ni na šta ne ličimo

Loše je Đorđević pripremio utakmicu, Kazlauskas ga je razbio.

Sudije su posebna priča.
svarog svarog 20:57 18.09.2015

Re: A u kurac

Ovo moramo da dobijemo, kad sa ovako losom igrom gubimo samo jedan razlike. Ups, bas sad to isto rece Strajnic, covek je znalac
NNN NNN 20:57 18.09.2015

Re: pik-en-rol

niccolo
Kako smo se nadali vrhunski smo se udali prvo poluvreme - 34:35.
16 minuta nismo radili ništa,
ali odbrana je majka
niccolo niccolo 20:59 18.09.2015

Re: pik-en-rol

ali odbrana je majka

Da, zaustavili smo ih u drugoj, samo 13 poena (što im je realno i dovoljno po četvrtini, mnogo su 22 iz prve ili čeških 21 u prve tri trećine).
NNN NNN 21:00 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Loše je Đorđević pripremio utakmicu, Kazlauskas ga je razbio.
Polako, ima još jedno poluvreme,
nije kraj dok Sale ne reši.
Ni bolji nisu baš nešto branili Kalneitis-Valančiunas
Sad u drugom kad Bjelici prestane da ispada lopta...
niccolo niccolo 21:05 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Sad u drugom kad Bjelici prestane da ispada lopta...

Da, jbt, ko da ima šuplje ruke. Valjda će da se konsoliduje.

Oni imaju 50% šut, to mora da padne u drugom...
NNN NNN 21:10 18.09.2015

Re: pik-en-rol

jbt. Kuzminskas 3. put probija!
niccolo niccolo 21:13 18.09.2015

Re: pik-en-rol

hoćemo li prestati da silujemo trojke?
niccolo niccolo 21:14 18.09.2015

Re: pik-en-rol

eto vidiš, kad se jebeno uđe, onda se da dva poena...
niccolo niccolo 21:19 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Opa, vodimo...
NNN NNN 21:33 18.09.2015

Re: pik-en-rol

hoćemo li prestati da silujemo trojke?
Hoćemo li početi da pogađamo trojke (bar pola od ovih promašaja su bili potpuno otvoreni šutevi!)?
milisav68 milisav68 21:35 18.09.2015

Re: pik-en-rol

niccolo
Opa, vodimo...

Ipak gubimo ovo.
omega68 omega68 21:36 18.09.2015

Re: pik-en-rol

тешко
niccolo niccolo 21:36 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Pa od kad smo poveli nismo dali koš iz igre...
niccolo niccolo 21:41 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Šta je ovo, hack a Erceg?
NNN NNN 21:52 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Ko će im igrati produžetke?
Mislim, zabole me.
niccolo niccolo 21:57 18.09.2015

Re: pik-en-rol

64:65, 13,7 sekundi pred kraj
niccolo niccolo 22:02 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Pa dobro, današnjom igrom nismo ni zaslužili finale. 64:67 konačan rezultat.
milisav68 milisav68 22:08 18.09.2015

Re: pik-en-rol

niccolo
Pa dobro, današnjom igrom nismo ni zaslužili finale. 64:67 konačan rezultat.

Ma da, bili su bolji nema šta.
niccolo niccolo 22:12 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Mene više zanima zašto mi u Lilu nismo pružali partije kao u Berlinu?
NNN NNN 22:13 18.09.2015

Re: pik-en-rol

današnjom igrom nismo ni zaslužili finale

ali nisu ni oni!
imali su 20 izgubljenih lopti, 2/14 trojke,
osim 1. četvrtine kada su još i imali nekoliko smislenih napada,
nisu ništa pokazali.
niccolo niccolo 22:14 18.09.2015

Re: pik-en-rol

jbg. I tako loši su bili bolji od nas, pa ti vidi
NNN NNN 22:17 18.09.2015

Re: pik-en-rol

niccolo
Mene više zanima zašto mi u Lilu nismo pružali partije kao u Berlinu?

Veći ulog i pritisak.
Litvanci opet dobili na jednu loptu
NNN NNN 22:19 18.09.2015

Re: pik-en-rol

niccolo
jbg. I tako loši su bili bolji od nas, pa ti vidi
Da su sudili Francuz, Grk i Bosanac (iz RS) i mi bismo bili bolji
niccolo niccolo 22:19 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Veći ulog i pritisak.

Što se možda najbolje videlo kroz današnje partije određenih načih sporednih igrača, poput Kalinića, koji ničemu nije služio danas.
niccolo niccolo 22:20 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Da su sudili Francuz, Grk i Bosanac (iz RS) i mi bismo bili bolji

Ja time uopšte nizam zadovoljan - ako može Španac da sudi ovu utakmicu, što nije sudio i Belošević na primer?
NNN NNN 22:33 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Da li će možda španac da sudi i finale?
fiba je debilna organizacija,
u poslednjih 10-ak godina sve sam biser do bisera,
u Evropi je uleb odavno preuzeo primat (kada su klupska takmičenja u pitanju), za njih su oni mafiozi iz fife i uefe profesoridoktori.
Sada su debili odlučili da ukinu EP na 2 godine (biće na 4),
biće neke dugačke kvalifikacije za SP (koje će da ima 32 ekipe, od toga npr. 7 iz Azije)
Debilčine!

Recimo kada su SP u fudbalu u pitanju, od četvrtfinala NE SMEJU da sude sudije iz zemalja učesnica.
niccolo niccolo 22:37 18.09.2015

Re: pik-en-rol

Sad mi je palo u oči, Litvanicu uopšte ne šutiraju mnogo trojke, protiv Italije su imali 18 šuteva, a protiv nas 14. A protiv njih su imali 61% šuta, a protiv nas 14% (mi čak imali bolji procenat, ali uz duplo više šuteva). Ja i dalje tvrdim da ne sme da se desi da u četvrtini više puta šutneš za tri poena nego za dva (mislim na treću i naših 1/11 za tri i 2/7 za dva).
NNN NNN 22:09 18.09.2015

koliko loša utakmica!!!!!

Kuzminskas igrač utakmice, pokupio nekoliko ničijih lopti,
od naših niko na svom nivou (osim Markovića i donekle Nedovića),
nekako sam očekivao da Bogdan proradi...
sad gledam, od naših 39 promašaja samo smo 7 pokupili...
glupo je sad da se priča o tome,
ali taman ovo što su nas sudije pokrale...
i oni su bili prilično očajni.

U finalu navijam za Španiju
svarog svarog 22:11 18.09.2015

Prebili su nas

Bukvalno. Zato su i pobedili
blogov_kolac blogov_kolac 23:07 18.09.2015

Mentalitet

Pre ce Djokovic da ne osvoji US Open kada pred polufinale sazna da ga u finalu ceka omiljena musterija Cilic, a u polufinalu prethodno treba da pobedi izvesnog Nisikorija koji je prvi put dosao do slem polufinala i za kog se nije znalo hoce li uopste moci da potrci jer je prethodno bio vezao dva 5-setna maratona, i pre ce u zivotnoj formi da izgubi u finalu Pariza (prethodno pobedivsi Nadala) od jednog Vavrinke koji nikada ranije na pariskoj sljaci nije prolazio cetvrtfinale, nego sto ce da izgubi u dva vezana finala Vimbldona i US Opena od povampirenog Federera koji je te turnire igrao kao u danima kada ih je 7+5 puta osvajao! Ako cak ni nas najbolji medju najboljima ne moze da se otarasi nase cuvene nacionalne "LAKO CEMO" boljke, od svih ostalih je to jos manje iznenadjenje...

Iskreno sam se bojao ovakvog "glava vec u finalu" poraza, ali sam taj strah vezivao za Italijane, jer sam mislio da zbog velikog i cuvenog rivalstva sa Litvanijom njih cemo sigurno da "ispostujemo" - i samim tim da ih dobijemo... ali nikad ne treba potcenjivati nas "LAKO CEMO" sindrom... Jednostavno su (skoro) svi podbacili, ja cak tvrdim da Litvanija uopste nije odigrala dobro pa nas to iznenadilo, samo su bili borbeniji, skoncentrisaniji i za nijansu manje losiji od nas. Pa protiv Italijana su sutirali trojke 11 od 18 (preko 60%) pa ipak igrali produzetke, a protiv vecerasnje Srbije je i 2 od 14 bilo sasvim dovoljno. U drugom delu trece cetvrtine Srbija konacno vodi 43:40 i ima napad, a tada negde i izlazi na poslednji odmor ubedljivo najkvalitetniji Litvanac Valanciunas... i bas tada se desava ispostavice se fatalna petominutna serija od 0:12, koju smuseni Litvanci na kraju zamalo da prokockaju...

Velika steta, do danas smo igrali fenomenalno, iznad svih ocekivanja - a ocekivanja su posle SP srebra bila jako visoka... A sto se tice nedeljnog finala, mislim da su Spanci vec prvaci jer mi se cini da im je Litvanija savrseni match-up posto im je distribucija kvaliteta po pozicijama slicno raspodeljena (najjace su im 5-ce, pa 4-ke, pa plejevi...) ali je svaki Spanac (a narocito Katalonac i Crnogorac) bar za nijansu bolji od odgovarajuceg Litvanca sa svoje pozicije...
NNN NNN 23:25 18.09.2015

Re: Mentalitet

Pre ce Djokovic da ne osvoji US Open kada pred polufinale sazna da ga u finalu ceka omiljena musterija Cilic, a u polufinalu prethodno treba da pobedi izvesnog Nisikorija koji je prvi put dosao do slem polufinala i za kog se nije znalo hoce li uopste moci da potrci jer je prethodno bio vezao dva 5-setna maratona

Malo si se zaneo
prvo si igrali Đoković i Nišikori, pa tek posle Federer i Čilić,
uz to je i Nišikori imao sasvim dovoljno odmora posle tih maratona...

+ potpuno odmorni Vavrinka je odigrao meč života protiv iscrpljenog Đokovića u Parizu
blogov_kolac blogov_kolac 00:08 19.09.2015

Re: Mentalitet

I na kraju moram jos nesto da dodam i da se do kraja istresem posle ovog frustrirajuceg a sasvim nepotrebnog poraza, ali ne zelim da zazvuci kao kritika Aleksandra Djordjevica kojeg sam obozavao kao igraca, a sada ga smatram najzasluznijeg za najnoviji preporod nase reprezentativne kosarke. Proletos je bilo snaznih indicija da nam se sam "nudi" jedan od najtalentovanijih igraca sa ovogodisnjeg NBA drafta, Amerikanac poljsko-srpskog porekla Fred Kaminski (centar koji zbog dobrog suta sa distance moze da igra i cetvorku po ptrebi), koji je zavrsio kao TOP10 pik na draftu a bukvalno se proslavio ove 2015 univerzitetske sezone. Iako javno nista nije bilo potvrdjeno, svi su manje-vise znali da se upravo to krije iza onih par misterioznih vanrednih prolecnih pres-konferencija gde je napadno u fokusu bilo pitanje hoce li za nas nacionalni tim po prvi put zaigrati jedan naturalizovani Amerikanac, i iznosen je principijelan stav da mi to nikada necemo raditi... Bojim se da je KSS, strucni stab i sam Djordjevic bio previse pod euforijom SP2014 i srebra, kao i svog licnog iskustva kada je pripadao legendarnoj generaciji koja je na svakoj poziciji imala bar 2-3 briljantna igraca (a tih 90'ih jos uvek nisu postojali nikakvi all-star Spanci, Francuzi, Argentinci...), pogotovo sto je sustinski drugacije kada ti se sam nudi neko tvog (polu)porekla u odnosu na one klasicne (a sportski nefer) varijante angazovanja afro-Amerikanaca koji igraju po evropskim klubovima.

Sada se nazalost vidi da je to bio brzoplet stav, mada Sale tada svakako nije mogao da zna da ce nam se upravo na centarskoj poziciji dogoditi teska povreda Krstica u turskom plej-ofu i bizarna epizoda sa neigranjem Bobija Marjanovica. Ironicno, vec sledeceg meseca nase kosarkasice su postale prvakinje Evrope gde je mozda kljucan medjupotez bilo dovodjenje jedne "nista posebno" borbene Amerikanke koja je kao kec na desetku popunila mesto koje je bilo rak-rana nase postave i donela preko potrebne skokove i dodatnu cvrstinu u odbrani. Da se razumemo, i sa ovakvom postavom koju imamo nasi mogu itekako izvanredno da odigraju, a morali su i da pobede veceras... ali sa pomenutim Kaminskim kao dzoker pojacanju u reketu svakako ne bi bilo veceras fatalnih 29-40 u skokovima, i u odsustvu Krstica i Marjanovica, a sa talentovanim Raduljicom i Kuzmicem ali fakticki bez ozbiljnog takmicarskog igranja takoreci cele 2015 polusezone, taj momak bi nam vredeo i vise nego sto se proletos moglo i naslutiti.
blogov_kolac blogov_kolac 00:21 19.09.2015

Re: Mentalitet

NNN
Malo si se zaneo
prvo si igrali Đoković i Nišikori, pa tek posle Federer i Čilić,
uz to je i Nišikori imao sasvim dovoljno odmora posle tih maratona...

+ potpuno odmorni Vavrinka je odigrao meč života protiv iscrpljenog Đokovića u Parizu

Ako si ti gledao meceve u kojima su Nisikori i Vavrinka pobedili Djokovica, a ne "unapred dobijene" meceve u kojima je Djokovic izgubio jer je totalno "underperform" na nivou nasih kosarkasa protiv Litvanije - onda nismo gledali iste meceve. Djokovic je na impresivan nacin osvojio 4 od zadnjih 6 slemova, ali na ta dva sto nije osvojio spotakao se o autsajdere odigravsi kobne meceve potpuno neprepoznatljivo i pre svega skroz dekoncentrisano i malokrvno (klasicni sindrom kod nasih LAKO CEMO debakala).
alselone alselone 00:53 19.09.2015

Re: Mentalitet

niccolo niccolo 07:38 19.09.2015

Re: Mentalitet

ja cak tvrdim da Litvanija uopste nije odigrala dobro pa nas to iznenadilo, samo su bili borbeniji, skoncentrisaniji i za nijansu manje losiji od nas.

Litvanija se pre svega koncentrisala na to da nas spusti na što manji broj poena, to im je bila glavna preokupacija. Nisu se mnogo osvrtali ni da li će da naprave dosta ličnih, ni na promašaje, ni na izgubljene lopte, niti na njihove skokove u napadu. Ali su nas zato tukli što kaže Svarog i vrlo su se brinuli da mi ne skačemo u napadu...Kad smo kod ličnih, u stvari su imali samo dve više od nas. To je zbog toga što bi naši radije promašili trojku nego da iz reketa ne urade ništa (iako je rezultat i jednog i drugog identičan, a u ovom drugom slučaju bi možda iznudili još neki faul i bacanje).

dogoditi teska povreda Krstica u turskom plej-ofu

Krstić se svakako bio oprostio od reprezentacije prošle godine. Upravo je i razlika između prošlogodišnjeg turnira i ovogodišnjeg što ove godine nismo imali igrača koji će da bude siguran kad je čvrsto. Prošle godine je u četvrtfinalu i polufinalu upravo Krstić dobijao loptu i pogađao kada nam je najpotrebnije. Ove godine nismo imali nekog koji će da unese sigurnost u ovakvom meču.
blogov_kolac blogov_kolac 08:31 19.09.2015

Re: Mentalitet

niccolo
dogoditi teska povreda Krstica u turskom plej-ofu

Krstić se svakako bio oprostio od reprezentacije prošle godine. Upravo je i razlika između prošlogodišnjeg turnira i ovogodišnjeg što ove godine nismo imali igrača koji će da bude siguran kad je čvrsto. Prošle godine je u četvrtfinalu i polufinalu upravo Krstić dobijao loptu i pogađao kada nam je najpotrebnije. Ove godine nismo imali nekog koji će da unese sigurnost u ovakvom meču.
Krstic se vise puta oprastao od reprezentacije, a ovog puta je i delovalo da stvarno vise nece igrati ubuduce, i s obzirom na MVP evroligasku sezonu Marjanovica to nije trebala bitinikakva tragedija vec prirodan proces smene generacija na centarskoj poziciji. Ali kada se ispostavilo da Marjanovic nece igrati, verujem da bi se kapiten naknadno opet odazvao i jos jednom odlozio povlacenje - sto bi nam svakako resilo tu glavnu slabost u timu.
niccolo niccolo 09:05 19.09.2015

Re: Mentalitet

verujem da bi se kapiten naknadno opet odazvao

Moguće...
milisav68 milisav68 09:36 19.09.2015

Re: Mentalitet

niccolo
verujem da bi se kapiten naknadno opet odazvao

Moguće...

Ma kakvi, istrošen je on mnogo.Pa i prošli turnir je "odigrao" samo dve utakmice.

Inače, dobra ti je analiza, a ja bih dodao i to da nam od prve utakmice turnira duvala promaja u reketu, i da nas je to koštalo pobede, jer su nam dali mnogo "lakih poena".

"To beat Serbia with 20 turnovers and shooting 2-of-14 from three, is something unbelievable" - Lithuania head coach Jonas Kazlauskas.


I još nešto - nadskakali su nas, a to je ono što daje sigurnost šuterima spolja.

U suštini, nema razloga za veliku žalost ili nervozu, jer ipak su Litvanci košarkaška nacija i nije sramota izgubiti od njih, a nama treba kontinitet borbe za medalje, da se ne bi gubili - kao što smo se sinoć pogubili.

Nadam se da neće da smene Saleta ako se ne plasiramo na OI, kao da će neko da stavi Ražnatovića na svoje mesto, jer da je vraćen na vreme u kućicu, Bobi ne bi bio "povređen".
niccolo niccolo 09:39 19.09.2015

Re: Mentalitet

U suštini, nema razloga za veliku žalost ili nervozu, jer ipak su Litvanci košarkaška nacija i nije sramota izgubiti od njih, a nama treba kontinitet borbe za medalje, da se ne bi gubili - kao što smo se sinoć pogubili.

Svakako
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:43 19.09.2015

Re: Mentalitet

meni samo nije jasno - da je Jaka Blažić, ušao u Bogdana Bogdanovića. Inače, obojicu strašno gotivim.
niccolo niccolo 09:49 19.09.2015

Re: Mentalitet

Bogdana Bogdanovića

Prošle godine su on i Teodosić imali najbolji procenat šuta za 3 kod nas (a sličan broj šuteva), a sada su sa Markovićem trojica najgorih...
milisav68 milisav68 10:18 19.09.2015

Re: Mentalitet

stefan.hauzer
meni samo nije jasno - da je Jaka Blažić, ušao u Bogdana Bogdanovića.

Ovo ti nije trebalo, za ovo može da padne krv.


Ako misliš na poslednji napad - imao je dobar rezon, samo što mu je ponestalo snage/brzine da to sprovede - a to je opet zato što nije igrao na svojoj poziciji, i zato što je zajedno sa Stefanom morao da pegla odbranu iza Nedovića i Tea.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:44 19.09.2015

Re: Mentalitet

Ako misliš na poslednji napad - imao je dobar rezon, samo što mu je ponestalo snage/brzine da to sprovede




Ne znam meni je to bilo srljanje. Ostalo je još 10+ sekundi i sasvim dovoljno vremena za napad, plus Litvanci su bili u bonusu. Inače, Teo jeste par puta zaspao u odbrani - ali je i istu igrao daleko iznad svog nivoa. Videlo sa da Kazlauskas zna da je on najslabiji deo odbrane i ostavljao je Seibutisu da igra 1 na 1, ali ovaj nije svaki put prošao ... mislim, odličan je juče bio Teo u odbrani - za njegove standarde. Bogdan je sa druge strane bio fenomenalan, kao usotalom i čitav naš tim... nisu se Litvanci naigrali i nismo mi izgubili utakmicu zbog odbrane/ već zbog tog srljanja u napadu... bedak.
milisav68 milisav68 11:13 19.09.2015

Re: Mentalitet

stefan.hauzer
Ne znam meni je to bilo srljanje. Ostalo je još 10+ sekundi i sasvim dovoljno vremena za napad, plus Litvanci su bili u bonusu.

Ma imao je otvoren prolaz za polaganje, samo da ja napravio još jedan korak, pre nego što je krenuo u dvokorak.

A pogledaj kako se Bjelica zakucava u dvojicu igrača, umesto da asistira Raduljici.

nisu se Litvanci naigrali i nismo mi izgubili utakmicu zbog odbrane/ već zbog tog srljanja u napadu... bedak.

Eh, a dali samo dve trojke, i imali više faulova od nas.

"Odbrana osvaja prvenstvo, a napad utakmicu".

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:22 19.09.2015

Re: Mentalitet

A pogledaj kako se Bjelica zakucava u dvojicu igrača, umesto da asistira Raduljici.

Da, svi su srljali, to sam i napisao. Strašno, Đorđević je non-stop ukazivao na to šutiranje trojki do iznemoglosti i opet, nisu bili u stanju da zaustave to ..aaaa samo još ovo i neću više... Kalinić i Milosavljević su ovo prvenstvo odigrali bez samopouzdanja, u ovoj utakmici - Milosavljević nije ni pogledao na koš. Šteta, od njih sam se nadao dodatnom kvalitetu koji poseduju.
milisav68 milisav68 11:36 19.09.2015

Re: Mentalitet

stefan.hauzer
Milosavljević nije ni pogledao na koš. Šteta, od njih sam se nadao dodatnom kvalitetu koji poseduju.

On je posle povrede sasvim drugi igrač, a manje više je odigrao ono za šta je i pozvan, jer on nije kreativac već rudar (a imao je malu minutažu).

A Kalinić me je razočarao.Sad, da li je u pitanju umor od naporne sezone ili ga boli tuki posle milionskog ugovora - nisam provalio.
niccolo niccolo 11:48 19.09.2015

Re: Mentalitet

A Kalinić me je razočarao.Sad, da li je u pitanju umor od naporne sezone ili ga boli tuki posle milionskog ugovora - nisam provalio.

Nemoj tako, čovek imao 100% šut iz igre. Jednom je ono ispod koša šutnuo i to pogodio.

Šalim se, mislim da se on usrao, promašio je oba bacanja tamo na početku, to je znak velike nervoze.
milisav68 milisav68 11:54 19.09.2015

Re: Mentalitet

niccolo
Šalim se, mislim da se on usrao, promašio je oba bacanja tamo na početku, to je znak velike nervoze.

Ma ja mislim na celo prvenstvo.Slobodna bacanja jesu koncetracija, a on je imao bolji procenat za tri nego za dva i sa penala.
niccolo niccolo 11:56 19.09.2015

Re: Mentalitet

Ma ja mislim na celo prvenstvo.

A, to. Ja od njega ništa nisam ni očekivao, tako da je ok.
NNN NNN 15:19 19.09.2015

Re: Mentalitet

Đorđević je non-stop ukazivao na to šutiranje trojki do iznemoglosti i opet, nisu bili u stanju da zaustave to


Da kažem jednu jeres:

ja mislim da smo trebali još

(kad sam išao u OŠ
ja sam bacao na koš,
kad sam bio loš
ja sam bacao JOŠ
)

Najstrašnija stvar koja šuteru može da se desi je da izgubi samopouzdanje!
Nama se par puta u toku utakmice desilo da imamo potpuno otvoren šut za 3
ali pod utiskom prethodnih promašaja se premišljamo ili se nabijamo u dva-tri protivnička igrača (Erceg, Bogdan, Bjelica...)
bolje da smo šutnuli (s verom u pogodak)

Postava sa Ercegom na centru i služi da raširi odbranu (čak je i dobro funkcionisala, najprijatnije iznenađenje su bili upravo Ercegova i Teova odbrana, koji uopšte nisu bili rupe) i da se puno šutira spolja, nažalost to dovodi i do toga da smo tanji na skoku u napadu...

Košarka se menja, više se šutira za tri (vidi pod Golden Stejt)

Čak je Sale rekao da je Bogdan u poslednjem napadu trebalo da šutira za tri
(kao on, samo naskoči i ...)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:56 19.09.2015

Re: Mentalitet

Košarka se menja, više se šutira za tri (vidi pod Golden Stejt)

yup, ali su na kraju dobili šampionat na odbranu i inspirisanog iguodalu!

ali da se slažem sa tobom, slažem se
(ipaaaaak)
ako protivnički tim uđe u bonus, na skoro 6 minuta pred kraj, a tebi trebaju laki poeni .. rekao bih da je ulaz i spuštanje lopte dole, najbolje rešenje. mislim, tako je gasol dobio francuze:)
milisav68 milisav68 17:02 19.09.2015

Re: Mentalitet

stefan.hauzer
Košarka se menja, više se šutira za tri (vidi pod Golden Stejt)

yup, ali su na kraju dobili šampionat na odbranu i inspirisanog iguodalu!

ali da se slažem sa tobom, slažem se
(ipaaaaak)
ako protivnički tim uđe u bonus, na skoro 6 minuta pred kraj, a tebi trebaju laki poeni .. rekao bih da je ulaz i spuštanje lopte dole, najbolje rešenje. mislim, tako je gasol dobio francuze:)

Ma da, lepo je kada te ide šut spolja (a i lakše), ali šta kada te neće?

Onda mora da se rudari.
NNN NNN 17:07 19.09.2015

Re: Mentalitet

ako protivnički tim uđe u bonus, na skoro 6 minuta pred kraj,
sve je izgledalo krasno:
prišli smo na -1, oni u bonusu, mi čisti...
niccolo niccolo 17:11 19.09.2015

Re: Mentalitet

NNN
ako protivnički tim uđe u bonus, na skoro 6 minuta pred kraj,
sve je izgledalo krasno:
prišli smo na -1, oni u bonusu, mi čisti...

A na kraju je otišlo u krasni...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:51 19.09.2015

...

mislim da smo imali dobijenu utakmicu na 43 - 40.

Oni su tad bili skroz pali, a mi smo bili u seriji i onda neki neshvatljivi potezi, prvo Stefon Marković promaši čisto polaganje, pa Herceg se bespotrebno zabio i onda Nedović, uradi ono zbog čega je čitavo prvenstvo išao na klupu, šut za tri u trećoj sekundi napada. Neverovatno da je tip tolika dileja. Stalno je išao na klupu zbog toga i on ponovo. Što je najgore, baš on i Marković su nas doveli u situaciju da prelomimo meč i Erceg koji je radio ponovo neke odlične stvari u odbrani.. kad već napad nije išao. I umesto da mi prelomimo tada meč, oni su.
niccolo niccolo 09:53 19.09.2015

Re: ...

i onda Nedović, uradi ono zbog čega je čitavo prvenstvo išao na klupu, šut za tri u trećoj sekundi napada.

Posle tog šuta i sledeća dva ili čak tri smo završavali šutem za 3 (i sve promašili naravno).
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:15 19.09.2015

Re: ...

:) to je kao ona utakmica Zvezda - Cibona, pre koju godinu. Kada su ovi se šibali kao Litvanci, a Zvezda prangijala trojke bezuspešno i onda na kraju se Nelson okliznuo, kao Bogdan juče. Ista priča, neverovatno. Stvarno mi nije jasno, da naši timovi (u poslednje vreme) kad ne ide šut, nemaju rezervni plan.. nego ga forsiraju do iznemoglosti. Tako smo i protiv Švaba, ali Litvanci nisu Švabe.
milisav68 milisav68 10:25 19.09.2015

Re: ...

stefan.hauzer
Stvarno mi nije jasno, da naši timovi (u poslednje vreme) kad ne ide šut, nemaju rezervni plan.. nego ga forsiraju do iznemoglosti. Tako smo i protiv Švaba, ali Litvanci nisu Švabe.

Zato što nemamo ljudskog centra da drži reket pod kontrolom, i zato što se forsirala igra na Raduljicu koji igra onoliko koliko protivnik dozvoli, a i nije čuo da postoji povratna lopta.

Čak je i Kuzmić napravio par "livada" za bekove, a Raduljica se uporno zabijao u protivničke igrače.
niccolo niccolo 10:43 19.09.2015

Re: ...

a Raduljica se uporno zabijao u protivničke igrače.

Ja imam utisak da i ne zna nešto naročito da igra leđima?
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:46 19.09.2015

Re: ...

meni nije jasno, zašto se nije forsirala niska petorka; mi smo najboje juče igrali, kada je centra igrao Erceg. Ali dobro, sad smo svi pametni... prokleti Litvanci!
milisav68 milisav68 11:15 19.09.2015

Re: ...

niccolo
a Raduljica se uporno zabijao u protivničke igrače.

Ja imam utisak da i ne zna nešto naročito da igra leđima?

On da zna nešto da igra, ne bi prošle sezone igrao u Kini, a na tržištu manjak centara.
omega68 omega68 12:03 19.09.2015

Re: ...

vaše mišljenje - šta bi bilo da je bio i Bobi?
niccolo niccolo 12:11 19.09.2015

Re: ...

Igrali bi drugačije, mnogo više na njega nego što smo sad išli na spuštanje lopte centru pod koš. Generalno bismo bili opasniji u napadu, s opcijom više. E sad, kakav bi rezultat napravili, to već ne znam...
milisav68 milisav68 12:28 19.09.2015

Re: ...

omega68
vaše mišljenje - šta bi bilo da je bio i Bobi?

Što kaže Niccolo - drugačije, a verovatno još jedan adut u ruci.

Sad, tu takođe treba napraviti balans, da ti igra ne zavisi samo od jednog takvog specifičnog igrača, ali bi njegovih dvadesetak minuta po utakmici, sigurno pravilo pometnju među protivnicima.
omega68 omega68 12:44 19.09.2015

Re: ...

Ја мислим да бисмо све погазили као пијан говно
milisav68 milisav68 12:52 19.09.2015

Re: ...

omega68
Ја мислим да бисмо све погазили као пијан говно

Ma ne bi, ima tu mnogo faktora....a i pitanje kako bi se on snašao, i da li bi igrao na istom nivou kao u Zvezdi prošle sezone.

Uostalom, eno ti primer Kalinića koji je baš podbacio.
anfieldroad anfieldroad 14:11 19.09.2015

Re: ...



Pošto je Raduljica bio najveća rupa, pa možda i glavni razlog za poraz, igra na Bobija sa Teom koji je najkorisniji upravo kao asistent garantovano bi donela bar još desetak poena i isto toliko ofanzivnih skokova. To bi naravno dalo priliku šuterima da se slobodnije ispucavaju. Dodaj tome i Bobijevu meku ruku (slobodna bacanja reeetko maši), sigurni dabl-dabl na svakoj tekmi, solidan pik&rol i igru leđima i dobio si odgovor. Raduljica bi svakako bio tu, jer Bobi realno ne može na "svom" nivou da igra više od 20-25 minuta...
NNN NNN 15:05 19.09.2015

Re: ...

anfieldroad


Pošto je Raduljica bio najveća rupa, pa možda i glavni razlog za poraz, igra na Bobija sa Teom koji je najkorisniji upravo kao asistent garantovano bi donela bar još desetak poena i isto toliko ofanzivnih skokova. To bi naravno dalo priliku šuterima da se slobodnije ispucavaju. Dodaj tome i Bobijevu meku ruku (slobodna bacanja reeetko maši), sigurni dabl-dabl na svakoj tekmi, solidan pik&rol i igru leđima i dobio si odgovor. Raduljica bi svakako bio tu, jer Bobi realno ne može na "svom" nivou da igra više od 20-25 minuta...

Bobi je rupa za odbranu pik&rola, a Litvanci to najviše forsiraju u napadu,
pa bismo morali mnogo da skupljamo odbranu, a njima bi lepo kružila lopta spolja...
ali svakako bi bilo super da smo i tu opciju imali.
NNN NNN 15:07 19.09.2015

Re: ...

niccolo
a Raduljica se uporno zabijao u protivničke igrače.

Ja imam utisak da i ne zna nešto naročito da igra leđima?


Igra super s obzirom na to kakva je konkurencija,
tj. sada je sve manje "pravih centara" i kada Raduljica naleti na takvu ekipu - pocepa je ko svinja masan džak.
anfieldroad anfieldroad 01:00 20.09.2015

Re: ...

Bobi je rupa za odbranu pik&rola, a Litvanci to najviše forsiraju u napadu,



Zadržao sam se na igri Marjanovića u napadu. U odbrani...pa u najmanju ruku, ne bi bio izgubljen na terenu kao sinoć Raduljica, kao da se našao u CERN-u gde se od njega očekuje da potvrdi Higs-Bozon česticu (polje)!
NNN NNN 15:47 19.09.2015

Pola noći nisam spavao

a i to malo što sam spavao - sanjao sam Litvance,
posebno onog Kazlauskasa,
maše rukama i dere se...
niccolo niccolo 17:10 19.09.2015

Re: Pola noći nisam spavao

A jeste nervirao juče prenemaganjem...
milisav68 milisav68 21:13 19.09.2015

Za mazohiste :)

niccolo niccolo 21:17 19.09.2015

Re: Za mazohiste :)

Meni se zaista ne gleda još jednom...mislim, bila loša košarka, da je bio odličan basket moglo bi da se gleda...
milisav68 milisav68 21:37 19.09.2015

Re: Za mazohiste :)

niccolo
Meni se zaista ne gleda još jednom...mislim, bila loša košarka, da je bio odličan basket moglo bi da se gleda...

Litvanci - don`t like this.

niccolo niccolo 12:54 20.09.2015

Francuska - Srbija

za bronzu. Kreće meč uskoro.
niccolo niccolo 13:46 20.09.2015

Re: Francuska - Srbija

Poluvreme 37:32. Naši imaju zanimljivu statustiku šuta, za 2 poena 6/8, a za tri 5/17.
NNN NNN 14:30 20.09.2015

Re: Francuska - Srbija

Ove utakmice znaju da budu prilično žalosne,
dve ekipe koje su katastrofalno podnele poraze u polufinalu,
Francuzi su imali dan više da poližu rane,
imaju i publiku i sudije,
naši malokrvni,
u svakom slučaju hvala im za još jedno leto
koje su žrtvovli,
i umesto sebi i porodici posvetili nama.
Uživali smo dok je trajalo.
niccolo niccolo 14:47 20.09.2015

Re: Francuska - Srbija

Bronza za Francusku, konačan rezultat 81:68.
niccolo niccolo 14:48 20.09.2015

Re: Francuska - Srbija

i umesto sebi i porodici posvetili nama.

Da ga jebeš, posvetili su ga sebi i pokušaju da uzmu medalju...nema veze, biće bolje sledeći put.
blogov_kolac blogov_kolac 15:47 20.09.2015

ko igra za raju... i zanemaruje taktiku...

Od proslogodisnje nokaut faze SP i u ovogodisnjoj EP "grupi smrti" u kontiunitetu smo sahranjivali sve zivo (sem USA Dream-Team naravno)... i to su sve mahom kvalitetnije repke od ovogodisnje Litvanije, a pomenute SP/EP vezane pobede (-USA) mahom bile dvocifrene. I posle svih tih vezanih grckih, brazilskih, francuskih, spanskih, zabarskih, turskih, nemackih skalpova dosao nam bio jedan los dan kad mu vreme nije bilo, a cak i uprkos tome zamalo da udjemo u finale... ali nas je ipak na kraju to kostalo i bilo kakve medalje na EP i Rija (bar za sada)...

A Spanci u nasoj grupi izgubili od nas i Italijana, a protiv Nemaca samo pola kosa su ih delila od istorijske bruke (ispadanje u grupnoj fazi) kakva im se nikada nije dogodila - a evo ih sada, samo na jednu (ocekivano rutinsku) pobedu su daleko od zlata. A Litvanci i njihovo kalkulisanja su tek prica za sebe, imali su skandalozno laku grupu, i kada bi im trebalo da uloze 50% snage za pobedu, oni su ulagali 50,1% pa su tako dobili jednu Ukrajinu samo pola kosa, sa mocnom Belgijom su se tako opekli pa izgubili, veliku Estoniju su dobili ceo kos razlike, a protiv Ceha igrali produzetke. U nokaut fazi su mocnu Gruziju slomili tek u zadnja dva minuta, a protiv Italijana su odigrali ubedljivo najbolji mec kada ih je sve islo (sutirali trojke preko 60%) pa opet trijumfovali tek u produzecima. A protiv nas, imali su srecu da mi odigramo nas najgori mec u zadnje 2 godine (a zamalo da ih dobijemo na kraju!?)...

Sem nas i Francuza, za ovu "ko igra za raju i zanemaruje taktiku" zlehudu sudbinu onih koji su na svakom mecu izgarali maksimalno i delovali odlicno, a glave im dosao jedan jedini mec, treba pomenuti i Grke.
milisav68 milisav68 17:53 20.09.2015

Jedan interesantan komentar

Ajd da prvo krenemo od "košarkaške javnosti" Do početka ovog meča 70% komentara se odnoslio na polufinale.Ostatak na ovu utakmicu.Razlog?Dva su razloga.Prvi:Trebaš uložiti ogroman trud da Srbinu objasniš da nije najbolji na svijetu a još veći trud on treba da uloži da to shvati.Ima ogromne bahatosti kod nas.I prepotentnosti i egoizma i čega sve ne.Drugi:Znalo se da će ovi momci da padnu.Znalo se iako su Francuzi pretrpjeli veći šok.Oni su do utakmice sa Španijom bili prvaci Evrope,igrali su na domaćem terenu i imali su impozantan broj super asova u ekipi.I sve im se srušilo.Ali ipak su smogli snage da izađu i bore se.
Košarkaši Srbije nisu imali ni snage ni volje za tako nešto.Zašto?Pa i za njih važe ova dva razloga kao i za navijače.
Ali prvo da krenemo od selektora.
Kao što sam već naveo bio sam skeptičan kada je izabran.I dalje tvrdim da bi Saša Obradović pa i Kokoškov bili bolje rješenje.Prednost Đorđevića u odnosu na Ivkovića je ono što je Tegeltija često naglašavao a Ivković nije mogao/želio da shvati:Nije poziv i reprezentaciju,pogotovo u današnje vrijeme ,kao poziv na mobilizaciju pa da se čovjek mora odazvati ili ide u zatvor.Đorđević nije bio krut i pristupio je na drugačiji način prema igračima.Zog toga valjda i nije imao puno otkaza kao Ivković.Tu je bio u početnoj prednosti pred Dudom.Imao je i ludu sreću da mu se igrači nisu povređivali ni prije ni tokom oba takmičenja na kojima ih je vodio.
Srebro u Španiji
Svi su nas potcijenili i prije početka.Potcijenili su nas i tokom takmičenja.Dva igrača-Teodosić i Raduljica su igrali utakmice života.Malo je i Bog kompenzovao za ono SP 2010.Inače do finala se došlo sa 4-5 igrača mada nikom nije baš najjasnije kako se uspjelo.Nigdje tu nije bilo specijalnog Sašinog pečata.Tu je međutim već pokazao neke crte zajwbanog karaktera (Micov,Krstić).
EP Francuska
Pokušao je isti sistem.
1)Jedan centar a drugi da pripomogne 10 minuta kao Krstić.Zajebao se.Niti je Raduljica ponovio utakmice života niti je Kuzmić mogao da pruži ono što je pružio Krstić.
2)Teo je Bog.Nije niti će biti.On je genije ali nestabilni genije u napadu.U odbrani je bio rupa kao i na svim takmičenjima , izuzev SP 2014, do sada.
3)Nerazumijevanje Bjelice.Bjelica je igrač koji moće da bude sjajna prateća violina,bas gitara ali ne može da bude igrač koji će da preuzme odgovornost kada ekipi ne ide.
4)Crta zajebanog karaktera.Ovaj put je Pedro bio Kalinić.
5)Muta kao pomoćnik.Muta je i prije bio pomoćnik.Aki je tada bio samo zabavljač.Ovaj put u 1/2 finalu i ovoj utakmici se viodio njegov potpis.Sistem udri po trojkama je njegov magistarski rad iz Radničkog
6)Idemo u finale.Najavljivano mjesecima unaprijed.Stvorio je ničim izazvan ogroman pritisak.Već sam negdje drugo pisao da bahaćenje ne može donijeti ništa dobro.Osim toga potenciranje kako je samo Olimpijada bitna je skroz pogrešno.Manimo se toga važno je učestvovati.Pa važnija je bronzana medalja sa nekog takmičenja nego učešće na 5 Olimpijada.Samo se medalje pamte.Litvanci dobro pamte svoja zlata sa EP prije WW2 iako su do njih došli naturalizacijom svih igrača litvanskih korijena iz SAD.
I da okončamo poređenja Đorđevića i drugih trenera ovom konstatacijom.Vjerovatno bi Ivković dobio utakmicu protiv Litvanije ali pitanje je da li bi do nje došao jer bi mu mnogi igrači otkazali a neke bi uništio na pripremama ili takmičenju.
Što se tiče Đorđevića i njegovog trenerskog znanja ono trenutno nije veliko.Ako izuzmemo Armani gdje su ga takođe zamolili da ode ovo mu je bio početak.Ovo i sledeće godine Panatenaikos.Loša škola za početak.Preteška.Pogotovo Pao jer tu gubi i onaj svoj adut-odnos sa igračima.Klub je profesionalna organizacija i tu nemaš šta da ubjeđuješ igrača.On je plaćen i može lako da ostane bez plate.Njegova taktičko-tehnička stručnost ili pomanjkanje iste bi ga mogla koštati posla u Panati vrlo brzo.
Igrači:Samo par njih.
Teo
Genije.Nestabilni genije bi možda bilo pravilnije.Zapravo Kazlauskas kao vrhunski trener i čovjek koji ga je trenirao je dobro skenirao i Srbiju i Tea.I riječima:Srbija previše zavisi od Teodosića,i na djelu:sistemom igre i korištenjem njegovih slabosti u odbrani.Ova utakmica protiv Francuske je do kraja potvrdila da je Kazlauskas vrhunski trener.
Da se razumijemo.Teo treba Srbiji.I to kao važan igrač.Jedan od 5-6 glavnih igrača.Ali ne više kao igrač oko kojeg se zasniva igra Srbije.Nemamo takvog igrača?Pa neka igrajmo igru u kojoj će kolektiv biti ispred pojedinca.I još važnije neće u tolikoj mjeri zavisiti od pojednica.
Bjelica
Igrač koji treba Srbiji ali nemožemo se uzdati u sistem:N eide Tea dajte loptu Bjelici pa će on da vadi iz govana.Ne možemo jer ni on to ne može.
O drugima ne bih sada ali da se neke stvari moraju mijenjati u samoj filozofiji igre pa čak i u stanju svijesti:Idemo u finale,osvajamo zlato,niko nam ništa ne može-moraju.
niccolo niccolo 18:21 20.09.2015

Španija - Litvanija

je finalni meč u kome je već odigrano prvih deset minuta i Španjolska vodi sa 19:8.
alselone alselone 18:49 20.09.2015

Re: Španija - Litvanija

Španija - Litvanija


Imam osecaj da bi mi se povracalo dok bih ovo gledao.
milisav68 milisav68 18:55 20.09.2015

Re: Španija - Litvanija

alselone
Španija - Litvanija


Imam osecaj da bi mi se povracalo dok bih ovo gledao.

Nema sta, auuuuuuuuuuuuu, jako i do samog kraja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana