Kućni ljubimci

ljute predrasude o blogerima ili udri bliznjeg svoga

niccolo RSS / 19.09.2015. u 07:57

gost autor: Alselone*

 

 

- Brajovicu, stvarno smaras sa graficima. 

- Prinici, nemoj da solis pamet a sedis u Londonu na 12 stepeni

- Blogi, Amerika je bolja od Kanade, tamo kao ladno a nije ni standard. 

- Srki, Kanada je bolja od Amerike, kod vas tamo kad se preladis trista iljade dolara za lekara, sve go narkoman i debeli ludaci

- Alfista, Alfa ti je sranje

- Onaj iz Bona - kad ste vi tamo jeli rukama mi ovde svinju boc

- Krkar, nemas pojma ni o cemu a pogotovo ne o vinu, avionima, automobilima, dizel motorima, puskama, vojci, bliskom istoku, politici, gastronomiji, geografiji hrvatskog primorja, jedrenju, pravopisu, gramatici, i kaze se osmanski, samo da znas

- Varufakis je furundzija

- Freehand majmune

- Vucko, Goca Comic fura lose tvitove

- Niccolo, znas koja je temperatura najladnija, kad advokati stavljaju ruke u svoje dzepove

- Predator je iz republike Sumske

- Tajsone, za tebe jedan 15-ti komentar

- Federer je sisa

- Mrzim ptice, pogotovo ne da ih gledam 

- Spavanje po satorima je za frikove, bolje da postanes pustinjak

- Profo, daj nekog seksa, nemoj samo o fizici

- Ua Jevreji, 

- Ua Nemci, 

- Ua Rusi, 

- Ua japanci (samo za kolegu iz japana entuzijastu). Japanci su ludaci sto prave nenormalne pornice

- Ua Hrvati, 

- kaze se Siptar

- Kaze se "Muslimanska nacija"

- Karagaca je cetnik, samo se obrijao 

- Dragec je zapravo bot, unapredjena ali retardinara verzija Simone (cilj je simulirati dinaroida u punom smislu)

- Filip Mladenovic je Filip Mladenovic

- Krle, izadji Vucicu iz bulje

- Spiro, ne foliraj se vise sa tom muzikom kad znamo da slusaj Crvenu Jabuku

- Stefane, nisi los za jednog lesnikcara

- Omega, Albanci su nastali pre Srba

- Emsi, dobio sam jednom cir na dupetu i naisao kliknuvsi na *novo na tvoj komentar, sta mislis da me je manje iznerviralo.

- Mesan, citao sam recept za kolace koji je bio manje dosadan od tvojih komentara. 

 

* Ovaj blog je nastao kao spin-off Brajovićevog bloga 



Komentari (428)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 01:22 20.09.2015

Re: ..

Znaš kako, ja sam se na hevi metal ložio kao srednjoškolac i nikako mi nije bilo jasno zašto se Vojvođani furaju na pank a ne na hevi.
Kad sam došao u Novi Sad da studiram i video likove koji se lože na ono na šta se i ja ložim, odmah sam prestao sa ložanom.
Ima tu doduše i faktora sazrevanja. Najtvrđu muziku sam slušao u vojsci, da dignem pritisak buzdovanima. Bio je to Venom i SOD. Interesantno, ali i prvi album EKV im je dizao pritisak koliko i pomenuta dva benda.


ali ja uopšte ne slušam metal. samo par puta godišnje isprovjeravam šta je aktuelno u ekstremnom HM-u. onako čisto uspomena radi i da zadovoljim znatiželju za opskurnim audio fenomenima.

a hc slušam uglavnom dok treniram. zbog adrenalinskog efekta.

Sasvim sam siguran da bi i ti prestao da se ložiš na američki fudbal kad bi video kakva stoka se ovde nafurava na taj "sport"
U najmanju ruku, ne bi se toliko ložio.


koliko toliko?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:09 20.09.2015

Re: ..

blogovatelj

Kad sam došao u Novi Sad da studiram i video likove koji se lože na ono na šta se i ja ložim, odmah sam prestao sa ložanom.


ovo su metaleri s telepa, ne verovao ili da, i dan-danas izgledaju isto kao 1980-ih.

inače, punk-ska je i dalje zvuk unutarnjeg ja grada.

ps. bolje da si ostao kod nas, šta ćeš koj qur u toj kanadetini, jebeš njihovo zlato, mi imamo dušu! čak su i naši redneks lepši od vaših šabana!

ps. nego, je l' ovo riknuo blog i načisto, valjda će arhivirati ove poslednje stranice u nekoj istoriji, a ne samo brisnuti...
blogovatelj blogovatelj 07:31 20.09.2015

Re: ..

mi imamo dušu!


1. Narodi koji imaju manje para ubeđeni su uvek da imaju više duše od bogatih naroda.
2. Što je osoba poreklom iz veće selendere, to je više ponosna na tu činjenicu. Po Kanadi oni koji su poreklom sa Njufaundlenda uvek imaju na svojim automobilima nalepnicu sa zastavom i/ili mapom istog.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:59 20.09.2015

Re: ..

ne mislim ja da to ima veze s parama već sa Suncem, Voša je taman na sredini. dobro, nemoj posle, kada padne Kanada a vostane Serbie, reći da te nisam zvao. ponuđen kao počašćen.

nego, šalu na stranu, Kanađani su stvarno najkuturniji od tog angloameričkog naroda s kojim sam imao dodira. prosto neobično kako je to ista civilizacija kao Ameri, a milijardu puta neopterećeniji. Oziji i Kiviji su se isto pokazivali kao gotivci. Ameri, onako, šareno, Čikago, Đujork, Boston, Sijetl, Elej, Senfren, vrlo cool, imaju širinu, dok su južnjaci šabana, mada sam sretao republikanere iz tih nekih sredina koji su umeli da razmišljaju na odmeren i višestran način. ubedljivo najhladniji i najgori klijenti su mi bili severni Englezi.

blogovatelj blogovatelj 19:15 20.09.2015

Re: ..

koliko toliko?


Toliko koliko se sada ložiš.
Mislim, pišeš blogove o tome, pa nekako mislim da se pališ na to. Da je drugačije, ne bi pisao blogove, tako mi logika kaže.
docsumann docsumann 19:47 20.09.2015

Re: ..

blogovatelj
koliko toliko?


Toliko koliko se sada ložiš.
Mislim, pišeš blogove o tome, pa nekako mislim da se pališ na to. Da je drugačije, ne bi pisao blogove, tako mi logika kaže.


zadnji blog o nflu sam napisao prije skoro 3 godine. ostalo su stefova gostovanja kod mene

volim da pogledam dobru tekmu, ali više ne pratim pomno. mada, i dalje smatram da je to najspektakularnija kolektivna igra sa loptom.
poštovalac igre - da, ložač - ne.
anfieldroad anfieldroad 19:51 20.09.2015

Re: ..

A tu im se i docs umeša i izlinkuje neko hevi metal krljanje sa motornim testerama i trocifrenim brojem klikova na tjubu. Posle te ubeđuju kako je to sve umetnos', ali objašnjenje minimalnog tiraža nemaju, tj ko se toj umetnosti divi, ako je niko ne klika.



To je logika po kojoj Gangam stajl šije Kobejna ko Ceca Koju. To je logika po kojoj je masa (klikova) uvek u pravu. To je logika po kojoj se mudrost iz tamonekih pivnica raširila planetom. Mora da su u pravu kad ih je toliko,majku mu

Objašnjenje minimalnog tiraža je upravo u tome što je procenat avangardnih uvek proprcionalno manji, baš za onoliko koliko je masa krda veća. Prevedeno, jedna slonica vodi, ostale je prate. To ne znači da su pametne one koje prate.

Treće, ne radi se kod Doksa i Stefa(srećom) o hevi metalu. Taj pravac je upravo prebogat klikovima.
anfieldroad anfieldroad 19:51 20.09.2015

Re: ..

A tu im se i docs umeša i izlinkuje neko hevi metal krljanje sa motornim testerama i trocifrenim brojem klikova na tjubu. Posle te ubeđuju kako je to sve umetnos', ali objašnjenje minimalnog tiraža nemaju, tj ko se toj umetnosti divi, ako je niko ne klika.



To je logika po kojoj Gangam stajl šije Kobejna ko Ceca Koju. To je logika po kojoj je masa (klikova) uvek u pravu. To je logika po kojoj se mudrost iz tamonekih pivnica raširila planetom. Mora da su u pravu kad ih je toliko,majku mu

Objašnjenje minimalnog tiraža je upravo u tome što je procenat avangardnih uvek proprcionalno manji, baš za onoliko koliko je masa krda veća. Prevedeno, jedna slonica vodi, ostale je prate. To ne znači da su pametne one koje prate.

Treće, ne radi se kod Doksa i Stefa(srećom) o hevi metalu. Taj pravac je upravo prebogat klikovima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:11 20.09.2015

Re: ..

docsumann

poštovalac igre - da, ložač - ne.


Doksu, tebra, s Blogijem moraš znati, da kada fiksira nešto, ugasio si totalno! NFL, najoblji hašišarski koledž dani s ekipom iz Pitsburga!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:13 20.09.2015

Re: ..

Srđan Fuchs
docsumann

poštovalac igre - da, ložač - ne.


Doksu, tebra, s Blogijem moraš znati, da kada fiksira nešto, ugasio si totalno! NFL, najoblji hašišarski koledž dani s ekipom iz Pitsburga!


едит: најобљи је, наиме, најбољи, мање вина, мање вина!
blogovatelj blogovatelj 01:29 21.09.2015

Re: ..

To je logika po kojoj Gangam stajl šije Kobejna ko Ceca Koju. To je logika po kojoj je masa (klikova) uvek u pravu.


A koja je tvoja logika? Da kad nema klikova, to je onda remek delo?
Ja nisam ni rekao da ako nešto ima tonu pregleda, to mora obavezno da bude magija od muzike.
Ponekad sumnjam da si i ti kao i urbana gerila i antioksidans isti mračni lik. Istu foru spinovanja imate.
Pročitaj šta sam ja rekao, a šta si mi ti odgovorio.
Ja tvrdim ako je nešto bilo na Tjubu pet godina i ima 100 klikova, to nešto nije ni za q. A ti mi onda dodaješ da kad nešto ima milijardu, to onda valja. Znači, glup si, ili spinuješ.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:02 21.09.2015

Re: ..

tvrdim ako je nešto bilo na Tjubu pet godina i ima 100 klikova, to nešto nije ni za q

ne znam zašto si opterećen brojem klikova ili onim što slušam/o? to što volim opskurne yt linkove je potreba da čujem nešto drugačije i ne mora da znači da je svaki dobar, ali ti se upinješ do petnih žila da diskvalifikuješ - nešto što ne razumeš.

+ nisi propustio nijedan blog o nfl- u, da kažeš kako je to glupost i sport za loženje širokih masa neandertalaca..

maksa83 maksa83 09:23 21.09.2015

Re: ..

u poslednje vreme, najviše uticaja na moj muzički ukus ima radio kexp:)

Eh, to što dospe na KEXP je već mainstream (ok, nije, ali se probilo dovoljno daleko).

Ono što će tek da dospe na KEXP možeš prvo da vidiš ovde AudioTree
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:50 21.09.2015

Re: ..

Ono što će tek da dospe na KEXP možeš prvo da vidiš ovde AudioTree

koji si ti hipster u duši, maksimoviću

a ne znam, volim raznorsnost kexp-a; evo baš sad ide ovaj džez teatar i koltrejn. mislim, njihova amplituda muzike ide toliko široko, da tolerišem čak i onaj iritantni glas šeril voters:)

edit: i baš sad, nakon toga, pharoah sanders; neviđeno dobro, prvi put čujem - ali sam ostao ukopan pred ritmom. sine, ta afrika i taj ritam..

maksa83 maksa83 11:05 21.09.2015

Re: ..

koji si ti hipster u duši, maksimoviću

Jes' da, sedim u Kosta Kofiju i kucam kod na vintage Remington pisaćoj mašini sa onim okruglim dugmićima...

Ja sam seljak potpuni, pušti mi overdrajvovanu polušuplju gitaru i ja srećan.

Da se razumemo meni je KEXP do jaja, njega sam otkrio pre otpr. godinu dana, tamo sam uostalom našao i Reignwolfa, i još koješta, a i ove Kanađane.




A te vaše fine pedestočlane etnofjužn bendove sa laponskim kapama i bradicama sa reverbom i chorusom preskočim k'o reklamu za prašak za veš.

P.S. Zapravo sam sve to (i KEXP i AudiTree) pokupio ovako: http://reddit.com/r/listentothis
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:17 21.09.2015

Re: ..

A te vaše fine pedesotčlane etnofjužn bendove sa laponskim kapama i bradicama sa reverbom i chorusom preskočim k'o reklamu za prašak za veš

ja se isprimao, posle dokumentarca o fela kutiju; tako sam otkrio kako sam čovek ritma! sve što ima zavodljivi ritam, daj intravenozno. nakon toga sam doživeo otkrovenje slušajući kezaju džonsa i 'beš mi sve, odjednom sam počeo život krilaticom; za dobru svinju, nema loših pomija:)

usput, pre neki dan sam otkrio da nisam jedini tip koji se loži na najplačipičkastiju pesmu koju je snimila kim deal(u bridersima) do yo love me now? znači, kada čujem ovu pesmu i sam se ponašam kao tricky, hvala reditu:

docsumann docsumann 11:39 21.09.2015

Re: ..

Da se razumemo meni je KEXP do jaja,


dobar.

a dobar je (projekat) i Room 205. naročito zato što spot za svaku pjesmu radi posebni reditelj, tako da su im klipovi prave multiart minijature.

kod njih sam npr. pokupio Soft Moon, a često ćeš tamo naći izvođače koji su ujedno nastupali i na KEXP-u

maksa83 maksa83 12:24 21.09.2015

Re: ..


Super su ti ovi Craft Spells, malo sam se pribojavao da će da krene neka teška industrija, kad ono cincilinci gitara pod očiglednim uticajem ranih Johnny Marr radova, pozdravljam!

Ovi su npr. na relativno sličnu šemu, bili prilično nepoznati a nije ih lansirao ni KEXP ni AudioTree nego ih je neko na kvarno ubacio u Rocksmith softver:

docsumann docsumann 12:54 21.09.2015

Re: ..

evo jedne sasvim drugačije preporuke. lik je DJ iz Bristola koji pravi sjajne kompilacije (rege, dub, dnb, ambijental ...).
savršena zika za vožnju, sad da l' u automobilu da l' u fotelji, nevažno

anfieldroad anfieldroad 15:26 21.09.2015

Re: ..

A tu im se i docs umeša i izlinkuje neko hevi metal krljanje sa motornim testerama i trocifrenim brojem klikova na tjubu. Posle te ubeđuju kako je to sve umetnos', ali objašnjenje minimalnog tiraža nemaju, tj ko se toj umetnosti divi, ako je niko ne klika.




Ako stvar sa trocifrenim brojem klikova jeste krljanje sa testerama i ako te mini broj klikova zbunjuje, pa nemaš objašnjenje ko se toj umetnosti divi, logično sledi da oni sa sedmocifrenim brojem klikova moraju biti sjajni. To već i sam broj klikova objašnjava, nema šta tu da te dodatno neko ubeđuje u kvalitet sedmocifrenih. Dakle, kao pasulj, ako je A=B, a B=C, onda mora da je A=C. Nema tu dodatnog objašnjavanja. Klikovi ti kažu šta valja, a nedostatak istih šta ne valja, a ovo je ujedno odgovor na donji tvoj komentar, pa da se ne ponavljam...
Razumem ja da si se ti zajebavao malo sa našim kolegama D.J.-evima. Ali bez obzira, po toj logici, broj klik-preporuka koje si i sam dobio mogli bi da te prilično zabrinu.
Sve ovo spada ipak u domen zajebancije, tako da nema razloga da previše brineš
anfieldroad anfieldroad 16:49 21.09.2015

Re: ..

A koja je tvoja logika? Da kad nema klikova, to je onda remek delo?
Ja nisam ni rekao da ako nešto ima tonu pregleda, to mora obavezno da bude magija od muzike.




Ja spinujem, a ti pišeš besmislice koje sam uokvirio, samo zato da bi ih i ti ponovo video. Kako sam ti donekle već odgovorio gore, ovo je samo podsetnik za tebe.
Pokušaj da kad otkucaš neku rečenicu, da je odmah obrišeš. Onda razmisli, pa ako i dalje misliš da bi bila pametna ili duhovita, onda je napiši ponovo.

Inače, jutjub je revolucionaran baš zbog toga što možeš da nađeš stvari koje imaju "100 klikova", a da su često sjajna, nova i sveža muzička otkrića.
emsiemsi emsiemsi 18:31 21.09.2015

Re: ..

stefan.hauzer
tvrdim ako je nešto bilo na Tjubu pet godina i ima 100 klikova, to nešto nije ni za q

ne znam zašto si opterećen brojem klikova ili onim što slušam/o? to što volim opskurne yt linkove je potreba da čujem nešto drugačije i ne mora da znači da je svaki dobar, ali ti se upinješ do petnih žila da diskvalifikuješ - nešto što ne razumeš.

+ nisi propustio nijedan blog o nfl- u, da kažeš kako je to glupost i sport za loženje širokih masa neandertalaca..


Једном сам случајно чуо ово возећи се колима.
Требало ми је неко време док сам пронашао --- из неког необјашњивог разлога, ово могу да слушам сатима.


alselone alselone 18:37 21.09.2015

Re: ..

alselone alselone 18:38 21.09.2015

Re: ..

blogovatelj blogovatelj 19:52 21.09.2015

Re: ..

ne znam zašto si opterećen brojem klikova ili onim što slušam/o? to što volim opskurne yt linkove je potreba da čujem nešto drugačije i ne mora da znači da je svaki dobar, ali ti se upinješ do petnih žila da diskvalifikuješ - nešto što ne razumeš.


Nisam opterećen, samo kažem šta mislim. Kao što ti imaš pravo da misliš da je sve ono što slušaš dobro, mogu i ja da mislim suprotno. I daleko bilo da mi se ništa od onoga što postaviš od muzike ne sviđa.
Za Čarls Breedlija i za španski nju vejv osamdesetih mogu samo da ti skinem kapu. To je prvo što mi sada pada na pamet i svakako nije jedino. Opusti se, ko Krkar si
Nisi ni svestan koliko mi se dopada tvoj pristup ovom blogu. Samo što je za tiraž blogova dobro kad se uleti u fajt
Evo ti nešto što mislim da će ti se svideti. Toronćanci, meni su mnogo dobri.
I imaju 32 soma klikova, ne moš da ne valja



A američka fuca, e to stvarno ne volem, jebi ga. I tu se javim na blog onako, volem da vam povećavam broj komentara, pozitivni ste likovi docs i ti. I Spira, naravno.
Da, sad sam ukapirao nešto. Ja recimo od kad je Tjuba na netu, mnogo više ga koristim da istražujem stariju muziku, dok ti tražiš novo.
Aj stavi neku muziku iz pedesetih, živo me zanima šta ti se sviđa iz tog perioda, jednostavno ne mogu ni da pretpostavim.
blogovatelj blogovatelj 20:04 21.09.2015

Re: ..

Ako stvar sa trocifrenim brojem klikova jeste krljanje sa testerama i ako te mini broj klikova zbunjuje, pa nemaš objašnjenje ko se toj umetnosti divi, logično sledi da oni sa sedmocifrenim brojem klikova moraju biti sjajni.


Evo ovde je koren tvog nerazumevanja. Jerbo, postoji i muzika i sa četvoro, petoro i šestocifrenim brojem klikova.
Kažem ti, logika te opasno jebe. Nijanse, rođo, nijanse nisi u stanju da pohvataš. Ne pokušavaj da ukapiraš šta sam hteo da kažem, već čitaj šta sam rekao. Dovoljno je, veruj mi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:03 21.09.2015

Re: ..

Aj stavi neku muziku iz pedesetih, živo me zanima šta ti se sviđa iz tog perioda, jednostavno ne mogu ni da pretpostavim.

:)) kako si me samo izložio, na kvarno čoveče.
a pedesete,to je lako - tu samo jazz. nekad davno bluz, ali mi nekako više ne leži.



p.s. kako je slatka!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:02 21.09.2015

Re: ..

alselone

Тек сам код петог сата.
Је л' после постане динамичније?
blogovatelj blogovatelj 22:30 21.09.2015

Re: ..

Тек сам код петог сата.


Ja sam proveo Badnje veče 1993. u Kikindi slušajući ovo.
Samo drvo o drvo, kamen o kamen, metal o metal i kombinacije toga.
Napolju je bilo jezivo hladno a mi smo bili kao gromovi.
Slušali smo kod čoveka koji je imao nekada osamdesetih kasetu sa ovakvom muzikom na letovanju u Rovinju, ali je u istom džepu imao i džoint.
Bila racija u kafiću u kom se nalazio i nađu mu tu pidžicu što je imao.
Po službenoj dužnosti su preslušavali kasetu, a i on sa njima, samo što je on bio stondiran, pa mu je bilo svejedno.
Kad su završili, pitali ga "ti ovo slušaš" a on potvrdno odgovorio.
Zaključak im je bio da nije normalan i pustili su ga kući.
blogovatelj blogovatelj 22:57 21.09.2015

Re: ..

a pedesete,to je lako - tu samo jazz. nekad davno bluz, ali mi nekako više ne leži.


A-a ovo se ne računa. Samo rok. Nemoguće da ti se ništa ne sviđa.
Ko moj bivši gazda, kad sam živeo na Satelitu, penzioner, radni vek proveo na kranu. Jednom prilikom mi reče "što ja mrzim klavir"
A imao sam i buzdovana iz Bajmoka na faksu koji je mrzeo EKV.
Mislim, ne moš tako, da mrziš ko oni. Mora da ti se nešto sviđa.
docsumann docsumann 10:58 22.09.2015

Re: ..

Mislim, ne moš tako, da mrziš ko oni. Mora da ti se nešto sviđa.


jbg, blogi, upravo praviš veliki faul u domenu logike dosljednosti na kojoj toliko insistiraš

ne moraš mrzjeti da ne bi volio. mislim da je stef tu bio sasvim jasan.

a i lično, ne volim puno toga iz art (pa i muzičke) produkcije, ali ne mrzim gotovo ništa. ne volim ni da pričam o tome što ne volim, niti se razmahujem uokolo sa svojim nevoljenostima. pa bile one muzike, frizure, mode, sportovi ...
maksa83 maksa83 14:37 22.09.2015

Re: ..

ne moraš mrzjeti da ne bi volio. mislim da je stef tu bio sasvim jasan.

Yup.

Nasuprot "volim" nije "mrzim", nego "dont giv a fak".
blogovatelj blogovatelj 14:49 22.09.2015

Re: ..

ne moraš mrzjeti da ne bi volio. mislim da je stef tu bio sasvim jasan.


Dobro, karikirao sam da bi se jasnije videla poenta.
Međutim, neshvatljivo mi je da od toliko rok muzike iz pedesetih ne voli baš ništa.
Imam i ovde jednog druga Kanađanina, dječarac u hlačicama, nespretan i mlad. Ima 28 godina i tvrdi da ne voli ništa, ama baš ništa, što je džez.
Nisam ja u komentaru insistirao na voljenju ili mržnji, mene znatiželja muči šta bi Stef od rok muzike iz tog perioda mogao voleti, ništa drugo i ništa više.
Recimo, tipujem na ovo



Ali verujem da je ovo čuo najpre u Kleš izvedbi, kao što sam i sam to prvo od njih čuo. Pa ako mu se ovo recimo sviđa, onda je nemoguće da mu se samo to sviđa.
docsumann docsumann 15:37 22.09.2015

Re: ..

maksa83
ne moraš mrzjeti da ne bi volio. mislim da je stef tu bio sasvim jasan.

Yup.

Nasuprot "volim" nije "mrzim", nego "dont giv a fak".


givi, givi ..

maksa83 maksa83 17:28 22.09.2015

Re: ..

givi, givi ..


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:46 22.09.2015

Re: ..

Recimo, tipujem na ovo

nije loše, ali kleš je kleš!

šalim se, naravno, samo mi nije dopadljiv; da bih redovno slušao. jedno vreme, sam se ložio na ono roy orbison-a, ali to samo zbog ove scene:



s druge strane, otkidam na filmove iz pedesetih i to one klasike; path of glory, shadows, 12 angry men, felini i to. tako, na primer, u muzici trebam novo - a od filmova staro:)
anfieldroad anfieldroad 10:05 23.09.2015

Re: ..

Kažem ti, logika te opasno jebe. Nijanse, rođo, nijanse nisi u stanju da pohvataš. Ne pokušavaj da ukapiraš šta sam hteo da kažem, već čitaj šta sam rekao. Dovoljno je, veruj mi.



Jbmliga, logika mi očito nije jača strana. I dalje ne kapiram šta si hteo reći onom primedbom o muzici koju nam njih 2 puštaju...
Al, dosta o tome. Ne podnosim glupave svađe. Sto posto je sve to rezultat očajne igre na Anfieldroadu toga dana. Toliko sam glup, da me to stvarno pogađa! Pa onda postanem nadrkani som. To da. Negde sam se već izvinjavao zbog toga, al nije loše ponoviti <_<
blogovatelj blogovatelj 10:00 19.09.2015

Koji?

Onaj iz Bona


Koji, bona?
alselone alselone 12:44 19.09.2015

Re: Koji?

Koji, bona?


Boner ili tako nesto. Ne znam je l' ima problema sa erekcijom ili zivi u Bonu.
niccolo niccolo 13:14 19.09.2015

Re: Koji?

Mislim da ipak živi u Bonu. Barem se ne sećam da se žalio na ovo drugo
blogovatelj blogovatelj 10:00 19.09.2015

Bene geserit

Bene, ne ser it!
tess tess 10:45 19.09.2015

jabuke i kruške

E - kad ste se ovako fino okupili - ja bih da napravim presedan i u odluci da ovde ne dolazim i u ovom što ću reći, ovako:

Domazet, izvini što sam onomad bila, hm, kako bih rekla, preka (prijeka), mislim da sam pretjerala i da to nije bilo ok iako si ti prvi počeo. Domazet, izvini.

Odoh sad.

p.s. qqriq ti si i dalje: budala.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:55 19.09.2015

Re: jabuke i kruške

Odoh sad.

i molim te, ne naginji se kroz prozor



(izvini, prilika je bila fenomenalna za ne iskoristiti:)
niccolo niccolo 10:56 19.09.2015

Re: jabuke i kruške

i u odluci da ovde ne dolazim

Čim si ti došla nema ničega od toga da ne dolaziš.
alselone alselone 12:46 19.09.2015

Re: jabuke i kruške

Odoh sad.


Pamticemo te samo po dobru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:39 20.09.2015

Re: jabuke i kruške

šteta što nemam mnogo para, da napravim neki fond da ponudim svem ovom našem rasejanom narodu da dođu kod nas u NS da podignemo Enesopolis:




pazi, ladno mogu da se popune sve praznine do kisača, rumenke, čeneja (aerodrom), kaća, karlovaca, oboda fruške, fjutoga i vjeternika, njive svuda oko Polisa, voda, irigacioni sistemi, zamolimo IDF (ako padne izrael) da dođu kod nas i organizuju nam odbranu od ovih fašista okolo, i taman uposlimo i Krajišnike da ponovo čuvaju granu, ovog puta za Srbiju. muda imamo, samo nedostaje women&men-, fire-, money-power, and mind-power... svi mirni, srećni, zadovoljni i jaki k'o crna zemlja!
omega68 omega68 09:15 20.09.2015

Re: jabuke i kruške

zamolimo IDF (ako padne izrael) da dođu kod nas i organizuju nam odbranu od ovih fašista okolo, i taman uposlimo i Krajišnike da ponovo čuvaju granu, ovog puta za Srbiju. muda imamo, samo nedostaje women&men-, fire-, money-power, and mind-power... svi mirni, srećni, zadovoljni i jaki k'o crna zemlja!

HEHEHEHE
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:11 20.09.2015

Re: jabuke i kruške

omega68

HEHEHEHE



Ево, друже, баш разрађујем план с генерал-пуковницима Радовићем и Буловићем и мојим другаром генералом Гадијем Ајзенкотом да, услед сензибилитета простора, променимо назив ове операције из "Мојсије" у операција "Сергије 2035", пошто ћу је ионако ја водити, а и да не вређамо културу народа чији сународници планирамо да постанемо.

anfieldroad anfieldroad 19:58 20.09.2015

Re: jabuke i kruške

omega68
zamolimo IDF (ako padne izrael) da dođu kod nas i organizuju nam odbranu od ovih fašista okolo, i taman uposlimo i Krajišnike da ponovo čuvaju granu, ovog puta za Srbiju. muda imamo, samo nedostaje women&men-, fire-, money-power, and mind-power... svi mirni, srećni, zadovoljni i jaki k'o crna zemlja!


HEHEHEHE



Da li je ovo ćirilica ili nedajbože latinica?
omega68 omega68 20:51 20.09.2015

Re: jabuke i kruške

latinica.
Деси ми се понекад да не променим.
Ali šta ima veze, важно је да знамо и једно и друго.

niccolo niccolo 11:05 19.09.2015

Re: ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:11 19.09.2015

Re: ...

Čedomir Jovanović i Boris Tadić razgovaraju o tesnoj saradnji,

rubrika b92 život i tema; dvojica su se tako smuvala
8c_competizione 8c_competizione 11:25 19.09.2015

Re: ...

stefan.hauzer
Čedomir Jovanović i Boris Tadić razgovaraju o tesnoj saradnji,

rubrika b92 život i tema; dvojica su se tako smuvala


taman za Paradu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:34 19.09.2015

Re: ...

Osećam ushićenje kao kad vidim da ide još jedna repriza Srećnih ljudi.
alselone alselone 12:53 19.09.2015

Re: ...

dobrosavljevic_m


U cemu je slicnos' izmedju zene inzenjera i morskog praseta?
zilikaka zilikaka 13:07 19.09.2015

Re: ...

U cemu je slicnos' izmedju zene inzenjera i morskog praseta?


Znaš zašto je Kain ubio Avelja?
alselone alselone 13:07 19.09.2015

Re: ...

Znaš zašto je Kain ubio Avelja?


Ne znam. Tj. znam zasto je "zapravo" a ne znam u vicu.
zilikaka zilikaka 13:09 19.09.2015

Re: ...

Ne znam. Tj. znam zasto je "zapravo" a ne znam u vicu


Jer mu je vazda valjao bajate fazone...
alselone alselone 13:17 19.09.2015

Re: ...

Jer mu je vazda valjao bajate fazone...

blogovatelj blogovatelj 16:13 19.09.2015

Re: ...

Na pomolu je novi opozicioni savez, lideri LDP i SDS Čedomir Jovanović i Boris Tadić razgovaraju o tesnoj saradnji, saznaje Danas.


Kako će da se zovu? Cenzus?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:15 19.09.2015

Re: ...

U cemu je slicnos' izmedju zene inzenjera i morskog praseta?

Ja ne znam iz kog razloga suvozemni prasići gledaju sa visine na nas, morsku prasad, al' ajde
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:27 19.09.2015

Re: ...

Kako će da se zovu? Cenzus?

"Fit smo za cenzus"
Ali da se prvo pokoškaju oko toga ko ima bolje bicepse, eventualno obaraju ruke za to ko će da bude nosilac liste, pa da vidimo.
blogovatelj blogovatelj 17:02 19.09.2015

Re: ...

U cemu je slicnos' izmedju zene inzenjera i morskog praseta?


Ajde kaži više, ja ne znam foru. Tj. mislim da sam je znao, pa zaboravio.
alselone alselone 17:03 19.09.2015

Re: ...

Ajde kaži više, ja ne znam foru.


U imenu, i morsko prase, nit je morsko, nit je prase.
blogovatelj blogovatelj 19:41 19.09.2015

Re: ...

U imenu, i morsko prase, nit je morsko, nit je prase.


Da, znao sam ga.
8c_competizione 8c_competizione 11:24 19.09.2015

"- Alfista, Alfa ti je sranje"

volim i ja Vas!

niccolo niccolo 11:49 19.09.2015

Re: "- Alfista, Alfa ti je sranje"

A ja se baš pitao na koga to misli Als, nisam se setio Alfa Romea
milisav68 milisav68 11:26 19.09.2015

Na 35 stepeni.....



alselone alselone 12:54 19.09.2015

Re: Na 35 stepeni.....

milisav68



E, tebi ne znam ni sta bih rekao. :) Znam, sta je sumadinac, jesi se sudio sa komsijom za medju? To moze i za Gedzu.
milisav68 milisav68 13:22 19.09.2015

Re: Na 35 stepeni.....

alselone
E, tebi ne znam ni sta bih rekao. :) Znam, sta je sumadinac, jesi se sudio sa komsijom za medju? To moze i za Gedzu.

To za suđenje vidi sa domaćinom.

-Ćale, jel znaš onaj slučaj oko međe koji nisi mogao da rešiš 20 godina, ja ga rešio za dva ročišta.

-E sine, tebe je taj slučaj odškolovao.

A mi, mi sedimo ispred prodavnice, pijemo pivo, i vodimo svetsku politiku.
gedza.73 gedza.73 14:56 19.09.2015

Re: Na 35 stepeni.....

Obicno se ide na vaninstitucionalno poravnjanje (sekira, budak, lopata). Sud mu dodje tek kao zadnja instanca.
qqriq qqriq 11:31 19.09.2015

my hero

sve znao

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:31 19.09.2015

Re: my hero

da, džon kasavetes, meni je njegov debitantski film, shadows - nešto najdivnije.
qqriq qqriq 14:51 19.09.2015

Re: my hero

da, džon kasavetes, meni je njegov debitantski film, shadows - nešto najdivnije.


ma i on mi, kasavetes, nešto najdivnije, al verovatno znaš da mu je najglasovitiji, pored "Shadows" i "Love Streams", ovaj - na listi je 50 najboljih:

zilikaka zilikaka 13:30 19.09.2015

Nego,

da se držimo teme,
Krkar, nemas pojma ni o cemu a pogotovo ne o vinu, avionima, automobilima, dizel motorima, puskama, vojci, bliskom istoku, politici, gastronomiji, geografiji hrvatskog primorja, jedrenju, pravopisu, gramatici, i kaze se osmanski, samo da znas
,
zavarivanje si namerno izostavio?
alselone alselone 13:33 19.09.2015

Re: Nego,

zavarivanje si namerno izostavio?


Ne moz ziv covek popamtiti njegove ekspertize.
zilikaka zilikaka 13:36 19.09.2015

Re: Nego,

Ne moz ziv covek popamtiti njegove ekspertize.


Pa vama iz Bačke obično te misaone radnje i idu teže...
alselone alselone 17:07 19.09.2015

Re: Nego,

Pa vama iz Bačke obično te misaone radnje i idu teže...


Jao molim vas banacani, imate pustinju i dve ludnice tamo kod vas, jos i ne znate kako se kuva riba. Nemamo sta da pricamo.
niccolo niccolo 17:09 19.09.2015

Re: Nego,

i dve ludnice tamo kod vas

Ovo sigurno nije slučajno...
zilikaka zilikaka 17:59 19.09.2015

Re: Nego,

imate pustinju i dve ludnice tamo kod vas


To je sve u južnom delu.
Za taj region imamo reprezentativnijeg predstavnika.
zilikaka zilikaka 18:01 19.09.2015

Re: Nego,



jos i ne znate kako se kuva riba.

Napravi se čorba.

U paprikaš, onaj pravi, mećemo svinjetinu.
Bez krompira.

alselone alselone 18:51 19.09.2015

Re: Nego,

Napravi se čorba.


Beste odmene zli duhovi.

mesan mesan 19:10 19.09.2015

Re: Nego,

zilikaka


jos i ne znate kako se kuva riba.

Napravi se čorba.

U paprikaš, onaj pravi, mećemo svinjetinu.
Bez krompira.



Aman ljudi, kakvi paprikaši, mesište bez perkelta je uludo protraćeno...


alselone alselone 19:44 19.09.2015

Re: Nego,

Dobar je perkelt, ali je papras bolji, i to ribiji.

Sombor

zilikaka zilikaka 20:05 19.09.2015

Re: Nego,

Aman ljudi, kakvi paprikaši, mesište bez perkelta je uludo protraćeno...


Dobar je perkelt, ali je papras bolji, i to ribiji.


Pa vi ne znate razliku između paprikaša i perkelta?!
Sa amaterima više ne diskutujem!
mesan mesan 20:34 19.09.2015

Re: Nego,

zilikaka
Aman ljudi, kakvi paprikaši, mesište bez perkelta je uludo protraćeno...


Dobar je perkelt, ali je papras bolji, i to ribiji.


Pa vi ne znate razliku između paprikaša i perkelta?!
Sa amaterima više ne diskutujem!


Ako je neko zbunjen, perkelt je za čulno razbijanje, intenzivan, gust, sa puno Majlar reakcije. Paprikaš je laka zabava. Mada ko zna šta vi Banaćani brljate.
niccolo niccolo 20:38 19.09.2015

Re: Nego,

Jbg, sad ne znam za koga da se opredelim. Zvuči legitimno ovo što kaže Zili, ali zvuči legitimno i ovo što kaže Mesan...
zilikaka zilikaka 20:59 19.09.2015

Re: Nego,

Jbg, sad ne znam za koga da se opredelim. Zvuči legitimno ovo što kaže Zili, ali zvuči legitimno i ovo što kaže Mesan...

Vidi, da ti objasni tvoja koleginica.
Ti si pametan dečko, shvatićeš.


Kad praviš paprikaš, naročito svinjski, treba ti puuuno fino izdinstanog luka, puuno dobrog mesa (može i nešto iznutrica, al se tačno zna šta i kako), i tek-tek malo vode. Onda to kuvaš do besvesti, tek pomalo dolivajući vodu. Na kraju smeš da dodaš alevu papriku, i to je to.

Perkelt je pak potpuno drugačije koncipirano jelo.
Tu uz meso dodaješ i poprilično komada sveže - crvene paprike i ooobavezno pasirani paradajz.
Naravno, samo postojanje dodatnih sastojaka podrazumeva i srazmerno veću količinu vode.

El vidiš da je u pitanju suštinska razlika?
niccolo niccolo 21:06 19.09.2015

Re: Nego,

Vidi, da ti objasni tvoja koleginica.

princi princi 21:08 19.09.2015

Re: Nego,

Kad praviš paprikaš, naročito svinjski, treba ti puuuno fino izdinstanog luka, puuno dobrog mesa (može i nešto iznutrica, al se tačno zna šta i kako), i tek-tek malo vode. Onda to kuvaš do besvesti, tek pomalo dolivajući vodu. Na kraju smeš da dodaš alevu papriku, i to je to.

Perkelt je pak potpuno drugačije koncipirano jelo.
Tu uz meso dodaješ i poprilično komada sveže - crvene paprike i ooobavezno pasirani paradajz.
Naravno, samo postojanje dodatnih sastojaka podrazumeva i srazmerno veću količinu vode.

El vidiš da je u pitanju suštinska razlika?

Jbt, što u svetu nema više madžarskih nacionalnih restorana? Ja bih se ubijao od klope. Još kad bi konobarice bile vatrene Madžarice, mmmmmmmm
zilikaka zilikaka 21:13 19.09.2015

Re: Nego,

niccolo
Vidi, da ti objasni tvoja koleginica.


Ja bih se pre osvrnula na rečenicu koja sledi:

Ti si pametan dečko, shvatićeš.

Elem, tome su me naučili još nekad davno, kad je moja generacija služila vojsku, a odmah posle srednje škole.

Jednom dopalo da bude neki desetar, valjda, a zapala ga tura novih vojnika -samo što ne muču.
Počeli neki problemi, ne moš ih uterati u red - pa nikako i vidi on mora da se pozabavi psihološkim radom.

Izvuče nasamo najveće buzdovane, al pojedinačno, i počne izlaganje:

Vidi, ti si pametan čovek, shvatićeš...

I odmah nakon toga upravo ti najveći problemi postali najlojalniji.
niccolo niccolo 21:16 19.09.2015

Re: Nego,

a zapala ga tura novih vojnika -samo što ne muču

E i meni su više puta pričali da je JNA bila najbolji pokazatelj u kakvoj državi živimo - kad dođu iz tako nekih vukojebina raznorazne pojave...
alselone alselone 21:19 19.09.2015

Re: Nego,

Jbt, što u svetu nema više madžarskih nacionalnih restorana? Ja bih se ubijao od klope


DA, zaista. Nego, jesi jeo sarme po svetu? Ja jeo jedared u jermenskom restoranu. Bile solidno lepe, u vinovoj lozi.
milisav68 milisav68 21:22 19.09.2015

Re: Nego,

zilikaka

Ti si pametan dečko, shvatićeš.


To je to iskustvo sa terena.

princi princi 21:24 19.09.2015

Re: Nego,

alselone
Jbt, što u svetu nema više madžarskih nacionalnih restorana? Ja bih se ubijao od klope


DA, zaista. Nego, jesi jeo sarme po svetu? Ja jeo jedared u jermenskom restoranu. Bile solidno lepe, u vinovoj lozi.

Jesam. Imaš one, što mi kažemo, posne sarmice u svakom cold baru, maltene. Nisam neki ljubitelj toga, moram priznati. Gde god odem, međutim, podržavam privredu Balkana izdašnim kupovinama naših kvalitetnih proizvoda. Trenutno u kući držim dve tegle Maminog ajvara- kupio ga preksinoć kod lokalnog Turčina.
alselone alselone 21:28 19.09.2015

Re: Nego,

Jesam. Imaš one, što mi kažemo, posne sarmice u svakom cold baru, maltene


Je l' ih bas i zovu "sarme"? Jermeni ih zovu.
Milan Novković Milan Novković 21:30 19.09.2015

Re: Nego,

jesi jeo sarme po svetu



Podseća me na koncept gde si eskpert u nekoj oblasti, al pravi, što je uvek isplativo zanimanje.

Pa se sećam druga iz Gimnazije, Somborske, koji je postao ekspert za APN 4 (valjda 4).

I kad je proizvođač prestao da daje support za apeence dolazili kod njega iz Srbije i Mađarske.

Kaže da je od toga kupio sinu stan u Novom Sadu

alselone alselone 21:34 19.09.2015

Re: Nego,

Pa se sećam druga iz Gimnazije, Somborske, koji je postao ekspert za APN 4 (valjda 4).


Mala privreda sombora je uvek bila perspektivna.
emsiemsi emsiemsi 21:43 19.09.2015

Re: Nego,

zilikaka
Aman ljudi, kakvi paprikaši, mesište bez perkelta je uludo protraćeno...


Dobar je perkelt, ali je papras bolji, i to ribiji.


Pa vi ne znate razliku između paprikaša i perkelta?!
Sa amaterima više ne diskutujem!

Аааааа, перкелт код Абрахама на Палићу !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana