Muzika

Srećan (nam) mali rat među prijateljima

antioksidant RSS / 22.09.2015. u 13:03

Криза се захуктава. Десетине хиљада људи је у сваком тренутку у покрету преко европксог тла, покушавајући да стигне негде где нема рата а има посла, негде где има будућности. ЕУ се не сналази у овој ситуацији никако. Свака мана супер државе у настајању која то није (нити супер нити држава) веома је очита. У процепу су ухваћене балканске државе које се "налазе на путу" па у овом тренутку плаћају јако велику цену. Свака од њих има свог "владара" који у складу са својим способностима покушава да разуме ситуацију и лоптицу ували другом преко мрежице, тј границе.

Какве су способности такво и разумевање. Зато смо се и нашли на ивици (царинског) рата Србије и Хрватске. Милановић и Вучић се много боље разумеју него што се и њима чини а у суштини покушавају потпуно исту ствар: да већи део проблема задрже са друге стране своје границе. Ниво размишљања им је у потпуности прилагођен и нивоу комуникације - пијачном. Ситни гребатори о велике идеје и касе ЕУ (а и и идеја и каса полако измичу) најзад су добили прилику да буду "вође" на брдовитом Балкану. Добацивање и пљување преко тезге: савршене улоге за њих.

Оно што обојица одбијају да виде је тужна чињеница да та река људи која хрли ка другом месту одбија и да помисли да остане на простору за који су одговорни њих двојица. Ако Сиријци не желе своје судбине да им предају у руке како и зашто се десило да ми, Балканци, то желимо? Па чак и по цену да (царински) заратимо?

(И словенију би да прескоче а што јужнје то тужније)


Додатак:


ЗубинМехта је био у Београду и хвала му. Сем концерта успео је (бивши твитераш са фризуром који одлази на посао у Немањину вероватно има неке везе с тим) и да премијер ове земље оде у Филхармонију Београд. Ретка ситуација која је збунила све присутне па и премијера. Имајући у виду да је је потоњи по професији политичар а видевши камере одмах је посегао за својим најачим оружјем - празним обећањем. Тако је Мехти (не знам зашто њему кад он није гласач у Србији?) обећао нову концертну дворану "која не сме да кошта више од 50 милиона €".


Лепо обећање па макар се и остварило само на макети Београда на води али ако је премијеру стварно стало до класичне музике (која уме бити и неозбиљна али то је друга тема) мислим да не би посегао за иградњом нове дворане већ би поразмислио како да прошири концертну публику. А за то би се тих 50 милиона € дало лепше потрошити. Велика је ова Србија (да останемо мало на теми рата са Хрватском) да би се свели на једну дворану ма како она била репрезентативна. Плати се неко путовање, гостовање ван круга двојке (који се повлачи у себе, ваљда од стида шта су му салони направили), организује се неко предавање негде о нечему, помогне се наставницима по школама да супроставе шунду нешо што вредност доказује и вековима, пробамо да научимо да слушамо па можда и чујемо.

Није то никаква гаранција ни за шта посебно, наравно. Можда је премијер и био први пут у Филхармонији али и да је редован ко зна да ли би и колико би другачији био? Уосталом, има страначких првака који и јесу редовни па су опет негласљиви, није то тема.

Тема је промашени циљ празног обећања и макете.

И за крај да позовем ко воли кларинет (симфонијски инструмент мада је у овој причи више везан за џез) да сврати до тротоара преко пута Палилуске касине (сад је ту коцкарница) неко поподне кад је суво. Има неки дечко који баш лепо боји тротоаре својом дивном музиком. Без дворане али упорно а колико пратим и публика се лагано шири. Јуче је двоје застало по пар секунди да удахне звуке.

Музика је ту око нас и проширимо спектар слушања, у дворане се лако уђе ако се има шта слушати и ако има ко слушати.

 

 



Komentari (428)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:03 22.09.2015

негативни тастер

maksa83 maksa83 13:15 22.09.2015

insani et confusis in coito

Милановић и Вучић се много боље разумеју него што се и њима чини а у суштини покушавају потпуно исту ствар: да већи део проблема задрже са друге стране своје границе.

Mislim da je Milanović i ceo hrvatski aparat zbunjen, nisu navikli da se izbeglice kreću u tom smeru, i sad - nebrano grožđe. Prosto su nespremni.


P.S. Voleo bih da sam se ja setio ovog gore ali nisam - njuz.net

jinks jinks 13:26 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Prosto su nespremni.

Samo da se ne povedu izrekom historia magistra vitae.
princi princi 13:38 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Toplo, nasmejano, srdacno... kao Srbija i Hrvatska.
dr.wagner dr.wagner 20:16 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

.... večer

maksa83

Mislim da je Milanović i ceo hrvatski aparat zbunjen,...


-Nisu oni ništa sada zbunjeni , njima je to prirodno stanje ...

-Istina , za mjesec-dva imamo ovdje izbore , pa se to treba uzeti u obzir ... jer
nema lakšeg načina za dobivanje glasova od što uvjerljivijeg naglašavanja razlike
u odnosu na Srbiju i Srbe ....
... mi smo naravno u tim usporedbama bolji , humaniji , pošteniji , pametniji i ne
znam što još ... , a na kraju sve i nadmudrimo ...
-O laganju o prošlosti i preuveličavanju da i ne govorimo ...
-No ne treba se tome toliko čuditi , mislim da je i kod vas tako ...


Wagner

angie01 angie01 20:20 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

mislim da je i kod vas tako


isto sranje- drugo pakovanje, gos'n Wagner,...u sistemu spojenih sudova.
dr.wagner dr.wagner 20:27 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pozdrav gđo A

angie01
,...u sistemu spojenih sudova.


-Tako nam je grah pao ... što bi kazao moj bivši punac


W
G.Cross G.Cross 21:03 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Istina , za mjesec-dva imamo ovdje izbore , pa se to treba uzeti u obzir ... jer
nema lakšeg načina za dobivanje glasova od što uvjerljivijeg naglašavanja razlike
u odnosu na Srbiju i Srbe ....


Tovaris Wagner, jedva da znam nesto o srpskim politicarima a o hrvatskim do danas nisam znao nista.
A onda videh ovog Milanovica sa vicevima a la "Saraj malo".

Verujem da Hrvatski narod zasluzuje bolje.
Takve lepe devojke imate. I otoke. O Visu da i ne govorim. A kamo li Komiza na kojoj najlepsa leta mladosti provedoh.

Pretpostavljam da je i oporba istog kvaliteta kao Mihajlovic , pardon Milanovic.

Wagnere sva moja sucut, sta da ti kazem, srecom Hrvati imaju i tebe.
predatortz predatortz 21:04 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Istina , za mjesec-dva imamo ovdje izbore , pa se to treba uzeti u obzir


Da...
Očigledno je prepucavanje na relaciji predsednica-vlada. Počela je trka u disciplini najveći srbomrzac. Za divno čudo, Kolindica trenutno gubi.
grmfrm grmfrm 21:10 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-No ne treba se tome toliko čuditi , mislim da je i kod vas tako ...


Skoro pa istina samo ima tu nekih krpnih razlika u tumacenju i istini pa mi se nekako cini da se ovde ipak ne prepravlja kod vas. Ono vi krenuli od cigle.
grmfrm grmfrm 21:12 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Tovaris Wagner, jedva da znam nesto o srpskim politicarima a o hrvatskim do danas nisam znao nista.
A onda videh ovog Milanovica sa vicevima a la "Saraj malo".

Verujem da Hrvatski narod zasluzuje bolje.
Takve lepe devojke imate. I otoke. O Visu da i ne govorim. A kamo li Komiza na kojoj najlepsa leta mladosti provedoh.

Pretpostavljam da je i oporba istog kvaliteta kao Mihajlovic , pardon Milanovic.


Jebi ga ti od onog da budes dobar domacin, pa pretera, osim ako ga namerno ne zajebavas.
G.Cross G.Cross 21:15 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

grmfrm
Tovaris Wagner, jedva da znam nesto o srpskim politicarima a o hrvatskim do danas nisam znao nista.
A onda videh ovog Milanovica sa vicevima a la "Saraj malo".

Verujem da Hrvatski narod zasluzuje bolje.
Takve lepe devojke imate. I otoke. O Visu da i ne govorim. A kamo li Komiza na kojoj najlepsa leta mladosti provedoh.

Pretpostavljam da je i oporba istog kvaliteta kao Mihajlovic , pardon Milanovic.


Jebi ga ti od onog da budes dobar domacin, pa pretera, osim ako ga namerno ne zajebavas.

Ne vidim u cemu sam preterao.
- Lepi otoci
- Lepe cure
- Milanovic idiot
- Wagner cool
- Osim toga nisam domacin, Blog B92 je Grcki koliko ja znam.

Eh i da, Hrvatski narod stvarno zasluzuje bolje.

angie01 angie01 21:18 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

što bi kazao moj bivši punac


ta bivsa Wagnerica, ostavila jak utisak, cim se secate sta je velio bivsi punac:),...znaci nije bilo uzalud!

pozdrav i vama, Wagner,



ps- nema nam nesto hajkule:)
predatortz predatortz 21:19 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito


Eh i da, Hrvatski narod stvarno zasluzuje bolje. Ja nisam mcmc.


Mislim da onako lepo parče planete zaslužuje i bolju vladu i bolji narod. Da se na mene ne ostrve dušebrižnici - isto mislim za ceo Balkan.
maksa83 maksa83 21:23 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Mislim da onako lepo parče planete zaslužuje i bolju vladu i bolji narod. Da se na mene ne ostrve dušebrižnici - isto mislim za ceo Balkan.

Pa evo sad dobija novi narod... možda bude imao više sreće u ovom kolu igre na sreću Seobe Naroda.
dr.wagner dr.wagner 21:23 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pozdrav drugovi

G.Cross

Verujem da Hrvatski narod zasluzuje bolje.


-A ne gospodine C ... Hrvati upravo to zaslužuju (L'Oreal) , kao što i Srbi
zaslužuju svoju vlast ...


predatortz
Počela je trka u disciplini najveći srbomrzac. Za divno čudo, Kolindica trenutno gubi.


-Nije to natjecanje u mržnji (ona se skriva i negira) , to je natjecanje u
pisanju eseja na temu .... "mi smo bolji"

-Ja sam nekako sve više sklon teoriji da su Hrvati nastali od Srba .... ili
obratno , da su Srbi nastali od Hrvata ...
-Možda bi moglo biti i kompromisno riješenje da smo nastali od istog majmuna
... kao što su i Slovenci , Česi , Njemci ... nastali od istog , svog majmuna
, samo je taj njihov bio malo racionalniji i manje pričljiv i hvalisav za
razliku od ovog našeg ...


W
G.Cross G.Cross 21:27 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Možda bi moglo biti i kompromisno riješenje da smo nastali od istog majmuna


Na zalost Gosn Wagner i na zalost Gosna Omege Srbi i Hrvati nisu potekli od istog majmuna ali ce da zavrse kao isti majmuni. Ako nesto ne porade na sebi.
dr.wagner dr.wagner 21:29 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

G.Cross


Na zalost Gosn Wagner i na zalost Gosna Omege Srbi i Hrvati nisu potekli od istog majmuna ali ce ...


-Pa kako je to bilo ...??????


W

Ispravak

-Ups ... možda ste Vi religiozni ... ispričavam se onda , shvatite ovo
samo hipotetski ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

A onda videh ovog Milanovica sa vicevima a la "Saraj malo".


Pazi budale, Srbiji kaže da šara malo, da šalje i na drugu stranu, ne samo u Hrvatsku, jer Hrvatska ne može toliko da primi, mala je, nesposobna za toliki broj migranata, a samo dan pre je rekao da je Hrvatska orao a Srbija muva.

Kako to orao ne može da se reši roblem koji muva evo već mesecima prilično uspešno rešava?

Nije u redu ako Srbija stvarno radi ovo što joj hrvatski ministar prebacuje, da autobuse bez prava na stajanje u Srbiji šalje u Bartrovce, jer ma šta Milanović trabunjao, Hrvatska jeste mala i nesposobna, i nije logično očekivati da ona može da podnese pritisak kao veća i snažnija Srbija, ali to tako treba i reći, ne može Hrvatska ono što može Srbija.

I kakva su to više poređenja isti smo, sve je to isto?
Nismo, i hvala bogu da nismo. Teško onome ko je isti sa Hrvatskom.
dr.wagner dr.wagner 21:43 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

angie01

ta bivsa Wagnerica, ostavila jak utisak ...
ps- nema nam nesto hajkule:)


-Prva je PRVA ...

... a Hajkula je ista kao moja Druga ... satima bi mi nešto pričala , a ja ne
bih uopće kužio o čemu ona to ...

W
G.Cross G.Cross 21:47 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

dr.wagner
G.Cross


Na zalost Gosn Wagner i na zalost Gosna Omege Srbi i Hrvati nisu potekli od istog majmuna ali ce ...


-Pa kako je to bilo ...??????


W

Ispravak

-Ups ... možda ste Vi religiozni ... ispričavam se onda , shvatite ovo
samo hipotetski ...


Doture, nadam se da ovo nece da postane neprijatan razgovor.

Jeste ja sam religiozan, ali ni za trenuitak nisam pomislio ni da VI ni ja govorimo ovde o evolucionarnim majmunima. Pre govorimo o revolucionarnim majmunima.




mariopan mariopan 21:50 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

dr.wagner
-Pa kako je to bilo ...??????

Paaa...jednog je mama više volela?


dr.wagner dr.wagner 21:53 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pozdrav HCM

hoochie coochie man

I kakva su to više poređenja isti smo, sve je to isto?
Nismo, i hvala bogu da nismo. Teško onome ko je isti sa Hrvatskom.


-Pa o tome ti ja govorim ... MI SMO BOLJI ...

-HCM ti si naš .... Hrvoje Croat Man


W

P.S.
-G.Cross sorry ... unapred sam se ispričao ako je onaj drugi nesporazum ,
ali je izgleda benigno razilaženje u zoologiji ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pa o tome ti ja govorim ... MI SMO BOLJI


Srećno vam.

dr.wagner dr.wagner 22:08 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man
Pa o tome ti ja govorim ... MI SMO BOLJI


Srećno vam.


Pa što sad to znači ... "srećno vam"

... ,a još maloprije si tvrdio da "teško nama i istima takvima"

W
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pa što sad to znači ... "srećno vam"


Znači da me zaboli šta vi mislite i o sebi i o Srbiji.
Šta god da mislite srećno vam bilo.

Važno mi je, Wagneru prijatelju, da moja država nije kao tvoja, a ne šta ti ili neko drugi misli.

Važno mi je, da nismo proterali ljude iz svojih kuća, i od toga napravili nacionalni praznik, važno mi je što moja država lopove i kriminalce ne proglašava nacionalnim herojima i generalima, važno mi je što one na koje je kakva takva sumnja pala da je neke zločine počinio ne dočekuje na aerodromima kao heroje, važno mi je što nikome ne brani da piše svojim pismom...i još dosta toga....

A ti ako misliš da vas to čini boljim, super, misli i dalje.
dr.wagner dr.wagner 22:31 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man


Znači da me zaboli šta vi mislite i o sebi i o Srbiji.
Šta god da mislite srećno vam bilo.

Važno mi je, Wagneru prijatelju, da moja država nije kao tvoja, a ne šta ti ili neko drugi misli.

Važno mi je, da nismo proterali ljude iz svojih kuća, i od toga napravili nacionalni praznik, važno mi je što moja država lopove i kriminalce ne proglašava nacionalnim herojima i generalima, važno mi je što one na koje je kakva takva sumnja pala da je neke zločine počinio ne dočekuje na aerodromima kao heroje, važno mi je što nikome ne brani da piše svojim pismom...i još dosta toga....

A ti ako misliš da vas to čini boljim, super, misli i dalje.


-Sve što si napisao za "moju državu" je istina ... sve potpisujem ...
.... ali je nedovoljno

-Da odem sada tu dole na Trg Republike i zgrabim prvog prolaznika , taj bi ti
nesretnik (osim ako nije Sirijac) napisao duplo ili troduplo više ...
... taj bi krenuo od Kralja i Puniše ... pa sve do Ratka i Radovana ...
-O tome ti ja govorim ...

W



docsumann docsumann 22:48 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Ja sam nekako sve više sklon teoriji da su Hrvati nastali od Srba .... ili
obratno , da su Srbi nastali od Hrvata ...


a, to ona stara zagonetka - šta je starije koka ili kola?
ili - krava ili mlijeko?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

taj bi krenuo od Kralja i Puniše


Pa rekoh ti da ima dosta toga što nas čini različitim.
A da ne diramo sad kralja i Stipicu, razliikuje nas i ovo što se evo danas dešava, ova blokada na granici.
Valjda misliš da je Hrvastka opet bolja, da to tako treba.
Misli, meni je svejedno šta misliš, neću te uveravati u suprotno.
Ali ću ti reći šta ja mislim.

Mislim da i ovo pokazuje kakva je zapravo Hrvatska i da ne bih voleo da moja država bude takva.

Čemu blokada, šta blokiraju?
Ovi tvoji kažu, blokiramo kamione jer su u njima možda izbeglice.
Treba biti mnooogo glup pa tako nešto reći, a mora se biti stvarno klinički poremećen pa u to stvarno verovati?

Ne videti da problem dolazi preko kukuruza i livada a ne u kamionima, pa blokirati kamione da se problem reši, je debilno.
Ali dobro, te debile je neko glasao i zato su tu.

Ja mislim da Srbija dobro čini što odlaže odluku o kontramerama, mislim da je dobro da trgovina ide, da privreda radi, ne zato što volim Hrvatsku, ne volim je uopšte, nego zato što život ne počiva samo na ljubavi nego i na parama.

Mnogo nepotrebnih problema se ovom blokadom stvara, a nijedan ne rešava.
Evo recimo moja ćerka, (ona za koju si se ti jednom pitao kakva li osoba može da bude pored ovakvog oca) u petak treba da prođe kroz Hrvatsku i razmišlja da li će uspeti da pređe granicu.
I još mnogo takvih i većih problema.
A čemu?
Samo da bi vi nekako naudili Srbiji.
To je Wagneru boelst, nacionalna bolest.
Ne možete joj mnogo nauditi, veća je, jača, moćnija, to je zadato stanje.

Kakva je to država i nacija kad se izbori dobijaju na priči o drugoj državi i naciji? Kad se biračima podilazi klevetajući drugu naciju?

E to se u Srbiji nedešava.
Ovde se u kampanjama koljemo oko naših stvari, koje lopov ko pošten, ko četnik ko partizan, ko je sposoban ko nesposoban, ko laže ko ne laže....
O vama i o drugima se ovde u kampanji skoro i ne govori, niste važni.

I još nešto doktore, da je kojim slučajem Arkan ovde proglašen za generala i heroja, veruj da bi se makar pola Srbije diglo na noge da to spreči.
Vi vidim vašeg Arkana listom podržavate i poštujete.
I to je velika razlika između nas zbog koje sam ja srećan, a ti misliš da vas to čini boljim.

maksa83 maksa83 22:55 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

I to je velika razlika između nas zbog koje sam ja srećan, a ti misliš da vas to čini boljim.

Aman, Strikan te loži, a ti se primaš...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Aman, Strikan te loži, a ti se primaš...


Ma pusti to makso, strikan i ja smo nekoliko puta o ovome pričali, nije samo da loži, nije, veruj mi.
Pokušava on to tako da predstavi, ali ....

docsumann docsumann 23:05 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Važno mi je, da nismo proterali ljude iz svojih kuća, i od toga napravili nacionalni praznik, važno mi je što moja država lopove i kriminalce ne proglašava nacionalnim herojima i generalima,


iskreno ne pripadaju nama samima baš sve zasluge za to stanje na domaćem terenu. da nismo popili par korektivnih strateških šamara mogla nas baš takva ružna sudba zadesit za koju napominješ da nas nije zadesila.

nismo se baš idealno snalazili u čišćenju krvavih mjesta iz sopstvenog dvorišta.
imali smo i nekakve leševe po ormarima, nešto kompromitujućih komada nožova i sjekira pod tepihom u dnevnoj sobi, za koje smo vjerovali da će najbolje nestati negiranjem njihovog postojanja.

jedno vrijeme smo bili baš jaki u parapsihološkim vještinama.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

iskreno ne pripadaju nama samima baš sve zasluge za to stanje na domaćem terenu. da nismo popili par korektivnih strateških šamara mogla nas baš takva ružna sudba zadesit za koju napominješ da nas nije zadesila.

nismo se baš idealno snalazili u čišćenju krvavih mjesta iz sopstvenog dvorišta.
imali smo i nekakve leševe po ormarima, nešto kompromitujućih komada nožova i sjekira pod tepihom u dnevnoj sobi, za koje smo vjerovali da će najbolje nestati negiranjem njihovog postojanja.


Naravno.
Reći da Srbija nije ista kao i Hrvatska ne znači govoriti da je Srbija idealna.


Ali, i da se desilo to što se nije desilo a možda bi se desilo, (a možda i ne bi) verujem da se taj dan ne bi slavio kao nacionalni praznik.
Makar toliko.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:38 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Evo recimo moja ćerka, (ona za koju si se ti jednom pitao kakva li osoba može da bude pored ovakvog oca) u petak treba da prođe kroz Hrvatsku i razmišlja da li će uspeti da pređe granicu.


ja preksutra treba da idem u Zagreb na sastanak i isto tako ne znam koliko će mi vremena biti potrebno u oba smera (vraćam se isti dan).

no, ovo daje malo nade, konačno malo racionalnosti (Pusićka):


Što se tiče protivmera koje najavljuje Srbija, povodom zatvaranja granica, ona smatra da nije potrebno ići u tom pravcu"

- Ne znam, zaista nije potrebno ići u tom pravcu. Ovde smo svi skupa u istom loncu. I Mađari i Austrijanci i Nijemci, Slovenci, mi, Srbi, Grci u istom smo loncu jer je taj veliki talas koji treba rešavati i već se rešava, na sreću, u razgovorima s Turskom s jedne strane, a tokom zime treba ga rešavati i s velikim svetskim partnerima dogovorom o rešavanju Sirije i situacije u Siriji.


Međutim, ovo joj ne verujem:

Što se Srbije tiče, razgovarala sam juče sa ministrom spoljnih poslova Ivicom Dačićem koji je tvrdio da u Srbiji nema izbeglica, a onda se 13.000 ljudi pojavilo na našim granicama.


Prosto, svi smo sve vreme znali da u Srbiji ima izbeglica, sve vreme mediji izveštavali o tome, gledali ih svojim očima, sumnjam da joj je Dačić to rekao.
isidora.k isidora.k 23:42 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito


Pričam s Dačićem i on mi kaže da u Srbiji nema izbeglica. Nekoliko časova posle na našoj granici se pojavi 13.000 ljudi.("Šid Croatia" kvarljiva roba)



Ne vidim da je "zbrinuti izbeglice" tako veliki problem kao što vide svi drugi na velikoj kugli zemaljskoj.

Šaraj malo, brate, šalji malo gore u Mađarsku i Rumuniju.




Srbija ne govori tim ljudima kuda da idu, već oni sami to odlučuju.

Ne razumem šta to znači "šaraj, brate " ?




Šta ne razumeš, " šaraj, brate" ili "šalji malo gore u Mađarsku i Rumuniju" ?

Ljudi, nije ovo 1906. godina, pa da počinje carinski rat, kao što je tad počinjao, u kom je, uzgred, Srbija zaradila. ( Srbija i ja u Zoni sumraka)




Odložiću ultimatum do sutra u ponoć. Dakle, Angela, imate još 30 sati.


Da li iko u svetu u ovo može da poveveruje?
princi princi 23:50 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ja Dačketu sve verujem. Ako kaže da je nevin, sigurno je nevin.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:54 22.09.2015

Re: insani et confusis in coito

princi
Ja Dačketu sve verujem. Ako kaže da je nevin, sigurno je nevin.


brate, ne radi se o Dačketu, već o tome da se ona folira, eto ja pitala Dačketa i on rekao da nema izbeglica i ja mu poverovala.
a sumnjam i da joj je to rekao. prosto apsurdne su te njene tvrdnje, baš kao i ostale nebuloze koje dolaze od hrvatske vlade zadnjih nekoliko dana.
lupetaju za medalju.
emsiemsi emsiemsi 05:35 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

predatortz

Eh i da, Hrvatski narod stvarno zasluzuje bolje. Ja nisam mcmc.

...

Ма да !
НеоУсташка посла !
Успут --- када ово кажем, не желим да се изјашњавам о Хрватима, него о неоУсташама.
Успут 2 --- ко буде већи АнтиСрбин, тај добија изборе у Хрватској.
Успут 3 --- велики број Хрвата има најСрпскија имена и презимена - последично, такви, и међу политичарима, морају бити највећи АнтиСрби (није то лако, када ти дедови знају која им је била крсна слава, а ти мораш бити Рватина неоУсташке орјентације).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:38 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

maksa83

Pa evo sad dobija novi narod... možda bude imao više sreće u ovom kolu igre na sreću Seobe Naroda.


idem neki dan na aerodrom na šljaku i vidim na štajgi preslatku Sirijkicu, skroz je lepa bila, u sivoplavim starkama, petstokecu, nekom grandž duksu i - hidžabu iste boje kao starke! totalna ljubav na prvi pogled, preslatka je bila. dobro će biti što će nakon koje generacije, ove Beograđankice moći da se krate; u Jerusalimu je to bilo nemoguće, jer bi posle prijema kod devojčine porodice, dobio ćalčev blagoslov ili ne, morao da prođeš kroz mračni sokak u kojem je gospodarila ekipa njenih burazera (mangupi iz Al Akse), s noževima, čakijama i tako to. u Begeu, na domaćem terenu, Kališ, pa Skc, pa Savamala, budućim generacijama ipak će biti lakše. toliko prostora za slobodno ljubljenje.


antioksidant antioksidant 07:36 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

prosto apsurdne su te njene tvrdnje

To je tvrdnja ne za domaće medije već za EU (hajde da kažemo i Angelu). Hrvati su deo EU i pokušavaju da se ponašaju onako kako oni zamišljaju da "imaju prava" da se ponašaju u EU. Milanović je u okviru one izjave gde je bilo i "šaraj malo" pomenuo i da će se "...na sastanku u Briselu gde neće biti Vučića i njegovih razgovarati o ovoj krizi i njenom rešavanju tamo gde ona nastaje - na granici Grčke i Turske...". Vrlo mu je važno bilo reći da tamo neće biti "vučića i njegovih".
Stoga je Pusićkina izjava o tome da "smo svi u istom loncu" daleko politički inteligentnija jer ona kapira da su Nemci bar potpuno svesni da je i Srbija u tom loncu (jbga, geografija).
predatortz predatortz 07:53 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Stoga je Pusićkina izjava o tome da "smo svi u istom loncu" daleko politički inteligentnija jer ona kapira da su Nemci bar potpuno svesni da je i Srbija u tom loncu (jbga, geografija).


Mislim da će Srbija još dugo da se krčka u tom loncu. Uveliko se govori o povratku većine migranata u Srbiju.

No, za to nam nije kriva ni Hrvatska, ni Milanović, ni Pusićka...
Kriva nam je kratkovida politika naše vlade. I stupidna ideja da se' evropske vrednosti brane i od samih Evropljana, ako treba!'

Sad je već na delu rasulo, pretnje kontramerama, tužbama i kuknjava o tome kako nije fer da nam Evropa vraća migrante.

Znali su da sporazum o readmisiji omogućava povratak izbeglih u Srbiju. Zar su se nadali da se EU tim pravom neće okoristiti? Evropa će uzeti koliko joj treba, ostale će vratiti. Kada više ne budu u tranzitu, kada protiv njihove volje budu internirani u kampove na teritoriji Srbije, ti ljudi će postati veliki problem. Plus, Srbija će rigoroznim sredstvima morati da brani granicu od ulaska novih migranata.

Živi bili, pa videli...
antioksidant antioksidant 08:01 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Uveliko se govori o povratku većine migranata u Srbiju.

i bez ikakvog povratka ovo je prevelika stvar da bi bilo koja država samostalno pristupala bilo kakvim potezima. iskreno, ne verujem da će bilo kakvog povratka biti jer srbiaj neće moći primiti sve koji su kroz nju prošli i to je svima jasno a da se selektivno neki vraćaju a neki ne je logistički nemoguće. hrvatska je deo eu i moraće učestvovati u toj raspodeli po kvotama (a ne sviđa im se) ali ne znam koliko je takvo rešenje uopšte racionalno. kvote su napravljene za 120 000 ljudi a može ih biti milion koliko do proleća.
ono šo će se morati na kraju raditi je pronalaženje održivog mira u siriji (ne "razrešavanje situacije između turske i grčke - to je nova kratkovidost milanovića) a to će biti milion puta veći problem nego zbrinjavanje 10 miliona ljudi u pokretu.
predatortz predatortz 08:06 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

ali ne znam koliko je takvo rešenje uopšte racionalno. kvote su napravljene za 120 000 ljudi a može ih biti milion koliko do proleća.


O tome i govorim kada kažem da će Srbija biti prinuđena da rigorozno brani svoje granice. Kada Evropa kaže da je dosta, da više ne prima - Srbija više neće smeti da bude toliko 'protočna' kao što je to danas.

Zanima me kako će vlada pravdati scene nasilja koje ćemo, hteli to ili ne, uskoro gledati na našoj granici?
Mislim, pored onolikog zaklinjanja u humanizam i renesansu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:16 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

predatortz
Kada više ne budu u tranzitu, kada protiv njihove volje budu internirani u kampove na teritoriji Srbije, ti ljudi će postati veliki problem. Plus, Srbija će rigoroznim sredstvima morati da brani granicu od ulaska novih migranata.

Živi bili, pa videli...


маш'алах, 'место да Израел постане европеизиран, Србија ће постати израелизована. код нас журка, ја блокиран у Палестини, Израел затворио границе, на пограничним пунктовима чарке, сукоби, пуцњава, камење, гранате... еј да, не затварајте границе још, док ја не изађем одавле!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:17 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Што сте, бре, досадни са том избегличком апокалипсом: па све те избеглице да остану овде, Србији би од тога било боље, а не горе. Све. Као што јој ништа није фалило кад су дошли Срби из Босне и Срби из Хрватске. Немачкој су ти људи добри, да их прими и укључи у своју економију, а нама нису?

Но...
predatortz predatortz 08:24 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Predrag Brajovic
Што сте, бре, досадни са том избегличком апокалипсом: па све те избеглице да остану овде, Србији би од тога било боље, а не горе. Све. Као што јој ништа није фалило кад су дошли Срби из Босне и Срби из Хрватске. Немачкој су ти људи добри, да их прими и укључи у своју економију, а нама нису?

Но...


Ma cool razmišljanje...
Samo, ne znam kako da ti kažem, Nemačka ima ekonomiju kojoj je potrebna sveža krv. Srpska ekonomija se suočava sa problemom viška radne snage, manjkom investicija i rasulom na svakom polju. Teško da joj tu stotine hiljada gladnih usta može da pomogne.

Drugo, neko mora i da ti objasni:

Srbi iz Bosne i Hrvatske su svojom voljom izbegli u Srbiju. Mislim, kad su već morali da beže - Srbija je bila najlogičniji izbor.
Ovi ljudi NE ŽELE da žive u Srbiji. Nasilan povratak će da dožive kao kaznu i ugnjetavanje. Činiće sve da, ponovo ilegalno, napuste te nametnute kampove.

antioksidant antioksidant 08:30 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ovi ljudi NE ŽELE da žive u Srbiji.

sledi nastavak kampanje

Оно што обојица одбијају да виде је тужна чињеница да та река људи која хрли ка другом месту одбија и да помисли да остане на простору за који су одговорни њих двојица.
inco inco 08:37 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

predatortz
Plus, Srbija će rigoroznim sredstvima morati da brani granicu od ulaska novih migranata.


Srbija je trebalo, ako je uopšte planirala da ikada radi tako nešto, da to radi već godinu dana (zapravo svaka teritorija koja sebi laska imenom države mora biti u stanju da štiti svoje granice od ilegalnih prelaska). Sad je već dockan, sad se mora razmišljati kako da vrati nazad Makedoniji/Bugarskoj/Kosovu sve one koje je uspela da registruje na svojoj teritoriji a kojima bude odbiven zahtev za azil u zemljama EU. Ili to, ili gde će da ih naseli jer broj svakako neće biti zanemarljiv.


Predrag Brajovic
Немачкој су ти људи добри, да их прими и укључи у своју економију, а нама нису?


Postoji tu samo jedna malecna razlika: Nemačka ima ekonomiju, Srbija je nema i nema izgleda ni da će je imati. Uostalom, nisu ni ti ljudi budale pa da žele da ostanu u Srbiji.

Kad ne bi postojale granice i prečke za preskakanje između država (za šta se ja, uzgredbudirečeno, zalažem) minimum 50% stanovništva mlađeg od 50 godina iz Srbije bi zapucalo baš u tu Nemačku; suprotni pravac bi možda odabrali samo oni koji bi da beže od nemačke policije.
predatortz predatortz 08:42 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Srbija je trebalo, ako je uopšte planirala da ikada radi tako nešto, da to radi već godinu dana (zapravo svaka teritorija koja sebi laska imenom države mora biti u stanju da štiti svoje granice od ilegalnih prelaska).


To je i moj stav. Ranije sam (naivna budala!) , ne znajući da sporazum o readmisiji ima klauzulu o vraćanju lica u tranzitu koji su iz Srbije ušli u EU, smatrao da tim ljudima treba omogućiti što brži i što dostojanstveniji prolazak kroz Srbiju.

Ovo saznanje baca novo svetlo na celu priču. Ili naša vlada ima dil sa zemljama EU za pravljenje izbegličkih centara u Srbiji, ili nas vode totalni diletanti.
qqriq qqriq 08:47 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

ne znajući da sporazum o readmisiji ima klauzulu o vraćanju lica u tranzitu koji su iz Srbije ušli u EU, smatrao da tim ljudima treba omogućiti što brži i što dostojanstveniji prolazak kroz Srbiju.

Ovo saznanje baca novo svetlo na celu priču. Ili naša vlada ima dil sa zemljama EU za pravljenje izbegličkih centara u Srbiji, ili nas vode totalni diletanti.


zar to nije dil iz tadićevih dana?
grmfrm grmfrm 08:50 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

idem neki dan na aerodrom na šljaku i vidim na štajgi preslatku Sirijkicu, skroz je lepa bila, u sivoplavim starkama, petstokecu, nekom grandž duksu i - hidžabu iste boje kao starke! totalna ljubav na prvi pogled, preslatka je bila. dobro će biti što će nakon koje generacije, ove Beograđankice moći da se krate; u Jerusalimu je to bilo nemoguće, jer bi posle prijema kod devojčine porodice, dobio ćalčev blagoslov ili ne, morao da prođeš kroz mračni sokak u kojem je gospodarila ekipa njenih burazera (mangupi iz Al Akse), s noževima, čakijama i tako to. u Begeu, na domaćem terenu, Kališ, pa Skc, pa Savamala, budućim generacijama ipak će biti lakše. toliko prostora za slobodno ljubljenje.


Hmm ne znam daj Boze. Ali kako kod vas gledaju na to. Mislim ortodoksi vs. progresivni jevreji. U kojem procentu se skalapju brakovi izmedju jevreja iz Izraela i drugih religija? Znam da se uvek gleda da dete bude Jevrej po majci. Ako je musko uzelo drugo onda to ne pikaju mnogo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:51 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

inco
Kad ne bi postojale granice i prečke za preskakanje između država (za šta se ja, uzgredbudirečeno, zalažem) minimum 50% stanovništva mlađeg od 50 godina iz Srbije bi zapucalo baš u tu Nemačku; suprotni pravac bi možda odabrali samo oni koji bi da beže od nemačke policije.

Илузија.
Људи су инертни. И кад имају прилику да оду, мали је број оних који ће је искористити, можда до 1%. (Толико од радно способног становништва оде годишње из Србије.)
predatortz predatortz 08:53 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

qqriq
ne znajući da sporazum o readmisiji ima klauzulu o vraćanju lica u tranzitu koji su iz Srbije ušli u EU, smatrao da tim ljudima treba omogućiti što brži i što dostojanstveniji prolazak kroz Srbiju.

Ovo saznanje baca novo svetlo na celu priču. Ili naša vlada ima dil sa zemljama EU za pravljenje izbegličkih centara u Srbiji, ili nas vode totalni diletanti.


zar to nije dil iz tadićevih dana?


Nebitno!
Sporazum postoji, potpisan je i takav je kakav je...
Verujem da ga EU ima i sa drugim državama.

Ono što hoću da kažem je sledeće:

Ako znaš da ti uvek mogu vratiti te ljude, onda si prilično neodgovoran i naivan kada misliš da možeš da ih filuješ u EU.

Uzmi za primer BiH. Tri naroda koja ni oko čega ne mogu da se dogovore, na himnu ne ustaje više od pola države ( ja koji imam i BiH državljanstvo, pojma nemam kako zvuči ta himna ) - izašli su sa jasnim stavom:

BiH može da primi 5000 migranata. Nakon toga, zatvaramo granice!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:11 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

grmfrm


Hmm ne znam daj Boze. Ali kako kod vas gledaju na to. Mislim ortodoksi vs. progresivni jevreji. U kojem procentu se skalapju brakovi izmedju jevreja iz Izraela i drugih religija? Znam da se uvek gleda da dete bude Jevrej po majci. Ako je musko uzelo drugo onda to ne pikaju mnogo.


pa, sa strane sinagoge nije bitno ko je tata, bitna je mama. a mama, ako nije Jevrejka, uuu, ako nisu reformski (pošto smo mi najopušteniji što se toga tiče), totalni hladni rat protiv mame dok sinko ne nađe neku košer hanumu.
qqriq qqriq 09:16 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Nebitno!

Nije da jeste, mada smo se onoliko radovali ukidanju šengena kojom prilikom je ta klauzila verovatno ispisana malim slovima koja, znamo, niko ne čita.


Ako znaš da ti uvek mogu vratiti te ljude, onda si prilično neodgovoran i naivan kada misliš da možeš da ih filuješ u EU.


Sad govoriš o Vučiću. Ja verujem da mu je Merkel objasnila baš ta sitna......



BiH može da primi 5000 migranata. Nakon toga, zatvaramo granice!


Ovo je Srbija! Zar da kvarimo imidž koji nam je čak i CNN priznao?


princi princi 09:26 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

predatortz
Srbija je trebalo, ako je uopšte planirala da ikada radi tako nešto, da to radi već godinu dana (zapravo svaka teritorija koja sebi laska imenom države mora biti u stanju da štiti svoje granice od ilegalnih prelaska).


To je i moj stav. Ranije sam (naivna budala!) , ne znajući da sporazum o readmisiji ima klauzulu o vraćanju lica u tranzitu koji su iz Srbije ušli u EU, smatrao da tim ljudima treba omogućiti što brži i što dostojanstveniji prolazak kroz Srbiju.

Ovo saznanje baca novo svetlo na celu priču. Ili naša vlada ima dil sa zemljama EU za pravljenje izbegličkih centara u Srbiji, ili nas vode totalni diletanti.


А шта ако Швабе, Холанђани почну сад да отварају фабрике по Србији, ако почну да запошљавају све те људе, ако сви ти људи буду почели да зарађују, ако буди почели да једу и купују храну, воду, ако буду почели да траже станове, купују кола, ако им буду требали нови путеви, мобилни, инфраструктура? Шта ако су донели некакву уштеђевину коју би могли да ставе у банке, ако имају родбину назад по Сиријама, Ирацима, Авганистанима, која ће можда заузети нека важна места по локалним и државним администрацијама кад се ствари среде доле? Још ако имају неке посебне способности, ако међу њима има лекара, инжењера, програмера, молекуларних биолога... Мислим, ја ту видим само један Армагедон, апокалипсу, такорећи.
inco inco 09:50 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

predatortz
Nebitno!
Sporazum postoji, potpisan je i takav je kakav je...
Verujem da ga EU ima i sa drugim državama.


Taj 'dil' imaju sve države/zajednice na svetu koje žele da budu na tzv. 'beloj šengenskoj listi' - "Mi vašem stanovništvu omogućimo slobodnije kretanje, vi za uzvrat delimično štitite naše granice. Naravno, ako neko sa vaše teritorije zloupotrebljava olabavljene granične dizgine imate blagoizvoliti da ih primite nazad (o vašem trošku) a ako se stanje ne popravi skidamo vas sa liste pa ćemo sami da se 'štitimo'."

Dil je, generalno, benefitan za obe strane. EU (tj. Šengen zona) prebacuje deo troškova na drugu ugovornu stranu, a druga strana omogućava slobodnije (i jeftinije) putovanje svojih građana u cilju što razonode to i poslovnih kontakta. Jedini je problem kad se ovako nešto desi (ili kad naglo nagrnu tzv. ekonomski azilanti). Tada EU može vrlo bezbolno da se reši problema a oni koji nisu branili svoje (i EU) granice mogu da se uhvate za uši i da igraju jer su sve do tada mislili da prava dolaze bez obaveza.

EU inače ima slične dilove i glede tzv. 'otvorenog neba' gde deo troškova i procesuiranja prebacuje na aviokompanije koje bi da lete za EU pa tako moraju da ti provere dokumente pre nego što te puste u avion (a ako ne provere ima da te vraćaju nazad o svom trošku i još da plate penale). Zato se i ovi jadnici zlopate u gumenim čamcima na sredozemlju umesto da kulturiška dolete za manje novca i uz nemerljivo manje rizike.

princi
Још ако имају неке посебне способности, ако међу њима има лекара, инжењера, програмера, молекуларних биолога...


Ne se brineš, Nemačka (a i druge EU zemlje) su već probrale ono najvrednije od tzv. ljudskog materijala i neće takve vraćati. Uostalom, top ljude iz te liste evidentiraju kroz UNHCR već u izbegličkim kampovima po Turskoj i odatle ih direktno 'uvezu' da se slučajno ne 'izgube' na putu za EU, baš kao što su to radili i 90-ih na ovim prostorima.

Vraćaće one koji ne bi imali drugog izbora nego da vise na državnoj sisi godinama jer im takvi nisu ni od kakve koristi. A takve teško da će moći i Srbija da uposli sve i da ničim izazvani Nemci i Holanđani odreše kesu i otvore nekakva postrojenja po Srbiji.
predatortz predatortz 09:54 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito


А шта ако Швабе, Холанђани почну сад да отварају фабрике по Србији, ако почну да запошљавају све те људе


Da su imali ekonomski interes da investiraju u Srbiju, ne bi čekali da dođu Sirijci, investirali bi ranije.

Zemlja ne postaje ekonomski, ni politički stabilnija kada se suočava sa izbegličkom krizom.

Jedino čemu se Srbija može nadati je finansijska pomoć za elementarno zbrinjavanje izbeglica. Ono, šatori, pitka voda, konzerve... Gledao sam ja godinama u BiH kako izgleda ta pomoć.
princi princi 09:57 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ne se brineš, Nemačka (a i druge EU zemlje) su već probrale ono najvrednije od tzv. ljudskog materijala i neće takve vraćati. Uostalom, top ljude iz te liste evidentiraju kroz UNHCR već u izbegličkim kampovima po Turskoj i odatle ih direktno 'uvezu' da se slučajno ne 'izgube' na putu za EU, baš kao što su to radili i 90-ih na ovim prostorima.

Vraćaće one koji ne bi imali drugog izbora nego da vise na državnoj sisi godinama jer im takvi nisu ni od kakve koristi. A takve teško da će moći i Srbija da uposli sve i da ničim izazvani Nemci i Holanđani odreše kesu i otvore nekakva postrojenja po Srbiji.

Нешто ми тешко да поверујем да је неко запуцао чак из Ирака и Сирије, препливао преко Медитерана, грчио се по избегличким камповима по Турској и Грчкој, пробио 3 или 4 границе са једином мотивацијом да живи на државној сиси, било немачкој, било холандској (још мање српској).
princi princi 09:59 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Gledao sam ja godinama u BiH kako izgleda ta pomoć.

Ма друго је то... Ово је 100К, 200К, 300К нових потрошача, којима треба све. Не кажем да је plain sailing, али ово треба видети као шансу која се, наравно, увек може упропастити.
qqriq qqriq 10:05 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

али ово треба видети као шансу


opet ti bajke!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:16 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Брате, кад смо успели да изађемо на крај с овима што с нам дошли из Босне, Сиријци ће нам бити мед и млеко!
predatortz predatortz 10:35 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Predrag Brajovic
Брате, кад смо успели да изађемо на крај с овима што с нам дошли из Босне, Сиријци ће нам бити мед и млеко!


Koji? Vi autohtoni Srbijanci u prvom kolenu?
mariopan mariopan 10:36 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

princi
А шта ако Швабе, Холанђани почну сад да отварају фабрике по Србији, ако почну да запошљавају све те људе, ако сви ти људи буду почели да зарађују, ако буди почели да једу и купују храну, воду, ако буду почели да траже станове, купују кола, ако им буду требали нови путеви, мобилни, инфраструктура?

Ako bi...ali neće. Onda bih ja prvo da zaposlimo sve naše mlade a nezaposlene koji vape za nekom budućnošću? U manjim gradovima nezaposlenih mladih ljudi ima čak oko 30%, što je katastrofa jer se ne žene niti udaju, ne stvaraju porodice, kao da su u hibernaciji i čekaju nešto, sami nemaju od čega da počnu neki posao a žive od roditeljskih penzija, što je ponižavajuće i depresivno. I oni treba da rade i žive.

Svet je prezasićen i nemaju kome sve to da prodaju kada tim proizvodima zasite i nas, siromašnije zemlje u kojima su ljudi još gladni svega, gde su domaći političari po njihovim savetima namerno slupali i poljoprivredu i industriju, kakve god one bile pre toga, ne bi li nam oni prodali svoje viškove proizvoda, svega, od hrane do lokomotive i prastarih vagona.... a pošto nemamo para da to kupujemo oni nam uvaljuju kredite, i još kredita i kredita, samo kupujte glupavi narode iako nemate za šta pas da vas ujede.... kao i Grci...taj balon od sapunice je pukao a ovo su posledice. U svetu se već previše raznih proizvoda nema kome prodati a narod mora da jede svaki dan.
Још ако имају неке посебне способности, ако међу њима има лекара, инжењера, програмера, молекуларних биолога..

To će sve da pokupi Nemačka i bolje uređene zemlje, već su rekli da će oni birati kome daju azil a kome ne. Ni oni sami, azilanti, ako su obrazovani i imaju kintu a žele da rade, neće želeti da žive u siromašnoj i neuređenoj državi sa "elastičnim zakonima" ( tumači kako ko hoće) gde za svaku dozvolu moraš nekome da platiš reket, živeće lakše i sigurnije u bogatijim i bolje uređenim zemljama, oni to i kažu.
Мислим, ја ту видим само један Армагедон, апокалипсу, такорећи.

I ja vidim to isto, nije da mračim ali...kada nam vrate "sve za koje se može pretpostaviti da su ušli sa teritorije Srbije" ( čitaj - svu sirotinju koju navataju po svojim gradovima, azilanata ali i "naše" koji su tako otišli, pa one sa Kosova, Rome..), kada lepo počiste svoje zemlje od neželjenih i siromašnih ljudi i sve to nam džumle pošalju brzom poštom...šta ćemo onda?

A kod nas preko leta zatvaraju javne kuhinje jer nemamo para za taj jedan obrok dnevno, ni to ne možemo da pružimo našoj sirotinji?
Čime ćemo mi sve to da hranimo, udomimo, ugrejemo.... a nemamo kome da ih vratimo i mi?
Drago mi je da hoćemo da pomognemo ali ovo se mora raditi sinhronizovano sa svim zemljama u Evropi i svetu, nijedna zemlja ovo ne može sama da rešava.
I ne trčati pred rudu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:41 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Čime ćemo mi sve to da hranimo, udomimo, ugrejemo.... a nemamo kome da ih vratimo i mi?


Ne kapiraš.
Oni će da hrane nas, sve ti ljudi lepo objasnili.
Ribozom Ribozom 11:21 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Kako nikom nije palo na pamet. Naprave koridor za sirijske izbeglice preko Turske, Grcke, Srbije, Hrvatske, Italije pa onda u Libiju. Istim koridorom, samo u suprotnom smeru poslati libijske izbeglice u Siriju.
Mirna Evropa.

Nadam se da AV ima plan B kako zadrzati, prehraniti i adaptirati izbeglice u Srbiji. To bi stvarno bili humano, a ne marketing.

Niko od izbeglica ne planira da se zakaci na socijalu, vec je ideologija ovako masovne migracije posao "od koga moze dostojanstveno/pristojno da se zivi".
mariopan mariopan 12:09 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ribozom
Kako nikom nije palo na pamet. Naprave koridor za sirijske izbeglice preko Turske, Grcke, Srbije, Hrvatske, Italije pa onda u Libiju. Istim koridorom, samo u suprotnom smeru poslati libijske izbeglice u Siriju.
Mirna Evropa.

Nadam se da AV ima plan B kako zadrzati, prehraniti i adaptirati izbeglice u Srbiji. To bi stvarno bili humano, a ne marketing.

Niko od izbeglica ne planira da se zakaci na socijalu, vec je ideologija ovako masovne migracije posao "od koga moze dostojanstveno/pristojno da se zivi".

Samo se bojim da on nema nikakav plan. Ne žele to ni azilanti, izbeglice..kako god ih zvali...ali kada ne budemo imali šta da stavimo u taj kazan, kada creva zakrče i naša i njihova, sva ta dobrota i strpljenje će da se istanji i da popuca gde je najtanje. To je zakon prirode i stvar opstanka. Šta onda?
petargli petargli 12:34 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

princi
Нешто ми тешко да поверујем да је неко запуцао чак из Ирака и Сирије, препливао преко Медитерана, грчио се по избегличким камповима по Турској и Грчкој, пробио 3 или 4 границе са једином мотивацијом да живи на државној сиси, било немачкој, било холандској (још мање српској).

Srpskoj kravi presusilo mleka, zato i ne zele da se zadrze ovde vise nego sto je potrebno ... Nego nisam hteo to, ovaj tvoj komentar me je podsetio na sledece ... Kada je jedna Sirijka dosla iz Rumunije da se porodi u zapadnu zemlju, iskesirala desetinu 'iljada strane valute, samo zato sto je nosila musko dete (inace ima dve starije devojcice koje su ostale sa ocem), kaze pasos ce da pomogne i njemu i njima
makemyday makemyday 12:37 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Verujem da Hrvatski narod zasluzuje bolje.

I ja verujem. A isto naravno važi i za naš.
dr.wagner dr.wagner 12:54 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

... dan

hoochie coochie man

Čemu blokada, šta blokiraju?
Ovi tvoji kažu, blokiramo kamione jer su u njima možda izbeglice.
Treba biti mnooogo glup pa tako nešto reći, a mora se biti stvarno klinički poremećen pa u to stvarno verovati?

Ne videti da problem dolazi preko kukuruza i livada a ne u kamionima, pa blokirati kamione da se problem reši, je debilno.
Ali dobro, te debile je neko glasao i zato su tu.


-Već sam prije koji dan napisao o ovome .... Milanović je imao istu priču
kao i Vučić dok je Mađarska primala izbjeglice ... ali da ponovim ...

-Vi tim izbjeglicama niste dali ništa , a oni od vas ništa ni ne trebaju ...
... kao ni od nas
-Sad si se ti nasukao , kao i tvoj premijer ... kao i dobar dio javnosti , pa
upirete prstom u Milanovića misleći da je to sa blokadom njegova ideja i
njegova odluka ...
... još ćete ga i tužiti .... istim onima sa kojima je to dogovorio ...

-Pa što misliš zašto su Makedonci prije mjesec dana doveli policiju
na granicu i bacali suzavac po izbjeglicama ... zašto su sada prije tjedan
dana to napravili i Turci , tridesetak kilometara prije Grčke granice ....
,zašto Mađari pletu žicu ....

-Je li stvarno misliš da su se jednog jutra Makedonci probudili i rekli ...
"e nećete više hodati po našoj pruzi" .... ili im je to netko "šapnuo" ...

-E moj druže ... puno strasti unosiš u raspravu kada je riječ o RH , a to
onda dovodi do krivih zaključaka ... i tebe i onoga "što kuva u sebi" ....

-No za vašu informaciju ... stvari su potpuno drugačije i na nekom drugom
mjestu je odlučeno koliko će Milanović odlučivati ...

... a tebi odmah kriva "nacija i država"

Predrag Brajovic
Брате, кад смо успели да изађемо на крај с овима што с нам дошли из Босне, Сиријци ће нам бити мед и млеко!


-Tako je .... lako je sa Sirijcima , to je fin svijet ... jutros mi pacijent
parkira iza auta ... kažem mu da uskoro idem , hoće li se brzo maknuti ...

-Kaže on "ma ja" (to bosanski znači "ma da" ) "za 5 minuta" ...

-Mene nije bilo najmanje pola sata , i dok dolazim , vidim auto je još tamo ...
... ali evo srećom i Ajnštajna sa relativnih 5 minuta , pa je izbjegnut
međunarodni incident ....

... to je sve Predator kriv ...

W
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:56 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

inače, upravo sam odložio sutrašnji sastanak u ZG. ne zna se šta će biti sa ovim trenutno otvorenim prelzaom u Tovarniku i koliko će se čekati ako i ostane otvoren.

opet, preko Bijeljine pa recimo na Šamac sa sve čekanjima i prelascima dve granice, put do Zagreba može da potraje i 7-8 sati. e sad da se vozim u dva smera po toliko, i još sedim na sastanku koji će potrajati minimum 4 sata, malo mi je ipak preterano.

nego, zeza se kolega sa druge strane:

"ćuj stari, najbrže ćete stići ako odete kolima do Šida, pretrčite preko njive u Tovarnik, uhvatite neki od onih vlakova koji organizirano prebacuju do slovenske granice i iskočite u Zagrebu. jedino ne znam kak ćete se vratiti..."
alselone alselone 12:58 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

jedino ne znam kak ćete se vratiti..."


Ih, pa to je najmanji problem. Mozes na primer traktorom.
maksa83 maksa83 12:59 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ih, pa to je najmanji problem. Mozes na primer traktorom.

Preteče me.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:10 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

alselone
jedino ne znam kak ćete se vratiti..."


Ih, pa to je najmanji problem. Mozes na primer traktorom.


Pazi, plovni putevi nisu zatvoreni, a onaj kajak ima svoj ranac, a i vesla su na rasklapanje, ono jes 18 kg al možemo kolega i ja naizmenično da ga nosimo.
Otisnemo u povratku niz Savu, pa lagano...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:34 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Како се лепо у овим коментарима овде виде идеје света као непријатеља, људи као неједнаких, саможивости као врлине... Ех, сетите се кад су Србију затрпале босанске и хрватске избеглице, доносећи са собом 5-10.000 марака своје уштеђевине као једину значајну имовину. Па ја онда скочило тржиште некретнина, поскупели станови за издавање. Па се Србија напунила и у неким мање атрактивним градовима и градићима од Београда. Па се ти људи интегрисали, релативно брзо и лако, и показали се као виталнији део народа.

Шта нам фали да будемо и мало гарави?
emsiemsi emsiemsi 13:36 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

vrabac_u_steni
alselone
jedino ne znam kak ćete se vratiti..."


Ih, pa to je najmanji problem. Mozes na primer traktorom.


Pazi, plovni putevi nisu zatvoreni, a onaj kajak ima svoj ranac, a i vesla su na rasklapanje, ono jes 18 kg al možemo kolega i ja naizmenično da ga nosimo.
Otisnemo u povratku niz Savu, pa lagano...

Па да !
Боље него да вас Хрвати шаљу Савом.
maksa83 maksa83 13:38 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Шта нам фали да будемо и мало гарави?

K'o Grci?

Jesi lud?!
isidora.k isidora.k 18:56 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ja Dačketu sve verujem. Ako kaže da je nevin, sigurno je nevin.

Nije svestan da je navlačenjem ručne napravio haos koji sada treba rešiti.




Kaže da je zvala? Ja ne znam s kim je ona razgovarala. Ima kompleks od mene.

Nismo ni mi Hrvati vesla sisali ! Nama je na prvom mjestu hrvatski interes !




Tu je Hrvatska da mi lepo te nesretne ljude preuzmemo sa 50-100 autobusa, sumnjam da Srbija to nema, na srpskoj granici dole na jugu (Preševo) i onda ih bacimo gore, odnosno prevezemo na Horgoš .

Salaam alaykum ! My name is Ranko. Ja sam volonter Crvenog križa nakon Oluje. Ovo je humanitarna katastrofa ... Šetaj !




Kad mi neko kaže da taj prelaz (Botovo) može naći tek tako. Ja sam stari izviđač i teško sam ga pronašao. Ovde smo organizovali vozove koji dolaze na 100 metara do prelaza na kojem nema niti jednog madžarskog policajca.

Нешто ми тешко да поверујем да је неко запуцао чак из Ирака и Сирије, препливао преко Медитерана, грчио се по избегличким камповима по Турској и Грчкој, пробио 3 или 4 границе са једином мотивацијом ...




Migrantima je mesto u srcu Evrope. Srbija je jako siromašna . Srbija nije njihov cilj.
dr.wagner dr.wagner 19:18 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

... večer

-Vrag je odnio šalu ...

-Sada se vozim kući i slušam na radiju "nahtrihten" ... kažu da kamioni još
stoje ,... kad sam to čuo sav sam pretrnuo , ali nisam jedini ...
... vidim po cesti uplašena lica , nitko ne zna što nas čeka u ponoć , kakve
nam se strašne "protumjere" spremaju ...

-Lako je vama ...., nama u Hrvatskoj možda sutra ni ne svane ....


W
blogovatelj blogovatelj 19:23 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

ако сви ти људи буду почели да зарађују, ако буди почели да једу и купују храну, воду, ако буду почели да траже станове, купују кола, ако им буду требали нови путеви, мобилни, инфраструктура? Шта ако су донели некакву уштеђевину коју би могли да ставе у банке, ако имају родбину назад по Сиријама, Ирацима, Авганистанима, која ће можда заузети нека важна места по локалним и државним администрацијама кад се ствари среде доле? Још ако имају неке посебне способности, ако међу њима има лекара, инжењера, програмера, молекуларних биолога...


Za sto godina od pijace veprova Toronto je postao svetska metropola na ovaj način.
Al ne moš ti to nekima objasniti. Ne nekima, mnogima.
Svetska metropola se ne postaje natalitetom, nego doseljavanjem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Sad si se ti nasukao , kao i tvoj premijer ... kao i dobar dio javnosti , pa
upirete prstom u Milanovića misleći da je to sa blokadom njegova ideja i
njegova odluka .


Previše sebi i svojima pridaješ važnosti, dotore.
Hočeš reći Merkel i Milanović (to je valjda egal nivo) se dogovorili kako da sjebu Srbiju?
Ma kako da ne.

Hajd da analiziramo malo tu tvoju prepotentnu tezu.

Šta Nemačka dobija ako je granica zatvrena?
Da li se smanjuje broj izbeglica u Hrvatskoj posle zatvaranja granice za kamione?
Da li se tako rešava neki Nemački problem?
Ne, doktore, ništa se popitanju izbeglica ne menja, išli ili ne išli kamioni preko granice.
Nije to dil Hrvatska - Nemačka, to je autentična hrvatska pamet. Hrvatske države u hrvatske nacije.
Alal vam pamet.

I kako onda u tu tvoju prepotentnu teoriju ugrađuješ izjavu vašeg ministra koji sad podvlači rep i kaže da granicu otvara čim jedan autobus pređe Horgoš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Lako je vama ...., nama u Hrvatskoj možda sutra ni ne svane ....


Najpre, izvini doktore što tvoj komentar citiram da bih se nekom drugom obratio.

E ovo je to o čemu sam govorio makso, ovo je to likovanje a ne zezanje sa strikanove strane.

Čovek likuje kad smatra da Hrvatska Srbiji čini neku pakost, bez obzira na cenu koju i sama plaća. Pokušava strikan to prikriti, ali samo malo truda treba da se ta maska prozre.

Sve je to očekivano, sve je to tako hrvatski.
dr.wagner dr.wagner 19:40 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Pozdrav druže

-Kakav egal ... kakva prepotentnost ... ako nisi razumio hrvatski , evo prevod

-Evo prvo na hrvatskom :

dr.wagner

-No za vašu informaciju ... stvari su potpuno drugačije i na nekom drugom
mjestu je odlučeno koliko će Milanović odlučivati ...


... a sada na srpskom:

"-No za vašu informaciju ... stvari su potpuno drugačije i na nekom drugom
mjestu je odlučeno koliko će Milanović odlučivati ..."



W
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:44 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Kakav egal ... kakva prepotentnost ... ako nisi razumio hrvatski , evo prevod


Ajd ono između redova prevedi, doktore:)

To je ono što je Zoki (e stvarno, predsednik vlade vam ima ime i prezime koje zvuče prilično srpski) izgovorio...u Briselu se dogovaramo, ali se dogovarami MI, neće tu biti Srbije.
Kao veliki ste jer ste u Briselu :)
Jadno,jel da.
Nešto poput ovog tvog između redova.
predatortz predatortz 19:50 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito


To je ono što je Zoki (e stvarno, predsednik vlade vam ima ime i prezime koje zvuče prilično srpski) izgovorio...u Briselu se dogovaramo, ali se dogovarami MI, neće tu biti Srbije.



Još pre rata, u Tuzli, upoznao sam Nikolu Škuncu, tadašnjeg kapetana JNA, sada jednog od čelnih ljudi hrvatske vojske.

Njegova teorija je sledeća:

Srbi nikad nisu imali problem sa Hrvatima. Probleme su pravili pokatoličeni Srbi.

Mislim da je čovek imao pravo.
maksa83 maksa83 19:50 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

-Lako je vama ...., nama u Hrvatskoj možda sutra ni ne svane ....

Strikane, prvo i osnovno - misli na tlak.

Drugo, najgore što može da se desi je da na vas pusti Vulina. Sad, Vulin kao deklarisani levičar, i ti kao deklarisani levičar, valjda ćeš da mu se nađeš, pevate neku Internacionalu, nešto. Okači to na YoTube da se i mi veselimo.

Treće, ako baš bude stani-pani i odavde krene nešto ozbiljno, znaš gde ćeš - hop međ' one Kolindine kolosalne sise. Zato ste je valjda i birali. Svakako ne zbog britkog uma.

dr.wagner dr.wagner 19:54 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man

Jadno,jel da.


-Pa jadno ... naravno!!!!!

... mislim da je i autor želio naglasiti taj jad , nazvavši ovo "ratom"

-Nekako mi izgleda da to većina doživljava (te novinske konferencije) kao
glupost ... kontraproduktivnu glupost ...

-Jedino se ti "napalio" na mene ... te sam ovakav , te onakav ...
... sad i Maxa huškaš protiv mene

W

P.S.
Lako je tebi , evo mi ovdje pokupovali sve konzerve ... ja sam uzeo tri
sardine i jednu tunu ...
... ne zna čovjek što nas čeka u ponoć
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Srbi nikad nisu imali problem sa Hrvatima. Probleme su pravili pokatoličeni Srbi.

Mislim da je čovek imao pravo.


A to je ono o Turcima i poturicama?
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

sad i Maxa huškaš protiv mene


A on em mali em glup pa će mene da posluša.
Samo mu objašnjavam na šta sam mislio u pređašnjem komentaru.
Jedino se ti "napalio" na mene


Malo me nervira to prikrivanje, a malo više to poređenje Srbije i Hrvatske.
A kod tebe i jedno i drugo.
predatortz predatortz 20:01 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man
Srbi nikad nisu imali problem sa Hrvatima. Probleme su pravili pokatoličeni Srbi.

Mislim da je čovek imao pravo.


A to je ono o Turcima i poturicama?
:)


Otprilike...

No, dotur je u jednoj stvari u pravu. Hrvate s pravom boli patka za Vučićeve kontramere. Nema kontramera protiv Hrvatske, ne zbog toga što su Hrvati neki bitan ili jak kurac. Neće ih biti jer iza njih stoje EU i NATO. Hrvati možda u Briselu i dobiju neku packu, ali mi od toga vajde nećemo videti.

E, sad dolazimo do moje teorije, po kojoj je noćna mora za Hrvate da mi uđemo u EU i NATO. U tom slučaju, ovaj njihov kompleksaš ne bi mogao tako lako da otire kurac o bitnijeg i većeg člana zajednice.
dr.wagner dr.wagner 20:04 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man

Malo me nervira to prikrivanje, a malo više to poređenje Srbije i Hrvatske.


-Ništa ja ne prikrivam ... stvarno mislim da ste banana država kao i mi ...
-A tek premjeri ... pa tko to ne bi uspoređivao ...

-E sad , jedino ako si ti mislio na vašu pomno probranu prošlost u kojoj je
sve dobro ...i našu isto probranu u kojoj je sve loše ...
...ali to nije znanstveni pristup povijesnoj građi ...

W
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Nema kontramera protiv Hrvatske, ne zbog toga što su Hrvati neki bitan ili jak kurac. Neće ih biti jer iza njih stoje EU i NATO. Hrvati možda u Briselu i dobiju neku packu, ali mi od toga vajde nećemo videti.


Pazi, i ja bih voleo da ih ne bude.
Naprosto, od toga nikakve fajde Srbija ne može da ima. Hrvatska može da ima štete, nešto o tome su govorili i hrvatski privrednici, ali hrvatska šteta nije srpska korist.

Tenzije već pomalo splašnajvaju, sudeći po izjavama, tako da je moguće da sve prođe sa ovoliko štete koliko je već napravljeno, da se makar ne povećava.

Milsim da bi bilo korisno da Srbija još jednom proguta knedlu i odloži to što je najavila za ponoć.
Međutim, nemoguće je to prihvatiti kao trajno stanje, da Hrvatska (ili bilo ko drugi) kad im padne na pamet radi šta im padne na pamet.
Nekad se na to mora reagovati.
Bez obzira na EU, NATO, ili bilo šta drugo. To je u definiciji države da mora da jednom reaguje na takve stvari, bez toga država nije država.

Samo, nadajmo se da ipak neće za sada.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

stvarno mislim da ste banana država kao i mi


Opet poređenja :)
To je to doktore.
omega68 omega68 20:12 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:18 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ama ljudi, stanite vise. Ni za Hrvatsku ni za Srbiju ovakav razvoj nije dobar.
Konkretno, ja sam danas imao onu situaciju i obe firme jedna u ZG, druga u BG su zbog ovoga u problemu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:25 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

i obe firme jedna u ZG, druga u BG su zbog ovoga u problemu.


Pa naravno, svi od ovoga imaju samo probleme, niko nikakve koristi.
Ni jedan jedini svoj problem ovime niko neće rešiti.
Ali kad su u pitanju predpubertetlije tu se pitanje koristi ili štete ne postavlja, tu se pumpaju mišići pred ogledalom i mašta se o tome kako je neko strašan dasa.

Jebiga, valjda je malo par decenija postojanja države da prođe pubertet.

predatortz predatortz 20:25 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ama ljudi, stanite vise. Ni za Hrvatsku ni za Srbiju ovakav razvoj nije dobar.


Niko i ne tvrdi da je ovo ok. Ako ćemo pravo, mogu i da razumem Hrvate. Ipak mi njih zasipamo migrantima, ne oni nas.

Ovo što njihov premijer baljezga, to je kontraudarac HDZ-u. Bliže se izbori, antisrpstvo je HDZ-ov zaštitni znak. Ovaj bilmez pokušava da im parira na tom polju. Tako je i naš Vučić skinuo bedž i postao Evropejac.

Balkan je ovo, prosečan glasač, onaj koji donosi prevagu na svim izborima, se razlikuje od govečeta samo po tome što nema rogove, rep i što hoda uspravno. Po pamćenju - ni malo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

Ipak mi njih zasipamo migrantima, ne oni nas.


Mi proizvodimo migrante i njima zasipamo Hrvatsku?
Daj pred ne zajebavaj, migranti koji danas zasipaju Hrvatsku su dan pre toga zasipali Srbiju. Ti isti u tolikom istom broju.
I kako onda Srbija zasipa Hrvatsku.
predatortz predatortz 20:34 23.09.2015

Re: insani et confusis in coito

hoochie coochie man
Ipak mi njih zasipamo migrantima, ne oni nas.


Mi proizvodimo migrante i njima zasipamo Hrvatsku?
Daj pred ne zajebavaj, migranti koji danas zasipaju Hrvatsku su dan pre toga zasipali Srbiju. Ti isti u tolikom istom broju.
I kako onda Srbija zasipa Hrvatsku.


Zasipaju Turci Grke, Grci Makedonce, Makedonci nas, mi Hrvate...
Svi se prave ludi i oglušuju se o svoje zakone.

Samo, bojim se da će to nama o nos da se olupa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana